بررسی و تحلیل سومین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"

بررسی و تحلیل سومین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"

سومین تریلر از جنگ بینهایت منتشر شد و کاری کرد هممون کف و خون بالا بیاریم!

مقدمه: بعد از دیدن این تریلر واقعا سطح انتظاراتمون خیلی بالا رفت! چیزی که از تریلر میشه فهمید اینه که مارول خیلی محتاطانه عمل کرده، فقط کافیه برید تریلر لو رفته و صحنه های پشت صحنه رو نگاه کنید و متوجه تغییرات بشید! در این تحلیل سعی می کنیم به اکثر موارد تریلر بپردازیم. این شما و این تحلیل!

 اگر هنوز تریلر را ندیده اید، بروید اینجا.

- سقوط هالک از آسمان

سقوط هالک

در صحنه اول از تریلر ناظر سقوط یه شی با سرعت زیاد به زمین بودیم! از اون جایی که اون پرتال با سرعت کمی داشت وارد زمین میشد پس میشه گفت قطعا هالک داشته سقوط می کرده:

و با استناد به این صحنه و خرابی هایی در شهر اتفاق افتاده پس دکتر استرنج و وانگ باعث و بانی برخورد هالک با سقف سنکتوم سنکتورم بودند!

 

 -  حمله Outriders

تنوس

اینجا هم مارول زرنگی کرد و دو تا صحنه ای که مشابه همدیگن رو ترکیب کرد. مثل کاری که با دیالوگ های استیو و تونی کرده بود! اینجا به احتمال زیاد بلک ویدو، ماشین جنگی و بروس بنر دارن سقوط اون سفینه هاییه که Ourrider خارج میشن (یعنی همون جک و جونورهای ثانوس)  !

 

- روایت اوریجین ثانوس از زبان گامورا

- روایت اوریجین ثانوس از زبون گامورا

در جایی که بالاخره تونی با محافظان کهکشان ملاقات کرد، ما دیدیم که تونی داره راجع به ثانوس پرس و جو می کنه! اینجا به احتمال زیاد شاهد روایت گذشته ثانوس خواهیم بود:

زره صانوس

جایی که به زادگاه گامورا حمله شده و اهداف و انگیزه های او مشخص شده! اینجاست که معلوم میشه گامورا دختر باهوشیه و با بدست اوردن دل ثانوس جون خودش رو نجات میده:

گامورا صانوس

گامورا به تونی هشدار میده که اگه ثانوس به همه سنگ ها دست پیدا کنه میتونه کل جمعیت رو نصف کنه! اینجا به اشاره داره به یکی از ماندگار ترین لحظات کمیک یعنی جایی که ثانوس با یه بشکن نصف جمعیت دنیا رو از بین برد! (این مقاله رو بخونید)

 

- کشتار آزگاردی ها

در صحنه بعدی خارج شدن ثانوس از زره مخصوص خودش رو شاهد هستیم با توجه به لوکیشن صحنه اینجا جاییه که ثانوس با بدست اوردن سنگ قدرت خیالش راحت میشه و زره رو درمیاره! یعنی جایی که داشت جمجمه ی ثور رو فشار میداد و با کار لوکی ازش جلوگیری شد:

ثور -  ثانوس

و در صحنه بعد:

فرقه سیاه صانوس

و اینجا برای اولین بار کل اعضای "فرقه سیاه" ثانوس رو دیدیم. همچنین لوکی که توسط پروکسیما میدنایت مورد تهدید قرار گرفته، باید صبر کرد و دید لوکی از این مخمصه چجوری جون سالم بدر میبره! (یا ممکنه بمیره!)

 

- اسپایدی وارد میشود!

- اسپایدی وارد میشود!

در صحنه بعد پیتر رو دیدیم که داشت از اتوبوس مدرسه شون خارج میشد سوالی که اینجا پیش میاد اینه که چجوری با وجود اون همه دانش آموز از اتوبوس خارج شده؟! مگه اتوبوس درحال حرکت نیست؟! بقیه کی از اتوبوس خارج شدند؟!

خوشبختانه برعکس بازگشت به خانه که فیلم پیتر بود اینجا قراره بیشتر مردعنکبوتی رو ببینیم که واقعا فوق العاده اس!

 

- تونی پیتر رو نجات میده

نجات پیتر پارکر

در ادامه مردآهنی رو دیدیم که با تکنولوژی جدید لباسش می تونه مثل یک جت حرکت کنه و اینجا نشون میده که داره به داد پیتر میرسه:

پیتر پارکر

 

- استفاده از سنگ زمان!!!!

 سنگ زمان - دکتر استرنج

یکی از مهم ترین نکته هایی که در تریلر موجود بود همین صحنه بود! دکتر استرنج داشت از سنگ زمان استفاده می کرد! سوالی که به وجود میاد اینه که این صحنه کی و چه زمانی رخ داده ولی با توجه به سنکتوم سنکتوروم (خونه دکتر استرنج)  میشه گفت اینجا پس از خروج تونی رخ داده و نکته دیگه منطقی شدن این صحنه است:

چون به نظر میاد تونی از بقیه سریع تره!

 

- ویژن سنگ رو از دست نداده!!!!

این صحنه نشون میده ویژن سنگ رو از دست نداده! لوکیشن صحنه هم داره میگه اینجا واکانداست! چهره ویژن خیلی داغونه و انگار رو زمین نشسته پس میشه گفت زخمی هم شده! واندا هم اونجاست و خیلی نگرانه! بنظر میاد واندا محافظ شخصی ویژنه:

 

- جلوه های واکاندا

اگر فکر می کنید همه جلوه های واکاندا رو در فیلم پلنگ سیاه دیدید پس کاملا در اشتباهید! در این فیلم ظاهرا قراره نظاره گر کل کشور واکاندا باشیم!

 

- دیدار دوباره

دیدار گروهی از انتقام جویان رو با پادشاه واکاندا دیدیم و به نظر میرسه در این مدت استیو و تیچالا خیلی در ارتباط بودند:

و البته کل کل بلک ویدو! راستی ویژن هنوز زخمیه!

 

- سنگ رو چگونه از ویژن جدا کنیم

شوری وارد میشود! همونطور که میدونیم بدن ویژن از بافت وایبرانیومی تشکیل شده و چه کسی بهتر از شوری میتونه به تجزیه تحلیل اون بپردازه! در این صحنه، چهره شوری نمایانگر موفقیت در این کاره و به احتمال زیاد سنگ ذهن از ویژن جدا خواهد شد! (جدا از این که قبلا در اینجا می دونستیم قراره همچین اتفاقی بیوفته).

 

- حفظ انسجام بین فیلم های قبلی

استارد لرد - مرد اهنی

پس معلومه جیمز گان الکی تهیه کننده این فیلم نشده!(رد پاهاش رو میشه دید!) در این صحنه دیدیم که بین استارلرد و تونی یه اختلاف در رهبری وجود داره و استارلرد میگه نقشه قبلی مضخرفه و نقشه اون بهتره! همچنین میشه گفت اینجا همون جاییه که می خوان ثانوس رو غافلگیر کنن (همون موقعی که تونی گفت ما یه برتری داریم! اون داره به زمین میاد!)

نکته دیگه هم پیتر بود که معلومه از خوشحالی داره منفجر میشه چون تو کار آدم بزرگا راهش دادن:

پیتر پارکر جنگ بینهایت

 

- جنگ بزرگی که در واکاندا رخ میده

اینجا نشون میده که ثانوس داره با آخرین توانش به واکاندا حمله می کنه! فالکون و ماشین جنگی رو می بینیم که به همراه سفینه های جنگی و نفربر به سمت Outsider  ها میرن! تیچالا، استیو، ناتاشا و باکی هم در اون سفینه ها مستقر هستند:

بلک ویدو

بازوی جدید باکی رو هم میبینیم که با رنگ طلایی تزیین شده و هنوز قابلیت هاش مشخص نیست!

اینجا هم استیو جلوتر از تیچالا ایستاده! آیا این نشانگر اینه که استیو سپاه رو رهبری می کنه؟!؟

بروس رو داخل هالک باستر می بینیم ولی هالک باستر هم برای جنگ با Outsiders کافی نیست!

سپر واکاندا

آرایش جنگی واکاندا رو می بینیم! نکته خیلی جالبی که این جا وجود داره ایستراگ و اشاره به فیلم هری پاتر و "یادگاران مرگ ۲ " هست(انشاالله در مقاله دیگری بهش اشاره می کنم) اون جا هم ولدمورت حمله ای به این شکل در هاگوارتز داشت!

 

- هالک وارد میشود

هالک

این صحنه هم حضور هالک در واکاندا رو توجیه می کنه و مهر تاییدی بر اون اسباب بازی ایه که عکسش رو قبلا دیده بودیم! یادتونه عکس زیر را تو کانالمون گذاشته بودیم؟

اسباب بازی هالک

این نشون میده که در این صحنه که outrider ها میریزن سر هالک باستر، بروس بنر که داخل زره هستش ناگهان عصبانی میشه و از زره خارج میشه و باهاشون میجنگه! واقعا عجب صحنه ماندگاری بشه...

 

- چکش جدید ثور

چکش جدید ثور

نه مارول! نه! این دفعه خوب کار نکردی! این صحنه جایی بود که برای اولین بار ثور رو با شنل می دیدیم! راکت راکون و گروت نوجوان هم حضور داشتن همچنین اون دستگاهی که ثور باهاش گلاویز بود:

ولی در اون صحنه ثور شنل نداشت! با توجه به محل خارج شدن رعد و برق یعنی دستان ثور میشه گفت اینجا Stormbreaker (چکش جدید ثور) ساخته شده اما مارول نامرد حذفش کرده!

 

- قضیه پورتال؟

چرا این صحنه رو به ما نشون میدن؟ سقوط یه دستگاه چه نکته ای داره؟ آیا تونی و پیتر با همین وسیله (همونی که وسط نیویورک بود) به این سیاره میرن؟ باید صبر کنیم تا بفهمیم!

 

- ثانوس همینجوریشم قویه!

در صحنه بعد ثانوس رو دیدیم که با دست خالی زد تسراکت رو شکوند! این نشون میده حتی بدون داشتن سنگ های بینهایت هم خیلی کارا ازش برمیاد!

 

- تیم آپ شگفت انگیز دکتر استرنج و استارلرد

درسته این صحنه رو در تریلر لو رفته دیده بودیم ولی با این کیفیت واقعا شگفت انگیز بود! اینجا نقطه عطفی برای گروه اول از انتقام جویانه چون ما هیچ یک از اون ها رو در واکاندا ندیدیم!

 

-هممون میمیریم واقعیه!

مرگ دکتر استرنج

یکی از دردناک ترین صحنه هایی که دیدیم همین صحنه بود! اگر یادتون باشه در فیلم دکتر استرنج نیز همچین تیغه های جادویی رو دیده بودیم و اونجا وارد قلب دکتر استرنج شده بود و دیدیم که چه بلایی سرش اوورد! حالا در این صحنه این تیغه ها در جای جای بدن دکتر استرنج فرو رفته!تازه شنلش هم همراهش نیست! آیا این پایان زندگی اونه؟قاعدتا نه!(ولی چطور؟)

ایبانی ماو

صحنه مرگ احتمالی بعدی مربوط به تونیه:

 مرگ تونی استارک

جایی که زرهش خراب شده اما هیچ خراشی روی صورتش نیست که این رو هم مارول حذف کرده (دلیلش هنوز مشخص نیست) بعدش هم ثانوس رو میبینیم که با یه پرش جانانه می خواد کار تونی رو بسازه:

مشت صانوس

و بهش میگه امیدوارم تو رو یادشون بمونه! سوالی که وجود داره اینه که ثانوس قبلش میگه کاملا متعادل! آیا این به این معنیه که همه سنگ هارو بدست اورده؟!

آخرین صحنه مرگ احتمالی مربوط به استیوه:

 استیو راجرز - ثانوس

استیو با ثانوس وارد دعوا میشه! جریان چیه؟ ثانوس با یه مشت جلوی لباس مردآهنی ایستاد ولی نتونست همچین کاری با استیو بکنه!؟ این صحنه ممکنه آخرین دیدار ما با استیو باشه!

زخم ثانوس

گفته میشه این زخم توسط سپر جدید استیو به وجود اومده ولی من بعید می دونم چون هم خونی ازش نمیاد هم این که صورتش هم خط خطیه و به احتمال زیاد به خاطر ژنتیکش باشه!

راستی به جرئت می تونم بگم اینجا ثانوس بیش از دو سنگ داره کاملا غیر منطقیه که بعد از اون همه نبرد با تونی و استارلرد و اسپایدی فقط همین دوتا سنگ مزدش نباشه! (مارول برو خودتو سیاه کن!).

 

- معلم بعدی پیتر

پیتر دکتر استرنج

این صحنه یکی از فان ترین صحنه های تریلر بود و نشانگر این بود که مارول در بدترین شرایط این مهری که در اکثر فیلمهاش میزنه رو داره! دیالوگ باحالش وقتی دکتر استرنج، چون دکتره میگه "دکتر استرنج". استرنج هم که فامیلیشه ولی پیتر فکر میکنه اسم ابرقهرمانیشه . پس اونم میگه

"پس حالا که اینطوره منم اسپایدرمنم"

 

- بازوهای حذف شده

صحنه تاب خوردن اسپایدی در اون سیاره متروکه زمانی که احتمالا ثانوس اون قمر رو به سمتشون پرت کرده یجورایی عجیب غریب بود! در همین عکس انگار یه چیزی درست نیست بعد از کمی فکر کردن میشه فهمید بازوهای "آیرون اسپایدر" رو حذف کردن!

چه جاهای دیگه ای مارول گولمون زد؟ کدوم شخصیت ها کاندید مرگن؟ نظر شما چیه؟

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"

بررسی و تحلیل دومین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"

10 چیز مهمی که از کمیک "مقدمه جنگ بینهایت" فهمیدیم

15 چیز هیجان انگیزی که از فیلم جنگ بینهایت میدانیم!

اطلاعات مهمی که مجله EW درباره فیلم جنگ بینهایت به ما میدهد

15 فن تئوری برتر درباره MCU که ممکنه درست باشند!

20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست باشند!

كمیك "دستكش بینهایت" (THE INFINITY GAUNTLET) ترجمه شد

"جنگ بی نهایت" (INFINITY WAR) چیست؟ + لینك دانلود كمیك

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم! 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

امیر رضا
#91 امیر رضا 1396-12-26 14:51
وایی واقعا این تریلر زیبا بود..همه چی تمام..
من واقعا عاشق این لحظه هستم که ایبانی ماو دستش رو به دکتر استرنج نشون داده ..
uplooder.net/.../...).png
:cry: و صحنه بعدی جایی که کاپیتان جلوی ثانوس مقاومت میکنه ،عجیبه که سنگ روح دستش باشه ولی بازم دستش باشه عالی میشه ... ;-)
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#92 Cap-Spider Potter 1396-12-26 14:56
#88

یعنی هر وقت بحث هری پاترو میکشم وسط
یهو ظاهر میشی !! :D
این ویژگی ءت خیلی جالبه !
پرچمت بالاست رفیق ;-)
نقل قول کردن
spider pool
#93 spider pool 1396-12-26 15:22
به نقل از Cap-Spider Potter:
#88

یعنی هر وقت بحث هری پاترو میکشم وسط
یهو ظاهر میشی !! :D
این ویژگی ءت خیلی جالبه !
پرچمت بالاست رفیق ;-)

شما هم همینطور ;-)
ولی من یه چیزی رو هنوز نفهمیدم کوتوله سیاه و جاینت کجان
نقل قول کردن
Mr.Harper
#94 Mr.Harper 1396-12-26 19:50
فکر کنم باید قبول کنیم اون صحنه کاپیتان و تانوس واقعا فیکه
یه لحظه سپر دستش نیست و لحظه بعدی هست. عجیبه واقعا
نقل قول کردن
ali.20141377
#95 ali.20141377 1396-12-26 19:54
باسلام به همه.....
درمورد صحنه ی بین کاپیتان و ثانوس باید چند تا نکته بگم:
۱- فیک بودن صحنه رو اصلا قبول ندارم چون نقطه عطف تریلر بود. بعضی ها هم درمورد سپر و دست چپ و راست کاپیتان میگن که به نظرم میتونه به خاطر جابه جایی سکانس ها و پرش به سکانس دیگه باشه...
۲-با سنگ روحم مخالفم. چون استیو هیچوقت همچین خطری رو نمیکنه....درمور د رنگ چشم کامیتان هم نظرم اینه که به خاطر تابش نور بوده و طبیعیه....

حالا پس دلیل مقاومت کاپیتان چیه؟؟؟
یه بنده خدایی یه نظر داد که خیلی با عقل جور درمیاد....
این نظریه میگفتش که اگه فردی قدرتی زیادتر از هریک از سنگ ها داشته باشه قدرت سنگ ها درمقابلش خنثی میشه...و از اونجایی که کاپیتان قدرتش تویه فیلم از کامیک بیشتره پس میشه نتیجه گرفت که مقاومت کاپیتان چیز طبیعیه....
نقل قول کردن
Mr.Harper
#96 Mr.Harper 1396-12-26 19:56
به نقل از ali.20141377:
باسلام به همه.....
درمورد صحنه ی بین کاپیتان و ثانوس باید چند تا نکته بگم:
۱- فیک بودن صحنه رو اصلا قبول ندارم چون نقطه عطف تریلر بود. بعضی ها هم درمورد سپر و دست چپ و راست کاپیتان میگن که به نظرم میتونه به خاطر جابه جایی سکانس ها و پرش به سکانس دیگه باشه...
۲-با سنگ روحم مخالفم. چون استیو هیچوقت همچین خطری رو نمیکنه....درمورد رنگ چشم کامیتان هم نظرم اینه که به خاطر تابش نور بوده و طبیعیه....

حالا پس دلیل مقاومت کاپیتان چیه؟؟؟
یه بنده خدایی یه نظر داد که خیلی با عقل جور درمیاد....
این نظریه میگفتش که اگه فردی قدرتی زیادتر از هریک از سنگ ها داشته باشه قدرت سنگ ها درمقابلش خنثی میشه...و از اونجایی که کاپیتان قدرتش تویه فیلم از کامیک بیشتره پس میشه نتیجه گرفت که مقاومت کاپیتان چیز طبیعیه....


یه دلیل منطقی دیگه. تو اونجرز 2 هم کاپیتان تونست چکش ثور رو تکون بده. انسان معمولی ای هم نیست. نظر معقولی دادن
نقل قول کردن
amirjjyy
#97 amirjjyy 1396-12-26 20:13
هیج سنگی تو دستگش نیست در حالی که داره به ایرمن مشت میزنه ( عکس مربوط به تریلر اوله )مشخصه اگ اشتباه نکرده باشم تانوس بیش از سه سنگ داره تو جنگ با اونجرز تو اون سیاره
نقل قول کردن
mahdispider
#98 mahdispider 1396-12-26 20:59
اقا چرا چشمای استیو راجرز سبزه !!!!!!!!!!!! کسی میدونه ؟؟؟؟؟؟؟؟ :cry:
نقل قول کردن
ali.20141377
#99 ali.20141377 1396-12-26 22:11
به نقل از mahdispider:
اقا چرا چشمای استیو راجرز سبزه !!!!!!!!!!!! کسی میدونه ؟؟؟؟؟؟؟؟ :cry:


آقاجان به مولا رنگ چشم کاپیتان عوض نشده
....نور آفتاب و طبیعت اطرافش باعث شده این رنگی بشه....من خودم یه رفیقی دارم همینجوری بود....تو زوایای مختلف با ترکیب رنگ نور با چشمش ،رنگ مردمکش عوض میشد
....
نقل قول کردن
git-man
#100 git-man 1396-12-26 22:32
به نقل از Mr.Harper:
فکر کنم باید قبول کنیم اون صحنه کاپیتان و تانوس واقعا فیکه
یه لحظه سپر دستش نیست و لحظه بعدی هست. عجیبه واقعا



در مورد سپرها که خیلی نکات مبهمن
سپرهای جدید از مچ هم می‌زنن جلوتر!
و با یه همچین سپری نمی‌تونی مشت یکیو بگیری. یعنی نوک سپر اجازه نمی‌ده که مشتت مشت دیگه‌ای رو بگیره! چون سپر نوکش جلوتر هست و می‌ره تو دست نفر روبرویی!
پس نمی‌تونی با سپر، مشت ثانوس رو بگیری!
بنابراین باید سپر اون لحظه نباشه!
حالا این‌که چرا سپر توی یه سکانس هست و توی یه سکانس نیست این رو باید مورد نقد قرار داد نه کلیت این موضوع که کپ جلوی ثانوس وایساده!
من فکر نمی‌کنم این سکانس جعلی باشه. نهایتاً باید راجع به سپرها بحث کرد. ممکنه مثل تکنولوژی خودِ پلنگ سیاه، سپر از جایی تولید بشه و دوباره غیب بشه.
موقعی که کپ داره به جونورای ثانوس توی واکاندا حمله می‌کنه و مشت می‌زنه! هم ما سپری دستش نمی‌بینیم!
در صورتی که از همون داخل واکاندا با پلنگ سیاه می‌بینیم که سپر دستشه! (دو عکس اول)
نمی‌تونه که همش سپر رو بذاره یه گوشه مبارزه کنه دوباره بگیره دستش! پس دو حالت داره:
۱) یا سپرش مثل سپر قبلی مثلاً پشتش جای می‌گیره و در صورت لزوم می‌چسبه به دستش
۲) یا مثل لباس پلنگ سیاه می‌تونه غیب/ظاهر بشه.

که به نظر من جعلی بودن اون سکانس منتفیه.
نقل قول کردن
git-man
#101 git-man 1396-12-26 22:46
راستی. چرا نوشتین سومین تریلر؟
این‌که دومی بود.
اونی که توی بهمن نشون دادن کلاً ۲۰ ثانیه بود. TV Spot محسوب می‌شه.
نقل قول کردن
farson
#102 farson 1396-12-26 22:54
آقا من یه فن تئوری جالب ولی تقریبا محال دارم

دکتر خودش تو مسائل ذهنی ید طولایی داره ولی اینجا هم شبیه کمیکها ظاهرا توسط ایبانی ماو شکست خورده
حالا این وسط یکی باید که بتونه جلو ایبانی قد علم کنه
و تو دنیای مارول نه یکی که دو نفر میتونن....
پروفسور چارلز اگزاویر و خانم جین گری ..
فک کن تو اون اوج ناامیدی و وقتی که ایبانی داره جولان میده و دکتر زجر میکشه پروفسور بیاد و ورق رو برگردونه


که البته به لطف فاکس این جریان منتفیه و بجاش یه نبرد عالی بین پروفسور جوان و اپوکالیپس داریم البته عالی از نوع مسخره بودن...


ولی یه ترسی دارم از این صحنه اونم اینکه نکنه وسطای فیلم نباشه...
اینطوری که نبرد نهایی تو واکاندا تموم شده باشه و سنگ ها تاحدی در امان باشن و هرکس دنبال کار خودش رفته باشه

و تو صحنه آخر ایبانی بره سراغ دکتر و ...
فک کن یه سال تو ابن صحنه بمونی تا اونجرز 4 :o
نقل قول کردن
farson
#103 farson 1396-12-26 23:01
به فن تئوری دیگه م در مورد سنگ روح دارم

همونطور که میدونیم تو پرومو ارت های منتشر شده سنگ روح به تونی ربط داده شده
از طرفی صحبته اینکه کپ اونو در اختیار داره که تونسته جلو ثانوس دربیاد
بنظرم سنگ از زمان هاوارد استارک پیش استارک ها بوده و تو فرآیند ساخت اون سرم ابرسرباز هم ازش استفاده شده و همین دلیله اینه که بروس بنر و رد اسکال موفق نشدن چون سنگ روح نداشتن و به همین دلیل کپ تونسته ازش استفاده کنه

حالا هاوارد از کجا آورده ؟
از همونجا که ویبرانیوم برای سپر کپ آورده بود ینی واکاندا و اون درختی که گویا تو فیلم بلک پنتر هست...


یه احتمال دیگه م میدم ولی ضعیف تر اینکه باز هم به تونی ربط داره و یجوری برای روح ساختن برای ویژن ازش استفاده شده...

و احتمال اخر هم اینکه تونی همون وسطای فیلم بمیره و توسط سنگ روح زنده شه که البته آقای کوین فاگی گفته هرکی بمیره زنده نمیشه که اینم میپره
نقل قول کردن
farson
#104 farson 1396-12-26 23:03
در مورد داستان دکتر و ایبانی هم بگم یکی هست بازم که میتونه کارساز باشه
همون اسکارلت ویچ یا واندای خودمون که البته سرش گرمه ویژنه

ولی امیدوارم بدجور از ایبانی انتقام بگیرن یجوری که خودشم کف کنه خیلی اون صحنه برام زور داشت

حتی امیدوارم بارون موردو بیاد کمک دکتر با اینکه میدونم اونم احتمال خبیث شده الان...
نقل قول کردن
Mr.Harper
#105 Mr.Harper 1396-12-26 23:31
به نقل از git-man:
به نقل از Mr.Harper:
فکر کنم باید قبول کنیم اون صحنه کاپیتان و تانوس واقعا فیکه
اونم دلیلش این عکسه
یه لحظه سپر دستش نیست و لحظه بعدی هست. عجیبه واقعا



در مورد سپرها که خیلی نکات مبهمن
سپرهای جدید از مچ هم می‌زنن جلوتر!
و با یه همچین سپری نمی‌تونی مشت یکیو بگیری. یعنی نوک سپر اجازه نمی‌ده که مشتت مشت دیگه‌ای رو بگیره! چون سپر نوکش جلوتر هست و می‌ره تو دست نفر روبرویی!
پس نمی‌تونی با سپر، مشت ثانوس رو بگیری!
بنابراین باید سپر اون لحظه نباشه!
حالا این‌که چرا سپر توی یه سکانس هست و توی یه سکانس نیست این رو باید مورد نقد قرار داد نه کلیت این موضوع که کپ جلوی ثانوس وایساده!
من فکر نمی‌کنم این سکانس جعلی باشه. نهایتاً باید راجع به سپرها بحث کرد. ممکنه مثل تکنولوژی خودِ پلنگ سیاه، سپر از جایی تولید بشه و دوباره غیب بشه.
موقعی که کپ داره به جونورای ثانوس توی واکاندا حمله می‌کنه و مشت می‌زنه! هم ما سپری دستش نمی‌بینیم!
در صورتی که از همون داخل واکاندا با پلنگ سیاه می‌بینیم که سپر دستشه! (دو عکس اول)
نمی‌تونه که همش سپر رو بذاره یه گوشه مبارزه کنه دوباره بگیره دستش! پس دو حالت داره:
۱) یا سپرش مثل سپر قبلی مثلاً پشتش جای می‌گیره و در صورت لزوم می‌چسبه به دستش
۲) یا مثل لباس پلنگ سیاه می‌تونه غیب/ظاهر بشه.

که به نظر من جعلی بودن اون سکانس منتفیه.


کاملا درسته حرفتون.اگه سپر دستش باشه یا بر اثر ضربه تانوس میشکنه یا دست تانوس رو زخمی میکنه. حالا که فکر میکنم سپر قبلی کاپیتان هم یه قابلیت داشت وقتی پرتش میکرد دوباره برمیگشت سمت خودش.اون گرد بود این سپر جدیدش نه. پس پرتش نمیتونه بکنه. نمیتونه هم ولش کنه بعد بره برش داره تو اون وضعیت. در نتیجه یا به لباسش میچسبه یا مثل لباس بلک پنتر یهو ظاهر میشه
نقل قول کردن
Mr.Harper
#106 Mr.Harper 1396-12-26 23:33
به نقل از ali.20141377:
به نقل از mahdispider:
اقا چرا چشمای استیو راجرز سبزه !!!!!!!!!!!! کسی میدونه ؟؟؟؟؟؟؟؟ :cry:


آقاجان به مولا رنگ چشم کاپیتان عوض نشده
....نور آفتاب و طبیعت اطرافش باعث شده این رنگی بشه....من خودم یه رفیقی دارم همینجوری بود....تو زوایای مختلف با ترکیب رنگ نور با چشمش ،رنگ مردمکش عوض میشد
....


آقا رنگ چشمای کاپیتان رو یادتون باشه بارون زیمو تو جنگ داخلی هم اشاره کرد. وقتی که با باکی و تونی وارد مقر شدن زیمو به کاپیتان گفت الان که دقت میکنم تو چشمای آبیت یکمی رنگ سبز هم هست
نقل قول کردن
alispider
#107 alispider 1396-12-27 00:31
خیلی ممنونم آقای فقیه.مقاله بسیار عالی بود.ولی من به حذف شدن بازوی های لباس آیرون اسپایدر شک دارم.یعنی بنظرم اصلا توی این صحنه بازویی نبوده که بخواد حذف بشه.چون اگه دقت کنید میبینید مردعنکبوتی تار میزنه و وقتی هم که سرش رو میاره عقب داره از چیزی که به سمتش پرت شده جا خالی میده و بعدم یه حرکت آکروباتیک میزنه.
نقل قول کردن
amirjjyy
#108 amirjjyy 1396-12-27 00:31
#106 واقعا این جمله چه معنی میتونست داشته باشه که تو دیالوگ های زیمو بود ؟؟؟ یه چیزی فقط پروندن؟یا میخواستن به خاص بودن چمشای کریس ایوانز اشاره کنن :o ؟

#103 با این تئوری موهای زاعدم ریخت عالی بود
نقل قول کردن
Mr.Harper
#109 Mr.Harper 1396-12-27 01:45
به نقل از amirjjyy:
#106 واقعا این جمله چه معنی میتونست داشته باشه که تو دیالوگ های زیمو بود ؟؟؟ یه چیزی فقط پروندن؟یا میخواستن به خاص بودن چمشای کریس ایوانز اشاره کنن :o ؟

#103 با این تئوری موهای زاعدم ریخت عالی بود


نمیدونم چی بگم. منم تازه یادم افتاد. غیرممکنه الکی یه چیزی گفته شده باشه یعنی یه دلیل محکمی باید پشتش باشه. اصلا معنی نداشت زیمو اون موقع همینطوری بگه کاپیتان چشمات اینطوریه. شاید اینم یه جور راهنمایی باشه برای سنگ روح. ولی باز نمیشه مطمئن بود

#103
تئوری فوق العاده ایه. میشه روش حساب کرد
نقل قول کردن
mahdispider
#110 mahdispider 1396-12-27 01:52
به نقل از Mr.Harper:
به نقل از ali.20141377:
به نقل از mahdispider:
اقا چرا چشمای استیو راجرز سبزه !!!!!!!!!!!! کسی میدونه ؟؟؟؟؟؟؟؟ :cry:


آقاجان به مولا رنگ چشم کاپیتان عوض نشده
....نور آفتاب و طبیعت اطرافش باعث شده این رنگی بشه....من خودم یه رفیقی دارم همینجوری بود....تو زوایای مختلف با ترکیب رنگ نور با چشمش ،رنگ مردمکش عوض میشد
....


آقا رنگ چشمای کاپیتان رو یادتون باشه بارون زیمو تو جنگ داخلی هم اشاره کرد. وقتی که با باکی و تونی وارد مقر شدن زیمو به کاپیتان گفت الان که دقت میکنم تو چشمای آبیت یکمی رنگ سبز هم هست

دقیقا من همینو تو پیج گفتم تو جنگ داخلی به استیو میگه تو چشمای آبیت یه سبزی میبینم شاید کاپتان یه قدرتی داره که قراره بهش دست پیدا کنه و چشاش سبز شه
نقل قول کردن
Marc Spector
#111 Marc Spector 1396-12-27 03:50
-
نقل قول کردن
Ice Man
#112 Ice Man 1396-12-27 08:15
تو فیلم دکتر استرنج دورمامو چندین بار زد دکتر رو نفله کرد اما همش حقه خودش بود ، دکتر استرنج تو کمیک ها از پس چه چیزایی که برنیومده! حداقل مطمئنم به دست ایبانی ماو نمیمیره
اما ممکنه پدرش در بیاد و داغون بشه و مقدمات خبیث شدن موردو از همین قضیه شروع بشه و بعدشم مارول حالا یه چیزی گفت که خیالمون راحت کنه قضیه جدیه اما بازم ممکنه یکی از شخصیت ها بمیره و تو یه فیلم دیگه برگرده چون حتما یه دور زنده شدن داریم مثل زنده شدن کوئیک سیلور و...یا یه جور تغییر واقعیت مثلا هرکس که واقعا بمیره زنده نمیشه اما تو فیلم زمان تغییر میکنه چون به هر حال مگه اگر ثانوس مثل کمیک نصف جمعیت نکشه یا کمتر ممکنه !
پس اون مردم عادی که زنده میشن احتمالا
پس اون هرکسی بمیره دیگه زنده نمیشه یه شرایط خاصی داره
تازه اینم هست که بستگی داره واقعا بمیرن یا مبهم باشه مرگشون چون ممکنه بمیرن بعدا ببینیم که زندن و بفهمیم که چجوری شده و اینطوری هم مارول میگه بخاطر اینه که اصلا نمرده بودن گفتیم هر کی بمیره
نقل قول کردن
Unworthy Thor
#113 Unworthy Thor 1396-12-27 09:54
دوستان اگر به صحنه ای که فرقه سیاه لوکی رو محاصره کردن دقت کنید، پشت پروکسیما شمشیر هایمدال رو میبینید و بنظرم این یعنی کشته شده و هایمدال به احتمال قوی از گزینه های سنگ روح خط میخوره و طبق تئوری دوستان و سایت های دیگه تونی یا استیو سنگ رو در اختیار دارن
نقل قول کردن
Teen Titans
#114 Teen Titans 1396-12-27 11:29
من فکر کنم رنگ چشم های کاپیتان فقط برای سردرگم کردن ماست آخه اگه حتی ربطی به سنگ روح داشته قبلا داشته قطعا بعد از اینکه بفهمن مارول فن ها فهمیدن تغییرش میدن
نقل قول کردن
Captain Marvel
#115 Captain Marvel 1396-12-27 13:21
عالیه :D
یه چیز جالب 8)
وقتی که تونی داره میگه ``ما یه برتری داریم اونه که داره سراغمون میاد `` بعد به ترتیب تونی ،دکتر استرنج ،ویژن،و بعد محافظین کهکشان رو نشون میده که هر کدوم از سنگ ها پیش یکی از اینا هستش (البته حرفی از سنگ حقیقت نمی‌زنند)شاید یه قضیه ای تو این باشه
نقل قول کردن
amirjjyy
#116 amirjjyy 1396-12-27 14:19
اقا مثل اینکه مارول فقط میخواد موهای هوادارا رو سیخ کنه این از بسته پاستیل اسپایدر من اونم از دیالوگ زیمو :o

من پیشنهاد میکنم همه با چشم بصیرت بشینین از اول دوباره mcu ببینید چیزی کشف میکنید یا نع :o

یه مقاله باید راجب این‌ نکات بنویسید بنظرم
نقل قول کردن
kiyan
#117 kiyan 1396-12-27 14:59
اقا راسته میگن از مدتها پیش تو فیلم اسپایدرمن بازگشت به خانه تاریخ انتشار تریلر رو مارول گفته بود؟ :eek: :eek: :eek:
واقعا مارول با این کاراش آدم رو روانی میکنه
ولی خدایا ....
نقل قول کردن
vahid kuhestani
#118 vahid kuhestani 1396-12-27 15:03
من که بنظرم این قضیه سپر و چشم های کاپیتان آمریکا و چیز های ریز دیگه همه عمدیه یعنی مارول یه کاری کرده که که ذهن همه طرفدارا تا یه مدت درگیر و مشغول این تریلر بشه و عطش ما رو برای دیدن این فیلم بیشتر کنه...
واقعا از این کار های مارول خوشم میاد یعنی جوری شده من تمام سالم به انتظار برای فیلم جدید مارول میگذره :lol:
نقل قول کردن
vahid kuhestani
#119 vahid kuhestani 1396-12-27 15:05
ولی خدایی حیف شد من سپر قبلیه کاپیتان آمریکا رو خیلی بیشتر دوست داشتم :-?
البته جدیده هم خوبه ها ولی قبلیه یه چیز دیگه بود
نقل قول کردن
ghodratimohammad7419
#120 ghodratimohammad7419 1396-12-27 16:28
من یه نظر دیگه هم دارم


تو صحنه مبارزه کاپیتان امریکا با ثانوس
باکی میاد کمکش چون تو تیوی اسپاتی که منتشر شده بود یک صحنه بود که باکی در حال دویدن است
اگه دقت هم میکردید همون مکان بود پس باکی به کمک کاپیتان میره
نقل قول کردن
git-man
#121 git-man 1396-12-27 21:22
به نقل از Captain Marvel:
عالیه :D
یه چیز جالب 8)
وقتی که تونی داره میگه ``ما یه برتری داریم اونه که داره سراغمون میاد `` بعد به ترتیب تونی ،دکتر استرنج ،ویژن،و بعد محافظین کهکشان رو نشون میده که هر کدوم از سنگ ها پیش یکی از اینا هستش (البته حرفی از سنگ حقیقت نمی‌زنند)شاید یه قضیه ای تو این باشه


مگه شما نمی‌گی بعد از اون حرف، چند سکانس نشون می‌ده از کسایی که سنگ دارن؟
تونی، دکتر، واندا، ویژن، واکاندا
اینارو به ترتیب نشون دادن.
خب شمایی که آواتارت هم آواتار وانداس، تا حالا شک نکردی که سنگ واقعیت دستِ وانداس؟ (توی مطلب انتشار تریلر دوم راجع بهش صحبت کردیم. :-) )
واندا تا الآن چندین بار جلوی قدرت سنگ ذهن ایستاده! خشک و خالی؟؟؟
التران هلن چو رو با عصای ذهن مطیع خودش کرد و واندا طلسم اون رو باطل کرد!
ویژن بارتون رو گرفت و واندا سنگ ذهن رو تحت تأثیر قرار داد تا بارتون در بره و آخرش هم ویژن رو ۱۰۰ طبقه برد زیر زمین!
واندا توی عصر اولتران تونست واقعیت رو تغییر بده و تونی چیزهایی رو ببینه. همین‌طور بقیهٔ ابرقهرمان‌ها.
این‌که این‌همه قدرت داره، می‌تونه واقعیت رو تغییر بده و از همه‌ مهم‌تر، جادوش قرمزه (مثل ایثر) شما رو به شک نمی‌اندازه؟

یه سؤال؟ سنگ واقعیت کجاس؟
مگه دست کالکتور نبود؟ خب کالکتور که توی نگهبانان ۱، مقر خودش رو از دست داد! بعد هم توی جنگ بینهایت وقتی ثانوس می‌ره سراغش می‌گه که من سنگ رو ندارم! پس کجاس؟
چرا مارول فقط روی سنگ روح فوکوس کرده؟ در صورتی که ما جای دوتا سنگ رو خبر نداریم!
بنابراین این تئوری که واندا سنگ واقعیت رو داره، از نظر من خیلی می‌تونه درست باشه.
و درضمن همون‌جایی که سنگ روح رو به مردآهنی منتسب کردن، سنگ واقعیت رو هم به واندا منتسب کردن. ;-)

اگه فرض کنیم که سنگ روح الآن در واکاندا نیست و به تونی ربط داره، پس:
تونی = روح
دکتر = زمان
واندا = واقعیت
ویژن = ذهن

سنگ قدرت و سنگ فضا هم که اصلاً روی زمین نیستن که تونی بخواد راجع بهش حرف بزنه. ثانوس اولی رو گرفته و دومی رو هم اول فیلم به دست میاره. قبل از این‌که تونی بخواد این جمله‌ رو بگه. ;-)
نقل قول کردن
black sadri
#122 black sadri 1396-12-28 13:55
سلام چندا نظریه جدید تو فیلم!!
وقتی تریلرو چند بار و چند بار ، با صحنه آهسته دیدم نکات جالبیو فهمیدم:

۱-مشت ثانوس به مرد آهنی نخواهد خورد(عکس های زیر رو ببینید)

خوب اگه عکسارو دیدید میشه فهمید که مشت به مرد عنکبوتی میخوره و احتمال اینکه در مرد عنکبوتی بازگشت به خانه ۲ مایل مورایز باشه بالا میره.

۲-کاپیتان نمیمیرد
خوب همانجور که میبینید واندا ماکسیموف(اسکارل ت ویتچ) و ویژن کنار کاپیتان آمریکا هستند.
به احتمال زیاد ثانوس میاد تا سنگ رو از سر ویژن خارج کنه و بعد هم همون صحنه ای که کاپیتان مشت ثانوس و میگیره و بعد باکی به کمک کاپیتان میاد.

پ.ن:این مطلب فقط یک نظریه است.
نقل قول کردن
mtm
#123 mtm 1396-12-28 16:56
به نظر میرسد یکی از هواداران مارول شمشیر هایمدال را در تریلر جدید جنگ بینهایت پیدا کرده باشد! آیا هایمدال میمیرد؟!

نقل قول کردن
Bowman
#124 Bowman 1396-12-28 17:41
به نظرتون لباس توی کانسپت آرت واسه ثانوس روی پرده سینما
بهتر نمی بود؟
به نقل از mtm:
به نظر میرسد یکی از هواداران مارول شمشیر هایمدال را در تریلر جدید جنگ بینهایت پیدا کرده باشد! آیا هایمدال میمیرد؟!

spidey.ir/.../heimdall.jpg

فقط خدا کنه یه نبرد ساده و راحت واسه قدرتمند نشون دادن ثانوس نباشه!
ناسلامتی یه خدا آزگاردیه!
نقل قول کردن
black sadri
#125 black sadri 1396-12-28 17:45
به نقل از mtm:
به نظر میرسد یکی از هواداران مارول شمشیر هایمدال را در تریلر جدید جنگ بینهایت پیدا کرده باشد! آیا هایمدال میمیرد؟!

spidey.ir/.../heimdall.jpg


ببخشید میشه بگید نام بازیگر نقش هایمدال چیه
نقل قول کردن
Bowman
#126 Bowman 1396-12-28 17:48
به نقل از black sadri:
به نقل از mtm:
به نظر میرسد یکی از هواداران مارول شمشیر هایمدال را در تریلر جدید جنگ بینهایت پیدا کرده باشد! آیا هایمدال میمیرد؟!

spidey.ir/.../heimdall.jpg


ببخشید میشه بگید نام بازیگر نقش هایمدال چیه

Idris Elba
نقل قول کردن
Bowman
#127 Bowman 1396-12-28 17:57
گرین ارو، هاکای رو حمایت میکنه!
It’s hard out here for an archer
Stephen Amell (@StephenAmell) March 17, 2018
هرچقدر هم که عوامل DCEU بیشعور باشند
بازیگران Arrowverse شعور دارند!
نقل قول کردن
black sadri
#128 black sadri 1396-12-28 18:14
به نقل از Bowman:
به نقل از black sadri:
به نقل از mtm:
به نظر میرسد یکی از هواداران مارول شمشیر هایمدال را در تریلر جدید جنگ بینهایت پیدا کرده باشد! آیا هایمدال میمیرد؟!

spidey.ir/.../heimdall.jpg


ببخشید میشه بگید نام بازیگر نقش هایمدال چیه

Idris Elba


فکر نکنم به همین راحتی کشته بشه
نقل قول کردن
P.Constantine
#129 P.Constantine 1396-12-28 18:22
به نقل از mtm:
به نظر میرسد یکی از هواداران مارول شمشیر هایمدال را در تریلر جدید جنگ بینهایت پیدا کرده باشد! آیا هایمدال میمیرد؟!

spidey.ir/.../heimdall.jpg

سوال دیگه ای که پیش میاد و از همه مهم تره اینه که ثانوس به چه دلیلی به سفینه آزگاردی ها حمله کرده! لوکی بهش گفته؟ خیلی بعیده چون چهره لوکی داغون و مضطربه. سنگ روح دست هایمداله؟آیا ثانوس با تکنولوژی که داره سفینه رو پیدا کرده؟
از این فیلم واقعا هیچی نمیشه فهمید!
نقل قول کردن
mahdispider
#130 mahdispider 1396-12-28 19:15
به نقل از black sadri:
سلام چندا نظریه جدید تو فیلم!!
وقتی تریلرو چند بار و چند بار ، با صحنه آهسته دیدم نکات جالبیو فهمیدم:

۱-مشت ثانوس به مرد آهنی نخواهد خورد(عکس های زیر رو ببینید)

خوب اگه عکسارو دیدید میشه فهمید که مشت به مرد عنکبوتی میخوره و احتمال اینکه در مرد عنکبوتی بازگشت به خانه ۲ مایل مورایز باشه بالا میره.

۲-کاپیتان نمیمیرد
خوب همانجور که میبینید واندا ماکسیموف(اسکارلت ویتچ) و ویژن کنار کاپیتان آمریکا هستند.
به احتمال زیاد ثانوس میاد تا سنگ رو از سر ویژن خارج کنه و بعد هم همون صحنه ای که کاپیتان مشت ثانوس و میگیره و بعد باکی به کمک کاپیتان میاد.

پ.ن:این مطلب فقط یک نظریه است.

پیتر که نمیمیره قطعا چون تازه وارد mcu شده
نقل قول کردن
Ice Man
#131 Ice Man 1396-12-28 20:00
#130
اصلا شاید یکی دو نفر بیشتر نمیرن ولی از مارول بعید نیست اگه هر شخصیتی رو بکشه! اگه توافقش با سونی مشکلی نداشته باشه که دیوونه نیست اسپایدرمنی رو که به زور گیر اورده بکشه اما شایدم بخاطر فشار سونی یهو کشتنش بعدشم سونی یه اسپایدرمن جدید رو کنه!
یه چیزه دیگه ..، مطمئنم اونجا تو تریلر که ثانوس میپره با اونجا که کاپ جلوش مقاومت میکنه دو صحنه جداس ، پس همون صحنه هم حتما یه دلیل منطقی داره که کاپ چند لحظه مقاومت میکنه ؛
اگه ثانوس بخواد با نیروی سنگ ها نابودش کنه هرچقدرم که کاپ قوی باشه نمیتونه مقاومت کنه..پس همونطور که قبلا هم گفتم کاپ تونسته در برابر سنگ ها مقاومت کنه چون ازشون قدرتمند تره و ثانوس چند لحظه کم اورده در برابرش احتمالا وگرنه اگه اینجوری نباشه که هالک از کاپ بیشتر مقاومت میکنه!زور کاپ رو که نمیخواد نشون بده! به نیروی سنگ ها غلبه کرده..ندیدین ثانوس تعجب کرد! واسه اونجا که میپره روش نیست..اون یه صحنه دیگست..اومده از قدرت دستکش و سنگ ها استفاده کرده اما کاپ مقاومت کرده (چند لحظه) ، نمیتونه فقط بخاطر سنگ روح باشه
نقل قول کردن
Ice Man
#132 Ice Man 1396-12-28 20:21
#121
تو کمیک ها بدون سنگ واقعیت این قدرت ها رو داره
به هر حال جهش یافته ها یا ناانسان هایی که یه قدرتی رو تو ژنشون دارن بعضی هاشون خیلی قدرتمندن حتما نباید که دیگه همه چی بخاطر سنگ بی نهایت باشه البته قبول دارم ممکنه قدرت های تغییر واقعیتش به سنگ واقعیت ربط بدن مثل قدرت های چشم آگاماتو که به سنگ زمان ربطش دادن
یه چیز دیگه هم ممکنه..شاید واندا بتونه در برابر قدرت های سنگ واقعیت مقاومت کنه یا قدرت های برابر یا بیشتری داشته باشه چون اگه خودش قدرت های ساحرگی قدرتمندی داشته باشه هم میتونه دلیل این که چجوری در برابر ویژن که سنگ ذهن رو داره مقاومت کرده رو توضیح بده
نقل قول کردن
Agent Pezhman
#133 Agent Pezhman 1397-01-07 14:48
واای ونصحنه که دکتر استرن رو تونطور دیدم هریدلم ریخت واقعا ترسیدم خدایا دکترو نکشه :eek: و یه یز دیگه بنظر من کاپتان دار فانی رو ودا بگه و بره پیش پگی جونش :lol:
نقل قول کردن
Agent Pezhman
#134 Agent Pezhman 1397-01-07 14:59
به نقل از Agent Pezhman:
واای ونصحنه که دکتر استرن رو تونطور دیدم هریدلم ریخت واقعا ترسیدم خدایا دکترو نکشه :eek: و یه یز دیگه بنظر من کاپتان دار فانی رو ودا بگه و بره پیش پگی جونش :lol:

پ.ن غتط املایی
اون صحنه
دکتر استرنج
اونطور
هری دلم ریخت
ویه چیز دیگه
;-) :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید