10 فیلم مزخرفی که از فیلم های معروف ابرقهرمانی تقلید کردند

10 فیلم مزخرفی که از فیلم های معروف ابرقهرمانی تقلید کردند

در طول دو دهه گذشته ژانر ابرقهرمانی اونقدر محبوب و موفق و پولساز بوده که خیلی ها خواستن از روشون تقلید کنند. این 10 فیلم بی شرمانه ترین تقلید رو انجام داده اند!

توضیح: اکثر این فیلم ها به صورت ویدئویی و با بودجه کم و عوامل بی نام و نشان ساخته شدند و حتی اکران سینمایی نشدند!

 

10- انتقام جویان گریم (Avengers Grimm)

 انتقام جویان گریم (Avengers Grimm)

لامصب حتی عنوانش هم از اسم Avengers تقلید کرده! خیر سرش خواسته از شخصیت های افسانه های پریان به عنوان ابرقهرمان استفاده کنه تا مارول بهش گیر نده! در هر حال این فیلم محصول سال 2015 هستش که توسط کمپانی The Asylum ساخته شد که در ساخت فیلم های کم بودجه و بیخود (B-Movie) تخصص داره. داستانش این بود که خبیثی به نام Rumpelstiltskin از دنیای افسانه های پریان به دنیای مدرن فرار میکنه و میخواد حاکم مطلق اونجا بشه. اما چهار شاهدخت او را تعقیب میکنند و سعی دارند او و ارتش خبیثش را شکست دهند. تو سایت راتن تومیتوز هیچ نقدی از سوی منتقدین برایش نوشته نشده ولی امتیاز مخاطبین بهش، 16 از 100 هستش! راستی، آقای «لو فریگنو» بازیگر سریال قدیمی هالک در دهه 70 میلادی هم در آن حضور داره!

 

9- بازگشت شوالیه سیاه (The Black Knight Returns)

 بازگشت شوالیه سیاه (The Black Knight Returns)

وقتی یک کارخانه خبیث قصد میکنه تا طاعون سیاه را  در سطح دنیا پخش کنه، شخصیتی به نام «ایون گریل» توسط پدر بزرگش به نام «مکس» وارد فرقه شوالیه های سیاه میشه تا باهاش بجنگه. اعضای این فرقه را جنگجویانی تشکیل میدهند که در طول تاریخ با بدی جنگیده اند. ایوان سپس متوجه میشه والدینش توسط خبیثی به نام «سایمون دارث» کشته شده اند که همون کسیه که میخواد طاعون سیاه را در جهان پخش کنه! در نتیجه او لباس مخصوص شوالیه های سیاه را بر تن میکنه تا جهان را نجات بده. چیزی که خواندید خلاصه داستان فیلمی به نام " بازگشت شوالیه سیاه" است که سال 2009 ساخته شد و کاملا مشخصه از روی بتمن و فیلم های آقای «نولان» تقلید کرده. نه کارگردان درست درمونی داره و نه بازیگر سرشناسی. تنها میشه تو سایت imdb ازش اثری پیدا کرد (امتیازش 1.5 از 10 است!!!)

 

8- کاپیتان بتل: نبرد میراث (Captain Battle: Legacy War)

  کاپیتان بتل: نبرد میراث (Captain Battle: Legacy War)

تقلید از این بی شرمانه تر نمیشه! شخصیت به نام «سم بتل» سرمی به خودش تزریق میکنه که زور بازوی فوق بشری پیدا میکنه و لقب «کاپیتان بَتِل» رو برای خودش انتخاب میکنه تا با نئو نازی هایی بجنگه که دوباره زنده شده اند! باز هم فیلمی آشغال که با بودجه ای نازل و با بازیگران بی نام و نشان در سال 2013 ساخته و یکراست از چرخه فیلم های ویدئویی سر درآورد. البته نکته جالب اینجاست که سازندگانش ادعا میکنند این فیلم را از روی یک شخصیت کمیک بوکی گمنام به نام Captain Battle ساخته اند که سال 1941 و در شماره 11 از Silver Streak Comics خلق شد (عکسش اینجاست) ولی یکی نیست بهشون یادآوری کنه که اولاً فیلمشون هیچ ربط خاصی از نظر داستان به این شخصیت نداره و دوما اینکه خود جناب Captain Battle هم تقلیدی بود از کاپیتان آمریکا (هم خودش، هم لباسش و هم حتی لوگوی سه رنگش)! در هر حال تو سایت راتن تومیتوز امتیاز مخاطبین به این فیلم 17 از 100 هستش. راستی چرا خبیث داستان صورتش مثل «رد اسکال»، قرمزه؟!

 

7- ثور قدرتمند (Almighty Thor)

ثور نیرومند (Almighty Thor)

فیلمی فانتزی – ماجراجویانه که سال 2011 توسط کمپانی The Asylum (که قبلا گفتم استاد ساختن فیلم های کم بودجه است) ساخته شد و آشکارا از فیلم "ثور" مارول تقلید میکرد. اگه بهتون بگم با چقدر پول ساخته شده خنده تون میگیره: فقط 200 هزار دلار!!! میگن اولش در شبکه کابلی Syfy پخش شد و بعدش به صورت DVD در آمریکا منتشر کردنش. تو سایت راتن تومیتوز فقط میتونید دو تا نقد نوشته شده از سوی منتقدین برایش پیدا کنید که هردوشون هم فیلم رو با چکش ثور حسابی کوبیده اند !!! کلا 90 دقیقه با اعصاب و روان شما بازی میکنه . اسم فیلم هم در نوع خودش جالبه چون لقب ثور در دنیای کمیک یعنی Mighty رو برداشته و اولش Al اضافه کرده!

 

6- نگهبانان (The Guardians)

یک فیلم ابرقهرمانی روسی که ماه فوریه 2017 اکران شد  و میخواست به خیال خودش موفقیت فیلم های مارول استودیوز رو تکرار کنه! در این فیلم شاهد به وجود آمدن ابرقهرمانانی توسط یك شركت سری به نام Patriot هستیم كه در طول جنگ سرد روی نمایندگانی از بخش های مختلف شوروی سابق آزمایشات مخفی انجام میدهد! در واقع هر كدام از این ابرقهرمانان بیانگر ملیت كشورهای هستند كه از اتحاد جماهیر شوروی استقلال پیدا كردند. جالبه كه در این فیلم شاهد یك خرس مسلسل به دست بودیم! (معلومه از rocket raccoon "محافظین كهكشان الهام گرفتند). در هر حال شخصیت های اصلی این فیلم عبارت بودند از:

- Argus: مردی كه میتواند ظاهر خود را تغییر دهد

- Han: رزمی كاری كه میتواند باد را كنترل كند

- Ksenia: زنی كه میتواند بدنش را به حالت آب تغییر دهد

- Ler: مردی كه میتواند خاك را كنترل كند

نگهبانان یک شکست کامل بود. منتقدین سرتاسر جهان بهش تاختند. فروشش هم خیلی کم بود و باعث ورشکستگی شرکت سازنده شده! سرمایه گذار هم از سازندگان فیلم شکایت کرده و گفته باید پولش را پس بدهند!!!

 

5- تاندر استورم: بازگشت ثور (Thunderstorm: The Return of Thor)

  تاندر استورم: بازگشت ثور (Thunderstorm: The Return of Thor)

گروهی از آدم های متعصب و مذهبی به نام The Death Risers نقشه ای کشیده اند تا دنیا را با آوردن خدایی که ستایش میکنند نابود کنند: الهه مردگان، هِل (Hel)! سازندگان این فیلم خیلی خواسته اند زرنگی به خرج دهند تا با ثور مارول اشتباه مقایسه نشوند. به طور مثال قهرمان داستان یک خدای آزگاردی نیست بلکه مردی است که لباس نبرد پوشیده و یک وسلیه رسانای برقی دستش میگیره که البته شباهت زیادی به چکش داره! و خبیث داستان را هم اسم Hel بهش دادن، یعنی حرف a را از آخرش برداشته اند تا مثل Hela (خواهر خبیث ثور در فیلم "ثور: راگناروک") نباشه!

 

4- مرد فلزی (Metal Man)

  مرد فلزی (Metal Man)

تنها با نگاهی کوتاه به اسم و پوستر این فیلم میشه فهمید از چه سری فیلم های مارول تقلید کرده: مرد آهنی. داستانش اینه: «کایل فین» ماشین زرهی و فلزی خاص خودش برای مبارزه با جرم و جنایت را دارد که میتونه بهش قدرت های فوق بشری بده. او باید با خبیثی به نام Reed و نینجاهای مزدورش و رباتی به نام Mecha Terror مبارزه کنه. میگن این فیلم 86 دقیقه ای سال 2009 حتی به طور محدود در چند سینما هم اکران شده ولی  فقط میشه ازش یک نقد منفی و امتیاز 18 از 100 مخاطبین را در سایت راتن تومیتوز پیدا کرد!

 

3- بالک شگفت انگیز (The Amazing Bulk)

  بالک شگفت انگیز (The Amazing Bulk)

"بالک شگفت ‌انگیز"؟! ناموساً؟! از داستان و شخصیت و همه چیز فیلم که کپی برداری از فیلم "هالک شگفت انگیز" ماروله که بگذریم یه نکته جالبی که درباره فیلم هست اینه که تقریبا تمامی دکورها و افکت های آن از ویدئوها و کلیپ های سایت های اینترنتی گرفته شده اند! به همین دلیل اون بدبخت هایی که مجبور شدن فیلم رو ببینند و برایش نقد بنویسند همگی اعلام کردند که با اثری بی سر و ته مواجه شده اند که در آن همه چیز جوری به هم وصله پینه شده که آدم هیچی از داستان سر درنمیاره! یکی هم گفت "سازنده فیلم انگار یه سری کلیپ آرت مجانی از اینترنت کش رفته و تو ویدنوز 95 با برنامه Microsoft Paint به هم چسبونده و تحویل ملت داده! اما کارگردان فیلم یعنی آقای « لوئیس شرنبرون» با پُررویی تمام به منتقدینی که از فیلمش ایراد گرفته بودند تاخت و اونا رو به نفهمیدن فیلمش متهم کرد!

 

2- خیزش خفاش سیاه (Rise of the Black Bat)

  خیزش خفاش سیاه (Rise of the Black Bat)

«تونی کوئین» یک دادستان است که وقتی یکی از روسای گروه های مافیایی شهر روی صورتش اسید میریزه به قدرت دیدن در تاریکی مثل یک خفاش دست پیدا میکنه او در هیبت قهرمانی به نام «خفاش سیاه» ظاهر میشه و با جنایتکاران میجنگه ... خب مشخصه که سازندگان این فیلم شخصیت های بتمن و بی باک را با هم ترکیب کرده اند تا به داستان فیلم خود دست پیدا کنند. البته سازندگان فیلم ادعا میکنند این شخصیت را بر مبنای قهرمانی با همین نام که در دهه 30 میلادی قرن بیستم در مجلات پالپ فیکشن خلق شده بود ، بنا کرده اند (عکسش اینجاست) درسته این شخصیت واقعا وجود داشته و رویش اسید ریخته بودند تا از ریخت بیفته (گفته میشه که دی سی برای خلق شخصیت های Doctor Mid-Nite و هاروی دنت ملقب به دوچهره از این شخصیت تقلید کرده) ولی خب چرا سازندگان این فیلم بعد از این همه سال رفته بودند سراغ همچین شخصیتی؟!

 

1- جوخه خبیث (Sinister Squad)

- جوخه خبیث (Sinister Squad)

فیلم "جوخه خودکشی" دی سی از ضعیف ترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ سینماست و علاقمندان به DCEU هرگز وارنر را به خاطر ساخت همچین فیلمی نمیبخشند. اما جالبه که سال 2016 شرکت The Asylum   فیلمی تقلیدی با بودجه محدود به نام "جوخه خبیث" از روی آن ساخت که حتی از نسخه اصلی هم آشغال تر بود! در این فیلم شاهد بودیم که دنیا در معرض تهدید یک فرقه ماورا الطبیعه به نام "پیام رسان های مرگ" (Death's Messengers) قرار گرفته. پس دولت مجبور میشود گروهی از خبیث های قصه های پریان را استخدام کند تا با این تهدید مبارزه کنند. میگن هر کی این فاجعه رو دیده با خودش گفته "جوخه خودکشی" در مقایسه باهاش یه شاهکار بوده!!!

 

مهدی ترابی مهربانی

  All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 فیلم ابرقهرمانی عجیب دنیای سینما

تقلید در دنیای کمیک بوک، سینما، تلویزیون و انیمیشن

20 سریال ابرقهرمانی/کمیک بوکی فراموش شده تلویزیون

10 فیلم ابرقهرمانی که به مارول و دی سی و ... تعلق ندارند ولی باید حتما آنها را تماشا کنید!

10 فیلم ابرقهرمانی/کمیک بوکی فراموش شده سینما

40 فیلمی که (احتمالا) نمیدانستید کمیک بوکی هستند – قسمت اول

40 فیلمی که (احتمالا) نمیدانستید کمیک بوکی هستند – قسمت دوم

15 شخصیت گمنام دنیای کمیک که به شهرت دست یافتند!

15 شخصیت دنیای کمیک که یادتون رفته قبلا هم در تلویزیون دیده شده بودند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Cap_Arsham
#1 Cap_Arsham 1399-02-13 13:20
مرسی از آقای ترابی بخاطر این مطلب مفید باید بگم متاسفانه من فیلم بازگشت شوالیه سیاه و جوخه خبیث رو دیدم (البته ویدیو های ری اکشناس تو یوتیوب):-* :-*
و واقعا دوست دارم اون بخش از زندگیم حذف شه
و راستی یه سوال شرکت the asylum با این فیلم های آشغال و بدون فروش چطور هنوز ورشکست نشده؟
نقل قول کردن
Cap_tain
#2 Cap_tain 1399-02-13 13:23
دم شما گرم. فقط بالک شگفت انگیز :lol:
نقل قول کردن
Cap_Arsham
#3 Cap_Arsham 1399-02-13 13:33
اوه وات د هل
همین الان رفتم فیلم بالک شگفت انگیز رو توی یوتیوب نگاه کردم

خدایا منو بکش :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
Frank castle
#4 Frank castle 1399-02-13 13:55
سلام
ممنون بخاطر مقاله جالبتون
متاسفانه فیلم The guardians رو من دیدم .یه آشغال به تمام معنا.جلوه های ویژش نسبت به تکنولوژی روسیه توی ساخت بدک نبود خدایی و بالاتر از انتظار من یکی بودولی یه داستان کلیشه ای آشغال حوصله سر بر بتمام معنا بود.خصوصا قسمت پایانی فیلم خییلی بد تمومش کردن.اهنگی که Elena Temnikova هم برای این فیلمه خونده بود بدک نبود.اینم یه نکته مثبتی برای فیلمه بود.
نقل قول کردن
B.K.T
#5 B.K.T 1399-02-13 14:32
خیلی ممنون که این فیلم های درجه یک رو به ما معرفی کردید دیگه واقعا خسته شده بودم این قدر فیلم کمیکی بی مصرف دیدم چند روز پیش یه فیلم دیدن به اسم انتقام جویان پایان بازی که معلوم بود کپی بی شرمانه ای از انتقام جویان گریم بود واقعا این کمپانی های بی اسم و رسم مثل دیزنی چطور به خودشون اجازه چنین کاری رو میدن یادمه مدتی قبل فیلم جوخه خودکشی رو دیدم فیلم خوبی بود ولی آشکارا معلوم از جوخه خبیث (بهترین فیلمی که دیدم)کپی کرده بود.یه فیلم فلسفی پیچیده هم بهتون معرفی می کنم در حد مردعنبوتی ایتالیایی به اسم بالک شگفت انگیز در این روز های قرنطینه صد بار هم ببینیدش کمه . تا پیشنهادات بعدی خدا نگه دار. :lol:
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1399-02-13 14:45
ایشالا بیشتر از این مقالات "مزخرف" براتون باید بنویسیم و ترجمه کنیم چون انگار بیشتر مایل هستید نظر بدید
چیه اینهمه وقت میزاریم مقاله تخصصی کمیک بوکی مینویسم و کمیک بوک ترجمه میکنیم ولی هیشکی نظر نمیده
از این به بعد بیشتر از اینجور مقالات مینویسیم تا جیگرتون حال بیاد
(اتفاقا زحمتش هم خیلی خیلی کمتره)
نقل قول کردن
badlight
#7 badlight 1399-02-13 15:29
با بخش بخش این مقاله حال کردم :D
خیلی خوب بود
به نقل از B.K.T:
خیلی ممنون که این فیلم های درجه یک رو به ما معرفی کردید دیگه واقعا خسته شده بودم این قدر فیلم کمیکی بی مصرف دیدم چند روز پیش یه فیلم دیدن به اسم انتقام جویان پایان بازی که معلوم بود کپی بی شرمانه ای از انتقام جویان گریم بود واقعا این کمپانی های بی اسم و رسم مثل دیزنی چطور به خودشون اجازه چنین کاری رو میدن یادمه مدتی قبل فیلم جوخه خودکشی رو دیدم فیلم خوبی بود ولی آشکارا معلوم از جوخه خبیث کپی کرده بود.یه فیلم فلسفی پیچیده هم بهتون معرفی می کنم در حد مردعنبوتی ایتالیایی به اسم بالک شگفت انگیز در این روز های قرنطینه صد بار ببینیدش کمه. :lol:
واقعا فیلم های جالبین و من نمیدونم چرا شرکتای بی نام و نشونی مثل دیزنی انقدر ازشون کپی میکنه :lol:

[quote name="mtm"]ایشالا بیشتر از این مقالات "مزخرف" براتون باید بنویسیم و ترجمه کنیم چون انگار بیشتر مایل هستید نظر بدید
چیه اینهمه وقت میزاریم مقاله تخصصی کمیک بوکی مینویسم و کمیک بوک ترجمه میکنیم ولی هیشکی نظر نمیده
از این به بعد بیشتر از اینجور مقالات مینویسیم تا جیگرتون حال بیاد
(اتفاقا زحمتش هم خیلی خیلی کمتره)

نفرمایید استاد شما بهترین مقالات رو مینویسید و بهترین کمیکارو تو سایت دارید
این مقاله هم فقط بخاطر fun بودنش ازش استقبال شد ;-)
نقل قول کردن
Captain-spidey
#8 Captain-spidey 1399-02-13 16:31
ای خداااا
دستتون درد نکنه استاد خیلی مقاله جالبی بود ولی خدایی بالک شگفت انگیز خیلی افتضاح بود اصلا من رو نابود کرد
فیلم نگهبانان هم به نظرم از سی جی آی خوبی برخوردار بود ولی از نظر فیلم نامه افتضاح بود
ولی خدایی مورد یک خیلی داغونه به قول معروف مورچه چیه که کله پاچش چی باشه اخه خود جوخه انتحاری خیلی فیلم داغونی بود چه برسه به اینکه از روش یه تقلید داغون بشه
به نقل از mtm:
ایشالا بیشتر از این مقالات "مزخرف" براتون باید بنویسیم و ترجمه کنیم چون انگار بیشتر مایل هستید نظر بدید
چیه اینهمه وقت میزاریم مقاله تخصصی کمیک بوکی مینویسم و کمیک بوک ترجمه میکنیم ولی هیشکی نظر نمیده
از این به بعد بیشتر از اینجور مقالات مینویسیم تا جیگرتون حال بیاد
(اتفاقا زحمتش هم خیلی خیلی کمتره)

استاد خواهش میکنم شما همون کمیک و مقالات تخصصی رو بنویسید در کنارش بعضی موقع ها از این مقاله های هم بنویسید این طوری خیلی بهتره
نقل قول کردن
spiderarian
#9 spiderarian 1399-02-13 16:56
به نقل از B.K.T:
خیلی ممنون که این فیلم های درجه یک رو به ما معرفی کردید دیگه واقعا خسته شده بودم این قدر فیلم کمیکی بی مصرف دیدم چند روز پیش یه فیلم دیدن به اسم انتقام جویان پایان بازی که معلوم بود کپی بی شرمانه ای از انتقام جویان گریم بود واقعا این کمپانی های بی اسم و رسم مثل دیزنی چطور به خودشون اجازه چنین کاری رو میدن یادمه مدتی قبل فیلم جوخه خودکشی رو دیدم فیلم خوبی بود ولی آشکارا معلوم از جوخه خبیث (بهترین فیلمی که دیدم)کپی کرده بود.یه فیلم فلسفی پیچیده هم بهتون معرفی می کنم در حد مردعنبوتی ایتالیایی به اسم بالک شگفت انگیز در این روز های قرنطینه صد بار هم ببینیدش کمه . تا پیشنهادات بعدی خدا نگه دار. :lol:

:lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
spiderarian
#10 spiderarian 1399-02-13 16:57
به نقل از Cap_Arsham:
مرسی از آقای ترابی بخاطر این مطلب مفید باید بگم متاسفانه من فیلم بازگشت شوالیه سیاه و جوخه خبیث رو دیدم (البته ویدیو های ری اکشناس تو یوتیوب):-* :-*
و واقعا دوست دارم اون بخش از زندگیم حذف شه
و راستی یه سوال شرکت the asylum با این فیلم های آشغال و بدون فروش چطور هنوز ورشکست نشده؟

والا دیگه همه چی ادم میبینه
نقل قول کردن
darwinseyf
#11 darwinseyf 1399-02-13 17:01
من فیلم جوخه خبیث رو دیدم اگر بودجه بیشتر داشت با یسری تغییر در داستان میشد این فیلم موفق بشه حتی راه خودش رو جدا کنه از جوخه خبیث
نقل قول کردن
Amir78_King
#12 Amir78_King 1399-02-13 20:05
خداروشکر من هیچکدوم رو ندیدم :lol:
اون بالک شگفت انگیز پیش خودم گفتم ناموسا؟ دیدم استاد نوشته : ناموسا؟
اون موقع عمق فاجعه رو درک کردم
استاد ممنون واسه مقاله من که داشتم قهقه میزدم یه جورایی
نقل قول کردن
Captain-spidey
#13 Captain-spidey 1399-02-13 20:43
به نقل از Amir78_King:
خداروشکر من هیچکدوم رو ندیدم :lol:
اون بالک شگفت انگیز پیش خودم گفتم ناموسا؟ دیدم استاد نوشته : ناموسا؟

دقیقا منم همینطور شدم
نقل قول کردن
B.K.T
+1 #14 B.K.T 1399-02-13 20:53
به نقل از mtm:
ایشالا بیشتر از این مقالات "مزخرف" براتون باید بنویسیم و ترجمه کنیم چون انگار بیشتر مایل هستید نظر بدید
چیه اینهمه وقت میزاریم مقاله تخصصی کمیک بوکی مینویسم و کمیک بوک ترجمه میکنیم ولی هیشکی نظر نمیده
از این به بعد بیشتر از اینجور مقالات مینویسیم تا جیگرتون حال بیاد
(اتفاقا زحمتش هم خیلی خیلی کمتره)

استاد راستش من خودمم به این موضوع دقت کردم الان بیشتر دنبال موضوعات مربوط به فیلم و سریال هستم راستش باورتون بشه یا نه آخرین باری که یه کمیک رفت تو مقالات پرطرفدار بر می گرده به زمان کمیک دیگر مرده نیستند خودم انتظار داشتم کمیک کارنیج مطلق این افتخار رو تکرار کنه ولی نکرد :sad: الان تقریبا یک سال و سه ماه از ترجمه اولین کمیک سری جدید ونوم می گذره و شما و باقی مترجم ها و ادیتور ها دارید زحمت می کشید و از همینجا می خوام تشکر کنم بابت تمام کار های که برای جامعه کمیک انجام دادید از عمو مختار هم خواهش می کنم کمی تو قسمت نظرات فعالیت داشته باشه چون همه می دونیم هیچ کس مثل عمو مختار نمی تونه تعداد نظرات رو به سه صحفه برسونه .
تا درودی دیگر به درود 8)
نقل قول کردن
HS-Spider
+1 #15 HS-Spider 1399-02-13 21:27
به نام آنکه جان را فکرت آموخت

دوباره سلام به اعضای سایت و تشکر از آقای ترابی بابت نگارش این مقاله!
استاد با تمام احترامی که برای شما قائلم و خیلی چیزها ازتون یاد گرفتم، اما جدا از جنبه fun بودن مقاله،واقعا چه نیازی برای دونستن حتی اسم این مزخرفات بودش؟؟؟!!!! ولی بازم تقصیر شما نیست.
یکی از مهم ترین کمیک های شخصیت محبوب و مشهور جان کنستانتین با متن سنگینش ترجمه و ادیت میشه و در حالی که پستش دیروز گذاشته شده، 6 تا نظر میخوره اما یه مقاله صرفا fun که همین امروز گذاشته تا الان 14 نظر خورده.واقعا آدم ناراحت میشه این مقایسات رو میبینه.
استاد پیشنهادی که برای این وضعیت دارم اینه که حجم مقالات سینمایی و یا انیمشینی سایت خیلی ازین کمتر بشه و عوض با کمک دوستان شاهد افزایش مقالات کمیک بوکی و ترجمه و ادیت کمیک های جدید تر و مهم تری رو شاهد باشیم(مانند واچمن،الف مثل انتقام،عادات خطرناک و..) شاید اوایلش دوستان کم کاری کنند اما اگر در طولانی مدت این رویه رو شاهد باشیم دوستان هم همکاری میکنند.
به هر حال این پیشنهاد من بود وگرنه سایت خودتونه و از قدیم گفتن:
صلاح مملکت خویش،خسروان داند!

پیروز و سلامت باشید!
نقل قول کردن
saniel
#16 saniel 1399-02-14 21:04
من گاردینز رو دیدم بهترین فیلم از این ده تاست و لاقل میشه اسمشو گذاشت فیلم سینمایی ولی فیلم سینمایی افتضاح .......فیلمنامه بد....قهرمان تکراری و تقلبی و روند کند فیلم ....افتضاح
افتضاح
افتضاح
.....
واقعا مقاله جالبی بود دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
Captain.shiraz
+1 #17 Captain.shiraz 1399-02-15 10:55
سلام
این اولین نظر من در سایته ولی چند ساله که مرتباً مطالب سایت رو میخونم.

این فیلم ها بهشون میگن «ماکباستر»

فیلم های بلاکباستر و ماکباستر به چه فیلم هایی می گویند؟

فیلم «بلاکباستر» به فیلم هایی گفته می شود که بودجه ساخت بزرگی دارند و برای ساختشان هزینه های زیادی شده است و از نظر کیفیت بهترین تصاویر را ارائه می دهند، این فیلم ها در گیشه نیز فروش بسیار خوبی دارند، علاوه بر این محبوبیت و شهرت بسیاری برای این فیلم ها ایجاد می شود.

فیلم «ماکباستر» فیلم هایی هستند که با هدف بهره برداری از تبلیغات یک فیلم بلاکباستر و با عنوان و موضوع مشابه تولید می شوند و اغلب به منظور به حداکثر رساندن سود با بودجه کم و سرعت بالا تولید می شوند، این فیلم ها معمولاً سینمایی نیستند و به صورت ویدئویی عرضه می شوند.
این فیلم ها به دلیل تشابهی که با فیلم های بلاکباستر دارند، خوب دیده می شوند ولی نقد هایی شدیداً کوبنده دریافت می‌کنند.

چند مورد فیلم بلاکباستر و ماکباستر آن:

Conan the Barbarian (1982)
Ator, the Fighting Eagle (1982)

Transformers (2007)
Transmorphers (2007)

Transformers: Revenge of the Fallen (2009)
Transmorphers: Fall of Man (2009)

Prince of Persia: The Sands of Time (2010)
The 7 Adventures of Sinbad (2010)

Iron Man (2008)
Metal Man (2009)

The Incredible Hulk (2008)
The Amazing Bulk (2012)

The Dark Knight Rises (2012)
Rise of the Black Bat (2012)

Hercules (2014)
Hercules Reborn (2014)

Suicide Squad (2016)
Sinister Squad (2016)

Avengers: Infinity War (2018)
Avengers Grimm: Time Wars (2018)

Robin Hood (2018)
Robin Hood: Rebellion (2018)

اگه این فیلم ها رو در حد خودشون ببینیم زیاد بد نیستن، نباید ازشون توقعی بیشتر داشته باشیم، ماکباستر ها همشون همین کیفیت رو دارن، نباید با فیلم های خوب مقایسه کنیم.
نقل قول کردن
Tadashi hamada
#18 Tadashi hamada 1399-02-15 12:40
مقاله عالی بود دستتون درد نکنه
فقط یه سوال : از روی اسپایدرمن هم اینچنین فیلمی ساخته شده ؟ تا جایی که میدونم اکثر فن فیلمای اسپایدرمن خوب بودن مثل آخرین نبرد گرین گابلین ، ونوم حقایق روزنامه نگاری ، مایلز مورالز ، شوالیه های مارول و...
نقل قول کردن
sara
#19 sara 1399-02-17 19:31
فقط اون مورد بالک شگفت انگیز :o :o :o :o
و واکنش کارگردانش به منتقدین :-? :-? :-? :-?
اعتماد به نفس هم حدی داره
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#20 AmirhoseinJafari2005 1399-10-03 00:03
وای خدایا فقط بالک :D :D من هر چند یه بار یه سکانس این فیلمو میبینم و میخندم.... واقعا فیلم افتضاحیه.... خدایا واقعا این کارگردانا چجوری همین چرندیات رو تحویل مردم میدن؟ من موندم کارگردانش احساس بدی به فیلمش نداشته؟ :o
نقل قول کردن
wolveomin 2017
#21 wolveomin 2017 1400-01-11 15:26
فکر کنم با این حساب بازیگراشونم از خیابون پیدا کردن و گفتن جاخواب و ناهار و شام بهشون میدن .
اخه حداقل کم هم نمیارن و نمیگن کپی هست آقا این کپی هست .
واقعا ممنون بازهم یه مقاله عالی از آقای ترابی
نقل قول کردن
wolveomin 2017
#22 wolveomin 2017 1400-01-11 15:26
فکر کنم با این حساب بازیگراشونم از خیابون پیدا کردن و گفتن جاخواب و ناهار و شام بهشون میدن .
اخه حداقل کم هم نمیارن و نمیگن کپی هست آقا این کپی هست .
واقعا ممنون بازهم یه مقاله عالی از آقای ترابی
نقل قول کردن
CARNAGE MAXIMUM
#23 CARNAGE MAXIMUM 1401-10-16 02:16
مقاله خوبی بود فقط فیلم بالک لامصب کاملا خوده هالکه فقط کچلش کردن
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1401-10-16 13:41
به نقل از Tadashi hamada:

فقط یه سوال : از روی اسپایدرمن هم اینچنین فیلمی ساخته شده ؟ تا جایی که میدونم اکثر فن فیلمای اسپایدرمن خوب بودن مثل آخرین نبرد گرین گابلین ، ونوم حقایق روزنامه نگاری ، مایلز مورالز ، شوالیه های مارول و...

اینا ربطی ندارن
اینا فیلمای فن مید هستن که هدفشون پول دراوردن نیست
یعنی هوادارا میسازن براساس شخصیت های محبوب شون
ولی موارد این مقاله فرق دارن. فیلم های استودیویی هستن که تقلید میکنن از فیلم های معروف تا پول به جیب بزنن
نقل قول کردن
mtdjjp
#25 mtdjjp 1401-10-16 17:38
خسته نباشید مقاله خوبی بود
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#26 AM SM BM SM 1402-04-05 13:12
یه نکته درباره شماره سوم این لیست که "بالک شگفت‌انگیز" (The Amazing Bulk) هست که توی پوسترش نوشته شده:"This is "The Room" of Superhero Movies. که معنی این میشه:"این (فیلم)، حکم (فیلم) "اتاق" را برای فیلم‌های ابرقهرمانی دارد".
و اگر اطلاع ندارید باید عرض کنم که این فیلم "اتاق"(از آقای تامی وایزو در سال ۲۰۰۳) یکی از بدترین و بی در‌وپیکر‌ترین فیلم‌های هالیووده! عموما ازش به عنوان بدترین فیلم تاریخ سینما یاد می‌کنند! اونقدر بده، که نگاه کردنش رو یه جورایی لذت‌بخش میکنه و طرفداران خیلی زیادی داره(واقعا هم دیدن فیلمی به ای اندازه بد و سرخوش، خیلی بامزه و سرگرم‌کننده است و به دیوانگان سینما و علاقه‌مندان به فیلم‌های بد سرگرم‌کننده پیشنهادش میکنم).
پس درواقع شاید بشه گفت خود سازندگان یا شاید هم استودیو مالک این فیلم هم خبر داشتند که چقدر بده و اون رو به عنوان فیلمی تبیلغ کردن که اینقدر بده که سرگرم‌کننده است و تماشاش جالبه. البته رسیدن به جایگاه مقدس The Room اصلا راحت نیست. یعنی این فیلم (که ندیدمش) هم باید به اون اندازه بد باشه، هم اینکه به طرز سرگرم‌کننده‌ای بد باشه و اونقدر خودش رو جدی نگیره که ما هم با معیار‌های سینمایی مقایسش کنیم.
غیر از این یه مورد و یه ذره ای هم اون موارد ۲ و ۴، بقیه موارد حتی بلد نبودن یه شعار سینمایی جذاب بنویسن!!!
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#27 AmirhoseinJafari2005 1402-05-06 02:17
به نقل از AM SM BM SM:
یه نکته درباره شماره سوم این لیست که "بالک شگفت‌انگیز" (The Amazing Bulk) هست که توی پوسترش نوشته شده:"This is "The Room" of Superhero Movies. که معنی این میشه:"این (فیلم)، حکم (فیلم) "اتاق" را برای فیلم‌های ابرقهرمانی دارد".
و اگر اطلاع ندارید باید عرض کنم که این فیلم "اتاق"(از آقای تامی وایزو در سال ۲۰۰۳) یکی از بدترین و بی در‌وپیکر‌ترین فیلم‌های هالیووده! عموما ازش به عنوان بدترین فیلم تاریخ سینما یاد می‌کنند! اونقدر بده، که نگاه کردنش رو یه جورایی لذت‌بخش میکنه و طرفداران خیلی زیادی داره(واقعا هم دیدن فیلمی به ای اندازه بد و سرخوش، خیلی بامزه و سرگرم‌کننده است و به دیوانگان سینما و علاقه‌مندان به فیلم‌های بد سرگرم‌کننده پیشنهادش میکنم).
پس درواقع شاید بشه گفت خود سازندگان یا شاید هم استودیو مالک این فیلم هم خبر داشتند که چقدر بده و اون رو به عنوان فیلمی تبیلغ کردن که اینقدر بده که سرگرم‌کننده است و تماشاش جالبه. البته رسیدن به جایگاه مقدس The Room اصلا راحت نیست. یعنی این فیلم (که ندیدمش) هم باید به اون اندازه بد باشه، هم اینکه به طرز سرگرم‌کننده‌ای بد باشه و اونقدر خودش رو جدی نگیره که ما هم با معیار‌های سینمایی مقایسش کنیم.
غیر از این یه مورد و یه ذره ای هم اون موارد ۲ و ۴، بقیه موارد حتی بلد نبودن یه شعار سینمایی جذاب بنویسن!!!

بله درسته! فیلم اتاق ۲۰۰۳ "یکی از بدترین های هالیوود"... من چندبار دیدمش. فیلم عجیبیه انصافا. جیمز فرانکو هم سال ۲۰۱۷ یه فیلم درباره نحوه ساخت این فیلم، یه فیلم ساخت و خودشم توش بازی کرد. به اسم هنرمند فاجعه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45