کمیک کان 2018 : نقد و بررسی اولین تریلر فیلم سینمایی "شزم" (Shazam)

نگاهی به اولین تریلر فیلم سینمایی "شزم" (Shazam)

دیشب اولین تریلر فیلم جدید دی سی/وارنر به نام "شزم" منتشر شد و سعی میکنم در این مقاله به نکات مهم آن اشاره کنم.

(اگر هنوز تریلر را ندیده اید بروید اینجا)

مقدمه: شزم از شخصیت های بسیار قدیمی دنیای کمیک است که اولش به دی سی تعلق نداشت ولی بعدا به دلایلی به این شرکت اضافه شد (این مقاله را بخوانید). من شخصا از این شخصیت خوشم میاد و تو این مقاله  اریجین آن را به عنوان یکی از بهترین های تاریخ کمیک دانستم. ولی راستش تریلری که دیدیم چندان برایم جذاب نبود. کاملا مشخصه قراره مارولی ترین فیلم دیسی باشه چون لحن و فضای شوخ و شنگی داره ولی مساله اینه که این تریلر نه آنچنان خلاقیتی داشت و نه اینکه بامزه بود! یعنی بیشتر لوس بود تا بامزه! شخصیت شزم و نوع فیلمی که قراره برایش ساخته بشه پتانسیل این رو داره که شاهد صحنه های بسیار باحال، بامزه و خلاقانه ای باشیم. امیدوارم همین طور هم بشه . ولی این تریلر راستش زیادی معمولی بود. ولی خوشخالم خیلی به داستان و اریجین کلاسیک شزم وفادار بود.

 

- با بیلی باتسون ملاقات کنید!

بیلی باتسون

در کمیک های New 52 شزم که توسط «جف جانز» نوشته شد، بیلی باتسون یک پسر بیخود و قلدر بود! اما کارگردان فیلم شزم (دیوید اف. سندبرگ) از قبل اعلام کرده بود که قرار نیست دقیقا همچین بیلی باتسونی را در فیلم ببینیم . او میخواسته از بیلی یک شخصیت دوست داشتنی تر بسازه و بیشتر روی مشکلات او به عنوان بچه ای یتیم که مدام از خانه ای به خانه ای دیگر منتقل شده، تمرکز کرده (تا اینکه خانواده «واسکوئز» او را به فرزند خواندگی قبول میکنند) البته خیلی آدم مثبتی هم نیست (یه جایی یه ماشین میدزده!) ولی آدم بدی هم نیست. اون هودی که سرش میکنه هم اشاره داره به ظاهر مدرن شزم تو دنیای کمیک:

لباس شزم

در هر حال «آشر آنجل» نقش بیلی رو بازی میکنه. یک جایی هم به «فردی فریمن» میره  و نمیذاره بچه های قلدر مدرسه او را کتک بزنند که باز هم نشون میده پسر بدی نیست:

و حالا که صحبت از فردی فریمن شد ... 

 

- فردی فریمن قراره خالق لحظات کمدی باشه!

فردی فریمن

«جک دیلان گریزر» که سال قبل در فیلم It خوش درخشید در نقش «فردی فریمن» (Freddy Freeman) ظاهر میشه. او هم در کمیک های اخیر دی سی یک بچه یتیم است که توسط خانواده «واسکوئز» به فرزندی قبول میشه. در دنیای کمیک او اولش بچه یتیمی بود که در نبردی بین شزم و یکی از دشمنانش به نام «کاپیتان نازی» زخمی شد (البته اون موقع شزم اسمش بود، «کاپیتان مارول») تا اینکه دکترها گفتند او فلج شده. بنابراین شزم او را پیش جادوگر خودش برد و بدین ترتیب او هم قدرت های شزم پیدا کرد و تبدیل شد به کاپیتان مارول جونیور .

کاپیتان مارول جونیور

البته او وقتی در حالت شزم نیست، به شکل یک پسر بچه دارای معلولیت  دیده میشه. و جالبه که در تریلر دیدیم که او با عصا راه میره!

 

در هر حال در تریلر معلوم بود فردی قراره خالق لحظات شادی باشه!

 

- یک خانواده بزرگ و شاد!

خانواده مارول

علاوه بر بیلی و فردی خانواده واسکوئز بچه های دیگری را نیز به فرزندی قبول کرده: مری برام فیلد (گریس فولتون) ، یوجین چوی (ایان چن) ، پدرو پینا (جووان آرماند) و دارلا دودلی (فایته هرمان). در دنیای کمیک هم شاهد بودیم که شزم خانواده داره . یعنی علاوه بر او و کاپیتان مارول جونیور ما مثلا «مری مارول» (Mary Marvel) را داشتیم  و ... یعنی همه اونا قدرت های شزمی به دست آورده بودند!

خانواده مارول - marvel family

در کمیک های New 52 دیدیم که بیلی میتونست قدرت های خودش را با این افراد به اشتراک بگذاره.

حالا آیا همچین اتفاقی در فیلم هم رخ میده؟

 

- اشاره به گاتهام و متروپلیس!

اونجور که تریلر نشون داد شخصیت «فردی فریمن» کاملا عاشق ابرقهرمانان است و وسایل و ابزار اونا رو در مجموعه شخصی خودش داره :

اشاره به گاتهام و متروپلیس!

همچنین بریده های روزنامه ها کاملا نشون میده که این فیلم در دنیای فیلم های دیگر دی سی مثل "بتمن علیه سوپرمن" ، "جاستیس لیگ" و ... در جریان است.

به علاوه اشاره هایی به قضیه تحقیق و تفحص کنگره آمریکا از سوپرمن (اون جایی رو نگاه کنید که براتون مشخص کردم و رویش نوشته "هدف اصلی سوپرمن چیست؟ (what is superman’s real agenda?) یا یه اشاره کوچیک به شرکت «لکس کورپ» (متعلق به لکس لوثر). یکی از روزنامه ها هم Gotham Free Press نام داره.

 

- اشاره به ناشر اصلی کمیک بوک های شزم!

- اشاره به ناشر اصلی کمیک بوک های شزم!

گفتم که شخصیت شزم اولش مال دی سی نبود و توسط شرکت «فاست کامیکس» (Fawcet Comics) چاپ میشد (اون موقع به این شخصیت میگفتن «کاپیتان مارول»!). در تریلر هم یک ایستراگ در این باره دیدیم و فهمیدیم که بیلی فردی به دبیرستانی میروند که اسمش هست Fawcett Central !

 

- وفاداری به اریجین (Origin) شزم در دنیای کمیک!

در تریلر شاهد هستیم که بیلی از دست بچه های قلدر مدرسه فرار میکنه و به ایستگاه مترو میره و سوار قطار میشه.

اشاره به اریجین شزم!

ولی این اشاره داره به اریجین اصلی این شخصیت در دنیای کمیک. چون سال 1940 و در شماره 2 از کمیک Whiz Comics هم شاهد بودیم که مردی مرموز با شنلی سبز از بیلی باتسون میخواد که دنبالش بره به ایستگاه مترو. سپس در اونجا یک به وسیله قطاری جادویی به محل جادوگری میره که بهش قدرت های شزم رو میده.

اریجین شزم

 

در ادامه بیلی مثل دنیای کمیک وارد جایی میشه به نام Rock of Eternity که یک غار مرموزه که به عنوان محل جادوگری باستانی به نام شزم است و همچنین زندانی برای 7 دشمن یا گناه مرگبار بشریت که در داخل مجسمه هایی گرفتار شده اند و برخی از آنان را میشه در این صحنه دید:

 

- جادوگری باستانی!

اقا همین جا بگم که خدایی جادوگر فیلم را خیلی شبیه به «سارومان» تو سری فیلم های ارباب حلقه ها درست کردن!!!

جادوگر شزم

نقشش رو آقای « جایمن هانسو» بازی میکنه که قبلا در فیلم "نگهبانان کهکشان" دیده بودیمش. البته جناب جادوگر در کمیک ها اولش سفید پوست بود ولی بعدا فکر کنم سیاه پوست شد!

جادوگر شزم

در دنیای کمیک اسامی دیگری هم داشته مثل Mamaragan یا Jebediah of Canaan و یا خیلی ساده فقط بهش میگن «ویزارد» (به معنای جادوگر»).

 

- شزم!

شزم!

سپس جادوگر از بیلی میخواد که اسمش رو به زبون بیاره و او هم میگه "شزم" و تبدیل میشه به قهرمانی که قدرت های فوق بشری داره و نقشش رو آقای « زکری لی‌وای» بازی میکنه.

از اینجا به بعد هم تریلر وارد فازی میشه که در آن قراره شوخی هایی درباره کشف قدرت های فوق بشری شزم بشه!

البته شزم خان (!) رقص هم بلده و اون حرکتی رو انجام میده که بهش میگن floss dance 

(این حرکت رو اولین بار اون پسره که کوله پشتی داشت تو کلیپ خانم «کتی پری» اجرا کرد! یادتونه که؟)


 

- رونمایی از دشمن شزم

 رونمایی از دشمن شزم

این آقا «دکتر سیوانا» (Dr. Sivana) نام داره که از اصلی ترین و قدیمی ترین دشمنان شزم در دنیای کمیک است . برای سالها به شکل یک دانشمند دیوانه و ضعیف (از نظر فیزیکی) به تصویر کشیده میشد که نابغه بود و مدام نقشه های خبیث میکشید.

دکتر سیوانا

اما در سری کمیک های New 52 شاهد ریبوت او بودیم و به صورت دانشمندی محترم درآمد که به جادو روی آورد تا خانواده اش را نجات دهد. او مقبره "بلک آدام" را کشف کرد (بلک آدام دشمن اصلی شزمه که قراره فیلم اختصاصی اش با بازی «دواین جانسون» ساخته بشه و به همین خاطر هم در این فیلم حضور نداره). او مقبره رو باز میکنه و جادوی داخل آن باعث میشه که تقریبا کور بشه.

دکتر sivana

در تریلر هم معلومه همین نسخه رو قراره ببینیم چون هم قدرت فیزیک بالایی داره و هم این که یه چشمش مشکل داره!

 

 

- اشاره به «تاوکی تاونی»؟!

اون سکانسی که در یک جور کارناوال زمستانی جریان داره به ما اجازه میده نگاه بهتری داشته باشیم به نحوه تبدیل شدن بیلی به شزم و اون صاعقه جادویی که باعث این کار میشه:

http://spidey.ir/images/img/content/shazam/shazam20.jpg

ولی در این صحنه به نظر میرسه اشاره ای هم شده به شخصیت معروف «تاوکی تاونی» (Tawky Tawny)! یعنی دو تا ببر رو میبینیم!

«تاوکی تاونی» در سال 1947 معرفی شد و یک ببر باهوش و ناطق بود که لباس های بامزه ای میپوشید:

تاوکی تاونی

در سری کمیک بوک های New 52 او را به شکل یک ببر عادی دیدیم در باغ وحش که بیلی باتسون باهاش دوست میشه.

در هر حال این اشارات ممکنه فقط در حد ایستراگ در فیلم باشه. ولی این رو هم بدونید قبلا عکس های منتشر شده از سر صحنه فیلمبرداری فیلم نشون میداد که دو تا گیره  اطراف کلاه شزم هستش که روشون ببر دیده میشه!

حالا که صحبت از ایستراگ هست، بد نیست اینم بگم که در طول تریلر یک بار علامت سینمایی آکوامن و یک بار هم علامت واندروومن را روی تی شرت «فردی» دیدیم:

خب نظر شما درباره این تریلر چیه؟ آیا نکته خاصی بود که بتونید در آن کشف کنید؟

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

 مقالات مشابه:

10 دشمن برتر شزم (SHAZAM)

15 حقیقت مهمی که باید درباره شزم (SHAZAM) بدانید

10 ابرقهرمانی كه بهترین اریجین (ORIGIN) را دارند + ویدئو

5 كمیك برتر شزم (SHAZAM)

رتبه بندی قوی ترین اعضای گروه جاستیس لیگ (JUSTICE LEAGUE)

15 شخصیت برتری که از کمپانی یا دنیاهای دیگر وارد دی سی شدند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1397-04-31 16:02
میگم حالا خوبه ما دی سی فن نیستم، نه؟!!!!!!!!
ولی عجیبه که بهتر و پر شور تر از خیلی از "دی سی فنا" فورا برای فیلم های دی سی نقد مینویسیم، نه؟!!! و عجیب تر این که اینقدر وقت میزاریم و تحلیلی ترین و تخصصی ترین تحلیل رو میزاریم تو سایتمون، نه؟!!!
واقعا از یه سایت "ضد دی سی" خیلی بعیده، نه؟!!!
خداییش اگه ادعای دی سی فن داشتیم دیگه چی میشد، نه؟!!!
چون اونایی که ادعا دارن مثل خر تو گل گیر کردن ظاهرا!
نه؟!!!
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1397-04-31 16:02
بازم مثل همیشه اگه غلط تایپی تو مقاله دیدید بگید تا اصلاح بشه
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#3 Army.Of.ONE 1397-04-31 16:19
ممنونم از آقای ترابی بابت تحلیل این تریلر . امیدوارم فیلم موفقی بشه ...
نظر شما در مورد تریلر Glass چیه استاد؟
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1397-04-31 16:23
به نقل از Army.Of.ONE:

نظر شما در مورد تریلر Glass چیه استاد؟

راستش هنوز ندیدمش :-*
نقل قول کردن
Morlan
#5 Morlan 1397-04-31 16:24
به نقل از mtm:
میگم حالا خوبه ما دی سی فن نیستم، نه؟!!!!!!!!
ولی عجیبه که بهتر و پر شور تر از خیلی از "دی سی فنا" فورا برای فیلم های دی سی نقد مینویسیم، نه؟!!! و عجیب تر این که اینقدر وقت میزاریم و تحلیلی ترین و تخصصی ترین تحلیل رو میزاریم تو سایتمون، نه؟!!!
واقعا از یه سایت "ضد دی سی" خیلی بعیده، نه؟!!!
خداییش اگه ادعای دی سی فن داشتیم دیگه چی میشد، نه؟!!!
چون اونایی که ادعا دارن مثل خر تو گل گیر کردن ظاهرا!
نه؟!!!

با حرفاتون کاملا موافقم هی این دی سی فنای بی مزه میان و میگن این سایت ضد دی سیه و فلان هر چند از کسایی که واسه بسته شدن راتن تومیتوز طومار مینویسن انتظار دیگه ای هم نمیشه داشت.
من از شخصیت شزم خوشم میاد و امیدوارم فیلم خوبی بشه
راستی آقای ترابی خبری از تریلر فیلم واندروومن 1984 نشد .
تحلیل بسیار خوبی بود ممنونبه نقل از mtm:
بازم مثل همیشه اگه غلط تایپی تو مقاله دیدید بگید تا اصلاح بشه

تو مورد 2 بجای یتیم نوشتید تیم
بارم ممنون
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
+1 #6 Army.Of.ONE 1397-04-31 16:24
به نقل از mtm:
میگم حالا خوبه ما دی سی فن نیستم، نه؟!!!!!!!!
ولی عجیبه که بهتر و پر شور تر از خیلی از "دی سی فنا" فورا برای فیلم های دی سی نقد مینویسیم، نه؟!!! و عجیب تر این که اینقدر وقت میزاریم و تحلیلی ترین و تخصصی ترین تحلیل رو میزاریم تو سایتمون، نه؟!!!
واقعا از یه سایت "ضد دی سی" خیلی بعیده، نه؟!!!
خداییش اگه ادعای دی سی فن داشتیم دیگه چی میشد، نه؟!!!
چون اونایی که ادعا دارن مثل خر تو گل گیر کردن ظاهرا!
نه؟!!!

6x نه؟!!! :D واقعا سایت اسپایدی هیچ وقت ضد دی سی نبوده و نخواهد بود ...واقعا از وجود داشتن برخی فن بوی ها که مایه ی آبروریزی شرکت های کمیک بوکین ، احساس شرم میکنم .
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#7 Army.Of.ONE 1397-04-31 16:27
به نقل از mtm:
به نقل از Army.Of.ONE:

نظر شما در مورد تریلر Glass چیه استاد؟

راستش هنوز ندیدمش :-*

حتماً ببینینش ... واقعا دوست دارم نظرتونو بدونم استاد
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#8 Army.Of.ONE 1397-04-31 16:29
چیزی که تو این تریلر بامزه بود ، بچه بودن بیلی حتی در حالت ابر قهرمانیش بود :P و متنی که در تریلر نشون داده میشد : اگه میخوای دنیا رو نجات بدی ، کلمه ی جادویی رو بگو
نقل قول کردن
brg_1214
#9 brg_1214 1397-04-31 16:40
خسته نباشید ، مقاله مثل همیشه عالی!!
من که خیلی خوشم اومد!! بنظر با یک فیلم بسیار fun روبرو هستیم.
نقل قول کردن
brg_1214
#10 brg_1214 1397-04-31 16:46
به نقل از mtm:
میگم حالا خوبه ما دی سی فن نیستم، نه؟!!!!!!!!
ولی عجیبه که بهتر و پر شور تر از خیلی از "دی سی فنا" فورا برای فیلم های دی سی نقد مینویسیم، نه؟!!! و عجیب تر این که اینقدر وقت میزاریم و تحلیلی ترین و تخصصی ترین تحلیل رو میزاریم تو سایتمون، نه؟!!!
واقعا از یه سایت "ضد دی سی" خیلی بعیده، نه؟!!!
خداییش اگه ادعای دی سی فن داشتیم دیگه چی میشد، نه؟!!!
چون اونایی که ادعا دارن مثل خر تو گل گیر کردن ظاهرا!
نه؟!!!

دقیقا!
خیلی خوب بود استاد ، واقعا چرا بعضی دیسی فنا اینجورین؟ اینجور آدما واقعا مایه تاسف هستن...
نقل قول کردن
Hesam.mj
#11 Hesam.mj 1397-04-31 17:11
این حرکت رقص واسه یه بازی معروف به نام فورت نایت ع که خیلی هم طرفدار پیدا کرده یکی از این رقص های فورت نایت رو گریزمان انجام میده :lol:
نقل قول کردن
mehran spidey
#12 mehran spidey 1397-04-31 17:33
تحلیل خیلی خوب و تخصصی بود حتی به ایستراگ ها هم اشاره کردید ! خداییش کدوم سایت کمیک بوکی دیگه هست که به این خوبی تریلر هارو تحلیل کنه ؟ در مورد خود تریلر هم بگم که خیلی قشنگ بود از نظر من ، تم فیلم به نوعی از دیگر فیلم های dceu متفاوت بود و خیلی به دلم نشست . امیدوارم یه فیلم درست و حسابی از شزم ببینیم ، من از شزم بیشتر از دیگر قهرمان های دیسی خاطره دارم ....
نقل قول کردن
A.Punisher
#13 A.Punisher 1397-04-31 17:54
سلام واقعا تریلر خوبی بود
ولی آقای ترابی با اینکه به تمام نظرات شما احترام میزارم ولی یه چیزی.
.
.
کلا فیلمای دیسی دو دسته اند

اولی فیمایی که زک اسنایدر ساخته و دارکه و بدرد نمی خوره
دومی فیلمی مثل شزم هستش با اینکه فانه و روال دیگر فیلمای دیسی رو دنبال نمیکنه عوض اینکه بگید خوبه که تو سبک زک اسنایدر نیس میگید فیلمش مارولیه اون بنده خدا ها نمی دونن با کدوم حرف شما جور در بیان
نقل قول کردن
THE AMAZING ACH20
#14 THE AMAZING ACH20 1397-04-31 18:58
خیلی خوب بود مهم تر از همه به قول آقای ترابی به کمیک ها وفا دار بودامیدوارم یه فیلم خوب از دی سی ببینیم ;-)
نقل قول کردن
hassan91
#15 hassan91 1397-04-31 19:01
تریلرش خیلی به دل ننشست. ینی صحنه های جالبی نداشت ولی مثل اینکه خیلی به منبع ش احترام گذاشتن.
ولی کلا اسم عالم دی سی میاد آدمو یه جور حس ناامیدی داره. امیدوارم که این دو فیلم پیش رو خوب از آب در بیان.
راستی کی قرار عنوان فیلم بعدی اونجرز مشخص بشه کاملا عجیب نیس که تا الان اعلام نکردن. حتی تو جشنواره کان. سال گذشته که تا تریلر بدن بیرون پدرمونو در آوردن حالا باید منتظر عنوانش باشیم. :-? به نقل از mtm:
میگم حالا خوبه ما دی سی فن نیستم، نه؟!!!!!!!!
ولی عجیبه که بهتر و پر شور تر از خیلی از "دی سی فنا" فورا برای فیلم های دی سی نقد مینویسیم، نه؟!!! و عجیب تر این که اینقدر وقت میزاریم و تحلیلی ترین و تخصصی ترین تحلیل رو میزاریم تو سایتمون، نه؟!!!
واقعا از یه سایت "ضد دی سی" خیلی بعیده، نه؟!!!
خداییش اگه ادعای دی سی فن داشتیم دیگه چی میشد، نه؟!!!
چون اونایی که ادعا دارن مثل خر تو گل گیر کردن ظاهرا!
نه؟!!!

خو مشکل از ما نیس که :-) از اونطرفه :-*
نقل قول کردن
Best comicfan
#16 Best comicfan 1397-04-31 20:08
ممنون از استاد ترابی عزیز بابت تحلیل تریلر ...
راستش تریلر شزم فوق العاده نبود ولی فضای خوب و سرگرم کننده ای داشت ...
من تا حدودی از تریلر خوشم اومد ...
شخصیت شزم هم نسبتا متفاوت و محبوبه و میتونیم ازش انتظار یک فیلم خوب رو داشته باشیم ...
امیدوارم که بتونه به یک اثر خوب تبدیل بشه ...
نقل قول کردن
Best comicfan
#17 Best comicfan 1397-04-31 20:13
دیشب که استاد ترابی خبر دادن که سایت قراره برای تریلر آکوامن تحلیل بنویسه خوشحال شدم ...
راستش من به غیر از سایت خودمون اصلا با هیچ کانال یا سایت ایرانی آشنایی ندارم ...
حتی تا چند وقت پیش از وجود بعضی هاشون کاملا بی خبر بودم ...
ولی خب دیشب داشتم یک سر به بعضی جاها میزدم و متوجه شدم که خیلی حرف ها پشت سر سایتمون و عواملش زده میشه ...
واقعا درکی نسبت بهشون ندارم ...

ولی خوشحالم که ما اولین و تنها سایتی بودیم که برای تریلر های هر دو فیلم DC تحلیل نوشتیم ...
فکر نمیکنم سایتی که ضد DC باشه ، همچین کاری بکنه ...
ما بار دیگه ثابت کردیم که بزرگترین سایت تخصصی مرد عنکبوتی و تمامی کارکتر های کمیک بوکی هستیم ...

و یک نکته دیگه :
اگر از تمامی جهات نگاه کنیم ، سایت و کانال Spidey.ir بهترین و جامع ترین پوشش رو از کامیک کان امسال داشت ...
پوشش تمامی اخبار ، تریلرها ، جمع آوری اخبار برخی از پنل های خاص ، قرار دادن پنل های کامیک کان در کانال به صورت کامل ، تحلیل اختصاصی تریلرها و ...

واقعا Spidey.ir توی این زمینه بهترین بود !!
ولی به یاد داشته باشید ، تمامی این موارد حاصل زحمت بی وقفه عوامل سایت بود ...
تمامی دوستانی که واقعا وقت و انرژی گذاشتند ...
کمیک کان امسال رو به پایانه و لازم میدونم که از دوستانم تشکر کنم ...
اول از همه ممنون از استاد ترابی عزیز که مثل همیشه وقت و انرژی صرف کردند و با تحلیل ها و پشتیبانی های فوق‌العاده شون سنگ تمام گذاشتند ...
ممنون از دوست عزیزم احمد فقیه که مثل همیشه در تمامی زمینه ها به سایت کمک کردند و با تحلیل تریلر و پوشش اخبار بینظیر ظاهر شدند ( آقای فقیه از اون افراد گل و دوست داشتنیه )

واقعا ممنونم از تمامی دوستان عزیزم که در کانال مشغول به فعالیت هستند ؛ ممنون از دوستان خوبم مبین امیری ، آرمان پیوندی و ارشیا غفاری که مثل همیشه کانال تلگرام رو به روز نگه داشتند ...

و ممنون از علی قدیانی عزیز که وقت و انرژی زیادی گذاشتند و اخبار و تریلر های کامیک کان رو پوشش دادند ...

اگر زحمات این دوستان نبود ، دیگران نمیتونستند از این پوشش کامل و بی نظیر بهره مند بشوند ...
واقعا از تمامی دوستان ممنونم ...
باید قدر این افراد رو دونست ...
به خاطر این اشخاصه که Spidey.ir توی هر زمینه ای پیشتاز و برتره !!

یا علی ...
نقل قول کردن
Spider-Fan
#18 Spider-Fan 1397-04-31 21:02
واقعا خسته نباشید!
این چند وقته واقعا ترکوندین! پوشش سریع اخبار، مقالات جدید، ترجمه کمیک‌بوک های جدید، تحلیل و بررسی تریلر ها و...
این تفاوت Spidey.IR با بقیه وبسایت های اصطلاحا "تخصصی" یا "کمیک‌بوکی" هست...
Excelsior!

#1:
این واکنش های احمقانه و کوته‌بینانه حتی ارزش فکر کردن هم ندارن...!
طبیعتاً حرکت رو به بالای سایت، حسادت ها و دشمنی‌هایی رو به همراه میاره.
همین که سایت انقدر پربازدیده، انقدر مقالات فوق‌تخصصی و جامع داره، انقدر کمیک‌بوک و سواد کمیکی رو توی ایران رواج داده و همیشه هم به پیشرفت ادامه داده و خواهد داد، همین جواب اوناست.‌‌..
موفقیت Spidey.IR، جایی برای بحث باقی نمی گذاره...
نقل قول کردن
parsa99
#19 parsa99 1397-04-31 21:25
به نقل از Best comicfan:
دیشب که استاد ترابی خبر دادن که سایت قراره برای تریلر آکوامن تحلیل بنویسه خوشحال شدم ...
راستش من به غیر از سایت خودمون اصلا با هیچ کانال یا سایت ایرانی آشنایی ندارم ...
حتی تا چند وقت پیش از وجود بعضی هاشون کاملا بی خبر بودم ...
ولی خب دیشب داشتم یک سر به بعضی جاها میزدم و متوجه شدم که خیلی حرف ها پشت سر سایتمون و عواملش زده میشه ...
واقعا درکی نسبت بهشون ندارم ...

ولی خوشحالم که ما اولین و تنها سایتی بودیم که برای تریلر های هر دو فیلم DC تحلیل نوشتیم ...
فکر نمیکنم سایتی که ضد DC باشه ، همچین کاری بکنه ...
ما بار دیگه ثابت کردیم که بزرگترین سایت تخصصی مرد عنکبوتی و تمامی کارکتر های کمیک بوکی هستیم ...

و یک نکته دیگه :
اگر از تمامی جهات نگاه کنیم ، سایت و کانال Spidey.ir بهترین و جامع ترین پوشش رو از کامیک کان امسال داشت ...
پوشش تمامی اخبار ، تریلرها ، جمع آوری اخبار برخی از پنل های خاص ، قرار دادن پنل های کامیک کان در کانال به صورت کامل ، تحلیل اختصاصی تریلرها و ...

واقعا Spidey.ir توی این زمینه بهترین بود !!
ولی به یاد داشته باشید ، تمامی این موارد حاصل زحمت بی وقفه عوامل سایت بود ...
تمامی دوستانی که واقعا وقت و انرژی گذاشتند ...
کمیک کان امسال رو به پایانه و لازم میدونم که از دوستانم تشکر کنم ...
اول از همه ممنون از استاد ترابی عزیز که مثل همیشه وقت و انرژی صرف کردند و با تحلیل ها و پشتیبانی های فوق‌العاده شون سنگ تمام گذاشتند ...
ممنون از دوست عزیزم احمد فقیه که مثل همیشه در تمامی زمینه ها به سایت کمک کردند و با تحلیل تریلر و پوشش اخبار بینظیر ظاهر شدند ( آقای فقیه از اون افراد گل و دوست داشتنیه )

واقعا ممنونم از تمامی دوستان عزیزم که در کانال مشغول به فعالیت هستند ؛ ممنون از دوستان خوبم مبین امیری ، آرمان پیوندی و ارشیا غفاری که مثل همیشه کانال تلگرام رو به روز نگه داشتند ...

و ممنون از علی قدیانی عزیز که وقت و انرژی زیادی گذاشتند و اخبار و تریلر های کامیک کان رو پوشش دادند ...

اگر زحمات این دوستان نبود ، دیگران نمیتونستند از این پوشش کامل و بی نظیر بهره مند بشوند ...
واقعا از تمامی دوستان ممنونم ...
باید قدر این افراد رو دونست ...
به خاطر این اشخاصه که Spidey.ir توی هر زمینه ای پیشتاز و برتره !!

یا علی ...

کارتون عالی بود
نه تو ایران بلکه در کل جهان هم ندیدم که کسی دیگه اینقدر عالی سریع و جامع اخبار کمیک کان را پوشش بده
کانالتون همه چی رو پوشش داد و سایت هم عالی تمام اخبار مهم رو پوشش داد
مقالات هم عالی
خسته نباشید
نقل قول کردن
parsa99
#20 parsa99 1397-04-31 21:27
ولی امسال بی رمق ترین کمیک کان را داشتیم
بدون مارول استودیوز اصلا شوقی برای جشنواره نموند
دی سی و سونی هم نتونستن زیاد بدرخشن
ولی کاش اون تریلر ونوم رو تو اینترنت هم پخش میکردن
خیلی ازش تعریف کردن
نقل قول کردن
redmonster
#21 redmonster 1397-04-31 22:47
به نقل از mtm:
میگم حالا خوبه ما دی سی فن نیستم، نه؟!!!!!!!!
ولی عجیبه که بهتر و پر شور تر از خیلی از "دی سی فنا" فورا برای فیلم های دی سی نقد مینویسیم، نه؟!!! و عجیب تر این که اینقدر وقت میزاریم و تحلیلی ترین و تخصصی ترین تحلیل رو میزاریم تو سایتمون، نه؟!!!
واقعا از یه سایت "ضد دی سی" خیلی بعیده، نه؟!!!
خداییش اگه ادعای دی سی فن داشتیم دیگه چی میشد، نه؟!!!
چون اونایی که ادعا دارن مثل خر تو گل گیر کردن ظاهرا!
نه؟!!!

استاد شما با هزینه ی شخصی خودتون این سایت رو سالهاست نگه داشتید(بدون تبلیغات)، پستی و بلندی رو با این سایت پشت سر گذاشتید، حرفایی زدید که اولش به مذاق خیلی ها خوش نیومد ولی بعدا درستی حرفتون اثبات شد، تجربه و دانشتون در این حد وسیع واقعا زبان زده، دست خیلی ها مثل منو گرفتید، اعتماد به نفس دادید و تبدیلمون کردید به کسی که امروز هستیم(تا بحال رودرو ندیدمتون، ولی بدونید بهتون مدیونم و ارادت دارم+خیلی از امسال جبهه ی مقابل هم نمک گیر استادن).
واسه همینا هم استاد میتونه هر نظری داشته باشه، میخواد خوششون بیاد میخواد نیاد، ولی فرقش اینه نظر استاد بعکس اونا معتبره
نقل قول کردن
King spidey
#22 King spidey 1397-04-31 23:02
به نقل از mtm:
میگم حالا خوبه ما دی سی فن نیستم، نه؟!!!!!!!!
ولی عجیبه که بهتر و پر شور تر از خیلی از "دی سی فنا" فورا برای فیلم های دی سی نقد مینویسیم، نه؟!!! و عجیب تر این که اینقدر وقت میزاریم و تحلیلی ترین و تخصصی ترین تحلیل رو میزاریم تو سایتمون، نه؟!!!
واقعا از یه سایت "ضد دی سی" خیلی بعیده، نه؟!!!
خداییش اگه ادعای دی سی فن داشتیم دیگه چی میشد، نه؟!!!
چون اونایی که ادعا دارن مثل خر تو گل گیر کردن ظاهرا!
نه؟!!!

خدایی استاد میفهمم چی میگین بخدا تو اینستا کچلم کردن هر پستی میزارم یه بحثی میکنن در صورتی ک من سریال گاتهامو چند انیمیشن حتی فیلم هاشونو به منصفانه ترین راه ممکن نقد کردم از خیلی چیزا تعریف کردن اما دایرکت ک میان فقط میان میگن اقای ادمین اسپایدی شما متعصبین و شروع میکنن دری بری گفتن واقعا این ذهنیت رو درک نمیکنم ازشون
نقل قول کردن
brg_1214
#23 brg_1214 1397-05-01 00:38
دم Spidey.ir گرم...
استاد ترابی ، عمو مختار و... همه و همه ازتون ممنونیم
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#24 Army.Of.ONE 1397-05-01 00:38
دوستان تورو خدا تحلیل تریلر Glass رو هم قرار بدین ... اگه بلد بودم عکس میزاشتم ، خودم اینکارو انجام میدادم :cry:
اگه کسی میدونه چطور میشه در بخش نظزات عکس گذاشت لطفا به من بگه ممنون میشم
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#25 Cap-Spider Potter 1397-05-01 01:17
#25

میری توی یکی از سایت های آپلود عکس و فایل و اینجور چیزا... مثل Uplooder و upsara و...
بعد عکس مورد نظرتو اونجا انتخاب میکنی و آپلودش میکنی
وقتی آپلود شد میتونی از لینک به دست اومده برای قرار دادن عکست استفاده کنی !
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#26 Army.Of.ONE 1397-05-01 01:48
به نقل از Cap-Spider Potter:
#25

میری توی یکی از سایت های آپلود عکس و فایل و اینجور چیزا... مثل Uplooder و upsara و...
بعد عکس مورد نظرتو اونجا انتخاب میکنی و آپلودش میکنی
وقتی آپلود شد میتونی از لینک به دست اومده برای قرار دادن عکست استفاده کنی !

Thank You sir
نقل قول کردن
Wolverine Odin son
#27 Wolverine Odin son 1397-05-01 05:49
خیلی خوب شد که این فیلم داره میاد. من تو بازی لگو بتمن 3 با شخصیت شزم آشنا شدم وخیلی ازش خوشم اومد و با اینکه چیز زیادی از انگلیسی حالیم نبود بازم گرفتم کمیکشو خوندم. الانم که تریلرش اومده واقعا عالی شد. خیلی مچکرم بابت همچین نقد جانانه ای.
نقل قول کردن
mtm
#28 mtm 1397-05-01 07:37
به نقل از Best comicfan:
دیشب که استاد ترابی خبر دادن که سایت قراره برای تریلر آکوامن تحلیل بنویسه خوشحال شدم ...
راستش من به غیر از سایت خودمون اصلا با هیچ کانال یا سایت ایرانی آشنایی ندارم ...
حتی تا چند وقت پیش از وجود بعضی هاشون کاملا بی خبر بودم ...
ولی خب دیشب داشتم یک سر به بعضی جاها میزدم و متوجه شدم که خیلی حرف ها پشت سر سایتمون و عواملش زده میشه ...
واقعا درکی نسبت بهشون ندارم ...

ولی خوشحالم که ما اولین و تنها سایتی بودیم که برای تریلر های هر دو فیلم DC تحلیل نوشتیم ...
فکر نمیکنم سایتی که ضد DC باشه ، همچین کاری بکنه ...
ما بار دیگه ثابت کردیم که بزرگترین سایت تخصصی مرد عنکبوتی و تمامی کارکتر های کمیک بوکی هستیم ...

و یک نکته دیگه :
اگر از تمامی جهات نگاه کنیم ، سایت و کانال Spidey.ir بهترین و جامع ترین پوشش رو از کامیک کان امسال داشت ...
پوشش تمامی اخبار ، تریلرها ، جمع آوری اخبار برخی از پنل های خاص ، قرار دادن پنل های کامیک کان در کانال به صورت کامل ، تحلیل اختصاصی تریلرها و ...

واقعا Spidey.ir توی این زمینه بهترین بود !!
ولی به یاد داشته باشید ، تمامی این موارد حاصل زحمت بی وقفه عوامل سایت بود ...
تمامی دوستانی که واقعا وقت و انرژی گذاشتند ...
کمیک کان امسال رو به پایانه و لازم میدونم که از دوستانم تشکر کنم ...
اول از همه ممنون از استاد ترابی عزیز که مثل همیشه وقت و انرژی صرف کردند و با تحلیل ها و پشتیبانی های فوق‌العاده شون سنگ تمام گذاشتند ...
ممنون از دوست عزیزم احمد فقیه که مثل همیشه در تمامی زمینه ها به سایت کمک کردند و با تحلیل تریلر و پوشش اخبار بینظیر ظاهر شدند ( آقای فقیه از اون افراد گل و دوست داشتنیه )

واقعا ممنونم از تمامی دوستان عزیزم که در کانال مشغول به فعالیت هستند ؛ ممنون از دوستان خوبم مبین امیری ، آرمان پیوندی و ارشیا غفاری که مثل همیشه کانال تلگرام رو به روز نگه داشتند ...

و ممنون از علی قدیانی عزیز که وقت و انرژی زیادی گذاشتند و اخبار و تریلر های کامیک کان رو پوشش دادند ...

اگر زحمات این دوستان نبود ، دیگران نمیتونستند از این پوشش کامل و بی نظیر بهره مند بشوند ...
واقعا از تمامی دوستان ممنونم ...
باید قدر این افراد رو دونست ...
به خاطر این اشخاصه که Spidey.ir توی هر زمینه ای پیشتاز و برتره !!

یا علی ...

واقعا یه خسته نباشید حسابی میگم به همه بچه های سایت spidey.ir
مخصوصا به ادیمن های کانال های تلگرامی
اقای رضایی واقعا گل کاشتند واسه کمیک کان
همین طور اقای قدیانی
شگفت زده شدم از همت بالای شما عزیزان
هیچ خبری رو از قلم ننداختید
و البته مقل همیشه اقای فقیه گل کاشت. هم با مقالاتش و هم با کمک هایی که در راستای هر چه بهتر ارائه کردن مطالب کمیک کان به ما ارائه کردن
دست همه شما درد نکنه
واقعا جامعه کمیک ایران به شما مدیونه
نقل قول کردن
iron man mark52
#29 iron man mark52 1397-05-01 08:48
سلام.این تریلر درسته زیادی به دل ننشست ولی امیدوارم تو فیلم شوخی ها بهتر باشن :-) من شخصا با اون صحنه که بیلی میفهمه ضد گلوله س خیلی حال می کنم :lol:
نقل قول کردن
parsa99
#30 parsa99 1397-05-01 12:47
به نقل از mtm:
میگم حالا خوبه ما دی سی فن نیستم، نه؟!!!!!!!!
ولی عجیبه که بهتر و پر شور تر از خیلی از "دی سی فنا" فورا برای فیلم های دی سی نقد مینویسیم، نه؟!!! و عجیب تر این که اینقدر وقت میزاریم و تحلیلی ترین و تخصصی ترین تحلیل رو میزاریم تو سایتمون، نه؟!!!
واقعا از یه سایت "ضد دی سی" خیلی بعیده، نه؟!!!
خداییش اگه ادعای دی سی فن داشتیم دیگه چی میشد، نه؟!!!
چون اونایی که ادعا دارن مثل خر تو گل گیر کردن ظاهرا!
نه؟!!!

استاد خدا خیرتون بده. به خدا شما هیچ وقت ادعای دی سی فن بودن نداشتید ولی با مقالات و کمیک بوک هایی که ترجمه کردید بیشترین خدمت رو به دی سی فنا کردید
الان یه سایتی هست خیلی ادعای دی سی فن بودن داره
دوست دارم برید مقایسه کنید نقدایی که واسه تریلر اکوامن و شزم نوشتن
اصلا قابل مقایسه نیست
یه متن ناقص و بیخود که اصلا محتوایش با محتوای بررسی های شما قابل مقایسه نیست
ولی مدیرانش که نون و نمک شده رو خورده بودن با بی شرمی تمام اجازه میدن اهانت کاربران به شخص شما تو سایتشون درج بشه
هیچ حرف منطقی هم نمیزنن
فقط دارن میسوزن که شما چرا همیشه پرطرفداری ولی اونا نیستن
نمیدونن که همه چی برمیگرده به محتوا
نقل قول کردن
best of the best
#31 best of the best 1397-05-01 12:54
به نقل از parsa99:
به نقل از mtm:
میگم حالا خوبه ما دی سی فن نیستم، نه؟!!!!!!!!
ولی عجیبه که بهتر و پر شور تر از خیلی از "دی سی فنا" فورا برای فیلم های دی سی نقد مینویسیم، نه؟!!! و عجیب تر این که اینقدر وقت میزاریم و تحلیلی ترین و تخصصی ترین تحلیل رو میزاریم تو سایتمون، نه؟!!!
واقعا از یه سایت "ضد دی سی" خیلی بعیده، نه؟!!!
خداییش اگه ادعای دی سی فن داشتیم دیگه چی میشد، نه؟!!!
چون اونایی که ادعا دارن مثل خر تو گل گیر کردن ظاهرا!
نه؟!!!

استاد خدا خیرتون بده. به خدا شما هیچ وقت ادعای دی سی فن بودن نداشتید ولی با مقالات و کمیک بوک هایی که ترجمه کردید بیشترین خدمت رو به دی سی فنا کردید
الان یه سایتی هست خیلی ادعای دی سی فن بودن داره
دوست دارم برید مقایسه کنید نقدایی که واسه تریلر اکوامن و شزم نوشتن
اصلا قابل مقایسه نیست
یه متن ناقص و بیخود که اصلا محتوایش با محتوای بررسی های شما قابل مقایسه نیست
ولی مدیرانش که نون و نمک شده رو خورده بودن با بی شرمی تمام اجازه میدن اهانت کاربران به شخص شما تو سایتشون درج بشه
هیچ حرف منطقی هم نمیزنن
فقط دارن میسوزن که شما چرا همیشه پرطرفداری ولی اونا نیستن
نمیدونن که همه چی برمیگرده به محتوا

اره واقعا خیلی بی چشم و رو نمک نشناس تشریف دارن. هر چی بلدن و هر چی بارشون میکنند مدیون این سایته ولی اینجوری رفتار میکنن. عقده ای شدن دیگه.
اتفاقا خوب شد الان. قبلا مثلا برای سایت کمیک ترجمه میکردن ادم میگفت کارشون خوبه ولی الان که واسه خودشون کار میکنه ادم میفهمه اون موقع ترجمه شون خوب به نظر میومد چون سایه ناظر ترجمه (استاد ترابی) بالای سرشون بود
ولی الان هر چی کمیک ازشون میخونی میبینی کیفیت چندانی نداره.
کلا فقط ظاهر دارن (درست مثل سایتشون) ولی محتوا ندارن. کمیکهاشون هم فقط زیبا به نظر میرسه ولی داستان رو که میخونی میبینی چیز زیادی دستگیرت نمیشه
مقالاتشون هم که همون زحمت نکشن بهتره
کلا برن فقط لینک دانلود موسیقی متن بزارن بهتره چون فقط تو این زمینه ها استعداد دارن
نقل قول کردن
Mr. Incredible
#32 Mr. Incredible 1397-05-01 14:16
به نقل از best of the best:
به نقل از parsa99:
به نقل از mtm:
میگم حالا خوبه ما دی سی فن نیستم، نه؟!!!!!!!!
ولی عجیبه که بهتر و پر شور تر از خیلی از "دی سی فنا" فورا برای فیلم های دی سی نقد مینویسیم، نه؟!!! و عجیب تر این که اینقدر وقت میزاریم و تحلیلی ترین و تخصصی ترین تحلیل رو میزاریم تو سایتمون، نه؟!!!
واقعا از یه سایت "ضد دی سی" خیلی بعیده، نه؟!!!
خداییش اگه ادعای دی سی فن داشتیم دیگه چی میشد، نه؟!!!
چون اونایی که ادعا دارن مثل خر تو گل گیر کردن ظاهرا!
نه؟!!!

استاد خدا خیرتون بده. به خدا شما هیچ وقت ادعای دی سی فن بودن نداشتید ولی با مقالات و کمیک بوک هایی که ترجمه کردید بیشترین خدمت رو به دی سی فنا کردید
الان یه سایتی هست خیلی ادعای دی سی فن بودن داره
دوست دارم برید مقایسه کنید نقدایی که واسه تریلر اکوامن و شزم نوشتن
اصلا قابل مقایسه نیست
یه متن ناقص و بیخود که اصلا محتوایش با محتوای بررسی های شما قابل مقایسه نیست
ولی مدیرانش که نون و نمک شده رو خورده بودن با بی شرمی تمام اجازه میدن اهانت کاربران به شخص شما تو سایتشون درج بشه
هیچ حرف منطقی هم نمیزنن
فقط دارن میسوزن که شما چرا همیشه پرطرفداری ولی اونا نیستن
نمیدونن که همه چی برمیگرده به محتوا

اره واقعا خیلی بی چشم و رو نمک نشناس تشریف دارن. هر چی بلدن و هر چی بارشون میکنند مدیون این سایته ولی اینجوری رفتار میکنن. عقده ای شدن دیگه.
اتفاقا خوب شد الان. قبلا مثلا برای سایت کمیک ترجمه میکردن ادم میگفت کارشون خوبه ولی الان که واسه خودشون کار میکنه ادم میفهمه اون موقع ترجمه شون خوب به نظر میومد چون سایه ناظر ترجمه (استاد ترابی) بالای سرشون بود
ولی الان هر چی کمیک ازشون میخونی میبینی کیفیت چندانی نداره.
کلا فقط ظاهر دارن (درست مثل سایتشون) ولی محتوا ندارن. کمیکهاشون هم فقط زیبا به نظر میرسه ولی داستان رو که میخونی میبینی چیز زیادی دستگیرت نمیشه
مقالاتشون هم که همون زحمت نکشن بهتره
کلا برن فقط لینک دانلود موسیقی متن بزارن بهتره چون فقط تو این زمینه ها استعداد دارن

جالبه که حرفشون اصلا حساب نیست. اصلا حرف منطقی نمیزنن
مثلا نمیان بگن فلان جای مقاله شما ایراد داره . یا فلان جا اشتباه
همش رفتن تو فرعیات. مثلا یارو میگه عمو مختار فلان مقاله رو از سایت screenrant ورداشته. خب که چی؟ کل مقاله رو ور داره اسم مترجم رو میزنه. ولی بنده خدا خودش هم گفت از منابع مختلف گرفته. خب چیکار کنه ؟ اسم همه رو بیاره؟
من مقاله secreenrant رو دیدم. بعضی جاها رو ورداشته بود و خیلی های دیگه رو هم از جای دیگه.
ولی خودشون 10 کمیک برتر ثور رو از سایت comicbook.com ور میدارن ترجمه میکنن اسم خودشون رو میزنن
در حالی که استاد ترابی همون مقاله رو از همون سایت برداشت و ترجمه کرد (اونم چه ترجمه ای) ولی اسم منبع رو آورد
یا مثلا میگن چرا فقط استاد ترابی میتونه منفی و مثبت بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
این یعنی ادم بدیه !
یکیشون هم گفته استاد ترابی اصلا ایا تا به حال یه کمیک شزم خونده؟
باید یکی بهش بگه اخه زبون نفهم متعصب، برو اینجا ببین سال 94 استاد کمیک های برتر شزم و معرفی کرد. تازه لینک دانلودشون رو همون موقع گذاشته بودن:
llink.ir/8fgp
اون موقع شماها اصلا میدونستید کمیک چیه؟
به قول امام حسین (ع) : اگر دین ندارید پس آزاد مرد باشید.

اگر مردید بیایید بگید اینجای حرفتون اشتباهه
چیه مثل پیرزن ها یه گوشه نشستید حرف های خاله زنکی میزنید
نقل قول کردن
mtm
#33 mtm 1397-05-01 14:22
#31، #32 و #33:
ببینید من نمیدونم شما الان دارید دقیقا راجع به چی و کدوم سایت و کدوم اظهار نظر صحبت میکنید
ولی بهتر نیست همین حرفا رو برید تو خود سایتشون بزنید؟
نقل قول کردن
best of the best
#34 best of the best 1397-05-01 14:39
به نقل از mtm:
#31، #32 و #33:
ببینید من نمیدونم شما الان دارید دقیقا راجع به چی و کدوم سایت و کدوم اظهار نظر صحبت میکنید
ولی بهتر نیست همین حرفا رو برید تو خود سایتشون بزنید؟

استاد چند بار سعی کردیم ولی کامنت های ما رو منتشر نمیکنند. فقط کافیه یکی از شما بد بگه تا اون رو منتشر کنند
خیلی نمک نشناس هستند
ولی اینجا جوابشون رو میدیم چون میدونیم تک تک مقالات و نظرات سایت spidey رو میخونن و براشون مهمه
نقل قول کردن
mtm
#35 mtm 1397-05-01 14:43
به نقل از Mr. Incredible:
یارو میگه عمو مختار فلان مقاله رو از سایت screenrant ورداشته. خب که چی؟ کل مقاله رو ور داره اسم مترجم رو میزنه. ولی بنده خدا خودش هم گفت از منابع مختلف گرفته. خب چیکار کنه ؟ اسم همه رو بیاره؟
من مقاله secreenrant رو دیدم. بعضی جاها رو ورداشته بود و خیلی های دیگه رو هم از جای دیگه.

ما اگه کامل یه مقاله رو از جایی ترجمه کنیم نام منبع رو میاریم و اسم مترجم میزنیم. ولی اگه رتبه بندی مقاله رو عوض کنیم و کلا محتوای مقاله رو تغیر بدیم و نظر خودمون رو بیاریم دیگه اون وقت مقاله خودمون هستش چون نظر شخصی ما و سایت ما داخلش لحاظ شده
یعنی دیگه منبع رو نمیاریم چون خیلی زشته اگه از یه جایی مقاله رو ترجمه کنی و اسم منبع رو بیاری ولی توش دست برده باشی
نقل قول کردن
mtm
#36 mtm 1397-05-01 14:46
به نقل از best of the best:
اینجا جوابشون رو میدیم چون میدونیم تک تک مقالات و نظرات سایت spidey رو میخونن و براشون مهمه

چه جالب . اینقدر از من و این سایت بدشون میاد ولی تک تک مقالات رو میخونن و براشون اونقدر مهمه که جواب ما رو بدن؟
والا به خدا ما که اصلا نیمدونیم کدوم گوری هستن که بخواهیم یه سری به سایتشون بزنیم!
یاد اون جوک معروف افتادم که یارو شکارچیه میرفت شکار اون خرسه و ..... :oops: ! اخرش هم خرسه به شکارچیه میگه:
You don't come here for the hunting, do you
?
:-)
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#37 Army.Of.ONE 1397-05-01 14:46
به نقل از mtm:
به نقل از Mr. Incredible:
یارو میگه عمو مختار فلان مقاله رو از سایت screenrant ورداشته. خب که چی؟ کل مقاله رو ور داره اسم مترجم رو میزنه. ولی بنده خدا خودش هم گفت از منابع مختلف گرفته. خب چیکار کنه ؟ اسم همه رو بیاره؟
من مقاله secreenrant رو دیدم. بعضی جاها رو ورداشته بود و خیلی های دیگه رو هم از جای دیگه.

ما اگه کامل یه مقاله رو از جایی ترجمه کنیم نام منبع رو میاریم و اسم مترجم میزنیم. ولی اگه رتبه بندی مقاله رو عوض کنیم و کلا محتوای مقاله رو تغیر بدیم و نظر خودمون رو بیاریم دیگه اون وقت مقاله خودمون هستش
یعنی دیگه منبع رو نمیاریم چون خیلی زشته اگه از یه جایی مقاله رو ترجمه کنی و اسم منبع رو بیاری ولی توش دست برده باشی

آقای ترابی نظرتونو در مورد نظر 36 میشه بگیم ؟ ممنونم ازتون
نقل قول کردن
mtm
#38 mtm 1397-05-01 14:53
به نقل از Army.Of.ONE:
به نقل از mtm:
به نقل از Mr. Incredible:
یارو میگه عمو مختار فلان مقاله رو از سایت screenrant ورداشته. خب که چی؟ کل مقاله رو ور داره اسم مترجم رو میزنه. ولی بنده خدا خودش هم گفت از منابع مختلف گرفته. خب چیکار کنه ؟ اسم همه رو بیاره؟
من مقاله secreenrant رو دیدم. بعضی جاها رو ورداشته بود و خیلی های دیگه رو هم از جای دیگه.

ما اگه کامل یه مقاله رو از جایی ترجمه کنیم نام منبع رو میاریم و اسم مترجم میزنیم. ولی اگه رتبه بندی مقاله رو عوض کنیم و کلا محتوای مقاله رو تغیر بدیم و نظر خودمون رو بیاریم دیگه اون وقت مقاله خودمون هستش
یعنی دیگه منبع رو نمیاریم چون خیلی زشته اگه از یه جایی مقاله رو ترجمه کنی و اسم منبع رو بیاری ولی توش دست برده باشی

آقای ترابی نظرتونو در مورد نظر 36 میشه بگیم ؟ ممنونم ازتون

ممنون واقعا
راستش من سالها پیش فیلم unbreakable رو دیدم
زیاد یادم نیست جزئیاتش رو
ولی فیلم split رو دانلود کردم
منتهی اوایلش رو دیدم و مساله ای پیش اومد دیگه نشد تا اخرش ببینم (تا اونجایی که اون دختره جیش میکنه روی اون اقاهه!)
حالا به نظرم اینا فیلما همه به هم ربط دارن دیگه؟
همین glass هم به نظرم به اون شخصیت جکسون اشاره داره که بدنش شیشه ای بود دیگه درسته؟
در هر حال چون نمیخوام زیاد اسپویل بشم باید اجازه بدی من یه بار unbreakable رو ببینم و بعدش هم split رو کامل ببینم
بعدش تازه میرم سراغ تریلر glass!
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#39 Army.Of.ONE 1397-05-01 14:58
به نقل از mtm:
به نقل از Army.Of.ONE:
به نقل از mtm:
به نقل از Mr. Incredible:
یارو میگه عمو مختار فلان مقاله رو از سایت screenrant ورداشته. خب که چی؟ کل مقاله رو ور داره اسم مترجم رو میزنه. ولی بنده خدا خودش هم گفت از منابع مختلف گرفته. خب چیکار کنه ؟ اسم همه رو بیاره؟
من مقاله secreenrant رو دیدم. بعضی جاها رو ورداشته بود و خیلی های دیگه رو هم از جای دیگه.

ما اگه کامل یه مقاله رو از جایی ترجمه کنیم نام منبع رو میاریم و اسم مترجم میزنیم. ولی اگه رتبه بندی مقاله رو عوض کنیم و کلا محتوای مقاله رو تغیر بدیم و نظر خودمون رو بیاریم دیگه اون وقت مقاله خودمون هستش
یعنی دیگه منبع رو نمیاریم چون خیلی زشته اگه از یه جایی مقاله رو ترجمه کنی و اسم منبع رو بیاری ولی توش دست برده باشی

آقای ترابی نظرتونو در مورد نظر 36 میشه بگیم ؟ ممنونم ازتون

ممنون واقعا
راستش من سالها پیش فیلم unbreakable رو دیدم
زیاد یادم نیست جزئیاتش رو
ولی فیلم split رو دانلود کردم
منتهی اوایلش رو دیدم و مساله ای پیش اومد دیگه نشد تا اخرش ببینم (تا اونجایی که اون دختره جیش میکنه روی اون اقاهه!)
حالا به نظرم اینا فیلما همه به هم ربط دارن دیگه؟
همین glass هم به نظرم به اون شخصیت جکسون اشاره داره که بدنش شیشه ای بود دیگه درسته؟
در هر حال چون نمیخوام زیاد اسپویل بشم باید اجازه بدی من یه بار unbreakable رو ببینم و بعدش هم split رو کامل ببینم
بعدش تازه میرم سراغ تریلر glass!

بله آقای ترابی به هم مربوطن ... M.Night Shyamalan با فیلم Split به دوران اوج خودش برگشت ... حالا من توضیح نمیدم اسپویل نشین ولی حتما Split رو ببینین و بعدش تریلر Glass من که خیلی سر فیلم Glass هایپ شدم ... اگه صلاح دیدین لطفا این نقدو به عنوان یه مقاله به سایت اضافه کنین اگر هم که نقد خوب نبود اشکالی نداره ;-)
نقل قول کردن
mtm
#40 mtm 1397-05-01 16:03
به نقل از best of the best:
به نقل از mtm:

یاد اون جوک معروف افتادم که یارو شکارچیه میرفت شکار اون خرسه و ..... :oops: ! اخرش هم خرسه به شکارچیه میگه:
You don't come here for the hunting, do you
?
:-)

وای خدا مردم از خنده :lol: :lol:

در هر حال بنده لازم میدونم اخطار کنم تو بخش نظرات راجع به چیزایی که فلان کس تو فلان سایت گفته نظر ندید چون سریعا حذف میشه
واقعا نظرات اونا برای ما مهم نیست. نظرات ما خب قطعا برای اونا مهمه چون مرجع هستیم . چون حرفمون طرفدار داره . چون حرفمون تاثیر گذاره . اگه نبودیم که نیازی نمیدیدن جواب ما رو بدن
پس لطفا از جای دیگه اینجا نظری ندید
بزارید کوتوله ها هر چی میخوان بگن چون شخصا برای من به اندازه بنده کفش چپ پسرم هم ارزش نداره که چی میگن
:-)
لطفا شما هم به کسی جواب ندید
حتی به نظرم تو سایت خودشون هم جواب ندید چون به نظرم ممکنه توهم بزنن که نظرشون مهمه و از حالت کوتوله گی در اومدن
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
+1 #41 Cap-Spider Potter 1397-05-01 16:18
نابرده رنج گنج میسر نمیشود !! سایت Spidey با تلاش و کوشش به اینجا رسید...
به قول انگلیسی ها : Suffering is needed to make progress !!

مسلما هر سایت موفقی دشمنان و بدخواهان زیادی هم داره اما همیشه باید از کسایی که پشت سرت بد میگن ممنون باشی!! چون اونا کسایی ان که به صورت آشکار دارن نشون میدن شما ازشون بهتر هستید !!!

استاد یادمه شما همیشه یکی از نقل قول های Stan Lee رو برای وضعیت سایت Spidey به کار میبردید که خیلی برام جالب بود، میگفتید : We are The Best, But We're Still Trying !!

این ماهیت و برهان حقیقی سایت ماست...
نقل قول کردن
Best comicfan
#42 Best comicfan 1397-05-02 02:03
بله ، همه شاهد بودن ...
شبی که پنل وارنر برگزار شد شما واقعا گل کاشتید !! با سرعت باور نکردنی پنل رو پوشش دادید !
اون شب اومدم بهتون کمک کنم ولی تا رفتم سراغ تریلر دیدم که شما زودتر توی کانال قرارش دادید ، اونم با هر دو کیفیت !!
اون لحظه فقط 3-4 دقیقه از انتشار تریلر گذشته بود !
کانال های ایرانی که هیچ ، حتی برخی از خبرگذاری های معتبر خارجی هم اون لحظه تریلر رو توی سایتشون قرار نداده بودند !
کامل مشخص بود که چقدر وقت گذاشتید و اینکه چقدر انرژی ازتون گرفته شد ...

اما متاسفانه چنین انسان هایی همیشه وجود دارند ...
مهم اینه که شما کار خودتون رو به فوق‌العاده ترین شکل ممکن انجام دادین و دیگران به اندازه کافی استفاده کردند ...
من هم واقعا از شما ممنونم ، و بدونید که همیشه دوستتون داریم ...
نقل قول کردن
deadshot
#43 deadshot 1397-05-02 10:47
سلام ممنون بابت مقالتون ولی میشه نقد و بررسی تریلر سریال titans رو هم تو سایت بزارید ؟
خیلی ممنون
نقل قول کردن
fbs
#44 fbs 1397-05-05 01:41
اقای ترابی عزیز خسته نباشید و بررسی عالی بود و باید فقط یه چی بگم بعضی ها اصلا لیاقت این مقاله ها را ندارند
نقل قول کردن
Marc Spector
#45 Marc Spector 1397-05-17 07:51
استاد خسته نباشید،من تریلر رو یه بار بیشتر ندیدم،به جز بقیه موارد که کاملاً با شما موافق هستم راجع به شوخی های فیلم فک کنم یکم سخت گیری کردید چون یه بچه یهویی قدرتای ابر قهرمانی به دست آورده طبیعیه...بگذریم.
استاد یه نکته:
لباسش!لباسش!یکم عجیبه برام،انگار تونی استارک به جای رکتور آرک تو سینش لامپ 100 وات گذاشته.
نقل قول کردن
old man omid
#46 old man omid 1397-08-14 15:47
بنظرم این تریلر بسیار امیدوار کننده بود و شاید این فیلم بهترین فیلم دی سی در بیاد (اگه زک اسنایدر بهش گند نزنه بهش!) و شاید کل فیلم های ابر قهرمانی سال ۲۰۱۹ البته احتمالش کم است ولی خب بنظر میاد که فیلم خوبی بشه!
و یک درخواست:لطفا یک مقاله در رابطه با دکتر فیت بنویسید خواهشا!
نقل قول کردن
s.p.i
#47 s.p.i 1400-04-01 18:16
با بررسی این تریلر قدیمی هست ولی دوست داشتم نظرمو راجبش بگم به نظرم بهترین بررسی مثل بقیه بررسی های فیلم های دیگه بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید