معرفی 10 دشمن برتر لاک پشت های نینجا

معرفی 10 دشمن برتر لاک پشت های نینجا

در این مقاله تصمیم گرفتیم اصلی ترین دشمنان لاک پشت های نینجا را به شما معرفی کنیم. 

 

توجه: این مقاله فقط به دشمنان کمیک بوکی اشاره ندارد بلکه به خبیث ترین دشمنانی که تا بحال با آن ها روبرو شده اند اشاره میکند.

 

10- توکا (Tokka)

10- توکا (Tokka) 

قدرت ها و توانایی ها: قدرت و توان و استقامت بالا.

توکا یک تمساح کوچک بوده که او نیز مانند تمام جهشیافته های عالم TMNT توسط ماده جهشزا(میوتاژن) جهشیافته شده. او به همراه گرگی به نام راهزار برای شردر کار میکنند. او در سری های جدیدتر یک دزد خیابانی به نام "زور" بوده که پس از جهشیافته شدن به یک ماهی جهشیافته تبدیل میشود و برای اینکه بتواند راه برود استاکمن برای او دوپای رباطی ساخته اما هروقت که نتواند به خوبی از آن استفاده کند از استاکمن شکوه میکند و اسم جدیدش fish face  است.

 

9- راهزار (Rahzar)

 راهزار (Rahzar) 

قدرت ها و توانایی : قدرت و سرعت فوق بشری و ماهر در مبارزات تن به تن و تمام قدرت های متخص به یک گرگ از جمله چنگال های تیز و حس بویایی قوی را داراست.

راهزار یک گرگ ماده بود که وقتی مورد اصابت ماده جهشزا(میوتاژن) قرار گرفت به هیولایی قدرتمند به نام راهزار تبدیل شد. در سری جدید لاک پشت های نینجا اریجین او متفاوت بود. در این سری او انسان بود و نام واقعی او کریس بردفورد بود. او استاد هنر های رزمی و یکی از جنگجویان زبده شردر بود و ماموریت داشت تا لاک پشتها را نابود کند. در یکی از ماموریت هایش میوتاژن بر رویش ریخت و به سگی عظیم الجثه به نام داگ پاوند(سگ کوب) تبدیل شد. پس از آن نیز بار دیگر مورد اصابت میوتاژن قرار گرفت و به یک Double mutant بدل گشت. او ظاهرا به یک گرگ با قدرت های متفاوت تبدیل شد ولی انگار رفته رفته مهارت های رزمی اش را از دست میدهد و خلق و خوی حیوانی به خود میگیرد.

 

8- اسلش (slash)

 اسلش (slash) 

قدرت ها و توانایی ها: ماهر در مبارزات تن به تن و با هر چاقو یا شمشیری خوب میجنگه !

او نیز همانند لاک پشت ها یک لاکپشت کوچک بوده که پس از جهشیافتگی به خلافکاری خطرناک به نام اسلش تبدیل شده. اسلش چشم بندی بر چشم خود دارد و معمولا با شمشیر مبارزه میکند. او در سری جدید لاک پشت دست آموز رافائل به نام "اسپایک" بود که به طور اتفاقی با میوتاژن برخورد میکند و به یک لاک پشت عظیم الجثه و تنومند تبدیل میگردد که از برادران رافائل نفرت دارد. او قصد دارد با رافائل یک گروه انفرادی را برای مبارزه با جرم و جنایت تشکیل دهد ولی او آنقدر پلید است که به رابطه بین رافائل و برادران او حسادت میکند. او در نبردهای خود از گرزی که رافائل به او داده استفاده میکند و معمولا هنگام خشمگین شدن چشمانش به رنگ سفید تغییر میکند! او بعدا نیتش پاکش میشود و به گروه جهشیافتگانی میپیوندد که برای مبارزه با شرارت بسیج شده اند.

 

7- لرد درگ (Lord dregg)

  لرد درگ (Lord dregg) 

قدرت ها و توانایی ها:قدرت های ماورایی و مافوق انسانی دارد. در سری جدید سربازان حشره ای و سفینه ای به شکل حشره دارد و از توان و بنیه بالا برخوردار است.

او یک موجود فضایی از نژاد اینسکت توید(insect toid) است. در سری1987 خواهان جرم و جنایت بود و دستیاری به نام "مانگ" (Mung) داشت ولی در سری جدید نیز حضور داشته و اریجین او کمی دگرگون شد. وقتی لاکپشت ها پس از نابودی زمین به فضا پناه بردند و در پی گشت و گذار در آنجا بودند که دردسر های زیادی درست کردند و در پی فرار بودند که با لرد درگ برخورد کردند و شیشه اینسکت تویدی که دستش بود از دستش رها شد و محتویات آن شیشه بر روی زمین ریخت و از آن موقع کینه و نفرت درگ از لاکپشتا شروع شد. او حتی افرادی مثل آرماگون که کوسه ای شیاد و قاتل است را برای قتل عام لاکپشتا فرستاد. او دشمنی بوده که  حتی در یکی از مجموعه های کارتونی در دو فصل حضور کامل داشته و حتی از شردر هم گاهی اوقات دردسرسازتر است!

 

6- هان (Hun)

هان hun 

قدرت ها و توانایی: قدرت و استقامت بسیار بالایی دارد و در مبارزات تن به تن مهارت دارد. رویین تن است و هیکلی ضد ضربه و مقاوم دارد.

هان دست راست شردر و رهبر گروه اژدهای بنفش(Purple dragon) است. او مزدور اصلی شردر است و معمولا اوقاتی که شردر افتخار به جنگیدن با لاک پشت ها را نمیدهد او در جنگ با آن ها همراه با گروه فوت(مختصر Foot clan) پیشتازی میکند. در بازوی او خالکوبی های اژدهای بنفش دید میشود. او مسئول مجازات و محاکمه بذهکاران  یا دشمنان شردر است.جدیدا او یک مبارز کلاسیک و سطح بالا در مهارت های رزمی شده و یکی از دشمنان اصلی کیسی جونز به حساب     می آید.

 

5- ترایسرایتون ها

   ترایسرایتون ها

قدرت ها و توانایی ها: بنیه و توان بسیار بالا و بهره گیری از انواع سلاح های سرد و گرم 0مانند گرز، تبر و انواع اسلحه). هیولایی غولپیکر به نام "اسپاسماسور" و گلادیاتور های زیادی دارند.

ترایسرایتون ها گونه ای فضایی دایناسورها هستند که در سیاره تراکسیموس میزیستند. در آن سیاره به امپراطوری "زایموران" که موجود جاه طلبی بود اداره میشد اما با این حال آرامش در آن سرزمین برقرار است. در این بین کرنگ ها به این سیاره هجوم آوردند و آن جا را به ویرانی کشیدند و این گونه شد که ترایسرایتون ها مجبور شدند بر روی قطعه سفینه عظیمی به نام"Tricraiton s mother ship" زندگی کنند و هر لحظه خود را برای جنگ با استعمارگران آماده کنند. البته شایان به ذکر است که ترایسرایتون ها دست کمی از کرنگ ها ندارند. بعد ها آن ها برای دستیابی به قدرت درصدد به دست آوردن دستگاه تلپورت کننده "پروفسور فیوجیتوید" بودند. پروفسور فیوجیتوید که حاضر به مرگ بود ولی امکان نداشت آن دستگاه را به نا اهلش بدهد درشرف مرگ بود ولی براثر صاعقه ذهن و مغزش به رباطی که قبلا ساخته بود منتقل شد. ترایسرایتون ها به فرماندهی "ژنرال موزار کبیر" حتی یکبار زمین را فتح کردند اما لاک پشت ها با بازگشت به گذشته و جبران اشتباهاتشان آن ها را ناکام گذاشتند.جالب است بدانید آن ها بر خلاف انسان به نیتروژن برای تنفس نیاز دارند.

 

4- بکستر استاکمن

بكستر استاكمن 

قدرت ها و توانایی ها: متخصص ساخت انواع نینجا های رباطی، ماوسر ها و هولوگرام ها و اختراعات پلید است.

پروفسور استاکمن فردی بود که بر تمام علوم تکنولوژی مسلط بود. او ماوسرهایی اختراع کرد که با وجود جثه کوچکشان قادر به خوردن و ویرانی هرچیزی بودند لذا او از این هولوگرام ها در راه دستبرد زدن به جواهرفروشی ها و سرقت بانک استفاده کرد. شردر نیز که این توانایی او را تحسین میکرد استاکمن را به خدمت خود درآورد.او نینجاهای رباطی نامرئی را از روی نینجاهای اصیل اولیه برای شردر میسازد ولی هربار که پروژه اش شکست میخورد شردر او را مجازات میکند برای مثال یکدفعه شردر یک چشم او را کور کرده و حتی موقعی که استاکمن قصد انتقام از شردر را داشته شردر بدنش را از بین میبرد و تنها یک سر برای او باقی میگذارد تا به آن یک سر بهش خدمت کند که بعدا آن سر را هم تجزیه میکند و به یک مغز تبدیل میکند! او جدیدا توسط شردر به یک مگس جهشیافته تبدیل شده اما با این حال هنوز دردسر های سابق را درست میکند و گاهی اوقات از او به عنوان دانشمند مجنون یاد شده!

 

3- راک استدی و بیباپ (Rocksteady- Bebop)

  راک استدی و بیباپ (Rocksteady- Bebop)

قدرت ها و توانایی ها: قدرت و رفلکس بالا. مهارت در تیراندازی و بهره گیری از اسلحه.مهارت در خنداندن مخاطب(!!!)

راک استدی و بباپ از آن دسته خلافلکاران و مزاحمان خیابانی بودند که پس از جهشیافتگی به ماموران امنیتی شردر تبدیل میشوند.آن ها بسیاری از اوقات اهدافشان را از یاد میبرند و مانند جاهلان رفتار میکنند و سبب خندیدن مخاطب میشوند ولی آن قدر در کارشان خبره هستند که آدم نمیتواند آن ها را یک ویلین سطح بالا حساب نکند. اریجین آن ها رفته رفته غنی تر شده به طوری که به تازگی ما راک استدی را قبل از جشیافتگی رئیس باند قاچاقچیان میدیدیم و یا بیباپ به شاه دزدان معروف بود کسی که توانست کوراکاباتو(کلاهخود شردر) را به سرقت ببرد! آن ها جدیدا قدرت های باحالی پیدا کردند مثلا راک استدی از گرز و شعله افکن استفاده میکند یا برای مثال بیباپ با دستگاهی که بهش وصل است میتواند نور بنفش رنگ از موهای بنفشش ساطع کند یا چسب های الکتریکی دارد و میتواند ناملموس شود!

 

2- کرنگ (Krang)

عكس كرنگ

قدرت ها و توانایی: آن ها میتوانند به درون رباط هایی بروند و آن ها را تحت کنترل خود در آورند. هوش سرشار و بالا دارند بخصوص کرنگ ارشد. ماده جهشزا اختراع آن هاست پس هرکس را که بخواهند میتوانند در عرض یک چشم به هم زدن به یک جهشیافته تبدیل کنند.سفینه های کوچک و کروی شکلی به نام "تکنودروم " دارند که با آن ها میتوانند از بعدی به بعدی دیگر تلپورت شوند.

کرنگ ها گونه ای فضایی مغز مانندهستند که از بعدX  زمین برای تسخیر آن و تبدیل آن به محل سکونتشان تشریف آوردند.در همه جا از آن ها بعنوان دشمنانی سرسخت و با برنامه یاد شده چه کمیک های میراژ چه سری1987 و چه سری2012. البته کرنگ ها در مجموعه تلویزیونی سری 2003 اترام خوانده میشدند و موجودات صلح طلبی بودند ولی در قدیمیترین سری کرنگی را میدیدیم که درون رباط غولپیکری  مستقر شده بود و آن را کنترل میکرد. او نقشه های خود را با شردر درمیان میگذاشت و اغلب نقشه های شرورانه ای برای از بین بردن آن ها میکشید.

 

1- شردر (shredder)

شردر

قدرت ها و توانایی ها: استاد هنرهای رزمی نینجتسو و حرکات آکروباتیک.بنیه و توان بالایی دارد و زره و کلاهخودی از جنس فولاد دارد که نشکن است.چنگال هایی در زهرش دارد که با آن ها دشمنانش را مورمور میکند.دسته فوت در کنترل اوست و سربازان زیادی از چمله راک استدی و بیباپ دارد.

از قدیم بین دوقبیله هاماتو و فوت کلن جنگ و ستیز بود.قبیله هاماتو که قبیله فوت را از بین میبرد پسر بچه بینوایی را پیدا میکند که ظاهرا پسر رئیس قبیله بود. او "اوراکو ساکی" نام داشت.هاماتویوتا "پدر اسپلینتر" که برای او دلسوزی میکرد او را همانند فرزند خویش بزرگ کرد."هاماتویوشی"(اسپلینتر) و اوراکوساکی همانند دوبرادر با یکدیگر بزرگ شدند ولی رقابت میان آن ها با افزایش سنشان گسترده تر میشد و موجب تفرقه بین دوبرادر میشد. آن ها با دختری زیبا به نام "تنکشن" آشنا شدند.یوشی که عاشق اوست با او وصلت میکند ولی اوراکوساکی که به آن ها حسادت میکرد به آن ها حمله ورمیشود و درحادثه ای تنکشن میمیرد و نصف صورت اوراکی ساکی میسوزد البته قسمت آخر این داستان مربوط به اریجین سری های جدیدتر میشد ولی پس از آن شردر بعدها اسپلینتر را میابد و به مبارزه با او و فرزند خوانده هایش میپردازد و اینگونه بزرگترین دشمن لاک پشت های نینجا خلق شد. او اریجین دیگری در سری2003 داشت یعنی بجای اینکه شردر یک انسان باشد یک اترام بود و خلافکاری به نام "شرل" بود.او بعدها به شردر شکست ناپذیر و ابدی نیز تبدیل میشود که "تنگو شردر" نام داشت و برخلاف سری 2003 بقیه مجموعه های تلیزیونی به کمیک های لاک پشت های نینجا وفادار بودند و منشا شردر را زیرپا نگذاشتند.

 

نويسنده: پويا صديف

 

(Magnus)

All rights reserved © Spidey.ir 2018

      (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 نسخه برتر شردر در دنیای کمیک، سینما و انیمیشن

10 حقیقت مهمی که باید درباره «شردر» (SHREDDER) بدانید

10 کمیک برتر لاک پشت های نینجا

معرفی 10 دشمن برتر لاک پشت های نینجا

قسمت آخر کمیک مشترک بتمن و لاک پشت های نینجا ترجمه شد + لینک دانلود

اولین حضور لاک پشت های نینجا در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

15 دفعه ای که ستارگان مسابقات کشتی کج در فیلم ها و سریال های کمیک بوکی ظاهر شدند!

8 لحظه عجیب و غریب در کمیک های اولیه لاک پشت های نینجا

نقد و بررسی فیلم های كمیك بوكی سال 2014

20 کراس اور عجیبی که در دنیای کمیک اتفاق افتادند

15 دفعه ای که هالیوود گند زد به کارتون های محبوب ما

10 تیتراژ برتر سریال های كارتونی ابرقهرمانی + لينك دانلود

10 کارتون خاطره انگیز دهه 80 میلادی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Goblin King
#1 Goblin King 1395-03-20 16:41
خیلی مقاله خوبی بود. ممنون. این سایت با اسم مرد عنکبوتی شروع شد ولی الان به گردن خیلی از شخصیت ها و طرفداراشون حق داره. من خیلی از شخصیت های منفی tmnt خوشم نمیاد چون حس میکنم شخصیت پردازی قدرتمندی ندارن ولی باید قبول کرد که بسیار نمادین و iconic هستند. مرسی اقای magnus. بازم مقاله بدین لطفا
نقل قول کردن
arkham knight
#2 arkham knight 1395-03-20 16:54
Tmnt proudly present

عالی بود... یعنی به معنای واقعی یکی از نقطه قوت های لاک پشت های نینجا ، که دشمنای پرمحتواشون هستن رو کامل معرفی کردید...
من خودم فقط ۵-۶ تاشونو میشناختم...
در ضمن امروز یه مقاله ده دشمن برتر دیگه ای هم هست :lol:
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#3 Reverse Spidey 1395-03-20 17:05
ممنون از آقای صدیف بابت این مقاله جامع و مفید.
لاکپشتهای نینجا همیشه شخصیتهای مورد علاقه من بودند و به نوعی من دنیای کمیک رو با اونها شناختم و با مجموعه کارتونی 2003 چه دورانی بود، تازگی دوباره میخوام این مجموعه های کارتونی کلاسیک و 2003 رو بگیرم و ببینم.
نقل قول کردن
علی قدیانی
#4 علی قدیانی 1395-03-20 17:21
مقالت خوب جناب صدیف ولی به نظر من این شردر توی 2003 خیلی عالیه البته به جز اینکه منشاعش فضایی شده ولی واقعا
شردر رو خیلی زیبا نشان داده بودند و به نظر من توی سری2003 خیلی بهتر نشونش داده بودند همین طور هان رو بسیار عالی به
تصویر کشیده بودند و در مورد فضایی شدن شردر در این کارتون چون
کرنگ حذف شده بود شردر و اون یکی شده بودند استاکمن هم عالی کار شده بود

البته اینا نظر شخصی من هست :-*
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#5 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1395-03-20 17:22
مرسی اقا پوای خیلی عالی بود. من فقط 5 تاشون رو میشناختم! درومورد شردر سریال 2003 بگم که در واقع سه تا شردر وجود داشت! اولیش همون شردر اصلی بود که همون اترام بود که طی نبردی که داشت از یک زندان به یک زندان دیگه منتقل میشد سفینه اش توی زمین و در زمان سامورایی هو توی ژاپن سقوط کرد و برای اینکه زنده بمونه در نقش شردر زندگی میکرد! یکی دیگه هم که من خیلی دوستش داشتم مال یک جای افسانه ای و خفن بود که توش 4 تا جنگجوی حرفه و جادویی زندگی میکرد، یک روز با یه اژدهای خیلی قوی روبرو شدن و فقط یکیشون تونست شکستش بده ولی در لحظه اخر اژدهائه با استفاده از طمع جنگجو بهش نیروی خیلی زیادی داد و جنگجو به شردر تبدیل شد و 5 تا جنگجوی آب، خاک، باد، آهنگ و آتش رو به خدمت گرفت... بعدش یادم نمیاد چطوری این شردره سالها خواب موند تا اینکه توی فصل 5 سریال آزاد شد و با لاک پشت ها سر جنگ گرفت... اخرین شردر هم که خیلی خیلی خیلی خیلی مزخرف بود توی فصل هفتم اومد، این شردر همین شردر اصلی ه هستش که با یه ویروس کامپیوتری که از فصل ششم اومده بود ترکیب شد و شد شردر جدید! کلا توی کامپیوتر زندگی میکرد :lol: بازم ممنون من از لاک پشت های نینجا فقط همین سریال رو دیدم، با این مقاله اطلاعات لاکپشتای نینجائیم رفت بالا
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#6 Samwel Tarly 1395-03-20 17:32
واقعا عالی بود و درباره همه چی خوب توضیح داده بودین.من از بین دشمن های لاک پشت ها شردر بیشتر از همه دوست دارم چون همه جور بلایی سرشون اورده و راحت شکست نمیخوره.بعد از اون من هان هم خیلی دوست دارم چون اون هم خیلی قویه و سبک مبارزه ی خیلی باحالی داره.با اینکه بکستر استاکمن ادم بدیه و دردسر زیاد درست کرده اما بخاطر شکنجه هایی که بعد از شکست میخوره,بیشتر دلم به حالش میسوزه تا ازش بدم بیاد.به نظرتون دو شخصیت راش الغول و شردر خیلی شبیه هم نیستن؟یعنی از رو هم کپی نشده چون جفتشون یک تشکیلات مخفی دارن و حتی دختراشون(تالیا و کارای) هم خیلی وقت ها ضد پدرانشون هستن.من که با لاک پشت های نینجا در انیمشین 2003 اشنا شدم و بیشتر خاطرات بچگیم با اون کارتونه.به نظرتون این انیمیشین جدید که از سال 2012 داره پخش میشه قشنگ هست که نگاه کنم؟
نقل قول کردن
magnus
#7 magnus 1395-03-20 18:38
خیلی ممنون بابت نظراتتون که اصلیترین مشوق بنده برای نوشتن مقالات دیگر است.

اگر بخواهید با ضدقهرمانان مارول و دی سی مقایسه کنید بله ولی ویلین هاش درسطح لاک پشت های نینجا هستند و از نظر قدرت رقیبان قابلیند.

پس یه سوپرایز برامون دارید آقای مهری و مثل همیشه منتظر مقالات مفیدتون هستیم. واقعا تا حالا هرچی اطلاعات دی سی داریم مدیون شماییم.

چه جالب اولین آشنایی من با tmnt هم سری۲۰۰۳ بود. از نظر داستان پردازی خوب بود ولی رفته رفته داستاناش کلیشه ای شد.

شردر از نظر شکست ناپذیری تو این سری شکست ناپذیرتر و قدرتمندتر از هرسری دیگری بود ولی شخصیت جذابی نبود. تا قبل از اینکه تو سری۲۰۰۳ بفهمم شردر یک اترامه انقدر برام جذاب بود که دوستاشتم اون برنده شه ولی بعد از اینکه فهمیدم بیشتر دنبال این بودم که با شخصیت های جدید مثل دراکو، آلتیمیت نینجا یا گاربیج من روبرو شن!

معلومه شناخت خوبی از سری۲۰۰۳ دارید. سری۱۹۸۷ کاملترین سریه پس اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره tmnt هستید این فصل پیشنهاد میشه(البته کمیکهای میراژ رو بخونید چه بهتر) و گرافیک و وضوح تصویر تو سری۲۰۱۲ یه سر و گردن بالاتر از سری های پیشینه.

بله راس الغول و شردر هر دو شبیه به همدیگرند و اگر دقت کرده باشید تو کراس اور بین لاک پشت های نینجا و بتمن هردوتاشون حضور دارن و باهم دیدار میکنن ولی راس الغول پدر خوبی برای تالیا نبود و خیلی در حقش بدی کرده ولی شردر برلی کارای دلسوزی میکرد. یه توضیحی درباره اریجین کارای بدم که تو سری۲۰۰۳ مشاور شردر و مانند دخترش بود و درعین خباثت و همکاری با شردر به دنبال شرافت بود و به لاکپشت ها رحم میکرد برای همین هم تو لیست نیستش. تو سری۲۰۱۲ هم دختر اسپلینتر بود ولی پس از کشته شدن تنکشن(همسر اسپلینتر) اسپلینتر میافته زیر اوار و شردر که بچشون رو یتیم میبینه و گمان میکنه اسپلینترمرده(بع دا زنده میمونه) اونو مثل دختر خودش بزرگ میکنه و بهش حقیقتو نمیگه و از اون دردسته پیاده بهره میبره ولی بعد از اینکه کارای حقیقتو میفهمه با شردر رابطش خصمانه میشه و در نهایت گیر شردر میافته و در آخر شردر سهوا اونو جهشیافته میکنه. بنظرم اگه سری۲۰۰۳ رو دیدید۲۰۱۲ رو هم ببینید ولی فصل اولش خوبه فصل دوم عالیه فصل سوم هم متوسط و فصل چهارمش با ترایسرایتون ها میجنگن و میرن فضا که چندان جالب نیستش من تا اونجایی که اومده دیدمش.
نقل قول کردن
The spider
#8 The spider 1395-03-20 18:52
واقعا چه خاطراتی به کارتونش داشتم عالی بود و من فکر کنم دومین کمیکی که خوندم tmnt بود و عالی بود

ممنون بابت این تجدید خاطرات

ببخشید بابت اسپم
آقای ترابی من کمیک های مهم امروز و هفته پیش رو به صورت pdf در آوردم گفتم بزارم تو سایت تا بقیه هم کارشون راحت شه میشه؟؟
نقل قول کردن
Marvel khafan
#9 Marvel khafan 1395-03-20 20:03
وای دستتون درد بجز راهزار توکا همه رو میشناختم دستتون درد نکنه با مجمعه ۲۰۰۳ خیلی خاطره دارم اولین بار با این چهار لاک پشت دوسداشتنی استاد نه چندان دوسداشتنیشون آشنا شدم خسته باشید
نقل قول کردن
Arya.M
#10 Arya.M 1395-03-21 20:28
سپاس فراوان. واقعا مدت ها بود دنبال یه همچنین مقاله‌ای بودم. شردر یکی از اولین شخصیت منفی هایی بود که ازش خوشم اومد. راستی کسی میدونه چرا اریجین شردر رو تو مجموعه ی 2003 انقدر تغییر دادن؟ آیا علت خاصی داشته؟
نقل قول کردن
Comic Book Man
#11 Comic Book Man 1395-04-15 00:49
عالی بود این مقاله. دم سایت spidey.ir گرم که داره یک تنه جور کل دنیای کمیک رو تو ایران میکشه.
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #12 mokhtar 1395-04-15 01:07
پویا من یه کم گیچ شدم!
این بکستر استاکمن رو یادمه تو کارتون دهه 80 لاک پشت های نینجا یک دانشمند سفید پوست و موبور بود که روبات های mousers رو ساخت:

ولی بعدش خودش با ژن مگس ترکیب شد:

تو بازی های قدیمی لاک پشت های نینجا هم بود:

ولی تو این کارتون جدیدا میبنیم که سیاه پوسته و به مگس هم تبدیل نمیشه :

بلکه بیشتر یا حالت سایبورگ داره یا اینکه لباس مکانیکی داره:


قضیه اش چیه؟ تو کمیک ها بلاخره سفید بوده یا سیاه؟ مگس میشه یا روباتیک؟
نقل قول کردن
RED VENOM
#13 RED VENOM 1395-04-15 02:28
از 6 به پایینو میشناختم،شناخته شده ترینشون همون شندر بود،راستی مرد زباله ای چی؟(توی کارتون 2003 که دوبله شده بود بهش مرد زباله ای می گفتند!)جزو دشمنان برتر نیست؟
نقل قول کردن
Spidey spidey
#14 Spidey spidey 1395-04-15 11:57
واقعا عالى و مفيد بود ولى اصلا fishface ربطى با توكا نداشت فكر كنم فصل چهار tmnt 2012 رو خوب نديديد توكا خودش تو قسمت سيزدهم فصل چهار حضور داشت و محافظ يكى از تكه هاى سياهچاله بود.
نقل قول کردن
mahdi380
-1 #15 mahdi380 1395-04-15 14:53
اسپایدی لطفا مقاله تکراری نزار
نقل قول کردن
mokhtar
#16 mokhtar 1395-04-15 15:02
به نقل از mahdi380:
اسپایدی لطفا مقاله تکراری نزار

مقاله تکراری نمیزاریم. به مناسبت ترجمه شماره 4 کمیک لاک پشت های نینجا/بتمن، این مقاله رو اوردیم صفحه اول تا اون رو تکمیل کنه.
نقل قول کردن
mahdi380
#17 mahdi380 1395-04-15 15:06
به نقل از mokhtar:
به نقل از mahdi380:
اسپایدی لطفا مقاله تکراری نزار

مقاله تکراری نمیزاریم. به مناسبت ترجمه شماره 4 کمیک لاک پشت های نینجا/بتمن، این مقاله رو اوردیم صفحه اول تا اون رو تکمیل کنه.

خب اگه این جوره باید بگم ممنون
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#18 Samwel Tarly 1395-04-15 15:19
#12
راستش من فقط انیمیشن سال ۲۰۰۳ رو دیدم.ت. اون کارتون بعد این که به ربات تبدیل میشه.همون هم دوباره نابود میشه و اخر سر فقط یک چشم و یک مغز ازش میمونه(البته تو ایپیزود ۲۲ در سیزن ۴ یکبار بدنش میسازه اما زود خراب میشه)فکر کنم بیشتر اعضای سایت هم با همین کارتون با لاک پشت های نینجا اشنا شدن.
نقل قول کردن
Devilsnake
#19 Devilsnake 1395-04-15 16:21
واقعا دست اقا پویا درد نکنه به عنوان یکی از طرفداران لاکپشت های نینجا ازتون تشکر میکنم. راستشو بخواید از نظر من سری 2003 تا فصل 4 بسیار عالی بود ولی بعدش رفته رفته بد شد ولی بازم من اوریجین تمام شخصیت ها مخصوصا شریدر این کارتون رو خیلی بهتر از سری های دیگه و حتی خود کمیک ها میدونم داستان های این سری هم خیلی قشنگ تر و صد البته بزرگانه تر از بقیه سری هابود قسمت هاش هم خیلی به هم مربوط بود و پیچیدگی خاصی داشت از بقیه لحاظ هم سه سرو گردن از بقیه سری ها بهتربود البته فقط تا فصل 4 فصل 5 هم متوسط بود ولی فصل 6 به بعد افتضاح شدچون میخواستن الکی کشش بدن بیشاپ هم میتونست توی این لیست باشه همونی که مامور یه سازمان مخفی بود
نقل قول کردن
magnus
#20 magnus 1395-04-20 10:09
#12:
ببخشید من چند روز نبودم این نظر رو تازه دیدم.
ببینید همیشه همونطور که میدونید انیمیشن ها یه منبع الهام (inspiration source) دارن ولی گاهی اوقات بخاطر جذاب کردن انیمیشن وادار به تغییراتی میشن برای مثال مگس کردن استاکمن یا تغییر رنگش از سیاه به سفید. تو سری ۲۰۰۳ بیشتر به کمیک های میراژ وفادار بوده البته اریجین استاکمن اینجوری صدق میکنه نه شردر و بعضیهای دیگه. تو کمیک های میراژ سیاه پوست بود،ماوسر میساخت و در آخر چند بار هم سایبرگ شد ولی جدیدا یه سری کمیک ها رو بر اساس انیمیشن ها میسازند! تو اون سری ها که من یکی دوشماره بیشتر نخوندمش دقیقا اریجین های سری جدید را روایت میکرد پس هر چیزی ممکنه حتی مگس بودن استاکمن ولی اصلش همون سیاه پوست و سایبرگه.
تو اون بازی هم که میگید بر اساس سری ۱۹۸۷ ساخته شده چون لدرهد تو بقیه سریها دوستشونه ولی تو این بازی تو مرحله اولش باهاشون مبارزه میکنه.
نقل قول کردن
magnus
#21 magnus 1395-04-20 10:18
به نقل از Spidey spidey:
واقعا عالى و مفيد بود ولى اصلا fishface ربطى با توكا نداشت فكر كنم فصل چهار tmnt 2012 رو خوب نديديد توكا خودش تو قسمت سيزدهم فصل چهار حضور داشت و محافظ يكى از تكه هاى سياهچاله بود.

ببینید دوست عزیز تا آحر فصل سوم فیش فیس دقیقا تعاملات و رفاقتی که با راهزار داشت مثل روابط توکا و راهزار تو سری 1987 بود. الان هم من فصل چهارمشو درست و درمون ندیدم ولی میدونم داره از مسیراصلی داستان خارج میشه و ارزش دیدنو نداره. البته این نیکلودن انقدر اریجین شخصیت ها رو زیرپا گذاشته و انقدر جهشیافته اضافی تحویلمون داده که دیگه نباید روی این انیمیشن حساب کرد به هر حال ممنون بابت نظرتون.
نقل قول کردن
magnus
#22 magnus 1395-04-20 10:24
راستی عمومختار ۱۰ کمیک برتر رو هم بنویسم یا نه؟
نقل قول کردن
mokhtar
#23 mokhtar 1395-04-20 11:10
به نقل از magnus:
راستی عمومختار ۱۰ کمیک برتر رو هم بنویسم یا نه؟

اره بنويس لطفا
نقل قول کردن
Spidey spidey
#24 Spidey spidey 1395-04-20 19:21
خب هركى يه نظرى داره ولى به نظر من خوبه كه اين قدر جهش يافته بهمون تحويل مى دهند چون بعضى از اين جهش يافته هايى كه شما مى گين.در سرى هاى پيشين و كميك ها حضور دارند مثلا spider bites تو سرى ٢٠٠٣ هم هست و tiger claw همون old hob تو كميك هاست(چون اريجينش دقيقا همونه فقط اسمش عوض شده و نژادش هم شده ببر) و creep كه همون bloodsucker هست و اونم اريجينش يكيه با اين تفاوت كه كريپ از استفراغ لئوناردو به وجود اومده ولى bloodsucker از رافائل.حالا ديديد و به نظر من از اين نظر خوبه و باحاله ولى همينطور گفتم هر كى يه عقيده اى داره.اگه بازم همچين جهش يافته هايى پيدا كردم كه تو كميك ها يا سرى هاى قبلى بودند حتما بهتون مى گم.
نقل قول کردن
Spidey spidey
#25 Spidey spidey 1395-04-23 11:53
و راستى فيش فيس اصلا روابطى كه توكا با راهزار داشت رو نداره راهزار با توكا دوست بود و رفاقت داشت ولى فيش فيس و راهزار هميشه در حال توهين كردن و مسخره كردن يكديگر هستند اگه كارگردان مى خواست به ما بفهمونه كه اينا روابط توكا با راهزار است،زور رو به توكا تبديل مى كرد و بردفورد هم از همون اول به راهزار ولى زور رو تبديل كرد به فيش فيس و بردفورد هم اولش تبديل كرد به سگ كوب ولى بعدش جو گرفتش اومد سگ كوب رو تبديل كرد به راهزار و زور (فيش فيس)اصلا از توكا سرى١٩٨٧ و كميك ها الهام نگرفته شده و خود زور تو سرى ١٩٨٧ حضور داشت و اسمش اونجا mr.X بود هرچند تو فصل سه سرى ٢٠١٢ هم اسمش به mr.x تغيير كرد(تو اون قسمتى كه موندو مياد تو سرى ٢٠١٢ وقتى فيش فيس داشت سخنرانى مى كردخودشو mr.x معرفى كرد)حالا تو سرى ٢٠١٢ كارگردان اومده همون اقاى ايكس سرى ١٩٨٧ رو جهش يافته كرده و اسمشو گذاشته فيش فيس و اصلا ارتباطى با توكا نداره.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#26 Spider-Fan 1396-11-01 18:41
سلام.
خیلی ممنون بخاطر مقاله تون عالی بود (-: و نوستالژی . اون سری ۲۰۰۳ و ۸۷

عمو من یکم تو نت سرچ کردم در مورد اینا و من :


۱ ) اول از همه بکستر تو کمیک های اولیه tmnt سفید پوست بوده


۲ ) بعدش سری ۸۷ کارتونی که تو اونم سفید پوست بوده(مثه همون عکسی که آپلود کردین)


۳ ) بعدش مثل اینکه سری کارتونی از ایده سیاه پوست بودن اینا و من استفاده میکنه (بازم یه نمونه آپلود کرده بودین)

۴ ) بعد از این ایده استقبال میشه و توی کمیک بوک ها استفاده میشه

بعدشم که اون فیلم ناامید کننده سینمایی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37