10 تریلر برتر فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

10-تریلر-برتر-فیلم-های-سینمایی-مرد-عنکبوتی

بهترین تریلرهای مرد عنکبوتی که انیمیشن های جسورانه، خطوط داستانی جدید یا بازگشت شخصیت های مورد علاقه طرفداران را به نمایش می گذارند، به اندازه فیلم ها هیجان انگیز بوده اند.

مقدمه: فیلم‌های مرد عنکبوتی به تجدید علاقه به فیلم‌های ابرقهرمانی کمک و راه را برای امثالی مانند دنیای سینمایی مارول هموار کردند. همانطور که فیلم های مرد عنکبوتی سرگرم کننده و نمادین هستند، بخشی از موفقیت آنها ناشی از تریلرهای حماسی است که انتظارات بینندگان را قبل از اکران رسمی تعیین می کنند.

تریلرها نوعی هنر هستند. یک تریلر وقتی به درستی انجام شود، انتظار مخاطب را افزایش می دهد و طرفداران را به تماشای دوباره آنها به همان اندازه فیلم واقعی ترغیب می کند. بهترین تریلرهای مرد عنکبوتی خلاقانه بودند، شخصیت‌های جدید و آشنا را مورد اشاره قرار دادند و جزئیات کلیدی را فاش کردند که باعث شدند طرفداران متقاعد شوند تا فیلم جدید مرد عنکبوتی را ببینند! مقاله زیر را هم بخوانید:

15 تریلر برتر فیلم های کمیک بوکی/ابرقهرمانی

 

10- تریلر فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 توطئه بزرگتری از اسکورپ را مورد اشاره قرار داد

تریلر فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 توطئه بزرگتری از اسکورپ را مورد اشاره قرار داد

اگرچه در کل بازاریابی قسمت دوم مردعنکبوتی شگفت انگیز جزئیات داستان زیادی را لو داد، اما تریلرهای این فیلم با اشارات بزرگ مربوط به کمیک‌ها و سوالات بی‌پاسخ فیلم اول، مخاطبان را هیجان زده کرد. طرفداران احساس کنجکاوی می کردند و میخواستند بدانند که برخی خطوط داستانی که از قسمت اول بر جای مانده بودند چطور به سرانجام میرسند. از این رو، تریلر فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2 طرح و نقشه بزرگ‌تری را به نمایش گذاشت که شامل شرکت اسکورپ، هری آزبورن و والدین پیتر پارکر میشد و حس رمز و راز فیلم اول را به تصویر می‌کشید. تریلرها همچنین به مرگ گوئن استیسی اشاره می‌کردند، داستانی نمادین که بسیاری علاقمند بودند که در یک فیلم پرهزینه تکرار شود. برای خوندن تحلیل سایت ما از این تریلر، به اینجا و اینجا بروید.

 

9- تیزر تریلر مرد عنکبوتی 2002 نشان داد کرد که مرد عنکبوتی بالاخره صاحب فیلم سینمایی خواهد شد

 وقتی فیلم مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی قرار بود منتشر بشه، یک تیزر محشر ازش بیرون اومد که بعدا کلا حذف شد! این تریلر که من خیلی سال پیش تو سایت براتون آپ کردم (اینجاست)، درباره سرقت از بانک بود. یعنی ابتدا چند سارق از یک بانک دزدی کرده و سپس با یک هلی کوپتر از محل میگریختند. بعد اسپایدرمن تعقیبشان میکرد و در نهایت هلی کوپتر سارقین را در تاری که میان برج های دوقلوی شهر نیویورک ایجاد کرده بود، گیر می انداخت! این تریلر بسیار منحصر به فرد بود چون به جای آنکه از صحنه های درهم و برهم تشکیل شود، انگار از سکانسی مستقل در درون فیلم گرفته شده بود و برای خودش داستان داشت. گفته میشد ریمی خودش روی ساخت این تیزر نظارت داشت تا از هر نظر ایده آل باشد. تا اینکه حوادث 11 سپتامبر پیش آمد. یعنی برج های دوقلوی شهر نیویورک با خاک یکسان شد. در نتیجه شرکت سونی تصمیم گرفت تریلر را از اینترنت جمع آوری کند. سونی حتی به ریمی دستور داد تمام سکانس مذکور را از فیلم حذف کند! البته یک روایت دیگر هم هست که طبق آن سونی از اولش هم قرار نبود از این صحنه ها در فیلم استفاده کنه! در هر حال این تیزر خیلی مهیج بود چون بالاخره پس از سالها تایید کرد فیلمی از مردعنکبوتی در راه است!

 

8- تریلر مردعنکبوتی: بازگشت به خانه با نگاهی تازه به اسپایدرمن

تریلر مردعنکبوتی

پس از حضور مرد عنکبوتی در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، افراد بیشماری مشتاقانه منتظر اولین فیلم انفرادی او در دنیای سینمایی مارول بودند. اولین تریلر مردعنکبوتی:بازگشت به خانه بسیار خوب عمل کرد و هیجان طرفداران را چند برابر کرد. اولین تریلر فیلم لحنی شبیه فیلم های جان هیوز داشت و آن را از دیگر فیلم های دنیای سینمایی مارول و دیگر فیلم های مرد عنکبوتی متمایز می کرد. تریلر مردعنکبوتی:بازگشت به خانه همچنین نشان داد که برای مرد عنکبوتی خطر و سختی وجود خواهد داشت و قراره درگیری جالبی با دشمن او، کرکس، ایجاد نماید. تریلر بازگشت به خانه با موفقیت مردم را متقاعد کرد که این فیلم ادامه ی شایسته ای برای جنگ داخلی و جانشین خوبی برای فرنچایز مرد عنکبوتی شگفت انگیز خواهد بود.

 

7- تریلر مردعنکبوتی:درمیان دنیای عنکبوتی سوالات جالبی را مطرح کرد

تریلر مردعنکبوتی:درمیان دنیای عنکبوتی سوالات جالبی را مطرح کرد

تیزر تریلر انیمیشن مردعنکبوتی:درمیان دنیای عنکبوتی با محبوبیت زیادی منتشر شد و فضای زیادی برای بحث و حدس زدن درباره داستان فیلم باقی گذاشت (این مقاله و این مقاله را بخوانید). این تیزر بازگشت مایلز مورالز، اسپایدر-گوئن و مرد عنکبوتی 2099 را نشان می داد که همگی به طور محسوسی بزرگتر یا متفاوت تر از مردعنکبوتی:سفر به دنیای عنکبوتی به نظر می رسیدند. در تیزر درمیان دنیای عنکبوتی، گوئن و مایلز در حال سفر در ابعاد مختلف و مرد عنکبوتی 2099 در حال حمله به مایلز دیده شدند. این تیزر همان سبک سفر به دنیای عنکبوتی را نشان داد و در عین حال سبک انیمیشن بر اساس دنیاهایی که نشان میداد تغییر میکرد. قابل توجه است که تیزر به عمد جزئیات داستان را بی پاسخ باقی گذاشت.

 

6- تریلر مرد عنکبوتی 2 پیتر را در حال دست کشیدن از هویت مرد عنکبوتی به تصویر کشید

تریلر مرد عنکبوتی 2 پیتر را در حال دست کشیدن از هویت مرد عنکبوتی به تصویر کشید

پس از اکران مرد عنکبوتی در سال 2002، افراد بی‌شماری مشتاق دنباله ی آن‌، مرد عنکبوتی 2 بودند. تریلر دنباله، اولین حضور سینمایی دکتر اختاپوس و خط داستانی را نشان داد که از مضامین فیلم اول پیروی می‌کرد. تریلر با موفقیت خلاصه داستانی را ارائه داد مبنی بر تصمیم پیتر برای کنار گذاشتن مرد عنکبوتی بدون فاش کردن جزئیات. تریلر مرد عنکبوتی 2 همچنین صحنه های اکشن کاملا جدید و پیشرفته کامپیوتری را به رخ می کشید تا نشان دهد این فیلم هم داستانی صمیمی در مورد پیتر پارکر خواهد بود و هم یک نمایش بلاک باستر واقعی. به لطف بازاریابی خوب، مردعنکبوتی2 ، فروش رکورد شکن افتتاحیه فیلم نخست را هم شکست.

 

5- تریلر رسمی مردعنکبوتی:راهی به خانه نیست لحن تیره تری داشت

بسیاری از طرفداران برای فیلم های مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول خواستار آن بودند که پیتر پارکر با وخامت و عواقب جدی بیشتری در فیلم های خود در  MCU مواجه شود. در حالی که تیزر تریلر اول مردعنکبوتی :راهی به خانه نیست حس و حال مثبت تری داشت ولی تریلر رسمی نخست به مراتب لحن تیره تری را به نمایش گذاشت که نشان میداد پیتر قراره مجبور به گرفتن تصمیمات بزرگ و سنگین شود. در واقع تریلر مردعنکبوتی :راهی به خانه نیست اشاره کرد که پیتر قرار است با حوادث تاریکی روبرو شود و مجبور خواهد شد مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرد. به لطف تریلر، بسیاری از طرفداران مرد عنکبوتی، از جمله آنهایی که از بازگشت به خانه و دور از خانه متنفر بودند، بی صبرانه منتظر فیلم اکران راهی به خانه نیست شدند. این تریلر را اینجا نقد کردیم.

 

4- تریلر فیلم مردعنکبوتی :دور از خانه پیتر پارکری را نشان داد که همچنان درگیر مرگ تونی استارک بود

تریلر فیلم مرد عنکبوتی :دور از خانه نشان داد که پیتر پارکر پس از مرگ تونی استارک در فیلم انتقام جویان:پایان بازی با غم و اندوه و تردید نسبت به خود دست و پنجه نرم می کند. در نتیجه، بسیاری از بینندگان کنجکاو بودند که ببینند پیتر بدون مربی خود چگونه رشد خواهد کرد. اگرچه بسیاری از آنها از روبرو نشدن مردعنکبوتی با تبعات اعمال خود در مرد عنکبوتی :بازگشت به خانه شکایت کرده بودند، اما تریلر فیلم مردعنکبوتی:دور از خانه نشان داد که پیتر پارکر مثل دنیای کمیک بوک ها، احساس گناه میکند و توانایی این را دارد که روی پای خودش بایستد و دست به اقدام بزند. این تریلر همچنین با نشان دادن میستریو و ربط دادنش به مولتی ورس، ایده جهان های موازی را مطرح کرد که البته مشخص شد همه چیز جعلی و زیر سر میستریو بوده است! اینجا تریلرش را نقد کردیم.

 

3- تریلر مردعنکبوتی شگفت انگیز بیشتر روی لیزارد و گوئن استیسی تمرکز کرد

فیلم لیزارد

گوئن استیسی و دکتر کانرز به ندرت در طول سه گانه ریمی ظاهر شدند، اما همه چیز با سری جدید تغییر کرد. تریلر رسمی مرد عنکبوتی شگفت انگیز بیشتر گوئن، دکتر کانرز و هویت خبیث او یعنی لیزارد و همچنین روابط پیتر پارکر با آنها را نشان می داد. در واقع تریلر رسمی مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز نشان داد که گوئن نقش فعال‌تری در زندگی پیتر پارکر خواهد داشت، که طرفدارانی را که از نقش منفعل‌تر مری جین واتسون در سه‌گانه ریمی ناامید شده بودند، هیجان زده کرد. همچنین بسیاری از طرفداران را علاقمند به دیدن دکتر کانرز کرد که به نظر میرسید نسبت به دنیای کمیک، ارتباط نزدیک تری با زندگی شخصی پیتر پارکر دارد.

 

2- مردعنکبوتی 3 یک تریلر اختصاصی در کامیک کان داشت که در اینترنت منتشر نشد

مردعنکبوتی 3 یک تریلر اختصاصی در کامیک کان داشت که در اینترنت منتشر نشد

خیلی از طرفداران احتمالا نمیدانند که یک تریلر از مردعنکبوتی 3 در جشنواره کامیک کان در سال 2006 پخش شد که اولین نگاه های اجمالی از ونوم را نشان می داد! چیزی که این تریلر را متمایز میکرد این بود که از فناوری کامپیوتری تکمیل نشده، و برخی صحنه هایی که بعدا معلوم شد از نسخه سینمایی حذف شده اند، استفاده میکرد. اگرچه این تریلر اولین باری بود که مردم ونوم را دیدند، اما او به طور قابل توجهی با محصول نهایی متفاوت به نظر می رسید و عضلانی تر و هیولایی تر بود. امروز، صحنه های حذف شده از تریلر کامیک کان باعث شده است که برخی از طرفداران خواهان نسخه جدیدی از مردعنکبوتی 3 با این صحنه های حذف شده باشند.

 

1- تریلر مردعنکبوتی:سفر به دنیای عنکبوتی نشان دهنده یک سبک انیمیشن جدید و جسورانه بود

کارتون مردعنکبوتی

یک فیلم سینمایی انیمیشن از مرد عنکبوتی سال‌ها در در دستور کار سونی قرار داشت و بسیاری را به این فکر انداخت که سونی چه نوع اثری را روی میز خواهد گذاشت. و در کمال رضایت هواداران، سونی یک تیزر تریلر منتشر کرد که سبک انیمیشن جسورانه ای از مردعنکبوتی:سفر به دنیای عنکبوتی را به نمایش گذاشت. اگرچه برخی از هواداران با نحوه مدیریت فرنچایز مردعنکبوتی توسط مارول و سونی مخالف بودند، اما تیزر مردعنکبوتی:سفر به دنیای عنکبوتی آنها را امیدوار کرد. این تیزر هنر، انیمیشن و موسیقی منحصر به فردی را به نمایش گذاشت که آن را از سایر فیلم های انیمیشن و دیگر فیلم های مرد عنکبوتی متمایز می کرد. به لطف این تیزر، بسیاری از طرفداران منتظر یکی از باحال ترین و بهترین فیلم های مرد عنکبوتی تا به حال شدند و سفربه دنیای عنکبوتی انصافا انتظارات را برآورده کرد. اینجا میتونید نقد ما رو برای این تریلر بخونید!

 

امیرحسین طاهری

(aht)

منبع: cbr

 All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 تریلر برتر فیلم های کمیک بوکی/ابرقهرمانی

15 دفعه ای که تریلرهای فیلم های کمیک بوکی به ما دروغ گفتند!

بررسی نخستین کلیپ پخش شده از "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"

بررسی نخستین تریلر از فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"!

بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"

داغ داغ! اولین نگاه به قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" منتشر شد ! + اطلاعات تکمیلی

تحلیل و بررسی تریلر انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" + اشارات و ایستراگ ها

بررسی تریلر کارتون سینمایی "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی"

15 تریلر برتر فیلم های ابرقهرمانی - بخش اول (15 تا 11)

15 تریلر برتر  فیلم های ابرقهرمانی - بخش دوم (10 تا 6)

15 تریلر برتر فیلم های ابرقهرمانی - بخش سوم (5 تا 1)

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

20 صحنهٔ پس از تیتراژ برتر فیلم های کمیک بوکی

بررسی تریلر انیمیشن "اسپایدرمن: به سوی دنیای عنکبوتی"

مقالات مربوط به فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

شرح و توصیف تریلر به نمایش درآمده از "مرد عنکبوتی: دور از خانه" در جشنواره کمیک کان برزیل

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم مردعنکبوتی دور از خانه

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

aht
#1 aht 1401-07-11 11:36
باتشکر از سایت اسپایدی

باعث افتخار اینجانب هست که تونستم به عنوان نویسنده این
سایت محبوب و بی نظیر بشوم

امیدوارم بتونم سالیان سال برای این سایت و کاربران خدمت
کنم و این مهم از بزرگترین ارزوهای بنده هست

از دوستان میخوام نظر شون را بابت مقاله بیان کنند
با تشکر
نقل قول کردن
Doc Ata
#2 Doc Ata 1401-07-11 13:43
سلام امیرحسین! به نظر من مقاله ی بسیار خوبی بود 8)
نقل قول کردن
The Superman
#3 The Superman 1401-07-11 14:07
سلام جناب طاهری وقتتون بخیر

عجب مقاله توپی نوشتید(البته منظروم اینه که ترجمه کردید)
انشالله که هستید وبرای این سایت حالا حالا ها مقاله مینویسید
نقل قول کردن
aht
#4 aht 1401-07-12 07:12
به نقل از Doc Ata:
سلام امیرحسین! به نظر من مقاله ی بسیار خوبی بود 8)


ممنون از لطف شما دوست عزیز
نقل قول کردن
Doc Ata
#5 Doc Ata 1401-07-12 13:26
نقل قول:
ممنون از لطف شما دوست عزیز
لطف چیه ما برای شما نویسنده های مقالات جونمونو بذاریم هم کمه :P چون با همین مقالات پامون به دنیای کمیک باز شد ... :lol:
راستی به نظر شما توی انیمیشن مردعنکبوتی: سفر به دنیای عنبکوتی برترین شخصیت کی بود ( یعنی به کدوم شخصیت بهتر پرداخته شده بود با وجود زمان کمی که به شخصیت های غیر اصلی پرداخته شده بود )
به نظر من که مردعنکبوتی نوآر :-*
نقل قول کردن
aht
#6 aht 1401-07-13 14:21
به نقل از Doc Ata:
نقل قول:
ممنون از لطف شما دوست عزیز

لطف چیه ما برای شما نویسنده های مقالات جونمونو بذاریم هم کمه :P چون با همین مقالات پامون به دنیای کمیک باز شد ... :lol:
راستی به نظر شما توی انیمیشن مردعنکبوتی: سفر به دنیای عنبکوتی برترین شخصیت کی بود ( یعنی به کدوم شخصیت بهتر پرداخته شده بود با وجود زمان کمی که به شخصیت های غیر اصلی پرداخته شده بود )
به نظر من که مردعنکبوتی نوآر :-*
قربان شما

بله باتوجه به اینکه داستان بیشتر به سه قهرمان عنکبوتی یعنی
«گوئن اسپایدی،پیتر بی پارکر و مخصوصا مایلز» زوم کرده بود
و بقیه کمتر در انمیشین حضور داشتند میتونم بگم «نوآر» بیشتر
منو به خودش جلب کرد

کلا به نظرم بهترین اثر سینمایی عنکبوتی در تاریخ همین انمیشین بود که ازش ساخته شد و کاملا بی نقص بود
البته اون چیزی که بیشتر توجه منو جلب کرد به این اثر زیبا
این بود که برخلاف اثار سینمایی معمول که «پیتر پارکر» قهرمان اصلی بود در این انمیشین «مایلز مورالز » رو به عنوان قهرمان اصلی انتخاب کرد…
نقل قول کردن
Doc Ata
#7 Doc Ata 1401-07-14 01:04
به نقل از aht:
به نقل از Doc Ata:
نقل قول:
ممنون از لطف شما دوست عزیز

لطف چیه ما برای شما نویسنده های مقالات جونمونو بذاریم هم کمه :P چون با همین مقالات پامون به دنیای کمیک باز شد ... :lol:
راستی به نظر شما توی انیمیشن مردعنکبوتی: سفر به دنیای عنبکوتی برترین شخصیت کی بود ( یعنی به کدوم شخصیت بهتر پرداخته شده بود با وجود زمان کمی که به شخصیت های غیر اصلی پرداخته شده بود )
به نظر من که مردعنکبوتی نوآر :-*


قربان شما

بله باتوجه به اینکه داستان بیشتر به سه قهرمان عنکبوتی یعنی
«گوئن اسپایدی،پیتر بی پارکر و مخصوصا مایلز» زوم کرده بود
و بقیه کمتر در انمیشین حضور داشتند میتونم بگم «نوآر» بیشتر
منو به خودش جلب کرد

کلا به نظرم بهترین اثر سینمایی عنکبوتی در تاریخ همین انمیشین بود که ازش ساخته شد و کاملا بی نقص بود
البته اون چیزی که بیشتر توجه منو جلب کرد به این اثر زیبا
این بود که برخلاف اثار سینمایی معمول که «پیتر پارکر» قهرمان اصلی بود در این انمیشین «مایلز مورالز » رو به عنوان قهرمان اصلی انتخاب کرد…
دقیقا :lol: . برای من هم خیلی جالب بود که بجای مردعنکبوتی ( پیتر) مایلز رو انتخاب کردن که شخصیت اصلی باشه!ممکنه دلیلش به خاطر اهمیت دادن به سیاه پوست ها( با احترام فراوان به این عزیزان) :-* یا محبوبیت و به نوعی جانشین بودن مایلز برای پیتر در دنیای عنکبوتی باشه.البته حدس میزنم به علت cool بودن :-) و شهرت شخصیت نوار میدونستن که باید اقتباس مناسبی از این مردعنکبوتی داشته باشن تا در این رویداد های کمیک که از محبوبیت این شخصیت که همش میکشنش یا یچیزی نیشش میزنه و ... کاسته نشه ;-) .مثلا قضیه اون روبیک رنگارنگ که نوار با خودش برد جذاب بود واقعا و فن آرت ازش زیاد دیدم یا مثلا تعامل اون با پنی پارکر که دنیاش سرتاسر از رنگ بود و دنیای خودش که میشه گفت سیاه سفید بود جذاب بود 8)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید