معرفی دشمنان تایتان های نوجوان (Teen titans)

معرفی دشمنان تایتان های نوجوان (Teen titans)

تایتان های نوجوان یکی از گروه های محبوب یونیورس دی سیه که در طول تاریخ به دست نویسندگان و طراحان توانا به محبوبیت خاصی نزد نوجوانان دست یافته. اما دلیل عمده این محبوبیت دشمنانی هستند که در طول تاریخ این گروه را به دردسر انداختند.

حال میخواهم در مقاله ای چند قسمتی به افرادی بپردازم که خیلی پتانسیلشون از اعضای تایتان ها بیشتره!

 

1-هایپریون (Hyperion)

هایپریون (Hyperion)

او از نژاد الدگادهاست و از قلمروی اسکای لند به زمین آمد و عاشق یک آمازونی به نام "واندرگرل" شد که عضو گروه تایتان هاست. او خورشید را خدای خود میداند و به طور مستقیم از آن نیرو میگیرد و خیلی قدرتمند است. او با استفاده از قدرت هایش واندرگرل را نیز عاشق خود میکند و برای ازدواج با او خود را با خود به قلمرویش میبرد اما ریون و استارفایر وارد جنگی میشوند که عاقبت خوشی نداشت. آن ها برای سر به راه کردن واندرگرل و خلاص کردن او از طلسم هایپریون با او و سپاهیان اسکای لند مبارزه میکنند و در نهایت او را از این طلسم نجات میدهند.

 

2- هایو (H.I.V.E)

عکس hive

میدونید دث استروک چجوری دشمن تایتان های نوجوان شد؟ دلیلش خیلی سادست.اچ آی وی ای! فرقه ای اهریمنی که توسط یاغیان و جنایتکارانی تشکیل شده و برای ترویج خشونت و آدم ربایی و ... به وجود آمده. این گروه دث استروک را برای نابودی تایتان های نوجوان استخدام کردند که در آخر دث استروک در آخر به آن ها خیانت میکند و دو تن از آن ها را به قتل میرساند و به همین دلیل آن ها مجبور میشوند دو جایگزین پیدا کنند. تعداد آن ها معمولا هفت نفر است. در نهایت آن ها ملکه ای را برای خود انتخاب میکنند که در دزدین لوییز لین و دردسر ساختن برای سوپرمن آن ها را هدایت میکند. یکی از خبیثانه ترین کارهای آن ها این است که فردی را استخدام میکنند تا به استارفایر نزدیک شود و از به او از لحاظ عشقی لطمه وارد کند و از تمام جزئیات او و سرزمینش سر در بیارد ولی آن فرد عاشق استارفایر میشود که این عشق متقابل بود ولی یکی از مامورین آن ها معشوقه استارفایر را به قتل میرساند و به او صدمه روحی بسیاری وارد میکند. در کل H.I.V.E  دشمن بسیار خطرناکی است و خیلیط برای تایتان ها دردسر ساز بوده.

 

3- یاغی (Rouge)

عکس rogue

یکی از قاتلینی که سبب مرگ مادر بیست بوی شد! او دشمنی سرسخت است که با انجام عملیات پاترول موجب مرگ های فراوانی شد. او حکومتی راه انداخت که از زیر دستیان آن میتوان به "ژنرال زال" و رباط های بسیار قوی اشاره کرد. جنس لباس او نیز از جنس فلز است و در آن قطعات رباطیک به کار رفته. یکی از دلایلی که باعث شد پدر گافیلد لوگان (بیست بوی) به فرد خودخواهی به نام مونتو تبدیل شود و لباس ویرانگر به تن کند و بازیچه دشست روگ و دار و دسته اش شود. او باعث شد که کلیف استیل تصادف کند و در نهایت به مرد رباطی تبدیل شود و یا مادر گارفیلد مولکول های بدنش تغییر کند و عظیم الجثه شود و در آخر دار فانی را وداع گوید. او باعث شد که سالیان سال "انجمن برادری شرور" (که شامل 4 برادر و یک خواهر است) را سالیان سال در زندان حبس کند و خیلی از زندگی ها را به آتش بکشد. در نهایت او توسط بیست بوی شکست میخورد و در انفجاری جان خود را از دست میدهد. 

 

4- دث استروک (Deathstroke)

دث استروک (Deathstroke)

اسلید ویلسون وقتی از کودکی آموزش های رزمی دیده و همچون سربازی کهنه کار مبارزه میکند به گونه ای که ارشدان او در دوره نوجوانی او به اینکه او درباره سنش دروغ گفته (زیرا او تنها 16 سال داشت) باخبر نشدند و مهارت های او را تحسین میکردند اما با گذر زمان او به مبارز قابلی بدل گشت و کار با انواع سلاح های سرد و گرم را بلد است. دث استروک بدون شک دشمن شماره 1 این گروه است و بیشتر از همه دشمنان این گروه برایش دردسر ساز شده. البته یکی از دلایل مهم قدرتمند شدن او آزمایشی که بر روی او انجام شده و او را بیش از پیش قدرتمند ساخته. او با گرین ارو و بتمن هم هم سرشاخ شده و بی شک یکی از اصلیترین و خطرناک ترین مبارزان یونیورس دی سی است که به دلیل اهمیت زیاد او کمیک های متعددی داشته که یکی از مهمترین آن ها سری کمیک های نیو 52 هستند که به خوبی مهارت های این شخصیت را در مبارزه نشان میدهند. او حتی یکبار بیست بوی را در معرض مرگ قرار داد. در نخستین کمیک ها اسم او "ترمیناتور" بود اما به مرور زمان به او لقب دث استروک را داده اند. او با تمام اعضای تایتان ها مبارزه کرده و آن ها را شکست داده و تنها امید تایتان ها برای شکست دادن او تنها اتحاد و همبستگیشان است زیرا دث استروک تمام نقاط ضعف آن ها را در طی سال های متوالی کشف کرده و از آن ها به بدترین نحو ممکن استفاده کرده.

 

5- گروه Fearsome Five

گروه fearsome five

قطعا طلایی ترین دوران این گروه شگفت انگیز در وول دوم این سری بوده که توسط مارو ولفمن و جورج پرز به اوج محبوبیت دستیافته زیرا دشمنان خارق العاده ای رو وارد عرصه کمیک بوک کرد. در شماره سوم از این سری دکتر لایت یک گروه به نام Fearsome five  تشکیل داد که به معنای واقعی موی دماغ گروه تایتان های نوجوان شدند. اعضای این گروه عبارتند از :

 

6- دکتر لایت (Doctor Light)

دکتر لایت (Doctor Light)

دکتر آرتور لایت یکی از افرادی بود که بخاطر کینه اش از جاستیس لیگ وارد حرفه ابرشروری شد. او برای اولین بار در شماره 12 از سری کمیک های جاسیس لیگ دهه 60 پا به دنیای کمیک باز کرد و با دستکاری اکترون ها و شناخت خوبی که از آن ها داشت گویی الکترودی درست کرد که توانایی ساطع کردن انرژی و انتقال آن به اشکال دیگری از انرژی بود برای مثال او میتوانست انرژی نور را به شکل انرژی صوت تبدیل کند و به همین دلیل پسر او که با او مخالفت میکرد را منجمد کرد! او در کمیک های تایتان های نوجوان جدید حضور داشت و گروه "پنج مخوف" را تشکیل داد و اعضای خبیثی از دور دنیا جمع کرد تا به بهترین نحو ممکن تایتان ها را به چالش بکشاند و بر دنیا حکومت کند که بعدا این میل و آرزویش به خیال واهی تبدیل میشود.

 

7- سایمون (Psimon)

سایمون (Psimon)

دکتر سایمون جونز به اکتشاف دنیاها و ابعاد موازی علاقه بسیار داشت از این رو به گشت و گذار برای  پیدا کردن این ابعاد پرداخت که در نهایت ذهن او به تریگون (پدر ریون و یکی از شیاطین دنیای دی سی) وصل شد و در نهایت قدرتی اعجاب انگیز پیدا کرد و ماموریت پیدا کرد تا زمین را نابود کند. قدرت های او شامل : تلپاتی ، دستکاری کردن ذهن دیگران ، شست و شوی مغزی ، پاک کردن حافظه دیگران (البته برای مدتی محدود و مقطعی) ، جا به جا کردن اجسام با مغزش و هوش و توانایی ذهنی بالا. او در انیمیشن یانگ جاستیس حضور داشته و نقضش زیادی در آن داشته. در یکی از قسمت ها او به دستور لکس لوثر و یکی از همدستان آن گروه یانگ جاستیس را به صحرایی بی آب و علف میفرستد و حافظه آن ها را پاک میکند و برایشان چالش های ذهنی فراوانی دست و پا میکند و اما در نهایت قدرت های نامحدود او نیز حریف این گروه قدرتمند نمیشود. در ضمن او در زمین 16 (دنیای یانگ جاستیس) از انجمن قاتلین (که رئیس آن فردی به نام ویرانگر وحشی) است دستور میگیرد و در کالبد شکافی ها و کلون هایی که از روی میوتانت ها در آزمایشگاه کادموس (که اسم پروژهه سوپربوی است و توسط دکتر دزموند شکل گرفته) میسازند نیز دست دارد و یکی از ارکان ها و ستون های اصلی این انجمن است. او در نهایت به دکتر لایت خیانت میکند و کنترل این گروه را به دست میگیرد و با بهم ریختن گروه تایتان های نوجوان فرصت را برای حمله تریگون به زمین فراهم میکند.

 

8- گیزمو (Gizmo)

گیزمو (Gizmo)

خالق این شخصیت نیز جورج پرز و مارو ولف من هستن که در گروه "پنج مخوف" حضور داشته. او از نخستین متحدین دکتر لایت هستش. او یک کوتوله است و از قدرت بدنی محروم است اما برخلاف جسم کوچکش مغزی بزرگ دارد و توانایی اختراع دستگاه های بسیار مرگبار را دارد. او اغلب اوقات برای راه رفتن از ربات ها کمک میگیرد و یا تیرهای رباتی و رباتهای غول پیکر از اختراعات معروف اوست. 

 

9 و 10 - شیمر و ماموت (Shimmer & Mammoth)

شیمر و ماموت (Shimmer & Mammoth)

سلیندا و بارون دوتا از بدبخت ترین آدم های دنیا هستند که مجبور شدن بخاطر مادر و پدر ظالمشون از خانه فرار کنن! اونا در بین راه توسط فردی به نام دکتر جیس آموزش داده شده اند اما به جای اینکه از این آموزش ها استفاده کنند در راه خلاف استفاده کردند و دکتر لایت هم که توانایی آن ها را تحسین میکرد آن ها را به استخدام خود در آورد و عضو گروه "پنج مخوف" کرد که در نهایت با تایتان های نوجوان هم سرشاخ شدند.

اونا خیلی از اوقات موش آزمایشگاهی دیگران نیز شدند مثلا تو زمین 16 بارون توسط ماده ای که بهش تزریق کردن تبدیل به هیولایی شد که در این بالا میبینید و به همراه بلک بستر و افراد پلید دیگر به انجمن قاتلین که زیر نظر ویرانگر وحشی بود میپیوندد، البته شایان ذکر که ویرانگر  وحشی نیز پیروی عوامل دیگری است که بعدها به آن خواهیم پرداخت.

 

پویا صدیف

 All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می باشد)

 

مطالب مرتبط:

10چیزی که باید در مورد كمیك تایتان های نوجوان بدانید

نقد و بررسی کارتون "تایتان های نوجوان: قرارداد یهودا"  

10 دستیار (SIDEKICK) برتر کمیک های دی سی

معرفی دشمنان تایتان های نوجوان 

کمیک مشترک مردان ایکس و تایتان های نوجوان ترجمه شد!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

A,morradi
#1 A,morradi 1395-08-14 18:00
بدون 1 و 4 هیچکدومشونو نمیشناختم
ممنون از مقاله
نقل قول کردن
amazing spider man
#2 amazing spider man 1395-08-14 18:38
ممنون بابت مقاله
من یه چند تاییشون رو از توی کارتون teen titans go میشناختم گیزمو هم تو اون کارتون خیلی باحال بود
نقل قول کردن
alireza
#3 alireza 1395-08-14 18:47
واقعا فوق العاده بود واقعا ممنون
من به غیر از دث استورک کسی رو نمیشناختم :lol:
که اون هم به لطف بتمن بوده :roll:
نقل قول کردن
Sherlockian
#4 Sherlockian 1395-08-14 20:31
ممنون جناب صدیف . عالی بود .
من به واسطه انیمیشن یانگ جاستیس ، چند تا مقاله و سری کمیکای Teen Titans تو نیو 52 و دث استروک تو ریبرث با این گروه و بعضی از دشمناشون آشنایی داشتم اما آشنایی بیشتر با شخصیتای خبیث خیلی به اطلاعاتم کمک کرد .
از بین این ها سایمون جونز برام بیشترین جذابیت رو داره چون کلا از شخصیت های خبیثی که قدرت های ذهنی قوی دارند و با استفاده از اون ذهن قهرمانارو به چالش میکشن خیلی خوشم میاد . ضمن اینکه ظاهرشم خیلی جالبه .
تشکری دوباره بابت مقاله زیباتون.
نقل قول کردن
Dark Knight
#5 Dark Knight 1395-08-14 22:04
بابت مقاله ممنون
من بيشتر اينارو غير از دث استروك از انيميشن هاي تايتان هاي نوجوان برو و يانگ جاستيس ميشناختم
ولي اين rouge بنظرم خيلي پليد تر بود.
يه سوال مگه دث استروك بخاطر مرگ پسرش از تايتان ها كينه نداشت؟
نقل قول کردن
Hobbit
#6 Hobbit 1395-08-14 22:13
آقای صدیف ما شا الله!!!
عجب مقاله جامع و خوبی بود!اگه یکش اینه وای به حال دومیش!!! :-| ;-)
نقل قول کردن
Ice Man
#7 Ice Man 1395-08-14 22:17
#5 نه اون پسر خوده اسليد ويلسون بود که بخاطر مرگش باهاشون دشمن شد
نقل قول کردن
Dark Knight
#8 Dark Knight 1395-08-14 22:28
به نقل از Ice Man:
#5 نه اون پسر خوده اسليد ويلسون بود که بخاطر مرگش باهاشون دشمن شد

پس تايتان ها پسر اسليد ويلسون يا دث استروك و ميكشن بعد اسليد ويلسون در قالب دث استروك ميره انتقام بگيره. درسته؟
نقل قول کردن
Ice Man
#9 Ice Man 1395-08-14 22:43
#8 آره دقيقا (البته بخاطر اون ها ميميره اما نه اين که خودشون بکشنش) ، البته نه اولش که باهاشون دشمن شد ، همونطورى که تو مقاله نوشته بخاطر H.I.V.E دشمنيش شروع شد اما بعدا مرگ پسرش باعث شد دوباره دث استروک بشه و انتقام بگيره و...
نقل قول کردن
Dark Knight
#10 Dark Knight 1395-08-14 22:46
به نقل از Ice Man:
#8 آره دقيقا (البته بخاطر اون ها ميميره اما نه اين که خودشون بکشنش) ، البته نه اولش که باهاشون دشمن شد ، همونطورى که تو مقاله نوشته بخاطر H.I.V.E دشمنيش شروع شد اما بعدا مرگ پسرش باعث شد دوباره دث استروک بشه و انتقام بگيره و...

ممنون
نقل قول کردن
Dark Knight Spidey
#11 Dark Knight Spidey 1395-08-15 00:46
عکسی تو اینستا تو پیج مربوط به DC بود از بازیگر نقش استپن ولف . بازیگرش همون بازیگر نقش منس ریدر در سریال بازی تاج و تخت بود . تو اونجا که بازیش خوب بود.
نقل قول کردن
Ice Man
#12 Ice Man 1395-08-15 04:27
مقاله عالى بود آقا صديف ، دستتون درد نکنه و ازتون ممنونم هم براى اين مقاله و هم براى اين که هميشه مقاله هاى خيلى توپى مينويسين
خب بدون شک گروه تين تيتانز که هميشه شامل ابرقهرمان هاى مختلف و خيلى قدرتمندى ميشه به دشمن هاى خيلى قدرتمند و ويلن هاى درست و حسابى که به عنوان يک شخصيت منفى کامل و درجه يک باشن احتياج داره
10.Mammoth
ماموث يکى از قدرتمند ترين اعضاى گروه فيرسام فايوه و هميشه کلا از لحاظ فيزيک بدنى قويه و زور و نيروى گروه تأمين ميکنه و براى همين يکى از ويلن هاى سرسخت و قدرتمند تين تيتانز حساب ميشه که البته درسته که هوش بقيه اعضاى گروه نداره اما ديگه واقعا نيازى نيست که اونم باهوش باشه
خلاصه اين گروه با هم ديگه عالى هستن و مکمل هم ديگن
9.Shimmer
شيمر يک مبارز و خلافکار حرفه ايه و نسبت به بقيه اعضاى گروه فيرسام فايو خيلى پتانسيل يک ويلن انفرادى رو نداره اما در گروه جايگاه خيلى خوب و مهمى داره و همينطور ارتباط و همکارى زيادى با برادرش ماموث داره
8.Gizmo
گيزمو رو هرجورى که نگاه کنى ويلن بدى نيست و خيلى جالب و متفاوته و واقعا در کنار دکتر لايت و سايمون گروه خيلى هوشمندى رو تشکيل ميدن ، از لحاظ قدرتمندى هم دست کمى نداره و بخاطر استفاده از تکنولوژى و ساخت رباط هاى قدرتمند يک ويلن درست و حسابيه
7.Psimon
واى اين ديگه واقعا عجب ويلنيه !
معلوم بود با اين همه قدرتمندى بالاخره خودش رهبر گروه ميشه و ترتيب دکتر لايت رو ميده (راستى اينا هم که همشون دکترن :-* ) تريگون هم واقعا ويلن قدرتمند و بزرگيه ! نميدونم که دشمن جاستيس ليگ هم بوده يا نه اما براى فيلمشون گزينه خوبيه
خلاصه با استفاده از قدرت هاى تريگون ديگه هيچى جلو دارش نيست و اريجينش هم که کامل مرتبط به اونه
اين گروه فيرسام فايو براى همه اعضاى اصلى و کلاسيک تين تيتانز يک رقيب و دشمن درست و حسابى داره و براى همين هم ميتونه به بهترين نحو ممکن به چالش بکشونشون
6.Doctor Light
اريجين قابل قبول و انگيزه خوبى داره ، البته از اون جايى که معمولا کم تر ويلنى پيدا ميشه که در حد جاستيس ليگ باشه در برابر اون ها هيچى نيست اما واقعا براى تين تيتانز ويلن قدرتمند و درست و حسابى ايه و همچنين رهبر و تشکيل دهنده يکى از گروه هاى دشمن تقريبا قدرتمند و قابل توجه تين تيتانزه
شايد نتونست بر دنيا حکومت کنه (بايد فکرش ميکرد که گروهش در اين حد قدرتمند نيست چون اگه بود بايد اول جاستيس ليگ رو شکست ميدادن) اما موفق شد که تين تيتانز رو به اندازه کافى به چالش بکشه
5.Fearsome Five
وجود اين گروه در کميک هاى تين تيتانز حس خوب و جالبى ميده چون که ويلن هاى سرسخت و دشمن هاى تين تيتانز يک گروه تشکيل دادن که هرچند در حد اون ها نيستن اما کم تر هم نيستن و همينطور ترکيب خوبى هم دارن
4.Hyperion
خب اول بايد بگم که ابرقهرمان هاى مختلف از کل دنياى DC در گروه تين تيتانز هستن پس طبيعيه که مشابه ويلن هاى بيشترشون هم به صورت نمادين جزء دشمن هاى گروهشون باشن مثل هايپريون که يک ويلن اساطيرى و جنگجوئه (و به دشمن هاى واندرومن شباهت داره)
و کلا ويلن قدرتمنديه و مثل سوپرمن قدرتش از خورشيد ميگيره اما به يک شيوه ديگه ، اگه يک اريجين بهتر هم داشت ميتونست ويلن بهترى هم باشه اما شخصيت هاى اساطيرى مانند براى کميک هاى ابرقهرمانى خيلى کامل نيستن و همينطورى جالب به نظر نميرسن
3.H.I.V.E
ممکنه يکم کليشه اى به نظر برسن اما ويلن هاى خطرناک و بى رحمى هستن و تازه بخاطر ربطشون به دشمنى دث استروک و تين تيتانز تو داستان هاى تين تيتانز جايگاه مهم و تأثير گذارى دارن
2.Rouge
روگ هم يکى ديگه از دشمن هاى خفنشونه و واقعا يک ويلن در حده تيتان هاست و دشمنى زياد و عميقى با بيست بوى داره و براى همين يکى از مهم ترين ويلن هاشون محسوب ميشه
و معلومه که يک مبارز حرفه اى و قدرتمند و خشنه
1.Death Stroke
خب ديگه يکى از برترين شخصيت هاى منفى دنياى کميک ، اسليد ويلسون / دث استروک با شخصيت پردازى خاص و جذاب و جالبش ، ويلنى که هر ابرقهرمانى رو حريفه و من خودم فقط به عنوان دشمن بتمن باهاش حال نميکنم
ظاهر و طراحى جذاب و خفن از هر نظر ، جزئيات و ويژگى هاى عالى
اين شخصيت اينقدر پرفکته که با وجود اين که اريجين خيلى خاصى نداره اما علاقه به دونستن اريجينش خيلى زياده و يه جورايى باعث ميشه همه اريجين هاش جالب و جذاب بنظر برسن
اهداف و عقايدش اينقدر منطقيه که باعث ميشه بخاطر کار هايى که انجام ميده به جاى عصبى شدن حال بکنى (البته برعکس دث استروک سريال ارو که با وجود قابل قبول بودنش اما اهداف و عملکرد هايى غير منطقى و غير قابل درکى داشت ؛ البته دث استروک اونقدر عاليه که باز هم خيلى مشکلى نبود و در کل خوب بود)
بعدش اگه کميک هاى تين تينانز نبودن و دث استروک به عنوان دشمنشون خلق نميشد ديگه دث استروکى وجود نداشت ! بعد ها اونقدر دث استروک شخصيت پرفکت و عالى اى بود که به کل دنياى DC حضور پيدا کرد و به يکى از مهم ترين و اصلى ترين و برترين شخصيت هاى DC تبديل شد اما اگه تين تيتانز نبودن هيچوقت دث استروکى در کار نبود و حتما براى همينه که بعد اين همه سال هميشه به دشمنى خودش با تين تينانز ادامه داده و دشمنيش با اون ها از همه قديمى تر و اصلى تره
بعد از اون جايى که خودش هم شخصيت پرفکت و برتريه به برترين و اصلى ترين و خفن ترين دشمنشون هم تبديل شده
کلا اينقدر کارش درسته که با هر شخصيتى دشمنى پيدا کنه ديگه به برترين و اصلى ترين دشمنش تبديل ميشه
نقل قول کردن
Ice Man
#13 Ice Man 1395-08-15 04:51
اميدوارم حالا که بن افلک اينقدر زود از دث استروک در فيلم هاى DC استفاده کرد ، شخصيت اسليد ويلسون / دث استروک رو درک کنه و دث استروک خوبى رو تحويل بده ، البته حداقل از اين نظر خيالم راحته و از بازيگرش هم خوشم مياد
................................................................
#10 قابلى نداشت ؛ اما چيزه مهمى نگفتم ، اگه مهم بود تو مقاله گفته ميشد
نقل قول کردن
magnus
#14 magnus 1395-08-15 14:50
خیلی ممنون از دوستانی که نظر دادند و لطف داشتند.
#13
نه اتفاقا نکته خیلی مهمی بود که بنده به اشتباه از قلم انداختمش. ببخشید. به هر حال ممنون که این نکته بسیار مهم رو گفتید و مقاله رو تکمیل کردید. :-)
نقل قول کردن
Nightwatcher
#15 Nightwatcher 1395-08-15 18:21
جناب صدیف خدا قوت
چقدر مقاله مینویسی آخه؟! :-* یه کم استراحت کن :lol: (شوخی)
خیلی عالی بود. من که فقط دو تاشون رو میشناختم.
دم شما گرم

فقط اگه امکانش هست کامیکهای برتر تین تایتانز رو هم معرفی کنید. ممنون میشیم.
نقل قول کردن
magnus
#16 magnus 1395-08-15 19:00
به نقل از Nightwatcher:
جناب صدیف خدا قوت
چقدر مقاله مینویسی آخه؟! :-* یه کم استراحت کن :lol: (شوخی)
خیلی عالی بود. من که فقط دو تاشون رو میشناختم.
دم شما گرم

فقط اگه امکانش هست کامیکهای برتر تین تایتانز رو هم معرفی کنید. ممنون میشیم.

ممنون. شما هم که از قضا رکورد نظر دادن رو شکوندید :lol:
اون مقاله رو که قرار بود جناب beast boy بنویسه که ظاهرا ایشون این سری مقاله رو ول کرده. منم شاید بعدا این مقاله رو نوشتم ولی فعلا بهتره که اینایی که میگم رو بخونید: کمیک های نیو تایتانز، آرکه سه قسمتی teen titans annual نیو52 و اون داستان های اولیه دهه 60 که برای بالابردن اطلاعات خوبه. کمیک تخصصی استارفایر هم بدک نیست. البته داستان های اسکات لوبدل زیاد خوندن نداره ولی اون ارک سه قسمتی باز بهتر از کمیک های خود نیو 52 هستش. بعدا شاید یکی دوتا ارک از خود نیو 52 هم معرفی کردم.
نقل قول کردن
Nightwatcher
#17 Nightwatcher 1395-08-15 21:32
#16
:lol:
ممنون از راهنماییتون
منتظر مقاله بعدیتون هستم :-)
نقل قول کردن
beast boy
#18 beast boy 1395-08-16 23:24
به به آقا پویا مقاله خیلی خوبی بود من به شخصه لذت بردم واقعا اطلاعتتون در مورد این گروه و دشمنانش بالاست
وقتی این که تیتر خبر رو دیدم واقعا خوش حال شدم که اعضای دیگه ای هم هستن که به این گروه علاقه‌مند باشن
من وقتی که اولین مقالمم رو نوشتم خواستم به صورت بخش بندی شده این گروه رو معرفی کنم
اما خدا شاهده انقدر سرم شلوغه که نمیتونم سرم رو بخارونم من توی ایام تابستان ده ساعته سایت بودم همش خبر ها و کامنت ها رو می خونم اما الان اصلا وقت نمیکنم که به سایت سر بزنم اما بازم خیلی خوش حال هستم که چنین مقاله ای کار شد و در سایت قرار گرفت
واقعا واقعا خسته نباشید ;-)
نقل قول کردن
magnus
#19 magnus 1395-08-17 17:43
#18
ممنون آقا کسری. راستش خیلی ناراحت شدم وقتی دیدم شما این سری مقاله رو ادامه نمیدید ولی خب فعلا من فقط دشمنانشون رو معرفی میکنم تا شما زمان پیدا کنی این سری رو ادامه بدی و مقال های درخشانی ازت ببینیم.
بنظرم بقیه پروژه ها رو خودتون انجام بدید خیلی بهتره پس منتظریم...
نقل قول کردن
beast boy
#20 beast boy 1395-08-17 19:46
به نقل از magnus:
#18
ممنون آقا کسری. راستش خیلی ناراحت شدم وقتی دیدم شما این سری مقاله رو ادامه نمیدید ولی خب فعلا من فقط دشمنانشون رو معرفی میکنم تا شما زمان پیدا کنی این سری رو ادامه بدی و مقال های درخشانی ازت ببینیم.
بنظرم بقیه پروژه ها رو خودتون انجام بدید خیلی بهتره پس منتظریم...


راستیش توی این فکر هستم که این سری مقالات رو ادامه بدم و امید خدا یک برنامه درستی برای این گروه انجام میدم
اما خیلی خوب می شد که میتونستم باهات در ارتباط باشم و بعضی هماهنگی ها رو با هم انجام بدیم یا مثلا یک مقاله ترکیبی با هم انجام بدیم
نقل قول کردن
magnus
#21 magnus 1395-08-17 20:15
به نقل از beast boy:
به نقل از magnus:
#18
ممنون آقا کسری. راستش خیلی ناراحت شدم وقتی دیدم شما این سری مقاله رو ادامه نمیدید ولی خب فعلا من فقط دشمنانشون رو معرفی میکنم تا شما زمان پیدا کنی این سری رو ادامه بدی و مقال های درخشانی ازت ببینیم.
بنظرم بقیه پروژه ها رو خودتون انجام بدید خیلی بهتره پس منتظریم...


راستیش توی این فکر هستم که این سری مقالات رو ادامه بدم و امید خدا یک برنامه درستی برای این گروه انجام میدم
اما خیلی خوب می شد که میتونستم باهات در ارتباط باشم و بعضی هماهنگی ها رو با هم انجام بدیم یا مثلا یک مقاله ترکیبی با هم انجام بدیم

ایمیلم رو از مدیریت سایت بگیر.
اونوقت هماهنگ میکنیم.
نقل قول کردن
سیدامیررضا
#22 سیدامیررضا 1395-08-19 12:44
ممنون من به لطف کارتون teen titans همه ی این ها رو می شناختم و فقط هایپریون سایمون و یاغی رو نمیشناختم ولی بازم ممنون مقالتوت واقعا خیلی عالی بود
نقل قول کردن
BatsyP3
#23 BatsyP3 1396-02-05 00:01
فقط ماموت رو میشناختم ... سکانس مبارزش با بین تو یانگ جاستیس خیلی باحال و خوفناکه ... بین له میشه!له! :eek: :o
نقل قول کردن
iron_thor
#24 iron_thor 1397-11-30 14:05
یعنی کشته مردشون تو تیتانا به پیشم :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید