داغ داغ!! صحنه های پس از تیتراژ فیلم ونوم لو رفت! (Venom)

داغ داغ!! صحنهٔ پس از تیتراژ فیلم ونوم لو رفت! (Venom)

دومین صحنه پس از تیتراژ که مربوط به انیمیشن Spider-man Into The Spider-Verse است اضافه شد!

فیلم ونوم هم در روز های ابتدایی اکران به سر می برد و طبق رسم همیشگی نمرات آن منتشر شده است که واقعا نشانگر فیلمی ناامیدکننده است. این فیلم با کسب نمره ۳۳ از ۱۰۰ براساس ۱۵ نقد در سایت متاکریتیک و همچنین با کسب امتیاز ۲۶ از ۱۰۰ طبق ۳۴ نقد، جزو بدترین آثار کمیک بوکی قرار گرفته است.

نقد ونوم

از معدود نکات مثبت فیلم بازی تام هاردی در نقش ادی براک/ونوم می باشد! نکات منفی فیلم هم بسیار زیاد است و به صورت خلاصه می توان این طور توصیف کرد: اکشن ناامیدکننده، داستان ضعیف، جلوه ویژه ضعیف، شیمی بسیار بد بین تام هاردی و میشل ویلیامز، بازی بد نقش های مکمل، خسته کننده (Boring) بودن فیلم!

اگر هنوز موفق به دیدن فیلم نشده اید و نمی خواهید صحنه پس از تیتراژ فیلم برایتان آشکار شود، سریعا از این صفحه و اسپویلش دور شوید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Cletus Kasady

لینک دانلود و تماشا

 

همانطور که دیدید(و قبلا قسمت هایی از آن در تریلر نشان داده شد)، ادی براک برای مصاحبه با (وودی هارلسون در نقش) کلیتوس کسیدی به زندان سن کوئنتیک بک می رود. وودی هارلسون با موهای نارنجی و همان ظاهر دنیا کمیکی اش در این صحنه حضور میابد و بعد از صحبت کوتاهی به ادی براک می گوید از زندان خارج شود وگرنه کشتار(کارنیج) شروع می شود!

با توجه به این صحنه خبیث فیلم بعدی هم مشخص شد: کارنیج!

دومین صحنه پس از تیتراژ هم مربوط میشه به قسمتی از انیمیشن مردعنکبوتی به سوی دنیای عنکبوتی که ابتدای کار مایلز را نشان می دهد:

لینک دانلود و تماشا

 

 

نظر شما چیست؟ آیا با حضور کارنیج در فیلم بعدی می توان فیلمی با درجه سنی PG13 ساخت؟ نظر شما راجع به نمرات بسیار پایین فیلم چیست؟

 

مطالب مرتبط:

بررسی و تحلیل سومین تریلر فیلم ونوم (VENOM)

تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ونوم

15 خبر و شایعه ای که درباره فیلم ونوم میدانیم!

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

بررسی و تحلیل تریلر نخست فیلم "ونوم" (VENOM)

تریلر داغ و معرکه جدید فیلم "ونوم" منتشر شد + زیرنویس فارسی + پوستر جدید

10 اطلاعات مهمی که از فیلم ونوم به بیرون درز کرده

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

P.Constantine
#1 P.Constantine 1397-07-11 16:10
اینم صفحه اسپویل، هرچه می خواهد دل تنگت بگو!
نقل قول کردن
amirjjyy
#2 amirjjyy 1397-07-11 16:14
حتی صحنه بعد از تیتراژشم چرته :-|
فیلم دوم ونوم :-|
سونی میخواد دل داری بده به وارنر فکنم :-|
نقل قول کردن
best of the best
#3 best of the best 1397-07-11 16:20
من اینو صبح هم گفتم
اینجا هم میگم
استاد ترابی و مختار از ماه ها پیش پیشیینی کرده بودن این فیلم چرت میشه

llink.ir/8yfy

llink.ir/8yg1

افتخار میکنم به این عزیزان که بدون تعصب همیشه حقیقت رو میگن
از روی خبیث معروف اسپایدرمن فیلم ساخته میشه و سایت spidey.ir به عنوان سایت اسپایدرمن باید کورکورانه ازش تعریف کنه ولی نمیکنه . چرا؟ چون همیشه حقیقت رو میگه
نقل قول کردن
The Unique man
#4 The Unique man 1397-07-11 16:57
امیدوارم بیخیال ساختن قسمت دوم بشن.
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#5 Miguel-OHara 1397-07-11 17:22
من از اون وقتی که فیلم Pg 13 شد فهمیدم شکست میخوره. اصلا دشمن اسپایدرمن بدون اسپایدرمن معنی نداره.حیف پتانسیل ونوم و تام هاردی که دارا دست سونی حیف میشن. تو تریلرا که خیلی خوب بود. هر چی که بود احساس میکنم از ونوم اسپایدرمن ۳ خیلی بهتره
نقل قول کردن
porya
#6 porya 1397-07-11 17:47
یعنی نمیشه ما ی فیلم درست حسابی از ونوم بیبینیم.
از وقتی تریلر اومد ی ته قلبم حدس میزدم اثر خوبی نخواهد بود.
راستی میگم منظور از خسته کننده بودنش همون ضرباهنگ بدش؟
نقل قول کردن
porya
#7 porya 1397-07-11 17:57
کلا این ونوم شخصیت مزخرفیه. اینو من نمیگم تمام اساتید میگن.
یک شخصیت تک بعدی مزخرف با انگیزه های غیر قابل
درک.هیچوقت نمیشه ازش یک فیلم مطلوب ساخت.مگه این که دست یک کارگردان خیلی مجرب بیفته که اونم شاید بتونه یه فیلم متوسط تحویلمون بده.نباید یک فیلم مستقل ازش ساخته بشه که کلیت فیلم روی اون بچرخه.(منظورم همون حضور در فیلم هایی مثل اسپایدرمنه).
نقل قول کردن
mani s.h
#8 mani s.h 1397-07-11 18:16
جماعت دعای شفاعت برای سونی .
سونی فقط به درد انیمیشن میخوره نه فیلم مثلا هتل ترانسیلوانیا ۳ رو همین الان دیدم عالی بود فیلم ونوم حوصلشو ندارم من الان منتظر مردمورچه ای ۲ کاپیتان مارول و از همه مهمتر منتظر کارتون اسپایدی افسانه پسر جهنمی و اونجرز ۴ هستم.انصافا سونی از اولش تو فیلم دنبال پول بوده و هست ولی کارتوناشو با عشق میسازه.ولی دقت کنید پسرجهنمی خیلی داره روش کار میشه و هنوز تریلر رو پخش نکردن با اینکه ۶ ماه فرصت داره به قول دیوید هاربن دنبال داستان خوبن نه بخش فنی البته یه ذره نگرانم ۵۰ درصد تو توئیتر از دیزاین هلبوی خوششون امد و ۵۰ درصد نه.واقعا دارم له له میزم واسه تریلرش.مردعنکبو تی در دنیای عنکبوتی که واقعا عالی به نظر میرسه .کاپیتان مارول که واو و اونجرز ۴ که مارو به صف کرده هر لحضه تو اینترنتیم وایه اخبار جدید.... ولی ونوم که از اول با هیجان منتظرش بودم گند زد به حالم تریلر دوم عالی بود ولی سومی نشون داد چه گوهی البته خوشحالم چون ممکنه هر آن برگرده به مارول موربیوس هم هیچ پخی نمیشه همانطور که دیسی وارنر برا سریال بهتره سونی واسه کارتون.
نقل قول کردن
redmonster
#9 redmonster 1397-07-11 18:34
به نقل از porya:
کلا این ونوم شخصیت مزخرفیه. اینو من نمیگم تمام اساتید میگن.
یک شخصیت تک بعدی مزخرف با انگیزه های غیر قابل
درک.هیچوقت نمیشه ازش یک فیلم مطلوب ساخت.مگه این که دست یک کارگردان خیلی مجرب بیفته که اونم شاید بتونه یه فیلم متوسط تحویلمون بده.نباید یک فیلم مستقل ازش ساخته بشه که کلیت فیلم روی اون بچرخه.(منظورم همون حضور در فیلم هایی مثل اسپایدرمنه).

شما تا حالا فیلم upgrade رو دیدی؟ تمام ویژگی های ونوم رو داشت حتی بازیگرشم آقای لوگان مارشال گرین بود(شوکر اولیه تو homecoming) که شبیه تام هاردیه، فقط اسم فیلم ونوم نبود ولی این فیلم کاری رو کرد که مثل اینکه ونوم نتونسته بکنه
، همچین قضیه ای هم بین شگفت انگیزان و چهار شگفت انگیزه
نقل قول کردن
a.v.s
#10 a.v.s 1397-07-11 20:24
میدونستم فیلم ونوم، فیلم بدی از آب درمیاد ولی نه انقدر بد!
فکر کنم سونی از عمد این فیلم رو بد ساخته که شخصیت های مرد عنکبوتی رو در سینما و نزد مردم عامه خراب کنه. چون میبینه نمیتونه از مرد عنکبوتی در سینما استفاده کنه و برای همین کینه به دل گرفته و اینکارو با شخصیت های فرعی داستان های مرد عنکبوتی در سینما میکنه. همچین بعید هم نیست.
البته خدارو شکر که فیلم رو اینقدر بد ساخته چون دیگه به فکر ساخت فیلم های "شخصیت_نابود_کن " دیگه مثل کریون شکارچی و میستریو و آفتاب پرست و زن عمو می و عمو بن و . . . نمی افته (بازهم از سونی بعید نیست که فیلم از زن عمو می و عمو بن بسازه! اون از وارنر که سریال آلفرد پنی ورث رو میسازه اینم از سونی)
البته ونوم شخصیت احمقانه ای به نظر میاد برای همین توی سینما جالب نمیشه. ولی یه عمق فلسفی داره. مثل اون دفعه ای که توی نقد کمیک کمپانی ونوم گفتم. ونوم توی کمیک ها میتونست بهتر از این باشه به جای اینکه که به صورت یک موجود کودن دربیاد. بعضی وقت ها لیاقت یک شخصیت بیشتره ولی اون طوری که باید لیاقتش به تصویر کشیده نمیشه.
نقل قول کردن
RED VENOM
#11 RED VENOM 1397-07-11 21:18
من کاری ندارم که فیلم چقدر بده به نظرم اونقدر ونوم اونقدری شخصیت کاریزماتیک داره که ارزش فیلم دیدن رو داشته باشه، خبیث فیلم بعدی که کارنیجه، اندرو گارفیلد هم که تا ۲۰۲۰ با سونی قرارداد داره و احتمال بودنش زیاده، دیگه چی؟
نقل قول کردن
porya
#12 porya 1397-07-11 21:18
#9
اقا رد مانستر.(این دفعه اسمتون دگرگون نکردم :-* )
من نگفتم نمیشه از ونوم فیلم خوبی ساخت.من گفتم کارگردان خیلی حرفه ای نیازه تا اثری متوسط تحویلمون بده. اونم نه از نظر داستانی. نه از نظر شخصیت پردازی. از نظر اکشن و جلوه های ویژه. چون ظاهر ونوم جون میده واسه این کارا.ونوم همین تور که گفتم هیچ عمق و ژرفای خاصی نداره که بیان ازش فیلم مستقل بسازن. چون که فیلم نباید همش اکشن و زد وخورد داشته باشه. باید ی وقتی به شخصیت داستان بپردازی که ونوم اصلا بدرد این کار نمیخوره. برای همین برای یک اثر سینمایی که خودش نقش محوری رو داشته باشه و طولانی هست. اصلا بدرد نمیخوره و برای همین من از همون اول موافق ساختن فیلم سینمایی برای ایشون نبودم و بنظرم باید توی فیلم های که نقش مکمل هست.(که بهترین همون مردعنکبوتی) بازی کنه. که زمان کمتری بهش داده بشه و فقط یک فیلم فان کنه و به اکشنش قوت بده.
نقل قول کردن
spider pool
#13 spider pool 1397-07-11 21:23
به نقل از a.v.s:
میدونستم فیلم ونوم، فیلم بدی از آب درمیاد ولی نه انقدر بد!
فکر کنم سونی از عمد این فیلم رو بد ساخته که شخصیت های مرد عنکبوتی رو در سینما و نزد مردم عامه خراب کنه. چون میبینه نمیتونه از مرد عنکبوتی در سینما استفاده کنه و برای همین کینه به دل گرفته و اینکارو با شخصیت های فرعی داستان های مرد عنکبوتی در سینما میکنه. همچین بعید هم نیست.
البته خدارو شکر که فیلم رو اینقدر بد ساخته چون دیگه به فکر ساخت فیلم های "شخصیت_نابود_کن" دیگه مثل کریون شکارچی و میستریو و آفتاب پرست و زن عمو می و عمو بن و . . . نمی افته (بازهم از سونی بعید نیست که فیلم از زن عمو می و عمو بن بسازه! اون از وارنر که سریال آلفرد پنی ورث رو میسازه اینم از سونی)
البته ونوم شخصیت احمقانه ای به نظر میاد برای همین توی سینما جالب نمیشه. ولی یه عمق فلسفی داره. مثل اون دفعه ای که توی نقد کمیک کمپانی ونوم گفتم. ونوم توی کمیک ها میتونست بهتر از این باشه به جای اینکه که به صورت یک موجود کودن دربیاد. بعضی وقت ها لیاقت یک شخصیت بیشتره ولی اون طوری که باید لیاقتش به تصویر کشیده نمیشه.

برادر این ها مرد اقتصادن بر فرض اگر از این قضیه عصبانی شده باشن که احتمالش 5درصده هیچ وقت اینا نمیان بخاطر خراب کردن شخصیت های اسپایدی کلی ضرر کنن و وجهشون رو پیش منتقدا و مخاطب خراب کنن
نقل قول کردن
redmonster
#14 redmonster 1397-07-11 21:35
#12:
اولندش، ممنان :-* :-)
دویماندش، همین الان برات فیلم اپگرید رو مثل زدم. فیلمش رو ببین، هم فیلمش از نظر داستان خوبه هم اکشن، حتی جنبه ی احساسی خوبی هم داره ولی چون فیلم self aware هستش احساسات هم حد خودشونو دارنتنها فرقش اینه که تو اون فیلم ونوم نبود. تازه اگه حالشو نداری کل فیلمو ببینی ، فقط تریلر فیلمشو ببین و با ونوم مقایسه کن. ولی کلا اگه یه فیلم ونوم خوب میخوای اپگرید رو ببین
سیومند،باهات در این مورد که باید دست کارگردان درستش بیفته رو قبول دارم. یکی که بتونه شخصیت رو خوب درک کنه و مهم تر از همه جوری به تصویر بکشتش که به قول شما ونوم شخصیت حوصله سر بری نباشه
البته تا اونجا که نقدا اومده اکثرا از تام هاردی و ونوم راضی بودن ولی همه میگن داستان فیلم بیشتر به دوران قبل از mcu میخوره و ازون فیلمای ابر قهرمانی کلیشه ایه
نقل قول کردن
Th3VeNoM
#15 Th3VeNoM 1397-07-11 22:31
دوستان جوری حرف نزنین که انگار ونوم شخصیت بدیه و کلا نمیشه از روش فیلم ساخت متاسفانه ساخت فیلم به دست سونی بود که میخواست بچه های دبستانی رو بکشونه سینما اگه همین فیلم دست مارول بود مطمعن باشین خیلی هم نمره خوبی میگرفت و میفروخت وقتی یکاری رو شروع میکنی باید اون کارو تموم کنی نه این که بزنی جاده خاکی
نقل قول کردن
best of the best
#16 best of the best 1397-07-11 22:50
به نقل از Th3VeNoM:
دوستان جوری حرف نزنین که انگار ونوم شخصیت بدیه و کلا نمیشه از روش فیلم ساخت متاسفانه ساخت فیلم به دست سونی بود که میخواست بچه های دبستانی رو بکشونه سینما اگه همین فیلم دست مارول بود مطمعن باشین خیلی هم نمره خوبی میگرفت و میفروخت وقتی یکاری رو شروع میکنی باید اون کارو تموم کنی نه این که بزنی جاده خاکی

ولی قطعا مارول از این شخصیت فیلم اختصاصی نمیساخت
همونطور که از موربیوس و چه میدونم کریون شکارچی و ... نمیسازه
من خوشحالم که این فیلم اینطوری شد
ایشالا فروشش هم گند بزنه تا سونی همین اول کاری قید ساخت یونیورس عنکبوتی جدا از mcu رو بزنه

سونی حقشه چون این چند وقته فقط فکر پول بوده و گند زده به ذات شخصیتا. البته بابت بازی ps4 ازش متشکریم ولی دقیقا از مرد عنکیوتی شگفت انگیز 1 به بعد گند زده

ونوم هم انصافا کاراکتر بدی نیست ولی صادقانه بگم پتانسیل یه فیلم اختصاصی رو نداره
نقل قول کردن
best of the best
#17 best of the best 1397-07-11 22:52
به نقل از best of the best:
به نقل از Th3VeNoM:
دوستان جوری حرف نزنین که انگار ونوم شخصیت بدیه و کلا نمیشه از روش فیلم ساخت متاسفانه ساخت فیلم به دست سونی بود که میخواست بچه های دبستانی رو بکشونه سینما اگه همین فیلم دست مارول بود مطمعن باشین خیلی هم نمره خوبی میگرفت و میفروخت وقتی یکاری رو شروع میکنی باید اون کارو تموم کنی نه این که بزنی جاده خاکی

ولی قطعا مارول از این شخصیت فیلم اختصاصی نمیساخت
همونطور که از موربیوس و چه میدونم کریون شکارچی و ... نمیسازه
من خوشحالم که این فیلم اینطوری شد
ایشالا فروشش هم گند بزنه تا سونی همین اول کاری قید ساخت یونیورس عنکبوتی جدا از mcu رو بزنه

سونی حقشه چون این چند وقته فقط فکر پول بوده و گند زده به ذات شخصیتا. البته بابت بازی ps4 ازش متشکریم ولی دقیقا از مرد عنکیوتی شگفت انگیز 1 به بعد گند زده

ونوم هم انصافا کاراکتر بدی نیست ولی صادقانه بگم پتانسیل یه فیلم اختصاصی رو نداره

البته خداییش من خودم به 2 تا چیز دل خوش بودم: یکی تام هاردی و دیگری هم درجه r
تام که میگن عالی بوده ولی سونی حماقت کرد درجه فیلم رو تغییر داد
نقل قول کردن
a.v.s
#18 a.v.s 1397-07-11 23:00
#13
معذرت میخوام حرص خورده بودم.
یه سری ناآگاه ها توی مدرسه مون قبل از اکران ونوم از فیلمش تعریف میکردند و میگفتند وای چقدر فیلمش اکشنه پس خوبه.
خسته شدم از بس تفکرات تکراری پوچ رو دیدم. برای همین بود که اینطوری برخورد کردم. یه دلیل دیگش هم این بود که روی شخصیت ها ناموسی هستم برای همین بعضی وقتا کنترلم رو از دست میدم.
وگرنه سونی اونقدر مارموز و احمق نمیتونه باشه. فقط خیلی ناراحت بودم که فیلمش چقدر بد شده و احساس میکنم به شعورم توهین شده.
پ.ن: انگاری یکی از نقاط قوت دیگه فیلم ونوم هم آهنگی هستش که امینم برای فیلم خونده. جز این و بازی تام هاردی انگاری نقطه قوت خاص دیگه ای نداره.
نقل قول کردن
porya
#19 porya 1397-07-12 05:18
شرمنده بابت اسپم
اقای ترابی من مدتیه دارم اخبار ،مقالات،و...سای ت رو میخونم. به عبارتی دارم از اولین صفحه سایت تا اخرین صفحه اش تمام پیج ها رو میخونم و مرور میکنم.(تا الان صفحه 230 هستم.بعلاوه اکثر نظر ها. به ویژه نظرات شما و عمو مختار رو با دقت میخونم) در حین خوندن مقاله معرفی دکتر اختاپوس یاد یکی از اطلاعیه های سایت افتادم که درش گفتین یک سری از اعضای سایت مثل عمو مختار و... از سایت جدامیشن. و حتی عکس خودتون هم توش بود. خلاصه انقد تو حاشیه رفتم خواستم بگم الان هر چی گشتم این اطلاعیه در سایت دیگه موجود نیست.
چرا؟؟
نقل قول کردن
porya
#20 porya 1397-07-12 05:20
های راستی تیترش این بود
(اطلاعیه مهم سایت اسپایدی) البته مطمئن نیستم.
بازم ببخشید بابت اسپم
نقل قول کردن
Spider-Fan
#21 Spider-Fan 1397-07-12 14:29
شکستی دیگر برای سونی!

من که فیلم رو هنوز ندیدم. (حتی بعید می‌دونم ارزش دیدن داشته باشه!) اما این‌طور که از نقدهای منفی و واکنش بد هوادار ها مشخصه، این فیلم در زمره اقتباس‌های ضعیف کمیک‌بوکی مثل Elektra و Catwoman قرار بگیره.
من که واقعا از این موضوع خوش‌حالم!!! سونی با این شکست، دیگه بعیده بره سراغ بقیه‌ی کاراکترهای Spider-Verse.
البته فروش فیلم (که مهم‌ترین معیار سونی‌ـه!) چندان هم فاجعه نیست؛
ولی امیدوارم سونی بیخیال ادامه دادن این یونیورس بشه. به قول معروف "خشت اول را گر نهد معمار کج، تا ثریا می‌رود دیوار کج...!"
خود ونوم شخصیتی هست که واقعا می‌تونست یه حضور خوب در سینما داشته باشه؛ اما نه توی یه فیلم solo!
خیلی موارد باعث شد این فیلم یه شکست به تمام معنا بشه.
بنظرم کلاً پایه و اساس تغییر اریجین ونوم اشتباه محض بود. ونوم بدون اسپایدرمن، واقعا یه چیزی‌ـش کنه!
جدای از اون، باز می‌شد یه فیلم متوسط از ونوم در آورد؛ اگه نقش‌آفرینی خوب، فیلم‌نامه قوی، جلوه‌های ویژه درست و حسابی و اریجین نزدیک‌تری به دنیای کمیک، داشت. ولی لامصب هیچی نداره! (به جز تام هاردی)
خداکنه این فیلم توی گیشه هم شکست بدی بخوره، تا سونی هم بیخیال کاراکترهای دنیای اسپایدرمن بشه.
نقل قول کردن
Mr.Harper
#22 Mr.Harper 1397-07-12 17:41
حدس میزدم فیلم خوبی نشه. ونوم یه شخصیت مکمله کنار اسپایدرمن شکل میگیره نه تو فیلم خودش.
از اون بدتر درجه بندی PG-13 . دقیقا همون اشتباهی که سر فیلم گوست رایدر شد. تام هاردی حیف شد با این فیلم
با چه رویی میخوان قسمت دوم بسازن نمیدونم. بهترین کاری که سونی میتونه بکنه دادن رایت این شخصیتا به ماروله تا بیشتر از این گند نزده بهشون
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#23 Miguel-OHara 1397-07-13 20:24
واکنش طرفدارا به فیلم ونوم دقیقا برعکس چیزیه که منتقا گفتن و خیلی مثبت بوده و کلی هم ازش تعریف کردن. خب فقط میمونه که مدیرای سایت یه نقد بنویسم یه جمع بندی کنیم فیلمش خوبه یا نه؟
نقل قول کردن
redmonster
#24 redmonster 1397-07-13 22:25
اکثر منتقدایی که من تو یوتویوب دیدم میگن که ونوم به اون بدیی که توی نقد های اولیه میگن نیست. اکثرا میگم فیلم اکشن خوب و ونوم و راطه ی ونوم و ادی خوبی داره
البته تو ری اکشن های اولیه هوادارای لیدی گاگا هم دخالت کرده بودن.
#23:
من خودم اکثرا حرف هوادارا رو قبول ندارم، ولی به دلیلی که بالا گفتم باید صبر کنیم سینما اسکور فیلم بیاد ببینیم چه خبره
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#25 mehrdad_hnr 1397-07-16 13:28
به نقل از porya:
کلا این ونوم شخصیت مزخرفیه. اینو من نمیگم تمام اساتید میگن.
یک شخصیت تک بعدی مزخرف با انگیزه های غیر قابل
درک.هیچوقت نمیشه ازش یک فیلم مطلوب ساخت.مگه این که دست یک کارگردان خیلی مجرب بیفته که اونم شاید بتونه یه فیلم متوسط تحویلمون بده.نباید یک فیلم مستقل ازش ساخته بشه که کلیت فیلم روی اون بچرخه.(منظورم همون حضور در فیلم هایی مثل اسپایدرمنه).


ونوم شخصیت مزخرفیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو چند سال اخیر از نظر طرفدار زده رو دست جوکر شده جزو محبوf ترین شرور های مارول اون وقت تو داری میگی مزخرفه حرفی جز متاسفم برات ندارم هرچند امیدوارم منظورت فیلم بوده باشه چون آره من خودم از وقتی که سونی گفت میخواد فیلم برای ونوم بسازه ته قلبم میگفت فیلم خوبی میشه عقلم میگفت نه فاجعه میشه که مثل همیشه حق با اون بود
نقل قول کردن
spideypool20
#26 spideypool20 1397-07-16 18:12
همه ما میدونستیم با رده سنی و این گرافیک این فیلم هیچ چیزی جز چرت بودن تحویل ما نمیده .من نمیدونم چطوری خواستن ونوم بدون اسپایدی فیلم درجه یک دربیاد .
25#

دوست عزیز شما هم تو مقاله ونوم بحث جوکر رو نیار و ازش نقد نکن.من خودم مارول فنم اما تو هرچیزی تقریبا حرف حقو میزنم .الان اینجا درست نیس شما بگی . هرشخصیتی بحث خودشو بیارید
نقل قول کردن
D.PARKER
#27 D.PARKER 1397-07-16 19:32
فیلم رو دیدم! هرکسی ندیده، نبینه. ذهنیتش از ونوم خراب میشه. فکر میکردم هاردی(تامشون!) بلده چطور فیلم انتخاب کنه! حیف تام هاردی.
البته سونی به هدفش یعنی پول در آوردن از ونوم رسید.
#25
همیشه گفته شده ونوم کاراکتر خیلی قدرتمند(از نظر شخصیت پردازی) نیست. حالا شما میگی رو دست جوکر زده یا جزو چند خبیث برتر مارول شده؟ من دیلیت اکانت بای!
نقل قول کردن
parsa-spider
#28 parsa-spider 1397-07-16 21:14
سلام میدونم اسپمه ولی ارزششو داره
اسپویل کل فیلم اونجرز 4

‍ ‍ ❗️اسپویل های تازه لو رفته از فیلم "Avengers 4" ❗️
⭕️این مطالب در حال حاضر صرفا شایعه هستند و صحت آنها از سوی ایران کمیک تایید نمیشود⭕️
.
.
.
.
.
.
⛔در صورتی که تمایلی به لو رفتن داستان این فیلم ندارید این متن رو نخوانید.

1- اسکات لنگ (انت من) از طریق بعد کوانتومی به وقایع پیش از فیلم ایرون من سفر و هنک پیم را پیدا میکند و با همکاری او یک ماشین زمان میسازد.
2- ایرون من و نبیولا به زمین باز میگردند.(جزئیات نامشخص)
3- انت من به زمان حال بازمیگردد. و پس از مطلع شدن از بشکن ثانوس، استفاده از ماشین زمان را پیشنهاد میدهد.
4- شخصیت ها در زمان های مختلف سفر میکنند. تور و کاپیتان آمریکا برای زنده کردن ارتش آزگاردیان وایکینگ برای شکست دادن سپاه تانوس با هم همکاری کرده و به قلمرو Hel میروند. هلا نیز در این بخش از فیلم حضور دارد.

5- تور و کاپیتان آمریکا هنگام نبرد با ارتش ثانوس کشته میشود.

6- چندی از شخصیت های باقی مانده به زمان فیلم کاپیتان آمریکا 1 سفر میکنند تا استیو راجرز را پیش از سقوط سفینه رد اسکال نجات دهند و به زمان حال بیاورند.

7- انتقامجویان طی فیلم با شخصیتی به نام ایترنتی مواجه میشوند که با دادن وسیله ای خاص به شخصیت ها به آنها کمک میکند تا سفر های زمانیشان را بهتر کنترل کنند.

8- شخصیت ها برای به دست اوردن سنگ های بینهایت به وقایع دیگر فیلم های سینمایی مارول سفر میکنند.

9- هاکای به وقایع فیلم اول ثور سفر کرده و به ازگارد میرود تا دستکش بینهایت اودین را به دست اورد.

10- نبرد نیویورک اونجرز 1 بسیار سخت تر خواهد شد.

11- دکتر استرنج با استفاده از جادو از سوئل ورلد خارج میشود.

12- نبرد بزرگی میان ارتش ثانوس و اونجرز صورت میگیرد که در زمان گذشته جریان دارد. شخصیت هایی که از بشکن نجات پیدا کردند و نسخه گذشته شخصیت هایی که در اینفینیتی وار پودر شدند در این نبرد حضور دارند و کشته های زیادی خواهند داد.

13- هالک دستکش بی نهایت را به دست میگیرد و هنگامی که از دستکش برای شکست دادن تانوس استفاده میکند دستش قطع میشود که بعدا با دستی مکانیکی جایگزین میگردد.

14- کاپیتان مارول در یک ساعت نهایی فیلم پیدا میشود.

15- ثانوس شکست خورده و میمیرد.

16- افشا میشود که ایترنتی، نسخه اینده تونی استارک است که قدرت های سنگ های بینهایت را به دست اورده و باعث و بانی بیشتر اتفاقات اینفینیتی وار و... بوده است.

17- تونی استارک(اترنتی) به یک فاتح تبدیل میشود و به عنوان کانگ فاتح(یکی از دشمنان اونجرز در جهان کمیک بوک) شناخته خواهد شد.

18- بیست دقیقه نهایی شامل نبردی عظیم با حضور انتقامجویان و کانگ فاتح خواهد بود.

19- در نهایت دکتر استرنج در زمان سفر کرده و تونی استارک را پیش از اینکه به کانگ فاتح(اترنتی) تبدیل شود میکشد.

20- فیلم پایان خوشی خواهد داشت و شخصیت ها از این که جنگ تمام شده است خوشحال خواهند بود.

21- اولتران در سکانس بعد از تیتراژ حضور خواهد داشت.

منبع: CosmicBookNews
نقل قول کردن
spideypool
#29 spideypool 1397-07-16 21:30
به نقل از mehrdad_hnr:
به نقل از porya:
کلا این ونوم شخصیت مزخرفیه. اینو من نمیگم تمام اساتید میگن.
یک شخصیت تک بعدی مزخرف با انگیزه های غیر قابل
درک.هیچوقت نمیشه ازش یک فیلم مطلوب ساخت.مگه این که دست یک کارگردان خیلی مجرب بیفته که اونم شاید بتونه یه فیلم متوسط تحویلمون بده.نباید یک فیلم مستقل ازش ساخته بشه که کلیت فیلم روی اون بچرخه.(منظورم همون حضور در فیلم هایی مثل اسپایدرمنه).


ونوم شخصیت مزخرفیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو چند سال اخیر از نظر طرفدار زده رو دست جوکر شده جزو محبوf ترین شرور های مارول اون وقت تو داری میگی مزخرفه حرفی جز متاسفم برات ندارم هرچند امیدوارم منظورت فیلم بوده باشه چون آره من خودم از وقتی که سونی گفت میخواد فیلم برای ونوم بسازه ته قلبم میگفت فیلم خوبی میشه عقلم میگفت نه فاجعه میشه که مثل همیشه حق با اون بود

ونوم جزو خبیث های برتر ماروله؟!ببین مارول به کجا رسیده که ونوم جزو بهترین هاشه :-|
نقل قول کردن
Spider-Fan
#30 Spider-Fan 1397-07-16 22:03
فیلم رو عنوز ندیدم. واقعا نمی‌دونم این فیلم ارزش دیدن داره یا نه.
فکر کنم به یه بار دیدن دیگه بیارزه!
(من که منتظر نقد و بررسی آقای قدیانی هستم)
با اینکه منتقدا "سلاخی کردن" ـش (!)، امّا فروش بدی نداشته و همین کافیه برای سونی تا یه دنباله ازش بسازه و یونیورس‌ـش رو گسترش بده.
من از بیخ و بن با ساخت یونیورس Spider-Verse بدون اسپایدرمن مشکل دارم! خدایی نمی‌شه یه فیلم اختصاصی از "کریون شکارچی" بدون اسپایدرمن ساخت.
شاید کریون کلاً یک اثر فاخر و زیبا داشته که اون هم Kraven Last Hunt هست که تماماً مرتبطه با اسپایدرمن!
و یا فیلم اختصاصی موربیوس! سونی می‌تونه یه فیلم ژانر ترس‌ناک و خون‌آیتم و این حرفا (!) با همون بودجه و فیلم‌نامه آماده کنه. (چه بسا فیلم خوبِ منتقد پسند و پر فروشی بشه!)
همینطور بقیه‌ی کاراکترها...
اما اینکه اسم Marvel و Spider-Man رو بزنه رو فیلم، واقعا چه دلیلی بجز سوء استفاده از محبوبیت مارول و اسپایدرمن داره؟!

ایشالا زودتر سر سونی هم به سنگ بخوره و رایت کاراکترهای Spider-Verse رو بده دست آدم کار بلد...!


#25 ,#26 ,#27 ,#29:
فکر می‌کنم منظور ایشون از برتری نسبت به جوکر و ... از لحاظ "محبوبیت" بود؛ نه "شخصیت‌پردازی".
ونوم هم بخاطر اکشن و رنگ و بوی خفن و اون دندون‌ها (!) و ... طرفدار هم خیلی پیدا کرده!
بنظرم اصلاً نمی‌شه به ونوم گفت ویلن! آنتی هیرو ئه بیشتر.
ولی ونوم می‌تونست یه تجربه سینمایی خوب داشته باشه؛ ولی نه توی فیلم solo آخه!
نقل قول کردن
Negin
#31 Negin 1397-07-16 23:43
من که هنوز فیلم رو ندیدم ولی احساس می کنم اگه بیشتر به شخصیت ادی براگ و تنش هاش پرداخته بشه بهتره تا خود ونوم
چون کلن ونوم به نظرم نمی تونه به تنهایی زیاد خوب ظاهر بشه
و بازی تام هاردی رو بیشتر ببینیم بهتره تا یه عالمه جلوه های ویژه از ونوم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید