بیانیه مهم سایت spidey.ir

لوگوی مرد عنکبوتی

متاسفانه ظاهرا برخی به اسم سایت spidey.ir در برخی از سایت ها حرف های ناشایست و نامعقولی زده اند که بدین وسیله اعلام میدارد اولاً مدیریت ارشد سایت spidey.ir هرگز برای حتی یک بار هم به سایت های مشابه سر نزده و اصلا در بسیاری از موارد آدرس آن سایت ها را بلد نیستند  چون وقتی برای این کار ندارند. ضمن اینکه کاربران فهیم و ادمین های  سایت ما هم در گذشته ثابت کرده اند که با اتکا به شعور و سطح آگاهی بسیار بالای خود هرگز در سایت های دیگر اعمال و صحبت های ناشایست انجام نمیدهند . البته برای ما کاملا واضح و مشخص است که این قضایا از کجا آب میخورد و مطمئن هستیم کسانی که پیشتر با رفتارها و اعمال "کفتار" گونه و "لاشخور" مانند پا روی اساسی ترین ارزش های اخلاقی گذاشته بودند و سعی میکردند بی کفایتی و بی لیاقتی خود را با ربودن استعدادهای پرورش یافته توسط spidey.ir جبران کنند، پشت این قضیه هستند و سعی دارند به خیال خام خود  بازهم ناجوانمردانه و "غیر قهرمانانه" رشد سرسام آور سایت spidey.ir را متوقف نمایند و به اهداف بچه گانه و کوته بینانه خود برسند.

بنابراین سایت spidey.ir از این همین جا به اطلاع سایت های دوست میرساند که نه مدیرانش و نه کاربرانش هرگز در سایت های دیگر به توهین اقدام نمیکنند چون کسی که یاور حقیقی سایت ماست شعار معروف مرد عنکبوتی/پیتر پارکر را سرلوحه خود قرار داده و هرگز به چنین چیزهایی روی نمی آورد یا به نام سایت مشکل ساز نمیشود. در نتیجه spidey.ir هرگونه نسبت یا ارتباطی را با نظرات ناشایست که به نام ما داده شده یا احتمالاً در آینده داده خواهد شد را تکذیب میکند. ضمن اینکه پیشینه و فعالیت های فعلی ما و موفقیت های ما در عرصه های مختلف نشان میدهد که هیچ نیازی به انجام چنین کارهایی نداریم. بدین وسیله از مدیران این سایت ها درخواست میشود با تدبیر و آرامش با  این ناجوانمردان تنگ نظر  برخورد کنند و اجازه سو استفاده بیشتر به آنها ندهند چون این جماعت فرومایه تنها در یک چیز تخصص دارد و آنهم لجن پراکنی است.

به این اهالی جهل و تعصب هم توصیه میکنیم به جای این بداخلاقی ها سعی کنند با بالا بردن سطح معلومات خود کمی به عقده های فراوان خود سر و سامان دهند و با غنی کردن مطالب سایت هایشان شاید راهی به دل و ذهن علاقمندان به کمیک در ایران باز کنند. بدیهی است spidey.ir و صاحب با نفوذ آن حق هرگونه اقدام قانونی بر علیه این افراد و به تعلیق درآوردن سایت های متخلف را برای خود محفوظ میدارد.

با تشکر

مدریت سایت spidey.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn