5 انتقاد از کارتون جدید مرد عنکبوتی

5 انتقاد از کارتون جدید مرد عنکبوتی

اینها مشکلاتی جدی است که با این سریال دارم ...

مقدمه: همانطور که میدانید از چندی پیش مارول سریال کارتونی جدیدی از مرد عنکبوتی تحت عنوان Marvel’s Spider-Man از شبکه دیزنی اکس دی پخش میکنه که در واقع به مناسبت پخش فیلم جدید اسپایدرمن یعنی "بازگشت به خانه" است. تا به حال 10 قسمت از این کارتون پخش شده که میتونید همه آنها را در اینجا دانلود کنید. ضمن اینکه ما تقریبا نیمی از این قسمت ها را هم در اینجا زیرنویس فارسی کرده ایم. در مجموع این کارتون، کارتون بدی نیست. هر چی باشه از اون کارتون قبلیه Ultimate Spider-Man خیلی بهتره. سبک انیمیشن و دیزاین کارکتر جالبی هم داره. خیلی هم خوبه که ما شخصیت هایی را در این کارتون میبینیم که قبلا هرگز در دنیای انیمیشن دیده نشده بودند (مثل «مکس مودل») و البته خیلی هم خوبه که قراره داستان های جدیدتر از کمیک های مرد عنکبوتی مثل Spider Island یا دنیای عنکبوتی مورد اقتباس این سریال قرار بگیرند. ولی راستش من به عنوان یک هوادار اصیل و سخت گیر مرد عنکبوتی حداقل 5 مشکل اساسی باهاش دارم که در ادامه خدمتتون عرض میکنم.

 

1- پیتر پارکر دیگر یک آدم عادی نیست

پیتر پارکر دانشمند

عمده جذابیت پیتر پارکر برای هوادارانش اینه که یک آدم عادیه. اون مثل همه ما عواطف داره. اشتباه میکنه. عاشق میشه. عصبانی میشه. احساساتی میشه و ... اصلا به خاطر همین خصوصیاتشه که اینقدر دوستش داریم و اینقدر با بقیه ابرقهرمانان فرق داره. ولی تو این سریال او دیگه معمولی نیست. الان یه نابغه است در میان دیگر نابغه ها. یعنی تو دنیای کمیک میرفت به دبیرستان عادی در کنار همکلاسی های عادی. همین هم جذاب بود. یعنی تقابل کسی که عادیه و به نیروهای غیرعادی دست پیدا میکنه در ارتباط با آدم های عادی و زندگی عادی. چون پیتر باید عادی باشه و با دیگران ارتباط عادی داشته باشه و در دل این روابطه که اون جنبه ابرقهرمانی "غیر عادی" او جذابیت پیدا میکنه. ولی الان فقط با یه مشت نابغه در ارتباطه. همه مثل خودشن. شخصیت هاشون همه یه جوره. این خیلی بده و پیتر رو از ذات خودش دور کرده.

پیتر پارکر - گوئن استیسی 

و یه چیز دیگه که پیتر روز از عادی بودن دور کرده میدونید چیه؟ اینکه چرا اصلا به هیشکی تا الان علاقه رومانتیک نداره؟!!! ما تا قسمت 10 که چیزی ندیدیم. گوئن استیسی هست ولی هیچ نشانه ای از علاقه بین اونا نیست. همیشه فقط دارن درباره موضوعات علمی با هم حرف میزنن!!! پسر مگه تو آدم نیستی آخه؟! یادتونه تو همون قسمت اول سریال شاهکار Spectacular Spider-Man پیتر میره پیش «سالی آوریل» و زانو میزنه و ....؟ من از این شخصیتش خوشم میاد. عین همه ماست. ولی تو این کارتون فقط دنبال علم و آینده و ... است. همه بحث هاش علمیه. هیچ تعامل خاصی هم با دنیای که خارج از "دبیرستان هورایزن" یا "آکادمی آزبورن" هم باشه نداریم. اگر هم اشاره ای به مشکلات شخصی او یا مثلا تعاملش با زن عمو می میشه، خیلی سطحی و کوتاهه  و سریع ازش رد میشن. تمام زندگی پیتر داخل اون هورایزنه و هیچ زندگی اجتماعی نداره. و این یعنی جذابیت پیتر نابود میشه.

 

2- همه چیز راجع به علم و تکنولوژیه!

همه دانشمند هستند

اینا کار دیگه ندارن؟! پس این شخصیت های مکمل کجان؟ زن عمو می هست ولی چه نقشی تو داستان داره؟ فلش ؟ فقط مایلز و کورازون رو میبینیم . مایلز که تا قبل از اینکه به قدرت عنکبوتی دست پیدا کنه تقریبا هیچ نقشی تو سریال نداشت. کورازون هم همش بداخلاقی میکنه و چشم غره میره! گوئن استیسی اون شیرینی و جذابیتش کجا رفته؟ الان چه فرقی مثلا بین گوئن و آنیا کورازون هستش؟ چرا همه چیز باید به علم و تکنولوژی ربط پیدا کنه؟ در قسمت 6 وقتی پیتر پارکر را برای اولین بار مشغول یک کار غیر علمی و fun میبینیم (یعنی اونجایی که با دوستانش رفته شهر بازی)، باز هم دارند درباره مسائل علمی با هم بحث و گفتگو میکنند. اصلا چرا همه تو این سریال دانشمند هستند. حتی «هری آزبورن»! اون قسمتی که مایلز مورالز به قدرت های عنکبوتی دست پیدا میکنه رو که حتما یادتونه، درسته؟ این وسط واکنش گوئن هم در هم نوع خودش جالبه : "بیا بشین ازت یه تست بگیریم!" (لامصب همه واکنش های شخصیت های اصلی به وقایع داستانی باید علمی باشند!) . تو یه قسمت هم که خیر سرشون مهمانی دارن ولی فورا اون پسره تبدیل به راینو میشه و همه دانشمندا مهمونی رو ول میکنن تا یک راه حل علمی برای مشکل راینو پیدا کنند!

و پیتر پارکر که همش داخل لابراتوار خودش نشسته! تو مگه زندگی نداره پسر؟! و خیلی از مبارزاتش هم داخل هورایزن انجام میشه و جالبه که هیشکی هم نمیفهمه که این اسپایدرمن همون پیتر پارکره! مگه اونجا دوربین مدار بسته ندارن؟!

 

3- شخصیت ها و روابطشون عمق لازم را ندارند

کارتون گربه سیاه

تا اینجا فقط از اریجین مرد شنی و سیمبیوت فضایی راضی بودم (کلا اون اپیزود مربوط به لباس سیاه مرد عنکبوتی بهترین قسمت از این مجموعه تا به حال بوده) . قضیه اینکه چطور «فلینت مارکو» تبدیل به مرد شنی میشه خوب بود. و البته خیلی هم راضی بودم که دیگه به هورایزن یا آکادمی آزبورن ربطی نداشت. ولی بازم وقتی میبینیم دخترش (کیمیا) مثل باباش قدرت های شنی پیدا کرده گند میخوره به همه چیز! اصلا دخترش چرا خبیثه؟ چرا رفته سمت «کله چکشی»؟ دختر مرد شنی اونقدر از باباش متنفره که میکشتش . اوکی. با باباش مشکل داره . ولی چرا با مرد عنکبوتی میجنگه؟!!! تازه جالب اینه که دختر مرد شنی هم برای خودش یه پا دانشمنده! گفتم که تو این کارتون همه واسه خودشون دانشمند هستند!

دختر مرد شنی

در مجموع انگیزه ها، روابط و تعاملات شخصیت ها بسیار با هم سطحی هستند. حتی تو اون قسمت مربوط به سیمبیوت فضایی هم که گفتم بهترین اپیزود این سریاله اون تاثیراتی که سیمبیوت روی اخلاق پیتر میذاره سطحیه . پیتر لاتی حرف میزنه و اعتماد به نفس زیاد از حد پیدا کرده و کمی هم خشن شده. فقط همین. در حالی که مثلا در کارتون Spectacular Spider-Man ما چند قسمت داشتیم با تمرکز روی سیمبیوت فضایی و اینکه چقدر روی پیتر پارکر تاثیر بدی میذاره. ولی اینجا فقط در یک قسمت همه چیز خیلی سطحی تموم میشه و میره پی کارش (البته سیمبیوت تو اون قسمتی که درباره نمایشگاه تونی استارک بود هم برمیگرده ولی بازهم چیز خاصی به شخصیت پردازی ها اضافه نمیکنه). و از همه بدتر اینه که اتفاق هایی که تو سریال میفتن انگار هیچ عواقبی ندارن. یعنی قسمت بعد فراموش میشن و مثلا هیچ تاثیری روی پیتر ندارن و شخصیتش رو رشد نمیدن چون قسمت بعد او همون آدم مثبت اندیش و وراج سابقه. روابطش با بقیه هم همونه. مثلا زن عمو می اصلا به یادش نمیاد که در قسمت قبل یک هیولای شنی به خونه اش حمله کرده بود !

 

4- داستان ها کشش و جذابیت لازم را ندارند

بلک کت - اسپایدرمن

در مجموع داستان های این سریال عمق و پیچیدگی ندارند. بیشتر از هر چیزی روی اکشن و معرفی شخصیت های مختلف و متنوع تمرکز شده تا دیزنی بتونه تا جای ممکن اسباب بازی و اکشن فیگور از روی شخصیت ها تولید کنه و بفروشه. در حالی که همیشه همه چیز در داستان های مرد عنکبوتی نصف نصف بود. و الان تقریبا 80 درصد اکشنه و 20 درصد قصه و درام!

در اپیزود شماره 9 شاهد اریجین الکی و ابکی مایلز مورالز هستیم و اینکه چقدر شانسکی قدرت پیدا میکنه . این در حالی است که ما قبلا چیز خاصی از شخصیت مایلز نمیدانستیم. ایشون درست در همان روز میره برای خودش لباس درست میکنه و به همه دوستانش هم میگه که قدرت فوق بشری پیدا کرده! و مشکل اصلی اینه که کسی مثل پیتر پارکر که خودش هنوز بچه و بی تجربه است و تازه اسپایدرمن شده چطور الگو و راهنمای مایلز مورالز میشه و بهش درس ابرقهرمان بودن میده؟!

پیتر پارکر - مایلز مورالز

این وسط مشکل عدم تنوع هم هست . همه چیز داستان ها حول و حوش رقابت بین هورایزن و آکادمی آزبورن میچرخه. تمام شخصیت های منفی و دشمنان مرد عنکبوتی که همیشه از متنوع ترین ها در دنیای کمیک بوده اند باید به این دو تا ربط پیدا کنند. همین باعث شده دستان نویسندگان سریال بسته باشه. ما دیگه مثلا gang war یا جنگ بین خلافکاران شهر نداریم یا مثلا هیچ کدوم از دشمنان مرد عنکبوتی به دیلی بیوگل ربطی ندارند. در حالی که قبلا اینطوری نبود. یکی به دیلی بیوگل ربط داشت، یکی از فضا اومده بود، یکی قاتل زنجیره ای بود، یکی دنبال قدرت بود، یکی عقده ای بود، یکی میخواست گروه های خلافکاری رو کنترل کنه و .... ولی اینجا همه چیز و همه کس باید ختم بشه به هورایزن یا آکادمی آزبورن! در کل حداقل برای من یکی که داستان ها کشش لازم رو ندارند و برای دیدن قسمت های بعدی هیچ علاقه ای در خودم حس نمیکنم!

 

5- نحوه روایت سرگذشت خبیث ها و ایجاد تغییرات بی مورد در شخصیت ها

عقرب - اسپایدرمن

من نمیدونم قدیمی فکر میکنم  یا نه ولی دوست دارم برای کسی مثل اسپایدرمن که به نظر من در کنار بتمن بهترین شخصیت های خبیث دنیای کمیک رو داره، باید حتما بیان و در کارتونش ظرف حداقل یک قسمت به سرگذشت یا اریجین دشمنانش اشاره کنند و ما قشنگ ببینیم از کجا آمده اند و چرا خبیث شده اند. واقعا دشمنان مرد عنکبوتی لایق همچین توجهی هستند. ولی در سریال ما مثلا میبینیم که یهو والچر یا «عقرب» میان ولی نمیدونیم از کجا؟ چطور شد که آدم بد شدن؟ یا مثلا شغال رو میبینیم. ولی نمیدونیم چرا این جوری شده ! و از اون بدتر ایجاد تغییرات بیمورد و عجیب در شخصیت ها میباشد. مثلا شغال اسمش هست «ریموند وارن» که شغال شدنش به جای اینکه در لباس و ماسک خلاصه بشه، یک جور تغییر ژنتیکی است. او همچنین عموی گوئن استیسیه!!! در حالی که در دنیای کمیک رابطه اش با گوئن اصلا این نبود! یا همانطور که در بالا هم گفتم دختر مرد شنی بیخود و بیجهت با پدرش  میجنگه . در حالی که رابطه زیبای مرد شنی با دخترش در دنیای کمیک و همچنین در فیلم مرد عنکبوتی 3 از نکات اصلی جذابیت شخصیت او بود. یا مثلا چرا «الیستر اسمایت» باید رو در روی پدرش قرار بگیره؟ در حالی که در دنیای کمیک الیستار به خاطر پدرش خبیث شده بود . ولی اینجا الیستار میره سمت نورمن و با پدرش میجنگه (کلا انگار در این سریال همه  بچه ها از باباشون متنفرن!) . نکته عجیب دیگه در شکل ظاهری روبات های قاتل عنکبوته. در دنیای کمیک ظاهر اونا منحصر به فرد بود ولی اینجا شبیه ترنسفرمرز شده اند و اونجایی که الیستر داره با باباش میجنگه انگار «آپتیموس پرایم» داره با «مگاترون» میجنگه!

اسپایدر  اسلیر

راستی قضیه «بلک کت» چی بود؟ چرا اینقدر اریجینش رو تغییر دادن؟ چرا قدرت فوق بشری پیدا کرده؟ چرا به اسپایدرمن علاقه نداره؟ شخصیت پردازی بزرگترین دشمن مرد عنکبوتی یعنی نورمن آزبورن چرا عوض شده؟ کجاست اون آدمی که دنبال جاه طلبی و قدرت بود؟ الان فقط دنبال اینه که پوز هورایزن رو بزنه؟! نورمن اصلا جذبه نداره. به پسرش التماس میکنه که به هورایزن نره و پیشش بمونه! میگه خواهش میکنم نرو! نورمنی که تا به حال تو عمرش از هیشکی چیزی رو خواهش نکرده! ولی الان مدرسه تشکیل داده و چند تا بچه دور خودش جمع کرده. البته بزرگترین مشکل شخصیت پردازی نورمن اینه که او بر خلاف دنیای کمیک که  همیشه مخفی کاری میکنه و  نمیذاره کسی به خباثتش پی ببره ولی اینجا عالم و ادم میدونن خبیثه! و البته هر چی کمتر از «اتو اکتاویس» و «راینو» بگیم بهتره!

نورمن - اکادمی ازبورن 

 

در هر حال بازم تاکید میکنم که این کارتون، کارتون بدی نیست. متوسط کمی رو به بالاست. به نظرم تو کارتون های ابرقهرمانی چند سال اخیر از آثار خوب به شمار میاد. ولی مشکل اینه که بر پایه و اساس غلطی بنا شده است. من هر چی نگاهش میکنم دلم بیشتر برای کمیک های کلاسیک یا شاهکاری مثل spectacular spider-man تنگ میشه. البته این وسط به نظرم مقصر اصلی آقای «دن اسلات» هستش که مشاور این سریاله و کاملا معلومه اون ایده هایی که در چند سال اخیر در کمیک های اسپایدرمن دنبال میکرده رو اینجا هم داره پیگیری میکنه. او رسما و عمدا همه چیز رو رنگ و بوی علمی و فن آوری بهش داده و با این کار پیتر پارکر/اسپایدرمن را از ذات و جوهره اصلی خودش دور کرده ...

 

 مهدی ترابی مهربانی

 

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نگاهی به پیش نمایش کارتون جدید مرد عنکبوتی (2017)

تمام حضورهای افتخاری مرد عنكبوتی در دنیای انیمیشن + لینك دانلود

لینك دانلود كارتون های مرد عنكبوتی

زیرنویس فارسی کارتون جدید مرد عنکبوتی (2017) + لینک دانلود مستقیم

زیرنویس فارسی تمام قسمت های كارتون Spectacular Spider-Man + لینك دانلود مستقیم

مستندی درباره سریال كارتونی "مرد عنكبوتی و دوستان شگفت انگیز او" + لینك دانلود

انیمیشن زیبا با حضور مرد عنکبوتی، ایرون من و هالک! + لینک دانلود

معرفی ترانه تاریخی مرد عنکبوتی + لینک دانلود صوت و ویدئو

نماهنگی فوق العاده از بهترین کارتون اسپایدرمن!

آشنايي با صداپيشگان انيميشن‌های اسپايدرمن

10 ایراد اساسی سریال "اسپایدرمن نهایی" (Ultimate Spider-Man)

تاریخچه انیمیشن های مرد عنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Shervin
-1 #1 Shervin 1396-07-12 18:33
ممنون از نوشته
به نظرم بهتره جای ایرادات کارتون ، بیشترهم از ایرادات و اشکالات فیلم بگیم که البته در فضای خودش ( که خیلی‌هم سطحی‌ست) بسیار خوش ساخته امّا ایده‌ی ساختن یک پیتر پارکر دبیرستانیِ فـان از ریشه غلط بود .... و متاسفم که بعضی از به اصطلاح " هواداران " اسپایدرمن بابتش خوشحالند و پایکوبی می‌کنند
واقعاً لازم دارم با دوستان در این رابطه صحبت کنم ....
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1396-07-12 18:36
به نقل از Shervin:
ممنون از نوشته
به نظرم بهتره جای ایرادات کارتون ، بیشترهم از ایرادات و اشکالات فیلم بگیم که البته در فضای خودش ( که خیلی‌هم سطحی‌ست) بسیار خوش ساخته امّا ایده‌ی ساختن یک پیتر پارکر دبیرستانیِ فـان از ریشه غلط بود .... و متاسفم که بعضی از به اصطلاح " هواداران " اسپایدرمن بابتش خوشحالند و پایکوبی می‌کنند
واقعاً لازم دارم با دوستان در این رابطه صحبت کنم ....

فیلمش مشکلی نداشت. پیتر پارکر هم همیشه داستانای فان داشته. شخصیت پردازی پیتر پارکر هم کاملا با دنیای کمیک شبیه بود. ولی تو این کارتون اینطور نیست.
هر وقت هم خواستی با دوستان صحبت کنی مشکلی نیست. در خدمتت هستیم. ولی بهتره دوستاتم خبر کنی تا کلا همتون با هم جوابتون رو بگیرید برید پی کارتون ;-)
نقل قول کردن
Dark3m
#3 Dark3m 1396-07-12 18:46
نمیدونم چرا ولی ازاولشم یه حسی داشتم به این سریال تا الانم ندیدم میخواستم بزارم تموم شه کامل ببینم ولی با این مشکلاتی که گفتید کلا پشیمون شدم :/ امروز gifted قسمت اولو دیدم خوب بود بنظرم اگه میشه یه مقاله راجبش کارکنید راجب شخصیتا و مخصوصا تایم لاین سریال و ارتباطش با فیلمای ایکس من و یه تشکرم باید بکنم ازاستاد ترابی بخاطر مقاله های فوق العاده ای که این چن وقت کارکردن واقعا دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#4 Ultimate Comic Fan 1396-07-12 18:46
با همش موافقم استاد، مخصوصا شماره 4.
به نظر من بدترین اپیزودش تا به حال همین اپیزود 10 بوده که من ازش متنفرم چون مخلوط کاملی از کلیشه و خسته کنندگی هست؛ من از دیزاین های شخصیتام خوشم نمیاد، احتمالا به خاطر اینه که یکم شبیه دیزاین یه انیمست و خب من از دیزاین انیمه ها خوشم نمیاد.
اما بازم حداقل توی این کارتون پیتر پارکر یه دلقک نیست و میدونه مسئولیت یعنی چی!
نقل قول کردن
علی قدیانی
#5 علی قدیانی 1396-07-12 18:47
به نقل از Shervin:
ممنون از نوشته
به نظرم بهتره جای ایرادات کارتون ، بیشترهم از ایرادات و اشکالات فیلم بگیم که البته در فضای خودش ( که خیلی‌هم سطحی‌ست) بسیار خوش ساخته امّا ایده‌ی ساختن یک پیتر پارکر دبیرستانیِ فـان از ریشه غلط بود .... و متاسفم که بعضی از به اصطلاح " هواداران " اسپایدرمن بابتش خوشحالند و پایکوبی می‌کنند
واقعاً لازم دارم با دوستان در این رابطه صحبت کنم ....

عجیبه!
"ایده‌ی ساختن یک پیتر پارکر دبیرستانیِ فـان از ریشه غلط بود "
اولا پیتر در دنیای کمیک ابتدا دبیرستانی بود و اتفاقا "از ریشه" درست بود!
دوما حالا چون پیتر پارکر هست، باید بدبخت و غمگین باشه؟ و fun نباشه؟ در ضمن این پیتر به جای مناسب و خودش هم همون پیتر بازنده و بد شانس کمیک ها رو به ما نشون میداد و سن کمی هم داره حدودا 15 سالشه و انتظار داری برات دارک نایت بشه؟
در همه جای دنیا هم افراد در این سن کاملا اینجورین و به فکر تفریح و... هستن. تازه این فیلم کاملا میانه رو بود و لحظات fun و جدی به موقع و مناسبی داشت.
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1396-07-12 18:48
به نقل از Dark3m:
امروز gifted قسمت اولو دیدم خوب بود بنظرم اگه میشه یه مقاله راجبش کارکنید راجب شخصیتا و مخصوصا تایم لاین سریال و ارتباطش با فیلمای ایکس من و یه تشکرم باید بکنم ازاستاد ترابی بخاطر مقاله های فوق العاده ای که این چن وقت کارکردن واقعا دستتون درد نکنه

انشاله فردا میوتانت های سریال gifted رو معرفی میکنم. امشب هم قراره قسمت اول رو ببینم
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1396-07-12 18:53
به نقل از Gobby:
به نقل از Shervin:
ممنون از نوشته
به نظرم بهتره جای ایرادات کارتون ، بیشترهم از ایرادات و اشکالات فیلم بگیم که البته در فضای خودش ( که خیلی‌هم سطحی‌ست) بسیار خوش ساخته امّا ایده‌ی ساختن یک پیتر پارکر دبیرستانیِ فـان از ریشه غلط بود .... و متاسفم که بعضی از به اصطلاح " هواداران " اسپایدرمن بابتش خوشحالند و پایکوبی می‌کنند
واقعاً لازم دارم با دوستان در این رابطه صحبت کنم ....

عجیبه!
"ایده‌ی ساختن یک پیتر پارکر دبیرستانیِ فـان از ریشه غلط بود "
اولا پیتر در دنیای کمیک ابتدا دبیرستانی بود.
دوما حالا چون پیتر پارکر هست، باید بدبخت و غمگین باشه؟ و fun نباشه؟ در ضمن این پیتر به جای مناسب و خودش هم همون پیتر بازنده و بد شانس کمیک ها رو به ما نشون میداد و سن کمی هم داره حدودا 15 سالشه و انتظار داری برات دارک نایت بشه؟
در همه جای دنیا هم افراد در این سن کاملا اینجورین و به فکر تفریح و... هستن. تازه این فیلم کاملا میانه رو بود و لحظات fun و جدی به موقع و مناسبی داشت.

ولش کن علی اقا. فکر کنم بدونم این ایده های مزخرف از کجا نشات میگیره. فکر کنم کار خوارج باشه! یه جنگ جمل میخواد با این افراطیونی که فکر میکنند از پیامبر هم بیشتر حالیشونه انجام بدیم! قضیه فیلم لوگانه که ایرادات مزخرف ازش میگرفتن
فیلم نمره خوب کسب کرده و پرفروش ترین فیلم کمیک بوکی امسال شده ولی بازم ایرادات الکی میگیرن.
و جالب اینه که هر چی هم میگن غلطه. من خودم یعنی نمیفهمم فیلم مشکل داره؟ اونهمه منتقد نمیفهمن؟ الان این سریال واقعا مشکل داره منم اومدم همه رو گفتم.
دیشب هم مهسا اینجا جواب های قانع کننده ای داد:
spidey.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C/5089-%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D8%B9%D9%86%DA%A9%D8%A8%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%B4%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-spider-man-homecoming.html#comment-155560
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1396-07-12 19:03
نسخه دوبله به فارسی فیلم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه را از کانال تلگرامی ما دانلود کنید:
telegram.me/Spidey_Ir
نقل قول کردن
A Great Captain
#9 A Great Captain 1396-07-12 19:06
یه پست درباره سریال inhumans می ذارید؟ .. اونجا بحث کنیم
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1396-07-12 19:08
به نقل از A Great Captain:
یه پست درباره سریال inhumans می ذارید؟ .. اونجا بحث کنیم

بحث نداره . اشغاله
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#11 CAPTAIN DIAR 1396-07-12 19:11
بله متاسفانه این ایرادات رو داره و شخصیت پیتر(پیتر پارکر رو میگم نه مرد عنکبوتی)خیلی وراج شده برخلاف شخصیت پیتر در دنیای کمیک.در دنیای کمیک پیتر پرحرف بود،ولی دیگه اینقدر به صورت اعصاب خورد کنی وراج نبود!مخصوصا در قسمتی که اریجین اسپایدی روایت شد.در اون قسمت اینقدر حرف زدن پیتر رو اعصاب بود که کامل نگاش نکردم و وایسادم زیرنویسش بیاد تا با زیرنویس نگاه کنم و صدا رو روی حالت mute گذاشتم!به جرات میتونم بگم که از وقتی دان اسلات نویسنده کمیک های اسپایدرمن شد،اسپایدی بخش زیادی از جذابیت خودش رو از دست داده.اسلات تا الان فقط چند تا داستان ماندگار واسه اسپایدی نوشته مثلا مثل کمیک تجدید عحد.همونجوری هم که اشاره شد مشاور این سریال دان اسلات هستش و قطعا در این مورد مقصره.
نقل قول کردن
A Great Captain
#12 A Great Captain 1396-07-12 19:13
به نقل از mtm:
به نقل از A Great Captain:
یه پست درباره سریال inhumans می ذارید؟ .. اونجا بحث کنیم

بحث نداره . اشغاله

نمی دونم چرا پس من خوشم اومد. مثل اینکه فقط من اینطوریم.یعنی دقیقا از inhumans خوشم اومد از the gifted خوشم نیومد.
عجیبه! :-?
از بازی بازیگر بلک بولت خیلی خوشم اومد.
یعنی کلا با دو قسمت اولش حال کردم.
نمی دونم چرا. :o
نقل قول کردن
علی قدیانی
#13 علی قدیانی 1396-07-12 19:46
به نقل از mtm:
به نقل از Gobby:
به نقل از Shervin:
ممنون از نوشته
به نظرم بهتره جای ایرادات کارتون ، بیشترهم از ایرادات و اشکالات فیلم بگیم که البته در فضای خودش ( که خیلی‌هم سطحی‌ست) بسیار خوش ساخته امّا ایده‌ی ساختن یک پیتر پارکر دبیرستانیِ فـان از ریشه غلط بود .... و متاسفم که بعضی از به اصطلاح " هواداران " اسپایدرمن بابتش خوشحالند و پایکوبی می‌کنند
واقعاً لازم دارم با دوستان در این رابطه صحبت کنم ....

عجیبه!
"ایده‌ی ساختن یک پیتر پارکر دبیرستانیِ فـان از ریشه غلط بود "
اولا پیتر در دنیای کمیک ابتدا دبیرستانی بود.
دوما حالا چون پیتر پارکر هست، باید بدبخت و غمگین باشه؟ و fun نباشه؟ در ضمن این پیتر به جای مناسب و خودش هم همون پیتر بازنده و بد شانس کمیک ها رو به ما نشون میداد و سن کمی هم داره حدودا 15 سالشه و انتظار داری برات دارک نایت بشه؟
در همه جای دنیا هم افراد در این سن کاملا اینجورین و به فکر تفریح و... هستن. تازه این فیلم کاملا میانه رو بود و لحظات fun و جدی به موقع و مناسبی داشت.

ولش کن علی اقا. فکر کنم بدونم این ایده های مزخرف از کجا نشات میگیره. فکر کنم کار خوارج باشه! یه جنگ جمل میخواد با این افراطیونی که فکر میکنند از پیامبر هم بیشتر حالیشونه انجام بدیم! قضیه فیلم لوگانه که ایرادات مزخرف ازش میگرفتن
فیلم نمره خوب کسب کرده و پرفروش ترین فیلم کمیک بوکی امسال شده ولی بازم ایرادات الکی میگیرن.
و جالب اینه که هر چی هم میگن غلطه. من خودم یعنی نمیفهمم فیلم مشکل داره؟ اونهمه منتقد نمیفهمن؟ الان این سریال واقعا مشکل داره منم اومدم همه رو گفتم.
دیشب هم مهسا اینجا جواب های قانع کننده ای داد:
spidey.ir/.../...

آری! ولی ما فعلا جنگ را آغاز نمیکنیم و معمولا آغازگر جنگ این دسته از افراد هستند با آن دلایل چرند خویش.(با لحن سریال مختارنامه بخوانید)
ولی این گوئن استیسی تو این کارتون چرا اینجوریه؟ اسپایدرمن که نجاتش میده طلب کاره انگار! اگه اسپایدرمن اون "سالی آوریل" spectacular spider-man رو هم نجات بده ، حتی اونم تشکری چیزی میکنه! ولی این یکی تازه گوئنه!
البته حکم بعضی دخترای امروزی رو داره :-*
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#14 CAPTAIN DIAR 1396-07-12 19:56
میدونم اینجا جاش نیست ولی خب جایی دیگه نیست که بخوام حرفمو بزنم.خب ما در مقاله «100 شخصیت برتر مارول» میخونیم که کاپیتان آمریکا سومین شخصیت برتر ماروله و من به جرات میتونم بگم که کاپیتان آمریکا،تاثیر گذار ترین شخصیت ماروله یا حداقل توی چند ماه اخیر که اینجوری بوده!اما فقط یک کمیک از کاپیتان آمریکا تو سایت ترجمه شده؟یعنی تا الان هیچ کمیک خوبی نداشته؟یعنی حتی یک کمیک تاثیر گذار و مهم هم نداشته؟اگه نداشته،چرا سومین شخصیت برتر ماروله؟اگه داشته،پس چرا فقط اولین حضورش در دنیای کمیک توی سایت ترجمه شده؟
ما در مقاله 100 شخصیت برتر مارول اینجوری میخونیم :
مون نایت-رتبه67.تا الان 4 کمیک ترجمه شده.

پانیشر-رتبه19.تا الان 3 کمیک ترجمه شده.

دکتر استرنج-رتبه12.ت ا الان8کمیک ترجمه شده.

دردویل-رتبه10.تا الان10کمیک ترجمه شده.

مرد آهنی-رتبه4.تا الان11کمیک ترجمه شده.

اما کاپیتان آمریکا-رتبه3.تا الان فقط 1 کمیک ترجمه شده!

واقعا چرا؟یعنی شخصیتی که خودتون گفتید سومین شخصیت برتر ماروله لیاقتش فقط اینه؟
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#15 Captain Steve Lover 1396-07-12 19:57
به به استاد جان بازم يه مقاله عالى ديگه...
بنده متاسفانه اين انيميشن رو نديدم ولى با توضيحاتي كه داديد راستش يكم ازش زده شدم يعنى نورمن ازبورن يه مدرسه ساخته؟؟مثل يه خَيّر؟ :o
واقعاً عجيبه
واقعا يه همچين تغييراتى در ويلين هاي اسپايدرمن كه بنظر من به همراه بتمن و دكتر استرنج بهترين ويلين هاي كميكي رو دارن خيلى رو اعصاب ادمه...و اينكه كل جوّ انيميشن حال و هواي تكنلوژى داره يكم باز ادم رو زده ميكنه...ولى قطعاً سريال
خوبيه و ارزش ديدن داره...
#1
اگرم فكر ميكنى عدم وفادارى زياد به كميك ها به "نقطه ضعف" هست كامنت شماره ي ٥٧رو بخون
spidey.ir/.../...

......

دوست عزيز فيلم نمرش شده ٩٢ :o
٨٨٠ ميليون دلار فروش كرده :o
تو جوائز هم خوش درخشيده(براي مثال در Teen Choice) :o
و شما ميگى سطحى؟؟؟ يه دنيا فيلم رو تاييد كردن مشتى...


.......

به به اقا محمد...چه عجب از اين طرفا؟! :lol:
دلم تنگ شده بود به مدت كامنت نميدادى ;-)
............
#٨ بالاخره اومد...دستتون درد نكنه استاد...

........
نقل قول کردن
Migel ohera
#16 Migel ohera 1396-07-12 20:06
استاد ترابي عزيز ازتون ممنونم بابت مقاله ،
بهتون خسته نباشيد ميگم ، و همچنين واقعا متاسفم
بعضيا عوض اينكه از شما قدر داني كنن
مثل اقاي شماره #1 اينطور جوابتون رو ميدن
در هر حال مرد عنكبوتي شخصيت بسيار بسيار مورد علاقه منه و من عاشقشم ، هم عاشق انيميشن جديدش هم فيلم جديدش
سپاس گزارم استاد ترابي، تمامي مقاله هاي شما كامل_ فني و تخصصي هستند . من به شخصه در رابط با اطلاعات كميكي چه ديسي چه مارول شمارو قبول دارم
نقل قول کردن
The Amazing Mohammad
#17 The Amazing Mohammad 1396-07-12 20:28
این پیام ربطی به انیمیشن ندارد مربوط به فیلم اسپایدرمن است

یه خبرای هست که قرار مایلز مورالز بیاد تو دنیایی سینمایی مارول، همه از اینکه قرار بیادش خوشحال هستن حقیقتش من اصلا از این شخصیت خوشم نمیاد اون جذابیتی که باید داشته باشه نداره... ما تازه یه فیلم از اسپایدرمن تو دنیایی سینمایی مارول دیدیم به شخصیتی مثل مایلز مورالز نیاز نیست تا وقتی پیتر پارکر هست...

آقای ترابی نظر شما چیست؟؟؟؟
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#18 Army.Of.ONE 1396-07-12 20:32
به نقل از mtm:
نسخه دوبله به فارسی فیلم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه را از کانال تلگرامی ما دانلود کنید:
telegram.me/Spidey_Ir

آقای ترابی کیفیت دوبلش خوبه ؟ یا از این دوبله ماهواره ایاست ؟
نقل قول کردن
alihdz
#19 alihdz 1396-07-12 20:33
واقعا حرفاتون درست بود کل مشکلات سریالو گفتین
به نظر منم اون قسمت که سیمبیوت اومد از همه بهتر بود
ولی از اونم تو ۱ قسمت و نیم خیلی سریع گذشت
راستی دقت کردین ادی براک رو هنوز نشون ندادن؟
مثلا ۱۰ قسمت گذشته ها
تو spectacular ادی رو تو همون قسمت اول نشون دادن
فقط جون هرکی دوست دارن ونوم رو مسخره نسازن(مثل فیلم مرد عنکبوتی۳ که گند زدن به اریجینش)
و راستی یه سوال دیگه ام جی کجاس؟؟؟؟ :-?
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#20 Ultimate Comic Fan 1396-07-12 20:35
به نقل از Captain Steve Lover:


به به اقا محمد...چه عجب از اين طرفا؟! :lol:
دلم تنگ شده بود به مدت كامنت نميدادى ;-)

من که اینروزا همش کامنت میدم... :-*
خودتم یه مدت نبودیا داداش امیر. :lol:
نقل قول کردن
fbs
#21 fbs 1396-07-12 20:35
من همه قسمتاش دیدم سریال بدی نیست ولی خوب مورد علاقه من زیاد نبوده برعکس spectacular مشکلات من با این سریال 1 شخصیت ها ی منفی 2 شخصیت پیتر 3 رابطه عاطفی پیتر واقعا در تعجبم با مریجین می خوان چی کار کنند وقعا این نورمن همین الانشم گابلین بدون ماسکه خدا به لباسش و ماسکش رحم کنه شوکر و اکتپوس و راینو نامیدم کردن وموندم اخه این چه کریون شکارچی بود پیتر هیچ رابطه ای خانوادگی هنوز نداره و ما هنوز عمو بن را ندیدیم و زن عمو می هم که هیچ سوالم اینکه 1 به نظرتون پدر گوئن کجاست مرده خوب چرا اشاره ای بهش نمیکنند اخ ببخشید جز علم چیز دیگری واسه گفتن ندارن و 2 مزبان ونوم ایا قراره فلش باشه یا کس دیگری چون من قسمت ها را که میدیدم چند قسمت دیگه اسم ونوم را دیدم خوب ما میدانیم که براک بعد از اسپایدرمن دومین میزبان سیمبیوت بود خوب پس براک کجاست من همه این ایراد ها را ول میکنم ولی اگر فلش یا اسکورپیون بشن ونوم من دیگه حتی دیگه طرف این سریال علم دار نمیرم ولی خوب طرف خوب قضیه اینکه این سریال از التمیت بهتره حداقل
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#22 Army.Of.ONE 1396-07-12 20:37
به نقل از alihdz:
واقعا حرفاتون درست بود کل مشکلات سریالو گفتین
به نظر منم اون قسمت که سیمبیوت اومد از همه بهتر بود
ولی از اونم تو ۱ قسمت و نیم خیلی سریع گذشت
راستی دقت کردین ادی براک رو هنوز نشون ندادن؟
مثلا ۱۰ قسمت گذشته ها
تو spectacular ادی رو تو همون قسمت اول نشون دادن
فقط جون هرکی دوست دارن ونوم رو مسخره نسازن(مثل فیلم مرد عنکبوتی۳ که گند زدن به اریجینش)
و راستی یه سوال دیگه ام جی کجاس؟؟؟؟ :-?

مری جین احتمالا از مدرسه فرزانگان برای المپیاده شیمی حضور پیدا کنه و اونجا با پیتر آشنا میشه و ادی براک هم از طرف خبر ساعت 21 در اونجا حضور پیدا کنه اینجوری علمی تره :-* (دوستان شوخی بود ببخشید اگه زیاده روی کردم)
نقل قول کردن
علی قدیانی
#23 علی قدیانی 1396-07-12 20:41
به نقل از CAPTAIN DIAR:
میدونم اینجا جاش نیست ولی خب جایی دیگه نیست که بخوام حرفمو بزنم.خب ما در مقاله «100 شخصیت برتر مارول» میخونیم که کاپیتان آمریکا سومین شخصیت برتر ماروله و من به جرات میتونم بگم که کاپیتان آمریکا،تاثیر گذار ترین شخصیت ماروله یا حداقل توی چند ماه اخیر که اینجوری بوده!اما فقط یک کمیک از کاپیتان آمریکا تو سایت ترجمه شده؟یعنی تا الان هیچ کمیک خوبی نداشته؟یعنی حتی یک کمیک تاثیر گذار و مهم هم نداشته؟اگه نداشته،چرا سومین شخصیت برتر ماروله؟اگه داشته،پس چرا فقط اولین حضورش در دنیای کمیک توی سایت ترجمه شده؟
ما در مقاله 100 شخصیت برتر مارول اینجوری میخونیم :
مون نایت-رتبه67.تا الان 4 کمیک ترجمه شده.

پانیشر-رتبه19.تا الان 3 کمیک ترجمه شده.

دکتر استرنج-رتبه12.تا الان8کمیک ترجمه شده.

دردویل-رتبه10.تا الان10کمیک ترجمه شده.

مرد آهنی-رتبه4.تا الان11کمیک ترجمه شده.

اما کاپیتان آمریکا-رتبه3.تا الان فقط 1 کمیک ترجمه شده!

واقعا چرا؟یعنی شخصیتی که خودتون گفتید سومین شخصیت برتر ماروله لیاقتش فقط اینه؟

این چه استدلالیه داری؟ چه ربطی داره؟
کاپیتان آمریکا اکثرا تو رویداد های مهم مارول مثل "جنگ داخلی" نقش های مهمی داشته که همش ترجمه شده. یه مدت هم اون سری "کاپیتان آمریکا: استیو راجرز" ترجمه میشد.
الانم خودت میگی (کاپیتان آمریکا،تاثیر گذار ترین شخصیت ماروله یا حداقل توی چند ماه اخیر که اینجوری بوده!) الان ما با بهترین کیفیت ممکن اون secret empire رو ترجمه و ارائه نکردیم؟
مطمئن باش آقای ترابی و بقیه صلاح بدونن ، ترجمه میشن.
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#24 Ultimate Comic Fan 1396-07-12 20:52
#17
یجورایی من باهات موافقم دوست عزیز، من خودم یزمانی عاشق مایلز مورالز بودم تا وقتی که Secret Wars باعث شد که مایلز به دنیای اصلی بیاد.
از اون موقع تاحالا واقعا نتونستم کمیکای دیگه مایلز غیر از شماره یک کمیک اختصاصیش که اسمش به سادگی Spider-Man هست رو بخونم.
چون ببینید برای اینکه مایلز بتونه شخصیت خوبی باشه، پیتر پارکر نباید زنده باشه.
مرگ پیتر پارکر دنیای آلتیمیت یجورایی برای مایلز همون معنی رو داشت که مرگ عمو بن برای پیتر داشت، مسئولیت پذیری.
پیتر پارکر تا آخرین نفسش برای خانوادش و مردم با گابلین جنگید و پیروز هم شد، و همین روی مایلز تاثیر گذاشت چون مایلز موقع مبارزه گابلین با پیتر اونجا بود.
اما حالا شخصیت مایلز دیگه خوب نیست، چرا؟ چون اون اتفاقی که برای پیتر آلتیمیت افتاد دیگه احمیت نداره چون الان مایلز توی دنیایی زندگی میکنه که توش پیتر پارکر زندست و حالشم خیلی خوبه!
کلا خلاصه بگم، مایلز مورالز بدون یه پیتر پارکر مرده اسپایدرمن نیست، همونطور که پیتر پارکر بدون یه عمو بن مرده اسپایدرمن نیست.
به نظر من که مارول بهتره مایلزو انقدر سریع نیاره داخل MCU به نظر من بهتره که قبلش مثلا توی فاز 4 یا 5 داستان Death of Spider-Man رو اقتباس کنن بعد مایلزو جانشین پیتر کنن.
نقل قول کردن
Marc Spector
#25 Marc Spector 1396-07-12 21:05
به نقل از Shervin:
ممنون از نوشته
به نظرم بهتره جای ایرادات کارتون ، بیشترهم از ایرادات و اشکالات فیلم بگیم که البته در فضای خودش ( که خیلی‌هم سطحی‌ست) بسیار خوش ساخته امّا ایده‌ی ساختن یک پیتر پارکر دبیرستانیِ فـان از ریشه غلط بود .... و متاسفم که بعضی از به اصطلاح " هواداران " اسپایدرمن بابتش خوشحالند و پایکوبی می‌کنند
واقعاً لازم دارم با دوستان در این رابطه صحبت کنم ....

ببینید من نمیخوام مثل بقیه با پرخاش و بی اعصابی جواب شمارو بدم چون هر کاربری شخصیت خاص خودشو داره و نباید همرو با یک چشم دید (بگذریم)،ببینید من قبلا هم گفتم تنها مشکلی که من با فیلم داشتم همون بخش "فیلم گرفته شده توسط پیتر پارکر" بود که اصلا با صحنه های سیویل وار مطابقت نداشت وگرنه از هر لحاظ عالی بود مخصوصا یک سوم پایانی من به شخصه 4 بار فیلمو دیدم 6 بار یک سوم پایانی رو یعنی عالی بود از ری اکشن پیتر نسبت به فهمیدن هویت والچر تا نبرد نهایی، حتی روابط عاطفی و رومانس فیلم هم اگر ضعیف بود به قول استاد ترابی یه بخشیش مربوط میشه به عشق اول تو دبیرستان و غیره بنا براین طبیعیه ضمن اینکه کاملا مشخص بود پیتر نسبت به بروز روابط عاطفیش خجالتی بود مثل اکثر نو جوونای دیگه.
نقل قول کردن
Amazing Spidey
#26 Amazing Spidey 1396-07-12 21:07
اقای ترابی در یکی از مورد ها گفتید که نورمن هیچوقت از کسی خواهش نمیکنه و خیلی جذبه داره
ناخودآگاه یاد قسمت اخر Spectacular Spiderman افتادم
اونجایی که نورمن از مردعنکبوتی معذر خواهی میکندارههری سریع میفهمه که نه این باباش نیست
یعنی توی اون سریال نورمن چه جذبه ای داشت که هری بلافاصله فهمید
یا درمورد بلک کت گفتید که اونم باز یاد بلک کت همون سریال افتادم
خدایی خیلی حیف شد که اون سریال کنسل شد
مخصوصا که پیتر و گوئن تازه داشتن بهم میرسیدن
من گوئن سریال رو خیلی دوست داشتم
شخصیت پردازی واقعا خوبی داشت و هرچی به قسمت های اخر نزدیک میشدیم دوست داشتنی ترم میشد
واقعا حیف شد که چنین سریال معرکه ای کنسل شد
اونم بخاطر هیچی
نقل قول کردن
muhammad
#27 muhammad 1396-07-12 21:08
سعی میکنم خیلی منفی نگم ولی واقعا مسخرست
سریال های قدیمی اسپایدر کجا این کجا . همه چیز بچگونه شده اون موقع حتی سریال های کودکانه حال وهوای جدی و خوبی داشت ولی این یکی واقعا مزخرفه.
دیگه استاد عزیزمونم در مورد تغیرات الکی و رو اعصابی که تو شخصیت ها به وجود آوردن توضیح دادن ما چیزی نمیگیم . :zzz
نقل قول کردن
secret cap
#28 secret cap 1396-07-12 21:11
به نقل از The Amazing Mohammad:
این پیام ربطی به انیمیشن ندارد مربوط به فیلم اسپایدرمن است

یه خبرای هست که قرار مایلز مورالز بیاد تو دنیایی سینمایی مارول، همه از اینکه قرار بیادش خوشحال هستن حقیقتش من اصلا از این شخصیت خوشم نمیاد اون جذابیتی که باید داشته باشه نداره... ما تازه یه فیلم از اسپایدرمن تو دنیایی سینمایی مارول دیدیم به شخصیتی مثل مایلز مورالز نیاز نیست تا وقتی پیتر پارکر هست...

آقای ترابی نظر شما چیست؟؟؟؟

به نقل از The Amazing Mohammad:
این پیام ربطی به انیمیشن ندارد مربوط به فیلم اسپایدرمن است

یه خبرای هست که قرار مایلز مورالز بیاد تو دنیایی سینمایی مارول، همه از اینکه قرار بیادش خوشحال هستن حقیقتش من اصلا از این شخصیت خوشم نمیاد اون جذابیتی که باید داشته باشه نداره... ما تازه یه فیلم از اسپایدرمن تو دنیایی سینمایی مارول دیدیم به شخصیتی مثل مایلز مورالز نیاز نیست تا وقتی پیتر پارکر هست...

آقای ترابی نظر شما چیست؟؟؟؟

منم موافقم من کلا با مایلز مورالز مشکل دارم
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#29 CAPTAIN DIAR 1396-07-12 21:42
به نقل از Gobby:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
میدونم اینجا جاش نیست ولی خب جایی دیگه نیست که بخوام حرفمو بزنم.خب ما در مقاله «100 شخصیت برتر مارول» میخونیم که کاپیتان آمریکا سومین شخصیت برتر ماروله و من به جرات میتونم بگم که کاپیتان آمریکا،تاثیر گذار ترین شخصیت ماروله یا حداقل توی چند ماه اخیر که اینجوری بوده!اما فقط یک کمیک از کاپیتان آمریکا تو سایت ترجمه شده؟یعنی تا الان هیچ کمیک خوبی نداشته؟یعنی حتی یک کمیک تاثیر گذار و مهم هم نداشته؟اگه نداشته،چرا سومین شخصیت برتر ماروله؟اگه داشته،پس چرا فقط اولین حضورش در دنیای کمیک توی سایت ترجمه شده؟
ما در مقاله 100 شخصیت برتر مارول اینجوری میخونیم :
مون نایت-رتبه67.تا الان 4 کمیک ترجمه شده.

پانیشر-رتبه19.تا الان 3 کمیک ترجمه شده.

دکتر استرنج-رتبه12.تا الان8کمیک ترجمه شده.

دردویل-رتبه10.تا الان10کمیک ترجمه شده.

مرد آهنی-رتبه4.تا الان11کمیک ترجمه شده.

اما کاپیتان آمریکا-رتبه3.تا الان فقط 1 کمیک ترجمه شده!

واقعا چرا؟یعنی شخصیتی که خودتون گفتید سومین شخصیت برتر ماروله لیاقتش فقط اینه؟

این چه استدلالیه داری؟ چه ربطی داره؟
کاپیتان آمریکا اکثرا تو رویداد های مهم مارول مثل "جنگ داخلی" نقش های مهمی داشته که همش ترجمه شده. یه مدت هم اون سری "کاپیتان آمریکا: استیو راجرز" ترجمه میشد.
الانم خودت میگی (کاپیتان آمریکا،تاثیر گذار ترین شخصیت ماروله یا حداقل توی چند ماه اخیر که اینجوری بوده!) الان ما با بهترین کیفیت ممکن اون secret empire رو ترجمه و ارائه نکردیم؟
مطمئن باش آقای ترابی و بقیه صلاح بدونن ، ترجمه میشن.

دوست عزیز شما چرا اینقدر تهاجمی هستی؟کمیک هایی که شما گفتی یعنی جنگ داخلی و secret empire به قول خودت رویداد بودند و تقریبا همه قهرمان ها در این رویداد ها حضور داشتن.تا انجایی هم که من میدونم،فقط شماره 25 کاپیتان آمریکا : استیو راجرز روی سایت قرار گرفت که تازه اونم مکمل رویداد secret empire بود و باهاش ارتباط مستقیمی داشت وگرنه احتمالا اونم ترجمه نمیشد.درضمن من هیچوقت نگفتم که سایت کم کاری میکنه و فقط گفتم حیفه که کمیک های این کاراکتر ترجمه نشه.منظور بنده هم کمیک های اختصاصی خود کاپیتان آمریکاست و نه رویداد ها.
نقل قول کردن
spidey noir
#30 spidey noir 1396-07-12 22:11
  • واقعا اقای ترابی این ها اشکال ها اگر نبودند قطعا بهترین انیمیشن مردعنکبوتی میشد.میتونیم بگیم این انیمیشن برا بچه ها ساخته شده که سرگرمشون کنه و نه برا ما.واقعا اگه مارول عینmcuیه دنیای انیمیشنی درست میکرد خیلی عالی میشد؛میتونستیم ایکس من و چهار شگفت انگیز و خیلی هارو ببینیم.(البته ایکس من و چهار شگفت انگیز رو ول کنید!چونکه مارول به خاطر فاکس همچین کاری نمیکنه.)
نقل قول کردن
spidey noir
#31 spidey noir 1396-07-12 22:14
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از Gobby:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
میدونم اینجا جاش نیست ولی خب جایی دیگه نیست که بخوام حرفمو بزنم.خب ما در مقاله «100 شخصیت برتر مارول» میخونیم که کاپیتان آمریکا سومین شخصیت برتر ماروله و من به جرات میتونم بگم که کاپیتان آمریکا،تاثیر گذار ترین شخصیت ماروله یا حداقل توی چند ماه اخیر که اینجوری بوده!اما فقط یک کمیک از کاپیتان آمریکا تو سایت ترجمه شده؟یعنی تا الان هیچ کمیک خوبی نداشته؟یعنی حتی یک کمیک تاثیر گذار و مهم هم نداشته؟اگه نداشته،چرا سومین شخصیت برتر ماروله؟اگه داشته،پس چرا فقط اولین حضورش در دنیای کمیک توی سایت ترجمه شده؟
ما در مقاله 100 شخصیت برتر مارول اینجوری میخونیم :
مون نایت-رتبه67.تا الان 4 کمیک ترجمه شده.

پانیشر-رتبه19.تا الان 3 کمیک ترجمه شده.

دکتر استرنج-رتبه12.تا الان8کمیک ترجمه شده.

دردویل-رتبه10.تا الان10کمیک ترجمه شده.

مرد آهنی-رتبه4.تا الان11کمیک ترجمه شده.

اما کاپیتان آمریکا-رتبه3.تا الان فقط 1 کمیک ترجمه شده!

واقعا چرا؟یعنی شخصیتی که خودتون گفتید سومین شخصیت برتر ماروله لیاقتش فقط اینه؟

این چه استدلالیه داری؟ چه ربطی داره؟
کاپیتان آمریکا اکثرا تو رویداد های مهم مارول مثل "جنگ داخلی" نقش های مهمی داشته که همش ترجمه شده. یه مدت هم اون سری "کاپیتان آمریکا: استیو راجرز" ترجمه میشد.
الانم خودت میگی (کاپیتان آمریکا،تاثیر گذار ترین شخصیت ماروله یا حداقل توی چند ماه اخیر که اینجوری بوده!) الان ما با بهترین کیفیت ممکن اون secret empire رو ترجمه و ارائه نکردیم؟
مطمئن باش آقای ترابی و بقیه صلاح بدونن ، ترجمه میشن.

دوست عزیز شما چرا اینقدر تهاجمی هستی؟کمیک هایی که شما گفتی یعنی جنگ داخلی و secret empire به قول خودت رویداد بودند و تقریبا همه قهرمان ها در این رویداد ها حضور داشتن.تا انجایی هم که من میدونم،فقط شماره 25 کاپیتان آمریکا : استیو راجرز روی سایت قرار گرفت که تازه اونم مکمل رویداد secret empire بود و باهاش ارتباط مستقیمی داشت وگرنه احتمالا اونم ترجمه نمیشد.درضمن من هیچوقت نگفتم که سایت کم کاری میکنه و فقط گفتم حیفه که کمیک های این کاراکتر ترجمه نشه.منظور بنده هم کمیک های اختصاصی خود کاپیتان آمریکاست و نه رویداد ها.

دوست عزیز تا حالا ۲ تا کمیک از کاپیتان امریکا ترجمه شده.بنده هم قصد دارم برترین داستان ها و کمیک کاپیتان امریکا لگسی رو ادیت کنم.(البته اگه اقای ترابی اجازه بدهند.)فقط به مترجم و یه ادیتور دیگه برا کمک احتیاج دارم.
نقل قول کردن
a.v.s
#32 a.v.s 1396-07-13 01:28
بابا این دن اسلات هم کلا اصلا توی دنیای خودشه
این چه ایده هاییه که دن اسلات توی کارتون تزریق کرده؟ ولی میدونم حداقل از اون آلتیمیت اسپایدرمن بهتره
ببینین من یه مشکلی دارم، چرا مارول راه ساخت کارتون Spectacular Spider-Man رو دنبال نکرد و بجاش کارتون Ultimate Spider-Man رو ساخت؟ خب با ادامه ساخت کارتون Spectacular Spider-Man میتونست سود خوبی داشته باشه و پول بیشتری به جیب بزنه چون اون کارتون واقعا Spectacular بود و بیننده های معمولی و کمیک بوکی زیادی داشت. نمیدونم انگار از وقتی که جو کسادا مدیر مارول شده، اوضاع کارتون ها و کمیک های مارول مثل قدیما پیش نمیره
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
#33 mat mordak/DareDevil 1396-07-13 09:25
استاد ترابی ممنون بابت مقاله زیباتون
اتفاقا میخاستم همین الان برم این سریالو دان کنم ولی دیدم با توجه به گفته های شما که برام خیلی مهمه متوجه شدم زیاد ارزش دیدن نداره
ممنون بابت راهنمایی
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#34 CAPTAIN DIAR 1396-07-13 12:25
به نقل از spidey noir:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از Gobby:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
میدونم اینجا جاش نیست ولی خب جایی دیگه نیست که بخوام حرفمو بزنم.خب ما در مقاله «100 شخصیت برتر مارول» میخونیم که کاپیتان آمریکا سومین شخصیت برتر ماروله و من به جرات میتونم بگم که کاپیتان آمریکا،تاثیر گذار ترین شخصیت ماروله یا حداقل توی چند ماه اخیر که اینجوری بوده!اما فقط یک کمیک از کاپیتان آمریکا تو سایت ترجمه شده؟یعنی تا الان هیچ کمیک خوبی نداشته؟یعنی حتی یک کمیک تاثیر گذار و مهم هم نداشته؟اگه نداشته،چرا سومین شخصیت برتر ماروله؟اگه داشته،پس چرا فقط اولین حضورش در دنیای کمیک توی سایت ترجمه شده؟
ما در مقاله 100 شخصیت برتر مارول اینجوری میخونیم :
مون نایت-رتبه67.تا الان 4 کمیک ترجمه شده.

پانیشر-رتبه19.تا الان 3 کمیک ترجمه شده.

دکتر استرنج-رتبه12.تا الان8کمیک ترجمه شده.

دردویل-رتبه10.تا الان10کمیک ترجمه شده.

مرد آهنی-رتبه4.تا الان11کمیک ترجمه شده.

اما کاپیتان آمریکا-رتبه3.تا الان فقط 1 کمیک ترجمه شده!

واقعا چرا؟یعنی شخصیتی که خودتون گفتید سومین شخصیت برتر ماروله لیاقتش فقط اینه؟

این چه استدلالیه داری؟ چه ربطی داره؟
کاپیتان آمریکا اکثرا تو رویداد های مهم مارول مثل "جنگ داخلی" نقش های مهمی داشته که همش ترجمه شده. یه مدت هم اون سری "کاپیتان آمریکا: استیو راجرز" ترجمه میشد.
الانم خودت میگی (کاپیتان آمریکا،تاثیر گذار ترین شخصیت ماروله یا حداقل توی چند ماه اخیر که اینجوری بوده!) الان ما با بهترین کیفیت ممکن اون secret empire رو ترجمه و ارائه نکردیم؟
مطمئن باش آقای ترابی و بقیه صلاح بدونن ، ترجمه میشن.

دوست عزیز شما چرا اینقدر تهاجمی هستی؟کمیک هایی که شما گفتی یعنی جنگ داخلی و secret empire به قول خودت رویداد بودند و تقریبا همه قهرمان ها در این رویداد ها حضور داشتن.تا انجایی هم که من میدونم،فقط شماره 25 کاپیتان آمریکا : استیو راجرز روی سایت قرار گرفت که تازه اونم مکمل رویداد secret empire بود و باهاش ارتباط مستقیمی داشت وگرنه احتمالا اونم ترجمه نمیشد.درضمن من هیچوقت نگفتم که سایت کم کاری میکنه و فقط گفتم حیفه که کمیک های این کاراکتر ترجمه نشه.منظور بنده هم کمیک های اختصاصی خود کاپیتان آمریکاست و نه رویداد ها.

دوست عزیز تا حالا ۲ تا کمیک از کاپیتان امریکا ترجمه شده.بنده هم قصد دارم برترین داستان ها و کمیک کاپیتان امریکا لگسی رو ادیت کنم.(البته اگه اقای ترابی اجازه بدهند.)فقط به مترجم و یه ادیتور دیگه برا کمک احتیاج دارم.

داداش من هم میتونم در زمینه ادیت کمک کنم.
نقل قول کردن
spidey noir
#35 spidey noir 1396-07-13 12:43
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از Gobby:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
میدونم اینجا جاش نیست ولی خب جایی دیگه نیست که بخوام حرفمو بزنم.خب ما در مقاله «100 شخصیت برتر مارول» میخونیم که کاپیتان آمریکا سومین شخصیت برتر ماروله و من به جرات میتونم بگم که کاپیتان آمریکا،تاثیر گذار ترین شخصیت ماروله یا حداقل توی چند ماه اخیر که اینجوری بوده!اما فقط یک کمیک از کاپیتان آمریکا تو سایت ترجمه شده؟یعنی تا الان هیچ کمیک خوبی نداشته؟یعنی حتی یک کمیک تاثیر گذار و مهم هم نداشته؟اگه نداشته،چرا سومین شخصیت برتر ماروله؟اگه داشته،پس چرا فقط اولین حضورش در دنیای کمیک توی سایت ترجمه شده؟
ما در مقاله 100 شخصیت برتر مارول اینجوری میخونیم :
مون نایت-رتبه67.تا الان 4 کمیک ترجمه شده.

پانیشر-رتبه19.تا الان 3 کمیک ترجمه شده.

دکتر استرنج-رتبه12.تا الان8کمیک ترجمه شده.

دردویل-رتبه10.تا الان10کمیک ترجمه شده.

مرد آهنی-رتبه4.تا الان11کمیک ترجمه شده.

اما کاپیتان آمریکا-رتبه3.تا الان فقط 1 کمیک ترجمه شده!

واقعا چرا؟یعنی شخصیتی که خودتون گفتید سومین شخصیت برتر ماروله لیاقتش فقط اینه؟

این چه استدلالیه داری؟ چه ربطی داره؟
کاپیتان آمریکا اکثرا تو رویداد های مهم مارول مثل "جنگ داخلی" نقش های مهمی داشته که همش ترجمه شده. یه مدت هم اون سری "کاپیتان آمریکا: استیو راجرز" ترجمه میشد.
الانم خودت میگی (کاپیتان آمریکا،تاثیر گذار ترین شخصیت ماروله یا حداقل توی چند ماه اخیر که اینجوری بوده!) الان ما با بهترین کیفیت ممکن اون secret empire رو ترجمه و ارائه نکردیم؟
مطمئن باش آقای ترابی و بقیه صلاح بدونن ، ترجمه میشن.

دوست عزیز شما چرا اینقدر تهاجمی هستی؟کمیک هایی که شما گفتی یعنی جنگ داخلی و secret empire به قول خودت رویداد بودند و تقریبا همه قهرمان ها در این رویداد ها حضور داشتن.تا انجایی هم که من میدونم،فقط شماره 25 کاپیتان آمریکا : استیو راجرز روی سایت قرار گرفت که تازه اونم مکمل رویداد secret empire بود و باهاش ارتباط مستقیمی داشت وگرنه احتمالا اونم ترجمه نمیشد.درضمن من هیچوقت نگفتم که سایت کم کاری میکنه و فقط گفتم حیفه که کمیک های این کاراکتر ترجمه نشه.منظور بنده هم کمیک های اختصاصی خود کاپیتان آمریکاست و نه رویداد ها.

دوست عزیز تا حالا ۲ تا کمیک از کاپیتان امریکا ترجمه شده.بنده هم قصد دارم برترین داستان ها و کمیک کاپیتان امریکا لگسی رو ادیت کنم.(البته اگه اقای ترابی اجازه بدهند.)فقط به مترجم و یه ادیتور دیگه برا کمک احتیاج دارم.

داداش من هم میتونم در زمینه ادیت کمک کنم.

ممنون.به سایت ایمیل بزن و چند تا از کارا تو بفرست و بگو که اقای spidey noir برا کمک به من احتیاج داره.ترجمه بلدی؟
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#36 CAPTAIN DIAR 1396-07-13 12:55
به نقل از spidey noir:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از Gobby:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
میدونم اینجا جاش نیست ولی خب جایی دیگه نیست که بخوام حرفمو بزنم.خب ما در مقاله «100 شخصیت برتر مارول» میخونیم که کاپیتان آمریکا سومین شخصیت برتر ماروله و من به جرات میتونم بگم که کاپیتان آمریکا،تاثیر گذار ترین شخصیت ماروله یا حداقل توی چند ماه اخیر که اینجوری بوده!اما فقط یک کمیک از کاپیتان آمریکا تو سایت ترجمه شده؟یعنی تا الان هیچ کمیک خوبی نداشته؟یعنی حتی یک کمیک تاثیر گذار و مهم هم نداشته؟اگه نداشته،چرا سومین شخصیت برتر ماروله؟اگه داشته،پس چرا فقط اولین حضورش در دنیای کمیک توی سایت ترجمه شده؟
ما در مقاله 100 شخصیت برتر مارول اینجوری میخونیم :
مون نایت-رتبه67.تا الان 4 کمیک ترجمه شده.

پانیشر-رتبه19.تا الان 3 کمیک ترجمه شده.

دکتر استرنج-رتبه12.تا الان8کمیک ترجمه شده.

دردویل-رتبه10.تا الان10کمیک ترجمه شده.

مرد آهنی-رتبه4.تا الان11کمیک ترجمه شده.

اما کاپیتان آمریکا-رتبه3.تا الان فقط 1 کمیک ترجمه شده!

واقعا چرا؟یعنی شخصیتی که خودتون گفتید سومین شخصیت برتر ماروله لیاقتش فقط اینه؟

این چه استدلالیه داری؟ چه ربطی داره؟
کاپیتان آمریکا اکثرا تو رویداد های مهم مارول مثل "جنگ داخلی" نقش های مهمی داشته که همش ترجمه شده. یه مدت هم اون سری "کاپیتان آمریکا: استیو راجرز" ترجمه میشد.
الانم خودت میگی (کاپیتان آمریکا،تاثیر گذار ترین شخصیت ماروله یا حداقل توی چند ماه اخیر که اینجوری بوده!) الان ما با بهترین کیفیت ممکن اون secret empire رو ترجمه و ارائه نکردیم؟
مطمئن باش آقای ترابی و بقیه صلاح بدونن ، ترجمه میشن.

دوست عزیز شما چرا اینقدر تهاجمی هستی؟کمیک هایی که شما گفتی یعنی جنگ داخلی و secret empire به قول خودت رویداد بودند و تقریبا همه قهرمان ها در این رویداد ها حضور داشتن.تا انجایی هم که من میدونم،فقط شماره 25 کاپیتان آمریکا : استیو راجرز روی سایت قرار گرفت که تازه اونم مکمل رویداد secret empire بود و باهاش ارتباط مستقیمی داشت وگرنه احتمالا اونم ترجمه نمیشد.درضمن من هیچوقت نگفتم که سایت کم کاری میکنه و فقط گفتم حیفه که کمیک های این کاراکتر ترجمه نشه.منظور بنده هم کمیک های اختصاصی خود کاپیتان آمریکاست و نه رویداد ها.

دوست عزیز تا حالا ۲ تا کمیک از کاپیتان امریکا ترجمه شده.بنده هم قصد دارم برترین داستان ها و کمیک کاپیتان امریکا لگسی رو ادیت کنم.(البته اگه اقای ترابی اجازه بدهند.)فقط به مترجم و یه ادیتور دیگه برا کمک احتیاج دارم.

داداش من هم میتونم در زمینه ادیت کمک کنم.

ممنون.به سایت ایمیل بزن و چند تا از کارا تو بفرست و بگو که اقای spidey noir برا کمک به من احتیاج داره.ترجمه بلدی؟

بله.چند مقاله هم برای سایت ترجمه کردم.خیلی دوست دارم در زمینه ترجمه کمک کنم اما متاسفانه سرم شلوغه و وقت ترجمه رو ندارم.خودت هم که بهتر میدونی ترجمه وقت و دقت زیادی میخواد.خلاصه ببخشید اما همین الان برای مورد ادیت به سایت ایمیل میزنم.درضمن مرسی که اجازه دادی کمک کنم :-)
نقل قول کردن
spidey noir
#37 spidey noir 1396-07-13 12:59
  • خواهش میکنم.پس من ترجمه میکنم.فقط کمیک خاصی از کاپیتان امریکا در نظرته یا همین کمیک جدید (لگسی)رو ترجمه کنیم؟و میتونی یکمم تو ترجمه به من کمک کنی؟یعنی به نوعی ناظر ترجمه باشی؟
نقل قول کردن
mehran spidey
#38 mehran spidey 1396-07-13 13:43
راستش این سریال دقیقا همونی هست که آقای ترابی گفت یه انیمیشن متوسط رو به بالا راستش تا الان نتونست انتظاراتم رو برآورده کنه ، مخصوصا مایلز که کلا اشتباه بود توی این سریال به جز پیت عنکبوت دیگه ای باشه ( البته از نظر من ) ، انگاری انیمیشن 2018 مردعنکبوتی هم با محوریت مایلز هستش البته اگه داستانش مال دنیای التیمیت باشه و پیت توش مرده باشه میتونه انیمیشن خوبی در بیاد . در مورد شماره ی 3 هم حرفی برای گفتن ندارم واقعا . نمیدونم باید این رو گردن دن اسلات بندازم یا دیگر عوامل ساخت اما در کل فعلا سریالی بهتر از مردعنکبوتی خارق العاده ندیدم !
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#39 CAPTAIN DIAR 1396-07-13 13:51
به نقل از spidey noir:
  • خواهش میکنم.پس من ترجمه میکنم.فقط کمیک خاصی از کاپیتان امریکا در نظرته یا همین کمیک جدید (لگسی)رو ترجمه کنیم؟و میتونی یکمم تو ترجمه به من کمک کنی؟یعنی به نوعی ناظر ترجمه باشی؟

چشم داداش حتما.همه جوره در خدمتم.
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#40 CAPTAIN DIAR 1396-07-13 13:53
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
  • خواهش میکنم.پس من ترجمه میکنم.فقط کمیک خاصی از کاپیتان امریکا در نظرته یا همین کمیک جدید (لگسی)رو ترجمه کنیم؟و میتونی یکمم تو ترجمه به من کمک کنی؟یعنی به نوعی ناظر ترجمه باشی؟

چشم داداش حتما.همه جوره در خدمتم.

ولی من لگسی رو خوندم.فکر نکنم جذابیتی داشته باشه چون برای درک کاملش بعد از اون باید 60-70 کمیک ترجمه کنیم!
نقل قول کردن
spidey noir
#41 spidey noir 1396-07-13 14:54
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
  • خواهش میکنم.پس من ترجمه میکنم.فقط کمیک خاصی از کاپیتان امریکا در نظرته یا همین کمیک جدید (لگسی)رو ترجمه کنیم؟و میتونی یکمم تو ترجمه به من کمک کنی؟یعنی به نوعی ناظر ترجمه باشی؟

چشم داداش حتما.همه جوره در خدمتم.

ولی من لگسی رو خوندم.فکر نکنم جذابیتی داشته باشه چون برای درک کاملش بعد از اون باید 60-70 کمیک ترجمه کنیم!

نه خود لگسی رو!منظورم کمیک کاپیتان امریکا بپد که به تازگی با همون شماره ی ارجینالش داره منتشر میشه!
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#42 CAPTAIN DIAR 1396-07-13 15:20
به نقل از spidey noir:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
  • خواهش میکنم.پس من ترجمه میکنم.فقط کمیک خاصی از کاپیتان امریکا در نظرته یا همین کمیک جدید (لگسی)رو ترجمه کنیم؟و میتونی یکمم تو ترجمه به من کمک کنی؟یعنی به نوعی ناظر ترجمه باشی؟

چشم داداش حتما.همه جوره در خدمتم.

ولی من لگسی رو خوندم.فکر نکنم جذابیتی داشته باشه چون برای درک کاملش بعد از اون باید 60-70 کمیک ترجمه کنیم!

نه خود لگسی رو!منظورم کمیک کاپیتان امریکا بپد که به تازگی با همون شماره ی ارجینالش داره منتشر میشه!

آها!بله بله حتما!
نقل قول کردن
spidey noir
#43 spidey noir 1396-07-13 15:41
  • پس شروع میکنم به ترجمه.ایمیل من رو از دوستان بگیرید تا در ارتباط باشیم.
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#44 CAPTAIN DIAR 1396-07-13 15:58
به نقل از spidey noir:
  • پس شروع میکنم به ترجمه.ایمیل من رو از دوستان بگیرید تا در ارتباط باشیم.

من به سایت ایمیل دادم اما هنوز جواب ندادن.
امیدوارم بتونیم درکنار هم تیم خوبی بشیم ;-)
نقل قول کردن
spidey noir
#45 spidey noir 1396-07-13 18:48
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
  • پس شروع میکنم به ترجمه.ایمیل من رو از دوستان بگیرید تا در ارتباط باشیم.

من به سایت ایمیل دادم اما هنوز جواب ندادن.
امیدوارم بتونیم درکنار هم تیم خوبی بشیم ;-)

جواب دادن؟چی شد؟خب فعلا کمیک کاپیتان امریکا منتشر نشده؛من میخوام کمیک اریجین کاپیتان امریکا رو ترجمه کنم.کدوم داستان کاپیتان امریکا واقعا عالیه؟تو سایت راجع به کمیک های کاپیتان امریکا مقاله هست؟کمیک کاپیتان امریکا سفید رو خوندی؟بنظرت اون رو هم ترجمه کنیم؟
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#46 CAPTAIN DIAR 1396-07-13 19:18
به نقل از spidey noir:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
  • پس شروع میکنم به ترجمه.ایمیل من رو از دوستان بگیرید تا در ارتباط باشیم.

من به سایت ایمیل دادم اما هنوز جواب ندادن.
امیدوارم بتونیم درکنار هم تیم خوبی بشیم ;-)

جواب دادن؟چی شد؟خب فعلا کمیک کاپیتان امریکا منتشر نشده؛من میخوام کمیک اریجین کاپیتان امریکا رو ترجمه کنم.کدوم داستان کاپیتان امریکا واقعا عالیه؟تو سایت راجع به کمیک های کاپیتان امریکا مقاله هست؟کمیک کاپیتان امریکا سفید رو خوندی؟بنظرت اون رو هم ترجمه کنیم؟

نه متاسفانه هنوز جوابی نگرفتم.شما این مقاله ای که لینکشو میزارم رو بخون و 3 تا رو که به نظرت بهترین ها بودند رو انتخواب کن بعد با هم همفکری میکنیم یکی رو آماده میکنیم.
spidey.ir/.../...
کاپیتان آمریکا:سفید هم حال و هوای کلاسیک کاپیتان آمریکا رو داره.یعنی موقع جنگ جهانی دوم.تو این داستان باکی هم حضور داره.کمیک جالبیه.ولی کمیک Captain America – The First Avenger که درمورد فیلم اول کاپیتان آمریکاست خیلی جالبه.روی اونم میشه کار کرد.
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#47 CAPTAIN DIAR 1396-07-13 19:32
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
  • پس شروع میکنم به ترجمه.ایمیل من رو از دوستان بگیرید تا در ارتباط باشیم.

من به سایت ایمیل دادم اما هنوز جواب ندادن.
امیدوارم بتونیم درکنار هم تیم خوبی بشیم ;-)

جواب دادن؟چی شد؟خب فعلا کمیک کاپیتان امریکا منتشر نشده؛من میخوام کمیک اریجین کاپیتان امریکا رو ترجمه کنم.کدوم داستان کاپیتان امریکا واقعا عالیه؟تو سایت راجع به کمیک های کاپیتان امریکا مقاله هست؟کمیک کاپیتان امریکا سفید رو خوندی؟بنظرت اون رو هم ترجمه کنیم؟

نه متاسفانه هنوز جوابی نگرفتم.شما این مقاله ای که لینکشو میزارم رو بخون و 3 تا رو که به نظرت بهترین ها بودند رو انتخواب کن بعد با هم همفکری میکنیم یکی رو آماده میکنیم.
spidey.ir/.../...
کاپیتان آمریکا:سفید هم حال و هوای کلاسیک کاپیتان آمریکا رو داره.یعنی موقع جنگ جهانی دوم.تو این داستان باکی هم حضور داره.کمیک جالبیه.ولی کمیک Captain America – The First Avenger که درمورد فیلم اول کاپیتان آمریکاست خیلی جالبه.روی اونم میشه کار کرد.

داداش این کمیک کاپیتان آمریکا : اولین انتقامجو واقعا عالیه!یه چیزیه تو مایه های همین کمیک spider-man:home coming که داستان فیلم رو روایت میکرد.درضمن 2 جلدی هم هست.به نظرم برای شروع همین دوتا رو آماده کنیم.
نقل قول کردن
spidey noir
#48 spidey noir 1396-07-13 19:38
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
  • پس شروع میکنم به ترجمه.ایمیل من رو از دوستان بگیرید تا در ارتباط باشیم.

من به سایت ایمیل دادم اما هنوز جواب ندادن.
امیدوارم بتونیم درکنار هم تیم خوبی بشیم ;-)

جواب دادن؟چی شد؟خب فعلا کمیک کاپیتان امریکا منتشر نشده؛من میخوام کمیک اریجین کاپیتان امریکا رو ترجمه کنم.کدوم داستان کاپیتان امریکا واقعا عالیه؟تو سایت راجع به کمیک های کاپیتان امریکا مقاله هست؟کمیک کاپیتان امریکا سفید رو خوندی؟بنظرت اون رو هم ترجمه کنیم؟

نه متاسفانه هنوز جوابی نگرفتم.شما این مقاله ای که لینکشو میزارم رو بخون و 3 تا رو که به نظرت بهترین ها بودند رو انتخواب کن بعد با هم همفکری میکنیم یکی رو آماده میکنیم.
spidey.ir/.../...
کاپیتان آمریکا:سفید هم حال و هوای کلاسیک کاپیتان آمریکا رو داره.یعنی موقع جنگ جهانی دوم.تو این داستان باکی هم حضور داره.کمیک جالبیه.ولی کمیک Captain America – The First Avenger که درمورد فیلم اول کاپیتان آمریکاست خیلی جالبه.روی اونم میشه کار کرد.

داداش این کمیک کاپیتان آمریکا : اولین انتقامجو واقعا عالیه!یه چیزیه تو مایه های همین کمیک spider-man:home coming که داستان فیلم رو روایت میکرد.درضمن 2 جلدی هم هست.به نظرم برای شروع همین دوتا رو آماده کنیم.

خب لینک دانلودشو بذار ببینم چطوره.میخواستم کمیک شماره ی ۱۰تو اون مقاله ای که فرستادی رو اماده کنیم.اما این کمیکی که تو میگی یه مقدمه برا فیلم هستش؛و زیاد به درد سایت نمیخوره.شاید موقع اکران این فیلم به درد میخورد.ولی الان نه.بیا از اقای ترابی هم یه مشاوره بگیریم.
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#49 CAPTAIN DIAR 1396-07-13 20:22
به نقل از spidey noir:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از spidey noir:
  • پس شروع میکنم به ترجمه.ایمیل من رو از دوستان بگیرید تا در ارتباط باشیم.

من به سایت ایمیل دادم اما هنوز جواب ندادن.
امیدوارم بتونیم درکنار هم تیم خوبی بشیم ;-)

جواب دادن؟چی شد؟خب فعلا کمیک کاپیتان امریکا منتشر نشده؛من میخوام کمیک اریجین کاپیتان امریکا رو ترجمه کنم.کدوم داستان کاپیتان امریکا واقعا عالیه؟تو سایت راجع به کمیک های کاپیتان امریکا مقاله هست؟کمیک کاپیتان امریکا سفید رو خوندی؟بنظرت اون رو هم ترجمه کنیم؟

نه متاسفانه هنوز جوابی نگرفتم.شما این مقاله ای که لینکشو میزارم رو بخون و 3 تا رو که به نظرت بهترین ها بودند رو انتخواب کن بعد با هم همفکری میکنیم یکی رو آماده میکنیم.
spidey.ir/.../...
کاپیتان آمریکا:سفید هم حال و هوای کلاسیک کاپیتان آمریکا رو داره.یعنی موقع جنگ جهانی دوم.تو این داستان باکی هم حضور داره.کمیک جالبیه.ولی کمیک Captain America – The First Avenger که درمورد فیلم اول کاپیتان آمریکاست خیلی جالبه.روی اونم میشه کار کرد.

داداش این کمیک کاپیتان آمریکا : اولین انتقامجو واقعا عالیه!یه چیزیه تو مایه های همین کمیک spider-man:home coming که داستان فیلم رو روایت میکرد.درضمن 2 جلدی هم هست.به نظرم برای شروع همین دوتا رو آماده کنیم.

خب لینک دانلودشو بذار ببینم چطوره.میخواستم کمیک شماره ی ۱۰تو اون مقاله ای که فرستادی رو اماده کنیم.اما این کمیکی که تو میگی یه مقدمه برا فیلم هستش؛و زیاد به درد سایت نمیخوره.شاید موقع اکران این فیلم به درد میخورد.ولی الان نه.بیا از اقای ترابی هم یه مشاوره بگیریم.

آره درست میگی.شماره 10 خوبه.باشه حالا از آقای ترابی هم یه مشاوره ای میگیریم.
نقل قول کردن
spidey noir
#50 spidey noir 1396-07-14 17:24
  • خب اقای capitan diarچیشد؟تصمیم گرفتی کدوم رو کار کنیم؟من میخوام کمیک watchmenرو هم کار کنم نظرت چیه؟فقط ایمیل من رو بگیر.
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#51 CAPTAIN DIAR 1396-07-14 18:20
به نقل از spidey noir:
  • خب اقای capitan diarچیشد؟تصمیم گرفتی کدوم رو کار کنیم؟من میخوام کمیک watchmenرو هم کار کنم نظرت چیه؟فقط ایمیل من رو بگیر.

همین الان سایت جواب ایمیلمو داد و ایمیلتون رو بهم داد.به نظرم همون شماره 10 که خودت انتخواب کردی بهتره.همون رو کار میکنیم.
کدوم کمیک واچمن رو میخوای کار کنی داداش؟میخوای اونم با هم کار کنیم؟همین الانم یه ایمیل برات میزنم که دیگه از طریق ایمیل با هم صحبت کنیم.
نقل قول کردن
spectacular spiderman
#52 spectacular spiderman 1396-09-02 11:17
پیتر همش می گه science .science و science ..اخه یعنی چی پیتر رو کردن یه بچه سوسول که به تنها چیزی که فکر می کنه علمه
دکتر اختاپوس شخصیت به این جذابی که همراه با نورمن برترین دشمنای مردعنکبوتین رو کردن یه پسر بچه چاق خشک...
شغال رو چرا اصلا باید می اوردن مگه دشمن دیگه نداره اسپایدی اخه شغال بدون مرگ گوئن معنی نداره تازه کی شبیه یه دیو گنده بود...
پیتر نمی دونم زن عمو نداره حتی یه سربهش بزنه....التیمت اسپایدرمن که اسم کمیکای فوقالعاده التیمت اسپایدرمن رو خراب کرد اینم که می خواد کلا اسپایدرمنو خراب کنه
نقل قول کردن
spectacular spiderman
#53 spectacular spiderman 1396-09-02 11:40
بعدشم مگه مشکل مالی نداشت پس چرا اصلا براش مهم نیست
نقل قول کردن
amin Hajati
#54 amin Hajati 1400-09-02 10:06
استاد در فصل سوم چرا قسمت ها 40 دقیقه ای بود ولی بقیه قسمت ها 20 دقیقه بود?
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید