تیم نویسندگی جدید عنوان «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» مشخص شد

تیم نویسندگی جدید عنوان «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» مشخص شد

تیم جدیدی سکّان هدایت عنوان «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» را بر عهده می‌گیرد و «بن رایلی» بازمی‌گردد!

با پایان کارِ نیک اسپنسر در عنوان «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» و به دنبال تیزرهایی که در کانال تلگرام سایت قرار دادیم، مارول تیم جدیدِ نویسندگان این عنوان را معرّفی کرد. کلی تامپسون (که او را با عناوین Captain Marvel و Black Widow می‌شناسیم)، صلاح‌الدین احمد (نویسندهٔ سری Miles Morales: Spider-Man که سری Black Boltاش برندهٔ جایزهٔ آیزنر شد)، کادی زیگلر (نویسنده‌ای جدید در صنعت کمیک که تجربهٔ کار بر روی سریال Rick and Morty و سریال آیندهٔ She-Hulk را دارد) و در نهایت زب ولز (نویسندهٔ سری Hellions که با داستان‌هایی چون Spider-Man/Doctor Octopus: Year One و AMAZING SPIDER-MAN: Shed تجربهٔ نویسندگی برای اسپایدرمن را نیز داشته) تیم جدید نویسندگی را تشکیل می‌دهند. همچنین پاتریک گلیسون که چندین شماره از سریِ فعلی مردعنکبوتی شگفت‌انگیز را طرّاحی کرده، در سری جدید به‌عنوان نویسنده نیز فعّالیت خواهد کرد (او تجربهٔ نویسندگیِ چند عنوان در انتشارات دی‌سی از جمله Superman را نیز دارد.)

بن رویلی

طبق اطلاعاتی که مارول منتشر کرده، در داستان جدید و بزرگی که این تیم تدارک دیده‌اند، «بن رایلی» پس از مدّت‌ها برگشته تا عنوانِ «مردعنکبوتی» را تصاحب کند. او که حمایتِ سازمان Beyond Corporation را دارد، مصمم است تا به بهترین نسخهٔ اسپایدرمن تبدیل شود. به گفتهٔ «نیک لو» (سردبیر عناوین اسپایدرمن)، این داستان قرار است به این سؤال پاسخ دهد که «آیا بن رایلی می‌تواند در ایفای وظایفش به عنوان اسپایدرمن بهتر از پیتر پارکر عمل کند و جایی که او شکست خورده، موفّق ظاهر شود؟»

برادر مرد عنکبوتی

شایستهٔ ذکر است که سازمان Beyond Corporation (که نخستین‌بار در سری کمیک‌های Nextwave معرفی شد)، مجموعه‌ای‌ست از موجوداتی فوق‌قدرتمند در ابعاد مولتی‌ورس با قدرت‌هایی نظیر تغییر واقعیت و ایجاد توهم که تنها هدف‌شان به بازیچه‌گرفتنِ افراد مولتی‌ورس و سرگرمی‌ست!

کمیک مرد عنکبوتی beyond

این تیم کار خود را مهرماهِ امسال با شمارهٔ 75  از این سری شروع خواهند کرد. همچنین تا مدّتی، سری مردعنکبوتی شگفت‌انگیز به‌جای دوبار، سه‌بار در ماه منتشر خواهد شد. هواداران نخستین پیش‌نمایش از این داستان را در عنوان Free Comic Book Day 2021: SPIDER-MAN/VENOM مشاهده خواهند کرد که در وب‌سایت اسپایدی ترجمه خواهد شد...

 

نظر شما چیست؟ آیا با توجه به تایید بازگشت بن رایلی و همچنین تصویر پیتر پارکر خون آلود که مری جین در کنارش بود و در کانال تلگرام خودمون منتشر کردیم، به نظرتون آیا قرار است در پایان دوره نیک اسپنسر شاهد مرگ پیتر باشیم؟ یا شاید اتفاقاتی می افتد که دیگر نمیتواند مرد عنکبوتی باشد و باید جای خود را به بن رایلی بدهد؟

 

مطالب مرتبط:

نیک اسپنسر عنوان «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» را ترک می‌کند

زندگی، مرگ و بازگشت بن رایلی

ترجمه فارسی شماره آخر از کمیک "بن رایلی: اسکارلت اسپایدر" (BEN REILLY: THE SCARLET SPIDER)

مارول از رویداد «جنگِ خبیثان» رونمایی کرد

نویسنده و طراح جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز مشخص شدند

سری کمیک های اسپایدرمن شگفت انگیز (THE AMAZING SPIDER-MAN) با ترجمه فارسی

10 تغییر بزرگ در دنیای کمیک بوک های مرد عنکبوتی در دهه گذشته

وقتی نویسنده سایت SPIDEY.IR از یک سال و 3 ماه پیش هویت مخفی کیندرد را درست حدس زده بود!

رویداد اخیر مرد عنکبوتی با عنوان آخرین بقایا (LAST REMAINS) - کامل + لینک دانلود

از رویداد جدید اسپایدرمن رونمایی شد: «آخرین بقایا» (LAST REMAINS)

وقتی نویسنده سایت SPIDEY.IR یک سال و 3 ماه قبل هویت مخفی کیندرد را درست حدس زد!

10 حقیقتی که باید دربارهٔ «کیندرد» (KINDRED)، خبیث جدید کمیک‌بوک‌های اسپایدرمن، بدانید

خبیث جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز کیست؟

رویداد جدید مرد عنکبوتی با عنوان خیزش گناهان (SINS RISING) - کامل + لینک دانلود

کمیک مقدمه "مرد عنکبوتی شگفت انگیز: خیزش گناهان" ترجمه شد + لینک دانلود

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" ترجمه شد + لینک دانلود

از رویداد جدید اسپایدرمن رونمایی شد: «آخرین بقایا» (LAST REMAINS)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-04-04 16:18
سلام
ممنون بابت خبر!
وقتی عنوان خبر رو دیدم جا خوردم! اما الان خیلی خوشحالم و بخش اعظمش به این برمیگرده که جناب صلاح الدین احمد جزو نویسنده های این سری هست چون ایشون با سری کمیک های "مایلز مورالز مرد عنکبوتی" به خوبی ثابت کردند که از مرد عنکبوتی و دنیای اون و داستان های اون شناخت خوبی دارند و داستان های خوبی نوشتند. اینکه کمیک ها هم ماهی سه بار منتشر بشن کار مترجم و ادیتور های بنده خدا رو سخت و هواداران رو خوشحال میکنه. خدا به مترجم و ها و ادتیور ها رحم کنه!
نقل قول:
به نظرتون آیا قرار است در پایان دوره نیک اسپنسر شاهد مرگ پیتر باشیم؟
احتمالش کم نیست اما من خیلی دوست ندارم این اتفاق بیفته. البته فیلم جدید اسپایدی هم داره کم کم معرفی میشه و فکر نکنم مارول این تناقض رو ایجاد کنه تا از مشتری هاش کم بشه! اما اگر هم قراره مرگی برای پیتر رخ بده دوست دارم ماندگار و جالب باشه.
نقل قول:
یا شاید اتفاقاتی می افتد که دیگر نمیتواند مرد عنکبوتی باشد و باید جای خود را به بن رایلی بدهد؟
ممکنه. شاید پیتر خیلی خسته بشه و بخواد دیگه بعد از مدت ها با بازگشت بن رایلی این عنوان رو کنار بذاره و پیش ام جی بمونه و به زندگیش برسه که واقعاً هم میشه درکش کرد. (البته اگر مدتش خیلی طولانی بشه ممکنه به این اصل مسئولیت پذیری پیتر خدشه وارد بشه.)
در کل خیلی مشتاق این سری هستم و از همین جا و خیلی زود از ادیتورها و مترجمانی که قراره این کار رو ترجمه و ادیت کنند تشکر میکنم.
نقل قول کردن
Scarlet Speedster
#2 Scarlet Speedster 1400-04-04 16:55
به نظرم اینکه چهار نویسنده به طور همزمان روی یه عنوان کار کنن، نوید داستان های بزرگی رو میده...
راستش من که به جز صلاح الدین احمد، داستانی از سه نویسنده دیگهٔ ذکر شده نخوندم و نمیتونم تصور کنم که چطوری مرد عنکبوتی شگفت انگیز رو پیش خواهند برد. ولی با توجه به داستان هایی که از صلاح الدین احمد خوندم، احتمالاً ASM قدم های رو به جلو و خیلی بزرگی رو بر میداره. طراحی های پاتریک گلیسون رو هم قبلاً برای این عنوان دیده بودیم و امیدوارم که در ادامه هم طراحی های خوب و قابل قبولی داشته باشه.
من بیشتر از همه از بازگشت یه بن رایلی قهرمان (اون هم بعد از قضایای توطئه کلونی و خبیث شدن این شخصیت) خوشحالم. چیزی که نگرانم میکنه، ایدهٔ "جایگزین شدن پیتر پارکر با بن رایلی" ـه که آخرین بار هم مارول با اینکار بدجور گند زد (منظورم «clone saga»ـی دههٔ ۹۰ میلادی ـه)
اما صحبت های نیک لو دربارهٔ داستان های پیش رو، خیلی امیدوار کننده ست. اگه هم قرار ـه که مرگی برای پیتر پارکر و در ادامه جایگزین شدن بن رو شاهد باشیم، امیدوارم مرگ شکوهمندانه و قهرمانانه‌ای باشه و اسپایدی در طی فداکاری بزرگی و در کنار خانواده ـش و البته مری جین جون خودش رو از دست بده (خدا کنه تا اون موقع وقایع omd رتکان شده باشه) یعنی یه چیزی مثل مرگ پیتر پارکر در دنیای ultimate.
.
(وای خدا... چی میشد اگه مارول یه سری فرعی از اسپایدی رو اختصاص میداد به ایده های طرفدارا :lol: )
.
با تشکر از آقای حیدری بابت پوشش این خبر.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#3 Ehsan Spider 1400-04-04 17:20
سلام
ممنون از استاد حیدری بابت پوشش این خبر

به نظرم تیم جدید خیلی خوبه. بنده که به شخصه داستان های صلاح الدین احمد رو برای مایلز خیلی دوست داشتم و امیدوارم اینجا هم بتونه موفقیت هایی کسب بکنه. و بقیه تیم هم تیم خوبی هستن فقط امیدوارم صلاح الدین این وسط حرف اول رو بزنه چون اینده ها و سبکش خیلی به اسپایدی میخوره و قشنگ میتونه اسپایدی رو به حال و هوای کلاسیکش برگردونه. بعد مدت ها ایشالا زن عمو می رو هم از صدقه سری ایشون ببینیم. فکر کنم از اخرین حضور مارتین لی توی کمیک های مرد عنکبوتی دیده نشده.
.
.
.
.
.

به نظرم همون جمله معروف پیروزی به چه قیمت اینجا و توی همون عکس خلاصه میشه. من فکر کنم اسپایدی شاید کشته نشه چون اصلا تازگی ها زنده شده ولی هیچی غیر ممکن نیست. حدس من اینه که یکی از عزیزانش قراره کشته بشن و اونم به خاطر اینکه پیتر همون مرد عنکبوتی هستش. به خاطر همین پیتر اسپایدی بودن رو رها میکنه تا عزیزانش بیشتر آسیب نبینن. شاید هم توی ادامه ببینه که بن رایلی داره با اسپایدی بودنش گند میزنه، دوباره برمیگرده و با اون مبارزه می‌کنه.

هیچ چیز غیر ممکن نیست....


فقط دمشون گرم اگه یه طراح خوب هم بیارن که دیگه طراحی ها مثل این اواخر نباشه.
نقل قول کردن
Erfan nakhaee
#4 Erfan nakhaee 1400-04-04 17:53
اسپنسر واقعا کار بزرگی رو به پایان میرسونه شماره ای ۷۴ قرار واقعا شماره بزرگ و باشکوهی باشه قراره همه داستان های که ایجاد کرده رو پایان بده.
به نظرم قرار نیست شاهد مرگ پیتر باشیم ولی شاید قرار شاهد بازنشسته شدن پیتر برای مدتی باشیم برای اینکه چیزی که شخصیت پیتر رو متمایز و این هست که ماجرا های پیتر هم سطح اسپایدرمن جذاب هست ولی اخیرا ما ماجرا های پیتر رو ندیدم چون درگیر ماجرا های کنیدرد شدیم مثلا برای من سوال بود اینکه دانشگاه پیتر چی شد؟ چه مشکلاتی ایجاد شده برای پیتر ؟ برای همین حدس میزنم ما قراره بن رایلی رو توی ماسک اسپایدرمن ببینم و ماجرا های پیتر رو.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#5 Ehsan Spider 1400-04-04 18:23
شاید هم خود هری بمیره و چون هری میگفت هرکی به اسپایدی نزدیک میشه آسیب مببینه. پیتر هم به واسطه همین دیگه بازنشسته میشه تا بیشتر آسیب نبینن.
نقل قول کردن
Agent bishop
#6 Agent bishop 1400-04-04 18:37
چهار تا نویسنده قهار رو یک عنوان :-) ( فقط امیدوارم قضیه آشپز که دو تا شد پیش نیاد )
من خودم چند تا فرضیه دارم
۱ : پیتر طی یک نبرد یا فداکاری بزرگی میمیره .
۲ : پیتر یک جوری زخمی میشه که تا چند وقت نمیتونه ابر قهرمان باشه .
۳ : کیندر برای انتقام قدرت های پیتر رو ازش بگیره .
۴ : پیتر به همراه کیندر وارد یک بعد دیگه مثل جهنم میشه و تا چند وقت اونجا گیر می‌کنه .
۵ : پیتر کیندر یا نورمن رو می‌کشه و به همین خاطر مردعنکبوتی بودن رو ول می‌کنه
۶ : پیتر با مری جین ازدواج می‌کنه و به همین منظور یه مدت کارای ابرقهرمانی رو می‌ذاره رو دوش بن زابلی
۷ : برای پیتر اتفاق خاصی نمیوفته ‌وبن زابلی بر میگرده و با پیتر ماجراجویی می‌کنه .

نظرتون رو بگین
نقل قول کردن
s.p.i
#7 s.p.i 1400-04-04 18:38
سلام
خیلی ممنون بابت خبر
کار اسپنسر تا اینجا خیلی خوب بود و البته ص
و قرار تیم خلاق و هنرمندی برای اسپایدرمن داستان نویسی کنند و البته امیدوارم حرف اول صلاح الدین احمد بزنه و پاتریک گلیسون کارش خوب
به احتمال زیاد پیتر برای مدتی بازنشته میشه ولی دوباره برمیگرده مثل همیشه امیدوارم فقط زیاد این داستان بن رایلی طولانی نباشه
تشکر
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#8 Mr. Doctor 1400-04-04 23:16
ممنون از پوشش خبری تون
من خیلی برای این داستان هیجان دارم(چون من طرفدار بن رایلی هستم،شدیدا :P )
ولی ایکاش که در این داستان،پیتر و بن دوباره بر علیه هم نباشن
چون یادمه اخرین داستان مهمی که به بن رایلی مربوط بود،توطئه کلونی بود که در اون بن رایلی شخصیت خبیث داستان بود.
امیدوارم این تیم جدید موفق باشه و همچنین نیک اسپنسر با سربلندی این سری رو ترک کنه
نقل قول کردن
Strange spidey
#9 Strange spidey 1400-04-05 00:33
سلام ممنون بابت اطلاع رسانیتون راستش از حضور کادی زیگلر خیلی خوشحالم و خوشحال تر از اون بخاطر حضور بن رایلی تو خط داستانی مرد عنکبوتی شگفت انگیزم (هر چند که خودم به شخصه از کین به عنوان کلون مرد عنکیوتی بیشتر از بن رایلی خوشم میاد و واقعا سر مرگش تو داستان اسپایدر ورس گریه کردم :cry: ولی حالا..) واقعا بهترین سری کمیک های مرد عنکبوتی همین سری مرد عنکبوتی شگفت انگیزه
نقل قول کردن
Spider-Fan
#10 Spider-Fan 1400-04-05 00:54
دوستان شماره‌های پایانی ران اسپنسر (از شمارۀ ۷۱ به بعد) تأخیر خوردن:
به نقل از کانال تلگرام سایت:
مارول اعلام کرد انتشار شماره‌های ۷۱ تا ۷۴ سری Amazing Spider-Man به‌همراه شماره‌های ۲ تا ۴ عنوان Sinister War با تأخیر همراه خواهد بود:

• شمارۀ ۷۱ مردعنکبوتی شگفت‌انگیز ← ششم مرداد
• شمارۀ ۲ جنگ خبیثان ← سیزدهم مرداد
• شمارۀ ۳ جنگ خبیثان ← بیست‌وهفتم مرداد
• شمارۀ ۷۲ مردعنکبوتی شگفت‌انگیز ← سوم شهریور
• شمارۀ ۴ جنگ خبیثان ← دهم شهریور
• شمارۀ ۷۳ مردعنکبوتی شگفت‌انگیز ← هفدهم شهریور
• شمارۀ ۷۴ مردعنکبوتی شگفت‌انگیز ← سی‌ویکم شهریور
نقل قول کردن
Spider-Fan
#11 Spider-Fan 1400-04-05 01:38
به نقل از Scarlet Speedster:
من بیشتر از همه از بازگشت یه بن رایلی قهرمان (اون هم بعد از قضایای توطئه کلونی و خبیث شدن این شخصیت) خوشحالم. چیزی که نگرانم میکنه، ایدهٔ "جایگزین شدن پیتر پارکر با بن رایلی" ـه که آخرین بار هم مارول با اینکار بدجور گند زد (منظورم «clone saga»ـی دههٔ ۹۰ میلادی ـه)

البته شرایط فعلی خیلی متفاوته با دهۀ ۹۰.
اون‌موقع مارول واقعاً کمر به قتل پیتر پارکر بسته بود و می‌خواست هرجور شده بن رایلی رو توی دل هوادارها جا کنه.
الآن جدا از شکست چندین و چندبارۀ ایدۀ جایگزین‌کردن اسپایدرمن، به‌نظرم با حضورِ این Beyond Corporation قضیۀ جانشینی چندان جدّی نیست.
در کلّ حدس من اینه که بعد از اتمام ران اسپنسر، یه رانِ filler از این تیم نویسندگی داشته باشیم تا شمارۀ ۹۰۰ و بعد از اون نویسندۀ بعدی بیآد پای کار.
نقل قول کردن
parsa89
#12 parsa89 1400-04-05 19:00
خدانکنه پیتر بمیره بن رالی اصلا به پای پیتر پارکر نمی‌رسه
ولی بنظرم این نویسنده هاباهم تیم خوبی میشن
نقل قول کردن
hassan91
#13 hassan91 1400-04-06 11:42
به نظرم مارول باز دوباره میخواد یه مدتی یکی دیگه جای مرد عنکبوتی رو بگیره و پیتر پارکر رو ببره به حاشیه. درست مثل کاری که چند سال پیش با دکتر اختاپوس کرد و اون تونست جای مرد عنکبوتی رو بگیره. حال اینکه این بار چجوری میخواد این اتفاق رخ بده نمیشه درست حدس زد ولی به نظرم امکان داره که پیتر پارکر قدرتهاشو از دست بده. یا اینکه نقشه کیندرد این باشه که پیتر پارکر قدرتهاشو از دست بده. در کل مارول زیاد تو تعویض شخصیتهای اصلی موفق من جمله مرد عنکبوتی پیتر پارکر موفق نبوده. (خو نبایدم باشه این شخصیت تعویض شدنی نیس :-) )
نقل قول کردن
s.p.i
#14 s.p.i 1400-06-16 17:28
احتمال داره که پیتر با توجه به این همه خبیث که قرار تو جنگ خبیثانه باهاشون بجنگه آسیب میبینه ولی به شخصهواصلا دوست ندارن بن رایلی برای مدت طولانی تو کمیک مرد عنکبوتی ببینم نهایت ۲۰ شماره و بعدش بن رایلی بفرستن پی کارش و دوباره پیتر ببنیم

تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید