معرفی 10 دشمن برتر کاپیتان آمریکا (Captain America)

معرفی 10 دشمن  برتر کاپیتان آمریکا (Captain America)

این مقاله به مناسبت انتشار نسخه بلوری فیلم "اونجرز: پایان بازی" و حضور شخصیت "کاپیتان آمریکا" در این فیلم دوباره در صفحه نخست سایت قرار میگیرد.


  (برای آشنایی بیشتر با شخصیت کاپیتان آمریکا این مقاله و برای آشنایی با داستان برتر او این مقاله را مطالعه کنید).

 

10. Batroc

باتروك دشمن كاپيتان امريكا

جرجس باتروک ملقب به باتروک پرش کننده (batroc the leaper) خلق شده توسط استن لی و جک کربی که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره ۷۵ از سری کمیک های tales of suspense  در ماه می سال ۱۹۶۶ تجربه کرد. درست است که ممكن است باتروک ظاهر و قدرت های خنده دار  داشته باشد اما یکی از بهترین مبارز های تن به تن در دنیای مارول است. باتروک در اولین حضور خود در دنیای کمیک توسط A.I.M استخدام شد تا دستگاهی را بدزدد. (براي كسب اطلاعات بيشتر درباره A.I.M ، اين مقاله را بخوانيد)  او در اولین ماموریت خود با کاپیتان آمریکا مواجه شد و با او مبارزه کرد. باتروک لهجه ای فرانسوی دارد و جالب است بدانید که او در دنیای کمیک با اسپایدرمن – ددپول و گامبیت هم شاخ به شاخ شده است !!. او همچنین گروه اختصاصی خود با نام دسته باتروک که شامل گروهی از خلافکاران میباشد را رهبری میکند.

 

9. The Secret Empire

امپراتوري مخفي

سازمان  امپراتوری مخفی (Secret Empire)خلق شده توسط استن لی و جک کربی که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره   81 از سری کمیک های Tales To Astonish  در ماه جولای سال ۱۹۶۶ تجربه کرد. سازمان سیکرت امپایر یک سازمان جهانی است که سعی در پایین آوردن افتخارات کاپیتان آمریکا و نفوذ به بالاترین مقامات دولت آمریکا دارد. رهبر این سازمان فردی به نام Number One میباشد. کاپیتان آمریکا زود متوجه نقشه آنها میشود اما متوجه میشود رئیس این سازمان همان رئیس جمهور آمریكا است و به همین دلیل برای مدتی از هویت خود كناره گیری میكند.  برای كسب اطلاعات بیشتر درباره این سازمان، این مقاله را بخوانید.

 

8. Crossbones

كراس بونز

براک راملو ملقب به کراس بونز خلق شده توسط مارک گرونوالد و کایرن داویر که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره ۳۵۹ از سری کمیک های کاپیتان آمریکا در ماه اکتبر سال ۱۹۸۹ تجربه کرد. براک راملو در ابتدا به مدرسه ( !! ) «تسک مستر» برای آموزش خلافکاران رفت و پس از سه سال به عنوان یک قاتل و مزدور داوطلب شد تا برای شخصی به نام آلبرت ملیک و با اسم رمز فرگ کار کند (برای كسب اطلاعات بیشتر درباره شخصیت تسك مستر ، این مقاله را بخوانید).  زمانی که به او دستور داده شد تا به قلعه و مخفیگاه «آرنیم زولا» ( یکی از یاران بارون زیمو ) حمله کند اما در طی این حمله تنها عضو تیم که توانست جان سالم بدر ببرد خودش بود. او سپس با یوهان اشمیت ( رد اسکال ) دیدار و تحت تاثیر او قرار گرفت و تبدیل به یکی از ماموران او با نام رمز کراس بونز شد. كراس بونز همیشه شیفته رد اسكال است و از دستورات او پیروی میكند. او ضمنا معشوقه دختر رد اسكال به نام Sin است و آنها معمولا در كنار هم در حال خباثت دیده میشوند.  براک راملو همچنین در دو فیلم آخر کاپیتان آمریکا یعنی سرباز زمستان و جنگ داخلی هم حضور داشت.

 

7. The Serpent Society

 انجمن مارها (The Serpent Society)

"انجمن مارها" یکی از گروه های خبیث مشهور مارول است که اعضایش را خلافکارانی تشکیل میدهند که تم "مار" (snake)  دارند. گفته میشه اولش خبیثی به نام «ساید وایندر» (Sidewinder) که قدرت های تله پورت کردن داشت تونست «تاج مارها»(Serpent Crown)   رو پیدا کنه (این تاج از خدای مارهای مصریان باستان به نام Set گرفته شده و دارای جادوی سیاه است) و بعد دیگر اعضای گروه رو دور خودش جمع کرد و بهشون قول داد که دیگه قرار نیست شکست بخورند. برخلاف خیلی از گروه های ابرخبیث در دنیای کمیک، اعضای انجمن مارها تقریبا هرگز به صورت تنهایی کار نمیکنند و همیشه با هم حمله میکنند. انجمن مارها رو میتوان دشمن اصلی «کاپیتان آمریکا» دانست (به همین خاطره تو این مقاله هم معرفی شده بودند) ولی با اونجرز، اسپایدرمن، دردویل و برخی دیگر از قهرمانان مارول هم سرشاخ شده اند. اعضای این گروه همگی هویت و قدرت هایی دارند که به مارهای مختلف ربط پیدا میکنه. در طول سالها خیلی ها به این گروه ملحق شده یا آن را ترک کرده اند ولی اعضای اصلی آن عبارتند از: «شاه کبرا» (King Cobra)، «مامبای سیاه» (Black Mamba)، «بوش مستر» (Bushmaster) ، «پاف ادر» (Puff Adder) و «آناکوندا» (Anaconda). یک سری هم بوده اند قبلا عضو گروه بودند ولی بعدا حرفه های شخصی پیدا کردند، کسانی مثل «وایپر» (Viper) (که از دشمنان ولورین به شمار میاد) ، «دیاموند بک» (Diamondback) و «پرنسس پایتون» (Princess Python). یکی دو تا گروه دیگر در مارول هم هستند که از انجمن مارها منشعب شده اند مثل «جوخه مارها» (Serpent Squad) و «سندیکای مارها» (Serpent Syndicate).

  

6. Dr. Faustus

دکتر فاستوس

«دكتر فاست» هم از مخلوقات استن لی و جك كربی است كه سال 1968 و در شماره 107 كمیك كاپیتان آمریكا خلق شد. فاست یك روانشناس باهوش است كه بسیار در كنترل ذهن دیگران تبحر دارد. فاست معمولا برای دیگر شخصیت های خبیث كار میكند ولی خودش هم نقشه كش قهاری است. او را میتوان تركیبی از روانشناس مشهور یعنی سیگموند فروید با ویلسون فیسك (كینگ پین) دانست. یعنی هیكل گنده ای دارد ولی ذهنش هم خیلی قوی و پلید است. او بارها نقشه های پلید برای ذهن خسته استیو راجرز كشیده است. او در دنیای كمیك نه تنها كاپیتان آمریكا  بلكه ایرون من و مرد عنكبوتی را هم تا مرز جنون پیش برده است. او شخصیت خبیث منحصر به فردی است چون همانطور كه گفته شد هم زور داره و هم عقل!

  

5. Baron Strucker

بارون استروکر

«ولفگانگ وان استراكر» یكی دیگر از محصولات  ذهن خلاق استن لی و جك كربی كه سال 1964 و در شماره 5 كمیك Sgt. Fury And His Howling Commandos خلق شد. او در واقع یك نازی است كه بارها در راس سازمان تروریستی هایدرا هم قرار گرفته و سابقه شرارت هایش به حنگ جهانی میرسد. البته شاید بشه گفت بیشتر دشمن «نیك فیوری» و سازمان شیلد است ولی بارها با cap مقابله كرده است. (برای اشنایی با نیك فیوری،  این مقاله را بخوانید) . لازم به ذكره كه بارون استراكر از نظر فیزیكی تقویت شده و به همین دلیل خیلی دیر پیر میشه. بارها هم كشته شده ولی دوباره برگشته تا دنیا را به خاك و خون بكشه!

 

4. Hydra

سازمان هایدرا 

سازمان هایدرا خلق شده توسط استن لی و جک کربی که اولین حضور خود در دنیای کمیک  را در  شماره ۱۳۵ از سری کمیک Strange Tales  در ماه آگوست سال ۱۹۶۵ تجربه کرد. هایدرا سازمانی نازی است که هدف آن تسلط بر دنیا است که البته اغلب  توسط سازمان شیلد شکست میخورند. هایدرا بیش تر بخاطر داستان ها و درگیری هایش با کاپیتان آمریکا شناخته میشود . از جمله درگیری های اشخاصی همچون بارون استراکر – رد اسکال و بارون زیمو با کاپیتان آمریکا. هایدرا همچنین برای طرفداران دنیای سینمایی مارول بسیار آشنااست زیرا همانطور که میدانید نقش مهمی را در این دنیا ایفا میکند و در بیشتر فیلم های مارول مانند اونجرز حضور پررنگی دارد. در ضمن از یاد نبریم كه اكثر مواقع رئیس این سازمان خبیث كسی نیست جز خانمی به نام "مادام هایدرا" ملقب به «وایپر» (Viper) كه بارها با كاپیتان آمریكا سرشاخ شده است.

مادام هایدرا همچنین ویژگی های اغواگرانه هم دارد! او دشمن ولورین هم محسوب میشه (این مقاله رو بخونید). ضمنا برای کسی اطلاعات کامل درباره هایدرا، بروید سراغ این مقاله.

 

3. Arnim Zola

ارنيم زولا

آرنیم زولا خلق شده توسط جک کربی که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره ۲۰۸ از سری کمیک های کاپیتان آمریکا در ماه آپریل ۱۹۷۷ تجربه کرد. آرنیم زولا شاید یکی از عجیبترین و یکی از مرگبارترین دشمنان کاپیتان آمریکا باشد. او در شکل مدرن خود یک شبیه یک صفحه تلویزیون بزرگ همراه با دست و پا است اما در واقع یک دانشمند نازی است که ذهن  خود را به یک بدن مکانیکی منتقل کرده است. زولا باعث نقشه های شیطانی بسیاری در طی این سالها بوده است اما شاید خلق کردن بعد Z را بتوان یکی از بزرگترین کارهای او دانست . بعدی که در آن کاپیتان آمریکا پسر زولا را پرورش میدهد اما بعدها هم او و هم شارون کارتر را بر اثر اسلحه مرگباری که زولا ساخته است از دست میدهد. آرنیم زولا همچنین یکی از متحدان رد اسکال و بارون زیمو میباشد. برای آشنایی کامل با این شخصیت حتما این مقاله را بخوانید.

 

2. Baron Zemo

بارون زيمو

بارون هاینریش زیمو و بارون هلموت زیمو به ترتیب توسط استن لی و جک کربی – تونی ایزابلا و سال بوسکا خلق شدند و اولین حضور خود را در شماره های ۶ از سری کمیک های اونجرز و شماره ۱۶۸ از سری کمیک های کاپیتان آمریکا تجربه کردند. همانطور که در مقاله معرفی خاندان زیمو توضیح دادیم دو بارون زیموی آخر هردو با کاپیتان آمریکا درگیر داشتند. اولین بارون زیمویی که با کاپیتان آمریکا درگیری داشت یعنی بارون هاینریش زیمو که یک دانشمند نازی بود و اسلحه میساخت، میباشد. دومین بارون زیمویی که با کاپیتان آمریکا درگیری داشت ، هلموت زیمو بود که یک مهندس بود و تصمیم گرفت تا راه پدر و خاندانش را ادامه بدهد. او هم مثل پدرش گروهی موسوم به "اربابان شرارت" تشکیل داد. زیمو را میتونید کامل در این مقاله بشناسید.

  

1. Red Skull

رد اسكال

یوهان اشمیت خلق شده توسط جو سایمون – جک کربی و فرانسیس هرون که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره ۷ از سری کمیک های کاپیتان آمریکا در ماه اکتبر سال ۱۹۴۱ تجربه کرد. در بین دشمنان کاپیتان آمریکا هیچ یک مرگبارتر و شرورتر از رد اسکال نبودند. یوهان اشمیت یکی از افسران نازی و رهبران سازمان هایدرا است که ذهنش را درون کلونی از کاپیتان آمریکا قرار دادند. در پایان جنگ جهانی او هم سرنوشتی مانند کاپیتان آمریکا پیدا کرد اما بعدها احیا شد. یک بار یکی از کلون های رداسکال مغز پروفسور ایکس را دزدید تا جهش یافته ها را نابود کند اما شکست خورد. برای توضیحات بیشتر درباره رداسكال ، این مقاله را بخوانید.

 

نویسنده و مترجم : امیرحسام رنجبر

All rights reserved © Spidey.ir 2016

 (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 حقیقت مهمی که باید درباره «رِد اسکال» (RED SKULL) بدانید

معرفی 15 رهبر برتر هایدرا

10 حقیقت مهمی که باید درباره «آرنیم زولا» (ARNIM ZOLA) بدانید

معرفی شخصیت های مکمل در کمیک های کاپیتان آمریکا

10 حقیقت مهمی که باید درباره «هایدرا» (HYDRA) بدانید

10 شخصیت برتری که جک کربی برای مارول خلق کرد

10 حقیقت مهمی که درباره «زیمو» (ZEMO) بدانید

15 حقیقت مهمی که باید درباره «سرباز زمستان» (WINTER SOLDIER) بدانید

برترین شخصیت های خبیث جدید مارول در 10 سال گذشته

10 نبرد برتر کاپیتان آمریکا

10 دشمنی برتر در دنیای كمیك بوك

15 حقیقتی که باید درباره کاپیتان آمریکا بدانید

10 مرگ بزرگ و تاثیرگذار در دنیای کمیک

10 ابر خبیث برتر دنیای کمیک بوک

10 تغییر وحشتناک در شخصیت های کمیک بوکی

10 اتفاق بدی که برای کاپیتان آمریکا افتاده است!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Human Torch
#1 Human Torch 1395-02-22 16:27
عجب مقاله زيبا و جامعى دستت درد نكنه امير حسام خان نوشتى مترجم منبعت comicbook resources بود يا comicbook.com يا comic vine يا ...
كدوم بود؟
راستى هرچى مربوط به فيلم كاپيتان آمريكا جنگ داخلى هستش رو خيلى عالى و جامع پوشش ميدى،واقعا خدا قوت و خسته نباشى
تو دشمنان كاپيتان آمريكا هم با مورد ٦ و ٩ آشنا نبودم
راستى باتروك مگه بيشتر با مردعنكبوتى سرشاخ نميشد؟
بيخود نيست كه دشمنان و قهرمانان مارول با هم مكمل و مربوط هستند و در كنار هم جذابيتشون دو چندان ميشه
به قول آقاى ترابى و كامنت تاريخيشون به خاطر اينه كه بعد از عصر طلايى كميك خلق شدن و آزمون و خطاها روشون انجام شده و استن لى هم براى هر كدوم يك نقطه ضعف و يك ويژگى كه همذات پندارى باهاشون رو آسون تر كنه قرار داره
همچنین اکثرا توسط دو نفر خلق شدن
دشمنان كاپيتان هم از اين قاعده مستثنى نيستن و همه اكثرا توسط اين دو نابغه كميك خلق شدن
نقل قول کردن
Arya.M
#2 Arya.M 1395-02-23 13:04
دستتون درد نکنه واقعا بهترین وقت برای نوشتن این مقاله بود.ولی بنظرم بهتر بود دو تا زیمو ها رو بصورت جداگانه می نوشتید.شماره 9 برام خیلی جالب و عجیب بود :o
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1395-02-23 13:17
[quote name="Human Torch"]
راستى باتروك مگه بيشتر با مردعنكبوتى سرشاخ نميشد؟
/quote]
نه، بتراک دشمن cap هستش
بتراک تا جایی که یادم میاد فقط تو کارتون بیخود ultimate spiderman با مرد عنکبوتی سرشاخ شده
نقل قول کردن
Z-men
#4 Z-men 1395-02-23 13:26
کی میتونه بگه کدوم یک از این دشمنان رو در کدوم یک از فیلم ها و یا سریال ها دیدیم؟؟ ( در MCU)
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1395-02-23 13:30
#1:
درباره دوران طلایی کاملا درست میگی. به نظرم فقط بتمنه که اون دوران خلق شده که دشمنان عالی داره. همین کاپیتان امریکا هم درسته ویلن های جالب داره ولی انصافا دشمنان چند وجهی و چند لایه کم داره. همون رد اسکال هم یه شخصیت نسبتا تک بعدیه. یک نکته البته درباره دشمن های بتمن هم بگم که امثال جوکر و two face و ریدلر و.. درسته الان عالین ولی سالها طول کشید شخصیت شون به عمقی که الان دارن برسن. شما کمیک های عصر طلایی بتمن رو بخونی میبینی دشمناش خیلی تک بعدی بودن. ولی پتانسیل بالایی داشتنو به مرور چندلایه تر شدن , یعنی بعد از عصر نقره ای و از اواخر دهه 60 میلادی به بعد
نقل قول کردن
Agent carnage
#6 Agent carnage 1395-02-23 13:31
یه سوال درسته که مادام وایپر با ولورین ازدواج کرده بود؟
نقل قول کردن
Sherlockian
#7 Sherlockian 1395-02-23 13:43
به نقل از Z-men:
کی میتونه بگه کدوم یک از این دشمنان رو در کدوم یک از فیلم ها و یا سریال ها دیدیم؟؟ ( در MCU)

باتروک که تو اول فیلم سرباز زمستان حضور داشت
کراس بونز تو جنگ داخلی
رد اسکال و ارنیم زولا تو اولین انتقام جو
بارون زیمو هم که تو جنگ داخلی
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1395-02-23 13:44
به نقل از Z-men:
کی میتونه بگه کدوم یک از این دشمنان رو در کدوم یک از فیلم ها و یا سریال ها دیدیم؟؟ ( در MCU)

اقا امین اینی که کنار کینگ پین نشسته ، کیه؟ :-*

نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1395-02-23 13:45
به نقل از Agent carnage:
یه سوال درسته که مادام وایپر با ولورین ازدواج کرده بود؟

ازدواج رو که نمیدونم ولی یه چیزایی بینشون بود!
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1395-02-23 13:46
منم یه سوال مطرح میکنم:
وایپر چرا تو فیلم ولورین بود؟ مگه مادام هایدرا نیست و هایدرا هم رایتش دست مارول نیست؟!
نقل قول کردن
Master Spidey
#11 Master Spidey 1395-02-23 13:48
به نقل از Z-men:
کی میتونه بگه کدوم یک از این دشمنان رو در کدوم یک از فیلم ها و یا سریال ها دیدیم؟؟ ( در MCU)

بتروک رو تو فیلم کپ 2 دیدیم. رد اسکال تو کپ 1 و بارون هلمات زیمو تو کاپیتان آمریکا جنگ داخلی و آرنیم زولا تو کپ 1 و بارون استراکر تو صحنه ی تیتراژ فیلم کپ 2 و در فیلم اونجرز دوران الترون و هایدرا به ترتیب در کپ 1 و کپ 2 و اونجرز دوران الترون هایدرا در سریال ماموران شیلد هم نقش مهمی داشته. آرنیم زولا هم تو قسمت 8 فصل 1 سریال مامور کارتر و در کپ 2 به صورت کامپیوتر ولی بدون دست حضور داشت و کراس بونز هم تو فیلم کپ 3 ولی چون من تازه فصل 1 سریال ماموران شیلد رو دیدم شاید یکی از این دشمنانی که تو مقاله بود در فصل 2 یا 3 حضور داشته باشند. یادم رفت. دکتر فاست هم تو سریال مامور کارتر حضور داشت
نقل قول کردن
Master Spidey
#12 Master Spidey 1395-02-23 13:50
دستتون بابت مقاله درد نکنه. خیلی کامل به دشمنان پرداختید. دست مریزاد ;-)
نقل قول کردن
Qeiji
#13 Qeiji 1395-02-23 13:51
کراس بونز تو فیلم اصلا خوب نبود، اصلا. خیلی بیشتر و بهتر ازش میتونستن استفاده کنن. قدرتش فوق العاده بود، واقعا حیف شدش به نظرم.
بارون زیمو هم حرف نداشت، بالاخره تو فیلمهای مارول یه شرور درست حسابی دیدیم، (البته من شرور محافظان کهکشان رو هم خیلی دوست دارم با بازی لی پیس) کلا کلاس کاری زیمو با همه دشمنای اونجرز فرق داشت و از همه شون سرتر بود. از اونایی که حتی دلم میخواد برنده بشه و کامل به هدفش برسه.
حیف ما اونقدری که باید، از رداسکال ندیدیم. خیلی حیفه آخه مثلا اصلی ترین دشمن کپه و اونوقت تو کل MCU همش یه بار حضور داشته.
نقل قول کردن
Z-men
#14 Z-men 1395-02-23 14:00
به نقل از mtm:
به نقل از Z-men:
کی میتونه بگه کدوم یک از این دشمنان رو در کدوم یک از فیلم ها و یا سریال ها دیدیم؟؟ ( در MCU)

اقا امین اینی که کنار کینگ پین نشسته ، کیه؟ :-*

marvel.toonzone.net/.../11.jpg


Dr Faustus
البته رفتم تحقیق کردم :-* نمیدونستم کیه :D البته حدس میزدم
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1395-02-23 14:03
#13:
کراس بونز مرگ فوق العاده ای داشت ولی به نظر منم حیف شد مرد
من به نظرم جا داشت مارول رد اسکال رو هم برگردونه. هنوز حق مطلب درباره رداسکال ادا نشده
حتی میشد به جای زیمو از رد اسکال استفاده کرد
من واقعا دوست دارم یه رداسکال واقعا ترسناک و پلید ببینم . اونی که تو cap 1 بود، یه مقدار کارتونی شده بود
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1395-02-23 14:06
به نقل از Z-men:
به نقل از mtm:
به نقل از Z-men:
کی میتونه بگه کدوم یک از این دشمنان رو در کدوم یک از فیلم ها و یا سریال ها دیدیم؟؟ ( در MCU)

اقا امین اینی که کنار کینگ پین نشسته ، کیه؟ :-*

marvel.toonzone.net/.../11.jpg


Dr Faustus
البته رفتم تحقیق کردم :-* نمیدونستم کیه :D البته حدس میزدم

درسته! تو کارتون مرد عنکبوتی و دوستان شگفت انگیز او و در قسمت pawns of the kingpin که از قسمت های محبوب من در دوران کودکی بود.
البته تو این کارتون ظاهرش رو تغییر دادن. ترکه ای و لاغر شد . به نظرم دلیلش این بود که با حضور کینگ پین دوست نداشتن دو تا هیکلی کنار هم باشن!!!
نقل قول کردن
Z-men
#17 Z-men 1395-02-23 14:09
#7
وان استراکر رو جا انداختی

#11
خیلی خوب و کامل ، مرسی

اما یکی رو نگفتید ، و اون هم Dr Faustus هست! اون رو در فصل اول سریال مامور کارتر دیدیم البته تنها یه اشاره ای به نام Faustus میشه و ما با نام جاناتان فنهاف با اون اشنا میشیم.

#15
رد اسکال که مطمئنا دیر یا زود برخواهد گشت و الان هم در فضا به سر میبره و امیدوار بودم و هنوز هم هستم که ایستر اگ بزرگ محافظان مربوط به رداسکال باشه.
نقل قول کردن
Master Spidey
#18 Master Spidey 1395-02-23 14:12
به نقل از Z-men:



#11
خیلی خوب و کامل ، مرسی

اما یکی رو نگفتید ، و اون هم Dr Faustus هست! اون رو در فصل اول سریال مامور کارتر دیدیم البته تنها یه اشاره ای به نام Faustus میشه و ما با نام جاناتان فنهاف با اون اشنا میشیم.

آره. یادم رفته بود. ولی قبل از این که این نظر رو بدین من کامنتمو ادیت کردم و توش اضافه کردم و اینکه تو سریال بیشتر به میزان هوشش بهره بردن. هیکل آنچنانی ای نداشت
نقل قول کردن
super sushi
#19 super sushi 1395-02-23 14:16
دوستان من دیروز رفتم سینما کوروش و ددپولو زیر نویس با هزار تا تماشا چی تو سینم کوروش دیدم اگه علاقه مندید میتونید اینه راهش که:برین تو اینترنت بزنین سینما کوروش بعد برین سایتش بالا تو گزینه هاش سینما تک داره بعد برنامه اش رو زده کانال تلگرام هم داره : که میگه فیلم چی میاد البته ددپول تموم شد فک کنم و امروز مارتین 3بعدی و بتمن رو داره بعد اگه خواستین عضو شین تو نظرات ازم بپرسین بهتون میگم : ;-)
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1395-02-23 14:38
به نقل از super sushi:
دوستان من دیروز رفتم سینما کوروش و ددپولو زیر نویس با هزار تا تماشا چی تو سینم کوروش دیدم اگه علاقه مندید میتونید اینه راهش که:برین تو اینترنت بزنین سینما کوروش بعد برین سایتش بالا تو گزینه هاش سینما تک داره بعد برنامه اش رو زده کانال تلگرام هم داره : که میگه فیلم چی میاد البته ددپول تموم شد فک کنم و امروز مارتین 3بعدی و بتمن رو داره بعد اگه خواستین عضو شین تو نظرات ازم بپرسین بهتون میگم : ;-)

چی جوری؟ این فیلم کلی صحنه و جمله منشوری داره که!
نقل قول کردن
Qeiji
#21 Qeiji 1395-02-23 14:44
به نقل از mtm:
#13:
کراس بونز مرگ فوق العاده ای داشت ولی به نظر منم حیف شد مرد
من به نظرم جا داشت مارول رد اسکال رو هم برگردونه. هنوز حق مطلب درباره رداسکال ادا نشده
حتی میشد به جای زیمو از رد اسکال استفاده کرد
من واقعا دوست دارم یه رداسکال واقعا ترسناک و پلید ببینم . اونی که تو cap 1 بود، یه مقدار کارتونی شده بود

من کلی زور زدم بپیچونم مطلب رو تا اسپویل نشه مرگش، بعد شما صاف اومدی گفتی؟ :D
خداییش رداسکال فقط اون خنده ی مسخره هوگو تو فیلم ماتریکس رو کم داشت :D

آقای ترابی من سر دیدن این فیلم بدجوری ذوق زده شدم و خیلی حال کردم. نقدی، مطلبی، برنامه ای، چیزی ندارین براش درآینده؟ خیلی دوست دارم با یه نفر درباره ش صحبت کنم. من عاشق بازی تام هالند شدم، قشنگ قیافه ش منو یاد توبی مینداخت.

واسه ترجمه کمیک، مترجم نمیخواین؟ راستش کمیک پانیشر مکس خیلی دیر به دیر میاد و آقای شیرزاد هم میبینم خیلی از کمیکارو داره ترجمه میکنه و شاید نرسه به این. اگه بخواین میتونم ترجمه ش کنم.
نقل قول کردن
mtm
#22 mtm 1395-02-23 14:57
#21:
شما هر چی به ذهنت میرسه درباره فیلم تایپ کن برامون بفرست
البته من تا شنبه به ایمیل سایت دسترسی ندارم
درباره ترجمه کمیک هم با هم ایمیلی صحبت میکنیم
نقل قول کردن
mehran spidey
#23 mehran spidey 1395-02-23 15:01
امروز امتحان ورودی تیزهوشان دوره‌ی متوسطه رو داشتم این قدر سخت بود به خاطر همین چند روز نبودم من تو دشمنای کاپیتان آمریکا از کراس بونز و بارون زیمو خوشم میاد خیلی خفنن
نقل قول کردن
TheBLoodynine
#24 TheBLoodynine 1395-02-23 15:02
به نقل از super sushi:
دوستان من دیروز رفتم سینما کوروش و ددپولو زیر نویس با هزار تا تماشا چی تو سینم کوروش دیدم اگه علاقه مندید میتونید اینه راهش که:برین تو اینترنت بزنین سینما کوروش بعد برین سایتش بالا تو گزینه هاش سینما تک داره بعد برنامه اش رو زده کانال تلگرام هم داره : که میگه فیلم چی میاد البته ددپول تموم شد فک کنم و امروز مارتین 3بعدی و بتمن رو داره بعد اگه خواستین عضو شین تو نظرات ازم بپرسین بهتون میگم : ;-)

واقعا حتی ددپول هم نشون میده؟؟چجورین فیلماش یعنی دوبله زیرنویس فارسی هستن؟هر موقع جنگ داخلی رو پخش کرد با بچه های سایت جمعی بریم ببینیم :lol:
نقل قول کردن
beast boy
#25 beast boy 1395-02-23 15:14
به نقل از super sushi:
دوستان من دیروز رفتم سینما کوروش و ددپولو زیر نویس با هزار تا تماشا چی تو سینم کوروش دیدم اگه علاقه مندید میتونید اینه راهش که:برین تو اینترنت بزنین سینما کوروش بعد برین سایتش بالا تو گزینه هاش سینما تک داره بعد برنامه اش رو زده کانال تلگرام هم داره : که میگه فیلم چی میاد البته ددپول تموم شد فک کنم و امروز مارتین 3بعدی و بتمن رو داره بعد اگه خواستین عضو شین تو نظرات ازم بپرسین بهتون میگم : ;-)


مگه میشه ؟!!مگه داریم؟!!
ددپول که کلی صحنه جنسی و فش اینجور مسائل داره سانسور شده باشه که نیم ساعت فیلم میره پس چجوری گذاشتنش؟!!
خدا کنه جنگ داخلی را بزاره دست جمعی پاشیم بریم ببینم روز سه شنبه هم بریم که از اون ور بریم شمال جوج بزنیم با نوشابه :lol: :D :D
(چقدر بانمکم :P )
نقل قول کردن
super sushi
#26 super sushi 1395-02-23 15:28
دوستانی که میخواستند عضو شوند باید یک عکس 3در4 و 30تومان بیاورند و میتوانند عضو شوند که بهشان یک کارت عضویت میدهند که 6 ماه میشه ازش استفاده کرد و عکس و 30 تومان را به گیشه میدهند و اگر اشتباه بود گیشه تو سینما بپرسین میگن و درمورد ددپول بله صحنه هاش سانسوره البته خیلی خوب سانسود شده یعنی میفهمین این الان چیشده و اونجاش که ددپول صورتش بد شده بود میره دنبال ونسا (دوست دخترش) میره کافه اونجا سانسوره ولی خیلی خوب سانسور شده اصلا انگار اصل فیلمه و درمورد فحش ها خبر خوب این هست که تمام فحش ها و آهنگ هاش موجوده و سانسور نیست ;-) فکر کنم دوشنبه 29ام دوباره بخش خواهد شد کیفیتشم فوق العاده است پیشنهاد میدم برین ببسنین #ددپول-کوروش
نقل قول کردن
Amazing Mokhtar
#27 Amazing Mokhtar 1395-02-23 15:30
ممنون بابت مقاله خیلی عالی بود
از نظر من بهترین دشمنای کپ استراکر و زیمو و اسکال هستن
فاست هم پتانسیل خیلی زیادی داره و اگه بیشتر توجه بهش میشد خبیث فوق العاده ای میشد
نقل قول کردن
super sushi
#28 super sushi 1395-02-23 15:31
کلا فکنم 5تا 10دقیقه هم سانسور شده :D :lol:
نقل قول کردن
Superior avenger
#29 Superior avenger 1395-02-23 15:35
#25مطمعنا جنگ داخلی رو میاره چون من محافظان کهکشان،انت من،اونجرز 2 رو سه بعدی دیدمشون
نقل قول کردن
Superior avenger
#30 Superior avenger 1395-02-23 15:37
به نقل از super sushi:
دوستانی که میخواستند عضو شوند باید یک عکس 3در4 و 30تومان بیاورند و میتوانند عضو شوند که بهشان یک کارت عضویت میدهند که 6 ماه میشه ازش استفاده کرد و عکس و 30 تومان را به گیشه میدهند و اگر اشتباه بود گیشه تو سینما بپرسین میگن و درمورد ددپول بله صحنه هاش سانسوره البته خیلی خوب سانسود شده یعنی میفهمین این الان چیشده و اونجاش که ددپول صورتش بد شده بود میره دنبال ونسا (دوست دخترش) میره کافه اونجا سانسوره ولی خیلی خوب سانسور شده اصلا انگار اصل فیلمه و درمورد فحش ها خبر خوب این هست که تمام فحش ها و آهنگ هاش موجوده و سانسور نیست ;-) فکر کنم دوشنبه 29ام دوباره بخش خواهد شد کیفیتشم فوق العاده است پیشنهاد میدم برین ببسنین #ددپول-کوروش

ولی حتما نیاز نیست برای دیدن فیلم ها عضو شی چون من عضو نشدم و اون فیلمایی که گفتم رو دیدم
نقل قول کردن
super sushi
#31 super sushi 1395-02-23 16:10
دوست عزیز شما این فیلم هارو در سینمای ایران دیدید ؟
مطمعنید؟
چه سینمایی
نقل قول کردن
Nightwatcher
#32 Nightwatcher 1395-02-23 16:18
به به!
یه مقاله ویلین شناسی دیگه
مثل اینکه آقای رنجبر ویلین شناس سایته.
villainology میخونید؟ :lol: ;-)

آقا حسام مرسی مقالات خیلی خوبی رو ترجمه و ارائه میکنید.
نقل قول کردن
Superior avenger
#33 Superior avenger 1395-02-23 19:22
به نقل از super sushi:
دوست عزیز شما این فیلم هارو در سینمای ایران دیدید ؟
مطمعنید؟
چه سینمایی

سینما ی مجتمع کوروش
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#34 j.jonah jameson 1395-02-23 19:35
سلام دوستان !
جیمسون ام ( شما دوستداشتی بگو جونا )

واقعا این آقای رنجبر منبع اطلاعات مرتبط با حال و هوای دنیای فیلم و سریاله !
دمتون گرم !

خیلی جامع و مفید بود، شماره 6 رو نمیدونستم ولی آلان اطلاعات دارم !

دست شما درد نکنه .
راستی بیزحمت راجب مقاله بعدی صحبت میکنید ؟
یا اینکه قراره غافلگیر کننده باشه ؟
نقل قول کردن
Marvel khafan
#35 Marvel khafan 1395-02-23 19:44
به نقل از j.jonah jameson:
سلام دوستان !
جیمسون ام ( شما دوستداشتی بگو جونا )

واقعا این آقای رنجبر منبع اطلاعات مرتبط با حال و هوای دنیای فیلم و سریاله !
دمتون گرم !

خیلی جامع و مفید بود، شماره 6 رو نمیدونستم ولی آلان اطلاعات دارم !

دست شما درد نکنه .
راستی بیزحمت راجب مقاله بعدی صحبت میکنید ؟
یا اینکه قراره غافلگیر کننده باشه ؟

شما که رفتی خدارو شکر برگشتی

نمیدونم چرا از مادام هایدرا خوشم میاد شماره شیشم نمیدونستم هست کلا دستتون در نکنه شماره هفتو شیشم خبر نداشتم به هر هال دستتون درد نکنه با حال بودبه نقل از super sushi:
دوستانی که میخواستند عضو شوند باید یک عکس 3در4 و 30تومان بیاورند و میتوانند عضو شوند که بهشان یک کارت عضویت میدهند که 6 ماه میشه ازش استفاده کرد و عکس و 30 تومان را به گیشه میدهند و اگر اشتباه بود گیشه تو سینما بپرسین میگن و درمورد ددپول بله صحنه هاش سانسوره البته خیلی خوب سانسود شده یعنی میفهمین این الان چیشده و اونجاش که ددپول صورتش بد شده بود میره دنبال ونسا (دوست دخترش) میره کافه اونجا سانسوره ولی خیلی خوب سانسور شده اصلا انگار اصل فیلمه و درمورد فحش ها خبر خوب این هست که تمام فحش ها و آهنگ هاش موجوده و سانسور نیست ;-) فکر کنم دوشنبه 29ام دوباره بخش خواهد شد کیفیتشم فوق العاده است پیشنهاد میدم برین ببسنین #ددپول-کوروش

من به امید سینما هویزه مشهدم :-*
نقل قول کردن
Sherlockian
#36 Sherlockian 1395-02-23 19:54
به نقل از j.jonah jameson:
سلام دوستان !
جیمسون ام ( شما دوستداشتی بگو جونا )

واقعا این آقای رنجبر منبع اطلاعات مرتبط با حال و هوای دنیای فیلم و سریاله !
دمتون گرم !

خیلی جامع و مفید بود، شماره 6 رو نمیدونستم ولی آلان اطلاعات دارم !

دست شما درد نکنه .
راستی بیزحمت راجب مقاله بعدی صحبت میکنید ؟
یا اینکه قراره غافلگیر کننده باشه ؟

درباره دکتر استرنجه ;-)
نقل قول کردن
magnus
#37 magnus 1395-02-23 20:13
آقا عالی بود. با شماره های ۱۰ و ۸ و ۴ و ۲ و ۱ آشنایی داشتم.
به نقل از Z-men:
کی میتونه بگه کدوم یک از این دشمنان رو در کدوم یک از فیلم ها و یا سریال ها دیدیم؟؟ ( در MCU)

راستی تو انیمیشن اونجرز اسمبل کراس بوس بود که با ریپیر برای رداسکال کارمیکردن!
نقل قول کردن
Sherlockian
#38 Sherlockian 1395-02-23 21:55
به نقل از j.jonah jameson:
سلام دوستان !
جیمسون ام ( شما دوستداشتی بگو جونا )

واقعا این آقای رنجبر منبع اطلاعات مرتبط با حال و هوای دنیای فیلم و سریاله !
دمتون گرم !

خیلی جامع و مفید بود، شماره 6 رو نمیدونستم ولی آلان اطلاعات دارم !

دست شما درد نکنه .
راستی بیزحمت راجب مقاله بعدی صحبت میکنید ؟
یا اینکه قراره غافلگیر کننده باشه ؟

راستی جیمسون جان ممنون بابت نظراتت
همیشه قوت قلب میدی.
یه حس حال عجیب و خوبی تو همه کامنتاته
;-) ;-)
نقل قول کردن
mokhtar
#39 mokhtar 1395-02-23 21:59
#34:
ایشالا با اکران فیلم جدید ایکس من منتظر مقالات ایکس منی باشید
10 خبیث برتر و 10 کمیک برتر ایکس من که قطعا تو راهن!
نقل قول کردن
Victor
#40 Victor 1395-02-23 22:39
#39
من بیصبرانه منتظر اون مقاله 10 کمیک برتر ایکس من هستم
میخوام ببینم اون 10 تا کدومان؟
راستی عمو، ملاکتون فقط کمیک های مستقل ایکس من هست یا کمیک های مثلا ولورین و ... هم شرطه؟
نقل قول کردن
Victor
#41 Victor 1395-02-23 22:43
#39
در مورد مقاله 10 خبیث برتر ایکس من
مطمئنم وقتی میخونمش دلم کباب میشه
تو لیست قطعا اثر و علامتی از استراکر نخواهد بود و این در حالیه که دنیای سینمایی ایکس من فقط داره رو اون مانور میده :-x
اخه بدبختی تا این حد؟ :eek:
نقل قول کردن
mokhtar
#42 mokhtar 1395-02-23 22:45
میگم علی اقا تو دوست نداری مقاله ایکس منی بدی؟
در هر حال صاحب نظری تو عرصه ایکس من ها
نقل قول کردن
mokhtar
#43 mokhtar 1395-02-23 22:46
به نقل از Wolverine:
#39
من بیصبرانه منتظر اون مقاله 10 کمیک برتر ایکس من هستم
میخوام ببینم اون 10 تا کدومان؟
راستی عمو، ملاکتون فقط کمیک های مستقل ایکس من هست یا کمیک های مثلا ولورین و ... هم شرطه؟

اونقدر کمیک و داستان محشر داره ایکس من که انتخاب واقعا سخته
بقیه هم شرطه. دوست داری بنویس
نقل قول کردن
Victor
#44 Victor 1395-02-23 23:09
#42
اختیار دارید
البته که میخوام بنویسم ولی مدتیه بلایی سر نت و البته خود سیستمم اومده که منو تو مقاله نویسی عاجز گذاشته وگرنه ایکس من که هیچی برای خود جنگ داخلی و bvs هم برنامه داشتم
#43
:lol:
والا عمو اگه من بخوام بنویسم باید بجای 10 تا اونو 50 و یا 60 تا کنم چون انصافا خیلیاش عالین از ایکس من تا ایکس فورس از ولورین تا مگنتو
من منتظر مقاله های شما مخصوصا این یکی میمونم
نقل قول کردن
speedy
#45 speedy 1395-02-23 23:10
ایشالا موفق میشی نگران تباش حیف وقتی شما میان ما میریم من امتحان داشتم قبل عید برای دبیرستان با لطف خدا حلی 1 قبول شدم در ضمن اصلا نگران نباش برو حال دنیا رو به بر از هیچی هم نترس اسمش مدرسه تیزهوشانه اما کلی حال میده و خوش میگذره( :lol: )
نقل قول کردن
Victor
#46 Victor 1395-02-23 23:25
#36
بزن بغل 8)
کمیک برتر و دشمن برتر که نوشته شده چی رو میخوای بنویسی؟
منم برای دکتر استرنج شاید یکاری کرده و احتمالا این هفته فرستادم
نقل قول کردن
Captain deadpool
#47 Captain deadpool 1395-02-23 23:33
الان آرنیم زولا و هایدرا تو فصل ۴ Ultimate spider man هستن
نقل قول کردن
Goblin King
#48 Goblin King 1395-02-24 08:46
خیلی ممنون. من فکر کنم aim و modok هم درسته که جزو دشمنان ایرون من محسوب میشن ولی خیلی وقتها هم با cap جنگیدن
نقل قول کردن
Sherlockian
#49 Sherlockian 1395-02-24 09:26
به نقل از Wolverine:
#36
بزن بغل 8)
کمیک برتر و دشمن برتر که نوشته شده چی رو میخوای بنویسی؟
منم برای دکتر استرنج شاید یکاری کرده و احتمالا این هفته فرستادم

خواهیم دید... ;-)
نقل قول کردن
Mr Monster
#50 Mr Monster 1395-02-30 11:40
به نقل از mtm:
منم یه سوال مطرح میکنم:
وایپر چرا تو فیلم ولورین بود؟ مگه مادام هایدرا نیست و هایدرا هم رایتش دست مارول نیست؟!


فکر کنم میخوان فیلم های ایکس من رو با اونجرز ربط بدن.
نقل قول کردن
spider flash
#51 spider flash 1399-07-16 22:18
مقاله ی جذابی بود من رد اسکال و کراس بونز رو به لطف فیلم های مارول میشناختم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید