10 حقیقت مهمی که باید درباره «نگهبانان زمان» (Time Keepers) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره «نگهبانان زمان» (Time Keepers) بدانید

نگهبانان زمان بخش جدیدی از MCU هستند، اما طرفداران دنیای کمیک میدانند که قدمت آنها در عالم کمیک خیلی طولانی تر است. این ها حقایق مهمی هستند که باید درباره آنها بدانید.

مقدمه: در اولین اپیزود از سریال جدید لوکی با نگهبانان زمان آشنا شدیم. سه موجود قدرتمند که بر چیزی که "تایم لاین مقدس" نام دارد، نظارت میکنند. اگرچه این موجودات به تازگی وارد MCU شده اند، اما تقریبا چهل سال است که در کمیک های مارول حضور دارند. تا به اینجا، در سریال لوکی به نظر میرسد که نگهبانان زمان قدرت مطلق تمام هستی هستند (حداقل تا الان) اما در دنیای کمیک دقیقا به این صورت نیست. حالا وقت آن است که با این موجودات قدرتمند بیشتر آشنا شوید.

 

10- قدرت ها و توانایی های آنها

قدرت ها و توانایی های آنها

نگهبانان زمان توانایی های گسترده ای در اختیار دارند به طوری که در لیست قدرتمند ترین شخصیت های کیهانی مارول قرار میگیرند. آنها نه تنها میتوانند در جریان زمان و در هر جهتی حرکت کنند، بلکه اساسا میتوانند زمان را کنترل کنند. آنها میتوانند سرعت زمان افزایش یا کاهش دهند‌، آنها میتوانند این کار را درون یک نفر انجام دهند(البته آزگاردی ها در این باره مصونیت دارند) و یا سرعت زمان کل جهان را سریع یا کند کنند. نگهبانان زمان برخلاف همتایان خود در MCU مشکلی با تایم لاین های موازی ندارند و میتوانند آزادانه از میان آنها حرکت کنند.

 

9- نگهبانان زمان توسط «کسی که باقی میماند» خلق شدند

نگهبانان زمان توسط «کسی که باقی میماند» خلق شدند

اولین حضور نگهبانان زمان در دنیای کمیک مربوط به شماره 282 از کمیک های ثور میشود. آنها در حقیقت مخلوقات یک شخصیت کیهانی قدرتمند دیگر هستند. کسی که باقی میماند (He Who Remains) یک موجود باستانی با منشا ناشناخته است که آخرین رئیس سازمان TVA می باشد. او در آخرالزمان و نقطه پایان زمان و در آخرین جهان باقی مانده مولتی ورس زندگی میکرد و بعد از یک آزمایش شکست خورده و فاجعه آمیز، نگهبانان زمان را به وجود آورد.

 

8- گرداننده های زمان

گرداننده های زمان

در مورد قبل گفتیم که کسی که باقی میماند یک آزمایش شکست خورده انجام داد، این آزمایش «گرداننده های زمان» (Time Twisters) بود. کسی که باقی میماند آنها را خلق کرد تا جهانی را که بعد از نابودی آخرین یونیورس به وجود خواهد آمد، راهنمایی و هدایت کنند. ولی متاسفانه همه چیز طبق برنامه او پیش نرفت. گرداننده های زمان به گذشته رفتند و دست به نابودی زدند. آنها نه تنها گذشته، بلکه بی شمار جهان موازی را از بین بردند. سرانجام آنها با مداخله ثور متوقف شدند.

 

7- تقسیم واقعیت

تقسیم واقعیت

تهدید گرداننده های زمان وقتی از بین رفت که ثور در زمان به عقب رفت و با کسی که باقی میماند رو به رو شد و به او درباره نابودی که گرداننده های زمان در آینده به وجود خواهند آورد هشدار داد. او با این کار ناخواسته واقعیت را به دو نیم تقسیم کرد. در یکی از آنها گرداننده های زمان زنده ماندند و در دیگری اصلا وجود نداشتند. در واقعیت دوم، کسی که باقی میماند به جای آنها، نگهبانان زمان را خلق کرد. متاسفانه جنگ های زیادی بین این دو واقعیت به وجود آمده است زیرا گرداننده های زمان هزاران بار تلاش کرده اند که واقعیت نگهبانان زمان را نابود کنند. ممکن است منظور Miss Minutes از جنگ مولتی ورس در سریال لوکی همین باشد.

 

6- آنها سعی کردند انتقام جویان را نابود کنند

فانتوم فضایی

درسته که نگهبانان زمان نسبت به گرداننده های زمان موجودات خوب تری هستند، اما این بدین معنا نیست که هیچ عمل شرورانه ای انجام نداده اند. Space Phantom   بیگانه خبیثی بود که در شماره 2 از کمیک های انتقام جویان با این گروه جنگید. بعد ها مشخص شد که او توسط نگهبانان زمان فرستاده شده بود. در واقع هدف نگهبانان زمان این بود که انتقام جویان و ثور را نابود کنند تا هرگز نتوانند موجودیت آنها را تهدید کنند.

 

5- نگهبانان زمان سازمان "رسیدگی به تناقضات زمانی" را اداره نمی کنند

نگهبانان زمان سازمان "رسیدگی به تناقضات زمانی" را اداره نمی کنند

سازمان" رسیدگی به تناقضات زمانی" (Time Variance Authority) اندکی بعد از نگهبانان زمان وارد دنیای کمیک شد. این سازمان نقش بسیار مهمی در سریال لوکی دارد، اما تفاوت هایی بین این سازمان در دنیای کمیک و MCU وجود دارد. مهم ترین تفاوت این است که این سازمان برخلاف نسخه ای که در سریال لوکی دیدیم، بر کل مولتی ورس نظارت میکند و تابع نگهبانان زمان نیست.

 

4- استخدام ایمورتوس

 استخدام ایمورتوس

«ایمورتوس»  (Immortus)یکی از شخصیت های خبیث مارول است. نگهبانان زمان او را استخدام کردند تا بازه تاریخی 4000 تا 3000 سال قبل از میلاد را تماشا کند. آنها این کار را کردند زیرا زمان به دلیل سفر های زمانی دائمی و پی در پی آنها مغشوش شده بود. جالب است بدانید نام واقعی ایمورتوس، ناتانیل ریچاردز است. او از نوادگان رید و سوزان ریچاردز است که در قرن 30 ام متولد شد.

 

3- رابطه نگهبانان زمان با کنگ فاتح

رابطه نگهبانان زمان با کنگ فاتح

نکته جالب درباره ایمورتوس این است که او یکی از هویت های دشمن بزرگ انتقام جویان، کنگ فاتح است. کنگ فاتح شناخته شده ترین ابرشرور مربوط به سفر های زمانی است، پس دور از باور نیست که موضوعاتی بین او و نگهبانان زمان وجود داشته باشد. گرداننده های زمان، او را استخدام کردند تا بی شمار تایم لاین موازی را نابود کند. اما نگهبانان زمان واقعی نقشه گرداننده های زمان را فهمیدند و در نهایت آنها را شکست دادند، و سپس آنها را در زمان عقب بردند تا به نقطه خلقت خود برسند. نگهبانان زمان آنها را در پیله های اولیه خود اسیر کردند تا مجبور شوند تا ابد همه چیز را تماشا کنند.

 

2- موجودات نکسوسی

موجودات نکسوسی

وقتی گرداننده های زمان کنگ را استخدام کردند، او از قدرت موجود نکسوسی دنیای شماره 616، یعنی اسکارلت ویچ، برای پیش بردن اهداف گرداننده های زمان استفاده کرد. موجودات نکسوسی موجودات خاص و منحصر به فردی هستند. آنها میتوانند بر احتمالات تاثیر بگذارند و بدین ترتیب آینده را دستکاری کنند. آنها انقدر قدرتمند هستند که در هر جهان موازی تنها یک موجود نکسوسی وجود دارد. همانطور که گفته شد، اسکارلت ویچ موجود نکسوسی جهان شماره 616 است و کنگ فاتح هم موجود نکسوسی جهان اصلی خود بود. با توجه به بینهایت بودن تعداد جهان های موازی مارول، به نظر میرسد بی شمار موجود نکسوسی وجود دارد. اودین دنیای 9260، فرانکلین ریچاردز دنیای 772 ، ویژن دنیای 90110 و جین گری دنیای 9250 نمونه هایی از موجودات نکسوسی عالم مارول هستند.

 

1- اسکارلت ویچ مهم ترین موجود نکسوسی مارول است

اسکارلت ویچ مهم ترین موجود نکسوسی مارول است

طرفداران دنیای کمیک از قدرت بسیار زیاد اسکارلت ویچ آگاه هستند و همچنین به نظر میرسد MCU در تلاش است تا پتانسیل واقعی او را به نمایش بگذارند. به دلیل ذات نکسوسی واندا، گرداننده های زمان او را برای نابودی، هدف قرار دادند. فقط وقتی که کنگ، مرگ بقیه موجودات نکسوسی را دید، از آسیب رساندن به واندا دست کشید. احتمالش زیاد است که واندا همان موجود نکسوسی باشد که در اپیزود اول سریال لوکی به آن اشاره شد.

 

کیارش یارویسی

(Kia Iron Man)

منبعسایت ScreenRant

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 ‌حقیقت مهمی که باید درباره سازمان «رسیدگی به تناقضات زمانی»‌ (TIME VARIANCE AUTHORITY) بدانید

15 حقیقت مهمی که باید درباره «کنگ فاتح» (KANG THE CONQUEROR) بدانید

10 سوالی که پس از دیدن قسمت اول سریال «لوکی» برایمان پیش آمد!

10 خط زمانی احتمالی که ممکنه پس از وقایع فیلم "پایان بازی" در MCU ایجاد شده باشه!

10 سوال بی پاسخ MCU که سریال لوکی باید به آنها جواب دهد

15 حقیقت مهمی که باید درباره لوکی (LOKI) بدانید

معرفی 15 هویت مختلف از لوکی

10 کمیک برتر شی هالک (SHE-HULK)

10 حقیقت مهمی که باید درباره شی – هالک (SHE-HULK) بدانید

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-04-07 11:43
سلام
ممنون بابت مقاله.
تا قسمت سوم از سریال مورد انتظار "لوکی" که پخش شد کاملا معلومه راز های زیادی در این سریال نهفته است و احتمالا قرار توی نیمه دوم سریال (قسمت های چهار تا شش) مسائل مهمی برملا بشن! (مثل اینکه در قسمت سوم فهمیدیم TVA برای کارمند هاش از آدم های عادی در جهان استفاده میکنند اما اون ها این مسئله رو نمیدونند!) یکی از بحث هایی که در سریال لوکی زیاد به کار رفت موضوع "نگهبانان زمان" بود که اسمشون رو زیاد توی این سریال شنیدیم. حالا با کمک این مقاله هم میتونیم متوجه بشیم که در دنیای کمیک چه نقشی داشتند! خب انگار بین نسخه سینمایی و کمیکی اون ها تفاوت های نسبتا زیادی وجود داره و این جنگ های زمانی هم خیلی جالب و البته بعضی وقت ها ممکنه گیج کننده باشند! (یعنی اگر از سریال لوکی به بعد دچار سر درد شدید نگران نشید! خیلی ها اینطوری میشن! ) مورد ۲ و ۱ هم درباره شخصیت اسکارلت ویچ که از سریالش (که به شخصه به جز مسئله کوییک سیلور قلابی خیلی دوستش داشتم!) معلوم بود که آینده مهمی در mcu داره بسیار جالب بودند و قدرت فوق‌العاده اون رو نشون میدند. این چیز هایی که درباره گرداننده های زمان گفته شد (که کمی باعث شد دچار سردرد بشم!) موضوع جالبی بود و نشون میده یک آزمایش شکست خورده میتونه چقدر فاجعه آمیز باشه! (اونم در مقیاس کیهانی!) اینم که نگهبانان زمان به انتقام‌جویان حمله کردند نشون میده که کلا زیاد نمیشه (حداقل توی دنیای کمیک) به اونا اعتماد کرد.
با تشکر.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#2 Ehsan Spider 1400-04-07 13:27
سلام

خیلی ممنون کیا جان. مقاله عالی بود داداش دستت درد نکنه.

این محافظان زمان چقدر منو یاد واچر ها میندازند. البته قدرت هاشون یکم فرق داره ولی کلا نژاد یا هرچی که شما بگید به نظر باحال و تاثیر گذار میان و پتانسیل سینمایی خوبی هم دارن.

این درگیری های بین نگهبانان و گرداننده ها هم حسابی منو یاد کری و اسکرال ها میندازه. عجب ایده جالب و باحالی هستش این تقسیم واقعیت و صد البته پیچیده هستش! یعنی چطوری توی دو واقعیت گرداننده و نگهبان داریم پس احتمالاً دو نوع مردعنکبوتی داریم یا دو نوع ثور داریم و حتی اون اتفاقاتی هم که نگهبانان و گرداننده ها توشون تاثیر داشتن هم متفاوته؟ گیج کننده هستش.

به هر حال دمت گرم کیا جان مقاله خوبی بود
نقل قول کردن
Milesspider2020
#3 Milesspider2020 1400-04-07 13:27
سلام
احتمال اسپویل سریال لوکی!
من اصلا درمورد نگهبانان زمان هیچی نمیدونستم و تنها شناختم تا قسمت سه لوکی بود
فکت ها خیلی جالب بودند و باعث شدند یه عالمه تئوری درمورد لوکی به وجود بیاد مقلا لومی همش میخواد اون هارو ببینه و اونا هم میخواستن برعلیه اونجرز بجنگن پس شاید بخوان متحد شن !!به خصوص بر علیه ثور البته لوکی دنیای سینمایی زیاد دوست نداره ثور بمیره شاید همه لوکی ها باهم متحد شن برعلیه نگهبانان
به هر حال این یه تئوری بود صد ها تئوری میشه از این فکت ها در آورد
من فقط متوجه یه قسمت نشدم اونم درمورد قدرت که یعنی اون ها میتونن فقط یه فرد تایم لاینش آهسته یا سریع کنن؟؟ و گفته شده آزگاردی ها مقاومن پس چطور لوکی در اول سریال یه سیلی خورد و آهسته شد ؟؟ یعنی لوکی جز اون آزگاردی ها نیست حتی با طلسم اودین و زندگی در آزگارد بعد از غول های یخی؟؟
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#4 Ehsan Spider 1400-04-07 14:29
به نقل از Milesspider2020:


من فقط متوجه یه قسمت نشدم اونم درمورد قدرت که یعنی اون ها میتونن فقط یه فرد تایم لاینش آهسته یا سریع کنن؟؟ و گفته شده آزگاردی ها مقاومن پس چطور لوکی در اول سریال یه سیلی خورد و آهسته شد ؟؟ یعنی لوکی جز اون آزگاردی ها نیست حتی با طلسم اودین و زندگی در آزگارد بعد از غول های یخی؟؟


هنوز سریال رو ندیدم ولی میتونم یه کمکی بکنم.
فکر کنم هنوز زوده واسه فهمیدن اینا و باید منتظر بمونی و یه چیز دیگه اونم اینکه این مقاله بر پایه دنیای کمیک هستش و امکان داره mcu بخواد یه تغیراتی ایجاد کنه.
فکر کنم در ادامه مشخص میشه
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#5 Kia Iron Man 1400-04-07 14:45
به نقل از Milesspider2020:

من فقط متوجه یه قسمت نشدم اونم درمورد قدرت که یعنی اون ها میتونن فقط یه فرد تایم لاینش آهسته یا سریع کنن؟؟ و گفته شده آزگاردی ها مقاومن پس چطور لوکی در اول سریال یه سیلی خورد و آهسته شد ؟؟ یعنی لوکی جز اون آزگاردی ها نیست حتی با طلسم اودین و زندگی در آزگارد بعد از غول های یخی؟؟

همونطور که در مقاله گفته شد نگهبانان زمان هم میتونند سرعت زمان رو فقط در یک شخص تغییر بدن و هم سرعت زمان در کل یونیورس تغییر بدن. برای سوال دوم هم اولا که لوکی یه فراست جاینته و آزگاردی نیست، در اپیزود اول هم اون کار نگهبانان زمان نبود بلکه کار ماموران TVA بود و نکته مهمتر اینه که این مقاله مربوط به دنیای کمیکه و همونطور که گفته شد نسخه کمیکی نگهبانان زمان با نسخه سینمایی اونا خیلی فرق داره.
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#6 Pooyan mirzahosseini 1400-04-07 15:26
سلام خیلی مقاله خوبی بود
راستش نگهبانان زمان شخصیت های با پتانسیلی هستن حظورشون در سریال لوکی خیلی خوبه شاید بشه کنگ فاتح رو هم ببینیم یا شاید گرداننده های زمان به صورت کلی سریال لوکی خیلی سریال خوبی هست مخصوصاً با این همه شخصیت جالب که توش هست
نقل قول کردن
king loki
#7 king loki 1400-04-07 20:37
سلام
مقاله خیلی خوبی بود
خطر اسپویل
به نظر من خانم دقیقه همون کسی که باقی می ماند است. چون در قسمت سه سریال لوکی معلوم شد کارکنان TVA انسان هستند که این دو سوال رو مطرح می‌کند 1_ خانم دقیقه که انسان نیست تکلیفش چیه؟ 2_ چه اتفاقی برای مغایر ها بعد از دادگاه می افتند؟
که تئوری من برای سوال یک اینه که کسی که باقی می‌ماند در جنگ میان دنیا ها نگهبانان زمان را خلق می کنه و ذهن خودش رو در قالب کاراکتر خانم دقیقه آپلود و بر TVA نظارت می‌کند
نقل قول کردن
mahdi380
#8 mahdi380 1400-04-07 23:26
مرسی از مقالتون
یه سوال داشتم اگه تا الان فقط یه تایم لاین "مقدس" داشتیم و مولتی ورسی وجود نداره پس چجوری چند نسخه از لوکی و کلا همه افراد وجود داره؟
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#9 Pooyan mirzahosseini 1400-04-08 01:26
به نقل از mahdi380:
مرسی از مقالتون
یه سوال داشتم اگه تا الان فقط یه تایم لاین "مقدس" داشتیم و مولتی ورسی وجود نداره پس چجوری چند نسخه از لوکی و کلا همه افراد وجود داره؟

ببین همون جایی تو سریال لوکی رفته بودن یه جایی می‌گفت بلیط بردارید توضیح داده شد که مغایر ها با سفر در زمانی که در خط زمانی شون نیست دنیا ها و خط های زمانی دیگری رو می‌سازن و همون‌طور که دیدیم و گفته شد مغایر های دیگه ای هم قبل از لوکی بودن پس میشه گفت که خط های زمانی دیگه ای هم ایجاد شده که درش لوکی های دیگه ای هم وجود دارن
نقل قول کردن
Milesspider2020
#10 Milesspider2020 1400-04-08 01:36
به نقل از Kia Iron Man:
به نقل از Milesspider2020:

من فقط متوجه یه قسمت نشدم اونم درمورد قدرت که یعنی اون ها میتونن فقط یه فرد تایم لاینش آهسته یا سریع کنن؟؟ و گفته شده آزگاردی ها مقاومن پس چطور لوکی در اول سریال یه سیلی خورد و آهسته شد ؟؟ یعنی لوکی جز اون آزگاردی ها نیست حتی با طلسم اودین و زندگی در آزگارد بعد از غول های یخی؟؟

همونطور که در مقاله گفته شد نگهبانان زمان هم میتونند سرعت زمان رو فقط در یک شخص تغییر بدن و هم سرعت زمان در کل یونیورس تغییر بدن. برای سوال دوم هم اولا که لوکی یه فراست جاینته و آزگاردی نیست، در اپیزود اول هم اون کار نگهبانان زمان نبود بلکه کار ماموران TVA بود و نکته مهمتر اینه که این مقاله مربوط به دنیای کمیکه و همونطور که گفته شد نسخه کمیکی نگهبانان زمان با نسخه سینمایی اونا خیلی فرق داره.

بله متوجه شدم منظور سوال هم همین بود درمود لوکی که یه جاهایی قابلیت های آزگاردی هارو داره یه جاهایی نه
درمورد TVA هم به این خاطر سوال پیش اومد که تو سریال زیر مجموعه ای از نگهبانان زمان هستند ولی خب مشخصا تغییرات زیادی بین کمیک و سریال وجود داره بخاطر همین آدم یکم گیج میشه
ممنون
نقل قول کردن
Milesspider2020
#11 Milesspider2020 1400-04-08 01:39
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از Milesspider2020:


من فقط متوجه یه قسمت نشدم اونم درمورد قدرت که یعنی اون ها میتونن فقط یه فرد تایم لاینش آهسته یا سریع کنن؟؟ و گفته شده آزگاردی ها مقاومن پس چطور لوکی در اول سریال یه سیلی خورد و آهسته شد ؟؟ یعنی لوکی جز اون آزگاردی ها نیست حتی با طلسم اودین و زندگی در آزگارد بعد از غول های یخی؟؟


هنوز سریال رو ندیدم ولی میتونم یه کمکی بکنم.
فکر کنم هنوز زوده واسه فهمیدن اینا و باید منتظر بمونی و یه چیز دیگه اونم اینکه این مقاله بر پایه دنیای کمیک هستش و امکان داره mcu بخواد یه تغیراتی ایجاد کنه.
فکر کنم در ادامه مشخص میشه

بله منم همین فکرو میکنم تازه سه قسمت ازشش قسمت اومده واسه برداشت زوده
این تغییراتی که میدن یه جاهایی ذهنو درگیر میکنه نمونش همین هلا که خواهر ثور معرفی کردن :/
ممنون
نقل قول کردن
P.B.P
#12 P.B.P 1400-04-08 01:45
به نقل از mahdi380:
یه سوال داشتم اگه تا الان فقط یه تایم لاین "مقدس" داشتیم و مولتی ورسی وجود نداره پس چجوری چند نسخه از لوکی و کلا همه افراد وجود داره؟

سلام دوست عزیز
اگر منظورتون لوکی مونث است ایشون نسخه ای از لوکی نیستند بلکه ایشون سیلویه لاشتون یا همون ساحره هستند.
نقل قول کردن
parsa89
#13 parsa89 1400-04-08 13:18
دم سایت اسپایدی گرم هرروز یه مقاله عالی میده
عاشق نگهبانان زمان شدم ممنون
نقل قول کردن
P.B.P
#14 P.B.P 1400-04-09 18:12
به نقل از P.B.P:
به نقل از mahdi380:
یه سوال داشتم اگه تا الان فقط یه تایم لاین "مقدس" داشتیم و مولتی ورسی وجود نداره پس چجوری چند نسخه از لوکی و کلا همه افراد وجود داره؟

سلام دوست عزیز
اگر منظورتون لوکی مونث است ایشون نسخه ای از لوکی نیستند بلکه ایشون سیلویه لاشتون یا همون ساحره هستند.

وای چقدر قسمت چهارم لوکی پشم ریزون بود،خیلی توپ بود،مخصوصا صحنه پس از تیتراژش.
دوست عزیز اکر نگاهش کنی شاید سوالت حل بشه.
نقل قول کردن
P.B.P
#15 P.B.P 1400-04-24 06:49
سلام ممنون از آقای یارویسی بابت مقاله
خیلی عالی بود.
به نقل از P.B.P:
به نقل از mahdi380:
یه سوال داشتم اگه تا الان فقط یه تایم لاین "مقدس" داشتیم و مولتی ورسی وجود نداره پس چجوری چند نسخه از لوکی و کلا همه افراد وجود داره؟

سلام دوست عزیز
اگر منظورتون لوکی مونث است ایشون نسخه ای از لوکی نیستند بلکه ایشون سیلویه لاشتون یا همون ساحره هستند.

استاد ترابی من یک سوال داشتم و اونم اینکه خانم سوفیا دی مارتینو آیا لوکی مونث هستند یا ساحره؟ (چون در طول سریال لوکی، او را به اسم لوکی یا سیلوی صدا میزدند)(امکانش هست بخوان اریجین شخصیت رو تغییر بدن)ممنون میشم جواب بدید؟
اسپویل
.
.
.
.
راستی معلوم شد که خبیث اصلی سریال لوکی کنگ فاتح است آیا قرار است مقاله درباره کنگ نوشته شود یا نه؟(چون بازیگر کنگ در فیلم مرد مورچه ای ۳ "دنیای کوآنتوم" همان بازیگر سریال لوکی است)
.
.
.
منتظر فصل دوم سریال لوکی هستم جالبی لوکی به اونجایی بود که لوکی در یک مولتی ورس دیگه افتاده بود و مجسمه کنگ هم اونجا بود و دیگه باید بریم سراغ دنیا های موازی و از همه مهتر تولی و اندرو(آخ جون)
و در آخر هم اینکه من نگهبانان زمان رو در سریال لوکی ندیدم و فقط نسخه بدلشون رو تو قسمت چهار دیدم ولی شاید در فصل بعد ببینیمشون.
در کل عالی بود،خسته نباشید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37