10 شخصیت مونث برتر حال حاضر دنیای كمیك

10 شخصیت مونث برتر حال حاضر دنیای كمیك

سایت comicbook.com لیستی جالب تحت عنوان "10 شخصیت مونثی كه در حال حاضر در دنیای كمیك حضور دارند" منتشر كرده كه خیلی جالبه (اين مقاله به زبان انگليسي اينجاست) ما هم ترجمه اين مقاله را تقديم شما ميكنيم.

لازم به ذكره كه این لیست فقط به شخصیت هایی كه فعلا و در حال حاضر ازشون كمیك چاپ میشه میپردازه و بنابراین اثری از شخصيت های محبوبی همچون She-Hulk ، «قناری سیاه» یا مثلا Starfire در آن نیست چون این شخصيت ها در حال حاضر در كمیك اختصاصی خود حضور ندارند.

 

10- گوئن عنكبوتی (Spider-Gwen)

گوئن اسپايدر  - gwen-spider

نقش آفرینی «اما استون» در نقش گوئن استیسی یكی از معدود نكات درخشان فیلم "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" بود. او شخصیت گوئن را به معروفیت و محبوبیت بی اندازه ای رساند. شاید به همين خاطر هم بود كه مارول تصمیم گرفت شخصیتی جدید به نام گوئن عنكبوتی را در شماره 2 كمیك "لبه دنیای عنكبوتی" خلق كند كه داستان هایش در دنیای دیگری جریان دارد و در آن به جای پیتر پاركر، گوئن استیسی توسط عنكبوت رادیو اكتیو گزیده شده و تصمیم میگیرد یك قهرمان شود.

هواداران كميك بوك بسیار از این شماره استقبال كردند و مارول را وادار نمودند كمیكی اختصاصی از روی گوئن عنكبوتی چاپ كند. هم اكنون 2 شماره از این كمیك منتشر و بسیار هم موفق بوده. واقعا كسی باورش میشه شخصیتی كه نزديك به 40 سال پیش در دنیای كمیك به طور تاریخی كشته شد دوباره این همه نامش بر سر زبانها افتاده باشد؟

مطالب مرتبط:

شماره 2 از كمیك "لبه دنیای عنكبوتی" ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

کمیک جدیدی بر اساس شخصیت "گوئن اسپایدر" منتشر میشود!

هشت لحظه كلیدی در تاریخ گوئن استیسی

5 شخصیت مونث دنیای مرد عنكبوتی كه سونی برای فیلم اختصاصی در نظر دارد

 

9- ثور (Thor)

خواهر ثور - thor

مارول چندی پیش همه را شگفت زده كرد و نشان داد كه «ثور اودین سان» كه این همه سال لقب خدای رعد و برق را یدك میكشید دیگر لیاقت برداشتن و بر دست گرفتن چكش معروف خود یعنی «میولنیور» را ندارد (اين اتفاق در كميك هاي original sin رخ داد. اگر ترجمه فارسي اش را نخوانده ايد، اينجا را كليك كنيد) . ناگهان خانمی وارد شد كه چكش را برداشت و لقب "الهه رعد و برق" را نصیب خود كرد!

این ثور جدید البته هنوز هویت اش فاش نشده ولی در هر حال در ماه  اكتبر در كمیك ريبوت شده  Thor: God of Thunder نوشته «جيسون آرون» ظاهر شد . تا به اینجا این كمیك بسیار با اقبال عمومي مواجه شده و آرون نشان داده ثور مونث یك ترفند ساده و زود گذر برای پول درآوردن نبوده و قرار است حالا حالا ها در دنیای كميك حضور داشته باشد. البته ثور قدیمی هم به دست فراموشی سپرده نشده و همچنان در كمیك هست منتهی حالا دیگر به جای چكش میولنیور از یك تبر بزرگ استفاده میكند!

مطالب مرتبط:

تمام شماره های کمیک "گناه اصلی" (Original Sin) ترجمه شد + لینک دانلود

 

8- مرو مارلو  (Meru Marlow)

كميك mind mgmt

Mind MGMT كمیكی است در ژانر جاسوسی – جنایی كه انتشارات "دارك هورس" چاپ ميكند . شخصیت اصلی اش هم یك خانم است به نام «مرو مارلو» . او از جذابیت های زنانه و فيزيكي  مرسوم بی بهره است ولی گذشته جذاب و مرموزی دارد. در این كمیك مارلو به پرونده پروازی میپردازد كه تمام مسافرانش دچار فراموشی شده اند و در نتیجه زنجیره ای از اتفاقات رخ میدهد و شخصیت های جالبی به  خواننده معرفی میشوند. متاسفانه گفته میشود كه اين كمیك حیرت انگیز 2015 به پایان میرسد چون نویسنده اش گفته نميخواهد داستان را بیخودي  كش دهد ولی خوشبختانه قراره فیلمی سینمایی از روی آن ساخته شود.

 

7- ولوت تمپلتون (Velvet Templeton)

ولوت تمپلتون

«اد برو بیكر» (Ed Brubaker) نامی آشنا براي علاقمندان به دنیای كمیك است. او كسی است كه «باكی بارنز» را پس از سالها وارد كمیك های «كاپیتان آمریكا» كرد و شخصیت «سرباز زمستان» (winter soldier) را از او ساخت و جان تازه ای به كمیك های كاپیتان آمریكا داد. او حالا مدتی است كمیك های Velvet را برای انتشارات Image خلق میكند و در آن شخصیت اصلی خانمي به نام «ولوت تمپلتون» است كه منشی رئیس یك سازمان فوق سری و امنیتی محسوب میشود. ولی در اصل  ولوت خطرناك ترین زن زنده جهان است و وقتی یكی از جاسوسان ارشد سازمانش به قتل میرسد او هم درگیر ماجرا میشود چون به نوعی برای او پاپوش دوخته شده است و باید خودش را از اتهام قتل تبرئه كند.

البته ما قبلا هم شخصتی های مشابه او را دیده بودیم ولی اد بروبیكر از او شخصیتی دنیا دیده و در عین حال منحصر به فرد ساخته كه جذابیت زیادی دارد به همین دلیل حتی لحظات اكشن و زد و خوردهای ولوت به طوری غافلگیر كننده ای لذت بخش شده اند.

مطالب مرتبط:

نقد فيلم كاپيتان آمريكا: سرباز زمستان

 

6- كارول دانورز (Carol Danvers)

مارول چندی پیش كمیك های "كاپیتان مارول" را ریبوت كرد و بنابراین كارول دانورز (ملقب به كاپیتان مارول) وارد دنیای جدیدی شد. به عبارتی دیگر قبلا ماجراهای او حالتی زمینی و حتی خانوادگی داشتند ولی نویسنده جدید مجموعه روی تم های كهكشانی متمركز شد و كارول را به دل ماجراهای فضایی برد (درست مثل كمیك های "محافظین كهكشان") . با این حال كارول هنوز همان ادم سابق است و سرسختی، شوخ طبعی و انسانیت اش را حفظ كرده.

كمیك های كاپیتان مارول انقدر موفق بوده كه استاندارد جدیدی را در دنیای كمیك های ابرقهرمانان مونث بنا نهاده و همانطور كه میدانید به زودی مارول فیلم زنده ای از او خواهد ساخت كه اولین فیلم براساس یك كاركتر زن كميك بوكی مارول استودیوز هم خواهد بود.

مطالب مرتبط:

عشق هاي پيتر پاركر: كارول دانورز

10 شخصیتی كه باید در فاز 3 فیلم های مارول باشند!

نقد فيلم محافظين كهكشان

معرفی شخصیت کارول دانورز

 

5- فوراور كارلایل (Forever Carlyle)

كميك لازاروس

« فوراور كارلایل» شخصیت اصلی كمیك Lazarus است كه «گرگ روكا» برای انتشارات Image خلق كرده. او نمونه بارز یك قهرمان دوست داشتنی است: زنی كه از نظر فیزیكی قوی ولی از نظر عاطفی آسیب پذیر است. ضمن اینكه داستان هايش به قدر كافی رمز و راز دارد كه جذاب باشند.

كمیك Lazarus  در آينده ای نه چندان دور میگذرد ، آینده ای كه در آن شكاف بین فقیر و غنی به شدت زیاد شده و همه چیز توسط ثروتمندان داره میشود. فوراور سلاح مخفی خانواده ای به نام كارلایل است. به او گفته شده دختر واقعی پدرش است ولی به زودی معلوم میشود دروغ هاي زيادي بهش گفته شد. دنیای این كمیك شباهت های عجیبی به دنیای امروز دارد و به همين دلیل داستان های آن به طرز غریبی تكان دهنده و تاثیر گذار است.

 

4- ناتشا رومانوف (Natasha Romanoff)

كميك بلك ويدو black widow

«ناتاشا» ی مارول دوران خوبی را پشت میگذراند . او در 2014 یكی از ستاره های فیلم  موفق "كاپیتان  آمریكا: سرباز زمستان" بود و دیگر خودش را از حالت كاراكتر ثانویه در دنیای سینمایی مارول خارج كرده.  به همین دلیل مارول مدتیه سری كمیك های Black Widow رو شروع كرده . این كمیك بسیار محبوب شده شاید به خاطر اینكه رویدادهای بزرگ مارول در آن نقشی ندارد و داستان های مستقلی در آن روایت میشود.

در هر حال ناتاشا الان به مهره قابلی برای مارول تبدیل شده و انقدر محبوبیت كسب كرده كه خیلی ها میگویند حقش بود مارول استودیوز یك فیلم اختصاصی از روش میساخت. ولي اشكالي نداره چون او به زودي در اونجرز 2 و كاپيتان آمريكا 3 به هنر نمايي خواهد پرداخت!

مطالب مرتبط:

معرفی شخصیت: بلک ویدو

10 تغییر لباس مهم در قهرمانان كمیك : بلك ويدو

نقد فيلم كاپيتان آمريكا: سرباز زمستان

 

3- بارابارا گوردون (Barbara Gordon)

عکس bat girl

میدانید كه «بارابارا گوردون» ملقب به Bat-Girl در جریان داستان معروف Batman: The Killing Joke توسط «جوكر» به شدت زخمی و مجبور شد روی ویلچر بنشیند و  در نتیجه نامش به Oracle تغيير كرد. بنابراین خیلی تعجب كردند كه در قالب ریبوت جدید شركت دی سی در سال 2011 یعنی  New 52 ، باربارا دوباره تبدیل شد به Bat-Girl! ولی در هر حال كمیك های بت گرل با استقبال خوبی مواجه شد و یكی از پرفروش های دی سی بوده است. منتهی سال گذشته نویسنده و طراح جدیدی به مجموعه اضافه شد كه حال و هوای آن را تغییر داد . الان باربارا بیشتر به عنوان قهرمانی جوان كه میخواهد در اجتماع مدرن و پیچیده امروزی جایگاهی برای خودش دست و پا كند، به تصویر كشیده  میشود.  به همین دلیل Bat-Girl كمیكی بوده كه اخیراً بهترین تقدها را درباره اش نوشته اند.

مطالب مرتبط:

10 كمیكی كه با بیشترین جار و جنجال منتشر شدند! 

 

2- واندر وومن (Wonder Woman)

عکس واندرومن

«واندر ومن» همواره  در كنار سوپرمن و بتمن جزو سه شخصیت اصلی دی سی بوده و همیشه به عنوان پرسابقه ترین بانوی دنیای كمیك به او نگاه شده  چون 75 سال پیش در شماره  8 كمیك All Star Comics خلق شد . سال گذشته كمیك های Wonder Woman بار دیگر ریبوت شد و منشا او كاملا عوض شد و در نهایت واندر ومن تبدیل شد به "خدای جنگ" (God of War)!!!

ضمناً حتما خبر داريد كه  واندر ومن قرار است در فیلم "بتمن علیه سوپرمن" نقش داشته باشد. فیلم مجزای او هم سال 2017 به پرده سینماها خواهد رسید.

مطالب مرتبط:

فیلم "بتمن علیه سوپرمن" درباره چیست؟

10 تغییر لباس مهم در قهرمانان كمیك : واند رومن! 

 

1- كامالا خان (Kamala Khan)

عکس ms marvel

خیلی ها  میگن كه كمیك Ms. Marvel بهترین كمیك ابرقهرمانی حال حاضر جهان است! شخصیت اصلی این كمیك یك نوجوان مسلمان به نام «كامالا خان» است كه به محبوبیت فوق العاده ای نزد خوانندگان دست یافته است. واقعا میتوان ادعا كرد كه پس از پیتر پاركر و داستان اولیه مرد عنكبوتی در ابتدای دهه 60 میلادی  تاكنون چنین كمیك خوب و جذابی درباره یك ابرقهرمان نوجوان خلق نشده (بيخود نيست كه كامالا خان در دو شماره از كميك مرد عنكبوتي شگفت انگيز حاضر شده. اگر انها را نخوانده ايد اينجا و اينجا را كليك كنيد) . به عبارتی دیگر ما در كمیك های Ms. Marvel فقط شاهد نبردهای كاملا خان با ابرشروران مختلف نیستیم بلكه ميبينيم كه او چطور به طور همزمان با مشكلات روزمره مواجه میشود و در عین حال باید خودش را با والدینی محافظه كار  كه فرهنگ و سنت های خاص خودشان را دارند در  جامعه ای مدرن وفق دهد.

واقعا جای تعجب داره كه كامالا خان چطور توانسته در حدود یك سال اینچنین شخصیت موفقی باشد. این شخصیت فقط برای زنان، نوجوانان یا مسلمانان نوشته  نشده و میتواند برای هر كسی كه در زندگی حس میكند با بقیه فرق دارد جذاب و خواندنی  باشد

مطالب مرتبط:

معرفی شخصیت کامالا خان

اولین ابرقهرمان زن مسلمان در كنار مرد عنكبوتی!

شماره 7 کمیک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد + با حضور كامالا خان

شماره 8 کمیک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد + با حضور كامالا خان

 

نويسنده و مترجم: سونيا ساداتي فر

All rights reserved © Spidey.ir 2015

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Agent spidey
+2 #1 Agent spidey 1393-12-24 16:00
این یکی دو روزه افراد خانوم سایت ترکوندند :lol:
نقل قول کردن
Goblin.S
+2 #2 Goblin.S 1393-12-24 16:00
لیست کاملا خوبی بود
مخصوصا دو نفر اول که من باهاشون کاملا موافقم و مثه دوتا رقیب سرسخت هستن!!
نقل قول کردن
sobhani
+2 #3 sobhani 1393-12-24 16:00
خیلی ممنون واقعاً مقاله جالب و خوبی بود.
برام خیلی جالبه که این کارکتر کاملا خان اینقدر محبوب شده!
همان وطر که می دونید یک قهرمان مسلمان هستش ولی در اون دو شماره مردعنکبوتی شگفت انگیز که ظاهر شده بود من که زیاد فرقی بین اون و بقیه قهرمان ندیدم،حالا شاید در کمیک های خودش بیشتر بهش پرداخته شده باشه.
نقل قول کردن
j.parker
+2 #4 j.parker 1393-12-24 16:06
مقاله جالبی بود مخصوصا قسمت کاملا خان
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #5 mokhtar 1393-12-24 16:06
ليست هاي تاپ 10 هميشه يه جورايي حالت شخصي دارن

من با اين ليست مشكلي ندارم . ضمن اينكه فرصت خوبي بود تا با يه سري كميك نا آشنا هم اشنا بشيم. ولي واقعا چرا واندر ومن بايد تو ليست دوم باشه؟ چرا واقعا؟ تو توضيحات هم اصلا دليلي نياوردن! فقط نوشته ايشون قديميه، 74 سال پيش خلق شده، الان شده خداي جنگ و قراره ازش فيلم ساخته بشه. خوب كه چي؟ اين دليل برتر بودنه؟؟؟؟؟؟

الان سوپرمن قديمي ترين سوپرهيرو هستش ولي ايا از همه برتره ؟

به علاوه جاي خالي جسيكا درو يا همون spider woman تو ليست احساس ميشه ...

she- hulk هم شخصيت فوق العاده جذابي داره ولي حيف كه فعلا كميكي نداره

من از جين گري هم خوشم مياد. كلا مارول شخصيت هاي مونث محبوب تر و بهتري داره

حتي تو اين ليست هم 5 تا شخصيت مال مارول هستن ! (در حاليكه ميشد حداقل دو شخصيت ديگه از مارول هم تو ليست داشت)
نقل قول کردن
alireza shahravi
+3 #6 alireza shahravi 1393-12-24 16:20
#5
عمو مختار یه سوال؟
من تازه تو سایت ثبت نام کردم
چرا شما این قدر با dc مشکل دارید؟ خخخخخ :lol:
نقل قول کردن
Agent spidey
+1 #7 Agent spidey 1393-12-24 16:21
وای دارم خواب میبینم عمو هم زمان با من برای اولین بار آنلاینی دارم ذوق مرگ میشم :lol: :lol: :lol: :lol: و :D
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #8 mokhtar 1393-12-24 16:28
به نقل از Mr.j:
#5
عمو مختار یه سوال؟
من تازه تو سایت ثبت نام کردم
چرا شما این قدر با dc مشکل دارید؟ خخخخخ :lol:


نه به خدا مشكلي ندارم
با واندر ومن چرا مشكل دارم چون به نظرم شخصيت اش تو خالي و بي ارزشه

با بتمن هم برعكس خيلي ها كه فكر ميكنن باهاش لجم خيلي حال ميكنم ولي هر كي بگه بتمن بهترينه و ... باهاش بحث ميكنم . اخر سر هم ميگه ببخشيد غلط كردم، شما راست ميگي :lol:

من مخلوق هولناكي هستم مثل همون Mr. J كه اواتارش رو گزاشتي. ولي اين مخلوق رو هواداران متعصب و زبان نفهم بتمن خلق كردن (البته دور از جون شما .. منظورم اون زبون نفهم ها بود :-* )
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #9 mokhtar 1393-12-24 16:28
به نقل از Agent spidey:
وای دارم خواب میبینم عمو هم زمان با من برای اولین بار آنلاینی دارم ذوق مرگ میشم :lol: :lol: :lol: :lol: و :D


هول نشو عمو جون ... يه نفس عميق بكش. تا 10 بشمار ...
:lol:
نقل قول کردن
Agent spidey
+3 #10 Agent spidey 1393-12-24 16:32
به نقل از mokhtar:
به نقل از Agent spidey:
وای دارم خواب میبینم عمو هم زمان با من برای اولین بار آنلاینی دارم ذوق مرگ میشم :lol: :lol: :lol: :lol: و :D


هول نشو عمو جون ... يه نفس عميق بكش. تا 10 بشمار ...
:lol:


:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: و....
نقل قول کردن
Agent spidey
+3 #11 Agent spidey 1393-12-24 16:36
به همه ی اعضای سایت توصیه میکنم به مجله دانستنیها سری بزنند به شخصه اعتراف میکنم نقش موثری در آشنایی من با دنیای کمیک داشته مجله خوبی بسیار درباره فیلم ها وبازی های کمیک بوکی مطلب مینویسه
نقل قول کردن
Goblin.S
+2 #12 Goblin.S 1393-12-24 16:44
به نقل از Agent spidey:
به همه ی اعضای سایت توصیه میکنم به مجله دانستنیها سری بزنند به شخصه اعتراف میکنم نقش موثری در آشنایی من با دنیای کمیک داشته مجله خوبی بسیار درباره فیلم ها وبازی های کمیک بوکی مطلب مینویسه

در تایید حرف ایشون میخواستم بگم که این مجله جز اولین نشریاتی بوده که به صورت حرفه ایی و کاملا مستقل کمیک بوکی خلق کرده و در اون ها شخصیت های کاملا جدیدی ساخته داستانش هم به طور معجزه اسایی جالبه واقعا جای تقدیر داره که همین سایت که ما داریم توش بحث میکنیم نقش بسزایی در ترویج کمیک داشت
همچنان کمیک داره تو ایران پیشرفت می کنه!!!
نقل قول کردن
Banshee
+4 #13 Banshee 1393-12-24 16:47
با تشکر بابت زحمتی که بابت این مقاله کشیدید.
یه سری شخصیت ها رو ولی به نظرم از قلم انداختید.
جسیکا درو، و اینکه به نظرم جای شخصیتی مثل سیلور سیبل هم خالی بود انصافا.
ضمن اینکه به نظرم وجود شخصیت هایی از قبیل گوئن اسپایدر و واندر ومن توی این لیست اضافه بود.
با تشکر از خانم ساداتی فر.
نقل قول کردن
Goblin.S
+3 #14 Goblin.S 1393-12-24 16:54
13#
به نظر شما گوئن اسپایدر یه شخصیت تازه وارد نیستش و بهتر نیست بزاریم کمیک های بیشتری ازش بیاد و بعد بزاریمش تو این لیست؟؟؟؟
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #15 mokhtar 1393-12-24 17:52
به نقل از Goblin.S:
13#
به نظر شما گوئن اسپایدر یه شخصیت تازه وارد نیستش و بهتر نیست بزاریم کمیک های بیشتری ازش بیاد و بعد بزاریمش تو این لیست؟؟؟؟


من هر دو شماره گوین عنکبوتی رو خوندم
بدون تعصب باید بگم حرف نداره این کمیک
نویسنده اش یه دنیای فوق العاده جذاب خلق کرده که خیلی پتانسیل داره. شخصیت های موازی با دنیای اصلی مارول اش واقعا خلاقانه خلق شدن
نقل قول کردن
alireza shahravi
+1 #16 alireza shahravi 1393-12-24 17:56
به نقل از mokhtar:
به نقل از Mr.j:
#5
عمو مختار یه سوال؟
من تازه تو سایت ثبت نام کردم
چرا شما این قدر با dc مشکل دارید؟ خخخخخ :lol:


نه به خدا مشكلي ندارم
با واندر ومن چرا مشكل دارم چون به نظرم شخصيت اش تو خالي و بي ارزشه

با بتمن هم برعكس خيلي ها كه فكر ميكنن باهاش لجم خيلي حال ميكنم ولي هر كي بگه بتمن بهترينه و ... باهاش بحث ميكنم . اخر سر هم ميگه ببخشيد غلط كردم، شما راست ميگي :lol:

من مخلوق هولناكي هستم مثل همون Mr. J كه اواتارش رو گزاشتي. ولي اين مخلوق رو هواداران متعصب و زبان نفهم بتمن خلق كردن (البته دور از جون شما .. منظورم اون زبون نفهم ها بود :-* )

خدایش قانع شدم مرسی و خیلی ممنون
بعد میشه یه توضیح در مورد شخصیت پوچ واندروومن بدید ممنون
نقل قول کردن
Goblin.S
+2 #17 Goblin.S 1393-12-24 18:17
به نقل از mokhtar:
به نقل از Goblin.S:
13#
به نظر شما گوئن اسپایدر یه شخصیت تازه وارد نیستش و بهتر نیست بزاریم کمیک های بیشتری ازش بیاد و بعد بزاریمش تو این لیست؟؟؟؟


من هر دو شماره گوین عنکبوتی رو خوندم
بدون تعصب باید بگم حرف نداره این کمیک
نویسنده اش یه دنیای فوق العاده جذاب خلق کرده که خیلی پتانسیل داره. شخصیت های موازی با دنیای اصلی مارول اش واقعا خلاقانه خلق شدن

من با حرفت موافقم که کمیک خوبی ولی میتونه به یکباره فقط تو یه شماره همه چیز به هم بخوره!!!
نقل قول کردن
New Goblin
+4 #18 New Goblin 1393-12-24 18:52
با تشکر از تهیه و ترجمه ی این مقاله!

من با این لیست موافقم ولی به قول مختار حالت شخصی دارن و ممکنه نظرات دیگران با این لیست فرق داشته باشه!
ولی در مجموع راضی بودم!

از دیدن رتبه ی اول یکم شوکه شدم گفتم شاید واندر وومن باشه یا بلک ویدو!

آقا یه چیزی این پس زمینه سایت سفیده حداقل رنگ نوشته هارو مشکی پر رنگ کنین خیلی سخته برای خوندن!
نقل قول کردن
Agent spidey
+2 #19 Agent spidey 1393-12-24 19:01
جای آقای ترابی خیلی خالیه :-*
نقل قول کردن
Ali Khodabandeh
+3 #20 Ali Khodabandeh 1393-12-24 19:14
قضیه تور مونث چیه؟؟
نقل قول کردن
New Goblin
+6 #21 New Goblin 1393-12-24 19:28
20#
بعد از داستان هشت قسمتی گناه اصلی (Original Sin)
معلوم شد که تور لیاقت برداشتن چکشش یعنی میولنیور رو نداره!بعدشم یه خانمی اومد لیاقت داشت،شد تور!
نقل قول کردن
Victor
+5 #22 Victor 1393-12-24 20:32
لیست جالبی بود ولی واقعاً تو این چند سال که بلک ویدو اینقدر محبوب شده بنظرم لایق بود تو رتبه ی 1 باشه البته اگه کلی حساب کنیم
با این محبوبیتی که کامالا خان پیدا کرده شاید حتی اونو تو فیلم ناانسان ها هم دیدیم
نقل قول کردن
parham parker
+4 #23 parham parker 1393-12-24 20:47
به نقل از Agent spidey:
به همه ی اعضای سایت توصیه میکنم به مجله دانستنیها سری بزنند به شخصه اعتراف میکنم نقش موثری در آشنایی من با دنیای کمیک داشته مجله خوبی بسیار درباره فیلم ها وبازی های کمیک بوکی مطلب مینویسه

من خوندم ولی تا خواستم بیام تو سایت اعلام کنم یادم افتاد سایت بسته شده :oops:
نقل قول کردن
mokhtar
+10 #24 mokhtar 1393-12-24 22:13
#16:
خدا رو شکر که قانع شدی
ولی اجازه بده توضیح بدم
هر ابرقهرمان مطرحی یه تمی داره که از اولش بهش پایبنده و ماجراهاش رو منحصر به فرد میکنه
پیتر پارکر مسولیت پذیری رو یاد میگیره
بتمن سعی میکنه کاری کنه شهرش جایی باشه که هیچ بچه ای مثل خودش یتیم نشه
سوپرمن یه فضاییه که میاد زمین و راه و رسم انسانیت یاد میگیره و میشه محافظ بشریت
مردان ایکس سمبل مبارزه با نژاد پرستی و تعصب هستند
ثور خدایی هستش که به میان بشر میاد و تواضع یاد میگیره
و ...
حالا شما بگید واندر ومن چه تم منحصر به فردی داره؟ یک امازون که از طرف مادرش سفیر میشه تا به میان بشر بیاد
خوب که چی؟ برای چی؟
واقعا اساتید دیگه بگن که واندر ومن چه خصوصیت منحصر به فرد، جذاب و متمایز کننده ای داره؟
بگید منم یاد بگیرم
نقل قول کردن
I am the best
+4 #25 I am the best 1393-12-24 22:22
به نظر منم واندرومن بیشتر این محبوبیتی که داره واسه جذابیت ضاهریش هستش ولی از یه طرف دیگه بعضی شخصیتا هستن که چیز خاصی تو شخصیتشون دیده نمیشه ولی داستانای خوبی دارن که باعث محبوبیتشون میشه در مورد لیستم من به شخصه خیلی از black widow خوشم میاد گذشته ی پر افت و خیز و جذابی داره و جذابتر از اون اینه که یه جاسوسه
نقل قول کردن
Ali Khodabandeh
+4 #26 Ali Khodabandeh 1393-12-24 22:26
به نقل از New Goblin:
20#
بعد از داستان هشت قسمتی گناه اصلی (Original Sin)
معلوم شد که تور لیاقت برداشتن چکشش یعنی میولنیور رو نداره!بعدشم یه خانمی اومد لیاقت داشت،شد تور!

دستت در نکنه ولی اون دختره که چکشو برداشته کیه?زمینیه؟
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #27 mokhtar 1393-12-24 22:47
#26:
تو مقاله که اشاره شده!
"هویت این خانم هنوز فاش نشده"
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #28 Bad joke 1393-12-25 11:38
به به همه بودن گلتون کم بود

من که بر خلاف مختار نظرم اینه همیشه واندرومن بهترین بوده و خواهد بود :lol:

بعدشم این مقاله درباره ابرقهرمانهای زن خوب سال بود که از حق نگذریم ران فوق العاده ای واندرومن پشت سر گذاشت
نقل قول کردن
mtm
+3 #29 mtm 1393-12-25 11:46
كسي اين كميك Mind MGMT رو خونده؟ من خلاصه داستانش رو كه خوندم كنجكاو شدم بدونم كميك اش واقعا خوبه يا نه . اگه درباره پرواز مرموزي هستش كه مسافرانش دچار فراموشي شدن ميتونه خيلي جالب باشه. منو ياد lost ميندازه
نقل قول کردن
Doc Strange
+3 #30 Doc Strange 1393-12-25 11:48
به نقل از Agent spidey:
به همه ی اعضای سایت توصیه میکنم به مجله دانستنیها سری بزنند به شخصه اعتراف میکنم نقش موثری در آشنایی من با دنیای کمیک داشته مجله خوبی بسیار درباره فیلم ها وبازی های کمیک بوکی مطلب مینویسه

چه جالب مثل من! :-)
نقل قول کردن
Doc Strange
+5 #31 Doc Strange 1393-12-25 11:54
ولی یه سوال.... اگه این کامالا خان مسلمونه پس چرا روسری نداره؟! :-*
نقل قول کردن
mtm
+5 #32 mtm 1393-12-25 12:07
من يه توضيحي بدم ... (البته اين توضيح در مقدمه مقاله هم اومده)

اين مقاله درباره شخصيت مونث برتر و مطرح "حال حاضر" دنياي كميكه. يعني شخصيت هايي كه در حال حاضر ازشون كميك چاپ ميشه و شخصيت اصلي كميكشون هستند. اين ليست top 10 برترين هاي تاريخ كميك نيست! اگه اونطور بود كه قطعا كامالا خان تو رده اول نبود :-*
نقل قول کردن
mirabilis
+5 #33 mirabilis 1393-12-25 13:05
#30 : یه اشاره ای لازمه بکنم که این مجله سعی کرده کمیک رو معرفی کنه ولی کمیکی که داره معرفی میکنه ، بیشتر سمت و سویی فیلمی و بازی محورانه داره ، یعنی کمیک رو معرفی میکنه ، چون میخواد راجع به فیلم یا بازی حرف بزنه و نه صرفا کمیک .
ضمن اینکه مجله دانستنیها ، کلا کمیک بوک و کمیک استریپ و کارتون ( یا به قولی کارتون استریپ ) و کاریکاتور رو در یه معنا و مفهوم بهش نگاه میکنه درحالیکه اینا خیلی با هم فرق دارن .
کلا نویسنده های مقالاتشون رو باید ارشاد کرد ، چون فکر نکنم بیشتر از ویکی پدیا مطلب از کمیک خونده باشن ! :-*
نقل قول کردن
mirabilis
+5 #34 mirabilis 1393-12-25 13:08
#31 : صراحتا میشه گفت که این کاراکتر مسلمون نیست ، نویسنده اش اسلام رو نمیشناسه مطلقا و در واقع داره یه اسلام غربی رو معرفی میکنه ، چیزی که دلشون میخواد یه مسلمون باشه و نه بیشتر .
خود کامالا هم فراریه و کلی مشکل داره با دین و اینا ، اصلا شک نکنید که این نه مسلمونه و نه میخواد باشه !!
نقل قول کردن
Agent spidey
+2 #35 Agent spidey 1393-12-25 14:50
#33بله حرف شما درسته ولی درحد خودش بدک نیست چون تخصصش کمیک نیست اما باز هم اشاراتی به کمیک میکنه وسعی میکنه تاریخچه سخصیت ها رو توضیح بده ( البته به گرد پای مطالب سایت نمیرسه هر چی که درباره مرد عنکبوتی گفنه من تو سایت خوندم )اما منظورم مطالب نیست منظورم اینه که جذابیت کمیک تا حدی نظر رسانه رو جلب کرده هم نظر ناظران رو خیلی هام عین من این مجله هارو میخونن میتونن با کمیک تا حدی آشنا بشن همه که عین منو شما دسترسی به اینترنت ندارن که
نقل قول کردن
alireza shahravi
+2 #36 alireza shahravi 1393-12-25 17:07
#24
مرسی عمو واقعا راست میگی!!!
نقل قول کردن
mtm
#37 mtm 1393-12-26 22:02
جناب mehrider2099

اون قضیه رو اصلا جدی نگیر. ;-)
نقل قول کردن
Omid_Spider
+1 #38 Omid_Spider 1393-12-27 01:21
فقط واندر ومن و بلک ویندو
نقل قول کردن
Bahman
+1 #39 Bahman 1394-02-25 09:46
سانسور واندر ومن تو حلقم :lol:
ممنون بابت لیست :roll:
نقل قول کردن
North-wolf
+1 #40 North-wolf 1394-02-25 18:03
میس مارول و کاپتان مارول باهم ارتباطی هم دارن؟
نقل قول کردن
A.M howlett
+1 #41 A.M howlett 1394-02-27 12:06
دانستنیها کمیک استریپ چاپ میکنه نه کمیک بوک،شخصیت ثور جدیده هم معلوم شد خانوم فاستر معشوقه فانی ثور هست،باحال ترین چیز شی هالک هم اینه مثل ددپول میدونه که دنیاش واقعی نیست،واندرومن احتمالا جدیدا خدای جنگ شده چون تو اینجاستیس اریس هنوز خدای جنگ بود
نقل قول کردن
A.M howlett
#42 A.M howlett 1394-02-27 12:09
40#نه ندارن،کاپیتان مارول از نژاد فضایی kree هست(فکر کنم) و میس مارول هم ادمه
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #43 Bad joke 1394-05-18 15:37
#۴۲
اقای پانیش اطلاعاتت تکمیل نیست سوالها را اشتباه جواب نده
کاپیتان مارول الان اسمش کارول دنوره یه خلبان ارتش بود که بر اثر انفجار یه انرژی توسط تمدن کری قدرتهای سوپرمن وار گرفته واصلا فضایی نیست
اسمش راهم از مرد فضایی که نجاتش دادmarr_vell انتخابش کرده اولش هم اسم میس مارول داشت بعدا لیاقت استفاده از نام کاپیتان مارول را به دست اورده
میس مارولهای دیگه ای هم بودن مثل شارون ونتورا که قدرتی ثینک وار داشته
نقل قول کردن
werta
#44 werta 1394-05-18 17:07
خیلی لیست خوبی بود ولی خانم ساداتی فر باید ms marvel رو هم به این لیست اضافه میکرد... ;-)
نقل قول کردن
mtm
+1 #45 mtm 1394-05-19 08:24
به نقل از werta:
خیلی لیست خوبی بود ولی خانم ساداتی فر باید ms marvel رو هم به این لیست اضافه میکرد... ;-)

ولی من فکر کنم ms marvel همون کامالا خان هستش، درست میگم؟
ضمن اینکه. خانم ساداتی این مقاله رو ترجمه کردن . بنابراین از خودش که نمیتونسته گزینه جدید بزاره
نقل قول کردن
Kianmehr Mollakazemiha
-1 #46 Kianmehr Mollakazemiha 1394-05-20 13:12
لیست به نظر من مشکل داشت !
واندر وومن باید اول میشد.
شاید حضور اسپویلر و کاتانا و بتوومن وهاوک گرل اینقدر احتمال بالا نداشتند اما بلک کناری و سوپرگرل باید تو لیست می بودند.
نقل قول کردن
mtm
#47 mtm 1394-05-20 13:18
به نقل از Darkseid:
لیست به نظر من مشکل داشت !
واندر وومن باید اول میشد.
شاید حضور اسپویلر و کاتانا و بتوومن وهاوک گرل اینقدر احتمال بالا نداشتند اما بلک کناری و سوپرگرل باید تو لیست می بودند.

شخصیت مونث دیگه ای از دی سی سراغ نداشتی اسمش رو بیاری؟
کاتانا ؟ بت وومن؟ هاک گرل؟
واقعا؟
ببخشید اینقدر رک میگم ولی اونقدر تعصب آمیز نظر میدی که اعتبار کل هوادار های دی سی رو هم زیر سئوال میبری
البته متاسفانه واقعیت اینه که هر وقت هوادارای متعصب دی سی تو سایت ما نظر میدن کلا کیفیت بخش نظرات ما افت فاحشی پیدا میکنه :-*

ضمن اینکه نشون میده سایت های منتسب به دی سی تو ایران تو این مدت هیچ موفقیت ملموسی در بالا بردن معلومات کاربران خودشون نداشتن
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #48 Agent Marvel 1394-05-20 13:35
#48
این لیست بر اساس شخصیت های مونثی نوشته شده که کمیک های مستقل دارن.موقعی که ابن مقاله نوشته میشد بلک کناری کمیک مستقل نداشت.کاتانا هم هم که هیچوقت کمیک مستقل نداشته و قراره به زودی یه مینی سری ازش چاپ بشه.سوپر گرل هم در خد شخصیت هایی که در این لیستند نیست.
نقل قول کردن
DC E.R.F.A.N
#49 DC E.R.F.A.N 1395-10-03 17:15
عمو مختار:

(نه به خدا مشكلي ندارم
با واندر ومن چرا مشكل دارم چون به نظرم شخصيت اش تو خالي و بي ارزشه)
به نقل از mokhtar:
#16:
خدا رو شکر که قانع شدی
ولی اجازه بده توضیح بدم
هر ابرقهرمان مطرحی یه تمی داره که از اولش بهش پایبنده و ماجراهاش رو منحصر به فرد میکنه
پیتر پارکر مسولیت پذیری رو یاد میگیره
بتمن سعی میکنه کاری کنه شهرش جایی باشه که هیچ بچه ای مثل خودش یتیم نشه
سوپرمن یه فضاییه که میاد زمین و راه و رسم انسانیت یاد میگیره و میشه محافظ بشریت
مردان ایکس سمبل مبارزه با نژاد پرستی و تعصب هستند
ثور خدایی هستش که به میان بشر میاد و تواضع یاد میگیره
و ...
حالا شما بگید واندر ومن چه تم منحصر به فردی داره؟ یک امازون که از طرف مادرش سفیر میشه تا به میان بشر بیاد
خوب که چی؟ برای چی؟
واقعا اساتید دیگه بگن که واندر ومن چه خصوصیت منحصر به فرد، جذاب و متمایز کننده ای داره؟
بگید منم یاد بگیرم


عمو جان حرفتو واقعا باید طلا گرفت 8) دقیقا حرف دل منو زدی
به خدا واندرومن درواقع جزو شخصیت های درجه ۳ کامیک هستش و نمیدونم الان در تاپ تن چه غلطی میکنه(البته نوشته بهترین های حال حاضر)
واقعا نمیدونم دیسی به چی این دل بسته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید