10 كمیكی كه با بیشترین جار و جنجال منتشر شدند!

10 كمیكی كه با بیشترین تبلیغات و هیاهو منتشر شدند!

این 10 كمیك در 25 سال گذشته با بیشترین جنجال و سر و صدا روانه بازار شدند و به فروش خیره کننده ای دست یافتند ..

همانطور كه در جریان هستید 4 شنبه هفته پیش شماره 1 كمیك جدید مارول یعنی Star Wars عرضه شد. این كمیك با بیش از 1 میلیون نسخه به عنوان پرفروش ترین كمیك 20 سال اخیر صنعت كمیك دست یافت (خبرش اینجاست) . به همین مناسبت سایت comicbook.com لیست جالبی از 10 كمیك را منتشر كرده كه در 25 سال گذشته با بیشترین هیاهو چاپ شدند. این كمیك ها بسیار مهم هستند چون هر كدامشان تاثیرات شگرفتی روی دنیای كمیك گذاشته اند.

 

10- شماره 100 كمیك Walking Dead

شماره 100 كمیك Walking Dead

منتشر شده در ماه جولای سال 2012

شماره نخست كمیك "مردگان متحرك" (Walking Dead) اثر «رابرت كركمن» را باید یكی از مهم ترین عناوین منتشر شده در 15 سال گذشته دانست. منتهی پس از موفقیت بی حد و حصر سریال تلویزیونی "مردگان متحرك" بود كه این كمیك به معنای واقعی كلمه به پدیده ای پرهیاهو و یكی از بزرگترین فرنچایزهای صنعت امروز كمیك تبدیل شد. به همین دلیل شماره 100 این كمیك كه سال 2012 چاپ شد با استقبال شدیدی از سوی طرفداران دو آتیشه و همچنین طرفداران این سریال مواجه شد. تعدادي  طراحان درجه یك استخدام شدند تا برای شماره 100 كاورهای واریانت خلق كنند. ولی مهم تر از همه اخباری بود مبنی بر مرگ یكی از شخصیت های مهم در این كمیك كه به فروش آن كمك زیادی كرد. در نتیجه این شماره به یكی از پرفروش ترین كمیك های تاریخ شركت "ایماژ كامیكس" (Image Comics) بدل گشت.

مطالب مرتبط:

10 همكاری جالب میان ابرقهرمانان و شخصیت های خبیث!

 

9- شماره 25  كمیك Captain America

شماره 25  كمیك Captain America

منتشر شده در ماه آوریل سال 2007

كشتن یك شخصیت مهم كمیك بوكی یكی از ترفندهای قدیمی ناشرین است تا میزان فروش و همچنین توجه رسانه ها را  افزایش دهند. با این حال مرگ كاپیتان آمریكا در سال 2007 یه جورایی فرق داشت. در واقع كاپیتان آمریكا كه یكی از با سابقه ترین كاركترهای مارول به شمار میرود در نتیجه داستان معروف "جنگ داخلی" (Civil War) كشته شد. به خاطر موضع خاص استیو راجرز در داستان مذكور، خوانندگان جور دیگری به مرگ او نگاه كردن. به عبارت دیگر مرگ كاپیتان آمریكا همچون پایان یك نماد یا سمبل برای مردم آمریكا بود. برخی از رسانه های معروف هم به این مرگ اشاره كردند. این كمیك هم یكی از پرفروش ترین كمیك هاي دهه نخست قرن بیست و یكم لقب گرفت.

مطالب مرتبط:

لحظات ماندگار مارول: مرگ «کاپیتان آمریکا»

معرفي كاپيتان آمريكا

 

8- شماره 583  كمیك Amazing Spider-Man

باراك اوباما مرد عنكبوتي

منتشر شده در ماه مارس سال 2009

انتخاب اولین رئیس جمهور سیاه پوست تاریخ آمریكا در نوامبر سال 2008 رخدادی تاریخی بود. جالبه كه «باراك اوباما» در دوره ای كه مشغول مبازرات انتخابی بود در مصاحبه ای گفت كه از دوران بچه گي هميشه  به كمیك بوك علاقه داشته به خصوص به شخصیت هاي «كونان بربر» و البته مرد عنكبوتی! بنابراین مارول هم از فرصت استفاده كرد و در شماره 583 كمیك Amazing Spider-Man داستانی كوتاه به عنوان داستان ثانویه (backup story) چاپ كرد كه در آن دشمن قدیمی مرد عنكبوتی یعنی «آفتاب پرست» خودش را به شكل باراك اوباما درآورد تا وارد كاخ سفید شود ولی با هوشیاری مرد عنكبوتی نقشه هایش نقش بر آب شد. مارول حتی واریانتی منقش به اوباما برای این كمیك چاپ كرد و به همین دلیل تمام نسخه های این كمیك سریعاً به فروش رفت (سیاه پوستان از این كمیك استقبال ويژه اي كردند). قضیه آنقدر جدي شد كه كه مارول این كمیك را چندین بار تجدید چاپ كرد و هربار تمام نسخه ها به فروش رفت. در نتیجه 600 هزار نسخه از این شماره به فروش رفت و همین موضوع باعث شد تا مدتها به عنوان یكی از پرفروش ترین كمیك های قرن بیست و یكم شناخته شود.

مطالب مرتبط:

مرد عنکبوتی محبوب ترین ابرقهرمان جهان شد

معرفی دشمنان اصلي مرد عنكبوتی: «آفتاب پرست» (Chameleon)

كمیك های مرد عنكبوتی پرفروش ترین هستند

 

7- شماره 700  كمیك Amazing Spider-Man

مرگ مرد عنكبوتي

منتشر شده در ماه فوریه  سال 2013

مارول باید از رسانه های اجتماعی متشكر باشد كه باعث شدند شماره 700 كمیك مرد عنكبوتی شگفت انگیز به بزرگترین رخداد كمیك بوكی سال 2012 تبدیل شود. در حقیقت مارول از مدتها پیش اعلام كرده بود كه این كمیك آخرین شماره از سری Amazing Spider-Man خواهد بود. «دن اسلات» (نویسنده این كمیك) هم از مدتها قبل گفته بود كه میخواهد كاری در این شماره انجام دهد كه به خاطرش باید مدتها خودش را از ديد طرفداران پرشمار مرد عنكبوتي پنهان كند! در نهایت معلوم شد كه او كاملا جدی میگفته چون در این شماره «دكتر اختاپوس» جسم و ذهن خودش را با پیتر پاركر عوض كرد و باعث مرگ او شد. این كمیك البته با فروش خوبی مواجه شد ولی بخش عمده شهرت و موفقيت خودش را مدیون خوانندگانی است كه بلافاصله پس از خواندن آن به Facebook و Twitter رفتند و نارضایتی خودشان را از نحوه مرگ مرد عنكبوتی ابراز كردند. حتی برخی پا را از این هم فراتر گذاشتند و دن اسلات را به مرگ تهدید كردند. در هر حال اتفاقات زشتی روی داد و نشان داد كه هواداران كمیك بوكی در عصر امروز به منابع زیادی دسترسی دارند و میتوانند صدای خودشان را به راحتی به گوش ناشرین برسانند.

مطالب مرتبط:

"دان اسلات" به مرگ تهدید شد!

جنجالی ترین داستان های كمیك بوكی در 20 سال گذشته!

نقد شماره 700 كمیك  "اسپایدرمن شگفت انگیز"

"اسپایدرمن برتر" پرفروش ترین كمیك شد!

 

6- شماره 1  كمیك Justice League

كمیك Justice League

منتشر شده در ماه نوامبر  سال 2011

دی سی در اواسط دهه 80 دست به ترفند بزرگی زد و با چاپ داستان Crisis on the Infinite Earths  تاریخچه خودش را به نوعی reset و تاریخچه بسیاری از شخصیت های بزرگ خودش مثل «سوپرمن»، «واندرومن» و «فلش» را ریبوت كرد. پس از 15 سال دی سی دوباره این ترفند را تكرار و اعلام كرد كه پس از رخدادی به نام Flashpoint، كمیك های خودش را تحت عنوان New 52 منتشر و دوباره تاریخچه شخصیت اصلی خودش را از نو روایت خواهد كرد! قرار شد استارت  New 52 هم توسط سری جدیدی از «جاستیس لیگ» زده شود و «جف جانز» و «جیم لی» آن را به ترتیب نویسندگی و طراحی كنند.

موفقیت سری جدید جاستیس لیگ باعث شد تا دی سی و كمیك هایش جان تازه ای بگیرند و هواداران دوباره به آن علاقمندی تازه ای پیدا كنند. در نتیجه برای چند ماه دی سی توانست برای اولین بار از نظر فروش از رقیب دیرینه یعنی مارول پیشی بگیرد. دی سی همچنین توانست ستون های  دنیای جدید انیمیشن و حتی دنیای سینمایی آینده اش  را پی ریزی كند.

 

5- شماره 1  كمیك X-Force

 كمیك X-Force

منتشر شده در ماه اگوست  سال 1991

در اوایل دهه 90 میلادی «راب لیفیلد» (Rob Liefeld) به عنوان یكی از ستارگان بزرگ دنیای كمیك شناخته میشد. او شخصیت های مهمی همچون «ددپول» و Cable  را برای مارول خلق كرده بود. پس منطقی بود كه مارول او را به عنوان همه كاره عنوان جدید خود یعنی "ایكس فورس" (X-Force) انتخاب كند (شخصیت های ایكس فورس از كمیك محبوبی به نام New Mutants آمده  بودند). بنابراین شماره 1 این كمیك خیلی پرفروش شدم. همچنین مارول در اقدامي كم نظیر این شماره را به همراه كارت هایی منقش به شخصيت هاي داستان (trading card) به بازار فرستاد. به همین دلیل خیلی ها برای جمع كردن همه این كارت ها مجبور به خرید چندین نسخه از این كمیك شدند. نتیجه؟ چیزی نزدیك به 5 میلیون نسخه از شماره 1 X-Force به فروش رفت!

مطالب مرتبط:

معرفي ددپول

كمیك Deadpool ترجمه شد! + لینك دانلود مستقیم

  

4- شماره 1  كمیك  Spider-Man

كمیك  Spider-Man

منتشر شده در ماه آگوست  سال 1990

در سال 1990 ، «تاد مك فارلین» خودش رو به عنوان یك طراح سوپراستار در صنعت كمیك جا انداخته بود. او را همگان با كمیك های پرفروش مرد عنكبوتی و هالك میشناختند كه با سبك نوآورانه انقلابی در عرصه طراحی كمیك به راه انداخته بود. اما مشخص بود كه او دیگر داشت حوصله اش سر میرفت و  دیگر دوست ندارد داستان هایی را كه افراد دیگر نوشته اند، طراحی كند. بنابراین او از مارول خواست تا عنوانی چاپ كند تا آن را خودش هم بنویسد و هم طراحی كند! مارول هم موافقت كرد و بدین ترتیب سری جدیدی از مرد عنكبوتی به نام Spider-Man چاپ شد (هواداران خوش ذوق مرد عنكبوتی كه عادت دارند كميك هاي مرد عنكبوتي را با يك پيشوند ببينند،  به این سری لقب adjective-less Spider-Man داده اند!!!) البته باید قبول كرد كه از نظر داستانی این سری خیلی قوی نبود ولی در هر حال نام مك فارلین به عنوان طراح كافی بود تا شماره 1 Spider-Man به موفقیتی شگفت انگیز دست یابد و لقب پرفروش ترین كمیك تاریخ كمیك را به خود اختصاص دهد! (اين عنوان كمي بعد به شماره 1 كميك X-men رسيد) البته یادمان نرود كه مارول دست به ترفند جدیدی هم زد . یعنی این شماره با چند كاور مختلف منتشر كرد و خیلی ها همه این كاورها را خریداری كردند. جالبه كه برخی از نسخه های این كمیك با اشتباهی كوچك چاپ شدند («لیزارد» به رنگ آبی درآمده بود!) و خیلی از فروشندگان كمیك این نسخه ها را حتی با قیمتی بالاتر میفروختند و اسمش رو گذاشته بودند "واریانت لیزارد آبی رنگ"!

مطالب مرتبط:

بزرگان تاریخ كمیك های اسپایدرمن: تاد مك فارلین

تاریخچه کمیک های اسپایدرمن - قسمت دوم

شماره 1 "مرد عنكبوتی شگفت انگیز" پرفروش ترین كمیك قرن شد!

 

3- شماره 1  كمیك  Spawn

كمیك  Spawn

منتشر شده در ماه می  سال 1992

همانطور كه میدانید در اوایل دهه 90 میلادی بسیاری از طراحان بزرگ و محبوب دنیای كمیك كه از كار كردن برای مارول و دی سی خسته شده بودند شركت مستقل خودشان به نام Image Comics را تاسیس كردند. یكی از این طراحان تاد مك فارلین بود كه در Image شخصیتی به نام «اسپان» (Spawn) را خلق كرد. از ابتدا هم معلوم بود این كمیك بسیار بسیار پرفروش خواهد بود چون مك فارلین در آنموقع واقعا آدم بزرگی بود و دست به هر چیزی میزد طلا میشد! در هر حال شماره 1 این كمیك بسیار پرفروش شد و بیش از 1 میلیون نسخه فروش كرد كه برای كمیكی مستقل كه توسط مارول یا دی سی چاپ نشده بود یك ركورد به حساب می آمد. سپس مك فارلین شركت اسباب بازی خودش را تاسیس كرد و با تولید action figure های اسپان، این شخصیت را به اوج محبوبیت رساند و بیش از پیش رابطه اسباب بازی و صنعت كمیك را نزدیك تر كرد.

 

2- شماره 1  كمیك  X-Men

 كمیك  X-Men

منتشر شده در ماه اكتبر  سال 1991

در دهه 90 میلادی دنیای كمیك به دو دسته تقسیم میشد: 1- كمیك های  مردان ایكس 2- ديگر كمیك ها!!! یعنی آن زمان كمیك های مردان ایكس آنقدر محبوب و پرفروش بودن كه اگر مارول فقط و فقط مردان ایكس چاپ میكرد از بقیه ناشرین جلو تر بود !!! حتی چندی پیش آماری منتشر شد كه كه نشان میداد فروش كمیك های مردان ایكس  برابر است با فروش كل كمیك های دی سی كامیكس از ابتدا تا به حال!  در نتیجه مارول كه آنموقع یك كمیك اصلی از مردان ایكس به نام Uncanny X-men چاپ میكرد به فكر سری جدیدی افتاد. مارول از «كریس كلرمانت» (پدر كمیك هاي مردان ایكس و كسی كه یك تنه این كمیك ها را از گمنامی به اوج شهرت رسانده بود) و «جیم لی» (طراحی كه حتی الان یكی از غول های صنعت كمیك است) خواست تا این سری جدید را راه بیاندازند. در نتیجه شماره 1 كمیك X-men به بازار آمد. این كمیك با 5 جلد مختلف چاپ شد كه اگر كنار هم گذاشته میشد شبیه پوستری بزرگ و زیبا در می آمد! يعني شما در بالا فقط تصوير يكي از اين كاورها را ميبينيد ولي اگر همه كاورها خريداري و كنار هم گذاشته  ميشد اين پوستر به دست مي آمد!) در نتیجه 8 میلیون نسخه از این كمیك به فروش رفت و تبدیل شد به پرفروش ترین كمیك تاریخ ! (ركوردي جاودانه كه به نظر میرسد هیچ وقت شكسته نخواهد شد) ...

 

1- شماره 75 كمیك  Superman

مرگ سوپرمن

منتشر شده در ماه ژانویه  سال 1993

بله! كمیكی كه صنعت كمیك را برای همیشه عوض كرد و خیلی ها آن را بیشتر با نام "مرگ سوپرمن" میشناسند. دی سی از مدتها قبل اعلام كرده بود كه در این كمیك یكی از نمادین ترین و شناخته شده ترین شخصیت های تخیلی تاریخ یعنی «سوپرمن» را خواهد كشت، شخصیتی كه همگان او را طلیعه دار ژانر ابرقهرمانی میدانند. سپس داستانی دنبال دار چاپ شد كه در آن تهدیدی بزرگ و توقف ناپذیر به نام «دومزدی» (Doomsday) با سوپرمن در افتاد. این داستان بلاخره در شماره 75 كمیك Superman با مرگ سوپرمن/كلارك كنت به سرانجام رسید  (دی سی با زرنگی این كمیك را به همراه اقلامی دیگر مثل بازو بند سوپرمن یا آگهی ترحیم سوپرمن در روزنامه "دیلی پلنت" و ...) منتشر كرد. این اقدام همزمان شد با طمع برخی خوانندگان و فروشندگان كمیك. به عبارتی دیگر، بسیاری از آنها به امید اینكه این كمیك در اینده نزدیك با افزایش قیمت روبرو خواهد شد دست به احتكار(!) زدند و نسخه های متعددی از آن خریداری و در انبارهای خود نگه داشتند. ولی عكس این موضوع اتفاق افتاد و الان شما اگر سری به فروشگاه های كمیك بوك فروشی آمریكا بزنید میتوانید این كمیك را با قیمتی كمتر از 1 دلار آن را بخرید! دلیلش هم این است كه نوعی بازار كاذب به وجود آمد . یعنی عرضه به شدت بالا رفت بدون اینكه تقاضای واقعی در بازار وجود داشته باشد.  این مسئله موجب شد كل صنعت كمیك متضرر شود ...

در هر حال این كمیك تاثیرات فراوانی داشت. مارول هم خیلی زود از دی سی تبعیت و سعی كرد تغییرات عظیمی در شخصیت های نامبر وان خود به وجود بیارد (مثلا قضیه كلون ساگای اسپايدرمن پیش آمد و ...) دی سی خودش هم دست به تغییرات مشابهی در كمیك های معروف اش زد (مثلا كمر بتمن شكست و او مدتی خانه نشین شد یا «هل جردن» و «بري الن»  مردند و ...)

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2015

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

vahidcloner
+3 #1 vahidcloner 1393-10-27 15:24
واقعا کمیک های عنکبوتی باحالن.واسه همیناست که میگن محبوب ترین .واقعا ادمو جذب خودش میکنه
نقل قول کردن
sobhani
+4 #2 sobhani 1393-10-27 16:02
ممنون آقای ترابی مقاله جالبی بود.
راستی من اول فکر می کردم اسپان یکی از شخصیت های مارول هست ولی الان فهمیدم.
جالبه از این ده تا کمیک شش تاش برای مارول هست.
نقل قول کردن
spidey 4ever
+5 #3 spidey 4ever 1393-10-27 17:38
مرسي اقاي ترابي مقاله عالي بود

اينجا سايت اسپايدرمنه ولي بيش از هر سايت ديگه اي به معلومات كميكي من اضافه كرده
مرسي كه اينقدر براي ما زحمت ميكشيد
نقل قول کردن
SLH Hero
+5 #4 SLH Hero 1393-10-27 19:25
مقاله فوق العاده ای بود که مثل همیشه حتّی از منبعش هم بهتر بود! ;-)
اکثر عنوان های این مقاله داستان متوسط امّا بسیار جنجالی داشتن که نشون میده که مردم وقتی میگن «ما داستان قوی دوست داریم» کاملاً زر می زنن :-? .
نقل قول کردن
A god name sparkles
+8 #5 A god name sparkles 1393-10-27 20:13
خود من هم یه روز نشستم فکر کردم که اگه اینجا
فعالیت کنم ، بهتره! :D
چون نه تنها یه فضای عالی وجود داره ، بلکه اینجا یه عالمه استاد هست که
میتونم ازشون چیز یاد بگیرم! :lol:
چون اصلا برای من DC با Mravel فرق نداره!
چون مهم لذت بردن از ایناست ، اینا رو بوجود آوردن تا ما ازش لذت ببریم
حالا یکی تو یه زمینه قویه تو یه زمینه دیگه ضعیف ، اصلا مهم نیست!
چون ما فقط باید از اینا لذت ببریم!....فقط و فقط همین! :D
نقل قول کردن
Banshee
+3 #6 Banshee 1393-10-27 20:29
مرسی بابت این مقاله فوق العاده. ولی آقای ترابی.
قبلا هم همچین مقاله ای ننوشته بودید؟
داستان های پرجنجال؟؟
نقل قول کردن
SLH Hero
+3 #7 SLH Hero 1393-10-27 20:42
#8:
نه این از نظر فروش و کلاً سطح عمومیه.
نقل قول کردن
Soheil spidey
+5 #8 Soheil spidey 1393-10-27 21:01
خیلی ممنون آقای ترابی بابت این مقاله خیلی خوب.
ولی من تو کف این کمیک باراک اوباما موندم.
ببین چطور ما نوججونا رو میبرن دور سیاست. :lol:
نقل قول کردن
yasin
+4 #9 yasin 1393-10-27 21:05
یکی درباره spawn به من توضیح میده :-)
نقل قول کردن
mokhtar
+6 #10 mokhtar 1393-10-27 21:06
من فکر کنم این سایت برزیلیه الان چند ماهه اپدیت نشده و هنوز داره اون جفنگیات سابق سونی رو تحویلمون میده :lol:
نقل قول کردن
mokhtar
+5 #11 mokhtar 1393-10-27 21:07
به نقل از yasin:
یکی درباره spawn به من توضیح میده :-)

تو مقاله که اقای ترابی یه لینک داده
روش کلیک کنی یه سری اطلاعات بهت میده
نقل قول کردن
Amazing Spidey
+1 #12 Amazing Spidey 1393-10-27 21:11
خیلی مطلب قشنگ و جالبی بود
واقعا عالی بود
نقل قول کردن
blackspidey
+5 #13 blackspidey 1393-10-27 21:12
به نقل از mokhtar:
من فکر کنم این سایت برزیلیه الان چند ماهه اپدیت نشده و هنوز داره اون جفنگیات سابق سونی رو تحویلمون میده :lol:

آخه این پیجه سونی پیکچرزه...عکسم دو روز پیش گذاشتن توش...نمیدونم والا...نفوذ بد زدی حالم خراب شد....اه این سونی تا منو دق نده ول نمیکنه... :cry:
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #14 Bad joke 1393-10-27 21:16
مختار جان احوالاتت اقا این انیمیشن جاستیس لیگ را دیدی
واقعا نامردی کامل بود قشنگ انگار اخرش را فقط زورکی تمومش کرده بودن تمام طراحی ها و لباس های از انیمیشن فلش پوینت استفاده کرده بودن داستان را ماسمالی کرده بودن حداقل جاستیس لیگ وار حداقل اکشن فانی داشت طراحی هاش بهتر بود این یکی افتضاح بود من که ناامید شدم
نقل قول کردن
mirabilis
+4 #15 mirabilis 1393-10-27 21:18
آقا ما بیشتر ازهمه منتظر اون مقاله بدترین داستان های اسپایدی هستیم ، چون به نظر میرسه آقای ترابی واقعا براش زمان گذاشته و از اوناییه که به قول خودشون دوست دارن بنویسن ( مثل مقاله هایی که ابتدای کار سایت مینوشتن ) .
ضمن اینکه سیاست مارول رو حال میکنید ، تا دید اوباما یه اشاره ای کرده ، دید تنور داغه ، سریع نون رو چسبوند .
با یه جای مقاله هم خیلی صفا کردیم :
فروش کمیک های مردان ایکس ، برابر است با فروش تمام کمیک های دی سی از اول تا الان !!! فقط میشه گفت wow !!
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #16 mokhtar 1393-10-27 21:24
حسن جون دانش کردم ولس نمیدونم چرا و فایلش تو تلویزیون بدون صدا پخش میشه
منم عادت ندارم تولپ تاپ و تبلت فیلم ببینم
دوباره باید دانش کنم
البته حدس میزنم چی جوری باشه
من این چند وقته فقط یه انیمیشن درست درمون از دی سی دیدم که اونم suicide squad بود
لامصب خیلی فان بود
نقل قول کردن
M. goblin
+4 #17 M. goblin 1393-10-27 21:25
عالی بود!!
راستش واقعا با این جمله حال کردم:
فروش کمیک های مردان ایکس برابر است با فروش تمام کمیک های دی سی از اول تا الان!!!!!!!
یعنی زد ناکار کرد سونی رو!!راستی این طرفند رو روی اونجرز وول 5 هم مارول رفت دیدین؟


من خودم با این خیلی حال کردم!!
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #18 mokhtar 1393-10-27 21:27
یادمه یه کتابفروشی بود سر. خیابون منوچهری تهران به اسم گلستان
بهمون گفتن تو زیرزمینش کلی کمیک دارع
یادمه با مهدی رفتیم سراغش
یه عالمه کمیک رو دستش باد کرده بود مخصوصا کمیک های image
از مرگ سوپرمن به جرات میتونم بگم 20 نسخه داشت!
نقل قول کردن
M. goblin
+3 #19 M. goblin 1393-10-27 21:29
#31
حتما الان مگس هم پر نمیزنه نه؟؟!!
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #20 mokhtar 1393-10-27 21:31
راستش سالهاست بهش سر نزدم
نمیدونم هنوز هست یا تعطیل شده
یادش بخیر با احمد گالاکتوس همون جا بود که اشنا شدم :lol:
نقل قول کردن
M. goblin
+5 #21 M. goblin 1393-10-27 21:32
راستی برای اونجرز 2 پوسترش که کمیک کان اومد پیدا کردم درپیت!! :-*
رزولیشنش تو حلقم!! :lol:

www.mediafire.com/.../

فقط 14 مگه!

چیه توقع دارین با این کیفیت باشه 2 مگ؟؟!!
نقل قول کردن
mokhtar
+5 #22 mokhtar 1393-10-27 21:34
بچه ها کی متوجه قضیه این adjective-less spiderman شد؟! :lol:
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #23 Bad joke 1393-10-27 21:37
احمد گالاکتوس خوبه بابا شما کلی فرهنگی هستید ما اسم بچه ها را کلا مورد دار میزاریم :lol:
بچه شاید چند روز(هفته ) نباشم شیطونی نکنید تا برگردم ;-)
نقل قول کردن
محمد عرفان بنده بهمن
+4 #24 محمد عرفان بنده بهمن 1393-10-27 21:47
ببخشید دوستان میدونم بی ربطه ولی کسی لینک دانلود کمیک های Spider-Man - House of M
را داره که بزاره؟
نقل قول کردن
mokhtar
+5 #25 mokhtar 1393-10-27 22:10
هر چند کمیک هاش اشغالن ولی دنبالش میگردم برات
اگه پیدا کنم همین جا برات میزارمش
نقل قول کردن
mokhtar
+5 #26 mokhtar 1393-10-27 22:13
حسن جون
احمد گالاکتوس قضیه داشت!
کلا حرص و طمع سیری ناپذیری برای کمیک داشت
اگه مثلا از یه کمیک 2 تا پیدا میکرد هردوشو میخرید بعدش به ما پز میداد تا وسوسه بشیم بریم التماسشو بکنیم ازش بخریمش
به خاطر همین بهش میگفتیم گالاکتوس !
حالت کجا میخوای بری شیطون؟!;-)
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #27 Bad joke 1393-10-27 22:50
ملبورن :-*

کجا داریم بریم یه کار قراره جور شه بریم وسط کویر :cry:
نقل قول کردن
mirabilis
+4 #28 mirabilis 1393-10-27 23:06
#40 : تو رو نمیدونم ، شاید رفتی ملبورن ولی ما رو مرنجابم راه نمیدن ، حتی گاوخونی ! :lol:
موندیم بگیم ایشالا جور شه یا بگیم جور نشه که نری کویر ، پیش خودمون باشی . ;-)
نقل قول کردن
Banshee
+2 #29 Banshee 1393-10-27 23:49
حالا که همه درخواست کمیک میدن منم یه درخواست مطرح کنم:
کمیک Avengers Kree Skrull War
خیلی دوست دارم بخونمش(از اونجایی که چند روز پیش انیمیشن فوق العاده Avengers Earth's Mightiest Heroes رو بازبینی کردم) یکی دو جا تورنت هم گشتم ولی چیزی پیدا نشد. البته پیدا شد. ولی همشون توی یه فایل بودن. دنبال یکی هستم که تک تک باشه.
نقل قول کردن
the punisher
+4 #30 the punisher 1393-10-28 12:20
بله که فهمیدیم لامصب خیلی جالب بود از همون اولشم وضع همین بود ما که راضی هستیم
.
.
.
.
حالا جریان چی هست؟؟؟؟
نقل قول کردن
Goblin.S
+4 #31 Goblin.S 1393-10-28 16:20
شماره 25 کاپیتان ، 700 اسپایدی حرفشو نزنید گریه ام میگیره
.
.
.
به نظرت شمار 583 از روی پاچه خاری نبود؟
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #32 mokhtar 1393-10-28 21:12
یه چیز بیربط ولی جالب!
خانم کریستین استوارت ابراز علاقه کرده تو فیلمای کاپیتان امریکا نقش بازی کنه!!!!!
جالب تر اینکه نظراتی که ملت برای این خبر گزاشتن خیلی بامزه و هوشمندانه است. خودتوت ببینید که ملت چجوری پشت سر هم در واکنش به خبر گفتن no
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #33 Bad joke 1393-10-28 22:00
جالب بود فقط بعید میدونم نقشی تو فیلم باشه بهش بخوره
یه جورایی چراغ سبز نشون داده برای نقش ابر قهرمانی

اخه درسته بازیگر فوق العاده ای نیست ولی امسال تا دلت بخواد با کارگردانای درجه یک بازی کرده کلا یه سردی چهرش داره من خوشم میاد ولی خب یکم ریزه برای ابرقهرمانای مارول چیزی به به ذهنم نمیرسه ولی برای دی سی زاتانا عجیب بهش میاد

فقط یه چیزی درباره کریستین هست این بازیگر طرفداراش بر خلاف اسکارلت جوهانسون :-* دختران که قطعا طرفدار کامیک بووکم نیست

ولی چیزی که مرا مشکوک میکنه این یکی بابقیه فرق میکنه کریستین بازیگر کوچولویی نیست احتمالا یه نقش سراغ داره براش دندون تیز کرده
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #34 mokhtar 1393-10-28 22:05
دیدی یکی تو نظرات جسیکا درو رو پیشنهاد کرده :-*
نقل قول کردن
sonic the spider hedgehog
+1 #35 sonic the spider hedgehog 1393-10-28 22:08
هههههههه :lol:
ولی قیافش به کسی نمی خوره :-*
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #36 mokhtar 1393-10-28 22:17
به نقل از omid E iran:
#35
بله که فهمیدیم لامصب خیلی جالب بود از همون اولشم وضع همین بود ما که راضی هستیم
.
.
.
.
حالا جریان چی هست؟؟؟؟


Ajective-less یعنی چی؟ یعنی 'بدون پیشوند' ، درسته؟ ولی در هر حال خودش مثل یه پیشوند یا مضاف عمل میکنه
پس اگه عناوین مرد عنکبوتی همشون صفت یا پیشوندی مثل amazing و spectacular و sensational و ... دارن اینم پیشوندش adjective-less هستش :lol:
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #37 Bad joke 1393-10-28 22:19
یه بحثی دارم دیگه زیادی رو بد بازی کردنش مانور میدن الان 24 سالشه 35 تا فیلم بازی کرده اگر افتضاح بود انقدر بازی نمی کرد همین سال دیگه سه تا فیلم داره 2 تاش پرخرج هستن

درکل هنوز دختر میخوره باشه هنوز ابرقهرمان نمیخوره باشه
تازه تو فیلم man of steelزک نقش لوییس لین را بهش پیشنهاد داده بود ردش کرده ولی یه نقش سراغ داره که کاپیتان را مثال میزنه میگفت نقش ابرقهرمان و اینا
بعید هم نیست یه نقش واسش بذارن کم طرفدار نداره

ولی خدایی منم خیلی منتظر جسیکا درو هستم
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #38 mokhtar 1393-10-28 22:37
یادم باشه دفعه بعد پیمان معادی رو دیدم ازش درباره استعداد بازیگری کریستین بپرسم :lol:
حسن پارسال بود اومد رو صحنه اسکار بده ولی تعادل نداشت؟
فکر کنم برادران افغان جنس نامرغوب بهش انداخته بودن :D
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #39 Bad joke 1393-10-28 22:57
مثل جنیفر لارنس میشد :lol:
کلا بابا دیگه داغون بود اون موقع با نامحرم گرفه بودنش دوست پسرش ولش کرده بود دیگه فیلم بهش نمیدادن اوضاش خراب بود
حالا قول داده خوب دختری باشه اگر یادش نره ;-)
که چشم اب نمیخوره
نقل قول کردن
Agent Marvel
#40 Agent Marvel 1394-03-06 10:48
ممنون.خیلی مقاله خوبیه.البته هشتمیه خیلی کمیاب بود.من به زور فیزیکیشو گیر اوردم.
نقل قول کردن
Mobin Varasteh
#41 Mobin Varasteh 1394-03-06 12:46
به نقل از Agent Marvel:
ممنون.خیلی مقاله خوبیه.البته هشتمیه خیلی کمیاب بود.من به زور فیزیکیشو گیر اوردم.

شما چه طور فیزیکیشو تهیه می کنی :o
نقل قول کردن
Agent Marvel
#42 Agent Marvel 1394-03-06 13:01
عموی مهربانم(که یه هوادار قدیمی و ریشه دار کمیکه)زحمت فرستادنش از.آمریکارو میکشه.
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
#43 Mehrad Davaii 1394-03-06 13:08
عالی بود ممنون.
بر عکس اطلاعات سینماییم , اطلاعات کمیک بوکیم خیلی پایینه و این مطلب خیلی به من کمک کرد
ممنون
نقل قول کردن
I am the best
#44 I am the best 1399-03-27 16:42
اون adjective-less spiderman دیدم خندم گرفت ب فارسی می تونیم بگیم مرد عنکبوتی بی صفت :lol: :lol: :lol:

یه نکته ی دیگه ای هم ک واسم جالب بود شماره ی 1 اسپاون ک نشون میده از طریق کمیک چه قدر می تونه درامد زایی بشه
واقعا اگه تو ایران صنعت کمیک جریان داشت موقعیت های شغلی و کسب درامد زیادی بوجود میومد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید