10 هدیه برتری که میتوانید برای یک هوادار واقعی مرد عنکبوتی بخرید!

10 هدیه برتری که میتوانید برای یک هوادار واقعی مرد عنکبوتی بخرید!

توی این مقاله با گزینه هایی مواجه می شوید که فقط مختص هواداران واقعی اسپایدی است!

 

مقدمه: مرد عنکبوتی یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای مارول است. حتی خیلی قبل از اینکه توی فیلم های مارول استودیو حضور پیدا بکنه، فیلم های اختصاصی خودش، ویدیو گیم های اختصاصی و کالا های مربوط به این شخصیت فراوان بودند. این روزا هم با حضور شگفت انگیز مرد عنکبوتی هم در آثار سینمایی و هم در دنیای کمیک باید گفت که بهترین زمانه که هوادار مرد عنکبوتی باشید. همونطور هم که میدونید، هواداران کمیک عاشق این هستند که آثار زیادی از شخصیت مورد علاقشون توی خونه یافت بشه. توی این مقاله با 10 تا از اونا آشنا می شویم.

 

10- کتاب تصاویر بازی اسپایدرمن PS4

مرد عنکبوتی: کتاب تصاویر بازی اسپایدرمن PS4

این بازی مرد عنکبوتی که آخرین بازی ساخته شده توسط شرکت اینسومنیاک می باشد، به عقیده خیلی ها یکی از بهترین بازی هایی ابرقهرمانی می باشد که تا به حال ساخته شده. همونطور هم که میدونید و اخبارش رو توی سایت خودمون بیان کردیم، این بازی برنده جایزه های زیادی شده و موفقیت بی نظیری به حساب میاد، چندی پیش هم که به عنوان پرفروش ترین بازی ابرقهرمانی تاریخ شناخته شد. بنابراین این گزینه رو که در واقع یه کتابه، به شدت به هواداران گیمر مرد عنکبوتی پیشنهاد میکنیم. این کتاب به تحلیل دقیق جزئیات بازی میپردازه و به طور کامل بازی برتر سال قبل رو بررسی میکنه، همچنین شامل کانسپت آرت هایی می باشد که در طی پروسه تولید بازی به عنوان یک ایده در بازی قرار گرفتند و یا حذف شدند.

 

9- مرد عنکبوتی SPHERO

مرد عنکبوتی SPHERO

وقتی خیلی از مردم دوس دارند چیزهایی مثل Amazon Alexa یا Google Home داشته باشند، هواداران مرد عنکبوتی دنبال محصول "مرد عنکبوتی "SPHERO هستند. این وسیله میتونه مثل یه ساعت زمان رو بگه و یا روی ساعت خاصی تنظیم بشه و زنگ بخوره. این اسباب بازی ویژگی های زیادی داره که به مرد عنکبوتی مرتبطه و میتونه خیلی سرگرم کننده و فان باشه، از نظر ظاهری هم که عالیه و چشمان LCD داره که باعث میشه مثل فیلم ها خفن به نظر برسه.

 

8- مرد عنکبوتی به سوی دنیای عنکبوتی: کتابچه تصاویر  

مرد عنکبوتی به سوی دنیای عنکبوتی: کتابچه تصاویر

صد در صد از یکه تازی انیمیشن به سوی دنیای عنکبوتی و اخبار شگفت انگیزش خبر دارید. این انیمیشن همونطور که در اینجا گفته شد، اسکار بهترین انیمیشن سال رو هم کسب کرد. این انیمیشن یه نعمت  برای هواداران مرد عنکبوتیه. بنابراین یقینا کتاب هنر فیلم این انیمیشن میتونه برای هر طرفدار اسپایدی جذاب باشه. این کتاب درباره نحوه ساخت این انیمیشن توضیح میده. همچنین شامل مصاحبه هایی است که با سازنگان انیمیشن انجام شده و ایده پردازی های آنان را توضیح میدهد. همچنین یه سری کانسپت آرت شگفت انگیز هم داره که برای هر کسی میتونه جالب باشه.

 

7- موسیقی انیمیشن مرد عنکبوتی: به سوی دنیای عنکبوتی

موسیقی انیمیشن مرد عنکبوتی: به سوی دنیای عنکبوتی

به سوی دنیای عنکبوتی یه شاهکار کمیکی بود. یه انیمیشن همه چی تمام بود و مثل دیگر ویژگی های مثبتی که داره، موسیقی این انیمیشن هم حرفی برای گفتن باقی نمیزاره و شمارو میخکوب میکنه! موسیقی اون به شکل ظریف شما رو با داستان و مایلز مورالزی که هنوز یه بچه هست و نمیدونه قدرت های عنکبوتی داره، همراه میکنه. همچنین اتمسفر تکنولوژیکی و مدرن انیمیشن رو به خوبی قالب میکنه. در ادامه با آمدن مرد عنکبوتی های دیگر از دنیای مختلف و ایجاد نبرد های نفس گیر و صحنه های پرتنش، موسیقی تند تر و متفاوتی رو می شنویم و تاثیرگذاری پانل ها رو دو چندان میکنه. این یکی میتونه برای یه هوادار اسپایدی بسیار ارزشمند باشه. موسیقی به سوی دنیای عنکبوتی در دو قالب سی دی و صفحه گرامافون موجود و قابل خریده.

 

6- سریال کامل مرد عنکبوتی خارق العاده (بلوری)

سریال کامل مرد عنکبوتی خارق العاده (بلوری)

از بین تمام حضور های مرد عنکبوتی در سینما و تلویزیون و دنیای بازی، سری مرد عنکبوتی خارق العاده همواره یکی از بهترین و پخته ترین اقتباس ها از روی شخصیت درجه یک دنیای مارول بوده و مسلما برای همیشه در ذهن هواداران واقعی اسپایدی باقی خواهد ماند. این سریال تکرار نشدنی، متاسفانه هرگز کامل نشد و پخش آن به دلایلی متوقف شد. به همین سبب یقینا پکیج کامل این سری به یاد ماندنی که در دو قالب دی وی دی و بلوری عرضه شده، هر اسپایدی فنی رو به وجد میاره. اگر هم تا به حال این سریال رو ندید، پس به هیچ وجه جرئت نکنید خودتون رو یک اسپایدی فن بنامید!

  

 5- Legendary: Paint the Town Red  

Legendary: Paint the Town Red

این مورد یک بسته شامل یه سری کارت ها از بعضی شخصیت های مارول می باشد و در حقیقت یک نوع بازی به نام Deck-Buildingاست. این پکیج مسلما میتونه یه سرگرمی کمیکی جالب برای هر اسپایدی فنی باشه. نام این پکیج بزرگ Paint the Town Red می باشد و بازی محبوبی بین کمیک فن ها محسوب می شود. همچنین شخصیت های مختلف داستان های مرد عنکبوتی مثل اسکارلت اسپایدر، مرد عنکبوتی سیمبیوتی، بلک کت و بعضی از نقش های فرعی دیگر از جمله شخصیت های موجود در این پکیج می باشد.

 

4- فیگور مرد عنکبوتی بازگشت به خانه

فیگور مرد عنکبوتی بازگشت به خانه

بعضی ها کلا عاشق این هستند که یه کلکسیون پر از محصولات شخصیت مورد علاقشون داشته باشند و به مراتب آن را گسترش دهند. از اونجایی که مرد عنکبوتی یک ابرقهرمان بسیار محبوبه، مسلما اکشن فیگور های زیادی از این شخصیت وجود داره. این یکی از محصولی از SEGA هست، از روی ظاهر مرد عنکبوتی در فیلم بازگشت به خانه ساخته شده و طراحی دقیق و ظریفی داره. مثل تار های روی لباس یا حتی حاشیه های موجود در قسمت آبی رنگ لباس. این اکشن فیگور در همین حالت بدون حرکت قرار گرفته و قابلیت حرکت اعضای بدن رو نداره و بیشتر حالت تزئینی داره.

 

3- فانکو پاپ آیرون اسپایدر

فانکو پاپ آیرون اسپایدر

این روز ها، فانکو پاپ ها به شدت دارن معروف میشن و خودشون توی دل هواداران و کلکسیونر ها جا می کنن. اسپایدی فن ها هم که بسیار خوش شانس هستند، چرا که تا دلشون بخواد از روی شخصیت محبوبشون اکشن فیگور های مختلف ساخته میشه. اما خب این یکی یه جورایی خاصه و مسلما هر اسپایدی فنی رو جذب میکنه. طرح پایه این فیگور از لباس آیرون اسپایدر در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت الهام گرفته. این فیگور به مناسب دهمین سالگرد مارول استودیو ساخته شد و به همین دلیل به طور کامل طلایی رنگ می باشد. البته همین رنگ هم باعث شده خیلی از جزئیات دقیق روی لباس به چشم نیاد. در کل، این فانکو پاپ عینا همون چیزیه که یه کلکسیون آثار اسپایدی نیاز داره.

 

2- جوراب های مرد عنکبوتی و ونوم

جوراب های مرد عنکبوتی و ونوم

مسلما جوراب های مرد عنکبوتی که در رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارند، میتونند گزینه خوبی برای هوادارانی که دنبال تنوع هستند، باشند. این ست هم خیلی میتونه جالب باشه و دو نوع مختلف با کیفیت های عالی رو در بر داره. یکی با تار های مشکی و لوگوی مرد عنکبوتی و دیگری با لوگوی سفید رنگ ونوم! از اونجایی که خیلی از اسپایدی فن ها از ونوم هم خوششون میاد، بنابراین با این کار میتونند با یه تیر دو نشون بزنند. همچنین مطمئنا گزینه های دیگری هم در رابطه پوشش فرد وجود داره که برای هر هواداری میتونه شیرین و لذت بخش باشه.

 

1- مونوپولی مرد عنکبوتی

مونوپولی مرد عنکبوتی

مونوپولی یه بازی سرگرم کننده و محبوب می باشد که هیچ وقت از مد نمی افتد و به راحتی میشه آن ها را در قالب فرانچایز ها و شخصیت های مختلف یافت. هواداران مرد عنکبوتی قطعا خوشحال می شوند وقتی متوجه بشن که مونوپولی مرد عنکبوتی هم وجود داره. تخته بازی با طرح های مرد عنکبوتی پوشیده شده. قطعه های این بازی از روی شخصیت های داستان های مرد عنکبوتی ساخته شدند، بنابراین توی این بازی میتونید به شکل شبیه سازی شده بر گرین گابلین چیره بشید و فضاهای داستان هارو بازسازی کنید. بنابراین بیاین گاهی هم کمی از دنیای تکنولوژی فاصله بگیرید و سرگرمی های دیگر رو هم امتحان کنید.

 

 محمد امین حیاتی

Cap-Spider Potter

Copyright © 2019 spidey.ir All rights reserved

(هر گونه کپی برداری از مطالب و تصاویر تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 چیزی که هر هوادار اسپایدرمن باید در خانه داشته باشه !

عشق عنکبوتی: الان بهترین وقته برای اینکه هوادار اسپایدرمن باشید!

مرد عنکبوتی محبوب ترین ابرقهرمان جهان شد

20 دلیل برای دوست داشتن پیتر پاركر/ مرد عنكبوتی

بهترین کمیک های مرد عنکبوتی به زبان فارسی

مرد عنکبوتی ارزشمندترین فرنچایز کمیک بوکی هالیوود شد

مارول ویژگی های شخصیتی پیتر پاركر/مرد عنكبوتی را منتشر كرد

كمیك های مرد عنكبوتی پرفروش ترین هستند

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Frank castle
#1 Frank castle 1398-06-29 16:10
سلام
ممنون از مقاله خوبتون
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#2 Pooya-Spidey 1398-06-29 16:13
مقاله باحال و فانی بود
دیگه میدونم برای تولد دوستای کمیک خونم چی بخرم.
نقل قول کردن
mehran spidey
#3 mehran spidey 1398-06-29 16:23
دوستان کمیک فن عزیز اگه خواستید برام هدیه ای بگیرید مورد 6 رو تهیه کنید لطفا :lol: من کشته مرده ی این سری کارتونی ام ! ایکاش رایت انیمیشن اسپایدی دست سونی بود و رایت سینمایی دست دیزنی ....
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#4 Cap-Spider Potter 1398-06-29 18:10
#3

spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...

:lol: :lol: اینم برای شما!
تازه، این یکی زیرنویس فارسی اختصاصی هم داره! :-*
نقل قول کردن
mehran spidey
#5 mehran spidey 1398-06-29 18:57
#4

اتفاقا این سریال رو به صورت کامل و با زیرنویس معرکه ی سایت تو هاردم دارم . خداییش ترجمه ی آقای رد مانستر خیلی دلنشین و روان بود ! من آرزو به دل موندم نسخه ی فیزیکی و بلوری این سریال رو داشته باشم ، البته اگه با زیرنویس های رد مانستر باشه که چه بهتر :-* :lol:
نقل قول کردن
sara
#6 sara 1398-06-29 19:20
جالب و عالی بود بیشتر از همه از جوراب خوشم اومد :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1398-06-29 19:26
به نقل از mehran spidey:
#4

اتفاقا این سریال رو به صورت کامل و با زیرنویس معرکه ی سایت تو هاردم دارم . خداییش ترجمه ی آقای رد مانستر خیلی دلنشین و روان بود ! من آرزو به دل موندم نسخه ی فیزیکی و بلوری این سریال رو داشته باشم ، البته اگه با زیرنویس های رد مانستر باشه که چه بهتر :-* :lol:

من برای به دست اوردنش 1 ساعت و نیم تو منهتن نیویورک پیاده روی کردم
وقتی رسیدم به فروشگاه گفت موجود نیست
گفتم سایتتون میگه هست
یه فروشنده سیاه پوست و جوان بود که خیلی مرد بود. چون 20 دقیقه وقت گذاشت و اونقدر تو انبارشون دنبالش گشت که پیداش کرد! خیلی ازش تشکر کردم (هر کی دیگه تو ایران بود عمرا اینقدر وقت میزاشت. به خدا اینا مسلمون واقعی هستن ، نه ما)
واقعا ارزشش رو داشت ...
نقل قول کردن
sara
#8 sara 1398-06-29 19:43
دمش گرم
نقل قول کردن
AliDR
#9 AliDR 1398-06-29 19:51
مقاله عالی بود ولی جای مورد یازدهم برای فیگورای هات تویز خالی بود خدا قوت و خسته نباشید به آقای حیاتی ،در مورد بلوری اسپکتکیولر خیلی با خودم کلنجا ر رفتم از آمازون بگیرم(زمانی که موجود بود) ولی چون قبلش تریلوژی اسپایدرمن سم ریمی رو از امازون گرفته بودم (نسخه ۴ دیسکه اش) ولی فقط دیسک اولش (اسپایدرمن ۱)رو دستگاه تونست پلی کنه کرد ولی برا بقیه دیسکاش (۲و۳ و دیسک اضافه) یک ارور از سونی پیکچرز میاورد میگفت ریجن پلیرتون هماهنگ نیست و نمیخوند (روی جفت کنسولام ps4 وxone تست کردم) برا همین ترسیدم اسپکتکیولرم بگیرم و همیشه حسرتشو خواهم داشت واقعا حیف ، آقای ترابی جسارتا ماله شما هم همین بلوری سری کاملشه یا منظورتون اون مجموعه سیزن اولش روی dvd بود که چند سال پیش تو یک کامنتی اشاره کردین که خریدینش ؟برای شما پلی کرد دیسک هارو؟
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1398-06-29 20:00
به نقل از AliDR:
در مورد بلوری اسپکتکیولر خیلی با خودم کلنجا ر رفتم از آمازون بگیرم(زمانی که موجود بود) ولی چون قبلش تریلوژی اسپایدرمن سم ریمی رو از امازون گرفته بودم (نسخه ۴ دیسکه اش) ولی فقط دیسک اولش (اسپایدرمن ۱)رو دستگاه تونست پلی کنه کرد ولی برا بقیه دیسکاش (۲و۳ و دیسک اضافه) یک ارور از سونی پیکچرز میاورد میگفت ریجن پلیرتون هماهنگ نیست و نمیخوند (روی جفت کنسولام ps4 وxone تست کردم) برا همین ترسیدم اسپکتکیولرم بگیرم و همیشه حسرتشو خواهم داشت واقعا حیف ، آقای ترابی جسارتا ماله شما هم همین بلوری سری کاملشه یا منظورتون اون مجموعه سیزن اولش روی dvd بود که چند سال پیش تو یک کامنتی اشاره کردین که خریدینش ؟برای شما پلی کرد دیسک هارو؟

مال من مشکلی نداره
برسم خونه یه عکس ازش میگیرم براتون میفرستم
کلا من تا به حال فقط یه بلوری خریدم که پخش نکرده و اونم نسخه ultimate edition فیلم ترمیناتور 2 بود
نقل قول کردن
AliDR
#11 AliDR 1398-06-29 20:08
#10 خیلی ممنونم آقای ترابی لطف میکنید پس با این اوصاف باید بگم از ایبی بگردن برام بخرن :lol:
نقل قول کردن
I am Ironman
#12 I am Ironman 1398-06-29 20:58
مقاله فان و جالبی بود :lol:
نقل قول کردن
AB.A.M
#13 AB.A.M 1398-06-29 22:57
مقاله عالی بود
اتفاقا من امروز 10 چیزی که هواداران اسپایدرمن درخانه داشته باشند که از همین نوع مقالات هست رو برای دوم میخوندم
چون خیلی فان و جالب و هیجان انگیزن و آدم از خوندمش سیر نمیشه .
و امروز هم که آقای حیاتی زحمت کشیدند و دوباره از این مقالات در اختیار ما قرار دادند.
نقل قول کردن
capitan_iran
#14 capitan_iran 1398-06-29 23:34
واقعا کاش دوستی داشتیم که از این هدایا بهمون میداد!
رفتم یه سرچ تو سایتای ایرانی که از آمازون وارد میکنن زدم برای این محصولات(سایتای خودمون که تعطیلن!)
با هزینه گمرکی و انتقال از دفتر آمریکا به ایران و... هزینش صد برابر میشد!حالا جدا از قیمت نجومی خودش به خاطر تبدیل ارز.
فکر کنم تا وقتی مهاجرت کنم باید منتظر بمونم :-*
نقل قول کردن
M.ALI.S.S
#15 M.ALI.S.S 1398-07-05 21:30
یه کتاب دیدم که تمام تاریخچه ی کمیک های مرد عنکبوتی رو داشت . خیلی خفن بود . جلد هر شماره ، خلاصه ی هر شماره... خیلی باحال بود ولی گرون بود :cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45