فرانسیس فورد کاپولا: فیلم های مارول "نفرت انگیز" هستند!

فرانسیس فورد کاپولا: فیلم های مارول "نفرت انگیز" هستند!

کارگردان فیلم های "پدرخوانده" در اظهارات جدیدی به فیلم های مارول تاخت و آنها را "نفرت انگیز" لقب داد!

هواداران دنیای کمیک هنوز از شوک حرف های غیر منصفانه مارتین اسکورسیزی که فیلم های مارول را "سینما" نمیداند بیرون نیامده اند که آقای فرانسیس فورد کاپولا در اظهار نظری جنجالی به فیلم های مارول لقب "نفرت انگیز" داد!

او گفت: " مارتین اسکورسیزی راست میگه که فیلم های مارول را نباید بخشی از سینما به حساب آورد چون ما انتظار داریم که چیزی از سینما یاد بگیریم و چیزی به دست بیاوریم. یه جور دانش و روشن شدن و الهام گرفتن. سوال من اینه که آیا تماشاچی با دیدن یک سری فیلم به صورت پشت سر هم همچین چیز هایی گیرش می آید؟ مارتین خیلی لطف داشت که گفت سینما نیستند. من که میگویم فیلم های مارول نفرت انگیز هستند".

خب سئوال ما هم از جناب فرانسیس فورد کاپولا همون سوالیه که از آقای اسکورسیزی میپرسیم: شما چه فیلم هایی از مارول دیده اید تا به الان که به خودتون اجازه میدهید چنین قضاوتی بکنید؟ چطور میتونید وقتی از چیزی سر در نمی آورید و آن را ندیده اید بهش لقب "نفرت انگیز" بدهید؟!

در مجموع به نظر میرسه امثال آقای کاپولا و اسکورسیزی که از دایناسورهای هالیوود به حساب میان (!) اصلا نمیتونن عشق و علاقه نسل های جدید به فیلم های کمیک بوکی را درک کنند.

جالبه که آقای ال پاچینو هنرپیشه برجسته سینما و بازیگر اصلی سری فیلم های "پدر خوانده" وقتی فیلم "نگهبانان کهشان" را دیده بود، گفت:

"من الان محافظین کهکشان را دیدم ... شگفت انگیز بود. به نظرم سرگرم کننده ترین، خلاقه ترین و زیباترین بود. پس من اصلا ضد این فیلم ها نیستم. این فیلم را به همراه فرزندانم تماشا کردم. واقعا خلاقانه، بامزه، قوی بود. عجب تولیدی، عجب نبوغی! من چرا نباید از همچین فیلمی خوشم بیاد و قدرش رو ندونم؟ ضرورتا حتما نباید نقشی در آن داشته باشم که بگم ارزش داره".

 

نظر شما چیست؟ آیا واقعا با دیدن فیلم های مارول هیچ چیزی یاد نمیگیرید؟! آیا بهتون الهام نمیشه؟! آیا واقعا اصلی و نهایی هدف سینما "یاد دادن" و "آموختن" است؟! (نمیدونم چرا یاد صدا و سیمای خودمون افتادم!).

 

مطالب مرتبط:

آیا واقعاً باید از اُسکار گرفتن "جوکر" خوشحال بشویم؟!

منطق سایت SPIDEY.IR چیه؟

DARK یا LIGHT؟ مسئله این است!!!

پشت پرده امتیاز دهی فیلم ها چیست؟

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

The Lizard
#1 The Lizard 1398-07-28 14:44
واقعا چه اهمیتی یه مشت پیرمرد از مد افتاده چی میگن؟
این آقا تو دهه 70 میلادی دو تا فیلم شاهکار ساخت ولی بعدش چی؟ الان چه کمکی به "سینما" میکنه؟ و البته پدرخوانده 3 واقعا فیلم ضعیفی بود. من ازش هیچی یاد نگرفتم :lol:
نقل قول کردن
The Lizard
#2 The Lizard 1398-07-28 14:48
من یه چیز دیگه هم بگم و برم ...
همین آقای اسپیلبرگ که تقریبا هم دوره ای این بابا بزرگ هاست رو یادتونه که چند سال پیش گفت فیلم های کمیک بوکی به زودی منقرض میشه، همانطور که فیلم های وسترن شدن؟ دیدید که چه حرف مفتی زد؟ چون نه تنها اینطور نشد بلکه روز به روز دارن بهتر و محبوب تر میشن
بعد همین آقا پارسال اومد یه فیلم کاملا تجاری به نام ready player one ساخت . واقعا این دوستان چرا مثلا به اون فیلم گیر ندادن و نگفتن ما ازش هیچی یاد نگرفتیم؟
پس نتیجه میگیریم این بابا بزرگ ها دارن حسودی میکنن. نمیخوان قبول کنن که دوره شون دیگه تموم شده
نقل قول کردن
navid10
#3 navid10 1398-07-28 14:50
عجیبه که یه سری فیلم "نفرت انگیز" شدن پرفروش ترین و محبوب ترین فرنچایز سینمایی تاریخ. نه؟ ملت %$# خل تشریف دارن یه سری فیلم "نفرت انگیز" رو پشت سر هم تماشا میکنند و اینقدر بابتشون پول میدن؟
نقل قول کردن
Sonya
#4 Sonya 1398-07-28 14:53
شاید بد نباشد به مستر کاپولا یادآوری کرد آقای Mario Puzo که نویسنده گادفادر بود نویسنده نسخه اولیه فیلم "سوپرمن" ساخته ریچارد دانر هم بود :-*
به عقیده بنده ایشان با این حرف های سطح پایین نه تنها به همه هواداران کمیک بوک بلکه به همه مخاطبین سینما توهین کرده است
نقل قول کردن
Spider-Fan
#5 Spider-Fan 1398-07-28 15:06
خب طبیعی‌ـه که هر کس یه نظری داشته باشه.
اسکورسیزی و فورد کوپولا هم جزو کله‌گنده‌های سینما به حساب می‌آن و نظرشون خریدار داره...
اما واقعاً اوج بی‌انصافی این‌ـه که شما فیلمی رو نبینی و این‌طوری در موردش قضاوت و اظهار نظر کنی!
و البته به شخصه اصلاً قبول ندارم که فقط یه سری فیلم های رو جزو "سینما" محسوب کرد و به بقیه‌شون برچسب "شهر بازی" (!) و امثالهم چسبوند.
این متأسفانه آفتی هست که خیلی منتقدان الان هم دچارش شدن. هر چی که رگهٔ فرهنگ عامه و Pop داشته باشه رو می‌کوبونن و فکر می‌کنن فقط آثار یه ژانر و سبک خاص "خوب" هستن.
شخصاً معتقدم سینما مجموعه‌ای هست از تمام ژانرها و سبک‌ها و آثار...
و البته فراموش نکنیم آل پاچینو چه نظر مثبتی دربارهٔ GotG تارانتینو چه نظرات مثبتی دربارهٔ Ragnarok داشت...
پس نمی‌شه گفت كه هر کس که از سینما سررشته داره از فیلم‌های کمیک‌بوکی متنفره!
این ۲ عزیز هم می‌تونن نظرات‌شون رو با لحن بهتری بیان کنند! :-)
نقل قول کردن
amirjjyy
#6 amirjjyy 1398-07-28 15:10
فیلمای مارول خالی از مفهوم نیستن ولی خوب به هیچ وجح مفهمشون قابل مقایسه با ساخته های این بزرگان نیستن

ولی سوال اینجاست هرچی مفهومش کم باشه نفرت انگیزه و نباید دید؟

سوال بعدی چرا تا قبل فروش نجومی اندگیم خبری از این حجم هیتر این بزرگان نبود؟

و در اخر میتونستن خیلی محترمانه بگن از این سبک فیلما نمیبینن و پیشنهاد کنن مردم به سمت فیلمای دیگ برن
با این لحن حرف زدن نه تنها مارول منفور نمیشه بلکه دیده ترم میشه
تصورات خوبم از این دو نفر خراب شد :sigh:
نقل قول کردن
surfer silver
#7 surfer silver 1398-07-28 15:12
به نقل از The Lizard:
واقعا چه اهمیتی یه مشت پیرمرد از مد افتاده چی میگن؟
این آقا تو دهه 70 میلادی دو تا فیلم شاهکار ساخت ولی بعدش چی؟ الان چه کمکی به "سینما" میکنه؟ و البته پدرخوانده 3 واقعا فیلم ضعیفی بود. من ازش هیچی یاد نگرفتم :lol:

درست اونا درباره فیلمای مارول بد قضاوت کردن ولی بازم نمیشه به اسکورسیزی گفت دایناسور یا پیرمرد از مد افتاده مارتین اسکورسیزی هنوز داره فیلممیسازه و فیلم هاشم محبوبن هر چند فورد کاپولا معلومه اصلا فیلم های مارول رو ندیده
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#8 Pooya-Spidey 1398-07-28 15:15
به نقل از The Lizard:
واقعا چه اهمیتی یه مشت پیرمرد از مد افتاده چی میگن؟
این آقا تو دهه 70 میلادی دو تا فیلم شاهکار ساخت ولی بعدش چی؟ الان چه کمکی به "سینما" میکنه؟ و البته پدرخوانده 3 واقعا فیلم ضعیفی بود. من ازش هیچی یاد نگرفتم :lol:

این دوستمون راست میگه
اینا ی مشت پیرمرد از مد افتاده هستن که چون خودشون از کمیک و فیلم های ابرقهرمانی خوششون نمیاد این حرف رو میزنن.
کلا در همه جای جهان پیرمرد ها فکر می کنن کتاب فقط چند خط نوشته هست و باید آموزنده باشه و وقتی کتابی رو می بینن که مصور هست و سرگرم کننده( و بعضی جاها هم آموزنده مثل مسئولیت پذیری اسپایدرمن) زورشون میاد
این مورد همه جای جهان اینجوریه شما می تونین از پدربزرگ و مادربزرگتون یا حتی پدر و مادر هاتون بپرسید نظرتون درباره کمیک چیه ؟
مطمعنا با الفاظ جالبی رو به رو نمی شید
و به خاطر همین هست که الان جامعه ما کمیک فن ها که خیلی هم زیاد هستیم یک nerd محسوب میشیم.
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#9 Pooya-Spidey 1398-07-28 15:20
به نقل از surfer silver:
به نقل از The Lizard:
واقعا چه اهمیتی یه مشت پیرمرد از مد افتاده چی میگن؟
این آقا تو دهه 70 میلادی دو تا فیلم شاهکار ساخت ولی بعدش چی؟ الان چه کمکی به "سینما" میکنه؟ و البته پدرخوانده 3 واقعا فیلم ضعیفی بود. من ازش هیچی یاد نگرفتم :lol:

درست اونا درباره فیلمای مارول بد قضاوت کردن ولی بازم نمیشه به اسکورسیزی گفت دایناسور یا پیرمرد از مد افتاده مارتین اسکورسیزی هنوز داره فیلممیسازه و فیلم هاشم محبوبن هر چند فورد کاپولا معلومه اصلا فیلم های مارول رو ندیده

یک آدمی حدود 60-50 سال پیش ی خدمتی به سینما کرده دستش هم دردنکنه
ولی الان اجازه نداره توی قرن 21 یعنی جایی که همه چیز با منطق میره جلو به سبک کابوی های آمریکایی دوران قرون وسطا اظهار نظر کنه.
باید با منظق و دلیل حرف بزنه
آموزنده نبودن به تنهایی دلیل محکمی بر کوبیدن یک ژانر پرطرفدار نیست
نقل قول کردن
Spider-Fan
#10 Spider-Fan 1398-07-28 15:40
#7:
آقا هدف از لقب "دایناسور" که توهین نیست!
این ۲ نفر جزو بزرگان و پیشکسوتان سینما محسوب می‌شن.
هم آثار شاخصی در کارنامه‌شون دارن و هم سابقهٔ زیادی در این عرصه دارن.
بنظرم منظور استاد این بوده.
نقل قول کردن
Bucky WS
#11 Bucky WS 1398-07-28 15:42
به نقل از surfer silver:
به نقل از The Lizard:
واقعا چه اهمیتی یه مشت پیرمرد از مد افتاده چی میگن؟
این آقا تو دهه 70 میلادی دو تا فیلم شاهکار ساخت ولی بعدش چی؟ الان چه کمکی به "سینما" میکنه؟ و البته پدرخوانده 3 واقعا فیلم ضعیفی بود. من ازش هیچی یاد نگرفتم :lol:

درست اونا درباره فیلمای مارول بد قضاوت کردن ولی بازم نمیشه به اسکورسیزی گفت دایناسور یا پیرمرد از مد افتاده مارتین اسکورسیزی هنوز داره فیلممیسازه و فیلم هاشم محبوبن هر چند فورد کاپولا معلومه اصلا فیلم های مارول رو ندیده

بابا تو دیگه چی میگی؟ یارو میگه نفرت انگیز تو گیر دادی به بابا بزرگ و دایناسور؟ اینا که اصطلاحات عادی هستن
به خدا حرف حساب بعضی از این کمیک بوک فنا رو نمیفهمم
مثل یه سری لاشخور دی سی فن که با شنیدن این حرفا ذوق مرگ میشن
یکی نیست بهشون بگه اگه مثلا الن مور و نیل گیمن این حرف رو میزدن به یه جایمون بر میخورد ولی واقعا برای ماها چه اهمیتی داره کاپولا و اسکورسیزی چی بلغور میکنن؟ اینا که تو این سبک صاحب سبک نیستن که
اصلا واقعا چه اهمیتی داره چه نظری دارن
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#12 Cap-Spider Potter 1398-07-28 16:02
Those are marvel movies For crying out loud, C'mon
من نمیدونم یهو چی شد و دقیقا مشکل امثال کامرون و اسکورسیزی چیه که در مقابل فیلم های مارول جبهه گرفتند.
این مسخره بازیا چیه! یه دنیا این آثار رو پذیرفتند و دارن لذت میبرن، الان شما میگی اینارو بریزین دور؟؟؟
حالا که نگاه میکنم میبینم حقیقتا اکثر بچه های سایت ما خیلی توی این زمینه جلوتر از اینا هستند!!
واقعا انسجام فیلم های مارول و ارتباط و اون نحوی که تونستند یه دنیا هوادار رو طی این سال ها با خودشون همراه کنند، چند بار توی تاریخ سینما دیده شده؟؟؟ از اون طرف کاری که endgame با سینما کرد و رکورد هایی که روزانه میکشوند، خودش گویای همه چیزه... فعلا که مردم دارن با این فیلم ها کیف میکنند، شما هم احترامتون واجب، ولی خب اجباری هم نیست بشینید این فیلم های نفرت انگیز رو ببینید، به جاش بهتره برین دنبال چیزی که "آموزنده" باشه و روشنتون کنه!!!

Marvel fans don't give a s**t tho! :zzz
نقل قول کردن
we_are_bfe
#13 we_are_bfe 1398-07-28 16:11
یارو قشنگ یه جوریه اگه تاش بزنی بعد بچلونیش قشنگ نفت برای ۲۰۰۰ سال بعدی ازش میچکه بیا برو بمیر بابا پوله تابوتو قبرتو اینا همه رو هم خودمون میدیم
اینا از کجا درومدن؟
کیه اصن این؟
نقل قول کردن
hassan91
#14 hassan91 1398-07-28 16:23
عنوان رو دیدم پشمام ریخت :-|
اتفاقا همین دو اونجرز قبلی خیلی آموزنده بود. منابع جهان در حال اتمامه. زمین در حال گرم شدنه و جمعیت هم خیلی زیاده زمین داره نابود میشه. کلا فیلمهای اونجرز خیلی موضوعات جالبی دارن. با این که حالت ماورایی دارن ولی به موضوعات کاملا زمینی اشاره داره. بنظرم باز موارد الهام بخش و آموزنده زیاد دارن.
اخیر یه جوی علیه فیلمای مارول راه افتاده معلومه که رقبا دست بکار شدن چون فعلا رقیبی برای مارول وجود نداره. لااقل در سینما.
نقل قول کردن
Captain Majid
#15 Captain Majid 1398-07-28 16:25
به نقل از we_are_bfe:
یارو قشنگ یه جوریه اگه تاش بزنی بعد بچلونیش قشنگ نفت برای ۲۰۰۰ سال بعدی ازش میچکه بیا برو بمیر بابا پوله تابوتو قبرتو اینا همه رو هم خودمون میدیم
اینا از کجا درومدن؟
کیه اصن این؟



دوست عزیز شما که اینقدر طرفدار مارولی و سنگشو به سینه میزنی کاش میشد یه ذره از اخلاق و منش پهلوانی شخصیت های مارول و رفتارهاشون یاد بگیرین که اینجوری به این کارگردانای عزیز با اینکه خودمم ۱۰۰ درصد مخالف حرفاشونم توهین نکنین.
نقل قول کردن
Bucky WS
#16 Bucky WS 1398-07-28 16:36
به نقل از Captain Majid:
به نقل از we_are_bfe:
یارو قشنگ یه جوریه اگه تاش بزنی بعد بچلونیش قشنگ نفت برای ۲۰۰۰ سال بعدی ازش میچکه بیا برو بمیر بابا پوله تابوتو قبرتو اینا همه رو هم خودمون میدیم
اینا از کجا درومدن؟
کیه اصن این؟



دوست عزیز شما که اینقدر طرفدار مارولی و سنگشو به سینه میزنی کاش میشد یه ذره از اخلاق و منش پهلوانی شخصیت های مارول و رفتارهاشون یاد بگیرین که اینجوری به این کارگردانای عزیز با اینکه خودمم ۱۰۰ درصد مخالف حرفاشونم توهین نکنین.

توهین نکرد ، حرفش طنز آمیز بود
زیاد حرص نخور شما. شیرت خشک میشه
نقل قول کردن
moali
#17 moali 1398-07-28 16:45
قبل از هر چیز از کاربرا میخوام مراقب کلماتشون درباره این بزرگان باشند، همین پیرمردها صاحب بهترین فیلم‌هایی هستن که تاریخ سینما به خودش دیده، لطفا برید فیلم‌های اسکورسیزی و کاپولا رو ببینید و مطالعه کنین، فیلم‌هایی شاهکار مثل: گاوخشمگین و تاکسی درایور و رفتگان و رفقای خوب و ولف و سلطان کمدی سگانه پدرخوانده و... .



بنظرم ما نباید تو سلیقه ی شخصی افراد دخالت کنیم ، هر فردی از هر نژادی با هر ملیتی تو هر سنی سلیقه ای داره . یکی دوست داره ترانسفورمرز ببینه و کلی هم ذوق میکنه باهاش حرفی نیست دمشم گرم . ما هم کاری به خوب و بد بودن نداریم ، سلیقه ی طرفه . مردم انتخابشونو کردن . مشخصه مردم چی دوست دارن ، مشخصه چی میفروشه ، و هر تهیه کننده و سازنده ای وقتی میاد فلان میلیون دلار هزینه میکنه انتظار یه فروش خوب هم داره . مردم انتخابشونو کردن ، مدت هاست .

“وقتی یه باز سازی معمولی مثل لایون کینگ که کپی ۱۰۰٪ یه انیمیشن قدیمیه میاد و عین آب خوردن ۱/۷ میلیارد میفروشه که خیلی کمپانی ها که خارج از ای پی هم کار میکنن آثار عادی و کلاسیک سینمایی رو مثل پارامونت و وارنر و سونی و...تو تاریخشون نداشتن چنین فیلم پرفروشی و همین نشون میده مردم فقط IP مهمه واسشون . اونجرز اندگیم پرفروش ترین و رکورد شکن ترین فیلم تاریخ سینما میشه تو کمتر ۵۰ روز . همین نشون میده اکثر مردم با چی موافقن و من هم چه مخالف باشم یا نه نمیتونم سلیقه ی مردم رو عوض کنم .... مهم اینه مردم چی میخوان
این هم به این معنی نیست که سلیقه مردم بده ، نه اصلا هم چیز بدی نیست . سلیقه ی اکثر مردم سی جی ای محوره و سلیقه ی هرکس محترمه . دمشون هم گرم
البته جا داره بگم کارگردان بزرگی مث تارانتینو که این فیلمارو میبینه از فیلمی مث رگناروک تعریف کرده بود و فیلم بلک پنترم کاندید اسکار بهترین فیلم شد
اینا کارگردانا و بازیگرایی که اینشکلی میگن با اینکه افراد مطرح و بزرگی هستن ولی اکثرشونم اعتراف میکنن اصن فیلمای مارولو نمیبینن
حالا منتقدای تحصیل کرده و حرفه ایم اکثرا میگن این فیلما خوبن و نقد مثبت میدن
بهرحال هرکسی نظر خودشو داره و اینام نظر خودشونو دادن قرار نیس نظر یکی صرفا درست یا غلط باشه و همه قبولش کنیم فقط نظر شخصی ان اما درسته که ما نباید توهین رو بر بتابیم، اما باید آرامشمون رو هم حفظ کنیم
نقل قول کردن
moali
#18 moali 1398-07-28 16:48
به نقل از we_are_bfe:
یارو قشنگ یه جوریه اگه تاش بزنی بعد بچلونیش قشنگ نفت برای ۲۰۰۰ سال بعدی ازش میچکه بیا برو بمیر بابا پوله تابوتو قبرتو اینا همه رو هم خودمون میدیم
اینا از کجا درومدن؟
کیه اصن این؟

باید بگم شما فهم و درکی از سینما نداری که این دو رو نمیشناسی و میکوبی و البته معلومه تینیجری و سنی نداری و بلوغت نرسیده که این چنین حرف میزنی، البته از کسی که کل آشناییش با سینما به خاطر آثار ماروله نباید توقع بیشتری داشت.
مراقب صحبتامون باشیم، با توهین به بزگان سینمای جهان مثل این دو شعور و فهم سینمایی خودمونو زیر سوال میبریم
نقل قول کردن
moali
#19 moali 1398-07-28 16:51
به نقل از Spider-Fan:
خب طبیعی‌ـه که هر کس یه نظری داشته باشه.
اسکورسیزی و فورد کوپولا هم جزو کله‌گنده‌های سینما به حساب می‌آن و نظرشون خریدار داره...
اما واقعاً اوج بی‌انصافی این‌ـه که شما فیلمی رو نبینی و این‌طوری در موردش قضاوت و اظهار نظر کنی!
و البته به شخصه اصلاً قبول ندارم که فقط یه سری فیلم های رو جزو "سینما" محسوب کرد و به بقیه‌شون برچسب "شهر بازی" (!) و امثالهم چسبوند.
این متأسفانه آفتی هست که خیلی منتقدان الان هم دچارش شدن. هر چی که رگهٔ فرهنگ عامه و Pop داشته باشه رو می‌کوبونن و فکر می‌کنن فقط آثار یه ژانر و سبک خاص "خوب" هستن.
شخصاً معتقدم سینما مجموعه‌ای هست از تمام ژانرها و سبک‌ها و آثار...
و البته فراموش نکنیم آل پاچینو چه نظر مثبتی دربارهٔ GotG تارانتینو چه نظرات مثبتی دربارهٔ Ragnarok داشت...
پس نمی‌شه گفت كه هر کس که از سینما سررشته داره از فیلم‌های کمیک‌بوکی متنفره!
این ۲ عزیز هم می‌تونن نظرات‌شون رو با لحن بهتری بیان کنند! :-)


کاش همه کاربرا مثل شما ادب و شعور رو در حرف زدنشون رعایت میکردن، جا داره شما رو ستایش کنم.
مرسی از درکتون
نقل قول کردن
we_are_bfe
#20 we_are_bfe 1398-07-28 16:52
به نقل از Captain Majid:
به نقل از we_are_bfe:
یارو قشنگ یه جوریه اگه تاش بزنی بعد بچلونیش قشنگ نفت برای ۲۰۰۰ سال بعدی ازش میچکه بیا برو بمیر بابا پوله تابوتو قبرتو اینا همه رو هم خودمون میدیم
اینا از کجا درومدن؟
کیه اصن این؟



دوست عزیز شما که اینقدر طرفدار مارولی و سنگشو به سینه میزنی کاش میشد یه ذره از اخلاق و منش پهلوانی شخصیت های مارول و رفتارهاشون یاد بگیرین که اینجوری به این کارگردانای عزیز با اینکه خودمم ۱۰۰ درصد مخالف حرفاشونم توهین نکنین.

پهلوانی؟ چطور (این) یارو میاد ندیده میگه بدم میاد
من نگم؟ منم هیچ کدوم از فیلمای (اینو) ندیدم اولین بارمم هست دارم اسمشو میشنوم ولی میگم فیلماش همش چرتو پرتو چرنده چون یه ادم که دیدش اینقد محدود کوچیکه اصن توانایی فیلم ساختن(کارگردانی .نویسندگی.فیلمب رداری.......) رو نداره
این کارا لیاقت میخواد قلب میخواد حس میخواد
من الان برم کله اینفتی سگا رو برا بابا بزرگم تعریف کنم یه نخ سیگار روشن میکنه جواب سلامم نمیده میره
(این بابا) فیلمای مارولم ببینه هم بازم هیچی نمیفهمه
نقل قول کردن
moali
#21 moali 1398-07-28 16:55
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از surfer silver:
به نقل از The Lizard:
واقعا چه اهمیتی یه مشت پیرمرد از مد افتاده چی میگن؟
این آقا تو دهه 70 میلادی دو تا فیلم شاهکار ساخت ولی بعدش چی؟ الان چه کمکی به "سینما" میکنه؟ و البته پدرخوانده 3 واقعا فیلم ضعیفی بود. من ازش هیچی یاد نگرفتم :lol:

درست اونا درباره فیلمای مارول بد قضاوت کردن ولی بازم نمیشه به اسکورسیزی گفت دایناسور یا پیرمرد از مد افتاده مارتین اسکورسیزی هنوز داره فیلممیسازه و فیلم هاشم محبوبن هر چند فورد کاپولا معلومه اصلا فیلم های مارول رو ندیده

یک آدمی حدود 60-50 سال پیش ی خدمتی به سینما کرده دستش هم دردنکنه
ولی الان اجازه نداره توی قرن 21 یعنی جایی که همه چیز با منطق میره جلو به سبک کابوی های آمریکایی دوران قرون وسطا اظهار نظر کنه.
باید با منظق و دلیل حرف بزنه
آموزنده نبودن به تنهایی دلیل محکمی بر کوبیدن یک ژانر پرطرفدار نیست

دوست عزیز یکی از این دایناسورها فیلمی به نام ایرلندی ساخته که هیچ فیلم ابرقهرمانی و غیر ابرقهرمانی بهش نمیرسه و این که کسی بهترین فیلم کارنامش در سن ۷۶ سالگیش ساخته بشه یعنی هنوز حرف برای گفتنداره و حیف و صد حیف کهامثال هیجانزده هایی مثل شما تو حرفاشون انصاف ندارن
من خودم تو کامنتای بالاترم اعتراضمو به اینحرف جفتشون زدم ولی به خودم اجازه نمیدم بهشون توهین کنم، نمیدونم شما و امثال شما و حتی اقای ترابی چطور به خودتون اجازه میدین بهشون توهین کنین
نقل قول کردن
moali
#22 moali 1398-07-28 16:57
به نقل از Spider-Fan:
#7:
آقا هدف از لقب "دایناسور" که توهین نیست!
این ۲ نفر جزو بزرگان و پیشکسوتان سینما محسوب می‌شن.
هم آثار شاخصی در کارنامه‌شون دارن و هم سابقهٔ زیادی در این عرصه دارن.
بنظرم منظور استاد این بوده.

لطفا توجیه نکنین، منم بیام به یکی که قدش بلنده بگم زرافه چون واقعا قدش بلنده؟!!! این یه توجیهه
نقل قول کردن
moali
#23 moali 1398-07-28 16:59
به نقل از Cap-Spider Potter:
Those are marvel movies For crying out loud, C'mon
من نمیدونم یهو چی شد و دقیقا مشکل امثال کامرون و اسکورسیزی چیه که در مقابل فیلم های مارول جبهه گرفتند.
این مسخره بازیا چیه! یه دنیا این آثار رو پذیرفتند و دارن لذت میبرن، الان شما میگی اینارو بریزین دور؟؟؟
حالا که نگاه میکنم میبینم حقیقتا اکثر بچه های سایت ما خیلی توی این زمینه جلوتر از اینا هستند!!
واقعا انسجام فیلم های مارول و ارتباط و اون نحوی که تونستند یه دنیا هوادار رو طی این سال ها با خودشون همراه کنند، چند بار توی تاریخ سینما دیده شده؟؟؟ از اون طرف کاری که endgame با سینما کرد و رکورد هایی که روزانه میکشوند، خودش گویای همه چیزه... فعلا که مردم دارن با این فیلم ها کیف میکنند، شما هم احترامتون واجب، ولی خب اجباری هم نیست بشینید این فیلم های نفرت انگیز رو ببینید، به جاش بهتره برین دنبال چیزی که "آموزنده" باشه و روشنتون کنه!!!

Marvel fans don't give a s**t tho! :zzz

از شما هم سپاسگزارم که حرف حساب رو با بیانی مودابانه زدید
نقل قول کردن
North-wolf
#24 North-wolf 1398-07-28 17:17
درسته کارگردانهای بزرگی هستن (یا بهتره بگیم بودن) اما حرفاشون احمقانس
البته من اون دفعه هم گفتم این حرفاشون بخاطر اینه ک جایگاهشون در خطره و دارن از دستش میدن.همه مردم هجوم آوردن سمت فیلمای کمیک بوکی. ولی من میگم بجای این حرفا شمام بیا سمت فیلمای کمیک بوکی. اصلا مگه نمیگی مارول فیلماش نفرت انکیزه.شما بیا یه بهترشو بساز. چند سال پیش خیلیا از فیلمای کمیکی ایراد میگفتن اما همونا الان له له میزنن تو یدونه فیلم کمیکی باشن.
در کل بازم میگم آدمای بزرگی هستن این دو بزرگوار اما حرفاشون احمقانس
نقل قول کردن
Spider-Fan
#25 Spider-Fan 1398-07-28 17:29
به نقل از moali:
به نقل از Spider-Fan:
#7:
آقا هدف از لقب "دایناسور" که توهین نیست!
این ۲ نفر جزو بزرگان و پیشکسوتان سینما محسوب می‌شن.
هم آثار شاخصی در کارنامه‌شون دارن و هم سابقهٔ زیادی در این عرصه دارن.
بنظرم منظور استاد این بوده.

لطفا توجیه نکنین، منم بیام به یکی که قدش بلنده بگم زرافه چون واقعا قدش بلنده؟!!! این یه توجیهه

توجیه کجا بود دوست عزیز؟!
من شخصاً اون بخش از خبر برام توهین‌آمیز نبود.
مثلاً اگه آقای ترابی مثلاً می‌نوشتن "عتیقه" (!) یه مقدار بهم بر می‌خورد!
اما گفتم؛ شخصاً حس منفی‌ای دریافت نکردم از اون کلمه.
نقل قول کردن
Mehdihp3000
#26 Mehdihp3000 1398-07-28 17:36
ای بابا چه گیری دادن به مارول.تادیدن اونجرز پرفروش ترین فیلم جهان شد و انقدر طرفدار داره شروع کردن این حرفا رو بزنن بهتر نیست هر کی برای مخاطبین خودش فیلم بسازه به بقیه کاری نداشته باشه؟؟امیدورام مارول هر روز این پیشرفتشو ادامه بده و کاری به این حرفا نداشته باشه این دنیای سینمایی علاوه بر اینکه به من امید داشتن و عشق داشتن به آدمای اطرافم و فداکاری رو یاد داد یه خانواده بزرگ هم بهم داد که تا ابد تو قلبم هستن
نقل قول کردن
Spider bat
#27 Spider bat 1398-07-28 17:39
وای خدایا این سایت چقدر نازک نارنجی و معلم اخلاق داره
طرف کلهم شاید 3 دقیفه تریلرهای مارول دیده باشه اون وقت به خودش اجازه میده زحمات 10 ساله رو زیر سوال ببره و به شعور و حق انتخاب میلیون ها نفر توهین کنه بعدش یه سری فقط منتظرن نظراتو بخونن و بگن چرا گفتی پیرمرد؟ دایناسور؟!
یه وقت النگوهاتون نشکنه :lol:
ما کمیک فنا حقمونه
هیچ وقت پشت همدیگه نیستیم
فقط "لحن" همدیگه رو چک میکنیم و به خودمون گیر میدیم
نقل قول کردن
The spider
#28 The spider 1398-07-28 17:42
خب هر کسی حق داره نظرشو بگه و البته هر کسی حق داره نسبت به چیزهایی حسودی کنه.
این دو نفر اولا واقعا هیچ چیزی (وقتی میگم هیچ منظورم صفر مطلقه) از کمیک بوک نمیدونن و میخوان همیشه فیلم ها واقع گرایانه و دارک و پر از کشت و کشتار و ... باشه.
هر چقدر هم که آدم های بزرگی باشن و من براشون احترام قائلم ولی باز هم میگم که یکی از دلالل این جبهه گیری های حسودی به موفقیت و فروش فیلم های مارول هست فیلم هایی که "هر کسی" توانایی ساختشو نداره و دلیل دیگه اینه که این ها میخوان فقط خوشون و فیلمهاشون تو مرکز توجهات باشه.
هر ژانری طرفدارایه خودشو داره و توهین به اون ژانر توهین به هواداراش هم هست.
ولی حقیقتا من اهمیتی به این حرفا نمیدم چون حرفای بی ارزشی هستن.
#12
ولی کامرون نبودا! حتی به برادرای روسو تبریک گفت بابت موفقیت اندگیم تو شکستن رکورد آواتار...
نقل قول کردن
Captain Majid
#29 Captain Majid 1398-07-28 17:43
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Captain Majid:
به نقل از we_are_bfe:
یارو قشنگ یه جوریه اگه تاش بزنی بعد بچلونیش قشنگ نفت برای ۲۰۰۰ سال بعدی ازش میچکه بیا برو بمیر بابا پوله تابوتو قبرتو اینا همه رو هم خودمون میدیم
اینا از کجا درومدن؟
کیه اصن این؟



دوست عزیز شما که اینقدر طرفدار مارولی و سنگشو به سینه میزنی کاش میشد یه ذره از اخلاق و منش پهلوانی شخصیت های مارول و رفتارهاشون یاد بگیرین که اینجوری به این کارگردانای عزیز با اینکه خودمم ۱۰۰ درصد مخالف حرفاشونم توهین نکنین.

توهین نکرد ، حرفش طنز آمیز بود
زیاد حرص نخور شما. شیرت خشک میشه


واقعا متاسفم که تو سایت افرادی هستن که راحت ب دیگران توهین میکنن و بدون فکر حرف میزنن
نقل قول کردن
best of the best
#30 best of the best 1398-07-28 17:44
من که اصلا ناراحت نیستم
ببین مارول چقدر بزرگ و مهم و محبوب شده که سازنده پدرخواننده و راننده تاکسی راجع بهش نظر میدن ;-)
فکر کن کاپولا و اسکورسیزی هم احساس خطر کردن الان!
قبلا کوتوله هایی مثل زک اسنایدر و دیوید ایر بهمون فحش میدادن و حالا فرانسیس و مارتین 8)
نقل قول کردن
best of the best
#31 best of the best 1398-07-28 17:49
به نقل از Captain Majid:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Captain Majid:
به نقل از we_are_bfe:
یارو قشنگ یه جوریه اگه تاش بزنی بعد بچلونیش قشنگ نفت برای ۲۰۰۰ سال بعدی ازش میچکه بیا برو بمیر بابا پوله تابوتو قبرتو اینا همه رو هم خودمون میدیم
اینا از کجا درومدن؟
کیه اصن این؟



دوست عزیز شما که اینقدر طرفدار مارولی و سنگشو به سینه میزنی کاش میشد یه ذره از اخلاق و منش پهلوانی شخصیت های مارول و رفتارهاشون یاد بگیرین که اینجوری به این کارگردانای عزیز با اینکه خودمم ۱۰۰ درصد مخالف حرفاشونم توهین نکنین.

توهین نکرد ، حرفش طنز آمیز بود
زیاد حرص نخور شما. شیرت خشک میشه


واقعا متاسفم که تو سایت افرادی هستن که راحت ب دیگران توهین میکنن و بدون فکر حرف میزنن


حاجی یه کلاس منظور شناسی ثبت نام کن
فک کنم تو خیابون هر کی از نزدیکت رد بشه توهینت کرده :lol:
نقل قول کردن
Captain Majid
#32 Captain Majid 1398-07-28 17:49
به نقل از we_are_bfe:
به نقل از Captain Majid:
به نقل از we_are_bfe:
یارو قشنگ یه جوریه اگه تاش بزنی بعد بچلونیش قشنگ نفت برای ۲۰۰۰ سال بعدی ازش میچکه بیا برو بمیر بابا پوله تابوتو قبرتو اینا همه رو هم خودمون میدیم
اینا از کجا درومدن؟
کیه اصن این؟



دوست عزیز شما که اینقدر طرفدار مارولی و سنگشو به سینه میزنی کاش میشد یه ذره از اخلاق و منش پهلوانی شخصیت های مارول و رفتارهاشون یاد بگیرین که اینجوری به این کارگردانای عزیز با اینکه خودمم ۱۰۰ درصد مخالف حرفاشونم توهین نکنین.

پهلوانی؟ چطور (این) یارو میاد ندیده میگه بدم میاد
من نگم؟ منم هیچ کدوم از فیلمای (اینو) ندیدم اولین بارمم هست دارم اسمشو میشنوم ولی میگم فیلماش همش چرتو پرتو چرنده چون یه ادم که دیدش اینقد محدود کوچیکه اصن توانایی فیلم ساختن(کارگردانی.نویسندگی.فیلمبرداری.......) رو نداره
این کارا لیاقت میخواد قلب میخواد حس میخواد
من الان برم کله اینفتی سگا رو برا بابا بزرگم تعریف کنم یه نخ سیگار روشن میکنه جواب سلامم نمیده میره
(این بابا) فیلمای مارولم ببینه هم بازم هیچی نمیفهمه


اول اینکه اگه ب قول شما اسکورسیزی و کاپولا به درد نمیخورن و شما هم مثل اونا بدون دیدن اثارشون بگی چرت و پرتن پس شما هم هیچ فرقی با اونا نداری
دوم اینکه مگه پدربزرگ من و شما و بقیه کارگردانن مگه ..کلا ۲ تا فیلم سرجمع ندیدن که بخوایم باهاشون حرف بزنیم در کل هدفم اینه که انتقاد خوبه ولی توهین نکنیم
نقل قول کردن
Captain Majid
#33 Captain Majid 1398-07-28 17:51
به نقل از best of the best:
به نقل از Captain Majid:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Captain Majid:
به نقل از we_are_bfe:
یارو قشنگ یه جوریه اگه تاش بزنی بعد بچلونیش قشنگ نفت برای ۲۰۰۰ سال بعدی ازش میچکه بیا برو بمیر بابا پوله تابوتو قبرتو اینا همه رو هم خودمون میدیم
اینا از کجا درومدن؟
کیه اصن این؟



دوست عزیز شما که اینقدر طرفدار مارولی و سنگشو به سینه میزنی کاش میشد یه ذره از اخلاق و منش پهلوانی شخصیت های مارول و رفتارهاشون یاد بگیرین که اینجوری به این کارگردانای عزیز با اینکه خودمم ۱۰۰ درصد مخالف حرفاشونم توهین نکنین.

توهین نکرد ، حرفش طنز آمیز بود
زیاد حرص نخور شما. شیرت خشک میشه


واقعا متاسفم که تو سایت افرادی هستن که راحت ب دیگران توهین میکنن و بدون فکر حرف میزنن


حاجی یه کلاس منظور شناسی ثبت نام کن
فک کنم تو خیابون هر کی از نزدیکت رد بشه توهینت کرده :lol:

:P
نقل قول کردن
best of the best
#34 best of the best 1398-07-28 17:53
به نقل از Spider bat:
وای خدایا این سایت چقدر نازک نارنجی و معلم اخلاق داره
طرف کلهم شاید 3 دقیفه تریلرهای مارول دیده باشه اون وقت به خودش اجازه میده زحمات 10 ساله رو زیر سوال ببره و به شعور و حق انتخاب میلیون ها نفر توهین کنه بعدش یه سری فقط منتظرن نظراتو بخونن و بگن چرا گفتی پیرمرد؟ دایناسور؟!
یه وقت النگوهاتون نشکنه :lol:
ما کمیک فنا حقمونه
هیچ وقت پشت همدیگه نیستیم
فقط "لحن" همدیگه رو چک میکنیم و به خودمون گیر میدیم

موافقم باهات
اینجا میخوای نظر بدی باید خیلی دقت کنی
تک تک کلماتت زیر نظره
بعضی از اساتید هم انگاری از سرکلاس استاد مارتین و کاپولا پاشدن اومدن تو سایت بهشون برخورد حضرات را گودزیلا ... ببخشید ... دایناسور نام نهادند
نقل قول کردن
best of the best
#35 best of the best 1398-07-28 18:01
به نقل از Captain Majid:
به نقل از we_are_bfe:
به نقل از Captain Majid:
به نقل از we_are_bfe:
یارو قشنگ یه جوریه اگه تاش بزنی بعد بچلونیش قشنگ نفت برای ۲۰۰۰ سال بعدی ازش میچکه بیا برو بمیر بابا پوله تابوتو قبرتو اینا همه رو هم خودمون میدیم
اینا از کجا درومدن؟
کیه اصن این؟



دوست عزیز شما که اینقدر طرفدار مارولی و سنگشو به سینه میزنی کاش میشد یه ذره از اخلاق و منش پهلوانی شخصیت های مارول و رفتارهاشون یاد بگیرین که اینجوری به این کارگردانای عزیز با اینکه خودمم ۱۰۰ درصد مخالف حرفاشونم توهین نکنین.

پهلوانی؟ چطور (این) یارو میاد ندیده میگه بدم میاد
من نگم؟ منم هیچ کدوم از فیلمای (اینو) ندیدم اولین بارمم هست دارم اسمشو میشنوم ولی میگم فیلماش همش چرتو پرتو چرنده چون یه ادم که دیدش اینقد محدود کوچیکه اصن توانایی فیلم ساختن(کارگردانی.نویسندگی.فیلمبرداری.......) رو نداره
این کارا لیاقت میخواد قلب میخواد حس میخواد
من الان برم کله اینفتی سگا رو برا بابا بزرگم تعریف کنم یه نخ سیگار روشن میکنه جواب سلامم نمیده میره
(این بابا) فیلمای مارولم ببینه هم بازم هیچی نمیفهمه


اول اینکه اگه ب قول شما اسکورسیزی و کاپولا به درد نمیخورن و شما هم مثل اونا بدون دیدن اثارشون بگی چرت و پرتن پس شما هم هیچ فرقی با اونا نداری
دوم اینکه مگه پدربزرگ من و شما و بقیه کارگردانن مگه ..کلا ۲ تا فیلم سرجمع ندیدن که بخوایم باهاشون حرف بزنیم در کل هدفم اینه که انتقاد خوبه ولی توهین نکنیم

اقایون جون مادراتون حواستون باشه کلا از گل کمتر به کسی نگید
این دوستمون رو "توهین" خیلی حساسه
مثل پیتر پارکر یه حس فرابشری مثل spider sense داره که هر وقت توهین بشنوه فعال میشه :lol:
البته نمیدونم چرا وقتی اساتید توهین کردن فعال نشد :-*
نقل قول کردن
marvel boy
#36 marvel boy 1398-07-28 18:29
-(به نظر من حق با این اقاست و داره راست میگه)
نقل قول کردن
Aquaman
#37 Aquaman 1398-07-28 18:58
در ابتدا با کسب اجازه از اساتید محترم و عرض پوزش بابت توهین احتمالی میخوام بگم که انسان در سن کهنسالی دچار زوال عقل شده و حرف هایی ممکن است بگوید که در شان ایشان نباشد
لذا بیایید همگی با هم دوست بوده تا میهن خویش را کنیم آباد
بار دیگر عذر خواهی میکنم
نقل قول کردن
Ali.molla.spidey
#38 Ali.molla.spidey 1398-07-28 19:29
والا الان هر بازیگری داره یه حرفی در مورد فیلم های مارول میزنه مثلا بازیگر سریال فرندز گفته که میخوام فیلم بازی کنم چون سینما الان از فیلم های بی معنی مث فیلم های مارول پرشده یاد یسری اسکل افتادم که میگفتن فیلم جوکر اونجرز رو محو میکنه یا میگفتن فیلم های بتمن بزرگونه و دارکه و مارول مال بچه هاس یا اون بیشعور ها و کج فهمایی که میگفتن سایت اسپایدی فقط ترجمه میکنه و هیچ مقاله ای از خودش نداره و مارول فنه
من فک کنم مشکل اینا اینکه تو این فیلما بازی نمیکنن تا مث بازیگرای این فیلما دستمزد خوبی گیرشون بیاد یا نمیتونن کارگردانی این فیلمارو بکنن تا لقمه چرب و نرم گیرشون بیاد
در مقابل این جور آدما باید سکوت کرد
نقل قول کردن
marvel boy
#39 marvel boy 1398-07-28 20:06
به نقل از Ali.molla.spidey:
والا الان هر بازیگری داره یه حرفی در مورد فیلم های مارول میزنه مثلا بازیگر سریال فرندز گفته که میخوام فیلم بازی کنم چون سینما الان از فیلم های بی معنی مث فیلم های مارول پرشده یاد یسری اسکل افتادم که میگفتن فیلم جوکر اونجرز رو محو میکنه یا میگفتن فیلم های بتمن بزرگونه و دارکه و مارول مال بچه هاس یا اون بیشعور ها و کج فهمایی که میگفتن سایت اسپایدی فقط ترجمه میکنه و هیچ مقاله ای از خودش نداره و مارول فنه
من فک کنم مشکل اینا اینکه تو این فیلما بازی نمیکنن تا مث بازیگرای این فیلما دستمزد خوبی گیرشون بیاد یا نمیتونن کارگردانی این فیلمارو بکنن تا لقمه چرب و نرم گیرشون بیاد
در مقابل این جور آدما باید سکوت کرد

دقیقا کدوم بازیگر فرندز؟
نقل قول کردن
marshal2020
#40 marshal2020 1398-07-28 20:17
#39
جنیفر انیستون
نقل قول کردن
kiyan
#41 kiyan 1398-07-28 20:28
به نقل از marvel boy:
-(به نظر من حق با این اقاست و داره راست میگه)

شما کلا فک کنم میخاری. یعنی خوشت میاد بهت فحش بدن. ولی این کارو نمیکنم که "ارضا " نشی
منو یاد اون جوک معروف شکارچی و اون خرسه میندازی

جوکش بی ادبیه ولی اخرش اینجوریه که خرسه به شکارچیه میگه:
You dont really come here for hunting, do you?
(خدایی واسه شکار میایی اینجا؟)
تو هم دقیقا مثل اون شکارچیه میمونی
حالا خودت برو جوکش رو سرچ کن بخون تا بفهمی چه متلک درشتی بهت انداختم
نقل قول کردن
kiyan
#42 kiyan 1398-07-28 20:31
به نقل از marshal2020:
#39
جنیفر انیستون

جنیفر انیستون؟ ایشون الان دقیقا کجای هالیوود قرار دارن که بخواهیم حرفشون رو به کفشمون حساب کنیم؟
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#43 Pooya-Spidey 1398-07-28 20:34
#21
ببخشید شما اینجا چه کاره تشریف داری که تعیین تکلیف میکنی ما باید چی بگیم یا نگیم؟
مدیر سایتی ؟ مسول نظارت بر کامنت هایی ؟ از ستاد آشنایی با سینمایی ؟ دقیقا جز یک کاربر عادی چه مسئولیتی داری ؟
شما فکر کردی من این دو نفر نمیشناسم
اتفاقا خوب هم میشناسم خیلی هم بهشون احترام میذاشتم ولی وقتی به یک ژانری توهین میشه که مخاطبش من هستم اعتراض خودم رو بیان کردم.
و این هم یک حقیقته که حرفی که ایشون زده دقیقا به منطق کابوی ها بوده.
چون فقط به دلیل آموزنده نبودن نمیشه به یک فیلم گفت نفرت انگیز و اگر قرار باشه همچین واژه ای در توصیف پر فروش ترین فرانچایز تاریخ انجام بشه باید کلی دلیل و منطق واسش بیاره.
و شما هم لازم نکرده که به من یاد بدی اثرات آقای کاپولا خیلی بهتر از فیلم های ابرقهرمانی بوده چون خودم این موضوع رو میدونم و اصلا هم قصد توهین نداشتم فقط ک اعتراض ساده بود.
خیلی از کاربران میگن چون ایشون فیلم گاد فادر رو ساخته دیگه حرفش وحی منزله نه اصلا اینطور نیست.
ایشون هم مثل همه ما آدم هستن و آدمی زاد هم همیشه اشتباه میکنه.
چه من باشم چه شما چه آقای فورد کاپولا
نقل قول کردن
mehran spidey
#44 mehran spidey 1398-07-28 20:42
این قضیه ی مقایسه ی ژانر ابرقهرمانی و سایر ژانر ها ، یه جورایی بی انصافیه ! مثل این میمونه که مثلا بخوای علوم انسانی رو با علوم تجربی مقایسه کنی و بعدش بگی که چون علوم انسانی با روح و روان انسان بیشتر سر و کله میزنه پس از علوم تجربی که مربوط به مطالعه ی جسمی انسان هست بالاتره یا بلعکس . درسته که همه ی ژانر ها درون یک مجموعه ی مرجع به نام سینما قرار دارند ، اما برخی ژانر ها تفاوت هایی دارند که معیار مقایسه ی منطقی نمیشه براشون پیدا کرد . من همون قدر که از شاهکار های نامی سینما مثل Taxi Driver ، God Father ،Mulholland drive، Sunset boulevard و ... لذت بردم و کلی چیز یاد گرفتم ، از فیلم های مارول و دیسی هم مطالب خوبی یاد گرفتم . بستگی داره با چه دیدی به فیلم نگاه کنید . یعنی واقعا سخته هر دو طرف رو دوست داشت ؟...
نقل قول کردن
AB.A.M
#45 AB.A.M 1398-07-28 21:59
به نقل از moali:
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از surfer silver:
به نقل از The Lizard:
واقعا چه اهمیتی یه مشت پیرمرد از مد افتاده چی میگن؟
این آقا تو دهه 70 میلادی دو تا فیلم شاهکار ساخت ولی بعدش چی؟ الان چه کمکی به "سینما" میکنه؟ و البته پدرخوانده 3 واقعا فیلم ضعیفی بود. من ازش هیچی یاد نگرفتم :lol:

درست اونا درباره فیلمای مارول بد قضاوت کردن ولی بازم نمیشه به اسکورسیزی گفت دایناسور یا پیرمرد از مد افتاده مارتین اسکورسیزی هنوز داره فیلممیسازه و فیلم هاشم محبوبن هر چند فورد کاپولا معلومه اصلا فیلم های مارول رو ندیده

یک آدمی حدود 60-50 سال پیش ی خدمتی به سینما کرده دستش هم دردنکنه
ولی الان اجازه نداره توی قرن 21 یعنی جایی که همه چیز با منطق میره جلو به سبک کابوی های آمریکایی دوران قرون وسطا اظهار نظر کنه
باید با منظق و دلیل حرف بزنه
آموزنده نبودن به تنهایی دلیل محکمی بر کوبیدن یک ژانر پرطرفدار نیست

دوست عزیز یکی از این دایناسورها فیلمی به نام ایرلندی ساخته که هیچ فیلم ابرقهرمانی و غیر ابرقهرمانی بهش نمیرسه و این که کسی بهترین فیلم کارنامش در سن ۷۶ سالگیش ساخته بشه یعنی هنوز حرف برای گفتنداره و حیف و صد حیف کهامثال هیجانزده هایی مثل شما تو حرفاشون انصاف ندارن
من خودم تو کامنتای بالاترم اعتراضمو به اینحرف جفتشون زدم ولی به خودم اجازه نمیدم بهشون توهین کنم، نمیدونم شما و امثال شما و حتی اقای ترابی چطور به خودتون اجازه میدین بهشون توهین کنین


ببین آقای moali شما داری منطق مالی جلو میری (اگه ترک باشی می فهمی چی گفتم) شما میگید اقا چون گاد فادر رو ساخته و چندتا فیلم دیگه واز بزرگ های سینما شده حق داره به هرکی بخواد توهین کنه و ناسزا بگه و طرف مقابل بگه حق با شماست شما گاد فادر ساختی شما از بزرگهای سینمایید.
منطقت دقیقا به این صورته.
و شما میگی چطوری ب خودتون اجازه میدید بهش توهین کنید :D بنظرت آقای دایناسور چطور ب خودش اجازه میده که ب
پر فروش ترین فیلم تاریخ سینما توهین کنه دقیقا به اون صورت .
نقل قول کردن
spidey force
#46 spidey force 1398-07-28 22:06
این به نوعی با سرشت ما کمیک فنا و یا بطور کلی nerd پیوند خورده!هر چقدر پیشرفت کنیم اینا بیشتر...
یه عده ای میتونن درک کنن خودشونو زدن به اون راه،یه عده ای چون.نمیتونن مثل ما ازشون.لذت ببرن ضدشون میشن،و یه عده ای هم مثل میمون از اینا تقلید میکنن و الی اخر.
نقل قول کردن
Ultimate Spiderman
#47 Ultimate Spiderman 1398-07-29 04:36
وقتی که بزرگان سینما سودشون به خطر می افته...وقتی تو فیلماشون اخلاق رو نشون میدنو خودشون بی اخلاقی میکنن...
نقل قول کردن
moali
#48 moali 1398-07-29 08:20
از اعضای فرهیخته سایت عذر میخوام که قوانین سایت رو یادآوری کردم



همگی موفق باشین
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#49 mehrdad_hnr 1398-07-29 10:16
آقا من نمیفهمم به نظر جناب فسیل طرف میره سینما یا کلاس درس جامه شناسی که باید چیزی یاد بگیره آخه تو اصلا چی از نسل جدید حالیته برو بشین خونه قهوتا بخور دوران اوجت تموم شده عزیز من کی خودتا فرض کردی که علیه فیلم های جوون پسند حرف میزنی راست کسی که دیگه هیچ حرفی نمیتونه توی دنیای سینما بزنه فقط بلده حرف بزنه
نقل قول کردن
Arsham
#50 Arsham 1398-07-29 16:11
باشه چندتا فیلم شاهکار ساختن احترامشون هم واجب ولی در مورد هر چیزی حق ندارن اظهار نظر بیخودی بکنن.
خیلی راست میگین و مردم فیلماتونو دوست دارن برین یه عالمه فیلم آموزنده و فاخر(!) بسازین سینما رو هم از چنگال پلید مارول(!)نجات بدید!
پیرمردای حسود
نقل قول کردن
we_are_bfe
#51 we_are_bfe 1398-07-29 17:31
به نقل از moali:
به نقل از we_are_bfe:
یارو قشنگ یه جوریه اگه تاش بزنی بعد بچلونیش قشنگ نفت برای ۲۰۰۰ سال بعدی ازش میچکه بیا برو بمیر بابا پوله تابوتو قبرتو اینا همه رو هم خودمون میدیم
اینا از کجا درومدن؟
کیه اصن این؟

باید بگم شما فهم و درکی از سینما نداری که این دو رو نمیشناسی و میکوبی و البته معلومه تینیجری و سنی نداری و بلوغت نرسیده که این چنین حرف میزنی، البته از کسی که کل آشناییش با سینما به خاطر آثار ماروله نباید توقع بیشتری داشت.
مراقب صحبتامون باشیم، با توهین به بزگان سینمای جهان مثل این دو شعور و فهم سینمایی خودمونو زیر سوال میبریم

اها الان (این یارو) خیلی شعورو درکو فهمو ..... سینمایی داره؟
(اینا) تا قبله این اونجرز رکورد بزنه کجا بودن؟ اون موقع فیلمای مارول خیلی پر محتوا بود که الان محتواش کم شده و (اینا) صداشون در اومده؟
معنیه کلمه حسادتو تو بچگی بهت یاد ندادن نه؟ (ادم بزرگه به بلوغ رسیده)
نقل قول کردن
we_are_bfe
#52 we_are_bfe 1398-07-29 17:35
به نقل از Captain Majid:
به نقل از we_are_bfe:
به نقل از Captain Majid:
به نقل از we_are_bfe:
یارو قشنگ یه جوریه اگه تاش بزنی بعد بچلونیش قشنگ نفت برای ۲۰۰۰ سال بعدی ازش میچکه بیا برو بمیر بابا پوله تابوتو قبرتو اینا همه رو هم خودمون میدیم
اینا از کجا درومدن؟
کیه اصن این؟



دوست عزیز شما که اینقدر طرفدار مارولی و سنگشو به سینه میزنی کاش میشد یه ذره از اخلاق و منش پهلوانی شخصیت های مارول و رفتارهاشون یاد بگیرین که اینجوری به این کارگردانای عزیز با اینکه خودمم ۱۰۰ درصد مخالف حرفاشونم توهین نکنین.

پهلوانی؟ چطور (این) یارو میاد ندیده میگه بدم میاد
من نگم؟ منم هیچ کدوم از فیلمای (اینو) ندیدم اولین بارمم هست دارم اسمشو میشنوم ولی میگم فیلماش همش چرتو پرتو چرنده چون یه ادم که دیدش اینقد محدود کوچیکه اصن توانایی فیلم ساختن(کارگردانی.نویسندگی.فیلمبرداری.......) رو نداره
این کارا لیاقت میخواد قلب میخواد حس میخواد
من الان برم کله اینفتی سگا رو برا بابا بزرگم تعریف کنم یه نخ سیگار روشن میکنه جواب سلامم نمیده میره
(این بابا) فیلمای مارولم ببینه هم بازم هیچی نمیفهمه


اول اینکه اگه ب قول شما اسکورسیزی و کاپولا به درد نمیخورن و شما هم مثل اونا بدون دیدن اثارشون بگی چرت و پرتن پس شما هم هیچ فرقی با اونا نداری
دوم اینکه مگه پدربزرگ من و شما و بقیه کارگردانن مگه ..کلا ۲ تا فیلم سرجمع ندیدن که بخوایم باهاشون حرف بزنیم در کل هدفم اینه که انتقاد خوبه ولی توهین نکنیم

اینام با این حرفاشون فرقی با پدربزرگه من ندارن
پدربزرگه من بدونه این که درسشو بخونه ۱۳ تا بچه رو کارگردانی کرد اون به اندازه کافی درس پس داده
نقل قول کردن
we_are_bfe
#53 we_are_bfe 1398-07-29 17:38
به نقل از Captain Majid:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Captain Majid:
به نقل از we_are_bfe:
یارو قشنگ یه جوریه اگه تاش بزنی بعد بچلونیش قشنگ نفت برای ۲۰۰۰ سال بعدی ازش میچکه بیا برو بمیر بابا پوله تابوتو قبرتو اینا همه رو هم خودمون میدیم
اینا از کجا درومدن؟
کیه اصن این؟



دوست عزیز شما که اینقدر طرفدار مارولی و سنگشو به سینه میزنی کاش میشد یه ذره از اخلاق و منش پهلوانی شخصیت های مارول و رفتارهاشون یاد بگیرین که اینجوری به این کارگردانای عزیز با اینکه خودمم ۱۰۰ درصد مخالف حرفاشونم توهین نکنین.

توهین نکرد ، حرفش طنز آمیز بود
زیاد حرص نخور شما. شیرت خشک میشه


واقعا متاسفم که تو سایت افرادی هستن که راحت ب دیگران توهین میکنن و بدون فکر حرف میزنن

تو به فکره خودت باش که هنوز فرقه بینه توهینو انتقادو نمیدونی
داش اون ماله ۶۰ سال پیش بود برا توهین به هم میگفتن بیشعور.نفهم وووووو از این چیزا
الان توهینا یه جوری شده که من خجالت میکشم بگمشون ولی خودت بود میدونی توهین چیه یه تاکسی بگیر برو ببینش
نقل قول کردن
Rubiker81
#54 Rubiker81 1398-07-29 18:57
میدونید، ناراحت کننده است که همچین بزرگانی بخوان درباره سبک سینمایی که خودشون در اون تخصص ندارن و حتی اون ها رو هم نگاه نکردن، این حرف رو بزنن
اما ناراحت کننده تر از اون اینه که هر آدمی این اجازه رو به خودش بده که با نادیده گرفتن کارنامه درخشان این دو کارگردان، بیاد و هر حرف و متلک و چرندی راجع بهشون بگه
اصلا بذارید این قضیه رو از دید دیگه ای نگاه کنیم: فیلم های کمیکی (چه مارول، چه دی سی) در دهه گذشته رشد غیر قابل انکاری در تولید و سود حاصل از فروش داشتن
به همین خاطر هم به نوعی cult شدن و طرفدار های تعصبی خودشون رو پیدا کردن
حالا اگه در این برهه زمانی، کسی بخواد حتی نقدی بر این آثار داشته باشه، با سرکوب سیل عظیمی از برخی (دقت کنید گفتم برخی، که متاسفانه درصد قابل توجهی هستن) از طرفدار های تعصبی، که بعضا به جز فیلم های کمیک بوکی فیلم های دیگه ای، مخصوصا فیلم های هنری و با ارزش که به روایت، فرم، قاب بندی، کارگردانی و بسیار جنبه های دیگه پرداخته بشه، ندیدن مواجه می شه
که باز هم تاکید می کنم برخی، چون طرفدار های با شعور و درک هم کم نیستن
بله، درسته فیلم ها و سبک خاصی که دارن، یک روزی کمرنگ و به فراموشی سپرده می شه، اما دقت کنید که ملاک های برای سنجش و نقد فیلم ها وجود داره که معمولا در هر نقدی از اون معیار ها کمک گرفته می شه، حتی همین فیلم های MCU
همین عزیزانی(طرفدارا ن متعصب) که تا این حد دوستدار فیلم های مارول هستن، خودشون به امتیاز سایت های نقد فیلم راجع به این فیلم ها توجه می کنن و اگه فیلمی امتیاز خوبی بگیره، اون منتقد یا منتقد ها رو با شعور و "خوب" تلقی می کنن و اگر امتیاز خوبی از کسی نگیره، معذرت می خوام، تا هفت جد و آبای طرف رو به فحش نکشن، دست بردار نیستن
این اصلا نشونه خوبی نیست
و درسته، فرق نقد با توهین مشخصه و این عزیزان بر اساس سیاق خودشون همچین نظری دادن که درست نیست
من سنگ کسی رو به سینه نمی زنم، اما وقتی که حتی به بزرگترین آثار سینمایی دنیا نقد وارده، ما چرا باید این حقیقت که ایراد های خاص وارد به ژانر کمیکی و فیلم های اون هم وجود دارن، رو انکار کنیم؟


من عاشق فیلم های مارول هستم و از این فیلم ها چیز های زیادی یاد گرفتم و واقعا هر فیلم مارول رو با ذوق و شوق تمام می بینم
از مرد آهنی 1 بگیر تا انتقام جویان : پایان بازی
ولی خب هر ژانری رو نمی شه با هم مقایسه کرد، من آثار مارول رو یک طور، آثار فورد کاپولا رو یک طور، آثار اسکورسیزی رو یک طور، آثار استنلی کوبریک رو یک طور، آثار آرنوفسکی رو یک طور و... دوست دارم و اصلا علاقه ای به مقایسه دو فیلم از دو سبک متفاوت ندارم.
کل نظر من اینه: این عزیزان هر کدوم به سینما فیلم های بزگی تقدیم کردن، اما شایسته نیست که همچین نظراتی رو، آن هم بدون مشاهده حتی یک فیلم مارول، بدهند؛ چرا که این کار عقلانی نیست
نقل قول کردن
Captain Majid
#55 Captain Majid 1398-07-29 23:03
به نقل از we_are_bfe:
به نقل از Captain Majid:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Captain Majid:
به نقل از we_are_bfe:
یارو قشنگ یه جوریه اگه تاش بزنی بعد بچلونیش قشنگ نفت برای ۲۰۰۰ سال بعدی ازش میچکه بیا برو بمیر بابا پوله تابوتو قبرتو اینا همه رو هم خودمون میدیم
اینا از کجا درومدن؟
کیه اصن این؟



دوست عزیز شما که اینقدر طرفدار مارولی و سنگشو به سینه میزنی کاش میشد یه ذره از اخلاق و منش پهلوانی شخصیت های مارول و رفتارهاشون یاد بگیرین که اینجوری به این کارگردانای عزیز با اینکه خودمم ۱۰۰ درصد مخالف حرفاشونم توهین نکنین.

توهین نکرد ، حرفش طنز آمیز بود
زیاد حرص نخور شما. شیرت خشک میشه


واقعا متاسفم که تو سایت افرادی هستن که راحت ب دیگران توهین میکنن و بدون فکر حرف میزنن

تو به فکره خودت باش که هنوز فرقه بینه توهینو انتقادو نمیدونی
داش اون ماله ۶۰ سال پیش بود برا توهین به هم میگفتن بیشعور.نفهم وووووو از این چیزا
الان توهینا یه جوری شده که من خجالت میکشم بگمشون ولی خودت بود میدونی توهین چیه یه تاکسی بگیر برو ببینش


مرسی که انتقاد کردی با جمله ی برو بمیر من پول تابوتتو میدم اگه این انتقاده پس من تو این سایت از حضور شما عذرخواهی میکنم و دیگه حرفی ندارم ;-)
نقل قول کردن
Captain Majid
#56 Captain Majid 1398-07-29 23:05
به نقل از Rubiker81:
میدونید، ناراحت کننده است که همچین بزرگانی بخوان درباره سبک سینمایی که خودشون در اون تخصص ندارن و حتی اون ها رو هم نگاه نکردن، این حرف رو بزنن
اما ناراحت کننده تر از اون اینه که هر آدمی این اجازه رو به خودش بده که با نادیده گرفتن کارنامه درخشان این دو کارگردان، بیاد و هر حرف و متلک و چرندی راجع بهشون بگه
اصلا بذارید این قضیه رو از دید دیگه ای نگاه کنیم: فیلم های کمیکی (چه مارول، چه دی سی) در دهه گذشته رشد غیر قابل انکاری در تولید و سود حاصل از فروش داشتن
به همین خاطر هم به نوعی cult شدن و طرفدار های تعصبی خودشون رو پیدا کردن
حالا اگه در این برهه زمانی، کسی بخواد حتی نقدی بر این آثار داشته باشه، با سرکوب سیل عظیمی از برخی (دقت کنید گفتم برخی، که متاسفانه درصد قابل توجهی هستن) از طرفدار های تعصبی، که بعضا به جز فیلم های کمیک بوکی فیلم های دیگه ای، مخصوصا فیلم های هنری و با ارزش که به روایت، فرم، قاب بندی، کارگردانی و بسیار جنبه های دیگه پرداخته بشه، ندیدن مواجه می شه
که باز هم تاکید می کنم برخی، چون طرفدار های با شعور و درک هم کم نیستن
بله، درسته فیلم ها و سبک خاصی که دارن، یک روزی کمرنگ و به فراموشی سپرده می شه، اما دقت کنید که ملاک های برای سنجش و نقد فیلم ها وجود داره که معمولا در هر نقدی از اون معیار ها کمک گرفته می شه، حتی همین فیلم های MCU
همین عزیزانی(طرفداران متعصب) که تا این حد دوستدار فیلم های مارول هستن، خودشون به امتیاز سایت های نقد فیلم راجع به این فیلم ها توجه می کنن و اگه فیلمی امتیاز خوبی بگیره، اون منتقد یا منتقد ها رو با شعور و "خوب" تلقی می کنن و اگر امتیاز خوبی از کسی نگیره، معذرت می خوام، تا هفت جد و آبای طرف رو به فحش نکشن، دست بردار نیستن
این اصلا نشونه خوبی نیست
و درسته، فرق نقد با توهین مشخصه و این عزیزان بر اساس سیاق خودشون همچین نظری دادن که درست نیست
من سنگ کسی رو به سینه نمی زنم، اما وقتی که حتی به بزرگترین آثار سینمایی دنیا نقد وارده، ما چرا باید این حقیقت که ایراد های خاص وارد به ژانر کمیکی و فیلم های اون هم وجود دارن، رو انکار کنیم؟


من عاشق فیلم های مارول هستم و از این فیلم ها چیز های زیادی یاد گرفتم و واقعا هر فیلم مارول رو با ذوق و شوق تمام می بینم
از مرد آهنی 1 بگیر تا انتقام جویان : پایان بازی
ولی خب هر ژانری رو نمی شه با هم مقایسه کرد، من آثار مارول رو یک طور، آثار فورد کاپولا رو یک طور، آثار اسکورسیزی رو یک طور، آثار استنلی کوبریک رو یک طور، آثار آرنوفسکی رو یک طور و... دوست دارم و اصلا علاقه ای به مقایسه دو فیلم از دو سبک متفاوت ندارم.
کل نظر من اینه: این عزیزان هر کدوم به سینما فیلم های بزگی تقدیم کردن، اما شایسته نیست که همچین نظراتی رو، آن هم بدون مشاهده حتی یک فیلم مارول، بدهند؛ چرا که این کار عقلانی نیست


داداش شما واقعا حرفت درسته یکی از بهترین کامنتایی بود که خوندم دمت گرم واقعا حرف حق زدی
نقل قول کردن
we_are_bfe
#57 we_are_bfe 1398-07-30 10:49
به نقل از Captain Majid:
به نقل از we_are_bfe:
به نقل از Captain Majid:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Captain Majid:
به نقل از we_are_bfe:
یارو قشنگ یه جوریه اگه تاش بزنی بعد بچلونیش قشنگ نفت برای ۲۰۰۰ سال بعدی ازش میچکه بیا برو بمیر بابا پوله تابوتو قبرتو اینا همه رو هم خودمون میدیم
اینا از کجا درومدن؟
کیه اصن این؟



دوست عزیز شما که اینقدر طرفدار مارولی و سنگشو به سینه میزنی کاش میشد یه ذره از اخلاق و منش پهلوانی شخصیت های مارول و رفتارهاشون یاد بگیرین که اینجوری به این کارگردانای عزیز با اینکه خودمم ۱۰۰ درصد مخالف حرفاشونم توهین نکنین.

توهین نکرد ، حرفش طنز آمیز بود
زیاد حرص نخور شما. شیرت خشک میشه


واقعا متاسفم که تو سایت افرادی هستن که راحت ب دیگران توهین میکنن و بدون فکر حرف میزنن

تو به فکره خودت باش که هنوز فرقه بینه توهینو انتقادو نمیدونی
داش اون ماله ۶۰ سال پیش بود برا توهین به هم میگفتن بیشعور.نفهم وووووو از این چیزا
الان توهینا یه جوری شده که من خجالت میکشم بگمشون ولی خودت بود میدونی توهین چیه یه تاکسی بگیر برو ببینش


مرسی که انتقاد کردی با جمله ی برو بمیر من پول تابوتتو میدم اگه این انتقاده پس من تو این سایت از حضور شما عذرخواهی میکنم و دیگه حرفی ندارم ;-)

اشتباه کردم دیروز تو ادامش برات ننوشتم که انتقادم خودش میرتو چند دسته تقسیم میشه یکیشون انتقاده تنده که خوده دایناسور انجامش داده
نقل قول کردن
The amazing spiderman
#58 The amazing spiderman 1398-07-30 13:33
واقعا فاز بعضی از کاربرا رو نمیفهمم
طرف یه توهین بزرگ به میلیون ها نفر کرده و بعد یک تعدادی به سبک خودشون بهشون واکنش نشان دادن اون وقت میان و طرف اونی که توهین کرده رو میگیرن
بابا این واکنشه به یه کنش
میدونم کلاس داره که خودتون رو اینقدر مودب نشون بدید و ذهن باز ولی با کمال احترام میخوام بهتون عرض کنم "خیلی منافق هستید".
روزتون خوش اساتید
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#59 Pooya-Spidey 1398-07-30 14:14
#48

لطفا هر حرفی رو قبول نکنید
اگر یک نفر بهترین فیلم تاریخ سینما رو ساخته دلیل نمیشه که بیاد مثل یک کابوی یا بهتره بگم یک آدم بی منطق حمله کنه به یک ژانری مخاطب میلیونی داره
مثل این میمونه که شما توی ی کاری خوب باشی بعد ی بار که اشتباه کنی انتظار داشته باشی کسی حرفی بهت نزنه چون شما توی این کار خوبی.
در بزرگ بودن آقای کاپولا هیچ شکی نیست ولی دلیل نمیشه که هر حرفی بزنه درست باشه.
نقل قول کردن
spider-mah
#60 spider-mah 1398-07-30 21:47
آقای کاپولا فرد بزرگواری هستن و سری شاهکار پدر خوانده رو که هیچ کس نمیتونه فراموش کنه، ولی واقعا درک نمیکنم که به آثار سینمایی مارول گفتن "نفرت انگیز"، اگه واقعا نفرت انگیز بودن این همه طرفدار داشتن؟ یا همیشه باید داستان های فیلم ها دارک باشه تا "شگفت انگیز" بشن؟ درک نمیکنم حرفشون رو، ایشون فک کنم تا حالا یه کمیک از مارول نخوندن تا ببینن این فیلم ها چه ارزش هایی دارن، حداقل شماره 248 مرد عنکبوتی شگفت انگیز رو بخونن تا بفهمن دنیای کمیک بوکی اونجوری که در ذهن ایشون هست، فرق داره یا حتی سری کمیک بسیار زیبای شوالیه های مارول: مرد عنکبوتی
به نظر من باید جای کلمه "نفرت" رو با "شگفت انگیز" و "شور انگیز" عوض کرد :-)



ببخشید می خواستم از استاد بزرگوارم، آقای ترابی یه سوال بپرسم که متاسفانه اگه بگم اسپم میشه، در مورد بازی اسپایدرمن 2018 هست، چطوری میتونم ازتون بپرسم؟
نقل قول کردن
mtm
#61 mtm 1398-08-01 10:35
به نقل از spider-mah:




ببخشید می خواستم از استاد بزرگوارم، آقای ترابی یه سوال بپرسم که متاسفانه اگه بگم اسپم میشه، در مورد بازی اسپایدرمن 2018 هست، چطوری میتونم ازتون بپرسم؟

بله، بپرس
نقل قول کردن
spider-mah
#62 spider-mah 1398-08-01 17:18
به نقل از mtm:
به نقل از spider-mah:




ببخشید می خواستم از استاد بزرگوارم، آقای ترابی یه سوال بپرسم که متاسفانه اگه بگم اسپم میشه، در مورد بازی اسپایدرمن 2018 هست، چطوری میتونم ازتون بپرسم؟

بله، بپرس

با اجازه می خواستم بدونم نظر شما نسبت به این بازی چجور هستش، می خواستم ببینم اگه بخواین نقد کنید این بازیرو، چه نمره ای میدادید؟
فکر کنم یک بار به یکی از اعضای سایت که این درخواست رو کرده بودن، یک لینکی فرستادید که نظرتون رو راجب این بازی گفته بودید، اگه میشه اون لینک رو برای من هم بفرستید، باز هم عذر می خوام استاد که زحمتتون میدم و عذر می خوام بابت اسپم
نقل قول کردن
mtm
#63 mtm 1398-08-02 06:57
به نقل از spider-mah:
به نقل از mtm:
به نقل از spider-mah:




ببخشید می خواستم از استاد بزرگوارم، آقای ترابی یه سوال بپرسم که متاسفانه اگه بگم اسپم میشه، در مورد بازی اسپایدرمن 2018 هست، چطوری میتونم ازتون بپرسم؟

بله، بپرس

با اجازه می خواستم بدونم نظر شما نسبت به این بازی چجور هستش، می خواستم ببینم اگه بخواین نقد کنید این بازیرو، چه نمره ای میدادید؟
فکر کنم یک بار به یکی از اعضای سایت که این درخواست رو کرده بودن، یک لینکی فرستادید که نظرتون رو راجب این بازی گفته بودید، اگه میشه اون لینک رو برای من هم بفرستید، باز هم عذر می خوام استاد که زحمتتون میدم و عذر می خوام بابت اسپم

بازی که عالیه. واقعا شاید تنها بازی باشه که مدام دوست دارم تکرارش کنم. عاشق داستانش هستم. شخصیت پردازی پیتر پارکر و دنیای پیرامونی او را دوست دارم. به نظرم تنها مشکل اصلی بازی اینه که ماموریت های فرعی زیاد جذابی نداره. همین باعث میشه سریع تکراری بشن.
یه مشکل دیگه که دارم (که البته شخصیه) اینه که تو داستان و مخصوصا تو بخش dlc سوم در چند مورد خیلی اسپایدرمن رو در مقابل سیلور سیبل ذلیل نشون میدن. جوری که برام ازار دهنده بود.
انتظار داشتم اسپایدرمن با قدرت و جذبه بیشتری رو در روی او قرار میگرفت. البته میدونم اونا دشمن هم نیستن ولی انتظارم چیز دیگری بود
در مجموع یک بازی عالی رو شاهد بودیم که به نظرم قسمت دومش میتونه حتی بهتر باشه
نقل قول کردن
moali
#64 moali 1398-08-02 19:09
به همه دوستانی که به من اعتراض کردن و تیکه انداختن دوباره میخوام بگم من حرف اون ها رو تایید نکردم بلکه گفتم طوری نباشه که ما هم مثل اونا رفتار کنیم. و الآن هم اصل حرفم رو در قالب زیر بیان میکنم و به هیچ کسی هم توهین نخواهم کرد:
چرا اندگیم یک اثر ابرقهرمانی فاخر است ؟!
دنیای سینما بیشتر از صد سال قدمت دارد و در تمام این سال ها فیلم هایی فاخر به نمایش در امدند. اما در دنیای بزرگ سینما به دوره های مختلف تقسیم میشود. در هر دوره از این دایره بزرگ سینما، یک ژانر و زیر ژانرهای ان به برتری نسبی دست پیدا کردند. اما پس از گذر از دوره ی رعب و وحشت و فیلم های درامای فوق العاده ، سینما ملتمسانه به فیلم های کامیک بوکی و اقتباسی لایو اکشنی تسلیم میشود که بنابر ذائقه ، خوش ساخت بودن و دارای فضاهای گسترده و سریال وار ، دست به موفقیت های بسیاری زدند.
اندگیم فیلمی با پایان عالیست D: چرا ؟ پس از 22 فیلم و ران تایم های طاقت فرسا اندگیم خطوط داستانی مربوط به هر شخصیت رو تکمیل میکند D: انگیزه های فوران نکرده ی تانوس ، رستگاری نبیولا ، پردازش شخصیتی استو راجرز و تونی استارک و غیره به زیبایی به یک لایه ی پایانی نزدیک و به صورت ماندگاری به پایان میرسند. در سال 2012 و فیلم اونجرز 1 تونی استارک جمله ای میگوید و در سال 2019 به ان جمله و پیامد های ان واکنش کاملا زیبا دیده میشود.
امروز دیگر ذائقه ی مخاطب به فیلم هایی گنگ و گیج کننده مانند اینتراستالار نمیرود و اگر با این امر مخالف هستید ، فروش بالای اندگیم تنها بخاطر این است که دیزنی و مارول به خوبی به ذائقه ی مخاطبینشان اشنا هستند D: و بله ، سینما متعلق به مخاطب است نه کارگردان ها و تهیه کنندگان و تمام انچه بر روی پرده ی نقره ای میرود متعلق به مخاطب است D:
بر خلاف گفته های شما ، فیلم یک پرفورمنس فوق العاده داشت و از یک اسکریپت زیبا بهره میبرد. استودیو مارول حال که به ذائقه مخاطبین فائق امد باید برای یک دوره طولانی برنامه ریزی میکرد و با بهره گیری از اصول سفر در زمان پلانک که کاملا مبحث مطرحی در فیزیک کوانتوم و غیره میباشد ، راه خود را برای اینده ای بازتر و سرشار از شگفتی و در یک استریم اختصاصی هموار کرد D: بعضا فیلم هایی که پریکوئل یا سیکوئل داشتند شکست های سنگینی میخورند اما مارول با داشتن اسکریپت همیشه خوب توانست از شکست پریکوئل ها و سیکوئل ها و ساخت تایم لاین مناسب موفق باشد D:
وارد کردن شخصیت های مناسب در صحنه های مناسب D: ورود تور در سکانس نبرد واکاندا یکی از به یاد ماندنی ترین سکانس های ژانر کامیک بوکی محسوب میشود D: به زیبایی خط داستان در ستاره ی دورف ها تمام و تور با حس انتقامی سرسام آور به سمت نابودی تانوس قدم بر میدارد D: بعد از این ورود شخصیت کپتن مارول علی رغم فیلم ضعیف سولویی که داشت ، در عالم مارول به خوبی به تصویر کشیده شد و در بحرانی ترین زمان ممکن به کمک تیم اونجرز امد و عامل پایان ساگا شد D: پس از این نیز تور و کپتن مارول ، دارای خطوط مشخصی شدند و به کارهایی که باید پرداختند D: تور پس از شکست بار وحده ی تمام یونیورس رو بر دوش میکشید و سعی در برانداز کردن خود به عنوان یک خدای پرادلس داشت D: که منجر به گرفتاری او به یک زندگی زمینی شد D:
اگر طرفدار کامیک بوک باشید گفتن جمله اونجرز اسمبل ، یکی از نمادین ترین جملات کامیک بوک میباشد D: در سکانس گفتن این جمله در نبرد پایانی فیلم ، ادای احترام زیبایی به تمام چند هزار جلد کامیک های اونجرز شد D:
موسیقی فیلم اندگیم یکی از برترین کالکشن موسیقی های فیلم های 20 سال اخیر میباشد D: تک تک موسیقی ها با سکانس ها همخوانی فوق العاده داشت و الن با توجه به شناخت یک ساگا و درامیختگی ان با سکانس ها فرا اموشنال آن توانست به زیبایی یک البوم فوق العاده بسازد و در فیلم علاوه بر موسیقی اوریجینال ، موسیقی های ادپتیو هم استفاده شد در ابتدا و انتهای فیلم مخصوصا سکانس رقص کپتن امریکا و پگی کارتر که متن موسیقی بیانگر گذر تمام سرگذشت کپتن در MCU بود D:
اندگیم و مارول با در هم امیختگی هنر سینما ، فناوری ، ذائقه ی مخاطب ، تبلیغات مناسب و تجربه ی تک تک عواملش فیلمی ساخت که علاوه بر ارضای حس نوع دوستی و رواج تعاون و همکاری در یک تیم و فداکاری ، درس عشق ، زندگی ، تحمل و صبر میدهد D: مارول بی محتواست ؟ D: فیلم های انت من جز معدود فیلم هایی هستند که مباحث فیزیک را با شیرینی زیبای طنز پاول راد به خورد مخاطب داد D: اند گیم یک شاهکار هنریست ؟ خیر D: اما یک شاهکار در قلب و منطق مخاطب است ، و سینما به مخاطب تعلق دارد D:
نقل قول کردن
spider-mah
#65 spider-mah 1398-08-19 17:38
به نقل از mtm:
به نقل از spider-mah:
به نقل از mtm:
به نقل از spider-mah:




ببخشید می خواستم از استاد بزرگوارم، آقای ترابی یه سوال بپرسم که متاسفانه اگه بگم اسپم میشه، در مورد بازی اسپایدرمن 2018 هست، چطوری میتونم ازتون بپرسم؟

بله، بپرس

با اجازه می خواستم بدونم نظر شما نسبت به این بازی چجور هستش، می خواستم ببینم اگه بخواین نقد کنید این بازیرو، چه نمره ای میدادید؟
فکر کنم یک بار به یکی از اعضای سایت که این درخواست رو کرده بودن، یک لینکی فرستادید که نظرتون رو راجب این بازی گفته بودید، اگه میشه اون لینک رو برای من هم بفرستید، باز هم عذر می خوام استاد که زحمتتون میدم و عذر می خوام بابت اسپم

بازی که عالیه. واقعا شاید تنها بازی باشه که مدام دوست دارم تکرارش کنم. عاشق داستانش هستم. شخصیت پردازی پیتر پارکر و دنیای پیرامونی او را دوست دارم. به نظرم تنها مشکل اصلی بازی اینه که ماموریت های فرعی زیاد جذابی نداره. همین باعث میشه سریع تکراری بشن.
یه مشکل دیگه که دارم (که البته شخصیه) اینه که تو داستان و مخصوصا تو بخش dlc سوم در چند مورد خیلی اسپایدرمن رو در مقابل سیلور سیبل ذلیل نشون میدن. جوری که برام ازار دهنده بود.
انتظار داشتم اسپایدرمن با قدرت و جذبه بیشتری رو در روی او قرار میگرفت. البته میدونم اونا دشمن هم نیستن ولی انتظارم چیز دیگری بود
در مجموع یک بازی عالی رو شاهد بودیم که به نظرم قسمت دومش میتونه حتی بهتر باشه

خیلی ممنون بابت راهنماییتون، و باز هم شمنده ام بابت اسپم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید