چیزهای جالبی که درباره مرد عنکبوتی نمیدانستید! قسمت 5

 چیزهای جالبی که درباره مرد عنکبوتی نمیدانستید! قسمت 5

از این به بعد سری مقالاتی تحت عنوان " چیزهای جالبی که درباره مرد عنکبوتی نمیدانستید!" برایتان خواهیم نوشت که مطمئنا برایتان جالب توجه خواهد بود. 

 برای خواندن قسمت های قبلی بروید اینجا.

 

- آیا ميدانستيد بسیاری از فیگورهای كميك  Superman Vs Spider-Man ، توسط طراحان دیگر اصلاح شد؟!

كميك مشترك مرد عنكبوتي و سوپرمن

همانطور كه میدانید ، اولین كراس اور رسمی بین مارول و دی سی سال 1976 انجام شد ، یعنی وقتی كمیك Superman Vs Spider-Man خلق شد. طراح این كمیك تاریخی و پرفروش «راس اندرو» بود كه از طراحان بزرگ تاریخ مرد عنكبوتي محسوب میشه (برای كسب اطلاعات بیشتر درباره او این مقاله را بخوانید) . اندرو هم انصافا به نحو احسن كارش را انجام داد ولی آن سالها او مشكلی در چشم هایش پیدا شده بود كه باعث میشد كه ناخودآگاه ژست ها و فیگورهای سوپرمن و مرد عنكبوتی را تا حدی كج و دفرمه  طراحی كند!!! بنابراین از طرف مارول «جان رومیتا» و از طرف دی سی هم «نیل آدامز» معروف ماموریت یافتند تا طراحی های راس اندرو را از این نظر اصلاح كنند.

 

- آیا میدانستید كه «ونوم» اولش قرار بود یك زن باشد؟!

«دیوید میكلینی» كه به همراه «تاد مك فارلین» شخصیت محبوبی به نام «ونوم» را خلق كرد اخیرا درباره اریجین ونوم توضیحات جالبی را ارائه داد: "من از ایده سیمبیوت فضایی خوشم میامد. دوست داشتم ازش به نحو احسن استفاده كنم چون ایده موجودی كه حس عنكبوتی اسپایدرمن را فعال نمیكند برایم جالب بود. بنابراین در شماره 18 از كمیك Web of Spider-Man دیدیم كه یك دست ناشناس پیتر پاركر را هل میدهد و جلوی قطار مترو می اندازد. وقتی مرد عنكبوتی خودش را نجات میدهد متوجه میشود كه كسی آنجا نیست و خیلی تعجب میكند كه چرا حس عنكبوتي اش بهش هشدار نداده است. من به طراح گفته بودم كه دستي كه پيتر را هل ميده، بايد دست يك زن باشه!"

اريجين ونوم

"سپس در شماره 24 این كمیك دیدیم كه پيتر پاركر روی یك ساختمان است كه ناگهان دست یك نفر از پنجره بیرون می آید و قوزك پایش را میگیرد و او را به پایین پرتاب میكند. پیتر اینجاست كه خیلی وحشت میكنه و میفهمه كه یك نفر هست كه حس عنكبوتی اش را فعال نمیكنه!"

دست ونوم

origin ونوم

"من اولش میخواستم ونوم یك زن باشه. یك زن حامله كه با همسرش با سرعت داره میره به بیمارستان و دنبال تاكسی میگرده ولی راننده تاكسی مشغول نگاه كردن به مبارزه مرد عنكبوتی هستند و به همین خاطر حواسش نیست و با شوهر این خانم تصادف میكنه و اون رو میكشه . در همین موقع و به خاطر شوكی كه به این خانم وارد میشه، بچه ای كه در شكم دارد هم میمیره. بنابراین او در یك لحظه هم شوهرش رو از دست میده و هم بچه اش رو . سپس اسپايدرمن را مقصر میدونه و سیمبیوت فضایی به سمتش جلب میشه و با تركیب با او ونوم درست میشه . وقتی نویسنده مرد عنكبوتي شگفت انگیز شدم، سردبیر مارول به من گفت برای شماره 300 یك ایده بزرگ رو كنم. منم ایده ونوم رو بهش گفتم ولی خوشش نیومد چون فكر میكرد یك زن نمیتونه تهدید چندان بزرگی برای مرد عنكبوتي باشه بنابراین منم اریجین اش رو تغییر دادم و از «ادی براك» استفاده كردم".

 

- آیا میدانستید كه شخصیت «پراولر» توسط جان رومیتا جونیور 13 ساله خلق شده؟!

پراولر - prowler

گفته میشه شخصیت «پراولر» که در اینجا معرفی شده است، وقتی جان رومیتا جونيور یك نوجوان بوده خلق شده! در واقع جان رومیتا جونیور (كه پدرش از بزرگترین طراحان تاریخ كمیك های مرد عنكبوتی و مارول است و خودش نیز یکی از بهترین طراحان دنیای کمیک محسوب میشه) در 13 سالگی این شخصیت را خلق میكنه و به پدرش نشان میدهد . او هم آن را به استن لی نشان میده . استن لی از این شخصیت و به خصوص از اسمش خیلی خوشش میاد ولی از لباسش خوشش نمیاد! بنابراین جان رومیتای پدر خودش لباس پراولر را از نو طراحی میكنه .در واقع جان رومیتا اون موقع قرار بود روی شماره 3 از کمیک The Spectacular Spider-Man Magazine کار کنه و داستانی هم تقریبا به اتمام رسانده بود به نام "راز وحشت تلویزیونی" (The Mystery of TV Terror) که هرگز منتشر نشد (این مقاله رو بخونید). گفته میشه در این داستان قرار بوده دو شخصیت خبیث باشه به نام های «استاکر» (Stalker) و The Activist و رومیتا طراحی اولیه آن ها انجام داده بوده:

او از ظاهر استاکر برای پراولر استفاده کرد و The Activist هم هرگز در جایی دیده نشده است.

 

 

- آیا میدانستید كه «جی. مایكل استرازینسكی» نمیخواست «دكتر دووم» در كمیك مرد عنكبوتي  گریه كند؟!

علاقمندان به مرد عنكبوتی میدانند كه در سال 2001 و به مناسبت حملات تروریستی گروه القاعده به شهر نيويورك و انهدام برج های دوقلوی این شهر ، مارول تصمیم گرفت در شماره 36 كمیك از سری دوم مرد عنكبوتی شگفت انگیز داستانی چاپ كند كه در آن شاهد واكنش های مرد عنكبوتی و دیگر شخصیت های مارول به این واقعه بودیم. این كمیك با جلدی كاملا سیاه چاپ شد تا سمبل سوگواری باشد:

حملات يازده سپتامبر - مرد عنكبوتي

داستان این كمیك توسط «جی مایكل استرازینسكی» نوشته و طراحی های آن هم توسط «جان رومیتا جونیور» انجام شد. در یكی از پانل های جنجالی این كمیك میبینیم كه حتی شخصتی های خبیثی مثل «كینگ پین» ، «دكتر دووم»، «دكتر اختاپوس» و «مگنتو»  هم از دیدن این واقعه شوكه و ناراحت  شده اند:

سوگواري ابر خبيث ها

پانل بعدي نشان ميداد كه دكتر دووم دارد اشك هم میریزد!!!

دكتر دووم

این مسئله هواداران مارول را عصبانی كرد چون به عقیده آنها شخصیتی مثل دكتر دووم خودش كاملا خبیث و تروریست است و بارها به نيويورك حمله كرده . پس  نباید او را در حال اشك ریختن نشان میدادن. آنها نويسنده را مقصر دانستند. تا اينكه چند وقت پیش آقای استرازینسكی در مصاحبه ای اعلام كرد كه او قصد نداشته دكتر دووم را در حال اشك ریختن نشان دهد. در واقع او خط اصلی داستان را به طراح یعنی جان رومیتا جونیور داده  و او هم به میل خودش دكتر دووم را در حال اشك ریختن نشان داده است!!!

 

- آیا میدانستید كه «گربه سیاه» ابتدا قرار بود دشمن «زن عنكبوتی» باشد؟!

همانطور كه میدانید شخصیت «گربه سیاه» اولین بار در سال 1979 و در شماره 194 كمیك مرد عنكبوتی شگفت انگیز خلق شد و به شهرت فراوانی دست یافت.

اولين كميك گربه سياه - black cat

برخي افراد كم سواد و كم معلومات فكر ميكنند كه گربه سياه از روي شخصيت معروف كميك هاي بتمن يعني «كت وومن» تقليد كرده. البته ما قبلا در انتهاي اين مقاله كاملا توضيح داديم كه اتفاقا برعكس هستش و اين كت وومن  بود كه پس از مدتي شخصيت اش شبيه به گربه سياه شد! تازه، خالق گربه سياه یعنی «مارو ولف من»، او را ابتدا برای كمیك دیگری به نام «زن عنكبوتی» (Spider-Woman) خلق كرد (يعني اصلا قرار نبود گربه سياه دشمن مرد عنكبوتي باشه!)  حتي روي جلد مورد استفاده قرار نگرفته از شماره 9 كميك زن عنكبوتي اين مسئله را تاييد ميكند چون روي آن نوشته شده بود :"هرگز اجازه نده گربه سياه در مسيرت قرار بگيره" :

كميك spider-woman

ولی چون دیگر قرار نبود مارو ولف من  نویسنده زن عنكبوتی باشد، تصمیم گرفت گربه سیاه را در كمیك مرد عنكبوتی شگفت انگیز به كار ببرد.

مارو ولف من در ضمن اعلام كرده كه برای خلق گربه سیاه از كارتون بسيار مشهور هنرمند بزرگ «تكس آوري»  به نام  "بلكی نحس" (Bad Luck Blackie) الهام گرفته .

كارتون تكس اوري

بدین ترتیب معلوم میشه كه مارو ولف من از كجا ایده قدرت های گربه سیاه در ایجاد بدشانسی برای دیگران به ذهنش خطور كرده!

 

نويسنده: مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2015

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

تاریخچه کمیک  های اسپایدرمن - قسمت اول

بزرگان تاریخ كمیك  های اسپایدرمن: جان رومیتا جونیور

10 لباس برتری كه جان رومیتا برای شخصیت های مارول خلق كرده است

«ونوم»، «كارنیج» و دیگر سیمبیوت ها چطور و از كجا وارد زندگی «پیتر پاركر/مرد عنكبوتی» شدند؟

آشنایی با «زن عنكبوتی»! (Spider-Woman)

بزرگان تاریخ كمیك  های اسپایدرمن: جان رومیتا

لینك دانلود تمام كمیك های اسپایدرومن (Spider-Woman)

«گربه سیاه» (Black Cat) كیست؟

بزرگان تاریخ كمیك های اسپایدرمن: راس اندرو

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

spider raya
#1 spider raya 1394-09-28 18:29
مرسی
این مقاله از این سری هم مانند همیشه کیفیت خوبی داشت
راستی بنظرتون اگر ونوم همون زن نمی بود بهتر نمی بود؟( یا می بود؟)
نقل قول کردن
Doc Strange
#2 Doc Strange 1394-09-28 18:41
بسیار ممنون آقای ترابی خدا صبرتون بده با این همه کار و زندگی به سایتم میرسید.
راستش ایده زن ونومی هم بد نبود ولی اورجین ادی بزاک هم قشنگ تره هم کلا یه مرد باید سبمبوت بپوشه نه یه زن ... الکی که نیست ! :lol:
گربه سیاهم اگه الان تو کمیک زن عنکبوتی بود اینقدر شهرت نداشت تازه یه عشق به عشقای پیترم اضافه کرد!
.
.
آقای ترابی :

1- کمیک سوپرمن و مردعنکبوتی ترجمه نمیشه؟

2- تاحالا سیمبوت به چه زنایی چسبیده؟ آخه یه جا دیدم به مری جینم یه بار چسبیده!
نقل قول کردن
captain alireza
#3 captain alireza 1394-09-28 19:39
استاد این قسمت خیلی جالب بود چون من هم تابحال فکر نمیکردم که یک زن چطور میتونه یک تهدید بزرگ برای پیتر باشه و ایده ی خوب و جالبی میشد اگر گربه ی سیاه دشمن زن عنکبوتی میبود اون وقت تو یک سری پانل ها میدیدیم که دارن گیس های هم رو میکشن :lol:
دکتر دووم و گریه ؟! خیلی جالب بود چون کسی که خودش راحت رید ریچارز و خانواده اش رو به راه های مختلف آزار میده گریه هم میکنه؟ ولی خب ایده ی بدی هم نبود استاد ممنون بابت این قسمت مقاله ;-)
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#4 Samwel Tarly 1394-09-28 19:51
از ایده ی این که ونوم یک زن باشه اصلا خوشم نیومد و خدا را شکر که سردبیر مارول اجازه نداد.من کلا شخصیت خبیت ونوم بیشتر دوست دارم چون واقعا خباتت بهش میاد و از اینکه فلش هم ونوم شده و به محافظین کهکشان ملحق بشه هم خوشم نیومد.
من کلا سری مقالات اولین های مردعنکبوتی و این مقاله را خیلی دوست دارم چون اطلاعات کمیکی ام را خیلی بالا میبرد.
با تشکر
نقل قول کردن
parker
#5 parker 1394-09-28 20:05
خیلی جالب بود.
از ایده ونوم خیلی خوشم اومد.اگه بود شاید خصومت بین پیتر و ونوم خیلی جذاب تر می شد.
ولی خداوکیلی مورد سومی اعصابم رو به هم ریخت. چه سوءاستفاده هایی که آمریکا از این اتفاق نبرد . پیشرفت خاورمیانه رو صد سال عقب انداخت!!!
نقل قول کردن
amirhg29
#6 amirhg29 1394-09-28 20:09
کمیک شماره 36 مرد عنکبوتی که در رابطه با اشک ریختن دکتر دوومِ ترجمه شده؟
نقل قول کردن
farhood7
#7 farhood7 1394-09-28 20:11
مرد عنکبوتی برابر سوپرمن مگه این کمیک هم چاپ شده عجب! ..........و واقعا وقتی فکر خوبی داشته باشی و البته ارتباط با شرکتایی مثل مارول خب معلومه مثل جان رومیتا پراولر رو خلق کنی........و اینکه گریه کردن دکتر دووم عجیبه ولی طراح شاید می خواسته فضا رو احساسی و غمگینن کنه....... و مقاله جالب و بسیار خوبی بود.
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1394-09-28 20:17
به نقل از Doc Strange:

.
.
آقای ترابی :

1- کمیک سوپرمن و مردعنکبوتی ترجمه نمیشه؟

2- تاحالا سیمبوت به چه زنایی چسبیده؟ آخه یه جا دیدم به مری جینم یه بار چسبیده!


اقا محسن میکایلیان فکر کنم در حال ترجمه اش باشه
والا من یادم نمیاد سیمبیوت چسبیده باشه به مری جین

ولی اگه این مقاله رو بخونید متوجه میشید که سیمبیوت چند تا میزبان زن داشته:
spidey.ir/مقالات/اسپایدرمن-در-دنیای-کمیک/294-سیمبیوت-ونوم-كارنیج-دشمنان-مرد-عنكبوتی.html

spidey.ir/images/img/content/alien-symbiotes/shevenom.jpg
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1394-09-28 20:18
به نقل از amirhg29:
کمیک شماره 36 مرد عنکبوتی که در رابطه با اشک ریختن دکتر دوومِ ترجمه شده؟

نه، ما کمیک هایی که اهداف سیاسی دنبال میکنند را ترجمه نمیکنیم
نقل قول کردن
spider emad
#10 spider emad 1394-09-28 20:21
مقالتون فوق العاده بود استاد.واقعا نکاتی بود که نمیدونستم تا الان مخصوصا اونی که جان رومینا پراولر رو ایده اش رو داده.ولی خدایی اصن یه درصد احتمال نمیدادم ونوم اول میخواسته زن باشه!اصن ایده عجیبی بود.بعد دکتر دووم و اشک؟!؟!؟!مگه داریم؟مگه میشه؟ :eek: ولی ممنون استاد.اینم به جمع مقاله های تخصصی پیوست
نقل قول کردن
parker
#11 parker 1394-09-28 20:32
پرشین اسپایدی ؟؟؟؟
برگشته؟؟؟؟!!!!!!
نقل قول کردن
kaito
#12 kaito 1394-09-28 20:39
به نقل از parker:

پرشین اسپایدی ؟؟؟؟
برگشته؟؟؟؟!!!!!!

پارکر دوس داری دعوا ایجاد کنی؟ :lol:
....................
مقاله خوبی بود... ایده زن بودن ونوم رو میدونستم چون خبرشو خوندم و همینطور طراحی سوپرمن و اسپایدرمن هم میدونستم کار یه طراح نیس چون کمیگش رو خوندم و گاها سبک متفاوت دات و اسم طراح ها هم بود ولی علت رو نمیدونستم..ولی اشک ریختن دکتر دوم یک کار کاملا مضحک و ضایع با اعمال سیاسی بود که رومیتا بیش از حد سیاسیش کرده بود و ناباورانه بود...
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#13 j.jonah jameson 1394-09-28 20:52
:-)
ممنون جناب ترابی ! خسته نباشید !
مقاله خیلی جامع و کار درستی بود.
خیلی از مرام و معرفت جان رومیتا خوشم اومد برای اینکه نذاشت که زحمات راس اندرو مورد تمسخر قرار بگیره و به نوعی هواشو داشت . دمش گرم.
ونوم مونث :
خیلی ایده خلاقانه داشت ( اورجین اش خیلی داستان خوبی داشت)
پراولر:
فقط میتونم بگم که این فرد نابغه است ! در 13 سالگی شخصیتی خلق کرده که در اکثر بازی ها و کمیک ها حضور داشته. و باز هم میگم استن لی خوش سلیقه است ولی خیلی وسواس داره و دیر پسنده و هیچوقت به یک ایده خوب پشت نمیکنه.
گربه سیاه :
همون بهتر که دشمن مرد عنکبوتی شد. لحظات رمانتیکی بوجود اورد که در ذهن ها میماند.
واقعا ممنون جناب ترابی ! :D اگه من انقدر که برای خواندن اطلاعات کمیک بوکی اشتیاق دارم رو نصف اش رو برای خواندن درس داشتم الان دکترا هم گرفته بودم !
اکثر مقالات این سایت طوریه که آدم برای خواندنش جذب میشه.
نقل قول کردن
young spider
#14 young spider 1394-09-28 20:55
به نقل از parker:

پرشین اسپایدی ؟؟؟؟
برگشته؟؟؟؟!!!!!!


اصلا که بعدش که چی؟؟؟ اصلا ساسن اخراج نشده ، شما حرفی داری؟؟!!! اصلا فرض ( تاکید می کنم فرض ) ساسان اخراج نشده، بعدش؟؟؟!!! ساسان که بی تقصیر بود اخراج بشه و بره و ارشیا که بیشتر از ۲ اخراج شده ( رکوردش از a.v.s بیشتره :lol: ) برگرده!؟!؟ عرفان ببین از من کوچک تر یا بزرگتر بشنو که کمتر گوی ، گزیده گوی. ساسان اگه رفته یا نرفته ، به من و تو و سیاوش :lol: و پدرام و عرشیا و امید و هیچ کس دیگه ربطی نداره. ببخشید اگه تو کار مدیریت فضولی کردم و یه اسپم تو مقاله ای به این خوبی و تحقیق شده ، دادم.
لطفا هم اینجا بحث نکنید ، تقصیر کی هست یا نیست ، یا به من ربطی نداره.
نقل قول کردن
parker
#15 parker 1394-09-28 20:57
من اصلا حرفم به اینا نیست. یاد قدیما افتادم که نام کرابریش پرشین اسپایدی بود.
اصلا به من چه؟
نقل قول کردن
the amazing deadpool
#16 the amazing deadpool 1394-09-28 21:03
پارکر آقا ساسان اسمش persian spider بود این فارسی نوشته یکی دیگست موقعی که آقا ساسان هم بود این بود نظر میداد.راستی تو نمیتونی اسم کوچیکتو بدی؟ :-?
نقل قول کردن
mokhtar
#17 mokhtar 1394-09-28 21:07
پرشین اسپایدی از اعضای خوب و فرهیخته و قدیم سایت ماست
مدتیه تو سایت هست ولی نظر نمیده
شما ایشون رو با persian spider اشتباه گرفتی. :lol:
نقل قول کردن
mokhtar
#18 mokhtar 1394-09-28 21:09
بدون هیچ رو دروایستی باید اعتراف کرد مرد عنکبوتی شخصیت خبیث مونث کم داره. بنابراین ایده یک ونوم مونث میتونست جالبی باشه. ولی نه با این اریجین. یارو راننده تاکسیه حواسش به مبارزه اسپایدرمن بوده و زده شوهر خانمه رو کشته، یعد خانومه مرد عنکبوتی رو مقصر میدونه؟ :-x
این که از علت تنفر ادی براک از مرد عنکبوتی هم بدتره!
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#19 j.jonah jameson 1394-09-28 21:12
به نقل از mtm:
به نقل از Doc Strange:

.
.
آقای ترابی :

تاحالا سیمبوت به چه زنایی چسبیده؟ آخه یه جا دیدم به مری جینم یه بار چسبیده!


والا من یادم نمیاد سیمبیوت چسبیده باشه به مری جین

ولی اگه این مقاله رو بخونید متوجه میشید که سیمبیوت چند تا میزبان زن داشته:
spidey.ir/.../...

spidey.ir/.../she-venom.jpg

درسته ! سیمبوت به مری جین نچسبیده ! ولی در اینترنت بسیاری از عکس ها وجود داره که در آن سیمبوت فضایی به مری جین / بلک کت / حتی گوئن چسبیده که احتملا همشون ساختگی است.
نقل قول کردن
parker
#20 parker 1394-09-28 21:22
به نقل از mokhtar:
پرشین اسپایدی از اعضای خوب و فرهیخته و قدیم سایت ماست
مدتیه تو سایت هست ولی نظر نمیده
شما ایشون رو با persian spider اشتباه گرفتی. :lol:

آخی!!!!!
گمونم سوتی دادم.
نقل قول کردن
the amazing deadpool
#21 the amazing deadpool 1394-09-28 21:29
خدا رو شکر بالاخره عمو مختار اومد.خیلی وقت بود بزرگان سایت نبودن.
خوب.
.
.
.
خیلی مقاله جامعی بود آقای ترابی واقعا موندم شما به چه چیزایی وقت میکنین واقعا خیلی ریزبینید.به مظرم اون قضیه ونوم باید برعکس میشد یعنی مثلا خود ادی براک زن و بچه تو شکم زنش میمردن اینم با مرد عنکبوتی ور بیوفته.راستی نمیدونم چرا همیشه این مقاله های چیزهایی که راجع به کمیک های مرد عنکبوتی نمیدانستید و اولین های مرد عنکبوتی رو عوضی میگیرم :-|
نمیدونم کدوم رو آقای ترابی نوشته کدوم رو خانوم ساداتی فر :-* به هر حال بازم ممنون.
نقل قول کردن
parker
#22 parker 1394-09-28 21:31
به نقل از the amazing deadpool:
پارکر آقا ساسان اسمش persian spider بود این فارسی نوشته یکی دیگست موقعی که آقا ساسان هم بود این بود نظر میداد.راستی تو نمیتونی اسم کوچیکتو بدی؟ :-?

عرفان هستم مخلص شما.
نقل قول کردن
the amazing deadpool
#23 the amazing deadpool 1394-09-28 21:44
به نقل از parker:
به نقل از the amazing deadpool:
پارکر آقا ساسان اسمش persian spider بود این فارسی نوشته یکی دیگست موقعی که آقا ساسان هم بود این بود نظر میداد.راستی تو نمیتونی اسم کوچیکتو بدی؟ :-?

عرفان هستم مخلص شما.

راس میگیا چرا یادم رفته بود :-* :D
نقل قول کردن
Doc Strange
#24 Doc Strange 1394-09-28 21:48
راستی کسی از باکس آفیس جنگ ستارگان خبر داره؟
تو کمیک بوک نوشته پس از 3 روز 250 میلیونو رد کرده! :eek:
ولی الان الان 5 روز گذشته!
تا الان چقدر فروخته؟ :-*
نقل قول کردن
the amazing deadpool
#25 the amazing deadpool 1394-09-28 22:57
به نقل از j.jonah jameson:
به نقل از mtm:
به نقل از Doc Strange:

.
.
آقای ترابی :

تاحالا سیمبوت به چه زنایی چسبیده؟ آخه یه جا دیدم به مری جینم یه بار چسبیده!


والا من یادم نمیاد سیمبیوت چسبیده باشه به مری جین

ولی اگه این مقاله رو بخونید متوجه میشید که سیمبیوت چند تا میزبان زن داشته:
spidey.ir/.../...

spidey.ir/.../she-venom.jpg

درسته ! سیمبوت به مری جین نچسبیده ! ولی در اینترنت بسیاری از عکس ها وجود داره که در آن سیمبوت فضایی به مری جین / بلک کت / حتی گوئن چسبیده که احتملا همشون ساختگی است.

الان رفتم دیدم.لامصب یه دونه عکس سالم پیدا نمیشد :-* من موندم آخه چه جوری فک کردن اگه یه روزی سیمبیوت با مری جین پیوند بخوره همچین صحنه هایی به وجود میاد؟ :-| یکیش که خیلی مسخره بود با ادی براک بود :-| کلا من فقط اینجوری بودم موقع دیدن عکسا :-|
حالا من :-|
مری جین :-|
ونوم :-|
کارنیج :lol:
گوئن :D
بازم من :-|
:-*
نقل قول کردن
AMIN
#26 AMIN 1394-09-29 01:01
عالي بود
نقل قول کردن
the punisher
#27 the punisher 1394-09-29 05:47
من همیشه سر این که نویسنده کیه قاطی میکنم!بعضی وقتا با اطمینان میگم اینو آقای ترابی نوشته میبینم خانم ساداتیه الآنم گفتم خب مقاله خام ساداتی رو بخونیم دیدم استاد نوشته :oops: خداییش نوع نگارش کاملا شبیه همدیگه ست سطح اطلاعات هر دو م انقدر بالاست که نمیتونم تشخیص بدم بر عکس مقاله های مختار که نگارشش کاملا مختص خودشه

واقعیت برام سخته که با سیمبیوت ارتباط برقرار کنم!ولی این ایده که یه زن نتونه حس عنکبوتی رو فعال کنه واقعا خوشم اومد ولی چیزی که دوست داشتم این بود که این ایده روی بلک کت پیاده بشه هم خطرناکه هم باهوشه هم داستانای بی نظیری رو میتونست به وجود بیاره وگرنه این پیشینه ای که گفته شد دقیقا اون زنه ست تو قسمت 4 جسیکا جونز!ته تهش لیاقتش یه تهدید و کتک خوردنه نه بیشتر

یکی دوتا سوالم برام پیش اومد
کمیکای اسپایدرمن طی چه اتفاقای دیگه ای چاپ شدن؟مثل همین شماره شگفت انگیز که برای برجا چاپ شده
یه سوال دیگه تاحالا مرد عنکبوتی تو سفرهای زمانیش به جنگ های جهانی م رفته؟
نقل قول کردن
Human Torch
#28 Human Torch 1394-09-29 11:22
اين موارد رو فقط تو سايت spidey.ir ميبينيد ;-) :lol: :-* 8) تازه امروز خلوته دوستان
نقل قول کردن
zuko
#29 zuko 1394-09-29 11:39
سلام به همگی. ممنون آقای ترابی انصافا که این سایت تخصصی ترین مقالات رو داره. خداییش هیچ کدومو نمیدونستم. اصلا باورم نمیشه جان رومیتا جونیور شخصیتی رو که در حال حاضر بدل و همکار اصلی اسپایدی تو کمیکاست در سن 13 سالگی خلق کرده. :o
دمش گرم
نقل قول کردن
Agent Marvel
#30 Agent Marvel 1394-09-29 11:55
ممنون برای مقاله آقای ترابی.هیچ کدوم رو نمیدونستم.واقعا رومیتا یک نابغه بوده که شخصیتی مثل پراولر رو تو اون سن پرورش داده.از جی مایکلم خیلی خوشم اومد.ولی متاسفانه سیاست براری پیدا کرد.ایده ونوم مونث که Origin معرکه ای داشت و خودمم دوست داشتم استفاده میشد.خیلی بهتر شد,که زن گربه ای دشمن مرد عنکبوتی شد،رابطه عجیب و عاشقانه و پر از لخطات ماندگاری که اگر برای مرد عنکبوتی نمیشد حیف میشد.
نقل قول کردن
mtm
#31 mtm 1394-09-29 11:58
به نقل از the punisher:
من همیشه سر این که نویسنده کیه قاطی میکنم!بعضی وقتا با اطمینان میگم اینو آقای ترابی نوشته میبینم خانم ساداتیه الآنم گفتم خب مقاله خام ساداتی رو بخونیم دیدم استاد نوشته :oops: خداییش نوع نگارش کاملا شبیه همدیگه ست سطح اطلاعات هر دو م انقدر بالاست که نمیتونم تشخیص بدم بر عکس مقاله های مختار که نگارشش کاملا مختص خودشه

واقعیت برام سخته که با سیمبیوت ارتباط برقرار کنم!ولی این ایده که یه زن نتونه حس عنکبوتی رو فعال کنه واقعا خوشم اومد ولی چیزی که دوست داشتم این بود که این ایده روی بلک کت پیاده بشه هم خطرناکه هم باهوشه هم داستانای بی نظیری رو میتونست به وجود بیاره وگرنه این پیشینه ای که گفته شد دقیقا اون زنه ست تو قسمت 4 جسیکا جونز!ته تهش لیاقتش یه تهدید و کتک خوردنه نه بیشتر

یکی دوتا سوالم برام پیش اومد
کمیکای اسپایدرمن طی چه اتفاقای دیگه ای چاپ شدن؟مثل همین شماره شگفت انگیز که برای برجا چاپ شده
یه سوال دیگه تاحالا مرد عنکبوتی تو سفرهای زمانیش به جنگ های جهانی م رفته؟


راستش من خودم هم متوجه شده ام كه ايشون مدتيه نگارشش شبيه من شده. البته دو دليل هم داره. يكي اينكه خانم ساداتي فر از نظر موضوعي مقالاتشون با مقالات من شباهت داره. دليل دوم هم اينه كه چون ايشون خودشون مستقيما مطالب تو سايت نميزارن و من خودم اين كار رو ميكنم، موقع گزاشتن مطالب و انتخاب عكس ها به نوعي مقالاتشون رو يك ويرايش نسبي هم ميكنم
در هر حال سري "اولين هاي مرد عنكبوتي" كار خانم ساداتي فر هستي و سري نكات جالب كميك هاي مرد عنكبوتي كار منه

درباره سئوالاتت بايد بگم كه كميك هاي مرد عنكبوتي از سال 1962 تا به حال اتفاقات مهم دنيا رو هم به نوعي مورد اشاره قرار دادن . مثل جنگ ويتنام و ... ولي يادم نمياد مرد عنكبوتي را در جنگ جهاين دوم ديده باشم
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#32 amir a. ghaderi 1394-09-29 12:36
بسيار مقاله خبوي بود. آرزوي من اين سات كه روزي بيايد و من نير بتوانم چنين مقالاتي بنويسم. از ايده اريجين ونوم زن خوشم نيامد. اصلا منطقي و توجيه پذير نبود. ولي شايد اگر مقداري روي آن كار ميشد ، مارول ونوم بهتري ميداشت
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#33 amir a. ghaderi 1394-09-29 12:39
اين را هم يادم رفت كه بگم اين مقالات ذاتا خيلي جذابه و هم به اطلاعات ما كمك ميكنه و هم چون حالت تاريخچه اي دارد و از اسرار فاش نشده پرده برميدارد واقعا براي خواننده جذاب است
راستي اقاي ترابي آن مقاله اي كه اينجا گفتيد را برايم ايميل نميكنيد؟ spidey.ir/.../...
:-*
نقل قول کردن
Human Torch
#34 Human Torch 1394-09-29 13:21
آقای ترابی یک مقاله قرار بود کار کنین منم خیلی منتظرش بودم با نام(شخصیت های کمیک بوک آمریکایی که متعلق به مارول یا دیسی نیستند مثل تن تن)صلاح میدونین اونو کار کنین یا نه؟البته اگر وقت دارین
نقل قول کردن
mtm
#35 mtm 1394-09-29 14:04
به نقل از Human Torch:
آقای ترابی یک مقاله قرار بود کار کنین منم خیلی منتظرش بودم با نام(شخصیت های کمیک بوک آمریکایی که متعلق به مارول یا دیسی نیستند مثل تن تن)صلاح میدونین اونو کار کنین یا نه؟البته اگر وقت دارین

بله . تو ليست مقالاتي كه قراره بنويسم هست
نقل قول کردن
Human Torch
#36 Human Torch 1394-09-29 15:00
به نقل از mtm:
به نقل از Human Torch:
آقای ترابی یک مقاله قرار بود کار کنین منم خیلی منتظرش بودم با نام(شخصیت های کمیک بوک آمریکایی که متعلق به مارول یا دیسی نیستند مثل تن تن)صلاح میدونین اونو کار کنین یا نه؟البته اگر وقت دارین

بله . تو ليست مقالاتي كه قراره بنويسم هست

خيلى ممنون استاد ;-)
نقل قول کردن
Hamid_k
#37 Hamid_k 1394-09-29 20:40
واقعا ممنون اقای ترابی بخاطر این مقالات زیباتون واقعا جذاب اند ، واقعا از بودن در این سایت لذت میبرم
از تمام کسایی که واسه سایت زحمت میکشن تشکر میکنم واقعا از همگی ممنونم
نقل قول کردن
ironman
#38 ironman 1399-06-25 02:32
خسته نباشید عالی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

تولد مجدد قهرمانان

گرین گابلین

تاپ 20 - سایت spidey.ir

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

51

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

35

46

45

44