ولادیمیر پوتین به یك شخصیت خبیث كمیك بوكی تبدیل میشود!

ولادیمیر پوتین به یك شخصیت خبیث كمیك بوكی تبدیل میشود!

 كمپانی كمیك بوكی Valiant اعلام كرد كه میخواهد از ولادیمير پوتین رئیس جمهور و رهبر روسیه به عنوان یك شخصیت خبیث در كمیك بوك Divinity II استفاده كند!!!

این كمیك توسط مت كیندت نوشته میشود و ترور هیرساین آن را طراحی میكند. میگن در این كمیك قراره روسیه دنیا رو فتح كنه و پوتین هم در داستان نقش داره!

نویسنده داستان گفته" من كلی درباره پوتین تحقیق كردم ولی سعی كردم دیالوگ های او را در این داستان به صورت حد اقل باشد. چون به نظرم خیلی سخته برای یك رهبر واقعی دیالوگ نوشت. او در داستان نقش عمده ای داره ولی زیاد هم او را نخواهید دید.

شماره 1 كمیك Divinity II روز 20 آوریل منتشر میشه.

كميك divinity II

نظر شما چیست؟ ایا درسته كه از یك شخصیت واقعی و رهبر یك كشور به عنوان شخصیت خبیث در یك كمیك استفاده كرد؟

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Goblin King
+1 #1 Goblin King 1395-01-16 12:05
خيلي كار كثيفي ميكنند با اين كاراشون. چون دنياي معصومانه و سرگرمي محور كميك بوك را با سياست الوده كردن غلطه
يادمه يه بار در كميك هاي ultimates ، يك ايراني را به نام عبدل رحمان از منطقه آذربايجان كردن شخصيت خبيث يه گروه خبيث به نام محور شرارت. او به نقاط مختلف جهان سفر ميكرد و با انجام اعمال تروريستي از انفجارهاي خودش فيلم تهيه ميكرد



ولي از همه بدتر اين بود كه در شماره 429 كميك بتمن، امام خميني (ره) را به صورت همدست جوكر نشون دادن! و امام خميني به جوكر پيشنهاد همكاري ميده!!!!!!!!

تازه جوكر هم شد سفير ايران در سازمان ملل و حتي از طرف جمهوري اسلامي ايران در سازمان ملل سخنراني كرد!!!!



واقعا ننگ بر اين امريكا
نقل قول کردن
Sherlock Holmes
#2 Sherlock Holmes 1395-01-16 12:19
دیگه چه انتظاری باید از این ها داشت.تمام مسائل دنیا رو به سیاست و اهدافشون آلوده کردند.جالب اینه نویسنده انگار خودش نمیدونه داره چی مینویسه و با شک و تردید حرف میزنه!!!
اون کمیک بتمن هم واقعا توهین آمیزه!به یه چیز مسخره دقت کردید؟نویسنده اینقدر شعور نداره و ایرانی و عرب رو یکی میدونه.جوکر با لباس و شمایل یه عرب اونجا ظاهر میشه.
نقل قول کردن
Human Torch
#3 Human Torch 1395-01-16 12:31
#1
يادمه به كميك ديگه هم بود كه به ايران توهين ميكرد ولى معروف بود و خيلى وقت پيش يكى از بچه ها لينك شو از عمو مختار خواست و عمو آن موقع اشاره كرد كه به ايران توهين ميكنه،كسى ميدونه چه كميكى بود؟
نقل قول کردن
captain spidey
#4 captain spidey 1395-01-16 12:53
واقعا شورشو دراوردن
نقل قول کردن
Sherlockian
#5 Sherlockian 1395-01-16 13:16
به نقل از Human Torch:
#1
يادمه به كميك ديگه هم بود كه به ايران توهين ميكرد ولى معروف بود و خيلى وقت پيش يكى از بچه ها لينك شو از عمو مختار خواست و عمو آن موقع اشاره كرد كه به ايران توهين ميكنه،كسى ميدونه چه كميكى بود؟

فکر کنم اون یکی کمیک بتمن نوشته فرانک میلرو میگی که کاورش عکس رابین بود که با شنلش جلوی پاشیدن خون به صورتشو گرفته بود.
نقل قول کردن
2m-had
#6 2m-had 1395-01-16 15:25
1#
حرفتون کاملا درسته اما یه چیزیو باید یاد داشته باشیم؛
در بعضی سرزمین ها (اسم نمی برم)دین اسلام کاملا با سیاست قاطی شده و کلا گند خورده به دین (در اون سرزمین) همین مسئله فرقه های مختلف رو ساخت (داعش و...)و کاری کردند که باز هم دیگر کشور های به اسلام نظر بدی داشته باشند.
تا اینجای کار درست؟
از طرفی دیگه خودتون میگین دنیای کمیک با سیاست قاطی شده،فلان بر آمریکا؛
اینو داشته باش ، بر میگردم اول داستان، از نظر شما خوبه که همون کشور های دیگه به دلیل بوجود اومدن داعش و... بگن اسلام فلانه(اعوذو بلاه)؟اصلا درسته ؟ شما خودت قبول داری؟
کشور های دیگه میان ریشه داستان یعنی اسلام رو نگاه میکنن و بهش انگ میزنن و خودت هم باهاش مخالفی چرا که تقصیر پیامبر نیست که داعش به وجود اومد
اما حالا کار درستیه که چون که یه کمپانی اومد فلان کرد به انقلاب ایران شما امریکا رو مقصر این کار بدونی؟
چون که دیسی این کار رو کرد باید آمریکا لعنت بخوره؟
اصلا نمی خوام طرف آمریکا رو بگیرم اما بهتره اول یه کم درکمون رو از سیاست بالا ببریم بعد بیایم تو یه سایتی که توش اجازه حرف زدنه ازین جور نظر ها بدیم.
همین شمائی که داری از کمیک نهایت لذت رو میبری بدون سازندش اونو ساختن نه ملیتش!
نقل قول کردن
Rock star
#7 Rock star 1395-01-16 23:59
حرفتون درسته ، خیلی از نویسنده ها تو هر کمپانی فرق نداره کمیک بوک باشه ( دی سی یا مارول) و کمپانی های دیگه ، به دلایل مختلف (حالا اسمش رو بذاریم پارتی و رشوه و ...) میان یک کمکی توهین آمیز مینویسند ، اکثرِ این کار ها هم توسط نهاد های مختلف سازمان دهی میشوند یعنی فکر نکنید تقصیرِ یک ملیت یا کشور یا کمپانی خاصی باشه مربوط به نهادِ خاصیه یعنی مثلِ همین کمیکی که به ایرانیا توهین میکنه در کمیک های بتمن هم نوشته شده ، این واقعاََ تقصیرِ دی سی نیست اولاََ ایده ی نویسنده ی بی فرهنگه ، دوماََ این ایده حتماََ توسط نهاد های مختلف سازمان دهی میشه (نه کلِ کشور آمریکا،تنها یک نهاد خاص و پنهان این عمل رو انجام میده) و کمپانی دی سی مطمعناََ مجبور بوده چنین کمیکی چاپ کنه چون اگه چاپ نمیکرد براش گرون تموم میشد و ممکن بود کلی شایعه و تهمت و ... جوری که کار به دادگاه بکشه براش ایجاد بشه.
واسه همینه که دنیای مفرح و زیبای کمیک داره آلوده نیست تقصیرِ کمپانی ها (دی سی ، مارول و ...) نیست بلکه معمولاََ جنایات سازمان دهی شده هستند مگر نه هیچ کمپانی که دنیایی رو با زحمت چندین ساله خلق کرده و براش کلی بدبختی کشیده ، به این سادگی با نوشتن یک کمیک توهین آمیز زیر سوال نمی بره چون داریم میگیم توهین و کسی از توهین خوشش نمیاد و باعث کاهش طرفداران این کمپانی ها میشه، آیا واقعاََ کمپانی ای مایل هست نام خودشو خدشه دار کنه طبیعتاََ نخیر...
نقل قول کردن
Rock star
#8 Rock star 1395-01-17 00:05
اصلاح میکنم اشتباه تایپ شده:
واسه همینه که دنیای مفرح و زیبای کمیک داره آلوده میشه و تقصیرِ کمپانی ها(دی سی ، مارول و...) نیست بلکه معمولاََ جنایات سازمان دهی شده هستند مگر نه هیچ کمپانی ای که دنیایی را با زحمت چندین ساله خلق کرده و براش کلی بدبختی کشیده، با این سادگی .......
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1395-01-17 01:36
من یه مقدار با شما مخالفم
شما یقین بدونید سیستم سرگرمی سازی در آمریکا از سیاسیون فرمانبرداری میکنن
حالا درصد و میزانش فرق داره
شما صد در صد یقین بدونید مارول و دی سی و والیانت و ... گاهی اوقات عمدا همچین داستان هایی مینویسن
ربط زیادی هم به نویسنده نداره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید