داغ داغ !! شرح احتمالی سناریوی لو رفته از تریلر فیلم " انتقام جویان 4 "

داغ داغ !! شرح احتمالی سناریوی لو رفته از تریلر فیلم " انتقام جویان 4 " ( AVENGERS 4 ) !!

شرح احتمالی تریلر لو رفته از فیلم " انتقام جویان 4 " را در اینجا بخوانید !!

مشخصا هفته ها تا انتشار نخستین تریلر رسمی " انتقام جویان 4 " فاصله داریم ( پارسال رو که یادتون هست ؟! ) ؛ همچنین هنوز که هنوز است عنوان رسمی این فیلم برای ما هواداران مشخص نشده ! اما دیشب یکی از کاربران reddit اظهار داشته که هم از عنوان و هم از تریلری که از فیلم لو رفته اطلاعات کاملی دارد ! به طور واضحی مشخص است که این اطلاعات قابل اطمینان و موثق نیستند ، اما با توجه به همراستا بودن شرح ارائه شده از تریلر لو رفته و شایعات و شرایط پیش‌بینی های صورت گرفته از قسمت چهارم ، باید احتمال صحیح بودن برخی از این اطلاعات را نیز در نظر داشته باشیم !
این شما و این شرح تریلر لو رفته ...

 

" تریلر با نمایش دستکش بینهایت آسیب دیده که بر روی زمین ( مرتبط با صحنه انتهایی " انتقام جویان : جنگ بینهایت " ؟! ) قرار دارد آغاز میشود ؛ هنگامی که دوربین روی دستکش زوم میکند ، برای اولین بار صدای تونی را میشنویم : < شکست ما مقدر شده بود > . موسیقی متن حماسی تریلر آغاز میشود و در همان حین کوئین جت نمایش داده میشود که بر روی زمین واکاندا فرود می آید . میشنویم که استیو راجرز میگوید : < ما راه زیادی رو پیش اومدیم ... > . نبیولا و تونی استارک از کوئین جت خارج میشوند . استیو با نگاه تسکین بخشی تونی را صدا میزند ؛ تونی هم که قیافش شکست خورده به نظر میرسه ، سرش رو تکون میده و یک لبخند دوستانه ( از نوع معروف مغرورانه اش ! ) به استیو میزنه ، و در اینجاست که لوگوی MARVEL STUDIOS پدیدار میشه ...

در ادامه ما یک نگاه سریع و اجمالی به نبرد نیویورک ( نخستین فیلم انتقام جویان 2012 ) داریم ! لوکی نمایش داده میشه ، در حالی که در قسمت فوقانی برج استارک قرار داره گویا از چیزی شوکه و سردرگم شده (!) . هنگامی که دوبین به سمت عقب میچرخه ، فلشی ( روشنایی زودگذر به حالت فلش دوربین ) از نور آبی صفحه رو پوشش میده . بعد از اون ما تخت پادشاهی واکاندا را به همراه " ام باکو " به عنوان اداره کننده و زمامدار حکومت میبینیم  ؛ دور تا دور او گارد جدید پادشاهی اش ( که هم شامل محافظان قبیله جاباری و هم شامل گارد سلطنتی دورا میلاژ میشود ) قرار دارد ! بعد از اون شوری و دکتر بنر در حال کار بر روی پروژه ای جدید در آزمایشگاه به تصویر کشیده میشوند . ناتاشا در پوشش کامل و مجهز در خانه کلینت بارتون ( انتقام جویان : عصر التران ) رویت میشه ؛ اساسا همه چیز در سرتاسر اون مکان از بین رفته و متروک به نظر میرسه ! ناتاشا در حال مطالعه یک چیزی مثل نقشه ست که روش چندتا عکس و مکان مشخص شده ...


سرانجام نگاهی سریع و کوتاه به ثانوس به همراه شمشیری طویل ( مشخصا همان شمشیری که در پرومو های لو رفته مشاهده کردیم ! ) که در حال قدم زدن در کوچه ای تاریک از شهر نیویورک است ! در ادامه شخصی با روپوش سیاه و باشلق مانند ( سرپوش و یا کلاه پیوسته به شنل ) با چشمان برافروخته نشان داده میشود که با تیر و کمان به سمت مقابل هدف گیری میکند ( رونین وارد میشود !! ) !

در ادامه اسکات لنگ را در پارک مشاهده میکنیم ( بدون لباس ) که از چندین انفجار (!) در حال دویدن به این سو و آن سو است ( 1 یا 2 نمای کوتاه از قلمروی کوانتومی در این حین به نمایش درمی آید ) .

ثور و واکری بر روی سفینه ای از نژاد کری رویت میشوند ؛ ثور میگه : < اگر داستان ها حقیقت داشته باشند ، تو آخرین امید دنیای ما هستی ؛ اگر چنین چیزی دیگه وجود داشته باشه . > . صحنه بعد تونی استارک مسن تر ( 5 سال بعد ؟! ) اما با چهره ای مصمم تر را نشان میدهد که در حال قدم زدن در مرکز جدید فرماندهی شیلد ( ساختمان انتقام جویان درشمال ایالت نیویورک ) میباشد ( شیلد خارج از سایه ها ؟؟!! دیدار ماموران شیلد با انتقام جویان بازمانده در این بازه زمانی 5 ساله ؟؟!! ) !! او در لباس کامل پوششی شیلد قرار دارد و یک کیف سامسونت نارنجی ( Barf ?! ) را حمل میکند .

بعد از اون دکتر بنر رو میبینیم ( که یک لباس اسپندکس و چسبان پوشیده ) که در حال فرار از چیزیه و بنظر وحشت زده ست . شات بعد مربوط به مرد مورچه ایه که ناگهان ظاهر میشه و در مکانی متروکه توقف میکنه ؛ درواقع ما این صحنه رو از نگاه خود اسکات لنگ و کلاه مردمورچه ای میبینیم ( حالت اول شخص ) ، که در اون اسکات نزدیک دوبار چپ و راستش رو نگاه میکنه و میگه : < What the ... > .

تریلر ادامه پیدا میکنه ... بلافاصله بعد از اینکه دوربین روی سیاره ورمیر و ستاره هاش زوم میکنه ، راکت و نبیولا رو میبینیم که در حال ایجاد تغییراتی بر روی یکسری اسلحه جدید در آزمایشگاه هستند  . راکت میگه : < کی میتونیم از این پسرای بد ( اشاره به علاقه راکت ) استفاده کنیم ؟ > ؛ بعد جفتشون با هم لبخند میزنند و مشت هاشون رو به هم میچسبونند ( همون حالت بزن قدش ) . بعد از آن یک نگاه اجمالی به زره نانوتک قرمز و طلایی مردآهنی داریم ! هالک از آسمان سقوط میکنه و درسته جلوی تونی فرود میاد . ثانوس در زره و پوشش کامل به تصوبر کشیده میشه ، لبخندی میزنه ! هالک هم در جواب اون لبخند میزنه ( Huk , smash ! ؛ یادتون اومد ؟!😁  ) . شات بعد در ژاپن اتفاق میوفته . ماشین جنگ ، ناتاشا و استیو ( در پوشش کامل و لباس مجهز انتقام جویان ) توسط یاکوزا محاصره شده اند ! هاکای ( رونین ) از میان اونها گذر میکنه و به انتقام جویان نزدیک میشه ! تغییر زیاد ظاهر ناتاشا و کلینت ( مثل این میمونه که ظاهرشون رو با هم عوض کردند ! ) چیزیه که احساس میشه .


شات بعدی تریلر در سنکتوم ( خانه دکتر استرنج ) اتفاق میوفته ؛ وانگ از طریق یک پرتال در حال ارتباط برقرار کردن با روح دکتر استرنج هستش ! در ادامه تونی استارک ( با موهای قهوه ای ) و مرد مورچه ای رو در یک نگاه پسا آخرالزمانی ( بعد از یک رویداد بزرگ و فاجعه بار ) از شهر نیویورک میبینیم ! بعد از اون ، صحنه چندین بار در میان سکانس های مختلف جلو و عقب میره تا اینکه ما نهایتا کاپیتان مارول رو مشاهده میکنیم !! کاپیتان مارول رو با مشت های آتشین و چشم های برافروخته اش به حالت شناور در جایی مشاهده میکنیم ! ثانوس در درون سنگ روح به همراه گامورای جوان که بر سرش جیغ میکشد ، لوکی و ثور در حال مبارزه با ارتش چیتاری هستند ! سپس تونی را میبینیم که در اتاق پادشاهی واکاندا ، سپر جدیدی را به استیو تقدیم میکند . ( برمیگردیم به صحنه تونی و اسکات ) تونی کیف سامسونت نارنجی رو باز میکنه و در همون لحظه اسکات دستبند های درخشانی رو به دست تونی میده ! تونی میپرسه : < چطور ؟... اصلا چنین چیزی ممکنه ؟ > . مرد مورچه ای و مرد آهنی در حال سفر به قلمروی کوانتومی نمایش داده میشوند ! تونی و اسکات به نبرد نیویورک در سال 2012 بازمیگردند !


آخرین صحنه ی تریلر قبل از نمایش عنوان فیلم ، ناپدید شدن یک سنگ بینهایت از دستکش آسیب دیده ثانوس است ! او به صورت ناگهانی و غیرمنتظره بلند میشه و زره ش رو میپوشه ! چهره ی او از حالت بسیار خشمگین و غضبناک به سمت یک لبخند تهدید آمیز تغییر حالت میده !!
و سرانجام لحظه ظاهر شدن عنوان فیلم ... :
.
.
.
.
* انتقام جویان : نابودی * ( Avengers : Annihilation )

 

هالک رو میبینیم که در مرکز جدید فرماندهی شیلد با استیو و ناتاشا در حال تمرین کردنه ! استیو متوجه میشه که هالک چند روز اخیر رو به صورت پیوسته و بی وقفه مشغول تمرین بوده ، به همین خاطر علتش رو میپرسه . هالک هم با همون صدای عادی بنر جواب میده : < مبارزه مجدد من به زودی رخ میده ! میتونم حسش کنم ! > . "

این هم از این ! متاسفانه همونطور که گفتیم مشخص نیست که این اطلاعات لو رفته واقعی هستند و یا اینکه تطبیق افکار یک شخص با شایعات و اطلاعات لو رفته است ! در هر حال اگر این اطلاعات تقلبی هم باشند ، حسابی هیجان زدمون کردند و آدرنالین مون رو بالا بردند !

 

نظر شما چیه ؟؟ هیجان انگیز بود ؟! به نظرتون این اطلاعات تا چه حد میتونن واقعی باشند ؟!

 

نویسنده: مهدی رضایی

Best Comicfan

مهدی رضایی 

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مشابه:

ایستراگ ها (EASTER EGGS) و اشارات فیلم «انتقام جویان۴: پایان بازی» – بخش اول

ایستراگ ها (EASTER EGGS) و اشارات فیلم «انتقام جویان 4 : پایان بازی» – بخش سوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mat mordak/DareDevil
#1 mat mordak/DareDevil 1397-07-20 16:02
جالب بود
نمیتونم نظر قطعی بدم ولی خیلی داره داستانو لو میده ی جورایی قابل حدسه
به احتمال زیاد فیکه
نقل قول کردن
Fazber
#2 Fazber 1397-07-20 16:03
خبر دادید که ممکنه the Last Avenger هم عنوان فیلم باشه! اگه این شخص ی که لو داده عنوان فیلم رو نابودی گفته احتمالا دروغ گفته چون آخرین انتقام جو پر معنی تره اشاره به مرگ کاپیتان داره! (اشاره داره به اینکه استیو دیگ انتقامش رو گرفته و در آرامشه!)
نقل قول کردن
شرلوک
#3 شرلوک 1397-07-20 16:31
حداقل فهمیدیم با چیزی فراتر از تانوس سراغ داریم !
نقل قول کردن
P.Constantine
#4 P.Constantine 1397-07-20 17:10
خسته نباشی آقا مهدی واقعا خوندن این مقاله حالم رو خوب کرد!
اون قسمت آخرش خیلی جالب بود که هالک با صدای بنر حرف می زد، امیدوارم کرد!
نقل قول کردن
Abootaleb2PAC
#5 Abootaleb2PAC 1397-07-20 17:16
سلام، متشکرم که این اطلاعات رو پوشش دادین اقای رضایی.
من رو واقعا (موقع خوندن) هیجان زده کرد.
ولی خب به نظرم اینجوری تریلر خیلی طولانی میشه.
جنگ ابدیت رو یادتونه بچه ها؟ با اینکه کلی تی‌وی اسپات و تریلر ازش دراومد ولی کلا ۵ دقیقه از فیلم رو اسپویل کرده بود(خود یکی از کارگردان های فیلم هم این رو تایید کرده بود)
اصلا خود تریلرها و تی‌وی اسپات ها با فیلم فرق داشت (تا داستان فیلم اسپویل نشه)، بعد بیاد این همه اطلاعات از فیلم داخل تریلر قرار بده؟؟؟!!!
پس میشه ی جوری فهمید که این اطلاعات فیکه...
ولی خب باز هم خوندنش لذت بخش بود...
تنها کاری که میشه کرد صبره، صبر؛
تا ببینیم برادران روسو چه نقشه ایی برای ما و صدالبته نقطه اوج MCU (اونجرز 4) کشیدند.
نقل قول کردن
Amirhossein8888
#6 Amirhossein8888 1397-07-20 17:19
چقدر یه عده میتونن ساده لوح باشن فکر کنن این حجم از اطلاعات از مارول میتونه همینجوری لو بره،،مارول از عمد چیزی که تو تریلرش هم نشون میده واقعیت نداره با چیزی که رو پرده به نمایش میذاره واسه اینکه تا لحظه آخر کامل نتونید از داستان فیلم سردربیارین بعد این طرف نصف فیلمو برداشته از خودش نوشته،،منم میتونم ادعا کنم دیدم تریلر رو و هزارتا داستان سر هم کنم...
نقل قول کردن
spideypool20
#7 spideypool20 1397-07-20 17:31
بنظر من هم میخوان ادرنالین مارو بالا ببرن .مطالب قطعا فیکه
مارول یعنی با این عظمت نمیتونه داستان رو نگه داره؟.این اونجرز 4 مخ همه ی مارو ترکونده.
و عالی بود مقاله اقای رضایی بسیار لذت بخش بود درود بر شما .
همچنان باید منظر بمونیم ببینیم چه میشود
اقای مارک روفالو هم بنظرم مطالب فیک تحویل داد
نقل قول کردن
mani s.h
#8 mani s.h 1397-07-20 17:38
امکان نداره یه همچین تریلری مارول بده بیرون .کلا آدم گیج میشه .ولی خب اگه درست باشه شانس ما معلوم استیو هم تو فیلم نقش آنچنانی نداره و اینکه مارول همیشه تریلر هاش برعکس اطلاعات میده یعنی تریلر دوم و آخر اونجرز رو یادتونه چقدر شایعه درست کردن که استیو چطوری تانوس نگه داشته(البته منم موندم یه دلیل باحال نمیشه بهش بدن)آخرش با یه مشت تانوس مرد و ....
بعدشم مارول گفت بعد از اونجرز ۴ یه خورده این مخفی کاری هارو کم میکنیم نه قبلش .راستش انتظارم از تریلر یه چیز احساسی تر است تا حماسی تر
البته با تمام وجود منتظرشم و مطمئنم از این گفته ها و شایعه ها داستانی قویتر و احساسی تر داره.بعدشم به نظرم هرچی کمتر راجبش هیجان به خرج بدیم و کیلیپ هاشو ببینیم و صبر پیشه کنیم(البته صبر ایوب ) مطمعا از فیلم بیشتر لذت خواهیم برد الآن بهترین کار اینه که خودمونو با کمیک ها و زمینه های داستان آماده فیلم کنیم تا درک بهتری داشته باشیم
باتشکر از مهدی رضایی
نقل قول کردن
Marc Spector
#9 Marc Spector 1397-07-20 17:40
خسته نباشید،
تونی؟!نبیولا؟!تایتان!؟.....کویین جت آخه؟؟
فک کنم تنها راه برگشت تونی و نبیولا از تایتان همون سفینه گاردینز بود.
نقل قول کردن
Abootaleb2PAC
#10 Abootaleb2PAC 1397-07-20 17:46
به نقل از steve ragers:
ولی خب اگه درست باشه شانس ما معلوم استیو هم تو فیلم نقش آنچنانی نداره

حق باتوئه، این تریلر داره به ما میگه کاپیتان زیاد نقشی تو فیلم نداره؛
ولی یادتون نره بچه ها، تو ی جا بعد اکران جنگ ابدیت(الان دقیق یادم نیس) برادران روسو گفته بودند ما قول میدیم نقش کاپیتان و بیوه سیاه در اونجرز 4 بیشتر باشه.
پس همونطور که بالا گفتم این تریلر و اطلاعات فیکه.


ولی باید ی چیز رو اعتراف کنم. که این اطلاعات با این که فیکن ولی با دقت زیاد کنار هم قرار گرفتن. ببینید مارول ما طرفدارا و مخاطبارو تا کجا پیش برده. من که به شخصه ی مارول فنم نمیتونم برا اونجرز 4 صبر کنم.
بعد رو DC و فیلم هاشببینید و بهش دقت کنید.
بنظرم DC میخواد راه هزار ساله رو ی شبه بره.
نظر شما چیه؟
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#11 The-Captain-steve 1397-07-20 18:01
با تریلر هایی که از جنگ بی نهایت دیدم یعنی قبلا هم پیش اومده بود که فریب بخوریم
خلاصه میخوام بگم والا وقتی من اینو تو social media
خوندم یکم تعجب کردم که یه سری اطلاعاتش میشه بگی درسته
اما به نظرم نمیشه زیاد رو این ها حساب کرد چون خیلی از فیلم رو داره برامون مشخص میکنه والبته همه این ها یکم زیاد هم هست برای تریلر اول
خلاصه ایشالله از دست کسانی که اسپویل میکنند در امان باشیم
اونجر ۳ که نتونستیم حد اقل سعی کنیم این یکی اسپویل نشه
نقل قول کردن
The spider
#12 The spider 1397-07-20 20:22
اتفاقاتی که توصیف شه به نظرم برای یک تریلر اون هم اولین تریلر یکم زیاده
انتقام جویان : نابودی میتونه بهترین عنوان برای این فیلم باشه پایان کتاب اول مارول حتی تصورش هم آدمو به وجد میاره
ولی امیدوارم سه شخصیتی که انگار که این فیلم آخرین باریه که توی این نقش میبینیمشون یعنی تونی و استیو و ثور به یه خدا حافظی تمام عیار نقششون رو به پایان برسونن خودم دوست دارم حداقل تونی و استیو تا پایان داستان زنده بمونن و بازنشست بشن و ثور هم به عنوان پادشاه آزگارد به حکومت خودش برسه چون واقعا به نظرم مرگ برای این شخصیت ها برای آخرین فیلمشون(احتمالا ) زیاد خوب نیست...
نقل قول کردن
alireZaZ
#13 alireZaZ 1397-07-20 20:29
WTF!??!?? :o
نقل قول کردن
a.v.s
#14 a.v.s 1397-07-20 20:34
راستش این اطلاعات زیاد هایپم نکرد.
اگه تریلر اینطوری باشه تریلر خیلی ساده ایه. درحالی که مارول برای تریلر سنگ تموم میزاره.
انگار تریلر چیز اونجور مهمی که اونقدر مربوط به خط داستانی باشه نشون نداد.
من شخصا میگم این اطلاعات فیکه.
نقل قول کردن
a.v.s
#15 a.v.s 1397-07-20 23:00
راستش یک احتمال یا بهتره بگیم فرضیه ای دارم برای اسم فیلم انتقام جویان 4:
از اونجایی که موضوع فیلم درباره سفر های زمانی هستش. حس میکنم نام فیلم "End of Time" خواهد بود.
اولش Out of Time مد نظرم بود ولی بعدش برادران روسو گفتند که نام فیلم اونجرز 4، هیچکدوم از دیالوگ های جنگ بینهایت نیست و این کلمه توسط ویژن در جنگ بینهایت گفته شده.
درواقع End of Time یه جورایی معنی پایان چیزی رو هم میده (میتونه معنی بازنشسته شدن اعضای گروه اصلی انتقام جویان رو بده یا معنی پایان کتاب اول فیلم های مارول)
ولی بازهم نمیتونیم پیش داوری کنیم چون دقیقا اصلا از موضوع فیلم خبر نداریم و احساس میکنم مارول میخواد فکر کنیم که موضوع فیلم فقط به سفر های زمانی ختم میشه.
نقل قول کردن
amazing barbod
#16 amazing barbod 1397-07-21 00:00
اگه این اطلاعات درست باشه،فیلم خیلی قابل پیش بینی میشه.پس میشه نتیجه گرفت اینا غلطه.ولی خب خیلی حماسی و مشتیه!صحنات خیلی خوبی هم شرح داده شده.تصور کنید رونین با یه تیر کمون بیاد وایسه رو به روی ثانوس با یه شمشیر خفن و دسکش بینهایت!خداییش اگه همچین صحنه ای به وجود بیاد من خود زنی میکنم!و این مثل یه جمله میشه:مورچه در برابر چکمه(این خودش ایستراگه )!
هم دوست دارم فیلم اینجوری باشه هم دوست دارم نباشه.
چون هم حماسیه و هم قابل پیش بینی!
و البته یه هفته تا سیزن 3 درویل مونده! :lol:
نقل قول کردن
solo
#17 solo 1397-07-21 15:12
نمی دونم چرا همش یه فکری تو سرم می پیچه که کنگ یا شایدم گالاکتوس تو اونجرز4 هستن نقش مهمی هم دارن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید