15 اسباب‌ بازی برتر مردعنکبوتی

۱۵ اسباب‌بازی برتر مردعنکبوتی

دفعه پیش بدترین اسباب بازی های مرد عنکبوتی را معرفی کردیم و حالا نوبت به بهترین هاست! 

مقدمه: مردعنکبوتی به عنوان محبوب‌ترین ابرقهرمان کمیک‌بوکی و یکی از شناخته شده ترین مظاهر ادبیات تخیلی معاصر و فرهنگ عامه، همواره از لحاظ فروش محصولات و لوازم‌جانبی (accessory)  مرتبط جزو پرفروش‌ترین‌ها بوده است. سالانه هزاران تی‌شرت، اکشن‌فیگور و اسباب‌بازی منقش به نقش و نگار مردعنکبوتی به فروش می‌رسند، کمیک‌های او از جمله پرفروش‌ترین ها هستند و فیلم‌های سینمایی‌اش گیشه‌ها را فتح می‌کنند.

 

کمپانی‌های ساخت اسباب‌بازی هم برای سودآوری بیشتر همیشه به دنبال ساخت و روانه کردن اسباب‌بازی‌های جدید از اسپایدرمن به بازار بوده‌اند. به همین دلیل اسباب‌بازی‌ها،‌ فیگورها و اکشن‌فیگورها، تندیس­ها (statue) وسایل جانبی فوق‌العاده‌ای تا به حال از او ساخته شده‌اند. در این مقاله به معرفی ۱۵ تا از بهترین، دقیق‌ترین و معرکه‌ترین آن‌ها می‌پردازیم! البته قبلا بدترین اسباب بازی های او را هم معرفی کرده بودیم که برای خوندن مقاله بروید اینجا.

 

- اکشن‌فیگور اسپایدرمن MEGO TOYS

اکشن‌فیگور اسپایدرمن MEGO TOYS 

این اکشن‌فیگور شاید از لحاظ ظاهری جزو برترین‌ها نباشد (بنابراین توی لیست نمیارمش)، اما مطمئناً کلکسیونی‌ترین و گران‌قیمت‌ترین اونهاست. در اوایل دهه ۷۰ میلادی، اکشن فیگورها هنوز در بازار جهانی و بین عامه مردم جا نیفتاده بودند و اسباب‌بازی‌های ساخته شده از شخصیت‌های کمیک‌بوکی، به عروسک‌های پولیشی ختم می‌شدند. تا اینکه کمپانی Mego Toys با راه‌اندازی خط تولید موسوم به"برترین ابرقهرمانان جهان("World’s Greatest Super-Heroes )مفهوم "اکشن‌فیگور" رو بین هواداران جا انداخت. این اسباب‌بازی‌های رنگارنگ از روی کاراکترهای محبوب مارول و دی‌سی ساخته می‌شدند و مخاطبین زیادی داشتند. بخش‌هایی از این فیگورها از پلاستیک سخت ساخته می‌شدند (مثل ماسک، دستکش‌ها و چکمه‌ها)؛ بجز اون‌ها تفاوت دیگری با عروسک‌های پولیشی نداشتند. در حال حاضر اگر شما یک نسخه از این فیگور زیر خاکی (!) رو در اختیار دارین، می‌تونین به قیمتی بین ۵۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار اون رو در حراجی‌هابه فروش بگذارین!

  

۱۵- ماسک "Spider-Sight" مردعنکبوتی بازگشت به خانه

ماسک مرد عنکبوتی

ابتدا در فیلم Captain America: Civil War و سپس در فیلم باطراوت و فوق‌العاده زیبای Spider-Man: Homecoming شاهد معرفی لباس ابرقهرمانی جدید و مجهز اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول (MCU) بودیم. یکی از ویژگی‌های جذاب این لباس، لنزهای متحرک ماسک اسپایدرمن بود:

ماسک متحرک مرد عنکبوتی

این لنزها با تغییر سایز بیان‌گر احساسات و حالات عاطفی پیتر پارکر و همینطور "حس‌عنکبوتی" او بودندکمپانی اسباب‌بازی سازی «هاسبرو» (Hasbro) این ماسک رو با قابلیت نوآورانه تغییر سایز لنزها به بازار عرضه کرده که کودکان می‌تونند با حرکت دهان‌‍شون اندازه لنزهای این ماسک رو تغییر دهند.

 

۱۴- اکشن فیگور “Marvel Legends” لباس سیمبیوتی (دیزاین 2018) اسپایدرمن

اکشن فیگور Marvel Legends"لباس سیمبیوتی" (دیزاین ۲۰۱۸) اسپایدرمن

در شماره حماسی و زیبای ۸۰۰ از «مردعنکبوتی شگفت انگیز» (که اینجا در سایت با بهترین کیفیت ترجمه و ادیت شده) اسپایدرمن مجبور شد دوباره با سیمبیوت فضایی "ونوم" پیوند بخوره و از طراحی ۲۰۱۸ لباس سیمبیوتی رونمایی شد. در این لباس جدید لوگوی عنکبوت بزرگتر و زیباتر جلوه میکرد و بخش لنزهای ماسک هم برجسته شده بود و از ماسک بیرون زده بود. (به لطف طراحی های هامبرتو راموس!). در کمیک کان ۲۰۱۸ (که در کانال تلگرامی سایت با بیشترین سرعت و کیفیت پوشش داده شد) از سری جدید اکشن فیگورهای کمپانی«هاسبرو» موسوم به  Marvel Legendsرونمایی شد. این فیگورها از کیفیت خوبی برخوردارند و قیمت معقولی هم دارند. در هر حال این اکشن فیگور، به همراه اکشن فیگورهای «گابلین سرخ»، «بلک کت»، «سیلور سیبل» و «کینگ  پین» در سال ۲۰۱۹ عرضه میشود.

  

۱۳- لگو ست اسپایدرمن کد ۷۶۰۵۷ (Web Warriors Ultimate Bridge Battle)

لگو ست اسپایدرمن کد ۷۶۰۵۷ (Web Warriors Ultimate Bridge Battle)

کمپانی مشهور «لگو»  (LEGO)سال‌ها‌‍ست که از روی فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و کمیک‌بوک‌های مارول اسباب‌بازی‌های لگویی می‌سازداین ست (set) از سری Marvel Super Heroesهم با گنجاندن کاراکترهای مختلف دنیای اسپایدرمن در قالب مینی‌فیگورهای (minifigure) دوست‌داشتنی لگویی، یکی از بهترین‌های اسپایدرمن محسوب می‌شود. این ست علاوه بر قطعات جانبی (تاکسی لگویی، تارهای عنکبوت، بمب‌ها و گلایدر گابلینی و ...) شامل مینی‌فیگورهای «اسپایدرمن»، «اسکارلت اسپایدر»، «اسپایدروومن آلتیمیت»، «زن‌عمو می»، «گرین‌گابلین»، «اسکورپیون» و «کریون شکارچی» هستاین لگو ست ۱۰۹۲ قطعه‌ دارد.

 

۱۲- اکشن‌فیگور 6 Marvel Legends برای بازی اختصاصی Spider-Man PS4

اکشن‌فیگور "۶Marvel Legends بازی اختصاصی Spider-Man PS4

در بازی اختصاصی Spider-Man PS4 شاهد معرفی یک لباس جدید و جذاب اسپایدرمن موسوم به Advanced Suitهستیم . لوگوی بزرگ عنکبوت سفید (همین‌طور دستکش‌ها و چکمه‌ها)، این لباس رو از لحاظ ظاهری از لباس‌های مشابه متمایز کرده و یک لباس واقعا زیبا تحویل گیمرها داده استکمپانی هاسبرو هم با نزدیکی به عرضه جهانی این بازی، یک اکشن‌فیگور ۶ اینچی و یک پک دوتایی اکشن‌فیگور اسپایدرمن و مستر نگاتیو (Mister Negative) ۳.۷۵ اینچی را عرضه کرده‌استرنگ‌بندی این اکشن‌ فیگور بسیار دقیق انجام شده و جزئیات این لباس در آن رعایت شده استاین اکشن‌ فیگور به همراه قطعات جانبی حالات دست اسپایدرمن و اشکال تارهای او عرضه شده و ۲۳ دلار قیمت دارد.

 

۱۱- اکشن‌فیگور "Marvel Select" برای فیلم "اسپایدرمن: بازگشت‌ به‌ خانه"

اکشن‌فیگور "Marvel Select" اسپایدرمن: بازگشت‌ به‌ خانه

کمپانی Diamond Select Toys یک کمپانی مشهور در عرصه ساخت اسباب‌بازی و اکشن‌فیگور است. این کمپانی سالانه اکشن‌فیگورهای مختلفی از کمپانی مارول رو با پسوند Marvel Select عرضه می‌کند. این اکشن‌فیگور از روی لباس اسپایدرمن در فیلم «اسپایدرمن: بازگشت‌به‌خانه» ساخته شده است. این فیگور ۷ اینچی با ۱۶ مفصل امکان حرکات زیادی داره. همینطور قطعات مختلفی برای دست این فیگور در نظر گرفته شده تا حالات دست اسپایدرمن رو نشان بده. این اکشن‌فیگور به همراه یک پایه (stand) به قیمت ۲۵ دلار عرضه می‌شود.

 

۱۰- اکشن‌فیگور Egg Attack «آیرون‌اسپایدر»

اکشن‌فیگور Egg Attack «آیرون‌اسپایدر»

در فیلم شاهکار «اونجرز: جنگ‌بی‌نهایت»، پیتر پارکر از لباس موسوم به «آیرون‌اسپایدر» (Iron Spider) استفاده کرد. این لباس از جهاتی به نسخه کمیک‌بوکی خود (که پیتر پارکر در اوایل رویداد «جنگ‌داخلی» با کمک تونی استارک اون رو ساخت) و از جهاتی به لباس جدید و پیشرفته او در سال‌های اخیر (زمانی که ثروتمند و صاحب کارخانه بود) شباهت داشت. کمپانی Egg Attack که مشهور به ساخت اکشن‌فیگورهای بامزه و باکیفیت از روی فیلم‌های سینمایی است، از روی این لباس یک فیگور معرکه ساخته! این فیگور مثل همه ی فیگور های علاوه بر ظاهر بامزه و جذاب ‍ش کیفیت بی نظیری دارد؛ همین طور لوازم جانبی این فیگور جزو نقاط قوت آن شمرده می شود: 4 ست حالات مختلف لنز چشمان اسپایدرمن, 4 بازوی مکانیکی, 4 ست دستان اسپایدرمن, 2 قطعه تار و یک استند. این فیگور 70 دلار قیمت دارد.

  

9- فیگور اسپایدرمن فانکو پاپ (funko pop)

فیگور اسپایدرمن فانکو پاپ (funko pop)

فیگورهای موسوم به فانکو پاپ سال هاست که طرفداران بی­شماری از سرتاسر دنیا دست و پا کرده ­اند. این فیگور­های زیبا با ظاهر متفاوت و فریبنده خودشون سال­هاست که از روی ظاهر کاراکترهای سینما و کمیک ساخته می شوند. پس طبیعی­‍ است که از روی اسپایدرمن هم فیگورهای مختلفی به تولید رسیده باشددر همه­ ی فانکو پاپ­ های تولید شده از اسپایدرمن، به میزان خوبی به جزییات لباس مخصوص او پرداخته شده و به لطف ظاهر متفاوت و زیبای ماسک اسپایدرمن، تمایز ظاهری زیادی بین آن­ها و دیگر محصولاتش فانکو پاپ به چشم می­خورداین فیگورها به قیمت 10 تا 15 دلار به فروش می­رسند.

  

8- تندیس اسپایدرمن "تماما جدید و متفاوت" Gentle Giant

تندیس مرد عنکبوتی

پس از رویداد بی­نهایت خلاقانه و زیبای جنگ­های پنهان (Secret Wars)، که در سایت Spidey.IR با بهترین کیفیت ترجمه شده، جهان مارول دچار تغییرات عظیمی شده که به آن دوره "تماما جدید و متفاوت" (All New All Different) یا به طور خلاصه ANAD  اطلاق میشدپیتر پارکر نیز طی این تغییرات صاحب یک کمپانی چند ملیّتی شد و برای خود یک لباس جدید و پیشرفته با امکانات زیاد ساختکمپانی مشهور Gentle Giant یک تندیس یا مجسمه (statue) مخصوص کلکسیونرها با کیفیت از این لباس به تولید رسانده است. این تندیس با نهایت حفظ جزییات، رنگ ­آمیزی اصطلاحا "متالیک" فوق­ العاده ­ای دارد و لنزها و لوگوی عنکبوتی درخشان به خوبی نمایان نمایان استاین تندیس 120 دلار قیمت دارد.

 

 

7- فیگور "ARTFX" اسپایدرمن Kotobukiya

فیگور art fx

کمپانی ژاپنی و باسابقه Kotobukiya  یک فیگور زیبا از روی اسپایدرمن به تولید رسانده. این فیگور، اسپایدرمن را در حال تاب خوردن در سطح شهر (با spaghetti-webbingمشهور استاد «تاد مک فارلین»!) نشان می­دهدبرای ساخت این فیگور از ماده اولیه PVC استفاده شده و همینطور رنگ­ آمیزی این فیگور دقیقاً مطابق با رنگ­های اصلی لباس کلاسیک اسپایدرمن استاین فیگور با طول 38 سانتی­متر، حدود 200 دلار قیمت دارد!

  

6- اکشن فیگور اسپایدرمن Mezco ONE:12

اکشن فیگور اسپایدرمن Mezco ONE:12 

یکی از بهترین اکشن­ فیگورهای ممکن از روی اسپایدرمناولین بار از این اکشن فیگور خارق­ العاده در کمیک­ کان 2016 رونمایی شد. این اکشن فیگور از سری ONE: 12  کمپانی مشهور MezcoToyz  با کیفیتی مثال­ زدنی به تولید رسیده استظاهر لباس این اکشن­فیگور به نوعی مشابه با لباس اسپایدرمن در سه­ گانه «سم ریمی» است و اما اکثر المان­های لباس کلاسیک کمیک­ بوکی را حفظ کرده­ استاین فیگور از بهترین مواد اولیه تولید، و با چندین و چند لوازم جانبی متفاوت همراه شده و 28 مفصل آن را تبدیل به یکی از بهترین اکشن­ فیگورهای تاریخ اسپایدرمن تبدیل می­کنداین اکشن­ فیگور زیبا به قیمت 80 دلار به فروش می­رسد.

 

5- ربات هوشمند اسپایدرمن Sphero

ربات هوشمند اسپایدرمن Sphero

اگر از طرفداران سری Star Warsهستید، حتما با ربات­های هوشمند R2-D2 و BB-8 از کمپانی مشهور Sphero آشنا هستیداین کمپانی یک ربات واقعا هوشمند (و پر حرف!) از اسپایدرمن (و از روی لباس او در فیل «اسپایدرمن:بازگشت­ به ­خانه») به تولید رسانده است که با اپلیکیشن مخصوص موبایل کنترل می­شود. شما با این اپلیکیشن می­توانید ساعت­ها با ویدیو و داستان­های ماجراجویانه اسپایدرمن سرگرم شوید و حتی با او صحبت کنیدبا پرداخت 80 دلار می­توانید از استفاده از این گجت هوشمند لذت ببرید!

  

4- اکشن فیگور اسپایدرمن Play Arts Kai

اکشن فیگور اسپایدرمن Play Arts Kai

این اکشن­ فیگور از کمپانی play arts kai به لطف مفصل­ های زیاد به معنای واقعی کلمه "می­تواند هر کاری که یک عنکبوت انجام می­ده رو، انجام بده"! کیفیت مواد اولیه سازنده این اکشن فیگور و لوازم جانبی متنوع آن، شامل یک پایه (stand)، تارهای عنکبوتی و 4 ست دست­های اسپایدرمن، می­توانند رنگ­ بندی نه چندان جالب (و همینطور آناتومی غلوآمیز دهه 90 میلادی!!!) آن را جبران کنند. در هر حال این اکش ن­فیگور تمام­عیار 120 دلار قیمت دارد.

  

3- اکشن­ فیگور “MAFEX” اسپایدرمن

اکشن­ فیگور “MAFEX” اسپایدرمن 

کمپانی ژاپنی Medicom عرضه­ کننده اکشن­ فیگورهای بی­ نقص و باکیفیتی مشهور به MAFEX از روی کاراکترهای کمیک­ بوکی، فیلم و سینما و ... است. ظاهر این اکشن ­فیگور 6 اینچی، دقیقا مشابه کمیک ­بوکی خود، بدون جزییات اضافی و زائد است. نا گفته پیداست که مواد اولیه به کار گرفته شده در این اکشن ­فیگور از مرغوب­ ترین های بازار است. همینطور حدود 30 نقطه قابل­ انعطاف در این اکشن­ فیگور از وجوه تمایز آن با دیگر محصولات مشابه است. قیمت این اکشن ­فیگور، به همراه لوازم جانبی شامل 1 ست دست و پای اسپایدرمن و 3 ست تار عنکبوتی، حدود 77 دلار است.

  

2- اکشن ­فیگورهای Hot Toys اسپایدرمن

اکشن ­فیگورهای Hot Toys اسپایدرمن 

همان­طور که احتمالا می­دانید، کمپانی Hot Toys سال­هاست که اکشن ­فیگورهای بی­نهایت دقیق و باکیفیت از روی کاراکترهای دنیای سینما و گیم تولید می­کند. این کمپانی 2 اکشن­ فیگور شاهکار از لباس دست­ ساز و پیشرفته از فیلم «اسپایدرمن:بازگشت­ به­ خانه»، یک اکشن ­فیگور از لباس «آیرون­ اسپایدر» در فیلم «اونجرز: جنگ بی­نهایت» و یکی دیگر هم از بازی اختصاصی Spider-Man PS4 به تولید رسانده که یکی از یکی بهتر! این فیگورها دارای 30 نقطه قابل­ انعطاف هستند که اجازه حرکات زیادی را به آن می­دهند. کیفیت این فیگورها واقعا مثال­ زدنی و به همراه چندین و چند لوازم جانبی، آن را تبدیل به بهترین اکشن­ فیگور ممکن از روی اسپایدرمن می­کند! این فیگورهای (تقریبا) 25 سانتی­متری، قیمتی حدود 230 دلار دارند.

  

1- تندیس اختصاصی اسپایدرمن Sideshow Collectibles

تندیس اختصاصی اسپایدرمن Sideshow Collectibles

می­رسیم به سرور (!) تمام فیگورها و تندیس­های (statue) ساخته شده از اسپایدرمندر این تندیس معرکه جزییات به قدری دقیق رعایت شده ­اند، که از روی عکس تفاوتی با یک پانل کمیک ندارد! در واقع، استفاده از طیف­ های رنگی وسیع و متفاوت و رعایت جزء به جزء کوچک­ترین اطلاعات و جزییات، این تندیس را به بهترین تندیس تاریخ اسپایدرمن بدل کرده استپایه یا استند این فیگور به شکل تارهای اسپایدرمن ساخته شده که بین آن، دوربین عکاسی پیتر پارکر، یک نسخه از روزنامه دیلی بیوگل (با تیتر معروف­‍ش!) و یک جعبه پیتزا به چشم می­خوردبرای بخش صورت این تندیس، دو چهره در نظر گرفته شده؛ یکی ماسک معمولی اسپایدرمن و دیگری ماسک نیمه­ ی نمادین و مشهور اسپایدرمن که به خوبی بیان­گر هویت و زندگی دوگانه اوستاین تندیس شگفت ­انگیز، (به طول 12 اینچ و ساخته شده از"پلی­رزین") تماما توسط تیم هنرمندان این کمپانی طراحی شده و به قیمت 420 دلار فروش می­رسد.

 

نظر شما چیه؟! بنظرتون دیگر کدام محصول از اسپایدرمن جزو برترین­ هاست؟! نظرتون رو با ما در میان بگذارید!

 

 محمد صالح حیدری

Spider-Fan

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مشابه:

بدترین اسباب بازی های مرد عنکبوتی

15 تا از بدترین اکشن فیگور های ساخته شده بر اساس شخصیت های مارول

مرد عنکبوتی محبوب ترین ابرقهرمان جهان شد + لینک دانلود کمیک های این هفته

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mehran spidey
#1 mehran spidey 1397-06-19 13:05
مقاله ی خیلی خوبی بود ، به شخصه با موارد 1 ، 4 ، 5 و 12 خیلی حال کردم ، معلومه که خیلی برای ساختن این ها صبر و حوصله به خرج داده شده و همین جوری الکی نساختنشون ، راستی این مورد 5 تو ایران موجوده :lol: و اینکه چرا اکشن فیگور اینقدر تو ایران گرونه ؟!!!! اکشن فیگور های Funko pop هر کدوم 10 تا 15 دلار هستند ولی تو ایران قیمتشون از صد هزار تومن بیشتره :o :o

خسته نباشید دوست عزیز ;-)
نقل قول کردن
Fantastic spider
#2 Fantastic spider 1397-06-19 13:10
خیلی ممنون بابت مقالتون
من خیلی دنبال کاپیتان و مردعنکبوتی بودم ولی hot toys جوکر
گیرم اومد ازش راضی ام
نقل قول کردن
The spider
#3 The spider 1397-06-19 13:19
شماره های 12 , 7 ,3 ,2و 1 به نظرم جالب بودن ...شماره یک واقعا از همشون قشنگ تر بود یه طراحی دقیق و بی نظیر و با کلی نماد الهام گرفته از کمیک های اسپایدمن...
وقتی حدودا ۶ یا ۷ سال داشتم کافی بود تا یه اسباب بازی هرچند معمولی تو یه مغازه ببینم دیگه تا اونو نمیخریدم بیخیالش نمیشدم...یادش بخیر واقعا الان یه اکشن فیگور قشنگ و درست حسابی خیلی گرون درمیاد
هنوز هم خیلی اکشن فیگور توجه دارم اگر شرایطش باشه میخرم که فعلا باید بیخیال این جور چیزا شیم :-?
نقل قول کردن
D.PARKER
#4 D.PARKER 1397-06-19 15:05
خیلی ممنون آقای حیدری!
خیلی منتطر این مقاله بودم‌.
راستش اکشن فیگور خریدن هم تو ایران یه رویا شده!
از همه چی محرومیم، اینم روش.
فانکو پاپ های ۱۰ دلاری رو باید ۱۵۰ هزار تومان بخریم، بقیه پیشکش...(!)
اما در کل مقاله عالی بود و انتخاب ها درست. البته من یه علاقه خاصی به فانکو پاپ ها دارم و حس عالی بهم میدن! بنابراین دوست داشتم رتبه بهتری داشته باشن! الان دارم حساب میکنم برای هات تویز که عاشقشونم باید ۳ میلیون و پانصد هزار تومان پول بدم. واقعا نمی ارزه! داشتم میرفتم ps4 میخریدم که مجبور نشم یک ماه دیگه برای بازی کردن اون بازی فوقالعاده صبر کنم!
نقل قول کردن
mehran spidey
#5 mehran spidey 1397-06-19 15:38
به نقل از D.PARKER:
خیلی ممنون آقای حیدری!
خیلی منتطر این مقاله بودم‌.
راستش اکشن فیگور خریدن هم تو ایران یه رویا شده!
از همه چی محرومیم، اینم روش.
فانکو پاپ های ۱۰ دلاری رو باید ۱۵۰ هزار تومان بخریم، بقیه پیشکش...(!)
اما در کل مقاله عالی بود و انتخاب ها درست. البته من یه علاقه خاصی به فانکو پاپ ها دارم و حس عالی بهم میدن! بنابراین دوست داشتم رتبه بهتری داشته باشن! الان دارم حساب میکنم برای هات تویز که عاشقشونم باید ۳ میلیون و پانصد هزار تومان پول بدم. واقعا نمی ارزه! داشتم میرفتم ps4 میخریدم که مجبور نشم یک ماه دیگه برای بازی کردن اون بازی فوقالعاده صبر کنم!

من یدونه فانکو پاپ Leon Kennedy از Resident Evil رو خریدم 165 هزار تومن !!! بعد رفتم دیدم 15 دلار بیشتر نبود !!!! یعنی اوضاع اکشن فیگور تو ایران بد جور داغونه :sigh:
نقل قول کردن
spideypool20
#6 spideypool20 1397-06-19 15:51
شماره 5 یکی از دوستانم خریده بودن .(در امریکا زندگی میکنن)بهم گفتن که باهام صحبت میکنه من زیاد جدی نگرفتم. اما الان فهمیدم واقعیه .
شماره 2 هم من عاشق اکشن فیگور هاش شدم و به نظرم می ارزه .یجا عکسشو از دور دیدم فک کردم واقعیه واقعا دمشون گرم ..
شماره 15 هم من یک ویدیو دیدم که ماسک واقعی اسپایدرمن رو یک اقایی سرش کرده بود .واقعا دلم رفت ..قابلیت چشم متحرک هم داشت .ممنون بابت مقاله عالیتون اقای حیدری
شماره 1 هم که اصلا حرفی ندارم انقدر زیباست
نقل قول کردن
Galactus
#7 Galactus 1397-06-19 19:49
به نقل از mehran spidey:
به نقل از D.PARKER:
خیلی ممنون آقای حیدری!
خیلی منتطر این مقاله بودم‌.
راستش اکشن فیگور خریدن هم تو ایران یه رویا شده!
از همه چی محرومیم، اینم روش.
فانکو پاپ های ۱۰ دلاری رو باید ۱۵۰ هزار تومان بخریم، بقیه پیشکش...(!)
اما در کل مقاله عالی بود و انتخاب ها درست. البته من یه علاقه خاصی به فانکو پاپ ها دارم و حس عالی بهم میدن! بنابراین دوست داشتم رتبه بهتری داشته باشن! الان دارم حساب میکنم برای هات تویز که عاشقشونم باید ۳ میلیون و پانصد هزار تومان پول بدم. واقعا نمی ارزه! داشتم میرفتم ps4 میخریدم که مجبور نشم یک ماه دیگه برای بازی کردن اون بازی فوقالعاده صبر کنم!

من یدونه فانکو پاپ Leon Kennedy از Resident Evil رو خریدم 165 هزار تومن !!! بعد رفتم دیدم 15 دلار بیشتر نبود !!!! یعنی اوضاع اکشن فیگور تو ایران بد جور داغونه :sigh:

وقتی دلار 15 هزار تومنهچه توقعی داری
نقل قول کردن
Asgardian Warrior
#8 Asgardian Warrior 1397-06-19 21:15
واقعا زیبا هستن اینا ... البته فکر کنم خودتون می دونید :-*
راستی من یک جایی در مشهد سراغ دارم که جای خوبی برای خرید اکشن فیگور هستش و من هم تا جایی که یادمه تقریبا اکشن فیگور تمام شخصیت های معروف و اشنا و حتی گمنام کمیک بوکی رو داشت.من خودم یه اکشن فیگور ثور خریدم 30 تومن (زمان عید البته :-| )اگر آدرسش رو پیدا کردم اجازه میدید بزارم ؟
نقل قول کردن
Spider-Fan
#9 Spider-Fan 1397-06-19 23:24
مرسی از دوستانی که ابراز لطف کردن به بنده؛
سپاس.

اسپایدرمن فیگور و اکشن‌فیگور و statue شاهکار کم نداره؛ بنابراین سعی کردم تاپ‌لیست بیشتر متنوع باشه؛ چه از لحاظ کاستوم‌ها (کاستوم کلاسیک اسپایدرمن، کاستوم ANAD، لباس‌های MCU و کاستوم بازی Spider-Man PS4) و چه از لحاظ نوع اسباب‌بازی‌ها (از اکشن‌فیگورهای Hot Toys و statue های SideShow Collectibles گرفته تا فانکو‌پاپ‌ها و اکشن‌فیگور Egg Attack و اکشن فیگور کلکسیونی اسپایدرمن Mego Toys).

اون فیگور Mego Toys هم برای خودم خیلی جالب بود.
همینطور اون statue کمپانی Sideshow Collectibles که شاهکار بود واقعا! سازندگان‌ـش کوچک‌ترین جزئیاتی رو از قلم نینداخته بودن!

(فقط متاسفانه با قیمت ۴۲۰ دلاری، یا به عبارتی ۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان خرید‌ـش غیر ممکنه! :-| )

اگر که کم و کاستی هم دیدین، شرمنده.
عکس‌ها رو یه مقدار با عجله آماده کردم، برای همین عکس آیتم‌های ۶، ۳ و ۲ روی پلاتفورم موبایل خوب نمایش داده نمی‌شن.




در آخر سپاس از استاد ترابی که فرصت نوشتن این مقاله رو به بنده دادن؛ امیدوارم از کارم راضی باشن.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#10 Spider-Fan 1397-06-20 00:10
  • آقای ترابی توی آیتم ۱۴، نیم‌فاصله‌ها مثل اینکه حذف شدن.
    برای همین کلماتی مثل "اکشن‌فیگور"، "کینگ‌پین" و "کمیک‌کان" یه مقدار بد جلوه می‌کنن.

  • توی آیتم ۱۲ هم، واژه "اینچی" از اسم اکشن‌فیگور جا افتاده.

لطف کنین اصلاح کنید.
مرسی.
نقل قول کردن
Unknown
#11 Unknown 1397-06-20 00:15
خیلی ممنون بابت این مقاله خوب و عالی،راستش خیلی منتظرش بودم، اما نمیدونم چرا از موارد 9 و 5 و 10 خوشم نمیاد :-? راسشتش اصلا نمیتونم اسباب بازی های فانکو پاپ درک کنم فقط بامزن اما قنشنگی به اون صورت که آدمو جذب کنن ندارن... به بدن و یک کله خیلی بزرگ روشون :o تازه حرکات خاصیم انجام نمیدن...
بازم ممنون
نقل قول کردن
slade wilson
#12 slade wilson 1399-03-16 17:41
عالی بود یکی از دوستان من اکشن فیگور مرد عنکبوتی دور از خانه داره انگار قیافه بازیگریش واقعیه خیلی قشنگیه همه اجزای حرکت می‌کنه سه تا هم تار انداز مختلف داره پدرش از آلمان گرفته با خودم هی میگم منم ای کاش داشتم :cry:
نقل قول کردن
Marvel spidey
#13 Marvel spidey 1399-03-18 11:51
خیلی قشنگ بودن تندیس اسپایدرمن عالی بود اون فانکو پاپ هم بامزه بود اکشن فیگور اسپایدرمن خیلی چیز جالبی بود ;-)
نقل قول کردن
Marvel spidey
#14 Marvel spidey 1399-03-18 11:56
ربات هوشمند چقدر نازه تازه تو ایران هم است ولی نمی‌دونم کجا میفروشن اگه پیدا کنم حتما میخرم :D :-)
نقل قول کردن
Ultemate amir
#15 Ultemate amir 1399-03-18 12:30
اکشن فیگورای هات تویز عالین خیلی دوستشون دارم از اون سه تا اکشن فیگور هات تویز اونی که مال spiderman ps4 هست رو خیلی دوست دارم فوق العاده ست اون روباته خیلی بانمکه ولی خیلی گرونه کلا اینا همشون گرونن :o من باید حسرتشونو بخورم :cry: دعا کنین یدونه از اینا گیرم بیاد :cry:
نقل قول کردن
Marvel spidey
#16 Marvel spidey 1399-03-18 13:29
به نقل از Ultemate amir:
اکشن فیگورای هات تویز عالین خیلی دوستشون دارم از اون سه تا اکشن فیگور هات تویز اونی که مال spiderman ps4 هست رو خیلی دوست دارم فوق العاده ست اون روباته خیلی بانمکه ولی خیلی گرونه کلا اینا همشون گرونن :o من باید حسرتشونو بخورم :cry: دعا کنین یدونه از اینا گیرم بیاد :cry:

ایشالا گیرد بیاد دوست عزیز منم می‌خوام هات تویز عالیه همی اکشن فیگور های مارول و غیره داره اما انصافا خیلی گرونن پسر خالم فانکو پاپ اسپایدرمن داره من هرروز حسرتش را می‌خورم :sigh:
نقل قول کردن
Ultemate amir
#17 Ultemate amir 1399-03-18 13:37
به نقل از Marvel spidey:
به نقل از Ultemate amir:
اکشن فیگورای هات تویز عالین خیلی دوستشون دارم از اون سه تا اکشن فیگور هات تویز اونی که مال spiderman ps4 هست رو خیلی دوست دارم فوق العاده ست اون روباته خیلی بانمکه ولی خیلی گرونه کلا اینا همشون گرونن :o من باید حسرتشونو بخورم :cry: دعا کنین یدونه از اینا گیرم بیاد :cry:

ایشالا گیرد بیاد دوست عزیز منم می‌خوام هات تویز عالیه همی اکشن فیگور های مارول و غیره داره اما انصافا خیلی گرونن پسر خالم فانکو پاپ اسپایدرمن داره من هرروز حسرتش را می‌خورم :sigh:

ممنون انشاالله شماهم یه عالمه فانکو پاپ میگیری ;-)
نقل قول کردن
Ultemate amir
#18 Ultemate amir 1399-03-18 13:40
واقعا این فانکو پاپ ها خیلی بانمکن :roll:
نقل قول کردن
Marvel spidey
#19 Marvel spidey 1399-03-18 13:42
به نقل از Ultemate amir:
واقعا این فانکو پاپ ها خیلی بانمکن :roll:

آره خیلی بامزن همه دوستشون دارن
نقل قول کردن
Ultemate amir
#20 Ultemate amir 1399-03-18 13:44
به نقل از Marvel spidey:
به نقل از Ultemate amir:
واقعا این فانکو پاپ ها خیلی بانمکن :roll:

آره خیلی بامزن همه دوستشون دارن

من یبار میخواستم فانکو پاپ لاکپشت های نینجا بخرم ولی دیدم گرونه منم پولشو نداشتم
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#21 AmirhoseinJafari2005 1400-01-03 23:52
خیلی خوب بودند مخصوصا مورد ۷.... ;-)
نقل قول کردن
Ghost Rider
#22 Ghost Rider 1400-03-06 17:28
استاد من کلی اکشن فیگور مارولی گذاشتم تو سبد خریدم
خواستم اگه میشه یه راهنمایی بهم بکنید بگید کدومارو حذف کنم
چون حتی اون اکشن فیگور اسپایدی دور از خانه هم بود(میتونم یکی از اینارو حذف کنم بجاش اسپایدی دور از خانه بزارم) این لیستشونه(اگه صلاح دیدید عکسشون رو ببینید لطفا میگید چجور عکس بزارم تو نظر)
اسپایدی همراه مستر نگاتیو
پیتر بی پارکر(انیمیشن مردعنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی)
کارنیج مطلق
ولورین
بلک ویدو
کاپیتان آمریکا (بازی اونجرز)
اینم بگم که تمامشون تمام مفصلی هستند و مانند تصاویر بالا
(البته حتما نمیخوام حذف کنم خواستم نظرتونو بدونم)
که جمعا همه اینا روی هم میشه ۶ میلیون تومان :eek:
فکر کنم ۱ ماه دیگه پس اندازم برسه
نظرتون؟ به نظرتون می ارزه؟
نقل قول کردن
Ilya202020
#23 Ilya202020 1400-07-12 10:23
به نقل از Ghost Rider:
استاد من کلی اکشن فیگور مارولی گذاشتم تو سبد خریدم
خواستم اگه میشه یه راهنمایی بهم بکنید بگید کدومارو حذف کنم
چون حتی اون اکشن فیگور اسپایدی دور از خانه هم بود(میتونم یکی از اینارو حذف کنم بجاش اسپایدی دور از خانه بزارم) این لیستشونه(اگه صلاح دیدید عکسشون رو ببینید لطفا میگید چجور عکس بزارم تو نظر)
اسپایدی همراه مستر نگاتیو
پیتر بی پارکر(انیمیشن مردعنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی)
کارنیج مطلق
ولورین
بلک ویدو
کاپیتان آمریکا (بازی اونجرز)
اینم بگم که تمامشون تمام مفصلی هستند و مانند تصاویر بالا
(البته حتما نمیخوام حذف کنم خواستم نظرتونو بدونم)
که جمعا همه اینا روی هم میشه ۶ میلیون تومان :eek:
فکر کنم ۱ ماه دیگه پس اندازم برسه
نظرتون؟ به نظرتون می ارزه؟

نه یکی بخر یکی یه دونه
نقل قول کردن
Ilya202020
#24 Ilya202020 1400-07-12 10:24
از بچگی دوست داشتم موارد 3و 5و 13 رو داشته باشم حیف که نشد ان شا اله سه سال بعد خودم برای خودم میخرم :sad: :cry:
نقل قول کردن
Ilya202020
#25 Ilya202020 1400-07-12 10:35
سری فیگور mafex خیلی خوبن بر اساس طراحی های استاد تاد مک جون ! هستن (حدالقل فیگور های مربوط به کمیکی اسپایدی) نمونه هاشو ببینین:
japanworld.it/.../...
hlj.com/.../medmafex-108_6.jpg
d3fa68hw0m2vcc.cloudfront.net/ .../...
mlpnk72yciwc.i.optimole.com/.. ./...

البته برای فیگور های mcu و into spider verse کم نگذاشته:
i.pinimg.com/.../...

m.media-amazon.com/.../...
m.media-amazon.com/.../...
ohmyprimus.com/.../...

ایرون اسپایدر که مثل ماه میدرشخه
نقل قول کردن
Ilya202020
#26 Ilya202020 1400-07-12 10:37
اینم خیلی باحاله که جا موند
cdn11.bigcommerce.com/.../...
نقل قول کردن
Ilya202020
#27 Ilya202020 1400-07-16 15:40
بهتره به نظرم این مقاله رو به روز کنید و به جای مورد 12
s.h.e advanced suit spider man رو قرار بدید به نظرتون بهتر هم نیست؟
media.karousell.com/.../...
نقل قول کردن
Ilya202020
#28 Ilya202020 1400-08-08 08:04
فقط جان عمتن اگه جایی رو برای فروش موارد3 و 5 دارین بگین ممنون
نقل قول کردن
CARNAGE MAXIMUM
#29 CARNAGE MAXIMUM 1401-11-01 13:07
وای مورد شماره پنچو من وفتی رفتم خارج از کشور تو یکی از اسباب بازی فروشی های فروشگاه دیدم خواستم بخرم ولی خانواده نزاشتن انصافا ارزون هم بود به لیر ترکیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45