10 خبیث ثروتمند در کمیک های مارول

10 خبیث ثروتمند در کمیک های مارول

با پولدارترین خبیث های مارول آشنا شوید!

مقدمه : در کمیک های مارول قهرمانایی رو میبینیم که میخوان دنیا رو نجات بدن و از طرف دیگه کسایی که میخوان کنترل دنیا رو بدست بگیرند و نابودش کنند.در کمیک ها همیشه شاهد نبرد بین خیر و شر بودیم.خیلی وقت ها این نبرد ها خرج زیادی رو دست یکی از طرفین میذاره.

چیزی که این نبرد هارو شکل میده ولی درموردش صحبت زیادی نمیشه ، ثروته.بعضی از خبیث های قدرتمند و مشهور دنیای مارول پول زیادی دارند که مارو مجاب میکنند این لیست ثروتمند ترین خبیث های مارول رو تهیه کنیم.

 

10- اوبادیا اِستین 

اوبادیا اِستین

ثروت تخمین زده شده: 100 میلیون دلار

اولین خبیثی که ارزشش رو داره تو این لیست ازش یاد کنیم ، اوبادیا استین ملقب به "آیرون مانگر" است.خبیثی که تمام طرفداران مارول به عنوان اولین ویلن MCU در فیلم اختصاصی آیرون من باهاش آشنا شدند.

اوبادیا استین یک تاجر بی رحمه که نه تنها اولین شرکت خودشو به نام "Stane International" تاسیس کرد و تبدیل به یک فروشنده ی سلاح شد ، بلکه تقریبا نزدیک بود کنترل صنایع استارک رو هم بدست بگیره.

دوستی او با هاوارد استارک در گذشته باعث شد که وقتی تونی پدر و مادرش رو از دست داد ، در پی بدست اوردن کنترل صنایع استارک بشه و در گذر زمان به یکی از دشمنای تونی استارک تبدیل بشه.ثروت خالص اوبادیا استین بیش از 100 میلیون دلار تخمین زده شده.

 

9- مگنتو 

مگنتو

ثروت تخمین زده شده: 900 میلیون دلار

یکی دیگه از ثروتمند ترین خبیث های مارول ، استاد "magnetism" و خبیثی جهش یافته و قدرتمند ( البته گاهی اوقات ضدقهرمان ) کسی نیست جز مگنتو.اریک لنشر ملقب به مگنتو کودکی بود که به همراه پدر و مادرش به اردوی نازی ها منتقل شد.در آخر اریک زنده موند و قدرت هاش رو بدست اورد اما والدینش رو در جریان حوادثی غم انگیز از دست داد.

سالها بعد ، مگنتو معتقد بود که جهش یافته ها نسل تکامل یافته ی بعدی هستند و باید بر زمین حکمرانی کنند.این امر بین او و دوستش چارلز خاویر و مردان ایکس اختلاف ایجاد کرد.برای مگنتو سال ها خبیث بودن 900 میلیون دلار ثروت به ارمغان اورد.

 

9- اِما فِراست 

اِما فِراست

ثروت تخمین زده شده: 1 الی 3 میلیارد دلار

یکی دیگه از قوی ترین خبیث های مارول اما فراست است.چیزی که باعث میشه اون رو نسبت به بقیه متمایز کنه و کاراکتری جذاب بهش ببخشه اینه که تو حِرفش ی تعادلی بین قهرمان و خبیث بودن ایجاد کرده که هم عضو مردان ایکس بوده و هم عضو باشگاه آتش جهنمی (Hellfire Club). اِما فراست ابتدا خانواده ای ثروتمند داشته ولی بعدها که تصمیم میگیره از پول پدرش بگذره ، به یک بی خانمان تبدیل میشه.او پس از حضور به عنوان ملکه ی سفید ( White Queen ) در باشگاه آتش جهنمی ثروت زیادی کسب کرد.در این وضعیت بین 1 الی 3 میلیارد دلار پول نصیبش شد.

 

7- هری آزبورن 

 هری آزبورن

ثروت تخمین زده شده: 10 میلیارد دلار

خبیث بعدی که حسابی پول داره هری آزبورنه.هری در خانواده ای ثروتمند به دنیا اومد و به لطف پدرش و شرکت آزبورن ثروت زیادی کسب کرد.اما همونطور که میدونید هری بهترین دوست پیتر پارکره و چندین بار در نبرد ها پیتر رو همراهی کرده اما وقتی پدرش در لحظات آخر عمرش به عنوان گرین گابلین با اسپایدرمن جنگید ، هری هم تبدیل به یک خبیث شد.

از دست دادن پدر انقدر براش سخت بود که اون رو به مسیر تاریکی کشوند و نه تنها تبدیل به گرین گابلین جدید شد و اسپایدرمن رو مقصر مرگ پدرش دونست ، بلکه کمپانی آزبورن هم به ارث برد.به لطف این اتفاق ها ثروت هری به بیش از 10 میلیارد دلار رسید.

 

6- نورمن آزبورن 

نورمن آزبورن

 ثروت تخمین زده شده: 10 میلیارد دلار

بدون شک ثروت هری آزبورن بدون وجود پدرش نورمن امکان پذیر نبود.با اینکه او مرده بود ، زنده شد و دوباره به قدرت رسید و از اون موقع به یک خبیث خطرناک برای جهان های مارول تبدیل شد.حتی یک بار نیز به مقام رییس جمهوری دست یافت و به "Iron Patriot" تبدیل شد و درنهایت خودش رو عنوان رهبر گروه "Dark Avengers" معرفی کرد. همه ی ما نورمن رو در هیبت یک خبیث ، به عنوان گرین گابلین ، دشمن دیرینه ی اسپایدرمن میشناسیم.او برای سالها شهر رو زیر نظر خودش کنترل می کرد ، به ثروت های زیادی رسید و همین امر هم باعث شد هری مثل نورمن به ثروت 10 میلیارد دلاری برسه.

 

5- آلدریچ کیلیان 

 آلدریچ کیلیان

ثروت تخمین زده شده: 12.4 میلیارد دلار

خبیثی منحصر به فرد که نسبت به دنیای کمیک قدرت بیشتری در دنیای سینمایی مارول داشت ، آلدریچ کیلیانه.او در کمیک ها دانشمندی بود که سعی داشت به مایا هانسن در پی ساخت ویروس قدرتمند "Extremis" کمک کنه و تمام زندگی خودش رو در این راه گذاشت.

قدرت های آلدریچ رو در فیلم آیرون من 3 بیش از حد نشون دادند و نه تنها به خبیث اصلی داستان که میخواد ویروس Extremis رو منتشر کنه ، تبدیلش کردند بلکه به عنوان یک تاجر ثروتمند با ارزش خالص بیش از 12.4 میلیارد دلار به ما نشون داده.

 

4- رِد اِسکال 

رِد اِسکال

ثروت تخمین زده شده: نامعلوم

تخمین ثروت یک خبیث همیشه امکان پذیر نیست.گرچه نمیشه از قدرت و ثروت یک ویلن چشم پوشی کرد حتی اگه نمیتونیم اون رو به صورت دقیق تخمین بزنیم.خبیثی که این موضوع براش کاملا صدق میکنه رد اسکاله.همونطور که می دونید او دشمن دیرینه ی کاپیتان آمریکا و رهبر گروه تروریستی هایدرا است.

با اینکه ثروت رد اسکال رو نمیتونیم در دنیای کمیکی مارول تخمین بزنیم ، چیز سختی نیست که حدس بزنیم چقدر پولداره!او رهبر منتخب سازمان بین المللی تروریستی هایدرا از زمان جنگ جهانی دوم است و روابط زیادی با راهبران سیاسی و تجاری سر تا سر جهان داره.

 

3- لوکی

لوکی

ثروت تخمین زده شده: نامعلوم

سومین شرور ثروتمند و قدرتمند این لیست متعلق به خدای شرارت ، لوکیه.وضعیتش به عنوان یک خدا و بیگانه در زمین ، ثروتش رو ناشناخته میکنه.ارتباط او با خانواده ی سلطنتی آزگارد(پسرخوانده ی اودین و برادر ثور) باعث پیوند خوردنش با یک ثروت عظیم میشه.

لوکی سالیان سال رقابت با برادرش ثور داشته اما مسئول اصلی به وجود اومدن گروه اونجرز نیز هست.او خداییست که قدرت و جادوی زیادی در اختیار دارد و در اصل پسر غول های یخیه که همه ی این ها باعث میشند او به خبیثی قدرتمند تبدیل بشه.

 

2- کینگ پین

ثروت تخمین زده شده: 40 میلیارد دلار

دومین شرور قدرتمند در کمیک های مارول ، حاکم دنیای جنایتکاران ، کسی نیست جز ویلسون فیسک.او که با نام کینگ پین هم معروفه ، دشمن قدیمی قهرمانانی همچون اسپایدرمن ، پانیشر و دردویل می باشد.ویلسون به کنترل کردن دنیای جنایتکاران مشهوره و در همین چند سال اخیر نیز به عنوان شهردار نیویورک سیتی انتخاب شده.

فیسک با استفاده از ارتباطاتش به عنوان کینگ پین ، برای تامین بودجه و کسب درامد از شرکت ها و مشارکت های مختلف جنایی استفاده می کنه.این امر باعث شده که ثروت او بیش از 40 میلیارد دلار تخمین زده بشه.

 

1- دکتر دووم 

دکتر دووم

ثروت تخمین زده شده: 100 میلیارد دلار

عنوان ثروتمند ترین خبیث در دنیای کمیک های مارول باید به دکتر دووم تعلق بگیره.او که با نام ویکتور وان دووم هم معروف است ، دشمن دیرینه ی چهار شگفت انگیز نیز می باشد.او فرمانروای ملت "Latveria" ، استاد جادو و دانشمندی نابغه است که در واقعه ی تهاجم مخفی به یک خدای زنده تبدیل شد.

دووم یک خدا ، خبیث و حتی بعضی مواقع ضدقهرمان است و نه تنها قدرت زیادی داره بلکه ثروت زیادی نیز کسب کرده.ارزش خالص او بیش از 100 میلیارد دلار تخمین زده میشه!

 

مترجم: مانی صوفی

منبع: وب‌سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 خبیث ثروتمند در کمیک های دی سی

ثروتمند ترین و فقیرترین ابر قهرمانان!

رتبه بندی قوی ترین ابرشرورهای دی سی

20 نابغه جهان مارول  

10 ابر خبیث برتر دنیای کمیک بوک

5 پدر بزرگ و مادر بزرگ خبیث دنیای كمیك!

10 دشمن برتر مرد عنکبوتی

بدترین سیاستمداران دنیای کمیک

چرا «گرین گابلین» بزرگترین دشمن «مرد عنكبوتی» است؟

معرفی شخصیت های مکمل در کمیک بوک های مرد آهنی (IRON MAN)

معرفی 10 دشمن برتر کاپیتان آمریکا

15 ابرقهرمان برتری که خبیث شدند

10 شخصیت برتر مارول و دی سی که به تکنولوژی متکی هستند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

امیرحسین حاجی باقر نجار
#1 امیرحسین حاجی باقر نجار 1398-12-14 15:42
عالی بود. ممنون بابت اطلاعات مفیدی که در این باره در اختیار ما گذاشتین واقعا بعضیاشون رو نمیدونستم. عذرمیخوام بابت اسپم ولی فقط یه سوال دارم؟؟؟ به نظرتون شماره 5 شبیه بازیگر سینمای ایران آقای آتیلا پسیانی نیست؟ :lol: :-*
نقل قول کردن
Captain-spidey
#2 Captain-spidey 1398-12-14 16:05
مرسی اقای صوفی بابت ترجمه این‌ مقاله خیلی خوب بود
به نظرم قرار دادن هری و نورمن باهم تو این لیست یه طوری بود
نقل قول کردن
SpiderGoblin
#3 SpiderGoblin 1398-12-14 16:17
بنظرم نباید لوکی و رد اسکال ثروتشون نامعلوم بود اون رتبه رو داشتن
نقل قول کردن
شروین سرکان
#4 شروین سرکان 1398-12-14 17:28
به نقل از AMIR HO3IN:
عالی بود. ممنون بابت اطلاعات مفیدی که در این باره در اختیار ما گذاشتین واقعا بعضیاشون رو نمیدونستم. عذرمیخوام بابت اسپم ولی فقط یه سوال دارم؟؟؟ به نظرتون شماره 5 شبیه بازیگر سینمای ایران آقای آتیلا پسیانی نیست؟ :lol: :-*

بی شباهت نیست :-)
نقل قول کردن
شروین سرکان
#5 شروین سرکان 1398-12-14 17:29
منظر این مقاله بودم ممنون
نقل قول کردن
badlight
#6 badlight 1398-12-14 17:34
به نقل از SpiderGoblin:
بنظرم نباید لوکی و رد اسکال ثروتشون نامعلوم بود اون رتبه رو داشتن

موافقم
نقل قول کردن
Jack Jack
#7 Jack Jack 1398-12-14 17:40
مقاله قشنگ بود و موضوع هم جالب بود.
نقل قول کردن
AVENGERS
#8 AVENGERS 1398-12-15 00:49
سلام.من عضو جدیدم.مقاله خیلی خوبی بود.ولی بنظرم رتبه لوکی باید بالا تر می بود.ممنون بابت ترجمه خوبتون آقای صوفی.
نقل قول کردن
badlight
#9 badlight 1398-12-15 01:25
به نقل از AVENGERS:
سلام.من عضو جدیدم.مقاله خیلی خوبی بود.ولی بنظرم رتبه لوکی باید بالا تر می بود.

چرا؟ بنظر من مهمه که چه پولی رو در نظر بگیریم اگه ما پول زمین رو در نظر بگیریم جای لوکی اصلا نباید تو لیست باشه
مثال لوکی هر جایی پولش اعتبار داره ولی مثلا تونی استارک یا نورمن ازبورن پولشون تو فضا و کهکشان اعتبار پس تو فضا استارلرد پول بیشتری از نورمن یا استارک و پول کمتری از لوکی داشته باشه
نقل قول کردن
AVENGERS
#10 AVENGERS 1398-12-15 01:49
به نقل از badlight:
به نقل از AVENGERS:
سلام.من عضو جدیدم.مقاله خیلی خوبی بود.ولی بنظرم رتبه لوکی باید بالا تر می بود.

چرا؟ بنظر من مهمه که چه پولی رو در نظر بگیریم اگه ما پول زمین رو در نظر بگیریم جای لوکی اصلا نباید تو لیست باشه
مثال لوکی هر جایی پولش اعتبار داره ولی مثلا تونی استارک یا نورمن ازبورن پولشون تو فضا و کهکشان اعتبار پس تو فضا استارلرد پول بیشتری از نورمن یا استارک و پول کمتری از لوکی داشته باشه

به نظرمنم بستگی داره چه پولی رو در نظر گرفته باشیم.همون طور که گفتید اگه پول زمین رو در نظر گرفته باشیم لوکی اصلا نباید تو لیست باشه ولی اگه این رو در نظر بگیریم که لوکی به عنوان پسر خوانده اودین به تمام ثروت پدرش دسترسی داره باید رتبه بالاتری میگرفت.
در کل من نظر شخصیم رو گفتم.
نقل قول کردن
badlight
#11 badlight 1398-12-15 12:19
به نظرمنم بستگی داره چه پولی رو در نظر گرفته باشیم.همون طور که گفتید اگه پول زمین رو در نظر گرفته باشیم لوکی اصلا نباید تو لیست باشه ولی اگه این رو در نظر بگیریم که لوکی به عنوان پسر خوانده اودین به تمام ثروت پدرش دسترسی داره باید رتبه بالاتری میگرفت.
در کل من نظر شخصیم رو گفتم.
کاملا درست
نقل قول کردن
Mani
#12 Mani 1398-12-15 15:25
به نقل از badlight:
به نظرمنم بستگی داره چه پولی رو در نظر گرفته باشیم.همون طور که گفتید اگه پول زمین رو در نظر گرفته باشیم لوکی اصلا نباید تو لیست باشه ولی اگه این رو در نظر بگیریم که لوکی به عنوان پسر خوانده اودین به تمام ثروت پدرش دسترسی داره باید رتبه بالاتری میگرفت.
در کل من نظر شخصیم رو گفتم.

کاملا درست ولی
تا اونجایی که من میدونم ، این لیست بر اساس استاندارد های زمینی نوشته شده پس لوکی رو هم ارزش پولش رو تو زمین حساب کردند.
نقل قول کردن
badlight
#13 badlight 1398-12-15 16:13
به نقل از Mani:
به نقل از badlight:
به نظرمنم بستگی داره چه پولی رو در نظر گرفته باشیم.همون طور که گفتید اگه پول زمین رو در نظر گرفته باشیم لوکی اصلا نباید تو لیست باشه ولی اگه این رو در نظر بگیریم که لوکی به عنوان پسر خوانده اودین به تمام ثروت پدرش دسترسی داره باید رتبه بالاتری میگرفت.
در کل من نظر شخصیم رو گفتم.

کاملا درست ولی

تا اونجایی که من میدونم ، این لیست بر اساس استاندارد های زمینی نوشته شده پس لوکی رو هم ارزش پولش رو تو زمین حساب کردند.
اوکی . ممنون بابت جوابت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45