15 دعوای معروف بین بازیگران فیلم های هالیوودی

15 دعوای معروف بین بازیگران فیلم های هالیوودی

با خوندن این مقاله متوجه میشید کدام بازیگران بزرگ هالیوود با هم مشکل داشتند یا دارند!

مقدمه: درسته که فیلم ها و فرنچایزهای بزرگ هالیوودی درباره شجاعت و روحیه همکاری بین قهرمانان هستند تا با یک دشمن مشترک مقابله کنند ولی گاهی اوقات در پشت صحنه بین بازیگران نقش های کمیک بوکی دعوا و مشاجرات زیادی به وجود میاد. این مساله میتونه به دلایل مختلفی باشه، مثلا به خاطر اینکه شخصیت واقعی آدم ها گاهی با هم در تضاد قرار میگیره یا غرور بازیگران باعث میشه نتونند با هم کار کنند یا حتی مثلا به خاطر اختلاف نظر در خصوص یک صحنه یا فلان دیالوگ. البته اکثر دعواها و مشاجرات سر صحنه فیلمبرداری حل و فصل میشوند ولی برخی هم به بیرون درز میکنند یا خود بازیگران در مصاحبه های خود یا در پست های فضای مجازی به آنها اشاره میکنند. در هر حال این جور دعواها میتونه روی فضای فیلم و یا حتی میزان موفقیت اون فیلم تاثیر منفی بگذاره . در این مقاله به 15 مورد از آنها به نقل از سایت cbr اشاره میکنیم.

  

15- «هنری کویل» علیه «بن افلک»

 «هنری کویل» بر علیه «بن افلک»

فیلم ناموفق "بتمن علیه سوپرمن: سرآغاز عدالت" درباره دشمنی بتمن و سوپرمن بود ولی بازیگران بتمن و سوپرمن هم با هم دعوا داشتند! احتمالا قضیه وقتی شروع شد که کویل و افلک شروع کردن به بدن سازی و روزنامه ها و مجلات زرد هم هر وقت هیکل اونا گنده تر میشد عکسشون رو چاپ میکردن. بعد کویل در یک مصاحبه تلویزیونی گفت" زیاد سخت نبود که از افلک در قالب بتمن متنفر باشم"! ولی توضیحات بیشتری ارائه نکرد. بعدشم وقتی دو تایی در مصاحبه های مشترک شرکت کردن همه دیدن که بن افلک خیلی بی حال و بی رمق ظاهر میشه! (به ویژه وقتی ازشون راجع به نقدهای منفی فیلم سئوال میشد). کویل زیاد توضیح میداد در حالی که افلک فقط به زمین خیره میشد. اینجا بود که اون meme و ویدیوی معروف به "افلک غمگین" درست شد! وقتی هم که افلک اونا رو دید اعلام کرد که دیگه هرگز با کویل در یک مصاحبه شرکت نمیکنه!

 

14- «وایولا دیویس» علیه «جرد لتو»

«وایولا دیویس» بر علیه «جرد لتو»

جرد لتو بنقش جوکر در فیلم "جوخه خودکشی" را بسیار جدی گرفته بود و همیشه در قالب این نقش فرو رفته بود، حتی وقتی سر صحنه فیلمبرداری نبودند! به گفته یکی از همبازیان او به نام وایولا دیویس (که نقش آماندا والر رو بازی میکرد) ، لتو یک خوک مرده برای بازیگران فیلم فرستاد و یک موش سیاه که در جعبه بود هم به مارگو رابی (بازیگر نقش هارلی کوین) داد! دیویس در مصاحبه با " ونیتی‌فر" گفت: "یکی از دست اندرکاران با یک خوک مرده وارد شد و آن را انداخت روی میز و بعد رفت بیرون. و اینطور بود که جرد لتو به ما معرفی شد. حالا من ترسیدم و با خودم فکر می‌کنم آیا او دیوانه است؟ و بعد هم او برای مارگو رابی یک موش سیاه فرستاد که در یک جعبه قرار داشت و هنوز زنده بود. او جیغ زد، اما بعد موش را نگه داشت". پیش از این هم دیگر بازیگران این فیلم گفته بودند که هرگز سر صحنه فیلمبرداری "جوخه خودکشی" خود لتو را ندیده و همیشه او را در حالی که در نقش جوکر فرو رفته، دیده بودند! اما وایولا دیویس ظاهرا از این مسخره بازی ها خوشش نمیاد و همیشه یک اسپری فلفل در کیف خودش داشت که اگه لتو دست از پا خطا کنه بهش بزنه!!!

 

13- «جُرج تاکی» علیه «ویلیام شاتنر»

 «جُرج تاکی» بر علیه «ویلیام شاتنر»

هر دوی این آقایان از بازیگران اصلی سریال تاریخی و بسیار محبوب "پیشتازان فضا" (Star Trek) بودند که در دهه 60 میلادی ساخته شد . آقای جورج تاکی نقش سولو را بازی میکرد و ویلیام شاتنر معروف هم نقش کاپیتان کِرک. ولی همیشه با هم مشکل داشتند. تاکی ادعا میکنه که شاتنر همیشه بهش کم محلی میکرده و طوری وانمود میکرده که اصلا او را نمیشناسه! تاکی بارها از رفتار مغرورانه شانتر انتقاد کرده و حتی گفته که شانتز سعی میکرده بهترین صحنه ها رو مال خودش کنه تا کاپیتان کرک ستاره اصلی سریال باشه! شاتنر هم بارها جوابش رو داده و متاسفانه دعوای اونا همچنان ادامه داره.

 

12- «جیمز گان» علیه «جودی فاستر»

«جیمز گان» بر علیه «جودی فاستر»

جیمز گان با سری "نگهبانان کهکشان" واقعا شاهکار کرد. او که از کودکی هوادار کمیک بوک بوده است تونست با مهارتی مثال زدنی از یک سری شخصیت های گمنام و بی ربط مثل یک درخت و راکون سخن گو یک فرنچایز فوق العاده موفق بسازه. «جودی فاستر» به عنوان یک بازیگر پیشکسوت که تجربه کارگردانی هم داره، چندی پیش طی صحبت هایی جنجالی از فیلم های کمیک بوکی انتقاد کرد و گفت: فیلمنامه هاشون ضعیفه و فقط به درد تماشاچیانی که سلیقه های بسیار پایینی دارند میخورن! به همین دلیل جیمز گان به دفاع از ژانر کمیک بوکی پرداخت و حسابی از خجالت خانم فاستر و فیلم هاش دراومد!

 

11- «مارک رافلو» علیه «بن افلک»

«مارک رافلو» بر علیه «بن افلک»

دعوای بین این دو تا ربطی به مارول و دی سی نداره! بلکه در واقع به همسر سابق بن افلک یعنی «جنیفر گارنر» ربط پیدا میکنه. مارک رافلو در فیلم "رفتن از ۱۳ به ۳۰ " با خانم گارنر همبازی بود که یک فیلم کمدی موفق بود و رافلو خیلی از دوستی خودش با خانم گارنر هنگام فیلمبرداری و پس از آن تعریف میکرد. ولی انگار افلک از این دوستی اصلا خوشش نمیومد و دوست نداشت زنش زیاد با رافلو دیده بشه! رافلو هم سعی کرد دوستی خودش رو ادامه بده که این موضوع باعث شد تنش ها بین آنها بالا بگیره. ولی الان که گارنر از افلک جدا شده به نظر نمیاد رافلو مشکلی بر سر راه خودش ببینه!

 

10- «جُرج کلونی» علیه «راسل کرو»

«جُرج کلونی» بر علیه «راسل کرو»

مشکل از آنجا آغاز شد که راسل کرو با عنوان یک بازیگر اسکار گرفته در اظهار نظری گفت که برخی از بازیگران درجه یک هالیوود خائن هستند! منظورش این بود که یک سری بازیگران مثل جرج کلونی، هریسون فورد و رابرت دنیرو با حضور در آگهی های تجاری استعداد خود را تلف میکنند. کرو اعتقاد داشت که بازیگران نباید هنر خود را برای همچین چیزی به حراج بگذارند و از شهرت خود سو استفاده کنند. کلونی هم در حواب گفت تنها سو استفاده که از یک بازیگر دیده حضور در یک گروه موسیقی راک بوده (چون کرو عضو یک گروه بود). کرو هم جوابش رو داد و گفت کلونی فقط داره از «فرانک سیناترا» تقلید میکنه! اما در نهایت کلونی برای کرو نامه ای فرستاد که توش گفته بود تنها مجلات زرد هستند که از دعواهای اینچنینی بین سلبیریتی ها سود میبرند. بعدشم به نظر رسید کرو دیگه عصبانی نیست چون برای کلونی یک کتاب شعر و یک سی دی از گروه راک خودش فرستاد تا ازش معذرت خواهی کرده باشه.

 

9- «وِزلی اسنایپس»  علیه «دیوید اس. گویر»

وزلی اسنایپس» بر علیه «دیوید اس. گویر»

وزلی اسنایپس کسی بود که با حضور در فیلم های کمیک بوکی "بلید" خیلی مطرح شد. دیوید اس گویر هم به عنوان مغز متفکر سری فیلم های بلید خودش رو به عنوان یک فیلمنامه نویس زبده مطرح کرد. تا اینکه جناب گویر به سرش زد قسمت سوم این سری را به نام "بلید: ترینیتی" خودش کارگردانی کنه! در نتیجه یکی از بدترین فیلم های تاریخ سینما ساخته شد! هر چقدر هم که از اختلاف و تنش و دعوا بین آقای اسنایپس و گویر بگیم کم گفته ایم. البته میگن اسنایپس انگار با همه دعوا داشته! ساعت ها و روزها سر صحنه فیلمبرداری قهر میکرده و میرفته تو اتاق خودش و بیرون نمیومده! اسنایپس حتی به گویر تهمت زده که یک نژاد پرسته! دلیلش این بود که یکی از بازیگران جوان سیاه پوست فیلم موقع فیلمبرداری لباسی بر تن داشته که رویش نوشته شده بوده "آشغال" (garbage). اسنایپس ادعا میکرده که گویر عمدا این لباس رو به این پسر سیاه پوست داده بوده! بعدشم که فقط با نوشتن یادداشت با گویر ارتباط برقرار میکرد و میگن اواخر فیلمبرداری سعی کرده گویر رو خفه کنه!!! در هر حال این دو تا همیشه و در هر جایی تو مصاحبه های خودشون به هم متلک میندازند ...

 

8- «آر تو – دی تو» علیه «سی – تری پی او»

 «آر تو – دی تو» بر علیه «سی – تری پی او»

یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین زوج های سینمایی تاریخ سینما قطعا رُبات های بامزه سری فیلم های "جنگ ستارگان" به نام های R2-D2 و C-3PO هستند. ولی در دنیای واقعی بازیگرانی که در قالب این دو ربات فرو میروند اصلا با هم میانه خوبی ندارند! همه چیز از سال 2005 شروع شد. یعنی زمانی که کنی بیکر (بازیگر R2-D2) در مصاحبه ای اعلام کرد که آنتونی دانیلز (بازیگر C-3PO) با دیگران بد رفتاری میکرده و اعتقاد داشته از بقیه بالاتره و به دیگران محل نمیذاشته! او حتی گفت که آنتونی سر صحنه فیلمبرداری خودش رو شاه فرض میکرده! دانیلز هم دیده شده که در برخی جشنواره ها به بیکر گفته: "گمشو مرد کوتوله"! او حتی گفته بیکر هیچ استعدادی از خودش در نقشش بروز نداده و اگه یه سطل آشغال هم جای نقش این شخصیت رو بازی میکرد هیچ فرقی نمیکرد!

 

7- «مایکل بِی» علیه «مِگان فاکس»

 «مایکل بی» بر علیه «مِگان فاکس»

میشه گفت خانم مگان فاکس شهرت خودش رو مدیون یک نفره: مایکل بِی! این کارگردان شناخته شده سینمای اکشن کسی بود که از خانم فاکس در بزرگترین فرنچایزهای سینمایی خودش یعنی "رُبات های مبدل" (Transformers) و "لاک پشت های نینجا" استفاده کرد و باعث شد تا شناخته شده بشه. ولی سابقه همکاری آنها پرتلاطم بوده است. درسته که فاکس به دست بِی از گمنامی نجات پیدا کرد ولی گفته میشه بی عمدا از خانم فاکس خواسته بوده که جوری بازی کنه و جوری ظاهر بشه که برای پسرهای 16 ساله جذابیت بصری داشته باشه! او همچنین آقای بی را متهم کرده که از نوعی "عقده ناپلئونی" رنج میبرد و سر صحنه فیلمبرداری همچون دیکتاتورهای ظالم رفتار میکند و دوست داره از خانم ها استفاده ابزاری بکنه. خانم فاکس سپس تا آنجا پیش رفت که مایکل بی را با «هیتلر» مقایسه کرد و همین باعث شد استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده سری Transformers او را اخراج کنه.

 

6- «گوئینت پالترو»  علیه «جسیکا آلبا»

گوئینت پالترو» بر علیه «جسیکا آلبا»

هواداران دنیای فیلم های کمیک بوکی خانم پالترو و آلبا را با نقش های پپر پاتس و سوزان استورم میشناسند. آنها در یک سریال تلویزیون نما (reality show) به نام Planet of the Apps با برندهای تجاری خود حضور داشتند . برند تجاری خانم پالترو به نام Goop روی سلامتی و بهداشت تمرکز داره و برند خانم آلبا به نام The Honest Company روی وسایل خانگی که از پلمیرهای غیر سمی ساخته شده اند. ولی در پشت صحنه با هم بر سر محتوای سریال و همچنین برندهای خودشون جر و بحث داشتند! جالبه که بدونید برند آلبا اخیرا به خاطر استفاده از برخی مواد خطرناک ازش شکایت شده بنابراین پالترو از برند آلبا انتقاد کرد. از سوی دیگر آلبا هم اعتقاد داشت محصولات برند خانم پالترو فقط به درد پولدارها میخوره ، نه همه مردم!

 

5- «ترنس هاوارد» علیه «رابرت داونی جونیور»

ترنس هیل» بر علیه «رابرت داونی جونیور»

خب .. اونایی که فیلم ایرون من رو دیدند میدونند که بازیگر نقش «رودی رودز» ، آقای «ترنس هاوارد» بود. او پس از این فیلم مصاحبه های زیادی انجام داد و گفت که خیلی برای این نقش هیجان داره چون میدونه قراره در قسمت های بعدی به شخصیت «ماشین جنگی» (War Machine) تبدیل بشه . در فیلم حتی صحنه ای است که به زره ماشین جنگی نگاه معنا داری میندازه که نشون میده قراره به این قهرمان تبدیل بشه. اما مساله اینه که وقتی ایرون من اونقدر پرفروش شد، آقای هاوارد درخواست کرد که حقوقش رو بالا ببرند ولی رئیس مارول یعنی اقای پرلماتر که به خسیس بودن شهرت داره گفت نه که نه! او حتی حاضر نشد باهاش مذاکره کنه و اخراجش کرد و به جایش «دان چیدل» را آورد که حاضر بود با مبلغ کمتری کار کنه. البته هاوارد خودش میگه رابرت داونی جونیور مقصره چون قبول کرده حقوقش رو بالا ببرن به همین دلیل مارول دیگه پولی نداشته به اون بده! ضمن اینکه هاوارد ادعا میکنه او بوده که باعث شده رابرت بتونه نقش مرد آهنی رو به دست بیاره ولی وقتی که رابرت باید ازش دفاع میکرده این کار رو نکرده.

 

4- «شایا لباف» علیه «تام هاردی»

شایا لباف» بر علیه «تام هاردی»

" بی‌قانون" (Lawless) فیلمی در ژانر جنایی و درام به کارگردانی جان هیلکات است که در سال ۲۰۱۲ اکران شد. شایا لابوف و تام هاردی در این فیلم حضور داشتند که در جشنواره فیلم کن نامزد دریافت نخل طلا شد. داستان درباره دو برادره که در دوران ممنوعیت فروش مشروبات الکلی سعی میکنند یک کارخانه مشروب سازی بزنند. میگن سر صحنه فیلمبرداری اونقدر بین لباف و هاردی اختلاف بوده که کارشون به مشت کاری هم کشیده! لباف در مصاحبه های خودش گفته که برای هاردی احترام زیادی قائل است و سبک بازیگری او را دوست داره ولی اون موقع به خاطر اینکه مدام باید صحنه ها رو تکرار میکردند عصبی میشده. هاردی هم سعی میکرده ساز خودش رو بزنه و فی البداهه کار میکرده و همین باعث شده لباف بهش بگه "زیادی خودت رو جدی نگیر بابا"!

 

3- «جیم کری» علیه «تامی لی جونز»

جیم کری

دو خبیث فیلم "بتمن برای همیشه" که سال 1995 اکران شد، دو چهره (با بازی «تامی لی جونز») و ریدلر (با بازی «جیم کری») بودند. اونا با هم متحد شده بودند تا بتمن را نابود کنند ولی انگار در پشت صحنه داشتند با خودشون میجنگیدند! جیم کری در یکی از مصاحبه های سالهای اخیر خودش فاش کرده که جونز در اولین ملاقاتشون بهش گفته: "من ازت متنفرم. واقعا ازت خوشم نمیاد". خود جونز هم همیشه گفته از دلقک بازی و لودگی کری بیزاره. جیم کری گفته شاید به این خاطر ازش متنفره چون فیلم Cobb او ناموفق بود (این فیلم همزمان با فیلم پرفروش کری یعنی "خنگ و خنگ تر" اکران شد). بنابراین جونز هنوز ازش کینه داره. درسته اونا در "بتمن برای همیشه" شیمی خوبی با هم دارند ولی در پشت صحنه با هم قهر بودند!

 

2- «جیمی فاکس» علیه «کالین فارل»

جیمی فاکس» بر علیه «کالین فارل»

جیمی فاکس و کالین فارل سابقه زیادی در بداخلاقی و بی احترامی به دیگران دارند. بارها هم تصاویری ازشون منتشر شده در حالی که مست کرده و از کافه های مشروب فروشی بیرون انداخته شده اند! وقتی دو تایی در فیلم Miami Vice با هم همبازی شدند، مشاجرات و دعوایی که با هم کردند از خود فیلم سرگرم کننده بود! میگن همه چیز از آنجا آغاز شد که فاکس درخواست کرد دستمزدی بیشتر از فارل بگیره. فاکس همچنین از پرواز با هواپیماهای مسافربری امتناع کرد و استودیو مجبور شد برایش جت شخصی بگیره. همچنین حاضر نبود در صحنه هایی که توشون قایق یا هواپیما هست بازی کنه!! وقتی هم در جمهوری دومینیکن تیراندازی شد او دیگر حاضر نشد در این کشور حضور پیدا کنه بنابراین سازندگان فیلم پایان آن را تغییر دادند. فارل هم سر این قضایا مدام با جیمی فاکس کَل کَل و دعوا داشته!

 

1- «راک»  علیه «ترسی گیبسون» علیه «وین دیزل»

1- «راک» بر علیه «ترسی گیبسون» بر علیه «وین دیزل»

وقتی که "سریع و خشمگین 8" داشت فیلمبرداری میشد ، دعوایی بین این سه نفر شکل گرفت که نزدیک بود کل فرنچایز رو تحت الشعاع خودش قرار بده. اولش از دواین جانسون (راک) شروع شد که در اینستاگرام عصبانیت خودش را از همکاران مرد خودش در سر صحنه فیلمبرداری بروز داد و بهشون لقب بچه سوسول های پَشمکی داد! بعدش آقای ترسی گیبسون در اینستاگرام پستی منتشر کرد تا خودش رو از این اتهامات (!) تبرئه کنه. در نتیجه همه نگاه ها به وین دیزل معطوف شد. پس از پایان فیلمبرداری، گیبسون یک پست بلند بالا در اینستاگرم گذاشت و اعلام کرد که اگه راک در فیلم "سریع و خشمگین 9" باشه او از پروژه کناره گیری خواهد کرد چون راک تصمیم گرفته در یک فیلم اختصاصی از روی شخصیتش در سری سریع و خشمگین بازی کنه و به نظرش این کار خودخواهانه بوده است. اما ناگهان وین دیزل به دفاع از راک پرداخت و گفت که اگرچه در گذشته با هم مشکلاتی داشته اند ولی از ایده گسترش دنیای "سریع و خشمگین" استقبال میکنه!

 

 مهدی ترابی مهربانی

 

منبع: سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

20 دعوای معروف بین خالقین دنیای کمیک

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی مارول (MCU)

15 دفعه ای که نزدیک بود بازیگران از نقش های ابرقهرمانی کنار بکشند!

10 چیز جالبی که احتمالا درباره دنیای سینمایی مارول (MCU) نمیدانستید!

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی دی سی (DC FILMS)

10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند !

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

cartoon_network10
#1 cartoon_network10 1398-03-10 12:38
مقاله ی جالبی بود مخصوصا دلیل اخراج بازیگر رودی البته به نظر من رودی جدید بهتزه
نقل قول کردن
spiderling
#2 spiderling 1398-03-10 13:01
با مورد 14 حال کردم. جردلتو میدونست برای اینکه جوکر خوبی بشه راه سختی رو در پیش داره و باید جا پای هیث لجر بذاره. هرچند فیلم خوبی از آب در نیومد و شیمی اون با هارلی کوئین که اصلی ترین نقشش هم بود افتضاح بود، اما باز هم تلاشش قابل تحسینه!

ممنون و خدا قوت...
نقل قول کردن
EternityComics
#3 EternityComics 1398-03-10 13:30
مقاله هم فوق العاده عالی بود.با تشکر.
یک سوال هم داشتم که ممنون میشم اگر جواب بدین البته در پست مربوط به خودش مطرح کردم ولی جوابی نگرفتم.اون هم این که در Endgame ما دیدیم که کاپیتان میتونه با پتک تور صاعقه بزنه ولی در فیلم راگناروک فهمیدیم که این صاعقه تنها نیروی درونی تور بوده و پتک از خودش هیچ قدرتی نداشته و فقط نقش یک کانال هدایتی برای نیروی تور رو ایفا می کرده پس کاپیتان چطور توی این فیلم صاعقه میزد؟ چون کاپیتان از خودش هیچ نیرویی نداشت.
نقل قول کردن
mhhk
#4 mhhk 1398-03-10 14:42
جرد لتو چه فازی داشته برای فیلمش :lol: و چقدر مسخره بوده ماجرای شماره ۵ یعنی چی رابرت داونی جونیور پول بیشتر قبول کرده واسه اون نمونده :-| خدا رو شکر که رفت جدیدش خیلی بهتره
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1398-03-10 14:56
به نقل از EternityComics:

یک سوال هم داشتم که ممنون میشم اگر جواب بدین البته در پست مربوط به خودش مطرح کردم ولی جوابی نگرفتم.اون هم این که در Endgame ما دیدیم که کاپیتان میتونه با پتک تور صاعقه بزنه ولی در فیلم راگناروک فهمیدیم که این صاعقه تنها نیروی درونی تور بوده و پتک از خودش هیچ قدرتی نداشته و فقط نقش یک کانال هدایتی برای نیروی تور رو ایفا می کرده پس کاپیتان چطور توی این فیلم صاعقه میزد؟ چون کاپیتان از خودش هیچ نیرویی نداشت.

تا جایی که میدونم هر کی لایق میولنیر میشه میتونه رعد بزنه
ولی راستش خیلی واسم مهم نبوده که بهش فکر کنم
نقل قول کردن
sib khan
#6 sib khan 1398-03-10 15:20
منم جای خانم دیویس بودم قاط میزدم. اخه فازت چیه داداشم؟ :lol: البته یاد رابرت داونی هم افتادم. تو چن تا از مصاحبه هاش گفته: سوزان اون روز برگشت بهم گفت وای خدا! یه فیلم مرد اهنی دیگه؟ وقتی میبینم دوباره داری فکر میکنی تونی استارکی حالم ازت بهم میخوره! :D
از مورد ۱۲ خیلی خوشم اومد. نه اینکه اکثر اوقات به حرفای طرفدارای گوش نمیدن، خوشم اومد که جیمز گان اومد وسط
و در اخر خسته نباشید اقای ترابی. واقعا با وجود مقاله های شما و دست اندر کاران سایت اطلاعاتمون خیلی بالا رفته
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#7 Pooya-Spidey 1398-03-10 18:12
با جیمز گان حال کردم که ی مشت زد تو دهن اون خانومه و از ژانر محبوب ما اعضای این سایت دفاع کرد. :lol:
بقیه مورد ها هم جالب بودن کلا از این جور مقاله ها خوشم میاد.
ممنون استاد ترابی
نقل قول کردن
spiderling
#8 spiderling 1398-03-10 18:42
به نقل از Pooya-Spidey:
با جیمز گان حال کردم که ی مشت زد تو دهن اون خانومه و از ژانر محبوب ما اعضای این سایت دفاع کرد. :lol:

در الآن واحد اصلا نیازی به اینکارا نیست! همین‌قدر که ببینن یک فیلم کمیک بوکی(و البته مارولی) پر فروش ترین فیلم تاریخ سینما ٕ جهان هستش، خودش تو دهنی بزرگیه!
نقل قول کردن
sho3ins
#9 sho3ins 1398-03-11 11:48
به نقل از EternityComics:
مقاله هم فوق العاده عالی بود.با تشکر.
یک سوال هم داشتم که ممنون میشم اگر جواب بدین البته در پست مربوط به خودش مطرح کردم ولی جوابی نگرفتم.اون هم این که در Endgame ما دیدیم که کاپیتان میتونه با پتک تور صاعقه بزنه ولی در فیلم راگناروک فهمیدیم که این صاعقه تنها نیروی درونی تور بوده و پتک از خودش هیچ قدرتی نداشته و فقط نقش یک کانال هدایتی برای نیروی تور رو ایفا می کرده پس کاپیتان چطور توی این فیلم صاعقه میزد؟ چون کاپیتان از خودش هیچ نیرویی نداشت.

فیلم تور1 اودین توی پتک نجوا کرد: قدرت تور رو به کسی که لیاقتش رو داره بده درنتیجه کسی که لیاقت بلند کردن پتک رو داشته باشه درواقع قدرت های تور بهش رسیده نمونشم تو کمیک قضیه جین فاستر و shethor شدنش


مقاله بسیار خوب بود از آقای مهربانی تشکر میشه
رودی قبلی به نظرم جالب تر بود و شخصیت نظامی بهتری داشت ولی درکل mcu خوب شده
نقل قول کردن
gilishman
#10 gilishman 1398-03-12 12:00
کاش یکی به این نویسنده ها و کارگردانای ژانر درام بفهمونه هنر به سلیقه مردمه نه خواست تو حالا چار تا جایزه گرفتی هوا برت نداره بزرگترین فرانچایز تاریخ فیلمنامش ضعیفه اخه؟
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#11 AmirhoseinJafari2005 1399-11-05 13:08
خیلی جالب بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45