تحلیل و بررسی نخستین تریلر رسمی فیلم " کاپیتان مارول " !!

تحلیل فیلم کاپیتان مارول

با ما همراه باشید با بررسی اولین تریلر فیلم " کاپیتان مارول " !!!

بعد از ماه ها و روزها انتظار ، اوایل این هفته بود که خبر رسید اولین تریلر رسمی فیلم " کاپیتان مارول " روز 18 سپتامبر در برنامه GMA منتشر میشود ! امروز بی صبرانه منتظر بودیم تا اینکه تریلر حدود ساعت 17:15 منتشر شد !
واقعا به عنوان اولین تریلر فیلم فوق‌العاده بود و از دیدنش شدیدا لذت بردیم !
این تریلر حاوی نکاتی است که در ادامه آنان را مورد بررسی قرار خواهیم داد .
با ما همراه باشید ...

 


تریلر با صحنه ای شروع میشه که سقوط کاپیتان مارول رو نشون میده !
در اولین صحنه ما سفینه ای رو میبینم که به نظر در حال سقوطه و بعد از متلاشی شدنش کاپیتان مارول مستقیما به سقف فروشگاه برخورد میکنه ... ( روی فروشگاه نوشته شده Blockbuster video که کاملا به آدم منتقل میکنه اینجا دهه نوده ! )
آیا این صحنه مربوط به ابتدای فیلمه ؟ آیا کاپیتان مارول در ابتدا مانند دنیای کمیک تسلط کامل روی قدرت هاش نداره ؟!

کارول بعد از سقوط  بلند میشه و به اطراف نگاه میکنه . آیا اینجا مکان خاصیه ؟! شاید به مکان مخفی شیلد مربوط بشه ( مثل مکان مخفی سازمان SSR که در فیلم نخستین انتقام جو و سریال مامور کارتر شاهدش بودیم ! ) ؛ اما شاید هم کارول داره به اطراف نگاه 
میکنه تا ببینه مهاجمان فضایی ( احتمالا اسکرال ها و شاید هم مهاجمان کری ) به دنبالش فرود اومدن یا خیر ...!

بعد از اون کاپیتان مارول رو میبینیم که با همون کاستوم سبز نقره ای ( لباس اولیه مرتبط با حضورش در کنار موجودات کری سپاه استارفورس ) در بین جمعیت در حال راه رفتنه ! مثل اینکه داره دنبال چیزی میگرده و یا فکر خاصی تو سرشه ! احتمالش وجود داره که کاپیتان مارول در این صحنه داره به دنبال مهاجمان اسکرال میگرده ! چون همونطور که قطعا میدونید عموم اسکرال ها قابلیت تغییر شکل دادن و جعل کردن هویت افراد را دارند و این مورد از موانع اصلی کاپیتان در فیلم خواهد بود ...

البته احتمال دیگری هم وجود دارد ؛ اینکه کاپیتان مارول در این صحنه گذشته خودش در زمین رو به یاد نمیاره و یعد از اولین بازگشتش که در این صحنه ست ، میشه حس غریبی رو از قیافش دریافت کرد ! این مورد خیلی خیلی محتمل تره ! ( در ادامه بررسی متوجه میشوید )

در حین به نمایش در آمدن این صحنه ها ، صدای آشنایی با ما همراه میشود ! صدایی که در ابتدای نخستین تریلر فیلم جنگ بینهایت هم به گوش میرسید ! بله ، نیک فیوری ...!
میشنویم که میگه :
< جنگ زبان و طریقه ارتباط جهانیه ...
من هر وقت یک سرباز خائن و یاقی رو میبینیم متوجه ش میشم ؛ هیچوقت تصورش رو نمیکردم یکی از اونا از فضا بیاد ! >

نکته اول در این صحبت ها اینه که فیوری از یک جنگ پیش رو خبر میده !
و دیگری منظور فیوری از سرباز یاقی به احتمال خیلی زیاد کاپیتان ماروله ! اما آیا او از فرمانی سرپیچی و از دست نیروی های کری به زمین فرار کرده ؟! ( صحنه ابتدای تریلر ؟ )

سپس میبینیم که کارول دانورز با ثبت اثر انگشتش وارد مکانی میشه که 90 درصد مقر شیلد در اون زمانه !

بعد از اون کاپیتان رو داخل مقر شیلد میبینیم که کلاهی با نشان شیلد بر سرش داره که اون رو در عکس های منتشر شده از فیلم هم مشاهده کردیم .

نیک فیوری ادامه میده و میگه : < تهاجم فضایی ... > ، و در همون صحنه ست که میبینیم جسد یک اسکرال رو تخت روبروی فیوری قرار داره و احتمالا داره توسط دانشمندان و پزشکان شیلد بررسی و کالبد شکافی میشه ! یک مامور هم که پشتش به دوربینه قابل رویته و احتمالش هست که مامور کولسن باشه !

در شماره 1 از سری فوق‌العاده " Secret Invasion " نیز شاهد بودیم که دکتر هنک پیم و رید ریچازدز در صحنه و خط داستانی مشابه متوجه اسکرال بودن " الکترا ناچیوس " و مورد حلمه قرارگرفتن زمین شدند !

بعد از اون ظاهر شدن یک سفینه بیگانه رو میبینیم که در نزدیکی اتمسفر زمین قرار داره ، در حالی که چیزی مشابه یک سفینه زمینی ( احتمالا شاتل ناسا ) در حال خارج شدن از زمینه !
( قابلیت غیب شدن سفینه بیگانگان را پیش تر حتی در فصل پنجم سریال ماموران شیلد نیز مشاهده کرده بودیم ) اما شاید نیک فیوری و شیلد از این قابلیت الهام بگیرد و در ساخت هلی کریر های غول پیکر شیلد به کار برد ( همینطور که این قابلیت هلی کریر را در فیلم های انتقام جویان شاهد بودیم ) .
سوال مهمتر اینه که این سفینه اسکرال هاست ؟ آیا تالوس ( فرمانده اسکرال ها ) ابتدا در این صحنه به زمین هجوم میاره ؟!

در ادامه یک صحنه تعقیب و گریز اتوبوس و برخوردش با ماشین تعقیب کننده را میبینیم !
کی میتوته توی اون ماشین باشه ؟ فیوری و کارول ؟!

در صحنه بعد کاپیتان مارول رو میبینیم که به دنبال یک هدفه ، از قطار لس آنجلس بالا میره و برای اولین بار میبینم که از قدرت های کیهانیش استفاده میکنه ! همونطور که پیش از این هم گفته شده کاپیتان مارول قوی ترین قهرمان دنیای سینمایی مارول و از شانس های اصلی مقابله با ثانوسه ! ( این فقط یک چشمه از نمایش قدرت های کاپیتان مارول دوست داشتنیه ! ) با توجه به اینکه در این صحنه لباس سبز نقره ای رو به تن داره ، این نبرد جزو نبرد های ابتدایی فیلمه !

باز هم صدای نیک فیوری رو میشنویم که خطاب به کارول میگه : < راستش من امروز آمادگی نداشتم تا اجازه بدم تو رو بکشن ! > ، که یجورایی میشه گفت فیوری یکبار به کارول کمک کرده و یا جونش رو نجات داده ! شاید همین اولین ملاقات و رویارویی فیوری و کارول باشه !

در ادامه نیروهای پلیس رو میبینیم که روبروی فروشگاهی توقف میکنند ؛ همون فروشگاهی که اول تریلر دیدیم کارول توش سقوط کرد ؟!

بعد از اون ملاقات فیوری و کاپیتان رو میبینیم ! فیوری خوش تیپ عینکش رو با لبخندی برمیداره ، اونم با دو چشم سالم ! کاملا سالم !! بر خلاف عکسی که منتشر شد و در اون جای یک زخم را در بالای چشم چپ فیوری میدیدم ( پس کاملا قبل از اون حادثه ست ) . و همونطور هم که میبینید از تکنولوژی CGI برای جوان سازی او استفاده شده ( همون تکنولوژی ای که برای جوان سازی میشل فایفر در " مردمورچه ای و واسپ " استفاده شد ) .

فیوری و کارول رو در ماشین میبینیم ( به نظر اوایل ملاقاتشونه ) ، در حالی که فیوری داره میرونه به کارول میگه " پس تو اهل این طرفها نیستی " ، کارول هم جواب میده " توضیح دادنش سخته ! " .
در واقع ژن کارول دانورز / کاپیتان مارول پس از حادثه ای که سبب به دست آوردن قدرت هاش میشه ، مخلوط و پیوندی از ژن انسانی و ژن کری میباشد ! که در اینجا به همین موضوع اشاره میشه ...

در صحنه بعد یک سفینه رو میبینیم که طراحی خارجیش مشابه طراحی لباس اولیه سبز نقره ای کاپیتان ماروله ، و این به این معنیه که این سفینه متعلق به گروه " نیروی ستاره ایه " ( Starforce ) !
با توجه به این قضیه میشه نتیجه گرفت سیاره ای که سفینه داره به سمتش میره سیاره نژاه کری هستش ، یعنی سیاره " هالا " ( Hala ) !! خیلی منتظر بودیم تا بالاخره این سیاره رسما در mcu به نمایش دربیاد ! درواقع همونطور که میدونید نژاد کری حدود 4 که در mcu حاضر هستند ، اما از آن موقع تا به حال رسما این سیاره به تصویر کشیده نشده ( فقط چندین بار در سریال فوق‌العاده ماموران شیلد بهش اشاره شده ، حتی همین اواخر در فصل پنجم که در مقاله ایستراگ ها بهش اشاره شد ) و این اولین بار است که ما سیاره هالا رو ( که در دنیای کمیک زادگاه و خانه نژاد " کری " محسوب میشه ) از این نما مشاهده میکنیم !

لازم به ذکره که در فیلم " محافظان کهکشان 2 " در صحنه ای کوتاه این سیاره به نمایش درمیاد ( جایی که ایگو سیاه ها رو از ریشه تسخیر میکنه ) !

در ادامه میتونیم نمایی دیگر از سیاره هالا با حضور کاپیتان مارول را مشاهده کنیم !

بعد از اون صدای کارول دانورز رو میشنویم که میگه : < من مدام این خاطرات رو توی ذهنم دارم ... نورهایی رو میبینم ... فکر میکنم که قبلا اینجا زندگی کردم ! >
با توجه به این صحبت ها میشه نتیجه گرفت که حدسمون در ابتدای تریلر درست بوده ! اینکه از اون صحنه که کاپیتان مارول بین جمعیت راه میره و فکر خاصی تو سرشه ، میشه نتیجه گرفت که گذشته اش رو به یاد نمیاره ! ولی با اینحال یک حس آشنایی با زمین داره و حس میکنه که قبلا اینجا زندگی کرده !

در همون حین کارول دانورز رو در مرکز نیروی هوایی به همراه دوست صمیمیش " ماریا رمبیو " میبینم که با لبخند به سمت هواپیماش میره . همونطور که در دنیای کمیک کارول دانورز عشق پرواز و خلبان نیروی هواییه !

صحنه بعد مربوط به آموزش های اصلی شغل و حرفه او در نیروی هوایی میباشد ،

و خب صحنه ای مشابه این صحنه در بین عکس های منتشر شده از سر صحنه فیلمبرداری وجود داشت !

پس از اون با صحنه ای مواجه میشیم که نشون میده کاپیتان مارول داره توسط اون دستگاه شست و شوی مغزی میشه ! بنابراین میشه نتیجه گرفت که موجودات کری ذهن کارول رو کنترل کردند و شست و شو دادند تا کاپیتان مارول برای هدف اونها خدمت کنه ، و این دلیل از دست رفتن خاطرات زمینی کاروله !

سپس ، نمایی از گروه " نیروی ستاره ای " ( Starforce  ) به نمایش درمیاید !
همانطور که مشاهده میکنید کاپیتان مارول به عنوان فرمانده پیشروی گروه است ! در کنار او " مینروا " ( Minn-erva ) را میتوان مشاهده کرد که نقشش رو خانم " جما چان " بازی میکنه . قطعا بعد از پیوستن کاپیتان مارول به گروه زمینه های رقابت کاپیتان و مینروا فراهم میشود و ما شاهد ستیز آن دو خواهیم بود ( چرا که Minn-erva در دنیای کامیک از دشمنان اصلی کاپیتان مارول است ) .

برای اولین بار در تریلر شاهد صحنه ای با حضور " والتر لاوسن " ( Mar-vell ) هستیم که نقشش رو جناب " جود لاو " بازی میکنه ...
در این صحنه به نظر از چیزی به شدت حیران شده ! اون چی میتونه باشه ؟!
همچنین در این صحنه چشم های زرد او رویت میشود که از مولفه های " کری " بودن اوست !

در اینجا کارول دانورز جوان با بازی " مک کنا گریس " ( که در فیلم بینظیر Gifted در کنار کریس ایوانز ظاهر شد ) رو میبینم که به نظر در ذهن کاپیتان مارول جریان داره و خاطراتیه که در حال مرور شدنه !

در ادامه دوباره صدای نیک فیوری رو میشنویم که میگه : < روحمون هم خبر نداره که اون بیرون چی در انتظارمونه ! > ، که قطعا به اسکرال ها اشاره داره ( اینکه قابلیت تغییر شکل دادنشون به شخص دیگه ، کار رو براشون خیلی دشوار میکنه ) ! در همون لحظه اسکرال های هجوم آورده به زمین رو مشاهده میکنم ؛ این سکانس همون صحنه ایه که در نخستین تصاویر منتشر شده مشاهده کردیم ، با این تفاوت که اینجا واقعا بهتر به نظر میرسه و آدم حسابی هایپ میشه !

در این صحنه هم کاپیتان مارول رو میبینیم که محکم به صورت یک پیرزن مشت میزنه ! اما اشتباه نشه ، این شخص قطعا یک اسکراله که خودش هویت اون پیرزن رو جعل کرده !

اولین حضور نسخه جوان تر شخصیت " رونان " ( ویلن قسمت اول محافظان کهکشان ) در این صحنه اتفاق میوفته ...

و نوبت میرسه به یکی از صحنه هایی که سرش ذوق مرگ شدم ! بالاخره در این صحنه از مامور کولسن جوان رونمایی شد ! این فوق‌العاده ست !! تیپ و ظاهر جوانی مامور کولسن خیلی عالی به تصویر کشیده شده ...
این بازگشت مامور کولسن به بخش سینمایی دنیای سینمایی ماروله ، بعد از 7 سال !!
با توجه به اینکه هیچ اثر دنیای سینمایی مارول در دهه 90 به تصویر کشیده نشده ، باید انتظار خیلی چیزای هیجان انگیز رو داشت !!

فیوری در همون لحظه خطاب به کاپیتان مارول میگه : < نمیتونیم این کارو تنهایی انجام بدیم ! بهت نیاز داریم ! >

در این صحنه دستگاهی را میبینیم که در دستان فیوری قرار دارد و هشدار وجود یک هدف را به کاپیتان مارول میدهد ( شاید هدف یک اسکرال تغییر چهره داده باشد ) ؛ اما قطعا یادآور صحنه پس از تیتراژ فیلم عظیم " انتقام جویان : جنگ بینهایت " است ! بله ! میشه گفت که این دستگاه نسخه اولیه و  قدیمی تر همون دستگاهیه که نیک فیوری در انتهای جنگ بینهایت بوسیله اش با کاپیتان مارول ارتباط برقرار کرد ! خیلی باحاله ، مگه نه ؟!

در یکی دیگر از صحنه های فوق‌العاده تریلر بالاخره از ماسک معروف کاپیتان مارول در فیلم رونمایی میشود !! شگفت انگیز است که چقدر تطابق و الهام گیری از دنیای کمیک در این صحنه حس میشود !! همون ماسک با همون حالت مو !! بینظیره !!!
فقط باید دید که این ماسک متوقتا در فیلم حضور خواهد داشت و یا اینکه به صورت دائمی به کاستوم اصلی کاپیتان مارول اضافه خواهد شد !

راستی اگر یادتون باشه ساموئل جکسون این مورد رو قبلا برامون اسپویل کرده بود !

در ادامه با صحنه ای مواحه میشویم که احتمال خیلی خیلی زیاد مربوط به روایت اریجین کاپیتان مارول و نحوه به دست آوردن قدرت هایش است ؛ در نظر داشته باشید که ارجین کاپیتان مارول قرار است با کمی تفاوت از دنیای کمیک به تصویر کشیده شود !

پس از آن کاپیتان مارول را مشاهده میکنیم که آماده نبرد میشود ، اما با چه کسی ؟
همانطور که میبینید ، این شخص اصلا به نظر نمیرسه که اسکرال و یا یکی از هم تیمی ها و اعضای گروه Starforce باشه ! اون لباسی که پوشیده خیلی شبیه یونیفرم شیلده که تطابقش هم با دنیای کمیک در این صحنه حس میشه ! پس یعنی اون شخصی که میخواد با کاپیتان مارول بجنگه یک مامور شیلده ؟! یا اسکرالی که خودشو جای یکی از ماموران شیلد یا شخص دیگه جا زده ؟!
باید صبر کرد و دید ...

در پایان با شکوه و شگفت انگیز تریلر شاهد قدرت نمایی کاپیتان مارول با کاستوم کلاسیک قرمز آبی طلایی اش هستیم !! صحنه واقعا شگفت‌انگیزیه !! کاستوم ، نمایش قدرت ، چشمان برافروخته کاپیتان مارول ...!!
همینطوری نیست که اون قوی ترین قهرمان دنیای سینمایی ماروله !

این صحنه شباهت زیادی به وقتی داره که کارول دانورز در دنیای کمیک تبدیل به " باینری ( Binary ) میشه !

در واقع در دنیای کمیک کارول دانورز یکبار در یکی از سفر های فضایی اش توسط یک شخص از نژاد Brood دزدیده میشه تا آزمایشاتی رو روی اون صورت بده ؛ بعد از اینکه با کمک هم تیمی هایش آزاد میشه ، متوجه میشه که ابرقدرت های خداگونه اش برگشته ( کاپیتان مارول یکمدت قدرت هایش رو در دنیای کمیک از دست داده بود ! ) و حتی از قبل هم بیشتر شده ! بعد از اون کاپیتان مارول اسم خودش رو گذاشت " باینری " که به سیستم ستاره ای باینری و سطح قدرت بسیار زیادش اشاره داشت !!
این صحنه میتونه صحنه مشابهی در فیلم باشه !!
فعلا تنها چیزی که در این خصوص میشه گفت اینه که به شدت فوق‌العاده ست !


در انتها به عنوان کسی که خیلی منتظر این تریلر بودم و به عنوان کسی که کاپیتان مارول رو خیلی دوست داره ، بشدت از اولین تریلر راضی بودم و حسابی خوشحالم کرد !!
نکته مهم اینه که سعی نشد که تریلر رو به جنگ بینهایت ربط بدهند ، و تمرکز اصلی روی روایت داستان کارول دانورز و به تصویر کشیده شدن هویت او بود !! این خودش خیلی عالیه ! این احترامیه که مارول برای همه کارکترهاش قائله !

 

نظر شما چیه ؟ شما هم از تریلر راضی بودید ؟ چه چیز های دیگری رو از تریلر متوجه شدید ؟!

 

نویسنده : مهدی رضایی

Best Comicfan

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

ایستراگ ها (EASTER EGGS) و اشارات فیلم «کاپیتان مارول» 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

best of the best
#1 best of the best 1397-06-28 00:43
بسیار عالی اقای رضایی
واقعا لذت بردیم
ولی به نظرم دلیل این که این تریلر زیاد به چشم نیومد این بود که اخیرا اون عکسا و اطلاعات توسط ew منتشر شد
در واقع در مقایسه با اون عکسا چیز جدیدی بهمون ارایه نشد و شاید حتی اون عکسا جذاب تر بود!
ولی اطمینان دارم که تریلر بعدی جذاب تر خواهد بود
نقل قول کردن
best of the best
#2 best of the best 1397-06-28 00:47
من داشتم با استاد ترابی در تلگرام صحبت میکردم
ایشون نکته مهمی رو مورد اشاره قرار دادند و اونم این بود که مارول به جای سو استفاده از محبوبیت و هایپ جنگ بینهایت و اونجرز 4، در واقع هیچ اشاره مستقیمی در این تریلر بهشون نداشت
این مساله نشان میده مارول واقعا سعی داره فارغ از هیجانات مربوط به جنگ بینهایت فیلمی رو به ما تحویل بده که میتونه روی پای خودش وایسه و مستقل باشه
مارول قطعا به موفقیت این فیلم اعتماد داره
نقل قول کردن
best of the best
#3 best of the best 1397-06-28 00:48
و چقدر دلم گرفت وقتی نیک فیوری رو دیدم و ناگهان بهم یاداوری شد که دیگه استاد حسین عرفانی در میان ما نیست تا جای او حرف بزنه :cry:
نقل قول کردن
git-man
#4 git-man 1397-06-28 00:54
آره خداییش تریلر خیلی خوب بود. ممنون از تحلیل و بررسی.

ثور و هالک سر قوی‌تر بودن هی به هم می‌پرن و تیکه می‌اندازن! کاپیتان مارول رو ببینن دیگه فکر کنم عمراً کُری بخونن. :D

یکی از ویژگی‌های خوب مارول، مدیریت صحیح قدرت‌های کاراکترهاش توی دنیای سینماییه. یعنی دقیقاً همه‌شون یه جایی یه نقطه ضعفی دارن. مثل سوپرمن توی جاستیس لیگ نیستن که همه رو این‌ور و اون‌ور لت و پار کنه! چه‌جوری بگم... قدرت‌هاشون رو جوری به تصویر می‌کشه که فکر کنیم واقعی هستن. انگار نه انگار که این‌ها تخیلی هست و داستان مصوره و اینا...

وجود کاپیتان مارول به شدت در اونجرز۴ احساس می‌شه. چون تنها کسیه که می‌تونه کار ثانوس رو یک‌سره کنه. البته ثور هم تا حدودی زخم کاری بهش زده!
تا این‌جا (قبل از اکران کاپیتان مارول) از نظر من قوی‌ترین کاراکتر مارول توی MCU ثور هست.
نقل قول کردن
darth vader
#5 darth vader 1397-06-28 08:08
اما این یه نامردی در حق ثور هست. ثور خدای رعد و برقه و تونست جلوی هر شش تا سنگ به راحتی تونست بگیره .و ثور یه جذبه خاصی داره و اون حس شوخ طبعیش با اون قدرتش خیلی جور در اومد و شخصیتش خیلی خیلی خیلی از کاپتان مارول بهتره و باید مثل کمیک ثور رو قوی ترین قرار بدن . و اگه جین فاستر رو هم ثور کنن و ثور اصلی هم حذف کنن و بعد بگن جین فاستر قوی ترینه من دیگه مارول رو ترک می کنم چون تا همین حالا هم از حرف ها و کار های فمینیستی مارول خسته شدم به نقل از best of the best:
و چقدر دلم گرفت وقتی نیک فیوری رو دیدم و ناگهان بهم یاداوری شد که دیگه استاد حسین عرفانی در میان ما نیست تا جای او حرف بزنه :cry:

واقعا حیف شد که اساتیدی مثل بهرام زند و حسین عرفانی از بین ما رفتند . روحشان شاد و یادشان گرامی
نقل قول کردن
secret cap
#6 secret cap 1397-06-28 09:57
خیلی خوشم نمیاد که کاپیتان مارول قویترین باشه کلی
قهرمان دیگه هم هست ؟؟؟؟؟ :-| :-|
نقل قول کردن
mehran spidey
#7 mehran spidey 1397-06-28 10:31
تحلیل بسیار خوبی بود مثل همیشه !

وقتی تریلر رو دیدم با خودم گفتم که قراره یه فیلم متفاوت از سایر فیلم های MCU ببینیم که فکر میکنم همین طوره ! اولین فیلمی هست که با محوریت داستان یک زن روایت میشه ! باید ببینیم مارول چجور فیلمی به ما تحویل میده ....
نقل قول کردن
mehran spidey
#8 mehran spidey 1397-06-28 10:33
به نقل از best of the best:
و چقدر دلم گرفت وقتی نیک فیوری رو دیدم و ناگهان بهم یاداوری شد که دیگه استاد حسین عرفانی در میان ما نیست تا جای او حرف بزنه :cry:

تنها دلیلی که دوست داشتم فیلم های Avengers رو با دوبله ببینم همین صدای معرکه ی استاد عرفانی برای شخصیت نیک فیوری بود :sad: خدا بیامرزه ایشون رو :cry:
نقل قول کردن
D.PARKER
#9 D.PARKER 1397-06-28 11:01
خیلی ممنون! تریلر، تریلر بسیار خوبی بود و این تحلیل موشکافانه هم کمک کرد به درک بیشتر این تریلر. من که خیلی منتظر این فیلمم! باز هم تشکر از آقای رضایی.
نقل قول کردن
hassan91
#10 hassan91 1397-06-28 11:43
بنظرم بحث قوی بودن زیاد بحث تاپی نیست. کوین فایگی هم بارها اعلام کرده که ما به همه شخصیتا احترام میزاریم. چون این فیلم اولین فیلم مارول با محوریت شخصیت مونثه مارول روش خیلی مانور داده.
نکته ها هم بسیار خوب اشاره شدن این همه دقت عالیه.
چهره فیل کولسن هم عالیه.
نقل قول کردن
mahan tkd
#11 mahan tkd 1397-06-28 13:49
سلام ببخشید من یه سوال دارم که ذهن منو خیلی درگیر کرده از دیشب
اگه یادتون باشه در اواسط فصل اول مأموران شیلد مشاهده میکنیم که از یک موجود فضایی برای تولید یک دارویی استفاده میکنن که باعث خوب شدن انسان و نجات پیدا کردن از مرگ هستش و انسان های مرده رو احیا و به زندگی باز مگردوند
سوال من اینه که نژاد اون موجود چیه و احتمال داره که در ازمایشگاهی که داشتند بر روی اون موجود فضایی آزمایش میکردند و اون رو کالبد شکافی میکردند همون موجود باشه
چون اگه یادتون باشه وقتی مامور کلسون اون موجود رو در فصل اول مامورین شیلد دید که احساس آشنایی و ترسی داشت

و اگه این موضوع درست باشه که اون همین موجود هست غیر از این که آینده نگری مارول رو نشون میده یه موضوع دیگه هم هست که ژن و دی ان ای مامور کلسون و کلویی بنت (اسم داخل سریال این بازیگر رو یادم نمیاد ) با ژن نژاد اسکرال ها تلفیق شده باشه و این موضوع یک داستان بزرگی رو نشون میده



.
نقل قول کردن
mahan tkd
#12 mahan tkd 1397-06-28 13:52
با توجه به این قضیه میتوان نتیجه گرفت سیاره ای که سفیه داره به سمتش می‌ره سیاره نژاه کری هستش
لطفا این خط رو اصلاح و غلط املایی( نژاه) را تصحیح کنید
با تشکر
نقل قول کردن
ghasem
#13 ghasem 1397-06-28 15:25
سلام خبرای جدید درباره سریال اسکارلت ویچ و لوکی رو شنیدید؟ به نظر شما این خبر حاکی از ادغام بخش سینمایی و سریالی هست؟ :-|
نقل قول کردن
bardia kheiri
#14 bardia kheiri 1397-06-28 17:57
اونجایی که کاپیتان مارول میگه من اونی که فکر میکنی نیستم منظورش چیه؟
نقل قول کردن
Kane.is.back
#15 Kane.is.back 1397-06-29 12:29
من هنوز موندم ایا تو اونجرز 4 قدرت های تانوس بدون دستکش رو نشون میدن یا نه
وگرنه تو اونجرز3 چیزی جز زور و بازوش ندیدم
اینجوری حریف کاپیتان مارول نمیشه چه به برسه کل اونجرز
نقل قول کردن
darth vader
#16 darth vader 1397-06-30 10:50
به نقل از Kane.is.back:
من هنوز موندم ایا تو اونجرز 4 قدرت های تانوس بدون دستکش رو نشون میدن یا نه
وگرنه تو اونجرز3 چیزی جز زور و بازوش ندیدم
اینجوری حریف کاپیتان مارول نمیشه چه به برسه کل اونجرز

من احتمال می دم که شخصیت بد بعدی لوکی باشه برای همین ثانوس زیاد مهم نیست
نقل قول کردن
Superior Sepehr.M
#17 Superior Sepehr.M 1397-06-30 20:48
ممنون . تریلر نسبتا خوبی بود . چیز زیادی از فیلم رو اسپویل نکرد .
یه سوالی فقط برام پیش اومده که شاید جوابش فقط تو فیلم باشه .
نیک فیوری توی اونجرز یک گفتش که سال گذشته متوجه شدیم که تنها نیستیم . (اشاره به فیلم ثور یک ) و به همین خاطر تصمیم گرفتیم اسلحه های قوی بسازیم . از اونجایی که نیک فیوری تو کاپیتان مارول هست و در جریانات دهه 90 که مربوط به فضایی ها هس حضور داره ....
اینجا یک تناقضی به وجود میاد . نیک فیوری 20 سال پیش متوجه حضور فضایی ها بود نه سال پیش ...
چرا فیوری به اونجرز دروغ گفت ؟ آیا بازم از اون سلاح ها پیش خودش داره ؟ و از همه مهمتر که همه میپرسن اینه که چرا این همه مدت بهش زنگ نزد ؟
به نظرم بوی داستان اورجینال سین میاد .نظر شما چیه؟
نقل قول کردن
Fantastic spider
#18 Fantastic spider 1397-07-03 15:19
یه سوال
کاپیتان مارول همون میس مارول یا نه یه شخصیت مستقل هستش؟
نقل قول کردن
Spider-Fan
#19 Spider-Fan 1397-07-03 16:15
به نقل از Fantastic spider:
یه سوال
کاپیتان مارول همون میس مارول یا نه یه شخصیت مستقل هستش؟

«کارول دانورز» قبل از اینکه تبدیل به Captain Marvel بشه و بعد از اینکه قدرت‌هاش رو بدست آورد، این خودش رو گذاشت Ms. Marvel
در کمیک‌های مارول، ۴ نفر با این مستعار Ms. Marvel فعالیت داشتن:
  • Carol Danvers

  • Sharon Ventura

  • Karla Sofen

  • Kamala Khan


در مورد دومین و سومین میز. مارول اطلاعاتی ندارم، اما «کامالا خان»، جدیدترین میز. مارول کمیک‌های مارول هست و قدرت‌هاش از DNAـش میاد و ناانسان‌ـه. او یک دختر دبیرستانی با تابعیت پاکستانی/ آمریکایی و مسلمان هست و در گروه Champions هم عضویت داشته.
نقل قول کردن
Fantastic spider
#20 Fantastic spider 1397-07-03 16:58
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Fantastic spider:
یه سوال
کاپیتان مارول همون میس مارول یا نه یه شخصیت مستقل هستش؟

«کارول دانورز» قبل از اینکه تبدیل به Captain Marvel بشه و بعد از اینکه قدرت‌هاش رو بدست آورد، این خودش رو گذاشت Ms. Marvel
در کمیک‌های مارول، ۴ نفر با این مستعار Ms. Marvel فعالیت داشتن:
  • Carol Danvers

  • Sharon Ventura

  • Karla Sofen

  • Kamala Khan


در مورد دومین و سومین میز. مارول اطلاعاتی ندارم، اما «کامالا خان»، جدیدترین میز. مارول کمیک‌های مارول هست و قدرت‌هاش از DNAـش میاد و ناانسان‌ـه. او یک دختر دبیرستانی با تابعیت لبنانی و مسلمان هست و در گروه Champions هم عضویت داشته.

خیلی ممنون بابت راهنمایی تون ,
از نظر من از MS.marvel استفاده میکردن بهتر بود
کاملا خان تابعیتش مگه پاکستانی یا هندی نبود ؟
نقل قول کردن
Hugh logan
#21 Hugh logan 1397-07-03 17:24
به نقل از Fantastic spider:
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Fantastic spider:
یه سوال
کاپیتان مارول همون میس مارول یا نه یه شخصیت مستقل هستش؟

«کارول دانورز» قبل از اینکه تبدیل به Captain Marvel بشه و بعد از اینکه قدرت‌هاش رو بدست آورد، این خودش رو گذاشت Ms. Marvel
در کمیک‌های مارول، ۴ نفر با این مستعار Ms. Marvel فعالیت داشتن:
  • Carol Danvers

  • Sharon Ventura

  • Karla Sofen

  • Kamala Khan


در مورد دومین و سومین میز. مارول اطلاعاتی ندارم، اما «کامالا خان»، جدیدترین میز. مارول کمیک‌های مارول هست و قدرت‌هاش از DNAـش میاد و ناانسان‌ـه. او یک دختر دبیرستانی با تابعیت لبنانی و مسلمان هست و در گروه Champions هم عضویت داشته.

خیلی ممنون بابت راهنمایی تون ,
از نظر من از MS.marvel استفاده میکردن بهتر بود
کاملا خان تابعیتش مگه پاکستانی یا هندی نبود ؟

ببخشيد ك من جواب دادم. كاملاخان يك شخصيتي هست كه اولين حضورش در كميك هاي كاپيتان مارول بود. و اصليت يا همون تابعيتش پاكستاني آمريكايي هس.اگه مقالات سايت رو دنيال كرده بودي پي برده بودي.پيشنهاد ميدم بري صد شخصيت برتر مارول قسمت سوم رو بخوني تا چيزاي زيادي از كاملا خان بفهمي
نقل قول کردن
Spider-Fan
#22 Spider-Fan 1397-07-03 18:13
#21:
درسته! پاکستانی/ آمریکایی بود!
اصلاح شد.
نقل قول کردن
Fantastic spider
#23 Fantastic spider 1397-07-03 19:44
به نقل از Hugh logan:
به نقل از Fantastic spider:
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Fantastic spider:
یه سوال
کاپیتان مارول همون میس مارول یا نه یه شخصیت مستقل هستش؟

«کارول دانورز» قبل از اینکه تبدیل به Captain Marvel بشه و بعد از اینکه قدرت‌هاش رو بدست آورد، این خودش رو گذاشت Ms. Marvel
در کمیک‌های مارول، ۴ نفر با این مستعار Ms. Marvel فعالیت داشتن:
  • Carol Danvers

  • Sharon Ventura

  • Karla Sofen

  • Kamala Khan


در مورد دومین و سومین میز. مارول اطلاعاتی ندارم، اما «کامالا خان»، جدیدترین میز. مارول کمیک‌های مارول هست و قدرت‌هاش از DNAـش میاد و ناانسان‌ـه. او یک دختر دبیرستانی با تابعیت لبنانی و مسلمان هست و در گروه Champions هم عضویت داشته.

خیلی ممنون بابت راهنمایی تون ,
از نظر من از MS.marvel استفاده میکردن بهتر بود
کاملا خان تابعیتش مگه پاکستانی یا هندی نبود ؟

ببخشيد ك من جواب دادم. كاملاخان يك شخصيتي هست كه اولين حضورش در كميك هاي كاپيتان مارول بود. و اصليت يا همون تابعيتش پاكستاني آمريكايي هس.اگه مقالات سايت رو دنيال كرده بودي پي برده بودي.پيشنهاد ميدم بري صد شخصيت برتر مارول قسمت سوم رو بخوني تا چيزاي زيادي از كاملا خان بفهمي

خیلی ممنون بابت راهنمایتون
من درباره کاملا خان میدونستم ولی درباره میس مارول سوال داشتم که دوست عزیزمون جوابمو دادن
نقل قول کردن
strongest avenger
#24 strongest avenger 1397-07-04 15:13
خسته نباشید میشه یه مقاله هم درباره اسکرال ها بنویسید
درباره قدرتاشون و اهدافشون
نقل قول کردن
beyonder
#25 beyonder 1397-07-04 23:07
یه نکته مهم رو ننوشتید و اونم اینه که توی عکسی که دارن یه موجود رو کالبد شکافی میکنن ، نیک فیوری چشمش رو گرفته و اونجاس که کور شده ، شاید یه اسکرال تغییر قیافه داده و چشمشو کور کرده...
نقل قول کردن
Fantastic spider
#26 Fantastic spider 1397-07-05 22:47
یه تئوری
داخل فیلم کاپیتان آمریکا سرباز زمستان، فیوری به کپ گفتش یه بار به یکی اعتماد کردم چشمو از دست دادم به نظرمن رهبر اسکرال ها توی شیلد بوده همون باعث شده چشم فیوری کور بشه
نقل قول کردن
mtm
#27 mtm 1397-07-07 21:45
عالی بود اقا مهدی
فوق العاده
افتخار میکنم سایتم همچین ادمین هایی داره.
تریلرش بد نبود ولی عالی نبود. زیادی هایپ کننده نبود. منم البته اعتقاد دارم مارول نباید قبل از این تریلر اون عکسا رو در مجله ew منتشر میکرد. قطعا در این صورت تریلرش برامون خیلی هیجانی بود. اما به نظرم نقطه قوت اصلی این بود که مارول تمرکز کرد روی خود کاپیتان مارول و اریجینش، نه جنگ بینهایت. این یعنی احترام گذاشتن و ارزش قایل شدن به کاراکتر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید