15 سئوالی که پس از دیدن فیلم جنگ بینهایت در ذهن ما ایجاد شد!

سوالاتی که پس از دیدن جنگ بی نهایت ذهن را درگیر می کند!

اینم سوالاتی که بعد از دیدن جنگ بی نهایت برامون پیش اومده!

 بدیهی است که این مقاله دارای اسپویلر میباشد پس اگه هنوز فیلم جنگ بینهایت رو ندیده اید این مقاله را نخوانید!

 

مقدمه:بالاخره صبرها به پایان رسید، فیلم اکران شد و به بسیاری از سوالات و تئوری های ما پاسخ داد (در این مقاله به 10 سئوالی که پاسخ داد اشاره شده). تا لحظات پایانی فیلم به تئوری هامون پایبند بودیم و حتی در برخی صحنه ها از فرط خوشحالی داشتیم بالا و پایین می پریدیم! مثلا جایی که اسکارلت ویچ داشت جلوی ثانوس رو می گرفت چیزی نمونده بود تئوری House of Mـی که قبلا مطرح کرده بودم به واقعیت بپیونده:

مرگ ویژن

اما تقریبا هیچ یک از اون ها درست از آب درنیومد! پس از اتمام فیلم سوالات مختلفی برامون پیش اومد که در این مقاله قصد داریم اونها رو مطرح کنیم و به پاسخ های احتمالی بپردازیم.

 

1- ثانوس از کجا تونی رو می شناخت؟

ثانوس از کجا تونی رو می شناخت؟

در اواخر فیلم بود که ناگهان ثانوس تونی رو استارک خطاب کرد! این صحنه یکی از بحث برانگیز ترین صحنه هایی بود که در فیلم وجود داشت. این اتفاق باعث شد این سوال پیش بیاد که ثانوس از کجا تونی رو می شناخته؟ آیا مربوط میشد به صحنه پایانی فیلم «انتقام جویان»؟جایی که تونی با سلاح هسته ای ارتش چیتاری رو از بین برد! آیا قبل از این که سنگ ذهن(که اون موقع در عصای لوکی بود.) رو به لوکی بده، سنگ ذهن این توانایی رو بهش داده بوده؟ آیا اعضای فرقه سیاه این خبر رو بهش داده بودن؟

 

2- والکری کجاست؟

والکری کجاست؟

در ابتدای فیلم داخل سفینه ازگارد خبری از والکری و کورگ نبود، سپس مشخص شد که فقط نیمی از افراد کشته شدند(اشاره به هدف ثانوس) این صحنه نشانگر این بود که نصفه باقی مونده به کمک والکری و کورگ از سفینه خارج شده اند! اما سوال اصلی اینه که چرا والکری مانند هالک به جنگ ثانوس و افرادش بازنگشت؟ یعنی کورگ نمیتونست از اونها دفاع کنه؟ با توجه به صحبت های کوین فایگی (که می گفت هنوز با لیدی سیف کار دارن) شاید والکری پیش لیدی سیف رفته باشه! باید صبر کرد و دید.

 

3- آیا دستکش بی نهایت دیگری وارد داستان میشه؟

دستکش بینهایت

زمانی که ثور برای ساخت سلاح جدیدش به «نیدولیر» رفته بود، ما دستکش بی نهایت دیگری(شاید قالب دستکش) رو در اونجا دیدیم! این دستکش ممکنه در Avengers 4 به کار بیاد زیرا با توجه به عکس های منتشر شده از سر صحنه فیلم انتقام جویان ۴ که نوید سفرهای زمانی را می دهد می توان گفت شاید با سر هم کردن این دستکش و جمع کردن دوباره سنگ های بی نهایت بتوان اوضاع رو به حالت قبل برگرداند و یا حتی قبل از این که ثانوس دست به کار بشود جلوی او را گرفت!

 

4- آیا گامورا به زندگی برمیگرده؟

آیا گامورا به زندگی برمیگرده؟

همونطور که در این مقالهگفته شد، ثانوس با قربانی کردن گامورا به سنگ روح دست پیدا کرد! اما بعد از این که ثانوس بشکن رو زد؛ ما دیدیم که گامورا(کودک) با ثانوس ملاقات کرد. در دنیای کمیک می توان داخل سنگ روح رفت (مانند کاری که «آدام وارلاک» قبلا انجام داده). پس در آن صحنه از فیلم این امکان وجود داشت که روح گامورا درون سنگ روح گیر افتاده باشه و مانند دنیای کمیک بتوان او را از داخل سنگ روح نجات داد!

 

5- آیا ویژن احیا می شود؟

آیا ویژن احیا می شود؟

ما تقریبا می دونیم که ویژن در Avengers 4 حضور دارد چون در صحنه های فیلم برداری این فیلم حضور داشت! اما سوالی که وجود داره اینه که باقی مانده جسم ویژن احیا میشه؟ یعنی شوری با یک منبع انرژی دیگر اون رو دوباره به زندگی برگردونه. اما بعید به نظر میرسه زیرا مغز او کاملا متلاشی شده بود و این آسیبی نیست که بشه به این راحتی درستش کرد! ولی احتمال هم داره که شوری وقتی داشت روش آزمایش میکرد یک اسکن یا بک آپ مغزی ازش گرفته باشه! 

 

6- در سیاره «زاندار» چه اتفاقی افتاد؟

در سیاره «زاندار» چه اتفاقی افتاد؟

زمانی که ثور داشت برای محافظان کهکشان توضیح می داد که چگونه به این روز افتاده، به «زاندار» اشاره کرد و گفت ثانوس سیارهٔ‌ سپاه «نوا» رو با خاک یکسان کرده! اما مشخص نشد که چه بلایی سر سپاه «نوا» اومده و این که آیا کل سیاره از بین رفته یا فقط نیمی از سیاره نابود شده! تنها چیزی که کوین فایگی تایید کرده حضور «ریچارد رایدره» که نشانگر جان سالم بدر بردن او از این جنگ است!

 

7- تونی استارک و «نبولا» چگونه از تایتان خارج خواهند شد؟

تونی استارک و «نبولا» چگونه از تایتان خارج خواهند شد؟

چیزی که بعد از پیروزی ثانوس مشخص شد، گیر افتادن «نبولا» و تونی در تایتان بود! سوالی که وجود داره نحوه خروج این دو نفر از تایتانه. از اون جایی که سفینه «نبولا» روی ثانوس افتاد و از طرفی سفینه محافظان کهکشان زمانی که ثانوس قمر تایتان رو به سمت انتقام جویان پرت کرد از بین رفت پس کلا راه بازگشت این دو از بین رفت! ممکنه ثور با استفاده از «استورم بریکر» به کمکشون بیاد و نجاتشون بده! البته با توجه به عکس های سر صحنه انتقام جویان ۴ میشه گفت «نبولا» قطعا به زمین میاد:

عکس انتقام جویان 4 

 

8- آیا سنگ های بی نهایت از بین رفته اند؟

آیا سنگ های بی نهایت از بین رفته اند؟

بعد از این که ثانوس بشکن زد، فشار زیادی به دستکش بی نهایت اومد انگار تقریبا خراب شد و درخشش تمام سنگ های بی نهایت از بین رفت.  درسته که بعدش ثانوس خودشو تلپورت کرد اما به نظر میومد برای مدتی غیر فعال شدند! آیا سنگ های بی نهایت نیاز به استراحت و شارژ دوباره دارند؟ خیلی خوبه که یک محدودیت به این دستکش اضافه شده و این ضعف می تونه در قسمت بعد مورد استفاده قرار بگیره!

 

9- آیا کاپیتان آمریکا دوباره سپر قبلی خودش را پس خواهد گرفت؟

آیا کاپیتان آمریکا دوباره سپر قبلی خودش را پس خواهد گرفت؟

درسته که در جنگ بی نهایت شاهد دیدار دوباره تونی و استیو نبودیم ولی به قطع در Avengers 4 این اتفاق خواهد افتاد! سوالی که پیش میاد اینه که آیا تونی سپر کاپیتان آمریکا رو بهش پس میده یا اون سپری که در بازگشت به خانه اشاره شد رو تقدیمش می کنه؟ (البته عکس هایی سر صحنه انتقام جویان ۴ وجود داشت که نشون می داد هنوز تونی و استیو با هم اختلاف دارند!)

 

10- چرا نیک فیوری زودتر به کاپیتان مارول خبر نداد؟

چرا نیک فیوری زودتر به کاپیتان مارول خبر نداد؟

در صحنه پس از تیتراژ فیلم دیدیم که نیک فیوری هنگامی که داشت از بین می رفت سریعا به سمت دستگاهی رفت که داشت پیام کمک به کاپیتان مارول می فرستاد! عجیب ترین نکته و سوالی که هست اینه که چرا زمان حمله چیتاری یا حمله آلتران و سپاهش از این دستگاه استفاده نکرد!؟ باید منتظر باشیم تا جوابش رو در فیلم کاپیتان مارول ببینیم! البته خیلی ها هستند که میگن کاپیتان مارول خیلی وقته که در کره زمین نیست و در فضا به سر میبره و به خاطر همینه که کسی ازش خبری نداشته در این سالها!

 

11- چه آینده ای برای رداسکال رقم خواهد خورد؟

چه آینده ای برای رداسکال رقم خواهد خورد؟

یکی از سورپرایزهای فیلم جایی بود که رداسکال رو به عنوان راهنمای سنگ روح دیدیم! اما پس از این که ثانوس به سنگ روح دست پیدا کرد، دیگر هدف مشخصی نداره! آیا این نشانگر اینه که ما در آینده شاهد بازگشت او هستیم؟ آیا استارلرد به «ورمیر» برمیگرده تا برای گامورا عزاداری کنه؟ و آیا در این حین رداسکال بالاخره از این سیاره خارج میشه؟ جواب این سوال پس از مشخص شدن فیلم های فاز چهارم پاسخ داده خواهد شد.

 

- قهرمانان پودر شده بازخواهند گشت؟

 - قهرمانان پودر شده بازخواهند گشت؟

 

12- مردمورچه ای و واسپ چه زمانی وارد داستان می شوند؟

مرد مورچه ای و واسپ

همونطور که در فیلم اشاره شد، مردمورچه ای و هاکای بخاطر خانواده هاشون با دولت معامله کردند! ما با توجه به این خبر مطمئنیم که این دو حتما در Avengers 4 حضور دارند اما چه اتفاقی میوفته که اسکات به انتقام جویان می پیونده؟ حدس من اینه که واسپ هم مثل بقیه در انتهای فیلم پودر شده و وقایع فیلم مردمورچه ای و واسپ قبل از جنگ بی نهایت رخ میده.

 

13- لوکی واقعا مرده؟

لوکی واقعا مرده؟

با این که لوکی در فاز اول و دوم مارول خبیث بود ولی قریب به اتفاق طرفداران مارول از مرگ لوکی بسیار ناراحت شدند! اگر نگاهی به گذشته بندازیم، لوکی خدای دوز و کلک چندین مرگ را دور زده بود! متاسفانه کوین فایگی در مصاحبه ای گفته بود اگر کسی در جنگ بی نهایت بمیرد دیگر به زندگی برنمی گردد. این جمله باعث میشه این سوال تا حد زیادی پاسخ داده بشه! منطقی هم هست چون وقتی از داستان راگناروک گه لوکی در آن نقش بزرگی داشت استفاده نشه پس حضور او می تونه بی فایده و مشکل ساز بشه پس مارول با دلیل این کار رو انجام داده!

 

14- مشکل هالک چی بود؟

مشکل هالک چی بود؟

یکی از مشکلاتی که طرفداران با هالک در جنگ بی نهایت داشتند حضور نداشتن هالک در جنگ واکاندا و شوخ طبعی زیاد بروس بنر بود!اما چرا هالک از لونه خودش بیرون نمیومد؟ آیا از ثانوس ترسیده بود و بالاخره مرگ رو احساس کرد؟ آیا چون به زمین اومده بود و به خاطر تنفر مردم از او به هالک تبدیل نمی شد؟ اگر یادتون باشه، کوین فایگی گفته بود راگناروک، جنگ بی نهایت و Avengers 4 حکم یک سه گانه رو برای هالک دارند پس زیاد ناراحت نباشید، هالک در قسمت بعدی نقش بیشتری خواهد داشت!

 

15- دکتر استرنج چرا سنگ زمان رو به ثانوس تحویل داد؟

دکتر استرنج چرا سنگ زمان رو به ثانوس تحویل داد؟

اصلی ترین و مهم ترین سوال این بود که دکتر استرنج چه چیزی در آینده دیده بود که تونی رو مهم تر از سنگ زمان دید؟ یعنی نجات مردآهنی از نابود شدن نصف شدن جمعیت مهم تر بود؟ باید دید این تعداد باقی مانده از قهرمانان چگونه از پس ثانوس و شش سنگ بی نهایت بر خواهند اومد و بالاخره در آخر فیلم شاهد شکست دشمنی که حدود ۶ سال منتظرش بودیم شکست می خوره یا خیر!

 

نظر شما چیه؟ جواب های شما برای این سوالات چیست؟ چه سوالات دیگری پس از دیدن فیلم برای شما پیش اومده؟

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 سوالی که فیلم انتقام جویان جنگ بی نهایت پاسخ داد!

نقد و بررسی فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت" (AVENGERS: THE INFINITY WAR)

20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست باشند!

15 فن تئوری برتر درباره MCU که ممکنه درست باشند!

15 فن تئوری درباره دنیای سینمایی مارول پس از فیلم "پلنگ سیاه"

10 چیز مهمی که از کمیک "مقدمه جنگ بینهایت" فهمیدیم


این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Mr.Harper
#1 Mr.Harper 1397-02-11 19:16
تشکر بابت مقاله
فیلم رو امروز صبح دیدم و دقیقا همه این سوالا برام پیش اومد
صحنه مرگ لوکی عجیب بود. اون که تو حیله رو دست نداره اینجا طوری اقدام کرد که انگار از زندگیش دیگه سیر شده. البته ممکنه اینکارو کرده باشه تا ثانوس کاری با ثور نداشته باشه
در مورد تونی و نبیولا مطمئنم ثور میاد دنبالشون. چون وسیله ای برای خروج از سیاره دیگه نیست
وقتی که ثانوس بشکن زد دستکش از بین رفت و سنگا هم اون شکلی شدن ولی باز ازشون استفاده کرد و فرار کرد.
واقعا کاپیتان مارول کجا بوده این همه مدت ؟ یعنی فیوری اینقدر وضعیت رو دیگه وخیم دیده که بهش خبر داده ؟ قبل از این بد نبود ؟ بالاخره اولتران و لوکی هم خطرناک بودن.
رد اسکال مطمئنا برمیگرده زمین وگرنه حضورش بی معنی میشه. ممکنه تو اونجرز 4 دوباره با کاپیتان رو در رو بشه و کار ناتمومشون رو تموم کنن. چون اینکه فقط بعنوان یه محافظ باشه و بعد هم کارش تموم بشه و دیگه خبری ازش نباشه خیلی بی معنی میشه
هالک صد در صد از ثانوس ترسیده بود. البته حیف شد حریف خوبی برای کال به حساب میومد
در مورد دکتر استرنج. قبل از اینکه به تایتان برسن گفت همه هم بمیرن از سنگ محافظت میکنه ولی موقع جنگ سنگ رو داد. بی دلیل هم نبوده حتما تونی کار مهمی انجام میده
ویژن رو هم فعلا نظری ندارم در موردش
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1397-02-11 19:23
تریلر جدید انت من و واسپ هم منتشر شد!
نقل قول کردن
ghasem
#3 ghasem 1397-02-11 19:38
سلام بالاخره این مقاله منتشر شد :D
واقعا سوالاتی که این فیلم در ذهن بیننده ایجاد کرد خیلی سوالات بحث برانگیزی بود به عنوان مثال آدام وارلاک نمیخواد از پیله ش بیاد بیرون؟ چون از شخصیت های حیاتی کمیک دستکش بی نهایت و حضورش به نوعی مهم.
فیل کولسن توی ایجنت اف شیلد بالاخره به دنیای سینمایی بر میگرده؟ توی قسمت 19یک چند دقیقه ای بحث اتفاق های نیرورک توی سریال بود ولی خیلی گذرا ،به احتمال زیاد هنوز ثانوس بشکن معروف نزده.
سیلور سورفر چی شد؟ آیا توی اونجرز 4 شاهد موجودات کیهانی برای توقف ثانوس هستیم یا فقط به قهرمان های باقی مانده بسنده شده؟
نقل قول کردن
09120
#4 09120 1397-02-11 20:10
من که فکر می کنم همه قهرمانان بر نمی گردند ولی مرد عنکبوتی بر می گرده چون tom holland در مرد عنکبوتی 2 بازی خواهد کرد.
نقل قول کردن
git-man
#5 git-man 1397-02-11 20:56
برای من سؤالای زیادی بوجود نیومد.
اون مقداری هم که بوجود اومد رو چون مربوط می‌شه به اونجرز۴، کلاً سعی کردم بهشون فکر نکنم. چون واقعاً وقت تلف کردن هست. با اونجرز۳ تجربهٔ خوبی بدست آوردم. که هراتفاقی ممکنه! و اصلاً نمی‌شه حدس زد. پس بی‌فایده‌س. مگه برای دل‌خوش کردن خودمون که ترجیح می‌دم وقتم رو جای دیگه‌ای که مفید باشه صرف کنم. :-)

تریلر مردمورچه‌ای هم خیلی باحال بود. کلاً این فیلم خیلی باحاله. سکانس‌های اکشن خیلی جالبی داره. نسبت به مرد مورچه‌ای ۱، پیشرفت در ساخت جلوه‌های ویژه و ... کاملاً مشهوده! هالیوود به کجا داره می‌ره! :o
نقل قول کردن
beyonder
#6 beyonder 1397-02-11 20:57
خلاصه اینفینتی وار
تانوس امد...
تانوس کشت...
تانوس رفت...
:P
نقل قول کردن
git-man
#7 git-man 1397-02-11 20:59
به نقل از beyonder:
خلاصه اینفینتی وار
تانوس امد...
تانوس کشت...
تانوس رفت...
:P


:D
مگه غیر از این انتظار داشتی؟ :lol:

خلاصه اونجرز۴ هم می‌شه:
اونجرز اومد...
اونجرز ثانوس رو نفله کرد...
اونجرز رفت برا فاز بعدی...
:D
نقل قول کردن
beyonder
#8 beyonder 1397-02-11 20:59
سوال به نقل از git-man:
برای من سؤالای زیادی بوجود نیومد.
اون مقداری هم که بوجود اومد رو چون مربوط می‌شه به اونجرز۴، کلاً سعی کردم بهشون فکر نکنم. چون واقعاً وقت تلف کردن هست. با اونجرز۳ تجربهٔ خوبی بدست آوردم. که هراتفاقی ممکنه! و اصلاً نمی‌شه حدس زد. پس بی‌فایده‌س. مگه برای دل‌خوش کردن خودمون که ترجیح می‌دم وقتم رو جای دیگه‌ای که مفید باشه صرف کنم. :-)

تریلر مردمورچه‌ای هم خیلی باحال بود. کلاً این فیلم خیلی باحاله. سکانس‌های اکشن خیلی جالبی داره. نسبت به مرد مورچه‌ای ۱، پیشرفت در ساخت جلوه‌های ویژه و ... کاملاً مشهوده! هالیوود به کجا داره می‌ره! :o

واقعا برات مهم نبود که هاکای کجا بود ...
نقل قول کردن
git-man
#9 git-man 1397-02-11 21:05
#11
نه! چون توی فیلم بهش اشاره شد.
فقط برام سؤال شده بود که چرا دکتر استرنج سنگ رو داد به ثانوس که بعد از دیدن زیرنویس، فهمیدم دکتراسترنج میلیون‌ها احتمال رو دیده بود و به این نتیجه رسیده بود که یه راه منجر به شکست ثانوس می‌شه، بنابراین کاری رو که انجام داد، ادامهٔ همون نقشه بود! بالاخره توی اون ۱۴ میلیون احتمال، دیده که مثلاً تونی زخمی می‌شه و گامورا مُرده و ...که سنگ رو داد بهش!

بعدشم نگفتم که هیچ سؤالی برام بوجود نیومد. گفتم خیلی نیومد. و همون‌قدری هم که اومد جوابش رو باید توی اونجرز۴ پیدا کرد و چون اونجرز۴ صد در صد مثل اونجرز۳ سرّیه همه‌چیش و هیچی لو نمی‌دن، ترجیح می‌دم خیلی فسفر‌هام رو هدر ندم. :D
نقل قول کردن
Migel ohera
#10 Migel ohera 1397-02-11 22:07
به نقل از git-man:
به نقل از beyonder:
خلاصه اینفینتی وار
تانوس امد...
تانوس کشت...
تانوس رفت...
:P


:D
مگه غیر از این انتظار داشتی؟ :lol:

خلاصه اونجرز۴ هم می‌شه:
اونجرز اومد...
اونجرز ثانوس رو نفله کرد...
اونجرز رفت برا فاز بعدی...
:D

نا مردا كل فيلمو اسپويل كردين رفتتتتتت ععععععع :D
نقل قول کردن
zahed arazi
#11 zahed arazi 1397-02-11 22:39
تشکر بابت مقاله خوبتون
من بعد از تموم شدن فیلم همچین بهت زده شدم که همینجوری مات و مبهوت موندم دیگه طوری تحت تاثیر قرار گرفتم که هیچ سوالی برام پیش نیومد (بجز یک سوال خیلی خیلی مهم) کلی کیف کردم با فیلم لحظه به لحظش واقعا دیدنی و نفسگیر بود
من بیشتر از همه نویسندگانه فیلمو تحسین میکنم که واقعا گل کاشتن بنظرم حتی میتونه نامزد اسکارم بشه همونطورکه امسال لوگان تو بخش بهترین فیلم نامه اقتباسی نامزد شد همینطور توی بخش بهترین جلوه های ویژه
اکشن فیلمم واقعا عالی بود با کیفیت بلوری فیلمو ببینی فقط تو کف جلوه های ویژه و اکشن فیلم میمونی
من فک میکنم تونی واقعا نقش خیلی بزرگی تو قسمت جدید داره دکتر استرنجم وقتی به اینده سفر کرد خودش اینو فهمید وگرنه هیچ دلیل نداره شخضی مثل دکتراسترنج بیاد همینطوری سنگو تقدیم ثانوس کنه
شخضیت پردازیای فیلمم تقریبا برای همه به ی انداره بود(تونی استارک یکم بیشتر از بقیه) و همین بنظرم یکی از نقاط قوت فیلم بود
ثانوسم که دیگه سنگ تموم گذاشت مخصوصا دیالوگاش که واقعا خوب روشون کار شده بود بقول استاد رف اون بالاها پیش دارث ویدر برا منکه جزو بهترین ویلنای سینما شد ازون ویلنایی که میشد باهاشون همذات پنداری کرد ایده دو قسمتی شدن فیلمم از بهترین تصمیمات مارول بود دقیقا مثل هری پاتر که کتاب اخرو به دوتا فیلم تقصیم کردن و خیلیم خوب جواب داد

یکی از خوبیای پایان بندی فیلمم این بودکه اخر فیلم فقط اونجرز اوریجین موندن تونی استارک کپ ثور هالک ناتاشا دقیقا همونایی که همه چی ازشون شروع شد حالا هم باید بقیرو برگردونن هم باید با ثانوس مبارزه کنن من خودم خیلی ازین حرکت مارول استقبال کردم یجورایی میشه گفت زنده کردن خاطرات گذشته و اهمیت دادن به قهرمانای اصلی

میگم حالا فقط مرگ شخصیت های فرعی اینقدر دردناک بود تصورشو بکنین تو قسمت جدید کپ یا تونی بمیره فکرشم ادمو اذیت میکنه ولی انصافا مرگ گامورا خیلی دردناک بود حالا بزرگترین سوالی که برا من پیش میاد اینه که هدف واقعیه ثانوس چیه فقط برقراری تعادل یا چی؟؟
خلاصه کلی غافلگیری داشت فیلم خیلی غیرقابل پیش بینی بود و همینه که هیجان و انتظارو برای اونجرز 4 بیشتر میکنه

من خودم تو خوابم فکرشو نمیکردم روزی ی فیلم کمیک بوکیو این همه تحسین و تعریفش کنم باید تبریک گفت به مارول
نقل قول کردن
SiR_GaLaHaN
#12 SiR_GaLaHaN 1397-02-11 23:46
سوالا عالین ولی همش جواب دارن نصفشون نه هست خود شما گفتید گوین گفته هر کی تو اونجرز 3 بمیره زنده نمیشه
نقل قول کردن
Marc Spector
#13 Marc Spector 1397-02-12 00:09
من فقط یه چیزی رو نفهمیدم،اون صحنه ایکه ثانوس گامورا رو قربانی کرد اگر هر فیلم یا سریال یا انیمیشن یا انیمه و... کلا هرچی بود سریع بحث رو فلسفی میکردن و میگفتن اگر عاشق چیزی باشی قادر به از دست دادنش نیستی و اگر از دستش بدی پس اون عشق، عشق واقعی نیست،ولی تو جنگ بینهایت خیلی راحت از کنار این موضوع رد شد،به نظرم ثانوس فقط عاشق یه چیز بود اونم سرنوشتش بود که مدام ازش حرف میزد.
نقل قول کردن
beyonder
#14 beyonder 1397-02-12 00:42
به نقل از Migel ohera:
به نقل از git-man:
به نقل از beyonder:
خلاصه اینفینتی وار
تانوس امد...
تانوس کشت...
تانوس رفت...
:P


:D
مگه غیر از این انتظار داشتی؟ :lol:

خلاصه اونجرز۴ هم می‌شه:
اونجرز اومد...
اونجرز ثانوس رو نفله کرد...
اونجرز رفت برا فاز بعدی...
:D

نا مردا كل فيلمو اسپويل كردين رفتتتتتت ععععععع :D

Dread it
run from it
Spoils still arrive
نقل قول کردن
Amirhossein8888
#15 Amirhossein8888 1397-02-12 01:17
من خیلی احتمال میدم ویژن رو زنده کنن،چون آدم که نیست و طبق دیالوگی از فیلم ماشینه و یه ترکیبیه از تونی و بروس بنر و جارویس و اولتران،،من نمیدونم مارول دقیقا چندهزارتا کاراکتر ابرقهرمان داره ولی کاش هیچوقت این اونجر های اصلی رو حذف نکنه،،واقعا ما طرفدارا ضربه روحی میخوریم با مرگ هرکدومشون مخصوصا تونی و کاپیتان
نقل قول کردن
Amirhossein8888
#16 Amirhossein8888 1397-02-12 01:21
دوستان عزیز شما ها میدونید تاریخ احتمالی اکران کاپیتان مارول و گاردین آف گلکسی ۳ و اونجرز چهار رو؟
اونجرز۴ به نظرتون سال دیگه همین موقع اکران میشه یا پاییز؟
واقعا سخته این صبر کردنا...
نقل قول کردن
spider pool
#17 spider pool 1397-02-12 15:09
به نقل از Marc Spector:
من فقط یه چیزی رو نفهمیدم،اون صحنه ایکه ثانوس گامورا رو قربانی کرد اگر هر فیلم یا سریال یا انیمیشن یا انیمه و... کلا هرچی بود سریع بحث رو فلسفی میکردن و میگفتن اگر عاشق چیزی باشی قادر به از دست دادنش نیستی و اگر از دستش بدی پس اون عشق، عشق واقعی نیست،ولی تو جنگ بینهایت خیلی راحت از کنار این موضوع رد شد،به نظرم ثانوس فقط عاشق یه چیز بود اونم سرنوشتش بود که مدام ازش حرف میزد.

در اونجا ثانوس داشت گریه میکرد و مانتیس هم وقتی بهش دست زد احساسات و غم ثانوس رو بیان کرد و داخل سنگ روح هم که ثانوس مشخصه به خاطر از دست دادن گامورا داره عذاب میکشههمون موقعی هم که میخواست گامورا رو پرت کنه و بعدش مشخص بود براش خیلی خیلی سخته و به نظرم من ثانوس احساسی ترین و بهترین خبیثmcu هستش




به نظر من اون صحنه ای که دستکش انگار داشت تجزیه میشد به نظرم به دلیل اینه که ثانوس از هر۶ سنگ استفاده کرد و دستکش انرژی زیادی بهش وارد شد به خاطر همین نابود شدش درست مثل یک باتری که وقتی خیلی بهش انرژی وارد شه میترکه
نقل قول کردن
git-man
#18 git-man 1397-02-12 15:32
به نقل از Amirhossein8888:
دوستان عزیز شما ها میدونید تاریخ احتمالی اکران کاپیتان مارول و گاردین آف گلکسی ۳ و اونجرز چهار رو؟
اونجرز۴ به نظرتون سال دیگه همین موقع اکران میشه یا پاییز؟
واقعا سخته این صبر کردنا...


کاپیتان مارول که تاریخ اکرانش مشخصه. الآن یادم نیست دقیق ولی حول و حوش اسفند امسال.
اونجرز۴ هم عین امسال، توی اردیبهشت اکران می‌شه. ۵ می فکر کنم.
گاردینز۳ رو خبر ندارم. فکر کنم ۲۰۱۹ باشه!
سال ۲۰۱۹ کاپیتان مارول و اونجرز۴ و اسپایدرمن ۲ اکران می‌شه. گاردینز باید بره واسه ۲۰۲۰
نقل قول کردن
superior_iron_man
#19 superior_iron_man 1397-02-12 21:44
من شخصا در مورد سوال اخری خیلی فکر کردم و به نظرم این همون تنها راهی بود که دکتر استرنج در اینده دیده بود و اونا میتونستن پیروز بشن و با این کار به نحوی جون همه رو نجات داده . توی اخرین دیالوگش هم به این موضوع اشاره کرد .
نقل قول کردن
m.h.f
#20 m.h.f 1397-02-12 21:47
من هم یک سوال برام پیش اومده آیا مردئ عنکبوتی از تیغ های پشتش استفاده کرد؟
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1397-02-12 21:51
به نقل از m.h.f:
من هم یک سوال برام پیش اومده آیا مردئ عنکبوتی از تیغ های پشتش استفاده کرد؟

بله. بارها و بارها
نقل قول کردن
m.h.f
#22 m.h.f 1397-02-12 21:57
به نقل از mtm:
به نقل از m.h.f:
من هم یک سوال برام پیش اومده آیا مردئ عنکبوتی از تیغ های پشتش استفاده کرد؟

بله. بارها و بارها

ممنون که پاسخ دادید
متشکرم
نقل قول کردن
alihdz
#23 alihdz 1397-02-13 11:33
آقا یه سوال مگه کوین فایگی نگفته بود هرکی تو اینفینیتی وار بمیره دیگه زنده نمیشه؟
پس یعنی گاردینز بلک پنتر اسپایدی و... زنده نمیشن؟؟ :cry:
میدونم میخاین در جواب سوالم بگین که گاردینز و اسپایدی بلک پنتر و... برای قسمت های دوم و سوم تایید شدن ولی این حرف کوین فایگی این حالت رو تکذیب میکنه
آدم واقعا نمیدونه چی بگه :-| :o
نقل قول کردن
a.v.s
#24 a.v.s 1397-02-13 12:38
دوست دارم درباره جنگ بینهایت حرفایی بزنم:

میدونید، جنگ بینهایت پر بود از لحظات غیر قابل پیش بینی و تامل برانگیز و احساسی. جوری که نظیرش رو در هیچ فیلم مارول ندیدیم. در کل فیلم اون حس آخرالزمانی و مرگ را قشنگ حس میکردی و درش غرق میشدی. با شخصیت های داستان، چه خوب چه بد خو میگرفتی. و همچنان سنگینی 10 دقیقه آخر فیلم را روی دوشت حس میکردی. واقعا آدم باید استاد باشه تا بتونه همچین فیلمی رو خلق کنه که بتونه انقدر تو رو به تفکر بیندازه.
10 سال تلاش بکنی، و کل زحمات 10 ساله ات رو توی همچین فیلمی جمع کنی و نشون بدی. این واقعا برای استودیویی چون مارول تحسین برانگیزه.
درباره شخصیت خبیث فیلم، ثانوس باید بگم، چی بگم، ثانوس انگار اصلا در این فیلم خبیث نبود. انگار با خبیث داستان اشتباه گرفته شده. اون درواقع یک فرد درمانده بود که کل سیاره اش از بین رفته و بسیار پریشانه. درحالی که ظاهرش نشون میده فرد بی رحم و بسیار سنگدلیه، ولی اونقدر سنگدل و بی رحم نیست و ته دلش عاطفه وجود داره. اون فقط به دنبال این بود که تعادلی رو به دنیا برگردونه تا دیگه هیچ سیاره ای مثل سیاره خودش از بین نره. ولی آدم نمیدونه که باید از ثانوس متنفر باشه یا دوستش داشته باشه! ثانوس شخصیت عقیدتی جالبی داره چون خیلی ها در این کره زمین هم با ثانوس هم عقیده هستند و بر این عقیده هستند که با زیاد شدن جمعیت جهان، تعادل از بین رفته.
ثانوس میتونه هم آدم خیرخواهی باشه، و هم آدم بی رحم. برای همینه که خیلی ها (از جمله آقای ترابی) میگن از شخصیت کمیک بوکیش بیشی گرفته. چون شخصیت کمیک بوکیش فقط بخاطر جلب کردن نظر مرگ میخواست نصف جمعیت جهان را نابود کنه ولی در فیلم فقط بخاطر زنده کردن هم نوعانش و برگردوندن تعادل در دنیا این کارو بکنه.
یک نکته دیگه که درباره ثانوس بسیار جالبه (که میدونم یکی از کاربران سایت هم بهش اشاره کرده بود) اینه که از هر سیاره یا گونه و یا گروهی که میکشه و نابود میکنه، یک نفر رو باقی میزاره که نشانه ای باشه بر نابود شدن سیاره تایتان و فقط باقی ماندن یک نفر، اونم ثانوس.
از آزگاردی ها، ثور باقی موند. از دورف ها، ایرتی رو باقی گذاشت. از محافظین کهکشان، راکت باقی موند. و از زانداری ها، نووا باقی مونده (حتما باقی مونده چون دوستان گفتند که کوین فایگی این رو تایید کرده). احتمال هم میدم که از قبیله جاباری، فقط ام باکو باقی مانده. و این جالبه که ثانوس اعضای اولیه انتقام جویان رو زنده نگه داشته. شاید نشونه ای باشه بر این که آیا اون دفعه که در حمله نیویورک که تونستید جلوی منو (یعنی ثانوس رو) بگیرید، آیا بازهم شما شش نفر این دفعه که نصف جمعیت جهان رو نابود کردم و نقشه ام رو کامل کردم، میتونید جلوی منو بگیرید و همه چیز رو به حالت قبلی برگردونید؟ (که در این فیلم فقط پنج نفر از اعضای اصلی رو دیدیم ولی میدونیم که هاکای زنده است)
یک نکته جالب در ثانوس اینه که ثانوس واقعا در هدفش مصممه. اون برای اینکه سنگ روح رو بدست بیاره، دخترش که عزیزترین کسش بود رو کشت. حتی اونجا که دکتر استرنج میگه که من سنگ زمان رو بهت میدم، ثانوس اصلا جا نخورد که دکتر استرنج میخواد سنگ رو بهش بده. درجا بهش گفت که: "خبری از حقه نیست؟". یعنی اون واقعا و از ته دلش میخواست نصف جمعیت جهان رو نابود کنه. این جهت از ثانوس در فیلم به ما درسی می آموزه و آن هم اینه که اگر خواسته قلبی واقعی داشته باشی، میتونی کوه رو، و حتی کل جهان رو جابجا و یا زیر و رو کنی.
خب این بود نظر من بر فیلم حماسی "انتقام جویان: جنگ بینهایت"، که بنظرم تونست تمام انتظارات رو برای ما هوادارا و بیننده های غیر کمیک بوکی بر آورده کنه. مارول مثل همیشه غوغا میکنه و تابو هارو میکشنه و فیلمی کامل رو تحویل ما میده و در عین حال این فیلم، ادای احترامیه به 10 سال کار و تلاش فراوان مارول و بازیگران و رئیسی به نام "کوین فایگی". ولی از این هم که قسمت بعدی هم داره خوشحالم. چون نمیتونی تمام ثمرات 10 ساله ات رو در فقط یک فیلم جا بدی.
نقل قول کردن
amir6754
#25 amir6754 1397-02-13 18:42
راجب به سوال اخر من یک تئوری دارم ;-) اونجایی که انتقام جویان و محافظان کهکشان رفتند به تایتان و دکتر رفت و اینده رو دید و گفت فقط یک احتمال برد داشتیم اون این بود که دکتر میره کامل اینده رو مبینه و بشکن تانوس و قدرتاش و ...و میبینه که پودر میشن اما بعد تونی یه کاری میکنه که جلوی تانوس رو میگیره یا اون ها رو زنده میکنه :sigh: منظقی هم میاد
نقل قول کردن
a.v.s
#26 a.v.s 1397-02-13 20:01
من درباره اینکه چطور سفر های زمانی در فیلم انتقام جویان 4 رخ میده یه نظریه ای دارم:
اینکه کنگ فاتح به انتقام جویان کمک میکنه.
یعنی ممکنه کنگ فاتح در فیلم انتقام جویان 4 حضور داشته باشه. چون فکر نکنم جز این راه دیگه ای برای سفر های زمانی باشه. وقتی سیلور سورفر میتونه در فیلم انتقام جویان 4 حضور داشته باشه، پس کنگ هم حتما میتونه در فیلم حضور پیدا کنه. چون دیگه شخصیت های فاکس هم توسط دیزنی خریده شده.

بنده یک سوال داشتم: فاش شدن هویت مرد آهنی توسط تونی استارک در کمیک ها، چگونه رخ داد؟
نقل قول کردن
winter-soldier-911
#27 winter-soldier-911 1397-02-14 14:44
یه سوال دیگه
تو عصر التران دیدیم که سنگ ویژن به اندازه یه بند انگشت انسان بود و روی پیشاتی ویژن بود ولی در جنگ بینهایت دیدیم که به اندازه ی یه تخم مرغ (حتی بزرگ تر)شده بود و توی سر ویژن فرو رفته بود.

میشه گفت ویژن داشت سنگو بیشتر کشف میکرد و باعث شده بود رشد کنه ولی مارول باید در موردش توضیح میداد.
نقل قول کردن
AmiRetr0
#28 AmiRetr0 1397-02-14 17:37
سلام خدمت اساتید سایت
پیرو این مطلبی که توی چنل گذاشتید در مورد اینکه اونجرز ۴ قراره از کمیک های Avengers forever اقتباس بشه،خواهشا یک مقاله در مورد داستان این سری بنویسید یا اگه قبلا نوشتید لینکش رو تو چنل بزارید.
نقل قول کردن
mtm
#29 mtm 1397-02-14 18:22
به نقل از AmiRetr0:
سلام خدمت اساتید سایت
پیرو این مطلبی که توی چنل گذاشتید در مورد اینکه اونجرز ۴ قراره از کمیک های Avengers forever اقتباس بشه،خواهشا یک مقاله در مورد داستان این سری بنویسید یا اگه قبلا نوشتید لینکش رو تو چنل بزارید.

ممنون از توجه شما دوست عزیز
اون خبر رو خودم گذاشتم و فکر کنم درست هم دربیاد
در هر حال این داستان avengers forever یکی از 10 داستان برتر اونجرزه:
llink.ir/8493
اکه تایید بشه که اسمش همینه و از وری این داستان معرکه اقتباس میشه قول میدم تو سایتمون ترجمه اش کنیم
درباره سفرهای زمانی هم هست که خوراک خودمه
نقل قول کردن
AmiRetr0
#30 AmiRetr0 1397-02-14 19:32
اسپویل از infinity war!

اگه عنوان اونجرز ۴ بشه Avengers forever، جدا جالب میشه(البته اگه مثل Batman forever نشه=)
از اونجا که توی جنگ بینهایت دیدیم جایی استورم بریکر ساخته شد یسری دستکش بینهایت(بدون سنگ) دیگه هم ریخته بود رو زمین، شاید با همین سفر های زمانی سنگ هارو از گذشته جمع اوری کنن و بزارن تویه یه دستکش دیگه و ثانوس رو قبل از کامل کردن دستکشش شکستش بدن.
شاید حتی صحنه هایی از اونجرز ۱ رو هم ببینیم!
چون یسری عکس از فیلم برداری اونجرز ۴ منتشر شده بود که استیو راجرز لباس نبرد نیویورک تنش بود! ولی مشکلی که هست اینه که با این فرضیه کسایی که قشنگ کشته شدن(ینی با پودر شدن نمردن) هم باید دوباره زنده بشن مثل هایمدال و لوکی! که خلاف گقته جناب فایگی هستش، که اگه کسی توی جنگ بینهایت کشته بشه دیگه زنده نمیشه. به هر ترتیب سفر های زمانی خیلی میتونه به گسترده تر شدن MCU کمک کنه و امیدوارم ازش استفاده بشه.
با تشکر از استاد ترابی برای مقاله ۱۰ کمیک برتر اونجرز
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#31 Remi_GAMBIT 1397-02-14 22:47
ی تعوری دارم....
اسپویل!
ب نظرم تو این چنتا اپیزود باقی مونده Agents of Shield یکی از قهرمانا هم پودر میشه.
و کاراکتر های پودر نشده با کمک هاک آی و کاپیتان مارول سنگ زمان رو میگیرن و کاراکتر ها رو بر میگردونن
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#32 Remi_GAMBIT 1397-02-14 22:49
به نقل از Remi_GAMBIT:
ی تعوری دارم....
اسپویل!
ب نظرم تو این چنتا اپیزود باقی مونده Agents of Shield یکی از قهرمانا هم پودر میشه.
و کاراکتر های پودر نشده با کمک هاک آی و کاپیتان مارول سنگ زمان رو میگیرن و کاراکتر ها رو بر میگردونن

درضمن یکی دیگه هم دارم....
شاید حرف های دکتر استرنج با تونی و صدا کردن اسم استارک توسط تانوس بهم ربط داشته باشه
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#33 Remi_GAMBIT 1397-02-14 22:53
به نقل از Remi_GAMBIT:
به نقل از Remi_GAMBIT:
ی تعوری دارم....
اسپویل!
ب نظرم تو این چنتا اپیزود باقی مونده Agents of Shield یکی از قهرمانا هم پودر میشه.
و کاراکتر های پودر نشده با کمک هاک آی و کاپیتان مارول سنگ زمان رو میگیرن و کاراکتر ها رو بر میگردونن

درضمن یکی دیگه هم دارم....
شاید حرف های دکتر استرنج با تونی و صدا کردن اسم استارک توسط تانوس بهم ربط داشته باشه

منظورم اینه که دکتر استرنج میگه: این تنها راه بود، یعنی باعث مرگ تونی همیشه، چون اول فیلم تهدید کرد.
کاراکترهای اسپایدرمن، بلک پنترم و فیوری قطعا برمیگردن
نقل قول کردن
Superior Sepehr.M
#34 Superior Sepehr.M 1397-02-17 20:48
این سوالات هم برای من پیش اومد .
1-چرا لوکی همینجوری سنگ رو به راحتی به ثانوس داد؟ یعنی واقعا فکر میکرد ثانوس رو با دو تا سنگ بی نهایت و اون قدرتش میتونه با یه چاقو بکشه ؟ یا جون برادرش از جون نصف دنیا برتر بود. :-?
2- چرا پیتر کوییل انقدر زیاد احساساتی شد؟ قبل از اینکه ثانوس گامورا رو بکشه خود کوییل به گامورا شلیک کرد و میخواست بکشتش .
3-چرا دکتر استرنج از سنگ زمان برای شکست ثانوس استفاده نکرد ؟ حتی خود ثانوس هم گفتش که کلی جادو بلدی ولی از اون اصلیه استفاده نمیکنی . میتونست با سنگ زمان ثانوس رو به دوران بچگی خودش برگردونه و ضعیفش کنه یا اینکه مثل دورمامو توی حلقه زمانی گیرش بندازه .
نقل قول کردن
stan
#35 stan 1397-02-19 03:19
یک سوال !
اونجا که دکتر استرنج تو سفینه به تونی گفت میتونی برمون گردونی ... مگه خودش نمیتونست یه پورتال باز کنه و برگرده ؟
و درضمن تا جایی که دیدم و یادمه پورتالایی که از اول تا آخر فیلم باز کرد اون حلقه های مخصوصش دستش نبود ... پس میتونست خودش برگرده دوباره
نقل قول کردن
arkham knight
#36 arkham knight 1397-02-19 08:49
فیلمو بخاطر احترامم به این ۷ سال انتظار شدیدم هنوز ندیدم، اما با توجه به اسپویلایی که شدم و یه سری خاطرات از ایونت هیروئیک ایج مارول، به نظرم تکنولوژی سفر در زمانی در کار هست و توی انت من اند د وسپ یا کاپتان مارول بهش اشاره میشه...
میتونه مرتبط به کنگ فاتح باشه ولی مشخصا آرک داستانی اصلیش نخواهد بود، و خب مطمئنا پای سنگ زمان وسط نیست،استفاده اونجرز از سنگ زمان خیلی تئوری بعیدیه

و خب نگران نباشید، حرفای فایگی تکنیک تبلیغاتی و منحرف کننده فن تئوری ها و در نتیجه دور از انتظار کردن پلات اونجرز ۴ عه... همه کسایی که تا الان مردن زنده میشن، و شاید حتا با الهام از فلشپوینت پای اکس من و فنتستیک فورم به دنیای مارول باز بشه... صرفا افرادی مثل کپتان امریکا که اتمام قرارداد و تمدید نشدنشون تایید شده ممکنه توی اونجرز ۴ بمیرن...
نقل قول کردن
Marc Spector
#37 Marc Spector 1397-02-19 10:55
در واقع 14 میلیون احتمال مال بعد اون قضیس؛ دکتر تو سفینه گفت ((میتونی مارو برگردونی؟؟))
راستش یه چیز دیگه که برای من مبهمه این طرحه:
دکتر بین مبارزه با ثانوس که حواس ثانوس نیست سنگ زمان رو باز میکنه زمان رو نگه میداره،دستکش رو از دستش میکشه بیرون بلافاصله دستکش رو با پورتالی که باز میکنه میده به وانگ تو سانکتوم وانگ موقتاً دستکش رو مخفی میکنه.دکتر خودش و بقیرو با پورتال میرسونه به زمین و تو واکاندا و ثانوس رو ول میکنن تو تایتان و کنار بقیه شروع میکنه به جنگیدن با فرقه سیاه و راحت شکستشون میدن.کل داستان تموم شد از اخر هم سنگ ها رو از دستکش جدا میکنن همراه بقیه و گروه ایلومیناتی رو تشکیل میدن و هرکس یه سنگ رو یه جایی پنهان میکنه.

میمونه عواقب استفاده از سنگ زمان که اونم میشه داستان فاز 5 برای حمله گالاکتوس یا دورمامو.

واقعاً طرحه خیلی پیش پا افتاده ایه یا حتی تو اون 14 میلیون اینده ای که دید میتونست قبل درگیری به پیتر کوییل حقیقت رو بگه تا اونجوری از کوره در نره.
بعضی از قسمت های داستان برای من خیلی مبهم و گنگ بود.
نقل قول کردن
Marc Spector
#38 Marc Spector 1397-02-19 10:58
به نقل از arkham knight:
فیلمو بخاطر احترامم به این ۷ سال انتظار شدیدم هنوز ندیدم، اما با توجه به اسپویلایی که شدم و یه سری خاطرات از ایونت هیروئیک ایج مارول، به نظرم تکنولوژی سفر در زمانی در کار هست و توی انت من اند د وسپ یا کاپتان مارول بهش اشاره میشه...
میتونه مرتبط به کنگ فاتح باشه ولی مشخصا آرک داستانی اصلیش نخواهد بود، و خب مطمئنا پای سنگ زمان وسط نیست،استفاده اونجرز از سنگ زمان خیلی تئوری بعیدیه

و خب نگران نباشید، حرفای فایگی تکنیک تبلیغاتی و منحرف کننده فن تئوری ها و در نتیجه دور از انتظار کردن پلات اونجرز ۴ عه... همه کسایی که تا الان مردن زنده میشن، و شاید حتا با الهام از فلشپوینت پای اکس من و فنتستیک فورم به دنیای مارول باز بشه... صرفا افرادی مثل کپتان امریکا که اتمام قرارداد و تمدید نشدنشون تایید شده ممکنه توی اونجرز ۴ بمیرن...

خدارو شکر که هنوز ندیدی ،چون کلّی سوال مبهم برات ایجاد میکنه.فقط امیدوارم تو نسخه بلوری حد اقل چند دقیقه اضافه تر باشه که بتونیم لحظه خلق چکش ثور رو بیشتر ببینیم.
نقل قول کردن
Marc Spector
#39 Marc Spector 1397-02-19 11:00
راستش الانم که بیشتر فکر میکنم میبینم که گامورا که از قبل نقشه خودکشی خودش رو کشیده بود؛ چرا قبل از اون سکانس مشاجرش با ثانوس که به شکنجه نبولا ختم شد داخل سفینه ثانوس خودش رو با اون خنجر نکشت.
نقل قول کردن
Marc Spector
#40 Marc Spector 1397-02-19 11:13
به نقل از Superior Sepehr.M:
این سوالات هم برای من پیش اومد .
1-چرا لوکی همینجوری سنگ رو به راحتی به ثانوس داد؟ یعنی واقعا فکر میکرد ثانوس رو با دو تا سنگ بی نهایت و اون قدرتش میتونه با یه چاقو بکشه ؟ یا جون برادرش از جون نصف دنیا برتر بود. :-?
2- چرا پیتر کوییل انقدر زیاد احساساتی شد؟ قبل از اینکه ثانوس گامورا رو بکشه خود کوییل به گامورا شلیک کرد و میخواست بکشتش .
3-چرا دکتر استرنج از سنگ زمان برای شکست ثانوس استفاده نکرد ؟ حتی خود ثانوس هم گفتش که کلی جادو بلدی ولی از اون اصلیه استفاده نمیکنی . میتونست با سنگ زمان ثانوس رو به دوران بچگی خودش برگردونه و ضعیفش کنه یا اینکه مثل دورمامو توی حلقه زمانی گیرش بندازه .

1.ببین برای این مورد :لوکی از رگنوراک دچار یه بلوغ شخصیتی شد که به قول معروف وجدانش بیدار شد و رابطش با ثور بهتر از 3 فیلم قبلی شد(ثور 1 ،دنیای تاریک و اونجرز). این از این.
2.خب برای این یکی در واقع اگر کوییل گامورا رو کشته بود قضیه فرق میکرد ولی بعد اینکه اون اتفاق نیفتاد کوییل یه کور سوی امیدی داشت که گامورا رو زنده پیدا میکنه (چون میدونست گامورا دختر مورد علاقه ثانوس و همچنین نمیدونست گامورا چی میدونه که ثانوس میخواد و بهای اون چیز چیه).
3.ببین من تو این مورد خیلی باهات موافقم ولی از نحوه ی استفاده سنگ زمان که گفتی نه.
چون ببین سنگ زمان یکی از 6 تاس و قاعدتاً نمیتونه به تنهایی مقابل 4 سنگ دیگه استفاده بشه.
در مورد گیر انداختن تو حلقه زمانی هم باید بگم ایده خوبیه ولی ممکن بود ثانوس با سنگ واقعیت یه واقعیت فیک درست کنه و دکتر فک کنه که پیروز شدن و حلقه رو بشکنه و یهو مث کاری که تو (knowwhere) کرد قافل گیر کنه.
نقل قول کردن
Loky
#41 Loky 1397-02-19 19:44
خیلی عالی بود ممنون :-) :-)
فقط خدا کنه لوکی برگرده من واقعا عاشقشم :cry: :cry:
نقل قول کردن
Loky
#42 Loky 1397-02-20 23:10
در ضمن مورد دوم
به احتمال 99 درصد میگم نصف آزگاردیا زنده ان
چوناگه برید دقیقه 33 و 53 ثانیه فیلم رو ببینید
ثور میگه ثانوس نصف مردمشو سلاخی کرده
پس احتمالا نصف دیگه اشون زنده ان :)
نقل قول کردن
stan
#43 stan 1397-02-21 00:05
به نقل از arkham knight:
37# و 38#

جوابتون تو همون دیالوگ "میلیون ها احتمال پیروزی تانوس" داده شده :))

آینده های احتمالی رو بعد اون قضیه دید ...
به نقل از arkham knight:
... همه کسایی که تا الان مردن زنده میشن، و شاید حتا با الهام از فلشپوینت پای اکس من و فنتستیک فورم به دنیای مارول باز بشه...


فکر نمیکنم این قضیه اتفاق بی افته چون اگه اشتباه نکنم از فاز 5 وارد MCU میشن
نقل قول کردن
EK
#44 EK 1399-11-18 12:24
فکر کنم بلاخره مارول داره به سوال ۵ جواب میده با سریال وانداویژن :-) :o
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44