نگاهی به اپیزودهای "دنیای عنكبوتی" در كارتون Ultimate Spider-Man: Web Warriors + لینك دانلود

كارتون ultimate spider-man web warriors

این مقاله به مناسبت انتشار نسخه باکیفیت انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" دوباره در صفحه نخست سایت قرار میگیرد!

همه شما حتما میدانید كه من چقدر از كارتون "مرد عنكبوتی نهایی" (Ultimate Spider-Man) بدم میاد. (دلیلش را قبلا در این مقاله گفته ام).

در هر حال چندی پیش شنیدم كه این كارتون در فصل سوم خودش داستان محبوب و موفق كمیك بوكی "دنیای عنكبوتی" (Spider-Verse) كه سال قبل در كمیك بوك های مرد عنكبوتی چاپ شد را اقتباس كرده (اگر این داستان را به صورت ترجمه شده نخوانده اید حتما اینجا را كلیك كنید.). البته جسته و گریخته شنیده بودم كه كارتون Ultimate Spider-Man نسبت به قبل مقداری بهتر شده ولی همچنان میلی برای تماشای آن نداشتم . تا اینكه بلاخره مجبور شدم به خاطر علاقه پسر كوچكم به مردان و زنان عنكبوتی مختلف،  اپیزودهای مربوط به دنیای عنكبوتی را دانلود كنم و باهاش تماشا كنم! طفلكي همش ميگفت بابايي كارتون هاپوي عنكبوتي رو برام بزار (منظورش از هاپوي عنكبوتي همون «خوك عنكبوتي» هستش!!!) در واقع دنیای عنكبوتی در 4 قسمت از فصل سوم این كارتون مورد اقتباس قرار گرفته كه اگر تا به حال آنها را ندیده اید روی لینك های زیر كلیك كنید:

كارتون Ultimate Spider-Man (دنیای عنكبوتی) - پارت 1

كارتون Ultimate Spider-Man (دنیای عنكبوتی) - پارت 2

كارتون Ultimate Spider-Man (دنیای عنكبوتی) - پارت 3

كارتون Ultimate Spider-Man (دنیای عنكبوتی) - پارت 4

كارتون Ultimate Spider-Man (دنیای عنكبوتی) - پارت 5

كارتون Ultimate Spider-Man (دنیای عنكبوتی) - پارت 6

كارتون Ultimate Spider-Man (دنیای عنكبوتی) - پارت 7

كارتون Ultimate Spider-Man (دنیای عنكبوتی) - پارت 8

 

در كمال تعجب از دیدن این اپیزودها خوشم آمد! البته باید بگویم تقریبا ربطی به داستان كمیك بوكی ندارند چون نه اثری از خاندان "وارثان" (inheritors) است و نه اثری از خیلی از مردان و زنان عنكبوتی كه در آن دیدیم (مثل مرد عنكبوتی برتر، كین، بن رایلی، مرد عنكبوتی كیهانی و ....) ولی در كل داستان جالبی دارد كه نكات fun و قابل تاملی هم در آن یافت میشود. به عبارتی دیگر در این كارتون میبینیم كه گرین گابلین به كمك الكترو موفق میشود به دنیاهای مختلف برود. هدف او این است كه  DNA  موجودات عنكبوتی مختلف را به دست بیاورد. در نهایت میفهمیم كه گرین گابلین میخواهد از DNA آنها برای تقویت نیروهای  خود استفاده كند.

چیزی كه در همان ابتدا نظرم را به خودش جلب كرد این بود كه دیگر خبری از آن شوخی های بیمزه و یا حرف زدن های اعصاب خرد كن پیتر پاركر/اسپایدرمن با دوربین در این اپیزودها نبود. دوستان نوجوان او هم در داستان حضور نداشتند (منظورم لوك كيج، نوا، وايت تايگر و ايرون فيسته) داستان هم در كل از انسجام خوبی برخوردار بود. بیشتر از این خوشم آمد كه اسپایدرمن به نوعی بلوغ و پختگی دست یافته بود. از آن جالب تر این بود كه سعی میكرد به هر دنیایی كه میرود روی موجود عنكبوتی آن دنیا تاثیر مثبت بگذارد. به طور مثال در اپیزود اول میبینیم كه به دنیای سال 2099 میرود و با مرد عنبكوتی 2099 ملاقات میكند. مشخصه كه مرد عنكبوتی 2099 مدتیه خودش رو بازنشسته كرده و دیگه با جرم و جنایت مبارزه نمیكنه ولی پس از آشنایی با مرد عنكبوتی دنیای اصلی تصمیم اش عوض میشه. شما این تغییرات روحی و شخصیتی را تقریبا در تمام مردان عنكبوتی دنیاهای مختلف ملاحظه میكنید كه به نظرم از نكات برجسته داستانه.

یكی دیگر از نقاط مثبت داستان اینه كه در آن گرین گابلین پس از سفر به دنیای Ultimate موفق میشه هویت مخفی اسپایدرمن رو بفهمه! این مسئله نه تنها باعث میشه كه داستان به كمیك های كلاسیك مرد عنبكوتی  نزدیك تر بشه بلكه قطعا باعث خواهد شد تا در اینده نبردهای او و مرد عنكبوتی شخصی تر از قبل بشوند (البته اگه نورمن به زودی حافظه خودش رو به دست بیاره!)

حالا میرسیم به نكات جالب و fun اپیزودها! در قسمت اول (یعنی در اپیزود 9 از فصل 3) مرد عنكبوتی به دنیای آینده سال 2099 میره. سازندگان انیمیشن این بخش رو به صورت انیمیشن كامپیوتری ساختند تا دنیای آینده را به تصویر بكشند. به نظرم خیلی ایده جالبیه چون كاملا محيط بازي خاطره انگيز Spider-Man Shattered Dimensions رو در ذهن تداعي ميكنه (مخصوصا اونجايي كه مرد عنكبوتي دنياي اصلي و مرد عنكبوتي 2099 بمب گرين گابلين رو به سمت خودش پرتاب ميكنند!)

مرد عنكبوتي 2099

ضمن اینكه جی. جونا جیسمون این دنیا هم یك هولوگرام كامپیوتریه كه البته همچنان داره به مرد عنكبوتی فحش میده!

هولوگرام جيمز جونا جيمسون

در بخش دوم این اپیزود مرد عنبكوتی به دنیای "دختر عنكبوتی". نكته جالب درباره این شخصیت اینه كه بر خلاف كمیك ها اسمش «می دی پاركر» نیست و مشخصه برای اینكه مخاطبین سریال گیج نشن یه شخصیت جدیدی خلق كردن به نام «پترا پاركر» (Petra Parker) كه هیچ ربطی به Spider-Girl دنیای MC2 نداره!

پترا پاركر

از اون جالب تر اینه كه این دنیا هم یك گرین گابلین مونث داره به نام «نورما» (Norma) كه رئيس ازكورپه با گرین گابلین دنیای اصلی (نورمن ازبورن) متحد میشه! (هنگام تماشاي اين اپيزود مدام با خودم فكر ميكردم اگه مختار اينو ببينه چي ميگه!)

نورما ازبورن

از اون جالب تر اینه كه نورما دختری داره به نام «هریت» كه ما فقط خیلی كوتاه عكسش رو روی مانیتور میبینیم !!!

دختر گرين گابلين

تا یادم نرفته هم بگم كه رئیس دیلی بیوگل این دنیا هم یه خانومه به اسم «جی جوآنا جیسمون»!!!! (يعني كلا هر چي شخصيت منفي و مثبت و مكمل تو اين دنيا بوده مونث شده!)

جی جوآنا جیسمون

و اما در قسمت بعدی مرد عنبكوتی به دنیای نوآر میره. در اینجا هم انیماتورها خلاقیت به خرج داده و از فضایی سیاه و سفید بهره جسته اند كه كاملا حال و هوای كمیك های spiderman noir رو در ذهن تداعی میكنه.

مرد عنكبوتي نوآر

نكته جالب دیگه اینه كه مری جین این دنیا یكی از خبرنگاران دیلی بیوگل هستش و اتفاقا از مرد عنبكوتی دنیای خودش هم حمایت میكنه. او بسيار جسوره و منو كاملا ياد «لوئيز لين» ميندازه!

مري جين نوآر

و اما در بخش دوم این اپیزود مرد عنكبوتی به دنیای «خوك عنكبوتی» (spider-ham) میره! این بخش هم بسیار زیبا كار شده و سبك انیمیشنی خاصی داره كه كاملا و عمداً كارتونیه و بسیار اغراق آمیز!

خوك عنكبوتي

تكه هايي بامزه و خلاقانه اي هم در اين بخش استفاده شده. مثلا اونجايي كه نشون ميدن خوك عنكبوتي خودش رو بازنشته كرده دقيقا از پانل معروفي اقتباس شده كه پيتر پاركر تو شماره 50 كميك مرد عنكبوتي شگفت انگيز لباسش رو ميندازه تو سطل آشغال (هموني كه تو فيلم "مرد عنكبوتي 2" هم بهش اداي احترام شد):

مرد عنكبوتي 50

جی. جونا جیسمون این دنیا هم یك شغاله و به همین دلیل بهش میگن J. Jonah Jackal! laugh

شغال جيمسون

در قسمت سوم، مرد عنكبوتی به دنیایی اساطیری میره و با شخصیت جدیدی به نام "شوالیه عنكبوتی" (Spyder-Knight) مواجه میشه (صدا پیشه این شخصیت آقای «كریستوفر دانیل بارنز» هستش كه صداپیشه پیتر پاركر /مرد عنكبوتی در "اسپایدرمن: مجموعه كارتونی" بود) .

مرد عنكبوتي اساطيري

نكته fun این بخش اینه كه كیمیاگر خبیثی داره كه با ماشینی مكانیكی شبیه به اختاپوس به شهر حمله میكنه و معلومه كه دكتر اختاپوس این دنیاست!

دكتر اختاپوس كيمياگر

آخر سر هم جادوگر شهر مياد كه بهش ميگن «مرلين» ولي بدجوري شبيه به دكتر استرنج هستش!

