چرا ثور قلب ثانوس را نشانه گرفت؟

چرا ثور قلب ثانوس را نشانه گرفت؟

کارگردانان فیلم جنگ بینهایت به نکته بسیار مهمی اشاره کردند!

هشدار این مطلب دارای اسپویل میباشد!

.

.

.

.

.

.

این فیلم جنگ بینهایت واقعا به معنای واقعی کلمه سنگینه و به نظر میرسه هر بار که اون رو نگاه میکنی نکته جدیدی درباره آن کشف میکنی. تا حالا اکثر هواداران از دست شخصیت «پیتر کوئیل» (استار لرد) ناراضی بودند و میگفتن با کم عقلی خودش باعث شد در لحظه ای که داشتند ثانوس رو در سیاره تایتان شکست میدادند ، شکست بخورند و همین باعث شد تا در نهایت نیمی از جمعیت عالم توسط ثانوس نابود بشه.

اما برادران روسو اکنون به نکته مهم و جدیدی اشاره کرده اند که نشون میده ثور هم این وسط مقصره! در واقع خیلی ها از خودشون میپرسن چرا ثور چکش خودش رو در مبارزه نهایی با ثانوس جوری پرت نکرد که به سرش اصابت کنه؟ اینجوری خیلی راحت و سریع تر ثانوس میمرد و دیگه فرصت نمیکرد با حرکت انگشتان دست نیمی از جمعیت عالم رو نابود کنه. اکه دقت کنید خود ثانوس هم بهش گفت که "باید سرش رو هدف قرار میداده".

ثور - ثانوس

روسوها میگن ثور به خاطر غرور خودش به قلب ثانوس ضربه زد تا بعدش بیاد و چکش خودش رو تو قلب ثانوس فرو کنه و تو صورتش بگه "بهت که گفته بودم واسه اون کارت میکشمت" (اشاره به کشته شدن هایمدال توسط ثانوس و افرادش در ابتدای فیلم). بنابراین ثور میخواست که انتقام شخصی خودش رو با این کار بگیره ولی در اصل باعث شد تا ثانوس فرصت پیدا کنه که از قدرت تمام سنگ های بینهایت استفاده کنه.

پس واقعا نویسندگان و سازندگان این فیلم خیلی روی جزئیات داستان کار کرده اند. نظر شما چیست؟

 

مطالب مرتبط:

15 سئوالی که پس از دیدن فیلم جنگ بینهایت در ذهن ما ایجاد شد!

10 سوالی که فیلم انتقام جویان جنگ بی نهایت پاسخ داد!

نقد و بررسی فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت" (AVENGERS: THE INFINITY WAR)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

seyedalisheykhi
#1 seyedalisheykhi 1397-02-18 14:37
واقعا نکته مهمی بود.
خودشون با دستاشون،گور خودشون رو کندن :lol:
نقل قول کردن
Comic man
#2 Comic man 1397-02-18 14:55
این فیلم شاهکار بود واقعا
روی تک تک جزئیاتش کار کرده بودند . خوشم میاد هر شخصیتی به نوعی باید یک انتخاب سخت انجام میداد. مثلا ثانوس باید انتخاب میکرد که ایا گامورا را قربانی کنه یا نه. یا استار لرد و ثور . یا حتی اسکارلت ویچ (اونجایی که میخواست سنگ ذهن رو نابود کنه) و ...
نقل قول کردن
elder
#3 elder 1397-02-18 15:01
این نکته رو هم در نظر داشته باشین سرش رو نشونه میگرفت فیلم تموم میشد دیگه دنباله ای نداشت :)
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#4 mehrdad_hnr 1397-02-18 15:06
و اما این قضیه به نظر من ثور تقصیری نداشت
اول اینکه اون هیچی از هدف ثانوس نمیدونست از کجا باید میدونست که ثانوس واسه نابود کردن نیمی از دنیا فقط به یک بشکن نیاز داره
دوم اینکه فرض کنید یه نفر خونوادتونا بکشه!!! بهترین دوستتونا بکشه !!!!برادرتونا جلو جفت چشماتون خفه کنه چه حالی بهتون دست میدهدلتون میخواد همینطوری فقط بزنید بکشیدش نباید یکم حالیش کنید از کارش پشیمونش کنید.
کماکان استار لرد مقصر اصلی شکسته قبلش هم استارک باید میفهمید که مردعنکبوتی به تنهایی از پس دستکش بر میاد پس باید می رفت و جلوی کوییل و میگرفت مردعنکبوتی هم مقصر بود بی عرضه گی کرد و نتونست با یکم استفاده از تارها یا همون بازو های مکانیکی دستکشا در بیاره
نقل قول کردن
saeidkhaphan
#5 saeidkhaphan 1397-02-18 15:12
سلام مقاله ی خوبی بود
خطر اسپویل
حرف های برادران روسو در رابطه با حضور ادام وارلاک در avengers 4
آدام وارلاک در داستان ما حضور ندارد. همانطور که میلیون‌ها بار پیش از این گفته بودیم، ما قرار است یک داستان از دنیای سینمایی مارول را روایت کنیم و قرار نیست این فیلم‌ها مستقیما و کاملا از کتاب‌های کمیک اقتباس شوند؛ بخاطر اینکه ما طرفدار کتاب‌های کمیک هستیم. من به‌عنوان یک کارگردان هیچ علاقه‌ای به روایت دوباره یک داستان که قبلا گفته شده یا دیدم، ندارم. اگر من تمام اتفاقات و رویدادهایی را که قرار است در داستان فیلم رخ بدهند، بدانم پس هدف از ساخت و تماشای فیلم چیست؟ ما می‌خواهیم شگفت زده کردن مخاطبان را حفظ کنیم و داستانی را که با فیلم Iron Man در یک دهه پیش آغاز شد، ادامه دهیم.
نقل قول کردن
C.s.r
#6 C.s.r 1397-02-18 15:34
سلام
من چند روز پیش فیلم رو دیدم و از بعد دیدنش قاطی گردم فیلم خیلی باحال بود ولی واقعا نمیدونم فیلم خوبی بود یا نه مدام یاد فلان صحنه می افتم میگم شاهکار بود بعد یه قسمت دیگه ی فیلم تو ذهنم میاد...خلاصه اینکه در کل خیلی از فیلم لذت بردم ولی چند قسمت از فیلم ازارم داد
اول اینکه ثانوس خیلی جا ها بی دلیل هیچکاری نکرد میتونست خیلی سریع چندتا از ابرقهرمان ها رو نابود ولی یا خیلی کند عمل میکرد یا شایدم نمیخواست کسی کشته بشه :-|
دوم اینکه انگار ثور 3 رو اجباری ساخته بودن.. اخه مگه مجبور بودن پتک ثور رو نابود کنن که نصف فیلم ثور مشغول ساخت چکش باشه یا چرا اصلا کور شد که بخواد چشم مصنوعی بزنه
و مورد سوم زمان و شخصیت های فیلم بودن این همه منتظر دیدن شخصیت های مورد علاقه مون بودیم ولی انتقد حضورشون تو فیلم کم بود البته همه شخصیت ها به اندازه ی هم تو فیلم حضور داشتن ولی انقد زیاد بودن بیشتر از این نمیتونستن حضور داشته باشن
البته با این حال فیلم بهتر از این نمیتونست باشه و میدونم که قسمت بعدی خیلی بهتر از این قسمت میشه
نقل قول کردن
Migel ohera
#7 Migel ohera 1397-02-18 15:44
به نقل از C.s.r:
سلام
من چند روز پیش فیلم رو دیدم و از بعد دیدنش قاطی گردم فیلم خیلی باحال بود ولی واقعا نمیدونم فیلم خوبی بود یا نه مدام یاد فلان صحنه می افتم میگم شاهکار بود بعد یه قسمت دیگه ی فیلم تو ذهنم میاد...خلاصه اینکه در کل خیلی از فیلم لذت بردم ولی چند قسمت از فیلم ازارم داد
اول اینکه ثانوس خیلی جا ها بی دلیل هیچکاری نکرد میتونست خیلی سریع چندتا از ابرقهرمان ها رو نابود ولی یا خیلی کند عمل میکرد یا شایدم نمیخواست کسی کشته بشه :-|
دوم اینکه انگار ثور 3 رو اجباری ساخته بودن.. اخه مگه مجبور بودن پتک ثور رو نابود کنن که نصف فیلم ثور مشغول ساخت چکش باشه یا چرا اصلا کور شد که بخواد چشم مصنوعی بزنه
و مورد سوم زمان و شخصیت های فیلم بودن این همه منتظر دیدن شخصیت های مورد علاقه مون بودیم ولی انتقد حضورشون تو فیلم کم بود البته همه شخصیت ها به اندازه ی هم تو فیلم حضور داشتن ولی انقد زیاد بودن بیشتر از این نمیتونستن حضور داشته باشن
البته با این حال فیلم بهتر از این نمیتونست باشه و میدونم که قسمت بعدی خیلی بهتر از این قسمت میشه


دوست عزيز تور سه رو چرا بايد به اجبار بسازن؟
توي فيلمم من واقعا جايي نديدم كه ثانوس بخواد كند عمل كنه يا به كسي رحم كنه، شما اشتباه ميكني
مطمئن باش دونه دونه كاراي مارول برنامه ريزي شدن
برعكس يسري فيلما كه طرف يهو از نا كجا أباد پيداش ميشه
توي فيلم هم به تمامي شخصيت ها يكسان پرداخته شده بود
ديگه خودتم ميدوني توي يه فيلم با اين زمان بهتر از اين نميشد
نقل قول کردن
Amirhossein8888
#8 Amirhossein8888 1397-02-18 15:52
همه چی تو کاپیتان مارول روشن میشه،،کسی میدونه تاریخ احتمالی اکران کاپیتان مارول رو؟؟؟
نقل قول کردن
seyedalisheykhi
#9 seyedalisheykhi 1397-02-18 16:03
به نقل از Amirhossein8888:
همه چی تو کاپیتان مارول روشن میشه،،کسی میدونه تاریخ احتمالی اکران کاپیتان مارول رو؟؟؟

8 مارس 2019
یا همون
17 اسفند 1397
نقل قول کردن
C.s.r
#10 C.s.r 1397-02-18 16:09
#7
گفتم که فیلم خیلی باحال و خوب و هیجان انگیز بود
نگفتم به این سه دلیل از فیلم بدم میاد میگم فیلم عالیه ولی این قسمتاش ذهن ادم رو ازار میداد
در مورد ثور 3 و زمان حضور شخصیت ها که توضیح دادم ولی در مورد ثانوس مثلا میتونست وقتی با ایرون من و...رو به رو شد با سنگ واقعیت نیرو هاشون رو بی اثر کنه یا اصن همه رو فلج کنه و دکتر استرنج رو با خودش ببره یا چه میدونم با سنگ قدرت یه کاری میکرد یا مثلا میتونست بجای مچ انداختن با استیو :lol: سریع اونجا میکشت
نقل قول کردن
seyedalisheykhi
#11 seyedalisheykhi 1397-02-18 16:10
به نقل از mehrdad_hnr:
اون هیچی از هدف ثانوس نمیدونست از کجا باید میدونست که ثانوس واسه نابود کردن نیمی از دنیا فقط به یک بشکن نیاز داره


فکر کنم میدونستا
گامورا توی سفینه براش توضیح داده بود.
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1397-02-18 16:33
به نقل از C.s.r:
#7
گفتم که فیلم خیلی باحال و خوب و هیجان انگیز بود
نگفتم به این سه دلیل از فیلم بدم میاد میگم فیلم عالیه ولی این قسمتاش ذهن ادم رو ازار میداد
در مورد ثور 3 و زمان حضور شخصیت ها که توضیح دادم ولی در مورد ثانوس مثلا میتونست وقتی با ایرون من و...رو به رو شد با سنگ واقعیت نیرو هاشون رو بی اثر کنه یا اصن همه رو فلج کنه و دکتر استرنج رو با خودش ببره یا چه میدونم با سنگ قدرت یه کاری میکرد یا مثلا میتونست بجای مچ انداختن با استیو :lol: سریع اونجا میکشت

این در زمانی درسته که ثانوس سالها در زمینه استفاده از سنگ های بینهایت تجریه و مهارت داشت. ولی او خیلی وقتها همون لحظه سنگ رو به دست اورده بود. واقعا نباید انتظار داشت خیلی سریع قلقش بیاد دستش تا دقیقا اونطوری که شما میگی از سنگ ها استفاده کنه
و در کل فیلم به این بزرگی و عظمت احتمالش زیاده که آدم با خودش سئوالات زیادی هم داشته باشه که به نظرم ایراد بنی اسرائیلی هستش
دیشب تو یه سایت خارجی یکی میگفت چرا وقتی گروت پودر شد پس چرا دسته چکش ثور پودر نشد؟ یه سری هم میگفتن این دسته دیگه ربطی به گروت نداره چون از بدنش جدا شده و شده چوب و ...
ولی واقعا این چیزا مهمه؟!!!
بهتر نیست به مواردی مثل اونی که تو همین مقاله اشاره شد و به تصمیمات و انگیزه شخصیت ها ربط دارن، اهمیت بدیم؟
بهتر نیست به جای "سطح" بزنیم به "عمق"؟
(هرچند که من فکر میکنم این فیلم از هر نظر عالی بود و هم سطح داشت و هم عمق)
نقل قول کردن
C.s.r
#13 C.s.r 1397-02-18 16:47
بله آقای ترابی درست میگید اینا ایرادای بی خودن البته بازم میگم که فیلم فوق العاده بود و حسابی شگفت زده ام کرد اینایی هم که میگم در اثر جَوییِ که این فیلم با حال ایجاد کرده در مورد ثانوسم درست میگید فقط اون لحظه که با دکتر استرنج و اسپایدرمن و... روبه رو شد گفتم الان مثل درکس مانتیس تکه تکه میشن ولی خوب همون صحنه ی درگیری هم که با ثانوس داشتن یکی از ماندگار ترین و نفس گیر ترین های مارول بود
نقل قول کردن
alihdz
#14 alihdz 1397-02-18 17:18
آقا به نظر من تقصیر مانتیس بود که کله ثانوسو ول کرد :D
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#15 The-Captain-steve 1397-02-18 18:23
پس گروت لیاقت بلند کردن استورم بریکر رو داره ؟
اصلا تلسم میونیر رو استورم بریکر هم هست ؟؟
تنها چیز هایی که منو اذییت کرد صحنه های حذف شده از تو تریلر ها به شخصه دوست داشتم اون صحنه که ثور افتاده زمین و استورم بریکر داره کم کم میرسه به دستش رو ببینم اما اون صحنه نبود و اون صحنه که استیو و تچالا باهم تو یه سفینه هستند
اقا یه سوال جدی.
دستکش کجا بود ما فقط تو تیتراژ اونجر ۲ دیدیم که تانوس دستکش رو برداشت اما کجا بود ؟؟ ایا باید از موانعی رد میشد ؟؟
راستی یکی از دوستان بالا گفته بود که ثور از کجا می دونست که تانوس با یه بشکن میتونه نصف جهان رو نابود کنه خب گامورا براش توضیح داد دیگه این مشخص دیگه
نقل قول کردن
Cap_zeito
#16 Cap_zeito 1397-02-18 20:55
یه سوال الان بقیه میتونن استورم بریکر رو بلند کنندد یا اینکه اینم به لیاقت ربط داره؟
نقل قول کردن
spidey force
#17 spidey force 1397-02-18 21:07
  • واقعا این فیلم یه شاهکاره و خیلی رو جزعیات کار شده.فیلمنامه هم عالیه(به قول یکی از دوستان نه اینکه کلی فسفر بسوزونی بعد بگی مارتا!)دمشون گرم.ولی چند جا گریه ام گرفت!
نقل قول کردن
m.h.f
#18 m.h.f 1397-02-18 22:04
چی میشد اگه تور سر تانوس رو نشونه میگرفت؟
به خاطر همینه میگن غرور چیز زیاد خوبی نیست.ولی خب هرچی که باشه امیدوارم در اونجرز 4 تانوس رو کتلت کنن.
نقل قول کردن
a.v.s
#19 a.v.s 1397-02-19 13:19
به خدا این فیلم هزارتا سوال برات باقی میزاره که مغزش گیج میشه. جالبه هرکی هم نظر خودش رو درباره جواب اون سوال میگه. بیاییم به سوالات جواب داده شده یا نشده یه مروری بندازیم:

چرا لوکی همینطوری تسراکت رو به ثانوس داد؟
چرا هالک نمیخواست تبدیل بشه؟
چرا لوکی به ثانوس حقه نزد که بعدش منجر به مرگش نشه؟
چرا ثور از قدرت درونی خودش برای شکست دادن ثانوس استفاده نکرد؟ منظورم اونجاییه که ثانوس توی اولای فیلم بهش مشت میزنه.
چرا گامورا قبل از اینا خودش رو نکشته بود؟
چرا استار لرد با کار خودش باعث شکست انتقام جویان شد؟
چرا دکتر استرنج با استفاده از سنگ زمان، نرفت گذشته تا ثانوس رو شکست بده؟
چرا دکتر استرنج سنگ زمان رو به ثانوس داد؟
چرا اسکارلت ویچ وقتی داشت میدید ثانوس داره با استفاده از سنگ زمان، ویژن رو برمیگردونه هیچ کاری نکرد و فقط نگاه کرد؟
چرا ویژن موقعی که ثانوس داشت سنگش رو میگرفت، همون جا لیزر نزد؟
اون موقع که ثانوس میخواست سنگ رو از ویژن بکشه بیرون، ابرقهرمان ها کجا بودند؟
اون موقع که ثانوس میخواست بشکن بزنه، ابرقهرمان ها کجا بودند؟
چرا ثور به جای اینکه توی زمین تله پورت کنه، توی تایتان تله پورت نکرد؟
چرا مانتیس وقتی داشت ثانوس شکست میخورد، کله اش رو ول کرد؟
چرا وقتی استیو دست ثانوس رو گرفته بود، همون جا دستکش رو از دستش نکشید بیرون؟
چرا استار لرد در تایتان حماقت کرد و باعث شد انتقام جویان شکست بخورند؟
چرا استار لرد زودتر به گامورا شلیک نکرد؟

ولی خدایی آقای ترابی راست میگه. اینا همش ایراد های بنی اسرائیلیه.
بنظرم همه توی پیروزی ثانوس مقصر بودند. بنظرم ابرقهرمانان بخاطر اون نفسی که داشتند و در اون لحظه خودشون رو میدیدند، از ثانوس شکست خوردند.
نقل قول کردن
Arman Danesh
#20 Arman Danesh 1397-02-20 11:16
به نقل از Cap_zeito:
یه سوال الان بقیه میتونن استورم بریکر رو بلند کنندد یا اینکه اینم به لیاقت ربط داره؟

سوال درست همین جاست که بقیه هم میتونن یا نه ؟؟
فک میکنم برای یافتن پاسخ قطعی باید تا اکران اونجرز ۴ منتظر بمونیم.
خوب از روند فیلم که انگار فقط ثور میتونست بلندش کنه ؛ اخهدر صحنه برخورد ثور با تانوس انگار که چکشش مثل میولنیر رقابتی نبود.( این رو از روی برخی شواهد میگم .) البته در زمانی که گروت بلندش کرد هنوز ساختش تکمیل نشده بود.
این نکته رو هم بگم که طلسم شایستگی رو چه در دنیای کمیک و چه در دنیای سینمایی اودین بر روی« میولنیر » گذاشته بود ولی خوب بر روی این یکی چکش ثور طلسمی نیست پس شاید همه بتونن بلندش کنن.
نقل قول کردن
Blueman4
#21 Blueman4 1397-02-20 11:27
یه سوال شاید اسپم طوری
یه چیزی از فیلم های قبلی هنوز تو ذهنم گیر کرده که هنوزم ندیدم تو سایت در موردش بحث بشه . تو جنگ داخلی وقتی آخر فیلم مامور سیا با بازی مارتین فریمن به زیمو میگه چه حسی داری وقتی این همه نقشه کشیدی ولی تهش شکست خوردی ؟
زیمو هم میگه مگه شکست خورذم ! و قیافه ی متعجب فریمن . منظور زیمو چی بود !؟ آیا بعدا به حرفش می رسیم
نقل قول کردن
Arman Danesh
#22 Arman Danesh 1397-02-20 11:41
به نقل از a.v.s:
به خدا این فیلم هزارتا سوال برات باقی میزاره که مغزش گیج میشه. جالبه هرکی هم نظر خودش رو درباره جواب اون سوال میگه. بیاییم به سوالات جواب داده شده یا نشده یه مروری بندازیم:

چرا لوکی همینطوری تسراکت رو به ثانوس داد؟
چرا هالک نمیخواست تبدیل بشه؟
چرا لوکی به ثانوس حقه نزد که بعدش منجر به مرگش نشه؟
چرا ثور از قدرت درونی خودش برای شکست دادن ثانوس استفاده نکرد؟ منظورم اونجاییه که ثانوس توی اولای فیلم بهش مشت میزنه.
چرا گامورا قبل از اینا خودش رو نکشته بود؟
چرا استار لرد با کار خودش باعث شکست انتقام جویان شد؟
چرا دکتر استرنج با استفاده از سنگ زمان، نرفت گذشته تا ثانوس رو شکست بده؟
چرا دکتر استرنج سنگ زمان رو به ثانوس داد؟
چرا اسکارلت ویچ وقتی داشت میدید ثانوس داره با استفاده از سنگ زمان، ویژن رو برمیگردونه هیچ کاری نکرد و فقط نگاه کرد؟
چرا ویژن موقعی که ثانوس داشت سنگش رو میگرفت، همون جا لیزر نزد؟
اون موقع که ثانوس میخواست سنگ رو از ویژن بکشه بیرون، ابرقهرمان ها کجا بودند؟
اون موقع که ثانوس میخواست بشکن بزنه، ابرقهرمان ها کجا بودند؟
چرا ثور به جای اینکه توی زمین تله پورت کنه، توی تایتان تله پورت نکرد؟
چرا مانتیس وقتی داشت ثانوس شکست میخورد، کله اش رو ول کرد؟
چرا وقتی استیو دست ثانوس رو گرفته بود، همون جا دستکش رو از دستش نکشید بیرون؟
چرا استار لرد در تایتان حماقت کرد و باعث شد انتقام جویان شکست بخورند؟
چرا استار لرد زودتر به گامورا شلیک نکرد؟

ولی خدایی آقای ترابی راست میگه. اینا همش ایراد های بنی اسرائیلیه.
بنظرم همه توی پیروزی ثانوس مقصر بودند. بنظرم ابرقهرمانان بخاطر اون نفسی که داشتند و در اون لحظه خودشون رو میدیدند، از ثانوس شکست خوردند.

خوب راستش باید بگم که بعضی از سوالاتتون که کلا خیلی خیلی چرتو پرته ، بعضی هاش هم کلا اشتباهه ، بعضی هاش هم البته خیلی خیلی جالب و مفهمومی .!!!
خوب سوال اولت که اشتباهه چون لوکی همینجوری تستراک رو به تانوس نداد بلکه برای نجات جان برادرش« ثور » این کار رو کرد.
خوب جواب سوال دومت ۲ تا مورد میتونه باشه :
۱ - ما دیدیم که در فیلم ثور : راگنورک ، هالک به ثور گفت که هالک از زمین متنفره و نمیخواد به زمین برگرده و زمین هم هالک رو نمیخواد و ۲ - اینکه اینطور که خیلی ها میگن شاید واقعا مرگ رو حس کرده بود و از تانوس میترسید .
من که خودم فک میکنم مورد ۱ درست باشه. احتمالا پاسخ این سوال در اونجرز ۴ مشخص بشه.
سوال سومت که کلا هم بیخود بود و هم اشتباه و من که اصلا متوجه نشدم یعنی چی.
اما سوال چهارمت راجب ثور . خوب این واقعا خیلی مهمه که چرا ثور در اوایل فیلم به حالت رعد و برقی ای که در راگنورک پیدا کرد تبدیل نشد؟؟؟؟!!!!
خوب دو تا پاسخ احتمالی مطرح میشه :
۱- اینکه همون طور که والکیری در اواسط فیلم ثور : راگنورک به ثور گفت : خواهرت قدرتش رو از ازگارد میگیره درست مثل تو . خوب از اینجا میتونیم بفهمیم که ثور هم حداقل بخشی تز قدرتش رو از ازگارد میگیره ، در واقع میگرفت. تنها سوالی که این وسط مطرح میشه اینکه پس چرا در ساکار هم در حین مبارزه با هالک ، ثور به اون حالت رسید ؟ خوب پاسخش هم سادست اینکه حداقل در اون زمان ازگارد وجود داشت و میتونست به ثور قدرت بده .
۲ - اما پاسخ دوم اینکه شاید به اون حالت صاعقه ای رسیده بود و ما ندیدیم. اخه اون اوایل فیلم رو به خوبی به ما نشون ندادن و این یکی از ایرادات بزرگ فیلم بود . که الان مثلا تماشاچی نمیدونه که ایا تانوس با سفینه اش به سفینه ثور حمله کرد و اون اتفاق افتاد که در اینصورت سوال اینجاست که چرا لوکی اسیب خیلی کمتری دیده بود ولی ثور و هایمدال اسیب زیادی دیده بودن. یا اینکه تانوس و فرقش وارد سفینه ثور شدن و این اتفاق افتاده بود که در این صورت باید حتما این رو در فیلم نشون میدادن که بیننده گیج نشه .
خوب اما فک میکنم که همون مورد ۱ درست باشه و ثور هم حداقل طبق گفته واکیری بخشی از قدرتش رو از ازگارد میگرفت.
جواب بقیه سوالات رو هم انشالله بعدا میدم.
نقل قول کردن
Arman Danesh
#23 Arman Danesh 1397-02-20 11:43
به نقل از a.v.s:
به خدا این فیلم هزارتا سوال برات باقی میزاره که مغزش گیج میشه. جالبه هرکی هم نظر خودش رو درباره جواب اون سوال میگه. بیاییم به سوالات جواب داده شده یا نشده یه مروری بندازیم:

چرا لوکی همینطوری تسراکت رو به ثانوس داد؟
چرا هالک نمیخواست تبدیل بشه؟
چرا لوکی به ثانوس حقه نزد که بعدش منجر به مرگش نشه؟
چرا ثور از قدرت درونی خودش برای شکست دادن ثانوس استفاده نکرد؟ منظورم اونجاییه که ثانوس توی اولای فیلم بهش مشت میزنه.
چرا گامورا قبل از اینا خودش رو نکشته بود؟
چرا استار لرد با کار خودش باعث شکست انتقام جویان شد؟
چرا دکتر استرنج با استفاده از سنگ زمان، نرفت گذشته تا ثانوس رو شکست بده؟
چرا دکتر استرنج سنگ زمان رو به ثانوس داد؟
چرا اسکارلت ویچ وقتی داشت میدید ثانوس داره با استفاده از سنگ زمان، ویژن رو برمیگردونه هیچ کاری نکرد و فقط نگاه کرد؟
چرا ویژن موقعی که ثانوس داشت سنگش رو میگرفت، همون جا لیزر نزد؟
اون موقع که ثانوس میخواست سنگ رو از ویژن بکشه بیرون، ابرقهرمان ها کجا بودند؟
اون موقع که ثانوس میخواست بشکن بزنه، ابرقهرمان ها کجا بودند؟
چرا ثور به جای اینکه توی زمین تله پورت کنه، توی تایتان تله پورت نکرد؟
چرا مانتیس وقتی داشت ثانوس شکست میخورد، کله اش رو ول کرد؟
چرا وقتی استیو دست ثانوس رو گرفته بود، همون جا دستکش رو از دستش نکشید بیرون؟
چرا استار لرد در تایتان حماقت کرد و باعث شد انتقام جویان شکست بخورند؟
چرا استار لرد زودتر به گامورا شلیک نکرد؟

ولی خدایی آقای ترابی راست میگه. اینا همش ایراد های بنی اسرائیلیه.
بنظرم همه توی پیروزی ثانوس مقصر بودند. بنظرم ابرقهرمانان بخاطر اون نفسی که داشتند و در اون لحظه خودشون رو میدیدند، از ثانوس شکست خوردند.

خوب راستش باید بگم که بعضی از سوالاتتون که کلا خیلی خیلی چرتو پرته ، بعضی هاش هم کلا اشتباهه ، بعضی هاش هم البته خیلی خیلی جالب و مفهمومی .!!!
خوب سوال اولت که اشتباهه چون لوکی همینجوری تستراک رو به تانوس نداد بلکه برای نجات جان برادرش« ثور » این کار رو کرد.
خوب جواب سوال دومت ۲ تا مورد میتونه باشه :
۱ - ما دیدیم که در فیلم ثور : راگنورک ، هالک به ثور گفت که هالک از زمین متنفره و نمیخواد به زمین برگرده و زمین هم هالک رو نمیخواد و ۲ - اینکه اینطور که خیلی ها میگن شاید واقعا مرگ رو حس کرده بود و از تانوس میترسید .
من که خودم فک میکنم مورد ۱ درست باشه. احتمالا پاسخ این سوال در اونجرز ۴ مشخص بشه.
سوال سومت که کلا هم بیخود بود و هم اشتباه و من که اصلا متوجه نشدم یعنی چی.
اما سوال چهارمت راجب ثور . خوب این واقعا خیلی مهمه که چرا ثور در اوایل فیلم به حالت رعد و برقی ای که در راگنورک پیدا کرد تبدیل نشد؟؟؟؟!!!!
خوب دو تا پاسخ احتمالی مطرح میشه :
۱- اینکه همون طور که والکیری در اواسط فیلم ثور : راگنورک به ثور گفت : خواهرت قدرتش رو از ازگارد میگیره درست مثل تو . خوب از اینجا میتونیم بفهمیم که ثور هم حداقل بخشی از قدرتش رو از ازگارد میگیره ، در واقع میگرفت. تنها سوالی که این وسط مطرح میشه اینکه پس چرا در ساکار هم در حین مبارزه با هالک ، ثور به اون حالت رسید ؟ خوب پاسخش هم سادست اینکه حداقل در اون زمان ازگارد وجود داشت و میتونست به ثور قدرت بده .
۲ - اما پاسخ دوم اینکه شاید به اون حالت صاعقه ای رسیده بود و ما ندیدیم. اخه اون اوایل فیلم رو به خوبی به ما نشون ندادن و این یکی از ایرادات بزرگ فیلم بود . که الان مثلا بیننده نمیدونه که ایا تانوس با سفینه اش به سفینه ثور حمله کرد و اون اتفاق افتاد که در اینصورت سوال اینجاست که چرا لوکی اسیب خیلی کمتری دیده بود ولی ثور و هایمدال اسیب زیادی دیده بودن. یا اینکه تانوس و فرقش وارد سفینه ثور شدن و این اتفاق افتاده بود که در این صورت باید حتما این رو در فیلم نشون میدادن که بیننده گیج نشه .
خوب اما فک میکنم که همون مورد ۱ درست باشه و ثور هم حداقل طبق گفته والکیری بخشی از قدرتش رو از ازگارد میگرفت.
جواب بقیه سوالات رو هم انشالله بعدا میدم.
نقل قول کردن
Blueman4
#24 Blueman4 1397-02-20 12:03
به نقل از a.v.s:
به خدا این فیلم هزارتا سوال برات باقی میزاره که مغزش گیج میشه. جالبه هرکی هم نظر خودش رو درباره جواب اون سوال میگه. بیاییم به سوالات جواب داده شده یا نشده یه مروری بندازیم:

چرا لوکی همینطوری تسراکت رو به ثانوس داد؟
چرا هالک نمیخواست تبدیل بشه؟
چرا لوکی به ثانوس حقه نزد که بعدش منجر به مرگش نشه؟
چرا ثور از قدرت درونی خودش برای شکست دادن ثانوس استفاده نکرد؟ منظورم اونجاییه که ثانوس توی اولای فیلم بهش مشت میزنه.
چرا گامورا قبل از اینا خودش رو نکشته بود؟
چرا استار لرد با کار خودش باعث شکست انتقام جویان شد؟
چرا دکتر استرنج با استفاده از سنگ زمان، نرفت گذشته تا ثانوس رو شکست بده؟
چرا دکتر استرنج سنگ زمان رو به ثانوس داد؟
چرا اسکارلت ویچ وقتی داشت میدید ثانوس داره با استفاده از سنگ زمان، ویژن رو برمیگردونه هیچ کاری نکرد و فقط نگاه کرد؟
چرا ویژن موقعی که ثانوس داشت سنگش رو میگرفت، همون جا لیزر نزد؟
اون موقع که ثانوس میخواست سنگ رو از ویژن بکشه بیرون، ابرقهرمان ها کجا بودند؟
اون موقع که ثانوس میخواست بشکن بزنه، ابرقهرمان ها کجا بودند؟
چرا ثور به جای اینکه توی زمین تله پورت کنه، توی تایتان تله پورت نکرد؟
چرا مانتیس وقتی داشت ثانوس شکست میخورد، کله اش رو ول کرد؟
چرا وقتی استیو دست ثانوس رو گرفته بود، همون جا دستکش رو از دستش نکشید بیرون؟
چرا استار لرد در تایتان حماقت کرد و باعث شد انتقام جویان شکست بخورند؟
چرا استار لرد زودتر به گامورا شلیک نکرد؟

ولی خدایی آقای ترابی راست میگه. اینا همش ایراد های بنی اسرائیلیه.
بنظرم همه توی پیروزی ثانوس مقصر بودند. بنظرم ابرقهرمانان بخاطر اون نفسی که داشتند و در اون لحظه خودشون رو میدیدند، از ثانوس شکست خوردند.

متاسفانه بعضی سوال ها داره به سمتی میره که کم کم شاید بپرسیم چرا تانوس صورتی بود یا چراهای مسخره ی دیگه . ببینید اصولا خیلی از سوالاتی که مطرح میشه لزوما حفره و سوتی فیلمنامه نیست و خیلی ها از واقف نبودن به داستان های قبلی ، عدم تماشای با دقت فیلم ، نداشتن شناخت نسبت به ساختار فیلم های ابرقهرمانی یا اصلا راحت تر بگیم انتظار بالای بیننده برای پاسخ دادن سر راست به همه ی سوالات پیش آمده است . یعنی خیلی ها انتظار دارند نویسندگان به صورت هلو برو تو گلویی همه چیز رو مشخص کنند و سطح فیلم رو در حد فیلم های ژانر کودک و نوجوان پایین بیارن . مثلا اگر برای کسی سوال پیش اومده که چرا استارلورد با اشتباهش خودش باعث شده تانوس تو تایتان شکست نخوره هم هیچ دیدی نسبت به شخصیت پردازی ابرقهرمان ها نداره و هم هیچ دیدی نسبت به داستان های کمیک بوکی و قدرت ضد قهرمان ها نداره و یا اگر برای کسی این سوال وجود داره که چرا دکتر استرنج سنگ زمان رو به تانوس داد قشنگ مشخصه که ایشون نه به فیلم و دلیلی که خود استرنج اورد توجهی داره و نه به این مسئله دقت میکنه که نباید به جواب همه ی سوال ها تو همین فیلم برسه و اصلا دنیای سینمایی یعنی همین . در کل منظور این است که اگر قبل از گذاشتن هر سوالی در اینجا یا هر محفلی مشابه اینجا به سوال خود فکر بکنید یا دوباره فیلم رو با دقت ببینید و باز به جوابی نرسیدید سوال خود رو مطرح کنید که اینجا پر نشه از سوالاتی مضحک یا ایرادهای بنی اسرائیلی .
نقل قول کردن
a.v.s
#25 a.v.s 1397-02-20 12:15
#23 , #24
آقایون بنده نگفتم که اینا سوالات منه.
منظورم رو اول کامنت درست نرساندم. منظورم این بودکه میخوام به سوالاتی که خیلی از افراد براشون پیش اومده که به بعضی هاشون جواب داده شده یا داده نشده، بپردازم.

وگرنه من اصلا به این سوالات توجه خاصی ندارم. فقط دارم سوالات و بعضی ابهامات (که اصلا خیلی هاشون ابهام محسوب نمیشه ولی برای بعضی ها هست) رو مرور میکنم.
نقل قول کردن
Arman Danesh
#26 Arman Danesh 1397-02-20 12:53
به نقل از Blueman4:
یه سوال شاید اسپم طوری
یه چیزی از فیلم های قبلی هنوز تو ذهنم گیر کرده که هنوزم ندیدم تو سایت در موردش بحث بشه . تو جنگ داخلی وقتی آخر فیلم مامور سیا با بازی مارتین فریمن به زیمو میگه چه حسی داری وقتی این همه نقشه کشیدی ولی تهش شکست خوردی ؟
زیمو هم میگه مگه شکست خورذم ! و قیافه ی متعجب فریمن . منظور زیمو چی بود !؟ آیا بعدا به حرفش می رسیم

راستش بحث طولانی منم دقیق نمیدونم که اونجا که با حالت متعجب گفت مگه شکست خوردم؟!، واقعا نمیدونست که به هدفش نرسیده یا اینکه به اینده فکر میکرد ؟
خلاصه بگم :
ولی اگه بخوام راستشو بگم واقعا در ظاهر شکست خورد ولی در باطن پیروز شد. خوب یعنی چی ؟
ما در فیلم انتقام جویان 3 دیدیم که اشتباهات متعدد قهرمانان مختلف از تونی استارک گرفته تا استار لرد و ثور و ... ( خلاصه اینکه اکثر قهرمانان اشتباه داشتند.) پیروزی تانوس و شکست قهرمانان رو رقم زد . در قسمتی از فیلم وقتی استارک داشت با بروس بنر صحبت میکرد ، بروس بنر به استارک گفت خوب به اتسو زنگ بزن ولی استارک گفت به این راحتی ها نیست و گروه انتقام جویان از هم پاشیده. خوب همیجا صبر کن و به جمله گروه انتقام جویان از هم پاشیده دقت کن . کی انتقام جویان رو از هم پاشوند؟ خوب!
اخر فیلم جنگ داخلی کاپیتان به استارک یک گوشی داد و گفت اگه بهم نیاز داشتی زنگ بزن ولی استارک زنگ نزد.
در اتنقام جویان 3 ، ما به هیچ وج اتحاد قبلی قهرمانان رو ندیدیم؛ درست مثل یک تیم فوتبالی که دیگه بازیکنانش به هم اعتماد ندارند و با هم همکاری نمیکنند و خوب مشخصه که این تیم هر چقدر هم قدرتمند باشه در مواجهه با تیم قدرتمندی مثل خودش شکست میخوره. اگر اتحادشون از همون اول شکل میگرفت و در زمین با همکاری و اتحاد کل قهرمانان با تانوس میجنگیدند مطمئنا پیروز بودند.
پس میشه نتیجه گرفت موفق شد به طور غیر مستقیم ضربه بد و ناجوری به گروه انتقام جویان وارد کنه.
نقل قول کردن
Superior Sepehr.M
#27 Superior Sepehr.M 1397-02-21 01:04
به نقل از elder:
این نکته رو هم در نظر داشته باشین سرش رو نشونه میگرفت فیلم تموم میشد دیگه دنباله ای نداشت :)

کاملا باهات موافقم .
ولی واقعا این چکش جدید ثور (استورم بریکر ) چقدر قویه .یعنی این چکش در مقابل تمامی سنگ های بی نهایت مقاومت کرد ؟
یا ثانوس در اون لحظه از همه سنگ ها استفاده نکرد؟
اگر جواب سوال دوم اره باشه توانایی سنگ قدرت میره زیر سوال
نقل قول کردن
Superior Sepehr.M
#28 Superior Sepehr.M 1397-02-21 01:23
به نقل از Blueman4:
یه سوال شاید اسپم طوری
یه چیزی از فیلم های قبلی هنوز تو ذهنم گیر کرده که هنوزم ندیدم تو سایت در موردش بحث بشه . تو جنگ داخلی وقتی آخر فیلم مامور سیا با بازی مارتین فریمن به زیمو میگه چه حسی داری وقتی این همه نقشه کشیدی ولی تهش شکست خوردی ؟
زیمو هم میگه مگه شکست خورذم ! و قیافه ی متعجب فریمن . منظور زیمو چی بود !؟ آیا بعدا به حرفش می رسیم

به نظر من هدف زیمو نابود کردن اونجرز بود. برای رسیدن به هدفشم دشمنی بین تونی و کاپیتان که رهبران تیم هستند رو تشدید کرد . پس اره به هدفش رسید و شکست نخورد .
ولی بعید میدونم منظورش نابود کردن نصف جهان توسط ثانوس باشه . خیلی بعیده .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید