وقتی نویسنده سایت spidey.ir از یک سال و 3 ماه پیش هویت مخفی کیندرد را درست حدس زده بود!

هری آزبورن هویت کیندرد سونیا ساداتی فر دشمن مرد عنکبوتی فاش شد حدس درست

«سونیا ساداتی فر» بازم گل کاشت و پیش بینی اش درست از آب درآمد!

هشدار! اگر هنوز شماره 50 از کمیک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز"را نخوانده اید ، بهتر است این مطلب را نخوانید!

همه میدانیم که از سپتامبر 2018 که شماره اول از سری جدید کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز به قلم «نیک اسپنسر» منتشر شد ما با خبیثی جدید، نیرومند و مرموز آشنا شدیم که اسمش بود «کیندرد» ولی هویت واقعی اش از خوانندگان مخفی نگه داشته شده بود. این یعنی بیش از 2 سال است که اسپنسر ما را با هویت مخفی این شخصیت عذاب داد! اما سرانجام چند روز پیش در شماره 50 از سری جدید کمیک های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" (همون 851 سابق!) متوجه شدیم که کیندرد همان هری آزبورن ، پسر نورمن آزبورن است! 

هویت کیندرد

و اما  نظریه‌پرداز قهار Spidey.IR یعنی خانم ساداتی‌فر روز 19 تیر 1398 در این مقاله فرضیه ای ارائه کرد که در آن به درستی نتیجه گرفت کیندرد همان هری آزبورن است!

ساداتی فر سونیا

نکته بسیار مهم و حیرت انگیز درباره فرضیه خانم ساداتی فر این است که ایشان بیش از 1 سال پیش و موقعی که هنوز سرنخ های دیگری از هویت کیندرد برملا نشده بود این حدس را زده بودند. در واقع ایشان همچون کارآگاهی زبردست با مطالعه و بررسی سرنخ های معدودی که در دست داشت موفق شد بفهمه که هری آزبورن همان کیندرده (همان مقاله ایشون رو دوباره بخونید تا بفهمید چقدر ماهرانه به نتیجه رسیدند).

و البته این اولین دفعه نیست که ایشان همچون یک جادوگر پیشگویی های درستی انجام داده اند و خوانندگان قدیمی تر سایت ما حتما یادشون هست که سونیا پیشتر نیز در این مقاله تونسته بود هویت مخفی شخصیت شغال را در رویداد "توطئه کلونی" به درستی حدس بزنه. ضمنا از یاد نبریم که ایشون حتی قبل از آن نیز  با مقاله " 7 چیزی که ممکن است از تجدید عهد در کمیک های آینده مرد عنکبوتی ببینیم"، ما رو کاملا شگفت زده کرده بود و اکثر پیش بینی خای اون مقاله اش هم درست دراومده بود!

بازم میگم که واقعا نمیدونم چی بگم جز اینکه به عنوان صاحب سایت افتخار میکنم که spidey.ir چنین نویسنده هایی داره. مارول اگه از وجود سونیا خانم باخبر بشه حتما  استخدامش میکنه!

 

آپدیت:

متاسفانه در نهایت و در پیچشی عجیب و دستوری، معلوم شد که کیندرد هری آزبورن نبوده و دوقلوهای استیسی بوده است!!! قضیه اش را اینجا بخونید. اما ذره ای از ارزش های خانم ساداتی فر کم نمیکنه.

 

مطالب مرتبط:

خبیث جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز کیست؟

10 حقیقتی که در کمیک‌های «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» به نویسندگی نیک اسپنسر فاش شد!

10 حقیقتی که باید دربارهٔ «کیندرد» (KINDRED)، خبیث جدید کمیک‌بوک‌های اسپایدرمن، بدانید

شماره 1 از سری جدید کمیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 802 سابق!)

باز هم پیش بینی نویسنده سایت SPIDEY.IR درست درآمد!

نویسنده و طراح جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز مشخص شدند

هری آزبورن چطور زنده شد؟

پیش‌بینی هویت «کیندرد»: ۵ شخصیت محتمل و ۵ شخصیت غیرمحتمل!

مرگ "هری آزبورن" ترجمه شد ! + لینک دانلود

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت دوم

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت سوم

چه کسی زیر ماسک شغال قرار داره؟

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mokhtar
+1 #1 mokhtar 1399-08-02 13:10
قبلا گفتم . بازم میگم :
You are awesome
;-)
نقل قول کردن
mani34521
#2 mani34521 1399-08-02 13:15
واقعا گل کاشتید :-| منم نمیتونستم اینطوری پیش بینی کنم واقعا خانم ساداتی فر کارش حرف نداره تیم اسپایدی واقعا بهترینین :-)
نقل قول کردن
Amir.rh
#3 Amir.rh 1399-08-02 13:21
:lol: انصافاً آفرین! به جان خودمو هارد کامپیوترم واقعا افتخار میکنم که یه همچین نویسنده ها و پیشگوهایی داریم. دمتون گرم خانوم ساداتی فر ;-)
نقل قول کردن
Bat_spidey
#4 Bat_spidey 1399-08-02 13:42
واقعا یه خانم ساداتی فر یه پا نوسترآداموسه به نظرم برسونین به دست مارول سریع خانم ساداتی فرو استخدام کنه
نقل قول کردن
I am the best
#5 I am the best 1399-08-02 13:47
الان اون مقاله ای که خانم ساداتی فر حدس زدن رو خوندم و واقعا خیلی منطقی قطعات و دلایل رو کنار هم گذاشته بودند
واقعا دست مریزاد.
فقط یه سوال واسم پیش اومده
مگه تو اون داستان رد گابلین( همون که نورمن و سیمبیوت کارنیج یکی میشن) هری حضور نداشت ، تا اون جایی هم که یادمه رابطه ی هری و پیتر خوب بود ، بعد الان ازش کینه به دل گرفته؟ البته من همه ی کمیک هارو دنبال نمی کنم شاید اشتباه می کنم.
البته اینم می تونیم بگیم اینا همش جزو نقشش بوده که می خواسته خودشو خوب نشون بده.
ولی خیلی رویداد پر هیجانیه مخصوصا این که به مسائل ماوراءالطبیعه هم مربوطه.
نقل قول کردن
hassan91
#6 hassan91 1399-08-02 13:54
با تبریک خدمت خانم ساداتی فر و سایت اسپایدی :-)
نقل قول کردن
akv
#7 akv 1399-08-02 13:54
عجب نویسنده هایی اون موقع خیلی سرنخ خاصی نبود از همون مقاله دوست داشتم معلوم بشه کیه و منتطر موندم

#1
عمو مختار؟؟ :o :eek:
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#8 Kia Iron Man 1399-08-02 14:12
کف کردم خیلی خوب بود باید به خانم ساداتی فر لقب نوستراداموس را داد :lol: عالی بود انصافا خیلی خوب بود اونم ۱ سال و ۳ ماه قبل :o باید سر تعظیم فرود آورد
نقل قول کردن
Spider-Fan
+1 #9 Spider-Fan 1399-08-02 14:16
بعد از شمارۀ ۳۰ امیزینگ، کسی اگه یه شناخت کلّی داشت از دنیای اسپایدرمن و این سری رو دنبال می‌کرد، می‌تونست حدس بزنه که کیندرد همون هری ـه. اما چیزی که تئوری خانم ساداتی‌فر رو خاص کرده اینه که ایشون حدود ۳ماه قبل از انتشار اون شماره و زمانی که کم‌ترین سرنخ رو داشتیم، با دلیل و مدرک این تئوری رو ارائه دادن و چقدر هم دقیق بود!
واقعاً دست مریزاد.
و خداروشکر که اسپنسر افشای هویت کیندرد رو موکول نکرد به climax آرک جدید و همین اول کار خیال‌مون رو راحت کرد.
اما اون‌طور که خودش گفته، کاری که کیندرد قراره با پیتر بکنه و تأثیری که قراره بر زندگی‌ش بذاره به مراتب مهم‌تره از هویتش. به نظرم حالا که دکتر استرنج هم وارد داستان شده، بعید نیست تمام این کارهای اسپنسر برای جمع‌کردن گندکاریِ OMD باشه. یادمه یک‌بار آقای ترابی می‌گفتن که بهترین نویسنده‌های تاریخ اسپایدرمن همیشه سابقه داشته که چیزهای زائد و غیرمنطقی‌ای رو که از داستان‌های گذشته باقی مونده رو یا حذف یا توجیه کنن. درست مثل راجر استرن و پیتر دیوید.
اسپنسر هم توی این مدت خیلی از خرابکاری‌های اسلات رو درست کرد. مثل شخصیت‌پردازی فاجعۀ مری‌جین و بلک کت توی کارهای اسلات که درست شدن الآن.
چیز دیگه‌ای هم که باید بهش توجه کرد اینه که OMD توی مارول دیگه حکم ولدمورت رو نداره که کسی جرئت نکنه اسمش رو بیآره! توی چندسال گذشته بارها دیدیم که به نوعی اشاره شده به این داستان. هم توی همین سری امیزینگ، هم توی Spider-Man/Dead pool که مفیستو و پیتر با هم روبه‌رو شدن، هم توی سری PP:SSM زدارسکی که پیتر مثل یه کامپیوتر به تمام خاطراتش دسترسی پیدا کرد، و .... بازی Spider-Man PS4 هم به مارول ثابت کرد که وقتی بذارن پیتر پارکر رشد کنه و بزرگ بشه چه نتیجۀ خوبی به دنبال داره.
خلاصه که الآن تمام شرایط محیاست که این داستان منحوس به زباله‌دان تاریخ فرستاده بشه. امیدوارم اسپنسر از پسش بربیآد...
نقل قول کردن
slade wilson
#10 slade wilson 1399-08-02 15:23
ماشاالله خانم ساداتی فر واقعا گل کاشتید استاد ترابی راست میگه اگر مارول از وجود خانم سونیا باخبر بشه حتما اونو استخدام میکنه ;-)
نقل قول کردن
s.ch
#11 s.ch 1399-08-02 15:46
به قوله دوستی توی سایت سلول های کرتکس مغزم اومدن توی چشمام :lol: واقعا دست مریزاد با این پیش بینی های عالی و دقیق . تا وقتی اسپایدی نویسنده های قهاری مثل شما ها داره غم نداره ;-)
نقل قول کردن
red-spider
#12 red-spider 1399-08-02 16:27
اینجاست که باید گفت یا حضرت مایکل نوستراداموس
نقل قول کردن
Sonya
+1 #13 Sonya 1399-08-02 17:16
سپاس از همه عزیزانی که مرا با کامنت خود مورد لطف خود قرار دادند
سپاس ویژه از استاد ترابی و البته دوست عزیزی که زحمت تصویر نخست مطلب را بر عهده داشتند (به گمانم آقای احمد فقیه باشند).
البته استاد گفت به من جادوگر ولی من نه جادوگرم و نه پیشگو. بلکه تنها یک فن گرل هستم که تلاش میکنم با دقت کمیک بوک بخوانم و به عمق بپردازم.
باز هم سپاس از همگی
نقل قول کردن
Mohamadgg
#14 Mohamadgg 1399-08-02 18:21
پیشگوی سایت اسپایدی کسی نیست جز نوستر....
اه نه ببخشید خانم ساداتی فر :-)
کارتون عالیه و کسی نمیتونه بگه شانسیه چون ماشالا دفعه اولتونم نیست
کارتون عالیه بازم ممنون از همه دست اندرکاران سایت اسپایدی

انگار بالاخره میتونم دوباره مقاله ها و اثبات های با دلیل استادم و الگوم تو دنیای کمیکو ببینم
عمو میشه دوباره مقاله هاتو بخونیم :cry:
نقل قول کردن
Agamotto
#15 Agamotto 1399-08-02 18:34
This is Incredible
نقل قول کردن
a.v.s
+1 #16 a.v.s 1399-08-02 18:56
درود
ببینید، نمیخوام قلمبه سلمبه حرف بزنم ولی خانم ساداتی فر واقعا خیلی پیگیر هستند و با دقت مطالعه میکنند. ممکنه یه سری ها بگن که اگر این دقت و حواس رو توی جای دیگه ای خرج میکردند موفق تر بودند.
اصلا مسئله، موفقیت یا پول در آوردن نیست. هممون مهارت هایی داریم. همگی دوست داریم به نمایششون بزاریم. همه میخوایم باهاشون زندگی کنیم. ولی مهم تر اینه که صرف چیزی کنیم که دوستش داریم.
به هیچ وجه فرقی نمیکنه که اون مهارت یا پتانسیل در چه جایی صرف بشه. اون میتونه در هر جایی صرف بشه. ولی تنها نکته بارز اهمیت اینه که چرا؟ چرا باید برای یک چیز خاص مثل کمیک بوک صرف بشه؟ مهم ترین دلیلش عشقه.
عشقی که به یک چیزی داریم، مارو بیشتر از همیشه انسان میکنه. به ما انگیزه و امید میده. دلیلی برای زندگی کردن میده.
و این عشق گسترش پیدا میکنه، و به مرور به تمام جوانب زندگیمون دخول پیدا میکنه. چون انگیزه داریم، چون سرحال خواهیم بود و به زمین و زمان لبخند میزنیم، چون عشق تو وجودمون پدیداره. پس اهمیتی نداره اگر خانم ساداتی فر این قدرتی که داشت رو در کجا مصرف میکرد، موفق تر بود یا اینکه پولی ازش در میاورد. این چیز ها در مقابل اینکه "خود زندگی باید زندگیمون باشه و عشق بزرگترین کاتالیزور اونه" هیچی نیست.
اگر مشکلی نیست بزارید خودمونی تر صحبت کنیم. خودم برای مثال کمیک ادیت میکنم. یا حتی سعی میکنم یه لول بالاتر برم و تو کار ترجمه پیش برم. هیچکس جلومو نگرفت که چون توی این کار سودی نیست پس نباید بری.
من خودم بخاطر اینکه تجربیات شخصی ای بوده که در زندگیم داشتم و عاشق کمیک بودم و حس ادای دین به اون رو دارم (بیشتر منظورم اینه که خودمو فداش کنم)، رفتم سمت ادیت. (اولش میخواستم کار دیگه ای برای ادای دین انجام بدم که در بینش به سمت ادیت کشیده شدم و همینو دنبال کردم)
خودمم اولش این چیزارو بلد نبودم. مدام ناراحت بودم که هیچ کاری از دستم بر نمیاد، ولی به مرور زمان اتفاقاتی افتاد. 5 سال طول کشید ولی ارزشش رو داشت. ولی از یه طرف وقتی که بهش فکر میکنم میبینم که انگار هدفی که قبلا داشتم فراموش شده، و تمام این کارها برای صلاح خودم و برای صلاح روح و روانم بوده. خواسته هایی که قبلش داشتم محرک بودند. همش حاصل از عشق بوده (حداقل من اینطوری صداش میکنم).
تا زمانی که عشق هست، چیز های دیگه ای هستند که اهمیت شون درمقابلش کمتر میشه مثل پول، مال و اموال، خونه بزرگتر، حتی تابو ها!

درسته شاید بیشتر از این ها باید قدردانی و سپاسگزاری کنم از کارهایی که خانم ساداتی فر انجام دادند، از مقالاتی که نوشتند، از اینکه مارو با نکاتی شناسوندند که شاید خیلی طول میکشید بهشون برسیم یا بهشون نمیرسیدیم، و از اینکه بهمون ثابت کردند عشقی که خودشون داشتند، به خودشون و همه سود حقیقی رو رسوند. شاید در ظاهر کار مهمی نبوده باشه، ولی اشتباهه. اینکه یک نفر با کوچک ترین کاری هم که میکنه، خود معنای زندگی و تاثیراتش رو پخش کنه، تفاوت چندانی با نجات جون آدما نداره.

این است قدردانی بنده از خانم ساداتی فر، و همینطور بقیه دوستانی که خودشون هم مهارت و استعداد های خودشون رو صرف عشقی که داشتند کردند.
نقل قول کردن
Mohsèn II
#17 Mohsèn II 1399-08-02 19:21
اون موقع که خانم ساداتی فر هویت کیندردو گفت اصن کیندرد اومده بود یه سلامی کرده بود و اسمشو گفت خانم ساداتی فر تا تهشو گرفت :eek: ایول واقعا
مگه میشه مگه داریم واو
به قول عمو مختار:
به نقل از mokhtar:
قبلا گفتم . بازم میگم :
You are awesome
;-)
spidey.ir/.../u_r_awesome.gif
نقل قول کردن
Uncle Stan lee
#18 Uncle Stan lee 1399-08-02 20:44
واقعا عالی بود خانوم ساداتی فر
خسته نباشید
واقعا شما یک اسطوره برای ما هستید
البته از همون موقع که پیش‌بینی کردید
با خودم گفتم که این اخرش درست درمیاد :D
بعد یک چیزی هست که باید بگم
عمو مختار کجا بودید بعد از این همه روز؟ :-|
نقل قول کردن
Alisa_Aryana
#19 Alisa_Aryana 1399-08-02 22:27
عجب نویسنده‌ای داره واقعاً که تونسته ما رو غافلگیر کنه :D
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1399-08-02 23:04
به نقل از Alisa_Aryana:
عجب نویسنده‌ای داره واقعاً که تونسته ما رو غافلگیر کنه :D

دقیقا الان کی چه نویسنده ای داره؟!
مارول رو میگی یا سایت ما رو میگی؟!
نیک اسپنسر یا خانم ساداتی فر؟!
اگر منظور نیک اسپنسر است که بحث ما درباره او نیست اگر هم خانم ساداتی فر که ایشون دقیقا چطور ما رو غافلگیر کردن؟!
لامصب نظرتون خیلی عمیق و پیچیده بود کلی سئوال برامون ایجاد کرد! :-*
نقل قول کردن
Matingh
#21 Matingh 1399-08-02 23:20
عه :eek:
برگام :-*
بانو جادوگر ساداتی فر :eek:
نقل قول کردن
cl.barton
#22 cl.barton 1399-08-02 23:35
وای وای وای
خانم ساداتی فر برا خودش یه پا نوستر اداموسه
کف کردم وقتی شمارۀ 50 رو خوندم
و احساس غرور که یه همچین سایتی داریم ما
ایولل


از همه عجیب تر
عمو مختار نظر داد :o
تقریبا گم شده بود این اواخر . کم کم داشتم نگرانش میشدم :lol:
گفتم نکنه فرمول گابلینی چیزی زده باشه الان تو انبار مخفیش داره بمبی چیزی برا هالووین میسازه :D
اصلا هویت کیندرد یه طرف
اینکه عمو مختار پس از مدت ها نظر داد هم یه طرف
wow
نقل قول کردن
civil war 2
#23 civil war 2 1399-08-03 08:03
«قابل تحسین»
نقل قول کردن
BAdeadpool
#24 BAdeadpool 1399-08-03 10:11
سلام به همگی
من بعد از چهار پنج ماه برگشتم خدا می دونه که چقدر این اواخر سرم شلوغه ولی همیشه این سایت رو دنبال می کردم


می خوام بگم وقتی یک سال و سه ماه قبل و با شواهد اندک موجود از هویت کیندرد ایشون این هویت رو کشف کردن من واقعا کف کردم شما منو یاد شلروک هلمز انداختید که با شواهد اندک معما رو حل می کرد


در اخر می خوام تشکر کنم از سایت اسپایدی
من سعی می کنم که ازین به بعد فعال تر باشم
با تشکر
نقل قول کردن
BAdeadpool
#25 BAdeadpool 1399-08-03 10:15
سلام من بعد از مدتی بر گشتم و شرمنده شما شدم که مدتی نبودم :oops: سعی می کنم از این به بعد مفید باشم



حالا می رسیم به خانم ساداتی فر شما واقعا گل کاشتید و مرا یاد شرلوک می اندازین که چطور با شواهد اندک به هویت کیندرد پی بردید واقعا من که کف کردم

در اخر تشکر می کنم از سایت اسپایدی به امید روزای خیلی خیلی روشن تر
نقل قول کردن
-آرین -محمودیان
#26 -آرین -محمودیان 1399-08-03 11:22
به نقل از Sonya:
سپاس از همه عزیزانی که مرا با کامنت خود مورد لطف خود قرار دادند
سپاس ویژه از استاد ترابی و البته دوست عزیزی که زحمت تصویر نخست مطلب را بر عهده داشتند (به گمانم آقای احمد فقیه باشند).
البته استاد گفت به من جادوگر ولی من نه جادوگرم و نه پیشگو. بلکه تنها یک فن گرل هستم که تلاش میکنم با دقت کمیک بوک بخوانم و به عمق بپردازم.
باز هم سپاس از همگی

واقعا حدس فوق العاده ای زدید خانم سونیا
دمتون گرم.
8) :lol:
You are amazing
نقل قول کردن
HamAzd
#27 HamAzd 1399-08-03 11:37
من وقتی اولین بار این مقاله رو خوندم فک میکردم تنها چیزی که نباشه هری آرزبونه
نقل قول کردن
Agent spidey
#28 Agent spidey 1399-08-03 19:29
به نظرم بر ملا شدن هویت مخفی کیندرد خیلی جای بحث و کنکاش داره اولا بگم واقعا فکر نمیکردم این پیشبینی درست در بیاد چرا؟ چون اسپنسر از یه جایی به بعد داشت این حقیقت را فریاد میزد و من فکر میکردم که نه بابا آخر سر یکی میشه که دهن آدم باز بمونه ولی نه انگار اسپنسر طبق همون سر نخ ها جلو رفت از طرف دیگه الان گیج کننده شده اوضاع چون هری قبل از این قضایا با زن و بچه هاش خوش بود از هویت مخفی مردعنکبوتی بی خبر بود و رابطه اش با پیتر خوب بود میدونم که خیلی هاتون فکر میکنید این هری کلون هری آزبورن هستش و اون بعد از قضایای OMD زنده نشده ولی به نظرم یکم ضایع است و حالت ماستمالی فرم میده به داستان به نظرم کلونی در کار نیست و یک هری وجود داره و این هری بعد از OMD در جهنم به قدرت رسید و به زمین اومد و میستریو رو زنده کرد و با همکاری نورمن و میستریو خودش رو زنده شده جلوه داد اگه دقت کنید این دو نفر در زنده شدن هری نقش داشتند و همین دو نفر از هویت مخفی کیندرد خبر دارن ! به نظرم هری تو این چند سال نقش بازی میکرد این تئوری من در مورد ادامه داستان هستش
نقل قول کردن
red hod
#29 red hod 1399-08-04 01:54
بهترین سایت کمیک بوکی دنیا همینجا است و خانم ساداتی فر گل کاشتن و دیگر هیچ من که زبونم بند اومده از این پیش‌بینی دقیق :-| :-|.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44