در بخش دوم این قسمت هم مرد عنكبوتی به دنیای مایلز مورالز میره كه به نظرم بهترین بخش این سریاله چون كاملا با دنیای كمیك های التمیت مطابقت داره و در آن پیتر پاركر به دست گرین گابلین دنیای خودش كشته شده و  ما مایلز مورالزی رو میبینیم كه تازه اسپایدرمن شده و بسیار هم تردید داره كه آیا میتونه جانشین شایسته ای برای پیتر پاركر باشه یا نه؟

مايلز مورالز

نبرد بین گرین گابلین ها هم در این قسمت بسیار جالبه و واقعا خوشم اومد كه گرین گابلین این دنیا اونقدر جاه طلبه و اونقدر از مرد عنكبوتی متنفره  كه اصلا دوست نداره كس دیگه ای مردعنكبوتی رو بكشه!

گابلين ultimate

 ضمنا همانطور كه قبلا هم در یان مقاله گفتم در این بخشه كه گرین گابلین با نگاه كردن به سنگ قبر پيتر پاركر  به هویت مخفی اسپايدرمن  دنیای خودش پی میبره

سنگ قبر پيتر پاركر

در قسمت چهارم و پایانی داستان دنیای عنكبوتی نیز شاهدیم كه گرین گابلین DNA مردان عنكبوتی مختلف رو به خودش تزریق میكنه و تبدیل میشه به "گابلین عنكبوتی" (Spider-Goblin)!!!

گابلين عنكبوتي - spider-goblin

او میتونه از دهانش اسید پرت كنه ولی مرد عنكبوتی خوشبختانه از كمك دوستانی كه در دنیاهای دیگه پیدا كرده بهره مند میشه و در پایان گابلین عنكبوتی رو شكست میده.

در هر حال همانطور كه گفتم این چهار قسمت بسیار جالب و fun هستند و از دیدنشان لذت بردم. البته اصلا توقع نداشته باشید با شاهكاری مثل كارتون  spectacular spiderman طرف باشید ولی در هر حال نسبت به قبل خیلی پیشرفت كرده و به دیدنش می ارزه.

 

نویسنده: مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2015

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مرتبط:

لینك دانلود كارتون های مرد عنكبوتی

تاریخچه انیمیشن های مرد عنکبوتی

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت اول

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

آشنايي با صداپيشگان انيميشن‌های اسپايدرمن

صداپیشگان جدید مرد عنكبوتی نهایی مشخص شدند + لینك دانلود كلیپ های جدید

مرد عنكبوتی در دنیاهای دیگر!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

New Goblin
+1 #1 New Goblin 1394-06-19 10:54
چه جالب،من اول تیترو که دیدم گفتم شاید درمورد اینه که چقدر بد این سریال اقتباس کرده از روی این داستان!خب خوب شد که اشتباه میکردم.

کلا این سریال به خاطر جذابیت های بصری و همچنین یه سری شوخی دو سال پیش یه مدت منو مشغول کرده بود.ولی واقعا بعد از مدتی برام تکراری شد.

این 4قسمت هم دقیقا حرف آقای ترابی که عمرا به پای سریالی به خوش ساختی Spectacular SpiderMan برسه!
نقل قول کردن
Hamid_k
#2 Hamid_k 1394-06-19 11:04
شما اینقد ازش بد گفتین من تو اخرای فصل 1 دیگه نگاش نکردم
خب، هیچی دیگه !
نقل قول کردن
parker
#3 parker 1394-06-19 11:05
بر خلاف قسمت های قبلی واقعا من رو جذب کرد . به نظرم تا حدی از اون حالت بچه گانه مزخرف در اومده بود. ولی این ایده گابلین عنکبوتی منو خیلی جذب نکرد. هر چی بود معلوم بود روش کار شده و خلاقیت زیادی داشت.
نقل قول کردن
Superior avenger
#4 Superior avenger 1394-06-19 11:36
با این که این سری مرد عنکبوتی نقطه ضعف زیاد داره ولی نمی دونم چرا ازش خوشم میاد :roll:
نقل قول کردن
The Rock
+2 #5 The Rock 1394-06-19 11:45
این کارتون تو فصل سه خیلی بهتر شد اون قسمت هایی که پیتر با دوربین حرف میزنه خیلی کمتر شد از خلاقیت ها شون خوشم اومد مثلا دنیای مردعنکبوتی نوار سیاه و سفید بود دنیای مردعنکبوتی 2099 مثل انیمیشن های کامپیوتری بود خیلی باحال بود
نقل قول کردن
Hossein sbn
+2 #6 Hossein sbn 1394-06-19 11:50
مثله این که بالاخره سر سازندگان این سریال به سنگ خورده.کارشون داره بهتر می شه.ولی تا اون جایی که یادمه بیشتر ضعف سریال به خاطره شخصیت پردازی پیتر بود، نه خط داستانی.درسته؟ در هر حال امیدوارم که از اینی هم که هست بهتر بشه چون فصل اولش به ذات اسپایدرمن وفادار نبود.
پ.ن:آقای ترابی، ببخشید یک سوالی ازتون داشتم.شما می دونید برایان مایکل بندیس چرا توی کمیک های التیمیت جای این که از گرین گابلین اصلی استفاده کنه، اومد یک هالک آتشین خلق کرد؟من هر چی فکر می کنم فقط به این نتیجه می رسم که شاید به نظرش گرین گابلین اصلی به قدر کافی قدرتمند نبوده و(از لحاظ قدرت بدنی)پیتر پارکر رو زیاد به چالش نمی کشیده.شایدم فکر می کرده که توی کمیک های دنیای اصلی به قدر کافی از نورمن آزبورن/گرین گابلین استفاده شده و دنیای التیمیت باید گرین گابلینه مختص خودش رو داشته باشه.نظر شما چیه؟
نقل قول کردن
SLH Hero
+2 #7 SLH Hero 1394-06-19 11:51
ممنون آقای ترابی مثل همیشه نقد فوق العاده بود.

من نظر خاصی درباره این قسمت ها ندارم ولی به هر حال خیلی خوب شد که از اون حالت بچگونه به یک سریال خوب تبدیل شد.
نقل قول کردن
arsalan-goblin
#8 arsalan-goblin 1394-06-19 11:57
من زیاد از شخصیت پردازی این انیمیشن از نظر روحی خوشم نمیاد ولی خیلی دلم میخواست کل سریال رو به سبک پارت یک این پست میساختن :lol:
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#9 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-19 12:32
مقاله عالی بود ، استاد.
خیلی جالب بود که دنیای نوآر سیاه سفید بود ، یا اون سکانسی که خوک عنکبوتی کنار میکشه.
بنظرتون ارزش دیدن داره؟
و راستی یک سوال ، اسم دنیای عنکبوتی در انگیلیسی میشه رزمندگان تار؟!؟!!
و اینکه در این قسمت ها ام اسپایدی بعد چهارم رو میشکنه؟
نقل قول کردن
2m-had
#10 2m-had 1394-06-19 13:10
حالا اگه ببینیم اززششو داره؟من گفتم اگه قشنگ باشه دانلود کنم ببینم به همین علت نصف مقالرو نخوندم برام بی مزه نشه!
این کارتون چ قدر زمان داره؟منظورم اینه که سریالیه یا فیلم سینمایی!؟
نقل قول کردن
m.spidey
#11 m.spidey 1394-06-19 13:21
خوبه که نظر شماهم نسبت به این کارتون کمی عوض شده منم از این قسمت ها خوشم میاد
مخصوصا از قسمت های نوآر و آلتیمت و 2099
با تشکر از مقاله خوبتون
نقل قول کردن
m.spidey
#12 m.spidey 1394-06-19 13:22
به نقل از 2m-had:
حالا اگه ببینیم اززششو داره؟من گفتم اگه قشنگ باشه دانلود کنم ببینم به همین علت نصف مقالرو نخوندم برام بی مزه نشه!
این کارتون چ قدر زمان داره؟منظورم اینه که سریالیه یا فیلم سینمایی!؟

سریالیه
هرقسمت هم تقریبا 25 دقیقه هست قشنگه برو ببینش
نقل قول کردن
Night.Wing
+3 #13 Night.Wing 1394-06-19 13:31
مقاله ی جالبی بود. چندتا نکته بود که گفتنش خالی از لطف نیس:
1- آقای ترابی اون وسیله ای که گابلین الکترو رو کرد توش و یه پرتال ساخت تو کمیک ها وجود خارجی داره؟ ترجمه اسمش به فارسی میشد محاصره خطرناک.
2- کاش اشاره میشد که آخر کار الکترو بدمن داستان میشه و با استفاده از قدرت همون شی هلی کریر قدیمی شیلد تبدیل به یه ربات میکنه و میاد که شهرو نابود کنه.
3- یه تیکش که برایی من خیلی جالب مرد عنکبوتی رفته بود تو دنیای آلتیمت بعد میگفت اگه من مرد عنکبوتی نهایی ام پس این کیه. :دی

به نظر من که ارزش دیدن داره.
نقل قول کردن
Night.Wing
+3 #14 Night.Wing 1394-06-19 13:38
بعد یه نکته دیگه هم بگم اینکه تو هر دنیایی می رفت یه چیز بزرگ مختلف از کمیک های مرد عنکبوتی مورد توجه قرار می
گرفت:
مثلا تو 2099 و خوک عنکبوتی باز نشستگی مرد عنکبوتی مطرح بود.
تو نوآر بحث مری جین و عشق های پارکر مطرح بود.
تو دنیای مونث بحث دشمنی با گابلین مطرح بود.
تو شوالیه عنکبوتی هم بحث دشمنی با اختاپوس مطرح بود.

بعد یه چیز دیگه تو دنیای فان خوک عنکبوتی هر قهرمان یه حیوون بود: کاپ:گربه هالک:خرگوش مرد آهنی:موش ثور:قورباغه چهار شگفت انگیزم نمیگم به خاطر حسن آقا :دی
نقل قول کردن
batspider
+3 #15 batspider 1394-06-19 13:53
ممنون آقای ترابی .یه چیز که به نظرم خیلی جالب بود دنیای دختر عنکبوتی بود .

وقتی رفتن رو پل و حتی اون قسمت آخر پرت شدن دختر عنکبوتی از پل ادای احترامی بود به مرگ گوءن استیسی

نقل قول کردن
mtm
+1 #16 mtm 1394-06-19 13:57
به نقل از pedram.EP.the.Joker.Vendetta:
بنظرتون ارزش دیدن داره؟
و راستی یک سوال ، اسم دنیای عنکبوتی در انگیلیسی میشه رزمندگان تار؟!؟!!
و اینکه در این قسمت ها ام اسپایدی بعد چهارم رو میشکنه؟


- مقاله رو خوب میخوندی متوجه میشدی که اخرش گفتم به نظرم ارزش ددین داره
البته من فقط همین 4 قسمت رو گفتم چون بقیه قسمت های سیزن 3 رو ندیدم

- فکر کنم اسم سیزن سوم شده web warriors
- من که تو این 4 قسمت ندیدم بعد چهارم رو بشکنه
نقل قول کردن
mtm
+2 #17 mtm 1394-06-19 13:59
به نقل از 2m-had:

این کارتون چ قدر زمان داره؟منظورم اینه که سریالیه یا فیلم سینمایی!؟


شما واقعا مقاله رو خوندی که همچین سئوالی میکنی؟
من که گفتم تو مقاله! این کارتون اسمش هست "دنیای عنکبوتی" که در 4 قسمت از سریال ultimate spiderman روایت میشه (اپیزودهای 9 تا 12 سیزن 3)
نقل قول کردن
mtm
+2 #18 mtm 1394-06-19 14:01
به نقل از Night.Wing:
1- آقای ترابی اون وسیله ای که گابلین الکترو رو کرد توش و یه پرتال ساخت تو کمیک ها وجود خارجی داره؟ ترجمه اسمش به فارسی میشد محاصره خطرناک.
2- کاش اشاره میشد که آخر کار الکترو بدمن داستان میشه و با استفاده از قدرت همون شی هلی کریر قدیمی شیلد تبدیل به یه ربات میکنه و میاد که شهرو نابود کنه.

1- من که ندیدمش تو دنیای کمیک . اگر هم باشه ازش بیخبرم
2- اونو نگفتم چون نمیخواستم اخر داستان اسپیول بشه ! ولی به نظرم قضیه الکترو و رفتن داخل اون روبات بزرگ اصلا ایده جالبی نبود
نقل قول کردن
mtm
+2 #19 mtm 1394-06-19 14:04
به نقل از Night.Wing:
بعد یه نکته دیگه هم بگم اینکه تو هر دنیایی می رفت یه چیز بزرگ مختلف از کمیک های مرد عنکبوتی مورد توجه قرار می
گرفت:
مثلا تو 2099 و خوک عنکبوتی باز نشستگی مرد عنکبوتی مطرح بود.
تو نوآر بحث مری جین و عشق های پارکر مطرح بود.
تو دنیای مونث بحث دشمنی با گابلین مطرح بود.
تو شوالیه عنکبوتی هم بحث دشمنی با اختاپوس مطرح بود.

افرین
این نقطه قوت اصلی داستانه که من تو مقاله هم بهش اشاره کردم
یعنی نوع تعامل مرد عنکبوتی با بقیه یه جورایی هدفمنده
به عبارتی دیگه، همینجوری نمیره دنیای اونا و بعد یکی رو شکست بده و تمام! در واقع او به نوعی روی بقیه تاثیر میزاره
مرد عنکبوتی 2099 رو از بازنشستگی خارج میکنه، به دختر عنکبوتی نشون میده که به پسر ها هم میتونه تکیه کنه، خوک عنکبوتی رو بهش روحیه میده، مایلز مورالز رو امیدوار میکنه که میتونه جای پیتر پارکر مرحوم دنیای خودش رو بگیره ، و اسپایدرمن نوآر کمک میکنه کمی خوش بین تر باشه
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#20 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-19 14:10
16#
آره ، من اول برای اینکه اسپویل نشه ، مقاله رو کامل نخوندم ، ولی بعدش صبر تموم شد ، خوندم.
آها ، پس این فصلش اسمش رزمندگان تاره!
پس خیلی پیشرفت کرده ، من قسمت های قبلی اش رو ندیدم ولی واقعاً شکستن بعد چهارم توسط اسپایدی مسخره است. این کار مخصوص ددپوله.
و اینکه این سریال بعد از اتمام اسپایدرمن خارق العاده ، اومده دیگه نه؟
من یک بار اسپایدرمن خارق العاده رو دانلود کردم ، ولی زیرنویس های شما بهش نخورد. حالا طی چند روز آینده از خود اسپایدی دانلودش می کنم. واقعاً خیلی خوبه که خودتون برای دانلود گذاشتینش.
نقل قول کردن
mtm
+1 #21 mtm 1394-06-19 14:27
به نقل از pedram.EP.the.Joker.Vendetta:


من یک بار اسپایدرمن خارق العاده رو دانلود کردم ، ولی زیرنویس های شما بهش نخورد. حالا طی چند روز آینده از خود اسپایدی دانلودش می کنم. واقعاً خیلی خوبه که خودتون برای دانلود گذاشتینش.

شما نسخه قدیمی را دانلود کردی
اینی که الان چند وقته گزاشتیم کاملا با زیرنویس سایت هماهنگه
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#22 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-19 14:39
21#
نه ، از یجای دیگه دانلود کردم ، برای همین نخورد.
توی سایت دانلود زیرنویس رفتم بگردم که چی دیدم؟
بله زیرنویسای سایت خودمون بدون ، اسم اسپایدی.
واقعاً متاسفم که همجا میان از سایت ما کپی میکنن.
نقل قول کردن
mokhtar
#23 mokhtar 1394-06-19 15:02
مرسی
فقط دیدن این عکس spidey.ir/.../norma-osborn.jpg
کافی بود تا برم این 4 قسمت رو ببینم
;-)
نقل قول کردن
parker
#24 parker 1394-06-19 15:06
به نقل از mokhtar:
مرسی
فقط دیدن این عکس spidey.ir/.../norma-osborn.jpg
کافی بود تا برم این 4 قسمت رو ببینم
;-)

عمو کم پیدایی ؟ یه سری به ما بزن . دلمون واست تنگ میشه. ;-)
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
-1 #25 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-19 15:07
24#
عمو ، من دارم سکته میکنم. خیلی شما رو دوست دارم ، ولی هیچ وقت نیستین.
عموجون من دارم میمیرم ، کمک کن...
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #26 mokhtar 1394-06-19 15:09
به نقل از Hossein sbn:
پ.ن:آقای ترابی، ببخشید یک سوالی ازتون داشتم.شما می دونید برایان مایکل بندیس چرا توی کمیک های التیمیت جای این که از گرین گابلین اصلی استفاده کنه، اومد یک هالک آتشین خلق کرد؟من هر چی فکر می کنم فقط به این نتیجه می رسم که شاید به نظرش گرین گابلین اصلی به قدر کافی قدرتمند نبوده و(از لحاظ قدرت بدنی)پیتر پارکر رو زیاد به چالش نمی کشیده.شایدم فکر می کرده که توی کمیک های دنیای اصلی به قدر کافی از نورمن آزبورن/گرین گابلین استفاده شده و دنیای التیمیت باید گرین گابلینه مختص خودش رو داشته باشه.نظر شما چیه؟


من جواب میدم
بندیس قصد خاصی نداشت . فقط میخواست یه نسخه متفاوت از گرین گابلین خلق کنه که ظاهرش با نسخه اصلی متمایز باشه.
دلیلش هم این بود که خواسته گرین گابلین رو واقعا شبیه به یه دیو یا عفریت تبدیل کنه
ولی مسئله اینجاست که این نسخه یه مشکل اساسی داشت و اونم نیاز نورمن به این بود که اون فرمول رو به خودش تبدیل کنه تا گابلین بشه (به همین دلیل هوادارای مرد عنکبوتی بهش لقب goblin junkie یا گابلین معتاد داده بودن!)
ولی از اون بدتر این بود که شما فقط وقتی نورمن در اون حالت بود ازش میترسیدی در حالیکه تو دنیای اصلی چون فرمول گابلینی تو خونشه شما همیشه ازش حساب میبری!

در مجموع اگه س دشمن اصلی مرد عنکبوتی رو گرین گابلین، دکتر اختاپوس و ونوم در نظ بگیریم بندیس عملکردش در دنیای ultimate اینطور بود:
- گرین گابلین التمیت: ضعیف تر از همتای خوشد تو دنیای اصلی بود
- دکتر اختاپوس التمیت : در سطحی مساوی با او قرار داشت

- ونوم التمیت: بندیس کاری کرد که خیلی از ونوم دنیای اصلی بهتر بشه چون 1- منشا فضایی ونوم و سیمبیوت رو حذف کرد و باعث شد تا باور پذیر تر بشه
2- نوعی رابطه و دوستی قدیمی بین پیتر و ادی براک و خانواده های اونا ایجاد کرد و باعث شد تا خصومت بین اسپایدرمن و ونوم هم در مقایسه با دنیای اصلی شخصی تر و ملموس تر بشه
خوشبختانه خیلی از این عناصر برای ادی براک تو کارتون spectacular spiderman هم به کار رفت
نقل قول کردن
parker
#27 parker 1394-06-19 15:10
میگم این چیمز جونا جیمسون هر جا باشه یا هر چی باشه این اسمش باید سه تا j رو داشته باشه :lol:
نقل قول کردن
mokhtar
#28 mokhtar 1394-06-19 15:10
#25 , #26:
کمی ناراحتی روحی داشتم
الان بهترم
ایشالات بیشتر به سایت سر میزنم ;-)
نقل قول کردن
parker
#29 parker 1394-06-19 15:11
به نقل از pedram.EP.the.Joker.Vendetta:
24#
عمو ، من دارم سکته میکنم. خیلی شما رو دوست دارم ، ولی هیچ وقت نیستین.
عموجون من دارم میمیرم ، کمک کن...

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
این مختار خیلی خاطر خواه داره :lol: :lol:
نقل قول کردن
parker
#30 parker 1394-06-19 15:15
به نقل از mokhtar:
#25 , #26:
کمی ناراحتی روحی داشتم
الان بهترم
ایشالات بیشتر به سایت سر میزنم ;-)

خدا رو شکر که بهترید :-)
شما که نیستید انگار یه چیز سایت کمه . ;-)
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#31 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-19 15:17
29#
ایشالا هم شما ، هم آقای ترابی ، هم استاد ریاحی ، هم علی آقا ولورین ، هم siav@sh ، هم آقای فرزان ، هم پارکر ، هم آقای شیرزاده ، هم خانوم ساداتی فر ، هم همه دوستان و اساتید گرامی ، همیشه ، سرحال و سلامت باشن و برای ما مقاله بنویسن.
نقل قول کردن
mokhtar
#32 mokhtar 1394-06-19 15:28
#31 و #32:
مرسی
از لطف شما
من دوست دارم وقتی توس ایت باشم که حالم خوب باشه و مطالب خوب بنویسم و مفید باشم
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #33 mokhtar 1394-06-19 16:02
این اسم «پترا پارکر» منو یاد اسم این خبرنگار عقده ای مجارستانی «پترا لازلو» انداخت:
وز گذشته عکس هایی از پناهجویان در منطقه "روژکی" مجارستان منتشر شد که در آن هنگامی که مهاجران قصد عزیمت به سمت بوداپست را داشتند با ممانعت پلیس روبرو شدند. "پترا لازلو" فیلمبردار تلوزیونی یکی از خبرنگارانی بود که برای پوشش این درگیری به محل اعزام شده بود. که در آن یک پدر و پسر پس از عبور از سیم‌های خاردار منطقه مرزی با دیدن پلیس مرزی پا به فرار می‌گذارند. تصاویری که توسط "استفان ریشتر"، خبرنگار آلمانی به روی شبکه های اجتماعی منتشر شده است این فیلمبردار مجاری را در حالی نشان می دهد که با جفت پا انداختن، موجب می شود مهاجری که کودکی را نیز در آغوش دارد به زمین بیافتد. تصاویر دیگری نیز او را در حالی نشان می‌دهد که اقدام به لگد زدن به یک دختر نوجوان مهاجر می کند که در حال فرار از دست پلیس است.اقدام وی خشم فعالان حقوق بشر و سازمان های مدافع حقوق پناهجویان را برانگیخته است. به نوشتۀ گاردین در صورت شکایت از پترا لازلو و محاکمۀ وی، ممکن است این فیلمبردار راست گرا به پنج سال زندان محکوم شود. پترا لازلو فیلمبردار تلویزیون آنلاین "این وان تی وی" است که گفته می شود از نظر خط مشی سیاسی به حزب راستگرای ژوبیک گرایش دارد. وی پس از انتشار تصاویر اقدام خشونت آمیزش از کار اخراج شد. عکس های "مارکو ژوریکا" عکاس رویترز نیز حادثه را از نزدیک نشان می‌دهد. چهره هراسان پدر و اشک‌های پسر پس از آنکه گرفتار مامورین پلیس مجارستان می‌شوند تاکنون بارها در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شده است. این پدر و پسر احتمالا پس از دستگیری به اردوگاه پناهجویان منتقل شده و منتظر مجوز این کشور برای ورود به مجارستان می‌شوند؛ جایی که صدها سوری و عراقی آواره هفته‌هاست در آنجا بلاتکلیف هستند.

اینم از فیلمش:
aparat.com/.../...

اینم از عکساش:
cdn.bartarinha.ir/.../...

cdn.bartarinha.ir/.../...

cdn.bartarinha.ir/.../...

cdn.bartarinha.ir/.../...

cdn.bartarinha.ir/.../...

cdn.bartarinha.ir/.../...
نقل قول کردن
ADC
#34 ADC 1394-06-19 18:24
اقای ترابی ، ببخشید ولی من رفتم به سایت upload .net ولی نتونستم کاری بکنم بعدش رفتم به سایت asp.net و بعدش توش عضو شدم ولی بعدش فهمیدم که عضو سایت میکروسافتم شدم :o
اصلا یک داستانی بودا :lol:
اما میخواستم بدونم که شما میتونید بیشتربه من کمک کنید ؟
فقط بگم که اینهمه چیز فقط برای اون داستانی نیستش که نوشتم . بالاخره باید اینچیزارو یاد بگیرم.
برای همین خیلی ممنون میشم اگر میتوانید به من کمک کنید .
البته اگر زحمتی نیست .
با تشکر
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#35 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-19 18:40
35#
من یه سایت میشناسم ، نیاز به عضو شدنم نداره. فقط مشکلش اینه که ایرانی.
پس اگه میخای ایمیل بده ، یا بگو بدم ، تا بهت آدرسشو بدم.
نقل قول کردن
Mehran-47
#36 Mehran-47 1394-06-19 19:53
یه سوال لطفا جواب بدین مگه این مردعنکبوتی مال دنیای التیمیت نبود چه طور دوباره رفت به دنیای آلتیمیت مگه به آینده سفر کرد که رفت مایلز رو دید :-|
نقل قول کردن
Hossein sbn
#37 Hossein sbn 1394-06-19 20:04
#27
پس حدس دومم درسته.ممنون که جواب دادید عمو مختار.
نقل قول کردن
SLH Hero
#38 SLH Hero 1394-06-19 20:57
#35:
بابا چرا اینقدر به خودت فشار میاری برو تو Mediafire.com هم مجانیه، هم سرعتش بالاس.
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #39 mokhtar 1394-06-20 17:01
به نقل از Mehran-47:
یه سوال لطفا جواب بدین مگه این مردعنکبوتی مال دنیای التیمیت نبود چه طور دوباره رفت به دنیای آلتیمیت مگه به آینده سفر کرد که رفت مایلز رو دید :-|


اشتباه میکنی
مرد عنکبوتی این کارتون مربوط به دنیای اصلی میشه ولی اسم کارتونش ultimate هستش
بنابراین از دنیای اصلی رفت به دنیای التمیت
نقل قول کردن
SPIDERTOXIN
#40 SPIDERTOXIN 1394-07-21 19:53
Siege Perilous توی دنیای مارول وجود داره فقط زیاد ازش استفاده نمی شه! تازه دوتا هم هست! یکیش اول تو کمیکهای کاپیتان بریتانیا و اون یکی توی کمیکهای ایکس من اومد که اولی اونیه که تو سریال هست!
نقل قول کردن
SPIDERTOXIN
#41 SPIDERTOXIN 1394-07-21 19:54
توی داستانهای شاه آرتور صندلی خالی میزگرده!
نقل قول کردن
young spider
#42 young spider 1394-07-21 20:17
به نقل از mokhtar:
به نقل از Mehran-47:
یه سوال لطفا جواب بدین مگه این مردعنکبوتی مال دنیای التیمیت نبود چه طور دوباره رفت به دنیای آلتیمیت مگه به آینده سفر کرد که رفت مایلز رو دید :-|


اشتباه میکنی
مرد عنکبوتی این کارتون مربوط به دنیای اصلی میشه ولی اسم کارتونش ultimate هستش
بنابراین از دنیای اصلی رفت به دنیای التمیت


عمو ببخشید که جسارت می کنم
.
.
ولی خب این اسپایدرمن دنیا آلتیمیت هست. از نیک فیوری سیاهپوستش و گرین گابلین هالک مانندش معلومه. اون قضیه مایلز هم صدرصد اگه فصل پنجمی نباشه، آخر فصل ۴ پیتر رو می کشن و شاید فصل ۵ رو با مایلز بسازن. یجورایی ایستراگ بود. بعد بگم انگاری اونا رفتن آینده دنیا آلتیمیت. مثل اسپایدرورس که اسپاک تا زمانی فکر می کرد اون پیتر اصلیه همون پیتر قبل تصرف ذهنشه. الان هم میشه مثلا از طریق همین اسپایدرورس پیتر دنیا دختر عنکبوتی یا بن رایلی رو بگرندون.
نقل قول کردن
Mehran-47
#43 Mehran-47 1394-07-22 00:54
به نقل از young spider:
به نقل از mokhtar:
به نقل از Mehran-47:
یه سوال لطفا جواب بدین مگه این مردعنکبوتی مال دنیای التیمیت نبود چه طور دوباره رفت به دنیای آلتیمیت مگه به آینده سفر کرد که رفت مایلز رو دید :-|


اشتباه میکنی
مرد عنکبوتی این کارتون مربوط به دنیای اصلی میشه ولی اسم کارتونش ultimate هستش
بنابراین از دنیای اصلی رفت به دنیای التمیت


عمو ببخشید که جسارت می کنم
.
.
ولی خب این اسپایدرمن دنیا آلتیمیت هست. از نیک فیوری سیاهپوستش و گرین گابلین هالک مانندش معلومه. اون قضیه مایلز هم صدرصد اگه فصل پنجمی نباشه، آخر فصل ۴ پیتر رو می کشن و شاید فصل ۵ رو با مایلز بسازن. یجورایی ایستراگ بود. بعد بگم انگاری اونا رفتن آینده دنیا آلتیمیت. مثل اسپایدرورس که اسپاک تا زمانی فکر می کرد اون پیتر اصلیه همون پیتر قبل تصرف ذهنشه. الان هم میشه مثلا از طریق همین اسپایدرورس پیتر دنیا دختر عنکبوتی یا بن رایلی رو بگرندون.

منم به اینا فک کردم که پرسیدم نه دلم میخواد بفمم قضیه از چه قراره :roll:
نقل قول کردن
mtm
#44 mtm 1394-07-22 09:47
مختار کاملا درست میگه
اون دنیایی که تو این کارتون هست درسته که از کمیک های التمین الهام گرفته ولی تو این کارتون دنیای اصلی حساب میاد
مثل الان که تو دنیای اصلی کمیک های مارول، نیک فیوری سیاه پوست شده
نقل قول کردن
The Red Spider Skull
#45 The Red Spider Skull 1395-06-04 17:31
یکی از مزایای اینکه مقالات سایت به روز میشه اینه که ادم نظرات قدیمی رو میبینه
مثلا این پدرام خان که دیروز اول و وسط و آخرش رو مجسمه سازی کرد قبلا چه کامنت هایی که نمیزاشته ! :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید