10 حضور غیر منتظره ابرقهرمانان در بازی های رایانه ای + ویدئو

10 حضور غیر منتظره ابرقهرمانان  در بازی های رایانه ای + ویدئو

در این مقاله قراره سری به خاطراتمون از گذشته بزنیم ...

مقدمه: اخیرا هواداران بازی اینجاستیس 2 واقعا هیجان زده و البته غافلگیر شدند که شخصیت هایی همچون لاک پشت های نینجا و پسر جهنمی به Roster این بازی اضافه شدند (مخصوصا پسر جهنمی که اصلا یک شخصیت دی سی به حساب نمیاد!) البته سازندگان سری اینجاستیس در بازی Mortal Kombat سال 2011 هم با گنجاندن شخصیت هایی مثل «فردی کروگر» (هیولای سری فیلم های ترسناک "کابوس در خیابان الم")  و «کریتوس» (شخصیت اصلی سری باز یهای God of War) ثابت کرده بودند که خیلی دوست دارند ما را سورپرایز کنند! اما این نخستین باری نبود که چنین اتفاقی میفتاد و قبلا سابقه داشته که ناگهان شاهد سوپرهیروها  در بازی های رایانه ای باشیم که اصلا انتظارشان را نداشتیم. در این مقاله به معرفی 10 تا از این اتفاقات نادر میپردازیم.

ویدئوی مربوط به این مقاله را هم حتما اینجا تماشا کنید.

 

10- شخصیت های مارول در بازی های Tony Hawk’s Pro Skater

 شخصیت های مارول در بازی های Tony Hawk’s Pro Skater

در سالهای 1999 و 2000 ورزش اسکیت‌بُردینگ (Skateboarding) به لطف بازی  Tony Hawk's Pro Skater که شرکت Activision برای کنسول هایی نظیر PS1 ساخت بسیار محبوب شدند و این سری بازی ها ادامه یافت. جالبه که شخصیت هایی نامرتبط هم در این سری قابل آزاد کردن (unlockable) بودند (مثل شخصیت های «دارث ماول» و Jango Fett از سری فیلم های جنگ ستارگان) به زودی شخصیت های مارولی هم در آنها ظاهر شدند (دلیلش اینه که اون موقع Activision رایت ساخت بازی های مارول را در اختیار داشت). بنابراین اولین بار اسپایدرمن را در بازی Tony Hawk’s Pro Skater 2 دیدیم . بعدشم ولورین سال 2001 مهمان  بازی Tony Hawk’s Pro Skater 3 مهمان شد. در نهایت سال 2003 نیز آیرون من به عنوان آخرین قهرمان مارول در بازی Tony Hawk’s Underground به کار رفت.

 

9- اسپان در بازی Soul Calibur II

 اسپان در بازی Soul Calibur II

درسته که هیچ وقت به اندازه فرنچایز های استریت فایتر یا مورتال کامبت محبوب و مشهور نشد ولی Soul Calibur هم برای خودش طرفدارانی داره . سال 2002 وقتی Soul Calibur II از سیستم آرکید به کنسول های خانگی پورت شد هر کدومشون صاحب یک کارکتر اختصاصی شدند. مثلا نسخه ای که برای کنسول PS2 عرضه شد شخصیت Heihachi از سری بازی های Tekken رو داشت یا نسخه Gamecube شخصیت Link را از سری بازی های "افسانه زلدا" داشت و البته شخصیت «اسپان» (Spawn) هم کاراکتر اختصاصی کنسول Xbox بود. اسپان از اون شخصیت های برتر دنیای کمیک بوکه که در این مقاله معرفی اش کرده ایم. در هر حال انتظار میرفت حضور او در بازی بتونه علاقمندان به دنیای کمیک رو به این بازی علاقمند کنه. و البته از یاد نبریم که شرکت McFarlane Toys که متعلق به خالق اسپان یعنی «تاد مک فارلین» هستش ، با شرکت Namco (سازنده بازی های Soul Calibur) رابطه خوبی داشت. نکته جالب اینه که اسپان در این بازی به جای اون شنل معروف خودش یک تبری به نام Agony داشت. سال 2013 اسپان بار دیگر در نسخه HD این بازی که برای PS3 و Xbox 360 عرضه شد، حاضر بود.

 

8- دارک ساید و استاتیک در نسخه موبایل بازی Injustice

 دارک ساید و استاتیک در نسخه موبایل بازی Injustice

وقتی بازی Injustice: Gods Among Us برای کنسول های خانگی به بازار آمد ، شرکت سازنده یعنی NetherRealm به طور همزمان یک نسخه از آن را برای گوشی های موبایل و سیستم اندروید نیز عرضه داشت . درسته که گرافیکش در مقایسه با نسخه اصلی خیلی پایین بود ولی در کل بازی خوبی بود که شخصیت های انحصاری خودش را هم داشت. یک سری skin های خاص هم داشت (مثل لباس مدرن فلش برای «والی وست») . همچنین شخصیت مهمی همچون «دارک ساید» فقط در نسخه موبایل بازی موجود بود. ضرباتش روی قدرت بازوی زیاد او و همچنین اشعه Omega متمرکز بودند . ضربه ویژه اش هم جوری بود که حریف رو میبرد به سیاره خودش در Apokolips تا نوچه هایش حسابش را برسند!

یکی دیگر از شخصیت هایی که در نسخه موبایل بازی اینجاستیس به طور انحصاری حضور داشت، استاتیک (Static) بود. این شخصیت همانطور که در این مقاله گفته شد توسط Milestone Comics خلق شد و در کارتون معروف Static Shock حضور داشته و بعدا به کمیک بوک های دی سی راه پیدا کرد. حضورش در بازی خیلی پرطرفدار شد چون قدرت های الکترو مغناطیسی باحالی داره. همچنین ظاهر و قدرت هاش اشاراتی خوبی هم به کارتون Static Shock داشت. هواداران خیلی درخواست کردند که این شخصیت در بازی اینجاستیس 2 هم بیاد . میگن اولش قرار بود در roster اولیه اینجاستیس 2 باشه ولی حذف شد اما احتمال داره به عنوان DLC اضافه بشه.

 

7- بتمن و اسپایدرمن در بازی Revenge of the Shinobi

 بتمن و اسپایدرمن در بازی Revenge of the Shinobi

شاید خیلی از دوستان و کاربران کم سن و سال سایت ما با بازی رایانه ای محبوب خاطره انگیزی همچون "انتقام شینوبی" (The Revenge of Shinobi) که بیش از 25 سال پیش برای کنسول "سگا جنسیس" عرضه شد و علاقمندان بسیاری در دنیا و به خصوص ایران داشت،  آشنا نباشند! بنابراین لابد از خود میپرسید که این این بازی چه ربطی به مرد عنکبوتی و بتمن دارد؟ در واقع، در این بازی قهرمان ما که نینجایی چالاک بود به نام «شینوبی»، در انتهای بسیاری از مراحل با باید با برخی کاراکترهای معروف سینمایی مثل «گودزیلا»، «رامبو»، «ترمیناتور» و ... به عنوان غول آخر مرحله (Boss) میجنگید!!! به همین دلیل ایشان در یكی از مراحل انتهایی، ابتدا با اسپایدرمن و سپس با بتمن پیكار می‌كرد! البته لازم به ذکر است که در نسخه‌های بعدی سگا مجبور شد به‌ خاطر مشكلات ناشی از كپی‌رایت ظاهر غول‌های مشهور بازی را عوض كند (مثلاً بتمن به موجودی خفاش مانند تغییر یافت) ولی از آنجائیكه سگا با مارول قرارداد داشت، اسپایدرمن بدون تغییر در بازی باقی ماند (البته در نسخه‌ای كه سال 2009 برای Virtual Console عرضه گشت، رنگ لباس اسپایدرمن صورتی شده بود!

 

6- نیک فیوری در بازی Punisher

نیک فیوری در بازی Punisher

همانطور که قبلا در این مقاله گفته بودم کپکام در سال 1993 بازی اعجاب‌آوری را در سبک beat em up  تحت عنوان "پانیشر" برای دستگاه‌های آرکید عرضه داشت که به جرأت می‌توان ادعا کرد که به ندرت یک كاراكتر کمیک‌ بوکی این‌چنین بی‌عیب و نقص پای به دنیای بازی‌های رایانه‌ای گذاشته است و به همین خاطر این بازی یکی از برترین های تاریخ محسوب میشه. نکته جالب اینه این بازی رو میشد با «نیک فیوری» هم انجام داد! (برای آشنایی با شخصیت نیک فیوری این مقاله رو بخونید). این در حالیه که ما در دنیای کمیک هیچ وقت تاریخچه یا تعامل خاصی بین پانیشر یا نیک فیوری نداشتیم. ظاهر او هم با کمیک فرق داشت و اون یونیفرم معروف سازمان شیلد را بر تن نداشت ولی در عوض همیشه یک سیگار لب دهنش بود ! در  ضربات و نوع حرکاتش نیز تفاوتی با ضربات پانیشر دیده نمیشد.  در مجموع این یکی از بازی هایی هستش که قبل از مردن حتما باید انجامش بدید چون واقعا شگفت انگیزه!

 

5- کلوی سالیوان در بازی  The Political Machine

 کلوی سالیوان در بازی  The Political Machine

همانطور که در این مقاله گفته شد، شخصیت «کلوی سالیوان» از اون کارکترهای دنیای کمیک هستش که خارج از دنیای کمیک خلق شده. یعنی او شخصیتی بود که مختص سریال "اسمال ویل" خلق شد و بعدش به خاطر محبوبیتی که پیدا کرد و به عنوان یکی از معدود شخصیت هایی که در تمام 10 فصل این سریال حضور داشت،  وارد کمیک های سوپرمن و به یکی از شخصیت های مکمل اصلی داستان های او تبدیل شد. سال 2004 ما دیدیم که سالیوان در کمال تعجب در بازی The Political Machine که در واقع یک شبیه سازی انتخابات آمریکا بود حضور پیدا کرد! بازیباز باید با انتخاب یک کاندید وارد فعالیت های انتخاباتی میشد و مثلا برای تبلیغات به ایالت های دیگر میرفت. جالبه که در آن شخصیت های سیاستمدار واقعی مثل بیل کلینتون، جان کری، دیک چنی، جورج بوش و ...  حضور داشتند و سالیوان یکی از معدود شخصیت های خیالی بود که عضو حزب دموکرات بود و از کاندیدهای انتخابات. اما بر خلاف سریال اسمال ویل، اهل شهر نیویورک بود، نه متروپلیس ! روزمه اش میگفت از هوش بالایی برخورداره ولی تجربه سیاسی کمی داره.

 

4- یو اس ایجنت در بازی Marvel Super-Heroes Vs. Street Fighter

 یو اس ایجنت در بازی Marvel Super-Heroes Vs. Street Fighter

"ابرقهرمانان مارول علیه استریت فایتر" از اون باز یهای خاطره انگیر و معرکه ای هستش که قبلا تو این مقاله به بعنوان یکی از  10 بازی برتر ابرقهرمانی معرفی اش کرده بودم. در این بازی چند شخصیت مخفی هم بود که هنوز هم در باز یهای دیگه ازشون خبری نبوده. یکی از اونا U.S. Agent بود. همانطور که در این مقاله معرفی اش کردیم، اسم واقعی اش جان واکر (John Walker) هستش که مدتی جانشین استو راجرز شد و کلا هم آدم افراطی و خشنی بود. در این مقاله هم گفتیم که چندی پیش دچار نقص عضو شد. در هر حال او در این بازی در واقع عین خود کاراکتر کاپیتان آمریکا بود ولی دیالوگ خاص خودش رو داشت. او بعدا در سری Marvel Vs. Capcom نیز یک حضور کوتاه داشت ولی بعدش دیگه لباسش رو میدیدیم که به عنوان یک لباس alternate برای کاراکتر کاپیتان آمریکا مورد استفاده قرار میگرفت.

 

3- بتموبیل در بازی Rocket League

بتموبیل در بازی Rocket League

سال 2015  شرکت Psyonix بازی عجیب ولی موفق  Rocket League را عرضه داشت که درباره فوتبال بود ولی به جای بازیکن از خودروهایی با موتورهای موشکی استفاده شده بود! راستش اولش حیلی گمنام بود ولی بعدش به یک پدیده تبدیل شد. به مرور و به صورت DLC خودروهای مشهوری هم بهش اضافه شد (مثل DeLorean مشهور سری فیلم های "بازگشت به آینده") . سال 2016 و به عنوان حرکتی تبلیغی برای فیلم "بتمن علیه سوپرمن" شاهد بودیم که بتموبیل هم به جمع خودروهای بازی اضافه شد. ظاهر بتموبیل درسته که از همین فیلم گرفته شده ولی داخل بازی یه جورایی ساده تره و آدم رو یاد بتموبیل فیلم  تیم برتون  یا "بتمن : مجموعه کارتونی" میندازه.

 

2- بلاد شات در بازی Shadow Man

 بلاد شات در بازی Shadow Man

همانطور که قبلا در این مقاله گفته بودم، سال 1994 شرکت بازیسازی Acclaim که کلا اون موقع ها علاقه خاصی به ساخت بازی های کمیک بوکی داشت، شرکت Valiant Comics را خرید و سعی کرد از روی شخصیت های آن بازی بسازه. متاسفانه اکثر این بازی ها چنگی به دل نزدند . در هر حال یکی از این بازی ها براساس شخصیتی به نام Shadow Man ساخته شد . او در دنیای کمیک شباهت زیادی به دیگر ابرقهرمانان دنیای کمیک داشت ولی شرکت Acclaim  او را به صورت یک شخصیت Horror درآورد . در این بازی یکی دیگر از شخصیت های محبوب Valiant Comics به نام «بلاد شات» (Bloodshot) حضور داشت. او در دنیای کمیک کسی هستش که قبلا به عنوان یک قاتل در استخدام دولت بود. میگن قرار بوده بازی اختصاصی خودش رو هم براساس همون موتور بازی Shadow Man بسازن که کنسل شد. بنابراین در نسخه های N64 و Sega Dreamcast از بازی Shadow Man به عنوان یک شخصیت مخفی حضور داشت که اگر میتونستید یک اتاق مخفی رو پیدا کنید، بلاد شات هم قفلش  باز میشد. در اینجا میتونید درباره ی بلادشات اطلاعات خوبی کسب کنید. در اینجا هم به برترین داستان های او اشاره شده است.

 

1- نیمور در بازی Spider-Man: The Video Game

 نیمور در بازی Spider-Man: The Video Game

نخستین بازی آركید اسپایدرمن در ژانر محبوب اون قدیما یعنی "بزن بزن" یا Beat’em Up در سال 1991 توسط سگا ساخته شد و سبكی مشابه با آثار ماندگاری همچون "شورش در خیابان" (Streets of Rage) و Final Fight داشت. اسمش هم بود Spider-Man: The Video Game که بازی موفقی بود ولی جزو بازی های برتر اسپایدرمن به حساب نمیاد (دلیلش هم اینه که ایراداتی داشت که قبلا در این مقاله بهشون اشاره شده). در هر حال نکته جالب این بود که به جز اسپایدرمن میشد سه شخصیت دیگر را هم انتخاب و باهاشون بازی کرد که هر کدوم قابلیت های خاص خود را  داشتند: «گربه سیاه»، «هاکای» و «نیمور»! بله درست شنیدید، نیمور! همون فرمانروای آتلانتیس که از شخصیت های بسیار قدیمی ماروله و اینجا هم معرفی شده. حالا میشه برای حضور بلک کت و هاکای دلیل داشت ولی واقعا چرا نیمور؟! چون اون تقریبا هیج صنمی با اسپایدرمن در دنیای کمیک نداشته . واقعا اینهمه شخصیت فرعی تو کمیک های اسپایدرمن حضور داشتند ولی چرا نیمور رو انتخاب کردند؟ قدرت اش هم یه جورایی انگار از الکتریسیته ناشی میشد که اونم در نوع خودش عجیب بود.

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

20 بازی کمیک بوکی که هرگز منتشر نشدند

15 بازی کمیک بوکی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 بازی دی سی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 بازی مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 کمیک برتر «بلاد شات»

15 بازی برتر ساخته شده از روی شخصیت های مارول (MARVEL)

15 بازی برتر ساخته شده از روی شخصیت های دی سی (DC)

15 بازی برتر سبك "بزن بزن" (BEAT 'EM UP)

10 حقیقتی که باید درباره «بلاد شات» (BLOODSHOT) بدانید

بدترین بازی های ابرقهرمانی 

بهترین و بدترین بازی های کمیک بوکی در سبک مبارزه ای (FIGHTING)

15 شخصیت برتر انتشارات والیانت (VALIANT)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1396-09-28 13:39
ویدئوی مربوط به این مقاله را هم حتما تماشا کنید.

www.aparat.com/v/zmbaN
هرگونه اشتباه تایپی در متن بود هم بگید تا درست بشه
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#2 Army.Of.ONE 1396-09-28 14:07
آقای ترابی فردی و کریتوس تو مورتال کامبت 9 بودند نه تو قسمت اول اینجاستیس .... :-*
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1396-09-28 14:17
به نقل از Army.Of.ONE:
آقای ترابی فردی و کریتوس تو مورتال کامبت 9 بودند نه تو قسمت اول اینجاستیس .... :-*

اوه راست میگی
اخه من تازه بازیش رو دوباره تموم کردم با اونا اشتباه گرفتم
الان درستش میکنم
مرسی گه گفتی
نقل قول کردن
m.k.t
#4 m.k.t 1396-09-28 14:34
به نقل از mtm:

هرگونه اشتباه تایپی در متن بود هم بگید تا درست بشه

پیوند های (این مقاله ها) گزینه ی ۴اشکال داره

من خودم وقتی دیدم که لاک پشت های نینجا و پسر جهنمی تو بازی انجاستیس ۲ بودن شکه شدم وای که کریتوس رو تو مورتال کمبت می دیدم
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1396-09-28 15:08
به نقل از m.k.t:
به نقل از mtm:

هرگونه اشتباه تایپی در متن بود هم بگید تا درست بشه

پیوند های (این مقاله ها) گزینه ی ۴اشکال داره

لینکش رو گذاشتم مرسی که گفتی
نقل قول کردن
علی قدیانی
#6 علی قدیانی 1396-09-28 18:30
یادمه یکی دیگه از بازیهای شینوبی رو فکر کنمreturn of the ninja master بودش بازی میکردم
همون که اولش تو جنگل بود واقعا این سری بازی یکی از معرکه ترین بازی های نینجایی هستش که تا حالا دیدم
کلا به نظرم بازی های نینجایی سابقه خوبی تو نینتندو و سگا دارن مثلا نینجا گایدن یه بازی هم بود لجند او کیج همون که نینجا ها از بالای درخت حمله میکردن بازی خیلی بدی نبود ولی اهنگش خیلی رو مخ بود!
واقعا اون زمان که از غولا میباختیم انگار که از کوه بیفتیم پایین و دوباره بخوایم برگردیم بالا :-*
نقل قول کردن
hassan91
#7 hassan91 1396-09-28 21:48
وای یاد بازیهای میکرو و سگا بخیر، یادمه سگا که که خریدم بازی سونیک رو رفتم آخرو بعدش رفتم بازی اسپایدرمن رو خریدم و همون بازی معرکه که با کینگ پین مبارزه میکرد، شینوبی رو هم بازی کردم ولی زیاد چیزی ازش یادم نیست، ولی حضور لاکپشتهای نینجا تو اینجاستیس تو نوع خودش جالبه :o
حضور نیمور تو مرد عنکبوتی هم عجیبه :o
این نظرم ربطی به مطلب نداره ولی تو بازی بتمن سگا که از روی فیلم تیم برتون ساخته بودن جوکر یه قدرت هایی داشت که اون هم در نوع خودش جالب بود.
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1396-09-28 21:57
به نقل از hassan91:

این نظرم ربطی به مطلب نداره ولی تو بازی بتمن سگا که از روی فیلم تیم برتون ساخته بودن جوکر یه قدرت هایی داشت که اون هم در نوع خودش جالب بود.

ولی من یادم نمیاد قدرت خاصی داشت
به نظرم فقطبا تفنگ تیر میزد
درست میگم؟ بعدشم که از اون بالا سقوط کرد
نقل قول کردن
علی قدیانی
#9 علی قدیانی 1396-09-28 22:17
به نقل از mtm:
ولی من یادم نمیاد قدرت خاصی داشت به نظرم فقطبا تفنگ تیر میزد
درست میگم؟ بعدشم که از اون بالا سقوط کرد

اره قدرتش شلیک با تفنگ بود و پرت کردن صاعقه ها که از بالا به پایین میومدن
نقل قول کردن
Doctorwho4
#10 Doctorwho4 1396-09-28 23:43
سلام. مقاله بسیار جذاب و خوب بود. استاد ببخشید ربطی به مقاله نداره. استاد من یه مقاله نوشتم و اونو توی بخش نظرات "15 کراس اوری که میخواهیم ببینیم و ..." اونو ارسال کردم. (اسم مقاله : 10 شخصیتی که دیزنی باید سریع وارد دنیای سینمایی مارول بکنه) فقط متنشو اونجا ارسال کردم ولی اگر بخواهید، کل متن با عکس و تصویر رو برایتان ارسال خواهم کرد. استاد اگه صلاح دارید، در سایت قرار دهید و اگر هم صلاح ندارید مشکلی نیست، در همان بخش نظرات میگذارم تا بقیه مطالعه کنند :lol: خلاصه لطفا نظرتان را بهم بگویید. با تشکر :-)
نقل قول کردن
AMIR.KASMAEE
#11 AMIR.KASMAEE 1396-10-11 11:11
این بازی اینجاستیس واسه موبایل بود دیگه نتم میخواد؟!
نقل قول کردن
iron_thor
#12 iron_thor 1397-09-04 16:24
ممنون بابت مقاله
راستی من قبلا توی اون بازیه که یه خرس قطبی باید یه پنگوئنو پرتاب کنیم دیدم آخرین سلاحی که می شه تو بازی خرید دیدم یه چیزی شبیه دستکش بی نهایت بود و سلاح vip شم یه چیزی شبیه چکش ثور بود( یه چکش برق آسا بود)
نقل قول کردن
M.ALI.S.S
#13 M.ALI.S.S 1398-03-19 19:25
به نقل از mtm:
به نقل از Army.Of.ONE:
آقای ترابی فردی و کریتوس تو مورتال کامبت 9 بودند نه تو قسمت اول اینجاستیس .... :-*

اوه راست میگی
اخه من تازه بازیش رو دوباره تموم کردم با اونا اشتباه گرفتم
الان درستش میکنم
مرسی گه گفتی

فکر نمی کردم حرکه ی ((گ)) میتونه انقدر توی مفهوم جمله تاثیر داشته باشه :lol:
نقل قول کردن
The amazing A.M
#14 The amazing A.M 1402-07-18 12:45
مقاله جالبی بود
نقل قول کردن
Sir
#15 Sir 1402-07-19 14:19
من کلا گیمر و اهل گیم و اینا نیستم، هیچی کلا :lol: (مگر در موارد محدودی)
ولی مقاله رو که میخوندم قشنگ اون حس بازی باز که از قضا یکم اطلاعات کمیکی هم داره رو حس میکردم که چقدر لذت داره یهو تو بازی همچین چیزایی رو ببینی
مخصوصا که خیلی از گزینه ها برای بالای ۲۰، ۲۰ و خورده ای سال پیشه که نه اینترنتی در دسترس بود انچنان نه اینسایدر و اخبار درز پیدا کرده و شایعه و این حواشی زیاد بود. و یهو با این مسائل رو به رو میشدن.

و دم شما گرم اقای ترابی مقاله پروپیمون و فوقالعاده بود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45