100 شخصیت برتر مارول – قسمت دوم

ماکینگ برد مارول

مارول كامیكس به عنوان غول بزرگ صنعت كمیك بوك شخصیت های بسیار زیاد و جذابی دارد كه با اتكا به آنها توانسته صنعت سرگرمی سازی دنیا را فتح كند. در این سلسله مقالات به معرفی 100 شخصیت برتر این شركت میپردازیم.

 

85- كانن بال (Cannonball)

عكس كانن بال (Cannonball)

نام واقعی: ساموئل زاكری گاثری (Samuel Zachary Guthrie)

خلق شده توسط: كریس كلرمانت، باب مكلئود

اولین حضور در عالم كمیك : Marvel Graphic Novel #4: The New Mutants  (سال 1982)

قدرت و توانایی: میتواند به سرعت یك هواپیمای جت و در حالی كه درون یك میدان محافظتی (force field) قرار گرفته پرواز كند (در این حالت هیچ چیزی نمیتواند به او آسیب بزند)

«كانن بال» یك میوتانت (موجودی كه از نظر ژنتیكی جهش یافته است و توانایی های فوق بشری دارد)  است. او بزرگترین فرزند یك خانواده در كنتاكی آمریكاست كه در معادن ذغال سنگ كار میكردند بنابراین یكی از معدود اعضای گروه مردان ایكس است كه در خانواده ای روستایی بزرگ شده. او به همین دلیل به ارزش های سنتی خانواده و سخت كوشی اعتقاد دارد و همواره سعی كرده به عنوان یك ابرقهرمان به آنها كاملا پایبند باشد. برخی از خواهران و برادران او نیز میوتانت هستند و به گروه های مرتبط به مردان ایكس پیوسته اند (مثل خواهرانش Paige یا Melody یا برادرانش به نام های Jay و Jeb). كانن بال از اعضای موسس گروه New Mutants به شمار میرود و در نسخه بعدی این گروه به نام X-Force هم حضور داشته و یكی از رهبران آن بوده است. او معمولا هر وقت عضو مردان ایكس میشود، با برخی از اعضا دچار مشكل و مشاجره میشود. در هر حال او انسانی شریف، خوش اخلاق و مسئولیت پذیر است و توانایی های خوبی در رهبری دارد. او در ضمن خیلی به داستان ها و كتاب های علمی- تخیلی علاقمند است.

مطالب مرتبط:

معرفی شخصیت های نخستین تریلر فیلم "میوتانت های جدید"

 

84- ماجيك (Magik)

عکس magik

نام واقعی: ایلیانا راسپوتین نیكولیواویچ (Illyana Rasputina)

اولین حضو در عالم كمیك: شماره 1 كمیك Giant-Size X-Men   (می 1975)

قدرت و توانایی: ميتواند بين دنياهاي مختلف تله پورت كند، جادو بلد است، زره و شمشيري جادويي دارد.

«ایلیانا»  با نام مستعار «ماجيك» ، خواهر «كلاسوس» است. «كریس كلرمانت» بود كه بعد از مدتی به او اسم و شخصیت داد و باعث شد تا از شخصیت های فرعی كمیك های مردان ایكس شود. در شماره 160 از كمیك Uncanny X-Men او برای مدتی در برزخ دیوها گرفتار شد و لحظات ماندگاری پدید آمد. در هر حال این دختر نوجوان به زودی با «كیتی پراید» دوست شد . ولی سپس معلوم شد دورانی كه در برزخ سپري كرده باعث شده تا به ساحره ای قدرتمند تبدیل شود (ضمن اینكه او نیز مثل برادر خود یك میوتانت بود و میتوانست تله پورت كند) . او به زودی عضو گروه New Mutants شد و دیدیم كه روح لطیف اش دارد كم كم تغییر میكند. پس از وقایع رویداد Inferno ، او به وضعیت سابق خود برگشت و دوباره یك دختر نوجوان شد ولی بعد ویروس Legacy گرفت و به طور غم انگیزی جان داد (ویروس Legacy در عالم مارول استعاره ای است برای ویروس ایدز كه البته فقط میوتانت ها دچارش میشوند)

البته بعدا معلوم شد بخشی از روح او در برزخ باقی مانده و بنابراین توانست دوباره زنده شود . ابتدا حالتی دیو مانند داشت و Darkchylde نامیده میشد ولی به مرور دوباره مثل سابق شد. او هم در رویداد Avengers vs. X-Men به تسخیر نیروی فونیكس درآمد . پس از اینكه آبها از آسیاب افتاد او به گروه جدید ایكس من كه «سایكلاپس» تشكیل داد، پیوست.

مطالب مرتبط:

معرفی 20 شخصیت جادویی – عرفانی – ماورا الطبیعه در کامیک بوک های مارول!

معرفی شخصیت های نخستین تریلر فیلم "میوتانت های جدید"

 

83- بتا ری بیل (Beta Ray Bill)

بتا ري بيل، beta ray bill

نام مستعار: سایمون والترز (Simon Walters)

خلق شده توسط: والت سایمونسون

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 337 كمیك Thor (نوامبر 1983)

قدرت و توانایی: قدرت بدنی و سرعت فرابشری، هر وقت چكش خود را بر دست میگیرد میتواند پرواز كند و روی آب و هوا تاثیر بگذارد.

«بتا ری بیل» یك بیگانه فضایی از نژاد «كوربنایت» (Korbinite) است كه روی او آزمایشاتی انجام شد تا به سایبورگی هیولایی مانند كه صورتش شبیه به اسب است تبدیل شده  و محافظ سیاره خودش باشد. ولی او بر خلاف ظاهرش ، باطنی بسیار شریف و مهربان دارد و یك قهرمان تمام عیار است. او اولین كسی بود كه توانست ثور را در یك مسابقه شكست داده و چكش او (میولنیور)  را از روی زمین بلند كند. بعد از مدتی، «اودین» (پدر ثور)  به او چكش مختص خودش به نام «توفان شكن» (Stormbreaker) را داد و از آن  موقع به یكی از متحدین اصلی ثور بدل گشته.

مطالب مرتبط:

15 سلاح برتر در کمیک های ثور (THOR)

15 نفری که تا به حال چکش ثور را بر دست گرفته اند!

 

82- هاوارد اردكه (Howard the Duck)

هاوارد اردكه  - Howard the Duck

نام واقعی: -

خلق شده توسط: استیو گربر، وال میریك

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 19 كمیك Adventure into Fear (دسامبر 1973)

قدرت و توانایی: استاد هنرهای رزمی موسوم به Quack-Fu (!) ، توانایی های بسیار محدود در تردستی

هاوارد اردكه، یك اردك با خلق و خوی عجیب است كه از دنیای خودش به دنیای ما آمده و در  میان آدم ها گیر افتاده! هاوارد در ضمن یك دوست دختر به نام «بورلی سویتزلر» (Beverly Switzler) دارد. شاید در نگاه اول خیلی بچه گانه به نظر برسد . ظاهرش هم شاید كپی برداری شده از «دانلد داك» باشد ولی او شخصیت منحصر به فردی دارد. در واقع داستان های او حال و هوای خاصی داشت چون حالتی هجو آمیز داشت و خالقش (استیو گربر) از او برای نقل قصه هايی درباره جامعه آمریكا یا نقد شرایط اقتصادی و سیاسی این كشور استفاده میكرد. بعدها مارول با اقای گربر بر سر رایت این شخصیت مشكل پیدا كرد و او هم دو دهه از مخلوق خودش دور بود. پس از رفتن گربر از مارول ما شاهد حضور خیلی كم هاوارد اردكه در كمیك های مارول بودیم ولی دوباره مارول تصمیم گرفته كمیك های اختصاصی او را چاپ كند.

مطالب مرتبط:

15 شخصیت برتر دنیای کمیک که اولش فقط یک شوخی بودند!

40 فیلمی که (احتمالا) نمیدانستید کمیک بوکی هستند – قسمت دوم

 

81- سِنتری (Sentry)

عكس سنتري snetry

نام واقعی: رابرت رینولدز (Robert Reynolds)

خلق شده توسط: پل جنكینز، جی لی، ریك ویچ

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 1 كمیك The Sentry (سپتامبر 2000)

قدرت و توانایی: دارای توان، سرعت و بنیه فرابشری، پرواز میكند، زخم هایش به سرعت خوب میشوند، حواس ارتقا یافته دارد ، اگر به حالت Void دربیاید هر كاری از دستش بر می آید!

او در سال 2000 خلق شد ولی میگن خیلی وقتی تو عالم مارول هست! حالی میگید چه جوری؟ فردی به نام «رابرت رینولدز» که میانسال است و اضافه وزن داره ناگهان یادش میاد که قبلا یه ابرقهرمان بوده به نام  «سنتری» ولی هیچ احدی اینو یادش نمیاد! انگار که یك  نفر عمداً حافظه بشریت رو از وجود چنین شخصیتی پاک کرده! او به «رید ریچاردز» (رهبر "چهار شگفت انگیز") روی میاره و آنها تحقیقات شون رو شروع میکنند و میفهمند سنتری  یك  دشمن اصلی داشته به نام.  Void این شخصیت پلید در حقیقت نیمه پنهان خود سنتری  بوده و اونقدر خبیث و نیرومند بوده که امكان داشت تمام عالم رو نابود کنه. بنابراین رید ریچاردز ذهن همه دنیا رو از وجود او پاک کرده. یعنی هیچ کس یادش نمیاد که ایشون قبلا در عالم مارول وجود داشته !!!!  در هر حال سنتری الان دوباره حافظه اش رو به دست آورده . او نیروهای زیادی داره و به نوعی سوپرمن ماروله. او عضو گروه New Avengers بوده . در ضمن او یك بار  «كارنیج» (دشمن مرد عنكبوتی) از وسط به دو نیم تقسیم  كرد و كشتش! (عكسش اینجاست).

مطالب مرتبط:

کمیک انتقام جویان جدید (NEW AVENGERS) ترجمه شد + لینک دانلود

5 چیزی که همیشه در كمیك های کارنیج یافت میشود!

 

80- تَسك مستر (Taskmaster)

تسك مستر - taskmaster

نام واقعی: آنتونی مسترز (Anthony  Masters)

خلق شده توسط: دیوید میكلینی، جورچ پرز

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 195 كمیك Avengers (می 1980)

قدرت و توانایی: او یك ورزشكار ماهر است، با هنرهای رزمی آشناست، شمشیرباز است، تیرانداز ماهری است، رفلكس های سریعی دارد، میتواند صدای دیگران را تقلید كند.

نكته منحصر به فرد درباره «تسک مستر» این است که میتونه از روی فنون و ضربات دیگران تقلید کنه و ضد حمله بزنه!  او معمولا به صورت شخصیتی به تصویر كشیده میشد كه از جانب سازمان های پلید استخدام میشد تا ماموریتی را برایشان انجام دهد. درسته كه گاهی كارهای خوب هم انجام داده و بیشتر به عنوان یك "ضدقهرمان" به تصویر كشیده شده ولی به پول بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت میدهد. در سال 2011 معلوم شد كه در واقع یك مامور "شیلد" بوده و در تمام این مدت توسط «نیك فیوری» ماموریت داشته از دنیای خلافكاران اطلاعات جمع كند. در مجموع یکی از ویلن های محبوب هواداران مارول است که قدرت های جالبی دارد. سپر و شمشیر هم داره و با اون شنل و ماسک باحالش کاملا خودنمایی میکنه ولی چرا او را به عنوان یکی از دشمنان اصلی گروه اونجرز معرفی میکنند؟ چون بارها با اعضای مختلف این گروه جنگیده . اما مهم تر از همه اینه که او یک آکادمی تاسیس کرده که در آن به خیلی از مزدوران و آدم کش ها آموزش میده! پس خیلی از کسانی که گروه اونجرز هر روز باهاشون مبارزه میکنند دست پروده او هستند!

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید درباره «تسک مستر» (TASKMASTER) بدانید

معرفی 10 دشمن برتر کاپیتان آمریکا (CAPTAIN AMERICA)

 

79- واندرمَن (Wonder Man)

واندر من - wonderman

نام واقعی: سایمون ویلیامز (Simon Williams)

خلق شده توسط: استن لی، جك كربی، دان هك

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 9 كمیك Avengers (اكتبر 1964)

قدرت و توانایی: به انرژی یونی (Ionic) مجهز است، پرواز میكنه و  نسبت به ضربات حریف تقریبا آسیب ناپذیر است.

«سایمون ویلیامز» گذشته پر افت و خیز و پیچیده ای دارد. او وارث شركت و كارخانه پدر ثروتمند خود بود ولی به مرور درآمد شركت اش كم شد و او به توصیه برادرش دست به اختلاس زد ولی گیر افتاد و به زندان رفت (برادرش بعدها به شخصیت خبیثی به نام Grim Reaper تبدیل شد). سایمون تمام بدبختی های خود را گردن رقیب خودش یعنی «تونی استارك» انداخت. سپس به پیشنهاد «بارون زیمو»  (از دشمنان كاپیتان آمریكا) به آزمایشی تن داد كه او را با انرژی یونی تركیب كرد و به نیروهای عظیمی دست یافت. سپس زیمو او را فرستاد تا عضو اونجرز شود و از آنها اطلاعات مخفیانه كسب كند ولی در آخرین لحظه آدم خوبی شد و به زیمو پشت كرد. او جان خودش را از دست داد ولی دوباره زنده شد و از آن به بعد یكی از اعضای اونجرز بوده است. البته او علیه اونجرز  هم شده و گروهی به نام Revengers شكل داد كه اعضایش اعتقاد داشتند تعداد زیاد قهرمانان كشته شده و منازعات متعددی كه در جهان وجود دارد نشان میدهد كه اونجرز از كارآیی لازم برخوردار نیست.

مطالب مرتبط:

معرفی 40 عضو برتر گروه انتقام جویان در دنیای کمیک – قسمت اول

75 لحظه ماندگار در كمیك های مارول – قسمت سوم

 

78- كیبل (Cable)

كيبل - cable - مردان ايكس

نام واقعی: نیتان سامرز (Nathan Summers)

خلق شده توسط: لوئی سایمنسون، راب لیفیلد

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 201 كمیك Uncanny X-men (ژانویه 1986)

قدرت و توانایی: تله پاتی، جابجایی اجسام با ذهن، تكنوپاتی (توانایی برقراری ارتباط با تكنولوژی) 

«كیبل» با نام واقعی نیتان سامرز (Nathan Summers)،  پسر رهبر معروف گروه مردان ایکس یعنی «اسكات سامرز» (سایكلاپس) و كلون «جین گری» بود. او خودش هم یک میوتانت نیرومند است و میتواند تله پاتی، جابجایی اجسام با ذهن و تكنوپاتی (توانایی برقراری ارتباط با تكنولوژی) انجام دهد. در دوران نوزادی توسط «اپوکالیپس» (از دشمنان اصلی مردان ایکس که اینجا معرفی شده است) اسیر و به ویروسی Techno-Organic  مبتلا شد كه درمانش فقط در آینده موجود بود. بنابراین براي آنكه جانش نجات پیدا كند، پدرش او را به آینده دور فرستاد ( او در آینده به رهبر نیرومند شورشیانی تبدیل شد كه با «اپوكالیپس» پلید میجنگیدند). در هر حال این ویروس باعث شد تا او یک دست و چشم ماشینی داشته باشه و به یک سایبورگ تبدیل بشه. سپس كیبل به گذشته سفر كرد تا با اپوكالپیس بجنگد. پس از اینكه اپوكالیپس ظاهرا شكست خورد، كیبل مدتی را هم با «ددپول» بود. او به عنوان محافظ و پدر معنوی میوتانت جدیدی به نام Hope فعالیت میكرد و اجازه نمیداد دیگران بهش آسیب برسانند (گفته میشه Hope قراره در اینده نژاد میوتانت ها را از نو آغاز كنه) . وقتی Hope بزرگتر شد، كیبل او را نزد مردان ایكس سپرد ولی در اقدامی فداكارانه جانش خودش را برای نجات او فدا كرد و كشته شد. البته معلومه که الان دوباره زنده شده!

مطالب مرتبط:

بدترین پدرهای دنیای كمیك بوك

10 سایبورگ (CYBORG) برتر در دنیای کمیک

 

77- جوبیلی (Jubilee)

جوبیلی ایکس من

نام واقعی: جوبیلیشن لی (Jubilation  Lee)

خلق شده توسط: كریس كلرمانت، مارك سیلوستری

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 244 كمیك Uncanny X-men (می 1989)

قدرت و توانایی: میتواند انرژی های كم خطر و پرنور از دستان خود ساطع كند كه به ترقه و فشفشه شباهت دارند(!)، میتواند اشیا را به حالت منفجره دربیاورد، میتواند خودش را از دید و ذهن ذهن خوان (telepath) ها مخفی كند.

«جوبیلی» یك میوتانت نوجوان و عضو گروه مردان ایكس است. او جوان ترین عضو گروه مردان ایكس در دهه 90 میلادی بود و گاهی هم به عنوان دستیار «ولورین» فعالیت میكرد. رابطه پدر و دختری او با ولورین از نقاط قوت كمیك بوك های مردان ایكس در دهه 90 میلادی بود.  جوبیلی نیروهای چندانی نداشت ولی در میان هواداران محبوبیت داشت چون سرشار از امید و شور و نشاط جوانی بود. او در نهایت عوض گروه Generation X شد (اعضای این گروه هم مثل خودش كم س و سال بودند) . او چند وقت پیش قدرت هایش را از دست داد ولی برای مدتی نسبتا طولانی به نیروهای خون آشام ها  دست یافت!

مطالب مرتبط:

10 كمیك برتر افراد ایكس (X-MEN)

بی مصرف ترین ابرقهرمانان کمیک بوکی!

  

76- جاگرنات (Juggernaut)

جاگرنات  Juggernaut

نام واقعی: كین ماركو (Cain Marko)

خلق شده توسط: استن لی، جك كربی

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 12 كمیك X-men (جولای 1965)

قدرت و توانایی: توان و طاقت فوق بسیار زیاد، قادر است انرژی محافظ در اطراف خودش ایجاد كند، وقتی به حركت در می آید نمیتوان متوقف اش كرد، به خاطر كلاه خودی كه بر سر دارد نمیتوان روی ذهنش تاثیر گذاشت.

«جاگرنات» برادر ناتنی «چارلز اگزاویر» (موسس و رهبر گروه مردان ایكس) است و از سالهای خیلی دور دشمن او و مردان ایكس بوده. چون ولی بچه بود حس میكرد پدر بیشتر به چارلز توجه میكند.  نكته جالب درباره او این است كه درسته كه دشمن خونی مردان ایكس محسوب میشه ولی یك میوتانت نیست و نیروهایش را از یك وسیله مرموز و شیطانی  به نام Cyttorak دریافت كرده! در حقیقت او وقتی در كشور كره بود وارد یك معبد باستانی شد و در آنجا جواهری یافت كه روی آن یك ورد نوشته شده بود. او با خواندن این ورد به نیروهای Cyttorak دست یافت. البته این نیروها چندی پیش به «كلاسوس» (از اعضای مردان ایكس) منتقل شد ولی دوباره به خود جاگرنات برگشته. لازم به ذكره كه جاگرنات در برخی موارد به یكی از اعضای قابل اعتماد مردان ایكس تبدیل شده و نقش یك قهرمان را بازی كرده است. نبرد تاریخی او با مرد عنكبوتی هم هرگز از یاد علاقمندان به كمیك نخواهد رفت (برای خواندن این كمیك اینجا را كلیك كنید)

مطالب مرتبط:

داستان "هیچ چیز نمیتواند جلوی جاگرنات را بگیرد" ترجمه شد! + لینک دانلود

10 شخصیت کمیک بوکی که برادر خبیث دارند!

رتبه بندی قوی ترین ابرشرورهای مارول

10 مبارزه برتر مرد عنكبوتی در دنیای كمیك – قسمت دوم

معرفی 10 دشمن برتر گروه افراد ایكس (X-MEN)

 

75- ماكینگ برد (Mockingbird)

ماکینگ برد مارول

نام واقعی: بابی مورس (Bobbi Morse)

خلق شده توسط: لین وین، نیل آدامز

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 12 كمیك Astonishing Tales (ژوئن 1972)

قدرت و توانایی: توانایی بدنی بالا، دارای مهارت در ژیمناستیك، مبارزه تن به تن و استفاده از سلاح های مختلف.

«بابی مورس» یكی از اعضای شاخص سازمان "شیلد" است كه اولش دستیار قهرمانی به نام Ka-Zar شد و برای خودش اسم و رسمی بهم زد. ولی خیلی زود عضو اونجرز و دلباخته شخصیتی به نام «هاكای» شد (و در نهایت با او ازدواج كرد). او هم درست مثل هاكای توانایی فوق بشری ندارد و فقط به آمادگی جسمانی بالا، فنون رزمی و ذهن آماده خودش تكیه میكند. او یكی از انتقام جویانی بود كه به كالیفرنیا رفت تا گروه West Coast Avengers را تشكیل دهد . ماكينگ برد تا موقع مرگ با این گروه بود ولی معلوم شد نمرده بوده . در واقع «اسكرال» ها (كه یك نژاد بیگانه متخاصم هستند كه میتوانند خودشان را به شكل دیگران دربیاورند) او را ربوده بودند و بدلی به جایش فرستاده بودند تا به گروه  اونجرز نفوذ كند. او اكنون دوباره به كره زمین برگشته و سعی میكند خودش را با شرایط جدید وقف دهد و حرفه ابرقهرماین خودش را ادامه دهد . در ضمن او دیگر معشوقه هاكای نیست و ازش جدا شده است. در سری جدید کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز که در آن پیتر پارکر پولدار شده بود، دیدیم که ماکینگ برد به عنوان نماینده و رابط سازمان "شیلد" در صنایع پارکر با اسپایدرمن همکاری میکنه. رفته رفته رابطه بین اونا گرم تر شد و مثلا پیتر برای او لباس جدید ساخت و یا با هم همکاری کردند تا در داستان "هویت آزبورن" جلوی نقشه «نورمن آزبورن» را در کشور "سیمکاریا" را بگیرند. بعد از اینکه پیتر شرکت خودش ("صنایع پارکر") را تعطیل کرد تا به دست هایدرا و دکتر اختاپوس نیفته، ماکینگ برد هویت مخفی او را فهمید و چون پیتر دوباره آس و پاس شده بود بهش اجازه داد در آپارتمانش بمونه.  سپس رابطه رومانتیک بین آنها برقرار شد و با هم شبها میرفتند تا با جنایتکاران مقابله کنند. اما یک بار وقتی داشتند باهم از کشوری دیگر برمیگشتند و در هواپیما با هم تنها بودند، متوجه شدند که هیچ نقطه مشترکی با هم ندارند!

مطالب مرتبط:

تمام عشق های پیتر پاركر!

10 حقیقت مهمی که باید درباره هاک آی (HAWKEYE) بدانید

 

74- كَنگ (Kang)

كنگ فاتح - kang

نام واقعی: ناتالین ریچاردز (Nathaniel Richards)

خلق شده توسط: استن لی، جك كربی

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 8 كمیك Avengers (سپتامبر 1964)

قدرت و توانایی: عالم به تمام علوم بشری، مقاوم در برابر تشعشعات مختلف،  مجهز به سیستم سفر در زمان، مجهز به زرهی كه قدرت، بنیه و سرعت  جسمانی را به شدت افزایش میدهد، در اطرافش انرژی محافظ ایجاد میكند، و اشعه های نیرومند شلیك میكند .

درسته كه این شخصیت نام های مختلفی داشته و حتی در برخی دوره ها و زمان های مختلف یك قهرمان بوده ولی اكثرا به عنوان «كنگ/کانگ فاتح» (Kang the Conqueror) شناخته میشود. او یك جنگ سالار است كه از یك كره زمین موازی آمده و در طول زمان سفر میكند. كنگ از دشمنان بسیار قدیمی و خطرناك اونجرز است و از همان ابتدای تاسیس این گروه با آنها به اشكال مختلف دشمنی داشته است. او عناوین مختلفی همچون Scarlet Centurion، Rama-Tut، Victor Timely,، Iron Lad و یا Immortus داشته ولی هدفش همیشه یك چیز بوده: یافتن، نابود كردن و فتح بزرگترین جنگجویان و تمدن های تاریخ بشریت. با وجود اینكه به راحتی میتواند از طریق سفرهای زمانی، اونجرز را شكست دهد ولی به خاطر اصولی كه به آنها پایبند است ترجیح میدهد با استفاده از استراتژی بر آنها پیروز شود. البته كنگ در  چند مورد به متحدی برای اونجرز تبدیل شده و مثلا سعی كرد به آنها كمك كند علیه نسخه آینده خود به نام Immortus پیروز شوند.

مطالب مرتبط:

15 حقیقت مهمی که باید درباره «کانگ فاتح»بدانید

معرفی 10 دشمن برتر "انتقام جویان"

 

73- بلك بولت (Black Bolt)

بلك بولت - black bolt

نام واقعی: بلكاگار بولتاگون (Blackagar Boltagon)

خلق شده توسط: استن لی، جك كربی

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 45 كمیك Fantastic Four (دسامبر 1965)

قدرت و توانایی: پرواز كردن، صدای مخرب مافوق صوت، توانایی تغییر ساختار مولوكولی

«بلك بولت» رهبر گروه "نا انسان ها" (Black Bolt) و حاكم شهر آنها به نام «اتیلان»  است (نا انسان ها نژادی از موجوداتی هستند كه به خاطر دستكاری های  ژنتیكی نیروهای  فوق بشری دارند ) . قدرت بلك بولت در صدای او نهفته است . گفته میشود كه اگر كوچك ترین حرفی از دهانش خارج شود باعث  تولید موجی میشود كه میتواند شهرهای بزرگ را با خاك یكسان كند! به همین دلیل تعالیم سختی دیده تا هرگز  حرفی بر زبان نیاورد (حتی موقع خواب) به همین دلیل او همیشه صامت است و برای برقراری ارتباط با دیگران از زبان اشاره كمك میگیرد. البته یك جور آنتن روی سر او وجود دارد كه باعث میشود بتواند از صدای خود به شیوه ای كه كمتر مخرب است، استفاده كند.  او شوهر یكی دیگر از نا انسان های مهم به نام «مدوسا» است و اكثر اوقات باید با دسیسه های برادر خبیث خود به نام «ماكسیموس» بجنگد.

مطالب مرتبط:

همه چیز درباره كمیك های "غیر انسان ها" (INHUMANS)

 

72- گربه سیاه (Black Cat)

عکس فلیشا هاردی

نام واقعی: فلیشیا هاردی (Felicia Hardy)

 خلق شده توسط: مارو ولف من، كیث پولارد

اولین حضور در عالم كمیك:   شماره 194 كمیك مرد عنكبوتی شگفت انگیز (جولای 1979)

قدرت و توانایی: ابتدا گربه سیاه توانایی فوق بشری نداشت و به همین دلیل مرد عنكبوتی دوست نداشت دستیارش بشه. بنابراین گربه سیاه نزد «كینگ پین» رفت و او هم با انجام آزمایشاتی به او قدرت "بدشانسی" داد. یعنی میتونست كاری كنه تا برای حریفانش اتفاقات ناخوشایند رخ بده! ولی بعد از مدتی فلیشیا فهمید كه این نیرو میتونه حتی روی دوستان صمیمی اش نیز اثر بدی بزاره. بنابراین مجبور شد نزد «دكتر استرنج» بره و او هم با جادو توانست این نیرو را ازش بگیره. ولی در عوض به طور مقطعی گربه سیاه دارای نیروهای گربه مانند مثل توانایی دید در شب، چنگال های واقعی در دست و پا و ... شد. البته در نهایت دوباره نیروهای "بدشانسی" او برگشت. در ضمن گربه سیاه از «مخترع مخوف» دستگاه هایی گرفته كه باعث میشه سرعت و چالاكی فوق بشری پیدا كنه. ضمن اینكه لباس او هم دستكش هایی داره كه پنجه های فلزی تیز و برنده ای به آن وصل میشه او در ضمن چنگكی مثل چنگك های بتمن داره كه باهاش میتونه در سطح شهر تاب بخوره.

«فلیشیا هاردی» (Felicia Hardy) ملقب یه «گربه سیاه»  از نظر فیزیكی در شرایط بسیار عالی قرار دارد . قدرت بدنی ، مقاومت در برابر سختی ، چابكی و ... او همچنین در هنرهای رزمی مهارت زیادی دارد . مهارت های سرقت او نیز بی نظیر است .  او همچنین از یك طناب برای تاب خوردن و مبارزه استفاده می كند.  او و اسپایدرمن بارها و بارها با یكدیگر متحد شده اند و حتی در مقطعی نسبتاً طولانی  علاقه رومانتیك  هم میان آنها شكل گرفت.

  منتهی دو مشكل باعث شد كه تا این رابطه دوام و عمق  نداشته باشد: 1- علاقه گربه سیاه به سرقت جواهرات و انجام اعمال خلاف قانون  كه اسپایدرمن آنها را تایید نمیكرد 2- عدم علاقه گربه سیاه به پیتر پاركر! به عبارتی دیگر، او میگفت كه عاشق اسپایدرمن است نه پیتر پاركری كه یك زندگی یكنواخت و معمولی دارد!  در هر حال، اتحاد ميان آنها زبانزد خاص و عام بود و گربه سياه با وجود آنكه اغلب اوقات فاقد نيروهاي فوق بشري بود، اما به اسپايدرمن كمك ميكرد تا با دشمنانش بجنگد. متاسفانه پس از بازگشت پیتر پارکر به جسم و روح خودش نیز همچنان گربه سیاه اصرار داشت دشمن مرد عنکبوتی باشد. در این دوران گربه سیاه به یکی از خلافکاران بزرگ شهر تبدیل شده بود! اما در داستان "شکار شده" که به طور کامل در اینجا ترجمه شده است، او بار دیگر به متحد مرد عنکبوتی/پیتر پارکر تبدیل شد.

مطالب مرتبط:

10 حقیقت بسیار مهمی که باید درباره "گربه سیاه" (BLACK CAT) بدانید

رتبه بندی اقتباس های گربه سیاه در دنیای سینما، انیمیشن و بازی

شماره آخر از سری جدید کمیک بوک های "گربه سیاه" ترجمه شد + لینک دانلود

نسخه های عجیب و غریب از گربه سیاه در دنیای کمیک!

لحظات ماندگار در كمیك‌‌های مرد عنکبوتی: اسپایدرمن بازوان «دکتر اختاپوس» را جدا میکند!

 

71- كوئیك سیلور (Quicksilver)

كوئیك سیلور (Quicksilver)

نام واقعی: پیترو ماكسیموف (Pietro Maximoff)

خلق شده توسط: استن لی، جك كربی

اولین حضور در عالم كمیك: شماره 4 كمیك X-men (مارس 1964)

قدرت و توانایی: سرعت و رفلكس های فوق بشری، چابكی و استقامت بالا، بنیه قوی، متابولیسم سریع، توانایی ایجاد توفان و گردباد

«كوئیك سیلور» برادر «اسكارلت ویچ» و یك میوتانت بود و از ابتدا با توانایی های فوق بشری متولد شد. گفته میشد او و خواهرش فرزندان «مگنتو» (دشمن شماره مردان ایكس) هستند و به همین دلیل دشمن مردان ایكس بودند ولی بعدا عضو این گروه شدند. او معمولا سعی میكرد كه از سایه میراث شوم پدرش فرار كند. البته كوئیك سیلور را یكی از اعضای مهم Avengers هم میدانند چون در كمیك ها و داستان های مهمی از این گروه ظاهر شده است. نكته مهم درباره او این است كه گاهی بیش از حد به خاندان خودش وفاداری نشان میدهد و همین باعث شده تا از شخصیت پردازی چند لایه ای برخوردار شود (مثل داستان مهم "خاندان مگنتو" /House of M) ولی در هر حال كوئیك سیلور همواره سعی میكنه كاری كه درست هست را انجام بده. نكته مهم دیگر درباره او این است که تا سالها همگان مگنتو را پدر او  میدانستند تا اینكه سال 2015 معلوم شد او و خواهرش اصلا جهش یافته نیستند و همه چیز زیر سر «تکامل دهنده عالی» (High Evolutionary)   بوده است! در واقع آنها در کودکی به دست جناب «تکامل دهنده عالی» ربوده شدند و او از آنها برای آزمایشات ژنتیکی خودش استفاده کرد و کروموزوم های آنها را دستکاری کرد تا به قدرت های حال حاضر خود دست پیدا کنند. البته این نکته هم لازمه که بگیم آن موقع مارول و فاکس سر رایت سینمایی شخصیت های اسکارلت ویچ و کوئیک سیلور با هم درگیر بودند و گفته میشه مارول عمدا تصمیم گرفت آنها در دنیای کمیک جهش یافته نباشند تا بتونه از آنها در فیلم های "انتقام جویان" استفاده کنه! 

مطالب مرتبط:

 10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

رتبه بندی سریع ترین ابرقهرمانان دنیای کمیک

رویداد "خاندان ام" (HOUSE OF M) ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

15 حقیقت مهمی که باید درمورد اسکارلت ویچ (واندا ماکسیموف) بدانید

 

نويسنده: مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2015

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

100 شخصیت برتر مارول – قسمت اول

100 شخصیت برتر مارول – قسمت دوم

100 شخصیت برتر مارول – قسمت سوم

100 شخصیت برتر مارول – قسمت چهارم

100 شخصیت برتر مارول – قسمت پنجم

100 شخصیت برتر مارول – قسمت ششم

100 شخصیت برتر مارول – قسمت هفتم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

علی قدیانی
#1 علی قدیانی 1394-10-02 15:44
ایول من با taskmaster حال میکنم!
راستی تو یه یه قسمت از اسپایدرمن آلتیمیت که با ددپول میجنگه اسپایدی به ددپول میگفته که ((تو به همون پستی تاسک مستر هستی)) شاید چون که هردوشون پولکی بدون گفته!
نقل قول کردن
2m-had
#2 2m-had 1394-10-02 16:16
عجب مقاله كاملي بود!
اه ديگه چه قدر بايد از اين جمله بالا استفاده كنم؟ :sigh:
شخصيت هاي مورد علاقم تو اين مقاله افرادي بودند به نام:
اولويت بندي ميكنم:
1-كوئيك سيلور(چون عاشق سرعت همچنين نمايندش تو ديسي ام)
2-هاوارد اردكه(اين يكيو واقعا نمي دونم چرا دوسش دارم؟! :-* )
3-گربه سياه(چون عاشق داستان هاي مرد عنكبوتيم!)
5-مجيك(اين يكي هم مثل هاوارد اردكه جذبه خاصي داره! :lol: )
دوستان توجه داشته باشن كه هاوارد اردكه با كل فانتزي بودنش،رتبش از وار ماشين بيشتره كه اين يه امتياز محسوب ميشه!
تازه با اين همه شخصيت بيش با افتاده ميشه كلي فيلم و سريال ساخت و اونا رو تو فاز چهار فيلم هاي مارول قرار داد!
راستي اگه دقت ميكردين گزينه 4 اي نداريم! :D (اينو الان فهميدم!)
4-سنتريرو تو اين رتبه انتخاب ميكنم چون از نظرم وِِويد ميتونه بتانسيل اين شخصيتو بالا ببره!!!
نقل قول کردن
Si@Vash
#3 Si@Vash 1394-10-02 16:44
مقاله واقعا عالی بود خسته نباشید.
من از بین شخصیت های این قسمت بلک بولت رو اول از همه بیشتر دوست دارم.این خودکنترلیش شده یک نماد(چیزی که مدوسا تو شماره اول ران جدید کمیک Uncanny inhumans بهش اشاره کرد!) و بعد از اون ماکینگ برد.اتفاقا همین الان داشتم برا بار صدم شماره 8 کمیک هاکای مت فرکشن و میخوندم تو اون هم حضور داشت!
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#4 j.jonah jameson 1394-10-02 16:49
راجب بتا ریبل و هاوارد اردکه زیاد شنیده بودم و از هر 2 این ها هم خوشم میاد شخصیت های جذابی هستند!
کیبل فامیلیش رو میدونستم و خیلی هم با فامیلی اسکات سامرز مقایسه اش کردم ولی اصلا فکرش رو هم نمیکردم که کیبل پسر اسکات باشه ! :-*
از خوبی های دیدن کارتون Ultimate Spider-Man آشنا شدن با تاسک مستر بود ! (شاید بگم چنیدن بار دیدمش)
با Black Cat هم با توجه به مقاله مخصوص اش آشنایی کامل دارم .
ممونم جناب ترابی !
نقل قول کردن
Omid.J
#5 Omid.J 1394-10-02 17:01
حالا که بحث جوبیلی شد، چقدر خوبه که قراره تو فیلم جدید باشه. کلا از میوتانت‌های محبوب منه.

ببخشید، بی‌ربطه ولی باید بگم:
من دیشب فیلم جدید استار وارز رو دیدم، فوق‌العاده بود.
(البته کیفیتش افتضاح بود ولی نتونستم برای کیفیت خوب صبر کنم)
چیزی نمي‌گم اسپویل نشین ولی واقعا بعضی صحنه‌هاش شوکه کننده بود. بعضیاشم به شدت احساسی بود.
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1394-10-02 17:17
به نقل از Omid.J:

ببخشید، بی‌ربطه ولی باید بگم:
من دیشب فیلم جدید استار وارز رو دیدم، فوق‌العاده بود.
(البته کیفیتش افتضاح بود ولی نتونستم برای کیفیت خوب صبر کنم)
چیزی نمي‌گم اسپویل نشین ولی واقعا بعضی صحنه‌هاش شوکه کننده بود. بعضیاشم به شدت احساسی بود.

شما بگی خوبه پس حتما خوبه
منم به شدت منتظرم تا ببینمش البته با کیفیت خوب
الانم چند روزه دارم سعی میکنم از اسپویلرهاش دوری کنم ولی حدس میزنم کی تو فیلم میمیره :-*
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1394-10-02 17:21
2#:
معلومه هاوارد اردکه رتبه اش از وار ماشین بهتره
اگه کمیک های هاوارد اردکه دهه 70 میلادی رو بخونید میفهمید چقدر شگفت انگیز و عمیق هستن
وار ماشین تو عالم کمیک شخصیت خاصی نیست. ولی چون تو فیلم های مارول بوده شناخته شده تره
منم که بارها گفتم، ملاک انتخاب و رتبه بندی من عالم کمیکه، نه سینما!
نقل قول کردن
Ice Man
#8 Ice Man 1394-10-02 17:34
83-بتا ری بیل: شخصیت جالبیه
82-هاوارد اردکه: بامزست
81-کیبل : از این دیگه خیلی خوشم میاد ، خیلی خوبه ، خیلی حرف نداره ؛ اولین بار تو بازی ددپول دیدمش ، بعد تو کمیک
79-تاسک مستر: این وقتی بده عالیه اما خوبیت بهش نمیاد
76-جاگرنات : جاگرنات میشناختم ، جریان برادر ناتنی چارلزم میدونستم ، اما نمیدونستم این همونه
73-بلک بولت : من همیشه هم از لباس بلک بولت هم خودش خوشم میاد
72-بلک کت : اینم بنظرم خیلی شخصیت کاملیه ، خلاصه از بین اونایی که گربن این بهترینشونه
71-کوئیک سیلور : مارول تونست با وجود فلش ، یه شخصیت سریعه متفاوت و محبوب خلق کنه ، با وجود فلش ، کاملا کوئیک سیلور عالیه یا شاید حتی بهتره
بعضیاشونم که نگفتم ، راجب اونا هیچ نظری ندارم
لیستم که عالیه
نقل قول کردن
Victor
#9 Victor 1394-10-02 18:59
مرسی استاد مثل همیشه خیلی زیبا کار شده بود
لیست خیلی خوبیه ولی بشخصه من انتظار داشتم رتبه بعضی کاراکترا بهتره و یا بدتر باشه
مثلا شخصیت کیبل که خیلی هم دوستش دارم بنظرم نباید رتبه اش پایین تر از امثال سنتری و یا جوییلی باشه
برای رتبه شخصیت کنگ هم باید با نگاه به لیستای بعدی قضاوت کرد
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1394-10-02 19:05
#9:
متوجه ام علی اقا
ولی cable رو اگر کمیک های دهه 90 اش رو بخونی دقیقا یه شخصیت توخالیه. البته الان بهتر شده ولی اون موقع از اون شخصیت های پر زرق و برق بود که اسلحه بزرگ دستشون بود و اصطلاحا بهشون gun toting میگن (بیشاپ هم اینجوریه) cable یکی از سردمداران دوران تقلید مارول از سبک اغراق امیز و توخالی image بود
مطمین باشید من کلی روی رتبه بندی کار کردم و نهایت سعی خودم را کردم تا پتانسیل شخصیت ها در اینکه چقدر میشه از روشون داستان گیرا نوشت را اولویت اصلی خودم قرار بدم، نه ظاهر خفن یا شهرت انها به خاطر حضور در عالم سینما، تلویزیون یا گیم
نقل قول کردن
Victor
#11 Victor 1394-10-02 19:38
#10
بله میدونم
کیبل بعدا وقتی که پای مبارزه با آپوکالیپسش باز شد شخصیت مهمی شد اون ماجرای خلقش بدست میستیر سینیستر برای مقابله با آپوکالیپس و اینا
البته باز هم فکر نمیکنم جوییلی یا سنتری اندازه کیبل داستان مهم داشته باشن با این حال این نظر شخصیه منه
ولی استاد همونطور که میدونید اون ظاهر پر زرق و برق و ایناش تو کمیک ها توضیح داده شده و اینکه صرفا برای مقابله با آپوکلیپس ساخته شده پس مطمئنا باید یه چیز خفن باشه
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1394-10-02 19:43
#11:
مسله اینه که داستان مهم داشتن ملاک برتر بودن نیست. جوبیلی هم درسته نقش مهمی در داستان گنده نداشته ولی dynamic ای که با ولورین تو کمیک ها داشت خیلی جذاب بوده. همین که شما بتونی جنبه انسانی ولورین رو بریزی بیرون و باعث بشی ظهور کنه، نشون دهنده قوت شخصیتت هستش
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1394-10-02 19:46
سنتری هم پیچیدگی شخصیتی جالبی داره. تقابلی که با نیمه تاریک خودش داره ازش شخصیت جالبی ساخته. من از پارادوکس او خوشم میاد: ظاهر و قدرت های خدا گونه و شکست ناپذیر ولی باطن و ذهن شکننده
نقل قول کردن
Victor
#14 Victor 1394-10-02 19:49
ادم وقتی این مقاله رو که میخونه باز یاد یکی دوتا از قربانی های بیشمار فیلم ایکس من میفته
شخصیت جاگرنات یکی از این شخصیت هاست که به مضحکترین شکل ممکن اقتباس شد
همیشه گفتم بازم میگم فیلم های ایکس من اکثرا فقط 30 درصد تهفه لازمرو میدن
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#15 Samwel Tarly 1394-10-02 19:49
گربه سیاه واقعا کاراکتر مهمیه و حضورش در کنار مردعنکبوتی همیشه جالبه و اون شیطنت های خاصی داره و همیشه از این حرکات پیتر طفره(متل اون داستان اسپایدرمن و هیومن تورچ که هیومن تورچ به فیلیشیا کمک کرد که از اون قسمت دزدی کنن اما دزدی هم نبود)
با اینکه من چیز زیادی از کنگ نمی دونم اما از شخصیتش خوشم میاد و امیدوارم که تو فاز 3 فیلم های مارول حضور داشته باشه
از اینکه دیدم کوییک سیلور یک میوتنته خیلی تعجب کردم چون اونوقت عضو استدیو فاکس میشد اما حیف شد که تو اونجرز 2 مرد چون خیلی باحال بود مخصوصا کلکلش با هاکای
نقل قول کردن
Victor
#16 Victor 1394-10-02 20:01
#12
درسته
ولی همونطور که گفتم این نظر شخصیه منه
از رابطه کیبل و هوپ هم خیلی خوشم میاد اون کاور مرگ کیبل هم عالی بود
نقل قول کردن
Victor
#17 Victor 1394-10-02 20:04
به نقل از mtm:
#11:
مسله اینه که داستان مهم داشتن ملاک برتر بودن نیست. جوبیلی هم درسته نقش مهمی در داستان گنده نداشته ولی dynamic ای که با ولورین تو کمیک ها داشت خیلی جذاب بوده. همین که شما بتونی جنبه انسانی ولورین رو بریزی بیرون و باعث بشی ظهور کنه، نشون دهنده قوت شخصیتت هستش

ولی استاد دقت کردین که تو فیلم های ایکس من برعکس کمیک بوک ها عمل میکنند؟
یعنی من از الان مطمئنم جوییلی تو فیلم های ایکس من اینطوری که گفتین نخواهد بود
از طرف دیگه کیبل بغد فیلم آپوکالیپس میشه گفت پرچم دار مردان ایکس خواهد بود
نقل قول کردن
sonic the spider hedgehog
#18 sonic the spider hedgehog 1394-10-02 20:05
سلام
ببخشید که یه مدت طولانی بود که نظر ندادم.
این مقاله بسیار عالی بود،با اینکه شخصیت های لیستو میشناختم ولی باعث شد تا اطلاعاتم در مورد بعضی بالاتر بره.
در این لیست هم بیشتر از همه از بلک بولت و کانگ خوشم میاد(این کمیک جدید مارول uncanny inhumans هم بسیار جالبه که تو ارک فعلیش این دو شخصیت نیز حضور دارن :-) )
بعد از اون دو نفر واندر من و ماکینگ برد هم عالین که با انیمیشن فوق العاده avengers earth mightest heroes باهاشون برای اولین بار اشنا شدم.
بسیار از شما ممنونم که در حال نوشتن مقاله ای بسیار جامع و عالی هستین.بشدت منتظر قسمت های بعدی این مقاله هستم.
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1394-10-02 20:22
به نقل از Wolverine:
#12
درسته
ولی همونطور که گفتم این نظر شخصیه منه
از رابطه کیبل و هوپ هم خیلی خوشم میاد اون کاور مرگ کیبل هم عالی بود


البته علی اقا من خودم cable رو شخصا از جوبیلی بیشتر دوست دارم. یادمه تو اولین قسمتی که از سریال کارتونی xmen دهه 90 دیدم اونم بود و خیلی هم ازش خوشم اومد. منو یاد فیلم ترمیناتور 2 مینداخت. ولی سعی کردم برای این لیست نظر شخصی دخیل نشه. ضمن اینکه من که خدا نیستم . لیست های من هم perfect نیست. مخصوصا این لیست 100 تایی که بلاخره واقعا سخته همه سر جای خودشون باشن
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1394-10-02 20:24
به نقل از Wolverine:
به نقل از mtm:
#11:
مسله اینه که داستان مهم داشتن ملاک برتر بودن نیست. جوبیلی هم درسته نقش مهمی در داستان گنده نداشته ولی dynamic ای که با ولورین تو کمیک ها داشت خیلی جذاب بوده. همین که شما بتونی جنبه انسانی ولورین رو بریزی بیرون و باعث بشی ظهور کنه، نشون دهنده قوت شخصیتت هستش

ولی استاد دقت کردین که تو فیلم های ایکس من برعکس کمیک بوک ها عمل میکنند؟
یعنی من از الان مطمئنم جوییلی تو فیلم های ایکس من اینطوری که گفتین نخواهد بود
از طرف دیگه کیبل بغد فیلم آپوکالیپس میشه گفت پرچم دار مردان ایکس خواهد بود

بله کاملا درسته
راستی شما دقت کردی اکثر شخصیت های این دو قسمتی که از این مقاله نوشتم از کمیک های x-men بودن؟ انصافا این x-men یک گنجینه بزرگ برای ماروله و پر از شخصیت های درجه یکه
نقل قول کردن
Victor
#21 Victor 1394-10-02 20:31
#19
اره
ظاهرش ادمو باد تریمناتور میندازه
این ظاهرش خیلی چالش برانگیزه برای فیلما باید کامپیوتری ساخته بشه
#20
بله، تازه از این قسمت به بعد بیشترم میشه
نقل قول کردن
Doc Strange
#22 Doc Strange 1394-10-02 20:34
واقعا ممنونم آقای ترابی
با این سری مقاله تون خیلی ها با شخصیت های مارول آشنا میشن
( ایشالله آقای آصفی و علی آقا هم میتونن چند شخصیت برتر دی سی رو بنویسن ! :-* )

من تو اینا کیبل و بلک بولت رو خیلی دوست دارم.
.
.
.
.

به نقل از متن مقاله:
جاگرنات به خاطر كلاه خودی كه بر سر دارد نمیتوان روی ذهنش تاثیر گذاشت.

آقای ترابی فلز خاصی وجود داره که از تلپاتی جلوگیری کنه؟
نقل قول کردن
Victor
#23 Victor 1394-10-02 20:35
استاد خیلی دوست دارم بدونم میستریو هم تو لیست خواهد بود و اگه اگه هست رتبه اش چنده
نقل قول کردن
Victor
#24 Victor 1394-10-02 20:36
#22
حالا من یه چیزی بگم ددپول بخاطر اینکه دیوانست اما فراست که سهله پروفسور ایکس هم نمیتونه ذهنشو کنترل کنه :lol:
نقل قول کردن
mtm
#25 mtm 1394-10-02 20:38
به نقل از Wolverine:
استاد خیلی دوست دارم بدونم میستریو هم تو لیست خواهد بود و اگه اگه هست رتبه اش چنده

نه علی اقا
میستریو اصلا تو لیست نیست
نقل قول کردن
Victor
#26 Victor 1394-10-02 20:40
از این به بعد رتبه بندی فوق العاده سخت میشه
منکه میگم شاید یکی دوتا شخصیت جا ییفته
نقل قول کردن
beast boy
#27 beast boy 1394-10-02 20:42
آقای ترابی این سری مقالاتی که دارید می نویسید خیلی فوق العاده و تخصصی هستند و برای کسانی که تازه دارند وارد عرضه کامیک می شوند خیلی خوبه و اطلاعات مفیدی به آنها میده
آقای ترابی یک سوال داشتم از شما ایندیانا جونز جزء مارول است؟
نقل قول کردن
mtm
#28 mtm 1394-10-02 20:45
به نقل از beast boy:

آقای ترابی یک سوال داشتم از شما ایندیانا جونز جزء مارول است؟

:o
نه نیست
:o
نقل قول کردن
Doc Strange
#29 Doc Strange 1394-10-02 20:51
راستی اسم کنگ ناتالین ریچاردزه،
نسبتی با رید ریچاردز داره؟
نقل قول کردن
mtm
#30 mtm 1394-10-02 20:53
به نقل از Doc Strange:


به نقل از متن مقاله:
جاگرنات به خاطر كلاه خودی كه بر سر دارد نمیتوان روی ذهنش تاثیر گذاشت.

آقای ترابی فلز خاصی وجود داره که از تلپاتی جلوگیری کنه؟


والا نمیدونم
ولی بعید میدونم چون مگنتو هم نوعی کلاه خود میزاره ت جلوی تله پاتی پرفسور ایکس رو بگیره ولی تا به حال نشنیدم که از فلز خاصی ساخته شده باشه
نقل قول کردن
mtm
#31 mtm 1394-10-02 20:54
به نقل از Doc Strange:
راستی اسم کنگ ناتالین ریچاردزه،
نسبتی با رید ریچاردز داره؟

بله
ظاهرا جد رید هستش
به خاطر همین هم هست که میگن شاید رایتش دست فاکس باشه و مارول نتونه از کنگ تو فیلم هاش استفاده کنه
نقل قول کردن
mtm
#32 mtm 1394-10-02 21:35
ایلیای عزیز
متاسفانه شما و نسل شما با سه گانه دوم جنگ ستارگان اشنا هستید و حق هم دارید که ازشون خوشتون نیاد چون واقعا افتضاحه
منظورم همون سه گانه ای هستش که با phantom menace شروع ، بعد با clone wars ادامه و با revenge of the sith خاتمه یافت. منم از اینا متنفرم، شاید حتی بیشتر از شما چون خاطره خوش سه گانه اول رو خراب کرد. ولی شما هم اگه مثل میلیون ها هوادار جنگ ستارگان با اون سه گانه اولی خاطره داشتی و بزرگ شده بودی، الان نظرت فرق میکرد. من خودم مثلا خیلی کوچیک بودم که فیلم "جنگ ستارگان: امپراتوری دوباره ضربه میزند" را روی نوار بتامکس دیدم (عمرا یادتون بیاد بتامکس چیه) تاثیری که روی من گذاشت وصف ناپذیر بود (البته فیلمش خیلی دارکه. هنوزم نمیدونم پدرم چطور اجازه داد من این فیلمو ببینم!!!)
در هر حال، این جنگ ستارگان جدیده مثل اینکه همون حال و هوای قدیمی رو داره و من برای دیدنش لحظ شماری میکنم
در ضمن در امتحاناتت آروزی موفقیت میکنم برات ...
نقل قول کردن
zse
#33 zse 1394-10-02 21:44
شخصا هاوارد اردکه رو جزو 100 شخصیت برتر نمیدونم و هیچوقت برام کاراکتر جالبی نبوده.
به نظرم گربه سیاه جایگاه مناسبی نداره و جزو 50 با 60 کاراکتر برتر مارول هستش.کوییک سیلور هم همینطور به نظرم جزو 40 یا 50 تا باشه.
جای خالی گامورا ،هاکای و هرکول رو تو این لیست حس میکنم.
ممنون بابت مقاله.
نقل قول کردن
mtm
#34 mtm 1394-10-02 21:48
به نقل از zse:
شخصا هاوارد اردکه رو جزو 100 شخصیت برتر نمیدونم و هیچوقت برام کاراکتر جالبی نبوده.
به نظرم گربه سیاه جایگاه مناسبی نداره و جزو 50 با 60 کاراکتر برتر مارول هستش.کوییک سیلور هم همینطور به نظرم جزو 40 یا 50 تا باشه.
جای خالی گامورا ،هاکای و هرکول رو تو این لیست حس میکنم.
ممنون بابت مقاله.

میشه بگید چند تا از کمیک های هاوارد اردکه رو خوندید؟ میشه خلاصه داستان یکی از کمیک های کلاسیک اش رو بگید؟
کوئیک سیلور هم هیچ وقت تو عالم کمیک جایگاه ممتازی نداشته و داستان ماندگار خاصی هم نداشته. توضیح هم دادم که ملاک من منبع اصلی یعنی دنیای کمیکه
بعد تعجب میکنم از اینکه میگید جای خالی فلان شخصیت خالیه؟ مگه لیست تموم شده که جاشون خالی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
kaito
#35 kaito 1394-10-02 21:57
به نقل از mtm:
:
ایلیای عزیز
متاسفانه شما و نسل شما با سه گانه دوم جنگ ستارگان اشنا هستید و حق هم دارید که ازشون خوشتون نیاد چون واقعا افتضاحه
منظورم همون سه گانه ای هستش که با phantom menace شروع ، بعد با clone wars ادامه و با revenge of the sith خاتمه یافت. منم از اینا متنفرم، شاید حتی بیشتر از شما چون خاطره خوش سه گانه اول رو خراب کرد. ولی شما هم اگه مثل میلیون ها هوادار جنگ ستارگان با اون سه گانه اولی خاطره داشتی و بزرگ شده بودی، الان نظرت فرق میکرد. من خودم مثلا خیلی کوچیک بودم که فیلم "جنگ ستارگان: امپراتوری دوباره ضربه میزند" را روی نوار بتامکس دیدم (عمرا یادتون بیاد بتامکس چیه) تاثیری که روی من گذاشت وصف ناپذیر بود (البته فیلمش خیلی دارکه. هنوزم نمیدونم پدرم چطور اجازه داد من این فیلمو ببینم!!!)
در هر حال، این جنگ ستارگان جدیده مثل اینکه همون حال و هوای قدیمی رو داره و من برای دیدنش لحظ شماری میکنم
در ضمن در امتحاناتت آروزی موفقیت میکنم برات ...

آقای ترابی این کامنت فقط برای قلقلک دوستان بود :lol:
اتفاقا سری کامل جنگ ستارگان رو دارم و بی نهایت از سری اولش خوشم میاد چون جلوه های ویژه خوبی ( نسبت به زمان خودش ) داره و داستانش هم خوب و غنیه...
منظور من اینه که این فیلم اون سبکی نیست که من میبینم، حتی این میتونه نشونه سلیقه ( کمی :lol: ) بد من در فیلم باشه... البته منکر این نمیشم که سری جدید در ذهنیت من بی تاثیر نبوده چون تقریبا این سری ها رو در فواصل بسیار نزدیک دیدم و میتونه دلیلی باشه که به سری مورد علاقم بدل نگشته...
در هر صورت بر خلاف چیزی که وانمود می کنم صد درصدا منتظر کیفیت خوب فیلمم و میخوام بالاخره این لذتی که شما در دیدن سری استاروارز می برین رو درک کنم :lol:
حرف آخرم اینه که خدا کنه جنگ ستارگان جدید واقعا خوب باشه و فروشش فقط به خاطر مانور ها نبوده باشه...

آقای ترابی بنظرتون این فیلم در چه رتبه ای از نظر فروش قرار خواهد گرفت؟ و چه زمانی؟ چون فیلمی مثل آواتار! اوله و واقعا خجالت اوره که فیلم های بهتری از اون هم هستند و اواتار اول بمونه...

پ.ن: لعنت به من دومین کامنتمه :-* ... دیگه عمرا نظر بدم :lol:
نقل قول کردن
young spider
#36 young spider 1394-10-02 22:06
یکی از پر پتانسیل ترین این لیست کنگ و بلک بولت هستند. اصلا که دقت می کنم ، می بینم که بیشتر این لیست ، پتانسیل خوبی دارند.

کنگ : دیگه کمیک هاشو و دشمنی اش با اونجرز و ff رو می دونید.
بلک بولت : مثلا یه کمیک نوشته بشه که بلک بولت بعد از سالها تنها با یک حرف یا جمله ، تاوان بده. مثلا مثلا یکی از عزیزان بلک بولت ، مثل مدوسا بدست ماکسیموس یا هر کی ( دشمن درجه ۱ ) کشته بشه ، بهد بلک بولت زیر لب بگه : I love you . بعد اتفاقاتی بیفته ، مثلا انتقام بگیره یا بخاطر همین جمله چند جا و چندتن یا شهر نابود شه و بلک بولت بره و .....

جاگرنات : وای این بشر از یه نظر هیچی حالیش نیست. فقط داغون می کنه. در ضمن کلاهش از همون جنس کلاه اریک ( مگنتو ) هست. تو فرست کلس هم این کلاه و این نوع فلز نقش بجایی داشت. کلا این کلاه بیشتر برای مقابله با چارلز ( پروفسور ایکس ) به کار میره. مثلا یه کمیک نوشته بشه که جاگرنات اول میاد و بعد از کلی دعوا میاد تا چارلز رو بکشه ولی چارلز یه چیزی میگه تا یه مکالمه ماندگار و جذاب به وجود بیاد.
« بابا تو رو بیشتر از من دوست داشت. به من توجه ای نداشت »
« من یه بار بچه بودم یادم میاد ، بابا تو سرما و برف رفت و بری تو دارو خرید. بابا ۶۰ کیلومتر رو تو برف و سرما و تاریکی رفت برای تو »

سنتری : روح و شخصیت شکنندش ( همین قتل همسرش یه ارک ۶ یا ۷ قسمتی باحال خوب در میاره ) .

مجیک : با رفتن به جهنم ، مجیک دیگه اون کسی نبود که قبلا بود. اون الان تغییر کرده. یه مجود مرموز که به وقتش کلی دردسر می آورد. میشه با استفاده و الهام از دارک فونیکس ساگا یه داستان باحال نوشت واسه مجیک. این بار ایلیانا بجای جین و کلوسوس بجای اسکات سامرز . در ضمن hope نقش بزرگی در avsx داشت.

تو این لیست از همه بیشتر کوئیک سیلور و بلک کت و بلک بولت و مجیک رو دوست دارم. من می گم به احتمال ۷۰ درصد ویژن تو یونیورس ، تبدیل به بتا ری بیل میشه. مارول ویژن رو واسه دو فیلم که نیاورده ، برنامه داره. با از دست دادن ، سنگ خرد ، ویژن خردش رو از دست می ده ، ولی از بین نمی ره. یجورایی میشه التران خوب ، یه ثور جدید. شاید ادین سان هم تو ثور ۳ نمی ره ولی تو اونجرز ۳ و ۴ بمیره. البته مرگ کارکتر تو فیلم اختصاصی خودش بهتره. ثور از بلایی به اسم رانگورک جون سالم به در ببره ( بلایی عظیم و بزرگ که به ادین سان مربوطه ) ولی در کنار چند تن ابرقهرمان و ادام وارلاک بمیره. ؟؟؟؟!
در آخر ممنون.
نقل قول کردن
mtm
#37 mtm 1394-10-02 22:22
شاهد باشید که spidey.ir به مرز 3500 در ایران هم رسید




این چیزیه که برای خیلی سایت های زرد که در به در دنیال کاربر هستن، یه آرزو دست نیافتنی هستش حالا چه برسه به یک سایت کمیک بوکی! الان یه سایت اپلودر بهمون مدام ایمیل میزنه و میگه اگه کمیک هاتون رو تو سایت ما اپلود کنید و لینک های ما رو تو سایتتون بزارید برای دانلود، ماهی 85 تا 80 هزار تومن بهتون میدیم ولی من قبول نکردم چون امکان دانلود مستقیم ندارن و کلا من از اولش یک ریال از این سایت درآمد نداشتم و همش از جیب خرج کردم و تا اخرش هم همین طور ادامه میدم

در هر حال "ما" با هم به این رتبه رسیدیم
دوست دارم وصیت کنم به هر دلیلی اگه نتونستم بالای سر سایت باشم ، دوستان راه منو ادامه بدن
نقل قول کردن
Mg.sp
#38 Mg.sp 1394-10-02 22:38
آقاي ترابي دستتون درد نكنه مقاله فوق العاده‌اي بود

آقاي ترابي توي اين ليست 100تايي شخصيت هايي هم از چند سال اخير هم هستن؟ اخه اكثرا از دهه هاي 60 ،70يا 80 هستن
نقل قول کردن
Omid.J
#39 Omid.J 1394-10-02 22:50
به نقل از mtm:
:
ایلیای عزیز
متاسفانه شما و نسل شما با سه گانه دوم جنگ ستارگان اشنا هستید و حق هم دارید که ازشون خوشتون نیاد چون واقعا افتضاحه
منظورم همون سه گانه ای هستش که با phantom menace شروع ، بعد با clone wars ادامه و با revenge of the sith خاتمه یافت. منم از اینا متنفرم، شاید حتی بیشتر از شما چون خاطره خوش سه گانه اول رو خراب کرد. ولی شما هم اگه مثل میلیون ها هوادار جنگ ستارگان با اون سه گانه اولی خاطره داشتی و بزرگ شده بودی، الان نظرت فرق میکرد. من خودم مثلا خیلی کوچیک بودم که فیلم "جنگ ستارگان: امپراتوری دوباره ضربه میزند" را روی نوار بتامکس دیدم (عمرا یادتون بیاد بتامکس چیه) تاثیری که روی من گذاشت وصف ناپذیر بود (البته فیلمش خیلی دارکه. هنوزم نمیدونم پدرم چطور اجازه داد من این فیلمو ببینم!!!)
در هر حال، این جنگ ستارگان جدیده مثل اینکه همون حال و هوای قدیمی رو داره و من برای دیدنش لحظ شماری میکنم
در ضمن در امتحاناتت آروزی موفقیت میکنم برات ...


من فکر می‌کنم این سه‌گانه جدید که قسمت اولش اومد، کاملا گند سه‌گانه دوم رو جبران کنه.
کلا حال و هوای سه‌گانه اول رو داشت و خیلی هم خوب از آب در اومده بود.
فکر می‌کنم این نسل هم با این سه‌گانه عاشق استاروارز بشن.
خیلی چیزا هست که دلم می‌خواد درموردش بگم ولی به نظرم اگه بدون هیچ اطلاعاتی فیلم رو ببینین جذاب تره.
نقل قول کردن
young spider
#40 young spider 1394-10-02 22:51
به نقل از mtm:

دوست دارم وصیت کنم به هر دلیلی اگه نتونستم بالای سر سایت باشم ، دوستان راه منو ادامه بدن


خدا کنه که همیشه سایه شما بالای سایت باشه و هر روز بر سایت نظارت کنید . انشالله سایت وقتی رفت زیر ۱۰۰ ، هم خودتون نظارت دارید. شایت داره هر روز پیشرفت می کنه. اون اوایل سرعت پیشرفت آنچنانی نداشت ولی فکر کنم از اول آبان چیزی حدود ۵۰۰ ت اومد پایین تر. موفقیت چشم گیری هست برای یه سایت کمیک بوکی. چون هنوز هم افرادی هستند که از قهرمانان آمریکایی خوششان نمی آید.
نقل قول کردن
beast boy
#41 beast boy 1394-10-02 22:59
آقای ترابی ببخشید گوست رایدر هم توی صد شخصیت برترتون هست؟
(اصلا نمیدانم چرا علاقه خیلی خاصی به این شخصیت دارم اصلا آدم جذب این شخصیت میشه :roll: )
یک برنامه از بازار دانلود کرده بودم معرفی شخصیت بوک بعد قهرمانان را به دو دسته تقسیم کرده بود:مارول و دی سی
یکی از این شخصیت ها ایندیا جونز بود به خاطر همین سوال کردم بعد نظرتون در مورد این شخصیت چیه؟
نقل قول کردن
mtm
#42 mtm 1394-10-02 22:59
به نقل از Mg.sp:
آقاي ترابي دستتون درد نكنه مقاله فوق العاده‌اي بود

آقاي ترابي توي اين ليست 100تايي شخصيت هايي هم از چند سال اخير هم هستن؟ اخه اكثرا از دهه هاي 60 ،70يا 80 هستن

بله هستن
ولی من در انتخاب شخصیت ها اصلا به سال خلق شدن اونا توجهی نداشتم
ضمن اینکه هنوز هم بهترین شخصیت های مارول همون هایی هستن که دهه های 60 و 70 و 80 خلق شدن
نقل قول کردن
mtm
#43 mtm 1394-10-02 23:02
به نقل از beast boy:
آقای ترابی ببخشید گوست رایدر هم توی صد شخصیت برترتون هست؟
(اصلا نمیدانم چرا علاقه خیلی خاصی به این شخصیت دارم اصلا آدم جذب این شخصیت میشه :roll: )
یک برنامه از بازار دانلود کرده بودم معرفی شخصیت بوک بعد قهرمانان را به دو دسته تقسیم کرده بود:مارول و دی سی
یکی از این شخصیت ها ایندیا جونز بود به خاطر همین سوال کردم بعد نظرتون در مورد این شخصیت چیه؟

من که نمیتونم لیست رو لو بدم
درباره ایندیانا جونز هم باید بگم شخصیت محبوبیه. تو نظر سنجی ها هم همیشه یکی از محبوب ترین های تاریخ سینماست. من میتونم از شما خواهش کنم فقط درباره این مقاله سئوال کنی؟ :-*
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#44 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-10-02 23:02
عالی بود مقاله
از کنگ و بلک بولت بیشتر از همه خوشم میاد
با اینکه اطلاعاتم از کنگ صفره! ولی بنظر خیلی باحال میاد
ولی بلک بولت خیلی خفنه
ببخشید بخاطر سوال احمقانه ام ولی بلک بولت اگه جیغ بکشه چی میشه؟ تا حالا کشیده؟ اگه با سلام کردن میتونه شهرو داغون کنه اصولا میتونه با جیغ...
37#
ای کلک
آقا این عکسو از یه سایت برداشته
البته نظرشو پاک نکنین
چون تبلیغ نیست و فکر نکنم اینجا کسی باشه که نشناستش
در کل من از اشتار وارز خوشم میاد ولی نه اونقدرا
یکی از چیزایی که خیلی ازش خوشم میاد هم دارث ویدره
اصلا ابهتش ...
حیف که دیگه نیست
و یه سوال دیگه
اول کمیک استار وارز بوده یا فیلمش؟
و یه سوال دیگه
اول مرغ بوده یا تخم مرغ؟ :lol:
نقل قول کردن
Odyssey
+1 #45 Odyssey 1394-10-02 23:07
نه !
سنتري بيچاره !
ولي دوستان خدايي اين ليست حرفه اي تَر از بقيه سايت ها نيست ؟!
دست مريزاد آقاي ترابي ! بار كميك بوك رو تو ايران و جهان دارين شما مي كشين !
درباره استار وأرز هم احساس غرور مي كنم و مي تونم پس از سال ها به دوستام فخر بفروشم !
راستي كريد رو هم ببينيد درباره راكي هست كه داره پسر حريف قديمي أش اپولو كريد با بازي مايكل بي جوردن رو اموزش ميده !
نقل قول کردن
mop
#46 mop 1394-10-02 23:11
#22
اسپاک هم از فلز کاربو نادیوم استفاده می کرد که کسی نتونه ذهنشو باهاش عوض کنه . شاید جلوی تلپاتیم بگیره
نقل قول کردن
mtm
#47 mtm 1394-10-02 23:15
به نقل از Odyssey:
ولي دوستان خدايي اين ليست حرفه اي تَر از بقيه سايت ها نيست ؟!
دست مريزاد آقاي ترابي ! بار كميك بوك رو تو ايران و جهان دارين شما مي كشين !

این بهترین کامنت سال 2015 سایت spidey.ir بود :lol:
شماره کارت بده مبلغ رو به حسابت واریز کنم :lol:
دوستان سعی کنند از این نظر ها بیشتر بدن :lol: :lol:
ولی از شوخی گذشته من که دیگه به فکر بازنشستگی افتاده ام
این اواخر هم میبینید که سعی کردم هر چی مقاله مهم از قبل قول داده بودم رو تو سایت بزارم (مثل بدترین داستان های مرد عنکبوتی و ...) یه سری از مقالات قدیمی رو هم که اپدیت کرده و خواهم کرد
دیگه دین خودم رو به اسپایدرمن ادا کردم
حالا دیگه نوبت شماست راه من رو ادامه بدید ....
نقل قول کردن
beast boy
#48 beast boy 1394-10-02 23:16
به نقل از mtm:
به نقل از beast boy:
آقای ترابی ببخشید گوست رایدر هم توی صد شخصیت برترتون هست؟
(اصلا نمیدانم چرا علاقه خیلی خاصی به این شخصیت دارم اصلا آدم جذب این شخصیت میشه :roll: )
یک برنامه از بازار دانلود کرده بودم معرفی شخصیت بوک بعد قهرمانان را به دو دسته تقسیم کرده بود:مارول و دی سی
یکی از این شخصیت ها ایندیا جونز بود به خاطر همین سوال کردم بعد نظرتون در مورد این شخصیت چیه؟

من که نمیتونم لیست رو لو بدم
درباره ایندیانا جونز هم باید بگم شخصیت محبوبیه. تو نظر سنجی ها هم همیشه یکی از محبوب ترین های تاریخ سینماست. من میتونم از شما خواهش کنم فقط درباره این مقاله سئوال کنی؟ :-*

چشم دیگه در مورد مقاله سوال می کنم
آخه شما تنها کسی هستی که می توانم در مورد کامیک باهاش صحبت کنم آخه هرکی که دوروبرمه اصلا توی این فاز ها نیستند به غیر از پدرم
بعد هرموقعی که می خوام در مورد این ها باهاشون صحبت کنم می گویند هنوز توی بچه گیت گیر کردی :cry:
و اون موقع یک حس خیلی بدی بهم دست میده واقعا این سایت مثل بهشت می مانه و آدم می توانه آزادانه نظرش را بده و با بقیه بحث کنه و نظر بقیه را بدانه و این خیلی خوبه و چون شما استاد و بزرگ ما هستی همش می خوام نظر شما را بدانم :-) :roll:
نقل قول کردن
VENOM-ZOMBIE
#49 VENOM-ZOMBIE 1394-10-02 23:20
آقای ترابی میشه در مورد لباس posion برام بیشتر توضبح بدید.
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#50 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-10-02 23:24
53#
چی میگین؟
ینی چی؟
مگه داره مگه میشه؟
حالا ترجمه و مقاله و نظر و اینا به کنار
کلا به لطف شما سایت وفا داره
شما نباشین کی بالا سر سایت باشه؟
نقل قول کردن
zse
#51 zse 1394-10-02 23:51
به نقل از mtm:
به نقل از zse:
شخصا هاوارد اردکه رو جزو 100 شخصیت برتر نمیدونم و هیچوقت برام کاراکتر جالبی نبوده.
به نظرم گربه سیاه جایگاه مناسبی نداره و جزو 50 با 60 کاراکتر برتر مارول هستش.کوییک سیلور هم همینطور به نظرم جزو 40 یا 50 تا باشه.
جای خالی گامورا ،هاکای و هرکول رو تو این لیست حس میکنم.
ممنون بابت مقاله.

میشه بگید چند تا از کمیک های هاوارد اردکه رو خوندید؟ میشه خلاصه داستان یکی از کمیک های کلاسیک اش رو بگید؟
کوئیک سیلور هم هیچ وقت تو عالم کمیک جایگاه ممتازی نداشته و داستان ماندگار خاصی هم نداشته. توضیح هم دادم که ملاک من منبع اصلی یعنی دنیای کمیکه
بعد تعجب میکنم از اینکه میگید جای خالی فلان شخصیت خالیه؟ مگه لیست تموم شده که جاشون خالی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

0 کمیک از هاوارد اردکه خوندم و هیچ اطلاعی هم از شخصیتش ندارم ولی همیشه برام خیلی مسخره به نظر میرسیده
در مورد کسایی که جاشون خالیه هم منظورم تو این رده بود نه بالاتر
یعنی این شخصیتایی که نام بردم لیاقت پایین تر از این رتبه هارو ندارن.البته فقط تظر شخصی خودمه و شاید هیچ اهمیت دیگه ای نداشته باشه
نقل قول کردن
the amazing deadpool
#52 the amazing deadpool 1394-10-03 00:19
آقای ترابی واقعا یه خسته نباشید باید بگم چون واقعا اطلاعاتتون فوق العادست.آخه کی میتونه تنهایی بشینه با همسر و فرزند و شغل به این مهمی تمام شخصیت ها رو با دلیل و منطق طبقه بندی کنه؟اینقدر خوب؟اینارو 10 تا منتقد معروف هم بشینن نمیتونن رده بندی کنن :-* واقعا ماشاالله.من کیبل و جاگرنات و کوییک سیلور و بلک کت و هاوارد اردکه رو میشناختم.ماکینگ برد هم فقط تو کمیک های مرد عنکبوتی دیدم.بقیه که تازه شنیدم اسمشونو.کیبل رو تو بازی ددپول دیدم که خیلی منظم و خشک و دقیق بود.یعنی کاملا مخالف ددپول.کوییک سیلور هم که توی اونجرز دو دیدم.بلک کت که کسی نشناسه که هیچی :-* جاگرنات هم از کمیک هیچ چیز نمیتواند جلوی جاگرنات رو بگیره شناختم.بقیه هم جالب بودن.ولی اگه بخوام نظر شخصی بدم شاید بلک کت میتونست رتبه 67 یا 68 بگیره.بازم میگم نظر شخصی بود.چون به نظرم شخصیت باحالیه.بعد یه سوال دارم این کیبل گفتم تو بازی ددپول خیلی خشک و خلاصه اعصاب خورد کن بود.تو کمیک ها هم اینجوری بوده آیا؟ممنون میشم اگه جواب بدید.
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#53 j.jonah jameson 1394-10-03 09:16
به نقل از mtm:

این بهترین کامنت سال 2015 سایت spidey.ir بود :lol:
شماره کارت بده مبلغ رو به حسابت واریز کنم :lol:
دوستان سعی کنند از این نظر ها بیشتر بدن :lol: :lol:
ولی از شوخی گذشته من که دیگه به فکر بازنشستگی افتاده ام
این اواخر هم میبینید که سعی کردم هر چی مقاله مهم از قبل قول داده بودم رو تو سایت بزارم (مثل بدترین داستان های مرد عنکبوتی و ...) یه سری از مقالات قدیمی رو هم که اپدیت کرده و خواهم کرد
دیگه دین خودم رو به اسپایدرمن ادا کردم
حالا دیگه نوبت شماست راه من رو ادامه بدید
....

آقای ترابی قبلا هم که این حرف رو زدید! و خیلی از کاربرای ناراحت شدن من خودم به دلیل امتحانات نمیخواستم تا چند روزنظر بدم! ولی این کامنت و جمله های آخراش خیلی خرابم کرد ! آقای ترابی وقتی این سایت انقدر محبوب شده میخوایید برید ؟ در اوج خداحافظی کنید ؟
البته هرکس برای هر عملی یه دلیل داره و حتما دلیل شما هم انقدر محکم هست که بخواد رفتن در این شرایط رو توجیح کنه :
یادم میاد خیلی وقت پیش ها هم همچین جملاتی گفتبد و نمیدونم کدوم یک از کاربرا بود که یه متن قشنگ و تاثیر گذار گفت . و شما رو منصرف کرد ! (میگردم حتما عکس میزارم )
من عمرا نمیتونم حرفی بزنم که در روحیه کسی تاثیر بزاره! ولی خب یه حقیقت بگم :
وقتی در سایت عضو شدم خیلی دلم میخواست واقعا ادای J.Jonah Jameson رو در بیارم ( ضد مرد عنکبوتی حرف بزنم :oops: ) چندین بارم این اتفاق افتاد ( به محض ورود به سایت :-* ) :
یکی از کاربرا پرسید اقای جیمسون شما که باید از مرد عنکبوتی بدتون بیاد ! و .........
در جوابش هم گفتم بله! ولی نه به اون شدت !
چند وقت بعد هم میخواستم روی این رفتار بیشتر کار کنم ولی جو سایت و اعضا اجازه نمیداد که چنین رفتاری داشته باشم اوج تنفر من از مرد عنکبوتی زمان نشان دادن عکس ها کمیک جدید مرد عنکبوتی بود ( که چند وقت پیش قسمت 4 اش نمایش داده شد )
با وجود همه ی این خراب کاری ها هیچ کس به من چیزی نگفت و من رو شرمنده کرد پیگیر شئم و فهمیدم که این سایت حتی در تربیت اعضا هم نقش داشته ( با توجه به کامنت های قدیم )
( من دست به تایپم بد نیست راحت میتونم نصف کل کامنت های اینجا رو راجب این موضوع اسزار و خواهش کنم )
لطفا نرید آقای ترابی :sad:
نقل قول کردن
s.p.i
#54 s.p.i 1400-06-04 23:08
سلام
۱۰۰ شخصیت برتر مارول یکی از بهترین مقالاتی بود که من خوندم گربه سیاه و جاگرنات و سنتری خیلی از شخوش اومد

فقط ببخشید آقای ترابی سنتری چه شباهت های با سوپرمن داره تقلید محسوب میشه یا نه چون به جز s چیز دیگه بینشون مشترک


تشکر بابت این مقاله زیبا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید