10 دیالوگ برتر فیلم "انتقام جویان: پایان بازی"

10 جمله برتر فیلم "انتقام جویان پایان بازی"

این مقاله به مناسبت سالگرد اکران فیلم خارق العاده "اونجرز: پایان بازی"  بار دیگر در صفحه نخست سایت قرار میگیره.

من بارها و بارها در مقالات اخیر خودم از فیلمنامه این فیلم تعریف کرده ام و بهتون گفته ام که چقدر حساب شده روی هر کلمه و صحنه این فیلم کار شده است. برای این منظور فقط کافیه به دیالوگ های معرکه این فیلم دقت کنید که هم زیبا هستند و هم عاطفی، حماسی، تاثیرگذار و عمیق. نکته شگفت انگیز درباره دیالوگ های فیلم اینه علیرغم اینکه تمام خصوصیات مذکور رو دارند اما در عین حال به خوبی در خدمت شخصیت پردازی ها و انگیزه های شخصیت ها هستند و به شعور مخاطب احترام میگذارند.  اگه امسال حداقل کاندید اسکار بهترین فیلمنامه نشه واقعا حقش رو خوردن. در این مقاله با 10 جمله برتر این فیلم آشنا میشوید.

 

این مقاله ها رو هم بخونید بد نیست! :

15 دیالوگ برتر فیلم های مارول

10 صحنه ای که از فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" حذف شد

10 صحنه برتر و تاثیرگذار فیلم "انتقام جویان: پایان بازی"

 

10- "این بزرگترین نبرد کل عمر ماست و ما قراره توش برنده بشیم، به هر قیمتی که شده"

این بزرگترین نبرد کل عمر ماست و ما قراره توش برنده بشیم، به هر قیمتی که شده

قبل از اینکه گروه بخوان به سفرهای زمانی برن تا سنگ های بی نهایت رو به دست بیاورند ، استیو راجرز جمله ای گفت که به طور خلاصه کل روحیه تیم در آن لحظه را بیان کرد:

THIS IS THE FIGHT OF OUR LIVES. WE ARE GOING TO WIN. WHATEVER IT TAKES

در سال 2012 گروه اونجرز جون خودشون رو گذاشتند تا جلوی تهاجم لوکی و ارتش فضایی او را بگیرند و در سال 2015 هم برای مبارزه با الترون چیزی نمونده بود که کشته بشن ولی برای مقابله با ثانوس قرار بود به هر قیمتی که شده برنده بشن. و البته نکته جالب اینه که بعد از شنیدن این جمله توسط اعضای گروه، راکت ازش تعریف میکنه! و راکت که همیشه مشغول طعنه زدن و متلک انداختنه معمولا از کسی تعریف بیخود نمیکنه! این نشون میده درست مثل دنیای کمیک ، کاپیتان آمریکا استاد سخنرانی های الهام بخشه!

  

9- "هر سفری، پایانی دارد"

 "هر سفری، پایانی دارد"

ما هممون این جمله را در تریلرهای فیلم شنیده بودیم ولی فکر میکردیم که منظور تونی از این حرف پایان یک دوره است ، نه پایان زندگی خودش. اما در فیلم این جمله را در مراسم ختم او در پیامی که از پیش ضبط کرده بود شنیدیم:

PART OF THE JOURNEY IS THE END

البته اگر بخواهیم به صورت تحت اللفظی ترجمه اش کنیم میشه "بخشی از سفر، پایانه" ولی میدونید که من عادت ندارم چیزی رو کلمه به کلمه ترجمه کنم پس بهتر و قشنگتر اینه که بگیم " هر سفری را پایانی است". واقعا ایده اون پیام ضبط شده فوق العاده بود چون اولا کاریه که از کسی مثل تونی انتظار میره و دوما اینکه بهترین روشه برای خداحافظی با شخصیتی که میلیون ها نفر عاشقش هستند. این جمله نشان میده که تونی در مدت 10 سال گذشته چقدر رشد کرده و چقدر تونسته از یک آدم خودخواه و خود شیفته به یک قهرمان تبدیل بشه چون قبول میکنه که شاید حتی کسی مثل او هم نتونه یک پایان خوش نصیبش بشه. واقعا بازم باید تکرار کنم که فیلمنامه این فیلم یک شاهکار بی نظیره که در آن تک تک جملات و دیالوگ هایش سر جای خودشون قرار دارند.

  

8- "پول هر چه قدر هم که گُنده باشه نمیتونه حتی یه ثانیه زمان برات بخره"

خب "پایان بازی" آخرین حضور تونی استارک در دنیای سینمایی مارول (MCU) هستش و در نتیجه سازندگان فیلم باید تمام خطوط داستانی مهم مربوط به او را جمع و جور میکردند. یکی از اونا مشکلاتی بود که تونی با پدرش (هاوارد) داشته و همیشه اعتقاد داشت پدرش برای او وقت نمیذاشته و همیشه سرگرم کار بوده. در فیلم "جنگ داخلی" هم دیدیم که با اون دستگاه به خاطره آخرین ملاقات تونی با پدر و مادرش اشاره شد (قبل از مرگشون) و اینکه تونی همیشه حسرت به دل موند که باهاشون چرا درست و حسابی خداحافظی نکرد. پس صحنه خداحافظی تونی با پدرش در فیلم "پایان بازی" واقعا از هر نظر مهم و تاثیرگذاره. تونی در اون اواخر مکالمه میخواد یه جمله نصیحت آمیز به باباش بگه که دقیقا همونیه که یه زمان از زبان پدرش (یعنی هاوارد) شنیده بود:

NO AMOUNT OF MONEY EVER BOUGHT A SECOND OF TIME

در کل باید با من هم عقیده باشید که واقعا فیلمنامه نویسان فیلم چقدر قشنگ وقتی او و استیو را به گذشته (دهه 70 میلادی) بردند، سبب شدند تا تونی بتونه با پدرش دیدار و خداحافظی کنه. این ملاقات باعث میشه تونی بفهمه درباره پدرش اشتباه میکرده و او همیشه دوستش داشته (حتی اگر گاهی اوقات سرش شلوغ بوده و برایش وقت نگذاشته). ضمن اینکه تونی با گفتن این جمله نشون میده دیگه با پدر خودش مشکلی نداره و به قول معروف باهاش صلح کرده.

  

7- "من آدم ها رو از روی بدترین اشتباهشون قضاوت نمیکنم"

 "من آدم ها رو از روی بدترین اشتباهشون قضاوت نمیکنم"

یکی از نکات جالب این فیلم اینه که هیچ کدام از اعضا نمیدونستند چطوری باید سنگ روح را به دست بیاورند چون در واقع اونجا نبودند که ببینند در فیلم "جنگ بینهایت" چطور ثانوس با قربانی کردن دخترش این سنگ را به دست آورد. ولی وقتی هاکای و بلک ویدو به سیاره وُرمیر رفتند و ار قضیه با خبر شدند یک جور "نبرد انتحاری" (suicide battle) بین آنها رخ داد تا جون خودشون را فدا کنند که واقعا تلخ و تاثیرگذار بود. بلک ویدو از ابتدای فیلم بار عاطفی سنگینی را با خودش حمل میکرد و معلوم بود حاضره هرکاری بکنه تا از دست رفتگان دوباره برگردند. او هرگز خانواده ای نداشت و در واقع اونجرز خانواده اش بودند . پس از دست دادن اعضای این گروه در نتیجه بشکن ثانوس، برایش به منزله از دست اعضای خانواده بود. از طرفی هاکای هم بعد از از دست دادن خانواده اش دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت . او برای اینکه ناتاشا رو متقاعد کنه بهش میگه که تو میدونی من (اخیرا) دست به چه کارهایی زده ام. ولی ناتاشا در جواب بهش میگه:

I DON'T JUDGE PEOPLE BY THEIR WORST MISTAKES

یعنی "من آدم ها رو از روی بدترین اشتباهشون قضاوت نمیکنم". و هاکای در جواب میگه " شاید باید قضاوت کنی" که ناتاشا سریعا جوابش رو اینطور میده :"ولی تو درباره من قضاوت نکردی". این مساله باز هم نشان دهنده گذشته خاکستری بلک ویدو هستش (باز هم میگم که واقعا تک تک جمله های فیلمنامه "پایان بازی" را با حساب و کتاب نوشته اند). زیرا شخصیت او طوری بود که شاید اولش وقتی به انتقام جویان ملحق شد کسی بهش اعتماد نداشت چون فکر میکردن قابل اعتماد نیست و دنبال نقشه های خودشه (یادمون هست که در قضیه "جنگ داخلی" به تونی و گروهش خیانت کرد) ولی با این فداکاری میخواست همه چی رو جبران کنه. پس این صحنه و این جملات نقطه اوجی عالی بودند برای رابطه قدیمی بین این دو شخصیت .

  

6- "بعضی ها بیخیال میشن، ولی ما نه"

بعضی ها بیخیال میشن، ولی ما نه

به نظرم این جمله شاید قشنگ ترین جمله ای بود که در تریلرهای فیلم "پایان بازی" از زبان استیو راجرز به گوش میرسید:

SOME PEOPLE MOVE ON. BUT NOT US

چون شالوده و عصاره گروه انتقام جویان را در خودش جمع کرده است. هر کدوم از اعضای این گروه در درون خودش انگیزه ای ذاتی داره تا علیرغم خطرات و ریسک های موجود به بقیه کمک کنه. به همین دلیله که بلک ویدو جون خودش رو داد تا سنگ روح به دست بیاد، به همین دلیله که کاپیتان آمریکا تا آخرین رمق با ثانوس جنگید ، به همین دلیله که ثور میخواست دستکش بینهایت رو بر دست کنه در حالی که میدونست شاید باعث مرگش بشه، به همین دلیله که هاکای خودش پیشنهاد داد که موش آزمایشگاهی سفرهای زمانی باشه، به همین دلیله که بروس بنر زندگی خودش رو به خطر انداخت تا از سنگ های بینهایت استفاده کنه و البته به همین دلیله که تونی استارک همه چیز خودش رو داد تا جلوی ثانوس گرفته بشه. پس شنیدن این جمله از زبان استیو وقتی داره به ناتاشا دلداری میده، خیلی به آدم حال میده. میگه: "خودم به بقیه توصیه میکنم که بزرگ بشن، به زندگی شون ادامه بدن و بیخیال (گذشته) بشن ولی ما نه". آره داداش ... انتقام جویان مثل بقیه نیستند که بیخیال بشن و برن پی استراحت. اونا تا تهش میرن.

  

5- "هر کسی ممکنه در اینکه قراره چه کسی باشه ناموفق باشه، ثور. معیار سنجش یک نفر یا یک قهرمان در اینه که چقدر در اینکه کی هستند موفق باشند"

ثور و مادرش

وقتی ثور به همراه راکت به سال 2013 و آزگارد میروند تا سنگ واقعیت را به دست بیاورند، او دقیقا لحظاتی قبل از اینکه مادرش (فریگا) به قتل برسه به آنجا میرسه. درسته که ثور سعی میکنه هویت خودش را پنهان کنه ولی مادرش خیلی سریع میفهمه. ثور نمیتونه مادرش رو متقاعد کنه که از مرگش دوری کنه چون مادرش با ساحره ها بزرگ شده و میدونه که سرنوشت رو نمیشه اینجوری تغییر داد. بعدش شاهد مکالمه ای هستیم بین مادر و پسر که فوق العاده است. ثور از عصبانیت و افسردگی میگه احساس گناه بهش دست داده چون نتونسته جلوی ثانوس رو بگیره. ولی مادرش دیالوگ مهمی رو بر زبان میاره : این مهم نیست که قراره کی باشی (یا بهت میگن که قراره کی باشی). مهم اینه که کی هستی".

EVERYONE FAILS AT WHO THEY'RE SUPPOSED TO BE, THOR. A MEASURE OF A PERSON, OF A HERO, IS HOW WELL THEY SUCCEED AT BEING WHO THEY ARE

در واقع فریگا با گفتن این جملات خواست به پسرش بگه که نذاره ناکامی ها شخصیتش رو تعریف کنند و اجازه نده توقعاتی که دیگران ازش دارند مسیر زندگی او را تعیین کنند. همین هم باعث میشه که ثور در پایان فیلم از آزگارد بره. وقتی ولکری بهش میگه باید پادشاه باشه، بهش میگه که دیگه خسته شده از اینکه باید چی باشه. بنابراین تصمیم میگیره تا با نگهبانان کهکشان بره تا به قول معروف خودش رو پیدا کنه. گفته بودم که فیلمنامه این فیلم شاهکاره. اینم یه سند دیگر برای اثبات این ادعاست. واقعا تک تک دیالوگ های فیلم حساب شده هستند و باعث میشوند شخصیت ها به شکلی دربیان که انگیز هاشون برای اعمالشون مشخص بشه.

 

4- "به نظر میرسه نفرت تباه کننده باشه و من ازش بدم میاد"

به نظر میرسه نفرت تباه کننده باشه و من ازش متنفرم"

در آغاز فیلم "پایان بازی" کاملا مشخص میشه که تونی استارک هنوزم از دست استیو راجرز عصبانیه (به خاطر قضایای "جنگ داخلی") ولی 5 سال بعد و بعد از اینکه پدر شده و حسابی حالش جا اومده (!)، تونی متوجه میشه که نفرت چقدر میتونه سمی باشه، هم برای خودش و هم برای اونی از که ازش متنفره. پس وقتی یک فرصتی پیش میاد که باهاش شاید بتونند اونایی که مرده اند رو برگردونند تونی سریعا رابطه اش رو با استیو بهبود میبخشه و بهش میگه:

TURNS OUT, RESENTMENT IS CORROSIVE AND I HATE IT

تونی حتی یک سپر جدید هم بهش میده. بعدشم به همراه بقیه به گذشته سفر میکنند تا سنگ ها رو به دست بیارند.

  

3- "انتقام جویان گرد هم آیید!"

"انتقام جویان گرد هم آیید!"

برادران روسو با استادی تمام نبرد استیو، تونی و ثور با ثانوس را پیش بردند. هر لحظه فکر میکردی الان پیروز میشن ولی یه اتفاقی میفتاد. تا اینکه سپر استیو شکست و ثانوس لشگرش رو از گذشته به حال آورد و گفت میخوام این سیاره رو بترکونم و از نو بسازم. جالبه که ثانوس اعتراف کرد هیچ وقت کینه شخصی تو جنگ ها و خرابی هایی که به بار می آورده نداشته ولی این بار واقعا میخواد این سیاره (یعنی زمین) رو نابود کنه چون حسابی از دست قهرمانانش کُفری شده!   یاس و ناامیدی در دل همه ما جا گرفته بود. ولی استیو مرد و مردانه بلند شد و جلوی ثانوس کمر راست کرد. تا اینکه ناگهان صدایی به گوش رسید و پرتالی باز شد و قهرمانانی که پودر شده بودن یکی یکی برگشتن. و در نهایت وقتی صف آرایی میکنند و استیو بالاخره برای اولین بار در MCU شعار معروف گروه اونجرز را به زبان میاره:

AVENGERS ASSEMBLE

یعنی تهِ حس لذت بخشی بود که خوره های کمیک مثل ما میشه نصیبشون بشه.کاملا هم ارزشش رو داشت که این همه منتظر بمونیم تا این جمله معروف رو در دنیای  سینما بشنویم. و استیو راجرز بود که این جمله رو گرفت چون فقط او باید بگه چون مثل دنیای کمیک او باید رهبر بقیه اعضا باشه و چون دیگران باید پشت او صف آرایی کنند...

  

2- "و منم آیرون من هستم"

 و منم آیرون من هستم"

ثانوس داشت رجز میخوند : I am inevitable . یعنی من اجتناب ناپذیرم. یعنی منو هر کاری کنید جلوم رو نمیتونید بگیرید و کاری رو که بخوام بکنم میکنم (این جمله را قبل از مردن هم گفته بود). ولی تونی خوب حالش رو میگیره و در حالی که سنگ ها رو به دست گرفته جمله معروفش رو میگه:

I AM IRON MAN

این بهترین دیالوگی ای بود که میتونست بگه. یعنی تو هر خری هستی باش ولی منم آیرون منم! اما بیایید کمی عمیق تر به این جمله نگاه کنیم. اولین بار این جمله را کی از زبان تونی شنیدیم؟ در پایان فیلم "مرد آهنی 1" اون موقع تونی جلوی خبرنگاران این جمله رو گفت. در واقع داشت به همه میگفت و نشون میداد که قراره یک ابرقهرمان متفاوت باشه و براش مهم نیست که هویت مخفی داشته باشه یا نه. یعنی هنوزم سرش باد داشت و مغرور بود! ولی اینجا این جمله رو داره در واقع به خودش میگه. چون دیگه یه قهرمان تمام عیار شده . این بازم نشون میده که تونی چقدر تو این سالها فرق کرده.

  

1- "من 3 هزار تا دوستت دارم"

من 3 هزار تا دوستت دارم

دختر ناز تونی استارک در ابتدای فیلم این جمله رو به باباش میگه. کلا بچه های کوچیک تا هر چقدر که بلد باشن بشمارن میگن همون قدر بابا و مامانشون رو دوست دارن. و البته این جمله بازم نشون میداد که تونی استارک چقدر از نظر شخصیتی پیشرفت کرده چون حالا دیگه خانواده تشکیل داده. یادتونه وقتی تو اون غار گیر کرده بود «ینسین» بهش میگفت عمرت رو تلف نکن؟ منظورش فقط این نبود که از استعداد های خودت درست استفاده کن بلکه منظورش این بود که یک خانواده تشکیل بده. تونی در این فیلم این کار رو انجام داده و پدر شده. و وقتی در اون پیغام از قبل ضبط شده برای دخترش همین جمله رو تکرار میکنه بهمون یادآوری میشه که او وقتی جان خودش را داد واقعا چقدر از خودش فداکاری نشون داده بود.

I LOVE YOU 3000

تونی میتونست آینده فوق العاده ای در کنار زن و بچه اش داشته باشه ولی پایان خوشش رو برای شادی دیگران فدا کرد. و ما هم تا ابد 3 هزار تا دوستت خواهیم داشت آقای استارک.

 دوستت دارم

 

حتما در بخش نظرات بهم بگید که آیا با این جمله ها یا ترتیب شون موافق هستید یا نه. آیا جمله یا دیالوگ دیگری هم بود که شما دوستش داشتید؟

 

 مهدی ترابی مهربانی

 

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مشابه:

15 دیالوگ برتر فیلم های مارول

10 صحنه ای که از فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" حذف شد

10 صحنه برتر و تاثیرگذار فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" (AVENGERS: ENDGAME)

نقد و بررسی فیلم "انتقام جویان ۴: پایان بازی" (AVENGERS 4 : ENDGAME)

واکنش منتقدین و هواداران به فیلم "انتقام جویان: پایان بازی"

داغ داغ! لینک دانلود نسخهٔ جدید پرده ای فیلم «انتقام جویان ۴: پایان بازی» 

رتبه بندی شخصیت های دنیای سینمایی مارول (MCU) از نظر قدرت فیزیکی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1398-03-01 15:14
اینم از دیالوگ برتر من:

"لطفا مقاله رو با دقت بخونید و هر جایی که غلط تایپی دیدید اطلاع بدید تا درست بشه"
PLEASE READ MY ARTICLE THOROUGHLY AND PRECISELY AND LET ME KNOW IF THERE IS ANY TYPING ERROR IN IT TO BE CORRECTED
:lol:
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1398-03-01 15:22
و اینم بگم که هر کی بخواد تو کامنت های این صفحه حرف های بی ربط و بچگونه و مزخرف و چیپ بزنه مثل "چرا ثور خپل شده بود؟ به نظرم چون خپل شده بود گند زدن به شخصیتش" ، "استیو سپرش رو وقتی پیر شد چطور اورد به زمان حال؟" ، "تسراکت توی کیف سامسونت بود در صورتی که ما قبلا دیده بودیم تسراکت کفِ جت جنگنده رد اسکال رو در اولین انتقامجو ذوب کرد "، ولکری چطور اسب بالدار آورد؟" بپرسه از سایت اخراجش میکنم! یعنی این سئوالات رو تو سایت میبینم به شعورم توهین میشه و البته به خدا کفره همچین حرف های بی ربطی راجع به این شاهکار بزنیم و خیال کنیم ازش ایراد و سوتی گرفتیم! تازه اگه اونایی که از این جور سئوالات میکنند این فیلم و فیلمای قبلی رو خوب دیده بودند جواب همه سئوالات بچه گانه شون رو پیدا میکردن
نقل قول کردن
spidey.hd
#3 spidey.hd 1398-03-01 15:38
بازم مثل همیشه مقاله عالی و بی نقص امیدوارم بازم مارول از این دسته فیلمای احساسی برامون بسازه چون خیلی کارشون خوبه تو این زمینه آدمو تا مرز سکته میبرن :)
#1
دیالوگ عالی بود :lol:
نقل قول کردن
Spider-Fan
#4 Spider-Fan 1398-03-01 15:43
هر چی در ستایش و تقدیر از عوامل این فیلم بگیم، کم گفتیم.
۱۱ سال ما رو با شخصیت‌ها همراه کردن و در دل ماجراجویی‌های متنوع بردن و با پایانی حماسی، تا ابد موندگارشون کردن.
و مرسی هم از آقای ترابی عزیز که توی این مدت برای کمیک‌فن‌ها کم نزاشتن با این حجم از مقالات!
خسته نباشین!

به نقل از mtm:
اینم از دیالوگ برتر من:

"لطفا مقاله رو با دقت بخونید و هر جایی که غلط تایپی دیدید اطلاع بدید تا درست بشه"
PLEASE READ MY ARTICLE THOROUGHLY AND PRECISELY AND LET ME KNOW IF THERE IS ANY TYPING ERROR IN IT TO BE CORRECTED
:lol:

:lol:
نقل قول کردن
ciuz
-1 #5 ciuz 1398-03-01 15:46
اقای ترابی جدیدا مقاله هاتون هم تو کانال و هم تو سایت خیلی اسپویل داره خواهشا تو تیتیر مقاله یه هشدار بزارین
نقل قول کردن
amirjjyy
#6 amirjjyy 1398-03-01 16:03
#2
:lol: دقیقا اینا از همونایی هستن که همه چیزو حاضر اماده میخوان و حتما یکی باید براشون توضیح بده یعنی انتظار داشتن روسوها یک ساعت از تایم فیلمو اختصاص بده برای توضیحات سوالای مسخرشون :lol: تو پیچ اینستاگرامتون که تو کامنتای مربوط به اندگیم ول ول میخورن

دباره مقالتون که بنظرم همچیزش عالیه :-)

و یه سوال بی ربط متاسفانه
اقای ترابی اگر فصل اخر گاتو دنبال کردین نظرتون چیه ؟
بنظرتون بنیاف و وایس رو دست زک اسنایدر بلند نشدن؟
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1398-03-01 16:12
به نقل از ciuz:
اقای ترابی جدیدا مقاله هاتون هم تو کانال و هم تو سایت خیلی اسپویل داره خواهشا تو تیتیر مقاله یه هشدار بزارین

ببخشید ولی مگه تو تیتر مقاله هشدار اسپویل رو مشاهده نکردید؟! از اون گذشته به نظرتون کسی که عنوان مقاله رو مشاهده میکنه خود به خود نباید متوجه بشه اسپویل داره؟!!!
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1398-03-01 16:15
به نقل از amirjjyy:


و یه سوال بی ربط متاسفانه
اقای ترابی اگر فصل اخر گاتو دنبال کردین نظرتون چیه ؟
بنظرتون بنیاف و وایس رو دست زک اسنایدر بلند نشدن؟

من راستش هنوز دیدن فصل اخر رو شروع نکرده ام
ولی شنیده ام که حسابی گند زده اند
نقل قول کردن
darwinseyf
#9 darwinseyf 1398-03-01 16:19
این دختر تونی چرا انقدر با نمک زیبا و باحال بود آخه یعنی یکی از جذابیت های فیلم دختر تونی هستش
نقل قول کردن
spideypool20
#10 spideypool20 1398-03-01 16:20
اصلا من ایرادی نمیتونم از این شاهکار بگیرم .کسی نمیتونه واقعا مارول با این کارش فهموند چقدر به کمیک وفاداره و هوادارا براش مهمن
نقل قول کردن
loki-thor
#11 loki-thor 1398-03-01 17:32
بسیار مقاله جذابی بود واقعا ممنون بابت زحمتی که میکشید
به نظرم شعار اونجرز باید اول میبود یا حداقل دوم چون مطمئنا موهای تن همه اونموقع سیخ شده :D
البته این نظر شخصی منه و حتما استاد دلایل خوبی واسه این رتبه بندی دارن
بازم ممنون به خاطر این سایت بینظیر در جهان
نقل قول کردن
Mr. MARVEL
#12 Mr. MARVEL 1398-03-01 18:45
واقعاً عالی بود دلم برای تونی و ناتاشا خیلی سوخت... هرچقدر بخوای برات همبرگر میخرم هپی هم قشنگ بود + من انت منم :D
همون تیکه ای که پروفسور هالک داره امضاء میده.
نقل قول کردن
Mr. MARVEL
#13 Mr. MARVEL 1398-03-01 18:50
یک سوال تو فیلم استیو I can do this all day رو گفت یا نه؟؟
نقل قول کردن
Amir M Alvandi
#14 Amir M Alvandi 1398-03-01 19:53
4 تای آخری رو میشه باهاش زندگی کرد :cry: ولی Avengers Assemble مو به تن آدم سیخ میکنه

امیدوارم در فیلم های آینده mcu شاهد فلش بک هایی به گذشته باشیم و بتونیم تونی استارک رو هر چند اگر کوتاه هم باشه ببینیم :)
نقل قول کردن
mani s.h
#15 mani s.h 1398-03-01 21:39
آم...چی میتونم بگم از این همه شکوه.
تنها چیزی که میتونم بگم مارول جدا از وفاداری به کمیک ها و منابع واقعا به تیکه کلام استن لی دوستداشتنی عمل کرد:
excelsior!
:cry:
نقل قول کردن
mani s.h
#16 mani s.h 1398-03-01 21:41
به امید موفقیت های پیاپی مارول
نقل قول کردن
super spider17
#17 super spider17 1398-03-01 21:49
به نقل از mtm:
و اینم بگم که هر کی بخواد تو کامنت های این صفحه حرف های بی ربط و بچگونه و مزخرف و چیپ بزنه مثل "چرا ثور خپل شده بود؟ به نظرم چون خپل شده بود گند زدن به شخصیتش" ، "استیو سپرش رو وقتی پیر شد چطور اورد به زمان حال؟" ، "تسراکت توی کیف سامسونت بود در صورتی که ما قبلا دیده بودیم تسراکت کفِ جت جنگنده رد اسکال رو در اولین انتقامجو ذوب کرد "، ولکری چطور اسب بالدار آورد؟" بپرسه از سایت اخراجش میکنم! یعنی این سئوالات رو تو سایت میبینم به شعورم توهین میشه و البته به خدا کفره همچین حرف های بی ربطی راجع به این شاهکار بزنیم و خیال کنیم ازش ایراد و سوتی گرفتیم! تازه اگه اونایی که از این جور سئوالات میکنند این فیلم و فیلمای قبلی رو خوب دیده بودند جواب همه سئوالات بچه گانه شون رو پیدا میکردن


استاد یک سوال دیگه هم است که میگن چرا اینقدر نقش کاپیتان مارول کم بود منم میخوام جوابش رو بگم :ببینید ما دیدیم که کاپیتان مارول دوبار با تانوس جنگید هر دو بارم تانوس کم آورد( دید که اگه تانوس با سنگ قدرت نمیزدش همون جا جان به جان آفرین تسلیم کرده بود)پس اگه بیشتر بود فیلم حتی ممکن بود نیم ساعت بشه چون همرو میزد دیگه پس مارول به این فکر کرده بود که نقش کاپیتان مارول کم بود. حالا استاد ممنون میشم که شما نظرتون رو درباره چیزی که گفتم بگید :-)
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1398-03-01 22:24
به نقل از super spider17:
به نقل از mtm:
و اینم بگم که هر کی بخواد تو کامنت های این صفحه حرف های بی ربط و بچگونه و مزخرف و چیپ بزنه مثل "چرا ثور خپل شده بود؟ به نظرم چون خپل شده بود گند زدن به شخصیتش" ، "استیو سپرش رو وقتی پیر شد چطور اورد به زمان حال؟" ، "تسراکت توی کیف سامسونت بود در صورتی که ما قبلا دیده بودیم تسراکت کفِ جت جنگنده رد اسکال رو در اولین انتقامجو ذوب کرد "، ولکری چطور اسب بالدار آورد؟" بپرسه از سایت اخراجش میکنم! یعنی این سئوالات رو تو سایت میبینم به شعورم توهین میشه و البته به خدا کفره همچین حرف های بی ربطی راجع به این شاهکار بزنیم و خیال کنیم ازش ایراد و سوتی گرفتیم! تازه اگه اونایی که از این جور سئوالات میکنند این فیلم و فیلمای قبلی رو خوب دیده بودند جواب همه سئوالات بچه گانه شون رو پیدا میکردن


استاد یک سوال دیگه هم است که میگن چرا اینقدر نقش کاپیتان مارول کم بود منم میخوام جوابش رو بگم :ببینید ما دیدیم که کاپیتان مارول دوبار با تانوس جنگید هر دو بارم تانوس کم آورد( دید که اگه تانوس با سنگ قدرت نمیزدش همون جا جان به جان آفرین تسلیم کرده بود)پس اگه بیشتر بود فیلم حتی ممکن بود نیم ساعت بشه چون همرو میزد دیگه پس مارول به این فکر کرده بود که نقش کاپیتان مارول کم بود. حالا استاد ممنون میشم که شما نظرتون رو درباره چیزی که گفتم بگید :-)

نقش کاپیتان مارول دقیقا اندازه بود
نه یه ذره کم و نه یه ذره زیاد
دقیقا جایی اومد که باید میومد و دقیقا جایی ازش استفاده میشد که باید میشد
هر جای دیگه یا هر جور دیگه تو فیلم حضور میداشت نظم و تعادل فیلمنامه رو بهم میریخت
نقل قول کردن
capitan_iran
#19 capitan_iran 1398-03-01 22:50
واای عالی بود مقاله،جمله یک عالی بود،همینطور ترتیب بندی،دقیقا همون اول که عنوان مقاله رو دیدم سه تا جمله اولو تو ذهنم گفتم،مطمئن بودم اون دوتا هست،ولی گفتم نکنه اون جمله معرکه:من 3000تا دوستت دارم نباشه؟
ک دیدم هست و استاد ترابی مث همیشه حواسش به همه چی بوده :lol:
نقل قول کردن
M.Mardukh
#20 M.Mardukh 1398-03-01 23:37
به نقل از super spider17:
به نقل از mtm:
و اینم بگم که هر کی بخواد تو کامنت های این صفحه حرف های بی ربط و بچگونه و مزخرف و چیپ بزنه مثل "چرا ثور خپل شده بود؟ به نظرم چون خپل شده بود گند زدن به شخصیتش" ، "استیو سپرش رو وقتی پیر شد چطور اورد به زمان حال؟" ، "تسراکت توی کیف سامسونت بود در صورتی که ما قبلا دیده بودیم تسراکت کفِ جت جنگنده رد اسکال رو در اولین انتقامجو ذوب کرد "، ولکری چطور اسب بالدار آورد؟" بپرسه از سایت اخراجش میکنم! یعنی این سئوالات رو تو سایت میبینم به شعورم توهین میشه و البته به خدا کفره همچین حرف های بی ربطی راجع به این شاهکار بزنیم و خیال کنیم ازش ایراد و سوتی گرفتیم! تازه اگه اونایی که از این جور سئوالات میکنند این فیلم و فیلمای قبلی رو خوب دیده بودند جواب همه سئوالات بچه گانه شون رو پیدا میکردن


استاد یک سوال دیگه هم است که میگن چرا اینقدر نقش کاپیتان مارول کم بود منم میخوام جوابش رو بگم :ببینید ما دیدیم که کاپیتان مارول دوبار با تانوس جنگید هر دو بارم تانوس کم آورد( دید که اگه تانوس با سنگ قدرت نمیزدش همون جا جان به جان آفرین تسلیم کرده بود)پس اگه بیشتر بود فیلم حتی ممکن بود نیم ساعت بشه چون همرو میزد دیگه پس مارول به این فکر کرده بود که نقش کاپیتان مارول کم بود. حالا استاد ممنون میشم که شما نظرتون رو درباره چیزی که گفتم بگید :-)

یادمه که یکی از اعضا تو کامنت های یکی از مقاله ها گفته بود که دیسی اینقدر سوپرمن رو قوی کرده که دیگه ویلنی در برابرش نمیتونه جلوش کاری بکنه.
فکر کنم مارول هم همین کار رو با کاپیتان مارول کرده
اگه فیلم کاپیتان مارول رو دیده باشید دقیقا همین اتفاق افتاد. توی پایان بازی هم تانوس با سنگ قدرت تونست کاری بکنه، تانوسی که هالک رو حسابی کتک کاری کرد.

قبول دارم که این شخصیت خیلی قویه، ولی کارکتر هالک و ثور هم قوی بودند، ولی اینقدر اینجوری نبودند که کسی حریفشون نشه. ولی کارول تو فیلم خودش، تو پنج دقیقه آخر، زد همه رو به فنا داد. تو پایان بازی اومد و سفینه تانوس رو داغون کرد، اونم تو چند ثانیه. میتونست تو پایان بازی وارد سفینه بشه و با دستکاری، اونو از بین ببره. مثل همون کاری که برای کشتی های هوایی شیلد تو فیلم کاپیتان آمریکا 2 اتفاق افتاد.

راستش هر وقت کارول سینما رو میبینم، یاد کلارک توی دنیای سینمایی دیسی میفتم
نقل قول کردن
Kia-thor
#21 Kia-thor 1398-03-02 00:47
مرسی از استاد ترابی که مقالاتی این چنینی مینویسند.

#2
اول باید بگم که حرف دل منو زدین استاد. یعنی این متن و باید با اب طلا نوشت و قبل هر نظر دادن ده بار خوندش.
یه نفر سوال میپرسه که به نظرش ایراد بوده یه نفر که متوجه شده وقت میذاره براش توضیح میده و تهش میگن اینا تئوریه.

من خودم فیلم اندگیم و پنج بار دیدم و بعد اومدم نظرمو گفتم.
(کمپانی مثل مارول خودش درون فیلمش صحنه ای نمیذاره که بشه سوتی و ایراد فیلم)
یعنی حرفایی که استاد زدن و مارول طی دوازده سال بهش فکر کرده و فریم به فریمش هزاران بار تحلیل شده تا منو شما ببینیم.
بعد یه نفر بگه ولکری اسبش و از کجا اورد؟!!!!! و بگه سوتی فیلمه.
با لیست کاملا موافقم و یه صحنه دیگه هم بود که برای من خیلی موندگار شد.
شاید دیالوگش نه ولی صحنش برام موندگار شد. جایی که تونی بشکن زد و پپر اومد پیتری ک در حال زاری بود و از بالای سر تونی کنار زد و خودش و کنترل کرد که غمی از خودش و چهرش بروز نده و به تونی گفت : ببین ما خوبیم. ما حالمون خوبه.
بعد که تونی تموم کرد دیگه نتونست خودش و کنترل کنه.
مرسی استاد ترابی. مرسی که هستین.
نقل قول کردن
mmm
#22 mmm 1398-03-02 00:53
.
نقل قول کردن
mmm
#23 mmm 1398-03-02 00:55
#20

مطمئن باش مارول مثل دی سی بدون برنامه جلو نمیره.اگر کاپیتال مارول رو انقدر قوی نشون داده،حتما میخواد دشمنای خیلی قوی ای رو هم نشون بده، کسانی که اگر قوی تر از کارول دانورز نباشن ضعیف ترم نیستن و میتونن جلوش حرفی واسه گفتن داشته باشن، چون فاز کیهانی بحثش فرق میکنه و نباید با فضای الان mcu مقایش کرد.همونطور که فضای نگهبانان کهکشان کاملا متفاوت از باقی فیلم های mcu هستش.
همون سوپرمنم اگه دست کوین فایگی باشه به بهترین صورت کاری میکنه که باهاش بشه ارتباط برقرار کرد.
ولی در کل در این که نمیشه با کاراکترهایی که قدرت های خیلی خیلی زیاد و خداگونه دارن مثل باقی شخصیت ها ارتباط برقرار کرد حقیقتیه که غیر قابل انکاره، در کل وجودشون لازمه ولی حضورشون باید کم باشه تا به بقیه کاراکترها فرصت بروز داده بشه. مثل همین اندازه حضور کوتاه و موثر کاپیتان مارول در اونجر پایان بازی.
نقل قول کردن
AmirM. IX9
#24 AmirM. IX9 1398-03-02 02:47
همه دیالوگ های خفن فیلم به کنار، من فقط با دیالوگ حماسی استاد ترابی حال کردم. خداییش دیدم خندم گرفت. :D :D
هم چنین به نظرم اونجرز اسمبل باید رتبه اول باشه یا حداقل دوم. در ضمن با توجه به اینکه گامورای زمان گذشته الان اومده تو زمان حال و زنده هست و مشکلی پیش نیومده. بلک ویدوی زمان گذشته رو هم میتونن بیارن به زمان حال. واقعا اگه به این ایده تو فیلم های آینده اشاره نشه، بسیار عجیب خواهد بود. :o
نقل قول کردن
Frank castle
#25 Frank castle 1398-03-02 07:51
راسیاتش گفتم این فیلم خیلی باشکوه بود ولی در حد یه شاهکار نمی دونستمش چرا که بنظرم گاف داشت .ولی این دو تا مقاله اخری که نوشتید با اینکه هنور پافشاری میکنم که از یسری جهات قانع نشدم ولی قانع شدم که شاهکار هست
فقط یه افسوسی که میخورم اینه که ای کاش یه جمله خیلی قشنک برای پیری های کاپیتان و فالکون میزاشتن تا سر لوحه زندگیش کنه مثلا وقتی پرسید حالا دنیا بدون کاپیتان چیکار کنه ،چمیدونم مثلا بگه کاپیتان امریکا یه آرمانه.انسانها پیر میشن ولی هیچوقت آرمانها پیر نمیشن و یا چیزهای دیگه.
نقل قول کردن
best of the best
+1 #26 best of the best 1398-03-02 08:10
به نقل از Frank castle:
راسیاتش گفتم این فیلم خیلی باشکوه بود ولی در حد یه شاهکار نمی دونستمش چرا که بنظرم گاف داشت .ولی این دو تا مقاله اخری که نوشتید با اینکه هنور پافشاری میکنم که از یسری جهات قانع نشدم ولی قانع شدم که شاهکار هست

خب به نظرم از همون اولش شما اشتباه کردید که مبنا و ملاک شاهکار بودن یا نبودن این فیلم رو روی گاف های احتمالی قرار دادید
نقل قول کردن
best of the best
#27 best of the best 1398-03-02 08:13
به نقل از Frank castle:

فقط یه افسوسی که میخورم اینه که ای کاش یه جمله خیلی قشنک برای پیری های کاپیتان و فالکون میزاشتن تا سر لوحه زندگیش کنه مثلا وقتی پرسید حالا دنیا بدون کاپیتان چیکار کنه ،چمیدونم مثلا بگه کاپیتان امریکا یه آرمانه.انسانها پیر میشن ولی هیچوقت آرمانها پیر نمیشن و یا چیزهای دیگه.

به نظرم دلیلش این بود که بیشتر میخواستن روی بخش استیو راجرز و رابطه عاشقانه اش با خانم پگی کارتر زوم و تمرکز کنند. اگر روی حرفه ابرقهرمانی و جانشینی کاپیتان امریکا تمرکز میشد یا جمله کلیدی در این باره گفته میشد قطعا اون تمرکز عاطفی رو بهم میریخت و باعث میشد حواس تماشاچی از این قضیه به فالکون و جانشینی کاپیتان مارول پرت بشه
نقل قول کردن
rezaaali
#28 rezaaali 1398-03-02 09:19
سلام
من با اینکه سالهاست کاربر اسپادی عزیز هستم، اما تازه امروز عضو شدم و این اولین کامنت من هست :D
از این بابت بسیار خوشحالم :lol:
در مورد این پست هم بنظرم گرچه باید برای آخرین جمله مرد آهنی خیلی ارزش قائل بود ( آی ام آیرون من )... اما نمیدونم چرا جمله ( Avengers Assemble ) من رو بگریه میندازه و یه شور خواستی در دلم بپا میکنه :cry:
خوشحالم به جمع عزیزانم پیوستم
نقل قول کردن
gilishman
#29 gilishman 1398-03-02 11:19
واقعا میشه گفت این فیلم اولین فیلمی تو دنیا بود که ژانر درام تراژدیک علمی تخیلی داشت
مخصوصا جمله اخر تونی استارک حتی بهترین فیلمای درامم نمیتونن همچین حسیو القا کنن چون تو این جمله 11 سال تلاش و فیلم نهفته بود
خیلی ممنون از مقاله خوبتون
نقل قول کردن
Doc Strange
#30 Doc Strange 1398-03-02 12:22
باتشکر از مقاله خوبتون، یقینا پایان بازی فیلمیست که سال ها برسرزبان کمیک فن ها و فیلم دوستان خواهد بود.
همچنین من یه جا خوندم که این دیالوگ" 3000 تا عاشقم" جمله اییه که خود آقای رابرت داونی جونیور به فرزندشون میگفته! بنابراین ازش تو فیلم استفاده کردن
نقل قول کردن
علی قدیانی
#31 علی قدیانی 1398-03-02 15:37
جمله انت من راجب کاپیتان امریکا هم باحال بود:
That's America's ass
:lol: :lol:
نقل قول کردن
علی قدیانی
#32 علی قدیانی 1398-03-02 15:51
به نقل از M.Mardukh:
به نقل از super spider17:
به نقل از mtm:
و اینم بگم که هر کی بخواد تو کامنت های این صفحه حرف های بی ربط و بچگونه و مزخرف و چیپ بزنه مثل "چرا ثور خپل شده بود؟ به نظرم چون خپل شده بود گند زدن به شخصیتش" ، "استیو سپرش رو وقتی پیر شد چطور اورد به زمان حال؟" ، "تسراکت توی کیف سامسونت بود در صورتی که ما قبلا دیده بودیم تسراکت کفِ جت جنگنده رد اسکال رو در اولین انتقامجو ذوب کرد "، ولکری چطور اسب بالدار آورد؟" بپرسه از سایت اخراجش میکنم! یعنی این سئوالات رو تو سایت میبینم به شعورم توهین میشه و البته به خدا کفره همچین حرف های بی ربطی راجع به این شاهکار بزنیم و خیال کنیم ازش ایراد و سوتی گرفتیم! تازه اگه اونایی که از این جور سئوالات میکنند این فیلم و فیلمای قبلی رو خوب دیده بودند جواب همه سئوالات بچه گانه شون رو پیدا میکردن


استاد یک سوال دیگه هم است که میگن چرا اینقدر نقش کاپیتان مارول کم بود منم میخوام جوابش رو بگم :ببینید ما دیدیم که کاپیتان مارول دوبار با تانوس جنگید هر دو بارم تانوس کم آورد( دید که اگه تانوس با سنگ قدرت نمیزدش همون جا جان به جان آفرین تسلیم کرده بود)پس اگه بیشتر بود فیلم حتی ممکن بود نیم ساعت بشه چون همرو میزد دیگه پس مارول به این فکر کرده بود که نقش کاپیتان مارول کم بود. حالا استاد ممنون میشم که شما نظرتون رو درباره چیزی که گفتم بگید :-)

یادمه که یکی از اعضا تو کامنت های یکی از مقاله ها گفته بود که دیسی اینقدر سوپرمن رو قوی کرده که دیگه ویلنی در برابرش نمیتونه جلوش کاری بکنه.
فکر کنم مارول هم همین کار رو با کاپیتان مارول کرده
اگه فیلم کاپیتان مارول رو دیده باشید دقیقا همین اتفاق افتاد. توی پایان بازی هم تانوس با سنگ قدرت تونست کاری بکنه، تانوسی که هالک رو حسابی کتک کاری کرد.

قبول دارم که این شخصیت خیلی قویه، ولی کارکتر هالک و ثور هم قوی بودند، ولی اینقدر اینجوری نبودند که کسی حریفشون نشه. ولی کارول تو فیلم خودش، تو پنج دقیقه آخر، زد همه رو به فنا داد. تو پایان بازی اومد و سفینه تانوس رو داغون کرد، اونم تو چند ثانیه. میتونست تو پایان بازی وارد سفینه بشه و با دستکاری، اونو از بین ببره. مثل همون کاری که برای کشتی های هوایی شیلد تو فیلم کاپیتان آمریکا 2 اتفاق افتاد.

راستش هر وقت کارول سینما رو میبینم، یاد کلارک توی دنیای سینمایی دیسی میفتم

با حرفت مخالفم. یه بخش ثانوس بدون استفاده از سنگ ها کارول رو کتک زد و پرتش کرد درسته کاپیتان مارول خیلی قوی نشون داده شده ولی اونطوری نبود که کاملا شکست ناپذیر باشه و بیاد کامل همه رو آخر فیلم به فنا بده بیشتر خواستن نشون بدن که بیشتر از بقیه میتونه کمک کنه. حالا مقایسه کن با سوپرمن تو فیلم جاستیس لیگ که اومد خیلی راحت بدون اینکه سخت مبارزه کنه استپن ولف رو متوقف کرد.
راجب نابود کردن سفینه هم اگه فیلم کاپیتان مارول رو ندیدی اونجا هم به همین حالت سفینه های رونان رو نابود کرد
نقل قول کردن
M.Mardukh
#33 M.Mardukh 1398-03-02 17:04
به نقل از Twisto:
به نقل از M.Mardukh:
به نقل از super spider17:
به نقل از mtm:
و اینم بگم که هر کی بخواد تو کامنت های این صفحه حرف های بی ربط و بچگونه و مزخرف و چیپ بزنه مثل "چرا ثور خپل شده بود؟ به نظرم چون خپل شده بود گند زدن به شخصیتش" ، "استیو سپرش رو وقتی پیر شد چطور اورد به زمان حال؟" ، "تسراکت توی کیف سامسونت بود در صورتی که ما قبلا دیده بودیم تسراکت کفِ جت جنگنده رد اسکال رو در اولین انتقامجو ذوب کرد "، ولکری چطور اسب بالدار آورد؟" بپرسه از سایت اخراجش میکنم! یعنی این سئوالات رو تو سایت میبینم به شعورم توهین میشه و البته به خدا کفره همچین حرف های بی ربطی راجع به این شاهکار بزنیم و خیال کنیم ازش ایراد و سوتی گرفتیم! تازه اگه اونایی که از این جور سئوالات میکنند این فیلم و فیلمای قبلی رو خوب دیده بودند جواب همه سئوالات بچه گانه شون رو پیدا میکردن


استاد یک سوال دیگه هم است که میگن چرا اینقدر نقش کاپیتان مارول کم بود منم میخوام جوابش رو بگم :ببینید ما دیدیم که کاپیتان مارول دوبار با تانوس جنگید هر دو بارم تانوس کم آورد( دید که اگه تانوس با سنگ قدرت نمیزدش همون جا جان به جان آفرین تسلیم کرده بود)پس اگه بیشتر بود فیلم حتی ممکن بود نیم ساعت بشه چون همرو میزد دیگه پس مارول به این فکر کرده بود که نقش کاپیتان مارول کم بود. حالا استاد ممنون میشم که شما نظرتون رو درباره چیزی که گفتم بگید :-)

یادمه که یکی از اعضا تو کامنت های یکی از مقاله ها گفته بود که دیسی اینقدر سوپرمن رو قوی کرده که دیگه ویلنی در برابرش نمیتونه جلوش کاری بکنه.
فکر کنم مارول هم همین کار رو با کاپیتان مارول کرده
اگه فیلم کاپیتان مارول رو دیده باشید دقیقا همین اتفاق افتاد. توی پایان بازی هم تانوس با سنگ قدرت تونست کاری بکنه، تانوسی که هالک رو حسابی کتک کاری کرد.

قبول دارم که این شخصیت خیلی قویه، ولی کارکتر هالک و ثور هم قوی بودند، ولی اینقدر اینجوری نبودند که کسی حریفشون نشه. ولی کارول تو فیلم خودش، تو پنج دقیقه آخر، زد همه رو به فنا داد. تو پایان بازی اومد و سفینه تانوس رو داغون کرد، اونم تو چند ثانیه. میتونست تو پایان بازی وارد سفینه بشه و با دستکاری، اونو از بین ببره. مثل همون کاری که برای کشتی های هوایی شیلد تو فیلم کاپیتان آمریکا 2 اتفاق افتاد.

راستش هر وقت کارول سینما رو میبینم، یاد کلارک توی دنیای سینمایی دیسی میفتم

با حرفت مخالفم. یه بخش ثانوس بدون استفاده از سنگ ها کارول رو کتک زد و پرتش کرد درسته کاپیتان مارول خیلی قوی نشون داده شده ولی اونطوری نبود که کاملا شکست ناپذیر باشه و بیاد کامل همه رو آخر فیلم به فنا بده بیشتر خواستن نشون بدن که بیشتر از بقیه میتونه کمک کنه. حالا مقایسه کن با سوپرمن تو فیلم جاستیس لیگ که اومد خیلی راحت بدون اینکه سخت مبارزه کنه استپن ولف رو متوقف کرد.
راجب نابود کردن سفینه هم اگه فیلم کاپیتان مارول رو ندیدی اونجا هم به همین حالت سفینه های رونان رو نابود کرد

خب منم گفتم که کارول تو فیلمش هم تو پنج دیقه آخر همه رو به فنا داد.همه هم میدونند که کارول خیلی قوی تر از تانوس.
بعد تازه تا حالا کسی نتونسته حریفش بشه(بجز اونجایی که تانوس با سنگ قدرت بهش مشت زد). تو اینجا هم کارول خیلی راحت اومد سفینه رو خراب کرد و تموم. حتی اون شلیک های خطرناک که از طرف سفینه بهش شد هم کاری روش انجام نداد. اگه این شکست ناپذیری نیست پس چیه؟

تنها یه کار مونده کارول انجام بده، اونم اینه که بره به گذشته و با کوئیک سیلور مسابقه بزارن ببینن کی تندتر می ره.

این تنها نظر من هم نیست، اگه بری و نقدی که آقای ترابی درباره این فیلم نوشته اند رو بخونی، متوجه میشی.
نقل قول کردن
spideypool20
#34 spideypool20 1398-03-02 17:32
من یه سوال دارم:تو فیلم وقتی که تونی استارک به بروس بنر گفت که کسایی که ثانوس کشته رو برگردون مگه ویژن و لوکی نباید جز اونا باشن ؟ چون نگفت که فقط کسایی که پودر شدن برگردن .ویژن رو فکر نکنم چون برای برگشتش سنگ ذهن رو میخواد بعد اخر فیلم هم میبینیم بروس گفتش که من سعی کردم ناتاشا هم برگردونم اما نشد پس بقیه ولوکی هم احتمال برگشتشون هست چون اون لحظه مرگ لوکی هالک شاهد مرگش بود (اگر دوباره جعل نکرده باشه).
نقل قول کردن
capitan_iran
#35 capitan_iran 1398-03-02 17:59
به نقل از spideypool20:
من یه سوال دارم:تو فیلم وقتی که تونی استارک به بروس بنر گفت که کسایی که ثانوس کشته رو برگردون مگه ویژن و لوکی نباید جز اونا باشن ؟ چون نگفت که فقط کسایی که پودر شدن برگردن .ویژن رو فکر نکنم چون برای برگشتش سنگ ذهن رو میخواد بعد اخر فیلم هم میبینیم بروس گفتش که من سعی کردم ناتاشا هم برگردونم اما نشد پس بقیه ولوکی هم احتمال برگشتشون هست چون اون لحظه مرگ لوکی هالک شاهد مرگش بود (اگر دوباره جعل نکرده باشه).

با اجازه استاد من یه جوابی که به ذهنم میاد رو بگم.
ببین دستکش،اونایی که توسط خودش از بین رفته بودنو برگردوند،نه همه اونایی که از اول تا آخر مرده بودن که!
اونجوری بود که میگفتن مادر ثور،اودین،کوییک سیلور و همه رو برگردونن،اگه اونایی که به طور معمولی در مبارزه مرده بودن رو برمیگردوندن نظم دنیا به هم میخورد.
نقل قول کردن
hosien
#36 hosien 1398-03-02 18:34
به نقل از M.Mardukh:
به نقل از Twisto:
به نقل از M.Mardukh:
به نقل از super spider17:
به نقل از mtm:
و اینم بگم که هر کی بخواد تو کامنت های این صفحه حرف های بی ربط و بچگونه و مزخرف و چیپ بزنه مثل "چرا ثور خپل شده بود؟ به نظرم چون خپل شده بود گند زدن به شخصیتش" ، "استیو سپرش رو وقتی پیر شد چطور اورد به زمان حال؟" ، "تسراکت توی کیف سامسونت بود در صورتی که ما قبلا دیده بودیم تسراکت کفِ جت جنگنده رد اسکال رو در اولین انتقامجو ذوب کرد "، ولکری چطور اسب بالدار آورد؟" بپرسه از سایت اخراجش میکنم! یعنی این سئوالات رو تو سایت میبینم به شعورم توهین میشه و البته به خدا کفره همچین حرف های بی ربطی راجع به این شاهکار بزنیم و خیال کنیم ازش ایراد و سوتی گرفتیم! تازه اگه اونایی که از این جور سئوالات میکنند این فیلم و فیلمای قبلی رو خوب دیده بودند جواب همه سئوالات بچه گانه شون رو پیدا میکردن


استاد یک سوال دیگه هم است که میگن چرا اینقدر نقش کاپیتان مارول کم بود منم میخوام جوابش رو بگم :ببینید ما دیدیم که کاپیتان مارول دوبار با تانوس جنگید هر دو بارم تانوس کم آورد( دید که اگه تانوس با سنگ قدرت نمیزدش همون جا جان به جان آفرین تسلیم کرده بود)پس اگه بیشتر بود فیلم حتی ممکن بود نیم ساعت بشه چون همرو میزد دیگه پس مارول به این فکر کرده بود که نقش کاپیتان مارول کم بود. حالا استاد ممنون میشم که شما نظرتون رو درباره چیزی که گفتم بگید :-)

یادمه که یکی از اعضا تو کامنت های یکی از مقاله ها گفته بود که دیسی اینقدر سوپرمن رو قوی کرده که دیگه ویلنی در برابرش نمیتونه جلوش کاری بکنه.
فکر کنم مارول هم همین کار رو با کاپیتان مارول کرده
اگه فیلم کاپیتان مارول رو دیده باشید دقیقا همین اتفاق افتاد. توی پایان بازی هم تانوس با سنگ قدرت تونست کاری بکنه، تانوسی که هالک رو حسابی کتک کاری کرد.

قبول دارم که این شخصیت خیلی قویه، ولی کارکتر هالک و ثور هم قوی بودند، ولی اینقدر اینجوری نبودند که کسی حریفشون نشه. ولی کارول تو فیلم خودش، تو پنج دقیقه آخر، زد همه رو به فنا داد. تو پایان بازی اومد و سفینه تانوس رو داغون کرد، اونم تو چند ثانیه. میتونست تو پایان بازی وارد سفینه بشه و با دستکاری، اونو از بین ببره. مثل همون کاری که برای کشتی های هوایی شیلد تو فیلم کاپیتان آمریکا 2 اتفاق افتاد.

راستش هر وقت کارول سینما رو میبینم، یاد کلارک توی دنیای سینمایی دیسی میفتم

با حرفت مخالفم. یه بخش ثانوس بدون استفاده از سنگ ها کارول رو کتک زد و پرتش کرد درسته کاپیتان مارول خیلی قوی نشون داده شده ولی اونطوری نبود که کاملا شکست ناپذیر باشه و بیاد کامل همه رو آخر فیلم به فنا بده بیشتر خواستن نشون بدن که بیشتر از بقیه میتونه کمک کنه. حالا مقایسه کن با سوپرمن تو فیلم جاستیس لیگ که اومد خیلی راحت بدون اینکه سخت مبارزه کنه استپن ولف رو متوقف کرد.
راجب نابود کردن سفینه هم اگه فیلم کاپیتان مارول رو ندیدی اونجا هم به همین حالت سفینه های رونان رو نابود کرد

خب منم گفتم که کارول تو فیلمش هم تو پنج دیقه آخر همه رو به فنا داد.همه هم میدونند که کارول خیلی قوی تر از تانوس.
بعد تازه تا حالا کسی نتونسته حریفش بشه(بجز اونجایی که تانوس با سنگ قدرت بهش مشت زد). تو اینجا هم کارول خیلی راحت اومد سفینه رو خراب کرد و تموم. حتی اون شلیک های خطرناک که از طرف سفینه بهش شد هم کاری روش انجام نداد. اگه این شکست ناپذیری نیست پس چیه؟

تنها یه کار مونده کارول انجام بده، اونم اینه که بره به گذشته و با کوئیک سیلور مسابقه بزارن ببینن کی تندتر می ره.

این تنها نظر من هم نیست، اگه بری و نقدی که آقای ترابی درباره این فیلم نوشته اند رو بخونی، متوجه میشی.

این واقعا برداشت اشتباه، نه تنها از این فیلم بلکه از هر فیلم دیگه ای هم هست.5 دقیقه یا 10 دقیقه آخر فیلم زمان جمع بندی اون فیلمه . اگر شما با همین استدلال پیش برید کم کم فکر کنم بگید هیشکی جلودار ثانوس نیست چون توی یه ثانیه با یه بشکن زد نصف مردمو پودر کرد.منظور من از اون نظری که گذاشتم این بود که ما الان هر فیلمی از سوپر من یا فیلمی که سوپرمن توش وجود داره اگر ببینیم شکست بخوره بریم یه لیست از قدرتاشو بخونیم به این نتیجه میرسیم که سوپرمن چندین قدرت داره که با اونا میتونه توی 2دقیقه ویلنی که ازش شکست خورده رو بزنه فالوده کنه. اصلا ما میگیم کاپیتان مارول مثل سوپرمن . مارول اومد نقش کاپیتان ماولو کم کرد تا بقیه هم اجازه دیده شدن داشته باشن.یا اصلا شما یه سکانس بگو که سوپرمن کتک خورده من برات 10 تا قدرت از سوپرمن میگم که اگه از اونا استفاده کنه به قول خودم طرفو فالوده میکنه .اما لحظه های کتک خوردن کاپیتان مارولو شما 5 تا دلیل بیار که بخاطر اون قدرت نباید کتک میخورد.اینا رو نوشتم تا بگم اصلا کاپیتان مارول با سوپرمن قابل قیاص نیست کاپیتان مارول نقطه ضعف هایی هم داره که با یه سرچ میشه همرو فهمید .تمام
نقل قول کردن
ironmohammad
#37 ironmohammad 1398-03-02 19:37
فیلم عالیییییییییییی یییییییی بود
فقط دیالوگ تانوس که می گفت
من اجتناب ناپذیرم هم جالب بود
نقل قول کردن
ironmohammad
#38 ironmohammad 1398-03-02 19:41
ببخشید یک سوال داشتم(استاد فقط ببخشید می پرسم آخر واقعا برام سوال شد )
اسپویل
مگه کاپیتان چهار تا از اون ذرات بر نداشت؟
دو تا برای برگشت خودش و تونی
یکی برای برگشت به گذشته
اون یکی چی شد؟
نقل قول کردن
Frank castle
#39 Frank castle 1398-03-03 15:40
به نقل از best of the best:
به نقل از Frank castle:
راسیاتش گفتم این فیلم خیلی باشکوه بود ولی در حد یه شاهکار نمی دونستمش چرا که بنظرم گاف داشت .ولی این دو تا مقاله اخری که نوشتید با اینکه هنور پافشاری میکنم که از یسری جهات قانع نشدم ولی قانع شدم که شاهکار هست

خب به نظرم از همون اولش شما اشتباه کردید که مبنا و ملاک شاهکار بودن یا نبودن این فیلم رو روی گاف های احتمالی قرار دادید

مبنا و ملاک شاهکار بودن یا نبودن به خیلی چیزهاست.برای من خط داستانی و فیلم نامه منسجم هست.وقتی یه فیلم نامه ضعیف باشه احتمال داشتن گاف هم داخلش هست.اصلا منظورم این نیست که این فیلم نامه ضعیفه نه اتفاقا یکی از قویترین فیلم نامه های ممکن رو داره مخصوصا در بخش درام خیلی قوی و عالی کار کردند برای یه فیلم کمیک بوکی و خلیی چیزها بهش اشاره شد که من بهش فکر نکرده بودم و نظرم واقعا میگم عوض شد نقل این فیلمه.ولی خب توی روایت داستان بنظر من یکی دو تا سوال برای من یکی بجا گذاشته.

نقل منشن دومتونم اخه چه ربطی داره که نزاشتن تا بخش درام کاپیتان اسیب نبینه .این همه دیالوگ عالی گفته شده و خیلی هاشم ماندگار میشن مخصوصا I Love you 3000 که از همین الان من یکی که توی فضای مجازی زیاد دیدم .اونا که تاثییر بدی نراشته به داستان
نقل قول کردن
hosien
#40 hosien 1398-03-03 19:53
به نقل از Frank castle:
به نقل از best of the best:
به نقل از Frank castle:
راسیاتش گفتم این فیلم خیلی باشکوه بود ولی در حد یه شاهکار نمی دونستمش چرا که بنظرم گاف داشت .ولی این دو تا مقاله اخری که نوشتید با اینکه هنور پافشاری میکنم که از یسری جهات قانع نشدم ولی قانع شدم که شاهکار هست

خب به نظرم از همون اولش شما اشتباه کردید که مبنا و ملاک شاهکار بودن یا نبودن این فیلم رو روی گاف های احتمالی قرار دادید

مبنا و ملاک شاهکار بودن یا نبودن به خیلی چیزهاست.برای من خط داستانی و فیلم نامه منسجم هست.وقتی یه فیلم نامه ضعیف باشه احتمال داشتن گاف هم داخلش هست.اصلا منظورم این نیست که این فیلم نامه ضعیفه نه اتفاقا یکی از قویترین فیلم نامه های ممکن رو داره مخصوصا در بخش درام خیلی قوی و عالی کار کردند برای یه فیلم کمیک بوکی و خلیی چیزها بهش اشاره شد که من بهش فکر نکرده بودم و نظرم واقعا میگم عوض شد نقل این فیلمه.ولی خب توی روایت داستان بنظر من یکی دو تا سوال برای من یکی بجا گذاشته.

نقل منشن دومتونم اخه چه ربطی داره که نزاشتن تا بخش درام کاپیتان اسیب نبینه .این همه دیالوگ عالی گفته شده و خیلی هاشم ماندگار میشن مخصوصا I Love you 3000 که از همین الان من یکی که توی فضای مجازی زیاد دیدم .اونا که تاثییر بدی نراشته به داستان

خب تمامی فیلم های جهان سوتی دارن و اگه بخوایم به سوتی های اون فیلم ها دقت کنیم هیچ فیلمی خوب نیست
نقل قول کردن
Frank castle
#41 Frank castle 1398-03-03 22:50
به نقل از hosien:
به نقل از Frank castle:
به نقل از best of the best:
به نقل از Frank castle:
راسیاتش گفتم این فیلم خیلی باشکوه بود ولی در حد یه شاهکار نمی دونستمش چرا که بنظرم گاف داشت .ولی این دو تا مقاله اخری که نوشتید با اینکه هنور پافشاری میکنم که از یسری جهات قانع نشدم ولی قانع شدم که شاهکار هست

خب به نظرم از همون اولش شما اشتباه کردید که مبنا و ملاک شاهکار بودن یا نبودن این فیلم رو روی گاف های احتمالی قرار دادید

مبنا و ملاک شاهکار بودن یا نبودن به خیلی چیزهاست.برای من خط داستانی و فیلم نامه منسجم هست.وقتی یه فیلم نامه ضعیف باشه احتمال داشتن گاف هم داخلش هست.اصلا منظورم این نیست که این فیلم نامه ضعیفه نه اتفاقا یکی از قویترین فیلم نامه های ممکن رو داره مخصوصا در بخش درام خیلی قوی و عالی کار کردند برای یه فیلم کمیک بوکی و خلیی چیزها بهش اشاره شد که من بهش فکر نکرده بودم و نظرم واقعا میگم عوض شد نقل این فیلمه.ولی خب توی روایت داستان بنظر من یکی دو تا سوال برای من یکی بجا گذاشته.

نقل منشن دومتونم اخه چه ربطی داره که نزاشتن تا بخش درام کاپیتان اسیب نبینه .این همه دیالوگ عالی گفته شده و خیلی هاشم ماندگار میشن مخصوصا I Love you 3000 که از همین الان من یکی که توی فضای مجازی زیاد دیدم .اونا که تاثییر بدی نراشته به داستان

خب تمامی فیلم های جهان سوتی دارن و اگه بخوایم به سوتی های اون فیلم ها دقت کنیم هیچ فیلمی خوب نیست



سلام دوست عزیز ممنون میشم شمایی که میگین تمام فیلم های جهان سوتی دارن برای من توضیح بدید چرا فیلم های استنلی کوبریک(من گفتم داستان منسجم و روایت داستانی برام ملاک هست)سوتی دارن.
اصولا بحث هنر کاملا یه چیز سلیقه ای هست .ممکنه شما یا دوستان دیگه از یه فیلمی خوشتون بیاد دیگری نه یا حتی حالش بهم بخوره بگه آشغاله ولی یکی اون رو ستایش میکنه .من واقعا با فیلم های مارول حال میکنم و دلیل بودنم در این سایت همینه من نمی تونم کتمان کنم واقعا ذوق دیدن فیلم های مارول رو دارم و از ده تا فیلم محبوب کمیک بوکی من هفت تاش ماله ماروله (اسپایدرمن دو سم ریمی.لوگان.سربا ز زمستان و دوتا اونجرز اخری.بلید بخاطر نوستالژی بودنش برام.اکس من دو)ولی اگر بخوام با دنیای سینمایی دهه 20 مقایسه کنم از لحاظ داستانی واقعا نمیشه گفت با شاهکار طرف هستیم .با اینکه قیاس این ژانر کمیک بوکی به کل اشتباه هست با بقی ژانر ها ولی من تنها برای شاهکار خطاب دادن مقایسه میکنمشون که از حق نگذریم یه فیلمی مثل اسپایدرمن دو در حقش واقعا ظلم هست که نگی شاهکار فیلم های سینمایی نیست ولی بقیشونو میگم شاهکار کمیک بوکی
نقل قول کردن
XxAREFxX
#42 XxAREFxX 1398-03-04 12:47
آقای ترابی دمتون گرم بهترین هاش ۳و ۲ بود بخصوص ۳ که کم میگه اونجرزاسمبل اون مکث بین دو کلمه هم خیلی هیجانش رو بیشتر میکرد و منو به کمیکا و انیمیشنای قدیمی میبره در کل باید بگم بهترین فیلمی بود تو عمرم دیدم تمام صحنه هاش بجا بود و هیچ صحنه ای کم نبود و به نظر من اون تیکه ای که کاپیتان ماردل به ماشین جنگی میگفت سیاره های زیادی هستن که در خطر ولی اونا شما رو نداشتن هم خیلی عالی بود
نقل قول کردن
spideypool20
#43 spideypool20 1398-03-05 14:36
به نقل از capitan_iran:
به نقل از spideypool20:
من یه سوال دارم:تو فیلم وقتی که تونی استارک به بروس بنر گفت که کسایی که ثانوس کشته رو برگردون مگه ویژن و لوکی نباید جز اونا باشن ؟ چون نگفت که فقط کسایی که پودر شدن برگردن .ویژن رو فکر نکنم چون برای برگشتش سنگ ذهن رو میخواد بعد اخر فیلم هم میبینیم بروس گفتش که من سعی کردم ناتاشا هم برگردونم اما نشد پس بقیه ولوکی هم احتمال برگشتشون هست چون اون لحظه مرگ لوکی هالک شاهد مرگش بود (اگر دوباره جعل نکرده باشه).

با اجازه استاد من یه جوابی که به ذهنم میاد رو بگم.
ببین دستکش،اونایی که توسط خودش از بین رفته بودنو برگردوند،نه همه اونایی که از اول تا آخر مرده بودن که!
اونجوری بود که میگفتن مادر ثور،اودین،کوییک سیلور و همه رو برگردونن،اگه اونایی که به طور معمولی در مبارزه مرده بودن رو برمیگردوندن نظم دنیا به هم میخورد.

خب شما دقت کن تو فیلم گفت 5 سال اخیر نه صد سال اخیر که اودین برگرده .
نقل قول کردن
XxAREFxX
#44 XxAREFxX 1398-03-06 00:41
به نقل از spideypool20:
به نقل از capitan_iran:
به نقل از spideypool20:
من یه سوال دارم:تو فیلم وقتی که تونی استارک به بروس بنر گفت که کسایی که ثانوس کشته رو برگردون مگه ویژن و لوکی نباید جز اونا باشن ؟ چون نگفت که فقط کسایی که پودر شدن برگردن .ویژن رو فکر نکنم چون برای برگشتش سنگ ذهن رو میخواد بعد اخر فیلم هم میبینیم بروس گفتش که من سعی کردم ناتاشا هم برگردونم اما نشد پس بقیه ولوکی هم احتمال برگشتشون هست چون اون لحظه مرگ لوکی هالک شاهد مرگش بود (اگر دوباره جعل نکرده باشه).

با اجازه استاد من یه جوابی که به ذهنم میاد رو بگم.
ببین دستکش،اونایی که توسط خودش از بین رفته بودنو برگردوند،نه همه اونایی که از اول تا آخر مرده بودن که!
اونجوری بود که میگفتن مادر ثور،اودین،کوییک سیلور و همه رو برگردونن،اگه اونایی که به طور معمولی در مبارزه مرده بودن رو برمیگردوندن نظم دنیا به هم میخورد.

خب شما دقت کن تو فیلم گفت 5 سال اخیر نه صد سال اخیر که اودین برگرده .

داداش منظور از اینکه افرادی که ثانوس میکشه برمیگردن افراد پودر شدن نه اونایی که تو جنگ تن به تن مردن
نقل قول کردن
Superior Sepehr.M
#45 Superior Sepehr.M 1398-05-09 22:53
جمله ها عالی بودند. ولی واقعا بنظرم به شدت جا داشت اون جمله ثانوس که گفت:((تو نمیتونی با شکستت زندگی کنی.)) هم توی مقاله باشه و رتبه بالایی بگیره. مخصوصا وقتی که بعدش گفت:((این شمارو به کجا رسوند؟ برگردوند پیش من.)) که اشاره داره به ناموفقیتش در نجات سیاره خودش :cry:
You could not live with your own failure. Where did that bring you? Back to me
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#46 AmirhoseinJafari2005 1399-10-20 04:15
مورد های ۶ و ۱ عالی بود
نقل قول کردن
avenger2024
#47 avenger2024 1400-03-11 10:40
به نقل از M.Mardukh:
به نقل از super spider17:
به نقل از mtm:
و اینم بگم که هر کی بخواد تو کامنت های این صفحه حرف های بی ربط و بچگونه و مزخرف و چیپ بزنه مثل "چرا ثور خپل شده بود؟ به نظرم چون خپل شده بود گند زدن به شخصیتش" ، "استیو سپرش رو وقتی پیر شد چطور اورد به زمان حال؟" ، "تسراکت توی کیف سامسونت بود در صورتی که ما قبلا دیده بودیم تسراکت کفِ جت جنگنده رد اسکال رو در اولین انتقامجو ذوب کرد "، ولکری چطور اسب بالدار آورد؟" بپرسه از سایت اخراجش میکنم! یعنی این سئوالات رو تو سایت میبینم به شعورم توهین میشه و البته به خدا کفره همچین حرف های بی ربطی راجع به این شاهکار بزنیم و خیال کنیم ازش ایراد و سوتی گرفتیم! تازه اگه اونایی که از این جور سئوالات میکنند این فیلم و فیلمای قبلی رو خوب دیده بودند جواب همه سئوالات بچه گانه شون رو پیدا میکردن


استاد یک سوال دیگه هم است که میگن چرا اینقدر نقش کاپیتان مارول کم بود منم میخوام جوابش رو بگم :ببینید ما دیدیم که کاپیتان مارول دوبار با تانوس جنگید هر دو بارم تانوس کم آورد( دید که اگه تانوس با سنگ قدرت نمیزدش همون جا جان به جان آفرین تسلیم کرده بود)پس اگه بیشتر بود فیلم حتی ممکن بود نیم ساعت بشه چون همرو میزد دیگه پس مارول به این فکر کرده بود که نقش کاپیتان مارول کم بود. حالا استاد ممنون میشم که شما نظرتون رو درباره چیزی که گفتم بگید :-)

یادمه که یکی از اعضا تو کامنت های یکی از مقاله ها گفته بود که دیسی اینقدر سوپرمن رو قوی کرده که دیگه ویلنی در برابرش نمیتونه جلوش کاری بکنه.
فکر کنم مارول هم همین کار رو با کاپیتان مارول کرده
اگه فیلم کاپیتان مارول رو دیده باشید دقیقا همین اتفاق افتاد. توی پایان بازی هم تانوس با سنگ قدرت تونست کاری بکنه، تانوسی که هالک رو حسابی کتک کاری کرد.

قبول دارم که این شخصیت خیلی قویه، ولی کارکتر هالک و ثور هم قوی بودند، ولی اینقدر اینجوری نبودند که کسی حریفشون نشه. ولی کارول تو فیلم خودش، تو پنج دقیقه آخر، زد همه رو به فنا داد. تو پایان بازی اومد و سفینه تانوس رو داغون کرد، اونم تو چند ثانیه. میتونست تو پایان بازی وارد سفینه بشه و با دستکاری، اونو از بین ببره. مثل همون کاری که برای کشتی های هوایی شیلد تو فیلم کاپیتان آمریکا 2 اتفاق افتاد.

راستش هر وقت کارول سینما رو میبینم، یاد کلارک توی دنیای سینمایی دیسی میفتم

کلارک مشکلش این نبود که شکست ناپذیر بود(البته مهم ترین مشکلش این نبود)
مشکل اصلی کلارک این بود که اصلا به مردم کمک نمیکرد
همونطور که عمو مختار هم در مقاله"50 دلیل برای تنفر از بتمن علیه سوپرمن"گفته بود مثلا تو اون سکانس انفجار مردم دارن میمیرن بعد سوپرمن وایساده نگاشون میکنه :-|
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45