خبر داغ! فیلم «کاپیتان آمریکا ۴» تایید شد!

خبر داغ! فیلم «کاپیتان آمریکا ۴» تایید شد!

و مارول بار دیگر ما رو شگفت زده کرد! البته شاید این خبر برای کسانی که قسمت پایانی سریال فالکون و وینتر سولجر را دیدند قابل پیش بینی بود!

طبق گزارش جدید به دست رسیده از هالیوود ریپورتر؛ «مالکوم اسپلمن»، خالق سریال فالکون و سرباز زمستان، درحال توسعه و ساخت قسمت چهارم فیلم کاپیتان آمریکا می‌باشد! او نویسندگی این فیلم را به کمک «دالون ماسن» انجام خواهد داد.

به احتمال زیاد و با توجه به وقایع سریال "فالکن و سرباز زمستان" ، سم ویلسون در این فیلم کاپیتان آمریکای اصلی است ولی ایوانز هم در آن در نقش مرشد و راهنمای او خواهد بود.

براساس گزارشی از ددلاین، پروژه کاپیتان آمریکای کریس ایوانز همچنان در دست ساخت است و جدای از این فیلم می‌باشد.

اطلاعات جدید درباره این دو پروژه به محض انتشار در این صفحه قرار داده میشوند.

نظر شما چیست؟

 

مطالب مرتبط:

10 لباس برتر فالکون

15 حقیقتی که باید درباره "فالکون" بدانید

10 کمیک برتر «فالکون» (FALCON)

نسخه های عجیب و غریب از فالکون در دنیای کمیک!

15 حقیقتی که باید درباره کاپیتان آمریکا بدانید

15 حقیقت مهمی که باید درباره «سرباز زمستان» (WINTER SOLDIER) بدانید

 10 حقیقت مهمی که طرفداران سریال فالکون و سرباز زمستان باید درمورد «جان واکر» (کاپیتان آمریکای جدید) بدانند

 15 حقیقتی که باید درباره کاپیتان آمریکا بدانید

 تحلیل و بررسی نخستین تریلر رسمی سریال "فالکون و سرباز زمستان" (The falcon and the winter soldier)

15 لباس برتر کاپیتان آمریکا

10 نسخه عجیب و غریب از کاپیتان آمریکا در دنیای کمیک !

15 سپر برتر کاپیتان آمریکا

15 کاور برتر "انتقام جویان" (THE AVENGERS)

اولین حضور کاپیتان آمریکا در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

10 كمیك برتر كاپیتان آمریكا (CAPTAIN AMERICA)

معرفی 10 دشمن برتر کاپیتان آمریکا (CAPTAIN AMERICA)

10 نسخه عجیب و غریب از کاپیتان آمریکا در دنیای کمیک !

معرفی شخصیت: جانشینان کاپیتان آمریکا

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AmirK8422
#1 AmirK8422 1400-02-04 15:20
چقدر این سریال TFATWS خوب بود، برعکس وانداویژن که افت کرد این سریال خیلی خوب عمل کرد، واسه طرفداران ام سی یو میگم که این سریال خیلی مهمه خیلی خیلی مهمه هم کرکتر های جدید رو اضافه میکنه هم به یسری از کرکترا پر و بالی میده که در اینده قطعا شاهد خواهیم بود، کاستوم سم هم به نوع خودش زیبا و جالبه از اینجا به بعد اسپویل سریال فالکون و وینترسولجر هست
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
از اونجایی که شارون تبدیل به یه کرکتر منفی شده احتمال زیاد کرکتر منفی فیلمه و مطمئنا باکی هم نقش مهمی تو این فیلم داره
مرسی بابت پوشش خبر
نقل قول کردن
a.v.s
#2 a.v.s 1400-02-04 15:26
سریال فالکون و سرباز زمستان به زیبایی نشون داد که سم ویلسون واقعا جانشین مناسبی برای کاپیتان آمریکاست.

از یه طرف جان واکر رو نشون میداد که درواقع اون روی خشن آمریکا بود و باعث میشد ما بیشتر از همه بخوایم که سم ویلسون واقعا اون سپر رو به دست بگیره و کاپیتان آمریکا بشه. جوری که سم ویلسون حرف میزد درواقع مارو یاد کاپیتان آمریکایی مینداخت که استیو راجرز به جهان نشون داد. از اونجایی که سم میگفت کارلی فقط یه بچه است و باید درست هدایت بشه، تا اونجایی که برای اون سناتور ها سخنرانی میکنه. جدای از این ها، قسمت پنجم این سریال جایگاه سم ویلسون رو مستحکم تر از همیشه برای گرفتن لقب کاپیتان آمریکا کرد.

فقط نمیدونم براساس این خبر، استیو راجرزی که تو سریال، مرده خطاب شده چطوری میتونه مرشد سم ویلسون باشه؟ از یه طرف چطوری فیلم کاپیتان آمریکای استیو راجرز در دست ساخته؟ چطور خیلی نامحسوس داریم خبرشو میشنویم و قبلش هیچ خبرگزاری ای به اون شکل اشاره نکرده؟
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#3 AmirhoseinJafari2005 1400-02-04 15:33
بنظرم فیلم خیلی خوبی میشه :-)
نقل قول کردن
capitan mammad
#4 capitan mammad 1400-02-04 15:37
به نقل از a.v.s:
سریال فالکون و سرباز زمستان به زیبایی نشون داد که سم ویلسون واقعا جانشین مناسبی برای کاپیتان آمریکاست.

از یه طرف جان واکر رو نشون میداد که درواقع اون روی خشن آمریکا بود و باعث میشد ما بیشتر از همه بخوایم که سم ویلسون واقعا اون سپر رو به دست بگیره و کاپیتان آمریکا بشه. جوری که سم ویلسون حرف میزد درواقع مارو یاد کاپیتان آمریکایی مینداخت که استیو راجرز به جهان نشون داد. از اونجایی که سم میگفت کارلی فقط یه بچه است و باید درست هدایت بشه، تا اونجایی که برای اون سناتور ها سخنرانی میکنه. جدای از این ها، قسمت پنجم این سریال جایگاه سم ویلسون رو مستحکم تر از همیشه برای گرفتن لقب کاپیتان آمریکا کرد.

فقط نمیدونم براساس این خبر، استیو راجرزی که تو سریال، مرده خطاب شده چطوری میتونه مرشد سم ویلسون باشه؟ از یه طرف چطوری فیلم کاپیتان آمریکای استیو راجرز در دست ساخته؟ چطور خیلی نامحسوس داریم خبرشو میشنویم و قبلش هیچ خبرگزاری ای به اون شکل اشاره نکرده؟

تو سریال نگفتن مرده حالا اون ترجمه تحت الفظیش بود
تو قسمت 5 گفت Steve is gone حالا نگفته مرده
شاید استیو ی جایی باشه که هیشکی خبر نداره
نقل قول کردن
ironspider
#5 ironspider 1400-02-04 15:50
به نقل از capitan mammad:
به نقل از a.v.s:
سریال فالکون و سرباز زمستان به زیبایی نشون داد که سم ویلسون واقعا جانشین مناسبی برای کاپیتان آمریکاست.

از یه طرف جان واکر رو نشون میداد که درواقع اون روی خشن آمریکا بود و باعث میشد ما بیشتر از همه بخوایم که سم ویلسون واقعا اون سپر رو به دست بگیره و کاپیتان آمریکا بشه. جوری که سم ویلسون حرف میزد درواقع مارو یاد کاپیتان آمریکایی مینداخت که استیو راجرز به جهان نشون داد. از اونجایی که سم میگفت کارلی فقط یه بچه است و باید درست هدایت بشه، تا اونجایی که برای اون سناتور ها سخنرانی میکنه. جدای از این ها، قسمت پنجم این سریال جایگاه سم ویلسون رو مستحکم تر از همیشه برای گرفتن لقب کاپیتان آمریکا کرد.

فقط نمیدونم براساس این خبر، استیو راجرزی که تو سریال، مرده خطاب شده چطوری میتونه مرشد سم ویلسون باشه؟ از یه طرف چطوری فیلم کاپیتان آمریکای استیو راجرز در دست ساخته؟ چطور خیلی نامحسوس داریم خبرشو میشنویم و قبلش هیچ خبرگزاری ای به اون شکل اشاره نکرده؟

تو سریال نگفتن مرده حالا اون ترجمه تحت الفظیش بود
تو قسمت 5 گفت Steve is gone حالا نگفته مرده
شاید استیو ی جایی باشه که هیشکی خبر نداره

البته داخل قسمت آخر اشاره شد که به ماه رفته
نقل قول کردن
tab
#6 tab 1400-02-04 16:02
کاش به جای یه فیلم جدید بیان و یه فصل دوم برای سریال بسازن
نقل قول کردن
super alcomic
#7 super alcomic 1400-02-04 16:06
معلومه که این سگانه دوست داشتنی فعلا قصد نداره تموم بشه.منتظر فیلمش هستم هرچند حالا حالاها قطعا ازش خبری نمیشه.
به شخصه دوست دارم اقتباسی از رویداد امپراطوری مخفی ببینم.واقعا از خوندن کمیکش لذت بردم و بنظرم mcu حتی می تونه بهتر اون داستان رو اقتباس بکنه.شاید حتی بتونن با ساختنش رد اسکال رو برگردونن.واقعا حیفه که این خبیث معروف رو فقط تو یه فیلم (به عنوان خبیث ) ببینیم.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#8 Ehsan Spider 1400-02-04 16:16
سلام

خیلی ممنون استاد فقیه بابت این شاهکار های به موقع

من فالکون و سرباز زمستان رو ندیدم و نمیتونم نظری بدم ولی برنامه دارم که ببینمش و حسابی عقبم.
ولی میتونم بگم که سه گانه کپ راجرز واقعا خیلی خوب و درخشان بود. هر سه تارو دیدم و واقعا mcu کاراکتر کپ امریکا رو برام خیلی ارتفاع داد، طبق آشنایی که از قبلا سم ویلسون انتونی مکی داشتم به نظرم این فیلم میتونه حسابی خاص و ویژه باشه.
نقل قول کردن
amirali dark 2021
#9 amirali dark 2021 1400-02-04 16:21
سریال فالکون و سرباز زمستان خیلی خوب به نمایش در اومد مخصوص قسمت 6 که فوق العاده بود سریال پتانسیل زیادی داره و برای فصل دوم هم امادست سریال کاپیتان امریکای جدید رو به خوبی معرفی کرد و طراحی لباس بی نقص بود ما یک کاپیتان مثل استیو دیدیم دلسوز مهربون و عدالت جو و شارونی که ممکنه ویلن فیلم یا فصل دوم باشه و ما بالاخره یو اس جنت خشن رو دیدیم خیلی خوب بود :P من که خوشم اومد و کارلی میتونه در فیلم های بعدی mcu باشه خوشمان امد و صحنه های اکشن خارق لعاده و همین دیگه از 10/9 میدم چون مشکلات ریزی داشت سریال از این خبر که کریس برگشته ذوق زده شدم :lol:
نقل قول کردن
amirali dark 2021
#10 amirali dark 2021 1400-02-04 16:24
به نقل از capitan mammad:
به نقل از a.v.s:
سریال فالکون و سرباز زمستان به زیبایی نشون داد که سم ویلسون واقعا جانشین مناسبی برای کاپیتان آمریکاست.

از یه طرف جان واکر رو نشون میداد که درواقع اون روی خشن آمریکا بود و باعث میشد ما بیشتر از همه بخوایم که سم ویلسون واقعا اون سپر رو به دست بگیره و کاپیتان آمریکا بشه. جوری که سم ویلسون حرف میزد درواقع مارو یاد کاپیتان آمریکایی مینداخت که استیو راجرز به جهان نشون داد. از اونجایی که سم میگفت کارلی فقط یه بچه است و باید درست هدایت بشه، تا اونجایی که برای اون سناتور ها سخنرانی میکنه. جدای از این ها، قسمت پنجم این سریال جایگاه سم ویلسون رو مستحکم تر از همیشه برای گرفتن لقب کاپیتان آمریکا کرد.

فقط نمیدونم براساس این خبر، استیو راجرزی که تو سریال، مرده خطاب شده چطوری میتونه مرشد سم ویلسون باشه؟ از یه طرف چطوری فیلم کاپیتان آمریکای استیو راجرز در دست ساخته؟ چطور خیلی نامحسوس داریم خبرشو میشنویم و قبلش هیچ خبرگزاری ای به اون شکل اشاره نکرده؟

تو سریال نگفتن مرده حالا اون ترجمه تحت الفظیش بود
تو قسمت 5 گفت Steve is gone حالا نگفته مرده
شاید استیو ی جایی باشه که هیشکی خبر نداره
اشاره شد که رفته ماه ولی شاید برای گمراه کردن ما گفتن
نقل قول کردن
ilya
#11 ilya 1400-02-04 16:25
یه خرده زیاد نشد پروژه های آینده مارول؟! :-*
نقل قول کردن
MyyF.Spidey
#12 MyyF.Spidey 1400-02-04 16:26
گارد بگیرید که اسپیل دارم 8) :lol:
.
.
.
.
.
.
.
از نظر من این شخصیت ها به احتمال زیاد باز خواهند گشت
1.سم
2.باکی
3.استیو
4.شارون
5.زیمو
6.واکر
7.آیزیا
8.نوه آیزیا
نقل قول کردن
thor_fan
#13 thor_fan 1400-02-04 17:03
خبر واقعا داغ و شوکه کننده بود مخصوصا اینکه یه سری هم میخوان برا کریس ایوانز بسازن .. چجوری میشه؟
البته با خوندن این خبر قسمت آخر این سریال رسما برام اسپویل شد خخ
نقل قول کردن
P.B.P
#14 P.B.P 1400-02-04 17:14
سلام ممنون از آقای فقیه
خیلی خبر خوبی بود.
ممنون.
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#15 CAPTAIN_ARVIN 1400-02-04 17:22
بوووووووووووم!
استیو کجایی ببینی چقد با فیلمت قراره ذوق کنم :cry:

مرسی spidey ;-)
نقل قول کردن
Mr.gun
#16 Mr.gun 1400-02-04 17:44
این پست حاوی اسپویل

























میگم اگر لطف کنید اتفاق های ممکن مثل فالکون شدن تورس رو ... و مبارزه با پاور بروکر یا همون شارون کارتر و ...
نقل قول کردن
ironspider
#17 ironspider 1400-02-04 17:52
به نقل از ilya:
یه خرده زیاد نشد پروژه های آینده مارول؟! :-*

هر چی بیشتر بهتر :-*
البته امیدوارم این زیاد شدن آثار از کیفیتشون کم نکنه!
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#18 AM SM BM SM 1400-02-04 19:19
سلام
خب من از اونایی بودم که دیشب سحر قسمت آخر فالکون و سرباز زمستان رو دیدم و خب خیلی تعجب نکردم. اما دیگه وقت وقته پوست اندازی انتقام جویان بود و وقت مرشد شدن اعضای اصلی تیم قبلی. شاید سخت باشه که بگیم مثلا دیگه آیرون من رو نمیبینیم اما دیگه وقتش بود که جای برای اعضای جدید باز بشه. فیلم فالکون هم با توجه به قضیه سیاه پوست ها و تردید های سم ( آدم رو یاد مایلز مورالز میندازه! ) پتانسیل بالایی داره و امیدواریم فیلم خوبی بشه. فعلا که چیز زیادی از فیلم نمیدونیم اما من یک مشکلی با لباس سم دارم. در کل لباس بدی نیست و طرح های خوبی داره اما به نظرم رنگ سفیدش یه خورده زیاد تو چشمه! به نظرم یه تغییرات کوچکی باید توی لباس اعمال بشه البته این نظر منه.
به نقل از ilya:
یه خرده زیاد نشد پروژه های آینده مارول؟! :-*

نه اصلا هم زیاد نشدن. مارول پر شخصیت های درجه یک و پر پتانسیل و پر هوادار برای هرکدومشون کم بذاره با جون خودش بازی کرده. بعدش هم نمیشه که اکثر شخصیت های اصلی رو بهش بپردازند اما به سم نه یا اینکه یک شخصیت مهم رو نشون بده اما حق مطلب رو راجع بهش ادا نکنه. موافقم که مدیریت این ها کار سخت تری میشه اما مارول اونقدر شخصیت های درجه یک زیادی داره که آدم واقعا دلش نمیاد به اونا نپردازه. به هر حال قرار نیست که دوتا دنیای سینمایی مارول داشته باشیم؟
به نقل از AmirK8422:
چقدر این سریال TFATWS خوب بود، برعکس وانداویژن که افت کرد این سریال خیلی خوب عمل کرد

البته نظر شما محترمه اما من غیر قضیه کوییک سیلور که تقریبا بی معنی و اضافی بود مشکل خیلی مهمی با واندا ویژن نداشتم. به نظرم از اون سریال هایی بود که برای مارول ترکیب ژانر ها رو خوب انجام داد.
نقل قول کردن
قربانعلی
#19 قربانعلی 1400-02-04 20:25
به نقل از ironspider:
به نقل از ilya:
یه خرده زیاد نشد پروژه های آینده مارول؟! :-*

هر چی بیشتر بهتر :-*
البته امیدوارم این زیاد شدن آثار از کیفیتشون کم نکنه!

مگه دی سیه که فیلماش تو همون قسمت اول کم بیارن؟ همون واندرومن هم که قسمت اولش بد نبود قسمت دومش تبدیل شد به یک آشغال تمام عیار
آکوامن هم که قسمت اولشم یک آشغال بوگندو بود چه برسه به قسمت دوم
پس حتی اگه بعد از این همه فیلم و سریال کمی هم مارول افت کنه بازم مشکلی نیست
نقل قول کردن
قربانعلی
#20 قربانعلی 1400-02-04 20:26
به نقل از AmirK8422:
چقدر این سریال TFATWS خوب بود، برعکس وانداویژن که افت کرد این سریال خیلی خوب عمل کرد

اصلا باهات مواق نیستم
به نظرم واندا ویژن حتی از وینترز سولجر و فالکن هم بهتر بود
خیلی خوش ساخت بود
تنها ایرادش اون کوئیک سیلور بود که مشخصه وسط سریال ایده مولتی ورس رو ولش کردن
نقل قول کردن
a.v.s
#21 a.v.s 1400-02-04 20:48
#19 #20
عه درود آقای قربانعلی :lol:
راستش بنده یه چندتا از مقالات شمارو خوندم
چقدر هم آواتارتون به لحن حرف زدن‌تون میخوره :lol:

راستش موافقم. مارول حتی اگرم کم بیاره حداقل میشه بهونهء خستگی و چه میدونم کرونا و چیزای دیگه آورد، ولی فیلمای DCEU همشون به جز شزم و واندرومن و ZSJL اصلا و به هیچ وجه کارایی خوبی نداشتند (حالا اسم ZSJL رو میارم دل بعضیا نشکنه :lol: هرچند از نسخه 2017 بهتر بود)

از همون اول ضعف داشت خداییش. من او استیل ناامیدکننده بود. حالا خوبه ناامیدکننده بود. BVS که واقعا مزخرف بود (البته بعضیا میگن این فیلم جلوتر از زمان خودشه و ما اصلا درکش نمیکنیم!). جوخه انتحار هم که هیچی. برنامه ریزی های احمقانه وارنر هم باعث شد دست گلی به اسم جاستیس لیگ 2017 به وجود بیاد. یعنی قشنگ اومد از شخصیت های دیسی مجسمه ساخت (مثل عمو مختار که میاد از دیسی فنای قلابی مجسمه میسازه. میخواستم منظورو بهتر برسونم).

مارول خداروشکر الحمدالله اون میراثی که کوین فایگی تا به الان از خودش جا گذاشته و اون پایه و اساسی که برای MCU گذاشته، تهیه کننده های بعد از اونم نمیتونن به این راحتی MCU رو به فنا بدن. اگرم فنا بدن مورد عنایت هوادارا قرار میگیرن. بعدشم فایگی ثابت کرده که آدم بسیار حساب شده ایه و از زمان ساخت آیرون من برای 10 سال بعد مارول برنامه ریزی کرده بوده. تو سایتم یه خبر پوشش داده شد که مارول برای 2030 هم برنامه ریزی داره. پس بیزینس و نظر مردم براش مهمه.



درباره کامنت دومتون هم راستش من اصلا نمیتونم این دوتا سریال رو مقایسه کنم. ولی از نظر خوش ساختی، میشه گفت وانداویژن فیلمنامهء بهتری داشت. یعنی انگار اونجا فیلمنامه نویسش از فیلمنامه نویس فالکون و سرباز زمستان ماهرتر عمل کرده، گرچه FAWS قشنگ به اتفاقات مارول ربط داشت. ولی وانداویژن میاد دنیاسازی میکنه. یه جوری قشنگ و خوشگل میاد واندا رو جاساز میکنه تو MCU که حرف نداره. بعضیا البته از قسمت آخرش خرده میگیرند که والا نمیدونم چرا. انگار بعضیا نفهمیدن نبرد واندا درواقع با فقدانشه، و قرار نبود که با مفیستو یا کابوس مبارزه کنه یا ایکس منو بیاره تو کار. اون ایده کوئیک سیلور هم اگر طول سریال اشاره نشده بود این کوئیک سیلور اصلی نیست و یه جای کار میلنگه، سفت و سخت میگفتم هول هولکی ماست مالی شد. ولی برای همون دلیل که قبلش گفتم، زیاد بهش خورده نمیگیرم.

من خودم از فالکون و سرباز زمستان لذت بردم. گرچه ممکنه بعدا نظرم عوض بشه و یهو بگم فالکون از وانداویژن بهتر بود، ولی فعلا اگر به این سریال نمرهء 8 رو بدم، به وانداویژن 8.5 یا 9 میدم.
نقل قول کردن
a.v.s
#22 a.v.s 1400-02-04 21:04
به نقل از ilya:
یه خرده زیاد نشد پروژه های آینده مارول؟! :-*

انقدر سوالت ساده بود من این جوابو میدم:




خیر :lol:


بزار اضافه ترم حرف بزنم: حاجی کمپانی های وارنر و سونی و یونیورسال حداقل سالی 10 تا فیلم بیرون میدن! شبکه های تلویزیونی زیرمجموعه هم دارند که حداقل بیان 10 تا سریال بیرون بدن! جالبه بیشترشونم زیاد ممکنه جالب در نیاد. دیگه دیزنی که هم مارولو داره هم فاکسو هم پیکسارو هم لوکاس فیلمو . . . خودت یه لحظه بشین فکر کن خداوکیلی؟ :lol:
نقل قول کردن
thor_fan
#23 thor_fan 1400-02-04 21:26
به نقل از قربانعلی:
به نقل از AmirK8422:
چقدر این سریال TFATWS خوب بود، برعکس وانداویژن که افت کرد این سریال خیلی خوب عمل کرد

اصلا باهات مواق نیستم
به نظرم واندا ویژن حتی از وینترز سولجر و فالکن هم بهتر بود
خیلی خوش ساخت بود
تنها ایرادش اون کوئیک سیلور بود که مشخصه وسط سریال ایده مولتی ورس رو ولش کردن


راستش وانداویژن پرقدرت تر از شاهین و سرباز زمستان شروع شد ولی نسبت به خودش در ادامه افت کرد
ولی شاهین و سرباز زمستان با یه شروع خوب روبه رو شد و همین روند رو تا آخر حفظ کرد
نقل قول کردن
ironspider
#24 ironspider 1400-02-04 22:05
به نقل از قربانعلی:
به نقل از ironspider:
به نقل از ilya:
یه خرده زیاد نشد پروژه های آینده مارول؟! :-*

هر چی بیشتر بهتر :-*
البته امیدوارم این زیاد شدن آثار از کیفیتشون کم نکنه!

مگه دی سیه که فیلماش تو همون قسمت اول کم بیارن؟ همون واندرومن هم که قسمت اولش بد نبود قسمت دومش تبدیل شد به یک آشغال تمام عیار
آکوامن هم که قسمت اولشم یک آشغال بوگندو بود چه برسه به قسمت دوم
پس حتی اگه بعد از این همه فیلم و سریال کمی هم مارول افت کنه بازم مشکلی نیست

سلام
دقیقا منظور حرفم همین تیکه آخر حرفتون بود. من امیدوارم که بعد از این همه فیلم و سریال حتی کمی هم افت نکنه و همینطوری با قدرت ادامه بده!! البته بعید میدونم با رهبری کوین فایگی مشکلی پیش بیاد.
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#25 Mr. Doctor 1400-02-04 22:06
نمیدونم چرا هیچوقت از کاپیتان امریکا بودن سم ویلسون خوشم نمیومده...
ولی وقتی فالکونه،باهاش حال میکنم
البته امیدوارم فیلم خوبی بشه
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#26 Kia Iron Man 1400-02-04 22:13
فالکون و سرباز زمستان سریال خیلی خوبی بود.هرچند من وانداویژن رو به خاطر ژانرش بیشتر دوست داشتم ولی باید پذیرفت که فالکون و سرباز زمستان سریال موفق تری بود. ولی این رو هم در نظر بگیرید که بخشی از سریال وانداویژن به‌خاطر کرونا حذف شد ولی از بین بردن پتانسیل کوییک سیلور با بازی ایوان پیترز رو نمیشه اصلا توجیه کرد.
سخنرانی قسمت آخر سم واقعا ثابت کرد که چرا شایسته ترین فرد برای جانشینی کپ بود.ویلین این سریال با اینکه مزخرف ترین دشمن کپ در کمیک بود،در این سریال خیلی ارتقا میدا کرد و یک شخصیت سمپاتیک باورپذیر با انگیزه منطقی تحویل ما داده شد کهآدم با مرگش واقعا ناراحت میشه.در ضمن من واقعا این زیمو خوشم اومد و به نظرم بهتر شد.پاوربروکر هم در کمال تعجب شارون کارتر بود و در این سریال بالاخره دیدیمش و معلوم شد که در اینده بیشتر به صورت یک شخصیت منفی خواهیم دیدش.یو اس ایجنت هم که معرفی شد.بحث جان واکر باز شد،من واقعا عاشق اون لحظه ایم که جان واکر سپرو انداخت و سعی کرد اون ماشین حامل انسان رو نجات بده. جان واکر نمیخواست هیچ جوره نمیخواست عنوان کاپیتان آمریکا رو از دست بده و مبارزه اون با باکی و سم برای نگه داشتن سپر هم اینو ثابت میکنه.ولی در اون لحظه فهمید که میتونه یه قهرمان باشه بدون داشتن لباس و سپر و نوار های رنگارنگ پس سپر انداخت.تورس هم جانشین سم خواهد شد و احتمالا برخلاف کمیک دارای یه جفت بال مصنوعی بشه.
راستی دقت کردین که در تیتراژ قسمت آخر سریال برخلاف اپیزود های قبل به جای "فالکون و سرباز زمستان" نوشته شد "کاپیتان آمریکا و سرباز زمستان"؟
همچنین یکی از افسران پلیس گفت که آخرین ابرسرباز Flag Smasher افتاده توی رودخانه هادسون
خب این اشاره داره به ناانسان و شهر آتیلان جدید که روی این رودخانه قرار داره.پس یعنی مارول میخواد اون سریال مزخرف ناانسان ها رو ریبوت کنه‌؟باید صبر کرد و دیدبه نقل از قربانعلی:
به نقل از ironspider:
به نقل از ilya:
یه خرده زیاد نشد پروژه های آینده مارول؟! :-*

هر چی بیشتر بهتر :-*
البته امیدوارم این زیاد شدن آثار از کیفیتشون کم نکنه!

مگه دی سیه که فیلماش تو همون قسمت اول کم بیارن؟ همون واندرومن هم که قسمت اولش بد نبود قسمت دومش تبدیل شد به یک آشغال تمام عیار
آکوامن هم که قسمت اولشم یک آشغال بوگندو بود چه برسه به قسمت دوم
پس حتی اگه بعد از این همه فیلم و سریال کمی هم مارول افت کنه بازم مشکلی نیست

دقیقا راست میگی.الان مارول 23 تا فیلم داده بیرون و هنوز برای بقیه فیلما تشنه ایم و 7 تا فیلم از اسپایدی اومده و ما هنوز برای هشتمی ثانیه شماری میکنیم.بله دیگه مارول اینه ;-)
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#27 Kia Iron Man 1400-02-04 22:16
به نقل از ironspider:
به نقل از capitan mammad:
به نقل از a.v.s:
سریال فالکون و سرباز زمستان به زیبایی نشون داد که سم ویلسون واقعا جانشین مناسبی برای کاپیتان آمریکاست.

از یه طرف جان واکر رو نشون میداد که درواقع اون روی خشن آمریکا بود و باعث میشد ما بیشتر از همه بخوایم که سم ویلسون واقعا اون سپر رو به دست بگیره و کاپیتان آمریکا بشه. جوری که سم ویلسون حرف میزد درواقع مارو یاد کاپیتان آمریکایی مینداخت که استیو راجرز به جهان نشون داد. از اونجایی که سم میگفت کارلی فقط یه بچه است و باید درست هدایت بشه، تا اونجایی که برای اون سناتور ها سخنرانی میکنه. جدای از این ها، قسمت پنجم این سریال جایگاه سم ویلسون رو مستحکم تر از همیشه برای گرفتن لقب کاپیتان آمریکا کرد.

فقط نمیدونم براساس این خبر، استیو راجرزی که تو سریال، مرده خطاب شده چطوری میتونه مرشد سم ویلسون باشه؟ از یه طرف چطوری فیلم کاپیتان آمریکای استیو راجرز در دست ساخته؟ چطور خیلی نامحسوس داریم خبرشو میشنویم و قبلش هیچ خبرگزاری ای به اون شکل اشاره نکرده؟

تو سریال نگفتن مرده حالا اون ترجمه تحت الفظیش بود
تو قسمت 5 گفت Steve is gone حالا نگفته مرده
شاید استیو ی جایی باشه که هیشکی خبر نداره

البته داخل قسمت آخر اشاره شد که به ماه رفته

اون که فقط یه اشاره بود به قسمت اول که تورس به سم گفت که در فضای مجازی شایعه افتاده کپ به ماه رفته و سم هم تکذیبش کرد.اینو زیاد جدی نگیر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید