10 کمیک غیر مارولی که میتوانند برای هواداران مرد عنکبوتی جالب باشند!

10 کمیک غیر مارولی که میتوانند برای هواداران مرد عنکبوتی جالب باشند!

هواداران مرد عنکبوتی که به دنبال تجربه مفاهیم ، اکشن و ماجراهای مشابه هستند میتوانند این عناوین غیرمارولی را بخوانند!

مقدمه: بندرت شخصیتی در دنیای کمیک یافت میشود که به اندازه مرد عنکبوتی تاثیر فرهنگی داشته باشد. در داخل عالم مارول شخصیت های زیادی هستند با نام های مرتبط با دنیای اسپایدرمن که سعی میکنند از همان المان های همیشگی او مثل ترکیب درام و اکشن و موضوعات ابرقهرمانی با مسائل و مشکلات زندگی شخصی و ... تبعیت کنند. به طور مثال سری جدید کمیک های مایلز مورالز که در اینجا ترجمه میشوند حال و هوایی مشابه با داستان های اولیه مرد عنکبوتی دارد. همچنین عناوین غیر مارولی هم هستند که با خواندن آنها با فضایی شبیه به داستان های اسپایدرمن آشنا میشوید که این مقاله به معرفی آنها اختصاص دارد.

 

10- روزهای عظیم (Giant Days)

روزهای عظیم (Giant Days)

این سری که توسط انتشارات Boom! Studios منتشر میشود برای طرفداران ماجراجویی های زمینی اسپایدرمن مناسب است. "روزهای عظیم" به دست جان الیسون نویسندگی و طراحی میشود و داستان زندگی روزانه و غالبا کمدی استر، سوزان و دیزی را روایت میکند که در یک خوابگاه با هم به سر میبرند. شاید به نظرتون این فضا با ماجراجویی های مهیج اسپایدرمن قرابتی نداشته باشد ولی یادمان باشد در داستان اسپایدرمن نیز تمرکز اصلی روی زندگی شخصی پیتر پارکر است و این بخش لاینفک ماجراهای اوست. "روزهای عظیم" هم با شخصیت های دوست داشتنی و رومانس قوی هواداران شخصیت های مکمل مرد عنکبوتی مثل گوئن استیسی و مری جین را راضی میکند.

 

9- دختران کاغذی (Paper Girls)

دختران کاغذی (Paper Girls)

این سری که توسط نویسنده نامدار دنیای کمیک یعنی برایان کی. وان نوشته شده و کلیف چیانگ آن را طراحی کرده، از کمیک بوک هایی که شخصیت های اصلی آنها ابرقهرمانان نوجوان هستند الهام گرفته، منتهی با این تفاوت که شخصیت های اصلی اش قدرت فوق بشری ندارند. در عوض، این سری Image Comics، روی 4 بچه عادی در سال 1988 تمرکز میکند که وارد جنگی مربوط به سفرهای زمانی شده و در نتیجه به آینده و گذشته دور برده میشوند. چهار شخصیت اصلی، ارین، مک، تیفنی و کی. جی. هستند و در ابتدای سری 12 سال دارند. اکشن علمی - تخیلی و درام نوجوانانه به شدت در این سری پررنگ هستند و مثل داستان های مرد عنکبوتی، آرک ها و لحظات عاطفی در دل اکشن قرار دارند.

 

8- آکادمی گاتهام (Gotham Academy)

آکادمی گاتهام (Gotham Academy)

دی سی کامیکس چندین بار از نقطه نظرهای متفاوت به کاراکتر بتمن و متحدین و دشمنان مرتبط با او منتشر کرده و "آکادمی گاتهام" احتمالا یکی از خلاقانه ترین آنها باشه. این سری که روی دانش آموزی به نام آلیو سیلورلاک در این آکادمی تمرکز دارد، برداشتی عالی و نوجوانانه از عناصر مبارزه با جنایت و تحقیقات بتمن است. استفاده از مدرسه به عنوان محیط داستان برای طرفداران اسپایدرمن باید آشنا باشه زیرا همواره به تنش های بین زندگی آموزشی و حرفه ابرقهرمانی اسپایدرمن تمرکز میشه. با این حال یکی از جنبه های جذاب این سری مرموز اینه که آکادمی گاتهام خودش به تنهایی خطرات و رازهایی دارد که آلیو باید با آنها مواجه شود.

 

7- کلاس مرگبار (Deadly Class)

کلاس مرگبار (Deadly Class)

در این کمیک میشه برداشت دارک تری از ژانر اکشن نوجوانانه یافت. "کلاس مرگبار" نوشته ریک رمندر حول و حوش مدرسه ای برای قاتلین و دانش آموزان آن در دهه 80 میلادی میچرخد. اخلاقیات شخصیت های داستان قطعا دچار مشکل است که باعث شده به ویلن ها و آنتی هیروهایی که استعدادهای خشن و شیاطین درون هولناکی داشته باشند تبدیل شوند. هواداران برداشت های دارک تر از شخصیت اسپایدرمن، به طور ویژه ای از این محصول انتشارات Image استقبال خواهند کرد زیرا شاهد کشمکش شخصیت ها برای ایجاد تعادل بین جوانی و استعدادهایشان هستند و البته مسئولیت هایشان ، البته نه به عنوان ابرقهرمان بلکه قاتلین آموزش دیده. همچنین درست مثل داستان های اسپایدرمن ، این سری نیز لبریز از کاراکترهای فرعی جذاب است.

 

6- تایتان های نوجوان

تایتان های نوجوان

"تین تایتانز" یکی از پربارترین گروه های ابرقهرمانی تحت چتر دی سی کامیکس است که به هواداران مرد عنکبوتی این اجازه را میدهد که بار دیگر شاهد تلاقی انرژی و حال و هوای نوجوانانه با مسئولیت های ابرقهرمانانه باشند. "تایتان های نوجوان" تغییرات زیادی را تجربه کرده و نسخه های فراوانی را داشته است و به سختی میشه تعیین کرد از کجا باید شروع کرد به خواندن این سری. ولی سری جدید "آکادمی تایتان های نوجوان" در ریبوت جدید Infinite Frontier وعده یک برداشت کاملا جدید میدهد و باید دید تمایزی که اخیرا بین گروه تایتان های نوجوان و تایتان ها قائل شده بود چه میشود و قهرمانان مشهور این سری مثل رابین، ریون ، میس مارشن و بیست بوی در کجا قرار میگیرند.

 

5- مالتی ورسیتی (Multiversity)

مالتی ورسیتی (Multiversity)

چندجهانی ابرقهرمانی ایده ای گسترده و جذاب است و دیسی و مارول بسیار آن را دستمایه داستان های خود قرار داده اند و سری "مالتی ورسیتی" علیرغم نقایض آشکار خود میتواند با توجه به وجود نسخه های مختلف اسپایدرمن در جهان های موازی و تمرکز سالهای اخیر نویسندگان روی رویدادهایی نظیر دنیای عنکبوتی و قیامت عنکبوتی برای هواداران جالب باشد. در این سری گرنت موریسون به دنیاهای کمتر شناخته شده دیسی سرک میکشد و زاویه دید منحصر به فردی را فرا روی خوانندگان قرار میدهد.

 

4- آمتیست (Amethyst)

 آمتیست (Amethyst)

آمتیست، شاهدخت دنیای جواهر، یک شخصیت گمنام دی سی است که در واقع نوجوانی است که ناگهان در قالب نقش شاهدختی در قلمروی فاتتزی فرو میرود و باید با دارک اوپال خبیث مبارزه کند. آمتیست در عناوین‌ مختلفی از دی سی حضور داشته که شامل یک عنوان اختصاصی و تیم هایی نظیر یانگ جاستیس میشود. اخیرا نیز خانم ایمی ریدر یک مینی سریز به نام Amethyst نوشته که در آن قهرمان ما باید بفهمد مردم قلمروش به کجا غیبشان زده. برای هواداران مرد عنکبوتی دنیای فانتزی یک قهرمان نوجوان میتواند جالب توجه باشد.

 

3- لاک پشت های نینجا (Teenage Mutant Ninja Turtles)

 لاک پشت های نینجا (Teenage Mutant Ninja Turtles)

تقریبا یک دهه است که انتشارات IDW وظیفه چاپ سری کمیک های لاک پشت های نینجا را برعهده گرفته است. این سری برای خودش هواداران خاص و پر و پا قرصی دست و پا کرده است. ضمن اینکه این سری برای هواداران مرد عنکبوتی نیز میتواند همچون نقطه آغازی باشد برای ورود به این فرنچایز دوست داشتنی. آنها نیز مثل دوران نوجوانی پیتر پارکر، قهرمانانی کم سن و سال هستند که با ابرشروران اغراق آمیز در سطح شهر مبارزه میکنند. البته با جلو رفتن داستان با تهدیدات بزرگی نیز روبرو میشوند و کلی شخصیت مکمل جالب و آرک های داستانی به وجود می آید.

  

2- بلو بیتل (Blue Beetle)

بلو بیتل (Blue Beetle)

«بلو بیتل» (Blue Beetle) تاریخچه پیچیده ای داره. این شخصیت در اصل متعلق به دی سی نبود ولی بعدا دی سی رایت آن را خرید (در این مقاله توضیح داده شده) چندین نسخه از بلو بیتل وجود داشته و نسخه های اولیه ربطی به اسپایدرمن نداشتند ولی جدیدترین بلو بیتل خیلی ربط داره! چون او هم یک نوجوان معمولی است که قدرت های زیادی به دست میاره، از خودش نامطمئنه ، دغدغه های زیادی تو زندگی شخصی خودش داره، حس شوخ طبعی داره ، تم های حشره ای داره و ...

 

1- شکست ناپذیر (The Invincible)

- شکست ناپذیر (The Invincible)

«شكست ناپذیر» (The Invincible) قهرمانی است كه سال 2002 توسط انتشارات Image به چاپ رسید. نام واقعی قهرمان این سری «ماركوس سباستین گریسون» (Markus Sebastian Grayson) است که البته او را «مارک» صدا میکنند. مارک قدرت های خودش را از پدرش به نام «نولان گریسون» ملقب به «آمنی – من» (Omni-Man) به ارث برده که اهل سیاره «ویلتروم» یا «ویلترام» (Viltrum) است (نژادی از بیگانه های فضایی که شبیه به انسان ها هستند ولی قدرت های فوق بشری شگفت انگیزی دارند. قبل از اینکه این سیاره در "جنگ ویلترومی" نابود شود ، بهشت جنگجویان فاتح محسوب میشد). ولی مادر مارک اهل زمین است . مارک واقعا از داشتن این قدرت های فوق بشری لذت میبرد و خیلی هم خوشحال بود که میتونست راه پدرش را ادامه بده و به پدرش به عنوان قهرمان نگاه میکرد. پس ببینید که چقدر شوکه کننده است وقتی که فاش میشه آمنی – من در واقع ماموریت داشته تا به زمین بیاید تا زمینه را برای تهاجم هم نوعان خود فراهم سازد! (آمنی - من به مارک پیشنهاد میکند تا در کنارش باشد ولی او که در میان مردمان زمین بزرگ شده، قبول نمیکند. در نتیجه نبردی ماندگار بین آنها در میگیرد. در واقع معلوم شد پدرش وقتی به زمین آمد داستانش را عوض کرده بود تا چهره یک صلح طلب را به خودش بگیرد (البته او بعدا سعی کرد یک قهرمان باشد). در هر حال توانایی های فوق بشری مارک به سوپرمن شباهت دارد ولی حال و هوا و شخصیت او بسیار شبیه به پیتر پاركر است. «رابرت كركمن» (خالق این شخصیت كه كمیك های Walking Dead را هم خلق كرده) بارها گفته چون اسپایدرمن شخصیت محبوب تمام زندگی اش بوده، این شخصیت را از او الهام گرفته. او هم مثل پیتر یک نوجوان است که دغدغه های زیادی مثل مسئولیت پذیری و مراقبت از خانواده دارد و باید و حرفه ابرقهرمانی اش را با زندگی روزمره وفق دهد. فقط مواظب باشید چون داستان های این شخصیت میتونند گاهی بسیار خشن و چندش آور باشند!

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: وب سایت ScreenRant 

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

20 دلیل برای دوست داشتن پیتر پاركر/ مرد عنكبوتی

عشق عنکبوتی: الان بهترین وقته برای اینکه هوادار اسپایدرمن باشید!

هشت چیزی که باید در مورد كمیك تایتان های نوجوان (TEEN TITANS) بدانید

15 حقیقت مهمی که باید درباره "شکست ناپذیر" (INVINCIBLE) بدانید

10 کمیک برتر لاک پشت های نینجا

معرفی 15 دشمن برتر «شکست ناپذیر» (INVINCIBLE)

شوکه کننده ترین لحظات در کمیک بوک های شکست ناپذیر

آزار دهنده ترین پانل های کمیک بوکی!

10 کمیک برتر لاک پشت های نینجا

کمیک مشترک مردان ایکس و تایتان های نوجوان ترجمه شد!

معرفی دشمنان تایتان های نوجوان (TEEN TITANS)

معرفی 10 دشمن برتر لاک پشت های نینجا

قسمت آخر کمیک مشترک بتمن و لاک پشت های نینجا ترجمه شد + لینک دانلود

اولین حضور لاک پشت های نینجا در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

10 مبارزه برتر دنیای کمیک بوک

10 نویسنده و طراحی که بیشترین تعداد کمیک را برای یک شخصیت خلق کرده اند!

10 کمیک مهم انتشارات ایمج (IMAGE)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

spider and venom
#1 spider and venom 1400-02-30 11:10
خسته نباشید استاد ترابی :-)
چند وقت بود دنبال کمیک هایی بودم که مارول چاپ نکرده باشه
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#2 AM SM BM SM 1400-03-01 11:47
سلام
ممنون بابت مقاله.
مقدمه ای که برای این مقاله گفت واقعا دقیق و درست بود. شخصیت پیتر پارکر که جوانی با شور و شوق و شوخ طبع هست رو برای اینکه نشون بده این کمیک هایی که توی مقاله بهشون اشاره شد چه شباهت هایی با پیتر پارکر/مرد عنکبوتی شگفت انگیز دارند به خوبی نمایان کرد. قطعا هم حضور مارک گریسون
در زمانی که سریالش که خیلی هم ترکونده داره پخش میشه(که البته من دیگه زیاد دنبالش نمیکنم.) در مقاله درست بود و رتبه یک هم حقش بود. مثل کمیک های اولیه اسپایدی اون از قدرت هاش لذت میبره و باید هم بین زندگی قهرمانیش و زندگی شخصی تعادل قائل بشه. از نظر قدرت ها و اینکه تقریبا یکی از آخرین بازماندگان سیاره اش هست به سوپرمن شباهت هایی داره و از نظر لباس و قدرت شاید شباهت هاش به اسپایدی فقط به رنگ آبی توی لباسش ختم بشه اما شخصیتش شباهت های بسیاری به پیتر پارکر داره. این لحظات چندش آور هم انگار نمک کمیک هاش هست (!) فقط بعضی وقت ها انگار یه خورده داره شور میشه! :-* (من خودم از این خشونت بیش از حد در قسمت ۸ خیلی خوشم نیومد.)
اگر از اینکه خب در کل من از سوسک ها خیلی خوشم نمیاد صرف نظر کنیم بلو بیتل با تم ابرقهرمانی حشره ای و اینکه نوجوانی هست که قدرت هایی به دست میاره و دغدغه های زیادی داره و باید دید که آیا میتونه در راه قهرمانیش موفق باشه یا نه شباهت های زیادی به پیتر خودمون داره. البته اینم بگم حتی بعد از اون دوره قهرمانان شکست ناپذیر و قدرتمند که پیتر پارکر آسیب پذیر توسط استن لی و استیو دیتکو خلق شد، الان هم شخصیت پیتر پارکر یه جورایی تکه! یعنی مثلا قدرت های زیاد مارک قطعا برای او نقطه ضعفی نیست ولی خب مثل سوپرمن یه خورده ارتباط برقرار کردن باهاش سخت میشه و اینکه کمیک هاش هم خشونت زیادی داره برای عامه مردم مورد پسند نیست. و البته مثال هایی برای دیگر شخصیت ها. در حالی که کمیک های اسپایدی برای تمام مردم جهان مورد استفاده هستند. یعنی اون ها قهرمانی سیاه پوست، قهرمان آسیایی و... دارند و کمیک هاش هم برای همیشه در یک وضعیت باقی نمونده و شما طرفدار هر ژانر یا تمی که باشید در کمیک های اون یافت میشه. مثل دارک (آخرین شکار کریون)، طنز(شماره ۲۶۷ از سری اول کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز)، اکشن حسابی ( شماره های ۲۲۹ و ۲۳۰ از سری اول کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز با عنوان"هیچ چیز نمیتواند جلوی جاگرنات(بولدوزر ) را بگیرد)، خانوادگی( شماره ۲۱ از سری کمیک های The Amazing Spider-Man Annual که توی اون پیتر بنجامین پارکر و مری جین واتسون با هم ازدواج میکنند)و...
بیشتر از همه هم از حضور "لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان" که توی ایران به اختصار به اون "لاک پشت های نینجا" میگن شگفت زده و البته خوشحال شدم. چرا شگفت زده؟ چون در نگاه اول کمیک های لاک پشت های نینجا هیچ نزدیکی با اسپایدی ندارند! یعنی اون ها لاک پشت هایی هستند که تحت تاثیر ماده ای سبز رنگ به شکل انسان ها در میان و با هنر نینجوتسو ژاپنی با حریفاشون مقابله میکنند. خب تقریبا هیچ کجاش ما رو یاد اسپایدی نمیندازه. اما خب اونا هم نوجوان هستند و دغدغه هایی هرچند متفاوت دارند. (مثل پنهان کردن خودشون از نگاه انسان ها) در اکثر داستان های جدیدشون و اقتباس هاشون هم طنز زیادی به خصوص از طرف مایکل آنجلو وجود داره. تم های برادری و خانوادگی هم که نقطه اصلی این چهار برادر دوست داشتنی است که محور اصلیش رو روابط رافائل با برادردانش میگذره. یعنی اون به طور ظاهری خیلی دعوا داره و انگار اعصاب هم نداره (البته اگر منصفانه نگاه کنیم مایکل آنجلو هم بعضی وقت ها زیادی میره رو اعصاب) اما زمانی که بحث خانواده وسط باشه همیشه آماده کمکه. به لطف حضور داناتلو (عضو باهوش این گروه) بخش های علمی و تخیلی زیادی توی داستان های اونا وجود داره که ما این هوش رو توی شخصیت پیتر پارکر هم میبینیم. و البته لئوناردو که اونی هست که انگار همیشه خواسته این گروه رو محکم به هم وصل کنه و بار و مسئولیت سنگین این قضیه رو همیشه روی شانه هاش احساس میکنه و البته در مبارزه هم مهارت زیادی داره. خب اون بخش مسئولیت شما رو یاد پیتر نمیندازه؟ و این که پیتر هم بعد از رفتن پیش شانگ چی مبارزه بدون تجهیزات و قدرت رو به خوبی یاد گرفت؟ پس میبینیم که هر کدوم از لاک پشت ها تقریبا یکی از پیچیدگی های شخصیتی پیتر رو دارند. (دیدید که پیتر چه شخصیت کامل و جامعی است؟) حالا چرا خوشحال شدم؟ چون من با این گروه دوست داشتنی خاطرات زیادی دارم. یعنی به واسطه دوبله شدن (البته به دفعات) و فروش سی دی های انیمیشن های اونا و هم پخش کردن انیمیشن های لاک پشت های نینجا از تلویزیون این گروه تقریبا در تمام ایران محبوبیت زیادی داره. من هم چند قسمت از اون سری اول انیمیشن های لاک پشت های نینجا ۱۹۸۷در دوران کودکیم دیدم و خیلی هم دوستش داشتم (یادمه تو یک قسمتش اپریل اونیل به یه ببر یا یه همچین چیزی تبدیل شد. اون به خوبی یادم مونده.) هم این سری ۲۰۰۳ رو کامل دیدم و هنوز هم بعضی وقت ها بهش رجوع میکنم و خاطرات زیادی باهاش دارم هم با سینمایی لاک پشت های نینجا داستان برادری خاطره دارم و البته سری ۲۰۱۲ شون هم دوست داشتم. (گرچه به نظرم در حد قابل قبول موند و خیلی پیشرفت نکرد و به نظرم از اواسط فصل اول به بعد به جز بعضی وقت های فقط برای سرگرمی خوب بود.) ولی خب این سری ۲۰۱۸ رو خیلی دنبال نکردم. برای همین میگم با اونا خیلی خاطره دارم و از بودنشون توی مقاله خیلی خوشحال شدم و امیدوارم روزی اونا به حقشون توی دنیای انیمیشن و... برسند و به جز سری ۱۹۸۷ که نوستالژی بود یک سری با کیفیت ازشون ببینیم.
با تشکر.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#3 AmirhoseinJafari2005 1400-03-01 13:11
واقعا جالب بود.... خسته نباشید ;-)
نقل قول کردن
Agent bishop
#4 Agent bishop 1400-03-01 13:15
مقاله جالبی بود . چند تا از این ها رفت تو لیست خوندن هام .
منم یکی از طرفدار های پر‌ و پا قرص لاکپشت های نینجا idw ام انصافا بهترین داستان های لاکپشت های نینجا تو این سریه که از اون آرک بیست و سه یا چهار قسمتی قدیمی لاکپشت های نینجا هم بهتره ولی متاسفانه بعد از شماره ۱۰۰ این سری از نظر داستانی افت کرد و تو این ۱۶ شماره اخیر هنوز نتونستن نصف جذابیت صد شماره قبلی رو بسازن .
نقل قول کردن
iron avenger
#5 iron avenger 1400-03-01 15:59
ممنون بابت این مقاله و مقاله مثل همیشه عالی بود. من برام کمیک لاک پشت های نینجا و آکادمی گاتهام جذاب تره و منتظر اینم که با ترجمه ی بی نقص سایت اسپایدی بخونمشون :lol:
نقل قول کردن
Agent bishop
#6 Agent bishop 1400-03-01 16:57
به نقل از iron avenger:
ممنون بابت این مقاله و مقاله مثل همیشه عالی بود. من برام کمیک لاک پشت های نینجا و آکادمی گاتهام جذاب تره و منتظر اینم که با ترجمه ی بی نقص سایت اسپایدی بخونمشون :lol:


داداش مگه یکی دوتا که سایت ترجمه کنه
نقل قول کردن
Mani.s.j
#7 Mani.s.j 1400-03-01 20:51
سلام
دستتون درد نکنه مقاله عالی بود
بلوبیتل رو ددست دارم بخونم باهاش حال میکنم.تین تایتانز هم که جای خودش رو داره اکادمی گاتهام برام جالب بود
اما حس میکنم کلاس مرگبار از همه بهتر باشه
نقل قول کردن
THE THOR LOVER
#8 THE THOR LOVER 1400-03-03 20:09
سلام استاد خسته نباشید
عنوان مقاله اسپایدی در سال ۱۳۹۱: معرفی دشمنان مرد عنکبوتی
۱۳۹۵: اولین های مرد عنکبوتی
۱۳۹۹: فکت از ناشناس ترین دشمنای مرد عنکبوتی
۱۴۰۰: این مقاله،
استاد تو این سال ها انقدر مطلب از مرد عنکبوتی گذاشتید که آدم فکر میکنه دیگه هیچ چیزی نیست که بشه باهاش مقاله نوشت، با این حساب تا پنج سال آینده باید منتظر مقاله ی ده باری که اسپایدرمن جوراب هایش را لنگه به لنگه پوشید، باشیم :lol: بازم خسته نباشید.
با توجه به کمیک مشترک اسپایدرمن و شکست ناپذیر که خوندم، میتونم بگم واقعا لیاقت رتبه اول هست، تقریبا شخصیت پردازی مشابهی دارن، تو اون شماره وقتی که شکست ناپذیر ، مری جین رو دید(اون موقع تو برج اونجرز زندگی میکردند)، از زیبایی اوت تعجب کرد، پیتر گفت چرا تعجب کردی؟؟ زیادی واسه من خوشگله؟؟
بعد مارک دندان شکن ترین جواب تاریخ رو به پیتر داد: نه ، تعجب نداره، تو که یه بچه عینکیِ لاغرِ توسری خور نیستی!!!!! :-*
کمیک تین تایتانز اینفینیت فرانتیر هم خوندم، خیلی جالبه، امیدوارم اینفینیت فرانتیر با قدرت پیش بره و مثل نیو ۵۳ منفور واقع نشه.
استاد مقاله خیلی خیلی خوبی بود، برای بار سوم هم خسته نباشید.
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1400-03-03 21:56
به نقل از THE THOR LOVER:
سلام استاد خسته نباشید
عنوان مقاله اسپایدی در سال ۱۳۹۱: معرفی دشمنان مرد عنکبوتی
۱۳۹۵: اولین های مرد عنکبوتی
۱۳۹۹: فکت از ناشناس ترین دشمنای مرد عنکبوتی
۱۴۰۰: این مقاله،
استاد تو این سال ها انقدر مطلب از مرد عنکبوتی گذاشتید که آدم فکر میکنه دیگه هیچ چیزی نیست که بشه باهاش مقاله نوشت، با این حساب تا پنج سال آینده باید منتظر مقاله ی ده باری که اسپایدرمن جوراب هایش را لنگه به لنگه پوشید، باشیم :lol: بازم خسته نباشید.
با توجه به کمیک مشترک اسپایدرمن و شکست ناپذیر که خوندم، میتونم بگم واقعا لیاقت رتبه اول هست، تقریبا شخصیت پردازی مشابهی دارن، تو اون شماره وقتی که شکست ناپذیر ، مری جین رو دید(اون موقع تو برج اونجرز زندگی میکردند)، از زیبایی اوت تعجب کرد، پیتر گفت چرا تعجب کردی؟؟ زیادی واسه من خوشگله؟؟
بعد مارک دندان شکن ترین جواب تاریخ رو به پیتر داد: نه ، تعجب نداره، تو که یه بچه عینکیِ لاغرِ توسری خور نیستی!!!!! :-*
کمیک تین تایتانز اینفینیت فرانتیر هم خوندم، خیلی جالبه، امیدوارم اینفینیت فرانتیر با قدرت پیش بره و مثل نیو ۵۳ منفور واقع نشه.
استاد مقاله خیلی خیلی خوبی بود، برای بار سوم هم خسته نباشید.

ممنون از نظرت
حال خوب کن این نظر شما
ممنون
و یه خبر هم بدم که کمیک مشترک مرد عنکبوتی و شکست ناپذیر ترجمه شده و داره ادیت میشه
نقل قول کردن
THE THOR LOVER
#10 THE THOR LOVER 1400-03-03 23:19
به نقل از mtm:
به نقل از THE THOR LOVER:
سلام استاد خسته نباشید
عنوان مقاله اسپایدی در سال ۱۳۹۱: معرفی دشمنان مرد عنکبوتی
۱۳۹۵: اولین های مرد عنکبوتی
۱۳۹۹: فکت از ناشناس ترین دشمنای مرد عنکبوتی
۱۴۰۰: این مقاله،
استاد تو این سال ها انقدر مطلب از مرد عنکبوتی گذاشتید که آدم فکر میکنه دیگه هیچ چیزی نیست که بشه باهاش مقاله نوشت، با این حساب تا پنج سال آینده باید منتظر مقاله ی ده باری که اسپایدرمن جوراب هایش را لنگه به لنگه پوشید، باشیم :lol: بازم خسته نباشید.
با توجه به کمیک مشترک اسپایدرمن و شکست ناپذیر که خوندم، میتونم بگم واقعا لیاقت رتبه اول هست، تقریبا شخصیت پردازی مشابهی دارن، تو اون شماره وقتی که شکست ناپذیر ، مری جین رو دید(اون موقع تو برج اونجرز زندگی میکردند)، از زیبایی اوت تعجب کرد، پیتر گفت چرا تعجب کردی؟؟ زیادی واسه من خوشگله؟؟
بعد مارک دندان شکن ترین جواب تاریخ رو به پیتر داد: نه ، تعجب نداره، تو که یه بچه عینکیِ لاغرِ توسری خور نیستی!!!!! :-*
کمیک تین تایتانز اینفینیت فرانتیر هم خوندم، خیلی جالبه، امیدوارم اینفینیت فرانتیر با قدرت پیش بره و مثل نیو ۵۳ منفور واقع نشه.
استاد مقاله خیلی خیلی خوبی بود، برای بار سوم هم خسته نباشید.

ممنون از نظرت
حال خوب کن این نظر شما
ممنون
و یه خبر هم بدم که کمیک مشترک مرد عنکبوتی و شکست ناپذیر ترجمه شده و داره ادیت میشه

سلام استاد :-)
خواهش میکنم بنده به عنوان عضو این سایت وظیفم هست که نظر بدم، استاد من نزدیک شش سال تمام اوقات فراغتم رو در سایت شما با خوشی گذروندم، همین که برای یک لحظه باعث خوشحالی تون بشم، باعث افتخارمه، امیدوارم همه اوقاتتون به خوبی و خوشی سپری بشه و سلامت باشید، واقعا خیلی خوشحالم که شما کامنت بنده رو پسنیدید.
راستش اینکه این کمیک قراره ترجمه بشه تا حدودی قابل پیشبینی بود ، مگه میشه یه شخصیتی که الان در اوج محبوبیت خودشه و با اسپایدی کمیک مشترک داره، توسط سایت اسپایدی ترجمه نشه؟؟؟ مشتاقانه برای این کمیک لحظه شماری میکنم، با اینکه دو بار قبلا خوندمش ولی تا سه نشه بازی نشه.
شبتون خوش ;-)
نقل قول کردن
P.B.P
#11 P.B.P 1400-03-12 12:05
سلام ممنون از استاد ترابی
مقاله خیلی خوبی بود.
به وضوح و همانطوری که شما استاد می گویید اینوینسیبل در این چند دهه های اخیر خیلی معروف شده است و میشه گفت یک مرد عنکبوتی متفاوت متولد شده است فکر کنم اگر بعد از انمیشن اینوینسیبل شروع به ساختن فیلمی برای اینویسیبل باشند خیلی خوب می شود.(و استفاده درست از بازیگران خوب).
لاک پشت های نینجا هم که برای من بعد از مرد عنکبوتی خیلی نوستالژیک است.
در کل عالی بود.
ممنون.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید