10 دلیل برای اینکه "راهی به خانه نیست" میتواند بهترین فیلم مرد عنکبوتی باشد

10 دلیل برای اینکه "راهی به خانه نیست" میتواند بهترین فیلم مرد عنکبوتی باشد

صد در صد شما هم مثل من در حد بسیار زیادی برای این فیلم هیجان دارید، پس در این مقاله با ما همراه باشید تا به این سوال که «چرا مردعنکبوتی : راهی به خانه نیست، میتواند بهترین فیلم اسپایدی باشد» پاسخ دهیم.

مقدمه : مهم نیست که هواداران درباره فیلم های مارولی مردعنکبوتی در mcu و فیلم های قبلی سونی چه نظری دارند، چون شک نکنید همگی از «مردعنکبوتی : راهی به خانه نیست» استقبال وحشتناکی خواهند داشت. اخیراً تریلر «مردعنکبوتی : راهی به خانه نیست» منتشر شد و رکورد شکست. اگر ندیدید به اینجا بروید و برای خواندن تحلیلش هم این مقاله شدیدا توصیه میشه. این فیلم قراره دسامبر 2021 روی پرده سینما ها بره و از زمان انتشار فیلم انتقا‌م ‌جویان : پایان بازی در سال 2019 ، قطعاً مورد انتظارترین فیلم کمیک بوکی است. مردعنکبوتی دارای سابقه ای بسیار غنی در فیلم های اکشن است که بیشترشون عالی و درجه یک بودند. بیایین یه نگاه کوتاهی به این تاریخچه بندازیم. با اینکه مردعنکبوتی سه یکم ناامیدکننده بود، اما سه گانه سم ریمی فوق‌العاده بود و توبی مگوایر بسیار درخشان و زیبا عمل کرد. سال 2012 سونی مجدد تصمیم گرفت فرانچایز دیگری از مردعنکبوتی به راه بیندازد و در نتیجه سری «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» با هنرنمایی اندرو گارفیلد وارد سینما شد. گرچه این فیلم ها در حد متوسطی بودند اما اندرو گارفیلد و اما استون بازیگران اصلی این سری، بسیار محبوب شدند. نهایتاً این ابر شخصیت سال 2016 وارد دنیای سینمای مارول شد و تام هالند با عملکرد بی نظیری علاوه بر کاپیتان آمریکا جنگ داخلی، در دو فیلی اختصاصی مردعنکبوتی : بازگشت به خانه و دور از خانه به هنرنمایی پرداخت و در فیلم های انتقام جویان پایان بازی و جنگ ابدیت، یکی از اعضای مهم انتقا‌م‌ جویان بود. در حالت کلی تام هالند کامل ترین مردعنکبوتی سینما را در mcu به نمایش گذاشت و بسیار هم مورد پسند قرار گرفت. با مرور این تاریخچه باید بگم که هیچکدام از این فیلم ها به اندازه مردعنکبوتی : راهی به خانه نیست مورد انتظار نبودند و مارول و سونی هایپ و هیجان وحشتناکی برای این فیلم ایجاد کردند و بسیاری از هواداران معتقدند که این فیلم میتواند برترین فیلم اسپایدرمن باشد. به همین دلیل با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم چرا هواداران همچین فکری میکنند.

 

10- جان واتس روی دو فیلم قبلی اسپایدی در mcu کار کرده و الان بهترین گزینه واسه فیلم سوم است

جان واتس مرد عنکبوتی

جان واتس (Jon Watts) یک کارگردان فوق العاده و کارکشته است که دو فیلم قبلی اسپایدی یعنی «بازگشت به خانه» و «دور از خانه» را نیز ساخته است. واتس در دو فیلم قبلی عملکرد فوق‌العاده ای داشت و ثابت کرد که میتواند یک فیلم با پایه و اساس ابرقهرمانی و زمینه ساز مثل «بازگشت به خانه» و یک فیلم اکشن هیجان انگیز و پر فروش مثل «دور از خانه» بسازد. به نظر میرسد واتس دید جالبی نسبت به فیلم اسپایدی داشته باشد و مناسب ترین گزینه واسه این فیلم است. خب این فرصت به او داده شد تا با فیلم «مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست» سه گانه خودش برای مردعنکبوتی را کامل کند که هواداران نسبت به این اتفاق بسیار خوش‌بین و امیدوار هستند. قطعاً این فیلم بزرگترین پروژه‌ای هستش که واتس تا به حال کارگردانی کرده. قطعاً میدونه که قلب تپنده یک فیلم، داستان و فیلم نامه اونه و نوستالژی، جلوه‌های ویژه، اکشن و بقیه موارد اندامی هستند که از این قلب، قوت میگیرند. تریلر این فیلم هم نشون داد که سرشار از لحظات اکشن، دراماتیک و فان هستش که میتونه ترکیب بسیار جالب و موفقی واسه مورد انتظار ترین فیلم دنیای سینمایی مارول باشد.

 

9- بازگشت کاراکترهای دو فرانچایز قبلی

قطعاً دیدن کاراکترهای محبوب و قدیمی دو فرانچایز قبلی که قاطی شخصیت های جدید در mcu میشوند و در کنار آنها به هنرنمایی می‌پردازند، بسیار جالب و لذت بخش خواهد بود. وقتی مردعنکبوتی سم ریمی در سال ۲۰۰۲ روی پرده سینماها رفت، دیدن یک مردعنکبوتی واقعی که توی نیویورک درحال تاب خوردنه، بسیار لذت بخش و جدید بود. حالا بعد گذشت 20 سال که طی آن هفت فیلم از اسپایدی اکران شده، مارول آمده و میخواد گرد و خاک به پا کنه و با جمع کردن کاراکتر های محبوب فرانچایز های قبلی توی یک فیلم، جذابیت اون رو دوچندان کنه. قراره دکتر اختاپوس نسخه آلفرد مولینا و الکترو نسخه جیمی فاکس در این فیلم بازگردند، که این اتفاق، احتمال اینکه مردعنکبوتی های (مردعنکبوتی نسخه اندرو گارفیلد و توبی مگوایر) آن دو فرانچایز نیز در این فیلم بازگردند را نیز دوچندان میکند. همچنین چندین ویلن قدیمی و کلاسیک نیز در تریلر به چشم خوردند و این باعث میشه فکر کنیم که تام هالند قراره با کاراکترهایی روبه رو بشه که ما فکر میکردیم از بین رفته اند!

 

8- حضور مایکل جاکینو (Michael Giacchino)

حضور مایکل جاکینو (Michael Giacchino)

مایکل جاکینو آهنگ ساز معرکه ای است و آهنگ های بسیار زیبا و خوبی رو برای دور از خانه و بازگشت به خانه خلق کرد. ما که از شاهکار بودن این فیلم مطمئنیم ولی برای اطمینان چند تن از شما لازمه بگم که برید و تریلر فیلم رو ببینید و شاهد باشید که جیاکینو چه شاهکاری توی تریلر جا کرده پس مطمئن باشید که موسیقی جیاکینو بر نمره و محبوبیت فیلم تاثیر گذار خواهد بود. او روی فیلم های شاهکار و موفق دیگه ای هم کار کرده و لازمه بگم که سریال «لاست» یا «گمشده» رو با موسیقی خودش به یه چیز دیگه ای تبدیل کرد که بیننده از تماشاش حال میکرد! باید بگم این سریال با داستان منحصر به فرد و موسیقی گوش نواز جیاکینو، مردم رو مجبور میکرد که هر هفته پشت تلویزیون بشینن و میخکوبانه شاهد هنرنمایی جیاکینو باشند. موسیقی او بر احساسات بیننده جادو میکنه، فرقی هم نمیکنه که سکانسش چی باشه، چه اکشن چه احساسی. همتون هم میدونید که موضوع مرد عنکبوتی برای اولین بار در سال 2016 و از فیلم کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی شروع شد و باعث شد که ما با مردعنکبوتی نسخه تام هالند آشنا بشیم و امروز او را عاشقانه دوست داشته باشیم و شدیداً برای دیدن فیلم سومش هیجان داشته باشیم.

 

7- انتظار داریم فیلم بسیار خوبی واسه فصل تعطیلات باشه

انتظار داریم فیلم بسیار خوبی واسه فصل تعطیلات باشه

به نظر میرسه که هر ساله فیلم های محبوب و پر فروش بیشتر در زمان تعطیلات اکران میشوند. این حرکت خیلی فکر هوشمندانه ای هستش چرا که در این بازه از زمان، مردم هیجان زده و خوشحال هستند و همینطور وقت آزاد بیشتری دارند. همه از جمله من و شما عادت داریم یا اصلا به صورت ناخودآگاه فیلم هارو با اتفاقات خاص زندگی مون گره میزنیم. به همین دلیل است که شدیداً امیدواریم فیلم سوم مردعنکبوتی در دنیای سینمایی مارول که یک هفته قبل از کریسمس اکران می‌شود، با خاطرات مثبت و خوب مردم پیوند خورده و در ذهن ها ماندگار شود. البته اینطوری نیست که اسپایدی با فصل تعطیلات غریب باشه، به ویژه لازمه اشاره کنم که با انیمیشن مردعنکبوتی : سفر به درون دنیای عنکبوتی، خودشو توی آلبوم کریسمس ما جا کرد و حسابی موفق ظاهر شد. امیدواریم «راهی به خانه نیست» هم مثل «سفر به درون دنیای عنکبوتی» موفق و محبوب ظاهر بشه و کمیک فن هارو در ماه دسامبر حسابی خوشحال کنه.

 

6- بندیکت کمبربچ و تام هالند

دکتر استرنج بندیکت کمبربچ و مردعنکبوتی تام هالند، برای اولین بار همدیگر را در طی رویداد انتقا‌م‌ جویان : جنگ بی نهایت، ملاقات کردند و باهم رودر رو شدند. اگرچه آنها فقط چندین بار باهم کار کردند و سکانس های مشترکشان زیاد نبود، اما به وضوح معلوم بود که شیمی خوبی دارند و دیدن دوباره این دو ابرقهرمان در «راهی به خانه نیست» هدیه ای ویژه از سوی مارول برای ما خواهد بود. اولش معلوم نبود که استرنج در چه حدی توی فیلم نقش داره اما وقتی تریلر رو دیدیم یه جورایی مطمئن شدیم که استاد هنر های عرفانی نقشش بسیار پر رنگ خواهد بود. با این حال، بحث و شایعات داغ هستش و خیلی ها به رفتار عجیب دکتر استرنج شک کردن و معتقدند که این دکتر استرنج در واقع یکی دیگر از شخصیت های مارل، مثلا میستریو یا مفیستو است. یک شایعه دیگر هم هست اونم اینکه ممکنه این دکتر استرنج یکی از نسخه های دکتر باشه اونهم از یکی از دنیا های موازی. حالا جدای از جریانات باید بگم که صد در صد دکتر استرنج بخش بسیار مهمی از داستان خواهد بود.

 

5- تام هالند و دنیای های موازی

بسته به جریانات و داستان فیلم، تقریباً میشه اطمینان داشت که تام هالند در آینده MCU یا دنیای عنکبوتی سونی یا شایدم هر دو را رهبری خواهد کرد. مردعنکبوتی محبوب ترین و برترین شخصیت تاریخ مارول بوده و دارای سه فرانچایز سینمایی مجزا است که سه گانه مردعنکبوتی در دنیای سینمایی مارول هم جز آنهاست. مردعنکبوتی مجبور بود که در دنیای سینمایی مارول، با آیرون من، کپ، و سایر انتقا‌م‌جویان کار کند و انتظارات آنها را برآورده سازد، و این اتفاق خوبی خواهد بود که او در فیلم راهی به خانه نیست نقش اصلی را بازی خواهد کرد. دور از خانه و بازگشت به خانه هردو فیلم خوبی بودند و نقش مهمی را در تبدیل شدن تام هالند به چهره ای محبوب و مرد شماره یک سه گانه ایفا میکردند. البته ما امیدواریم رابطه سونی و دیزنی خوب پیش بره و مردعنکبوتی بیش از سه فیلم در دنیای سینمایی مارول فعالیت داشته باشه، اما اگه اینطور هم نباشه، فیلم راهی به خانه نیست کمک بزرگی برای ساخت دنیای مجزای سونی برای مردعنکبوتی خواهد کرد.

 

4- کمک به دنیا سازی در یونیورس سونی و mcu

برای سونی و دیزنی بسیار منطقی است که از «راهی به خانه نیست» به عنوان سکوی پرتابی برای دنیا های خویش استفاده کنند. حتی اگه نتونند بر سر استفاده از مردعنکبوتی نسخه تام هالند به توافق برسند، مولتی ورس و دنیا های موازی میتواند برای هردو جواب بدهد و بسیار مفید باشد. به نظر اینکه تام هالند با شخصیت های ثابت و مهم دنیای سینمایی مارول مثل ثور و دکتر استرنج تیم آپ کند و با شخصیت های سونی مثل موربیوس و ونوم ملاقات کند، توضیح کامل و مناسبی برای ادامه راه و عملکرد تام هالند در دو جهان سینمایی است. هالند مرد عنکبوتی بسیار محبوبی است، به همین دلیل اگه اونو در کنار شخصیت های دیگر تمامی دنیا ها نبینیم بسیار شرم آوره. دنیای سینمایی مارول مستحق یک مردعنکبوتی

برای سونی و دیزنی بسیار منطقی است که از «راهی به خانه نیست» به عنوان سکوی پرتابی برای دنیا های خویش استفاده کنند. حتی اگه نتونند بر سر استفاده از مردعنکبوتی نسخه تام هالند به توافق برسند، مولتی ورس و دنیا های موازی میتواند برای هردو جواب بدهد و بسیار مفید باشد. به نظر اینکه تام هالند با شخصیت های ثابت و مهم دنیای سینمایی مارول مثل ثور و دکتر استرنج تیم آپ کند و با شخصیت های سونی مثل موربیوس و ونوم ملاقات کند، توضیح کامل و مناسبی برای ادامه راه و عملکرد تام هالند در دو جهان سینمایی است. هالند مرد عنکبوتی بسیار محبوبی است، به همین دلیل اگه اونو در کنار شخصیت های دیگر تمامی دنیا ها نبینیم بسیار شرم آوره. دنیای سینمایی مارول مستحق یک مردعنکبوتی بالغ و محبوب است که توی هدایت انتقا‌م‌ جویان جدید بسیار مفید است و در همان حال با ویلن های مارولی سونی مثل کریون، موربیوس، ونوم و... مبارزه میکند.

 

3- میتواند موفقیت سفر به درون دنیای عنکبوتی را تکرار کند

میتواند موفقیت سفر به درون دنیای عنکبوتی را تکرار کند

صحبت از «مردعنکبوتی : سفر به درون دنیای عنکبوتی» شد. یکی از برترین کار هایی که تا به حال سونی تولید کرده. انیمیشن به زیبایی ساخته شده بود ولی این داستان بود که همه طرفداران را به وجد آورد. سونی و مارول از مردان عنکبوتی متفاوت و مختلفی برخوردار خواهند بود، چراکه آنها ارجین و پیشینه متفاوتی دارند و همینطور باید بگم داشتن قهرمانان عنکبوتی مختلف برای ما بسیار خوشحال کننده است. علاوه بر این، انیمیشن مردعنکبوتی : سفر به درون دنیای عنکبوتی دو نیز در دست ساخت است که نوید یک اتفاق خوشحال کننده و جالب دیگر را به کمیک دوستان می‌دهد. مایلز مورالز ستاره سری دنیای عنکبوتی است و امیدوارم زودتر با لایو اکشن آشنا شده و وارد دنیای سینمایی شود. شامک مور صداپیشه مایلز مورالز در این انیمیشن است و قطعاً اتفاق جالبی خواهد بود که او را در نقش مایلز مورالز اینبار در دنیای واقعی ببینیم.

 

2- اولین حضور شش خبیث در یک لایو اکشن

همه میدانیم که مجموعه ابرخبیث های مردعنکبوتی یکی از برترین ها در دنیای کمیک است و در این زمینه تنها بتمن قادر به رقابت با اوست. البته بسیاری معتقدند که شوالیه تاریکی هم با وجود ابرخبیث های عمیق و نیرومند عقب تر از مردعنکبوتی است. دشمنان خطرناک مردعنکبوتی از زمان خلقت او به دست استن لی، در حال عذاب دادن او بوده اند. به نظر میرسد که در فیلم شاهد ظهور خبیث‌ های جالب و متفاوت باشیم که در نهایت منجر به تشکیل شدن گروهی شش نفره و متشکل از خطرناکترین دشمنان اسپایدرمن می‌شود. اعضای شش خبیث در طول سالها، بارها تغییر کرده اند، این بدان معناست که «راهی به خانه نیست» میتواند از کاراکتر های دلخواهش برای این گروه استفاده کند. میشه گفت که تریلر تایید کرد که دکتر اختاپوس، الکترو و گرین گابلین از جهان های موازی برای مبارزه با مردعنکبوتی خواهند آمد. همچنین احتمال پیوستن لیزارد و سندمن به این گروه بالاست و اینکه حضور والچر، میستریو و حتی عقرب نیز خارج از حیطه احتمال نیست. همه احتمالات بر این است که شاهد شش خبیث چند جهانی باشیم. خلاصه اینکه باید تا اکران فیلم صبر کرد و شاهد هنرنمایی اسپایدی در سومین فیلم اختصاصی خودش در mcu بود.

 

1- گسترش مولتیورس در MCU

مولتیورس چندین ماه است که مورد بحث قرار میگیرد که همین چند وقت پیش در سریال لوکی رسماً تأیید شد. از تریلر معلومه که قرار جریانات مولتیورس در دنیای سینمایی مارول گسترش پیدا کنه ولی همچنان مشخص نیست که به دلیل طلسم دکتر استرنج خواهد بود یا وقایع سریال لوکی. به شدت اشاره شده که جریانات مولتیورس به دلیل طلسم دوکی استرنج خواهد بود، اما مارول به گول زدن هاش توی تریلر معروفه. صرفه از آنچه مولتیورس چطوری اتفاق میوفته، باید بگم که خیلی ها معتقدند که به دلیل وقایع سریال لوکی، تمام mcu دگرگون خواهد شد.روشن و بدیهی است که راهی به خانه نیست جریانات مولتیورس و معنای mcu میپردازد. اما اصلا تصادفی نیست که فیلم بعدی مارول بعد از راهی به خانه نیست، فیلم دکتر استرنج تحت عنوان مولتیورس جنون است.

 

 احسان زینالی

Ehsan Spider

Ehsan Spider

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 تئوری برتر هواداران پس از انتشار نخستین تریلر فیلم «مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست»!

خبر داغ!! تریلر فیلم مردعنکبوتی به خانه نیست رکوردشکنی کرد!!

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

18 شایعه و خبر درباره شخصیت هایی که در فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» حضور خواهند داشت

داغ داغ! نخستین تریلر رسمی فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد! (دوبله فارسی اختصاصی اضافه شد)

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

شرح جزئیات لو رفته از فیلمنامهٔ‌ فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست"

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست – 4 بازیگر تایید شده و 6 بازیگری که شایعه شده در این فیلم حضور خواهند داشت

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Amir ko
#1 Amir ko 1400-07-05 10:46
واقعا این فیلم خیلی مورد انتظاره و به شدت هممون منتظرشیم
امیدوارم در یکی دو ماه آینده یک تریلر دیگه از این فیلم ببینیم و بعدشم نوبت خود فیلمه ، و اما جدا از همه ی اینها امیدواریم که دوباره توبی مگوایر و اندرو گارفیلد رو در لباس مرد عنکبوتی ببینیم :lol:
ولی به نظرم سونی برای دنیای سینمایی خودش اندرو گارفیلد رو انتخاب بکنه بهتره یعنی منظورم اینه که مرد عنکبوتی تام هالند برای دنیای سینمایی مارول و مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد هم برای دنیای سینمایی سونی البته بعید میدونم و فکر کنم سونی تصمیمش رو گرفته و انتخابش هم تام هالنده پس یعنی ما قراره یک مرد عنکبوتی رو در دو دنیای متفاوت ببنیم احتمالا
مقاله واقعا عالی بود با تشکر از آقای زینالی بابت این مقاله عالی.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#2 AM SM BM SM 1400-07-05 11:42
سلام
ممنون بابت مقاله.
این فیلم برای mcu شاید بعد از فیلم "انتقام‌جویان: پایان بازی" مورد انتظار ترین فیلم باشه. همه مواد پخت حاضر و آماده هستند برای یک فیلم عالی! از بازیگران و کارگردان و آهنگسازی که هواداران میخوان تا بحث جذاب مولتی ورس، از بازگشت شخصیت های فیلم های قبلی مرد عنکبوتی تا حضور دکتر استرنج که انگار قراره کم هم نباشه، از تریلر عالی این فیلم که لحظات زیبای زیادی داشت و رکورد شکنی کرد تا اولین حضور شش خبیث در عالم سینما و بازگشت خبیث های کلاسیک، از شایعات مرتبط بودن این فیلم با دنیای عنکبوتی سونی تا لو رفتن هویت پیتر پارکر در فیلم قبلی و فرصتی عالی برای داستانگویی. و البته از همه این مسائل دیوانه وار که بگذریم، تریلر این فیلم نشون داد که قراره داستانی برای روایت هم داشته باشه و البته اون لحظه پیتر و ام جی روی پشت بام واقعا زیبا بود. مثل اینکه شما بخواید یه قورمه سبزی (یا هر غذایی که شما دوست دارید. من که از طرف خودم بودم میگفتم پیتزا!) خوشمزه درست کنید و هر موادی و هر چیزی که بخواید حاضر و آماده جلوی روی شما هست. اما مهمتر از بودن این فرصت اینه که چطور از اونا استفاده کنید. مهمتر از مواد قورمه سبزی اینه که نتیجه نهایی قراره چی بشه. و گرنه فیلمی که بخواد پتانسیل هاش رو آکبند بذاره و غذایی که نخواد از موادش درست استفاده کنه به چه دردی میخوره؟ و حالا استفاده از این مواد به گردن عوامل این فیلم هست. با این همه پتانسیل برای ساختن یک فیلم زیبا و هیجان انگیز، هواداران برای اکران این فیلم لحظه شماری میکنند و البته میشه تا اون موقع رویا پردازی کرد که این فیلم قراره بهترین فیلم اسپایدی باشه (که پشت سر گذاشتن "مرد عنکبوتی ۲" و "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی" خیلی سخته!) و تریلر و شایعات هم نشون داد که بله، چه بسا این اتفاق بیفته! شما نگاه کنید این تریلر و این شایعات و صحنه بعد تیتراژ فیلم قبلی و البته اتفاقات جریان mcu باعث شده هیچ فیلم اسپایدرمنی به اندازه این فیلم قابل انتظار نباشه! و البته این رو هم بگم که به نظرم فروش این فیلم به اندازه بالایی باشه. چون که خود شخصیت اسپایدی و البته مرتبط بودنش با mcu میتونه خیلی ها رو به سینما بکشونه. و اما ما همینطور برای اومدن این فیلم لحظه شماری میکنیم.
با تشکر.
نقل قول کردن
master spider
#3 master spider 1400-07-05 11:47
راستش رو بخواین من با این حجم از اطلاعات لو رفته که به نظر می رسه واقعی هم باشن و حجم موضوعات مختلف و اینکه باید تو ۲ ساعت و نیم که میشه حدودا ۲ ساعت و ۱۵ دیقه مفید در فیلم، به کلی موضوع بپردازن، امید زیادی به موفقیت فیلم ندارم. اگه قرار باشه تمام این اطلاعات لو رفته تو فیلم بیاد، فیلم آش و لاش میشه و درست به همه موضوع ها پرداخته نمیشه. البته در اینکه مارول لیاقت خودش رو برای همگان اثبات کرده شکی نیست، ولی این فیلم همون طور که گفته شد در حد و اندازه انتقام جویان جنگ ابدی و پایان بازی هست که اونم دو بخش شد. این فیلم برای آقای واتس، خیلی پروژه بزرگیه و دو فیلم قبلی اسپایدرمن هم خیلی پروژه های بزرگی در این حد نبودند و انتخاب این کارگردان برای همچین فیلمی نمیشه گفت اشتباهه ولی ریسک بزرگیه. اگه به کارگردان های کارکشته تری مثل برادران روسو می سپردند، بنظرم از ریسکش کم میکرد. به شخصه موافق اینم که به موضوع لو رفتن هویت پیتر تو این فیلم بپردازن و موضوع مولتی ورس رو تو ۲۰ دیقه آخر فیلم بیارن و ادامش رو در فیلم بعدی مردعنکبوتی ببینیم. یکم هم امیدوار هستم به این موضوع.
دلیلش هم اینه که اگه دقت بکنین، اطلاعات زیادی از شش خبیث و دکتر اختاپوس و گرین گابلین لو رفت. که خیلییییییییی عجیب و غیر منطقی هست. ولی اگه از این دید نگاه کنیم که اینا همش نقش و تبلیغ هست برای فیلم چهارم مردعنکبوتی چی؟! یعنی اینکه چیزی از فیلم سوم آنچنان لو ندادن و در اصل دارن برای فیلم چهارم از الان سرمایه گذاری میکنن. صحنه های آخر فیلم نو وی هوم رو هم نشون میدن که هایپ شن مردم و بعد بگن فیلم بعدی به مدت یک سال بعد از این فیلم منتشر میشه، درست عین دو فیلم آخر انتقام جویان.
اگه اینطوری باشه عالی میشه.
نقل قول کردن
masiha_87
#4 masiha_87 1400-07-05 12:02
آقای زینالی فوق العاده بود دمتون گرم
درمورد تحلیل و تئوری های این فیلم فقط میتونم سکوت کنم. نمیخوام کوچکترین انتظاری هایپم رو خراب کنه. از جهت نگارشی عالی بود؛ هم نوع نوشتن و هم نوع به کار بردن کلمات مناسب! البته شما کارتون رو بلدید من کی باشم که نظر درمورد نگارش بدم :sad:. در کل عالی بود خسته نباشید
نقل قول کردن
P.B.P
#5 P.B.P 1400-07-05 12:57
سلام ممنون از آقای زینالی
مقاله خیلی خوبی بود،دیگه خسته شدم چرا این فیلم نمیاد
:sigh: ،خسته نباشید.
نقل قول کردن
Ehsanspidey
#6 Ehsanspidey 1400-07-05 13:16
امیدوارم توبی و اندرو در فیلم باشند
نقل قول کردن
Infinity Soldier
#7 Infinity Soldier 1400-07-05 15:22
سلام به همگی
تشکر از آقا احسان بابت مقاله
مقاله ی خیلی خوبی بود. من خیلی برای فیلم لحظه شماری میکنم. امیدوارم که از اون فیلمایی نباشه که با کله میخوره زمین، چون نام بزرگی رو در mcu داره به دوش میکشه که اون هم مولتی ورس هست. جالبه که خیلی ها این فیلم رو با انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی مقایسه میکنن. و مقایسه ی بجایی هم هست. جدا از این فیلم امیدوارم مایلز مورالزی هم تو mcu وجود داشته باشه. ارتباط های زیادی هم همین الانش به دنیای سینمایی داره .
از صحنه ی بعد از تیتراژ دنباله ی ونوم هم غافل نشیم!!!!
جدا از همه ی اینا با اینکه درامد زیادی برای فیلم داره، امیدوارم در سینما اکران نشه یا اگر میشه بلافاصله در دیزنی پلاس هم استریم بشه. چون من خودم واقعا طاقت صبر کردن برای 45 روز رو ندارم. و همین الانم دارم دق میکنم تا شانگ چی روی دیزنی پلاس بیاد
بازم ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#8 Ehsan Spider 1400-07-05 19:23
سلام

ممنون از تمام کسانی که وقت گذاشتن و نظر دادن. دمتون گرم
نقل قول کردن
SMAMIRI
#9 SMAMIRI 1400-07-05 21:29
بغیر از گزینه ۴ با بقیه موافقم . من که بشخصه اصلا علاقه ای به دیدن تام هالند در سونی ورس ندارم
بخصوص با اون ونوم ضعیفی که به ما تحویل دادن ، کاشکی سونی بزور خودشو به mcu نمیچسبوند ...
نقل قول کردن
AS-Spider
#10 AS-Spider 1400-07-06 08:09
سلام با تشکر از احسان جان زینالی بابت مقاله
من زیاد با سونی ورس حال نمیکنم نمیدونم چرا فک میکنم که اگه تام هالند جدا شه بضررش میشه.
بعد یچیزی طبق شایعات اخیر توبی قراره توی ونوم2 باشه؟!؟!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید