معرفی تمامی بارون زیمو (Baron Zemo) های جهان اصلی مارول

معرفی خانواده زیمو

 همانطور که میدانید فیلم "كاپیتان آمریكا : جنگ داخلی" مدتیه كه در بسياري از كشورهای جهان روی پرده رفته است. شخصیت خبیث اصلی این فیلم بارون زیمو میباشد. به همین مناسبت شما را بیشتر در این مقاله با این شخصیت آشنا میسازم!

البته مشخص نیست کدام بارون زیمو را در فیلم میبینیم پس بهتر است تا نگاهی به تمامی اعضای اصلی خاندان زیمو در دنیای اصلی مارول ( دنیای شماره ۶۱۶ ) بی اندازیم زیرا ممکن است هرکدام از انها در فیلم جنگ داخلی به عنوان بارون زیمو ظاهر شوند !!!

 

 1. Baron Harbin Zemo

 بارون هاربین زیمو

«بارون هاربین زیمو» (Baron Harbin Zemo) خلق شده توسط کرت بوسیک – فابین نیسیزا و بری کیتسون که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره ۱ از سری کمیک های Avengers/Thunderbolts در ماه می سال ۲۰۰۴ تجربه کرد. هاربین زیمو در سال ۱۴۸۰ و شهر زیولنیز سرپرستی یک انبار غله را به عهده داشت و پس از تهاجم عده ای از افراد به شهر به تنهایی و با زرهی که از بقیه مردم قرض گرفته بود در برابر انها مقاوت کرد. او بخاطر این کارش ترفیع مقام بالایی گرفت و نزد مردم  به شهرت بسیاری دست یافت و سوگند خورد تا از شهروندان در برابر ظلمت محافظت کند اما پس گذشت سال ها و بودن هاربین در مقامی بالا او توسط قدرت فاسد شد و نه تنها از مردم محافظت نمیکرد بلکه انها را ازار میداد و کسانی را که به او به عنوان یک قهرمان و ناجی احترام نمیگذاشتند سلاخی میکرد و تبدیل به اولین بارون زیمو در بین خاندان زیمو شد.

 

 2. Baron Hedemar Zemo

 بارون هیدمار زیمو

«بارون هیدمار زیمو» (Baron Hedemar Zemo) خلق شده توسط فابین نیسیزا و تام گرامت که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره ۱ از سری کمیک های Thunderbolts Presents Zemo Born Better در ماه اپریل سال ۲۰۰۷ تجربه کرد. هیدمار زیمو دومین بارون زیمو و پسر هاربین زیمو در خانواده زیمو میباشد. هیدمار فردی بسیار فاسد و جاه طلب بود و پس از اینکه بدست نگهبانانش سلاخی شد پسر او هلمار شورشی در شهر به راه انداخت ( پسرش باعث از دنیا رفتن هیدمار شد) .

 

3. Baron Heller Zemo

 بارون هلر زیمو

«بارون هلر زیمو» (Baron Heller Zemo) خلق شده توسط فابین نیسیزا و تام گرامت که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره ۱ از سری کمیک های Thunderbolts Presents Zemo Born Better در ماه اپریل سال ۲۰۰۷ تجربه کرد. هلر زیمو سومین بارون زیمو و پسر هیدمار زیمو در خاندان زیمو میباشد. او با یکی از اعضای نسل زیمو با نام هلمت زیمو بسیار مهربان بود و بعدها هلمت این فکر را به هلر تلقین کرد که او باید پدر خود را بکشد تا مانع حکمرانی وی بر خاندان زیمو شود پس هلر هم در شهر شورشی به راه انداخت و باعث سلاخی شدن پدرش توسط نگهبان هایش شد.

 

 

  4. Baron Herbert Zemo

 بارون هربرت زیمو 

 «بارون هربرت زیمو» (Baron Herbert Zemo) خلق شده توسط فابین نیسیزا و تام گرامت که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره 2 از سری کمیک های Thunderbolts Presents Zemo Born Better در ماه می سال ۲۰۰۷ تجربه کرد.هربرت چهارمین بارون زیمو و پسر هلر در خاندان زیمو میباشد. هربرت جنگجویی بسیار قدرتمند و قوی است که بر خلاف پدرش هیچ علاقه ای به سیاست ندارد. او در طول زندگی خود تواسنت تجارت و بازرگانی خانواده زیمو را توسعه دهد و همچنین نزدیک بود جنگ بزرگی را با خاندان پاپ به راه بی اندازد. بعدها او توسط ژنرال هایش که از متحد شدن و حمله سهمگین دشمنان هربرت برای انتقام میترسیدند کشته شد و پسر خود هلمت را به عنوان بارون زیمو بعدی از خود بجا گذاشت.

 

 

  5. Baron Helmuth Zemo

 بارون هلموث زیمو

«بارون هلموث زیمو» (Baron Helmuth Zemo) خلق شده توسط فابین نیسیزا و تام گرامت که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره 2 از سری کمیک های Thunderbolts Presents Zemo Born Better در ماه می سال ۲۰۰۷ تجربه کرد. هلموث زیمو پسر هربرت زیمو و پنجمین بارون زیمو در خاندان زیمو میباشد. او در زمینه علم و دانش اطلاعات زیادی دارد و در این زمینه ها بسیار جدی است. هرچند با اینکه او دانا است اما فردی بشدت پست فطرت و ظالم است که از ازار دادن دیگران لذت میبرد و به نوعی یک قاتل به حساب می اید. او پادشاه و فرمانروایی بسیار ظالم میباشد که تمام کسانی که از او پیروی نمیکنند و با او مخالف هستند را به قتل می رساند. او در سال ۱۶۴۰ و توسط یک خنجر کشته شد.

 

6. Baron Hackett Zemo

 بارون هكت زیمو

«بارون هكت زیمو» (Baron Hackett Zemo) خلق شده توسط فابین نیسیزا و تام گرامت که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره 2 از سری کمیک های Thunderbolts Presents Zemo Born Better در ماه می سال ۲۰۰۷ تجربه کرد. هکت زیمو ششمین بارون زیمو در خاندان زیمو میباشد. چیزه زیادی از گذشته او در دسترس خوانندگان قرار نگرفته و ما چیزه زیادی درباره او نمیدانیم تنها چیزی که درباره او میدانیم این است که او در شهر زیولنیز واقع در آلمان به دنیا امده و پدرش توسط یکی از خویشاوندان و یکی از اعضای نسل خودشان به قتل رسیده است.

 

 7. Baron Hartwig Zemo

 «بارون هارتویگ زیمو» (Baron Hackett Zemo) خلق شده توسط فابین نیسیزا و تام گرامت که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره 2 از سری کمیک های Thunderbolts Presents Zemo Born Better در ماه می سال ۲۰۰۷ تجربه کرد. هارتوینگ زیمو هفتمین بارون زیمو در خاندان زیمو میباشد. هارتوینگ به مدت ۷ سال و در طی جنگ به عنوان بارون زیمو حضور داشت و پس اینکه در جنگ بیشتر افراد او کشته شدند و تلفات بیشتری نسبت به سپاه دشمن داشتند در طی یک نبرد کشته شد.


 8. Baron Hilliard Zemo

 بارون هیلیارد زیمو 

 «بارون هیلیارد زیمو» (Baron Hilliard Zemo) خلق شده توسط فابین نیسیزا و تام گرامت که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره 2 از سری کمیک های Thunderbolts Presents Zemo Born Better در ماه می سال ۲۰۰۷ تجربه کرد. هیلیارد هشتمین  بارون زیمو و پسر هارتویگ زیمو در خانواده زیمو میباشد که پس از مرگ پدرش قلمرویی که در ان حکمرانی میکردنند به دست او رسید. او با دختری یهودی که خانواده اش بازرگان بودند و به محل قلمروشان خدمت بسیار کردند وارد رابطه عاشقانه شد. مشاوران هیلیارد میترسیدند که خانواده دختر به مرور زمان قدرت و توانایی لازم را برای بدست گرفتن قلمرو به دست بیاورند و بر ان حکمرانی کنند از این رو هیلیارد سعی کرد تا ان دختر یهودی را که اسمش الیزابت بود را مجبور کند تا از کشور برود اما او این را نپذیرفت. پس از نرفتن دختر و خانواده اش از کشور انها به دستان مردان هیلیارد کشته شدند اما الیزابت زنده ماند. هیلیارد نمیدانست که الیزابت زنده مانده و بچه اشان را به همراه خود دارد. هیلیارد بعدها با دختری دیگر ازدواج کرد.

 

 9. Baron Hoffman Zemo

 «بارون هافمن زیمو» (Baron Hoffman Zemo) خلق شده توسط فابین نیسیزا و تام گرامت که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره 4 از سری کمیک های Thunderbolts Presents Zemo Born Better در ماه جولای سال ۲۰۰۷ تجربه کرد. هافمن زیمو نهمین بارون زیمو در خانواده زیمو میباشد. چیزه زیادی از گذشته هافمن زیمو در دسترس نمیباشد ما فقط میدانیم که او یک کلکسیون دار موسیقی و هنر است و زیاد به فکر داخل شدن به سیاست و توسعه دادن قلمرو خود ( زیموها ) نمیباشد.


 

10.  Baron Hobart Zemo

 بارون هوبارت زیمو

«بارون هوبارت زیمو» (Baron Hobart Zemo) خلق شده توسط فابین نیسیزا و تام گرامت که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره 3 از سری کمیک های Thunderbolts Presents Zemo Born Better در ماه ژوئن سال ۲۰۰۷ تجربه کرد. هوبارت زیمو هشتمین بارون زیمو در خانواده زیمو میباشد. او در سال ۱۸۷۹ و در طی یک شورش داخلی کشته شد. در سال قبل و پس از کارهایی که توسط ویلیام پادشاه ان موقع انجام گرفت شورشی در داخل قلمرو صورت گرفت. بارون هلموت زیمو ( ۱۳ امین بارون زیمو ) به ان زمان رفت تا جان او را نجات دهد اما ناکام ماند. بعد از مرگ هوبارت حکومت به پسرش هرمان رسید.

 

11. Baron Herman Zemo

 بارون هرمان زیمو 

 «بارون هرمان زیمو» (Baron Hobart Zemo) خلق شده توسط فابین نیسیزا و تام گرامت که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره 3 از سری کمیک های Thunderbolts Presents Zemo Born Better در ماه ژوئن سال ۲۰۰۷ تجربه کرد.

هرمان زیمو یازدهمین بارون زیمو در خانواده زیمو میباشد. بارون هرمان زیمو یازدهمین بارون زیمو در خانواده زیمو میباشد. او پس از مرگ پدرش و در سال ۱۸۷۹ جکمرانی بر قلمروشان را شروع کرد . پس از مدت زمانی قلمرو داشت به پایین کشیده و نابود میشد بنابراین هرمان به متحدینی نیاز داشت تا او را راهنمایی کنند و باعث شوند که او نقشی در جنگ جهانی اول داشته باشد. در طی جنگ او به خلافکارانی بریتانیایی برای استفاده از گازی مخصوص پول داد. او فردی بسیار خودخواه و مغرور بود و زمانی که داشت مخالفانش را شکنجه میداد و انها را میکشت اصلا به گشنه و نیازمند بودن سربازان و مردمش فکر نمیکرد و به انها توجهی نداشت.

 

12. Baron Heinrich Zemo

 بارون هاينريش زيمو 

«بارون هاینریش زیمو» (Baron Heinrich Zemo) خلق شده توسط استن لی و جک کربی که اولین حضور خود در دنیای کمیک را بصورت فلش بک در شماره ۶ از سری کمیک های اونجرز در ماه  جولای سال ۱۹۶۴ تجربه کرد. هاینریش دوازدهمین بارون زیمو در خانواده زیمو میباشد. او یکی از برجسته ترین دانشمندان دوران نازی است و تا بحال با کاپیتان آمریکا و یارانش در جنگ جهانی دوم مبارزه کرده است. به عنوان یک فرد با استعداد و کسی که از زجر دادن دیگران لذت میبرد بارون هنریک زیمو سلاح های بسیار مخربی را برای ارتش هیتلر ساخته است. زیمو تصمیم گرفت تا نقابی مایل به قرمز و صورتی بپوشد. سر انجام فعالیت های او توجه کاپیتان آمریکا را به خود جلب کرد و در مبارزه بین آنها، کاپیتان آمریکا سپرش را به طرف مخزنی حاوی مواد شیمیایی که زیمو کنارش بود پرتاب کرد. در طی این پرتاب مواد شیمیایی بر روی ماسک و صورت هاینریش ریخت. ان مواد شروع بع جذب شدن و وارد شدن به صورت هاینریش شدند و جلوی او را از برداشتن ماسکش میگرفتند. با اینکه هاینریش  هنوز میتوانست از پشت ان ماسک به خوبی ببیند – بشنود – نفس بکشد و صحبت کند اما دیگر نمیتوانست مانند قبل غذا بخورد زیرا ماسکش دریچه ای برای دهان نداشت پس از طریق تزریق به  درون سیاهرگهایش زنده میماند. او در طی مدتی خوب شد و از یک دانشمند به یک فرمانده تبدیل شد و گروهی از سربازان را در ماموریت ها هدایت میکرد. او خیلی زود در مبارزات و ماموریت ها تبحر پیدا كرد.

 

13. Baron Helmut Zemo

 بارون هلموت زیمو 

  «بارون هلموت زیمو» (Baron Helmut Zemo) خلق شده توسط تونی اسابلا و سال بوسکما که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره ۱۶۸  از سری کمیک های کاپیتان آمریکا در ماه دسامبر سال ۱۹۷۳ تجربه کرد. بارون هلموت زیمو پسر هاینریش زیمو و سیزدهمین بارون زیمو در خانواده زیمو میباشد. هلموت در آلمان متولد شد و از کودکی پدرش این ایده را در ‌ذهنش پرورش داد که تنها نژاد برتر باید بر مردم حکومت کنند. هلموت در اصل یک مهندس است . او پس خواندن گزارش زنده بودن کاپیتان آمریکا خشمگین شد و تصمیم گرفت تا راه پدرش را با استفاده از پول خاندانش و دانشش در علم ادامه دهد و ان را احیا کند. او میخواست از کاپیتان آمریکا بخاطر مرگ پدرش انتقام بگیرد . او بعدها و در طی ماجرایی به درون یک دیگ پر از مواد داغ و شیمیایی افتاد و بخاطر اینکه در آن زمان ماسک بر صورت نداشت این مواد شیمیایی باعث زشت و بد قواره شدن صورت او شدند.  او سال ها بعد با شخصیتی به نام آرنیم زولا متحد شد و یکی از دوستان قدیمی کاپیتان آمریکا را برای انداختن وی به تله و گرفتن انتقام از دزدید.

 
 نویسنده : امیرحسام رنجبر

 Hesam avenger

 All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

 مقالات مرتبط:

10 حقیقت مهمی که درباره «زیمو» (ZEMO) بدانید

معرفی 10 دشمن برتر هاک آی (HAWKEYE)

10 گروه ابرخبیث (SUPERVILLAIN TEAMS) برتر دنیای کمیک

معرفی 10 دشمن برتر کاپیتان آمریکا (CAPTAIN AMERICA)

10 كمیك برتر انتقام جویان (AVENGERS) + لينك دانلود

10 كمیك برتر كاپیتان آمریكا (CAPTAIN AMERICA)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

captain bat
#1 captain bat 1395-02-16 06:50
ببخشید بابت اسپم ولی درسته که میگن وارنر با زک اینا قدر هم به مشکل بر خورده؟؟؟ 8)
رفع اسپم نود و نه درصد همون اخریست چون نه می تونه یه جنگ جو باشه نه یه احمق همون اخریست شک نکنید
نقل قول کردن
TheBLoodynine
#2 TheBLoodynine 1395-02-16 07:10
احتمال زیاد همون اخریه تو فیلم باشه.ممنون از مقاله نمیدونستم اینهمه بارون زیمو داریم
نقل قول کردن
Human Torch
#3 Human Torch 1395-02-16 07:23
thunderbolts present zemo born better. :lol:
منبع اصليت براى نوشتن مقاله بود ،درسته؟
ولى من فقط بارون زيمو ١٢ يعنى بارون هانريش زيمو كه توسط إستادان و نابغه هاى كميك (استن لى و جك كربى)خلق شده را دوست دارم ،انگار اين نفر ١٢ اصل و بقيه كپى هستند! و قدرت نمايى و خباثت هانريش زيمو يك چيز ديگس
خيلى ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن
Goblin King
#4 Goblin King 1395-02-16 12:51
ممنون بابت مقاله. زیمو ایده جالبی داره ولی من همیشه گیج میشم. اقا حسام الان سوال دارم! تو اون کارتون avengers migjtiest heroes, زیمو همونیه که تو جنگ جهانی بود درسته؟
ولی تو کمیک ها این زیمو پسر اون زیموی جنگ جهانیه، درسته؟
نقل قول کردن
Bullseye
#5 Bullseye 1395-02-16 12:52
اقا یک سوال اون بارون زیمویی که تو کمیک اربابان شرارت حضور داشت کدوم یکی از اینا بود؟فک کنم 12 همی بود درسته؟
نقل قول کردن
Sherlockian
#6 Sherlockian 1395-02-16 12:56
به نقل از fair-minded:
ممنون بابت مقاله. زیمو ایده جالبی داره ولی من همیشه گیج میشم. اقا حسام الان سوال دارم! تو اون کارتون avengers migjtiest heroes, زیمو همونیه که تو جنگ جهانی بود درسته؟
ولی تو کمیک ها این زیمو پسر اون زیموی جنگ جهانیه، درسته؟

بارون زیموی اون کارتون تا جایی که دیدم و فهمیدم بارون هاینریش زیمو بود .
بله ۱۳ امین بارون زیمو یعنی بارون هلموت زیمو پسر همین هاینریش زیمو هستش.
نقل قول کردن
Sherlockian
#7 Sherlockian 1395-02-16 12:57
به نقل از Bullseye:
اقا یک سوال اون بارون زیمویی که تو کمیک اربابان شرارت حضور داشت کدوم یکی از اینا بود؟فک کنم 12 همی بود درسته؟

۱۳ امین بود.
بارون هلموت زیمو
نقل قول کردن
Amazing Mokhtar
#8 Amazing Mokhtar 1395-02-16 13:05
ممنون بابت این مقاله عالی
من بارون هاینریش رو بیشتر از هلموت دوست دارم چون خیلی حیله گر تره و همچنین مگه میشه شخصیت هایی که استادان بزرگ کمیک چون استاد لی و استاد کربی رو نپسندید
نقل قول کردن
Hobbit
#9 Hobbit 1395-02-16 13:16
عالی بود
نقل قول کردن
MoRs6
#10 MoRs6 1395-02-16 15:34
واه این همه زیمو :lol: خوب تو جنگه داخلی اگه بخوایم بر اساس زمانش بگیم احتمالا باید 13همی اشه دیگه نه؟ :-?
نقل قول کردن
The Red Spider Skull
#11 The Red Spider Skull 1395-02-16 18:07
زیمو خبیث جالبیه ولی به گرد کفش پای رد اسکال هم نمیرسه
:-*
نقل قول کردن
Aryan The Spider
#12 Aryan The Spider 1395-02-17 00:12
یا پشمک حاج عبدالله! :o
چقدر بارون زیمو ؟!؟!؟! :eek:
نقل قول کردن
Human Torch
#13 Human Torch 1395-02-17 01:03
به نقل از The Red Spider Skull:
زیمو خبیث جالبیه ولی به گرد کفش پای رد اسکال هم نمیرسه
:-*

به نقل از Aryan The Spider:
یا پشمک حاج عبدالله! :o
چقدر بارون زیمو ؟!؟!؟! :eek:

شما با نظراتتون سطح تخصصى سايت رو حدود ٢٠٠ پله به بالاتر بردين
و هر لحظه نظر دادن شما اساتيد برابر است با پيشرفت رنكينگ سايت بر صدم ثانيه
واقعا ممنون به خاطر وقت و انرژى و تأمل و تفكر كه دارين براى سايت خرج ميكنين
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37