بررسی نسخه های سینمایی از عشق های پیتر پارکر درســــه گانه "سم ریمی"

عشق های مرد عنکبوتی

در سه گانه سم ریمی شاهد حضور 3  تن از مهم ترین عشق های زندگی پیتر پارکر بودیم.در این مقاله سعی براین داریم تا به نحوه شخصیت پردازی،گریم چهره وعملکرد بازیگران نقش ها،دراین تریلوژی،بپردازیم.

 

1-مـــــــــــــری جین واتسون [کریستن دانست]:

مـــــــــــــری جین واتسون
تقریباَ می توان گفت که شخصیت او در سه گانه ریمی،به طور کل،متضاد آن چیزی بود که ما از مری جین انتظار داشتیم.دختر نونور وترســــــــــــویی که به ازای هر حمله و رُبایش توسط دشمنان و بَدمن های این سه گانه،[فقط]توانایی گفتن کلماتwatch outوlook outروداشت!مـــــــــــــا در این سه گانه شاهد حضورمری جینی دمدمی مزاج بودیم که به عشقش پایبند نبود.گاهی عاشق سینه چاک فلش تامپسون،دیوانه پول هری آزبورن و شیفته مرام و سادگی پیتر پارکر می شد.هرچند در کمیک های مردعنکبوتی،مری جین دختر شلوغ و شروشیطونی محسوب می شود ولی یک چیزی مثل این،خیر.ضمنا بازی بسیار ضعیف "کریستن دانست"به وخامت ماجرا دامن می زد و باعث می شد تا مری جین ریمی شبیه گوئن کمیک ها کلاسیک جلوه کند و همیشه توسط بدمن ها اسیر می شد تا مردعنکبوتی داستان سرِ غیرت بیاید و برود دنبال بدمن و نجات مری جین!البته بعضی وقت ها هم دست به شجاعت میزد و به ضرب چوب وچماق(مردعنکبوتی2،داك آک)و یا بُلوک (مردعنکبوتی3،وِنوم)سعی در ضربه زدن به  بدمن فیلم داشت که بعضی مواقع مغلوب میشد و گاهی هم تلاشش مثمرِثمر واقع میشد.به جرئت می توان گفت که خانم دانست فقط و فقط در قسمت اول از سه گانه ریمی،یعنی فیلم "مرد عنکبوتی(2002)" شبیه مری جین کمیک ها بود  وعلت این ماجرا هم به خاطر رنگ قرمز موهایش بود (!) وگرنه در دو قسمت بعد، یعنی"مردعنکبوتی 2"   (2004)" و"مردعنکبوتی3 " (2007) شباهت چنداني بین مری جین فیلم های ریمی و مری جین کمیک های کلاسیک وجود نداشت!هرچند باید اضافه کرد که شخصیت وی در دو قسمت آخر این سری، وضعیت بهتری پیدا کــــــــــــــرده بود.

شخصیت پردازی: نسبتاَضعیف،ترســـو ودمدمی مزاج در قسمت اول (در دوقسمت دیگر،ازوخامت موضوع کاسته شد).                

گریـــــــــــــــــم چهره: متوسط،قسمت اول وضغیت بهتری نسبت به دوقسمت دیگر داشت.

عملکرد بازیگر نقش: متوسط، در كل دانست برای مری جین ساخته نشده بود!تقريباً  بی روح بازی می کرد.

امتیاز:  6 از10 

 

2- گـــــــــــــــــوئن استیسی (برایس دالاس هاوارد):

گـــــــــــــــــوئن استیسی

گوئن استیسی در قسمت سوم از سه گانه ریمی و به منظور ایجـــــاد یک مثلث عشقی ما بین پیتر،مری جین و گوئن خلق شد تا بتواند عــــــلاوه بر کِــــــش پیدا کردن داستان،سبب ایجاد یک تقابل احساسی مابین مری جین و گوئن برسر تصاحب پیتر بشود! البته پیتر پس از جوش و خروش مری جین در آن قرار خواستگاری، به وی توضیح داد که گوئن فقط همکلاسی اوست و چیزی مابین آن ها نیست ومری جین نباید نگران چیزی باشد.در خلق کاراکتر گوئن استیسی دو مشکل عمده وجود دارد که باید گوش زد کنم. نخست اینکه سرو کله گوئن پس از کشته شدن نورمن آزبورن، در فیلم"مردعنکبوتی3" پیدا شد که از نظر تاریخ کمیک های مردعنکبوتی چنین واقعه ای یک پــــــــــــــارادوکس وتناقض تمام عيار برای هواداران محسوب می شود. چون همه طرفداران مردعنکبوتی خوب می دانند که گوئن درکمیک"مردعنکبوتی شگفت انگیز#121"به دست نورمن آزبورن ربوده و کشته می شود.حال این قضیه را می توانیم از نظر سینمایی و فیلمنامه نویسی توجیـــــــــه کرده و توجــــــــــــه چندانی بدان نکنیم. اما نکته دوم: گــــــــوئن استیسی در کمیک های کلاسیک مردعنکبوتی دختری محجوب،معصوم و نسبتا آرام شناخته می شود. در قسمت سوم از سه گانه ریمی ماجرا از بيخ و بن  حاشا می شود و گوئنی که ما می بینیم از نسخه کلاسیک خود فاصله گرفته و بیشتر به مری جین کلاسیک می گراید! وی به شغل مُــــــــــــــــدلینگ اشتغال دارد و آن چیزی نیست که باید از گوئن انتظار داشت.در هر صورت حضور وی هرچند غیر ضروری و عبث بود،ولی برای ایجاد یه رابطه پرتنش عشقی،چندان هم بد نبود.

شخصیت پردازی: نسبتاً ضعیف،تفـــــــــــــــاوت زیاد در شخصیت پردازی نسبت به شخصیت گوئن کلاسیک!

گــــــــــــــــریم چهره:عالی،شــــــــــباهت بسیار به گوئن کلاسیک.

عملکرد بازیگر نقش:خـــــوب،انصافا اگه هاوارد برای نقش مری جین انتخاب شده بود،غوغا می کرد!

امتیاز: 6.75 از 10

 

3-بتي برَنت (الیزابت بَنکز):

بتي برَنت

خانم برنت یکی از اولین دخترانی بود که پیتر پارکرمجــــذوب وی شد.بنابراین شایسته دانستیم که شخصیت اورا در سه گانه ریمی مورد بررسی قرار داده وبه وی امتیاز دهیم.در کُتب مصور آن ها بیش از آنچه که در فیلم های ریمی دیدیم،به هم عشق می ورزیدند تا این که ديري نپاييد از هم فاصله گرفتند و در نهايت هم خانم برنت ازدواج کرد واین ماجرا خاتمه پیدا نمود.در سری فیلم های ریمی چیزی تحت عنوان یک رابطه عاشقانه یا یک  relationshipنمی بینم.بلکـــــــــــــه یک دوستی ساده میان یک عکاس و یک منشی مشاهده می شود كه البته گاهي اوقات و يه صورتي كاملا غير مستقيم و گذرا رگه هاي ضعيف از نوعي صميميت بين آنها به چشم ميخورد .بتی برنت بیشتر در دوقسمت اول از سه گانه ریمی نقش یک دوست را ایفـــــــــا می کرد که دلش به حال پیتر پارکر عکاس به رحم می آید وهمواره جانب اورا می گیرد.در قســـــــــــمت اول و دوم،همواره رفتار وی دارای ثُبات وتعادلی خاص است.امـــــــــــــــا در قسمت سوم تقریباَ دیگر از آن خانم برنت دوقسمت قبل،خبری نیست.پس از اینکه پیتر پاکر لباس فضاییِ سیاه رنگ(سیمبیوت)خود را به تن می کند، لباس سیاه نه تنها بر پیتر پارکر بلکه بر خانم برنت هم تاثیر می گذارد! او در قسمت سوم مثل دو قسمت قبل معصوم نیست و به طورخـــــــاصی سربه هوا وعجیب عمل می کند!ازایـــــــــــــــــن رو،از شخصیت پردازی وی در قسمت سوم به قدری شوکـــــــه شدم که با خود پنداشتم که احتمالا ریمی دوقسمت قبلی را خودش نساخته است!!!

شخصیت پردازی:متوسط،(در دوقسمت اول عالی بود ولی در قسمت سوم به طرزعجیبی تغییر کرد!)

گـریم چهره:خوب بود،ولی خانم بنکز[از نظر ظاهری]زیاد برای این نقش مناسب نیست!از طرفی تاب(موج)موهای خانم برنت به سمت بیرون است،نه داخل(به تصویر دقت کنید)!

عملکرد بازیگر نقش:در کُـــــــــــــــــــــــــــل بازی ایشون در این سه گـــــــــــــــــانه رضایت بخش بود.

امتیاز:6.25 از 10

                            

پي نوشت:  پس از اکران"مردعنکبوتی شگفت انگیز 3"در سال 2018،به بررسی مری جین و گوئنِ سری مــــــارک وب هم خواهیم پرداخت.

 

نويسنده: سید حمیدرضا فتوکیان

All rights reserved © Spidey.ir 2014

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 تاثیر فیلم های مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی بر روی دنیای سینمایی مارول

رتبه بندی دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سینمایی

10 نکته جالبی که احتمالاً درباره "اسپایدرمن" های «سام ریمی» نمیدانستید!

15 سئوال بی پاسخ مانده درباره دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد

ترسناک ترین نقش آفرینی ها در فیلم های ابرقهرمانی

50 صحنه برتر فیلم های مرد عنكبوتی- قسمت دوم

50 صحنه برتر در فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی - قسمت اول

نفس گیر ترین مبارزات مردعنکبوتی در سگانه‌ی "سم ریمی"

10 دفعه ای که فیلم های مرد عنکبوتی حال و هوای ژانر وحشت پیدا کردند!

10 رفاقت برتر فیلم های مرد عنکبوتی

نظر سم ریمی درباره فیلم جدید مرد عنکبوتی

طرح های به كار گرفته نشده از دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سم ریمی!

پشت صحنه فیلم های اسپایدرمن ساخته سام ریمی + لینك دانلود!

رتبه بندی بازیگران فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

بررسی نسخه های سینمایی از عشق های پیتر پارکر درســــه گانه "سم ریمی"

مقایسه لباس اسپایدرمن در فیلم های «مارك وب» و «سم ریمی»

10 حقیقتی که باید درباره فیلم کنسل شده "مرد عنکبوتی 4" بدانید

تمامی اشارات و ارجاعات انیمیشن مردعنکبوتی خارق العاده به سه گانه مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

sobhani
+6 #1 sobhani 1393-06-16 16:51
ممنون مقاله جالبی بود ولی به نظرم به مری جین یه کوچولو کم نمره دادی البته این نظر شما هست و نظر هر کس با بقیه فرق دارد.
نقل قول کردن
spidey 4ever
+6 #2 spidey 4ever 1393-06-16 17:07
مرسي اقاي فتوكيان
واقعا زحمت كشيدي
با نظراتت موافقم
ولي در مجموع من از مري جين كرستن دانست تو فيلم هاي مرد عنكبوتي راضي ام
گوئن استيسي رو هم اي كاش زودتر از اينا تو سه گانه ميديدم
نقل قول کردن
hamid04
+4 #3 hamid04 1393-06-16 17:09
مقاله ی خوبی بود.

دستتون درد نکنه آقای فتوکیان.
اصلا کریستین دانست برای ایفای نقش مری جین خوب نبود.

نمی دونم چرااینطوری شد.پیتر اول عاشق گوئن بود نه مری جین ولی اینجا برعکس بود.گوئن خیلی نقش کوتاهی داشت.باید قسمت اول کلا اختصاص می دادن به گوئن،چون گرین گابلین بود و می تونست گوئن بکش و شبیه کمیک های مردعنکبوتی بشه.ولی خیلی عجیب بود.بین بتی برانت و پیتر هم هیچ رابطه ی عاشقانه و رمانتیکی وجود نداشت.کلا مثل یه دوست بودن نه دو تاlove.کریستین دانست هم با وجود اینکه از توبی کوچیکتر ولی کلا قیافش برای مری جین بزرگتر از پیتر بود.اصلا شر و شیطونی هم نمی کرد.گوئنم همون طور که گفتید خیلی شبیه قیافه ی کمیکش بود. کلا کریستین به مری جین نمی خورد،گوئن هم نقش کوتاهی داشت و بتی برانت هم یک love برای پیتر نبود.

تشکر می کنم به خاطر مقاله ی خوبتون. ;-)
نقل قول کردن
mokhtar
+7 #4 mokhtar 1393-06-16 17:20
#3:

سم ريمي نميتونست از گوئن استفاده كنه چون گوئن سالها بود در عالم كميك مرده بود و حتي خيلي از خواننده هاي كميك هاي مرد عنكبوتي باهاش آشنا نبودن. به همين دليل بايد از شخصيتي استفاده ميشد كه شناخته شده تر بود. حتي تو كارتون مرد عنكبوتي: مجموعه كارتون يهم از مري جين استفاده كردن (اصلا يادم نمياد تا قبل از spectacular spider-man از گوئن تو كارتون هاي مرد عنكبوتي استفاده شده بود)

بنابراين بايد به ريمي و حتي سوني حق داد كه اينكارو بكنن چون اكثر مخاطب ها اونموقع چون هميشه مري جين رو تو كارتون هاي مرد عنكبوتي ديده بودن يا مري جين رو تو كميك هاي عنكبوتي ميديدن بنابراين باهاش بيشتر آشنا بودن


مثل سوپرمن

يعني درسته كه سوپرمن دوران نوجواني اش با Lana Lang رابطه رومانتيك داشت ولي عالم و ادم لوئيس لين رو به عنوان عشق اصلي اش ميشناسن

بنابريان شما اگه تو اولين فيلم سينمايي سوپرمن از Lara Lang استفاده كني ملت گيج و نااميد ميشن
نقل قول کردن
پرشین اسپایدی
+4 #5 پرشین اسپایدی 1393-06-16 17:24
کلا ریمی با مقوله Love Interest مشکل داشت! :))

گوئن و مری جینش کاملا برعکس بودن! :/
البته نه کاملا چون گوئنش یه نمه بچه درسخون بود! :))
از طرفی بهتر که از گوئن درست حسابی استفاده نکرد و الا لابد سونی میخواست به مارک وب بگه نه مری جین نه گوئن برو سراغ لیز آلن! :/
در حالی که انصافا گوئنی که اما استون بازی کرد خیلی خوب بود! :)

با این حال من برایس هاوارد رو میپسندیدم! 8)
نقل قول کردن
mtm
+8 #6 mtm 1393-06-16 17:41
مشكل اين بود كه گوئن در مرد عنكبوتي 3 فقط و فقط اومده بود تا تنش رومانتيك و مثلث عشقي تو داستان به وجود بياره (يعني مثلث پيتر و مري و گوئن و مثلث خود شو ادي براك و پيتر)

به همين دليل شخصيت پردازي خاصي نداشت كه بشه درباره اش بحث كرد

بتي برنت هم همينطور
يه جور اداي احترام بود به كميك هاي كلاسيك مرد عنكبوتي (در حاليكه بتي اكثرا تو انيميشن هاي قديمي مرد عنكبوتي love interest تصلي پيتر بود!!!)

مري جين هم ايده ال نبود ولي در كل شيمي خوبي بين توبي و كرستن بود

من به نظرم كرستن هر انچه ازش تو فيلمنامه خواسته شده بود رو به نمايش گذاشت

ضمن اينكه من دوست دارم قهرمان داستان بره و عشق اش رو مرتب نجات بده :-*

منتهي قبول دارم كه كمي زياده روي شد و مري جين بايد حداقل تو قسمت دوم كمي مستقل و جسورانه تر عمل ميكرد (كه البته تا حدودي هم اينكارو كرد)
نقل قول کردن
hamid04
+3 #7 hamid04 1393-06-16 17:51
#4:

ممنون که گفتی ،من نمی دونستم.
نقل قول کردن
هابي
+5 #8 هابي 1393-06-16 18:17
با تشکر از مقاله خوبتان!
اقا من شکایت دارم.چرا میگین دانست بد بازی کرده؟(قسمت یک رو قبول دارم)تو قسمت دو و سوم خیلی خوب و جوندار بازی کرده بود به طوری که فقط با دیدن صورتش میتونستیم به عمق احساساتش در نقش مریجین پی ببریم.تنها مشکلش از فیلنمامه بود که اونرو اینطوری به تصویر کشیده بود که فقط جیغ بکشه!به نظر من نباید اینرو در نمره تاثیر میدادید چون ما داریم بازیگر ها را بر رسی میکنیمو واقعا نامردیه که فیلم نامه ای که توش دانست دستی نداشته باعث شه نمرش بیاد پایین.
در مورد ظاهرم خب واقعا ما باید با یک مریجینی طرف باشیم که درد و رنج زیادی کشیده پس یک قیافه پخته و به بلوغ رسیده چیز مناسبی هست و در مقابل پیتر ناز پرورده عمو و زن عموشه (هر چند کتک میخورده ولی اصلا وضعش قابل مقایسه با پیتر هست؟)پس پیتر باید معصوم تر و ساده تر از مری جین باشه که بود
در مورد گوئن هم فکر کنم اقتباسی از دنیای التیمیت بود چون تو دنیای التیمیتم یه دختر شر بود که حتی چاقو کشی هم یه بار کرد!پس شاید نشه از این مورد هم ایراد گرفت
در اخر بازهم تشکر میکنم مقاله ی عالیی بود
نقل قول کردن
Omid.J
+2 #9 Omid.J 1393-06-16 18:39
من خیلی حسرت می‌خورم که اما استون تو سری جدید گوئن استیسی شد!
واقعا بهترین مریجین ممکن می‌شد.
کلا گوئن سری وب خیلی شبیه مریجین کمیک نیست؟!
به هر حال نقششم عالی بازی می‌کنه.
نقل قول کردن
سید حمید رضا فتو کیان
+3 #10 سید حمید رضا فتو کیان 1393-06-16 18:48
#1:آره خب...میدونی نظرات منحصر به فرده...ولی بازی هاوارد خوب بود؛اگه نقش مریجینو بازی میکرد!
:-*
نقل قول کردن
سید حمید رضا فتو کیان
+2 #11 سید حمید رضا فتو کیان 1393-06-16 18:56
#2:Persian-Spid er،داداش،بیا بحث کـــــــار درست کن بینم!
نظرت درمورد امتیازی که دادم چیه!؟کمه،زیاده، افتضاحه،چــــــ ــیه آخر!؟خـــوشحال میشم یه نظرجامع بذاری!
;-) ;-) ;-)
نقل قول کردن
سید حمید رضا فتو کیان
+4 #12 سید حمید رضا فتو کیان 1393-06-16 18:57
#6:آقا مهدی،نـــــــــ ــظر شما چیه!؟مقاله خوبی بود!؟کلا نظرتونو در مورد این مقاله بگید!
;-) ;-) ;-)
نقل قول کردن
Farzan003
+3 #13 Farzan003 1393-06-16 19:58
باریکلا :lol: خیلی خوب بود مقالت.فقط به هاوارد خیلی زیاد امتیاز دادی.(به نظر من هاوارد رو باید رتبه ی آخر میذاشتی :-? )به هر حال ممنونم ;-)
نقل قول کردن
Reverse
+3 #14 Reverse 1393-06-16 20:10
آقا با تشکر برای این مقاله خوب و مفید :-*
نظر بنده اینه که:
همونطور که در مقاله بهش اشاره شد من رسما با این مری جین موشکول دارم!!! :o چرا:
چون این خانم مری جین نبود یه بار با پیتر یه بار با هری یه بار با فلش یا اگه پیش پیتر میدزدینش ایشونم جیغ جیغ مردعنکبوتی میومد نجاتش میداد خوب حالا به فرض بگیریم این ایده لازمه نه که از 120 دقیقه 100 دقیقه همین باشه :o :lol:
بعد مری جین زیادی جلوی دوربین بود انگار فیلم اسمش "مری عنکبوتی " بود :lol: (والا)
بتی برانت که عالی عمل کرد من کلا از ایشون راضیم
میرسیم به گوین استیسی
ااااااا د لامصب (سم ریمی) خوب اوشون تو کمیک مرده بود نه تو فیلم که یکم بیشتر ازش استفاده میکردی والا اون صحنه اول که تو قسمت سوم بود بیشتر به مری جین میخورد :-*
حضور گوین خیلی کم فقطم اون قسمت مرد عنکبوتی و گوین و بوسه اینا :-* مری جینو حساس کرد همین وگرنه فک نکنم اون حساس میشد غیر از این موضوع :-* در کل باید بگم اگه این عشقه پس عشق میان پیتر و گوین تو این سری مردعنکبوتی مارک وب چیه؟خوب چرا از گوین استفاده کردن دیدین که ملت مشکلیم نداشتن تازه الان از خیلیا بپرسی میگن گوین نباید میمرد از مری جین بهتره اون موقع اگه یه همچین گوینی بود یا یه مری جین خوب فیلم از لحاظ عشقی عالی میشد ;-)
داش حمید دمت گرم مقالت عالی بود ;-)
نقل قول کردن
سید حمید رضا فتو کیان
+2 #15 سید حمید رضا فتو کیان 1393-06-16 20:17
#14:خواهـــــــ ـــش میکنم! ;-)
ولی کامنت "هابی"رو هم چک کن؛من به شخصه باهاش موافقم:8#. ;-)
نقل قول کردن
Reverse
+3 #16 Reverse 1393-06-16 20:19
15#
اره نظر هابی جان درسته منم باهاش موافقم ولی تو عمق احساسات مری جین هنوزم جیغ و نجات میبینم :|
نقل قول کردن
mtm
+5 #17 mtm 1393-06-16 20:43
به نقل از سید حمید رضا فتو کیان:
#6:آقا مهدی،نـــــــــــظر شما چیه!؟مقاله خوبی بود!؟کلا نظرتونو در مورد این مقاله بگید!
;-) ;-) ;-)

مقاله ات اونقدر خوب بود که من کمترین ویرایش رو روش انجام دادم
به نظرم بر خلاف خیلی از هم سن و سال های خودت به خوبی تونسته بودی به لایه های زیرین شخصیت ها نفوذ کنی
چون متاسفانه خیلی از نوجوان ها همین که بازیگره خوشگل باشه یا شبیه کارکتر کمیک بوکی اش باشه میگن عالی بود

در هر حال مقاله فوق العاده ای بود ;-)
نقل قول کردن
mtm
+5 #18 mtm 1393-06-16 20:47
میدونید اون جیغ کشیدن ها و نجات پیدا کردن ها واقعا تو قسمت اول لذت بخش بود!

یعنی فضای قسمت اول طلب میکرد که اسپایدی اون اعمال قهرمانانه رو انجام بده

من شخصا اونجایی که مری جین رو تو میدان تایمز نجات میده رو خیلی دوست دارم. بارها و بارها دیدمش. اونجایی که مری جین رو بغل میکنه و میبرتش بالای ساختمون و ملت دست میزنن براشون از اون لحظات کمیک بوکی نابه

یا اونجایی که زیر بارون مری جین رو از دست اون اراذل و اوباش نجات میده

تو قسمت دوم هم مری جین به نظرم داشت به بلوغ میرسید. همین که از دست کارای پیتر خسته شد و رفت سراغ پسر جیمسون نشاندهنده همین داشت

یا اونجایی که که از پشت سر میخواست بزنه تو سر دکتر اختاپوس

اونجایی هم که با لباس عروسی اومد سراغ پیتر دیگه اوج بلوغ عشق پیتر و مری جین بود که فقط از شخصیتی مثل مری جین بر میومد

ولی متاسفانه همه چیز تو قسمت سوم خراب شد و مری جین هم پسرفت شخصیتی داشت
نقل قول کردن
سید حمید رضا فتو کیان
+3 #19 سید حمید رضا فتو کیان 1393-06-16 20:47
#17:قــــــــــ ـربان شما! ;-) ;-) ;-) شــــــــما لطف دارین...
ممنونــــــــــ م که اعتماد به نفسمو بیشتر کردین...ایشالله تا سال2018عمر کنم و مقاله ای با این نام"بررسی نسخه های از عشق های پیتر در سری مارک وب"بنــــــــــ ویسم!
;-) ;-)
نقل قول کردن
The Rock
+2 #20 The Rock 1393-06-16 21:08
حمید جان آفرین خیلی مقاله خوبی بود ;-) همون طور هم که آقای ترابی اشاره کردن خیلی خوب شخصیت ها رو نشون داده بودی
میگم تو مثل این که بد جوری با این Watch out مشکل داری ها.بابا بی چاره که خودش نخواسته این ها رو بگه به نظرم تقصیر این نویسنده هم هست.حالا شما ای دفعه رو کوتاه بیا :-) ;-)
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #21 Bad joke 1393-06-16 21:13
فعلا خستم بعدا دو کیلومتر کامنت مینویسم کارت خوب بود آفنر
فقط تو که بتی برنت را نوشتی اون دختر صاحب خونه روس هم میزاشتی جالب میشد راستی استاد منبع کمیکی اون شخصیت نداشت من که یادم نمیادش
نقل قول کردن
SLH Hero
+5 #22 SLH Hero 1393-06-16 21:51
ممنون آقای فتوکیان. مقالت واقعاً عالی بود.
خب الآن دوّمین ایراد فیلم های سم ریمی هم میگم اونم اینکه آخر فیلم همیشه مری جین دزدیده میشد و پیتر میرفت تا نجاتش بده. آدم این جوری بیشتر حس می کرد که داره یک فیلم عشقی می بینه تا فیلم ابرقهرمانی! واقعاً توی کمیک ها این طوری بوده؟ به نظرم مارک وب خیلی بهتر روابط عشقی تو فیلمش درست کرده.

مهمّم نیست که چند تا منفی می گیرم فقط می دونم که از این وضعیت فیلم های مردعنکبوتی سم ریمی مطنفّرم.
نقل قول کردن
M. goblin
+3 #23 M. goblin 1393-06-16 21:54
خیلی ممنون فتوکیان عالی بود.
ولی به نظر منم نمره ی مری جین رو کم دادیا! :-* :lol:
نقل قول کردن
New Goblin
+1 #24 New Goblin 1393-06-16 22:41
من که کلا با گوئن بیشتر از مری جین رات تر هستم البته یجورایی گوئنی که مارک وب خلق کرده واقعا موقع مرگش داشتم گریه میکردم!!ولی کلا من نمی دونم چرا گوئن رو برای پیتر مناسب تر از مری جین می دونم!

به نقل از سید حمید رضا فتو کیان:
ایشالله تا سال2018عمر کنم و مقاله ای با این نام"بررسی نسخه های از عشق های پیتر در سری مارک وب"بنــــــــــویسم!
;-) ;-)


اونو دیگه باید بسپری به من!! :-* :-*
ـــــــــــــــــــــــ
مقاله خیلی خوبی بود! قشنگ بود!مفید بود!جالب بود!(با لحن جیگر تو کلا قرمزی تصور کن! )
نقل قول کردن
پرشین اسپایدی
+1 #25 پرشین اسپایدی 1393-06-16 22:56
اولا یادم رفت تشکر کنم! :)

دوم!
حمید رضا فکر کنم همون مقداری هم که مری جین قسمت اول رو برای موهاش قبول داری ، مدیونه فیلم برداری و افکتاس چون کلا تو اون فیلم همه رنگا زیادی اغراق داشت! :))
نقل قول کردن
parker
+1 #26 parker 1393-06-17 10:05
میگم یادت رفت فیلیشیا هاردی رو هم ذکر کنی تو برای مقاله بعدیت :-*
نقل قول کردن
sobhani
+1 #27 sobhani 1393-06-17 11:34
36#:احتمالاً این ها خواهند بود مقاله سال 2018:
مری جین
گوئن استیسی
بلک کت(فلیشیا هاردی)
من از الان تا سال 2018 منتظر مقاله ات هستم. :-) ;-)
ولی واقعاً مقاله ات عالی بود آقای فتو کیان. :-)
نقل قول کردن
Amir Ab
+2 #28 Amir Ab 1393-06-17 13:45
دقیقا همینه
من از گوئن استیسی مارک وب یعنی اما استون خوشم اومد
به نظرم واقعا واسه همین کار ساخته شده :lol: :lol:
فکر نکنم مری جین مارک وب هم جالب باشه :-? :-?
خیلی ممنونم :-) :-) ;-)
نقل قول کردن
سید حمید رضا فتو کیان
+1 #29 سید حمید رضا فتو کیان 1393-06-17 14:05
مختار جان نگفتی این مقاله چطو بودا!!!
خوشحال میشم نظرتو بدونم! ;-)
(باید یه نظرسنجی درمورد این مقاله بذارین! :lol: )
;-) ;-)
نقل قول کردن
اهورا7
+2 #30 اهورا7 1393-06-18 20:01
خوب بود اما من تاحالا سومی رو ندیدم :-*
نقل قول کردن
mabt
+2 #31 mabt 1393-06-24 15:06
مقاله خوبی بود
خیلی ممنون
به شخصه نه از پیتر فیلمای ریمی خوشم میومد نه از عشق هایش...
یک گوئن مردعنکبوتی شگفت انگیز به مجموع سه عشق پیتر در ریمی می ارزد.
اگه گوئن شگفت انگیز بود به یقین 10 میشد مثل پیترش(اندرو و اما)
نقل قول کردن
Dark spider 2
#32 Dark spider 2 1399-05-08 20:01
به نقل از mokhtar:
#3:
حتي تو كارتون مردعنكبوتي: مجموعه كارتون يهم از مري جين استفاده كردن (اصلا يادم نمياد تا قبل از spectacular spider-man از گوئن تو كارتون هاي مرد عنكبوتي استفاده شده بود)

با سلام خدمت عمو مختار که چند وقتیه کم پیداست.میدونم که بهتر از هر کسی میدونی شاید فراموش کردی فقط خواستم بگم گوئن استیسی تو کارتون مردعنکبوتی:مجمو عه کارتونی هم بوده تو اون اپیزوت آخر نبرد اسپایدرمن با اسپایدر کارنیج که رفته بودند تو اون زمینی که عمو بن هنوز زنده بود و پیتر صاحب صنایع پارکر بود.اونجا عشق پیتر گوئن استیسی بود و هنوز با مری جین رابطه نداشته بوده!
نقل قول کردن
mtm
#33 mtm 1399-05-08 20:04
به نقل از Dark spider 2:
به نقل از mokhtar:
#3:
حتي تو كارتون مردعنكبوتي: مجموعه كارتون يهم از مري جين استفاده كردن (اصلا يادم نمياد تا قبل از spectacular spider-man از گوئن تو كارتون هاي مرد عنكبوتي استفاده شده بود)

با سلام خدمت عمو مختار که چند وقتیه کم پیداست.میدونم که بهتر از هر کسی میدونی شاید فراموش کردی فقط خواستم بگم گوئن استیسی تو کارتون مردعنکبوتی:مجموعه کارتونی هم بوده تو اون اپیزوت آخر نبرد اسپایدرمن با اسپایدر کارنیج که رفته بودند تو اون زمینی که عمو بن هنوز زنده بود و پیتر صاحب صنایع پارکر بود.اونجا عشق پیتر گوئن استیسی بود و هنوز با مری جین رابطه نداشته بوده!

ولی اون تو دنیای اصلی این انیمیشن نبود و به طور محدود به کار رفت. منظور مختار یه چیزی کلی بود که love interest پیتر و کارتون ها مری جین بود. این که یه چیز محدود و مهجور تو یه دنیای موازی پیدا کنیم حرف ایشون رو نقض نمیکنه
نقل قول کردن
Dark spider 2
#34 Dark spider 2 1399-05-08 20:05
به نقل از mtm:
به نقل از Dark spider 2:
به نقل از mokhtar:
#3:
حتي تو كارتون مردعنكبوتي: مجموعه كارتون يهم از مري جين استفاده كردن (اصلا يادم نمياد تا قبل از spectacular spider-man از گوئن تو كارتون هاي مرد عنكبوتي استفاده شده بود)

با سلام خدمت عمو مختار که چند وقتیه کم پیداست.میدونم که بهتر از هر کسی میدونی شاید فراموش کردی فقط خواستم بگم گوئن استیسی تو کارتون مردعنکبوتی:مجموعه کارتونی هم بوده تو اون اپیزوت آخر نبرد اسپایدرمن با اسپایدر کارنیج که رفته بودند تو اون زمینی که عمو بن هنوز زنده بود و پیتر صاحب صنایع پارکر بود.اونجا عشق پیتر گوئن استیسی بود و هنوز با مری جین رابطه نداشته بوده!

ولی اون تو دنیای اصلی این انیمیشن نبود

بله کاملا درست میگید آقای ترابی :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45