معرفی 15 شخصیت مکمل (Supporting Characters) برتر در کمیک بوک های بتمن

معرفی 15 شخصیت مکمل (Supporting Characters) برتر در کمیک بوک های بتمن

بتمن شخصیت های مکمل معروف زیادی داره و در این مقاله میخواهیم شما را با برترین، مهم ترین و نمادین ترین آنها آشنا کنیم!

 

15- لِزلی تامپکینز

  لِزلی تامپکینز

دکتر لزلی تامپکینز (Dr. Leslie Thompkins) پزشک خانواده وین است که گاهی هم به زخم های بتمن و همکارانش میرسه. ضمن اینکه یکی از کسانی بود که پس از مرگ پدر و مادر بروس وین سعی کرد برایش نقش یک مادر را پر کند.

  

14- هاروی بولاک

  هاروی بولاک

هاروی بولاک (Harvey Bullock) یکی از شخصیت‌های مکمل کمیک های بتمن و از بزرگترین کارآگاه‌های شهر گاتهام و دوست صمیمی کمیسر جیمز گوردون است. او یک پلیس خشن و زود رنچ است که گاهی معتاد به الکل و سیگار است با این که با قانون‌شکنی مشکلی ندارد و گاهی اوقات رشوه می‌گیرد و به وظیفهٔ خود عمل نمی‌کند اما از محدود افسران ادارهٔ پلیس گاتهام هست که هنوز شرافت دارد و جان انسان‌های بی گناه و حق مردم گاتهام برایش مهم است. هاروی بولاک در برخی از جاها رئیس ادارهٔ پلیس گاتهام می‌شود و لازم است ذکر شود که او که از کاراگاه‌های ارشد و قدیمی ادارهٔ پلیس گاتهام است و همچنین گاهی شخصیتی شوخ دارد.

 

13- کاساندرا کِین

  کاساندرا کین

کاساندرا کین (Cassandra Cain) دختر قاتلینی تعلیم دیده به نام دیوید کین و لیدی شیوا است که در دوران کودکی بهش اجازه برقراری ارتباط کلامی با دیگران داده نشد تا در آینده به بزرگترین قاتل جهان تبدیل شود. در نتیجه کاساندرا وقتی بزرگ شد به استاد هنرهای رزمی بدل گشت ولی حالت صامت و لال پیدا کرد و مهارت های اجتماعی بسیار محدودی هم داشت و بی سواد هم بود! پس از آنکه شخصیت هانترس برای مدت محدودی به بتگرل تبدیل شد، کاساندرا به بتگرل سوم بدل گشت و اولین بتگرلی بود که در سری اختصاصی و ماهیانه خودش ظاهر شد. او لقب های دیگری همچون Orphan و Black Bat داشته و از اعضای پرندگان شکاری در سالهای گذشته محسوب شده است.

 

12- اِیس، سگ بتمن

  اّیس، سگ بتمن

سوپرمن، کریپتو را داره و بتمن هم ایس، سگ خفاشی (Ace The Bat-Hound) را! او به بتمن و رابین کمک میکرد تا با جرم و جنایت بجنگند. این شخصیت سال 1955 و در شماره 92 از کمیک Batman خلق شد. گفته میشه به خاطر محبوبیت کریپتو بود که برای بتمن هم دستیارِ سگ خلق کردند. او از نژاد سگ چوپان آلمانی است که یک ماسک دومینو به چشم میزند!

  

11- لوشِس فاکس

 لوشِس فاکس

لوشس فاکس (Lucius Fox) در شرکت چندملیتی صنایع وین که متعلق به بروس وین (بتمن) است به عنوان دانشمند کار می‌کند. اکثر تجهیزات و ابزارک‌های (گجت) مورد نیاز بتمن را او می‌سازد. همچنین در اغلب داستان‌ها از هویت واقعی بتمن خبر دارد. او همچنین به عنوان مدیرعامل شرکت "وین انترپرایزز" نیز به تصویر کشیده شده و همواره از نزدیکان و افراد مورد اعتماد بروس وین بوده.

 

10- هانترس

  هانترس

«هلنا رُزا برتینلی» ملقب به شکارچی یا هانترس (Huntress) یک وجلنتی (کسی که خودش عدالت را در جامعه اجرا میکند) است که به استفاده از خشونت و زور شهرت دارد (به همین دلیل بتمن همیشه باهاش مشکل داشته و هرگز نتونسته به عنوان یک متحد قابل اعتماد رویش حساب کند). پدر و مادرش از اعضای مافیا بودند و وقتی بچه بود کشته شدند و این موضوع تاثیر بدی روی او گذاشته است (همانطور که در این مقاله گقته شد، پس از سالها معلوم شد مادرش نمرده بوده و به یک رئیس مافیا تبدیل شده است!). او از اعضای مهم، اصلی و برجسته پرندگان شکاری است که وقتی قناری سیاه برای مدتی گروه را ترک کرد ، به جای او به عنوان فرمانده عملیات های میدانی گروه فعالیت کرد. همچنین هانترس برای مدتی کوتاه جای بتگرل را گرفت و به بتگرل دوم تبدیل شد.

 

9- ویکی وِیل

  ویکی وِیل

ویکتوریا «ویکی» ویل (Victoria “Vicky” Vale) توسط باب کین و بیل فینگر خلق شده‌ است (در سال 1948). ویکی ویل یک روزنامه‌نگار برای گازتا در گاتهام سیتی است که وظیفه‌اش ارائه گزارش به بتمن است. او معمولاً به عنوان معشوقهٔ بتمن (و برخی مواقع بروس وین) تصویر می‌شود، و به دفعات به هویت آن‌ها مظنون شده‌است. ویکی اغلب زمان خود را صرف تلاش برای کشف هویت مخفی بتمن می‌کند. کیم بیسینگر هنرپیشه آمریکایی، در فیلم "بتمن" (1989) به کارگردانی تیم برتون وظیفه بازی در این نقش را بر عهده داشت.

 

8- تیم دِرِیک

 تیم دِرِیک

تیموتی «تیم» جکسون دریک وقتی نه سالش بود توسط بتمن به عنوان رابین سوم انتخاب شد.او کسی است که توانست هویت بتمن و رابین را از روی حرکات آکروباتیک دیک گریسون (رابین اول) بفهمد.او همچنین فهمید دیک گریسون رابین اول و جیسون تاد رابین دوم بوده است و ناراحتی بتمن بخاطر از دست دادن جیسون بوده است در نتیجه تصمیم میگیرد که به بتمن کمک کند و تبدیل به رابین سوم شود.او بعد از مرگ بتمن (البته دوباره زنده شد) هویت رابین قرمز (Red Robin) را برای خود برگزیده و تنها با جرم و جنایت مبارزه میکند.

 

7- جِیسون تاد

 جِیسون تاد

وقتی رابین اول (دیک گریسون) از بتمن جدا شد (به علت اختلافاتی که با بتمن داشت)، بتمن فرد دیگری به نام جیسون تاد را جایگزین او میکند و جیسون به دومین رابین تبدیل میشود. اُریجین و شخصیت جیسون خیلی شبیه به دیک گریسون بود چون هردوشون از سیرک آمده بودند و پدر و مادرشون هم اکروبات باز بودند. تا اینکه او توسط جوکر دزدیده شد. دی سی ان موقع از هواداران درخواست کرد که از طریق رای گیری،خودشون سرنوشت جیسون را رقم بزنند. آن موقع کسی زیاد از جیسون خوشش نمی آمد بخاطر همین طرفداران به مرگ او رای دادند و جیسون در نتیجه ی انفجار بمب، کشته شد ولی بعدا در هیبت رِد هوود (Red Hood) به زندگی برگشت.

 

6- باربارا گوردون

  باربارا گوردون

«باربارا گوردون» ملقب به «بَتگِرل» دختر رئیس پلیس گاتهام سیتی، کمیسر جیمز گوردون، و خواهر جیمز گوردون پسر است. اگرچه تا کنون این شخصیت در نشریات مختلفی از دی‌سی کامیکس ظاهر شده‌است، اما اغلب نقش برجستهٔ او در مجموعه کمیک های مربوط به خانوادهٔ بتمن بود که در سال 1975 عرضه شده بود، و در آنجا همکار رابین اول یعنی دیک گریسون محسوب می‌شد. در کمیک تحسین شده "بتمن: جوک کشنده"، جوکر برای دیوانه کردن کمیسر جیم گوردون به دخترش باربارا شلیک کرده و او را فلج می‌کند. او از آن پس با نام اوراکِل (Oracle) و بر روی صندلی چرخدار به بتمن کمک میکرد. او با ارائه سرویس‌هایی نظیر جمع‌آوری اطلاعات و هک کامپیوتر به ابرقهرمان‌های دیگر کمک می‌کرد، و اولین حضور او به عنوان اوراکل در کمیک های "جوخه انتحار" بود، و پس از آن به عنوان منشأ تشکیل پرندگان شکاری قرار گرفت و این تیم را به کمک دوستش (قناری سیاه) شکل داد. او در جریان رویداد New 52 دوباره به حالت اول خودش (یعنی حالت قبل از فلج شدن) برگشت و دوباره بتگرل شد. در هر حال او را به عنوان رهبر پرندگان شکاری میشناسند.

 

5- توماس و مارتا وین

  توماس و مارتا وین

درسته که پدر و مادر به قتل رسیده بروس وین هرگز در آرک های داستانی مدرن او حضور فعالانه ای نداشته اند ولی برای همیشه نیرو و انگیزه پیش برنده او برای مبارزه با جرم و جنایت بوده اند. شاید اگر همهشخصیت های اطراف بتمن را ازش بگیرید او همچنان بتمن باشد ولی بدون توماس و مارتا وین (Thomas and Martha Wayne) بتمنی هم وجود نخواهد داشت.

  

4- دِیمین وین

  دِیمین وین

دیمین وین پسر واقعی بتمن و تالیا الغول است. بتمن تا سال ها از وجود پسرش خبر نداشت تا اینکه تالیا، دیمین را به بروس نشان میدهد.(دیمین آن موقع ده سال داشت) دیمین قبل از اینکه با پدرش رو به رو شود توسط لیگ سایه و زیر نظر پدربزرگش (راس الغول) آموزش دیده بود. درکل دیمین پسری بداخلاق و شیطون و جدی است. رابطه ی دیمین با پدرش خیلی پرتنش است زیرا دیمین آموزش دیده است تا دشمنانش را بکشد ولی پدرش، بتمن مخالف کشتن است. ولی خوشبختانه دیمین سعی دارد پدرش را تحت تاثیر قرار دهد بخاطر همین از قانون پدرش یعنی نکشتن پیروی میکند. دیمین بلافاصله تبدیل به رابین چهارم نشد. آن موقع تیم دریک نقش رابین را در اختیار داشت و به بتمن کمک میکرد تا اینکه بروس وین به دست دارک ساید کشته میشود.در نتیجه تیم دریک نام رابین قرمز را برای خود برگزیده و تنها با جرم و جنایت مبارزه میکند. خلاصه،بعد از کشته شدن بروس، دیک گریسون(رابین اول)جای بروس را به عنوان بتمن میگرد و آن جا دیمین تبدیل به رابین چهارم میشود و بعد از زنده شدن بروس وین، او بازهم به نقش خود به عنوان رابین ادامه داد.

 

3- جیمز گوردون

 جیمز گوردون

کمیسر جیمز دبلیو. «جیم» گوردون (James W. "Jim" Gordon) یک کارآگاه پلیس در شهر گاتهام است که هرگز رشوه قبول نمیکند ، از جرم و جنایت چشم پوشی نمیکند و همیشه سعی دارد کار درست را انجام دهد. اسمش «جیم گوردون» است که کارش را به عنوان یک کارآگاه باهوش با آینده ای درخشان در اداره پلیس شروع کرد و به مقام کمیسری رسید و متوجه شد برای مبارزه موثر با جرم و جنایت باید اول از خود اداره پلیس شروع کند. جیم گوردون آنقدر کارآگاه بزرگی است که سالها پیش به هویت مخفی بتمن پی برد. با این حال چون میدانست هویت مخفی برای بتمن در انجام کارهایش بسیار ضروری و حیاتی است بنابراین خودش رو به اون راه زد که انگار نمیداند! او از بزرگترین حامیان و مدافعین بتمن است و حتی یک بار هم جانشین او شد!

 

2- آلفرد پِنی‌وُرث

 آلفرد پِنی‌وُرث

آلفرد تادئوس کِرین پنی‌ورث (Alfred Thaddeus Crane Pennyworth) توسط باب کین، بیل فینگر و جری رابینسون خلق شده است که برای اولین بار در شمارهٔ 16 مجموعه کمیک بتمن (آوریل 1943) حضور پیدا کرد. آلفرد به عنوان ساقی وفادار و خستگی‌ناپذیری است که به طور مخفیانه به بتمن خدمت می‌کند. در تفاسیر امروزی، او به عنوان خدمتکار، سرپرست قانونی، بهترین دوست، و جانشین پدر بروس وین، پس از کشته شدن توماس و مارتا وین به شمار می‌رود.

 

1- دیک گریسون

 دیک گریسون

«دیک گریسون» به عنوان نخستین رابین نمادین ترین دستیار دنیای کمیک  و یکی از بهترین ژیمناستیک کار های دنیای دی سی است. دیک از 8 سالگی تا 18 سالگی به عنوان رابین دستیار بتمن بود ولی به علت اختلاف نظراتی که با بتمن داشت از او جدا شد و نام نایتوینگ (Nightwing) را برای خود برگزید. در هر حال رابین در اصل خلق شد تا نظر مخاطبین نوجوان را به سوی كمیك های بتمن جلب كند ولی با گذر زمان تبدیل به شخصیتی مهم و تاریخ ساز شده است و به راستی یكی از ستون های اصلی دنیای بتمن بوده و در تعداد بیشماری فیلم، كارتون، گیم و ... حاضر شده است.

 

مترجم: امیر حسین زارع

با بهره گیری از محتوای مقاله سایت WhatCulture

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

همه چیز درباره بتمن

معرفی 20 عضو برتر گروه "پرندگان شکاری" 

15 دستیار برتر بتمن

برترین حیوانات ابرقهرمان!

10 دستیار (SIDEKICK) برتر کمیک های دی سی

10 كمیك مهم و تاثیرگذار شوالیه تاریكی (DARK KNIGHT) + لینک دانلود

10 کارآگاه (DETECTIVE) برتر در دنیای کمیک!

15 حیوان دست آموز برتر در دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

slade wilson
#1 slade wilson 1399-07-07 11:35
آفرین به آقای امیر حسین زارع ترجمتون عالی بود
واقعا دیگ گریسون خیلی خوبه ;-)
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#2 Kia Iron Man 1399-07-07 11:56
موضوع مقاله خیلی خوب بود.دستون درد نکنه.به نظرم مقاله های سایت اسپایدی درباره دنیای دیسی از خیلی از سایت های دیسی بهتره.خسته نباشید
نقل قول کردن
Mohamadgg
#3 Mohamadgg 1399-07-07 12:10
عالی بود اقای زارع
راستش من از گوردون و الفرد توی کمیک های بتمن بیشتر خوشم میاد چون رابطشون یجور دیگست ولی دیک گریسون به نظرم نبابد زیاد به بتمن نزدیک باشه نه اینکه بزرگ شده ها تازه گاهی وقت تضاد های اخلاقی شون به بحث های جالبی کشیده میشه.بروس از صمیم قلب دیک رو مثل پسرش میدونه ولی زیاد بروز نمیده اما وقتی بروز میده اشک ادم رو در میاره چون بتمن هیچوقت دوست نداره دیگران به خاطر اون اسیب ببینن اما اون رو زیاد بروز نمیده‌.
برای مثال توی داستان مرگ در خاندان جدیداسکات اسنایدر دیدیم چه کابوس هایی درباره الفرد دید و ترس اینکه جوکر به او اسیب بزنه ازارش میداد ولی این رو زیاد بروز نمیداد ولی ت صفحات اخر جلد اخر دیدیم چه شوخی جالبی با الفرد کرد.
رابطش با گوردون هم حالبه چون بعضی وقت ها اعتماد کامل و بعضی وقت ها بی اعتماده کامل و بعضی وقت ها یک اختلاف نظر کوچک و گاهی بزرگ . توی کمیک پیروزی تاریک دیدم که گوردون هنوز بابت هاروی ناراحته(وقایع این کمیک بعد هالووین طولانی که تو سایت ترجمه شده) ولی می بینه که بتمن بروز نمیده خوب این خودش باعث بی اعتمادی میشه یا اینکه توی شوالیه سفید با کار هایی که بتمن کرده(در این کمیک که از برترین داستان های جوکر هست ،جوکر خوب شده و می خواد جرم و جنایت رو با کنترل کردن بتمن درست کنه،اطلاعات مبهم میدم اگه خواستید بخونید اسپویل نشید) می خواد نیمچه اعتمادی به بتمن داشته باشه و این رابطه خیلی عالیه.
توی اقتباس های سینمایی افرادی که توی این لیست هستند به نظرم جیم گوردون نولان بهترینه چون اون یه پلیسه درستکار و پاکه که چیزی جز امنیت برای تمام افراد جامعه نمیخواهد ولی از هاروی بالاک نولان هم یکم خوشم اومد ولی اون حالت فاسدی شو گذاشته بود و زیاد به درستکار بودنش اشاره نکرد.
ویکی ویل تیم برتون هم زیاد بد نبود.
بدیش اینکه ما یا بقیه لیست رو نداشتیم یا اگر داشتیم اونجور که باید اقتباس نشده.برای مثال کاساندرا کین که قبل از اینکه حرف بزنه ببد بود شمارو از صد راه بکشه اونم در کمتر از ده ثانیه به یه دله دزد و یه بچه که زیر شخصیت هارلی کویین بوده تبدیل شده
)که من واقعا از هارلی کویین مارگو رابی خوشم نمیاد )از رابین ها هم که هر چی کمتر بگیم بهتره
مقاله عالی بود اقای زارعی دستتون درد نکنه امیدوارم پاینده باشید
نقل قول کردن
Mohamadgg
#4 Mohamadgg 1399-07-07 12:12
ببخشید یکم زیاد حرف زدم چون واقعا جامعه ما کمیک رو بچه بازی میدونه و من فقط اینجا میتونم تحلیل های خودم(البته اگه شما قبولش کنید تحلیله )رو بنویسیم
نقل قول کردن
Matingh
#5 Matingh 1399-07-07 12:45
ایول دمتون گرم آقای زارع ترجمه ی خیلی خوبی بود.

راستش خودم با اینکه از شخصیت رابین خوشم میاد(مخصوصا رابین عدالت جویان جوان) اما دوست ندارم بتمن دستیار داشته باشه از کاریزماش کم میشه :-* و اون جبهه ی شخصیتی بتمن به همیشه تنها بودنشه بخاطر همین از نظر شخصی آلفرد پنی ورث رو برتر از دیک گریسون میبینم :-)
نقل قول کردن
mani34521
#6 mani34521 1399-07-07 12:52
مقاله خوبی بود
نقل قول کردن
_ _
#7 _ _ 1399-07-07 13:06
ممنون بخاطر مقالتون مثل همیشه عالی بود اما من یه سوال داشتم بتمن چند سالشه!؟
بنظرم یه مقاله برای سن شخصیت های کمیک بنویسید چون من اونجور که حصاب میکنم الان باید بیشتر شخصیت های کمیک پودر شده باشن.میدونم که زمان تو کمیک یجور دیگه میگذره اما باید حداقل یع افزایش سن کوچیکی داشته باشن دیگه!
به هر حال واقعا از شما مدیران این سایت قدردانی میکنم.
نقل قول کردن
Agent bishop
#8 Agent bishop 1399-07-07 13:11
از بین همه اینها از آلفرد بیشتر از بقیه خوشم میاد.
خیلی هم برام جالب بود که بتمن داخل داستان بتونی که میخندد با آلفرد نبردی کرد و شکست خورد
نقل قول کردن
super spider
#9 super spider 1399-07-07 13:23
بنظرتون الفرد حق اول شدن نداشت؟ :oops:
حالا شما بهتر از من میدونید ولی حق الفرد ضایع نشده
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1399-07-07 14:51
به نقل از super spider:
بنظرتون الفرد حق اول شدن نداشت؟ :oops:
حالا شما بهتر از من میدونید ولی حق الفرد ضایع نشده

برو همون مقاله سایت whatculture رو بخون که خودشون به الفرد چه رتبه ای داده بودن:
bit.ly/3i9ch16

و البته مقاله هم سایت cbr هم بد نیس ببینی:
bit.ly/3mUIJrI

اون وقت شما داری چونه میزنی که چرا دومه و اول نیس؟!
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1399-07-07 14:53
به نقل از marvel_comic:
ممنون بخاطر مقالتون مثل همیشه عالی بود اما من یه سوال داشتم بتمن چند سالشه!؟
بنظرم یه مقاله برای سن شخصیت های کمیک بنویسید چون من اونجور که حصاب میکنم الان باید بیشتر شخصیت های کمیک پودر شده باشن.میدونم که زمان تو کمیک یجور دیگه میگذره اما باید حداقل یع افزایش سن کوچیکی داشته باشن دیگه!
به هر حال واقعا از شما مدیران این سایت قدردانی میکنم.

لزومی نداره همچین مقاله ای نوشته بشه چون سن ادما تو دنیای کمیک خیلی کندتر از عالم واقعیت سپری میشه
نقل قول کردن
Mohamadgg
#12 Mohamadgg 1399-07-07 15:43
استاد ترابی من مقاله سایت cbr در اینمورد رو خوندم و عجیب بود.
توی رتبه بندیش بحث خیلی زیادی هست ولی فکر کنم نویسنده اون سایت زیاد کمیک خون نبوده چون تاثیری که شخصیت های مکمل روی شخصیت اصلی میزارن خیلی مهمه .بتگرل باربارا گوردون توی کمیک شوالیه سفید یه دیالوگ خیلی قشنگی درمورد تاثیر الفرد روی بتمن داره که میگه:(الفرد تنها کسی بود که میتونست گاتهام رو درمقابل بتمن محافظت کنه و حالا که رفته کسی جز ما نمیتونه)و این رو خطاب به دیک میگه و اینکه رتبه اول سایت cbr جوکره.اخه جوکر؟؟؟!!!اونکه ویلنه و تاثیری که ویلن میزاره با شخصیت مکمل خیلی فرق داره.
من واقعا حرف استاد ترابی رو قبول دارم و اینکه به نظر من هم الفرد رتبه اوله اما این نظر منه ،شاید من پارامتر هایی داشته باشیم که کسه دیگه ای نداشته باشه.
واقعا دستتون درد نکنه استاد ترابی که اینجوری کمک به ما می کنید تا فهم بیشتری در دنیای کمیک داشته باشیم
نقل قول کردن
magic sinbad
#13 magic sinbad 1399-07-07 16:57
این مقاله یعنی بی نظیر ، شاهکار و دیگر هیچ ! حجّت را بر هنر و یا صنعت کمیک بوک ، تمام کردید!.
از نظر من ، بتمن یه پتانسیل خاصّی داره که تا به حال کسی ازش به خوبی استفاده نکرده تا با یه اثر شاهکار مواجه بشیم. برای مثال اگه توی سه گانه ی بتمن نولان ، بیشتر روی رئال بودن ، روی رمانس ، تمرکز می کرد و یه کشش بین شخصیت ها که وفادار به کمیک باشه رو شاهد بودیم ، خیلی بهتر بود. راستی ، چه میشد که اگه یه فیلم نوآر یا نئونوآر از روی بتمن می ساختند؟.
نقل قول کردن
Agent bishop
#14 Agent bishop 1399-07-07 18:44
به نقل از marvel_comic:
ممنون بخاطر مقالتون مثل همیشه عالی بود اما من یه سوال داشتم بتمن چند سالشه!؟
بنظرم یه مقاله برای سن شخصیت های کمیک بنویسید چون من اونجور که حصاب میکنم الان باید بیشتر شخصیت های کمیک پودر شده باشن.میدونم که زمان تو کمیک یجور دیگه میگذره اما باید حداقل یع افزایش سن کوچیکی داشته باشن دیگه!
به هر حال واقعا از شما مدیران این سایت قدردانی میکنم.

بتمن الان تو کمیک حدود ۴۲ یا ۴۳ ساله هست
نقل قول کردن
Iron Captain
#15 Iron Captain 1399-07-07 19:09
به نقل از mtm:
به نقل از marvel_comic:
ممنون بخاطر مقالتون مثل همیشه عالی بود اما من یه سوال داشتم بتمن چند سالشه!؟
بنظرم یه مقاله برای سن شخصیت های کمیک بنویسید چون من اونجور که حصاب میکنم الان باید بیشتر شخصیت های کمیک پودر شده باشن.میدونم که زمان تو کمیک یجور دیگه میگذره اما باید حداقل یع افزایش سن کوچیکی داشته باشن دیگه!
به هر حال واقعا از شما مدیران این سایت قدردانی میکنم.

لزومی نداره همچین مقاله ای نوشته بشه چون سن ادما تو دنیای کمیک خیلی کندتر از عالم واقعیت سپری میشه

اصلا سپری نمیشه
مثلا مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ بدبخت ۳۰ ساله تو سال ۲۰۹۹ گیر کرده :-|
مثلا همین چند وقت پیش ۸۰ سالگی بتمن شد اون الان باید فسیل شده باشه
من نگران وقتیم که برسیم به سال ۲۰۹۹ که شاید زنده نباشیم هیچکدوممون و بازم کمیکای مرد عنکبوتی زنده باشه و داشته باشه با گرین گابلین بجنگه
اونوقت میخام بدونم کمیکای مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ چی میشه :-*
نقل قول کردن
HELL SPIDER313
#16 HELL SPIDER313 1399-07-07 20:14
سلام به همگی و همه عوامل سایت و نویسنده مقاله آقای امیر حسین زارع من تازه وارد هستم و از پیوستن به خانواده بزرگ اسپایدی بسیار خوشحالم به نظر من مهمترین شخصیت زندگی بروس وین آلفرد و گوردون هستند به دلیل اینکه بدون آلفرد زندگی بروس الان در این حالت نبود کدوم خدمتکاری اینقدر وفاداره که با دونستن هویت بتمن و این همه کاری که بروس ازش میکشه بازم با وجود اینهمه خطر کنار بروس مونده و برای بروس مثل پدرشه و گوردون هم معلوم نیست اگر یک رییس پلیس دیگه جاش بود بتمن میبایست هم زمان هم با خلافکار ها مبارزه کند و هم با پلیس گاتهام :-)
نقل قول کردن
Agent bishop
#17 Agent bishop 1399-07-07 21:30
به نقل از mtm:
به نقل از marvel_comic:
ممنون بخاطر مقالتون مثل همیشه عالی بود اما من یه سوال داشتم بتمن چند سالشه!؟
بنظرم یه مقاله برای سن شخصیت های کمیک بنویسید چون من اونجور که حصاب میکنم الان باید بیشتر شخصیت های کمیک پودر شده باشن.میدونم که زمان تو کمیک یجور دیگه میگذره اما باید حداقل یع افزایش سن کوچیکی داشته باشن دیگه!
به هر حال واقعا از شما مدیران این سایت قدردانی میکنم.

لزومی نداره همچین مقاله ای نوشته بشه چون سن ادما تو دنیای کمیک خیلی کندتر از عالم واقعیت سپری میشه

البته داخل کمیک خیلی تناقض سر این موضوع پیش اومد . مثلاً هوپ سامرز بعد از نورمی آزبورن به دنیا اومد ولی تو کمیک ها سنش بیشتر میزنه .
نقل قول کردن
_ _
#18 _ _ 1399-07-08 20:58
بچه ها کسی میدونه spider man خودمون الان تو کمیک چند سالشه و کسی میدونه زمان مرگ گوئن از روی پل،پیتر و گوین چند سالشون بود ممنون میشم
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#19 Mr. Doctor 1399-07-10 20:34
به نقل از marvel_comic:
بچه ها کسی میدونه spider man خودمون الان تو کمیک چند سالشه و کسی میدونه زمان مرگ گوئن از روی پل،پیتر و گوین چند سالشون بود ممنون میشم

فکر نکنم پیتر الان بیشتر از 20 و کمتر از 18 باشه :-*
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1399-07-10 20:55
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از marvel_comic:
بچه ها کسی میدونه spider man خودمون الان تو کمیک چند سالشه و کسی میدونه زمان مرگ گوئن از روی پل،پیتر و گوین چند سالشون بود ممنون میشم

فکر نکنم پیتر الان بیشتر از 20 و کمتر از 18 باشه :-*

پیتر الان طبق اعلام مارول 28 سال داره
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#21 Mr. Doctor 1399-07-12 13:04
به نقل از mtm:
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از marvel_comic:
بچه ها کسی میدونه spider man خودمون الان تو کمیک چند سالشه و کسی میدونه زمان مرگ گوئن از روی پل،پیتر و گوین چند سالشون بود ممنون میشم

فکر نکنم پیتر الان بیشتر از 20 و کمتر از 18 باشه :-*

پیتر الان طبق اعلام مارول 28 سال داره

28سال؟؟؟همیشه فکر میکردم مارول نمیخواد پیتر رو مسن(تقریبا مسن)نشون بده.یه بار هم یادمه توی سایت خوندم(خیلی مطمءن نیستم چون نتونستم دوباره پیداش کنم :P ) که مارول اعلام کرده نویسنده ها نباید سن پیتر رو بیشتر از22 یا 21 سال بیشتر کنن.البته احتمالا من اشتباه میکنم،چون قطعا استاد درست میگن :roll: .استاد اگه اشتباه میکنم لطفا میشه بهم بگید؟
نقل قول کردن
spider flash
#22 spider flash 1399-07-14 13:10
واقعا عالی بود ممنون برای ترجمه اقای زارع :-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45