15 شخصیت برتر انتشارات والیانت (Valiant)

15 شخصیت برتر انتشارات والیانت (Valiant)

این مقاله به مناسبت اکران فیلم سینمایی "بلاد شات" که از شخیت های کمیک بوکی شرکت "والیانت" است تقدیم شما میشود.

مقدمه: شرکت Valiant در سال 1989 به دست سردبیر ارشد انتشارات مارول در دهه 80 میلادی یعنی «جیم شوتر» تاسیس  و سال 1994 به شرکت بازیسازی Acclaim Entertainment فروخته شد. اما سال 2004 این شرکت بازیسازی ورشکسته شد و دو تاجر مستقل بار دیگر شخصیت های این شرکت را در سال 2005 احیا کردند و این انتشارات را از نو پایه گذاری نمودند. در این مقاله میخواهیم شما را با کاراکترهای برتر این شرکت آشنا کنیم. البته همانطور که سایت CBR نیز در این مقاله خودش بهش اشاره کرده، میشه رد پای بسیاری از کاراکترهای شرکت های مارول و دی سی را در این شخصیت ها دید!

 

15- دیوینیتی (Divinity)

دیوینیتی (Divinity)

«آبرام آدامز» یک فضانورد اهل شوروی سابق بود که توسط دولت شوروی و در اوج رقابت فضایی بین آمریکا و شوروی به فضا فرستاده شد. در واقع مقامات کشورش او را به جاهایی فرستادند که هیچ فضانوردی پایش به آن نرسیده بود! 55 سال بعد او برگشت در حالی که قدرت های خدامانند به دست آورده بود و میتوانست فضا و زمان را به میل خود تغییر دهد! اولش وقتی به زمین برگشت ، گروه ابرقهرمانی Unity (که در واقع معادل «اونجرز» یا «جاستیس لیگ» در دنیای والیانت است و اعضایش را قهرمانان این ناشر تشکیلی میدهند) ماموریت پیدا کردند باهاش روبرو شوند و اگر لازم باشد او را نابود کنند و بدین ترتیب با او و پیروانش درگیر شدند. شخصیت او آشکارا از روی شخصیت «دکتر منهتن» در کمیک بوک Watchmen الهام گرفته شده است.

  

14- دکتر سیلک (Dr. Silk)

دکتر سیلک (Dr. Silk)

یک دانشمند خبیث که قدرتش اینه که ذهن پلید خودش رو به جسم دیگران منتقل کنه! (مثل کاری که دکتر اختاپوس با پیتر پارکر در داستان های "مرد عنکبوتی برتر" انجام داد). این باعث شده تا از طریق خلق کلون های بیشمار بتونه عمر جاویدان پیدا کنه. او از دشمنان  تیم  برتر ابرقهرمانی  انتشارات "والیانت" به نام Unity بوده و همچنین از دشمنان قهرمانی به نام «رای» (Rai) در قرن 41 میلادی! اولین حضور او در دنیای کمیک برمیگرده به شماره نخست از کمیک Ninjak در سال 1994. سال 2014 نیز در کمیک های Unity بار دیگر شاهد بازگشت او بودیم. نکته جالب دیگر درباره این شخصیت این است که یکی از خالقین او، «جو کسادا» بوده است که حتما خبر دارید سالهاست از مدیران عالی رتبه مارول است!

 

13- مادِر گاد (Mothergod)

مادِر گاد (Mothergod)

«مادر گاد» یک خبیث دیوانه و نیرومند است که از نظرش عالم دارای عیب و نقص است و به همین دلیل هدفش این است که به طور مستمر آن را باز خلق و سپس پاک کند! نام اصلی اش بود «اریکا پیرس» (Erica Pierce): دانشمندی که میتواند واقعیت های عالم را تغییر دهد و از نو بسازد! این خانم قدرت هایش را در همان حادثه هسته ای که «فیل سلسکی» را به ابرقهرمانی به نام «سولار» تبدیل کرد، به دست آورد. اما برخلاف سلسکی، پیرس در کودکی ازش سو استفاده های زیادی شده بود و از بیماری روانی هم رنج میبرد و همین باعث شد به یک قاتل تبدیل شود. حادثه ای که به او و سولار توانایی فوق بشری داد باعث شد تا تایم لاین شان نیز نابود شود . بنابراین هر دوی آنها به یک خط زمانی جدید که توسط قوه تخیل او به وجود آمد فرستاده شدند. اینجا بود که به فکرش رسید عالم را آنطوری که دلش میخواهد شکل بدهد.

 

12- مَستر دارک (Master Darque)

مَستر دارک (Master Darque)

«مستر دارک» یکی از خبیث های اصلی والیانت و دشمن شماره یک قهرمانی به نام «شادو مَن» است. نام اصلی اش «نیکودمو دارک» است که سال 1812 در ایالت لوئیزیانا در آمریکا به دنیا آمد. او و خواهر دو قلویش توسط پدرشان که یک جادوگر خبیث بود بزرگ شدند. در نتیجه او به قدرتمند ترین نکرومَنسِر (necromancer) جهان تبدیل شد (نکرومنسر به جادوگری میگویند که سعی می‌کند با ارتباط گرفتن با روح مردگان یا ظاهر کردن شبح آنها در عالم وجود به اطلاعاتی در مورد آینده دست یابد. برخی از این جادوگران نیز مدعی هستند که می‌توانند از شخص مرده یا روح او به عنوان سلاح برای مقاصد خود استفاده کنند. این دسته از جادوگران عموماً به گروه‌های معتقد به جادوی سیاه مرتبطند). او نامیرا است و حتی انفجار اتمی هم نتوانسته باعث مرگش شود! خیلی ها هستند که این شخصیت خبیث را برگرفته از «دورمامو» (دشمن اصلی «دکتر استرنج» در انتشارات مارول) میدانند!

11- کوآنتوم و وودی (Quantum and Woody)

 کوآنتوم و وودی (Quantum and Woody)

دو برادر ناتنی به نام های اریک و وودی که سالها با هم قهر بودند و به خاطر قتل پدرشون دوباره پیش هم برمیگردند تا متوجه بشوند کی پدرشون رو کشته ولی در تحقیقات خودشون به طور اتفاقی دارای نیروهای فوق بشری میشوند (اریک میتونه سپرهای محافظتی درست کنه و وودی هم میتونه انرژی از خودش ساطع کنه). ولی یک نفرین هم دارند: مولوکول های بدنشان دچار بی ثباتی شده . بنابراین باید هر 24 ساعت دستبند هایی که بهشون وصل شده رو به هم بزنند تا دچار ثبات شوند! این دو شخصیت توسط «کریستوفر پرایس» و «ام. دی برایت» خلق شدند و کمیک هایشان برای 50 شماره بین سالهای 1997 تا 2000 منتشر شد. اما در سالهای اخیر نیز شاهد چاپ سری های جدیدی از این شخصیت ها بوده ایم. داستان های کمیک های "کوآنتوم و وودی" بسیار فان و باحال هستند و گفته میشه خالقین آنها از روی کارکترهای «وزلی اسناپیس» و «وودی هارلسن» در فیلم فیلم کمدی White Men Can't Jump الهام گرفته اند. خودشان هم که به خودشان لقب "بدترین تیم ابرقهرمانی دنیا" داده اند! (از بس که دست و پا چلفتی هستند!).

  

10- آرچر و آرمسترانگ (Archer & Armstrong)

آرچر و آرمسترانگ (Archer & Armstrong)

کمیک های "آرچر و آرمسترانگ" در دهه 90 شروع شدند  و مدتیه انتشارات والیانت دوباره اونا رو ریبوت کرده. آرمسترانگ یک انسان نامیرا است که هزاران ساله زنده است (او دو برادر دارد که مثل خودش نامیرا هستند). آرچر هم یک بودایی هستش که در تیراندازی و هنرهای رزمی استاده و گذشته خراب و خانواده پلیدی  داشته. خانواده او تربیت اش کردن سلاحی مخرب باشه و آرمسترانگ را بکشه! ولی آنها به رفقای فابریک هم تبدیل شدن. آرمسترانگ به دانش آرچر درباره دنیا افزوده و در عوض آرچر هم بهش کمک میکنه تا غم ها و تراژدی هایی که در طول هزاران سال دیده را فراموش کنه. آنها به دور دنیا سفر میکنند و فرقه های شیطانی را نابود میکنند. واقعا کمیک خیلی خوبیه و خواننده ازش لذت میبره.

 

9- تویو هارادا (Toyo Harada)

تویو هارادا (Toyo Harada)

یکی از مهم ترین و بزرگترین خبیث های دنیای کمیک های والیانت همین آقای «تویو هارادا» است. او رئیس بنیاد "پیشروها" (Harbinger Foundation) است و قوی ترین کسی در جهان است که قابلیت های تله پاتیک، کنترل ذهن و دورجابه‌جایی (تلکنسیس) دارد (تلکنسیس یعنی توانایی به حرکت درآوردن اشیا از راه دور و بدون استفاده از ابزارهای فیزیکی، و تنها با نیروی ذهن). او واقعا هدفش اینه که دنیا را به جایی بهتر تبدیل کنه ولی به شرطی که خودش همه چیز رو در کنترل داشته باشه! قدرت های او در نوجوانی و وقتی بمب اتمی روی هیروشیما در ژاپن انداخته شد فعال شد. از آن موقع در بنیادی که تاسیس کرده سعی داشته ارتشی از سربازانی که قدرت های ذهنی دارند درست کند. برخی از کارشناسان اعتقاد دارند شخصیت پردازی هارادا در واقع نسخه خبیث شخصیت «پرفسور اگزاویر» در انتشارات مارول که البته برخی از خصوصیات شخصیت های خبیث معروف دی سی مثل «راس الغول» و «لکس لوثر» هم با آن ترکیب شده است!

  

8- لایو وایر (Livewire)

 لایو وایر (Livewire)

«آماندا مَک کی» دارای توانایی ذهنی است و میتونه ماشین آلات را با ذهن خودش کنترل کند. وقتی سن و سال کمی داشت یتیم شد و به یتیم خانه ای فرستاده شد. سپس «تویو هارادا» وی را پیدا کرد و به بنیاد پیشروها برد. آماندا پیشرفت خوبی داشت و لقب «لایو وایر» را برای خودش انتخاب کرد و یکی از شاگردان مورد اعتماد هارادا شد. اما پی به عطش هارادا برای به قدرت  برد و بر علیه او قیام کرد. اما دوباره نزد او برگشت اما برای بار دوم بنیاد هارادا را ترک کرد تا یک ابرقهرمان باشد. قابلیت های تاثیر گذاری لایو وایر آدم را به بی اختیار به یاد جهش یافته معروف مارول به نام «فُرج» (Forge) می اندازد!

  

7- رای (Rai)

 رای (Rai)

یکی دیگر از محبوب ترین شخصیت های انتشارات Valiant، قهرمانی است به نام «رای» (این شخصیت در واقع اولین ابرقهرمانی است که توسط این انتشارات خلق شد) او در آینده کشور ژاپن زندگی میکند (قرن 40 میلادی) و محافظ و مدافع آن است . در این قرن ماشینی عظیم به نام Host بر کشور ژاپن (که جمعیتش به 50 میلیارد نفر رسیده است!) حکمرانی میکند. رای توسط یک هوش مصنوعی به نام Grandmother خلق شده است و سلاح هایش را از بدنش میگیرد! در واقع ، خالق رای برای اینکه او روحیه قهرمانانه پیدا کند خصوصیات قهرمانی دیگر از انتشارات والیانت به نام «بِلاد شات» را از قرن بیستم میلادی بهش تزریق کرده است!

 

6- شادومَن (Shadowman)

شادومن (Shadowman)

«جک بانی فیس» (Jack Boniface) یک نوازنده موسیقی جاز بود که توسط نیرویی مرموز و اهریمنی به قدرت هایی دست یافت تا بتواند با خبیثی نیرومند به نام «مَستر دارک» مبارزه کند. قدرت هایش اینطور کار میکند که هر وقت شب فرا میرسد ، سایه اش بیرون میزند و بهش امکان میدهد تا به قدرت های فوق بشری مثل قدرت فیزیکی بالا ، جسور و نترس بودن، دیدن در تاریکی و ...  دست پیدا کرده و به دیگران کمک نماید. شادومن  یکی از شخصیت های اصلی انتشارات وایلیانت است که سال 1992 به دست «جیم شوتر»، «استیو انگلهارت» و «مایک مانلی» خلق شد. وقتی شرکت بازیسازی Acclaim انتشارات والیانت را خرید، این شخصیت هم دچار تغییراتی شد و شاهد بودیم که سری دوم کمیک بوک هایش لحنی بسیار دارک و خفن پیدا کردند و مایه های علمی – تخیلی جای خود را به عناصر ترسناک و جادوگری دادند! شادومن را میتوان نسخه مشابه «گوست رایدر» دانست. 

 

5- زِفِر (Zephyr)

 زِفِر (Zephyr)

«زفر» از قهرمانان جدید و محبوب انتشارات والیانت است . نام واقعی اش هست «فیث هربرت» (Faith Herbert) و  قدرت پرواز دارد. او از اعضای گروه "مرتدها" (Renegades) هستش. این گروه که بهش "گروه مقاومت پیشروها" نیز گفته میشود در واقع از اعضای جوانی تشکیل شده که قدرت های فوق بشری مادرزادی دارند (پیشروها) و با بنیاد هارادا در جنگ هستند. رهبرشون هم «پیتر استان چِک» (Peter Stanchek) نام دارد که در واقع از شخصیت «سایکلاپس» در کمیک های مردان ایکس الهام گرفته است!

گروه renegades

در هر حال، زفر شخصیتی بسیار مثبت اندیش با روحیه قهرمانانه است که باعث شده به محبوبیت زیادی نزد خوانندگان دست یابد. خوش بینی ، سن کم و مثبت بودن او ما رو به یاد شخصیت «کاملا خان» (میز مارول) میندازد!

4- جنگجوی ابدی (The Eternal Warrior)

 جنگجوی ابدی (The Eternal Warrior)

نام واقعی اش است «گیلاد» (Gilad) و گفته میشود بزرگترین جنگجو و مبارز از دوران باستان تا زمان حال به شمار می آید و قدمتش به زمان قبل از فراعنه مصر میرسد. او دو برادر دیگر دارد: «آیوار» (Ivar) ملقب به Timewalker و «آرام» ملقب به آرمسترانگ (که در مورد شماره 10 بهش اشاره شد و دوست صمیمی «آرچر» است). این سه برادر همگی نامیرا هستند و در عصر باستان به دنیا آمده اند. گیلاد وظیفه دارد تا ابد از کره زمین محافظت کند و چون هزاران سال زنده بوده به تمامی فنون جنگجویی مسلط است. او عضو گروه ابرقهرمانی Unity هم بوده. 

  

3- بلاد شات (Bloodshot)

بلادشات

«آنجلو مورتالی» (Angelo Mortalli) یک مردوز خشن مافیا بود که برای رسیدن به اهدافش حاضر بود هر کسی رو بکشه. با این حال او عاشق دختر رئیس خودش (دون جینو کانلی) شد و بعد بهش خیانت کرد و مورد غضب قرار گرفت و باعث شد که برایش پاپوش بدوزند! ولی اف بی آی حاضر شد ازش محافظت کنه (در ازای لو دادن اعضای مافیا) اما برخی از افراد دون جینو کانلی به اف بی آی نفوذ کرده بودند و او را به یک آزمایشگاه در ژاپن بردند. در این آزمایشگاه با گروهی آشنا شدیم به نام Project Rising Spirit که مثل برنامه سلاح ایکس (weapon X) در مارول عمل میکردند و از سربازان یا مزدوران، آدم هایی دارای نیروهای فوق بشری ملقب به ابرسرباز میساختند (با انجام آزمایش رویشان). این گروه یا بهتره بگیم سازمان، بارها نیز مامورین خود را به درخواست دولت آمریکا به ماموریتهای مخفیانه فرستاده است . در هر حال آنجلو که دیگر از گذشته خودش خبر نداشت و بسیار هم خشن و عصبانی شده بود، شروع کرد به اینکه بفهمه کی بوده، هویت واقعیش چی بوده و چه بلایی سرش آورده اند! برای آشنایی کامل با بلاد شات این مقاله را بخوانید. در ضمن او آشکارا از ولورین و پانیشر در کمیک های مارول الهام گرفته است!

 

2- نینجاک (Ninjak)

 نینجاک (Ninjak)

«نینجاک» یکی از محبوب ترین شخصیت های والیانت است. او را به عنوان بزرگترین مزدور , جاسوس جهان و همچنین ماهرترین در نبردهای تن به تن قلمداد میکنند. اسم واقعی اش «کالین کینگ» (Colin King) است و یک میلیاردر خوش گذران انگلیسی تبار است که پدر و مادرش برای سازمان جاسوسی MI6 کار میکردند و وقتی مردند وظیفه بزرگ کردن او به مستخدم خانواده سپرده شد! او قدرت فوق بشری ندارد ولی آموزش های نینجایی دیده است و بسیار باهوش است و بدنش رو جوری آموزش داده تا به نقطه اوج فیزیک انسانی برسد. البته یک زره چسبان هم دارد که ازش محافظت میکند و ... همه اینها نشان میدهد که خالقین او از «بتمن» تقلید کرده اند!

 

1- اکس – او مانووار (X-O Manowar)

اکس – او مانووار (X-O Manowar)

«اریک» شوالیه ای بود که در قرن پنجم میلادی در اروپا میزیست که توسط بیگانه های فضایی ربوده شد! ولی تونست کنترل یکی از بزرگترین سلاح های آنها به نام زره X-O Manowar رو به دست بیاره (این زره فقط با جنگجویان شجاع پیوند میخوره) بعدش به زمین برگشت در حالی که 1600 سال سپری شده بود و تمام آشنایان و خانواده اش مرده بودند. او مشکلش اینه که خودش را با دنیای مدرن وفق بده. و البته معمولا با زره خودش که دارای عقل و هوش است درگیره! به نظر میرسه خالقین این شخصیت ایده سیمبیوت فضایی مرد عنکبوتی را با زره مرد آهنی و همچنین ایده کاپیتان آمریکا درباره مردی که در دوران خودش نیست و باید خود را با دوره مدرن وفق بده ترکیب کرده و به او رسیده اند! بیخود نیست یک بازی مشترک از مرد آهنی و X-O Manowar ساخته شده! (این مقاله را بخوانید).

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقتی که باید درباره «بلاد شات» (BLOODSHOT) بدانید

10 ابرقهرمان برتر دنیای كمیك كه به مارول یا دی سی تعلق ندارند

10 کمیک برتر «بلاد شات»

10 کمیک مهم انتشارات ایمج (IMAGE)

15 داستان کمیک بوکی که ناتمام ماندند

تقلید در دنیای کمیک بوک، سینما، تلویزیون و انیمیشن

15 بازی کمیک بوکی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 حضور غیر منتظره ابرقهرمانان در بازی های رایانه ای + ویدئو

10 شخصیت برتر دنیای کمیک که نمیمیرند!

معرفی تمامی فیلم های ابرقهرمانی سال 2020 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1398-12-28 15:07
مثل همیشه منتظرم مقاله را خوب بخوانید و هر جایی به هرگونه ایراد تایپی برخورد کردید اطلاع بدید تا تصحیح بشود
نقل قول کردن
Captain-spidey
#2 Captain-spidey 1398-12-28 18:23
مرسی استاد مقاله مثل همیشه پرفکت بود درکل به نظرم این شرکت والیانت اصلا واسه مارول و دیسی رقیب به حساب نمیاد
کلا از شخصیت هاش هیچی از اب درنمیاد انگار همه شخصیت هاش یه جور تقلید از بقیه کمپانی ها
موقع خوندن مورد اخر کلی خندم گرفت :lol:
نقل قول کردن
The Lizard
#3 The Lizard 1398-12-28 20:18
مقاله عالی
والا همین شخصیت های تقلیدی هم برام از کارکترهای دی سی جذاب تر بودن
نقل قول کردن
spider_fan
#4 spider_fan 1398-12-28 20:38
مقاله که مثل همیشه عالی و پر اطلاعات
واقعا از استاد تشکر می کنم که هر روز به معلوماتمون اضافه میکنه :-)
به نظر من از همه باحالتر جنگجوی ابدی عه و به نظر خفن میاد ولی خب اصلا به پای مارول و دیسی که نمیرسه
من که اصلا تا قبل از فیلم بلادشات نمیدونستم همچین شرکتی وجود داره :o
تا اینکه شنیدم سونی می خواد یه فیلم از شخصیتی به نام بلادشات بسازه و بعد از کمی مطالعه متوجه شدم برای شرکتی به نام ولیانته (درست نوشتم؟) و بعد مقلات خوب استاد در مورد این شخصیت و این شرکت تازه فهمیدم چی به چیه :-*
ولی واقعا هیچ کاری که نکرده شخصیت هارو خوب ترکیب کرده و بعد کپی پیست گرفته :lol:
به نقل از The Lizard:
مقاله عالی
والا همین شخصیت های تقلیدی هم برام از کارکترهای دی سی جذاب تر بودن

به نظر شما چرا شخصیت های دی سی جذاب نیستن ؟
من دی سی فن نیستم ولی واقعا با بتمن هم خاطره دارم و هم عاشق شخصیتشم
البته من فقط یک سوال پرسیدم و قصد بدی ندارم
سو تفاهم نشه
فقط می خوام بدونم چرا خیلی ها مثل شما از دی سی متنفرن
بازم معذرت میخوام بابت این سوال اگه ناراحت شدید
نقل قول کردن
The Lizard
#5 The Lizard 1398-12-28 20:40
به نقل از spider_fan:
مقاله که مثل همیشه عالی و پر اطلاعات
واقعا از استاد تشکر می کنم که هر روز به معلوماتمون اضافه میکنه :-)
به نظر من از همه باحالتر جنگجوی ابدی عه و به نظر خفن میاد ولی خب اصلا به پای مارول و دیسی که نمیرسه
من که اصلا تا قبل از فیلم بلادشات نمیدونستم همچین شرکتی وجود داره :o
تا اینکه شنیدم سونی می خواد یه فیلم از شخصیتی به نام بلادشات بسازه و بعد از کمی مطالعه متوجه شدم برای شرکتی به نام ولیانته (درست نوشتم؟) و بعد مقلات خوب استاد در مورد این شخصیت و این شرکت تازه فهمیدم چی به چیه :-*
ولی واقعا هیچ کاری که نکرده شخصیت هارو خوب ترکیب کرده و بعد کپی پیست گرفته :lol:
به نقل از The Lizard:
مقاله عالی
والا همین شخصیت های تقلیدی هم برام از کارکترهای دی سی جذاب تر بودن

به نظر شما چرا شخصیت های دی سی جذاب نیستن ؟
من دی سی فن نیستم ولی واقعا با بتمن هم خاطره دارم و هم عاشق شخصیتشم
البته من فقط یک سوال پرسیدم و قصد بدی ندارم
سو تفاهم نشه
فقط می خوام بدونم چرا خیلی ها مثل شما از دی سی متنفرن
بازم معذرت میخوام بابت این سوال اگه ناراحت شدید

جرا فکر میکنی متنفرم؟ من فقط نظرم رو گفتم
خوشم نمیاد دیگه
نمیتونم باهاشون ارتباط برقرار کنم. برام ملموس نیستن
همین
نقل قول کردن
spider_fan
#6 spider_fan 1398-12-29 00:08
به نقل از The Lizard:
به نقل از spider_fan:
مقاله که مثل همیشه عالی و پر اطلاعات
واقعا از استاد تشکر می کنم که هر روز به معلوماتمون اضافه میکنه :-)
به نظر من از همه باحالتر جنگجوی ابدی عه و به نظر خفن میاد ولی خب اصلا به پای مارول و دیسی که نمیرسه
من که اصلا تا قبل از فیلم بلادشات نمیدونستم همچین شرکتی وجود داره :o
تا اینکه شنیدم سونی می خواد یه فیلم از شخصیتی به نام بلادشات بسازه و بعد از کمی مطالعه متوجه شدم برای شرکتی به نام ولیانته (درست نوشتم؟) و بعد مقلات خوب استاد در مورد این شخصیت و این شرکت تازه فهمیدم چی به چیه :-*
ولی واقعا هیچ کاری که نکرده شخصیت هارو خوب ترکیب کرده و بعد کپی پیست گرفته :lol:
به نقل از The Lizard:
مقاله عالی
والا همین شخصیت های تقلیدی هم برام از کارکترهای دی سی جذاب تر بودن

به نظر شما چرا شخصیت های دی سی جذاب نیستن ؟
من دی سی فن نیستم ولی واقعا با بتمن هم خاطره دارم و هم عاشق شخصیتشم
البته من فقط یک سوال پرسیدم و قصد بدی ندارم
سو تفاهم نشه
فقط می خوام بدونم چرا خیلی ها مثل شما از دی سی متنفرن
بازم معذرت میخوام بابت این سوال اگه ناراحت شدید

جرا فکر میکنی متنفرم؟ من فقط نظرم رو گفتم
خوشم نمیاد دیگه
نمیتونم باهاشون ارتباط برقرار کنم. برام ملموس نیستن
همین

اها
من بد برداشت کردم
می بخشید
نقل قول کردن
hznehafar6
#7 hznehafar6 1398-12-29 01:26
نمرات و نقد های فیلم اومد.متا:حدودا ۵۰ از ۱۰۰
نقل قول کردن
Professor zoom
#8 Professor zoom 1398-12-29 02:32
سلام من عضو جدید سایت هستم و خوشحال در جمع اساتید کمیک هستم
ئرمورد مقاله هم بگم که به جز بلاد شات هیچ کدومو نمیشناختم
ممنونم به خاطر مقاله
نقل قول کردن
Infinity
#9 Infinity 1398-12-29 02:47
بازم تشکر بابت یه مقاله عالی
استاد درست پیش بینی کردی راجب فیلم فیلم بلادشات
چون چند وقت پیش گفتید احتمالا فیلم خوبی نباشه
و الانم اگه اشتباه نکنم روتن تومیتوز نمره31داده بهش و منتقدا هم از فیلم اصلا خوششون نیومده و جایی خوندم بالاترین نمره که گرفته،از یه منتقد بوده که اونم70داده
نقل قول کردن
mani34521
#10 mani34521 1399-01-02 19:28
سلم به آقای محترم ترابی عزیز :lol:
یه سول داشتم یه نفر هست گیر داده به من نمیتونه عضو سایت شما بشه. میگم اگه موردی نیست من یه ویدیو از عضو شدن در
کانال شما (یعنی چطوری عضو بشیم) بزارم. میخواستم ببینم اشکال نداره این کارو بکنم ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45