10 چیزی که هر هوادار اسپایدرمن باید در خانه داشته باشه !

10 چیزی که هر هوادار اسپایدرمن باید در خانه داشته باشه !

در این مقاله جالب سراغ چیزهایی می رویم که اگر اونا رو توی خونه هاتون نداشته باشید، پس یه هوادار واقعی مرد عنکبوتی نیستید!

مقدمه: معمولا هواداران دنیای کمیک، دوست دارند که نشانه هایی از شخصیت محبوب خود را توی خانه هایشان داشته باشند. اینطوری میتونند اونا رو توی بخش بخش زندگیشون حس کنند. از طرفی، این برای هر هواداری خیلی لذت بخشه که شخصیت مورد علاقه اش رو به شکل های مختلف توی زندگی روزمره اش ببینه. حالا ما در این مقاله، سراغ مرد عنکبوتی رفتیم و قصد داریم چند تا از جالب ترین وسایلی که تا به حال برای هواداران مرد عنکبوتی ساخته شده رو معرفی کنیم.

 

10- سِت لیوان مرد عنکبوتی

سِت لیوان مرد عنکبوتی

برای یه هوادار اسپایدی، این ست میتونه خیلی جالب باشه! لیوان های 16 اینچی با لوگوی مرد عنکبوتی روی بدنه اونا، دقیقا همون چیزیه که یه اسپایدی فن نیاز داره! اینطوری هر وقت تشنه هم شدید، یاد مرد عنکبوتی میفتید! همچنین میتونن یه هدیه دوست داشتنی به دوستان و نزدیکانی باشند که عاشق مرد عنکبوتی هستند، این یقینا خوشحالشون میکنه که یه ست لیوان با لوگوی اسپایدی توی آشپز خونه هاشون داشته باشند!

 

9- کیف دارای لوگوی مرد عنکبوتی

 کیف دارای لوگوی مرد عنکبوتی

یه کیف جمع و جور با لوگوی مرد عنکبوتی و تار های پیچ در پیچ، به همراه پس زمینه آبی و مشکی میتونه گزینه خوبی برای مجموعه وسایل مرد عنکبوتی شما باشه و یا حتی برای استفاده های شخصی نیز کاربرد زیادی داره! به هر حال هر کسی در بسیاری از مقاطع زندگیش از یه کیف برای حمل وسایلش استفاده میکنه. حالا این استفاده میتونه برای کلاس درس، کار و یا هر چیز دیگه باشه. به همین دلیل چنین کیفی برای اسپایدی فن ها میتونه خیلی هیجان انگیز باشه.

 

8- قُلک مرد عنکبوتی

قلک مرد عنکبوتی

هر کسی که خودش رو یه کلکسیونر ابزار و وسایل شخصیت های کمیکی میدونه، باید یکی از این قلک های خفن مرد عنکبوتی رو هم داشته باشه! این قلک میتونه حتی به عنوان یه دکور روی میز استفاده بشه. از طرفی از اونجایی که این وسیله باحال یه قلک به حساب میاد، میتونه هدیه خیلی با ارزش و منحصر به فردی برای دوستان و آشنایان توی هر سنی باشه.

 

7- فیگور فانکو پاپ لباس مرد عنکبوتی در بازگشت به خانه

فیگور فانکو پاپ لباس مرد عنکبوتی در بازگشت به خانه

فانکو پاپ ها معمولا برای چنین مجموعه هایی بسیار محبوب هستند. این یکی مربوط به فیلم بازگشت به خانه هست، جایی که تونی استارک تصمیم میگیره لباس پیشرفته ای که خودش برای پیتر پارکر ساخته بود رو ازش بگیره. این فانکو پاپ هم همونطور که می بینید، از روی همون لباس دست ساز مرد عنکبوتی توی فیلم ساخته شده و تقریبا جدیده، به همین دلیل خصوصا برای کودکان خیلی مناسبه. انصافا هم خیلی خوب اون شکل و طراحی ماسک و رنگ های لباس رعایت شده.

 

6- گوی بلورین سه بعدی مرد عنکبوتی

گوی بلورین سه بعدی مرد عنکبوتی

این گوی بلورین درخشان و لیزری، تصویری با سه بعد از مرد عنکبوتی رو نشون میده که پریده و حالت دستانش رو مثل زمانی که میخواد تار پرتاب بکنه، گرفته. از زیر این گوی نور های رنگارنگ خارج میشه و دیزاین خلاقانه این گوی باعث شده که بسیار زیبا به نظر برسه. به همین دلیل، این گوی بلورین یقینا یکی از زیباترین و ماندگار ترین وسایلی هست که میتونه توی کلکسیون یه کمیک فن وجود داشته باشه.

 

5- اکشن پلاشی های مرد عنکبوتی

اکشن پلاشی های مرد عنکبوتی

این مورد، یه مجموعه 5 تایی از اکشن پلاشی های مرد عنکبوتی هست که هر کدوم اونا، مرد عنکبوتی رو توی یه حالت متفاوت نشون میده. توی یکی از اونا مرد عنکبوتی داره از جایی بالا میره، یکی دیگه از تار آویزان شده، دیگری حالت نشسته اسپایدی رو گرفته و توی آخرین اکشن پلاشی با لباس قرمز و آبی، داره آماده پرتاب تار میشه. همچنین یکی دیگه هم هست که مایلز مورالز رو توی لباس مشکی و قرمز خودش نشون میده. این ست زیبا نمای بی نظیری به فضای اتاق یا هر جای دیگه ای که بخواین ازشون استفاده بکنید، میده. همچنین میشه اینارو به یک نوجوان یا جوان عاشق اسپایدی هم کادو داد، من خودم ازشون استقبال میکنم!

 

4- چراغ تزئینی سه بعدی ماسک مرد عنکبوتی

چراغ تزئینی سه بعدی ماسک مرد عنکبوتی

از این یکی میشه توی جایی مثل اتاق خواب استفاده کرد. نزدیک جایی که مشغول بازی های کامپیوتری و پلی استیشنی یا تماشای فیلم میشید! همچنین صد در صد برای اونایی که دنبال جمع کردن مجموعه وسایل زیبا از شخصیت مرد عنکبوتی هستند، بسیار مناسبه. از طرفی این وسیله برای درخشیدن احتیاجی به اتصال به برق نداره و بی سیمه، برای همین هم میشه خیلی جاها به کارش برد. یه صفحه ترک خورده هم داره که پشت ماسک قرار میگیره و اینطور به نظر میرسه که انگار مرد عنکبوتی داره با دیوار رو خورد میکنه! و باید بگم که این ماسک به دو صورت می درخشه، یکی تمام ماسک و یکی فقط چشمان اسپایدی. اینطوری حتی موقعی که میخواید بخوابید هم مرد عنکبوتی رو می بینید!

 

3- صندلی بازی مرد عنکبوتی

صندلی بازی مرد عنکبوتی

صندلی یکی از مهم ترین و لازم ترین وسایل هر خونه هست، حالا چقدر جالب میشه که همین صندلی که الان بر روی آن نشستید و دارید این مقاله رو میخونید، با طرح مرد عنکبوتی پوشیده شده باشه! این صندلی که توی تصویر می بینید دارای تار های مرد عنکبوتی و لوگوی اختصاصی اش می باشد، سطح نرم و راحتی داره و همچنین قابل تنظیمه. به همین سبب میتونه به شما یه استراحت عنکبوتی لذت بخش هدیه بده.

 

2- کازپلی مرد عنکبوتی

کازپلی مرد عنکبوتی

هیچ کلکسیون وسایل مرد عنکبوتی رو نمیتونید پیدا کنید که یکی از اینا رو نداشته باشه! شما یکی از لباس هارو به تن کنید، میتونید توی تاریکی شب دل به دریا بزنید و برید بیرون از خونه و احساس کنید که مرد عنکبوتی هستید! ما بچه که بودیم زیاد از اینا میخریدیم و می پوشیدیم! اما خب اونا جالب نبودند، اما این یکی تقریبا تمام جزئیات لباس اسپایدی رو رعایت کرده، از تار های کشیده شده روی لباس و لوگوی عنکبوتی گرفته تا چشمای بزرگ و سفید روی ماسک! کاملا هم از جنس اسپندکس هست و برای کودکان و بزرگسالان عاشق اسپایدی حرف نداره! حالت کشسانی هم که داره باعث میشه اگر یه وقت هوس کردید یکم حرکات آکروباتیک بزنید، مشکلی پیش نیاد!

 

1- کاپشن آیرون اسپایدر

کاپشن آیرون اسپایدر

این یکی رو اگر میخواید باید زود دست به کار بشید که خیلی محدوده! همونطور که از نامش مشخصه، از روی لباس کم نظیر مرد عنکبوتی توی فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت الهام گرفته شده. جالب اینجاست که این کاپشن به مناسبت اولین شماره از داستان های انتقام جویان که سال 1963 اومد، تولید شده و تنها 1963 عدد از آن موجود است! این لباس بافت نرم و لطیفی داره و یه لوگوی بزرگ عنکبوت روی اون وجود داره! این یکی رو حتی برای بیرون رفتن عادی توی شهر میشه استفاده کرد چون دیزاین زیبا و خلاقانه ای داره. این قطعا یکی از با ارزش ترین محصولاتیه که یه اسپایدی فن میتونه داشته باشه.

 

 محمد امین حیاتی

Cap-Spider Potter

Copyright © 2019 spidey.ir All rights reserved

(هر گونه کپی برداری از مطالب و تصاویر تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می باشد)

 

مطالب مرتبط:

عشق عنکبوتی: الان بهترین وقته برای اینکه هوادار اسپایدرمن باشید!

مرد عنکبوتی محبوب ترین ابرقهرمان جهان شد

20 دلیل برای دوست داشتن پیتر پاركر/ مرد عنكبوتی

بهترین کمیک های مرد عنکبوتی به زبان فارسی

مرد عنکبوتی ارزشمندترین فرنچایز کمیک بوکی هالیوود شد

مارول ویژگی های شخصیتی پیتر پاركر/مرد عنكبوتی را منتشر كرد

كمیك های مرد عنكبوتی پرفروش ترین هستند

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Spectacular Spider Man
#1 Spectacular Spider Man 1398-04-21 11:34
خیلی ممنون اقای حیاتی بابت مقاله.مقاله متنوع و جذابی بود. من که شخصا از مورد 2 و 10 خوشم اومد.
نقل قول کردن
K.Bagheri
#2 K.Bagheri 1398-04-21 12:21
عجب مقاله باحالی . ههههههه :D :lol: :lol:
تا حالا مثل این یکی رو ندیده بودم .
با اینکه من طرفدار مرد عنکبوتی نیستم اما از این مقاله خوشم اومد و حتی راستش الان دوست دارم چندتاییش رو داشته باشم .
نقل قول کردن
M.ALI.S.S
#3 M.ALI.S.S 1398-04-21 13:01
تخت عنکبوتی ، پتو و لحاف عنکبوتی ، پیکسل عنکبوتی ، میز تحریر عنکبوتی ، کمیک مرد عنکبوتی ، سی دی های قدیمی مرد عنکبوتی سم ریمی .

بسه ؟! :D :lol:
نقل قول کردن
M.ALI.S.S
#4 M.ALI.S.S 1398-04-21 13:03
به نقل از M.ALI.S.S:
تخت عنکبوتی ، پتو و لحاف عنکبوتی ، پیکسل عنکبوتی ، میز تحریر عنکبوتی ، کمیک مرد عنکبوتی ، سی دی های قدیمی مرد عنکبوتی سم ریمی .

بسه ؟! :D :lol:

البته منظورم از کمیک ، نسخه ی فیزیکی و اصل ماروله، نه اونایی که بیرون چاپ میکنن 8)
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#5 Pooya-Spidey 1398-04-21 13:05
مقاله باحالی بود
باید برم خرید :lol: :lol:
نقل قول کردن
moali
#6 moali 1398-04-21 13:15
مقاله funی بود ولی راستش برای ماها که سن و سالی ازمون گذشته و وارد دهه سوم زندگیمون شدیم، مثلا کوله پشتی مرد عنکبوتی ضایس :-* و رو این حساب معمولا فقط اکشن فیگور جمع میکنیم، منم بعنوان یه فن کمیک اکشن فیگورای هات‌تویزه اونجرزو دارم که خیلیم پزشو میدم ;-)
راستی استاد ترابی ببخشید بابت فضولیم، میخواستن ببینم شما هم که سن و سالی ازتون گذشته چیا از مرد عنکبوتی دارین؟ :lol:
نقل قول کردن
msj
#7 msj 1398-04-21 13:42
ولی اون هایی که تو ایران زندگی می کنن باید تو حسرت اینا بمونن چون به طور مثال همین یدونه فانکوپاپ به پول ایران 130 تومان میشه :cry: :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
رضا طهماسبی
#8 رضا طهماسبی 1398-04-21 14:32
به به - چه مقاله توپی - فقط کاش درباره ابر قهرمان و ابر شرور های دیگه بزارید مثل : جوکر - ثور ( تور ) - کاپیتان مارول - مرد اهنی - کاپیتان امریکا - همینا بسه اگر بزارید - ممنون از شما :)
نقل قول کردن
-محمد پارسیا -رحمانی
#9 -محمد پارسیا -رحمانی 1398-04-21 14:36
اقاي ترابي ميشه بگين ايران كجا ميشه اينارو خريد؟يا حداقل شبيهشو؟
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1398-04-21 14:52
به نقل از tony stark 3000:
اقاي ترابي ميشه بگين ايران كجا ميشه اينارو خريد؟يا حداقل شبيهشو؟

من از کجا بدونم اخه؟! :lol:
نقل قول کردن
هیراد کرمی
#11 هیراد کرمی 1398-04-21 17:22
اصلا ربطی نداره که یک هوادار هر چیزی از شخصیت مورد علاقشو داشته باشه هوادار واقعیه و اگه نداشته باشه نیست. این طرز فکر اشتباهی است ولی در کل مقاله خوبی بود. ممنون
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#12 Pooya-Spidey 1398-04-21 18:07
به نقل از captain_rogers_lover:
اصلا ربطی نداره که یک هوادار هر چیزی از شخصیت مورد علاقشو داشته باشه هوادار واقعیه و اگه نداشته باشه نیست. این طرز فکر اشتباهی است ولی در کل مقاله خوبی بود. ممنون

داداش این مقاله جنبه فان داشت و یکم آشنایی با وسایل تبلیغاتی اسپایدرمن به دل نگیر آقای حیاتی منظور بدی نداشت.
نقل قول کردن
amiraliii
#13 amiraliii 1398-04-21 18:55
سلام ببخشبد یه سوال داشتم
تا حالا توی کمیک اتفاق افتاده که هویت اسپایدرمن مخفی نباشه و همه بشناسنش؟
نقل قول کردن
moali
#14 moali 1398-04-21 19:19
به نقل از amiraliii:
سلام ببخشبد یه سوال داشتم
تا حالا توی کمیک اتفاق افتاده که هویت اسپایدرمن مخفی نباشه و همه بشناسنش؟

اره تو یه نسخه از جنگ داخلی
نقل قول کردن
sara
#15 sara 1398-04-21 19:56
خوش به حالتون آقای ترابی ما والا تو ایران این جور چیز ها واسمون آرزو شده به شخصه خودم اگه لباس از مرد عنکبوتی یا هر شخصیت کمیکی بپوشم باید تمسخر و تحقیر و توهین از خانواده و دوست و فامیل بشنوم :cry: :cry:
نقل قول کردن
-محمد پارسیا -رحمانی
#16 -محمد پارسیا -رحمانی 1398-04-21 20:18
خوش به حالتون اقاي ترابي.من آرزوم شده يه چيزي از ايرون من داشته باشم. :cry: :cry:
نقل قول کردن
mani s.h
#17 mani s.h 1398-04-22 07:55
ممنون بابت مقاله خیلی fun و جالبی بود کلا از مردعنکبوتی هرچی بخری کمه من خودم کلی اکشن فیگور از مردعنکبوتی داشتم که شانسی بدست آوردم البته الان خاکسترشونم نیست،لباس مردعنکبوتی داشتم و خیلی چیزای دیگه مثل اون لیوان البته مال من لیوان گلیش بود.الانم یه چنتایی ازش لگو دارم که دادم داداشم تنها کالکشنی که دارم بخش سرگرمی مجازی مردعنکبوتی که دارم جمع میکنم و به لطف محبوبیت مردعنکبوتی چه تو ایران و چه در خارج زیاد سخت نیست البته هزینه های اینترنتش واقعا زیاده از کالکشن هام میتونم کمیک ها ، فیلم ها، کارتون ها ، سریال ها و.. البته بجز بازی میتونم نام ببرم که هنوز ۷۰ درصدشو ندیدم و نخوندم که باید وقت بذارم .
خدا اسپایدرمن رو واسمون بیشتر کنه.
نقل قول کردن
persian_spider
#18 persian_spider 1398-04-23 09:42
ایول مقاله خیلی خوبی بود

راستی دوستان من میدونم اینهارو تو ایران باید از کجا خرید البته همش نه ولی بعضی هاش تو دیجیکالا هست

یه سوال درمورد مرد عنکبوتی داشتم ، میخواستم بدونم چطور مرد عنکبوتی وقتی دست کش لباسش رو پوشیده از دیوار میره بالا آخه این دستشه که حالت چسبناک داره مثل این میمونه که دور دست های یه عنکبوت رو با پارچه ببندیم دیگه نمیتونه از دیوار بره بالا چون دیگه دستش تماس نداره با دیوار. :o
نقل قول کردن
رضا طهماسبی
#19 رضا طهماسبی 1398-04-23 10:35
سلام یه سوال دارم ---- چرا مرد عنکبوتی تو فیلم های اسپایدر من 1 و 2 و3 سام ریسی با دستگاه تار پرتاب نمیکرد ؟ یعنی اونموقع از دستاش تار بیرون میومد - ولی الان تو فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز و بازگشت به خانه و همینطور دور از خانه - پیتر از دستگاه تار پرتاب کن استفاده میکنه - چرا ؟
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1398-04-23 14:01
به نقل از mstreza:
سلام یه سوال دارم ---- چرا مرد عنکبوتی تو فیلم های اسپایدر من 1 و 2 و3 سام ریسی با دستگاه تار پرتاب نمیکرد ؟ یعنی اونموقع از دستاش تار بیرون میومد - ولی الان تو فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز و بازگشت به خانه و همینطور دور از خانه - پیتر از دستگاه تار پرتاب کن استفاده میکنه - چرا ؟

bit.ly/2JydwZJ
نقل قول کردن
tom
#21 tom 1399-02-14 17:30
اقا این ها کجا پیدا میشه ما بری م بخریم :-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45