جشنواره سان دیه گو 2022: مارول کمیک "گابلین طلایی" (GOLDEN GOBLIN) را منتشر میکند!

جشنواره-سان-دیه-گو-2022-مارول-کمیک-گابلین-طلایی-golden-goblin-را-منتشر-میکند

نورمن آزبورن قراره طی رویداد "دارک وب" دارای کمیک اختصاصی خودش تحت عنوان "گولدن گابلین" بشه!

امروز مارول در جشنواره کمیک کان سان دیه گو اعلام کرد که در رویداد "دارک وب" (خبرش اینجاست) قراره کمیکی منتشر بشه که در آن نورمن آزبورن از هویت گرین گابلین تبدیل بشه به "گابلین طلایی"! قراره این اتفاقات ابتدا از شماره 13 "مردعنکبوتی شگفت انگیز" شروع بشه که کاور آن نشون میده ظاهرا اتفاق بدی برای نورمن آزبورن پس از بازگشت «هاب گابلین» رخ میده:

بازگشت هاب گابلین

گفته میشه سپس نورمن آزبورن به شخصیت جدیدی به نام «گابلین طلایی» تبدیل میشه که کمیکش را «کریستوفر کنتول» مینویسه و «لان مدینا» هم طراحی میکنه:

کمیک goblin طلایی

در کل مدتیه نورمن آزبورن پس از آنکه گناهانش توسط سین ایتر تطهیر شد به شخصیت مثبتی تبدیل شده است و در کمیک های اخیر مردعنکبوتی شگفت انگیز هم به پیتر پیشنهاد کار داده و البته لباسی را نیز برایش طراحی میکند (اینجا را بخوانید). به نظر میرسد که Golden Goblin نیز هویت جدید و قهرمانانه برای نورمن آزبورن رقم خواهد زد.

قبلا هم سابقه داشته یک گرین گابلین قهرمان داشته باشیم (آیتم شماره 18 این مقاله را بخوانید) که البته مربوط میشد به شخصیت «فیل یوریک». ولی اولین باره که قراره نورمن آزبورن دنیای اصلی را در قالب یک قهرمان ببینیم!

 

نظر شما چیست؟

 

مطالب مرتبط:

جشنواره سان دیه گو 2022: حضور ونوم، اکس من، گربه سیاه در جدیدترین رویداد مردعنکبوتی

20 داستان برتر با حضور گرین گابلین (GREEN GOBLIN)

معرفی تمام گابلین های كمیك های مرد عنكبوتی: هاب گابلین

سری کمیک های اسپایدرمن شگفت انگیز با ترجمه فارسی

عكس های فوق العاده از "هاب گابلین"

رتبه بندی 10 لباس برتر «بن رایلی» (BEN REILLY)

سری جدید کمیک بوک SPIDER-MAN با «دن اسلات» و «مارک بگلی» منتشر میشود!

اسپایدرمن صاحب لباسی گابلینی می‌شود!

رتبه بندی قوی ترین گابلین های کمیک بوک های مرد عنکبوتی!

همه چیز درباره گرین گابلین (GREEN GOBLIN)

20 کلون برتر در دنیای کمیک

15 حقیقتی که باید درباره «اسکارلت اسپایدر» (SCARLET SPIDER) بدانید

زندگی، مرگ و بازگشت بن رایلی

"سرگذشت كلون" – قسمت سوم: معرفی كلون های اسپایدرمن!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Agent bishop
#1 Agent bishop 1401-05-02 09:33
هابگابلین از اون دست خبیث هایی هست که در طی سال های اخیر در حقش کم لطفی شده و خوشحالم که قراره بعد از مدت ها در داستان مردعنکبوتی تاثیر گذار باشه .
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#2 امیر محمد گلکار 1401-05-02 13:14
یک حسی بهم میگه این دکتر اختاپوس که یک مدت بعنوان یک شخصیت مثبت بنام مرد عنکبوتی برتر یک ضد قهرمان بود قراره گابلین طلایی هم به یک صد قهرمان یا قهرمان تبدیل بشه!
نقل قول کردن
xcgi
#3 xcgi 1401-05-02 17:11
به شخصه با قهرمان شدن نورمن مخالفم،به نظر تنها دلیلی که کمیکی های اسپایدرمن در حال حاضر جذابیت خودشون رو از دست داده نبود ویلن درست حسابی هستش،اقای ترای دوست دارم نظرتون رو بدونم چون شما بیشتر از من اسپایدر من رو دنبال میکنید و اشنایی بیشتری دارین
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1401-05-02 18:28
به نقل از xcgi:
به شخصه با قهرمان شدن نورمن مخالفم،به نظر تنها دلیلی که کمیکی های اسپایدرمن در حال حاضر جذابیت خودشون رو از دست داده نبود ویلن درست حسابی هستش،اقای ترای دوست دارم نظرتون رو بدونم چون شما بیشتر از من اسپایدر من رو دنبال میکنید و اشنایی بیشتری دارین

چنین تغییراتی که دائمی نیس
یه مدت انجام‌ میشه. داستان جدید مینویسن . بعد دوباره خبیث میشه
و متوجه نشدم که " به نظر تنها دلیلی که کمیکی های اسپایدرمن در حال حاضر جذابیت خودشون رو از دست داده نبود ویلن درست حسابی هستش" یعنی چی؟!
چون اگه منطورت اینه کمیکای اسپایدرمن جذابیت خودشون رو از دست دادن که کاملا غلطه و الان در اوج جذابیت قرار دارن و هیچ شخصیتی نیس که هر ماه این همه عناوین مختلف از روش چاپ بشه و اگه جذاب نبودن کسی نمیخرید و دلیلی برای چاپشون نبود
یا شایدم منظورت اینه که تنها دلیلی که از جذابیت نیفتادن داشتن ویلن درست و حسابیه ، که ا‌ونم غلطه و اسپایدرمن تنها شخصیت دنیای کمیک های ابرقهرمانیه که حتی بدون یک صحنه اکشن یا عدم‌حضور شخصیت خبیث هم‌میشه باهاش داستان جذاب روایت کرد
نقل قول کردن
xcgi
#5 xcgi 1401-05-03 14:27
#4:
خدا کنه که نورمن دوباره خبیث بشه،نمیشه با کارهایی که کرده در قالب دوست و متحد عنکبوتی دیدش. :-x
بخشی از جذابیت های داستان های ابر قهرمانی ویلین هاش هست؛منظور من این بود که تومب استون و این شرکت جدیده به خوبی دکتر اختاپوس و گریین گابلین و ونوم و کریون و میستریو رو ندارن شما بهتر میدونی این افراد چه کشمکش جذابی با اهداف خفنی داشتن و چه داستان های عالی و ماندگاری خلق کردن مثل اخرین شکار کریون،مرگ گوئن استیسی،مردعنکبو تی برتر و... به نظرم تنها مشکل کمیک های اسپایدرمن الان از لحاظ نبودن ویلین خوب هست مثل اینایی که گفتم.یه زره منظورم رو اون موقع بد گفتم،منظورم این نبود داستان ها خوب نیستن،اتفاقا بهترین قسمت کمیک های اسپایدی زندگی شخصیش هست،من منظورم دشمن هاش بود.
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1401-05-03 14:55
به نقل از xcgi:
#4:
خدا کنه که نورمن دوباره خبیث بشه،نمیشه با کارهایی که کرده در قالب دوست و متحد عنکبوتی دیدش. :-x
بخشی از جذابیت های داستان های ابر قهرمانی ویلین هاش هست؛منظور من این بود که تومب استون و این شرکت جدیده به خوبی دکتر اختاپوس و گریین گابلین و ونوم و کریون و میستریو رو ندارن شما بهتر میدونی این افراد چه کشمکش جذابی با اهداف خفنی داشتن و چه داستان های عالی و ماندگاری خلق کردن مثل اخرین شکار کریون،مرگ گوئن استیسی،مردعنکبوتی برتر و... به نظرم تنها مشکل کمیک های اسپایدرمن الان از لحاظ نبودن ویلین خوب هست مثل اینایی که گفتم.یه زره منظورم رو اون موقع بد گفتم،منظورم این نبود داستان ها خوب نیستن،اتفاقا بهترین قسمت کمیک های اسپایدی زندگی شخصیش هست،من منظورم دشمن هاش بود.

نمیشه همیشه و همیشه فقط نورمن و دکتراختاپوس دشمن مردعنکبوتی باشن
تنوع لازمه و البته باعث همواره شخصیت های جدید و جذابی خلق بشه
الان توم استون یه خبیث جذابه که یک داستان فوق العاده رو شاهد هستیم. قبلش هم کیندرد بود که خبیث فوق العاده ای بود
البته شرکت بیاند هم در حد خودش برای بن رایلی خباثت خوبی داشت
و هاب گابلین و سوپراداپتوید هم در راهن و البته خبیث های قدیمی هم برمیگردن
پس نه. من هیچ مشکلی از ناحیه خبیث ها حس نمیکنم و الان اسپایدی هیچ کم و کسری نداره . قضیه قهرمان شدن نورمن هم میتونه یه پیچش جذاب و موقتی باشه. همین و بس
نقل قول کردن
xcgi
#7 xcgi 1401-05-04 15:29
#6
کاملا موافقم که فردی مثل گریین گابلین نباید همیشه دشمن اسپایدر من باشه
در ضمن استاد ترابی گفتین هاب گابلین و سوپراداپتوید،ای ده ای دارید چطور قراره به داستان اضافه بشن مخصوصا سوپر اداپتوید چون این شخصیت هارو خیلی دوست دارم تو داستان ببینم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید