10 سوالی که فیلم انتقام جویان جنگ بی نهایت پاسخ داد!

10 سوالی که فیلم انتقام جویان جنگ بی نهایت پاسخ داد!

این مقاله به شدت دارای اسپویل هستش.

مقدمه: بالاخره فیلم جنگ بی نهایت حاصل 10 سال تلاش مارول استودیوز اکران شد ( و نسخه بلوری آن نیز منتشر شد) و همه انتظار داشتند که برخی سوالاتی که طی این 10 سال از MCU داشتند و حدس و گمان های این فیلم پاسخ داده بشه. من در این مقاله تا حد امکان سعی کردم سوالاتی که در این فیلم بهشون پاسخ داده شده را به شما ارائه کنم. از همین جا هم دوباره اعلام میکنم این مقاله شدیدا دارای اسپویل های اساسی فیلم اونجرز: جنگ بی نهایت هستش.

.

.

.

.

.

.

.

.

1- هدف ثانوس چی بود دقیقا؟

 هدف ثانوس چی بود دقیقا؟

راستش در دنیای کمیک  ثانوس هدفش از از بین بردن موجودات دیگر به دست اوردن دل شخصیتی به اسم "مرگ" است. درواقع مرگ در تجسم زنی زیبا بود و ثانوس از دوران کودکی تحت تاثیر او قرار گرفت و به پوچ گرایی روی آورد. در فیلم خبری از مرگ یا معشوقه ای برای ثانوس نبود ولی همانطور که قبلا گفته شده بود که "ثانوس به نظرش خودش میخواد عالم رو نجات بده چون قبلا سیاره خودش (تایتان) از بین رفته است" و میخواست با جمع آوری تمام سنگ های بی نهایت (برای قدرت مطلق شدن) نوعی تعادل در دنیا ایجاد کند زیرا که به نظرش منابعی که در عالم  هستند محدود هستند و باید نیمی از جمعیت نژاد های مختلف موجودات عالم  از بین بره تا این تعادل برقرار بشه (اشاره به همان صحنه فلش بکی که ثانوس در سیاره گامورا  نصف جمعیت آنها را کشت.) در آخر فیلم هم دیدید که ثانوس مثل کمیک دستکش بی نهایت نیمی از جمعیت جهان را با یک بشکن از بین برد و نصف بقیه زنده ماندند. در آخر هم ثانوس را دیدیم که ظاهرا در سرزمینی سرسبز با آرامش نشسته است که شاید سیاره خودش تایتان باشد زیرا او دیگر تبدیل به قادری مطلق تبدیل شده است و ممکن است سیاره خودش را برگردانده باشد.نکته جالب این است که ظاهرا برای اولین بار در MCU این خبیث فیلم بود که در آخر پیروز شد.

 

2- گفته شده بود در ابتدای فیلم یک شخصیت مهم (یا یکی از انتقام جویان) کشته میشود او که بود؟

 گفته شده بود در 5 دقیقه ابتدای فیلم یک شخصیت مهم (یا یکی از انتقام جویان) کشته میشود او که بود؟

خب یادتونه در صحنه پس از تیتراژ فیلم "ثور راگناروک " ما لوکی و ثور رو دیدیم که همراه هالک و هایمدال مردم آزگارد رو داخل سفینه بردند و در فضا حرکت میکردند که با یک سفینه برخورد کردند؟ اون سفینه ثانوس بود و او تمام مردم آزگارد رو قتل عام کرد.در واقع او به دنبال تسراکت (سنگ فضا) آمده بود که ابتدا دست رد اسکال و هایدرا بود و بعدش به دست شیلد افتاد. برمیگردیم به اونجرز 1 یعنی جایی که لوکی آن را از شیلد دزدید و پورتالی باز کرد که ارتش چیتاری را به زمین بیاورد و در آخر پس از شکست لوکی ثور تسراکت و لوکی رو به آزگارد برگردوند و در فیلم ثور راگناروک لوکی تسراکت رو کش رفت! و البته ثور خبر نداشت. ثانوس لوکی را تهدید میکنه که اگه تسراکت رو تحویل نده برادرش میمیره و اولش هم لوکی مقاومت میکنه (من که یه لحظه فکر کردم لوکی میخواد ثور بمیره!) ولی در آخر تسراکت رو تحویل میده. البته با نیرنگ سعی کرد ثانوس رو بکشه ولی موفق نشد و متاسفانه به دست ثانوس کشته شد. هایمدال هم که از آخرین لحظات عمر و جادوی خودش استفاده کرده و هالک رو به زمین فرستاد ولی سپس به دست ثانوس کشته شد. 

 

3- ثور چگونه دوباره چشمش را به دست آورده است؟

 ثور چگونه دوباره چشمش را به دست آورده است؟

در فیلم "ثور: راگناروک" دیدیم که ثور چشمش را به دست "هلا" از دست میدهد ولی در برخی از تبلیغات  و محصولات منتسب به این فیلم همگی دیدیم ثور دوباره چشم هایش را به دست آورده است اما چگونه؟ جواب سوال ساده تر از آن بود که فکرش را بکنید ثور پس از آشنایی با محافظین کهکشان با راکت راکون رفیق میشود و او نیز چشمی مخصوص که از یکی از افراد بدبخت یاندو (که فکر کنم تو فیلم محافظین کهکشان 1 بود) و فقط برای سوژه خنده کش رفته بود را به ثور میدهد.

 

4- آیا شخصیت های هاکای و مرد مورچه ای در فیلم حضور داشتند؟

آیا شخصیت های هاکای و مرد مورچه ای در فیلم حضور داشتند؟

در واقع جواب سوال نه هستش. ولی به گفته بلک ویدو ظاهرا آنها برای اینکه در کنار خانواده هایشان باشند دور از چشم بقیه هستند. البته آنها طبق خبر ها در"اونجرز 4" حضور دارند. راستی حالا که نصف جمعیت دنیا از بین رفته چه بلایی سر آنها آمده است؟ چون اینها در فیلم حضور نداشتند. من که بنظرم واسپ هم از بین رفته.

(البته در فیلم مرد مورچه ای و واسپ متوجه شدیم مرد مورچه ای زنده مانده ولی واسپ پودر شد!)

 

5- آیا رد اسکال واقعا زنده است؟

 آیا رد اسکال واقعا زنده است؟

در فیلم "کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو "، رد اسکال دشمن کاپیتان آمریکا و سردسته هایدرا که تسراکت (سنگ فضا) را در اختیار داشت به طور مرموزی به دست آن ناپدید شد که نظریه ها دو گروه بود:1- رد اسکال در همانجا کشته شد 2- رد اسکال کشته نشد بلکه به جایی دیگر منتقل شد (چون سنگ فضا همچنین قابلیتی دارد). این نظریه دوم خیلی محبوب بود و ما هم در سایتمون قبلا در این مقاله بهش اشاره کرده بودیم. خب باید بگم حق با گروه دومه زیرا همانطور که در فیلم دیدیم رد اسکال زنده است و در سیاره ای به اسم Vormir بود.

سیاره ورمیر 

در واقع ورمیر یکی از شش سیاره منظومه هلنگنتار (Helgentar) است محل زندگی موجوداتی که شبیه مارمولک و اژدها هستند که به Vorms شناخته میشوند و تحت حکومت امپراطوری Kree هستند. در واقع شاید پای این نژاد جدید به MCU در آینده باز شود در فیلم رد اسکال توسط سنگ فضا به ورمیر منتقل شده و ظاهرا تبدیل میشه به یک Guardian یا همان محافظ سنگ روح. در ضمن در این فیلم دیگر هوگو ویوینگ بازیگر رد اسکال نبود و در طی ریکست، آقای راس مارکواند که از بازیگران سریال Walking dead است، نقش ایشان را ایفا کرد. او استاد تقلید صدای بازیگران معروف هالیوود است!

 

6- آخرین سنگ بی نهایت کشف نشده یعنی سنگ روح ،(Soul stone) کجاست؟

 آخرین سنگ بی نهایت کشف نشده یعنی سنگ روح (Soul stone) کجاست؟

در طی این سالها تئوری های زیادی درباره اینکه سنگ روح کجاست مطرح شده است ولی خب هیچ یک تقریبا درست نبودند. سنگ روح همانطور که در بالا توضیح دادم در سیاره ورمیر قرار دارد و تنها گامورا از محل آن خبر دارد که ثانوس نیز میدونه که گامورا میدونه. ثانوس که با خبر میشود نبولا و گامورا را میبرد و نبولا را شکنجه میدهد تا زمانی که گامورا جای سنگ را لو دهد که گامورا تماشای عذاب خواهرش را نتوانست تحمل کند و میگوید "سنگ روح در ورمیر است"وقتی آنها از طریق سنگ فضا خودشان را به سیاره ورمیر منتقل میکنند و در آنجا با رد اسکال مواجه میشوند و ظاهرا همانطور که گفتم او محافظ سنگ روح است.

 

7- ثانوس چطور به سنگ روح دست پیدا میکند؟

در اواسط فیلم میبینیم که گامورا از پیتر کوئیل (استار لرد) میخواهد که نگذارد به دست ثانوس بیفتد. یعنی ازش قول میگیره که اگه این اتفاق افتاد گامورا رو بکشه .

مرگ گامورا

دلیلش رو بعدا میفهمیم یعنی وقتی که به ورمیر میروند تا به سنگ روح دست پیدا کنند. در این سیاره رد اسکال بهشون میگه: "تنها راهی که میشه سنگ روح رو به دست اورد تقدیم کردن "روح یک نفر"(یعنی کشتن و فداکردن او) است. اما باید روح کسی باشد که کسی که خواستار تصاحب سنگ روح است، دوستش داشته باشد.

گامورا آن لحظه میخندد و میگوید که ثانوس هیچوقت کسی را دوست نداشته است ولی در کمال تعجب میفهمد که ثانوس بسیار او را دوست دارد برای همین سعی میکند خودش را بکشد تا ثانوس به هدفش نرسد اما ناکام میماند و ثانوس او را به پایین پرت میکند و سنگ روح را تصرف میکند.

 ثانوس چطور به سنگ روح دست پیدا میکند؟ 

 

 

8- پیتر دینکلج در فیلم چه نقشی داشت؟

 پیتر دینکلج در فیلم چه نقشی داشت؟

پیتر دینکلج (یکی از ستاره های سریال "بازی تاج و تخت") از کسانی بود که نقشش تا لحظه آخر به درستی مشخص نشد. خیلی  حدس ها درباره اش زده بودند (ما نیز در سایت حدس و گمان های خودمان را زده بودیم . برای مشاهده این مقاله را بخوانید) در آخر مشخص شد که در واقع ایشان نقش شخصیتی به نام Eirti رو باز یمیکنه که در واقع در کمیک ها از نژادی از کوتوله ها به اسم Dwarf هستند که با آزگاردی ها رابطه خوبی دارند و همچنین سلاح میسازند که سازنده سلاح افسانه ای ثور یعنی "میولنیر" نیز هستند.

ایتری 

در فیلم طبق گفته های Eirti ثانوس به محل زندگی کوتوله ها حمله میکند و آنها را مجبور میکند که دستکش بی نهایت را بسازند که او بتواند بهتر از قدرت سنگ های بی نهایت استفاده کند. در آخر بعد از اینکه آنها دستکش را ساختند ثانوس آنها را از بین میبرد و فقط Eirti زنده مانده است. در نهایت او به درخواست و کمک ثور سلاح جدید ثور یعنی "استورم بریکر" را ساختند و سپس ثور و گروت و راکت راکون به واکاندا در زمین آمدند تا به بقیه کمک کنند.

 

9- تکلیف ویژن و سنگ ذهن چه میشود؟

خیلی سئوال بود که تکلیف ویژن در فیلم چه میشود؟ آیا وقتی سنگ ذهن را از پیشانی او بر میدارند میمرد؟ آیا اصلا دست ثانوس به سنگ ذهن میرسد؟ در پاسخ به سئوالات باید گفت که تا لحظات آخر فیلم این سنگ در پیشانی ویژن باقی میماند. اما خود قهرمانان میدانند که ثانوس به این سنگ نیاز دارد تا بتواند کلکسیون سنگ های خودش رو کامل کند. بنابراین ویژن از واندا (اسکارلت ویچ) عاجزانه میخواهد با قدرت های خودش این سنگ را نابود کند (فقط واندا میتونه). او هم علیرغم میل باطنی خودش این کار رو میکنه و سنگ نابود میشه. اما ثانوس با سنگ زمان ، زمان را به عقب برمیگردونه و سنگ رو از پیشانی ویژن بیرون میکشه . بدین ترتیب ویژن میمیره و ثانوس هم به تمام سنگ های بینهایت دست پیدا میکنه.

مرگ ویژن 

 

10- بالاخره کاپیتان مارول در فیلم حضور دارد یا خیر و قضیه سکانس بعد از تیتراژ چه بود؟

در جواب باید بگویم خیر فقط غیر صریح بهش اشاره شد که در صحنه پس از تیتراژ نیک فیوری که متوجه اتفاقاتی که در نیویورک و واکاندا افتاده است می شود و با ماریا هیل دیده میشود که که ناگهان ماشینی کنترل خود را از دست میدهد و جلوی آنها می آید. ماریا هیل که رفت ببینه چرا راننده این کارو کرده دید که کسی در ماشین نیست (ناپدید شده است) و خود ماریا هیل نیز ناپدید شد. نیک فیوری که بسیار متعجب شده بود رفت که با موبایل مخصوص خودش به کسی زنگ بزند یا پیام بدهد و قبل از اینکه اصلا کسی تلفن را بردارد نیک فیوری نیز ناپدید شد و موبایل روی زمین می افتد و اگر دقت کنید لوگوی کاپیتان مارول (کارول دانورز) در صفحه نمایش آن قابل مشاهده است.

کاپیتان مارول

این یعنی اینکه او میخواست از کاپیتان مارول کمک بگیره. پس باید ادامه ماجرا را حتما در فیلم اختصاصی کاپیتان مارول تماشا کنیم!

 

نظر شما چیست؟ شما متوجه چه پاسخ هایی شدید که این فیلم به سئوالات شما داد؟

 

نویسنده : قربانعلی

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت" (AVENGERS: THE INFINITY WAR)

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت"

20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست باشند!

15 فن تئوری برتر درباره MCU که ممکنه درست باشند!

15 فن تئوری درباره دنیای سینمایی مارول پس از فیلم "پلنگ سیاه"

10 چیز مهمی که از کمیک "مقدمه جنگ بینهایت" فهمیدیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

parker
#1 parker 1397-02-09 15:31
فیلم رو یه ساعت پیش دیدم . واقعا نمی دونم چی بگم . برادران روسو واقعا کار بزرگی کردن . خیلی وقت بود فیلم اکشن به این خوبی ندیده بودم . خدا پدرشون رو بیامرزه . شاید هیچ وقت از خرج کردن یه بیست دلاری انقدر خوشحال نبودم .
خوشحالم شدم که تک قسمتی نبود . ثانوس خیلی پتانسیلش بیشتر از یه قسمته .
پ.ن : هشت دلار بیشتر پول دادم تو 3D ببینم . جاتون خالی از این هشت دلار هم به شدت راضی ام ( یه تشکر از استاد هم که نزدیک بود به خاطر هشت دلار تجربه فیلم نصف الانش بشه !)
پ.ن2: انصافا دلتون میاد پرده ای ببینید ؟!
نقل قول کردن
A.E
#2 A.E 1397-02-09 15:35
بجه ها این فیلم واقعا عالی بود.

یک نکته که متوجه شدم و باید بدونید:

دکتر استرنج آینده رو مشاهده کرد و دید تنها یک راه برای پیروزی هست و میدونست که استارک نقش اساسی توی پیروزی در اونجر بعدی خواهد داشت واسه همین حاظر شد سنگ زمان رو در مقابل حفظ جون تونی به تانوس بده
از دیالوگی که میگه تنها راه ممکن همین بود و جای دیگه میگه الان توی پایان بازی هستیم و این به این معناست که باید یک شکست رو قبول میکردن تا در آینده پیرز بشن.

انصافا توی فیلم نامه نویسی و پیچیدگی زیبا گل کاشتن
نقل قول کردن
ghasem
#3 ghasem 1397-02-09 15:43
ممنون مقاله خوبی نوشتید آقای قربانعلی فقط یک مقاله درباره سوالاتی که در ذهن بیننده ایجاد شد باید نوشت :lol: احتمالا 20،30 موردی بشه :D
نقل قول کردن
Aref1011
#4 Aref1011 1397-02-09 15:43
خب حالا به جوابامون رسیدیم ولی میمونه قراردادن تیکه های پازل پشت صحنه اونجرز ۴ در راستای این فیلم(اینفینیتی وار) که پیشبینی کنیم چی میشه چون الان که فیلمو دیدیم پشت صحنه های اونجرز ۴ خیلی عجیب تر از قبل به نظر میرسن در حالیکه ساخت فیلم اسپایدرمن ۲ هم تایید شده احتمال هر اتفاقی که فکرشو بکنیم توی فیلم ممکنه.


راستی چرا وقتی بشکن زد دستکش انگار سوخت؟؟حالا دستکش هیچی چرا گامورا و نشون داد؟فقط به خاطر سنگ روح؟؟؟
نقل قول کردن
amiraliii
#5 amiraliii 1397-02-09 15:49
يه سوال تانوس از كجا توني استارك رو ميشناخت؟
نقل قول کردن
spider arad
#6 spider arad 1397-02-09 16:05
مقاله ی خوبی بود
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#7 Remi_GAMBIT 1397-02-09 16:10
سلام.
من فیلمو دارم دانلود میکنم، ی سوال واقعا نیک فیوری میمیره :cry:
کولسون و گوست رایدر هم تو فیلم هست؟
لطفا جواب بدید.
نقل قول کردن
Amirhossein8888
#8 Amirhossein8888 1397-02-09 16:12
این ناپدید شدن نیک فیوری ممکنه کار وانگ باشه...
نقل قول کردن
AliReza.Ta
#9 AliReza.Ta 1397-02-09 16:14
ولی خدایی ویژن حقش این نبود حیف شد اگه میشد سنگو حداقل با یه چیزی جایگزین می کردن بهتر بود
و چرا ثور دوباره پتکشو نساخت و استورم بریکرو ساخت؟
نقل قول کردن
Ronalix
-1 #10 Ronalix 1397-02-09 16:34
سلام
دوستان یک سوال
الان یعنی صلاح Stormbreaker از هر 6 تا سنگ ابدیت بعلاوه دستکش ابدیت قوی تره که در فیلم تونست علاوه بر اینکه شلیک تانوس رو خنثی کنه وادر بدنش هم بشه ؟!

اینجوری قدرت سنگ ها زیر سوال نرفته ؟!

داخل فیلم هم اگر اشتباه نکم گفت قدرت بایفراست رو داره که اینجوری با سنگ فضا برابری میکنه که ثور تونست خودش رو تلپورت کنه زمین !

الان تانوس با دستکشش و 6 تا سنگ ابدیت نمیتونه جلوی ثور وایسته که تو فیلم هم نتونست

اینجوری ثور خودش الان قدرتمند ترین موجود یونیورس میشه که :-|
نقل قول کردن
git-man
#11 git-man 1397-02-09 16:50
به نقل از parker:

پ.ن2: انصافا دلتون میاد پرده ای ببینید ؟!



شما خودت رفتی پرده‌ای دیدی :D
حالا تفاوتش اینه دیگه با چشم غیرمسلح دیدی.
ما با چشم مسلح می‌بینیم.
در هر صورت پرده‌ایه دیگه! کیفیتش مثل بلوری نیست!
تازه ما که پرده‌ای می‌گیریم می‌بینیم یه مزیت دیگه هم داریم! این‌که می‌تونیم جلو و عقبش کنیم. :D ولی توی سینما صحنه از دستت در بره دیگه در رفته!

من خیلی وقت نیست که فیلم‌ها رو پرده‌ای می‌بینم.
شاید اولین فیلمی که پرده‌ای دیدم، هری‌پاتر و محفل ققنوس بود که ۸۰ درصد فیلم توی تصویر نبود. :D
بعد دیگه از ۲۰۱۶ با فیلم جنگ‌داخلی من دیگه پرده‌ای دیدن رو شروع کردم! یعنی ۷ فیلم آخر مارول رو پرده‌ای دیدم. و بعد هم که بلوری اومد، بازم دیدم.
اتفاقاً این‌جوری کیفش بیش‌تره.
اول بی‌کیفیت می‌بینم بعدش وقتی با کیفیتش می‌آد، اصلاً خیلی حال می‌کنم. 8)
پرده‌ای دیدن برای فیلمی بد هست که ارزش دیدنش فقط یک‌باره!
ولی فیلمای مارول رو که آدم صدبار می‌شینه می‌بینه، هیجانشون کم نشده! پس پرده‌ای باشه یا بلوری باشه، فرقی نداره تازه اول بی‌کیفیت بعد با کیفیت، هیجانش بیش‌تره. ;-)
نقل قول کردن
FARZINTHOR
#12 FARZINTHOR 1397-02-09 17:02
سوال دیگه ای که بوجود میاد چرا اخر فیلم تانوس دستکش نداره ؟؟؟؟
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1397-02-09 17:07
به نقل از Ronalix:
سلام
دوستان یک سوال
الان یعنی صلاح Stormbreaker از هر 6 تا سنگ ابدیت بعلاوه دستکش ابدیت قوی تره که در فیلم تونست علاوه بر اینکه شلیک تانوس رو خنثی کنه وادر بدنش هم بشه ؟!

اینجوری قدرت سنگ ها زیر سوال نرفته ؟!

داخل فیلم هم اگر اشتباه نکم گفت قدرت بایفراست رو داره که اینجوری با سنگ فضا برابری میکنه که ثور تونست خودش رو تلپورت کنه زمین !

الان تانوس با دستکشش و 6 تا سنگ ابدیت نمیتونه جلوی ثور وایسته که تو فیلم هم نتونست

اینجوری ثور خودش الان قدرتمند ترین موجود یونیورس میشه که :-|

سئوالت از بیح و بن غلطه!
مگه اون موقع ثانوس داشت از تمام 6 قدرت سنگ ها استفاده میکرد؟!!! چون به سنگ ها دست پیدا کرده دلیل نمیشه در تمام لحظات در حال استفاده از تمام قدرت اونا باشه
نقل قول کردن
tab
#14 tab 1397-02-09 17:57
به نظر من حمله سیاره زاندار رو نشون ندادن چون که همه شون مردم و فقط نووا زنده مونده و قراره تو قسمت بعد بیاد و از زبان خودش تعریف کنه یا به صورت فلش بک نشون داده باشه اینکه همه نابود می شن و فقط خودش زنده می مونه.مثل اون ایده هایی که می گفتن قراره آخرین باقی مونده باشه.فکر کنم قبلا هم گفته بودن که قراره به صورت ناگهانی ظاهر بشه.
مقاله هم به شدت عالی بود.
نقل قول کردن
git-man
#15 git-man 1397-02-09 18:00
به نقل از tab:
به نظر من حمله سیاره زاندار رو نشون ندادن چون که همه شون مردم و فقط نووا زنده مونده و قراره تو قسمت بعد بیاد و از زبان خودش تعریف کنه یا به صورت فلش بک نشون داده باشه اینکه همه نابود می شن و فقط خودش زنده می مونه.مثل اون ایده هایی که می گفتن قراره آخرین باقی مونده باشه.فکر کنم قبلا هم گفته بودن که قراره به صورت ناگهانی ظاهر بشه.
مقاله هم به شدت عالی بود.


یه کاری که کرد، این بود که همه‌جا ثانوس اون آخری رو نگه داشت!
توی سفینهٔ آزگاردی‌ها، همه رو کُشت، ثور رو نگه‌داشت و در رفت!
توی مقر کالکتور، همه رو تیکه تیکه کرد ولی پیتر کوییل رو نگه‌داشت (تازه گفت ازت خوشم اومد!)
توی تایتان همه رو زد ناکار کرد، تونی رو نگه‌داشت
مطمئناً توی زاندار هم همه‌رو نفله کرده و نووا رو نگه‌داشته!
و حالا افرادی که زنده موندن، قراره حسابی گرد و خاک کنن! 8)

دلیلش هم الان معلوم می‌شه!
ثانوس دنبال تعادل در دنیاس! پس بخواد مثلاً کل زاندار رو از بین ببره، هدف خودش رفته زیر سؤال! پس باید یه عده هم زنده بمونن تا تعادل حفظ بشه!
برای همین موقع جنگ آخر توی واکاندا، به‌جای این‌که بکش بکش راه بندازه، فقط جلوشون رو می‌گرفت! بشکن زدنش هم دقیقاً نصف جمعیت رو پودر کرد که بازم تعادل ایجاد بشه!
البته یکی نیست بهش بگه اخه تو سر پیازی، ته پیازی، چه‌کار‌ه‌ای که بخوای جهان رو به تعادل برسونی؟ تایتان دیوانه!
جهان خودش صاحب داره!
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1397-02-09 18:14
به نقل از tab:
به نظر من حمله سیاره زاندار رو نشون ندادن چون که همه شون مردم و فقط نووا زنده مونده و قراره تو قسمت بعد بیاد و از زبان خودش تعریف کنه یا به صورت فلش بک نشون داده باشه اینکه همه نابود می شن و فقط خودش زنده می مونه.مثل اون ایده هایی که می گفتن قراره آخرین باقی مونده باشه.فکر کنم قبلا هم گفته بودن که قراره به صورت ناگهانی ظاهر بشه.
مقاله هم به شدت عالی بود.

درسته
اتفاقا کوین فایگی هم تایید کرد که نووا به زودی قراره بیاد داخل mcu
نقل قول کردن
amirjjyy
#17 amirjjyy 1397-02-09 18:15
#10 بنظرم من دستکش بی نهایت و تمام سنگهاش اونطوری که شما فکر میکنی به تانوس قدرت نمیدن یعنی این تغییر فیلمه یعنی اینکه با کامل شدن سنگ ها تانوس قدرت اینو پیدا میکنه که نظم عالمو بهم بزنه نه اینکه دیگه هیچ کس نتونه با وجود تمام سنگ ها جلشو بگیره دقتم کنی فقط راجب تور این قضیه نبود استیوم تونست نگه داره دستکشو ( رسیدم به استیو یاد صحنه اونجرز یک افتادم که سفینه فیوری و شیلد داغون شه بود و در حینی که تونی داشت تعمیر میکرد یه سرباز گیر داده بود به کاپ و بهش شلیک میکرد و بعد هزار بدبختی تونست بزندش :lol: )

#15 یادش بخیر منو تو سر تریلر دوم چقدر ذوق داشتیم تعوری انتشار تریلر به زمان سانفرانسیسکو و واشنگتن :lol:
نقل قول کردن
git-man
#18 git-man 1397-02-09 18:20
به نقل از amirjjyy:

#15 یادش بخیر منو تو سر تریلر دوم چقدر ذوق داشتیم تعوری انتشار تریلر به زمان سانفرانسیسکو و واشنگتن :lol:



آره یادته؟ چه زود گذشت. :D
حالا باید ۱ سال بشینیم همین‌جور تئوری بدیم تا اونجرز۴ پوستمون کنده بشه. :lol:
نقل قول کردن
tab
#19 tab 1397-02-09 18:31
به نقل از mtm:
به نقل از tab:
به نظر من حمله سیاره زاندار رو نشون ندادن چون که همه شون مردم و فقط نووا زنده مونده و قراره تو قسمت بعد بیاد و از زبان خودش تعریف کنه یا به صورت فلش بک نشون داده باشه اینکه همه نابود می شن و فقط خودش زنده می مونه.مثل اون ایده هایی که می گفتن قراره آخرین باقی مونده باشه.فکر کنم قبلا هم گفته بودن که قراره به صورت ناگهانی ظاهر بشه.
مقاله هم به شدت عالی بود.

درسته
اتفاقا کوین فایگی هم تایید کرد که نووا به زودی قراره بیاد داخل mcu

هی فکر می کردم کی قبلا یکی حضور نووا رو تایید کرده بود،نگو کوین فایگی گفته بودش.ممنون آقای ترابی که به یادم انداختید کی بود.
تونظرم یه چیزی یادم رفت بگم البته امکان داره تو انتقامجویان 4 نیاد و تو فاز چهار بیاد مثل فیلم گاردینز 3.
نقل قول کردن
saeidkhaphan
#20 saeidkhaphan 1397-02-09 19:13
اقا کسی زیرنویس فیلمو نداره ؟
اخه می خوام زودتر فیلمو ببینم :cry: :cry:
نقل قول کردن
git-man
#21 git-man 1397-02-09 19:45
به نقل از saeidkhaphan:
اقا کسی زیرنویس فیلمو نداره ؟
اخه می خوام زودتر فیلمو ببینم :cry: :cry:


زیرنویس انگلیسی فیلم اومده. ولی فارسی هنوز نه.
یعنی تا آخر شب احتمالاً زیرنویس فارسیش می‌آد.
نقل قول کردن
saeidkhaphan
#22 saeidkhaphan 1397-02-09 19:49
به نقل از git-man:
به نقل از saeidkhaphan:
اقا کسی زیرنویس فیلمو نداره ؟
اخه می خوام زودتر فیلمو ببینم :cry: :cry:


زیرنویس انگلیسی فیلم اومده. ولی فارسی هنوز نه.
یعنی تا آخر شب احتمالاً زیرنویس فارسیش می‌آد.

انشاالله
نقل قول کردن
parker
#23 parker 1397-02-09 20:20
به نقل از Twisto:
یه چیزی تو فیلم یادتونه؟ اونجا که ثور میره پیش ایتری (اون یارو کوتوله هه که دینکلج نقشش رو بازی میکرد) میگفت ثانوس مجبورش کرد دستکش بسازه خب؟ دیدید انگار قالب یا یه همچنین چیزی از دستکش رو نشون داد

میگم اگه دستکش واقعی از بین رفته باشه و حالا کلا اگه اونجرز سنگا رو گیر اوردن شاید بیان پیش این یارو و بهش بگن یه دستکش جدید بسازه براشون تا از قدرت سنگا بهتر بهره ببرن مثلا مثل کمیک با سنگ زمان ، زمان رو برگردونن!

مطمئن باش انقدر کلیشه ای و قابل پیش بینی نیست قسمت بعدی . در واقعا تا فیلم کاپیتان مارول تقریبا تمام نظریه ها ارزشی ندارن .
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
+1 #24 Captain Steve Lover 1397-02-09 20:28
داغ داغ داغ داغ داغ داغ
فیلم Avengers Infinity War رکورد فروش افتتاحیه داخلی را که دست فیلم نیرو برمیخیزد(۲۴۷.۹م یلیون) بود را با رقم “گنده” ی ۲۵۰ میلیون دلار جا به جا کرد

این فیلم همچنین رکورد فروش افتتاحیه جهانی که دست سرنوشت اتیشین(۵۹۵میلیو ن ) بود را با رقم «گنده» ی ۶۳۰ میلیون دلار جا به جا کرد
به سوی بینهایت و فراتر از آن
نقل قول کردن
git-man
#25 git-man 1397-02-09 20:51
#27
۶۳۰ میلیون فروش جهانی اونم توی ۳ روز! محشره.
پلنگ‌سیاه نزدیک به ۴ ماهه، تازه شده ۱ میلیارد و ۳۰۰!
این توی ۳ روز رسیده به نصف پلنگ‌سیاه!
ماشاءالله :lol:
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#26 Captain Steve Lover 1397-02-09 21:12
به نقل از git-man:
#27
۶۳۰ میلیون فروش جهانی اونم توی ۳ روز! محشره.
پلنگ‌سیاه نزدیک به ۴ ماهه، تازه شده ۱ میلیارد و ۳۰۰!
این توی ۳ روز رسیده به نصف پلنگ‌سیاه!
ماشاءالله :lol:

انصافا هر دو اثر مارول امسال عالی عمل کردن...
درست نیست پلنگ سیاه رو با جنگ بینهایت مقایسه کنیم
اون بهترین فیلم سولو ابرقهرمانی تاریخه شکی نیست...اینم بهترین فیلم کراس اور ابرقهرمانی تاریخه شکی نیست...ولی نمیتونیم با هم اینا رو مقایسه کنیم...جنگ بینهایت رو باید با نیرو برمیخیزد و تایتانیک مقایسه کنیم...پلنگ سیاه رو باید با امثال جنگ داخلی یا مرد اهنی ۳ یا روگ وان مقایسه کرد...
هر دو فراتر از انتظار و بی نظیر ظاهر شدن

من فقط یکم نگران مرد مورچه ای و واسپ هستم که بد موقع داره اکران میشه و تو بازه ی زمانی ی شلوغی تو باکس افیس هست؛ به امید خدا اونم میترکونه
۲۰۱۸ بهترین سال ژانر ابرقهرمانیه(اگه اخر سال بعضیا خرابش نکنن :D )
نقل قول کردن
jefri
#27 jefri 1397-02-09 21:37
من یه چیزی رو خیلی مطمئنم و اونم اینه که واسپ تو این حادثه هم پودر میشه همچنین خانواده هاکای که باعث میشه. اونا هم بقیه اونجرز بپیوندند که یا انتقامشونو بگیرن یا برشونگردونن
مطمئنن اونجرز ۴ کلی سفر زمانی خواهیم داشت چون عکس هایی هم قبلاً دیدیم که میشد فهمید سفر در زمان کردن
حالا چیزی که هست اینه که چرا سفر در زمان
اگه به عکسهایی که قبلا منتشر شد دقت کنید تو زمانی رفتن که لوکی به زمین حمله کرده بود و یادتونه یه دریچه باز بود که از اون چیتاری ها میومدن
احتمالا از همون دریچه استفاده کنن و برن ثانوس رو شکست بدن.
چیزی که هست اینه که چجوری می‌خوان تو زمان سفر کنن
فک نکنم انت من که تو این کار کمکی کنه که بازم برمی‌گردیم به سراغ سنگ زمان
پس قبل سفر زمانی باید سنگ زمان و از ثانوس بگیرن.
نقل قول کردن
git-man
#28 git-man 1397-02-09 22:06
#30
شاید می‌خوان به زمان اونجرز۱ برگردن چون حرکت ثانوس از اون‌جا شروع شد! می‌خوان ثانوس رو قبل از این‌که هدف خودش رو آغاز کنه، شکست بدن.
ولی یه چیز دیگه!
دیگه تجربه کردیم. هر ایده‌ای، تئوری‌ای، اتفاقی که فکر می‌کنیم قراره بیفته رو بیخیال شیم! این فیلم ثابت کرد که کلاً می‌تونه غافل‌گیر کننده باشه.
من کلاً دارم سعی می‌کنم اصلاً راجع به اونجرز۴ فکر نکنم! چون هیچ تضمینی وجود نداره که اونجرز۴ اون‌جوری که ما احساس می‌کنیم پیش می‌ره، پیش بره!
یعنی کاری کردن من دیگه تریلرهای اونجرز۴ رو هم نبینم! یه راست صبر کنم واسه زمان اکرانش! چون حتی تریلرها هم به ما دروغ گفتن.
نقل قول کردن
AliReza.Ta
#29 AliReza.Ta 1397-02-09 23:07
به نقل از Twisto:
[quote name="parker"][quote name="Twisto"]یه چیزی تو فیلم یادتونه؟ اونجا که ثور میره پیش ایتری (اون یارو کوتوله هه که دینکلج نقشش رو بازی میکرد) میگفت ثانوس مجبورش کرد دستکش بسازه خب؟ دیدید انگار قالب یا یه همچنین چیزی از دستکش رو نشون داد
میگم اگه دستکش واقعی از بین رفته باشه و حالا کلا اگه اونجرز سنگا رو گیر اوردن شاید بیان پیش این یارو و بهش بگن یه دستکش جدید بسازه براشون تا از قدرت سنگا بهتر بهره ببرن مثلا مثل کمیک با سنگ زمان ، زمان رو برگردونن!


دستکش ثانوس از بین نرفته پس چطور لحظه آخر اون پرتال رو باز کرد؟
نقل قول کردن
A.E
#30 A.E 1397-02-09 23:22
جالب ترین دیالوگ فیلم اونجایی بود که تانوس به استرنج گفت:

"حقه های زیادی داری اما از بزرگترین سلاحت که سنگ هست استفاده نمیکنی"

اما استرنج استفاده کرده بود و دید تنها راهی که توش پیروز میشن این راهه و دقیقا همینکارارو کرد و سنگ رو تسلیم کرد تا ایتارک زنده بمونه.

در اصل زمینه سازی اتفاقت اونجرز بعدی با انتخاب استرنج بود...
نقل قول کردن
alihdz
#31 alihdz 1397-02-09 23:28
همین الان فیلمو دیدم
کی فکرشو میکرد اسپایدی تهش بمیره الان تونی میخاد جواب عمه می رو چی بده :D اصن صب کن ببینم از کجا معلوم عمه می هم نمرده باشه :-? و یه سوال دیگه یعنی تونی چی داره که ارزشش از سنگ زمان هم بالاتره والا اگه سنگه دست ما میفتاد زمانو برمیگردوندیم عقب بعد همه امتحانای خرابمون رو درست میکردیم اون صحنه خداحافظی پیتر و تونی هم خیلی غمگینانه بود آدم فک میکرد گاز اشک آور داره از تو فیلم میاد بیرون به نظرم کلا نمیخان عمو بن رو بیارن تو mcu همون تونی نقششو خودش بازی میکنه راستی دوستان دیالوگ های تریلر با فیلم کلا فرق میکرد
نقل قول کردن
jefri
#32 jefri 1397-02-09 23:31
#32
این که استارک به دکتر گفت ثانوس 6 ساله تو ذهنمه خیلی مشکوکه که همون دوران حمله چیتاری هاس
و اینم که ثانوس تونی رو میشناخت
احتمالا یه چیزایی هست که نمیدونیم
اصن معلومه که کلید برد تونی هستش که بخاطر همین دکتر سنگو داد
تونی یه حرف خوبی زد ب دکتر وقتی میخواست بره تایتان
گفت ایندفعه به جای اینکه اون بیاد سراغ ما ، ما میریم سراغش
حالا ممکنه که به زمان حمله لوکی بره و خودشون به ثانوس حمله کنن وقتی که دریچه بازه
نقل قول کردن
Amirhossein8888
#33 Amirhossein8888 1397-02-09 23:58
به نقل از jefri:
من یه چیزی رو خیلی مطمئنم و اونم اینه که واسپ تو این حادثه هم پودر میشه همچنین خانواده هاکای که باعث میشه. اونا هم بقیه اونجرز بپیوندند که یا انتقامشونو بگیرن یا برشونگردونن
مطمئنن اونجرز ۴ کلی سفر زمانی خواهیم داشت چون عکس هایی هم قبلاً دیدیم که میشد فهمید سفر در زمان کردن
حالا چیزی که هست اینه که چرا سفر در زمان
اگه به عکسهایی که قبلا منتشر شد دقت کنید تو زمانی رفتن که لوکی به زمین حمله کرده بود و یادتونه یه دریچه باز بود که از اون چیتاری ها میومدن
احتمالا از همون دریچه استفاده کنن و برن ثانوس رو شکست بدن.
چیزی که هست اینه که چجوری می‌خوان تو زمان سفر کنن
فک نکنم انت من که تو این کار کمکی کنه که بازم برمی‌گردیم به سراغ سنگ زمان
پس قبل سفر زمانی باید سنگ زمان و از ثانوس بگیرن.

امیدوارم نوا و آدام وارلاک هم تا اون موقع وارد دنیای سینماییmcu شده باشن
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#34 Remi_GAMBIT 1397-02-10 13:57
به نقل از saeidkhaphan:
اقا کسی زیرنویس فیلمو نداره ؟
اخه می خوام زودتر فیلمو ببینم :cry: :cry:

تو کانال هست.
نقل قول کردن
علیرضا سیلور سورفر
#35 علیرضا سیلور سورفر 1397-02-11 01:13
سلام.ممنون از مقاله. آقا یه سوال. ثانوس از کجا میدونست که تسراکت پیش آسگاردی هاست؟
نقل قول کردن
mtm
#36 mtm 1397-02-11 08:17
به نقل از علیرضا سیلور سورفر:
سلام.ممنون از مقاله. آقا یه سوال. ثانوس از کجا میدونست که تسراکت پیش آسگاردی هاست؟

سنگ های بینهایت یه جورایی با ثانوس ارتباط تله پاتیک دارن
نقل قول کردن
abed71abed
#37 abed71abed 1397-02-11 17:28
کوین فایگی مگه نگفت کسی که تو اینفینیتی وار بمیره دیگه زنده نمیشه همه مردن که
شایعه بوده حتما
حتما تو بعدی کاپتان مارول و موج سوار نقره ای هستند
خیلی سوالای بی جواب گذاشت تو ذهنمون
زودتر یه مقاله کامل نقدش کنید
نقل قول کردن
mtm
#38 mtm 1397-02-11 17:49
به نقل از abed71abed:
کوین فایگی مگه نگفت کسی که تو اینفینیتی وار بمیره دیگه زنده نمیشه همه مردن که

ولی اخه اینفینیتی وار که هنوز تموم نشده!
یه قسمت دیگه ازش مونده ...
نقل قول کردن
a.v.s
#39 a.v.s 1397-02-13 13:57
به نقل از FARZINTHOR:
سوال دیگه ای که بوجود میاد چرا اخر فیلم تانوس دستکش نداره ؟؟؟؟

ثانوس آخر فیلم دستکش رو هنوز داره.
شاید شما اون نسخه ای از فیلم رو دیدید که 10 درصد سمت چپ تصویر نبود که اولین نسخه از نسخه پرده ای فیلم بود که بیرون اومد، برای همین شاید دستکش رو که در دست چپ ثانوس قرار داشت ندیدید. ولی اگر هم نسخه طولانی تر رو دیدید که بیشتر تصویر به وضوح دیده میشه، اگر به صحنه انتهایی فیلم و به دست چپش دقت کنید، دستکش رو میبینید.
نقل قول کردن
Alitadi
#40 Alitadi 1397-02-17 22:58
سلام
ببخشید که شاید اسپم باشه


نسخه دانلود بلوری اونجرز : جنگ بینهایت اوایل تیر ماه یاد؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید