فایگی جواب رئیس وارنر را داد

کوین فایگی - مارول

رئیس وارنر پیکچرز آقای گرگ سیلورمن اخیرا اظهارات عجیبی بر زبان آورد . او گفت فیلم هایی که وارنر براساس کارکترهای دی سی میسازد کارگردان محور هستند در حالیکه فیلم های مارول استودیو محور هستند!!!

حالا رئیس مارول استودیوز یعنی کوین فایگی حواب او را اینچنین داده است:

"به این فیلم ها توجه کنید: ایرون من و ایرون من 2 کاملا فیلمهای «جان فاورو» هستند. مهر «کنت برانا» کاملا بر پیشانی فیلم ثور نشسته است. کاپیتان آمریکا : نخستین اونجرز هم کاملا فیلم جو جانستون است. بزرگترین مثالی که میتونم بدم محافظین کهکشان است که کاملا رنگ و بوی جیمز گان را دارد. و میرسیم به اونجرز. شما هرگز فکر نکنید که ما به او داستانی ارائه دادیم {و مجبورش کردیم از آن استفاده کند} . ما فقط به جاس ویدون گفتیم ما فکر میکنیم فیلم باید از اینجا شروع شود، ما فکر میکنیم که فلان کارکتر باید از اینجا وارد داستان شود، جالب میشه اگه همچین چیزی در وسط فیلم اتفاق بیافته و جالب میشه اگه آخر فیلم یه دریچه فضایی باز بشه و موجودات بیگانه به شهر هجوم بیارن. پس مواردی مطرح شد و الان که فیلم تکمیل شده همه اذعان دارند که اونجرز فیلمی بود که کاملا رنگ و بوی اثار جاس ویدون را دارد. او تونست تمام عناصری که استودیو بهش داده شد رو بگیرد و آنها را تبدیل به ایده های خاص خودش بکند. اگر ما میخواستیم کسی برایمان کار کند که صدر در صد حرفهایمان را گوش کند، هرگز چنین فیلمسازانی را استخدام نمیکردیم".

 

نظر شما چیست؟

 

مطالب مرتبط:

مارک میلار دلیل موفقیت فیلم های مارول و ناکامی فیلم های دی سی را توضیح داد

مارول چطور ارباب سرگرمی جهان شد؟

10 خبر داغ مارول در سال 2017

مرد عنکبوتی ارزشمندترین فرنچایز کمیک بوکی هالیوود شد

مرد عنکبوتی محبوب ترین ابرقهرمان جهان شد

10 کارتون مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

ali reza spidey
+2 #1 ali reza spidey 1394-04-03 22:37
wow :-*
نقل قول کردن
Agent Marvel
+2 #2 Agent Marvel 1394-04-03 22:39
کاملا حرف درستی زده.
نقل قول کردن
mtm
+4 #3 mtm 1394-04-03 22:43
این رئیس وارنر هم شورش رو دیگه درآورده ...

این مزخرفات دیگه چیه میگه؟
فیلم های مارول استودیو محور هستند؟؟؟؟ واقعا؟؟؟ پس چرا هر فیلمی رنگ و بوی خاص خودش را داره؟
خداییش مثلا کاپیتان امریکا 1 و 2 بهم شبیه هستن؟ اگه مارول استودیوز نظراتش رو تحمیل میکرد که این 2 فیلم حتی پس از تعویض کارگردان هم باید یه مدل میشد ولی نشد

یا مثلا محافظین کهکشان یا سری ایرون من که هر کدوم حال و هوای خاص خودشون رو دارن

ضمن اینکه یکی نیست به دی سی بگه شما حالا 2 ، 3 تا فیلم بده بیرون تا ببینیم چند مرده حلاجی. اینطوری میشه قضاوت کرد که ایا وارنر به کارگردانانش اهمیت میده یا نه

به علاوه تا جایی که من میدونم همه کارگردان های مارول گفتن که مارول دستشون رو باز گذاشته

در هر حال وارنر داره مثل تیمی که قبل از دربی ترس به جونش افتاده جنگ روانی شروع میکنه . این در حالیه که فایگی حتی یه بار هم از دی سی و وارنر بد نگفته
نقل قول کردن
mtm
+3 #4 mtm 1394-04-03 22:47
به نقل از Agent Marvel:
کاملا حرف درستی زده.


کی؟ فایگی یا سیلورمن؟
نقل قول کردن
Agent Marvel
+2 #5 Agent Marvel 1394-04-03 22:52
به نقل از mtm:
به نقل از Agent Marvel:
کاملا حرف درستی زده.


کی؟ فایگی یا سیلورمن؟

فایگی.سیلورمن که حرفاشو بذاره دم کوزه حداقل آبشو بخوره.
نقل قول کردن
sobhani
+2 #6 sobhani 1394-04-03 22:55
خوب جوابشون رو داده.
اون رئیس وارنر بهتر بود حرفی نمیزد.
نقل قول کردن
PETER MBN
+2 #7 PETER MBN 1394-04-03 23:13
اقا اسپایدی کی میره اونجرز؟؟یکی اینو بگه!!
نقل قول کردن
Man of night
+2 #8 Man of night 1394-04-03 23:17
به خدا اینا بیکارن هی به جون هم می پرن ؟ یکی نیست به این دو تا ادم بگه بسه؟ بسه؟ بسه؟
البته فقط یه موضوعی هست ذهن منو مشغول کرده چرا دیگه جاس ویدون با مارول همکاری نکرد برای ادامه فیلماش؟ حدس می زنم به مشکل خوردن؟ شاید هم اشتباه فکر می کنم؟ نمی دونم
نقل قول کردن
s.kraven
+3 #9 s.kraven 1394-04-03 23:19
احسنت به فایگی.
من جاش بودم دوسه تا متلک مینداختم به جون دی سی و سیلورمن :P
اینا حداقل یه چند تا فیلم بدهند بیرون بعد از این حرفا بزنن.
یه حرف هم من بزنم در جواب حرف اینا:
"فیلم های دی سی هم بتمن محور هستند ؛ تا حدی که sequel فیلم man of steel ، که فیلمی است از روی سوپر من ، شده بتمن علیه سوپرمن و اسم بتمن جلوتر از سوپر من آمده :P "
من خودم خیلی سوپر من رو دوست دارم . به نظرم قهرمان خوبیه و حداقل حقش اینه که تو فیلم خودش ، اسمش زودتر از بتمن بیاد :-*
شیطونه میگه برم حساب بتمن رو برسم
نقل قول کردن
New Goblin
+2 #10 New Goblin 1394-04-03 23:21
فقط خدا کنه BvS قابل قبول بشه..
چون اگه نشه میرم بهش میگم بیا اینم فیلم کارگردان محورت!

در ضمن چه اشکالی داره فیلم استودیو محور باشه؟؟اونجوری ریشه و جوهره فیلم باقی میمونه و تعویض کارگردان کم اثر تر میشه،اگه کل ایده یه فیلم کارگردان باشه که به درد نمیخوره!اومدیمو اون کارگردان قراردادشو فسخ کرد یا چمیدونم افتاد مُرد!!!!وقتی اساس فیلم تو استودیو باشه،یه کارگردان دیگه میارن جاش!

درسته آقای ترابی؟؟
نقل قول کردن
mtm
+5 #11 mtm 1394-04-03 23:24
به نقل از Man of night:
به خدا اینا بیکارن هی به جون هم می پرن ؟ یکی نیست به این دو تا ادم بگه بسه؟ بسه؟ بسه؟
البته فقط یه موضوعی هست ذهن منو مشغول کرده چرا دیگه جاس ویدون با مارول همکاری نکرد برای ادامه فیلماش؟ حدس می زنم به مشکل خوردن؟ شاید هم اشتباه فکر می کنم؟ نمی دونم


والا من حداقل دوبار در روز اخبار کمیک بوکی رو چک میکنم
تا به امروز ندیدم فایگی حرفی علیه دی سی یا وارنر بزنه

ولی وارنر جدیدا بدجوری رفته تو نخ مارول
چند روز پیش هم تهیه کننده بتمن علیه سوپرمن ادعا کرده بود تماشاچیان سینما بیشتر از هر فیلمی برای Bvs اشتیاق دارن !
کاربرای سایت های مختلف هم جوابش رو داده بودن و گفته بودن هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه!

ویدون هم خیلی قبل از پایان فیلم گفته بود فشار اینجور فیلما اونقدر بالاست که میخواد بره مدتی استراحت کنه
اگر یادت باشه یه مدت هم در بیمارستان بستری شد
نقل قول کردن
Agent Marvel
+3 #12 Agent Marvel 1394-04-03 23:25
[quote name="s.kraven" ]احسنت به فایگی.
من جاش بودم دوسه تا متلک مینداختم به جون دی سی و سیلورمن :P
اینا حداقل یه چند تا فیلم بدهند بیرون بعد از این حرفا بزنن.
یه حرف هم من بزنم در جواب حرف اینا:
"فیلم های دی سی هم بتمن محور هستند ؛ تا حدی که sequel فیلم man of steel ، که فیلمی است از روی سوپر من ، شده بتمن علیه سوپرمن و اسم بتمن جلوتر از سوپر من آمده :P "
من خودم خیلی سوپر من رو دوست دارم . به نظرم قهرمان خوبیه و حداقل حقش اینه که تو فیلم خودش ، اسمش زودتر از بتمن بیاد :-*
شیطونه میگه برم حساب بتمن رو برسم. ]
اسم بتمن هم برای فروش یه محصول کافیه.حتی فیلم مزخرف بتمن و رابین حسابی فروش کرد.وارنر برای تضمین سودش از بتمن استفاده میکنه البتع با حرفات موافقم.
نقل قول کردن
mtm
+4 #13 mtm 1394-04-03 23:30
به نقل از New Goblin:
فقط خدا کنه BvS قابل قبول بشه..
چون اگه نشه میرم بهش میگم بیا اینم فیلم کارگردان محورت!

در ضمن چه اشکالی داره فیلم استودیو محور باشه؟؟اونجوری ریشه و جوهره فیلم باقی میمونه و تعویض کارگردان کم اثر تر میشه،اگه کل ایده یه فیلم کارگردان باشه که به درد نمیخوره!اومدیمو اون کارگردان قراردادشو فسخ کرد یا چمیدونم افتاد مُرد!!!!وقتی اساس فیلم تو استودیو باشه،یه کارگردان دیگه میارن جاش!

درسته آقای ترابی؟؟


اصلا نمیفهمم استودیو محور یعنی چی؟ اگه همه موفقیت مارول رو باید به پای یه استودیو نوشت پس نقش کارگردان چی میشه؟
ضمن اینکه عالم سینمایی مارول به هم پیوسته است. یعنی همه چیز به هم ربط داره
پس اگه مثلا اخر cap 2 شیلد منحل شد پس ما نتیجه این انحلال رو تو فیلم بعدی یعنی اونجرز 2 باید ببینیم (اگه نبینیم پس اصلا چرا باید به عواقب اتفاقات فیلم های مارول اهمیت بدیم؟)

پس اینکه مثلا استودیو به جاس ویدون بگه در فیلم های قبلی فلان اتفاق افتاده و ما قراره در نهایت داستان رو ختم کنیم و سنگ های بینهایت که اسمش دخالت نیست

الان مثلا وارنر انتظار نداره کارگردان فیلم suicide squad از اتفاقات Bvs پیروی کنه؟
اصلا این حرفا یعنی چی ؟
نقل قول کردن
young spider
+2 #14 young spider 1394-04-03 23:34
واقعا دی سی حالا حالا باید زحمت بکشه و شکست بخوره که شاید شاید شاید یه روزی به مارول برسه.
فاگی باید بهش می گفت: هدف شما هم پوله. دوتا از پرطرفدارترین کارکترشو با کلی کارکتر دیگه میریزه تو یه فیلم که هر کدوم از کارکتر ها حداقل یه فیلم برای خودشون می خوان. مثلا من از بن افلک هیچ دیدگاهی ندارم که چجور بتمنیه یا یکی دیگه چجوری جوکری یا..........
دی سی بیشتر فیلماشو برای پولی می سازه.
اخ حالا که فکر می کنم همه فیلماشو باسه پول می سازه.
من به شما قول می دم هیچ کدوم از فیلما آینده دی سی ، حتی به خوبی ضعیف ترین فیلم مارول نمی رسه ولی خیلی از فیلماش فروش خیلی زیادی می کنه. به نظرم مثلا ضعیف ترین فیلم مارول ثور ۱ بود که اونم در برابر بیشتر فیلم های دی سی برای خودش فرمانروایی می کنه.
نقل قول کردن
New Goblin
+2 #15 New Goblin 1394-04-03 23:35
13#
استاد اینا چشم ندارن موفقیت مارولو ببینن دارن چرتو پرت میگن...

درسته،اگه قراره یه دنیای سینماتیک تشکیل بشه باید اتفاقات بهم ربط داشته باشن وگرنه که دیگه دنیا نمیشه!هر فیلم واس خودش یه فضا داره!

باز هم میگم البته وارنر کمپانی خوبیه ولی در زمینه ابرقهرمانی چون عقب افتاده به جای اینکه خودشونو قوی کنن میان رقیبو میکشن پایین!!!!!
نقل قول کردن
Artemis
#16 Artemis 1394-04-03 23:35
هرچند فایگی حرف زیاد میزنه :-* ولی سیلورمن هم رسما چرت گفته
نقل قول کردن
Artemis
+2 #17 Artemis 1394-04-03 23:36
#15

سعی میکنه،دی سی فعلا نمیتونه مارول رو واقعا بکشه پایین فقط سعی میکنه :دی
نقل قول کردن
mtm
+3 #18 mtm 1394-04-03 23:38
به نقل از Artemis:
هرچند فایگی حرف زیاد میزنه :-* ولی سیلورمن هم رسما چرت گفته


فایگی که فقط جواب طرف رو داده
بیچاره کی درباره دی سی و وارنر حرف زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
Artemis
+2 #19 Artemis 1394-04-03 23:39
#18
منظورم راجع به خود فیلمای مارول بود.ندیدم تا حالا راجع به دی سی بد بگه

پ.ن:اقای ترابی تو ایمیل یه سوال پرسیدم ازتون میشه بی زحمت جواب بدید
نقل قول کردن
mtm
+4 #20 mtm 1394-04-03 23:41
به نقل از Artemis:
#15

سعی میکنه،دی سی فعلا نمیتونه مارول رو واقعا بکشه پایین فقط سعی میکنه :دی

تو انگلیسی میگن : the bigger they are, the harder they fall

یعنی هر چی گنده تر باشی، با شدت بیشتری زمین میخوری

حالا حکایت این فیلم BVS هستش. یعنی اگه زبونم لال فقط 1 درصذ شکست بخوره میدونید چه بر سر برنامه ریزی های وارنر و دی سی میاد؟

این در حالیه که ماورل ذره ذره خودش رو بالا کشید و اونقدر برای خودش اعتبار کسب کرد که وقتی نوبت ساخت اونجرز شد هیشکی درباره موفقیت اش شک نداشت

ولی وارنر و دی سی؟ به قول مختار "دارن جر میزنن! میخوان میان بر برن!"

خدا بهشون رحم کنه
نقل قول کردن
mtm
+3 #21 mtm 1394-04-03 23:43
به نقل از Artemis:
#18
منظورم راجع به خود فیلمای مارول بود.ندیدم تا حالا راجع به دی سی بد بگه


شغل امثال فایگی حرف زدنه
تهیه کننده است و مغز متفکر. باید حتی بیشتر از کارگردان حرف بزنه
اصلا درستشم همینه
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #22 Bad joke 1394-04-03 23:47
والا حقیقتش من یکم موافق مدیر استدیو وارنر هستم
واقعا یکم هم این طور هستش فیلمای استدیو مارول همشون خط کلی مشخصی دارن دیدیم که کارگردانی مثل ادگار رایت نمیتونه با سیستم مارول کنار بیاد یا چرا اکثر کارگردانهای بزرگ تو این چند سال از سیستم مارول انتقاد کردن

مارول فیلمها را کنترل میکنه (اکثر استدیو ها این کارا میکنن)
اونم به شدت قطعا اصلا تو کتم نمیره کارگردانی مثل چی چی وات که کارگردان اسپایدرمن شده اونقدر که برایان سینگر ازادی عمل داره اونم همین شکلیه

حرف استدیو وارنر تا اینجا که واقعا تمام کارهای جوخه خودکشی را دیوید ایر کرده درسته در فازهای بعدی وارنر اگر اتفاق بیفته وارنر هم باید شبیه مارول بشه ولی فعلا اینطوریه


یکی از دلایل این انتقادها را هنرمندان هالیوود از مارول میکنن چون میترسن طی سالها این روش به روند کلی هالیوود تبدیل بشه و تمام کارگردانها و فیلمنامه نویسان به کارگردان خط تولید تبدیل بشن چیزی شبیه تلویزیون که یه کارگردان هنری تلویزیونی داره

در کل به رییس وارنر هم میشه یکم حق داد نه به طور کامل
نقل قول کردن
mtm
+3 #23 mtm 1394-04-03 23:47
به نقل از Artemis:

پ.ن:اقای ترابی تو ایمیل یه سوال پرسیدم ازتون میشه بی زحمت جواب بدید


لینکش رو برات فرستادم
نقل قول کردن
mtm
+4 #24 mtm 1394-04-03 23:54
#22:
حسن اقا ببین مارول الان تو فاز 3 محصولات خودشه
درست مثل کمیکی که 100 قسمت ازش منتشر شده
یعنی یه continuity درست شده، یه backstory درست شده
شما باید به چیزهایی که قبلا رخ دادن اشاره کنی
ولی وارنر و دی سی مثل یه شماره 1 میمونن که هیچ عقبه ای ندارن
شما این دو رو نمیتونی با هم مقایسه کنی

مشکل ادگار رایت هم همین بود که وسط فاز 2 میخواست همه چیزش مستقل باشه
ضمن اینکه الانم میگن 90 درصد فیلمنامه انت من همون فیلمنامه رایته و اتفاقا به خاطر همین هم رایت چند وقت پیش از دست مارول شکایت کرد

به علاوه، من واقعا ندیدم کسی با مارول کار کرده باشه و بعدش ازش انتقاد کرده باشه (البته به جز ادوارد نورتون که خودت میدونی چقدر بدغلق و بداخلاقه و مشکلش با کارگردان بود، نه با مارول)
حالا باز شما اگه موردی دیدی به منم بگو

ضمن اینکه من حتما اگه عمری باشه و ایشالا اگر دنیای سینمایی دی سی هم شکل بگیره بهت میگم سیستم استودیویی یعنی چی!

یادت که نرفته وارنر تقریبا برای هر قسمت هری پاتر یه کارگردان جدید استخدام کرد ؟ :-*
نقل قول کردن
Artemis
+2 #25 Artemis 1394-04-03 23:55
#21
درسته ولی همه ی حرفاش سربستس و هیچ اطلاعاتی نمیده نامرد.میدونم نباید زیاد اطلاعات بده ولی تایید اینکه مثلا وسپ فقط تو فیلم هست به چه درد میخوره؟باید بگه حضورش تا چه اندازه مهمه
پ.ن:ممنون یه سوال دیگه هم فرستادم
نقل قول کردن
Artemis
+2 #26 Artemis 1394-04-03 23:59
امیدوارم دی سی بتونه یه یونیورس خوب درست کنه.هرچند با اسم بتمن یا سوپرمن فیلم فروش میره ولی اگه به قول شما فیلم هاش بهم مرتبط نباشن داد هوادارا در میاد
نقل قول کردن
mtm
+2 #27 mtm 1394-04-04 00:01
میگم ارتمیس از کمیک های این هفته چه خبر؟ چیزی نیومده؟
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #28 Bad joke 1394-04-04 00:06
#22
منم میگم اگر دی سی کارش بره جلو قطعا همچین شیوهای مجبوره انجام بده ولی الان دستش بازه دو سه تا فیلم نامه مختلف میزاره جلو

ولی بعضی ها میگن نه این شیوه فیلم ساختن درست نیست ولی این سیستم قطعا جای خودش را میگیره

اتفاقا وارنر یه جورایی استدیو یی هستش به ایده های خوب زیاد پا میده مثلا دیوید یتس چهار قسمت اخر هری پاتر ساخت بهترین هری پاترا هم همونا بودن تازه بعد از تارزان میره دوباره سر وقت هری پاتر دنیاش

همین قضیه بک استوری که میگید هم خودش شده داستان هالیوود ریپورتر میگفت تنها چیزی ممکنه مارول را شکست بده همین پیچیدگی هستش که این سالها شکل گرفته

ولی من میگم یه جاهایی هم به رییس وارنر حق میدم هم به فایگی در کل من همیشه به همه حق میدم تا یه جایی هیچ کس نیست که سر یه بحث ولو یه درصد حق نداشته باشه
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #29 Bad joke 1394-04-04 00:24
آقای ترابی راستی شنیدید مارول توی داشتن رایت هالک مشکل داره ؟
بعضی ها میگن به همین دلیل ممکنه فعلا مارول استفاده از هالک را توی جنگ داخلی مسکوت گذاشته تا ببینه چی میشه

یعنی خدایی این دنیای مارول جیگر زلیخاست هر تیکش دو دست یکیه حالا بعضی جاهاش دست برایان سیگره بد نیست ولی شغالهایی مثل جاش ترانک را بزاریم کجا

ولی خدایی استقلال عمل هم خوب هم نیستا مثلا یه روانی همچین بلایی سر یه فرانچایز بیاره
نقل قول کردن
mtm
+2 #30 mtm 1394-04-04 00:27
میدونی حسن اقا من میگم چرا وارنر همش خودش رو با مارول مقایسه میکنه؟ اگه یادت باشه از همون اول خواستن بگن ما به خاطر دارک بودن از فیلمای مارول متفاوتیم
ولی ایا تا به حال مارول گفته ما لایت هستیم یا دارک هستیم ؟ ( چون این بستگی به داستان داره. اگه داستان جدی باشه پس فضای فیلم هم جدی و دارک میشه. مثل اونجرز 2، دردویل یا حتی cap 2)
میخوام بگم اصلا زدن این حرفا چه دلیلی داره؟ شما کارت رو بکن چرا خودت رو مقایسه میکنی و سعی میکنی متمایز جلوه بدی؟
من میگم اینا همش نشانه عدم اعتماد به نفسه .
ولی شما فایگی رو ببین. هر چی میگه اعتماد به نفس ازش میباره. جوری حرف میزنه که انگار خدای برنامه ریزیه.
نقل قول کردن
mtm
+2 #31 mtm 1394-04-04 00:29
به نقل از Bad joke:
آقای ترابی راستی شنیدید مارول توی داشتن رایت هالک مشکل داره ؟
بعضی ها میگن به همین دلیل ممکنه فعلا مارول استفاده از هالک را توی جنگ داخلی مسکوت گذاشته تا ببینه چی میشه

یعنی خدایی این دنیای مارول جیگر زلیخاست هر تیکش دو دست یکیه حالا بعضی جاهاش دست برایان سیگره بد نیست ولی شغالهایی مثل جاش ترانک را بزاریم کجا

ولی خدایی استقلال عمل هم خوب هم نیستا مثلا یه روانی همچین بلایی سر یه فرانچایز بیاره


اره . بیچاره مارول از اولش هم با کلی مشکل این یونیورس رو درست کرد که موفق ترین فرنچایز تاریخ هالیوود لقب گرفته
فکرش رو بکن اگه از اوا x-men و ff و مرد عنکبوتی رو داشت چی میشد؟
ولی دی سی و وارنر همه چیز از اول دست خودشون بود و این همه سال معطل موندن
نقل قول کردن
Artemis
+3 #32 Artemis 1394-04-04 00:34
اخه اونجا هیچکس توجه نمیکنه اقای ترابی
نقل قول کردن
New Goblin
+3 #33 New Goblin 1394-04-04 00:35
البته من نمیخوام بین حرف اساتید بپرم ولی یه بار یکی از دوستام میگفت درسته مارول خیلی بهتر از وارنر و DC عمل کرده ولی اگه مث وارنر همه شخصیتاش دست یه کمپانی بود بهتر تر میشد!

ولی DC که همه کارکتراش دست خودشه خیلی دیر اقدام کرد!
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #34 Bad joke 1394-04-04 00:37
خب همینه دیگه همه تیم های المان میگن بایرن مونیخ فلان بهمان
کلا همین شکلیه پایین تر خودش را با بهتر مقایسه میکنه

ولی یه چیزی تو مارول داره خطرناک میشه اونم توقع وحشتناک بالا از ماروله اونم تو فروش که فروش یک میلیارد و دویست میلیونی را میگن شکست

مشکل وارنر اینه میخواد دی سی را تو استدیو خودش فیلم سازی کنه تو اون ازدهام باید فیلم ازش بسازه باید وارنر هم دیسی را جدا کنه تا همه چی بیفته جلو ولی همین الانش خبرها حاکی از اینه برنامشون یکم فشرده تر شده سال 2018 بتمن بیادو حتی راک هم تایید کرده شزم را زودتر از وقت قبلی میسازن
نقل قول کردن
New Goblin
+2 #35 New Goblin 1394-04-04 00:39
به نقل از Bad joke:

ولی یه چیزی تو مارول داره خطرناک میشه اونم توقع وحشتناک بالا از ماروله


دقیقا.چون وقتی مردم یه اثر Top Class و فوق العاده میبینن برای اثر بعدی یه چیز بهتر میخوان که خودشون نمیدونن چی هست این چیز بهتر!!برای همین کامل راضی نمیشن
نقل قول کردن
mtm
+2 #36 mtm 1394-04-04 00:50
به نقل از New Goblin:
به نقل از Bad joke:

ولی یه چیزی تو مارول داره خطرناک میشه اونم توقع وحشتناک بالا از ماروله


دقیقا.چون وقتی مردم یه اثر Top Class و فوق العاده میبینن برای اثر بعدی یه چیز بهتر میخوان که خودشون نمیدونن چی هست این چیز بهتر!!برای همین کامل راضی نمیشن


مثلا همین اونجرز 2
ملت 10 سال پیش حتی خواب همچین فیلمی رو نمیدیدن ولی حالا کار به جایی کشیده که ایراد های بنی اسرائیلی میگیرن ازش
البته این برای دی سی هم کار رو سخت کرده
مطمئنا تماشاچی ها از دی سی هم توقع بالایی پیدا کردن
نقل قول کردن
mtm
+2 #37 mtm 1394-04-04 00:51
به نقل از Artemis:
اخه اونجا هیچکس توجه نمیکنه اقای ترابی


ای بابا
من که همر هفته اون رو اپدیت میکنم
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #38 Bad joke 1394-04-04 00:55
من حقیقتش تو لحن احساس میکنم مارول هم زیاد حساس شده
همین اونجرز 2 را که میدیدم واقعا بعضی جاها فیلم احتیاج به لحن خشن تری داشت ولی نمیشد باید خشونت اولترون میزد بیرون ولی نزد
واقعا من از اونجرز 2 ناراحتم خیلی خیلی جای بهتر بودن داشت برای همین علاقه دارم دی سی هم بیاد جلو مارول یکم خودش را جمع کنه فضا را جدی بگیره وقتی اونجرز 2 را میبینی واقعا بعضی جاهاش همین طوریه
امروز مد مکس را دیدم پیشنهاد میکنم استاد شما هم ببینید نسخه وب دی ال اومد به این میگن شاهکار هر تیکش کارگردان میبینه چی کار کرده دیالوگها کوتاه خیلی سرسری ولی عالی خدایی چند سالی بود دلم برای همچین فیلمی تنگ شده بود
فیلم درجه Rهستش ولی اصلا ازش سو استفاده نمیکنه همه چی در خدمت فضای دیوانه فیلمه
واقعا عجب فیلمیه صحنه های ماشین بازیش (که کل فیلم را تشکیل میده) فیلم سریع وخشن را بچه گانه به رخ میکشه تصادفهاشا تا خالا ندیدید

اقا ببخشید میرم تو فیلم ازش در نمیام کارتون اونجرز را به یاد میارم دلیل خلق اولترون روش استفادش ونحوه شکل دادن داستانش چه قدر بهتر بود تازه اون انیمیشن مال بچه ها بود
حقیقتش احساس میکنم مارول به جاش گفته بود بساز بریم دیگه ایده های خوب فیلم مختصر بود و مثل اونجرز 1.5 بود یه بسته الحاقی به یک

برای همین دوست دارم دیسی هم باشه تا همه چی رقابتی تر بشه وگرنه میشه ایران خودرو و سایپا که میگن هر لگنی بسازیم میخرن دیگه
نقل قول کردن
j.parker
+1 #39 j.parker 1394-04-04 04:09
الکی نیست ازش خوشم میاد با اینکه قیافه آرامش بخشی داره ولی همه اکشن و بحث های پرامون فیلمای مارول بهش میرسه خیلیییییییییییی یییی باحاله
باید بهش گفت استن لی ه MCU :lol:
نقل قول کردن
SLH Hero
+2 #40 SLH Hero 1394-04-04 10:58
من خیلی از حرفای اینا حرسم نمی گیره.

از این حرسم می گیره که باید The Dark Knight Rises تو Metacritic از اونجرز 1 و 2 نمره بالا تری بگیرن. از این حرسم می گیره که بعضی از سایت ها و طرفداران دیسی (که اسمشون رو نمی برم چون همه میدونن دارم به کیا اشاره می کنم) با این همه استدلال و توضیح بازم هیچ کدوم از فیلم های مارول رو برتر نمی دونن.

این حرف ها در برابر فن های شکست ناپذیر و اعصاب خرد کن دیسی هیچن! :lol:
نقل قول کردن
spider jok
+1 #41 spider jok 1394-04-04 12:58
بنظر من بحث چه درباره کمیک های دیسی و مارول چه درباره فیلماشون کلا کار درستی نیست
در مورد کمیک هر کس سلیقه ای داره و درباره فیلم زمان مشخص میکنه و باز هم سلیقه نقش داره
فعلا مارول موفق بوده دیسیم فعلا یک فیلم اکران کرده پس هنوز نمیشه گفت کدوم سره
وارنرم کار اشتباهی میکنه گیر میده رقابت باید در سکوت و با توجه به کیفیت کار باشه
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #42 mokhtar 1394-04-04 13:48
صالح جان یه چیزی بگم ناراحت نمیشی؟ تقصیر خودته که به این حرفا اهمیت میدی
اصلا نباید بعضی طرفدارای دی سی رو جدی گرفت
اونا سالها و بلکه دهه ها هاست به مارولی ها حسادت میکنن و حرف مفت میزنن
چون چشم دیدن موفقیت های مارول رو ندارن
دی سی الان تو جهات سرگرمی اصلا عددی نیست
یه سری بازی ارکام داره که واقعا خوبه با یه سریال فلش که سرگرم کننده است
ولی دیگه چی؟
اصلا سری دارک نایت عالی 0هر چند قسمت سوم یه اشغال به تمام معنا بود)
خوب که چی؟ عوضش مارول سری معرکه اسپایدرمن ریمی رو داشته، ایکس من های معرکه برایان سینگر رو داشته، اونجرز داشته، محافظین کهکشان داشته، کاپیتان آمریکا داشته
دی سی حتی 10 درصد مارول موفق نیست. کارنامه اش پره از ناکامی های سینمایی از کت ومن گرفته تا جونا هکس و گرین لنترن و ...
در عوض مارول موفق ترین فرنچایز تاریخ هالیووده
فیلم های ایکس من غوغا کردن
کمیک های مارول غوغا میکنن
مارول پرفروش ترین کمیک ها و شخصیت ها رو داره
تو دنیای بازی هم همیشه ما سر بودیم
از بازی های معرکه مرد عنکبوتی بگیر تا marvel ultimate alliance و x-men legends و ...
الانم کل دنیای تبلت و گوشی دست ماروله
تو دنیای انیمیشن هم الان دقت کردی که دی سی حتی یه سریال تلویزیونی جدید نداره؟
مرد عنکبوتی هم که محبوب ترین ابرقهرمان جهانه
کمیک هاشم تو تاریخ بیشترین تعداد داستان های برتر رو داشتن

بنابراین شما بهترین کاری که میکنی اینه که اصلا حرفاشون رو حساب نکنی
اینا مثل تیم دسته 3 لیگ زیرگروه افغانستان میمونن که هی رئال مادرید متلک میندازن
:lol:
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #43 mokhtar 1394-04-04 13:49
به نقل از spider jok:

فعلا مارول موفق بوده دیسیم فعلا یک فیلم اکران کرده پس هنوز نمیشه گفت کدوم سره

:o
هنوز نمیشه گفت کدوم سره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا خوبه همون یه فیلم دی سی هم مالی نبود! :-*
نقل قول کردن
SLH Hero
+2 #44 SLH Hero 1394-04-04 19:23
#47:
عمو مختار خیلی با کامنتتون حال کردم (مخصوصاً با اون مثال لیگ دسته سه افقانستان و رئال مادرید :lol: ). نسبتاً حس بهتری دارم.

آره تقصیر خودمه. تو سایت های خارجی هم هر چی دیدم گفتن مارول بهتره. ولی هر بار که میرم Alexaی سایت رو چک می کنم و می بینم اون سایت مورد نظر ترافیکش بالاتره، با اینکه مطالب کم محتوا ای داره و مطالبش کمتره، خیلی کفری میشم.

یک مشکل دیگه هم که دارم اینه که اکثر گروه های منتقدان و لیست سازا طرفدار دیسین (Screwattack تنها گروه بی طرفه که خیلی نقد نمی نویسن و Top 10 هاشون برای فیلم نیست). به قول خودتون هم قسمت سوّم سری Dark Knight یک آشغال به تمام معناست ولی تو Metacritic نمره بالاتری از هر دو فیلم اونجرز داره. فقط برای همین یک دلیل هم من برای دیدن نمرات یک فیلم نمره Rotten Tomatoes رو با Metacritic جمع میزنم.

خلاصه اگر اینجوری نبود من اصلاً بهش اهمّیت نمی دادم. این اواخرم دیگه دارم منفجر میشم چون هرچی Top 10 و نقد می بینم توش طرفدار دیسی بودن تأثیر داشته :sad: .
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
+1 #45 Mehrad Davaii 1394-04-05 19:39
با حرف رییس وارنر هم موافقم و هم مخالف
ولی در کل سیاست کمپانی حرف اول رو میزنه و در بعضی فیلم ها تاثیر کارگردان بیشتره و در بعضی هم استودیو و کمپانی تعیین کننده نوع فیلم و خط داستانی هستند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید