15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

اینها 8 چیزیه که قطعا میدانیم و 7 شایعه ای که شاید درست باشند!

مقدمه: وقتی سال 2019 بیاد و قسمت دوم جنگ بینهایت اکران بشه، فاز 3 دنیای فیلم های سینمایی مارول (MCU) هم به پایان میرسه. هنوز عنوان بخش دوم جنگ بینهایت اعلام نشده چون میگن اسپویلر داره و همین ما رو هیجان زده کرده پس معلومه قراره یه چیزای مهمی رو لو بده! پس از این فیلم MCU بیش از یک دهه قدمت خواهد داشت چون همه چیز در سال 2008 و با فیلم مرد آهنی شروع شد. کوین فایگی (رئیس مارول استودیوز) گفته که فاز بعدی (فاز 4) حال و هوای متفاوتی خواهد داشت. او البته جزئیاتی زیادی منتشر نکرده چون نمیخواهد چیزی از سرنوشت قهرمانان ما در مبارزه نهایی با «ثانوس» لو بره . ولی در هر حال چیزی که مسلمه اینه که هواداران برای دونستن برنامه های بعدی مارول له له میزنند . در این مقاله هم هر آنچه تا به حال درباره فاز 4 فیلم های مارول به دستمون رسیده را مرور میکنیم. 8 تای اول "تایید شده" هستند و 7 تای بعدی "شایعه های تایید نشده".

 

15- تایید شده: ترکیب گروه انتقام جویان عوض خواهد شد

تایید شده: ترکیب گروه انتقام جویان عوض خواهد شد

هنوز مطمئن نیستیم که پس از جنگ بینهایت چه بر سر اعضای اریجینال انتقام جویان می آید ولی «کوین فایگی» (رئیس مارول استودیوز») بارها تاکیید کرده که تغییراتی در راه است. چون واقعا نامردیه همچین نبرد عظیمی بر سر سرنوشت کل عالم رخ بده ولی هیچ تغییری هم نباشه. قطعا چهره های جدیدی در راه خواهند بود و خود فایگی به امثال "کاپیتان بریتانیا» و «نووا» و .. اشاره کرده که میتونند در کنار شخصیت هایی مثل مرد عنکبوتی، دکتر استرنج، پلنگ سیاه، مرد مورچه ای و واسپ،  اعضای جدید انتقام جویان باشند.  «کارول دانورز» (کاپیتان مارول) هم میتونه گزینه خوبی برای رهبری گروه جدید اونجرز باشه. حتی ممکنه مثل کمیک ها شاهد چند گروه اونجرز مختلف هم باشیم. مثلا Uncanny Avengers، New Avengers، Secret Avengers و ...

 

14- تایید شده: یک گروه جدید محافظین کهکشان در راه است

 یک گروه جدید محافظین کهکشان در راه است

«جیمز گان» در فیلم محافظین کهکشان 2 ، با معرفی گروه اریجینال محافظین کهکشان که البته گفته شد گروه اریجینال "یغماگران" (Ravagers)  هستند ، دست به کار بزرگی زد. او همچنین اعلام کرده که محافظین کهکشان 3 پایانی خواهد بود بر ماجراجویی های گروه فعلی محافظین کهکشان که اعضایش را گروت، راکت، درکس، گامورا، استار لرد و مانتیس تشکیل میدهند. بنابراین دست جیمز گان بازه تا از اعضای گروه اریجینال محافظین کهکشان در دنیای کمیک  (که در این مقاله معرفی شده اند)  یا حتی چهره های جدید مثل «نووا» «کوآزار» یا «آدام وارلاک» (که تایید شده در محافظین کهکشان 3 حضور داره) استفاده کنه.

 

13- تایید شده: SonyVerse جدا از MCU خواهد بود

 SonyVerse جدا از MCU خواهد بود

پس از موفقیت فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" سونی دوباره فیلش یاد هندوستان کرده و میخواد پروژه های انشعابی (اسپین آف) زیادی از مرد عنکبوتی بسازه. تو اینترنت به این پروژه ها لقب "سونی ورس" (SonyVerse) داده اند. فیلم ونوم با شرکت «تام هاردی» که قطعیه . همین طور فیلم مشترک «بلک کت» و «سیلور سیبل». الان حتی بحث ساخت فیلم های «کریون شکارچی» و «میستریو» و «شش خبیث» هم هست! البته سونی بدش نمیاد این فیلم ها هم مثل بازگشت به خانه در MCU باشند چون MCU الان پولسازترین برند سینمایی در جهانه و قطعا این میتونه به فروش فیلم هایش کمک کنه. به همین دلیل چندین بار روسای سونی گفتند این فیلم ها در MCU است ولی فایگی رد کرد (مثلا در اینجا، اینجا یا اینجا) . طبیعی هم هست. مارول استودیوز چرا باید اسم خودش روی فیلمی بذاره که سودش به جیب سونی میره؟ ضمن اینکه مارول دوست داشت از امثال ونوم و «نورمن ازبورن» و ... در ادامه های بازگشت به خانه استفاده بشه نه در فیلم های اختصاصی خودشون! در هر حال الان اوضاع خیلی گیج کننده است و معلوم نیست چه شخصیت هایی در کدوم یونیورس دیده خواهند شد. ولی چیزی که تا اینجا قطعا تایید شده اینه که SonyVerse از MCU جداست. فاتحه!

 

12- تایید شده: احتمال ساخت فیلم هایی با درجه R وجود داره

 احتمال ساخت فیلم هایی با درجه R وجود داره

پس از موفقیت فیلم های "لوگان" و "ددپول" که هر دو با درجه R ساخته شده اند به نظر میرسد دیگر استودیوها هم به دنبال ساختن چنین آثاری افتاده اند (درجه R یعنی فیلم هایی که خشن هستند یا صحنه های جنسی دارند و آدم های زیر 16 سال نمیتونند به تنهایی آنها را در سالن سینما تماشا کنند).  این در حالی است که دنیای سینمایی مارول و دی سی (MCU & DCEU) تا به حال چنین فیلم هایی  نداشته اند (البته سریال های مارول و نتفلیکس به درجه R نزدیک هستند). تا اینکه چند وقت پیش  آقای کوین فایگی در اظهار نظری جدید احتمال ساخت این جور فیلم ها را منتفی ندانست و گفت: "در حال حاضر ما روی فیلم های خشن که درجه محدود کننده R داشته باشند کار نمیکنیم ولی غیر ممکن هم نیست ". قطعا مارول استودیوز از ایده های جدید برای بسط دادن یونیورس سینمایی خودش استقبال میکنه و به همین خاطره که دنیای جادویی را با "دکتر استرنج" شروع کرد. بنابراین قطعا اگر فرصت را مناسب بدونه فیلم با درجه R هم میسازه و شخصیت های مناسب هم زیاد داره، از «گوست رایدر» و «مون نایت» گرفته تا «پانیشر» و «بلید»!

 

11- تایید شده: کراس اوری بین فیلم های سینمایی و سریال های نتفلیکس نخواهد بود

- تایید شده: کراس اوری بین فیلم های سینمایی و سریال های نتفلیکس نخواهد بود

هواداران بارها درخواست کرده اند که کراس اوری بین فیلم های سینمایی مارول و سریال های نتفلیکس انجام بشه ولی کوین فایگی گفته نه! او دلایل خوب و قانع کننده ای داره: "به نظرم عملکرد نتفلیکس بسیار عالی بوده و پاسخ من مثل همیشه اینه که همه چیز به زمان بندی بستگی داره. برای ما نوع حضور انها مهمه ، نه اینکه همین جوری الکی و برای چند لحظه بیان و برن!  این شخصیت ها برای ما مهم هستند و میخواهیم بخشی از داستان باشند . بهترین مثال بلک پنتر و اسپایدرمن هستند کاملا نشان دادند که مارول چطور شخصیت جدید وارد عالم خودش میکنه. یعنی میخواهم بگویم آنها بخشی از داستان بودند و الکی به فیلم اضافه نشده بودند.  ویژن و التران و واندا و برادرش پیترو هم به همین شکل وارد دنیای مارول شدند . ما برای شخصیت های خودمون وقت میزاریم و با احترام باهاشون برخورد میکنیم. جنگ بینهایت همین جوری هم کلی شخصیت داره و بنابراین تا زمانی که حس نکنیم شخصیت های نتفلیکس به درد داستان این فیلم میخورند، ازشون استفاده نخواهیم کرد" .

 ولی هواداران واقعا امیدوار بودند اعضای گروه "مدافعین" حتی برای دقایقی کوتاه در فیلم جنگ بینهایت حضور داشته باشند. ولی متاسفانه نمیشه که بشه. حتی چند وقت پیش «چارلی کاکس» بازیگر نقش دردویل گفته بود کاش اسپایدرمن و بلک ویدو در سریالش حضور پیدا میکردند ولی خودش هم میدونه همچین چیزی امکان پذیر نیست!

 

10- تایید شده: فاز 4 فیلم های مارول با  "مرد عنکبوتی بازگشت به خانه 2" افتتاح میشه

 فاز 4 فیلم های مارول با  مرد عنکبوتی بازگشت به خانه 2 افتتاح میشه

همانطور که در اینجا خبرش را دادیم، سونی و مارول تایید کرده اند که داستان بازگشت به خانه 2 تنها دقایقی پس از اتمام داستان قسمت چهارم اونجرز شروع میشود!  پس یعنی  مرد عنکبوتی بازگشت به خانه 2 اولین فیلم مارول در فاز 4 خواهد بود. همچنین فایگی اعلام کرده اسپایدرمن نقش کلیدی در فاز چهارم مارول خواهد داشت. واقعا جالب میشه که بعد از گرد و خاک «ثانوس» در جنگ بینهایت، MCU را برای اولین بار  از دید پیتر پارکر ببینیم. اینکه مارول میخواد فاز 4 خودش رو با این فیلم شروع کنه نشون میده که چقدر بهش اعتماد داره و چقدر این فیلم قراره مهم باشه.

 

9- تایید شده: مرگ شخصیت های قدیمی، دوره جدیدی را شروع خواهد کرد

 مرگ شخصیت های قدیمی دوره جدیدی را شروع خواهد کرد

راستش تا الان به جز «کوئیک سیلور» شاهد مرگ قهرمان مهمی در MCU نبوده ایم ولی حالا که جنگ بینهایت در راهه بارها و بارها تاکید شده که برخی از قهرمانان اصلی قطعا میمیرند (در این مقاله درباره اینکه احتمالا کدوم شخصیت ها میمیرند، توضیح داده شده). فایگی هم خودش گفته برخی از قهرمانان محبوب ما کشته خواهند شد. این یعنی اینکه دوران جدیدی در فاز 4 شروع خواهد شد. البته مساله قرارداد بازیگران قدیمی است و میدونیم که «کریس اوانز» و «رابرت داونی جونیور» بعد از جنگ بینهایت دیگه با مارول قرارداد نخواهند داشت.

 

8- تایید شده: تیم آپ های غیر منتظره ای خواهیم دید

تیم آپ های غیر منتظره ای خواهیم دید

فایگی در اینجا گفته که در آینده باید منتظر دیدن همکاری ها جالب و غیر منتظره بین ابرقهرمان ها باشیم. ما قبلا واقعا انتظار نداشتیم Team-Up ای بین هالک و ثور در "راگناروک" ببینیم ولی این اتفاق افتاد. یا مثلا تیم آپ بین مرد آهنی و مرد عنکبوتی در بازگشت به خانه یا حضور سرباز زمستانی در فیلم پلنگ سیاه و ...  پس در فاز 4 هم میشه شاهد فیلم های اشتراکی باشیم.

 

7- شایعه: قراره داستان معروف "تهاجم مخفی" مورد اقتباس قرار بگیره

قراره داستان معروف "تهاجم مخفی" مورد اقتباس قرار بگیره

در جشنواره کمیک کان امسال قطعا یکی از داغ ترین خبرها این بود که نژاد «اسکرال» (Skrulls) در فیلم اختصاصی کاپیتان مارول حضور خواهند داشت (خبرش اینجاست). حتی کانسپ آرت هایی هم از آنها منتشر شد که خیلی جالب بود (برای آشنایی با نژاد اسکرال ها ، این مقاله را بخوانید). البته خبرش تا حدی تعجب آور بود چون اسکرال ها اولین بار در کمیک های چهار شگفت انگیز خلق شده بودند و انتظار میرفت که رایت آنها در دست فاکس باشه (به همین دلیل هم مارول مجبور شد از «چیتاری» به جای اسکرال در فیلم اونجرز 1 استفاده کنه).  ولی انگار جدیدا مارول فهمیده که میتونه از نژاد های فضایی خودش مثل «سلستیال»، «واچر» و اسکرال استفاده کنه. از اون جالب تر اینه که خبر رسیده داستان فیلم  کاپیتان مارول در دهه 90 میلادی جریان داره. این یعنی اینکه ممکنه در فاز 4 شاهد اقتباس داستان معروف "تهاجم مخفی" (Secret Invasion) باشیم. در این داستان معروف معلوم شد که اسکرال ها (که میتونند خودشون را به شکل دیگران در بیاورند) از مدتها قبل جای برخی از قهرمانان و شخصیت های معروف مارول را گرفته اند. بنابراین شاید بقایای آنها از دهه 90 تا به حال در دنیای مارول حضور داشته اند تا زمینه را برای تهاجم مخفی اسکرال ها به زمین آماده کنند!

 

6- شایعه: مردان ایکس به خانه خود بازمیگردند

: مردان ایکس به خانه خود بازمیگردند

برگرداندن مردان ایکس از فاکس بعیده ولی غیر ممکن نیست. فایگی همیشه در صحبت های خودش لای در را برای بازگشت میوتانت های دوست داشتنی مارول باز گذاشته. به حرف هایش اگه دقت کنید هیج وقت نگفته اصلا امیدی برای بازگشت مردان ایکس نیست. و البته از یاد نبریم که زمانی حضور مرد عنکبوتی در MCU هم خواب و رویایی به نظر میرسید.  مردان ایکس از ستون های اصلی دنیای مارول هستند و در رویدادهای مهم و اخیری مثل AvX و Schism با اونجرز رویارویی داشته اند. این یعنی اینکه مارول هنوز بهشون در دنیای کمیک اهمیت میده و مثل "چهار شگفت انگیز" نیستند که مارول بخواهد عمدا کمیک هایشان را کنسل کند تا به فاکس ضربه وارد بشه! ضمن اینکه مارول و فاکس اخیرا با هم بده بستان هایی داشته اند. مثلا سریال موفق legion را مشترکا ساختند. همچنین مارول تونست در ازای دادن شخصیت Negasonic Teenage Warhead به فیلم ددپول، «ایگو» رو از فاکس برای محافظین کهکشان 2 بگیره. این یعنی اونا در پشت پرده با هم معاملاتی دارند!

اپدیت : همانطور که در اینجا خبر داده شد، دیزنی در حال مذاکره با فاکس است تا بخش سینمایی فاکس را خریداری کند.

 

5- شایعه: شخصیت دیگری جانشین استیو راجرز میشه

شایعه: سپر کاپیتان به دست فرد دیگری میرسه

احتمالات و گمانه زنی های زیادی وجود داره مبنی بر اینکه «کریس اوانز» پس از اونجرز 4 دیگر نقش کاپیتان آمریکا رو بازی نمیکنه. البته دلیل نمیشه که او حتما باید بمیره. مثلا میشه بازنشسته اش کرد یا کاری کرد که در دنیای دیگری گیر بیفته. در هر حال این باعث میشه راه برای اینکه «باکی بارنز» (سرباز زمستانی») جانشین او بشه باز بشه. در دنیای کمیک هم همچین اتفاقی پس از رویداد "جنگ داخلی" افتاد. مارول حتی میتونه مثل کمیک ها، گروهی مخفی متشکل از باکی، بلک ویدو و نیک فیوری در مقابله با اسکرال ها شکل بده. البته «سم ویلسون» (فالکون) هم در دنیای کمیک بارها جای Cap رو گرفته و گزینه احتمالی برای این قضیه است ولی مساله اینه که ما بارها در فیلم های مارول سپر Cap را در دست باکی دیده ایم و این یعنی شاید از مدتها قبل داشته اند برای جانشینی cap زمینه سازی میکرده اند.

 

4- شایعه: شاید چهار شگفت انگیز هم به خانه برگردند

بازگشت چهار شگفت انگیز به مارول

این یکی شاید احتمالش از بازگشت مردان ایکس هم کمتر باشه! چون چند وقت پیش اعلام شد فاکس میخواد یه نسخه جدید از چهار شگفت انگیز با محوریت بچه های گروه یعنی «فرانکلین ریچاردز» و «والریا» بسازه (خبرش اینجاست). اما مساله اینه که فاکس خودش هم میدونه دو بار گند زده و تماشاچی ها دیگه حاضر نیستن واسه خاطر چهار شگفت انگیز به سینما برن مگه اینکه اسم مارول دوباره روش بخوره. از طرفی مارول هم بدجوری به چهار شگفت انگیز نیاز داره. چرا؟ چون تایید شده فاز 4 فیلماش حال و هوای فضایی /کیهانی دارند (خبرش اینجاست). چهار شگفت انگیز هم که گنجینه بی بدیل شخصیت های کیهانی ماروله. پس به نظرم هر دو طرف راضی به توافق هستند.

اپدیت : همانطور که در اینجا خبر داده شد، دیزنی در حال مذاکره با فاکس است تا بخش سینمایی فاکس را خریداری کند.

 

3- شایعه: به زودی قهرمانان جدیدی در سریال های جدید نتفلیکس/مارول رونمایی میشوند

 قهرمانان جدیدی در سریال های جدید نتفلیکس/مارول رونمایی میشوند

بعد از اینکه فصل اول سریال مدافعین پخش شد الان مشخصه که فاز 1 سریال های مارول/نتفلیکس هم تموم شده و قطعا ما باید از این به بعد شاهد حضور شخصیت های جدیدی در آنها باشیم. با توجه به حال و هوای دارک سریال های نتفلیکس الان خیلی ها میگن که شخصیت هایی مثل «مون نایت»، «بلید» و حتی «گوست رایدر» اریجینال (جانی بلیز) ممکنه در فصل بعدی سریال ها حضور پیدا کنند و این منتهی بشه به ساخت سریال های اختصاصی خودشان (مثل اتفاقی که برای پانیشر افتاد).

 

2- شایعه: مارول در فاز 4 روی شخصیت های جوان و متنوع خودش تمرکز میکنه

در فاز 4 مارول روی شخصیت های جوان و متنوع خودش تمرکز میکنه

اونایی که فیلم "بازگشت به خانه" را دیده اند میدونند که «دنی گلاور» نقش شخصیتی رو بازی میکنه به نام «آرون» که در دنیای کمیک های آلتمیت، عموی «مایلز مورالز» هستش. تو فیلم او حتی به برادرزاده خودش هم اشاره میکنه. این نشون میده مارول حتما برنامه ای برای حضور مورالز در دنیای سینمایی خودش داره. از طرفی دیگر شاهد هستیم که مارول داره سریال های جدیدی با حضور شخصیت های جوان و نوجوان میسازه. مثلا «کلوک و داگر" یا "فراری ها" (Runaways). در دنیای کمیک هم الان چند ساله داره به شخصیت های جدیدی و جوان مثل «کامله خان»، «آمادئوس چو» و «سم الکساندر» (نووا) و .. بها میده. اینا یعنی اینکه مارول احتمالا در فاز 4 از نسخه های جوان تر قهرمانان خودش استفاده میکنه.

 

1- شایعه: رد اسکال برمیگرده

رد اسکال برمیگرده

این شایعه همیشه وجود داشته و حتی تو این مقاله هم گفتیم که از فن تئوری های معروفه. واقعا «رد اسکال» از بهترین و بزرگترین شخصیت های خبیث تاریخ دنیای کمیک است. ولی چرا مارول اینقدر زود او را در فیلم اول کاپیتان آمریکا کشت؟ همانطور که اینجا خبرش را دادیم، «سامول جکسون» بازیگر نقش نیک فیوری چند وقت پیش سوتی بدی داد. او  وسط  یک مصاحبه و وقتی داشت توضیح میداد این جمله را گفت:

"You didn’t see me in [Captain America:] Civil War "I’m still out there trying to figure out what The Skull is going to..."

"شما من رو در کاپیتان آمریکا جنگ داخلی ندیدید ولی من هنوز هم اون بیرون هستم و دارم سعی میکنم بفهمم اسکال میخواد چیکار ...

 همین مصاحبه باعث شد تا هواداران دیگه مطمئن بشوند مارول میخواد رد اسکال رو برگردونه. آخرین باری که او را دیدیم ظاهرا توسط تسرکت که در دستش بود تجزیه شد و یک اشعه نورانی آبی به آسمان رفت که باعث شد یک دریچه (portal) باز بشه و او را با خودش ببره. حالا از کجا معلوم که این اشعه ، انرژی نباشه و portal بوده باشه؟ چون وقتی ناپدید میشه اثری از خرابی یا سوراخ در بالای هواپیما نیست. ضمنا چرا مارول به جای اینکه پول اضافی خرج کنه و یک دریچه CGI بسازه، خیلی راحت نشون نداد که رد اسکال منفجر میشه؟ پس همه اینا نشون میده رد اسکال زنده است و میخواد برگرده!

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

 مطالب مرتبط:

10 سئوال مهمی که درباره عالم سینمایی مارول داریم

10 فیلمی که احتمالاً در فاز چهارم مارول خواهیم دید

5 كاراكتر مارول كه برای سريال هاي شبكه نتفلیكس مناسب هستند

15 چیز هیجان انگیزی که از فیلم جنگ بینهایت میدانیم!

شخصیت هایی كه احتمالا در پایان فاز 3 مارول میمیرند

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

PersonalCipher
#1 PersonalCipher 1396-06-16 22:43
8- اشاره هایی هم توی کمیک کان امسال به تیم آپ های جالبی بین مرد عنکبوتی و دکتر استرنج یا مرد آهنی و درکس ، شد بنظرم خیلی جالب میشه

7- از تهاجم مخفی الهام بگیره!!!فکر نکنم :-|
ولی اگر ببینیم مثلا شخصیت هایی مثل شاهین یا هاکای یا نیک فیوری از نژاد اسکرال ها هستند جالب میشه /:

1-شایعه رد اسکال جالب هست
چون بازیگرش گفته دیگه هرگز نقش رد اسکال رو بازی نمیکنه
نیک فیوری هم توی اونجرز 3 و4 نیست :-?

شاید هم داستانی از فیلم کاپیتان مارول باشه !!
با تشکر
نقل قول کردن
nightspider
#2 nightspider 1396-06-16 23:13
من خودم به شخصه خیلی دوست دارم دردویل و مردعنکبوتی یا بیوه ی سیاه و دردویل را کنار هم ببینم.
درمورد نوجوانان قهرمان هم بگم که فکر کنم اتفاق می افته چون خود پیتر همین حالاش نوجوانون و تا جایی که توی کمیک مردان عنکبوتی 2 گفت تفاوت سنی پیتر و مایلز 3 ساله پس یعنی بعد از مردعنکبوتی بازگشت به خانه 3 یا بعد از سال 2020 به بعد شاهد حضور شخصیت هایی مثل کامالا خان و مایلز و حتی بچه های ویژن و هالک آسیایی باشم.
خدایا چی میشه فاکس رایت مردان ایکس را برگردونه و هیوجکمن کبیر را دوباره در نقش ولولرین ببینم چون گفته تنها در صورتی برمیگرده که مردان ایکس برگرده به مارول و چی میشه اگه مردعنکبوتی را کنار خانواده ی دومش یعنی چهارشگفت انگیز و جانی ببینیم
یعنی این چیزا رنگ واقعیت میگره خدا کنه ما تا اون موقع زنده باشیم.
نقل قول کردن
zahed arazi
#3 zahed arazi 1396-06-16 23:24
مقاله واقعا مفید و بجایی بود خیلی ممنون استاد ترابی که زحمت این مقاله رو کشیدید
15-بنظرم احتمالش صفره که چنتا گروه اونجرز داشته باشیم چون کلا دنیای سینمایی با دنیای کمیک ها خیلی فرق میکنه تو کمیک ها میتونه چنتا گروه اونجرز وجود داشته باشه ول تو دنیای سینماییی مارول امکانش خیلی پایینه علاوه بر هزینه مشکلات دیگه ای هم داره برای مثال اونوقت باید برای هر کدومش ی فیلم اختصاصی بسازه و ...همین شخصیت هایی که شما گفتین بعلاوه فالکون و باکی بارنر و واندا و شایدم ویژن

14-خود گان هم قبلا گفته احتمال داره فیلم اختصاصی یغماگران ساخته بشه حالا هم که گفته محافظان کهکشان 3 پایان ماجراجویی این گروهه بنظرم احتمالش خیلی زیاده که این فیلم ساخته بشه بهرحال الکی نبود که اخرش همه یغماگران کنار هم جمع شدن

13-سونی کلا تکلیفش با خودش مشخص نیست اگه خارج از mcuباشن بنظرم کار ب جایی نمیبرن و اگه یکیش یا دوتاش شکست بخوره بنظرم سونی پروژرو لغو کنه ولی من یخورده امید ب فیلم ونوم دارم اونم شاید بخاطر تام هاردی عزیز باشه

12-منکه بنظرم احتماش کمه چون فاز بعدیش تمرکز بیشترش رو کیهان ها و فضاس احتمالش یخورده کمه که یهویی همچین فیلمی ساخته بشه

11-من با فایگی موافقم بنظرم حضورش اگه همینجوری باشه و اصلا دلیلی نداشته باشه که وجود داشته باشن همون بهتر که نباشن

9-بنظرم مرد اهنی ب احتمال خیلی زیاد میمیره و اینکه مهترین شخصیتت رو بکشی واقعا خیلی بده باید ببینیم مارول چطور باهاش کنار میاد هرچی باشه تقریبا تو همه فیلمای مارول بوده و همه این چیزا شروعش از مرد اهنی بود کاپیتانم احتمالا کنار میکشه احتمال مرگ درکس و گامورا هم هست این چهارتا گزینه هایی هستن ک من شانسشون رو زیاد میدونم

8-این تیم اپ ها واقعا خوبن ی حس و حال خیلی باحال دارن احتمال زیاد این تیم اپ هارو هم در اینده ببینیم ثور استار لرد-مرد عنکبوتی دکتر استرنج-دکتر استرنج تونی استارک

5- این یکی احتمالش خیلی زیاده من ک میگم احتمالا کاپیتان امریکای بعدی باکی بارنز باشه دلیلشم خودتون گفتید یا شایدم اصلا کاپیتان امریکا هم کلا پروندش با فاز پایان فاز 3 بسته بشه

3-برخلاف فیلم ها سریال های مارول یخورده ضعیفن اونقدر هم خوب نیستن البته ب جز دردویل و ایجنت او شیلد بجز اینا بقیشون تقریبا متوسطن

1-شایعاتی هم هستن که احتمالا تو جنگ بینهایت یا اونجرز4 باشه اینطور که معلومه بنظر زیاد هم شایعه نمیان
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#4 Captain Steve Lover 1396-06-16 23:27
١٥-چرا كه نه؟ خيلي هم عالى ميشه...همين الانش هم نيو اونجرز تو mcuهست...انت من؛واسپ؛بلك پنتر؛دكتر استرنج؛اسپايدرم ن؛كارول دنورز؛و...فقط نيازه دور هم جمع بسن كه يكم سخته...
١٤-بنظرم از اوريجينال گاردينز يا همون اوريجينال Ravegers واسه نيو گاردينز استفاده نميشه...ادام وارلاك و كوازار و سنترى و نووا و هايپريون و مون دراگن و...چنتا شخصيت كيهانى دگ رو بزارن بهتره...
١٣-اين مسئله رو بٰار ها تام هالند و كوين فايگى تاييد كردن دگ واضحه ((تنها كركتر سونى در mcu اسپايدرمن هست...))
١٢-من از اين تئورى خوشم نمياد...بنظرم mcuسبك خودشو داره ديگه...فيلم هاي درجه R و دارك بدرد mcu نميخوره...mcu ينى گاردينز ؛اونجرز؛انت من؛دكتر استرنج؛جنگ داخلى...نيازى به ساختن فيلم دارك يا درجه r نداره...
..........
١١-خب بنظرمن اين چيز بدى نيست...mcu حال و هوا و سبك خودشو داره سريال هاي نتفليكس تا حدودى Rated R هستن و دارك و نميشه با mcu راحت ارتباط برقرار كنن...

١٠-اين خبر فوقالعاده ايه...حَتماً دنيا بعد از اونجرز ٤ و نبرد حماسى اين فيلم خيلى قراره دگرگون بشه و اختمالاً تمام قهرماناي باقى مونده خسته و داغونن...اونم پيتر كه به نوجوان حيرت زده هست بعد حوادث اين اونجرز...و هنوز احتمالاً تو شوك وقايع اونجرز هست...

٩-خب قطعاً...البته فكر ميكنم بخاطر فروش تضمين شده فيلم كپ و تونى رو در هر دو اونجرز بزارن...

٨-تيم اپ هاي غير منتظره از همين الان هم شروع شده...جتى همون تيم اپ هاي سيويل وار هم غير منتظره بودن...
......
نقل قول کردن
Migel ohera
#5 Migel ohera 1396-06-16 23:58
ممنون اقاي ترابي

و اما بايد بگم بيشتر تغييري كه منو اذييت ميكنه ساختن يه يونيورس جديد از سوي سوني جدا از دنياي ماروله،
ﺧﺏ اين اصلا ايده خوبي نيست، اگر قرار بود سوني يه دنياي جدا بسازه ، چرا اصلا رأيت مردعنكبوتيو داد دست مارول؟
ميتونست دنياي مردعنكبوتيو خودش ريبوت كنه يا ادامه مرد عنكبوتي شگفت انگيز رو بسازه.
ساختن فيلم از روي شخصيت هايي مثل بلك كت و سيلور سيبل و مخصوصاً ونوم به اين معنيه كه ما هيچ وقت نميتونيم مرد عنكبوتيو در كنار اين كركتر ها ببينيم ، بدتر از اون اينه كه گفته ميشه صداي نورمن ازبورن توي فيلم بلك و سيلور شنيده ميشه
نقل قول کردن
CAPTAIN SPIDER
#6 CAPTAIN SPIDER 1396-06-17 00:09
استاد ترابی خیلی ممنون بابت این مقاله مفید و زیبا.
15- اینکه حتما اتفاق میفته. فکر کنم یه گروه دیگه که اعضاش جوان هستند درست بشه که اونجرز های باقی مونده بهشون آموزش بدن.
14-فکر کنم نووا یکی از اعضای اصلیش باشه.
13-اگه بتونن یه کاری کنن که توی MCU باشه خوب میشه ولی اگه نشه میتون توی فاز چهارم توی یه دنیای موازی باشن باحال میشه.
12-میتونه از مون نایت و بلید استفاده کنه. تازه میتونه ادامه سه گانه بلید بسازه.
11-ای کاش تو جنگ بینهایت بودن.
10-خیلی خوبه. اگه سونی ونوم نمی ساخت میتونست موقع برگشت از فضا سیمبوت هم بیاره ولی حیف که خود تام هالند گفت که غیر ممکنه!
9-یه احتمال زیاد کاپیتان میمیره اون رویای تو اونجرز عصر التران آیندشو نشون داد.
8-تیم آپ راکت و تونی هم باید جالب باشه.
7-سورپرایز بزرگی میشه اگه اتفاق بیوفته ولی احتمالش کمه !
6-اگه این اتفاق بیوفته شاهد حضور دوباره هیو جکمن در نقش ولورین باشیم!
5-به نظر من باکی خیلی برای کاپیتان شدن مناسبه.
4- به احتمال زیاد برای فاز چهارم میان.
3-فکر نکنم مارول بخواد دوتا گوست راید داشته باشه بلید هم اگه اشتباه نکنم با خوناشام ها مبارزه میکنه میتونه با اون فن تئوری که گروه HAND به دنبال خلق خون آشام است مطابقت داشته باشه ولی به نظر من مون نایت بیشتر از همه برای سریال مناسبه.
2-حتما اتفاق میوفته !
1-توی قسمت چهارم اونجرز با استفاده از soul زنده میشه ولی فکر کنم بازیگرش تغییر کرده.
نقل قول کردن
marvelmostafa
#7 marvelmostafa 1396-06-17 01:37
سلام من کاربر جدید هستم.
امیدوارم تو این سایت مفید باشم.
نقل قول کردن
THAT MAN
#8 THAT MAN 1396-06-17 08:56
دیشب که این مقاله روی سایت اومد رفتم و دقیقا از روز اول شهریور شمردم دیدم از اون روز 15 تا مقاله فوق العاده و جدید تو سایت گذاشتین. اکثرشون رو هم استاد ترابی خودشون نوشته. این یه رکورده. شما در 15 روز گذشته تقریبا هر روز 1 مقاله تو سایت قرار دادین در حالی که اکثر سایت های کمیک بوکی در ایران در طول سال این تعداد مقاله نمیتونن تو سایت شون بزارند. تازه کیفیت مقالات شما رو هم ندارن. خواستم تشکر کنم و بهتون خسته نباشید بگم
نقل قول کردن
Mr.Harper
#9 Mr.Harper 1396-06-17 09:31
تشکر بابت مقاله. من از مارول چندتا چیز انتظار داشتم که فعلا هیچکدوم رخ نداده. اول از همه که خیلی دوست داشتم گوست رایدر و ولورین برای جنگ بینهایت باشن. که متاسفانه افتضاح فیلم روح انتقام و همینطور رایت ایکس من اجازه این اتفاق رو نمیده. شاید هم فرجی بشه و گوست رایدر تایید بشه به نظرم حقشه تو سینما دیده بشه نه توی تلویزیون
دوم اینکه خیلی خوب میشد که دفندرز حضور پیدا میکردن تو جنگ بینهایت البته گفته فاگی خیلی با اهمیته و دمش هم گرم که الکی بی گدار به آب نمیزنه که فقط اینا بیان و برن
و اما رد اسکال. سوتی جکسون به کنار. اینکه هوگو ویوینگ گفته این نقشو بازی نمیکنه دوتا حالت داره. یا راست میگه و قراره بازیگر دیگه ای جاشو بگیره یا داره دروغ میبافه که چیزی اسپویل نشه. شخصیت رد اسکال نباید به همین کشکی تموم بشه بره. تو جنگ بی نهایت بالاخره دیده میشه.
نقل قول کردن
Marc Spector
#10 Marc Spector 1396-06-17 09:47
عالی بود
نقل قول کردن
Marc Spector
#11 Marc Spector 1396-06-17 09:51
در ضمن در رابطه با مقاله هم در مقاله های قبلی گفتم دیگه استاد فوق العاده
نقل قول کردن
Dr_AM
#12 Dr_AM 1396-06-20 11:50
مقاله جالبی بود ... لذت بردیم ... البته گزینه آخر نه تنها حضور دوباره رد اسکال رو تایید می کنه بلکه حضور دوباره فیوری رو هم تایید می کنه .... چون گفت من هنوز اون بیرونم و میخوام بفهمم که اسکال میخواد چیکار .... پس احتمالا نیک فیوری بعد از جنگ بینهایت دوباره بر میگرده ... در ضمن یک نظریه دارم در مورد مرگ کاپیتان آمریکا و مرد آهنی ... همونطور که خودتون گفتید احتمالش بالاست که مارول سرباز زمستان یعنی باکی بارنز رو جایگزین کاپیتان کنه ... اما درمورد مردآهنی ... اخیرا در دنیای کمیک مارول شاهد حضور جایگزین مرد آهنی یعنی شخصیت " قلب آهنی " بودیم ... از اونجایی که خصوصیات شخصیت میشل ( با بازی زندیا ) در مرد عنکبوتی بازگشت به خانه به خصوصیات قلب آهنی شباهت داره ( هوش بالا و ... ) احتمالش هست مارول برای حضور اون توی دنیای سینمایی مارول و جایگزین شدن اون به جای مرد آهنی باشیم برنامه ریزی کنه ... به نظر من میتونه تئوری جالبی باشه بهش فکر کنید ...
نقل قول کردن
ali1831
#13 ali1831 1396-06-21 13:22
من تا فاز چهار نمی تونم صبر کنم و اینکه اگه چهار شگفت انگیز برگرده به مارول همه چی تغییر میکنه و می تونه فیلمی از کمیک چنگ های پنهان ساخته بشه یعنی میشه :sigh:
نقل قول کردن
mmad_lei
#14 mmad_lei 1396-06-21 14:33
فقط استارک بمیره همین :lol:
نقل قول کردن
spider_Sajad
#15 spider_Sajad 1396-06-21 14:35
مقالعه عالی یود ممنون اولین نظرمه ولی خیلی خوش حالم و من یه نظریه دارم درباره دارک اونجر چون گفتن بعد اونجرز۴ اسپایدیه من میگم شاید ربطی به نورمن یا کسی دیگه که دارک اونجر رو تشکیل بده چون بعد جنگ داخلی این انفاق می اوفته ممنون واسه سایت عایتون
نقل قول کردن
Nightwing
#16 Nightwing 1396-06-21 14:49
مقاله خوبی بود خسته نباشید.
خب تقربیا همرو انتظار داشتم بجز چهار پنجتا.
ولی 11 کمرم رو شکوند :cry:
هرچی ارزو داشتیم بر باد رفت :cry:
ایکس من و چهار شگفت انگیزان هم که برگردن عالی میشه
نقل قول کردن
the Phoenix
#17 the Phoenix 1396-09-07 13:58
واقعا مقاله عالی بود.واقعا حیفه که قهرمانانی که ما باهاشون خاطره داریم بمیره. :cry: ولی مارول استدیو بی نظیره قطعا مارول برنامه کامل و دقیقی برای فاز 4 داره :-*
نقل قول کردن
detective
#18 detective 1396-09-07 17:02
سلام خدمت همه عزیزان
درباره مورد هفتم من خودم هم خیلی مشتاقم تا سیکرت اینویژن رو ببینم و خیلی به این تئوری که میگه نیک فیوری تمام مدت اسکرال بوده علاقه مندم.
چن وقت پیش داشتم اونجرز ایج آف اولتران رو مرور میکردم که یه دیالوگ از اولتران شنیدم که میگفت افراد چیزهایی رو خلق میکنن که ازش میترسن و چنتا مثال در این زمینه میزنه.یکی از مثال هاش این بود invaders creat avengers. و ازون جایی که نیک فیوری اصلی ترین عامل تشکیل اونجرز بود تو MCU این احتمال رو خیلی زیاد میکنه.این عکس هایی هم که از پشت صحنه اونجرز۴ اومده خیلیا بحث سفرهای زمانی رو مطرح کردن اما به نظر من ممکنه فقط به بازبینی صحنه هایی بپردازه که اسکرال ها خودشونو به جای اونجرز جا زدن و در حال خراب کارین هرچند سفرهای زمانی خیلی محتمل تره.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45