بدترین اسباب بازی های مرد عنکبوتی

بدترین اسباب بازی های مرد عنکبوتی

بیایید با بیخود ترین، زشت ترین و بی معنی ترین اکشن فیگورهای مرد عنکبوتی آشنا شوید!

مقدمه: همانطور که در اینجا گفته بودیم مرد عنکبوتی محبوب ترین شخصیت کمیک بوکی در سرتاسر جهان از نظر فروش محصولات است . هیچ شخصیت دیگری از این نظر حتی به گرد پای او هم نمیرسد. بنابراین مشخصه که در سالهای گذشته یک عالمه اسباب بازی شامل صدها اکشن فیگور از رویش به صورت رسمی ساخته شده باشد (حالا به صورت غیر رسمی که دیگر بماند!) در این بین قطعا یک سری اکشن فیگور هم ساخته شده که اصلا خوب نبوده و ما در این مقاله به معرفی 15 تا از آنها میپردازیم.

مقاله زیر را هم بخونید:

15 اسباب‌ بازی برتر مردعنکبوتی

 

15- مرد عنکبوتی هیولا (Monster Spider-Man)

مرد عنکبوتی هیولا (Monster Spider-Man)

این یکی خیلی بی ربطه و دیدنش آدم رو اذیت میکنه. پاهای اسپایدرمن از جاهایی بیرون اومده که نباید میومده! شاید فقط رنگ بندی این فیگور صحیح باشه. در مجموع انگار یکی اومده سه تا فیگور اسپایدرمن رو گذاشته تو مایکرو ویو و بعدش هر چی ازش دراومده شده این! آناتومی این اسباب بازی ایراد داره ولی معلوم نیست کدوم مخاطب رو مد نظرش داره!

 

14- مرد عنکبوتی نینجایی مخفی کاری (Stealth Ninja Spider-Man)

 مرد عنکبوتی نینجایی مخفی کاری (Stealth Ninja Spider-Man)

آیا واقعا شما با دیدن این اکشن فیگور حس نینجا یا مخفی کاری بهتون دست میده؟ اصلا واقعا چه ربطی داشته؟! انگار که شرکت هاسبرو یه عالمه فیگور Ronin Warrior روی دستش باد کرده بوده بعد گفته به جای اینکه اونا رو دور بریزیم بیاییم ازشون این اسباب بازی رو درست کنیم. اون شمشیری که دست اسپایدرمنه هم خیلی رو اعصابه! در کل واقعا خلاقیتی توش نیست!

 

13- مرد عنکبوتی تار جنگلی (Jungle Web Spider-Man)

 مرد عنکبوتی تار جنگلی (Jungle Web Spider-Man)

البته خداییش شاید درست نباشه آدم اینا رو بهشون گیر بده چون بالاخره برای خردسالان ساخته شدن و قراره با این اسباب بازی ها به ابرقهرمانان علاقمند بشوند. ولی اون وسیله ای که پشتش قرار گرفته آدم رو یاد وسیله شکنجه تو فیلم Saw میندازه! اون چکمه ها هم عجیب هستند ولی  اونقدر بزرگ دراومدن تا با بقیه بخش ها هماهنگ باشند ولی انصافا اسپایدرمن اصلا چکمه واسه چی نیاز داره؟!

 

12- اسپایدرمن شاپالاق (Ka-Pow Spider-Man)

 اسپایدرمن شاپالاق (Ka-Pow Spider-Man)

این سری نسبتا جدیده و از نوع Ka-Pow هستش (که من بهشون میگم "شاپالاق"!) . معروفن به اون دستکش های گنده ای که دست قهرمان دیده میشوند (انگار اون عنکبوت رادیو اکتیو که پیتر رو نیش زد تمام قدرت هاش رو تزریق کرد به مشت های او!). یه مشکل دیگر این فیگور این بود که حرکاتش خیلی محدود بود.

 

11- مرد عنکبوتی خون آشام (Vampire Spider-Man)

مرد عنکبوتی خون آشام (Vampire Spider-Man)

کلا سری فیگورهای موسوم به "جنگ های خون آشامی" (Vampire Wars) خیلی افتضاح بودند و در این لیست هم طبیعتا حضور چشمگیری دارند. و این یکی که مربوط به مرد عنکبوتی میشه یکی از بدترین هاست ! این فیگور در زمانی که سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" در اوج خودش قرار داشت عرضه شد. اون موقع شرکت Toy Biz خیلی فیگور از روی اسپایدرمن ساخت که اکثرشون چنگی به دل نزدند. مرد عنکبوتی خون آشام مثال خوبیه از دورانی که شرکت های اسباب بازی سازی برای سود بیشتر هر چی به دستشون میرسید به اسم قهرمانان کمیک بوکی به خورد ملت میدادند! درست مثل اون "مرد عنکبوتی هیولا" این یکی هم از نظر آناتومی خیلی بد و عجیب غریبه.

  

10- اسپایدر هالک (Spider-Hulk)

اسپایدر هالک (Spider-Hulk)

اینجا در این مقاله لباس اسپایدرمن هالکی را معرفی کرده بودیم ولی این فیگور زشت نشان میده که هر ایده ای که تو دنیای کمیک جالبه قرار نیست تبدیل به اسباب بازی جالبی هم بشه! فقط کافیه به اون صورت نگاه کنید که ماسک اسپایدرمن چقدر زشت و بدقواره رویش کشیده شده است. آدم با دیدنش خنده اش میگیره. ضمن اینکه مدلی که اسپایدرمن وقتی مثلا هیکلش گنده شده و لباسش رو پاره کرده، ناهمگون به نظر میاد (چرا روی انگشت ها تمرکز کردن؟!).

 

9- مرد عنکبوتی ضد خون آشام (Anti-Vampire Spider-Man)

مرد عنکبوتی ضد خون آشام (Anti-Vampire Spider-Man)

باز هم فیگوری مسخره از سری "جنگ های خون اشامی" . خدا وکیلی این دیزاین شما رو به یاد بازیکنان ورزش هاکی میندازه یا کسی که ضد خون شام است؟! اون سلاح هم بی معنیه. انگار شرکت سازنده اون رو از یک اسباب بازی دیگه که فروش نمیرفته برداشته و گذاشته داخل این یکی! یکی باید به شرکت Toy Biz هشدار میداده که بابا بیخیال دیگه بسه!

 

8- مرد عنکبوتی حمله هوایی (Air-Attack Spider-Man)

 مرد عنکبوتی حمله هوایی (Air-Attack Spider-Man)

و بار دیگر "جنگ های خون آشامی"! شاید از همه بدتر تو این سری اون وسایل جانبی یا accessories بودند که واقعا افتضاح بودند و بی معنی! واقعا آیا خون آشام ها به موشک نقطه ضعف دارند؟! شایدم تو این موشک ها "سیر" (garlic) به کار رفته بود، ها؟! اما مسخره تر اینه که اسمش حمله هوایی هستش ولی سیستم زیر آبی داره! آیا قرار بوده اسپایدرمن زیر آب با خون آشام ها بجنگه؟! حتی اگه بگیم این سیستم برای نبردهای هوایی هستش بازم با عقل جور درنمیاد!

 

7- مرد عنکبوتی ساحلی (Beach Spider-Man)

 مرد عنکبوتی ساحلی (Beach Spider-Man)

باز هم ایده ای مضحک از شرکت Toy Biz ! خیلی موارد عجیب و خنده دار در این یکی مشاهده میشه. مثلا این که چرا اسپایدرمن ساحلی به جای این که لخت باشه، فقط پیراهن آستین کوتاه بر تن داره؟ یا چرا اسمش رویش درج شده؟! اون کلاه بیس بال اونجا چیکار میکنه؟

 

6- مرد عنکبوتی ورزش های مخاطره آمیز (Extreme Sports Spider-Man)

مرد عنکبوتی ورزش های مخاطره آمیز (Extreme Sports Spider-Man)

این یکی واقعا زشته. فقط کافیه به دیزاین پیراهن مرد عنکبوتی نگاه کنید تا متوجه منظور من بشوید (آدم رو یاد لباس های گل منگلی «بامشاد» میندازه!) حتی سرسخت ترین هواداران اسپایدرمن هم از داشتن این فیگور احساس خوبی نخواهند داشت! البته شاید تنها نکته مثبت این باشه که وسایل جانبی متنوعی داره که البته  یکی از اون یکی زشت تر!

 

5- مرد عنکبوتی سافاری (Safari Spider-Man)

مرد عنکبوتی سافاری

در صنعت توریسم، سفری که با هدف دیدن و تهیهٔ فیلم و عکس از جانوران بزرگ‌حیات وحش انجام می‌شود را "سافاری" یا "وحش‌گشت" (safari) می‌گویند. این مرد عنکبوتی هم احتمالا قراره در شهر نیوریورک بره سافاری! البته به جز اون وسایل جانبی مضحک نکته خیلی بدی راجع به این فیگور به ذهنم نمیرسه. منتهی از اون دسته فیگورهایی هستش که داد نمیزنه play with me ! یعنی آدم با دیدنش علاقمند نمیشه که بخرتش. فقط به درد کلکسیونرهای بزرگ اسپایدرمن میخوره.

   

4- مرد عنکبوتی فضایی (Space Spider-Man)

 مرد عنکبوتی فضایی (Space Spider-Man)

سری اکشن فیگورهای Adventure Hero که شرکت Toy Biz دهه 90 میلادی تولید میکرد همگی بیخود بودند ولی این یکی شاید از همه بیخودتر باشه. خلاقیتی در حد زیر صفر در دیزاین به چشم میخوره. همون اسپایدرمن همیشگی که قرار بود یک لباس فضانوردی ساده و بیخود بر تن داشته باشه!

  

3- مرد عنکبوتی نبرد اکشن با زره مگایی (Battle Action Mega-Armor Spider-Man)

 مرد عنکبوتی نبرد اکشن با زره مگایی (Battle Action Mega-Armor Spider-Man) 

همون اسمش معلوم میکنه چه قدر بیربطه! انگار مثلا «کوجیما» مواد زده باشه و بعد براساس توصیفات یک پسر 3 ساله درباره اسپایدرمن، بخواد Metal Gear طراحی کنه! و البته در تمام مدت مشکل فهمیدن زبان این پسر بچه هم وجود داره (چون میدونید که معمولا استاد کوجیما به یک مترجم انگلیسی احتیاج داره!). پس نتیجه میتونه چی باشه؟ فاجعه ای مثل این! این فیگور واقعا نازیبا میباشد. آدم از دیدنش حس خوبی نمیگیره. ضمن این که سرش جوریه که آدم رو بیشتر یاد زره «هالک باستر» میندازه!

 

2- مرد عنکبوتی شوک – پولادین (Steel-Shock Spider-Man)

مرد عنکبوتی شوک – پولادین (Steel-Shock Spider-Man)

این واقعا گیچ کننده است! یعنی میخواد بگه اسپایدرمن یه سایبورگ شده؟! ولی مگه Toy Biz یه سری کامل به نسخه های سایبورگی اسپایدرمن اختصاص نداده بود؟! در هر حال دستان اسپایدرمن بلند تر از حدی است که باید باشه . و اون پاهاش اونقدر بده که آدم دوست داره بره هر چی از این فیگور تو بازار هست رو پیدا و نابودشون کنه!

 

1- مرد عنکبوتی مشت های خشمگین (Fists of Fury Spider-Man)

مرد عنکبوتی مشت های خشمگین (Fists of Fury Spider-Man)

باز هم یک نمونه از سری مزخرف Adventure Hero که Toy Biz باهاش هواداران رو بیچاره کرد! یعنی از اون مرد عنکبوتی فضایی هم بدتره! مرد عنکبوتی که کلا با ورزش های رزمی بیگانه است . البته جدیدا تو کمیک بوک ها یه دوره پیش «شانگ چی» دید (اون موقع که حس عنکبوتی نداشت) ولی در مجموع هیچ ربطی به کونگ فو و این جور چیزا نداشته. لباسش هم که تو تنش گریه میکنه (!). Toy Biz نامرد حتی یه حرکت رزمی هم برای این فیگور درست نکرد که لااقل بچه ها که دستشون میگرنش، پا یا دستش رو فشار بدن تا یه حرکتی چیزی بزنه!

 

امیر علی

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

 مقالات مشابه:

۱۵ اسباب‌ بازی برتر مردعنکبوتی

15 تا از بدترین اکشن فیگور های ساخته شده بر اساس شخصیت های مارول

مرد عنکبوتی محبوب ترین ابرقهرمان جهان شد + لینک دانلود کمیک های این هفته

از اسباب بازی های SPIDER-MAN HOMECOMING رونمایی شد !

این بهترین اسباب بازی مرد عنکبوتی در سالهای اخیره!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

best of the best
#1 best of the best 1397-05-09 10:59
خدا وکیلی به شما افتخار میکنم استاد ترابی
این سایت نمونه یک سایت کاملا بی تعصب است
شما عاشق مرد عنکبوتی هستید و سایت هم مختص مرد عنکبوتیه ولی همیشه هم خوبی رو میگید و هم بدی
اون از مقاله هایی مثل "بیخود ترین دشمنان مرد عنکبوتی" یا "بدترین داستان های مرد عنکبوتی" و اینم از بدترین عروسک ها
واقعا کارتون درسته
نقل قول کردن
Eragon
#2 Eragon 1397-05-09 11:23
ادم این عروسکا رو میبینه بغضش میگیره میخواد بزنه زیر گریه :cry: :cry: :cry: واقعا حقش بود تو این مقاله بیان
نقل قول کردن
ilia_comic_khoon
#3 ilia_comic_khoon 1397-05-09 11:31
واقعا که بهترین سایتید.شخصیت موردعلاقمون مردعنکبوتی هست شما هم از بدی :-x هاش میگید هم از خوبی هاش :D .
مقاله فوق العاده خوب و جذاب بود.خیلییی خوشم اومد.
فکر کنم تو تیتر مورد شش باید حرف م رو باید حذف کنید.
امیدوارم مقاله ی بهترین اکشن فیگور های مردعنکبوتی هم روزی در سایت باشد.... :D
راستی آقای ترابی شماره 1 از کمیک مردعنکبوتی شگفت انگیز کی میاد رو سایت؟(خیلی منتظرشم!)
نقل قول کردن
ali.stark
#4 ali.stark 1397-05-09 11:41
ممنون بابت مقاله
من به شخص از مرد عنکبوتی ساحلی خیلی بدم اومد
نقل قول کردن
mani s.h
#5 mani s.h 1397-05-09 12:58
استاد وقت کردی بهترین اسباب بازی هاشو هم لیست کنین هرچند احتمالا لگوییش یا هات تویز هاش اول میشن ولی بازم خوبه.در کل فکر کنم ایده شماره
۱۵ از اون فیلمه که قرار بود مردعنکبوتیو مثل هیوا درست کنن و دارک باشه(البتا خدارو شکر درست نشد)
۱۴ به مردعنکبوتی وفادار نیست چون مگه مردعنکبوتی کسیو میکشه که شمشیر دسشه ولی دروغ چرا از زره اش خوشم اومد اما سوال مهم اینجاست مگه لاباسش سیمبیویی که علامت ونوم رو داره.
در کل با اسباب بچه ها کاری ندارم ولی چرا یه خورد به اسپایدی وفادار نیستن همونطور که استاد گفتن قرار اینم یه راه برای علاقه مند شدنشون باشه پس چرا درست علاقه مند نشن ولی همیشه دوتا چیز از بچگی باهات میمونه و همیشه دوسش داری یکی مردعنکبوتی و دومی اسباب بازی.
یه سوال درست مددعنکبوتی موربیوس داره اما سری جنگ خوناشام چرته مگه اسپایدی بتمنه.اگه واسه بتمن بود اینقدر بدم نمیومد.راستی اون خفاش عنکبوتی کوچک که کنار اسپایدر بت بود مزخرف ترش میکنه
اسپاید هالک هم یه جورایی از طبیعی بودن در اومده چرا فقط شلوار و استین و دستکشاش پاره شده؟
مردعنکبوتی ساحلیم اوقم گرفت کلا ایده اش بده تو ساحل پیتر میخواد با کی بجنگه که لباس مخصوص مصلا داره مردشنی یا مارمولک؟
مردعنکبوتی بازی مخاطراتی اسپایدی خوبه ها اما وسایل جانبیش چرته
مردعنکبوتی سافاری خخخخ منو یاد لاتی میندازه که استیناشو داده بالا و سینه کفتری راه میره تصور کنین دام دادام دام!!!!
زحمت ندادن یه لباس فضای مخصوص برا اسپایدی بذارن اصلا تا وقتی وکه ایرون اسپایدر هست لباس فضایی میخواد چیکار؟
هالک باستر که به نظر من خرباستر اصلا چه ربطی داره مزخرف
شوک.پولادین منو یاد شکارچی تو بیگانه میندازه و بیشتر شبیه هیوااست تا سایبورگی اسپایدی
مشت خرکی(اینقدر ازش بدم میاد که نه اسم مردعنکبوتی کنارش می ذارم نه خشمگین) هم منو یاد فیلم های جکیچان و خدا بیامرز بروسلی میندازه.راستی این لباسا رو مگه تو معبد ها موقع تمرین نمیپوشن تازشم نباید اصلا تم عنکبوتی داشته باشه طبق رسوم باید لباس ساده باشه و همه یه رنگ جز استاد و اساتید.
تا یادم نرفته .اسباب لازی موردعلاقه الانم از اسپایدی لگو هست ولی وقتی بچه بود دقیقا یادمه تو یکشنبه بازار فردیس یه فروشنده فقط یه سری اکشن فیگور مردعنکبوتی سام ریمیو میفروخت نمیدونم رسمی بود یانه اخه جلد نداشتو منم بچه بودم ولی یادم طراحی واقعا دقیق بود پا ها زانوها آرنج ها بازو ها کله و کمرش حرکت میکرد و من عااااشششقققش بوم خیلی با حال بود عکسشو گیر بیارم میذارمش تو نظرات
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1397-05-09 13:03
به نقل از ilia_comic_khoon:

راستی آقای ترابی شماره 1 از کمیک مردعنکبوتی شگفت انگیز کی میاد رو سایت؟(خیلی منتظرشم!)

والا خیلی وقته ترجمه شده
ولی مبین خان امیری کامپیوترش مشکل پیدا کرده
ولی ایشالا یکی دو روز دیگه ادیتش تموم میشه
امروز هم قراره شماره 301 spectacular رو بزاریم تو سایت
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1397-05-09 13:06
به نقل از steve ragers:
استاد وقت کردی بهترین اسباب بازی هاشو هم لیست کنین هرچند احتمالا لگوییش یا هات تویز هاش اول میشن ولی بازم خوبه.

راستش اونقدر عروسک و اسباب بازی معرکه اسپایدرمن داره که خیلی سخته بهترین ها رو انتخاب کرد
ولی به فکرش هستم
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#8 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-09 13:08
اَّه اَه!چه عروسک های چرت و مسخره ای بود!! :-x :-x
به نقل از mtm:
به نقل از ilia_comic_khoon:

راستی آقای ترابی شماره 1 از کمیک مردعنکبوتی شگفت انگیز کی میاد رو سایت؟(خیلی منتظرشم!)

والا خیلی وقته ترجمه شده
ولی مبین خان امیری کامپیوترش مشکل پیدا کرده
ولی ایشالا یکی دو روز دیگه ادیتش تموم میشه
امروز هم قراره شماره 301 spectacular رو بزاریم تو سایت

ایول!دستتون درد نکنه استاد.
در ضمن خبر فوقالعاده برای طرفداران بازی Marvel Contest of Champions
جمجمه قرمز،هایمدال،کو رگ و میک در فیلم ثور راگناروک به بازی اضافه شدند!!! 8)
نقل قول کردن
dr.artist
#9 dr.artist 1397-05-09 13:14
این لباس مرد عنکبوتی سافاری آدمو کاملا یاد لباس یونیفورم روانی های تیمارستان آرکهام میندازه :lol:
نقل قول کردن
mehran spidey
#10 mehran spidey 1397-05-09 13:56
مقاله ی جالبی بود ، خداییش این دیگه چه اکشن فیگور هایی بود :o والا آدم رو یاد همه چیز مینداختند به جز اسپایدی ! مخصوصا این شرکت Toybiz که واقعا شورش رو در آورده بود ! راستی آقای ترابی یه مقاله هم اگه میشه درباره ی بهترین اکشن فیگور های اسپایدی هم‌ بنویسید ، واسه دکوراسیون اتاقم خیلی خوبه :lol:
نقل قول کردن
Spider-Fan
#11 Spider-Fan 1397-05-09 15:43
تاپ لیست باحالی (!) بود!
خیلی خوبه که سایت، در عین تخصصی بودنش، همیشه جنبه های فان داشته و اصطلاحا "خشک" نبوده!
اسپایدرمن، علاوه بر داستان‌های ماندگار و زیبا، شخصیت‌پردازی درجه یک، کاراکتر‌های مکمل جذاب و تمام دلایلی که اون رو تبدیل کرده به «بهترین کاراکتر کمیک‌بوکی»، قدرت‌های باحالی هم داره!
از ماسک و کاستوم مجذوب‌کننده‌ش و وب‌شوتر هاش تا حس‌عنکبوتی و شیوه مبارزه جالبش‌.
واسه همین برای کمپانی‌های ساخت اسباب بازی خیلی پول‌ساز بوده و هست.
این دو تا از بهترین فیگور های اسپایدرمن‌هه از نظر من:

۱. اکشن فیگور انحصاری



این کمپانی، بهترین فیگور ممکن از روی اسپایدرمن رو ساخته! تمام جزئیات کاستوم اون رعایت شده و انگار کاملا از دل کمیک‌بوک ها بیرون اومده!
به‌همراه یک stand تاری با یک دوربین عکاسی و روزنامه "دیلی بیوگل" عرضه می‌شه و ماسک نمادین نصفه اسپایدرمن!
خلاصه که اگر یک فن تمام‌عیار اسپایدرمن هستین، می‌تونین ایم فیگور رو همین الان از وبسایت Sideshow Collectibles با قیمت ۴۰۰ دلار ناقابل (معادل ۴ میلیون تومان!) پیش‌خرید کنین و ماه نوامبر دریافت کنین!

(این کمپانی درضمن اکشن فیگورهای «سیلک»،«گوئن عنکبوتی» و «اسپایدرمن: مایلز مورالز» رو هم عرضه می‌کنه.)


۲. فیگور هوشمند Sphero


کمپانی Sphero یکی از بهترین هه در زمینه ساخت ربات ها و اسباب‌بازی های هوشمنده! (اگر فن Star Wars هستین، حتما ربات BB-8 این کمپانی رو دیدین)
این فیگور با شما حرف می‌زنه، از مامورین‌هاش داستان میگه و حسابی هم جوک بلده! (خیلی هم پر حرفه!)
با اپلیکیشن عنکبوتی، می‌تونین به ربات‌تون متصل بشین و از امکاناتش بهره‌مند بشین. (مثل دیدن انیمیشن های کوتاه و جذاب از نبرد های اسپایدی و...)
قیمت این ربات واقعا "هوشمند" معادل ۱۴۹.۹۹ دلار هست.
نقل قول کردن
ilia_comic_khoon
#12 ilia_comic_khoon 1397-05-09 16:06
به نقل از mtm:
به نقل از ilia_comic_khoon:

راستی آقای ترابی شماره 1 از کمیک مردعنکبوتی شگفت انگیز کی میاد رو سایت؟(خیلی منتظرشم!)

والا خیلی وقته ترجمه شده
ولی مبین خان امیری کامپیوترش مشکل پیدا کرده
ولی ایشالا یکی دو روز دیگه ادیتش تموم میشه
امروز هم قراره شماره 301 spectacular رو بزاریم تو سایت

ایولااااااااااا ااا مرسی :D :lol: :-)
spectacular که دیروز شماره ی 300 قرار گرفت!(خیلیییییی سرعتتون تو ترجمه و ادیت کمیک خوب شده دارید میترکونید!)
ایشالا مشکل کامپیوتر آقای امیری هم حل شه ;-)
نقل قول کردن
Spider-Fan
#13 Spider-Fan 1397-05-09 16:35
#14:
شماره ۳۰۱ سری PP:tSS واقعا ایده‌ی بکری داره!
نمی‌خوام اسپویل کنم!
راهنمایی: اسم آرک (شماره‌های ۳۰۱ تا ۳۰۳ این سری)
مطمئنا با خوندن این شماره به وجد میاین!
نقل قول کردن
Spider-Fan
#14 Spider-Fan 1397-05-09 18:04
#16:
درسته.
فیگور های hot toys رو پاک فراموش کردم!
این فیگور ها واقعا دقیق و با جزئیات زیاد از روی فیلم ها و بازی ها ساخته می‌شن. اونم با قیمت های نجومی!
نقل قول کردن
mmh112
#15 mmh112 1397-05-09 18:22
ممنون از مقاله
چند وقته تو کار اکشن فیگورم
واقعا خیلی هاشون داغون بودن
ولی من از هالک عنکبوتی و تار جنگلی خوشم اومد
حالا اینا که خوبه فیگور های چینی رو ندیدید.
uupload.ir/.../...
uupload.ir/.../...
uupload.ir/.../cg40_images_(6).jpeg
ولی مرد عنکبوتی فیگور شاهکار هم داره مثل:
uupload.ir/.../...
uupload.ir/.../...).jpeg
uupload.ir/.../mu5x_images_(8).jpeg لطفا مقاله ی بهترین ها رو هم بنویسید
نقل قول کردن
spiderpunisher
#16 spiderpunisher 1397-05-10 05:44
شاپالاق!
کوجیما هم عالی بود کلی خندیدم فقط حیف نمیتونه دیگه متال درست کنه و فک کنم کونامی بود که به حرف های یه بچه ۲ ساله گوش داد و Survive رو ساخت :-x
خیلی مقاله فانی بود و کلا همه مقالات شما استاد فان هستند و وقتی موضوع اش هم فان باشه این اتفاق بیشتر هم میشه یا به قول خودتون من هروقت عصبانی میشم فان تر به نظر میام. :D
نقل قول کردن
M.ALI.S.S
#17 M.ALI.S.S 1397-05-10 09:43
ترجمه ی شاپالاق عالی بود ، به نظر من چیزی که میتونه بیشتر از این حرص بده کتاب های رنگ آمیزی ای هستن که رنگ اصلی شخصیت ها رو عوض میکنن
نقل قول کردن
Love.Spidey
#18 Love.Spidey 1398-02-19 19:25
مورد های ۱،۳،۶،۶،۹،۱۴و۱۵ رو که دیدم واقعا خندم گرفت آخه واقعا همچین چیزی از مرد عنکبوتی دیدن؟ واقعا کی میره این چیزا رو میخره؟ انگار فقط شکل مرد عنکبوتی رو دیدن بعد دیدن محبوبه این چیزایی که بیشتر از عجیب و زشت مسخره و خنده داره ساختن :sad:
نقل قول کردن
Agamotto
#19 Agamotto 1399-07-15 14:35
ضمن تشکر یک سوالی برام پیش اومد چرا مارول از این اسباب بازی ها شکایت نکرده آخه یعنی چی مرد عنکبوتی درست میکنید ک چهار تا پا داره :o
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#20 AmirhoseinJafari2005 1399-10-19 18:43
عالی بود من از مورد ۱۰ خوشم اومد :D
نقل قول کردن
Ghost Rider
#21 Ghost Rider 1400-03-01 21:35
عالی
من همیشه اینو میخونم و میخندم(فکر کنم مقالات مربوط به اکشن فیگور رو دونه ای ۱۲ بار خوندم :lol:)
آقا با این وضعیت قیمتا که یدونه ۵۰۰ هزار تومنی اسپایدرمن گیرت بیاد دیگه نباید بگی گرونه! بچسب ولش نکن
خدا شاهده یدونه هالک دیدم ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان نا قابل :-|
به جان خودم مفصلاش اینا بودن
حرکت پا رو به جلو و عقب
حرکت دست ۳۶۰ درجه
جان من یه اکشن فیگور ۲ میلیون تومانی، با این مشخصات، ارزش خرید داره؟
راستی استاد جان شماره ۱۰ با توجه مفصل هایی که در تصویر بود(از جمله انگشت :o) به نظر من خوبه... آخه من از این مسخره بازی ها که اسپایدرمن اشعه گاما خورد و هالک هم اسپایدرمنی شد خوشم میاد :lol:
راستی یه خبر غمگین دیگه راجع قیمتا :cry:
اون اسپایدرمنی بود که تو یکی از مقاله های بدترین اکشن فیگور ها بود و دراز کشیده بود با اسنایپر، تو دیجی کالا ۱۱۰ هزار تومن :D
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید