10 داستان برتر Marvel Team-Up

10 داستان برتر Marvel Team-Up

كمیك های مارول "تیم آپ" (Marvel Team-Up) در تاریخ مارول و به خصوص تاریخ كمیك های مردعنكبوتی از اهمیت بسزایی برخوردار هستند.

چاپ این كمیك ها از سال 1971 آغاز شد و چون مرد عنكبوتی بسیار محبوب بود و كاركتر شماره 1 مارول به حساب می آمد ( و همچنان به حساب می آید!) مارول به ذهنش رسید كه در این كمیك مرد عنكبوتی به همراه یكی دیگر از شخصیت هایش ظاهر شود  تا  محبوبیت آن شخصیت ها نیز بالا رود. ضمن اینكه خیلی از طراحان و نویسندگانی كه بعدا به شهرت فراوان دست یافتند كار خود را از این كمیك شروع كردند، كسانی مثل «روی توماس»، «راس اندرو»، «سل بیوسما»، «كریس كلرمانت»، «جان بيرن» ، «فرانك میلر» و «جی ام دی متیوس» كه حتما با نامشان آشنا هستيد. Marvel Team-Up بسيار موفق بود و 150 شماره از آن به چاپ رسید. بعد از آن نیز مارول چند بار سعی كرد به نوعی احیاش كند. در هر حال سایت comicbook.com چند روز پیش مقاله ای تحت عنوان "10 داستان برتر Marvel Team-Up" منتشر كرد كه ترجمه اش را در زیر میخوانید.

در ضمن لازم به یادآوری است كه شما میتوانید تمام كمیك های Marvel Team-Up در اینجا و از طریق سرور اختصاصی spidey.ir به صورت رایگان دانلود كنید

 

10- اتحاد اسپایدرمن و ماكینگ برد

اتحاد اسپایدرمن و ماكینگ برد

چاپ شده در شماره 95 كمیك  Marvel Team-Up

علاقمندان به سریال «شیلد» حتما با مامور ویژه «بابی مورس» ملقب به «ماكینگ برد» (Mockingbird) آشنا هستند. او برای مدتی طولانی در دنیای كمیك عشق «هاكای» بود و از اعضای موسس گروه West Coast Avengers به شمار می آید. ولی شاید ندانید كه ماكینگ برد برای اولین بار در این كمیك ظهور كرد. در واقع به خاطر محبوبیت بی حد و اندازه اسپایدرمن مارول گاهی اوقات از شخصيت های نوظهور یا لباس های جدید آنها در Marvel Team-Up پرده برداری میكرد تا اگر با استقبال مواجه شود از آن در كمیك  دیگری استفاده كند.  داستان این كمیك جالب است چون جوري نوشته شده تا خواننده حتی تا لحظات پایانی از نیت و مقاصد واقعی ماكینگ برد بي خبر باشد. برای هواداران مرد عنكبوتی هم جالبه كه نحوه كنار امدن قهرمان مورد علاقه خود را با ترفندها و بازی های ذهنی «نیك فیوری» تماشا كنند.

مطالب مرتبط:

معرفی 100 شخصیت برتر مارول: ماکینگ برد

 

9- اتحاد  اسپایدرمن و مرد قورباغه ای

اتحاد  اسپایدرمن و مرد قورباغه ای

چاپ شده در شماره 131 كمیك  Marvel Team-Up

«جی ام دی متیوس» را كه میشناسید، درسته؟ همان كسی كه یكی از بهترین نویسندگان تاریخ مرد عنكبوتی است و همگان وی را به خاطر داستان های خفن و داركی مثل «آخرین شكار كریون شكارچی» یا «مرگ هری ازبورن» میشناسند. ولی شاید برایتان جالب باشد كه بدانید او قبل از نوشتن داستان های مذكور، تخصص خاصی در نوشتن داستان های كمدی و هجوآمیز داشت. در این داستان هم شاهد اتحاد مرد عنكبوتی با شخصیت مسخره ای به نام «مرد قورباغه ای» (Frog-Man) هستیم كه به زور اصرار دارد خودش را یك ابرقهرمان نشان دهد ولی در واقع یك آدم دست و پا چلفتی است. از آن جالب تر اینكه آنها باید با شخصیت خبیث مسخره تری به نام «خرگوش سفید» و گروه اش مبارزه كنند!!! (خرگوش سفید از شخصیتی به همین نام از كتاب "الیس در سرزمین عجایب" الهام گرفته شده). در هر حال دی متیوس اينجا نشان میدهد كه در نوشتن ماجراهای غیر جدی و بامزه هم تبحر دارد. او بعدا از این مهارتش در نوشتن كمیك های "جاستیس لیگ" بهره گرفت.

 

8- اتحاد زن عمو می و فرانكلین ریچاردز

اتحاد زن عمو می و فرانكلین ریچاردز

چاپ شده در شماره 137 كمیك  Marvel Team-Up

در این كمیك هجوآمیز و در عین حال كلاسیك زن عموی پیتر پاركر به دستیار «گالاكتوس» تبدیل و به او لقب "پیر طلایی» (The Golden Oldie) داده میشود!!! البته در پایان معلوم میشود اتفاقات داستان واقعی نیست و همه چیز فقط یك خواب و رویا بوده! در هر حال آدم واقعا باورش نمیشه داستانی به این افتضاحی چطور میتونه تا این حد به یاد ماندنی باشه!

مطالب مرتبط:

معرفی زن عمو می

ضایع ترین لحظات زن عمو می در کمیک های مرد عنکبوتی...!

  

7- اتحاد اسپایدرمن و مرد آهنی

اتحاد اسپایدرمن و مرد آهنی

چاپ شده در شماره های 48 تا 51  كمیك  Marvel Team-Up

معمولا در كمیك های Marvel Team Up شخصیت های جدید و ماندگار خلق نمیشد ولی این داستان (كه توسط «بیل مانتلو» نوشته  و توسط  «سل بیوسما» طراحي شد) يك استثنا است.

در این داستان شاهد اتحاد مرد عنكبوتی با ايرون من  برای كشف هویت مخفی شخصیت خبیث مرموزی به نام Wraith هستیم ولی مهم تر اینكه در آن براي اولین بار با شخصیت مهمی به نام «جین دی ولف» آشنا میشويم. او یك افسر پلیس زن و سخت كوش است كه با وجود شرایط مردانه حرفه خود، سعی میكند در كارش ترقی  كند.

همانطور كه میدانید جین دی ولف بعدا در یكی از بهترین داستان های تاریخ اسپایدرمن به نام The Death of Jean DeWolff ، كشته شد. برای كسب اطلاعات درباره این داستان اینجا را كلیك كنید. شخصیت Wraith هم كه همچنان در عالم كمیك حضور دارد و قرار است به زودی در داستان Spiral آفتابی شود (برای كسب اطلاعات بیشتر در این باره اینجا را كلیك كنید)

 

6- اتحاد اسپایدرمن و هیومن تورچ

 اتحاد اسپایدرمن و هیومن تورچ

چاپ شده در شماره  1 كمیك  Marvel Team-Up

این داستان فوق العاده در شماره نخست Marvel-Team Up چاپ شد و واقعا چه شخصیتی بهتر از «هیومن تورچ» تا در شماره نخست یك كمیك جدید در كنار رفیق فابریك اش یعنی اسپایدرمن قرار بگیرد؟ داستان را «روی توماس» نوشت و «راس اندرو» طراحی كرد (راس اندرو آن موقع طراح اصلی كمیك The Amazing Spider-Man بود و انتخابش برای شماره Marvel Team-Up#1 كاملا نشان میدهد كه مارول خیلی روی این عنوان حساب باز كرده بود). شاهد هستیم كه از همان اول لحن و حال و هوای Marvel Team Up تثبیت میشود: قهرمان اصلی (یعنی اسپایدرمن) دارد در سطح شهر تاب میخورد كه با یكی دیگر از قهرمانان مارول (هیومن تورچ) برخورد میكند. سپس آنها با یك دشمن مشترك (یعنی «مرد شنی») روبرو میشوند و باید با هم متحد شوند. یكی از لحظلات ماندگار و بامزه این كمیك جایی است كه اسپایدی میخواهد مرد شنی را از سر خود باز كند! به عبارتی دیگر او به «جانی» میگوید: "مرد شنی كه الان مدتیه تبدیل شده به یكی از دشمنان «چهار شگفت انگیز» (اشاره به حضور مرد شنی در گروه The Frightful Four). پس مال خودته! من كار دارم باید برم!" laugh

ضمنا این داستان برای یك مورد دیگر هم اهمیت دارد چون برای اولین بار در عالم كمیك دیدیم كه مرد شنی چندان هم آدم بدی نیست. این ویژگی بعد ها هم در كمیك های مرد عنكبوتی مورد اشاره قرار گرفت و حتی در فیلم "مرد عنكبوتی 3" هم مرد شنی همچون شخصیتی سمپاتیك و قابل ترحم به تصویر كشیده شد.

مطالب مرتبط:

20 رفاقت برتر دنیای کمیک

تمام قسمت های كمیك "اسپایدرمن و هیومن تورچ" ترجمه شد! + لینک دانلود

لحظات ماندگار در کمیک بوک های مرد عنکبوتی: مرد شنی در شب کریسمس به مادرش سر میزند!

5 داستان برتر مارول درباره کریسمس

 

5- اتحاد اسپایدرمن و عوامل سریال Saturday Night Live

سریال Live Saturday Night

چاپ شده در شماره  74  كمیك  Marvel Team-Up

Saturday Night Live سالهاست كه یكی از موفق ترین و جذاب ترین شوهای تلویزیونی آمریكا به شمار میرود (تاكنون 40 سیزن و 481 اپیزود از آن ساخته شده!!!). در این كمیك هم مرد عنكبوتی با بازیگران و عوامل ساخت این سریال در انتهای دهه 70 میلادی  متحد میشود (مثلا تصور كنید یك كميك از مرد عنكبوتی چاپ شده با حضور شخصیت های سریال "شب های برره" مهران مدیری!!surprise). داستان كمیك خیلی خلاقانه است یعنی ما شاهد حضور «استن لی» در برنامه Saturday Night  Live هستیم كه ناگهان یكی از شخصیت های خبیث مارول به نام «سامورایی نقره ای» (Silver Samurai) به برنامه حمله میكند‍! در این لحظه پیتر پاركر كه به همراه مری جین و دیگران تماشاچیان  در استودیو ضبط برنامه   حضور دارد لباس اسپایدرمنی اش رو میپوشد و با كمك بازیگران سریال بر سامورایی نقره ای غلبه میكند. جالب اینكه در پایان  تماشاچیان برنامه فكر میكنند همه اين اتفاقات بخشی از برنامه بوده است!!!

 

4- اتحاد اسپایدرمن با نیك فیوری و بلك ويدو

اتحاد اسپایدرمن با نیك فیوری و بلك ويدو

چاپ شده در شماره  های 82 تا 85 كمیك  Marvel Team-Up

در این كمیك  شاهد بودیم كه شخصیت خبیث معروفی به نام «بومرنگ» (Boomerang) برای اولین بار با اسپایدرمن جنگید (او اینجا هم نشان میدهد كه اهل لاف زدن و خالی بندی  است و به دروغ به مرد عنكبوتی میگوید كه یه بار از مشت «هالك» جان سالم به در برده! ) ضمنا در این داستان نوعی رابطه رومانتیك نصفه نیمه بین مرد عنكبوتی و «بلك ویدو» نشان داده میشود. بلك ویدو در ابتدا دچار فراموشی شده و اسپایدرمن سعی میكند به او كمك و محبت كند و سپس اندكي بهش علاقمند ميشود. منتهی وقتی بلك ویدو حافظه اش را به دست می آورد و Madame Hydra را شكست میدهد ، میگوید كه هرگز حاضر نیست با بچه مثبتی مثل اسپایدرمن رابطه رومانتیك داشته باشد! (شرمنده اسپایدی، در هر حال سعی خودت رو كردی ولی نشد! laugh)

 

3- اتحاد اسپایدرمن با هاوك و ثور

مرد عنكبوتي و ثور thor

چاپ شده در شماره  های 69 تا 70 كمیك  Marvel Team-Up

«كریس كلرمانت» و «جان بیرن» كسانی  هستند كه كمیك های «مردان ایكس» را به اوج شهرت و موفقیت رساندند. ولی شاید ندانید كه این زوج افسانه ای قبل از مردان ایكس با هم در Marvel Team-Up همكاری و شماری از بهترین داستان های این كمیك را خلق كردند. ما در این داستان میبینیم كه مرد عنكبوتی ابتدا با میوتانتی به نام «هاوك» (Havok) و سپس با «ثور» متحد میشود تا   با Living Pharaoh/Monolith بجنگد .  اسپایدرمن حتی با وجود اینكه خودش را به خطر میاندازد و جانفشانی میكند اما بدشانسی می آورد و به طور تصادفی موجب خلق دشمنی عظیم میشود (اين هم يكي از خصوصيات ذاتی مرد عنكبوتی است!) . جان بیرن در این داستان استعداد طراحی خودش را نشان میدهد . به طور مثال یك پانل بزرگ در صفحه آخر شماره 69 Marvel Team-Up وجود دارد كه خلق شدن Living Monolith را نشان میدهد و واقعا فوق العاده است (تصویرش اینجاست)

 

2- اتحاد اسپایدرمن و چهار شگفت انگیز

کمیک فرنک میلر

چاپ شده در شماره  100 كمیك  Marvel Team-Up

این داستان  بسیار مشهور است چون «فرانك میلر» مشهور طراحی اش كرد (میلر حتی بخش هایی از داستان را نوشت) و در آن شاهد اتحاد مرد عنكبوتی با گروه چهار شگفت انگیز علیه موجودی به نام Karma هستیم. در واقع مرد عنكبوتی تحت تاثیر نیروهای ذهنی «كارما» قرار میگیره تا ماموریتی را به انجام برسانه. به زودی معلوم میشه كه نیت های كارما خیره و میخواد با استفاده از نیروی مرد عنكبوتی بچه هایی  را از دست عموی پلید خودش نجات بده. در این میان چهار شگفت انگیز هم وارد ماجرا میشوند و ... طراحی های میلر هم مثل همیشه از ریتم مناسبی برخوردار است.شخصیت پردازی كارما هم در نوع خودش جالبه و خواننده را دچار غافلگیری میكنه چون متوجه میشیم دلیلی كه برای كنترل ذهن مرد عنكبوتی داشته كاملا توجیه پذیر بوده. یك نوع غافلگیری دیگر هم در داستان هست كه جالبه. یعنی اولش مرد عنكبوتی تحت كنترل ذهنی كارما قرار میگیره و چهار شگفت انگیز مجبور میشن باهاش مبارزه كنند ولی بعدش چهار شگفت انگیز هستند كه تحت كنترل ذهنی برادر كارما (به اسم Tran) قرار میگیرن و حالا این دفعه مرد عنكبوتیه كه باید با اونا بجنگه! اینجا هم میبینیم كه نویسنده خیلی عالی یكی از ویژگی های اصلی شخصیت مرد عنكبوتی را به نمایش میزاره و میبینیم كه موفق میشه چهار شگفت انگیز رو با اتكا به روحیه بالا و تسلیم ناپذیر خودش تا مرز شكست پیش ببره (البته همانطور كه گفتم اعضای چهار شگفت انگیز در وضعیتی بودند كه ذهنشان توسط برادر كارما كنترل میشد و بنابراین علیرغم میلی باطنی خود با اسپایدرمن میجنگیدند) . ضمنا یك داستان دوم نيز در این كمیك چاپ شد كه به «استورم» مربوط میشود و ملاقاتی بین او «پلنگ سیاه» را نشان میدهد. همین ملاقات بعدا زمینه ای شد برای رومانسی جالب بين آنها!

مطالب مرتبط:

10 داستان برتر مرد عنكبوتی و چهار شگفت انگیز

بهترین مبارزات مرد عنكبوتی

  

1- اتحاد اسپایدرمن و كاپیتان بریتانیایی

مرد عنکبوتی تیم اپ شماره 66

چاپ شده در شماره های 65 و 66  كمیك  Marvel Team-Up

كلرمانت و بیرن بار دیگر در این داستان شاهكاری تاریخی  خلق كردند. ضمناً ما برای اولین بار شاهد حضور «برایان برادوك» ملقب به «كاپیتان انگلیسی» (Captain Britain) در یكی كمیك آمریكایی بودیم! همچنین در اين داستان شخصیت خبیث جدید و جذابی خلق شد  به نام «آركید» (همانی كه دیوانه بازی هاي ویدئویی است)

اما از اهمیت های تاریخی كه بگذریم باید گفت كه این داستان بسیار fun است و پس از آنكه مرد عنكبوتی و كاپیتان بریتانیا توسط آركید ربوده و به یك شهربازی مرگبار به نام Murderworld برده میشوند، شاهد لحظات باحالی هستیم. اين داستان به خوبي نشان ميدهد چرا عنواني تكميل كننده براي عنوان اصلي اسپایدرمن يعني The Amazing Spider-Man بود چون نويسندگانش فرصت ميافتند داستان هايي را بنويسند كه اغراق آميز اما fun تر بود.

مطالب مرتبط:

لینك دانلود كمیك Marvel Team-Up (كامل)

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 تیم آپ (TEAM-UP) عجیب مرد عنکبوتی در دنیای کمیک!

15 رویداد برتر مارول (TOP 15 MARVEL EVENTS)

15 رویداد برتر دی سی (TOP 15 DC EVENTS)

20 کراس اور عجیبی که در دنیای کمیک اتفاق افتادند 

بدترین رویدادهای دنیای کمیک (THE WORST COMIC BOOK EVENTS)

10 داستان برتر MARVEL TEAM-UP

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
+10 #1 mtm 1393-12-28 13:32
من یه تشکر ویژه از مدیر هنرمند سایت یعنی اقا رضا ملقب به R-SPIDEY بکنم بابت سانسور تصویر ایتم شماره 9
نقل قول کردن
Agent spidey
+3 #2 Agent spidey 1393-12-28 14:31
آقای ترابی لایک داری یکی از دلایلی که عاشق سایتم مقاله های توپش
نقل قول کردن
Agent spidey
+3 #3 Agent spidey 1393-12-28 14:34
راستی هاوک برادر سایکلوپس نیست ؟
نقل قول کردن
mtm
+4 #4 mtm 1393-12-28 14:47
به نقل از Agent spidey:
راستی هاوک برادر سایکلوپس نیست ؟

اره هست
نقل قول کردن
mtm
+4 #5 mtm 1393-12-28 14:49
البته به این لیست این کمیک رو هم اضافه کنید

شماره 79 Marvel team up



داستان فوق العاده ای داره. خیلی هم fun هستش. روح سونیای قرمز هم تو وجود مری جین حلول میکنه!
نقل قول کردن
sobhani
+3 #6 sobhani 1393-12-28 14:50
خیلی ممنون بابت آماده کردن این مقاله.
تو این کمیک ها خیلی داستان های جالبی بود مثل شماره5و9و8واقعا ً اون ایده تبدیل شدن زن عمو می به دستیار گالاکتوس خیلی خنده دار بود حتی رویا و خوابش هم عجیبه!
نقل قول کردن
mtm
+3 #7 mtm 1393-12-28 14:53
شماره های 41 تا 46 marvel team up رو هم بخونید
یه سری داستان fun درباره سفرهای زمانی مرد عنکبوتی به همراه ابرقهرمانان دیگه داره
نقل قول کردن
j.parker
#8 j.parker 1393-12-28 14:55
داداش مهدی نظرتو درباره سریال دکستر و انیمه ناروتو شیپودن بگو دیگه سه بار دارم میگم :sad:
نقل قول کردن
mtm
+3 #9 mtm 1393-12-28 14:59
به نقل از j.parker:
داداش مهدی نظرتو درباره سریال دکستر و انیمه ناروتو شیپودن بگو دیگه سه بار دارم میگم :sad:


من متاسفانه هیچ کدام از اینا رو ندیدم
نقل قول کردن
shadow spidey
+4 #10 shadow spidey 1393-12-28 15:20
خیلی عالی بود وممنون از اقای ترابی بابت ترجمه
نقل قول کردن
Goblin.S
+4 #11 Goblin.S 1393-12-28 16:42
به نظرم من مارول نه تنها علاوه بر اینکه از این کمیک ها برای جذب خوانندگان بیش تر و پر طرفدار کردن قهرمان هاش استفاده می کرد برای اشنایی بیش تر خوانندگانش با قهرمان های بی نام و نشون و نه چندان معروفش هم استفاده میکرد.
نقل قول کردن
sonic the spider hedgehog
+3 #12 sonic the spider hedgehog 1393-12-28 17:44
خیلی ممنون مقاله عالی بود،ممنون بابت ترجمه این مقاله. ;-)
نقل قول کردن
Ali Khodabandeh
+4 #13 Ali Khodabandeh 1393-12-28 17:56
مقاله خوبی بود
نقل قول کردن
Samwel Tarly
+4 #14 Samwel Tarly 1393-12-28 19:41
به نظر من اتحاد اسپایدرمن با هیومن تورچ از همه جذاب تر بود.
نقل قول کردن
mtm
+4 #15 mtm 1393-12-28 20:23
بدو بدو حراجش کردم... هر نظر 10 تومن! بدو بیا این ور بازار
این شب عیدی اتیش زدم به مالم
:lol:

ولی جدی چرا کسی اینجا نظر نمیده؟ همه رفتن "اون ور بازار" نظر میدن؟ :-*
نقل قول کردن
mirabilis
+5 #16 mirabilis 1393-12-28 20:41
همکاری ها و اتحاد های جالبی دارند این کمیک ها ، مثل اتحاد اسپایدی و آیرون من ، الان که دارم فکرش رو میکنم ، میبینم اگه توی فیلم اسپایدی در سال 2017 که اتفاقات جنگ داخلی تموم شده ، آیرون من به جای اینکه با اسپایدی مبارزه کنه ، در مقابل مثلا شش خبیث یا ابرشرور قوی دیگه ای ، باهاش متحد بشه ، خیلی مناسب تره ، هم میشه در مقایسه با آیرون من نشون داد که پیتر چقدر از خودش مایه میذاره و هم اینکه چقدر کم تجربه است در مقابله با ابرشروران و اینکه تمام تلاشش رو میکنه که خودش رو اثبات کنه .
انصافا از جنگ با آیرون من بهتر نیست ؟ نظر شما چیه آقا مهدی ؟
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #17 Bad joke 1393-12-28 20:53
برادران شرمنده من امروز کار یه دنیا دستم بود الان موندم گشنه ساعت 3 بعد از نصف شب هم باید برم دنبال یه لشگر حاجی

پس مشترک مورد خودم در دسترس نمیباشم لطفا اون تریلر را کار کنید خداحافظ از همدردی تمام دوستان هم مشترکم
نقل قول کردن
The Rock
+3 #18 The Rock 1393-12-28 21:05
دست شما درد نکنه استاد مقاله خوبی بود
به نظرم اتحاد مردعنکبوتی و ایرون من تو فیلم میتونه جالب باشه منم با نظر آقا میرابیلیس موافقم.
اتحاد هیومن تورچ و مردعنکبوتی هم تو فیلم میتونه خیلی خوب باشه البته به شرطی که مارول چهار شگفت انگیز رو از دوباره صاحب بشه میتونه یه لحضه خیلی فان و باحالی بشه.
خود اتحاد مردعنکبوتی و چهار شگفت انگیز هم باحاله اگه مارول رایت چهار شگفت رو بگیره عالی میشه میتونه ازش تو داستانای اسپایدی استفاده کنه
#16آقای ترابی بی زحمت عیدی هم روش باشه :lol:
نقل قول کردن
SLH Hero
+3 #19 SLH Hero 1393-12-28 21:08
مقاله عالی بود. مقاله ترجمه شده هم مثل همیشه هم از منبع اصلیش غنی تر بود ;-) .
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #20 mokhtar 1393-12-29 01:13
مرسی
بازم از اون مقاله هایی نوشتی که یه سر و گردن از سطح تمام مقالات کمیک بوکی تو ایران بالاتره ;-)
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #21 mokhtar 1393-12-29 01:15
یه چیز دیگه رو هم من اضافه کنم

تو بعضی شماره ها به جای مرد عنکبوتی، هیومن تورچ با یه شخصیت دیگه مارول متحد میشد (البته تعدادش خیلی کم بود)

گیل کین طراح بزرگ و افسانه ای) طراح خیلی از شماره های اولیه بود
نقل قول کردن
the punisher
+3 #22 the punisher 1393-12-29 01:32
یادش بخیر دقیقا چهار سال پیش بود یه دختری همین حرف بلک ویدو رو بمن زد :-|

آقای ترابی به نظر شما تو کل دنیای کمیک کدوم شخصیتای اصلی زوج بهتری رو تشکیل دادن؟
نقل قول کردن
mtm
+3 #23 mtm 1393-12-29 11:25
به نقل از mirabilis:
اگه توی فیلم اسپایدی در سال 2017 که اتفاقات جنگ داخلی تموم شده ، آیرون من به جای اینکه با اسپایدی مبارزه کنه ، در مقابل مثلا شش خبیث یا ابرشرور قوی دیگه ای ، باهاش متحد بشه ، خیلی مناسب تره ، هم میشه در مقایسه با آیرون من نشون داد که پیتر چقدر از خودش مایه میذاره و هم اینکه چقدر کم تجربه است در مقابله با ابرشروران و اینکه تمام تلاشش رو میکنه که خودش رو اثبات کنه .
انصافا از جنگ با آیرون من بهتر نیست ؟ نظر شما چیه آقا مهدی ؟ ::


نظر من اینه که سونی خیلی دلش میخواد برای چند دقیقه هم که شده از ایرون من تو فیلم بعدی مرد عنکبوتی استفاده کنه، حالا چطوری و به چه شکلی واقعا نمیدونم . همه چیز بستگی به کاپیتان امریکا 3 داره
نقل قول کردن
mtm
+3 #24 mtm 1393-12-29 11:26
به نقل از the punisher:
آقای ترابی به نظر شما تو کل دنیای کمیک کدوم شخصیتای اصلی زوج بهتری رو تشکیل دادن؟


منظورت زوج رومانتیکه یا زوج سوپرهیرویی؟
نقل قول کردن
mtm
+3 #25 mtm 1393-12-29 11:28
به نقل از the punisher:
یادش بخیر دقیقا چهار سال پیش بود یه دختری همین حرف بلک ویدو رو بمن زد :-|


چه بهتر! این جور دخترا ادم رو به خاک سیاه مینشانند ...
نقل قول کردن
Victor
+3 #26 Victor 1393-12-29 13:21
مثل همیشه عالی بود آقای ترابی خیلی ممنون
بنظر منم اتحاد اسپایدی با آیرون من و چهار شگفت انگیز خیلی خوب و جالبه کلاً این ff خیلی صحنه هارو میتونه واسه mcu ببار بیاره کلی صحنه های کمیکی میتونیم تو فیلما ببینیم
آیرون من در حال حاضر تو صدر موفقترین کاراکترا تو سینماست مارول خیلی خوب داره آیرون منون تبلیغ میکنه فقط حیف که کمیکای درستو حسابی نداره در واقع مشکل بدمن داره
نقل قول کردن
mehrider2099
+1 #27 mehrider2099 1393-12-29 19:46
آقای ترابی شما جایی میشناسین که کامیکه آنلاین بشه خوند؟
نقل قول کردن
Agent spidey
+1 #28 Agent spidey 1394-01-01 10:59
امروز حالم خوبه به همه یه لایک هدیه دادم
نقل قول کردن
mtm
+1 #29 mtm 1394-01-01 11:30
به نقل از mehrider2099:
آقای ترابی شما جایی میشناسین که کامیکه آنلاین بشه خوند؟


نه والا نمیشناسم
نقل قول کردن
امیر نظام امیری
#30 امیر نظام امیری 1394-04-16 13:39
آقا واقعا ببخشید که سوال بی ربط میپرسم
آقای ترابی شما که قبلا در مجله بازی رایانه مقاله مینوشتید می دونید چه بلایی سرشون اومده یک سال هست که دیگه مجله نمیدن سایت شون هم خرابه
نقل قول کردن
Bad joke
#31 Bad joke 1394-04-16 21:31
واقعا کی میتونه همچین مقاله ای بنویسه عالیه فوق العاده بود
کلا تیم اپ یکی از شاخصه های کمیک چهار شگفت انگیز بود و به همین دلیل علاقه زیادی به این جور کمیک ها دارم
نقل قول کردن
Man of night
#32 Man of night 1394-04-17 06:57
بابا این بلک ویدو عجبا
به اسپایدی گفته نه.... متاسفم برات
راستی اقای ترابی از سونیای قرمز اشاره کردین میشه تاریخچه ای از این شخصیت به ما بگین ؟ چه جوریاست؟
داستانش چیه؟
ممنون جوابمو میدین
نقل قول کردن
mtm
#33 mtm 1394-10-06 19:54
به نقل از امیر نظام امیری:
آقا واقعا ببخشید که سوال بی ربط میپرسم
آقای ترابی شما که قبلا در مجله بازی رایانه مقاله مینوشتید می دونید چه بلایی سرشون اومده یک سال هست که دیگه مجله نمیدن سایت شون هم خرابه

بله من سابقا برای اون مجله مینوشتم
ولی ظاهرا مدتیه دیگه منقرض شده . نه مجله شون چاپ میشه و نه سایتشون هست
نقل قول کردن
mtm
#34 mtm 1394-10-06 19:55
به نقل از Man of night:
راستی اقای ترابی از سونیای قرمز اشاره کردین میشه تاریخچه ای از این شخصیت به ما بگین ؟ چه جوریاست؟
داستانش چیه؟
ممنون جوابمو میدین

یه مقاله جدید درباره مرد عنکبوتی میخوام بنویسم که توش یه مقدار درباره سونیای قرمز هم توضیح خواهم داد
نقل قول کردن
EH3AN
#35 EH3AN 1394-10-06 20:27
اقای ترابی اون کمیک مرد عنکبوتی و ایرون من همونه که عصرمصور ترجمه کرده ؟؟
ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن
mtm
#36 mtm 1394-10-06 20:31
به نقل از EH3AN:
اقای ترابی اون کمیک مرد عنکبوتی و ایرون من همونه که عصرمصور ترجمه کرده ؟؟
ممنون بابت مقاله

احتمالا
ولی دقیقا مطمئن نیستم
نقل قول کردن
young spider
#37 young spider 1394-10-06 20:55
آقا ترابی یه پیشنهاد بدم؟!؟!

یه مقاله درباره اینکه معرفی یا آشنایی برخی از سری ها مارول مثل همین team up یا سری two in one یا همچین سری هایی. یه مقاله دیگه اینکه معرفی کامل سری ها و تعداد شماره های کمیک های اسپایدی. مثل amazing یا آلتیمیت یا web یا سری ها فرعی و اصلی دیگه. من می دونم که حتما شما خیلی جامع و کامل این مقاله رو می نویسید.
نقل قول کردن
farhood7
#38 farhood7 1394-10-06 21:03
چه تیم اپ های فوق العاده ای شاید تیم اپ های بیشتری هم باشن البته به ده تای برتر راه نیافتند :P و اینکه ببخشید برای اسپم ایا سایت کمیک can test of champions رو ترجمه می کنه یا یکی از اعضا چون یه نفر تو پست قبلی گفت ترجمه می کنم به هر حال ایا ترجمه می شه.
نقل قول کردن
Ice Man
#39 Ice Man 1394-10-06 22:12
یکی از چیزهای عالی اسپایدرمن همین بینظیر بودنش تو تیم آپ ، همیشه همکاری کردن اسپایدرمن به بهترین شکل ممکنه ، جوری که حتی وقتی نیاز باشه میتونه حتی با دشمنشم به بهترین شکل همکاری کنه ؛ ترکیب قدرت های اسپایدرمن با هر قدرت های هر ابرقهرمانی (یا کلا با هر کسی و هر چیزی ) عالیه.
نقل قول کردن
mtm
#40 mtm 1394-10-06 22:37
به نقل از farhood7:
اینکه ببخشید برای اسپم ایا سایت کمیک can test of champions رو ترجمه می کنه یا یکی از اعضا چون یه نفر تو پست قبلی گفت ترجمه می کنم به هر حال ایا ترجمه می شه.

من خبری ندارم ... کسی درباره این کمیک با من هماهنگ نکرده
نقل قول کردن
mtm
#41 mtm 1394-10-06 22:38
به نقل از young spider:
آقا ترابی یه پیشنهاد بدم؟!؟!

یه مقاله درباره اینکه معرفی یا آشنایی برخی از سری ها مارول مثل همین team up یا سری two in one یا همچین سری هایی. یه مقاله دیگه اینکه معرفی کامل سری ها و تعداد شماره های کمیک های اسپایدی. مثل amazing یا آلتیمیت یا web یا سری ها فرعی و اصلی دیگه. من می دونم که حتما شما خیلی جامع و کامل این مقاله رو می نویسید.


پیشنهاد خوبیه. من مدتهاست که نوشتن این مقاله رو در لیست خودم دارم
نقل قول کردن
VENOM-ZOMBIE
#42 VENOM-ZOMBIE 1394-10-07 01:16
عالیی بود.
مخصوصا شماره ها ی
8 و9 واقعا خیلی خنده دار بودن.
ببخشید بی ربطه
الان تو گوگل سرچ کردم تریلر جنگ داخلی با دوبله فارسی!
یه چیزی اومد دانلودش کردم
دیگه قسم خوردم هیچوقت فیلم دوبله فارسی نبینم.
به اون صحنه ای که تونی میگه منم دوستت بودم گند زده بودن.
نقل قول کردن
Doc Strange
#43 Doc Strange 1394-10-07 07:40
به نقل از Venom_spider:
الان تو گوگل سرچ کردم تریلر جنگ داخلی با دوبله فارسی!
یه چیزی اومد دانلودش کردم
دیگه قسم خوردم هیچوقت فیلم دوبله فارسی نبینم.
به اون صحنه ای که تونی میگه منم دوستت بودم گند زده بودن.

عزیز خوب شاید یه فرد بی استعداد الکی دوبلش کرده باشه :-|
وگرنه دوبلورای حرفه ای ایرانی کارشون بیسته 8)
بهنرین دوبله ها ایرانین ، فقط تازگی ها یه شرکتی پیدا شده هم بد دوبله میکنه میده تو بازار هم بد سانسور میکنه ...
مثلا تو اونجرز عصر اولتران کلا اون تیکه بعد تو جت تونیو بعد جنگ اول فیلم، کامل برش داشتن!
برای چی؟
ناتاشا و بروس داشتن با هم حرف میزدنن :o
نقل قول کردن
Agent spidey
#44 Agent spidey 1394-10-07 15:11
اون هیچی تولد التران رو هم حذف کردند یهو بدون اینکه اون آهن پاره رو نشون بدن التران با بدن فلزی اومد 4000 تومان ریختم دور :zzz
نقل قول کردن
t.c.h
#45 t.c.h 1396-10-27 06:57
مرسی از اقای ترابی
اینجور مقاله ها بسیار جذاب و گیرنده هستند واقعا عالی بود
مرسی....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید