تحلیل و بررسی سومین تریلر فیلم "انتقام جویان 4: پایان بازی" (Avengers Endgame)

تحلیل و بررسی سومین تریلر فیلم “انتقام جویان: پایان بازی” (Avengers Endgame)

خیلی چیزها در این تریلر تایید شد که دقیقا مطابق اطلاعات لو رفته بود. (خطر اسپویل شدید!)

اگر تریلر را با زیرنویس فارسی ندیده اید به اینجا بروید!

خب، با توجه به تریلرها و تیزرهای قبلی فهمیدیم که مارول دلش نمی خواد کوچک ترین چیزی از این فیلم را لو بدهد اما در این تریلر اخیر صحنه های ترکیبی متفاوتی داشتیم که باعث شد از نیمهٔ دوم فیلم هم سرنخ های مهمی بدست آوریم و از همه مهمتر یک اسپویل خیلی بزرگ از این قسمت متوجه شدیم. پس اگر می خواهید با ذهن خالی وارد سینما شوید یا فیلم را ببینید، آگاه باشید که این مقاله احتمالا اسپویل داشته و داستان فیلم را لو می دهد:

در صحنهٔ آغازین تریلر نگاهی داریم به محوطهٔ مقر انتقام جویان اما با نگاهی دقیق تر نکته‌ای را می توان دریافت و آن هم شباهت غیرقابل انکاری است که با صحنه‌ای از تریلر اول داشت:

scott van

همه چیز دقیقا مطابق صحنه ای است که ما برای اولین بار مردمورچه ای را در آن دیدیم. پس برخلاف حدس و گمان های عجیب سابق این بار با قطعیت بیشتری می توانیم بگوییم که این محل دقیقا مقر انتقام جویان است.

در ادامه نگاهی داریم به فضای گرفته و تیره و تار مقر انتقام جویان، از آنجایی که در صحنه های آغازین فیلم قرار است با فضای پسا بشکن ثانوس آشنا شویم، این محیط و فضا به احتمال زیاد به این قسمت از فیلم و ورود کاپیتان مارول مربوط می شود. و البته از یاد نباید برد که در تریلر ها روی مقر انتقام جویان و لوکیشن های مختلف آن بیش از حد زوم شده بود پس این محل نقش بسیار مهمی خواهد داشت که در جلو تر توضیح خواهیم داد.

سپس بروس بنر را می بینیم که به اعضا گوش زد می کند ، برای انجام این کار باید با تعداد کم افراد انجامش بدیم. با توجه به ادامهٔ تریلر، درمیابیم که مارول تمام سعی خودش را کرده تا جوری داستان فیلم را جلوه بدهد که «ما»ی بیننده گمان کنیم کل فیلم به حمله به ثانوس خلاصه می شود اما اصلا اینطور نیست؛ لااقل در نیمهٔ دوم فیلم که اصلا! صحبت های بروس در این صحنه نشان میدهد که احتمالا در این جنگ ابتدایی فیلم حضور پیدا نخواهد کرد.

بعد بلافاصله صحبت های رودی را می شنویم که این حرف بروس را (لااقل در ظاهر تریلر) به عنوان کنایه قبول کرده و چهره عصبانی به خود گرفته است. این صحنه دقیقا جایی است که کاپیتان مارول وارد مقر انتقام جویان شده و احتمالا از نقشه و قدرت های خود مقابل ثانوس رونمایی می کند. البته باید در نظر داشت که این حرف ماشین جنگی آره، منظورت اینه که چون اون همهٔ دوستامون رو کشته؟ ممکن است خطاب به کاپیتان مارول باشد.

در ادامهٔ صحبت های قبلی می توان گفت که احتمال مورد خطاب قرار گرفتن کاپیتان مارول از همه بیشتر است. چون در ویدئوی به نمایش درآمده برای سهامداران دیزنی درمیابیم که اعضای تیم زیاد به کاپیتان مارول خوش بین نیستند. در شرح اینگونه دریافتیم: شات های بسیار کوتاهی از کاپیتان آمریکا، بروس بنر، ناتاشا رومانوف، رودی رودز و کاپیتان مارول به نمایش گذاشته شد. در این بین بروس میگوید: چی باعث میشه اینبار با پایان متفاوتی روبرو باشیم ؟! کاپیتان مارول هم پاسخ می دهد:شما اینبار من رو دارید. رودی از کاپیتان مارول میپرسد که قبلا کجا بوده که اونها نتونستند از کمکش استفاده کنند؟ کاپیتان مارول هم در جواب میگوید که سیاره های زیادی بودند که به کمک احتیاج داشتند و هیچکدومشون مثل زمین قهرمانانی نظیر "انتقام جویان" نداشتند! (و باید به اونها کمک میکرد)  لذا بنظر می رسد که در دقایق ابتدایی شاهد معرفی شدن کاپیتان مارول بوده و سپس با نقشهٔ حملهٔ او آشنا خواهیم شد.

سپس یک شات بی ربط به تمام این قضایا را می بینیم که بلک ویدو در آن وسط باران و در محوطهٔ مقر انتقام جویان در حال عزاداری است!!! حال چرا عزاداری؟ این سوالی است که در جلوتر به آن خواهیم پرداخت. در پس زمینهٔ این قسمت صدای ناتاشا نیز شنیده می شود که می گوید ما باید تلاش کنیم، چون مدیونیم به کسایی که الان اینجا نیستند. و قاعدتا این دیالوگ مال این صحنه و این برهه زمانی نخواهد بود. با مقایسهٔ روحیات بلک ویدو در برهه های زمانی مختلف ، متوجه می شویم که اتفاقات مهمی در این بین رخ داده است. یادتون هست که:

steve Winter Soldier Costume

در تریلر اول روحیه غیرقابل وصفی از بلک ویدو دیدیم، برعکس حالت افسرده ای که اخیرا در دو تریلر جدید با موهای بلند و قرمزش دیدیم.

سپس استیو را در حمام مشاهده می کنیم که احتمالا در این صحنه از شر ریش بلندش خلاص می شود. با توجه به موقعیت زمانی اینجا دقایقی بعد از ورود کاپیتان مارول به مقر انتقام جویان است.

سپس وارد مرحلهٔ جدیدی از اتفاقات می شویم. ظاهرا مارول دیگر اصراری روی نجات پیدا نکردن تونی از بی آب و غذایی در فضا ندارد. نبولا ناراحت و ناامید به زمین رسیده و راکت که دیگر کسی برایش باقی نمانده سعی بر همدردی با نبولا دارد. این صحنه البته ادای احترامی است به صحنهٔ پایانی فیلم اول محافظان کهکشان:

Drax Petting Rocket

جایی که درکس راکت را نوازش می کرد. و البته این صحنه باری دیگر صحبت های بازیگر نبیولا یعنی خانم کارن گیلان را تایید می کند که می گفت قراره دوست های صمیمی در این فیلم پیدا کند!

دیدار پپر و تونی را شاهد هستیم که یکی از راز های تیزر سوپربول را آشکار می کند.

from Sky

اون چیزی که اعضا به آن نگاه می کردند سفینهٔ محافظان کهکشان یعنی «بنتار» (Benatar) و اون شخصی که از صحنه حذف شده، پپر پاتس بوده! همه چیز دقیقا مطابق شرحی بود که مدت ها پیش قرار داده بودیم: یکی از برندگان سایت Omaze موفق به حضور در یکی از صحنه های فیلمبرداری انتقام جویان ۴ شده بود و اطلاعاتی از این صحنه شرح داد. به عنوان مثال بازیگرانی که در این صحنه حضور داشتند عبارتند از کریس اوانز، اسکارلت جوهانسون، گوئنیت پالترو، بری لارسن و رابرت دونی جونیور. این صحنه در یک فضای باز پوشیده از پرده سبز رخ میداده. این صحنه فیلمبرداری طولانی ای نداشته و بیشتر به دیالوگ گویی شبیه بوده تا صحنه نبرد. از آنجایی که این صحنه پرده سبز بوده نمیشده راجع به مشخصات محیطی این صحنه توضیحی داد. زمان فیلمبرداری صدای رابرت دونی جونیور می آمده که راجع به“صدمه دیدن” و “خوب بودن حالش” حرف می زده. ( این شخص به گریم زخمی بودن صورت او نیز اشاره کرده.) طبق ادعای این شخص این صحنه سر جمع پنج دقیقه طول می کشیده و همچنین ادعا کرده که از رابرت دونی جونیور راجع به محیط پرده سبز پرسیده و او گفته “یک سفینه” بوده همچنین رابرت گفته که در یک مهمانی هالووین (اشاره به لباس های ابرقهرمانی) حضور داشته! این شخص همچنین گفته که «سین گان» را در این محل دیده. فقط سوال اینجاست پس پپرپاتس کی لباس رزم به تن خواهد کرد:


pepperpotts Rescue Armor

پس پوشیدن زره Rescue به چه زمانی مربوط خواهد شد؟ شاید در ادامه به جواب این سوال نیز برسیم!

البته به تازگی تبلیغ تلوزیونی جدیدی منتشر شده که تونی را لبهٔ مرگ (از تشنگی و گرسنگی و بی هوایی) نشان میدهد و به احتمال زیاد نشان می دهد این کاپیتان مارول است که تونی را از اعماق فضا نجات می دهد.

ناگهان با صحنه های بی ربطی رو به رو می شویم. بالاخره لباس و زره مارک ۸۵ (MK LXXXV) را در عمل و در تریلر مشاهده کردیم و ظاهرا این آخرین چیزی است که ما تن تونی ببینیم. این لباس با توجه به رنگ بندی و طراحی اش همانطوری که بارها گفتیم ادای احترامی است به لباس کلاسیک او در دنیای کمیک:

iron-Man-Armor-Marvel-Comics-Golden-Avenger

 

و البته همانطور که گفته بودیم این می تواند بیانگر وداع با این شخصیت باشد!

اما مهم تر از زره، لوکیشنی است که تونی در آن قرار دارد. این صحنه ۱۰۰ درصد در نیویورک رخ می دهد. اما چه اتفاقی افتاده که تونی در این ارتفاع بلند قرار گرفته است!؟ جواب سوال با احتمال بالایی پاسخ داده می شود: این محل احتمالا بالای برج سابق انتقام جویان خواهد بود و صد البته ممکن است در زمان حملهٔ لوکی و نبرد نیویورک انتقام جویان ۲۰۱۲ رخ داده باشد!!!! در پس زمینه نیز صدای تونی که می گوید: مهم نیست چند نفرو از دست دادیم، مهم اینه که چند نفر برامون باقی مونده به گوش می رسد.

خب بالاخره اون تتویی که از مدت ها قبل خبرش رو داده بودیم در این صحنه آشکار شد! در این صحنه هاکای را می بینیم که به نشانهٔ تایید سر تکان میدهد و خدا می دونه این صحنه مال کجاست اما روی دستش یک تتو قرار دارد که منشا ژاپنی داشته و به همان قسمت «رونین» شدن او اشاره دارد چرا که انگار یک سامورایی اسکلت مانند روی دستانش نقاشی شده است. سامورایی که صورتی اسکلت مانند دارد و نشان می دهد هاکای نیز پس از مرگ خانواده اش دیگر زنده نیست!

سپس بلک ویدو را مشاهده می کنیم که به نظر می رسد قرار است از آن حالت غم و اندوهی که در تریلر سابق دیدیم خارج شود و لبخند جالبی به صورت دارد این چیز مهمی نیست اما تریلر سعی دارد بگوید که این خنده به ورود هاکای مربوط میشود!(رابطهٔ بین این دو شخصیت و اشاره به چیزی که در دنیای کمیک وجود داشته!)

نکتهٔ دیگری که در این صحنه وجود دارد صدایی است که از تونی در پس زمینه شنیده می شود!

 این دیالوگ دقیقا همان دیالوگ و با همان صدا و همان لحنی است که در فیلم دوم انتقام جویان یعنی عصر آلتران دیده و شنیده بودیم! در واقع اینجا همان نقطه عطفی بود که بین تونی و استیو رخ داد.

جایی بود که تونی به استیو گفت ما می بازیم! و استیو در جواب گفت پس باهم انجامش میدیم! و از همه مهمتر اینجا جایی بود که عنوان این فیلم را سال ها پیش شنیده بودیم: Endgame !

و بالاخره صحنه ای را در مقر انتقام جویان میبینیم که اعضای انتقام جو کنار یکدیگر جمع شده اند. با توجه به موهای بلک ویدو و حضور هاکای(در ادامه توضیح میدیم)، مدت زمان قابل توجهی گذشته است.(بلک ویدو هم دمبل زده عضلانی شدهJ J) تونی و استیو هم کنار یکدیگر قرار دارند و نشون میده باهم آشتی کردن. نبولا، راکت راکون، اسکات و رودی نیز در این صحنه حضور دارند اما سه نفر در این صحنه غایب هستند: ثور، بروس بنر و کاپیتان مارول!! با توجه به این که مدتی قابل توجهی گذشته می توان به این نتیجه رسید که این بروس بنر است که رو به روی اعضا قرار دارد. همانطور که بارها و بارها اشاره کردیم، با بروس به هالک ترکیب خواهد شد و یا حداقل با یک هالک باهوش تر سر و کار خواهیم داشت. نمی خواهیم بیش از حد تکرار مکررات انجام دهیم ولی همانطوری که پروموآرت ها، صحنه های فیلمبرداری و اسباب بازی ها لو داده اند؛ بروس بنر در این فیلم کاملا به خشم خودش مسلط می شود و نتیجه اش یک هالک باهوش تر می شود. این توصیفی بود که در توضیحات اکشن فیگورها لو رفته بود و از طرف دیگری با توجه به اطلاعات لو رفت با چیزی مشابه قضیهٔ «پروفسور هالک» دنیای کمیک سر و کار خواهیم داشت.

صحنه خیلی دوستداشتنی بین تونی و استیو را شاهد هستیم اما زیاد خوشحال نباشید! این صحنه یکی از بزرگترین سرنخ هایی بود که مارول دو دستی تقدیم ما کرد. (آخه مارول قبلا دقیق تر کار می کردی چرا سوتی میدی؟)

تمام نکته به لباس کاپیتان آمریکا خلاصه شده است. ما تاحالا کاپیتان آمریکا را با همچین لباسی ندیدیم! این لباسی که تن استیو دیده میشود در واقع ترکیبی از چندین لباس مختلف است! بدون ستاره بودن قسمت سینهٔ او و آن پارگی ها مربوط به لباس «نومد» (Nomad) که در انتقام جویان: جنگ بی نهایت دیدیم می شود! اما سوتی روی قسمت کتف و بازوی کاپیتان آمریکا مشخص می شود!!! در این صحنه که ۱۰۰ درصد CGI شده حالت جوشنی شکل را که قرار بود در لباس جدید او ببینیم را نیز مشاهده می کنیم! اما بازهم سوتی های دیگری در این لباس موجود است مثلا جنس لباس نیز تغییر کرده، یا مثلا سگکی که به کتف او بسته شده از طراحی متفاوتی برخوردار است. حال این لباس چیست که مارول مجبور شده آن را با CGI و جلوه های کامپیوتری تغییر بده؟ خب جواب دقیقا در عکس های منتشر شده از سر صحنه فیلمبرداری قرار دارد! این لباس انتقام جویان ۲۰۱۲ و نبرد نیویورک بوده که در این صحنه تغییر کرده است.

خب همانطور که می بینید این صحنه فقط به لباس کاپیتان آمریکا خلاصه نمی شود! جزئیات صحنه هم دقیقا مطابق دکور فیلمبرداری فیلم است. آن نقطه هایی که روی لباس های این شخصیت ها قرار دارد بیانگر همین جلوه های کامپیوتری است که بعدا به آن اضافه می شود. مچبند قرار گرفته در دستان آن ها نیز می تواند به لباس های کوانتومی آن ها که قبلا توضیح دادیم و پوشیده شدنش با تکنولوژی نانوی استارک مربوط باشد. متاسفانه این صحنه نباید زیاد خوشحال کننده باشد چرا که می تواند اسپویل بزرگی باشد که در ادامه دقیق تر توضیح خواهیم داد! فقط در این را در نظر داشته باشید که سفر های زمانی یا چیزی بسیار شبیه به آن در این فیلم اتفاق خواهد افتاد!

در ادامهٔ تریلر صحنه ای بسیار بسیار مهم را تماشا کردیم! سرنخ بزرگ دیگری که کمک بزرگی به چیدن پازل هزار تیکهٔ این فیلم کرد. در این صحنه شاهد سفینهٔ محافظان بودیم که از سیاره ای بسیار آشنا خارج می شد! سیارهٔ «موراگ» ، سیاره ای که در دقایق نخست اولین فیلم محافظان کهکشان دیدیم!!!!!!! جایی که استارلرد توانست سنگ قدرت که درون «اورب» (The Orb) قرار گرفته بود را از محل محافظت شده اش بدزدد!!!!!!

سنگ قدرت

این سرنخی بود که از مدت ها پیش در اطلاعات لو رفته از آن خبر داده بودیم: با توجه به اطلاعات لو رفته از منبع معتبر، این فیلم مروری بر فیلم های ۱۰ سال اخیر مارول است؛ انتقام جویان با بدست آوردن سنگ قدرت سیر زمانی ای بوجود می آورند که تیم محافظان کهکشان هیچ وقت کنار یکدیگر جمع نمی شوند!!!

بی خود نبود که ما استارلرد/پیتر کوئیل را در لیست اکشن فیگورهای شخصیت های این فیلم میدیدیم!!!! پس با توجه به اطلاعات لو رفتهٔ مربوط به سفر های زمانی درمیابیم که اعضای تیم انتقام جویان برای بدست آوردن سنگ قدرت ابتدا به سیارهٔ «موراگ» خواهند رفت اما با توجه به این صحنه احتمالا اتفاقات دیگری رخ می دهد که از این سیاره خارج می شوند! اخیرا اسباب بازی جدیدی از ثانوس منتشر شده که دیالوگ های جالبی می گوید:

اگر نتونستید «اورب» رو دوباره بدست بیارید، دیگه به خودتون زحمت ندین برگردین! درسته که یه اسباب بازی این ها رو میگوید اما خیلی عجیب است که یه همچین دیالوگ خاصی را بیان کند! البته این یکی از دیالوگ هایی است که می گوید. دیالوگ دیگری وجود دارد که باز هم مهر تاییدی بر بدست آوردن دوبارهٔ سنگ های بی نهایت در این فیلم است: من تمام قدرتها رو تو مشتم دارم! شما چطور تونستین این کار رو انجام بدین؟ شما توانایی و عزم استفاده از قدرت های سنگ های بینهایت رو ندارید! ! این اتفاقات همه و همه نشان می دهد که در این فیلم قرار است مروری بر فیلم های قبلی داشته باشیم!

مثلا در این ست لگویی شاهد بازگشت به اتاق زره های مردآهنی که در فیلم Iron Man 3 نابود شد هستیم! این در حالی است که این اتاق در همان فیلم نابود شد و Outrider ها هیچ نقشی در آن نداشتند. به هر حال خیلی از اتفاقاتی که قرار است در فیلم ببینیم به صورت سورپرایز باقی مانده اند و روسو ها تمام سعی خود را کرده اند که کوچکترین چیزی را در تریلر ها لو ندهند.

در صحنهٔ بعد اعضای انتقام جو را مشاهده می کنیم که همگی به جز تونی و بروس سوار سفینه محافظان کهکشان(بنتار) نشسته اند؛ کاپیتان مارول به عنوان خلبان و راکت با لباسی که در جنگ بی نهایت به تن داشت در جایگاه کمک خلبان نشسته است. کاپیتان آمریکا با لباس مخفی کاری که پیشتر در فیلم سرباز زمستان دیده بودیم دیده می شود، ثور در کنار او و طرف چپش «ماشین جنگی» با زرهی مشابه با زره جنگ بی نهایت دیده می شود. در کنار رودی نبولا قرار دارد که در این صحنه پشت سر ناتاشا قرار دارد. بلک ویدو نیز با همان موهای کوتاه و لباس جنگ بی نهایت در این صحنه حضور دارد.

در جلوتر صحنه ای مرتبط با همین صحنه داریم که رودی و نبولا را با چهرهٔ معروفش که برای انتقام آماده است نشان می دهد. اینجا به احتمال خیلی زیاد همان ابتدای فیلم است که کاپیتان مارول مصمم اعضای دیگر را راضی به حمله ای دوباره به ثانوس می کند. اخیرا در جشنوارهٔ سینماکان ویدئویی از فیلم به نمایش درآمده که شباهت زیادی با ویدئوی اختصاصی سهامداران دیزنی دارد با این تفاوت که راز های بیشتری را برملا می کند. مثلا بروس بنر به احتمال ۹۰ درصد در همراه کاپیتان مارول نرفته و در مقر انتقام جویان باقی میماند. در این ویدئو مانند ویدیوی سهامداران دیزنی کاپیتان مارول میگوید: باید بریم کار ثانوس رو یکسره و از سنگ ها برای خنثی و بی اثر کردن بشکن استفاده کنیم سپس نبیولا وارد شده و اشاره می کند که فکر میکنه ثانوس پس از اتمام نقشه اش به جایی به اسم Garden رفته راکت هم در ادامه گفت که بزرگترین موج انرژی که تا به حال روی زمین رویت شده، وقتی بوده که ثانوس از دستکش استفاده کرده؛ اما همین مقدار انرژی دوباره مدتی بعد از این ماجرا روی سیاره ای دیگر رویت شده

در کل روسوها برای شکل دادن ذهن مخاطب، کل فیلم را در تریلرها جوری جلوه دادند که انتقام جویان به جنگ ثانوس می روند تا دستکش را پس گرفته و همه چیز را به حالت اولش برگردانند. اما این فقط در پردهٔ نخست فیلم رخ میدهد و جریان چیز دیگری خواهد بود.

تونی را میبینیم که به عکسی که با پیتر پارکر گرفته اند نگاه می کنند. این صحنه آن سخنرانی که در فیلم بازگشت به خانه انجام شد را در ذهن ما تداعی می کند: اگر اتفاقی برای تو بیوفته تقصیر منه این احساس گناه تونی را نشان میدهد. این عکس احتمالا برای زن عمو می گرفته شده بوده تا شکی بر مردعنکبوتی بودن پیتر نکند. البته ممکن است در این صحنه شاهد دیدار تونی با زن عمومی باشیم چرا که تایید شده بود این شخصیت در این فیلم پودر نشده است. فقط تنها نکته ای که هنوز مشخص نشده، شدیدا داستان فیلم را لو می دهد حضور ند لیدز در این فیلم است. نکته دیگر موجود در این صحنه صدای آن است؛ در پس زمینه صدای ثانوس به گوش می رسد که می گوید شما نتونستید با شکستی که خوردید کنار بیاید که بازهم در حال شکل دادن داستان حول محور حمله به ثانوس و پس گرفتن دستکش بی نهایت است!

خیلی ها می گویند اینجایی که تونی در آن ایستاده است همان برج انتقام جویان در نبرد نیویورک است اما به شخصه رفتم و تمام فیلم ها را همراه با دکور صحنه زیر رو کردم؛ این محل با آنها هیچ مطابقتی نداشت! اینجا نه برج انتقام جویان است، نه آزمایشگاه پیم، نه خانهٔ هاکای، نه منزل سابق تونی(فیلمهای مردآهنی) و ... . اما با توجه به جزئیات صحنه ممکن است یا محلی در واکاندا یا همان مقر جدید انتقام جویان باشد!

سپس شاتی از سفینهٔ ثانوس و سفینه های کوچک Q مانند می بینیم! (Q-Ship) در این صحنه سیاره ای را در پشت سر سفینهٔ ثانوس می بینیم که ممکن است همان «گاردن» (Garden) که ثانوس در پایان جنگ بی نهایت به آنجا تلپورت کرد باشد اما با نگاهی به فیلم محافظان کهکشان به شباهت آن با سیاره «زاندار» پی بردیم! در تریلر جوری صحنه سازی شده است که انگار نبولا و مابقی اعضا در حال حمله به ثانوس هستند اما اگر سری به اطلاعات لو رفته بزنیم نکتهٔ مهمتری را متوجه می شویم که در جلوتر به آن خواهیم پرداخت.

راکت را می بینیم که در محلی نامشخص با لباس جنگ بی نهایت قرار دارد اما با نگاهی دقیق تر می توان به شباهت پس زمینهٔ صحنه با داخل سفینهٔ ثانوس و آن صندلی معروفش پی برد. شاید مثل صحنه حذف شده در جنگ بی نهایت در این قسمت واقعیتی راجع به راکت راکون توسط ثانوس برایش آشکار شود. این اشکی که در ظاهر در چشمانش جمع شده می تواند به همین قضیه اشاره داشته باشد. البته از یاد نبریم که ما صحنه های زیادی را در تریلر ندیدیم و شاید این صحنه هیچ ارتباطی با ثانوس نداشته باشد. 

ونجرز 4 راکت راکون و چکش قبلی ثور!

راکت راکت راکون در کلیسا

فیلم برداری در «کلیسای جامع دورام» واقع در بریتانیا! «تسا تامپسون» (والکری)، مارک رافلو (هالک)، کریس همسورث (ثور) و ماکت راکت راکون در این صحنه دیده شده اند. «میولنیر» (چکش سابق ثور) نیز در این صحنه دیده شده!!! شاید آن صحنه به سفر ثور به «هل هایم» مربوط باشد چرا که اگر دقت کنید در این صحنه های فیلمبرداری زمین با پرده های کروماکیکی پوشیده شده است و قرار است با جلوه های ویژه کار شود.

صحنه از کاپیتان آمریکا با لباس جدید و سپرکلاسیکش را مشاهده می کنیم. صدای ثانوس با توجه به دو صحنهٔ قبلی به گوش می رسد که می گوید و این باعث شد که از کجا سر در بیاری؟ این صحنه نیز از ابهامات خاص خودش برخوردار است که از لحاظ زمانی معلوم نیست به کجای فیلم مربوط می شود اما حدس هایی می توان زد که خواهیم گفت.

و بالاخره ثانوس را برای اولین بار در تیزری مشاهده می کنیم که دیگر مثل سابق بدون زره و کلاه خود وارد مبارزه نمی شود. نکتهٔ بسیار مهم در این صحنه این است که ثانوس در این قسمت از سنگ فضا استفاده نمی کند. و در واقع دارد از سفینهٔ Q شکل یا سفینهٔ اصلی خود وارد این محل میشود.

این اتفاق باعث می شود ابهامات مختلفی به قبلی ها اضافه شود. مثلا این که چرا از سنگ فضا استفاده نمی کند؟ آیا دست چپش دیگر مانند سابق کار نمی کند؟ آیا سنگ های بینهایت دیگر کارایی سابق خود را ندارند؟ این سوال ها تازه قسمتی از جریان است، اگر فرض بر سفرهای زمانی بگذاریم اوضاع وخیم تر از سابق می شود؛ آیا این ثانوس نسخهٔ گذشته ای از خودش است؟ این همان ثانوسی است که به زاندار حمله می کند(؟)، چرا که ما سیاره ای مشابه زاندار در همین تریلر دیده بودیم! و البته در جنگ بی نهایت هیچ اثری از بدست آوردن سنگ قدرت و حمله به ارتش «نوا» نبود. به هر حال اصلا معلوم نیست که این صحنه به کی و کجا مربوط می شود.

سپس تونی را می بینیم که انگار روبه روی ثانوس قرار گرفته یا لااقل تریلر اینگونه نشان می دهد. محلی نامشخص و ویرانه که در تریلر های سابق نیز دیدیم به چشم می خورد. این محل می تواند همان مقر انتقام جویان باشد که با حملهٔ ثانوس کلا ویران شده است.

در لگوست های منتشر شده شاهد بودیم که ثانوس به همراه نوچه های «اوترایدر»ـش به مقر انتقام جویان حمله کرده و نبولا، کاپیتان مارول، هالک و مردآهنی در این صحنه حضور دارند. (و البته با توجه به لگو دستکش بی نهاایت دیگری در این مقر نگه داری می شود!!!!) اگر از لحاظ واقعه ای به این لگو نگاه کنیم می توانیم به حملهٔ ثانوس به مقر انتقام جویان مطمئن باشیم اما از لحاظ زمانی نمی توانیم دقیق چیزی را آشکار کنیم چرا که احتمال حضور شخصیت های دیگر در این صحنه وجود خواهد داشت و ممکن است لگو این حمله را به چند قسمت مختلف تقسیم کرده باشد:

همانطور که می بینید شخصیت ها بین لگو ست ها تقسیم شده اند  این امکان که همهٔ این ست ها مربوط به یک واقعه باشند زیاد است.(همان نبرد نهایی)

و در پایان، ترینیتی(به سه عضو اصلی انتقام جویان میگن Trinity) را مقابل ثانوس مشاهده می کنیم.

ثانوس نشسته است و کلاه خود خودش را در آورده و روی سلاح جدیدش (که در پروموآرت ها و اسباب بازی ها دیده بودیم) قرار داده است. به نظر می رسد که او یا منتظر انتقام جویان بوده یا بعد از شکست نشسته باشد. این صحنه از لحاظ زمانی اصلا معلوم نیست به کجا مربوط می شود. و اصلا با عقل و مدارک و صحبت های کوین فایگی که می گفت فقط از یک ساعت ابتدایی فیلم تبلیغات انجام شد جور درنمی آید.

اما صحنه جوری تنظیم شده که می توان به صحنه های تریلر های سابق ارتباطش داد.

 و البته تبلیغ تلویزیونی جدیدی منتشر شده که انفجاری در مقر انتقام جویان را نشان می دهد.


warMachine & Ant-man

و احتمالا به همان صحنهٔ تیزر سوپربول و تریلر دوم مربوط باشد!

در تریلر سه بعدی به نمایش درآمده از فیلم، برایمان اسپویل شد که Outrider ها بودند که به تونلی که هاکای در آن قرار داشت حمله کردند. در تیزر سوپربول نیز دیدیم که پشت سر هاکای به ویرانه تبدیل شده است. شاید ثانوس در این قسمت از فیلم تمام قدرتش را به کار گرفته باشد و کل زمین را نابود کرده باشد. اما اگر در نظر بگیریم که این اتفاقات برای یک ساعت ابتدایی فیلم است می توانیم به سفر های زمانی ربطش دهیم. شاید در نبرد نیویورک، آن سلاح هسته ای منفجر شده و نیویورک با خاک یکسان شود و همین اتفاق باعث ورود ثانوس و «چیتاری» ها به زمین شود. شاید این نبردی در گذشته باشد که اتفاق افتاده باشد. تئوری دیگر این است که ما در طول فیلم به علت طلسمی که دکتر استرنج روی سنگ زمان قرار داده است شاهد شکست های پیاپی باشیم و انتقام جویان در یک لوپ و چرخهٔ زمانی گیر افتاده باشند! اما این کمی دور از ذهن است. به هر حال گفتنش خالی از لطف نیست. اما جریان اسپویل هایی که در بالاتر اشاره می کردیم چیست؟

 

فرضیه و مدارک ۱: مرگ کاپیتان آمریکا!

واقعا سر این اتفاق اسپویلی شدیدا فکر کردم، ما قرار است در ابتدای فیلم شاهد حملهٔ به ثانوس باشیم. اما این خوشحال کننده نیست چون قرار است شاهد شکست بدی از ثانوس باشیم. مارول در تریلر هایش نشان داده که اگر شخصیتی در فقط قسمتی از آن حضور داشته باشد اتفاقی آن را تهدید خواهد کرد.(مثل لوکی، هایمدال، مادر ثور، اودین، گامورا) اول از همه ممکن است کاپیتان مارول در ابتدای فیلم شکست بخورد. اگر فیلم کاپیتان مارول را دیده باشید می دانید که منشا قدرت های کاپیتان مارول از تسارکت و سنگ فضا تامین شده است پس چه چیزی مانع ثانوس از شکست دادن کاپیتان مارول می شود؟

 نکتهٔ دوم، کاپیتان مارول در این تریلر و صحنه پس از تیتراژ فیلمش که در واقع برای پایان بازی بود، با لباس جدیدش دیده می شود اما در همهٔ اسباب بازی ها، پروموآرت ها و از همه مهمتر پوستر های رسمی با لباس سابقش دیده می شود.  البته ممکن است طی اتفاقات فیلم دوباره لباسی مخصوص برایش ساخته شود اما واقعا عجیب بنظر می رسد که کاملا مطابق لباس سابقش باشه. به هر حال مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار این شخصیت است اما فرضیه ای که به آن رسیدیم می تواند این مشکل را حل کند. کاپیتان مارول نیز شکست خورده و کشته می شود به همین علت اعضا با سفر های زمانی نسخهٔ گذشتهٔ این شخصیت را باز می گردانند. اما کاپیتان آمریکا چطور؟

مرگ کاپیتان آمریکا انتقام جویان ۴

اگر به یاد داشته باشید از مدت ها قبل حتی قبل از اینکه کوچک ترین اطلاعاتی از فیلم منتشر شود و حتی قبل از این که کریس اوانز تایید کند که دیگر قراردادش را تمدید نمی کند، ما خبر مرگ کاپیتان آمریکا را داده بودیم:


Deaths of Most of the OG6

با توجه به منبع 4Chan تنها دو تن از انتقام جویان اصلی(کاپیتان آمریکا، تونی، ثور، هالک، هاکای و بلک ویدو) قرار است زنده بمانند. کاپیتان آمریکا میمیره!!( منبع )

منبع دیگری نیز دقیقا همین مطلب را تایید می کند.(منبع )

شخصی دیگر نیز در این بین ادعا کرده که منبعش گفته تونی حتما میمیره ولی منبعش راجع به مرگ استیو مطمئن نیست. این منبع به این شخص گفته که فیلم مردعنکبوتی دور از خانه راجع به کنار آمدن پیتر با غم از دست دادن تونی است( که ما در این مقاله کامل توضیح دادیم) و پایانی است بر داستان استاد شاگردی پیتر و تونی. این شخص همچنین حدس می زند که در پایان انتقام جویان ۴ تونی یا میمیرد یا در سیر زمانی یا بُعد دیگری گیر می افتد.(منبع ) (پ.ن: این منبع سابقهٔ اطلاعات غلط دادن دارد پس ممکن است اشتباه باشد)

همانطور هم که ما در این مقاله گفتیم، معتبر ترین منبع ادعا دارد که ظاهرا ثور و کاپیتان آمریکا با ثانوس وارد جنگ می شوند ولی متاسفانه ثور شکست می خورد(مرگش هنوز معلوم نیست) و استیو لیاقت بلند کردن «میولنیر» (چکش قبلی ثور) را پیدا می کند و آن را بلند می کند. البته دقیقا مشخص نیست که «میولنیر» از کجا آمده و ثور چطور آن را بدست آورده و حتی ممکن است اصلا «میولنیر» نباشد و «استورم-برکر»(تبر جدید ثور) باشد! در انتها این مبارزه به مرگ کاپیتان استیو راجرز توسط ثانوس ختم می شود.

منبع 4Chan نیز در این باره می گوید: در جایی از داستان کاپیتان آمریکا و ثور با ثانوس می جنگند. سیر زمانی نیز تغییر می کند و در آن «میولنیر» بازیابی شده است؛ کاپیتان آمریکا آن را برای جنگ با ثانوس بلند کرده تا بقیه بتوانند از محل فرار کنند، این واقعه منجر به مرگش توسط ثانوس می شود.

اما از نظر من این قصهٔ راجع به لیاقت بلند کردن چکش ثور در واقع چیزی است باید دور بریزیم! "کریس ایوانز" بازیگر نقش کاپیتان آمریکا طی مصاحبه اخیرش با THR عنوان کرد که در هنگام مشاهدهٔ این فیلم حدود 3 بار از بار احساسی فیلم بغض کرده و انگشت به دهان مانده است!! و نکته مهمتر از آن در این بین، این است که او قبل از این عنوان داشته که تنها حدود یک ساعت ابتدایی فیلم را مشاهده کرده است!!! سپس در همین مصاحبه هنگامی که صحبت از تریلر دوم فیلم شده، او اعلام کرد که از وجود صحنه هایی در تریلر بسیار متعجب شده است! چرا که بخش قابل توجهی از آن اسپویلر عینی میباشد او در ادامه اضافه کرد : تعداد زیادی از شخصیت ها... سپس مکثی کرد و بعد از آن گفت احتمالا نباید این رو میگفتم! خب واضح است که اتفاقی مهم در همین ساعت ابتدایی فیلم می افتد که انقدر کریس اوانز را منقلب کرده است. سه بار در همین مدت کوتاه گریه کرده است:


مراسم خاکسپاری

۲۳ آذر سال ۱۳۹۶: مارول دنبال سیاهی لشکری برای مراسم خاکسپاری در انتقام جویان ۴ برای دوم آبان بود. اعلامیه برای سیاه لشکر به این شرح است:

عزاداران زن و مرد سنشون باید بیش از ۱۸ سال باشه و باید از قومیت ‌های مختلف برای متنوع بودن گروه‌های عزاداری باشند. این افراد باید ظاهر، چهره و هیکل مناسبی را داشته باشند آنها را کارگردان‌های فیلم انتخاب خواهند کرد. مردان و زنانی که قصد حضور در این صحنه را دارند، نباید زیاد اضافه وزن داشته باشند. همچنین اگر این افراد قبلا در یک صحنه از این فیلم یا فیلم قبلی حضور داشته‌ باشند، نمی‌توانند در این پروژه حضور داشته باشند. (منبع )

این مراسم خاکسپاری برای کاپیتان آمریکاست؟ یا با توجه به اطلاعات لو رفته مراسم خاکسپاری عظیمی برای چندین تن از انتقام جویان خواهیم دید! واقعا نمیشه راجع به این صحنه نظر داد ولی به احتمال خیلی زیاد با صحنه ای بسیار غم انگیز رو به رو خواهیم بود(سه بار گریه کردن اوانز):

مراسم خاکسپاری کمیک 

نکند تمام این اتفاقات برای همان دقایق ابتدایی فیلم باشد؟ یعنی در همان ابتدای فیلم شاهد کشته شدن کاپیتان آمریکا باشیم. پس بیایید تکه های پازل را کنار یکدیگر قرار دهیم. کاپیتان آمریکا به همراه مابقی اعضا به جنگ ثانوس می روند، ثور در جنگ با ثانوس شکست می خورد و در جای دوری پرتاب می شود اما نمیمیرد! کاپیتان آمریکا که معلوم نیست در این صحنه سپرش همراهش است یا نه «استورم برکر»، تبر جدید ثور، را بلند کرده و از آنجایی که این توانایی را در اعضا نمی بیند دستور خارج شدن از محل را می دهد و به مبارزه با ثانوس می پردازن که به مرگش منتهی می شود!!!!!

در این صحنه از تریلر نیز ثور را با چهره‌ای شدیدا متحیر تماشا می کنیم که امکان اینکه درحال تماشای مبارزه کاپیتان آمریکا با ثانوس و مرگش را باشد وجود دارد.


این نگاه ثور به سلاحش نیز می تواند به بعد از مبارزه مربوط شود. شاید همین اتفاقات پیاپی است که باعث می شود ثور به قلمروی مردگان و هل هایم برود تا لشکریان خودش را جمع کند.(البته باید این را در نظر داشت که ثانوس این بار سنگ ذهن را در چنگ خودش دارد و ممکن است این اطلاعات لو رفته مربوط به جمع کردن لشکر توسط ثور اشتباه بوده و ثانوس با ذهن آنها بازی کند و رویایی مثل رویای عصر آلتران را برای ثور به وجود آورد!)

این گریه ها و ناامیدی بلک ویدو نیز بی دلیل نمی تواند باشد چرا که چه کسی غیر از کاپیتان آمریکا می تواند آن را انقدر محزون و ناامید کند! حال این سوال پیش می آید که آن کاپیتان آمریکایی که در ادامه می بینیم چه داستانی دارد؟

اگر به یاد داشته باشید در تریلر قبلی که قاب و نسبت تصویر متفاوتی داشت آزمایشگاه کوچک شدهٔ پیم را در دستان او مشاهده کردیم. ورود مردمورچه‌ای باعث به وجود آمدن راه حل سفر های زمانی توسط تونی استارک می شود. سپس ساخته شدن لباس های کوانتومی را شاهد هستیم و در اولین مرحله تونی و اسکات سراغ سنگ ذهن و فضا می روند اما ماموریت جانبی این است که کاپیتان آمریکای گذشته را برای کمک و رهبری به زمان حال بیاورند:

عکس سر صحنه انتقام جویان ۴ تونی و استیو گذشته

در دستان استیو در این صحنه یک میله موشن ترکر قرار دارد و قرار است با کامپیوتر به صحنه اضافه شود. این به احتمال زیاد می تواند عصای لوکی باشد که سنگ ذهن در آن قرار دارد. پس کاپیتان آمریکا به همراه سنگ ذهن می تواند به آینده برده شود. همانطوری هم که یکی از منابع لو دهنده گفته مردآهنی دوباره انتقام جویان را دور هم جمع می کند و تصمیم بر ساخت دستکش بی نهایت دیگری می گیرد تا با این کار اعمال ثانوس پس از بشکن را درست کند. انتقام جویان برای این کار از مردمورچه ای کمک می گیرند که برای سفر به فضا و زمان با استفاده از قلمرو کوانتومی، سنگ های بی نهایت را در دوره های مختلف زمانی جمع آوری کنند! در همین حین ثانوس از نقشه آنها با خبر می شود و درصدد جلوگیری از آنها بر می آید. همچینن فیلم بر محور رابطه تونی و استیو می چرخد. (اون دوباره گفتنش می تونه تاییدی دیگر بر این قضیه باشه!)


ب.ا.ر.ف

این قضیه B.A.R.F نیز می تواند واقعی باشد یعنی تونی با استفاده از آن خاطرات استیو آینده را به استیو گذشته نشان بدهد.

در آخر هم بگم این تئوری با حرف روسوها که میگن کاپیتان آمریکا در فیلم نمیمیره جور درمیاد! یعنی ما استیوی را در زمان گذشته و با بیشترین روحیه را داریم که می تواند پس از کمک به انتقام جویان به زمان خودش بازگردد و تمام اون مدارکی که راجع به بازگشت این شخصیت به دهه ۴۰ (و در ادامه ۶۰) میلادی است را تایید کند و به حماسی بودن خداحافظی آن لطمه نزند.

 

فرضیه و مدارک ۲: مردمورچه ای کلید برنده شدن!
scott van

این تئوری کاملا با قبلی متفاوت است. از آنجایی که برخی از صحنه های فیلمبرداری شدهٔ پاول راد با بندیکت کامبربچ یکی بوده می توانیم به این نتیجه برسیم که چیزی مشابه فیلم مردمورچه ای و واسپ برای اسکات رخ خواهد داد و اسکات می تواند تحت کنترل دکتر استرنج قرار بگیرد!!!!! خب بگذارید شروع کنیم: در ابتدای فیلم انتقام جویان به جنگ ثانوس می روند ولی شکست بدی می خورند(و میمیرند) همین باعث می شود مردمورچه ای با رفتن به قلمروی کوانتومی و افتادن در چالهٔ  زمانی به گذشته رفته و اعضا را از نتیجهٔ این حمله قبل از وقوعش آشکار کند.


quantum Tunnel van

steve antman Reaction

و نگذارد کاپیتان مارول نقشه اش را عملی کند. از آنجایی که ما کاپیتان مارول را در هیچ کجای دیگری مشاهده نکردیم ممکن است او به تنهایی به جنگ ثانوس رفته و ... ، اسکات نیز با دادن تکنولوژی پیم به تونی استارک، باعث می شود تونی آن لباس های منتسب به کوانتومی را بسازد.

دکتر استرنج و قلمروی کوانتومی

دسته گلی از جانب تام هالند! طی مصاحبه ای که بندیکت کامبربچ و تام هالند در آن حضور دارند، وقتی از آن ها راجع به سخت ترین دیالوگ های ادا شده (به دلیل تپق ها) سوال می شود، ناگهان تام هالند می گوید دیالوگ های بندیکت سخت تر است چون باید راجع به قلمروی کوانتومی صحبت کند!!!!(ویدئوی مصاحبه!)

همچنین در مصاحبه دیگری باز تام هالند در این باره سوتی می دهد و بندیکت کامبربچ مجبور به ماست مالی کردن قضیه می شود.  صحنه های مشترک فیلمبرداری هم مهر تایید دیگری بر این فرضیه است. لباس مردمورچه ای نیز در تریلر اول و دوم کاملا متفاوت بود و این نیز می تواند به سفر کردن او در زمان اشاره داشته باشد.

- نکته نهایی

در تریلر قبلی نیز رگه هایی از آسیب دیدن صورت نبولا دیدیم که ریشه آن به اکشن فیگور های این شصخیت در این فیلم است.

حال با توجه به فرضیه سفر در زمان و اطلاعات لو رفته می توانیم بگوییم این حرکت هوشمندانه ای از طرف برادران روسو بوده است.

نبولا» علیه «نبولا»

با توجه به اطلاعات لو رفته از منبع معتبر، این فیلم مروری بر فیلم های ۱۰ سال اخیر مارول است؛ مثلا انتقام جویان با بدست آوردن سنگ قدرت سیر زمانی ای بوجود می آورند که تیم محافظان کهکشان هیچ وقت کنار یکدیگر جمع نمی شوند!!! در این بین داستانی بر محوریت«نبولا» و سعی و تلاشش برای رهایی اش در گذشته اش روایت می شود و در جایی از داستان با گذشته شیطانی خودش مبارزه می کند!


مرد مورچه ای - اونجرز 4

با توجه به این اطلاعات و عکس های لو رفته می توانیم بگوییم این نارنجی شدن صورت نبولا به منظور قاطی نشدن نسخهٔ گذشته و زمان حال نبیولا انجام پذیرفته است.

 

نظر شما چیه؟ چه نکتهٔ دیگری در این تریلر موجود بود؟

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2019

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مشابه:

بررسی و تحلیل دومین تریلر فیلم " انتقام جویان ۴: پایان بازی" (AVENGERS ENDGAME)

تحلیل و بررسی تیزر سوپربول فیلم "انتقام جویان ۴: پایان بازی" (AVENGERS ENDGAME)

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم انتفام جویان ۴: پایان بازی (AVENGERS 4: ENDGAME)

اطلاعات طبقه بندی شده و جامعی که از انتقام جویان ۴ (AVENGERS 4) به دستمان رسیده – قسمت دوم

اطلاعات طبقه بندی شده و جامعی که از انتقام جویان ۴ (AVENGERS 4) به دستمان رسیده – قسمت اول

داغ داغ ! شرح و توصیف ویدئوی تازه به نمایش درآمده از " انتقام جویان : پایان بازی " در رویداد دیزنی !!

پروموآرت ها و اسباب بازی های جدید لو رفته از انتقام جویان ۴: پایان بازی لباس کوانتومی و شخصیت های جدید را تایید می کند!

اسکارلت ویچ یک جهش یافته و میوتانت است؟ مردان ایکس این گونه وارد دنیای سینمایی مارول می شوند؟

اطلاعات لو رفته از سیر داستانی AVENGERS 4

عکس های جدید از سر صحنه فیلم انتقام جویان 4 فرضیه سفرهای زمانی را تایید میکند؟

عکس های عجیبی از سر صحنه فیلمبرداری انتقام جویان 4 منتشر شد!

10 سوالی که فیلم انتقام جویان جنگ بی نهایت پاسخ داد!

 نقد و بررسی فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت" (AVENGERS: THE INFINITY WAR)

15 سئوالی که پس از دیدن فیلم جنگ بینهایت در ذهن ما ایجاد شد

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

MohammadGhorbani
#1 MohammadGhorbani 1398-01-16 01:37
مقاله عالی بود..
ولی تجربه به من ثابت کرده که به هیچ تئوری اطمینان نکنم (نه اینکه بگم شما اشتباه میگی) و فکر کنم کاپ توی فاینال بتل باشه چون فکر کنم سباستین استن (یادم نیس کی گفته بود) گفته بود که در یه سکانس تمام شخصیت ها کنار هم هستن و چه سکانسی بهتر از فاینال بتل برای این حرف.. و اینکه کاپیتان با اینکه واقعا دوسش دارم ولی با اینکه اصلا دلم نمیاد باید باهاش تو همون سکانس خداحافظی کنیم... :cry: و اینکه بی صبرانه منتظر مرداد هستم تا فیلم بیاد (میدونم 6 اردیبهشت اکرانه ولی اصلا دلم نمیخواد اشتباه اینفینیتی وار رو بکنم و پرده ای ببینم..)
نقل قول کردن
Amir_marvel
#2 Amir_marvel 1398-01-16 02:07
عالی بود دوس دارم تانوس تو این فیلم هم مثل قبل یه قدم جلوتر باشه یعنی غافلگیر نشه اون خونسردیشو حفظ کنه
نقل قول کردن
shl
#3 shl 1398-01-16 02:46
اول از همه باید از اقای فقیه تشکر کرد واقعا به معنای واقعی کلمه دله و روده تریلر رو ریختید بیرون
ببخشید ولی پس قضیه انایلوس و اون شهر که اخر فیلم مرد مورچه و واسپ توی دنیای کوانتوم بود چی میشه یعنی فقط یه اشاره بوده یا همون گرداب زمانی هست که ژانت میگفت
نقل قول کردن
loki-thor
#4 loki-thor 1398-01-16 03:19
وای مغزم داره منفجر میشه
مرسی بابت این تحلیل استادانه
من فک میکنم کپ مارول اوایل فیلم کشته میشه و دیگه برنمیگرده
به نظرم اون سیاره که انتقامجویان نزدیکشن گاردن باشه چون کسی از وجود سنگ قدرت در اورب خبر نداره
یه چیزی که جالبه اینه که اگه قضیه جمع کردن سنگ ها درست باشه چطور میخوان سنگ زمان رو از استرنجی که به شدت محافظه کار و انعطاف ناپذیره بگیرن
گریه های کریس اوانز هم فک کنم به دلیل مرگ کپ مارول و حرف های هاکای در مورد خانوادش باشه
و در اخر اینکه اگه تیم محافظین دور هم جمع نشن جدای از اینکه خیلی از اتفاقات فیلم های مارول نمیوفته یا عوض میشه تکلیف gog3 چی میشه اگه تیمی تشکیل نشده چه فیلمی میخوان ازش بسازن؟
نقل قول کردن
Kia-thor
#5 Kia-thor 1398-01-16 03:31
ممنون از نقد زیرکانه شما استاد.
بنظرم من
من نظرم که قبلا گفتم شبیه فرضیه اوله.
انتقام‌جویان به پیشنهاد کپ مارول به جنگ تانوس میرن و شکست بدی میخورن که در این شکست خیلی اعضا صدمه میبینن و حتی بیشترشون کشته میشن.
دیگه متوجه میشن که با واقعیت باید کنار بیان و راهی یرای برگردوندن افراد پودر شده وجود نداره.
یه تشیع جنازه با شکوه برای افراد مرده و رفتن هر انتقامجو به یک گوشه ای.
بعد با دیدن اسکات در دنیای کوانتومی ما پرش زمانی و میبینیم که همون پرش زمانی و بازه زمانی پنج ساله هست. اسکات ک میاد و از وقایع با خبر میشه میره مقر انتقام‌جویان و میبینه که درسته تانوس حمله کرده و بعد از شکست انتقام‌جویان دوباره به سراغ تانوس رفتن ک شکستی سنگین تر که به مرگ چند تن از انتقامجویان منجر شده.
اینجا اسکات جریان ورودی دنیای کوانتومی و ازمایشگاه هنگ پیم و به اعضا باقیمانده میگه و اون نفرات به کمک تکنولوژی واکاندا و آزمایشگاه هنگ اسکات و درست به همون زمان شکست اول و بشکن میفرستن که انتقام‌جویان و از حمله از روی خشم منصرف کنه که میشه همون صحنه اسکات پشت در که مشخصه اسکات فرصت کافی و برای تغییر لباس داشته و چهرش اصلا نگران نیست و با اون اسکاتی ک تازه اومده بود و اگهی های گمشده رو میدید کاملا متفاوته و اون تغییر لباسش هم توجیه میشه و این لباس و اعضا باقیمونده بعد از حمله دوم ساختن ک بیشتر از تغییر اندازه برای سفر در زمان ساخته شده. تقریبا مثل لوگان در ایکس من روزهای گذشته. که اسکات نقش لوگان و داره. بعد اسکات میگه که حمله به تانوس اشتباهه و بیشترشون کشته میشن. حالا بعد از بشکن چجوری حرف اسکات و قبول میکنن.در زمان بعد از حمله و کشته شدن یکی از نفرات باقیمونده که نود درصد تونی هست با استفاده از برف خاطرات گذشتش ک مربوط میشه به حمله به تانوس در گاردن و ضبط کرده و به اسکات داده ک به انتقام‌جویان نشون بده.نود درصد مطمئنم دقیقا میشه صحنه ای که اعضا بلند میشن و متعجب میشن. دارن خاطرات تونی و صحنه مرگ خودشون و میبینن.
اینجاست که میفهمن هیچ شانسی جلوی تانوس و روبروش ندارن. حتی یا کپ مارول و استورم بریکر و... . اونجاست ک اسکات نظریه اش که تقریبا نظریه تونی آینده س رو به انتقام‌جویان میگه. اسکات میگه ک باید سنگها رو در گذشته جمع کنن و اینجوری و بعد از جمع کردن بیشتر سنگها به زمان قبل حمله تانوس و قبل بشکن برن و تانوس و بکشن. تصمیم میگیرن و گروهی میرن تا این نقشه رو عملی کنن.بعد از بدست اوردن تعدادی از سنگها تاونس متوجه میشه و به مقر انتقام جویان حمله میکنه و اونجارو با خاک یکسان میکنه و مربوط میشه به صحنه ای که هاکای همراه دستکش میدوه و میرن به دنیای کوانتوم و برمیگردن به صحنا ای که از اول تصمیم گرفتن اونجا کار تانوس و یکسره کنن. خوب دقت کردین چرا حمله به زاندار و در اینفینیتی وار ندیدیم؟ خوب نقشه اینه که تانوس رو در زمان حمله به زاندار و قبل به دست اوردن سنگ قدرت بکشن و نذارن داستان به سمتی بره که در اینفینیتی وار رفت.تانوس به زاندار حمله میکنه و متوجه میشه که در خط زمانی جدید سنگ قدرت در زاندار نیست و با انتقام جویان مصمم روبرو میشه که حاضرن جونشون و فدا کنن ولی تانوس زنده بیرون نره. وقتی میبینه نمیتونه انتقام‌جویان و شکست بده برمیگرده به تایتان یا گاردن و اونجاست که صحنه پایانی فیلم شکل میگیره و انتقام‌جویان تانوس و میکشن.
نکته مهم اینه که قراری که میذارن اینه که دیگه هیچکدوم از اعضاء پودر شده رو دخالت ندن که دوباره شاهد مرگ اونها نباشن و فقط خودشون ماموریت و انجام بدن.
شاید یک درصد و شاید ده درصد درست باشه و اینکه اینجاییم که فرضیه های خودمون و رو کنیم.
ممنون از سایت خوبتون. بهترینید
نقل قول کردن
Sir.Pooya1D
-1 #6 Sir.Pooya1D 1398-01-16 03:44
یه سوال:
استیو اومد اسکات رو از زندان فراری داد
بعد حبس خونگیش کردن؟؟ :-|
نقل قول کردن
omiDeadpool
#7 omiDeadpool 1398-01-16 08:49
به نقل از Sir.Pooya1D:
یه سوال:
استیو اومد اسکات رو از زندان فراری داد
بعد حبس خونگیش کردن؟؟ :-|

عجب سوال زیبا، پرمغز، پرمحتوا و مرتبطی!
خودت تنهایی به ذهنت رسید یا رفقا هم بهت کمک کردن این سوالو پرسیدی؟!
نقل قول کردن
Omid_Spider
#8 Omid_Spider 1398-01-16 11:17
این فیلم پایانی بر دلبستگیهای ما با این شخصیتهاست
فیلمی خواهد بود که بارها خواهم دید
نقل قول کردن
mjm
#9 mjm 1398-01-16 12:10
سلام . آقای فقیه خیلی ممنون از شما.
چیدن این همه اطلاعات کنار هم و نتیجه گرفتن از اونا خیلی سخته.آدمو به جنون می کشونه.
هیچ نظری نمی تونم بدم.
نقل قول کردن
SAMPIR448
#10 SAMPIR448 1398-01-16 15:04
اولند که خسته نباشی خیلی ظرافت میخواد که این نکته هارو دقیق بشینی و تک تکشون رو در بیاری و بزاری کنار هم دقیق مث ساختن یه جواهر یه تیکه اشتباه کلا از ریخت میندازه واقعا خسته نباشی دوما سر درد عجیبی گرفتم کلی اطلاعات هست که باید بشینی پردازش کنی ببینی چی کجاست نفس بند میاره و منتظر واسه اومدن فیلم کاش جریان فیلم صد در صد اینجور نباشه و بتونیم هیجان دیدنش رو داشته باشیم :))
نقل قول کردن
super spider17
#11 super spider17 1398-01-16 15:38
سلام من یه تئوری دارم هشدار اسپویلر بنظرم اول فیلم کپ و کسایی که رویه زمینن به سیاره ای که تانوس هست سفر میکنند وشکست بدی میخورن.بعدش کاپیتان مارولم تویع اون جنگ بوده ولی بعد شکست بهیه دلیلی(که نمی دونم) میره بعد تونی رو پیدا میکنه بعد اون صحنه ایی که همه بیرون وایسادن رو میبینیم این بار با پپر پاتس بعدش هاکای هم میاد بعد که دارن صحبت میکنن تور بلند میشه استروم بریکر رو صدا میکنه از بغل کاپیتان مارول میگذره و همون صحنه که بود بعد انت من هم میاد اول به دنیایه کوانتومی که لباس جدید مرد آهنی و سپر جدید کپ(که توی جنگ اول سپر اصلیش شکست) بعد توی زمان سفر میکنن اول میرن اونجرز یک سنگ ذهن و فضا رو میگیرن بعد میرن به آیرون من ۳ وت ونی لباسا شو میاره به این زمان بعد سنگ روح و سنگ واقیت رمیگیرن فقت زمان و قدرت میمونه بعد تانوس میاد رویه زمین بعد اینجا کولن بروس هالک بوده بعد دونه دونه زمین میخورن بعد تونی میگه من تنها نیستم کپ وتور میان تور هم میخوره زمین بعد کپ خودشو برایه دستکس فدا میکنه وخودش و تانوس میمیرن بعد تونی با دست کش بشکن رو خنثا میکنه بعدبرایه کپ عزاداری میکنن بعد تونی هم باز نشسته میشه گروه نیو اونجرز بوجود میاد وتمام. راستی من جدید اومدم
نقل قول کردن
rira02
#12 rira02 1398-01-16 17:30
ممنون تحلیل خیلی عالی بود
من که واقعا گیج شدم با این حجم از اطلاعات :D . اون چیزی که پشت بروس بنر توی تریلرا هست و قبلا حدس زده شد سلاح کروس گلایو به دیوار تکیه داده شده وقتی از نماهای مختلف نشونش میدن یه کمانه که توی صحنه ای که همه ی اعضا هستن هم پشت هاکای دیده میشه
لباس ناتاشا زیر بارونم شبیه همون لباسیه که وقتی رفت دنبال رونین تنش بود ولی رنگ موهاش فرق داره شاید عزاداریش برای خانواده ی هاکای باشه و تو تریلرای قبل عمدا رنگ موهاشو عوض کرده باشن. موهای جلوی صورتشم دقیقا سمت چپ چند تار مو افتاده مثل قبل :lol:
نبودن بروس بنر هم شاید به این دلیله که فکر میکنه دیگه به هالک تبدیل نمیشه و ترجیح داده از گروه جدا شه و بره دنبال بتی راس که شایعه بود توی فیلمبرداری حضور داشته .
نقل قول کردن
amazing barbod
#13 amazing barbod 1398-01-17 01:17
:-| :-| :-|
من الن اینو دیدم و واقعا تعجب کردم!مگه میشه آخه!؟یه مشت مزخرف و چرت و پرت چیدن کنار هم گذاشتن تو یه سایت احمقانه.نوشته سه گانه ی سم ریمی رو خراب کردن!یه نفر نیس بگه آخه تو.. سگ،چرا زر مفت میزنی!؟میگه استاد ترابی تو کنسل شدن سری سم ریمی دست داشته :eek: !!!!
تهدید هم کرده!!!
دوستان لطفا رسیدگی بشه!
(ببخشید بابت اسپم ولی نمیتونستم نگم)
نقل قول کردن
IDoctorStrangeI
#14 IDoctorStrangeI 1398-01-17 12:59
اول از همه واقعاً خسته نباشين بابت همچين تحليلي !!!
بنظر من ثانوس ديگه نميتونه از دستكش استفاده كنه چون همونطور كه تو IW ديديم بعد از بشكن تقريباً دستكش باطل شد و شواهدشم اينه كه ثانوس توي تريلر از سنگ فضا استفاده نكرد و همينطور ميخواد از ذره و سلاحش استفاده كنه كه همه ي اينا نشون ميده كه دستكش ديگه كارايي سابقشو نداره و من فكر ميكنم كه اعضاي گروه براحتي بتونن ثانوسو شكست بدن و سفر در زمان و دنياي كوانتومي هم براي جلوگيري از مرگ كسايي هست كه بعد از بشكن پودر شدن ...
من بشدت احساس ميكنم كه توي اين فيلم ما با يه ويلين بشدت ترسناكتر و خطرناكتر از ثانوس روبروايم كه يا درطول فيلم باهاش مواجه ميشيم يا فيلم با اومدن اون تموم ميشه و مقدمه اي ميشه براي شروع فاز ٤ مارول چون به هرحال آخرين فيلم فاز ٣ هست و بايد دريچه اي به فاز ٤ باشه !!!
نظرتون چيه ؟!
نقل قول کردن
shl
#15 shl 1398-01-17 13:30
#14
باهات موافق هستم چون که اگه تانوس بتونه از دستکش استفاده کنه کار انتقام جویان خیلی سخت میشه تو تایتان ۳تا سنگ داشت نتونتسن شکستش بدن چی برسه به ۶تا ولی اینم ممکنه که فقط بتونه از بعضی سنگ ها استفاده کنه یا چند دقیقه ولی احتمال صد در صد یه خبیث دیگم در کاره هم اینکه برای فاز بعدی زمینه چینی شه هم اینکه بعضی قسمت هایی تریلر دوم مشکوک میزد یا کلا تانوس رو تو ۳تا تریلر کلا ۲صحنه نشون داد فقط امیدوارم اگه خبیثی در کار باشه گالاکتوس باشه وایی یعنی اون صحنه ای که گالاکتوس بیاد و یه سیاره رو نابوس کنه چی میشه اصلا فکر کردن بهش هم مغز تو منفجر میکنه
نقل قول کردن
Kia-thor
#16 Kia-thor 1398-01-17 15:32
[quote name="amazing barbod"
:-| :-| :-|
من الن اینو دیدم و واقعا تعجب کردم!مگه میشه آخه!؟یه مشت مزخرف و چرت و پرت چیدن کنار هم گذاشتن تو یه سایت احمقانه.نوشته سه گانه ی سم ریمی رو خراب کردن!یه نفر نیس بگه آخه تو.. سگ،چرا زر مفت میزنی!؟میگه استاد ترابی تو کنسل شدن سری سم ریمی دست داشته :eek: !!!!
تهدید هم کرده!!!
دوستان لطفا رسیدگی بشه!
(ببخشید بابت اسپم ولی نمیتونستم نگم)
ببینید دوست عزیز این مطالب از طرف ادمین سایت نبوده و صرفا یه کامنت پایه مقالس و همینکه امتیاز منفی که به کامنت دادن و ببینی متوجه میشی طرف جوابش و گرفته.
شما خودتو ناراحت نکن.
اسپیدی ثابت شدس.
نقل قول کردن
Kia-thor
#17 Kia-thor 1398-01-17 15:40
#14
#15
من با این نظر ک تانوس از iw ضعیفتر شده مخالفم. بنظرم تانوس توی iw تمام قدرتش و و رو نکرد و فکر نمیکرد زمین قهمرانانی برای دفاع دارن. اینجا نهایت قدرت تانوس و میبینیم که توی یک سوم اول فیلم حداقل نیمی از اونجر و در گاردن میکشه.
در مورد اینکه دستکش خراب شده باید اشاره کنم در تریلری ک برای دیزنی پخش شده راکت میگه اخرین باری که تانوس موج انرژی مثل زمین ایجاد کرده در گاردن بوده. باید صبر کنیم ببینم تانوس با استفاده از دستکش چکاری انجام داده. شاید افراد فرقه سیاه و برگردونده و شاید حتی کسایی بدتر از اونا.
باید صبر کرد و دید.
بنظرم تانوس اگه در iw ده بود در eg صد باشه. حتی با کپ مارول و تور جدید و تونی و... حریف تانوس نمیشن و ایده سفر در زمان میاد وسط
نقل قول کردن
spider javad
#18 spider javad 1398-01-17 16:19
درود.
ببخشید یه مدت نت نداشتم نتونستم کامنت برازم.
#13
واقعا عجب ادم احمقی بوده. نتیتونم باور کنم یه همچین ادمای نفهمی وجود دارن. :-x

و اما در مورد تریلر...یه مسئله ای هست. اونجا که رومانوف داره عزاداری میکنه مگه لباسی تنش نیست که وقتی رفته بود دنبال هاکای(رونین)تنش بود. خب پس اونجا ژاپن نیست؟اگه اینطور در نظر بگیریم به پنجره های جلوی بلک ویدو نگاه کنید. همون پنجره های حموم استیو است. و اونجایی که خالکوبی هاکای معلوم شده که گفتید خدامیدونه کجاست هم همون پنجره هارو داره. چند جای دیگه هم توی این تریلر همین پنجره رو داره. من میگم هیچ کدوم از این مکان ها مقر اونجرز نیست و مکانیه که هاکای زندگی میکنه و همه با هم اومدن دنبال هاکای. :o
نقل قول کردن
Fariba Pirna
#19 Fariba Pirna 1398-01-17 16:54
برسی خوبی بود .
تانوس قاعدتا نباید نسبت به IW زیاد قدرتمندتر شده باشه .
حتی اگه تصور کنیم که دستکش بینهایت رو داره و کاملا سالم و کاملا قابل استفاده هست ، هرچی باشه و نباشه فقط یک زره و یک شمشیر اضافه کرده . از اون طرف در تیم انتقام جویان هم ، یک ثور قدرتمند وجود داره ، مرد آهنی زرهش رو ارتقا داده و کاپیتان مارول اضافه شده . حالا از این موارد که کاپیتان آمریکا دوباره مثل قبل شده و سپرش رو برداشته و وار ماشین هم ارتقا پیدا کرده و مهمتر اینکه تیم قراره دوباره شکل بگیره صرف نظر میکنم . در ضمن فکر میکنم که قراره یک هالک متفاوت و باهوش رو ببینیم . در IW دیدیم که تانوس وقتی که 4 سنگ بینهایت ( اشاره به نبرد تایتان و اشتباه استار لرد ) و حتی 6 سنگ بینهایت ( اشاره به نبرد واکاندا و جنگ ثور و تانوس ) ، داشت حداقل 2 بار در آستانه شکست قرار گرفت پس قاعدتا الان هم حتی اگه دستکش بینهایت کاملا سالم و قابل استفاده باشه نباید با اضافه شدن یک رزه و یک شمشیر انتقام جویان رو به راحتی شکست بده .
این موضوع هم که میگن تانوس در IW از قدرت کاملش استفاده نکرد و فقط 1/10 قدرتش رو نشود داد خیلی مسخره هست . این که اون موقع تانوس بیاد و از 1/10 قدرتش استفاده کنه که یعنی مثلا فکر کرده انتقام جویان و ... خیلی ضعیفن و دست کمشون گرفته و بگه که من با 1/10 قدرتم هم میتونستم این کار رو بکنم خیلی به نظر شخصی من مسخره و غیر قابل درکه.
البته من مطمئنم که تانوس حداقل یک بار در اوایل فیلم انتقام جویان رو شکست میده ولی خوب خودم مخالف اینم و میگم که نباید اینطوری بشه چون خیلی مسخرس .
نقل قول کردن
IDoctorStrangeI
#20 IDoctorStrangeI 1398-01-17 18:37
به نقل از Kia-thor:
#14
#15
من با این نظر ک تانوس از iw ضعیفتر شده مخالفم. بنظرم تانوس توی iw تمام قدرتش و و رو نکرد و فکر نمیکرد زمین قهمرانانی برای دفاع دارن. اینجا نهایت قدرت تانوس و میبینیم که توی یک سوم اول فیلم حداقل نیمی از اونجر و در گاردن میکشه.
در مورد اینکه دستکش خراب شده باید اشاره کنم در تریلری ک برای دیزنی پخش شده راکت میگه اخرین باری که تانوس موج انرژی مثل زمین ایجاد کرده در گاردن بوده. باید صبر کنیم ببینم تانوس با استفاده از دستکش چکاری انجام داده. شاید افراد فرقه سیاه و برگردونده و شاید حتی کسایی بدتر از اونا.
باید صبر کرد و دید.
بنظرم تانوس اگه در iw ده بود در eg صد باشه. حتی با کپ مارول و تور جدید و تونی و... حریف تانوس نمیشن و ایده سفر در زمان میاد وسط

من كاري به تريلر ديزني ندارم و شايد صحنه فيك باشه !
در ايني كه ثانوس توي اين فيلم از تمام قدرتش استفاده ميكنه شكي نيست چونكه دستكش ديگه كار نميكنه و مجبوره روي قدرت خودش حساب كنه ولي ايني كه بگيم توي اينفينيتي وار از تمام قدرتش استفاده نكرد غلطه چونكه مدت ها منتظر همچين روزايي بود و غير ممكنه كه اينقدر ساده گرفته باشه !!
بنظر من پرونده ثانوس تقريباً بسته شده و توي فيلم قراره خيلي سورپرايز شيم با يه ويلين قوي و منظور كوين فايگي ازينكه تريلرا براي اولاي فيلمه بخاطر اينه كه نميخواد اشاره اي به ويلين جديد درطول فيلم بكنه و لو بده !! ( البته همه ي اينا درحد تئوريه )
نقل قول کردن
Kia-thor
#21 Kia-thor 1398-01-17 20:17
به نقل از IDoctorStrangeI:
به نقل از Kia-thor:
#14
#15
من با این نظر ک تانوس از iw ضعیفتر شده مخالفم. بنظرم تانوس توی iw تمام قدرتش و و رو نکرد و فکر نمیکرد زمین قهمرانانی برای دفاع دارن. اینجا نهایت قدرت تانوس و میبینیم که توی یک سوم اول فیلم حداقل نیمی از اونجر و در گاردن میکشه.
در مورد اینکه دستکش خراب شده باید اشاره کنم در تریلری ک برای دیزنی پخش شده راکت میگه اخرین باری که تانوس موج انرژی مثل زمین ایجاد کرده در گاردن بوده. باید صبر کنیم ببینم تانوس با استفاده از دستکش چکاری انجام داده. شاید افراد فرقه سیاه و برگردونده و شاید حتی کسایی بدتر از اونا.
باید صبر کرد و دید.
بنظرم تانوس اگه در iw ده بود در eg صد باشه. حتی با کپ مارول و تور جدید و تونی و... حریف تانوس نمیشن و ایده سفر در زمان میاد وسط

من كاري به تريلر ديزني ندارم و شايد صحنه فيك باشه !
در ايني كه ثانوس توي اين فيلم از تمام قدرتش استفاده ميكنه شكي نيست چونكه دستكش ديگه كار نميكنه و مجبوره روي قدرت خودش حساب كنه ولي ايني كه بگيم توي اينفينيتي وار از تمام قدرتش استفاده نكرد غلطه چونكه مدت ها منتظر همچين روزايي بود و غير ممكنه كه اينقدر ساده گرفته باشه !!
بنظر من پرونده ثانوس تقريباً بسته شده و توي فيلم قراره خيلي سورپرايز شيم با يه ويلين قوي و منظور كوين فايگي ازينكه تريلرا براي اولاي فيلمه بخاطر اينه كه نميخواد اشاره اي به ويلين جديد درطول فيلم بكنه و لو بده !! ( البته همه ي اينا درحد تئوريه )

در مورد ویلن جدید که بطور قطع مطمئنم ویلن جدیدی رو نمیشه و تنها چیزی ک احتمال داره عوض بشه برگشتن فرقه سیاه و یا کسایی و تانوس بیاره که زیر نظر اون کار کنه. با استفاده از دستکش. در مورد یک سوم انتهایی هم فقط به خاطر سفرهای زمانیه. کریس اواتز توی مصاحبش گفت یک ساعت اول فیلم و دیده و توی تریلر دوم یک اسپویل بزرگ وجود داره. یعنی توی یکساعت اول فیلم یا تعداد زیادی از اونجر میمیرن یا منظورش سفرهای زمانیه. بنظرم مردن افراد باشه. اگه ویلن دیگه معرفی کنن بعد از تیتراژه. این فیلم در دو سوم پایانی مرور فیلمهای قبلیه ماروله.
وقتی میگم از تمام قدرتش استفاده نکرد واسه اینه که خیلیا رو زنده گذاشت. چون اصلا اونارو در حد خودش نمیدید. تانوس بدون دستکش قویترین موجود کهکشانه. اگه دقت کرده باشین هالک و بدون سنگ قدرت زمین گیر کرد. بطور مثال ریسک نمیکرد تونی و تور و حتی انتقام جویان و زنده بذاره که این اشتباهش و توی گاردن اصلاح میکنه و با تمام قدرتش بیشتر اونجر و میکشه. تانوس بدون زره و سلاح در iw فقط یه قطره خون ازش اومد. پس تایتان ها جزء مقاوم ترین و قویترین موجودات کهکشان هستند.
در اخر فیلم iw در مورد تانوس بود و این فیلم در مورد اونجرو انتقام اونا از تانوس.
نقل قول کردن
Kia-thor
#22 Kia-thor 1398-01-17 20:37
به نقل از Fariba Pirna:
برسی خوبی بود .
تانوس قاعدتا نباید نسبت به IW زیاد قدرتمندتر شده باشه .
حتی اگه تصور کنیم که دستکش بینهایت رو داره و کاملا سالم و کاملا قابل استفاده هست ، هرچی باشه و نباشه فقط یک زره و یک شمشیر اضافه کرده . از اون طرف در تیم انتقام جویان هم ، یک ثور قدرتمند وجود داره ، مرد آهنی زرهش رو ارتقا داده و کاپیتان مارول اضافه شده . حالا از این موارد که کاپیتان آمریکا دوباره مثل قبل شده و سپرش رو برداشته و وار ماشین هم ارتقا پیدا کرده و مهمتر اینکه تیم قراره دوباره شکل بگیره صرف نظر میکنم . در ضمن فکر میکنم که قراره یک هالک متفاوت و باهوش رو ببینیم . در IW دیدیم که تانوس وقتی که 4 سنگ بینهایت ( اشاره به نبرد تایتان و اشتباه استار لرد ) و حتی 6 سنگ بینهایت ( اشاره به نبرد واکاندا و جنگ ثور و تانوس ) ، داشت حداقل 2 بار در آستانه شکست قرار گرفت پس قاعدتا الان هم حتی اگه دستکش بینهایت کاملا سالم و قابل استفاده باشه نباید با اضافه شدن یک رزه و یک شمشیر انتقام جویان رو به راحتی شکست بده
این موضوع هم که میگن تانوس در IW از قدرت کاملش استفاده نکرد و فقط 1/10 قدرتش رو نشود داد خیلی مسخره هست . این که اون موقع تانوس بیاد و از 1/10 قدرتش استفاده کنه که یعنی مثلا فکر کرده انتقام جویان و ... خیلی ضعیفن و دست کمشون گرفته و بگه که من با 1/10 قدرتم هم میتونستم این کار رو بکنم خیلی به نظر شخصی من مسخره و غیر قابل درکه.
البته من مطمئنم که تانوس حداقل یک بار در اوایل فیلم انتقام جویان رو شکست میده ولی خوب خودم مخالف اینم و میگم که نباید اینطوری بشه چون خیلی مسخرس .

وقتی استرنج میگه 14 میلیون حالت مختلف دیده و فقط یکبار پیروز شدن یعنی چی؟
یعنی اون دوباری که شما میگی نزدیک بود شکست بخوره هم توی اون حالت ها بودن.
یعنی توی تایتان دستکش و در اوردن و با دستکش هم نتونستن تانوس و بکشن و توی واکاندا 14 میلیون حالت مختلف اتفاق افتاده که ته همش اونجر شکست خوردن.
منظور هم از قدرت تانوس اینه که اگه توی اینفینیتی وار از کنار کشتن تور و تونی ساده گذشت و اینبار اشتباهش و تکرار نمیکنه.
کلا همه چی واسه شما شد مسخره؟
اگه انتقام جویان اول فیلم شکست بخورن مسخره میشه؟
شما جزء اون دسته ای که ترجیه میدادی اخر اینفینیتی وار تور سر تانوس و میزد و انتقام جویان پیروز میشدن.
اگه تانوس کل قدرتش و استفاده کرد چرا شمشیر و زرهش و در اورد؟ یعنی تمسخر حریف. زمان مبارزه با تونی ک یه قطره خون از صورتش اومد. اینا همش برای یه قطره خون بود. فکر میکنی استرنج چرا توی تایتان تونی و بقیه رو ناامید کرد؟ و بگه که از 14 میلیون یه بار پیروز شدیم؟ چرا اخر فیلم سنگ زمان و با جون تونی معاوضه کرد؟ اینارو توی اندگیم میفهمیم و برمیگرده به هوش تونی وصددرصد تونی به حرفای استرنج فکر میکنه. شاید از دید شما مسخره بیاد.
تانوس چرا اول افرادش و فرستاد دنبال سنگ؟ چون زمین و دست کم گرفت و فکر میکرد براحتی میتونه سنگهارو بدست بیاره. بنظرت خودش نمیتونست اول فیلم بیاد زمین سنگ زمان و بگیره و بعد سنگ ویژن و بعدم بره دنبال باقیه سنگها؟ اینجوری افرادشم زنده میموندن.
همه اینها نشون میده تانوس در eg دیگه اشتباهی مرتکب نمیشه و کسی و در مقابله با خودش که فرصتشو داشته باشه زنده نمیذاره.
این میشه تانوس ده توی اینفینیتی وار و صد توی اندگیم.
شایدم باز از دید شما مسخره بیاد و نبرد اولم باید پیروز بشن و فیلم تموم شه. End
نقل قول کردن
Fariba Pirna
#23 Fariba Pirna 1398-01-17 20:54
21 #
من هم مطمئنم که ویلین جدیدی در کار نخواهد بود . همون طور که قبلا هم گفتم تانوس تنها ویلین مهم و اصلی فیلم خواهد بود .
اگه فیلم A.IW رو کامل و با دقت ببینید که احتملا دیدین حتما متوجه منظور من ( کامنت 19 # ) شدین . این که میگم تانوس نباید در فیلم EG زیاد قدرتمندتر از IW باشه به این خاط هست که ... . بزارین تا اینجوری بگم :
در فیلم IW تانوس قدرتمند بود و اگه بخوایم قدرت خام شخصیت ها رو در نظر بگیریم باید بگم که تانوس قدرتمندترین بود ولی ولی شکست ناپذیر به نظر نمیرسید . یعنی اگه IW رو ببینید متوجه میشین که تانوس 2 بار ( که در کامنت 19 اشاره کردم ) در آستانه شکست قرار گرفت و واقعا شانس آورد . درسته که به انتقام جویان رحم کرد و فرصت این رو داشت تا خیلی از اونها رو بکشه ولی همین که 2 بار در آستانه شکست قرار گرفت خودش نشون میده که شکست دادن تانوس آنچنان هم غیر ممکن نیست . مخصوصا اگه با برنامه دقیق باهاش بجنگند . به نظر شخصی من اگه در IW دوستی بین تونی و استیو برقرار بود و کل انتقام جویان در یک مکان و با برنامه تر و دقیق تر با تانوس میجنگیدند ، 100 % شکستش میدادند .
حالا حرف من اینکه اگه در فیلم پایان بازی تانوس انتقام جویان رو به راحتی شکست بده و خیلی از اونها رو مثل ثور ، به راحتی بکشه دیگه خیلی مسخره میشه ( مخصوصا اگه سنگ های بینهایت و دستکش بینهایت رو هم نداشته باشه که دیگه واقعا هیچی و خیلی خیلی مسخره بیخود میشه و به عبارتی یعنی این سلاح شیمشیر مانند تانوس و اون زرهش خیلی قدرتمندتر از دستکش بینهایت اند . ) .
نقل قول کردن
Fariba Pirna
#24 Fariba Pirna 1398-01-17 21:27
اسپویل فیلم پایان بازی :
.
.
.
اول بگم که این اطلاعات رو از کسی نشنیده ام و شخصا خودم مطمئنم که اینطوری میشه .
با اینکه فیلم رو ندیدم ولی در مورد این موضوعاتی که الان میخوام بگم 100 % مطمئنم و با اطمینان ( تاکیدی دوباره !! ) میگم :
1- مرگ ثور در این فیلم 100 % اتفاق خواهد افتاد !!! و این فیلم اخرین فیلم ثور خواهد بود . !!!!! :cry: :cry: :cry: جزئیات بیشتری نمیدونم ولی حدس میزنم که این اتفاق در اوایل تا حداکثر اواسط فیلم رخ بده . :o :o
2- مرگ لولی کاملا واقعی بود و بازگشتی برای این شخصیت در کار نخواهد بود . البته اگه لوکی در این فیلم باشه که به احتمال خیلی زیاد ( تقریبا 100 % ) هست ، حضور او مربوط به سفر های زمانی و احتمالا فلش بک ها خواهد بود . سریال لوکی هم وقایعش قطعا مربوط به قبل از جنگ بینهایت خواهد بود .
3-مرد آهنی بدون شک از داستان MCU کنار خواهد رفت ولی اینکه بمیره یا باز نشسته بشه رو مطمئن نیستم . در مورد کاپیتان امریکا هم نمیتونم با قاطعیت 100 % بگم ولی احتمالا ( 90 % ) مثل مرد آهنی از داستان MCU کنار بره . حالا اینکه بمیره یا به روشی دیگه رو من نمیدونم .
4- در فیلم پایان بازی اول انتقام جویان به تانوس حمله میکنند و شکست میخورند و البته احتمالا بعضی ها از جمله ثور ، در این حمله زندگی خودشون رو از دست بدهند . بعد هم متوجه میشند که شانسی در برابر تانوس ندارند و از طریق دنیای کوانتوم با سفر های زمانی و ... وارد عمل میشند . جزئیات بیشتری نمیدونم .
5- کاپیتان مارول نقش مهمی در این فیلم داره که دقیق نمیدونم ولی من حدس میزنم که اونه که از دستکش بینهایت استفاده میکنه و احتمالا اونه که تانوس رو در مبارزات زمین گیرش میکنه ( و شاید حتی میکشدش!) . شاید حتی نقش کاپیتان مارول در این فیلم بیشتر و گسترده تر از این حرف ها هم باشه .
6- در مورد اینکه کی از دستکش بینهایت استفاده میکنه مطمئن نیستم و حتی مطمئن نیستم که 100 % در این فیلم ابرقهرمانان از دستکش بینهایت استفاده میکنند یا نه !!! ولی اگه قرار باشه ازش استفاده کنند به ترتیب احتمال از زیاد به کم ، 3 تا گزینه بیشتر وجود نداره : 1- کاپیتان مارول 2 -هالک 3-آیرون من . واقعا نمیدونم که کدومشون از دستکش استفاده کنه.
7- از بین شخصیت های اولیه مطمئنا و 100 % ، مرگ ثور قطعی خواهد بود !!!!! :cry: :cry: :cry: . آیرون من قطعا از داستان MCU کنار میره (البته به احتمال 99/9999 % !!!) :cry: . کاپیتان آمریکا هم به احتمال بالای 90 % از داستان MCU کنار میره . هالک و بلک ویدو به احتمال بالای 80 % باقی میمونند . هاکای رو نمیدونم که چی میشه ولی حدس میزنم که اون هم به آخرین ماجراجویی های خودش در MCU نزدیک میشه و احتمالا به زودی از داستان کنار بره .
8 - دیگه همه میدونند که پودر شده ها حتما بر میگردند و نیازی به گفتنش نیست . ولی خوب در مورد این که همه شخصیت های پودر شده بعد از فیلم پایان بازی زنده باشند یا نه مطمئن نیستم . یعنی ممکنه که بعضی از شخصیت های پودر شده بعد از برگشتن در همون فیلم پایا بازی بمیرند .
نقل قول کردن
Fariba Pirna
#25 Fariba Pirna 1398-01-17 22:16
به نقل از Kia-thor:
به نقل از Fariba Pirna:
برسی خوبی بود .
تانوس قاعدتا نباید نسبت به IW زیاد قدرتمندتر شده باشه .
حتی اگه تصور کنیم که دستکش بینهایت رو داره و کاملا سالم و کاملا قابل استفاده هست ، هرچی باشه و نباشه فقط یک زره و یک شمشیر اضافه کرده . از اون طرف در تیم انتقام جویان هم ، یک ثور قدرتمند وجود داره ، مرد آهنی زرهش رو ارتقا داده و کاپیتان مارول اضافه شده . حالا از این موارد که کاپیتان آمریکا دوباره مثل قبل شده و سپرش رو برداشته و وار ماشین هم ارتقا پیدا کرده و مهمتر اینکه تیم قراره دوباره شکل بگیره صرف نظر میکنم . در ضمن فکر میکنم که قراره یک هالک متفاوت و باهوش رو ببینیم . در IW دیدیم که تانوس وقتی که 4 سنگ بینهایت ( اشاره به نبرد تایتان و اشتباه استار لرد ) و حتی 6 سنگ بینهایت ( اشاره به نبرد واکاندا و جنگ ثور و تانوس ) ، داشت حداقل 2 بار در آستانه شکست قرار گرفت پس قاعدتا الان هم حتی اگه دستکش بینهایت کاملا سالم و قابل استفاده باشه نباید با اضافه شدن یک رزه و یک شمشیر انتقام جویان رو به راحتی شکست بده
این موضوع هم که میگن تانوس در IW از قدرت کاملش استفاده نکرد و فقط 1/10 قدرتش رو نشود داد خیلی مسخره هست . این که اون موقع تانوس بیاد و از 1/10 قدرتش استفاده کنه که یعنی مثلا فکر کرده انتقام جویان و ... خیلی ضعیفن و دست کمشون گرفته و بگه که من با 1/10 قدرتم هم میتونستم این کار رو بکنم خیلی به نظر شخصی من مسخره و غیر قابل درکه.
البته من مطمئنم که تانوس حداقل یک بار در اوایل فیلم انتقام جویان رو شکست میده ولی خوب خودم مخالف اینم و میگم که نباید اینطوری بشه چون خیلی مسخرس .

وقتی استرنج میگه 14 میلیون حالت مختلف دیده و فقط یکبار پیروز شدن یعنی چی؟
یعنی اون دوباری که شما میگی نزدیک بود شکست بخوره هم توی اون حالت ها بودن.
یعنی توی تایتان دستکش و در اوردن و با دستکش هم نتونستن تانوس و بکشن و توی واکاندا 14 میلیون حالت مختلف اتفاق افتاده که ته همش اونجر شکست خوردن.
منظور هم از قدرت تانوس اینه که اگه توی اینفینیتی وار از کنار کشتن تور و تونی ساده گذشت و اینبار اشتباهش و تکرار نمیکنه.
کلا همه چی واسه شما شد مسخره؟
اگه انتقام جویان اول فیلم شکست بخورن مسخره میشه؟
شما جزء اون دسته ای که ترجیه میدادی اخر اینفینیتی وار تور سر تانوس و میزد و انتقام جویان پیروز میشدن.
اگه تانوس کل قدرتش و استفاده کرد چرا شمشیر و زرهش و در اورد؟ یعنی تمسخر حریف. زمان مبارزه با تونی ک یه قطره خون از صورتش اومد. اینا همش برای یه قطره خون بود. فکر میکنی استرنج چرا توی تایتان تونی و بقیه رو ناامید کرد؟ و بگه که از 14 میلیون یه بار پیروز شدیم؟ چرا اخر فیلم سنگ زمان و با جون تونی معاوضه کرد؟ اینارو توی اندگیم میفهمیم و برمیگرده به هوش تونی وصددرصد تونی به حرفای استرنج فکر میکنه. شاید از دید شما مسخره بیاد.
تانوس چرا اول افرادش و فرستاد دنبال سنگ؟ چون زمین و دست کم گرفت و فکر میکرد براحتی میتونه سنگهارو بدست بیاره. بنظرت خودش نمیتونست اول فیلم بیاد زمین سنگ زمان و بگیره و بعد سنگ ویژن و بعدم بره دنبال باقیه سنگها؟ اینجوری افرادشم زنده میموندن.
همه اینها نشون میده تانوس در eg دیگه اشتباهی مرتکب نمیشه و کسی و در مقابله با خودش که فرصتشو داشته باشه زنده نمیذاره.
این میشه تانوس ده توی اینفینیتی وار و صد توی اندگیم.
شایدم باز از دید شما مسخره بیاد و نبرد اولم باید پیروز بشن و فیلم تموم شه. End

اینطور نیست . من نه دوست داشتم که در همون IW کار تانوس تموم میشد و نه دوست دارم که همون اول پایان بازی کارش تموم بشه . تنها چیزی که ازش متنفرم اینکه مثلا تانوس در پایان بازی به راحتی هرچه تموم تر ثور رو شکست بده . درسته که تانوس قدرتمند تر به حساب میاد ولی نباید که به راحتی و بدون دردسر و بدون آسیبی بتونه باعث مرگ ثور و اکثر انتقام جویان بشه . یعنی کل تیم انتقام جویان حالا اگه مثلا یک نفر رو هم از دست دادن ، قاعدتا باید حریف تانوس بشن و بتونن شکستش بدن مخصوصا اگه دستکش بینهایت رو نداشته باشه . فکر کنم که متوجه صحبتم میشین .
در ضمن در IW هم اگه دستکش رو در میارودن هرجور که حساب کنین دیگه کار تانوس تموم بود . حالا من خودمم خیلی به این حرف دکتر استرنج فکر کردم ولی جوابی پیدا نکردم . اگه در IW موفق میشدند دستکش رو از دست تانوس بیرون بیارند ، دکتر استرنج هم میتونست به راحتی از سنگ زمان بر عیله تانوس استفاده کنه و تانوس دیگه سنگ حقیقتی و هیچ سنگ بینهایتی نداشت که با سنگ زمان مقابله کنه . کلا با هر منطقی که حساب کنین دیگه کار تانوس تموم بود .فکر کنم که خود برادران روسو هم گفتند که نتیجه IW و علت شکل گیری پایان بازی نتیجه کار استار لرد بود . در نبرد واکاندا هم که ثور اگه به سر تانوس شلیک کرده بود ، خوب تاموس مرده بود دیگه . خود تانوس هم اینو گفت . نمیدونم مشکل این رو در کجا میدونید ؟؟؟!!! البته خوب دکتر استرنج دیگه نمیتونست ثور رو کنترل کنه و مثلا بهش بگه که به سر تانوس ضربه بزنه چون اونجا نبوده و منطقی که در همه اون احتمالات ثور ، قلب تانوس رو هدف میگرفت .
نقل قول کردن
IDoctorStrangeI
#26 IDoctorStrangeI 1398-01-17 22:38
به نقل از Kia-thor:
به نقل از IDoctorStrangeI:
به نقل از Kia-thor:
#14
#15
من با این نظر ک تانوس از iw ضعیفتر شده مخالفم. بنظرم تانوس توی iw تمام قدرتش و و رو نکرد و فکر نمیکرد زمین قهمرانانی برای دفاع دارن. اینجا نهایت قدرت تانوس و میبینیم که توی یک سوم اول فیلم حداقل نیمی از اونجر و در گاردن میکشه.
در مورد اینکه دستکش خراب شده باید اشاره کنم در تریلری ک برای دیزنی پخش شده راکت میگه اخرین باری که تانوس موج انرژی مثل زمین ایجاد کرده در گاردن بوده. باید صبر کنیم ببینم تانوس با استفاده از دستکش چکاری انجام داده. شاید افراد فرقه سیاه و برگردونده و شاید حتی کسایی بدتر از اونا.
باید صبر کرد و دید.
بنظرم تانوس اگه در iw ده بود در eg صد باشه. حتی با کپ مارول و تور جدید و تونی و... حریف تانوس نمیشن و ایده سفر در زمان میاد وسط

من كاري به تريلر ديزني ندارم و شايد صحنه فيك باشه !
در ايني كه ثانوس توي اين فيلم از تمام قدرتش استفاده ميكنه شكي نيست چونكه دستكش ديگه كار نميكنه و مجبوره روي قدرت خودش حساب كنه ولي ايني كه بگيم توي اينفينيتي وار از تمام قدرتش استفاده نكرد غلطه چونكه مدت ها منتظر همچين روزايي بود و غير ممكنه كه اينقدر ساده گرفته باشه !!
بنظر من پرونده ثانوس تقريباً بسته شده و توي فيلم قراره خيلي سورپرايز شيم با يه ويلين قوي و منظور كوين فايگي ازينكه تريلرا براي اولاي فيلمه بخاطر اينه كه نميخواد اشاره اي به ويلين جديد درطول فيلم بكنه و لو بده !! ( البته همه ي اينا درحد تئوريه )

در مورد ویلن جدید که بطور قطع مطمئنم ویلن جدیدی رو نمیشه و تنها چیزی ک احتمال داره عوض بشه برگشتن فرقه سیاه و یا کسایی و تانوس بیاره که زیر نظر اون کار کنه. با استفاده از دستکش. در مورد یک سوم انتهایی هم فقط به خاطر سفرهای زمانیه. کریس اواتز توی مصاحبش گفت یک ساعت اول فیلم و دیده و توی تریلر دوم یک اسپویل بزرگ وجود داره. یعنی توی یکساعت اول فیلم یا تعداد زیادی از اونجر میمیرن یا منظورش سفرهای زمانیه. بنظرم مردن افراد باشه. اگه ویلن دیگه معرفی کنن بعد از تیتراژه. این فیلم در دو سوم پایانی مرور فیلمهای قبلیه ماروله.
وقتی میگم از تمام قدرتش استفاده نکرد واسه اینه که خیلیا رو زنده گذاشت. چون اصلا اونارو در حد خودش نمیدید. تانوس بدون دستکش قویترین موجود کهکشانه. اگه دقت کرده باشین هالک و بدون سنگ قدرت زمین گیر کرد. بطور مثال ریسک نمیکرد تونی و تور و حتی انتقام جویان و زنده بذاره که این اشتباهش و توی گاردن اصلاح میکنه و با تمام قدرتش بیشتر اونجر و میکشه. تانوس بدون زره و سلاح در iw فقط یه قطره خون ازش اومد. پس تایتان ها جزء مقاوم ترین و قویترین موجودات کهکشان هستند.
در اخر فیلم iw در مورد تانوس بود و این فیلم در مورد اونجرو انتقام اونا از تانوس.

ايني كه تانوس بقيه رو زنده گذاشت بخاطر اين بود كه خودشم گفت از بين بردن نصف جمعيت بدون قصد و قرض و بصورت رندوم و اينكارو تانوس كرد كه مردم سيارات ديگه دچار بحران سياره خودش(تايتان) نشن و بخاطر همين اسمشو گذاشتن Mad Titan و تانوس بنظر من شخصيت بدي نيست و مشكلي با هيشكي نداشت !!
اين جمله هم كه "تانوس قويترين موجود كهكشانه" كه هم از پايه غلطه ...
نقل قول کردن
IDoctorStrangeI
#27 IDoctorStrangeI 1398-01-17 22:43
دوستان اشتباه نكنين تانوس فيلم ( به كاميك كاري ندارم ) شخصيت بدي نيست و هدفي داره كه فكر ميكنه به نفع جمعيت مولتي ورسه پس دليلي نداره كه با كسي مشكل شخصي داشته باشه و بخواد از قصد كسي رو بكشه !!!
اگه توي IW هم كسي رو كشت دليلش اين بود كه نميخواست مانع رسيدن به هدفش بشن و اگر هم توي EndGame كسي رو بكشه بخاطر اينه كه كسي مانعش نشه و به مشكلي نخوره ...
نقل قول کردن
Fariba Pirna
#28 Fariba Pirna 1398-01-17 22:51
27 #
چه جالب در مورد تانوس و قویترین موجود کهکشان با شما کاملا موافقم .
به نظر شما چه کسانی در MCU قدرتمندتر از تانوس ( بدون سنگ های بینهایت ) هستند ؟؟؟
بقیه هم لطفا این این سوال پاسخ بدهند .
نقل قول کردن
IDoctorStrangeI
#29 IDoctorStrangeI 1398-01-17 23:29
به نقل از Fariba Pirna:
27 #
چه جالب در مورد تانوس و قویترین موجود کهکشان با شما کاملا موافقم .
به نظر شما چه کسانی در MCU قدرتمندتر از تانوس ( بدون سنگ های بینهایت ) هستند ؟؟؟
بقیه هم لطفا این این سوال پاسخ بدهند .

قاعدتاً فيلم شخصيتاي قوي هنوز ساخته نشده ولي براساس كاميكا و مقالاتي كه خوندم بنظر من اينا خيلي قوين :
1.Galactus
2.Magus
3.Odin
4.Skaar
5.Silver Surfer
و خيلياي ديگه ( بالا رو به ترتيب ننوشتم و به عددا دقت نكنين!)
نقل قول کردن
Kia-thor
#30 Kia-thor 1398-01-17 23:41
این و توی سایت cbr نوشته بود.
یک تانوس تور و گذاشت تا کنار افرادش بمیرن و دست کم گرفتش. به اصطلاح هیچ کشتی و سفینه ای نباید بدون فرماندش نابود بشه. فکر نمیکرد تور بتونه بدون اکسیژن زنده بمونه.
دو تونی هم دست کم گرفت. قصد کشتشو داشت و با سنگ بی نهایت عوضش کرد.
در مورد قویترین موجود کهکشان درباره دنیای سینمایی mcu حرف میزنیم نه کمیک بوک.
توی اونجر یک که توضیحاتی در مورد تانوس به لوکی میدن میگن قویترین موجود کهکشانه و کاری میکنه ک درد در نظرت لذتبخش جلوه کنه.
در مورد تانوس بدون سنگ زاندار با اون عظمت که نقش‌ش نظم دادن به کهکشانه نابود کرد.
در مورد دکتر استرنج این کار فقط از عهده برادران روسو بر میومد.
شاید اگه اون صحنه رو نمیذاشتن منم مثل شما میگفتم چرا مثلا زمان و نگه نداشت و استارلرد و با یه دروازه ننداخت ته تایتان و چرا باز زمان نگه نداشت و هزاران اگر دیگه.
یه چیز دیگم ک بهش دقت نکردین اینه.
استرنج گفت فقط یکبار پیروز میشیم. این یه معنی مشخص داره. اگه میگفت دو بار یا بیست بار من میگفتم شاید اگه دستکش استارلرد و در میاوردن و یا تور به سر تانوس میزد شکست نمیخوردن.
حالا وقتی میگه یک راه یعنی دستکش توی یکی در اومده و نتونستن کاری انجام بدن و تانوس دوباره دستکش و پس گرفته. توی یکی تور سر تانوس و زده و تانوس بازم موفق شده بشکن بزنه و فرار کنه. خوب وقتی گفت یه راه یعنی تانوس این حرف و ک باید سرم و هدف قرار میدادی و گفت که تور و متحمل عذاب وجدان کنه. سیاست تانوس از همه اونجر بیشتره.
خوب دوباره وقتی میگه یک راه و اونم به تونی استارک مربوطه یعنی چی؟
یعنی فضای پسابشکن و دیده و حمله دوباره به تانوس و دیده و این بشکن اجتناب ناپذیره.مثل هر اتفاق دیگه ای.دیده ک تونی در اینده به کمک اسکات سنگها رو در گذشته جمع میکنن و تانوس و شکست میدن.بخاطر همون رمزی با تونی حرف زد. در کل رمز پیروزی بر تانوس این بوده ک اول شکست بخورن.
نقل قول کردن
IDoctorStrangeI
#31 IDoctorStrangeI 1398-01-17 23:53
به نقل از Kia-thor:
این و توی سایت cbr نوشته بود.
یک تانوس تور و گذاشت تا کنار افرادش بمیرن و دست کم گرفتش. به اصطلاح هیچ کشتی و سفینه ای نباید بدون فرماندش نابود بشه. فکر نمیکرد تور بتونه بدون اکسیژن زنده بمونه.
دو تونی هم دست کم گرفت. قصد کشتشو داشت و با سنگ بی نهایت عوضش کرد.
در مورد قویترین موجود کهکشان درباره دنیای سینمایی mcu حرف میزنیم نه کمیک بوک.
توی اونجر یک که توضیحاتی در مورد تانوس به لوکی میدن میگن قویترین موجود کهکشانه و کاری میکنه ک درد در نظرت لذتبخش جلوه کنه.
در مورد تانوس بدون سنگ زاندار با اون عظمت که نقش‌ش نظم دادن به کهکشانه نابود کرد.
در مورد دکتر استرنج این کار فقط از عهده برادران روسو بر میومد.
شاید اگه اون صحنه رو نمیذاشتن منم مثل شما میگفتم چرا مثلا زمان و نگه نداشت و استارلرد و با یه دروازه ننداخت ته تایتان و چرا باز زمان نگه نداشت و هزاران اگر دیگه.
یه چیز دیگم ک بهش دقت نکردین اینه.
استرنج گفت فقط یکبار پیروز میشیم. این یه معنی مشخص داره. اگه میگفت دو بار یا بیست بار من میگفتم شاید اگه دستکش استارلرد و در میاوردن و یا تور به سر تانوس میزد شکست نمیخوردن.
حالا وقتی میگه یک راه یعنی دستکش توی یکی در اومده و نتونستن کاری انجام بدن و تانوس دوباره دستکش و پس گرفته. توی یکی تور سر تانوس و زده و تانوس بازم موفق شده بشکن بزنه و فرار کنه. خوب وقتی گفت یه راه یعنی تانوس این حرف و ک باید سرم و هدف قرار میدادی و گفت که تور و متحمل عذاب وجدان کنه. سیاست تانوس از همه اونجر بیشتره.
خوب دوباره وقتی میگه یک راه و اونم به تونی استارک مربوطه یعنی چی؟
یعنی فضای پسابشکن و دیده و حمله دوباره به تانوس و دیده و این بشکن اجتناب ناپذیره.مثل هر اتفاق دیگه ای.دیده ک تونی در اینده به کمک اسکات سنگها رو در گذشته جمع میکنن و تانوس و شکست میدن.بخاطر همون رمزی با تونی حرف زد. در کل رمز پیروزی بر تانوس این بوده ک اول شکست بخورن.

اولاً كه وقتي صحبت قويترين شخصيت كهكشان ميشه نبايد تانوسو با كاپتان امريكا و بقيه كه فيلم ازشون ساخته شده مقايسه كرد چون اونا هم تا حدودي فيلما طبق كاميكشون بوده!
دوماً هم قطعاً دكتراسترنج به توني گفته كه رمز موفقيتشون چيه و چيكار كنن و من براي همين ميگم كار تانوسو راحت يسره ميكنن و پاي كي ديگه اي درميونه و درجواب اينكه چرا دكتر استرنج سنگو داد كه تانوس بشكنو بزنه ميگم كه شايد رمز موفقيتشون انت من با هاكاي يا كاپتان مارول بوده كه تو فيلم نبودن و ملي چيز ديگه يا شايد سياست كاري مارول بوده كه خواسته همرو هايپ كنه براي فيلم بعدي و كلي پول به جيب بزنه ...
دكتر استرنجم كه مردن و نمردنش فرقي نميكنه چون به هرحال با جسم كيهانيش مياد :)
دركل همه اينا تئوريه و مطمئنم هيچكدومش درست درنمياد و همه سورپرايز ميشن :lol:
نقل قول کردن
Red wolverine
#32 Red wolverine 1398-01-19 10:19
بازم گل کاشتی آقای فقیه و من هر وقتی که تریلر یه فیلم سینمایی از مارول میاد منتظر شما هستم و وقتی هم تحلیلو بررسی میکنید خیییییلی حال میکنم و نمیدونم شما این اطلاعاتو از کجا میارید و اگر اینارو خودتون میفهمید تبریک میگمو باید بگم که شمارو باید با شرلوک هلمز(نه اونی که توی سایت هست :-* )مقایسه کرد. :D
نقل قول کردن
theavengers3
#33 theavengers3 1398-01-19 15:21
به نقل از Kia-thor:
#14
#15
من با این نظر ک تانوس از iw ضعیفتر شده مخالفم. بنظرم تانوس توی iw تمام قدرتش و و رو نکرد و فکر نمیکرد زمین قهمرانانی برای دفاع دارن. اینجا نهایت قدرت تانوس و میبینیم که توی یک سوم اول فیلم حداقل نیمی از اونجر و در گاردن میکشه.
در مورد اینکه دستکش خراب شده باید اشاره کنم در تریلری ک برای دیزنی پخش شده راکت میگه اخرین باری که تانوس موج انرژی مثل زمین ایجاد کرده در گاردن بوده. باید صبر کنیم ببینم تانوس با استفاده از دستکش چکاری انجام داده. شاید افراد فرقه سیاه و برگردونده و شاید حتی کسایی بدتر از اونا.
باید صبر کرد و دید.
بنظرم تانوس اگه در iw ده بود در eg صد باشه. حتی با کپ مارول و تور جدید و تونی و... حریف تانوس نمیشن و ایده سفر در زمان میاد وسط

دقیقا من هم همچنین نظری دارم تانوس تو اینفینیتی وار خیلی ساده و با کلاس اومده بود و زیاد جدی نگرفت اما حالا که لباس و اون صلاح خفنشو برداشته میتونیم بگیم این تانوس اصلیه
نقل قول کردن
theavengers3
#34 theavengers3 1398-01-19 15:23
من هم هیچ نظری ندارم چون برداران روسو گفتن هیچ تئوری تا حالا درست نبوده و حتی نزدیکشم نشدن :sad:
البته آقای فقیه دمتون گرم گل کاشتین :-)
نقل قول کردن
Kia-thor
#35 Kia-thor 1398-01-19 16:42
#33
قراره اون شمشیر خیلی از انتقام-جویان و زمین گیر کنه.

در ضمن استاد ترابی اون مبارزه هالک و تانوس خیلی جالب بود و کاش از این قبیل کلیپهارو یکجا اپلود کنین چون خیلی خوبه.
فقط ایرادش ورود ایکس من بود.
در مورد کاپیتان مارول هم همچین صحنه ای تو این فیلم میبینیم و بنظرم کپ مارول و گروگان بگیره یا بر علیه انتقام-جویان کنه.
دم سازندش گرم
نقل قول کردن
Abootaleb2PAC
#36 Abootaleb2PAC 1398-01-21 23:24
سلام دوستان، شب همگی خوش.
معذرت بچه ها، یه چند وقتی نبودم (مثلا کاربر فعال و محبوبی ام :lol: :-* )
ممنونم بابت تحلیل موشکافانه و دقیقتون
واقعا مشخصه که براش زحمت کشیدن.
من که مخم داره سوت میکشه. ولی باز به خودم میگم این همه صبر کردم این چند وقت هم روش. تا خود فیلم رو ببینیم.
بازم از همگی متشکرم بابت زحماتتون.
نقل قول کردن
Abootaleb2PAC
#37 Abootaleb2PAC 1398-01-21 23:45
به نقل از Kia-thor:
این و توی سایت cbr نوشته بود.
یک تانوس تور و گذاشت تا کنار افرادش بمیرن و دست کم گرفتش. به اصطلاح هیچ کشتی و سفینه ای نباید بدون فرماندش نابود بشه. فکر نمیکرد تور بتونه بدون اکسیژن زنده بمونه.
دو تونی هم دست کم گرفت. قصد کشتشو داشت و با سنگ بی نهایت عوضش کرد.
در مورد قویترین موجود کهکشان درباره دنیای سینمایی mcu حرف میزنیم نه کمیک بوک.
توی اونجر یک که توضیحاتی در مورد تانوس به لوکی میدن میگن قویترین موجود کهکشانه و کاری میکنه ک درد در نظرت لذتبخش جلوه کنه.
در مورد تانوس بدون سنگ زاندار با اون عظمت که نقش‌ش نظم دادن به کهکشانه نابود کرد.
در مورد دکتر استرنج این کار فقط از عهده برادران روسو بر میومد.
شاید اگه اون صحنه رو نمیذاشتن منم مثل شما میگفتم چرا مثلا زمان و نگه نداشت و استارلرد و با یه دروازه ننداخت ته تایتان و چرا باز زمان نگه نداشت و هزاران اگر دیگه.
یه چیز دیگم ک بهش دقت نکردین اینه.
استرنج گفت فقط یکبار پیروز میشیم. این یه معنی مشخص داره. اگه میگفت دو بار یا بیست بار من میگفتم شاید اگه دستکش استارلرد و در میاوردن و یا تور به سر تانوس میزد شکست نمیخوردن.
حالا وقتی میگه یک راه یعنی دستکش توی یکی در اومده و نتونستن کاری انجام بدن و تانوس دوباره دستکش و پس گرفته. توی یکی تور سر تانوس و زده و تانوس بازم موفق شده بشکن بزنه و فرار کنه. خوب وقتی گفت یه راه یعنی تانوس این حرف و ک باید سرم و هدف قرار میدادی و گفت که تور و متحمل عذاب وجدان کنه. سیاست تانوس از همه اونجر بیشتره.
خوب دوباره وقتی میگه یک راه و اونم به تونی استارک مربوطه یعنی چی؟
یعنی فضای پسابشکن و دیده و حمله دوباره به تانوس و دیده و این بشکن اجتناب ناپذیره.مثل هر اتفاق دیگه ای.دیده ک تونی در اینده به کمک اسکات سنگها رو در گذشته جمع میکنن و تانوس و شکست میدن.بخاطر همون رمزی با تونی حرف زد. در کل رمز پیروزی بر تانوس این بوده ک اول شکست بخورن.

سلام.
به این کار ندارم که نظرت چقدرش صحیحه و جقدرش غلط فقط خواستم بگم که حرفت درباره ی یک راه و ی پیروزی رو قبول دارم. اینم بگم که از خوندن نظرت لذت بردم.
متشکرم. اوقات به کام
نقل قول کردن
Kia-thor
#38 Kia-thor 1398-01-22 16:42
در ضمن دیروز یه مقاله تو cbr خوندم که بیست تئوری برای فیلم اندگیم.
یکی این بود که استرنج جوری اتفاقات مثل پازل چید که یه زمان خاصی بگذره و اتفاقاتی که خودش میخواد بیفته و درست در همون زمانی که لازم داشت سنگ و بده به تانوس. اینم مربوط مرد مورچه ای بوده که دیر یا زودتر بشکن صورت نگیره تا اسکات صدمه ای نبینه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45