10 شیوه برای وارد کردن ونوم به دنیای سینمایی مارول

10-شیوه-ای-میتوان-طبق-آن-ونوم-را-وارد-دنیای-سینمایی-مارول-کرد

فعلا ونوم فقط در یونیورس سینمایی مستقل سونی از شخصیت های مرد عنکبوتی حضور دارد ولی این بدان معنا نیست که MCU نمیتواند نسخه خودش را داشته باشد.

مقدمه: "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید" در راه است و خیلی ها امیدوار بودند که ادی براک و ونوم همچنان شانسی برای حضور در دنیای سینمایی مارول (MCU) خواهند داشت. با این حال، تمام نشانه ها به نظر میرسد حاکی از آن باشد که ونوم فعلا قرار نیست بخشی از MCU باشد. ولی این بدان معنا نیست که این اتفاق رخ نخواهد داشت و میتوان با شیوه های مختلف یا ترفندهای مختلف پای ونوم را به MCU باز کرد یا اصلا از نسخه ای دیگر از او به جز «تام هاردی» استفاده کرد که البته بعید به نظر میرسد. در هر حال در این مقاله میخواهیم به 10 شیوه منطقی تری که میتوان با آن این شخصیت مهم را وارد MCU کرد اشاره کنیم.

 

10- ونوم در تمام این مدت در سان فرانسیسکو پنهان شده بودند

ونوم در تمام این مدت در سان فرانسیسکو پنهان شده بودند

ساده ترین توضیح اینه که فیلم های فعلی ونوم را وارد MCU کرد. این فیلم ها در شهر سان فرانسیسکو جریان دارند که یکی از لوکیشن های متداول در MCU به حساب نمیاد. البته هر دو فیلم های مرد مورچه ای در این شهر بوده اند ولی میشه اینطور گفت که مرد مورچه ای یا واسپ هرگز با ادی براک/ونوم مواجه نشده اند. البته سخته که قبول کرد اتفاقات مهم فیلم های اونجرز هرگز در فیلم های ونوم مورد اشاره قرار نگرفته اند ولی در هر حال شاید بشه این جزئیات را نادیده گرفت.

 

9- بلک ویدو متوجه میشه در "اتاق قرمز" یک سیمبیوت هست

بلک ویدو متوجه میشه در "اتاق قرمز" یک سیمبیوت هست

این یکی احتمالا غیرباورترین فرضیه در این مقاله به نظر میرسه ولی از نظر ممکن است. استفاده از سیمبیوت ها در عملیات های مخفیانه دولتی چیز جدیدی در دنیای کمیک بوک های مارول نیست. پس چرا در فیلم اختصاصی "بلک ویدو" صحنه ای نباشه که در آن سیمبیوتی در "اتاق قرمز" (Red Room) را پیدا میکنه؟ (اتاق قرمز در دنیای مارول یک برنامه فوق سری شستشوی مغزی و آموزش در شوروی سابق است که بلک ویدو و یک سری دیگر از جاسوس های روسی در آن تعلیم دیده اند). بازم میگیم که احتمالش کمه ولی از نظر فنی امکان پذیر است چون قابل باوره که مقاماتی که پشت اتاق قرمز هستند به چیزی مثل سیمبیوت دسترسی داشته باشند.

  

8- کشف سیمبیوت در مولتی ورس در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

کشف سیمبیوت در مولتی ورس در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

در این شیوه میتوان هم از نسخه تام هاردی ونوم استفاده کرد و هم از یک نسخه کاملا جدید از این شخصیت. همانطور که حتما میدانید گمانه زنی ها و شایعات فراوانی وجود داره در این باره که قراره در قسمت سوم فیلم اسپایدرمن در MCU شاهد چند جهانی (مولتی ورس) و حتی حضور نسخه های دیگر از مرد عنکبوتی از فیلم های قبل باشیم. پس به راحتی میتوان از طریق ارتباط بین جهان های مختلف ونوم را وارد MCU کرد، حالا چه ونوم نسخه تام هاردی یا ورژن جدیدی از ادی براک.

 

7- بازگشت ونومِ "مرد عنکبوتی 3" در "راهی به خانه نیست"

 بازگشت ونومِ "مرد عنکبوتی 3" در "راهی به خانه نیست"

اینم یه مقدار غیرمنطقی به نظر میاد ولی جالبه. میدونیم که ونوم اولین بار در فیلم مورد انتقاد قرار گرفته "مرد عنکبوتی 3" در عالم سینما حضور یافت. در این فیلم ، ادی براک هم مثل پیتر پارکر یکی از عکاسان "دیلی بیوگل" بود و نقشش را نیز توفر گریس بازی کرد. به نظر رسید در پایان این فیلم ادی براک و ونوم کشته شدند ولی اگر مثلا توبی مگوآیر در "راهی به خانه نیست" برگردد شاید شاهد ظهور مجدد آن ونوم هم باشیم.

 

6- اسپایدرمن در فیلم خودش سیمبیوت را پیدا میکنه

اسپایدرمن در فیلم خودش سیمبیوت را پیدا میکنه

این احتمال هم وجود داره که اصلا مرد عنکبوتی با بازی تام هالند مثل دنیای کمیک سیمبیوت فضایی را مثلا از یک سیاره دیگه به زمین بیاره و شاهد پیوند او با سیمبیوت و سپس و جدا شدنش از او و اتصال با ادی براک و تولد ونوم باشیم و ... یعنی کلا یه ونوم مجزا را در MCU ببینیم که ربطی به ونومِ تام هاردی نداشته باشه. ولی راستش خیلی بعیده سونی تن به این ایده بده زیرا قرار گرفتن بیش از یک ونوم جلوی دیدگان تماشاچیان سینما از نظر بازاریابی ایده خوبی نیست.

  

5- معرفی شدن در فیلم بعدی "چهار شگفت انگیز"

معرفی شدن در فیلم بعدی "چهار شگفت انگیز"

مارول استودیوز اعلام کرده که فیلم "چهار شگفت انگیز" از پروژه های آینده اش است. میشه ونوم و سیمبیوت را در این فیلم هم معرفی کرد چون ونوم و چهار شگفت انگیز هر دو به نوعی origin شون فضا ربط پیدا میکنه و میدونیم که در دنیای کمیک رید ریچاردز به درخواست پیتر پارکر، سیمبیوت را مورد مطالعه و ارزیابی قرار داد. ما در MCU و در فیلم "چهار شگفت انگیز" میتونیم شاهد باشیم که مثلا این گروه سیمبیوت را به طور تصادفی با خود به زمین می آورند یا مثلا آن را از منطقه "انرژی منفی" به دنیای ما می آورند و ... از همه جالب تر اینکه آقای «جان واتس» کارگردان فیلم های اسپایدرمن قراره فیلم چهار شگفت انگیز را هم بسازه!

 

4- معرفی سیمبیوت فضایی در فیلم "جنگ های پنهان"

معرفی سیمبیوت فضایی در فیلم "جنگ های پنهان"

هواداران مرد عنکبوتی میدانند که در دنیای کمیک بوک، پیتر پارکر با حضور در رویداد "جنگ های پنهان" در سیاره ای به نام "دنیای نبرد" به طور اتفاقی با سیمبیوت فضایی ملاقات کرد و آن را با خود به سیاره زمین آورد. الان مدتیه که گفته میشه فاز جدید فیلم های MCU قراره با فیلم "جنگ های پنهان" که اقتباسی از این داستان خواهد بود به اوج خودش برسه (مثل سری "جنگ بینهایت" در فاز قبلی). ایده مالتی ورس هم داره تو سریال لوکی مطرح میشه و یادتون باشه برادران روسو قبلا اعلام کرده بودند خیلی دوست دارند داستان "جنگ های پنهان" را کارگردانی کنند. پس اگر این فیلم ساخته بشه میشه مثل دنیای کمیک سیمبیوت را در سیاره دنیای نبرد معرفی کرد.

 

3- شیلد در تمام این مدت به سیمبیوت فضایی دسترسی داشته است

شیلد در تمام این مدت به سیمبیوت فضایی دسترسی داشته است

درست مثل ایده سیمبیوت در "اتاق قرمز" میشه گفت که شیلد و نیک فیوری الان مدتیه که به سیمبیوت دسترسی دارند و مثلا آن را در یک آزمایشگاه مخفی کرده اند. حتی میشه اینجوری پای فلش تامپسون را هم به قضیه باز کرد زیرا او در دنیای کمیک برای مدتی سیمبیوت ونوم را در شیلد بر تن داشت و لقب "مامور ونوم" را به خودش اختصاص داد.

 

2- گروه "نگهبانان کهکشان" سیمبیوت فضایی را پیدا میکنند

گروه "نگهبانان کهکشان" سیمبیوت فضایی را پیدا میکنند

میشه سیمبیوت فضایی را به فیلم بعدی "نگهبانان کهکشان" هم ربطش داد و مثلا آنها را ببینیم که در یکی از ماجراجویی های خودشان در فضا با آن برخورد میکنند. جالب اینه که مامور ونوم هم همانطور که در این مقاله گفته شده بود سابقه عضویت در گروه نگهبانان کهکشان را هم داره.

 

1- مارول استودیوز با روش خاص خود ونوم را وارد MCU خواهد کرد

مارول استودیوز با روش خاص خود ونوم را وارد MCU خواهد کرد

این احتمال هم داره که همه این فرضیه ها بیهوده باشد و مارول استودیوز به روش خاص خود ونوم را وارد MCU کند که اصلا ربطی به فیلم های مرد عنکبوتی، چهار شگفت انگیز و نگهبانان کهکشان نداشته باشد. اینجوری احتمالا ونوم دارای یک اریجین جدید با یک بازیگر کاملا جدید شود و یا اینکه کلا فقط یک دشمن جدید برای مرد عنکبوتی باشد. فقط زمان نشان میدهد که چه سونی و مارول چه خوابی برای ونوم دیده اند. ولی چیزی که قطعی به نظر میرسد این است که مارول کاملا از محبوبیت ونوم آگاه است و خیلی دوست دارد این شخصیت را در MCU ببیند.

 

راستی! اگر شما رئیس مارول استودیوز بودید چطور ونوم را وارد MCU میکردید؟

 

سارا عفتی

سارا عفتی

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

بررسی و تحلیل تریلر فیلم "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید": لحظه‌های مهم و سوالات بزرگ

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

داغ داغ!! اولین تریلر فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید منتشر شد!

نقد و بررسی نخستین تریلر منتشر شده از فیلم "موربیوس" (MORBIUS)

10 حقیقت مهمی که باید دربارۀ تیمارستان "راون‌کرافت" (RAVENCROFT INSTITUTE) بدانید

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" (RAVENCROFT) ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت شیریک (SHRIEK) بدانید

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 سوالی که پس از دیدن فیلم ونوم در ذهن ما ایجاد شد!

تهدید آمیز ترین زوج های خبیث دنیای کمیک

تاریخچه فیلم های ساخته نشده از ونوم!

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

نقد و بررسی فیلم ونوم (VENOM)

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم " ونوم " (VENOM)

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

حضور مردعنکبوتی در فیلم "موربیوس" و"ونوم ۲" تایید شد؟!

 سری جدید کمیک بوک های ونوم (VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

اطلاعات جدید از فیلم های جدید سونی براساس کمیک بوک های مرد عنکبوتی

10 تفاوت بزرگ ونوم در دنیای کمیک و سینما

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

رتبه بندی تمام حضورهای ونوم در دنیای انیمیشن

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Pooyan mirzahosseini
#1 Pooyan mirzahosseini 1400-04-03 11:29
سلام و خسته نباشید مقاله خیلی خوبی بود
8,6,3,2 به نظرم از همه داستان جالب تری دارن اما به نظر من اگر در فیلم محافظان کهکشان ونوم رو ببینم به احتمال زیاد یکی از اعضای محافظان کهکشان توسط سیمبیوت تسخیر میشه و از نظر من می‌تونه داستان خوبی رو ارائه بده که نسبت به بقیه گزینه های جذاب تر میشه
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#2 AM SM BM SM 1400-04-03 11:59
سلام
ممنون بابت مقاله.
به شخصه خیلی دوست ندارم ونوم وارد mcu بشه. داستان هایی که در mcu برای اسپایدی نقل شد زیاد مناسب فضای فیلم های ونوم و کارنیج نیست. البته به نظرم ورود لباس سیاه فضایی (سیمبیوت) به تنهایی خیلی بد نیست البته اگر فقط بحث خشونت بیش از حد رو پیش بکشه نه اون کارهایی که اسپایدی توی مرد عنکبوتی ۳ انجام داد! :-* :-* چون به نظرم بعضی وقت ها خوبه عصبانی شدن و از کوره در رفتن این اسپایدی (مثل داستان "مرگ جین دی ولف) و واکنشش رو برای قدرت بسیار زیاد این لباس ببینیم.البته خیلی هم لازم نیست اما خب موضوع جالبیه. اما اگر هم قرار باشه که ونوم و کارنیج وارد mcu بشن (که اگر ونوم وارد میشه حداقل امیدوارم این کارنیج وارد نشه!) باید برنامه خوبی داشته باشند که ورودش منطقی باشه. اینکه ونومی همزمان با ونوم تام هاردی رو پرده های سینما باشه خیلی غیر معقوله! چون نه اصلا کار درستی هست نه سونی رضایت میده که همین جوری فیلم هایی که بر اساس ونوم میسازند نابود بشه! اما اینکه ونوم تام هاردی هم وارد mcu بشه ... خب... به طبع باید دلیل منطقی برای حضورش باشه. چون در این صورت به دو شکل کلی میتونه وارد بشه. یا از اول توی همین دنیای mcu بوده و یهو برملا میشه یا اینکه از طریق دیگه وارد این دنیا بشه. خب توجیه کردن مورد اول کار راحتی نیست و ممکنه چیز قابل قبولی از آب در نیاد. چون هیولایی با این شکل عجیب یهو توی سان فرانسیسکو ظاهر میشه و این همه قهرمان که توی mcu ریختند حتی یکیشون نرفته ببینه چه خبره و رسیدگی کنه؟ یا شیلد اصلا بهش توجه نکرده؟ چون قیافش که حتی از اون ثانوس هم بدتره! پس شاید فقط یک توجیه برای این قضیه باشه اونم اینه که شیلد میدونسته ولی رسیدگی نکرده که اونم خیلی منطقی نیست. برای مورد دوم هم که باز مسئله دنیاهای موازی مطرح میشه که احتمالا توی فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" یا فیلم "دکتر استرنج در مولتی ورس جنون" مطرح بشه. که یا حضورش رو برای یک فیلم انتخاب میکنند که خیلی هم بد نیست یا اینکه به طور دائمی وارد mcu بشه و دنیای خودش رو ول کنه که خب به شخصه خیلی بهش علاقه ای ندارم.
با تشکر.
نقل قول کردن
parsa89
#3 parsa89 1400-04-03 14:47
۱و۲و۵و۹جالب بنظر میرسن بنظر من اگه ونوم درفیلم چهارشگفت انگیز بیادباحال میشه فرض کنید چهارشگفت انگیز درMCUتوسط گالاکتوس شکست خوردند و بازنشسته شده اند و سالهاست که قدرت هایشان را بدست آوردند ولی بعد ها گالاکتوس به زمین حمله می کند و نگهبانان کهکشان وانتقام جویان وشیلدوارتش نووانمی توانند جلویش را بگیرند وچهارشگفت انگیز مجبورمیشوندجلوی ش رابگیرندوبعد ffدرفضا
سفر می کنندوگالاکتوس را پیدا میکنندوبعد باسازمان رسیدگی به تناقضات زمانی همکاری می کنند و بعد ونوم وارد ماجرا می شود وبا جانی استورم پیوند می خورد و بعد پیتر کوئیل می آید وسیمبیوت با او هم پیوند میخوردبعد هم ونوم باکل ابرقهرمان ها پیوند میخورد ولی مردعنکبوتی انها را نجات میدهد وسیمبیوت را به صنایع استارک میسپارد ولی بعد سیمبیوت فرار می کند وبا اسپایدرمن پیوند میخورد ولی مردعنکبوتی اورا طرد می کند وسیمبیوت با ادی براک پیوند میخورد ولی بعدها از او جدا می شود وبا فلش تامپسون میچسپد وفلش به نگهبانان کهکشان میرود
نقل قول کردن
s.p.i
#4 s.p.i 1400-04-03 14:50
سلام خیلی ممنون بابت مقاله
خیلی دوست ندارم ونوم و کارنیج وارد mcu بشن
البته بیشتر موارد غیر منطقی هست اما خب موارد ۸ و ۵ و۱ به نظرم از همه داستان جالب تری دارن و البته مورد ۴ به نظرم میتونه جالب باشه اما خب با توجه به داستان هایی که برای اسپایدرمن نقل شده مناسب فضای ونوم و کارنیج نیست اما اگه قرار باشه ونوم وارد mcu بشه امیدوارم منطقی باشه
نقل قول کردن
Strange spidey
#5 Strange spidey 1400-04-03 15:31
مقاله خیلی خوبی بود
به نظر من اصلا بعید نیست که فیوری این همه مدت دسترسی به سیمبیوت داشته باشه یا حتی میتونه آخر فیلم ونوم ۲ یهو ظاهر بشه با همون لبخند موذیانش که به ادی درخواست بده که جای شخصیت فلش تامپسون ادی مامور ونوم بشه 8)
یا در طی همون سفر اسپایدرمن تو مولتی ورس که امیدواریم تو اسپایدرمن ۳ ببینیم :D تو یه بعد با ادی رو به رو شه که باز میتونه دو حالت داشته باشه
1- ادی با اسپایدی بیاد تو خط زمانی mcu
2- بخشی از سیمبیوت به طور ناخواسته با اسپایدی برگرده و شاید لباس سیمبیوتی اسپایدی mcu رو ببینیم
در هر حال ورود ونوم به mcu فوق العاده میشه فقط امیدوارم مثل انیمیشن ultimate spiderman از خون اسپایدی ونوم رو نسازن :-* واقعا این چه ایده ایه :o
نقل قول کردن
erfanebz
#6 erfanebz 1400-04-03 16:23
ممنون بابت مقاله
بنده بیشتر دوست دارم که ونوم در دنیایی جدا از ام سی یو باشه و در فیلمی مثل مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست که مربوط مولتیورس میشن (خداکنه) به ام سی یو ربط پیدا کنه
چون واقعا آدم گیج میشه، نمیدونیم از اشارات به ام سی یو تو سونی ورس کدومش جدی و واقعی هست و کدومش در حد یه ایستراگ ساده
نقل قول کردن
Xtriwer
#7 Xtriwer 1400-04-03 16:59
همشون خیلی منطقی بنظر میومدن
خیلی دوست دارم ببینم ونوم به کجا میکشه
نقل قول کردن
alireZaZ
#8 alireZaZ 1400-04-03 18:20
من اگه رییس مارول استودیوز بودم همه کارمندام و همه فن های اسپایدرمنو جمع میکردم و همه با هم به سونی حمله میکردم و حق ساخت فیلم از روی اسپایدرمنو برای مارول استودیوز پس میگرفتم بعد میدادمش دست فایگی تا هر غلطی دوست داشت باهاش انجام بده. 8)
نقل قول کردن
spidersam
#9 spidersam 1400-04-04 06:52
من بودم از راه جنگ های پنهان میرفتم چون خیلی بیشتر به اوریجین خوئ ونوم مربوته اگه داخل همون جنگ های پنهان پیتر لباسش آسیب ببینه و اینا مخصوصا که ددپول داره میاد تو ام سی یو و میشه اون قضیه پیوند کوتاه ونوم و ددپول رو هم نشون داد جالب میشه
نقل قول کردن
P.B.P
#10 P.B.P 1400-04-24 05:34
سلام ممنون از خانم عفتی بابت مقاله
خیلی عالی بود.
اول اینکه فرضیه مورد شماره ۹ حذف باید شود.
شماره ۴ و ۸ و ربط پیدا کردن مارول با مولتی ورس(با توجه به قسمت آخر از فصل اول سریال لوکی) این فرضیه ها امکان پذیر است.
در مورد شماره ۱ به نظرم مارول نمیاد بازیگری به خوبی تام هاردی رو از دست بده.
من خودم بیشتر با مورد ۸ حال می کنم.
در کل عالی بود،خسته نباشید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید