15 فن تئوری درباره دنیای سینمایی مارول پس از فیلم "پلنگ سیاه"

15 فن تئوری درباره دنیای سینمایی مارول پس از فیلم "پلنگ سیاه"

هشدار! این مقاله حاوی اسپویلر درباره فیلم پلنگ سیاه است

مقدمه: ما در سایتمون بارها تئوری های هواداران مارول را درباره MCU مطرح کرده ایم (مثلا در اینجا و در اینجا) که خیلی هم مورد استقبال شما قرار گرفته است. اما مساله اینجاست که با هر فیلم جدید مارول تئوری های جدیدی هم مطرح میشود و هواداران مدام دارن فرضیه های قبلی خودشون رو با توجه به اطلاعاتی که از فیلم های جدید مارول به دست می آورند اپدیت میکنند یا تغییر میدهند! بنابراین فعلا این 15 تا داغ ترین و به روز ترین فرضیه هایی که فن های مارول درست کرده اند را داشته باشید تا بعد!

 

15- سنگ بینهایت روح در واکاندا نیست

http://www.spidey.ir/images/img/content/infinity-war/trailer-review/gauntlet.jpg

چیزی که مدتهاست ذهن هواداران رو به خودش مشغول کرده اینه که پس بالاخره آخرین سنگ بینهایت یعنی سنگ روح (Soul Infinity Stone) کجاست؟ به همین دلیل بارها و بارها فرضیه های زیادی در این باره مطرح شده است. اولش که میگفتن در ازگارده ولی در فیلم راگناروک که بهش اشاره نشد و ازگارد هم که نابود شد. پس اونجا نیست. البته برخی هنوز هم میگن نزد «هایمدال» هستش. ولی فرضیه ای که این اواخر خیلی محبوب شده بود این بود که سنگ روح در واکاندا هستش. میتونست خیلی هم منطقی باشه چون نشون میده ثانوس به این دلیل به واکاندا حمله میکنه ولی اونایی که فیلم پلنگ سیاه رو دیدن میدونند که هیچ اشاره ای به این سنگ نشد! البته رایان کوگلر (سازنده فیلم پلنگ سیاه) گفتن که اشاره ای نشد چون دوست نداشتند تمرکز داستان فیلم بهم بخوره . پس اگر در واکاندا باشه در فیلم "جنگ بینهایت" معلوم میشه.

 

14- باکی رهبر گروه سگ های جنگی خواهد شد!

باکی بارنز - سگ های جنگی

همانطور که در این مقاله گفتیم یکی از صحنه های پس از تیتراژ پلنگ سیاه به «باکی بارنز» (سرباز زمستانی) اشاره میکند. ما میبینیم که باکی دیگر تحت تاثیر اون شستشوی مغزی نیست و به نظر میرسه ذهنش خوب شده. وقتی هم که او ظاهر میشه بچه های اهل واکاندا فریاد میزنند "گرگ سفید" (The White Wolf) . گرگ سفید یکی از شخصیت های دنیای کمیک های پلنگ سیاهه که اینجا معرفی شده است. او اسمش هانتر بود و سفید پوست بود و تچاکا (پدر تچالا) او را به فرزند خواندگی قبول کرد. او بعدا به تچالا حسودی کرد و به دشمنش تبدیل شد. اما در هر حال در دنیای کمیک رئیس پلیس واکاندا بود و البته رهبر گروهی به نام "سگ های جنگی" (War Dogs) که البته در زبان واکاندایی بهشون Hatut Zeraze گفته میشه. سگ های جنگی را میتوان زبده ترین و ماهر ترین قاتلین و جاسوسان واکاندا دانست. بنابراین طبق این فرضیه باکی قراره در جنگ بینهایت به رهبر سگ های جنگی واکاندا تبدیل بشه!

 

13- تچالا دوباره کیل مانگر را خواهد دید

کیل مانگر

وقتی معلوم شد اریک کیل مانگر در واقع پسرعموی تچالا هستش باعث شد تا صحنه آخر فیلم پلنگ سیاه خیلی دردآور شود. کلا خوبی فیلم پلنگ سیاه این بود که مثل تمام درام های سلطنتی پر است از پیچیدگی ها و مسائل غیر منتظره. البته تچالا آدم خوبیه و دلش نمیخواست کیل مانگر بمیره. ولی او خودش مسیر مرگ را انتخاب کرد (چون ترجیح میداد بمیره ولی زندانی نشه) . خیلی ها میگن در قسمت دوم پلنگ سیاه یا حتی در جنگ بینهایت تچالا دوباره مجبور میشه از گیاه "قلبی شکل" (که قدرت هاش رو از اون میگیره) استفاده کنه. البته اریک اونا رو سوزوند. پس باید دوباره رویش پیدا کنند و بعد تچالا اون رو میخوره و قادر میشه با ارواح پلنگ های سیاه قبلی ملاقات کنه . در اینجاست که روح کیل مانگر رو میبینه و این بار دیگه درست و حسابی باهاش خداحافظی میکنه.

 

12- اورت راس در فیلم کاپیتان مارول حاضر خواهد بود

 اورت راس در فیلم کاپیتان مارول حاضر خواهد بود

اورت راس (با بازی «مارتین فریمن» حداقل دو بار زندگی خودش رو در فیلم پلنگ سیاه به خطر میندازه (یه بار هم که «ام باکو» تهدیدش میکنه اگه ساکت نشه میخورتش!) . او به واکاندا خیلی کمک میکنه و مهارت هایش در خلبانی هم خیلی به کار گرفته میشن (راس سعی میکنه به پیشنهاد «شوری» هواپیماهایی که دارن فلز گرانبهای "وایبرینیوم" رو به خارج از واکاندا میبرن ، هدف قرار بده). به همین دلیل هواداران میگن ارتباطی بین آقای راس و شخصیت «کاپیتان مارول» وجود داره. چون اونا هر دوشون خلبان های ماهری هستند. طبق این فرضیه نسخه جوان تر اقای اورت راس در فیلم کاپیتان مارول هستش چون داستان این فیلم قراره در دهه 90 میلادی رخ بده.

 

11- سنگ روح هنوز هم در واکاندا میباشد!

 سنگ روح هنوز هم در واکاندا میباشد!

برخی هواداران هنوز عقیده دارند که سنگ بینهایت روح در واکاندا هستش. به عقیده اونا این سنگ باعث میشه که تچالا بتونه با ارواح گذشتگان خودش ارتباط برقرار کنه . اونا میگن این سنگ در میان توده ای از فلز وایبرینیوم قرار داره و واکاندایی ها هنوز اونقدر حفاری نکرده اند که بتونند بهش برسند! برخی هم میگن که قدرت های گیاه قلبی شکل از این سنگ گرفته میشه . طبق فرضیه اونا حالا که قراره دوباره این گیاه را از نو بکارند پس شاید به طور اتفاقی به این سنگ هم دست پیدا کنند.

 

10- نیمور شخصیت خبیث قسمت دوم فیلم پلنگ سیاه خواهد بود

نیمور 

همانطور که قبلا در این مقاله گفته شد، «نیمور» شاه آتلانتیس از دشمنان پلنگ سیاه محسوب میشود. اولش او و تچالا با هم تفاهم داشتند چون هر دو از خاندان سلطنتی به شمار میان و به همین دلیل هر از گاهی به هم کمک میکردند . تا اینکه نیمور کاری نابخشودنی انجام داد. او که تحت تاثیر "نیروی فونیکس" قرار داشت کشور واکاندا را با موجی عظیم از اقیانوس دچار سیل کرد و صدها نفر رو کشت و خرابی زیادی بر جا گذاشت. تچالا بعدها به عضویت گروه "ایلومیناتی" (Illuminati) در آمد که در آن مهم ترین و تاثیرگذارترین شخصیت های مارول عضو بودند. نیمور هم بود . ولی تچالا هرگز بهش اعتماد نداشت . بارها هم بهش اخطار کرد که به خاطر کاری که کرده میکشتش. در هر حال کسانی که فرضیه رو مطرح میکنند اعتقاد دارند جنگ بین دو پادشاه که یکی صاحب واکاندا است و دیگری صاحب آتلانتیس میتونه خیلی جذاب باشه. ضمن اینکه میتونه بالاخره پای نیمور رو به دنیای سینمایی مارول باز کنه (گفته میشه مارول مدتیه خیلی بی سر و صدا رایت سینمایی نیمور رو از یونیورسال پس گرفته. این خبر رو بخونید).

 

9- ام باکو علیه تچالا خواهد شد

ام باکو

«آم باکو» رهبر قبیله "جاباری" (Jabari)    هستش که از دشمنان معروف پلنگ سیاه به نام «من ایپ» به شمار میاد. اما در فیلم پلنگ سیاه دیدیم که به یار و متحد تچالا (پلنگ سیاه) تبدیل میشه. کلا شخصیت محبوبی در فیلم بود و هواداران ازش خیلی استقبال کردند. اما همانطور که گفته شد ایشون از دشمنان معروف پلنگ سیاه در دنیای کمیک به حساب میاد و آدم قابل اعتمادی نیست. در ابتدای فیلم هم دیدیم که به دنبال مبارزه و شکست دادن تچالا هستش تا تاج و تخت واکاندا رو به دست بیاره. بنابراین برخی عقیده دارند که ام باکو در قسمت دوم علیه تچالا میشه.

 

8- اورت راس قراره تبدیل بشه  به کولسون جدید دنیای سینمایی مارول

 اورت راس قراره تبدیل بشه کولسون جدید دنیای سینمایی مارول

ما در ابتدای پیدایش دنیای سینمایی مارول حضورهای زیادی داشتیم از مامور «فیل کولسون» او در واقع یکی از خط های رابط بین فیلم های مارول بود . تا اینکه در فیلم اونجرز کشته شد و سپس در سریال "مامورین شیلد" حضور یافت و دیگر اثری ازش در آثار سینمایی دیده نشد. اما به نظر میرسه حالا این آقای اورت راس هستش که قراره نقشی شبیبه به کولسون در دنیای سینمایی مارول داشته باشه. او برای "سیا" کار میکنه و منطقیه که این سازمان بخواد یک جورایی با جامعه ابرقهرمانان ارتباط داشته باشه. همچنین همونطور که پیشتر نیز گفته شد احتمالا ایشون در فیلم کاپیتان مارول هم باشه.

 

7- ناکیا به تچالا خیانت خواهد کرد

 ناکیا به تچالا خیانت خواهد کرد

در دنیای کمیک گروه محافظین شخصی تچالا (پلنگ سیاه) را Dora Milaje مینامند. دو عضو اصلی این گروه «ناکیا» (Nakia) و «اوکویه» (Okoye) بودند . ضمنا در دنیای کمیک اونا به عنوان همسران احتمالی تچالا بودند (این کار را انجام دادند تا بین قبایل مختلف واکاندا صلح برقرار بشه) . اوکویه که زیاد به تچالا تمایلی نداشت ولی ناکیا شیفته اش شد. در فیلم پلنگ سیاه شاهد هستیم که ناکیا دوست دختر سابق تچالا هستش و خودش رو جزو محافظین شخصی تچالا محسوب نمیکنه. اما در دنیای کمیک سابقه داشته که ناکیا به شخصیت خبیثی به نام Malice تبدیل بشه (او به خاطر حسادت، به خیلی از زنان نزدیک به تچالا حمله کرد). بنابراین طرفداران این فرضیه هم احتمال میدهند همچین اتفاقی در قسمت دوم پلنگ سیاه رخ بده. البته خیلی بعیده چون ناکیا (که نقشش رو «لوپیتا نیونگ» بازی کرد) در قسمت اول هیچ علامت و نشانه ای از خباثت ار خودش بروز نداد!

 

6- باکی به کاپیتان آمریکا تبدیل نخواهد شد!

خب ما در این مقاله احتمال داده بودیم که احتمالا در فاز بعدی باکی بارنز به کاپیتان آمریکای جدید تبدیل خواهد شد. چون اولا قرارداد کریس اوانز رو به اتمامه و خودش گفته تمایلی نداره که دوباره این نقش رو بازی کنه و همچنین شواهد نشان میدهند که او قراره در انتهای فاز 3 کشته بشه و چه کسی بهتر از باکی بارنز که جانشین او بشه؟ چون در دنیای کمیک سابقه داشته این اتفاق بیفته. اما طبق این فرضیه باکی قرار نیست این کار رو بکنه چون صحنه بعد از تیتراژ فیلم پلنگ سیاه نشون میده از موندن در واکاندا راضی هستش. ضمن اینکه اگه به گرگ سفید تبدیل بشه احتمالش زیاده اونجا بمونه. راستش رو بخواهید این فرضیه منطقی هم به نظر میاد چون باکی که به عنوان یک قاتل شناخته میشه چطور میتونه در قالب کاپیتان آمریکا مقبولیت پیدا کنه؟ ضمن اینکه او با توجه به سوابق بد خودش به نظر میاد در کشوری مثل واکاندا راحت تر بتونه زندگی بکنه.

 

5- تونی استارک از فن آوری واکاندا برای ساخت زره جدید خودش استفاده میکنه

  تونی استارک از فن آوری واکاندا برای ساخت زره جدید خودش استفاده میکنه

براساس اون چیزی که از تریلرهای جنگ بینهایت دیده ایم به نظر میرسه که زره جدید تونی استارک از نوع Bleeding Edge باشه که قبلا در کمیک بوک ها دیده شده . ولی جوری دور گردنش میپیچه که آدم رو یاد فن آوری به کار رفته در لباس پلنگ سیاه میندازه  که توسط خواهر تچالا یعنی شوری ساخته شده. ضمن اینکه واکاندا یک برنامه تحقیقاتی در کالیفرنیای آمریکا تاسیس کرده که شوری مدیر آنجاست. پس احتمال اینکه تونی و شوری یکدیگر را در آنجا ملاقات کنند زیاده. قطعا ملاقات این دو نابغه با اون شخصیت پردازی جالبی که دارند میتونه خیلی جالب باشه. طبق این فرضیه تونی زره خودش رو با فن آوری های پیشرفته واکاندا ارتقا میده.

 

4- شوری جای برادر خودش رو میگیره

خواهر پلنگ سیاه

در این مقاله گفتیم خدمتتون که سابقه داشته که شوری به جای برادرش تچالا در قالب پلنگ سیاه ظاهر بشه. در فیلم پلنگ سیاه هم یه جایی هست که البته حالت کمدی داره و در آن شوری انگار میخواد برادرش رو به چالش بکشه ولی ناگهان به شوخی میگه که لباسی که بر تن کرده خیلی تنگه پس بهتره زودتر مراسم رو شروع کنند! ضمن اینکه شخصیت شوری در فیلم پلنگ سیاه خیلی باحال از آب درآمد و همه ازش خوششون اومد پس امکانش هست که در قسمت های بعدی شوری به دلایلی جای برادرش رو بگیره چون همه از این تصمیم استقبال میکنند (درست مثل دنیای کمیک بوک).

 

3- فن آوری واکاندایی کلید غلبه بر ثانوس خواهد بود

واکاندا

واقعا تا به حال شاهد تهدیدی به بزرگی و عظمت ثانوس در MCU نبوده ایم. مخصوصا که قراره به قدرت های نامحدود سنگ های بینهایت هم دست پیدا کنه. شاید میشد گفت که قبلا فقط آزگارد بود که شاید میتونست در مقابل او و لشگرش مقاومت کنه ولی اونم که دیگه نابود شده است. بنابراین اونایی که این تئوری رو مطرح میکنند میگن قراره که واکاندا و فن آوری های آن نقش بسیار مهمی در شکست دادن ثانوس ایفا کنند و بیخود نبود که مارول اصرار داشت فیلم اختصاصی پلنگ سیاه رو حتما قبل از جنگ بینهایت اکران کنه تا ملت با فن آوری های آنجا آشنا بشن. ضمن اینکه واکاندا مملو از فلز مهمی به نام وایبرینیوم است که میتونه در شکست دادن ثانوس نقش کلیدی داشته باشه.

 

2- واکاندا به مهاجرین آزگاردی پناه خواهد داد

ازگارد

در پایان فیلم "ثور: رگناورک" دیدیم که اهالی آزگارد سرزمین خودشون رو از دست دادند و سوار سفینه ای شدند تا به سیاره ای دیگر بروند. ثور هم تصمیم گرفت این سیاره، زمین باشد. پس یعنی اونا دارن میان به کره زمین. ضمن اینکه در تریلرها دیده ایم که لشگر ثانوس به واکاندا حمله میکنه و شاید خود ثانوس هم به اونجا بره. پس دلیلش چی میتونه باشه؟ خیلی ها میگن که دلیلش اینه که سنگ بینهایت روح نزد هایمدال است و وقتی ازگاردی ها به واکاندا پناه میبرند، ثانوس و افرادش هم به اونجا حمله میکنند! دلیلی که برای این فرضیه ذکر میشه اینه که در صحنه نخست پس از تیتراژ پایانی فیلم پلنگ سیاه دیدیم که تچالا رفته به سازمان ملل و قول میده که کشورش نقش بیشتری در کمک به دیگر کشورها و مردمان جهان ایفا کنه. خب یکی از این کمک ها میتونه پناه دادن به مهاجرین آزگاردی باشه!

 

1- سگ های جنگی با دکتر استرنج متحد خواهند شد!

 سگ های جنگی با دکتر استرنج متحد خواهند شد!

وقتی در فیلم پلنگ سیاه دیدیم که کیل مانگر به تاج و تخت واکاندا میرسه ، سعی میکنه از گروه سگ های جنگی استفاده کنه تا سلاح های واکاندا رو به دست جوامع سیاه پوست جهان برسونه . او میگه که اعضای این گروه در شهرهایی نظیر نیویورک، لندن و هنگ کنگ مستقر هستند. اینها همه شهرهای مهمی هستند ولی به نظرتون یه کم آشنا نمیان؟ بله درسته ... اینا همون شهرهایی هستند که خانه مرموز  دکتر استرنج به نام "سانکتوم سانکتوروم" در آنجا بنا شده. ضمن اینکه وسایل جادویی در آنجا نگهداری میشوند. بنابراین اگر تهدیدی مثل ثانوس بیاد، گروه سگ های جنگی واکاندا میتونه با دکتر استرنج متحد بشه چون به گفته کیل مانگر از قبل در این شهرها مستقر هستند.

 

 مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مشابه:

10 فن تئوری برتر کاربران سایت SPIDEY.IR درباره نحوه ورود شخصیت های فیلم های فاکس به MCU

15 داستان و کراس اور برتری که میخواهیم پس از توافق دیزنی و فاکس در دنیای سینمایی مارول (MCU) ببینیم

20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست باشند!

10 فن تئوری برتر درباره انتقام جویان که ممکنه درست باشند!

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

15 فن تئوری برتر درباره MCU که ممکنه درست باشند!

15 فن تئوری برتر درباره DCEU که ممکنه درست باشند!

10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند !

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Marc Spector
#1 Marc Spector 1396-12-11 09:10
طرح های جالبی هستن،فقط در ارتباط با نظریه سنگ روح من یه چیزی باید خدمتتون عرض کنم.
ببینید مارول و کلا دست اندر کاران فیلم پلنگ سیاه خیلی روی رنگین پوستان اومدن تعصب به خرج دادن و اصرار کردن که واکاندا خودش تونسته رو پای خودش واسته و یکی از عوامل موفقیت واکاندا در پیشرفت و تکنولوژیش رو همون مخفی بودن از نظر جهان ابراز کردن و اینکه تاحالا مستعمره نبوده انگار یه جورایی میخواد بگه که کشور های دیگه افریقایی به این دلیل موفق نیستن که مستعمره بودن و استعمارگرا نذاشتن رو پای خودشون وایستن.بنابراین یا باید قضیه سنگ روح رو جوری جلوه بدن که اقتدار واکاندا حفظ بشه و اونرو به گذشته های خیلی دور ربط بدن یا باید همون قضیه هایمدال رو عملی کنن.
البته من یه حسی بهم میگه اون شمشیر هایمدال کارهای بیشتری میتونه انجام بده.
نقل قول کردن
ramtin_sh
#2 ramtin_sh 1396-12-11 09:52
یه فرضیه ای دیگه هم هست که من خیلی دیدم اونم اینه که مثه اینکه قراره تونی یه دستشو از دست بده چون تو همین گیفی هم که گذاشتین برا زرهش میگن خیلی اون دستی که عینکو ورمیداره نازکه و تو عکسی که رو لباسا زدن همون دست قبلی نصفشو یه سلاح گنده گرفته و میگن که نمیتونه دستش اونجا باشه که
نقل قول کردن
Bowman
#3 Bowman 1396-12-11 11:43
نمیدونم کدومشون درسته.. فقط میدونم تاثیرگذارترین شخصیت در فاز سوم MCU پلنگ سیاه هستش! نصف بیشتر فن تئوری ها توش واکاندا دخیله! (هرچند نباید تاثیر دکتر استرنج رو هم فراموش کرد)
نقل قول کردن
M.S.H_logan
#4 M.S.H_logan 1396-12-11 12:07
خواهشا این مشکل سایتو درست کنید دیگه
من ۳۰ دقیقه یه نظر مینوسم و بعد میام که رمزو میزنم که بفرستم اصلا کار نمیکنه ۱۰ بار رمزو عوض میکنم بازم همونه
خواهشا درستش کنید من سایت شما رو دنبال میکنم چون واقعا محشره
نقل قول کردن
tab
#5 tab 1396-12-11 12:24
به نظر من سنگ بینهایت تو واکانداست.دلیل اینکه به ما نمی گن چرا هم به نظرم واسه اینه که خودشون می خواستن از دنیا مخفی بمونه،واسه همین بهش اشاره نمیشه؛و امکان داره تو فیلم وقتی دیگر قهرمانان بفهمن،اونا هم تعجب کنند.البته امکان داره دست هایمدال هم باشه وگرنه چرا به سفینه ازگاردی ها حمله میکنه،مطمئنا از کجا می خواد بفهمه یک از سنگ ها دست لوکیه. ولی به نظر من امکان داره،اول بره سراغ سنگ کالکتور و سنگ ها یه ارتباطی هایی با هم داشته باشن،یا به صورتی تونسته باشه سنگ ها رو ردیابی کنه.در هر صورت به نظر من اول می ره سراغ کالکتور،همون طور هم که توی یکی از صحنه های لو رفته نشون داده شد نگهبانان توی جایین که ثانوس داره با کالکتور می جنگه(البته می تونه یکی از افرادش باشه جون ثانوی رو نشون ندادن) و نگهبانان به دنبال ثانوس به سمت سفینه ازگاردی ها می رن ولی دیر می رسن و به ثور بر می خورن.البته می تونه برعکس باشه و اول به ثور بر بخورن،بعد ثور می ره به زمین تا به انتقامجویان خبر بده و نگهبانان بعدش می رن سراغ کالکتور چون یکی از سنگ ها پیششه و امکان داره ثانوس بره سراغش.دومی امکانش بیشتره چون وقتی به ثور بر می خورن هیچ اثری از جنگ بینشون دیده نمی شه.
من از طرفداران پروپاقرص سریال شرلوک و مارتین فریمن بودم، واسه همین خوشحال میشم اگه 8 و12 اتفاق بیفته.منتظر رو به رو شدنش با بندیکت کامبربیچ هستم.
مورد 2هم امکانش هست و امکان داره برخی از ازگاردی ها جون سالم به در ببرد و به واکاندا برن.
مورد هفت هم به نظرم اتفاق می افته، می تونه تو قسمت دوم پلنگ سیاه اتفاقاتی بی افته کهکم کم منفی بشه و می تونه از شخصیت های منفی قسمت سوم بشه.
نقل قول کردن
علی قدیانی
#6 علی قدیانی 1396-12-11 12:34
به نقل از M.S.H_logan:
خواهشا این مشکل سایتو درست کنید دیگه
من ۳۰ دقیقه یه نظر مینوسم و بعد میام که رمزو میزنم که بفرستم اصلا کار نمیکنه ۱۰ بار رمزو عوض میکنم بازم همونه
خواهشا درستش کنید من سایت شما رو دنبال میکنم چون واقعا محشره

منظورت تصویر امنیتیه؟
نقل قول کردن
amirjjyy
#7 amirjjyy 1396-12-11 13:42
قضیه مشکوک دیگ قضیه فاکسه که هنوز توافق نهایی نشده میخواد سریع دکتر دوم و موج سوارو بسازه باتوجه به اینکه دیزنی هشتاد درصد علاقش برای خرید به دست اوردن بخش کامل مارول بود حالا بیاد دست به سینه بشینه ببینه فاکس بازم چهارشگفت انگیرو خودش میسازه ؟ قضیه ونومم که خیلی عجیبه هنوز کامل مشخص نشده چی به چیه سونی با خودش چی فکر کرده ونوم بدون اسپایدر من و پیتر پارکر نظرم اینه که اینا همش تقشه ماروله و فیلم دکتر دوم و موج سوار که فاکس قرارا اسمن بسازه زیر نظر ماروله و سودش میره تو جیب دیزنی و ونومم حسم میگه اونم تو mcu جریان داره و نگفتن اینا برای اسپویل نشدن اونجرز ۳ و ۴ هست
(معلومه دارم همش به خودم امید الکی میدم؟؟)
نقل قول کردن
Hasan Spider
#8 Hasan Spider 1396-12-11 14:20
مقاله مثل همیشه عالی بود. با اینکه میدونستم اسپویل میشم ولی بازم خوندمش و کاملا راضی ام.
ولی یه سوال : درسته که میدگارد یا زمین خودمون در دنیای مارول دارای اهمیت زیادی هستش. ولی اگه قرار باشه سنگ بینهایت روح هم از اول در زمین (واکاندا) باشه یجورایی به دنیای کیهانی مارول بی احترامی میشه. با اینکه با این نظریه که میگه سنگ روح در واکاندا هستش حال میکنم ولی بهتره طور دیگه ای باشه.
نقل قول کردن
Hasan Spider
#9 Hasan Spider 1396-12-11 14:29
استاد ترابی میخوستم بدونم برنامه ای واسه ترجمه کمیک Black Panther Prelude ندارین ، اگه دارین میخواستم واسه ادیتش پا پیش بزارم. یا دیگر کمیک های Marvel's Prelude که به دنیای سینمایی مارول ربط داره.
نقل قول کردن
M.S.H_logan
#10 M.S.H_logan 1396-12-11 14:38
به نقل از Gobby:
به نقل از M.S.H_logan:
خواهشا این مشکل سایتو درست کنید دیگه
من ۳۰ دقیقه یه نظر مینوسم و بعد میام که رمزو میزنم که بفرستم اصلا کار نمیکنه ۱۰ بار رمزو عوض میکنم بازم همونه
خواهشا درستش کنید من سایت شما رو دنبال میکنم چون واقعا محشره

منظورت تصویر امنیتیه؟

آره، متنو مینویسم(۱۲ خط بود تایپ کرده بودم) میام تصویر امنیتی رو مینوسیم و میزنم که بفرسته نه قبول میکنه نه قبول نمیکنه اصلا هیچ کاری نمیکنه اول بارم نیس این مشکل پیش میاد واسه من
ممنون که پی گیر بودین
نقل قول کردن
علی قدیانی
#11 علی قدیانی 1396-12-11 14:58
به نقل از M.S.H_logan:
به نقل از Gobby:
به نقل از M.S.H_logan:
خواهشا این مشکل سایتو درست کنید دیگه
من ۳۰ دقیقه یه نظر مینوسم و بعد میام که رمزو میزنم که بفرستم اصلا کار نمیکنه ۱۰ بار رمزو عوض میکنم بازم همونه
خواهشا درستش کنید من سایت شما رو دنبال میکنم چون واقعا محشره

منظورت تصویر امنیتیه؟

آره، متنو مینویسم(۱۲ خط بود تایپ کرده بودم) میام تصویر امنیتی رو مینوسیم و میزنم که بفرسته نه قبول میکنه نه قبول نمیکنه اصلا هیچ کاری نمیکنه اول بارم نیس این مشکل پیش میاد واسه من
ممنون که پی گیر بودین

اونوقت یه سوال با گوشی وارد میشی یا با کامپیوتر؟ اگه با گوشی و اینترنت سیم کارت هستی شاید واسه همین باشه چون تو این مورد گاهی بقیه هم مشکل داشتن ولی در غیر اینصورت مشکل از شماست چون بقیه این مشکلو ندارن
اگه دیدی نه رد کرد نه قبول روی تصویر امنیتی جدید کلیک کن شاید درست بشه
نقل قول کردن
؟؟؟؟
#12 ؟؟؟؟ 1396-12-11 15:23
سنگ روح توي شمشيري هستش كه هايمدال داره چون هم هللا دنبال اون بود و همينطور هايمدال مرض نداره كه الكي جون خودشو به خطر بندازه تا اون شمشير رو ورداره.در ظمن هممون مي دونستيم كه تهش هلا توسط ساتور كشته ميشه و ثور هم اينو مي دونست پس هايمدال كه انقدر باهوشه ندونه! پس به خاطر سنگ توش اونو دزديد.در ظمن چرا قبل از اينكه هايمدال شمشير رو داشته باشه نمي تونست هيچ ار طباتي با تور بر قرار كنه!نظر شما چيه؟
نقل قول کردن
ramtin_sh
#13 ramtin_sh 1396-12-11 15:32
به نقل از ؟؟؟؟:
سنگ روح توي شمشيري هستش كه هايمدال داره چون هم هللا دنبال اون بود و همينطور هايمدال مرض نداره كه الكي جون خودشو به خطر بندازه تا اون شمشير رو ورداره.در ظمن هممون مي دونستيم كه تهش هلا توسط ساتور كشته ميشه و ثور هم اينو مي دونست پس هايمدال كه انقدر باهوشه ندونه! پس به خاطر سنگ توش اونو دزديد.در ظمن چرا قبل از اينكه هايمدال شمشير رو داشته باشه نمي تونست هيچ ار طباتي با تور بر قرار كنه!نظر شما چيه؟

هایمدال قدرتشو از شمشیر نمیگیره چون وقتی ثور همون اول اومد ازگارد پرسید هایمدال کجاست اسکراج گفت تحت تعقیبه و خیلی سخته گرفتنش چون میتونه همه رو ببینه و اونموقع که شمشیر نداشت پس اگه سنگم قرار باشه با هایمدال باشع دست خودشه نه تو شمشیر
بعدشم دلیلی که برگشت برا شمشیر این بود که هلا نتونه از بایفراست استفاده کنه
نقل قول کردن
M.S.H_logan
#14 M.S.H_logan 1396-12-11 15:35
به نقل از Gobby:
به نقل از M.S.H_logan:
به نقل از Gobby:
به نقل از M.S.H_logan:
خواهشا این مشکل سایتو درست کنید دیگه
من ۳۰ دقیقه یه نظر مینوسم و بعد میام که رمزو میزنم که بفرستم اصلا کار نمیکنه ۱۰ بار رمزو عوض میکنم بازم همونه
خواهشا درستش کنید من سایت شما رو دنبال میکنم چون واقعا محشره

منظورت تصویر امنیتیه؟

آره، متنو مینویسم(۱۲ خط بود تایپ کرده بودم) میام تصویر امنیتی رو مینوسیم و میزنم که بفرسته نه قبول میکنه نه قبول نمیکنه اصلا هیچ کاری نمیکنه اول بارم نیس این مشکل پیش میاد واسه من
ممنون که پی گیر بودین

اونوقت یه سوال با گوشی وارد میشی یا با کامپیوتر؟ اگه با گوشی و اینترنت سیم کارت هستی شاید واسه همین باشه چون تو این مورد گاهی بقیه هم مشکل داشتن ولی در غیر اینصورت مشکل از شماست چون بقیه این مشکلو ندارن
اگه دیدی نه رد کرد نه قبول روی تصویر امنیتی جدید کلیک کن شاید درست بشه

از گوشی وارد میشم و با وای فای پر سرعت
تصویر امنیتی هم گفتم بار ها عوض کردم ولی اون مشکلو باز داره
یه چیزی هروقت یه متن کوتاه مینویسم(مثل الان)مشکلی نداره ولی وقتی یه متن بلند مینویسم اشکال پیدا میکنه
نقل قول کردن
علی قدیانی
#15 علی قدیانی 1396-12-11 17:06
#15
با pc یا یه گوشی دیگه وارد شو
اگه مورد همگانی باشه و لازم باشه مدیر فنی خودش درستش میکنه
نقل قول کردن
Amir_marvel
#16 Amir_marvel 1396-12-11 20:11
مقاله عالی بود ولی با مورد اخر یعنی اتحاد استرنج و سگ های جنگی خیلی حال کردم
طبق مورد 5 یعنی تونی از ویبرانیوم برای ساخت زره استفاده میکنه
نقل قول کردن
علی قدیانی
#17 علی قدیانی 1396-12-11 20:20
اقای ilya boodaghi میشه دیگه لطفا هی این درخواستو همه جا مطرح نکنی؟
دفعه قبل یکی از کاربرا جوابتو داد و قبلا هم اقای ترابی گفته بودن که این پروژه سنگینیه برای همین فعلا نمیشه سراغش رفت با توجه به تعداد ادیتور ها و مترجمین
نقل قول کردن
KINGDEADPOOL
#18 KINGDEADPOOL 1396-12-11 21:42
با عرض سلام خدمت شما بنده ی نظری در مورد تانوس و نوع ب دست اوردن سنگ ها دارم(زیاد اهل کمیک نیستم ولی فیلم و سریال و انیمیشن های مارول و دی سی و ابرقهرمانه رو دنبال میکنم)
به نظرم تانوس اول میره سراغ کالاکتور که اونجا با گاردینز ی درکیری کوچیک پیش میاد و این چیزا ولی ب سنگ قدرت که توزاندار بود دست پیدا میکنه بعدش با استفاده از همون سنگ حالا ب طریقی جای لوکی رو مشخص میکنه یا خود لوکی بهش اطلاع میده و سنگ مکان (فضا)رو بدس میاره و تور ب گاردیزنی ها میپیونده
تا الان دوتا شدن
مورد سوم سنگ ذهن ویژن که گروه تاونس اونو براش میارن
ی سنگ هم ب احتمال نودونه درصد یا پیش ادم ولارکه و یا والارک اونو ی جایی پینهان کرده (سنگی که تو تور۲ بود منظورمه) میمونه سنگ زمان دکتر استرنج و سنگ روح
به نظرم تانوس کار سختی با گرفتن سنگ زمان از استرنج داشته باشهولی اون با استفاده از سنگ های ابدی که بدس اورده (دو یا سه تا)می تونه سنگ زمان رو هم از استرنج بگیره
در نتیجه سنگ روح باقی میمونخ که چن تا حالت مختلف داره اما سرتونو درد نیارم سنگ روح پیش هایمداله و یا خود هایمدال
خود سنگ روحه!!!! چون دیدم که میتونه همه جارو ببینه اما تو رویای ثور در اونجرز۲ دیدم که چشماش کور شده
و فکر میکنم تونی ممکنه دست هایمدال گرفته باشه(کسی تا حالا ب این موضوع فکر نکرده بیشتر فک میکنن وار ماشینه یا پیتره یا کاپ
اگه نظرم کمیتی چیزی اشکالی داره لطفا بگین ممنون
نقل قول کردن
Spider-Fan
#19 Spider-Fan 1396-12-11 22:56
#18
سلام
نظر شما میتونه تایملاین داستان باشه ولی چند تا نکته:

۱ ) سنگ قدرت دست سپاه نووا هست. چه ربطی به کالکتور
داره؟
۲ ) گاردینز اونجا چی کار میکردن؟ چجوری انقدر زود با خبر میشن؟
۳ ) اگه ثانوس به سنگ قدرت دست پیدا کنه چجوری سنگ فضا رو شناسایی میکنه؟ چه ربطی بهم دارن؟
۴ ) اصلا لوکی چرا باید سنگ رو به ثانوس بده؟ چه دلیلی داره؟
۵ ) ثانوس از کجا محل ویژن رو پیدا میکنه؟ به همین راحتی ؟
۶ ) اون سنگی که توی ثور ۲ بود اسمش ایثر هست که سنگ واقعیت هست. و توی موزه کالکتور نگهداری میشه. ربطی به آدام وارلاک داره مگه؟ و بعد آدام وارلاک که هنوز توی دنیای سینمایی معرفی نشده.
۷ ) اگه ثانوس به این راحتی سپاه نووا رو شکست بده دکتر استرنج که براش مثل آب خوردنه.
۸ ) هایمدال که نمیتونه سنگ بینهایت باشه! سنگ های بینهایت باقیمانده الهه ای قدرتمند به نام انتقام هستند. چجوری هایمدال میتونه باقیمانده الهه انتقام باشه؟
نقل قول کردن
KINGDEADPOOL
#20 KINGDEADPOOL 1396-12-12 11:24
به نقل از Spider-Fan:
#18
سلام
نظر شما میتونه تایملاین داستان باشه ولی چند تا نکته:

۱ ) سنگ قدرت دست سپاه نووا هست. چه ربطی به کالکتور
داره؟
۲ ) گاردینز اونجا چی کار میکردن؟ چجوری انقدر زود با خبر میشن؟
۳ ) اگه ثانوس به سنگ قدرت دست پیدا کنه چجوری سنگ فضا رو شناسایی میکنه؟ چه ربطی بهم دارن؟
۴ ) اصلا لوکی چرا باید سنگ رو به ثانوس بده؟ چه دلیلی داره؟
۵ ) ثانوس از کجا محل ویژن رو پیدا میکنه؟ به همین راحتی ؟
۶ ) اون سنگی که توی ثور ۲ بود اسمش ایثر هست که سنگ واقعیت هست. و توی موزه کالکتور نگهداری میشه. ربطی به آدام وارلاک داره مگه؟ و بعد آدام وارلاک که هنوز توی دنیای سینمایی معرفی نشده.
۷ ) اگه ثانوس به این راحتی سپاه نووا رو شکست بده دکتر استرنج که براش مثل آب خوردنه.
۸ ) هایمدال که نمیتونه سنگ بینهایت باشه! سنگ های بینهایت باقیمانده الهه ای قدرتمند به نام انتقام هستند. چجوری هایمدال میتونه باقیمانده الهه انتقام باشه؟


خیلی خوب یک ب یک سوال های شمارو جواب میدم
تو تور ۲ وقتی ایثر رو ازگاردی ها دادن دست کالکتور گفت یکی جور شد ۵ تا مونده پس من طبق این جمله و تیکه فیلی ک از اونجرز۳ لو رفت ک تانوس کاکتور رو زیر پای خودش داشت و گاردینز هم اونجا بودن بخواتر همون ثانوس میره سراغش چون فکر میکنم برای ثانوس کار میکنه سوال دوم هم نمیدونم تو تریلر لو رفته گاردینز اونجا بودن من طربق دیده هام گفتم
تیتان دیوانه جز قوی ترین ها نمیتونه از پس چن تا نوایی بر بیاد؟!؟°¿ ناسلامتی خبیث اصلیه ب راحتی بدستش میاره سنگ قدرت رو
در ضمن تو اینستای یکی از کارگردان ها یا نویسنده ها بود (تو کانال تلگرام سایت زده بودن) لوکی با ثانوس همکاری میکنه
میمونه جای ویژن
خو سنگ ذهن رو خود ثانوس ب لوکی داد که بره زمین و اونجرز یک شکل گرفت پس جای سنگ ذهن رو میدونه
ایثر هم وقتی سنگ قدرت تو موزه کاکلتور توسط دستیارش منفجر شد دیگه اثری ازش نشد
هایمدال رو هم گفتم ی سنگه چون کسی این حدس رو نزده بود خخخخخخخخ
نقل قول کردن
Spider-Fan
#21 Spider-Fan 1396-12-12 16:01
به نقل از KINGDEADPOOL:
به نقل از Spider-Fan:
#18
سلام
نظر شما میتونه تایملاین داستان باشه ولی چند تا نکته:

۱ ) سنگ قدرت دست سپاه نووا هست. چه ربطی به کالکتور
داره؟
۲ ) گاردینز اونجا چی کار میکردن؟ چجوری انقدر زود با خبر میشن؟
۳ ) اگه ثانوس به سنگ قدرت دست پیدا کنه چجوری سنگ فضا رو شناسایی میکنه؟ چه ربطی بهم دارن؟
۴ ) اصلا لوکی چرا باید سنگ رو به ثانوس بده؟ چه دلیلی داره؟
۵ ) ثانوس از کجا محل ویژن رو پیدا میکنه؟ به همین راحتی ؟
۶ ) اون سنگی که توی ثور ۲ بود اسمش ایثر هست که سنگ واقعیت هست. و توی موزه کالکتور نگهداری میشه. ربطی به آدام وارلاک داره مگه؟ و بعد آدام وارلاک که هنوز توی دنیای سینمایی معرفی نشده.
۷ ) اگه ثانوس به این راحتی سپاه نووا رو شکست بده دکتر استرنج که براش مثل آب خوردنه.
۸ ) هایمدال که نمیتونه سنگ بینهایت باشه! سنگ های بینهایت باقیمانده الهه ای قدرتمند به نام انتقام هستند. چجوری هایمدال میتونه باقیمانده الهه انتقام باشه؟


خیلی خوب یک ب یک سوال های شمارو جواب میدم
تو تور ۲ وقتی ایثر رو ازگاردی ها دادن دست کالکتور گفت یکی جور شد ۵ تا مونده پس من طبق این جمله و تیکه فیلی ک از اونجرز۳ لو رفت ک تانوس کاکتور رو زیر پای خودش داشت و گاردینز هم اونجا بودن بخواتر همون ثانوس میره سراغش چون فکر میکنم برای ثانوس کار میکنه سوال دوم هم نمیدونم تو تریلر لو رفته گاردینز اونجا بودن من طربق دیده هام گفتم
تیتان دیوانه جز قوی ترین ها نمیتونه از پس چن تا نوایی بر بیاد؟!؟°¿ ناسلامتی خبیث اصلیه ب راحتی بدستش میاره سنگ قدرت رو
در ضمن تو اینستای یکی از کارگردان ها یا نویسنده ها بود (تو کانال تلگرام سایت زده بودن) لوکی با ثانوس همکاری میکنه
میمونه جای ویژن
خو سنگ ذهن رو خود ثانوس ب لوکی داد که بره زمین و اونجرز یک شکل گرفت پس جای سنگ ذهن رو میدونه
ایثر هم وقتی سنگ قدرت تو موزه کاکلتور توسط دستیارش منفجر شد دیگه اثری ازش نشد
هایمدال رو هم گفتم ی سنگه چون کسی این حدس رو نزده بود خخخخخخخخ


آقا ایثر که سنگ واقعیته!!! نه سنگ قدرت!!! و دست کالکتوره
این تئوری که لوکی سنگ فضا رو میده به ثانوس احتمال ۹۰% درسته. ولی نه اون جوری که شما میگی! این تئوری اینه که ثانوس به آزگاردی ها حمله میکنه و ثور را تا حد مرگ میزنه و لوکی برای نجات برادرش سنگ رو به ثانوس میده. احتمالا منظور از همکاری اینه.
نقل قول کردن
Ice Man
+1 #22 Ice Man 1396-12-18 02:57
سلام من یه چند وقتی نبودم تو سایت یعنی فرصت نمیکردم ولی حالا دیگه برگشتم اول یه خسته نباشید بگم به همگی و بعد راجب فن تئوری ها...15-سنگ روح از همه سنگ های بی نهایت مرموز تره حتی شاید ثانوسم نتونه وقتی پیداش کرد کامل کنترلش کنه شاید یه جایی توی واکاندا یا یه جای دیگه مخفیه و اونجرز اول علیه ثانوس ازش استفاده کنه یعنی مثلا تونی ازش سلاح بسازه یا شاید دست بلک پنتر و مردم واکانداست بوده اما یه جای دیگه مخفیش کردن یا شاید این همه وقت دست خوده تونی استارک بوده اما خودش هنوز خبر نداره 14+8+1-اگه باکی یه ارتش داشته باشه و با دکتر همکاری کنه که خیلی باحال میشه حتی شاید اریجین گرگ سفید تغییر کنه مثلا بعدا باکی یکی دیگه رهبر سگ های جنگی بشه که همون گرگ سفید کمیک ها باشه یعنی همونطور که بار ها گفتن بعد این فیلم همه چیز تغییر میکنه از جمله ابرقهرمان ها که شخصیت های دیگه ای از مارول فیلم ها رو تشکیل میدن و گروه های ابرقهرمانی جدید(به جا اونجرز البته شاید بازم ادامه پیدا کنه) پس یه کاپیتان آمریکای جدیدم لازم داریم و چون کاپ برخلاف بقیه شخصیت ها حتما نیاز به پیشینه از قبل داره کی بهتره باکی ! یعنی شاید یه مدت تو واکاندا و فیلم های بلک پنتر باشه اما میتونه تو فیلم های آینده تر به هویت کاپیتان آمریکا برسه در مورد گذشته اشم فکر نکنم زیاد مانع بزرگی باشه حتی شاید تو این فیلم های اخیر واقعیت تغییر (مثلا در کنار همون قضیه شخصیت های جدید و فاکس و...رایت ایکس من و ff که نیاز به مقدمه واسه وارد شدن به mcuدارن باکی هم به عنوان کاپ بعد تغییرات تو دنیای جدید سینمایی مارول میتونه بیاد) یا شایدم دکتر استرنج کمکش کنه یا آخر فیلم با دستکش و... 13+11-شاید تو قسمت 2 بلک پنتر روحش ببینه فقط اما بعد برگرده کلا ابرشرور های مارول همیشه جای برگشت دارن اما من که ترجیه میدم اگه قرار نیست تو فیلم های آینده دوباره برگرده روحشم نبینه ولی واقعا حیفه اینجوری همشون فوق العادن یه سه گانه کمه واسه بلک پنتر :-?
8+12-باحاله اما اگه آخرش مثل فیل کولسن واسه خودش یه شخصیت باحال توی مارول بشه البته شایدم نه دقیقا میتونه فقط از شخصیت های اصلی دنیای بلک پنتر باشه که تو فیلم های دیگه هم حضور پیدا میکنه 10-بالاخره یجوری باید وارد بشه اما تو همون کمیک ها هم که نیمور و بلک پنتر یهو با هم رو به رو نشدن یعنی نمیتونه بهترین مقدمه واسه وارد شدن پادشاه آتلانتیس به mcu واکاندا و بلک پنتر باشه ولی قطعا خیلی عالی میشه بعدشم نیمور میتونه تو فیلم های آینده هم حضور داشته باشه یا حتی اگه فیلم اختصاصیش رو هم ساختن انگیزه هاش رو بهتر درک کنیم 9-اینکه احتمالش خیلی زیاد مخصوصا حالا که تو قسمت اول ویلین نبود حتما شرور شدنش خیلی عمیق تر و جذاب تر میشه تو فیلم های آینده
5-خب معلومه که تو این فیلم تونی قوی نرین ذره هاش میسازه و از هر فناوری ای که بتونه هم استفاده میکنه جزئیات لباس بلک پنترم که حرف نداره اگه استفاده کنه ازشون تو ذرش عالی میشه 4-ممکنه چون تی چالا از واکاندا میره و یه رهبر میخوان مردمش موقتا جاش بگیره
3- اینم احتمالش زیاده از هر فناوری ای که بتونن استفاده میکنن 2-شاید واکاندا واسه خیلیا مثل باکی یا آزگاردی ها و...بهترین پناهگاه باشه و برن اونجا ولی دلیل حمله ثانوس ممکنه چیز دیگه ای باشه
پ.ن: چون که چند وقت نبودم راجب چند تا چیز دیگه هم نظرم همین جا میگم اول این که اصلا فکرشو نمیکردم فیلم بلک پنتر اینقدر موفق و شاهکار بشه باعث افتخار همه مارول فناس این فیلم 8) ثور راگناروک هم خیلی وقته اومده اما کیفیت بلوریش دیر اومد واسه همین تازه دیدمش خیلی باحال و فان بود یعنی اگه قسمت 1 و 2 ثور اقتباس متوسط رو به بالا از کمیک های ثور بود اما این بار دیگه مارول واقعا یه شاهکار از ورژن ثور خودش ساخت که یکی بهترین فیلم های اساطیری و فان و باحال و کمیک بوکی بود که دیدم در مورد dceu هم فکر نکنم این ریبوت خیلی کلی باشه مثلا آکوان و واندرومن رو عوض میکنن ! بعد موندم اگه دی سی فلش نداشت چی کار میکرد یه گندکاری رو با یکی دیگه عوض میکنه فکر میکردم میخواد به زور فلش پوینت اقتباس کنه معلوم میشد میخواد بعد این همه سال به فیلم جدید اختصاصی فلش گند بزنه تا فیلم هاش جمع و جور کنه فوقش بشه مثل days of future past ایکس من به هیچ وجهی وضع dceu رو بهتر نمیکنه چرا راحت این سری کنسل نمیکنن ریبوت بسازن یعنی کسی بتونه از فیلم جاستیس لیگ سر در بیاره ریبوت گیجش میکنه! :-* بعد مگه مشکل از بازیگرا بود ! مشکل از خوده وارنر و تصمیماتش و عوامل که واسه فیلم ها انتخاب میکنه بود واسه همین نمیدونم از ریبوت خوشحال باشم یا نه مثلا اگه بازیگر سوپرمن با کارگردانش عوض شدن وارنر یه سوپرمن کمیک بوکی تحویلمون میده !!!امیدوارم که همینطور باشه ای کاش سونی هم رایت اسپایدرمن بفروشه به مارول ولی فیلم ونومم خیلی خفن و باحاله ونوم بار ها ضد قهرمان بوده اگه تو mcu جریان داشته باشه میتونیم چند تا فیلم عالی ازش ببینیم من که الان فقط منتظر جنگ های بی نهایتم امیدوارم همه انتظارات رو برآورده کنه و فیلم موفقی بشه و تو فروش و نقدها و امتیاز ها هم کم نیاره و رکورد پرفروش ترین فیلم کمیک بوکی رو بزنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید