چرا "جنگ داخلی" از "بتمن علیه سوپرمن" بهتر خواهد بود + لینك دانلود ویدئو

بتمن بر عليه سپورمن كاپيتان آمريكا 3

این ویدئو رو میزارم و امیدوارم همه دوستانی كه قبلا با حرفای من مخالف بودن و به من برند ضد دی سی بودن میزدن نگاهش كنند. خواهشا با دقت نگاهش كنید!

لينك دانلود ويدئو

حرفایی كه تو اين ويدئو طنز زده ميشه دقیقا همون چیزایی هستن كه من هميشه تو این سایت میگفتم و ميگم. ببینید بتمن چطور با سوپرمن داره بحث میكنه كه ما دو تا ایدئولوژی متفاوتی داریم و باید با هم بجنگیم (اشاره به فیلم بتمن  علیه سوپرمن). از اون طرف كاپیتان امریكا و ایرون من رو میبینیم كه میگن اونا هم قراره به خاطر ایده ها و نگرش متضاد خودشون با هم بجنگن (اشاره به فیلم "كاپیتان آمریكا: جنگ داخلی") ولی ایرومن من به بتمن میگه جنگ ما مثل جنگ شما بیخودی و الكی نیست. چرا؟ چون ما مدتهاست فیلمای خودمون رو داریم و تماشاچی با شخصیت پردازی ما آشنا شده و روحیات ما رو میشناسه . پس قرار گرفتن من رو در روی كاپیتان آمریكا دلیل منطقي داره كه مدتهاست روش كار شده و اصطلاحاً دليل نزاع ما از قبل خوب پخته شده پس در نتيجه  تماشاچی اون را باور میكنه  ولی شما چی؟ همین جوری در عرض یه فیلم قراره با هم روبرو بشید و با هم بجنگید ، كه چی؟ سر چی؟ تازه یه عالمه هم شخصیت جدید تو این داستان معرفی كنید.

این ویدئوی طنز دقیقا به مورد درستی اشاره میكنه  اونم اختلاف نگرش دی سی و ماروله! مارول چقدر خوب اومد طی 10 سال گذشه اول شخصیت هاش رو به مخاطب شناساند ، بعد در قالب فیلم گروهی اونجرز كنار هم قرار داد. الانم تو یه فیلم مجزا به نام "انتقام جویان: عصر آلترون" قراره نگرش متفاوت استیو راجرز و تونی استارك روبروی هم قرار بگیره و بعدش تازه در "كاپیتان آمریكا : جنگ داخلی" به اوج برسه. حالا اینو مقایسه كنید با فیلم "بتمن  علیه سوپرمن"

به عبارتي ديگر، قراره مواجه كاپيتان آمريكا و ايرون من در "جنگ داخلي" به صورت ارگانيك و طبيعي از دل سالها برنامه ريزي و شخصيت پردازي مارول براي دنياي سينماي اش دربياد ولي بتمن بر عليه سوپرمن انگار فقط قراره يه ايده cool رو بگيره تا بتونه جاستيس ليگ رو راه بندازه. به  همين دليل مواجه بتمن و سوپرمن حالت forced و تحميلي پيدا ميكنه.

در هر حال قضاوت رو میسپرم به خودتون ...

فقط خواهشا اول ویدئو رو ببینید، حرفای منو بخونید ، خوب روشون فكر كنید و بعد نظر بدید ...

 زک اسنایدر

اپديت:

چند روز پيش تريلر اول فيلم "كاپيتان آمريكا: جنگ داخلي" عرضه شد (اگه نديديد اينجا را كليك كنيد)  همه ديديد كه اون جمله "ولی منم دوستت بودم" (So was I) كه توسط توني به استيو گفته شد چقدر تاثير گذار بود. چرا؟ چون سالهاست با این شخصیت ها در عالم سينمايي مارول همگی مون زندگی کردیم و بهشون خو گرفته ايم. چون سالهاست شخصیت های مارول تو فیلم های مختلف تثبیت شدن و ما کاملا اونا رو میشناسیم. پس حالا که با هم میجنگن دلمون براشون میتپه.
ولی بتمن علیه سوپرمن چی؟

واقعا چرا باید به دشمنی باسمه ای بتمن و سوپرمن اهمیتی بدیم؟
وقتی اونا را قبلا پیش هم ندیدیم چرا جنگ و دشمنی اونا باید اهمیت داشته باشه؟
به قول انگلیسی هاwhy should I care for these characters?
اره ... اینه شيوه  موفق مارول
شخصیتا رو ذره ذره میسازه و توسعه میده، نه مثل دی سی و زک بی استعداد که میخوان 'جرزنی' کنن و داستانی برامون روایت کنند که توش به جز مرد پولادی بقیه شخصیتهاش برامون غریبه ان  و هيچ سمپاتي باهاشون نداريم.

اگه الان استیو و تونی با هم میجنگن و ما دلمون میلرزه به همین خاطره
از اون طرف بهم حق بدین وقتی بتمن و سوپرمن تو تریلر bvs به هم چشم غره میرن، هیچ حسی بهم دست نده

بازم ازتون خواهش ميكنم لطفا بدون تعصب به حرفای من فکر کنید
شاید خیلی هاتون تازه بفهمید که من این همه مدت چی میگفتم

 

 عمو مختار

All rights reserved © Spidey.ir 2015

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

جنگ داخلی مارول در گیشه هم بتمن و سوپرمن را شکست داد!

بدترین فیلم های كامیك بوكی تاریخ سینما!

50 دلیل برای تنفر از فیلم "بتمن علیه سوپرمن"

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

بی باک
#91 بی باک 1394-09-08 18:48
به نظر من کاملا درسته و بخاطر پتانسیل بالای فیلم و شخصیت های عالیش این فیلم خیلی بیشتر از bvs میفروشه و خیلی هم بهتره
نقل قول کردن
بی باک
#92 بی باک 1394-09-08 18:51
به نقل از young spider:
منم یه چیزی بگم. من هیچ احساسی نسبت به بتمن افلک ندارم. نمی دونم چه بتمنی هستش و چجوری هست و چرا رفت و چرا بازنشسته شد و ....... از اون طرف یه سوپرمن داغون داریم که زاد رو کشته و حتی اگه نتونه جلوی خودش رو بگیره ، بتمن رو می کشه واندروومن که اصلا معلوم نیست چه خبره . مثلا اگه یه فیلم از بتمن افلک می دیدیم یه ذره راحتر بودیم ولی حالا نه تنها چیزی که از سوپرمن می دونم اینکه پدرش مرده و حال روانی مناسبی نداره
ولی
کاپیتان تو ۵ تا فیلم دیدیمش و اونطرف هم تونی استارک رو تو ۶ تا فیلم. تونی کله خر ، مغرور ، باهوش ، باحال ، جسور ، وفادار. ( می توان به صحنه آخر اونجرز ۱ و اون بمب و آدرس دادن خونش تو آیرون من ۳ اشاره کرد )
کاپیتان آمریکا قوی و دلیر و شجاع و مسئولیت پذیر و بی باک و به قول خودمون خفن و احساسی و یه خورده بانمک و صدردصد با ادب ( تیکه کلامش تو اونجرز ۲ )
من وقتی civil war رو می بینم ۲۵۷ بار لذت می برم ( so was i :cry: ) ولی بتمن علیه سوپرمن قطعا یک بار یا دوبار می بینم ؟!!؟؟ حال bvs که خوبه ، جوخه انتحار که هیچی ! :o کلا زک اسنایدر و دی سی اومدن کاری که مارول تو ۸ سال کرد رو با دو سال انجام داد. کاری که مارول با دو فاز سینمایی انجام داد ، دی سی با ۲ فیلم می خواهد انجام بده.

کاملا درسته
نقل قول کردن
بی باک
#93 بی باک 1394-09-08 18:52
یه سوال چه شکلی میتونم برای خودم عکس بزارم؟
نقل قول کردن
blackdevil
+1 #94 blackdevil 1394-09-08 18:56
سلام منم ب عنوان عضو کوچیکی نظرم رو بدم

من خودم مارول رو دوست دارم دی سی هم دوست دارم
خدایی فیلم bvs پتانسیل ترکوندنه حسابی رو داشت مطمینم الانم میترکونه ولی بیشتر میترکوند

دی سی واقعا اشتباه کرد

خدایی شما خندتون نمیگیره؟یک نفر رو توی یک فیلم ببینید داره مثلا دنیا رو نجات میده(واندر وومن)ندونی اصلا از کجا اومده بعد 2سال بعد از فیلم تازه اوریجنیش رو بفهمی :)

دی سی عجله کرد نمیدونم چرا

من خودم کمیک نخوندم تا حالا ب غیر از 2 3 تا که از همین سایت دانلود کردم پس عمده اشناییم فیلمه بهم حق بدید وقتی من از مارول مثلا 8 تا فیلم دیدم از دی سی 3 تا میلم ب مارول بیشتر باشه .

و یه اشتباه دیگه که دی سی کرد من هنوز دلیلش رو نفهمیدم اینه که چرا سوپرمن رو انقدر دارک کرد :| سوپرمن نماد امیده شما توی مرد پولادین امید دیدین؟؟؟؟
واقعا چرا؟؟؟؟شما میخوای فیلمت دارک باشه ویلنت رو حسابی روش کار کن چرا کل فیلم رو دارک میکنی که قهرمان هم خراب شه :|

ممنون که گوش دادین :)
نقل قول کردن
Agent of Darknes
+1 #95 Agent of Darknes 1394-09-08 18:59
دیسی دنیای سینمایی خودش رو بد موقعی شروع کرد و فیلم گرین لنترن هم ک وضعیت رو بدتر کرد. بعدش فیلم مرد پولادین اومد و دنیای سینمایی دیسی رو بیش از پیش زیر سوال برد و انتقادات مثل سیل روانه ی زک اسنایدر و دیسی شد. بعدش دیسی تا بخودش بیاد ک رقیبش مارول خیلی ازش حداقل در زمینه ی سینمایی سر داره میبینه که مارول داره از روی رخداد جنگ داخلی اقتباس میکنه که چند سال روی کاراکترهای این فیلم کار کرده و همه چیز برای این فیلم امادست.
حالا نتیجه چی میشه؟ درست مثل یه دانش آموز شب امتحانی میشه که میخواد همون شب امتحان همه چیزو جمع کنه. دیسی هم برای اینکه حداقل یه رقابت سالم با جنگ داخلی داشته باشه میاد هرچی کاراکتر بزرگ داره رو میریزه تو یه فیلم. بدون هیچ اطلاعات قبلی از کاراکترها و ما مجبوریم فقط به فلش بک های فیلم بسنده کنیم.
من به عنوان یه دیسی فن از دیسی انتظار این رو داشتم که کاری به مارول نداشته باشه و سعی کنه دنیای خودش رو خوب پایه ریزی کنه. چون که دو تا فیلم اول یونیورس دیسی متوسط رو به پایین بوده و اگه همینطور ادامه بده "تا ثریا میرود دیوار کج". ولی منطقیه که دیسی بخواد فقط به فروش و رقابت فکر کنه.
حالا همه چیز رو گذاشتن رو دوش زک اسنایدر ! (این یه مورد اصلا خیلی برام غیر قابل هضمه) فقط امیدوارم که ایده ی فوق العاده پر پتانسیل بتمن علیه سوپرمن و بازی خوب بازیگرایی مثل بن افلک به داد فیلم برسه
نقل قول کردن
young spider
+2 #96 young spider 1394-09-08 19:03
-
نقل قول کردن
Samwel Tarly
+1 #97 Samwel Tarly 1394-09-08 19:15
عمو مختار من همیشه تحلیل های شما رو درباره شخصیت های کمیک قبول دارم
با اینکه من جوکر بیش تر از گابلین دوست دارم اما قبلا فکر می کردم شما از رو تعصب نظرا رو میدادید تا اینکه درباره تحلیلاتون بیشتر فکر کردم و درست میگید اما با جوکر بیش تر حال می کنم
درباره bvs هم ما نمی دونیم چی به سر بروس وین اومده که گاتهام ول کرد یا واندر وومن این وسط چی کاره هست؟
یعنی واقعا با یک بی نظمی روبه رو هستیم
اما تو جنگ داخلی قضیه فرق داره:
استیو به خاطر اینکه قبلا شیلد ادیتش کرده بود کاملا به دولت بدبینه و از اون طرف تونی چون اولتران خلق کرده بود و حالا پشیمونه با خودش میگه که پس بهتره من مطیع باشم
نقل قول کردن
Farzan003
+2 #98 Farzan003 1394-09-08 20:27
تحلیل عمو مختار درسته و این دوستی با پیشینه تونی و استیو میتونه یک نقطه قوت اصلی تو فیلم باشه ولی فکر نکنم بتونیم با قاطعیت بگیم به این دلیل جنگ داخلی از طلوع عدالت بهتر میشه.در واقع ما باید ببینیم که تم اصلی هر داستان چیه.تم اصلی جنگ داخلی مثل داستان اصلیش تقابل دو دوست و همکار دیرینه است که به دلیل اختلاف در عقاید مجبور میشن به شکل دراماتیکی رو در روی هم قرار بگیرند ولی تم اصلی طلوع عدالت احتمالا سو تفاهمیه که بین بتمن و سوپرمن پیش میاد و باعث درگیری این دو نفر میشه و این سو تفاهم از عدم شناخت و اعتماد کافی این دو شخصیت نسبت به هم دیگه پیش میاد که احتمالا با برطرف شدنش لیگ عدالت متولد میشه.در واقع نبرد بتمن و سوپرمن قرار نیست مثل نبرد کاپیتان و آیرون من یه نبرد دراماتیک باشه بلکه رسالتش اینه که این دو قهرمان رو در یک نقطه مشترک به هم برسونه تا یونیورس سینمایی دی سی متولد بشه.ضمنا تقابل دو تا از قدیمی ترین و معروف ترین قهرمانان کمیک بوکی بار تجاری فوق العاده مثبتی داره.حالا اگه کارگردان هر فیلم بتونه تو ارائه تم مورد نظرش موفق تر عمل کنه فیلم بهتری ساخته که این موضوع به استعداد و توانایی هر کارگردان بستگی داره.(البته اگه باقی فاکتورهای برتری این دو فیلم مثل مسائل فنی،بازی بازیگرها،کیفیت فیلم نامه و ... رو با هم برابر در نظر بگیریم.)
یه نکته دیگه ای هم که باید بگم اینه که نمیتونیم بگیم چون ما تا حالا هیچ کدوم از شخصیت های طلوع عدالت رو جز سوپرمن در سینما ندیدیم این فیلم نمیتونه موفق بشه.البته این موضوع هم باز به مهارت نویسنده و کارگردان بستگی داره که چطور این شخصیت ها رو به شکلی باور پذیر تو فیلم نامه و در نهایت روی پرده به تصویر بکشن.همونطور که برایان سینگر و تیمش بدون این که هیچ فیلمی از قبل دیده باشیم شخصیت های ایکس من رو خیلی خوب و باورپذیر به تصویر کشیدن.
در نهایت باید بگم واقعا از ته قلبم دوست دارم طلوع عدالت فیلم خوبی بشه (آخه کدوم کمیک فنیه که دوست نداشته باشه یه فیلم مشترک عالی از بتمن و سوپرمن ببینه) ولی تا به امروز اون توانایی های که در بالا گفتم رو در زک اسنایدر ندیدم.با این حال باید صبر کرد و دید نتیجه چی میشه.
نقل قول کردن
Richard Grayson
+2 #99 Richard Grayson 1394-09-08 20:28
صد در صد حرف عمو مختار درسته چون یه شبه نمیشه ره صد ساله رو رفت دی سی وقتی دید مارول داره پایه های سیویل وار رو میچینه ترسید خیلی یونیورسش عقب بیفته و بخاطر همین سعی کرد از سیویل وار تقلید کنه اما دریغ از فکر کردن .الان ما شاید فقط اوریجین سوپرمن رو بدونیم ولی بقیه شخصیت ها(بتمن - سایبورگ - واندروومن و ....) به عنوان شخصیت جدید دارن میان ، دی سی باید بدون نگاه کردن به مارول ، یونیورس خودشو میچید . مطمئنا دی سی یا دوباره مجبور میشه به تعویق یونیورس فکر کنه یا کلا چند تا فیلم افتضاح تحویل میده .
#99
من فکر کنم بتونم ، اونقدر کار سختی نیست ;-)
نقل قول کردن
mtm
+1 #100 mtm 1394-09-08 20:39
#101:
ولی اقا فرزان یه نکته ای هست که باعث میشه من نسبت به bvs امیدوار بشم
اونم اینه که وارنر انگار خیلی روی فیلمنامه وقت گزاشته
یعنی دیوید اس گویر رو برکنار کرد (من هرگز از این بشر خوشم نیومده) و فیلمنامه نویس جدید اورده
از اون طرف میگن نویسنده "ارگو" اومده و نسخه نهایی رو ویرایش کرده
اینم خبر خوبیه
نقل قول کردن
Farzan003
+1 #101 Farzan003 1394-09-08 20:49
#102
دقیقا.تیم فیلمنامه نویسیشون با اومدن کریس تریو خوب قوی شده ولی من کلا چشمم از زک آب نمیخوره.تا حالا از هیچ کدوم از فیلم هاش خوشم نیومده.
نقل قول کردن
mtm
+1 #102 mtm 1394-09-08 20:53
به نقل از Farzan003:
#102
دقیقا.تیم فیلمنامه نویسیشون با اومدن کریس تریو خوب قوی شده ولی من کلا چشمم از زک آب نمیخوره.تا حالا از هیچ کدوم از فیلم هاش خوشم نیومده.

حتما برات عجیبه ولی من از sucker punch اش بدم نیومد :-*
از اون نوع روایت دو داستان موازی ولی مرتبط با هم خوشم اومد
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #103 Agent Marvel 1394-09-08 21:05
به نقل از Farzan003:
#102
دقیقا.تیم فیلمنامه نویسیشون با اومدن کریس تریو خوب قوی شده ولی من کلا چشمم از زک آب نمیخوره.تا حالا از هیچ کدوم از فیلم هاش خوشم نیومده.

از بازیگرهاشم به جز یه مورد خوب بازی نمیگیره.(اون مورد استثنایی هم جک ارلی هیلی (رورشاک) تو واچمن بود که بازیش شگفت انگیز بود ! اصلا از زک انتطاز نمیرفت)
نقل قول کردن
Banshee
#104 Banshee 1394-09-08 21:12
عمو مختار به نظرم داری شلوغش میکنی و بیش از حد آنتی دی سی شدی. من اصلا با دنیای سینمایی که دی سی میخواد بسازه و زک اشنایدر دل خوشی ندارم و باهاش حال نمیکنم. اما به نظرم این فیلم ارزشش رو داره که بهش یه فرصت بدیم. نباید تا میخوره ازش بد بگیم. نمیگم فیلم خوبی از آب در میاد. اما ممکنه هم فیلم خوبی بشه.
ضمنا، بعد از دیدن تریلر کاپیتان آمریکا هم راستشو بخوای یه مقدار از فیلمش دلسرد شدم که به نظرم بهتره دلایلم رو توی یه پست درباره جنگ داخلی بگم...
نقل قول کردن
mtm
+1 #105 mtm 1394-09-08 21:12
در هر حال من این عکس رو ترجمه میکنم ، هر کی تونست ادیتش کنه:



آره، این دو فیلم کاملا مثل هم هستند
البته به جز موارد زیر:
(ستون cap3)
- اونا قبلا هم با هم جنگیدن
- بین اونا یه جنگ رخ میده
- تو این فیلم دوستان با هم میجنگند
- این جنگ اعضای گروه اونجرز رو از هم دور تر میکنه
- این فیلم درباره کنترل دولت روی ابرقهرمانان و ضرورت مسئولیت پذیری اونا در قبال اعمال خودشونه
- اونا احتمالا در پایان فیلم با هم متحد میشند علیه یک تهدید قدیمی (هایدرا)
- 80% کاراکتر های این فیلم قبلا معرفی و شخصیتشون تثبیت شده.
- این فیلم ادامه فیلم "کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان" هستش

(بخش مربوط به bvs)
- اونا قبلا با هم نجنگیدن
- بین اونا دعوا رخ میده.
- تو این فیلم غریبه ها با هم میجنگن.
- این فیلم جاستیس لیگ رو دور هم جمع میکنه.
- این فیلم درباره بتمن و بدگمانی های اوست.
- اونا احتمالا در پایان فیلم با هم متحد میشند علیه یک تهدید جدید (دومزدی)
- 80% کاراکتر های این فیلم قبلا معرفی و شخصیتشون تثبیت نشده.
- این فیلم پیش در آمد فیلم "جاستیس لیگ" هستش.
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #106 mokhtar 1394-09-08 21:22
به نقل از Banshee:
عمو مختار به نظرم داری شلوغش میکنی و بیش از حد آنتی دی سی شدی. من اصلا با دنیای سینمایی که دی سی میخواد بسازه و زک اشنایدر دل خوشی ندارم و باهاش حال نمیکنم. اما به نظرم این فیلم ارزشش رو داره که بهش یه فرصت بدیم. نباید تا میخوره ازش بد بگیم. نمیگم فیلم خوبی از آب در میاد. اما ممکنه هم فیلم خوبی بشه.
ضمنا، بعد از دیدن تریلر کاپیتان آمریکا هم راستشو بخوای یه مقدار از فیلمش دلسرد شدم که به نظرم بهتره دلایلم رو توی یه پست درباره جنگ داخلی بگم...


چرا فکر میکنی "خیلی دیگه آنتی دی سی" شدم؟
چون با دلیل و منطق میگم bvs از cap 3 بهتر نمیشه؟
از شما دیگه توقع نداشتم. میخوای همش مقاله بنویسم و بگم bvs چقدر خوبه؟
بعدشم، شما با دیدن یه تریلر که اونم معلومه بیشتر یه تیزر بود، از یه فیلم نا امید شدی؟
مگه نشنیدی میگن : don’t judge a book by its cover؟
منتقدین هم میگن: don’t judge a movie by its trailer
یادته تریلرهای x-men first class چقدر افتضاح بودن؟ ولی فیلمش عالی شد
از اون ور یادته تریلرهای x-men origins: wolverine و tasm2 چقدر خوب بودن؟ ولی فیلمشون بیخود بود
در هر حال، به قول انگلیسی ها: with a friend like you, who needs enemies
?
نقل قول کردن
mokhtar
#107 mokhtar 1394-09-08 21:27
#108:
افرین
این تصویر دقیقا حرف دل منو زد
میگم خدا خیرتون بده، یکی ادرس سازنده اش رو بده به محمد شیرزاده تا بره بهش بگه: اقا جون دیگه زیادی انتی دی سی شدی!

:-*
نقل قول کردن
*mu30u*
+1 #108 *mu30u* 1394-09-08 21:38
من کاملا اینو قبول دارم که فیلم cap3 داستانی قوی تر از bvs داره
یه دلیلش میتونه این باشه که ما به خاطر گذشته ای که از
استیو و تونی به یاد داریم، میدونیم که هر دو شون
دلایل خاص و قابل قبولی دارن و تشخیص این که حق بیشتر با کدومشونه برامون سخته و نمیتونیم بگیم که طرفدار کدومشون هستیم

اما هیچ چیزی دربارهbvsنمیدونیم
نمیدونیم که اختلافشون سر چیه،حق با کدومشونه و اینکه بقیه شخصیتها این وسط چکاره هستن،یه جوری ادم رو یاد کامیک بوکایی میندازه که میخوان چند تا شخصیتی که یه بیوگرافی بلند دارن رو تو دو،سه خط خلاصه بکنن
نقل قول کردن
farhood7
+1 #109 farhood7 1394-09-08 21:42
دی سی تا سالها نمی تونه به نزدیکی مارول برسه چون مارول با منطق و ارامش‌فیلم های جذابی ساخت و یک دنیا جذاب درست کرد. همه ی فیلم ها مکمل یا ورود کننده شخصیت ها یه دنیای سینمایی ماروله........ ولی ایا جنگ بتمن با سوپر من بدون هیچ عمق و مفهومی جذابه . اگر کتک کتکه همه بلدن ولی ایا مفهوم درک احساس در بتمن و سوپرمن پیدا میشه نه ولی در جنگ داخلی چرا.
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#110 Samwel Tarly 1394-09-08 21:42
#109
عمو مختار بعضی ها می تونند بگند که دی سی دنیای سینماییش با دعوا بین قهرمان ها شروع کنه نه متل مارول که به واسطه شیلد با هم متحد شدن(این نظر من نیست نظر بعضی از دوستای دی سی فنم هستن)البته باهاشون موافق نیستم اما می خوام نظر شما رو بدونم
نقل قول کردن
Banshee
#111 Banshee 1394-09-08 21:44
به نقل از mokhtar:
به نقل از Banshee:
عمو مختار به نظرم داری شلوغش میکنی و بیش از حد آنتی دی سی شدی. من اصلا با دنیای سینمایی که دی سی میخواد بسازه و زک اشنایدر دل خوشی ندارم و باهاش حال نمیکنم. اما به نظرم این فیلم ارزشش رو داره که بهش یه فرصت بدیم. نباید تا میخوره ازش بد بگیم. نمیگم فیلم خوبی از آب در میاد. اما ممکنه هم فیلم خوبی بشه.
ضمنا، بعد از دیدن تریلر کاپیتان آمریکا هم راستشو بخوای یه مقدار از فیلمش دلسرد شدم که به نظرم بهتره دلایلم رو توی یه پست درباره جنگ داخلی بگم...


چرا فکر میکنی "خیلی دیگه آنتی دی سی" شدم؟
چون با دلیل و منطق میگم bvs از cap 3 بهتر نمیشه؟
از شما دیگه توقع نداشتم. میخوای همش مقاله بنویسم و بگم bvs چقدر خوبه؟
بعدشم، شما با دیدن یه تریلر که اونم معلومه بیشتر یه تیزر بود، از یه فیلم نا امید شدی؟
مگه نشنیدی میگن : don’t judge a book by its cover؟
منتقدین هم میگن: don’t judge a movie by its trailer
یادته تریلرهای x-men first class چقدر افتضاح بودن؟ ولی فیلمش عالی شد
از اون ور یادته تریلرهای x-men origins: wolverine و tasm2 چقدر خوب بودن؟ ولی فیلمشون بیخود بود
در هر حال، به قول انگلیسی ها: with a friend like you, who needs enemies
?

لطفا جلوی من جبهه نگیر. من با نظرت مخالفتی ندارم. فقط سعی دارم این وسط منطقی باشم. من فقط دارم میگم باید به فیلمش یه فرصت بدیم. خدا منو لعنت کنه اگه بخوام با این پرونده درخشان مارول تا به اینجا بهش شک کنم.
مشکلی که گفتم با تریلر جنگ داخلی دارم میدونی چیه؟ مشکلم با داستانشه. دو مشکل دارم. یکی اینکه داستان جنگ داخلی درباره آزادی عمل ابرقهرمان ها بود. اما فیلم جنگ داخلی درباره باکی ـه. کاپیتان آمریکا توی کمیک بوک برای آزادی میجنگه، اما اینجا میخواد بخاطر یه نفر به جنگ کل دولت بره. بدترین قسمتش هم از نظر من اینه که تونی استارک رو شخصیت منفی کردن. ببین، باکی توی 50 سال اخیر کلی افراد مختلف رو ترور کرده و راه رو برای فعالیت های هایدرا هموار کرده. اما تحت کنترل خودش نبوده و شستشوی مغزی داده شده. کاپیتان و چند نفر دیگه اینو درک میکنن. اما برای بقیه دنیا اون یه قاتل بی رحم شناخته میشه. از طرفی هر دو طرف حق دارن. اما من به شخصه حق رو به تونی استارک میدم. و به نظرم کاپیتان آمریکا این وسط خودخواهانه داره عمل میکنه. به هر حال با نظرت موافقم و باید تا دیدن تریلرهای بیشتر و صد البته خود فیلم صبر کرد.
باز هم میگم من بمیرم هم هوادار دی سی نخواهم بود. فقط میگم نباید هرچیزی گیرمون میاد بکوبیم سر دی سی. هوادار دی سی نیستم. اما از دی سی متنفر هم نیستم. (درباره اونایی که از نولان بت ساختن هم صحبتی ندارم :| )
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #112 mokhtar 1394-09-08 21:50
#114:
ولی این فیلم درباره باکی نیست
درباره ازادی عمل ابرقهرمانانه
باکی فقط وسیله ای هستش که فیلم رو منتهی میکنه به این هدف
بعدشم cap مشکلش باکی نیست
یعنی اونقدر منظق نداره که به خاطر یه نفر همه رو فدا نکنه؟ :-*
بعدشم ، ما که هنوز نمیدونیم تونی چه جور شخصیتی تو فیلم داره
ضمن اینکه تو کمیک اش هم یه جورایی شخصیت خبیث بود
به علاوه منم از دی سی منتفر نیستم ولی باز میگم: دی سی داره "جر میزنه"
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #113 mokhtar 1394-09-08 21:51
به نقل از agh:
#109
عمو مختار بعضی ها می تونند بگند که دی سی دنیای سینماییش با دعوا بین قهرمان ها شروع کنه نه متل مارول که به واسطه شیلد با هم متحد شدن(این نظر من نیست نظر بعضی از دوستای دی سی فنم هستن)البته باهاشون موافق نیستم اما می خوام نظر شما رو بدونم


این نظر اونقدر مزخرفه که ارزش جواب دادن نداره :-x
دی سی از روی ناچاری این کارو کرده
چه ربطی به دعوا داره؟ :-*
نقل قول کردن
Banshee
#114 Banshee 1394-09-08 21:54
#115
والا چیزی که من از تریلر برداشت کردم همچین چیزی بود که باکی یکی از دلایل لایحه ی سوکویا ـست. اتفاقات سوکویا هم جزو دلایل دیگه ـش هستن.
دی سی هم که میخواد برنامه ای رو که مارول از تقریبا اواسط دهه 2000s داشته رو توی سه-چهارسال اجرایی کنه. خیلی دوست دارم سرش بکوبه به سنگ، اما یه حسی بهم میگه نمیکوبه...
نقل قول کردن
young spider
#115 young spider 1394-09-08 21:55
یه جواب به دی سی فن ها

همیشه یه دوستی یه دعوایی داره ( مارول )
ولی دعوایی دیدید که دوستی بیاره ( دی سی )

«بروس بیا این کتک رو بخور. سوپرمن مرتیکه بیا اینجا .... »
تو فیلم بعدی
« به به داداش دارک نایت ، بیا بریم این یارو دارک ساید رو بزنیم ، تو همون کسی نبودی که می گفتی i am batman , هی تو همون نبودی که می گفتی اسم من بری آلن هستش و سریع ترین مرد زمین ، تو اسمت فلش بود ؟؟؟ اه واه حاج خانم تو هم که اینجایی ، اسمت واندروومن بود ؟؟؟

He is my friend
So was i :cry:
نقل قول کردن
حميد رضا فرهادي
#116 حميد رضا فرهادي 1394-09-08 22:17
عمو مختار میگم ببخشید تا حالا شده از یک شخصیت دی سی خوشتون بیاد(تیکه ننداختم فقط پرسیدم)
منظورم اینکه از نظر خودتون این شخصیت پتانسیل بالایی داشته باشه؟
نقل قول کردن
Richard Grayson
+2 #117 Richard Grayson 1394-09-08 22:29
بابت کیفیت بدش ببخشید :oops: :sad:

نقل قول کردن
The-Captain-steve
#118 The-Captain-steve 1394-09-08 22:31
سلام این کمپانی ها اصلا قابل مقایسه نیستند
توهین به دوستان نباشه
هر کسی یه ایده داره من خودم به شخصه مارول و کاپیتان آمریکا رو دوست دارم
نقل قول کردن
Agent Marvel
#119 Agent Marvel 1394-09-08 22:46
عمو نظرتون درباره بازی جک ارلی هیلی تو تقش رورشاک چیه؟
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #120 mokhtar 1394-09-08 22:47
به نقل از Ghost rider:
عمو مختار میگم ببخشید تا حالا شده از یک شخصیت دی سی خوشتون بیاد(تیکه ننداختم فقط پرسیدم)
منظورم اینکه از نظر خودتون این شخصیت پتانسیل بالایی داشته باشه؟


بی خیال بابا
تو هم ما رو گرفتی ها
مرد حسابی تو چی فکر کردی؟ فکر میکنی من صبح از واب بیدار میشم تا تا شب به دی سی لعن و نفرین میفرستم تا شب؟
معلومه که خوشم میاد
من به جز اکوامن از هیچ شخصیت دی سی متنفر نیستم
اکوامن هم چون بی اختیار منو خنده میندازه
همین ! :lol:
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #121 mokhtar 1394-09-08 22:47
به نقل از Agent Marvel:
عمو نظرتون درباره بازی جک ارلی هیلی تو تقش رورشاک چیه؟

به نظرم عالی بود
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #122 mokhtar 1394-09-08 22:52
به نقل از Banshee:
#115
والا چیزی که من از تریلر برداشت کردم همچین چیزی بود که باکی یکی از دلایل لایحه ی سوکویا ـست. اتفاقات سوکویا هم جزو دلایل دیگه ـش هستن.
دی سی هم که میخواد برنامه ای رو که مارول از تقریبا اواسط دهه 2000s داشته رو توی سه-چهارسال اجرایی کنه. خیلی دوست دارم سرش بکوبه به سنگ، اما یه حسی بهم میگه نمیکوبه...


ولی اشتباه میکنی
شما که انتظار نداشتی مارول عین کمیک رو تبدیل به فیلم کنه
خودت که میدونی اقتباس موفق راه و رسم خودش رو داره
اتفاقا این احترام به رای و شعور تماشاچیه که شخصیت هایی رو که تو فیلم های قبلی معرفی کردی رو همین جوری ول نکنی بری سراغ یه سری دیگه
اون بده که چیزی رو که تماشاچی رو بهش علاقه مند کردی ول کنی و بری سراغ دیگه
باید قبول کرد این فیلم ادامه یونیورس خاص خودشه
ولی اگه بشه این یونیورس رو ادامه داد و ربطش هم داد به قضیه جنگ داخلی اونوقت میشه یه اقتباس موفق
نقل قول کردن
حميد رضا فرهادي
#123 حميد رضا فرهادي 1394-09-08 22:53
به نقل از mokhtar:
به نقل از Ghost rider:
عمو مختار میگم ببخشید تا حالا شده از یک شخصیت دی سی خوشتون بیاد(تیکه ننداختم فقط پرسیدم)
منظورم اینکه از نظر خودتون این شخصیت پتانسیل بالایی داشته باشه؟


بی خیال بابا
تو هم ما رو گرفتی ها
مرد حسابی تو چی فکر کردی؟ فکر میکنی من صبح از واب بیدار میشم تا تا شب به دی سی لعن و نفرین میفرستم تا شب؟
معلومه که خوشم میاد
من به جز اکوامن از هیچ شخصیت دی سی متنفر نیستم
اکوامن هم چون بی اختیار منو خنده میندازه
همین ! :lol:

عمو راستش برام سوال پیش آمده بود چرا آکوامن را می بینید خندتون می گیره؟ :lol: :lol:
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #124 mokhtar 1394-09-08 22:59
به نقل از Ghost rider:
به نقل از mokhtar:
به نقل از Ghost rider:
عمو مختار میگم ببخشید تا حالا شده از یک شخصیت دی سی خوشتون بیاد(تیکه ننداختم فقط پرسیدم)
منظورم اینکه از نظر خودتون این شخصیت پتانسیل بالایی داشته باشه؟


بی خیال بابا
تو هم ما رو گرفتی ها
مرد حسابی تو چی فکر کردی؟ فکر میکنی من صبح از واب بیدار میشم تا تا شب به دی سی لعن و نفرین میفرستم تا شب؟
معلومه که خوشم میاد
من به جز اکوامن از هیچ شخصیت دی سی متنفر نیستم
اکوامن هم چون بی اختیار منو خنده میندازه
همین ! :lol:

عمو راستش برام سوال پیش آمده بود چرا آکوامن را می بینید خندتون می گیره؟ :lol: :lol:


خنده دار نیست؟
ادمی که با ماهی ها حرف میزنه و ازشون میخواد به بقیه حمله کنن، مسخره نیست؟ :lol:
نقل قول کردن
حميد رضا فرهادي
#125 حميد رضا فرهادي 1394-09-08 23:13
به نقل از mokhtar:
به نقل از Ghost rider:
به نقل از mokhtar:
به نقل از Ghost rider:
عمو مختار میگم ببخشید تا حالا شده از یک شخصیت دی سی خوشتون بیاد(تیکه ننداختم فقط پرسیدم)
منظورم اینکه از نظر خودتون این شخصیت پتانسیل بالایی داشته باشه؟


بی خیال بابا
تو هم ما رو گرفتی ها
مرد حسابی تو چی فکر کردی؟ فکر میکنی من صبح از واب بیدار میشم تا تا شب به دی سی لعن و نفرین میفرستم تا شب؟
معلومه که خوشم میاد
من به جز اکوامن از هیچ شخصیت دی سی متنفر نیستم
اکوامن هم چون بی اختیار منو خنده میندازه
همین ! :lol:

عمو راستش برام سوال پیش آمده بود چرا آکوامن را می بینید خندتون می گیره؟ :lol: :lol:


خنده دار نیست؟
ادمی که با ماهی ها حرف میزنه و ازشون میخواد به بقیه حمله کنن، مسخره نیست؟ :lol:

آره واقعا
حالا فکر کن جیسون موموا بخواد با ماهی ها حرف بزنه :lol:
اما بعضی اوقات که نهنگ ها و کوسه ها را صدا می کنه خیلی حماسی و خفن میشه.
نقل قول کردن
Agent Marvel
#126 Agent Marvel 1394-09-08 23:19
به نقل از mokhtar:
به نقل از Agent Marvel:
عمو نظرتون درباره بازی جک ارلی هیلی تو تقش رورشاک چیه؟

به نظرم عالی بود

ممنون.
نقل قول کردن
mokhtar
#127 mokhtar 1394-09-08 23:20
به نقل از Ghost rider:
به نقل از mokhtar:
به نقل از Ghost rider:
به نقل از mokhtar:
به نقل از Ghost rider:
عمو مختار میگم ببخشید تا حالا شده از یک شخصیت دی سی خوشتون بیاد(تیکه ننداختم فقط پرسیدم)
منظورم اینکه از نظر خودتون این شخصیت پتانسیل بالایی داشته باشه؟


بی خیال بابا
تو هم ما رو گرفتی ها
مرد حسابی تو چی فکر کردی؟ فکر میکنی من صبح از واب بیدار میشم تا تا شب به دی سی لعن و نفرین میفرستم تا شب؟
معلومه که خوشم میاد
من به جز اکوامن از هیچ شخصیت دی سی متنفر نیستم
اکوامن هم چون بی اختیار منو خنده میندازه
همین ! :lol:

عمو راستش برام سوال پیش آمده بود چرا آکوامن را می بینید خندتون می گیره؟ :lol: :lol:


خنده دار نیست؟
ادمی که با ماهی ها حرف میزنه و ازشون میخواد به بقیه حمله کنن، مسخره نیست؟ :lol:

آره واقعا
حالا فکر کن جیسون موموا بخواد با ماهی ها حرف بزنه :lol:
اما بعضی اوقات که نهنگ ها و کوسه ها را صدا می کنه خیلی حماسی و خفن میشه.


اره نهنگ خفنه
ولی فکرش رو بکن جاستیس لیگ بره فضا بعد اکوامن بگه: شرمنده بچه ها . من فقط تو اب میتونم بدرد گروه بخورم. اینجا تو فضا ماهی نیس :lol:
نقل قول کردن
Richard Grayson
#128 Richard Grayson 1394-09-08 23:29
#129
بعد اونجا سوپرمن گیر میده میگه تو چه قهرمانی هستی که هیچ غلطی نمیتونی بکنی یهو بتمن میگه : بی ادب :lol:
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #129 mokhtar 1394-09-08 23:30
البته خداییش انت من هم یه ذره مسخره است چون با مورچه ها حرف میزنه و میان به کمکش
ولی انت من یه فرق اساسی داره اونم اینه که مورچه ها همه جا هستن
ولی اکوامن فقط تو آب به درد میخوره

خداییش هم تو فیلم انت من رابطه اسکات لانگ و مورچه ها رو خیلی باحال و باور پذیر درآورده بودن
نقل قول کردن
حميد رضا فرهادي
#130 حميد رضا فرهادي 1394-09-08 23:30
به نقل از mokhtar:
به نقل از Ghost rider:
به نقل از mokhtar:
به نقل از Ghost rider:
به نقل از mokhtar:
به نقل از Ghost rider:
عمو مختار میگم ببخشید تا حالا شده از یک شخصیت دی سی خوشتون بیاد(تیکه ننداختم فقط پرسیدم)
منظورم اینکه از نظر خودتون این شخصیت پتانسیل بالایی داشته باشه؟


بی خیال بابا
تو هم ما رو گرفتی ها
مرد حسابی تو چی فکر کردی؟ فکر میکنی من صبح از واب بیدار میشم تا تا شب به دی سی لعن و نفرین میفرستم تا شب؟
معلومه که خوشم میاد
من به جز اکوامن از هیچ شخصیت دی سی متنفر نیستم
اکوامن هم چون بی اختیار منو خنده میندازه
همین ! :lol:

عمو راستش برام سوال پیش آمده بود چرا آکوامن را می بینید خندتون می گیره؟ :lol: :lol:


خنده دار نیست؟
ادمی که با ماهی ها حرف میزنه و ازشون میخواد به بقیه حمله کنن، مسخره نیست؟ :lol:

آره واقعا
حالا فکر کن جیسون موموا بخواد با ماهی ها حرف بزنه :lol:
اما بعضی اوقات که نهنگ ها و کوسه ها را صدا می کنه خیلی حماسی و خفن میشه.


اره نهنگ خفنه
ولی فکرش رو بکن جاستیس لیگ بره فضا بعد اکوامن بگه: شرمنده بچه ها . من فقط تو اب میتونم بدرد گروه بخورم. اینجا تو فضا ماهی نیس :lol:

خخخخخ
عمو مختار از دست شما.
توی یک قسمت بتمن بی باک آکوامن و اتم وارد بدن بتمن می شوند بتمن با کمال تعجب آکوامن میتوانه به مولکلول های سفید بتمن دستور بده :o :o
این چنین چیزی دیگه ته خالی بندی بود.
نقل قول کردن
حميد رضا فرهادي
#131 حميد رضا فرهادي 1394-09-08 23:34
به نقل از mokhtar:
البته خداییش انت من هم یه ذره مسخره است چون با مورچه ها حرف میزنه و میان به کمکش
ولی انت من یه فرق اساسی داره اونم اینه که مورچه ها همه جا هستن
ولی اکوامن فقز تو آب به درد میخوره

خداییش هم تو فیلم انت من رابطه اسکات لانگ و مورچه ها رو خیلی باحال و باور پذیر درآورده بودن


دقیقا و کاملا واقعا فیلمش فوق العاده بود.
اما یکی از بدی های بزرگی که داشت ابر خبیث بود که اصلا شخصیت پردازی جالبی نداشت
نقل قول کردن
حميد رضا فرهادي
#132 حميد رضا فرهادي 1394-09-08 23:40
یک شخصیت هست توی دی سی که خیلی دوستش دارم خیلی باحاله اما زیاد بهش بها داده نشده و اسمش beast boy هست که اون هم رابطه اش با حیوانات اینجور مبحث ها است.
نقل قول کردن
Superior avenger
#133 Superior avenger 1394-09-08 23:52
حرف های منطقی زدی عمو
من خودم نمی گم Bvs از cap3 بد تره یا بهتره چون منتظر جفتشونم
نوشتن همچین مقاله هایی اگه افراد جنبشو داشته باشن خوبه
نقل قول کردن
Banshee
#134 Banshee 1394-09-09 00:45
به نقل از mokhtar:
به نقل از Banshee:
#115
والا چیزی که من از تریلر برداشت کردم همچین چیزی بود که باکی یکی از دلایل لایحه ی سوکویا ـست. اتفاقات سوکویا هم جزو دلایل دیگه ـش هستن.
دی سی هم که میخواد برنامه ای رو که مارول از تقریبا اواسط دهه 2000s داشته رو توی سه-چهارسال اجرایی کنه. خیلی دوست دارم سرش بکوبه به سنگ، اما یه حسی بهم میگه نمیکوبه...


ولی اشتباه میکنی
شما که انتظار نداشتی مارول عین کمیک رو تبدیل به فیلم کنه
خودت که میدونی اقتباس موفق راه و رسم خودش رو داره
اتفاقا این احترام به رای و شعور تماشاچیه که شخصیت هایی رو که تو فیلم های قبلی معرفی کردی رو همین جوری ول نکنی بری سراغ یه سری دیگه
اون بده که چیزی رو که تماشاچی رو بهش علاقه مند کردی ول کنی و بری سراغ دیگه
باید قبول کرد این فیلم ادامه یونیورس خاص خودشه
ولی اگه بشه این یونیورس رو ادامه داد و ربطش هم داد به قضیه جنگ داخلی اونوقت میشه یه اقتباس موفق

آره درسته. نمیشه داستان سرباز زمستان رو ول کرد. ولی خب میشد یه مقدار کوتاه تر به باکی پرداخت. الان من هروقت به جنگ داخلی فکر میکردم، با خودم میگفتم نمیشه هیچکدومشون رو شخصیت شرور دونست. الان خودت به نظرت توی این فیلم کی شروره؟ البته که جواب تونی استارک هست. ولی واقعا کی شروره؟ من حس میکنم کاپیتان آمریکا ـست. هرچند، از روی یه تریلر نمیشه قضاوت کرد.
نقل قول کردن
j.jonah jameson
+1 #135 j.jonah jameson 1394-09-09 07:15
به نقل از Ghost rider:
به نقل از j.jonah jameson:
#135
نه دوست عزیز اشتباه نکن!
Beast Boy خودش یک باغ وحش متحرکه! یعنی خودش تبدیل به حیوانات میشه!

بله منم همینو گفتم گفتم قدرت هاش مربوط به حیوانات چیزهایی که به حیوانات مربوطه و منظورم هم یک جوررای به این که خودش هم میتوانه به حیوانات تبدیل بشه فقط من اوریجین این شخصیت را نمیدانم شما میدانی؟

بله من یه ارجین ازش میدونم (نمیدونم ارجین اصلیش است یا نه چون توی کارتون Young Justice دیدم)
اسم اصلیش گارفیلد لوگان است
بعد از اینکه یه جراحت خیلی بدی میخوره دختر مریخی بهش خون میده (می تونست خون خودشو با گروه خونی بقیه یکی کنه)
بعد از اون ماجرا خون مریخی دوباره بر میگرده به حالت اولش و روی گارفید اثر میزاره که میشه پسر وحشی متاسفانه نتونستم فیلم ارجین این شخصیت رو پیدا کنم وگرنه حتما براتون میزاشتم شما میتونی خودت Young Justice Beast Boy Origin رو بزنی و ویدیو درست رو ببینی ! (فقط مطمئن شو که همین نام است چون یسری مستند هم راجب بهش هست که زیاد کمک نمیکنه)
نقل قول کردن
mtm
#136 mtm 1394-09-09 08:37
به نقل از batspider:
نفاوت bvs با cap3:
کیفیت تصویر بد بود دیگه کلا ادیتش کردم :lol:
نظر یادتون نره



مرسی حامد عزیز
عالی بود
نقل قول کردن
mani s.h
#137 mani s.h 1396-02-14 19:19
عمو مختار لایک داری خدایی ;-) 8)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44