10 بازی فراموش شده مارول!

10 بازی مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

اینها 10 بازی هستند که از روی شخصیت های مارول ساخته شده اند و احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

مقالات زیر را هم بخوانید:

10 بازی فراموش شده دی سی!

15 بازی کمیک بوکی فراموش شده!

20 بازی کمیک بوکی که هرگز منتشر نشدند

 

توجه: شما میتونید ویدئوی مربوط به این 10 بازی را در اینجا تماشا کنید.

 

10- X-Men: The Ravages of Apocalypse

بازی  X-Men: The Ravages of Apocalypse

سال 1997 شرکت Zero Gravity این بازی را که در واقع mod بازی پرفروش Quake بود برای PC عرضه و میوتانت های مارول را وارد سبک شوتر اول شخص کرد. داستان بازی از این قرار بود: اپوکالیپس و مستر سینیستر تقریبا تمام اعضای ایکس من را گرفته و از روشون کلون ساخته اند. شما در بازی باید در قالب آدم کش «مگنتو» ظاهر میشدید و با یک عالمه کلون خبیث از مردان ایکس مبارزه میکردید. با وجود محدودیت هایی که بازی داشت اما خوب و وفادارانه تونست ظاهر و حال و هوای کمیک های مردان ایکس در دهه 90 میلادی رو باز خلق کنه. البته نقدهای چندان مثبتی نصیبش نشد. گیمرها هم از سختی بالای بازی شکایت داشتند.

 

9- Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects

بازی Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects

بازی های مبارزه ای Marvel Vs Capcom هنوز هم پس از گذشت دو دهه به لطف ضربات ویژه و گیم پلی خارق العاده خودشون محبوب هستند. شاید به همین خاطره که سال 2005 شرکت EA Games به سرش زد شاید بتونه یک بازی مبارزه ای مشابه با حضور شخصیت های مارول منتشر کنه و به موفقیت برسه ولی نشد که بشه! تقریبا نیمی از شخصیت ها اریجینال بودند و Imperfects نام داشتند که توسط خود EA خلق شدند و جذابیتی نداشتند (حتی با وجود اینکه مارول کمیکی مختص این شخصیت ها منتشر کرد ولی خیلی زود از یاد رفتند) .کلا فضای بازی دارک و خفن بود که بیشتر به خاطر کاستوم دیزاین های خلق شده توسط Jae Lee بود. ولی همانطور که گفتم موفق نبود و نقدهای منفی دریافت کرد چون هوش مصنوعی بیخودی داشت و سیستم مبارزه اش هم ساده بود. البته همانطور که در این مقاله هم گفته بودم ، برخی از صحنه‌های سینمایی یا فنون و ضربات کاراکترها تماشایی از آب درآمدند. طبق شنیده‌ها قرار بود EA ادامه این بازی را برای كنسول‌های نسل بعدی بسازد اما به پایان رسیدن شراکت مارول و EA، مانع از این كار شد. نکته جالب اینه که این تنها گیم مبارزه ای تاریخ هستش که دو عضو محبوب گروه چهار شگفت انگیز یعنی "ثینگ" و "هیومن تورچ" در آن حاضر بوده اند! (میشه یکی بگه چرا مارول نمیتونه از چهار شگفت انگیز در بازی های مبارزه ای استفاده کنه؟ چرا در Marvel Vs Capcom 3، «سوپراسکرال» بود ولی هیچ کدوم از چهار شگفت انگیز نبودند؟!!)

 

8- Blade/Blade II

 بازی Blade/Blade II

فیلم "بلید 1" از اون فیلم های کمیک بوکی خوب و مهمه که کلا زیاد تحویلش نمیگیرن. خیلی ها یادشون نمیاد که این فیلم در واقع اولین فیلم موفق مارول در عالم سینما هستش که راه رو برای دیگر اقتباس های سینمایی از روی شخصیت های این شرکت هموار کرد. در هر حال سال 2000 شرکت Activision بازی بلید رو برای PS1 منتشر ساخت که بدک نبود ولی منتقدین واکنش خوبی بهش نشون ندادن چون مشکل controls داشت و گیم پلی اش تکراری بودن (بازی اکثرا در راهرو هایی که بد نور پردازی شده بودن جریان داشت). سال 2002 هم قسمت دوم این بازی به بازار آمد که داستانش بین قسمت دوم و سوم سری فیلم های بلید اتفاق میفتاد. سیستم و مکانیزم کنترل بازی در نوع خودش مبتکرانه بود ولی کلا این بازی شکست تجاری سختی خورد و باعث شد تا سازنده اش یعنی Mucky Foot سال 2003 تعطیل بشه!

برای آشنایی کامل با شخصیت بلید ، مقاله زیر را بخوانید:

15 شخصیت برتر کمیک های ترسناک مارول

 

7- Marvel Super Heroes in War of the Gems

بازی Marvel Super Heroes in War of the Gems

در كمال تعجب كپكام که عمده شهرت خودش رو به خاطر بازی های سبک مبارزه ای و البته Beat em up به دست آورده، تصمیم گرفت سال 1995 یك بازی side-scroller   که المان‌های پلاتفورمر هم در آن یافت می‌شد با حضور محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول یعنی اسپایدرمن، «ولورین»، «كاپیتان آمریكا»،  «هالك» و «مرد آهنی» برای کنسول SNES بسازد. داستان بازی بار دیگر حول حوش جستجو و تلاش كاراكترها برای یافتن سنگ های بینهایت (Infinity Gems) می‌چرخید تا با آن ثانوس را شکست دهند.  در حقیقت، بازیباز در قالب یكی از 5 قهرمان مذكور به لوكیشن‌های مختلفی می‌رفت و اگر این جواهرات را پیدا می‌كرد قدرت‌هایش افزایش می‌یافت. شاید بتوان Marvel Super Heroes: War of the Gems   را ضعیف‌ترین عنوانی كه كپكام براساس شخصیت‌های مارول عرضه داشته است، قلمداد كرد زیرا بسیار كند و كسالت‌آور بود و گرافیك چشمگیری نداشت. البته بعضی ها هستند که باهاش زیاد خاطره دارند مخصوصا به خاطر اینکه شخصیت هایی مثل «نبیولا»  در آن حضور داشتند که الان به لطف فیلم های سینمایی مارول دوباره نامشان بر سر زبان ها افتاده است.

 

6- Fantastic Four

بازی Fantastic Four

این بازی سال 1997 برای PS1 عرضه شد و همانطور که قبلا در این مقاله گفته بودیم یکی از بدترین بازی های ابرقهرمانی تاریخ است! نکته جالب حضور شخصیتی مثل She-Hulk به عنوان یکی از کارکترهای قابل بازی بود! (البته شی هالک در دنیای کمیک هم بارها عضو چهار شگفت انگیز شده). سبک بازی شبیه به Beat em Up های معروفی مثل Golden Axe و Streets of Rage بود . چیز زیادی درباره این بازی نمیتوان گفت چون هم منتقدین و هم بازیبازها اون رو به خاطر داستان ضعیف، دشمنان سخت ، موسیقی بی ربط و ماموریت های کوتاه کوبیدند . البته گرافیکش بد نبود ولی در کل بازی عجیبی بود. بیچاره چهار شگفت انگیز که تا به حال نه فیلمی از روش ساخته شده و نه بازی که لایق نام و میراث یزرگش باشه.

 

5- Ghost Rider

بازی  Ghost Rider

سال 2007 و به مناسبت اکران فیلم گوست رایدر این بازی هم برای PS2، PSP و Game Boy Advance عرضه شد (پورت Xbox این بازی کنسل شد). داستان بازی از فیلمش اقتباس شده بود و جالبه که نویسندگان مطرح دنیای کمیک همچون «گارث انیس» و «جیمی پالمیوتی» داستان بازی رو نوشته بودند. بازیبازها میتونستند با گوست رایدر بازی کنند و سوار موتور او (Hellcycle) بشوند. ویلن های بازی هم از دنیای کمیک بودند و هم از فیلم گوست رایدر: مترسک، دث واچ، لیلیث، بلک آوت، ونجنس و بلک هارت (برای اشنایی با دشمنان گوست رایدر، این مقاله را بخوانید) مفیستو هم در نسخه Game Boy Advance بازی بود. نکته جالب این بود که وقتی بازی رو تمام میکردید شخصیت هایی مثل بلید و گوست رایدر 2099 آزاد میشدند که میشد با اونا هم بازی کرد! در کل استقبال از این بازی متوسط بود ولی از نسخه Game Boy Advance بیشتر استقبال شد.

 

4- The Punisher: No Mercy

بازی  The Punisher: No Mercy

پانیشر معمولا صاحب بازی های خیلی خوبی بوده . مثلا اون بازی شگفت انگیزی که برای سیستم آرکید توسط کپکام ساخته شد و تو این مقاله معرفی شده یا اون بازی شاهکاری که سال 2005 برای Pcو PS2 و Xbox اومد و ... (کلا پانیشر مثل بتمنه و از این جور شخصیت ها راحت تر میشه بازی خوب ساخت). اما شرط میبندم این بازی براتون خیلی ناشناخته است چون سال 2009 در سبک first person shooter و به طور انحصاری برای PSN Store عرضه شد و سال 2011 هم از آنجا برداشته شد. نقطه قوت اصلی بازی این بود حالت مالتی پلیر آن بود که به بازیبازها اجازه میداد علاوه بر پانیشر، با سیلور سیبل ، جیگسا، باراکودا و چند مزدور دیگر در دنیای مارول بازی کنند. در مجموع استقبال نسبتا خوبی ازش به عمل اومد . ولی خیلی ها هم به خاطر مدت زمان کوتاهش از آن انتقاد کردند.

 

3- Avengers in Galactic Storm

بازی Avengers in Galactic Storm

شرکت Data East در دهه 90 میلادی با بازی Captain America and the Avengers (که تو این مقاله آن را یکی از برترین بازی های کمیک بوکی تاریخ دونستم) حسابی ترکوند. بنابراین این شرکت سال 1995 به سرش زد که یک بازی مبارزه ای به نام Avengers in Galactic Storm برای کنسول آرکید منتشر کنه. در واقع این بازی یک سال قبل از بازی معروف Marvel Super Heroes که توسط کپکام ساخته شد، به بازار آمد ولی اصلا موفق نبود. داستان بازی از کراس اور مشهور Operation: Galactic Storm که سال 1992 در کمیک های مارول به چاپ رسیده بود و حول و حوش نبرد بین دو نژاد فضایی "کری" و "اسکرال" میچرخید ، اقتباس شد (برای اشنایی با کری  اسکرال، این مقاله را بخوانید)  بنابراین شخصیت هایی در بازی در گروه اونجرز بودند که شاید الان برای شما گمنام باشند؛ شخصیت هایی مثل تاندر استرایک، بلک نایت و کریستال. از نژاد کری هم شخصیت های واقعا گمنامی مثل Korath-Thak، Shatterax و Supremor جزو شخصیت های قابل بازی بودند! درسته که این بازی متوسط بود ولی یک سیستم جدید رو کرد که بعدا خیلی محبوب شد: assistant characters. یعنی وقتی انرژی شخصیت دستیار کامل میشد، بازیباز میتونست شخصیت هایی مثل ثور یا آیرون من را فرا بخواند تا به حریف ضربه وارد کنند. این سیستم نوآورانه بعدا به طور گسترده ای در بازی های مبارزه ای شرکت کپکام کاربرد پیدا کرد.

 

 

2- HyperScan

کنسول بازی HyperScan

کنسول HyperScan که به صورت اختصاصی توسط  شرکت Mattle عرضه شد را میتوان یکی از بدترین سیستم های ویدئو گیم تاریخ لقب داد. این کنسول سال 2006 عرضه شد و هدف سازندگانش این بود که مخاطبان پسر را با ترکیب دنیای ویدیو گیم با کارت های بازی به خود جذب کند.

کنسول هایپر اسکن hyperscan

یعنی بازی ها به صورت سی دی پخش میشد ولی بخش های اصلی گیم پلی مثل شخصیت ها، ضربات ویژه  و .. را فقط میشد با استفاده از اسکنر و کارت های فیزیکی آزاد کرد! سه تا از پنج بازی این سیستم براساس شخصیت های مارول بود. ایکس من یک بازی مبارزه ای بود و اسپایدرمن و Marvel Heroes هم بازی های سبک beat em up بودند. برای  آزاد کردن شخصیت ها باید حتما از کارت و اسکنر استفاده میشد. کلا بدجوری به این بازی ها تاخته شد چون گرافیک و سیستم کنترلشون حداقل مال 10 سال قبل بود!

 

1- Iron Man/X-O Manowar in Heavy Metal

بازی  Iron Man/X-O Manowar in Heavy Metal

از اواسط دهه 90 میلادی تا پایان آن  رایت ساخت بازی از روی شخصیت های مارول در دست شرکت کپکام بود. اما سال 1996 وقتی ناشری به نام  Acclaim رایت ساخت بازی از روی کاراکترهای شرکت کمیک بوکی Valiant  را داشت ، برای یک برهه کوتاه رایت ساخت بازی از روی برخی شخصیت های مارول را به دست آورد . اینجا بود که بازی مشترک بین آیرون من و  X-O Manowar (که از کمیک های مطرح شرکت Valiant است) ساخته شد. داستان این بازی که برای تمام کنسول های مطرح زمان خودش مثل PS1، Sega Saturn و DOS و .... عرضه شد . در بازی  آیرون من باید با X-O Manowar  متحد میشد تا جلوی شرورهایی را که میخواستند به مکعب کیهانی دست پیدا کنند رو بگیرند. ویلن های جالبی مثل یلو جکت، Titania و ... در بازی به کار رفته بودند ولی در مجموع استقبال چشمگیری از بازی نشد. تا یادم نرفته بگم که مارول و Valiant مشترکا یک مینی سریز دو قسمتی هم برای این بازی چاپ کردند.

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2024

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 بازی فراموش شده دی سی!

15 بازی کمیک بوکی فراموش شده!

20 بازی کمیک بوکی که هرگز منتشر نشدند

10 کارتون مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 بازی کمیک بوکی برتر تاریخ

تاریخچه بازی های رایانه ای /ویدئویی اسپایدرمن

10 بازی برتر مرد عنكبوتی

10 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ

نقد و بررسی بازی "اسپایدرمن" (2000)

15 بازی برتر سبك "بزن بزن" (BEAT 'EM UP)

10 کارتون دی سی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

این بازی مارول (Marvel) هرگز منتشر نشد ... + لینك دانلود ویدئو

10 فیلم مارول كه هرگز ساخته نشد

10 کمیک مهم انتشارات ایمج (Image) 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1396-02-25 16:03
پس از اتمام مقالات مربوط به محافظین کهکشان که به خاطر اکران قسمت دوم اخیرا تو سایت قرار گرفتن حالا قصدمون اینه به مناسبت نزدیک شدن به زمان پخش بازی اینجاستیس 2 حال و هوای مقالات سایت رو به کاملا مرتبط با بازی های رایانه ای کنیم.
این مقاله هم به همین مناسبت روی سایت رفت. فردا هم مشابه همین مقاله رو برای دی سی مینویسم.
در ضمن یادتون نره که حتما ویدئوی این مقاله رو هم تو اپارات تماشا کنید:
www.aparat.com/v/7m6sD
نقل قول کردن
A.cage
#2 A.cage 1396-02-25 16:55
دست شما درد نکنه استاد واقعا مقاله ی جالبی بود من فقط شماره های 5،6،8،9 می دونستم و بازی کرده بودم .
نقل قول کردن
THE END
#3 THE END 1396-02-25 17:29
مقاله ى توپى بود دمتون گرم :-)
من شماره ى 5 رو تو pspيكى از رفيقام بازى كردم بازيش بد نبود :-*
نقل قول کردن
Morteza.az
#4 Morteza.az 1396-02-25 17:32
بعضیاشون حس نوستالوژي داشت
مرسی :-)
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#5 Ultimate Comic Fan 1396-02-25 18:09
خیلی مقاله ی خوبی بود آقای ترابی...
ویدیو هم عالی بود...
پتانسیل دار ترینشون The Punisher: No Mercy بود...
درباره اون قضیه که چراسوپر اسکرال توی mvc 3 بود ولی چهار شگفت انگیز نبودن، 2 تا تئوری وجود داره.
1. ممکنه قصد کپکام این بوده باشه که roster بازی رو fresh نگه داره. خب اگه من هم جای کمکام بودم همین کارو میکردم، حقیقتش دیگه چهار شگفت انگیزی نیاز نبود وقتی یه کاراکتر وجود داره که تمام قدرت های اون ها رو داره...
2. مشکلات کپی رایت... :-*
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#6 Ultimate Comic Fan 1396-02-25 18:19
خبر داغ!!! خبر داغ!!!
LEGO Marvel Super Heroes 2 معرفی شد!!!
ادامه ی بهترین بازی از سری لگو ساخته میشه!!!
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#7 Ultimate Comic Fan 1396-02-25 18:28
#6
و قراره خیلی متفاوت باشه...
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#8 amir a. ghaderi 1396-02-25 18:44
به نقل از Ultimate Comic Fan:
خبر داغ!!! خبر داغ!!!
LEGO Marvel Super Heroes 2 معرفی شد!!!
ادامه ی بهترین بازی از سری لگو ساخته میشه!!!

مرسی خبر دادی
الان کارش میکنم تو سایت به اسم خودت 8)
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#9 amir a. ghaderi 1396-02-25 18:46
به نقل از Ultimate Comic Fan:

1. ممکنه قصد کپکام این بوده باشه که roster بازی رو fresh نگه داره. خب اگه من هم جای کمکام بودم همین کارو میکردم، حقیقتش دیگه چهار شگفت انگیزی نیاز نبود وقتی یه کاراکتر وجود داره که تمام قدرت های اون ها رو داره...

اقا اینکه اصلا درست نیست
واقعا مارول میاد ثینگ و مستر فنتستیک و هیومن تورچ رو ول کنه بچسبه به سوپراسکرال؟!
قطعا مساله کپی رایته
ولی سئوال اینه پس چرا ff تو بازی لگویی مارول بودن؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#10 Ultimate Comic Fan 1396-02-25 18:56
به نقل از amir a. ghaderi:
به نقل از Ultimate Comic Fan:
خبر داغ!!! خبر داغ!!!
LEGO Marvel Super Heroes 2 معرفی شد!!!
ادامه ی بهترین بازی از سری لگو ساخته میشه!!!

مرسی خبر دادی
الان کارش میکنم تو سایت به اسم خودت 8)

اطلاعات جدید هم رسید مثلا:
1. کانگ ویلن اصلی بازیه. (ویلن قسمت اول گالاکتوس بود.)
2. ما در بازی شاهد نیویورک سال 2099 خواهیم بود.
3. اسپایدر گوئن در بازی حضور داره.
4. در بازی شاهد واکاندا هم خواهیم بود.
5. بازی احتمالا در بازه های زمانی مختلف روایت میشه به دلیل Time Traveler بودن کانگ.
6. احتمالا شخصیت های فیلم تور راگناروک توی بازی هستن. (منظورم ورژن MCUهه.)
7. گرین گابلین هم حضور داره!
8. ایندفعه به کاراکتر هایی که توی اولین قسمت LEGO Marvel نقش کمی داشتن نقششون پر رنگ تر شده برای مثال به نظر میاد پلنگ سیاه و دکتر استرنج و کاپیتان مارول از شخصیت های اصلی به شمار میان.
9. یه کاپیتان آمریکا ی قرون وستایی حضور داره در بازی.
نقل قول کردن
همه فن حریف
#11 همه فن حریف 1396-02-25 19:51
#10
ویلن قسمت اول گالاکتوس نبود،در اصل لوکی بود که گالاکتوس رو به کنترل گرفت.
نقل قول کردن
alireza batboy
#12 alireza batboy 1396-02-25 20:20
من مورد های پنج و نه رو بازی کرده بودم
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#13 S.T.A.R.K 1396-02-25 20:28
از این لیست مارول نمسیس و گوست رایدر رو بازی کرده بودم. ممنون استاد خسته نباشید.
نقل قول کردن
mehran spidey
#14 mehran spidey 1396-02-25 21:24
ممنون مقاله بسیار خوبی بود، مارول نمسیس از اون بازی هایی بود که قبلاً خیلی بازیش می کردم، از بازی گوست رایدر خوشم نمیاد و باهاش حال نمی کنم، اون بازی پانیشر از همه باحال تر بود،راستی star wars battlefront 2 تریلرش خیلی وقته اومده ولی چرا تو سایت نذاشتیدش؟ ظاهراً این قسمت بر خلاف قسمت قبلی دارای بخش story mode هستش
نقل قول کردن
Kane.is.back
#15 Kane.is.back 1396-02-25 21:34
بین اینها فقط ghost rider رو بازی کردم
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#16 Ultimate Comic Fan 1396-02-26 10:17
نمرات Injustice 2 در سایت متاکریتیک تا اینجا خیلی خوب بوده و بازی با هفت تا نقد نمره ی عالی 88 رو گرفته.
بعضی سایت ها و منتقد ها هنوز نمره ندادن و این یعنی ممکنه نمره پایین تر یا بالا تر بره.


آپدیت: متای بازی با 11 نقد هنور سر جای خودش یعنی نمره ی 88 مونده.
نقل قول کردن
Bullseye
#17 Bullseye 1396-02-27 12:00
عالی بود اقای ترابی خسته نباشید.انصافا حوصله میخواد نوشتن اینجور مقالات ولی شما بدون هیچ چشم داشتی همه ی این سختی ها رو به جون میخرید.خدا قوت.نمیدونم تاحالا کسی اسم بازی xmen2:wolverine revenge به گوشش خورده این بازی برا سری ps1 عرضه شد ولی من اونو تو pc بازی کردم.یه بازی سرتاسر خلاقانه ای بود
نقل قول کردن
shayanspideylover
#18 shayanspideylover 1396-02-27 13:16
دست شما درد نکنه آقای ترابی من 2 4 5 7 9 رو بازی کرده بودم.
از این بین به نظرم marvel nemesis از بقیه بهتر بود تو ps2 گرافیک بدی هم نداشت.
ممنون بابت این مقاله.

حالا جدا از اینکه برای پیدا کردن بعضی از این بازیا چه بدبختی کشیدم ارزششو داشت یادمه شماره 7 رو از یه فروم انگلیسی پیدا کردم و دانلود کردم خیلی چرت بود نصفشونم اون موقع نمیشناختم! ولی کلی خاطره شد دی وی دی هم چون ارجینال نبود خودم رایت کرده بودم بعد از 10 15 بار بازی کردن خراب شد :lol:
نقل قول کردن
muhammad
#19 muhammad 1396-06-14 11:53
ممنون از مقاله درجه۱ خاطراتمونو باکنسول های قدیمی زنده کردی
من خودم گوست رایدر رو پیشنهاد میکنم نسخه pspرو الانم تو خیلی سایت ها هست حتما توصیه میکنم دانلود کنید
اینقد خوبه که من قبلا تو ps2بازیش کرده بودم اما الان رو گوشیمم دارمش(سبک بازی و حرکات و خیلی شبه God of war)
راستی کسی بازی ابر قهرمانی بجز اینجاستیس برایps4 سراغ نداره؟ :-? این همه پول دادیم کنسول خریدیم Amazing spider man2 هم دیگه گیر نمیاد
(البته سال دیگه بازیspider man ps4 میاد) :lol:
نقل قول کردن
2t2Assassin987
#20 2t2Assassin987 1402-11-19 21:36
آقا من این مقاله رو برای بار چندم خوندم ولی بازم لذت بردم...
واقعا حوصلم سررفته، کلیییی از مقالات سایت رو چندین بارررررر خوندم و همچنان وقتی حوصلم سر میره و وقت خالی پیدا می کنم میام و مقاله می خونم... :lol:

فقط ای کاش هر روز 100 تا مقاله اضافه میشد!!! :D

حرفم احمقانه و بی منطقه ولی ای کاش میشد
نقل قول کردن
amin Hajati
#21 amin Hajati 1402-11-21 01:13
درود باز هم یک مقاله ی جالب دیگه از اسپایدی.ir!
باز بازی روح سوار شروع میکنم که یه باز وقتی بچه بودم تو مغازه دیدمش جلدش جالب بود خوشم اومد ولی نگرفتمش الان که تو آپارات دیدم بنظرم یه بازی عادی بود و چیز خاص و خفنی که تو ذهنم بود نبوده
بازی بلید هم به بازی مسخره و مضحک دیگا از این شخصیت
بازی مردان ایکس هم ایده جالبی داشته اما تو اجرا خوب نبوده و نتونست موفق بشه
بازی چهار شگفت انگیز رو قبلا داشتم که خیلی مسخره بود و هیچ وقت دلیل اون مسابقه ی ماشینی اولش رو نفهمیدم
بازی دشمنان مارول ظهور ناکامل ها رو قبلا تمومش کردم و بازی یشتگ و خوبی بود و استفاده محیطش جالب بود و من شخصیت وموم و مردعنکبوتی رو خیلی دوست داشتم!
بازی ابرقهرمانان مارول در جنگی از الماس ها بازی معمولی به نظر میرسه که چند تا شخصیت قابل بازی داره و با تانوس و زیر دستانش باید جنگید با سیستم مبارزه ی ساده
بازی مجازاتگر یه بازی شوتری اول شخص عادی که خب معمولا این جور بازی ها جالب نیستن
بازی کپ آمریکا یه بازی بزن بزن معمولی با نو آوری هم تیمی که خوبه دیگه
بازی هیبرید هالک رو دیدیم توش که مثل بقیه بازی ها توش‌بود میرفت بالا از دیوار و میزد دشمنان که خوب نیست
مردآهنی هم همش پرواز می‌کرد و تیر میزد که جالب نبود.
با تشکر از این مقاله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید