5 ایرادی که در سری آرکهام آزارمان دادند!

5 ایرادی که در سری آرکهام آزارمان دادند!

درسته خیلی محبوب شد  و پرطرفدار ولی دلیل نمیشه که بی ایراد بود!

مقدمه: قطعا سری بازی های آرکهام (Arkham) نه تنها برای هواداران بتمن بهترین بازی های ساخته شده از روی شخصیت مورد علاقه اشان است، بلکه کیفیت و جذابیت این سری حتی هواداران دو آتیشه باقی ابرقهرمان را هم مجاب کرده تا به این سری بازی ها لقب بهترین بدهند!  اما به قول معروف تنها خدای متعال است که عاری از هرگونه ایراد و بدی است، سری بازی های آرکهام هم از این قاعده مستثنی نیستند و ایراداتی در خود دارند که من را به شخصه تر طول بازی بسیار آزار داده اند و اینبار در این مقاله قصد دارم که "5 ایرادی که در سری آرکهام آزارمان دادند!" را خدمت علاقه مندان دنیای گیم و کمیک معرفی کنم! پس مثل همیشه با من، امیرعلی آصفی همراه باشید...

 

5- بترنگ ریموت کنترلی! (remote control batarang)

batman games 

یکی از عناصری که به شخصه پدر بنده را بارها در آورده همین "بترنگ ریموت کنترلی" سری آرکهام است، البته خدا رو شکر در بازی آخر این سری یعنی "بتمن: آرکهام نایت" (Batmna: Arkham Knight) این وسیله بیشتر برای اسکن کردن ساختمان ها به کار میرود دیگر مانند بازی های قبلی نباید آن را از لا به لای نرده ها و ستون ها عبور بدهیم تا دکمه ای و یا ژنراتوری را فعال کنیم! امکان ندارد که سری آرکهام را بازی کرده باشید و در کنترل کردن این وسیله سردرگم نشوید و مدام بترنگ را به در و دیوار اصابت ندهید، این سردرگمی بیشتر در بازی اول این سری یعنی "بتمن: آرکهام اسایلم"(Batman: Arkham Asylum) قابل رویت بود و تا جایی ادامه داشت که گیمر ممکن بود از جابجا و سر و ته شدن دوربین بترنگ بالا بیاورد!

 

4- دیالوگ های تکراری و آزار دهنده در خیابان ها!

batman games 

بتمن بوسیله سنسور های ماسک خود میتواند صدای کسانی را که در شهر مشغول حرف زدن هستند را بشنود و این مکالمات بعد از مدتی بازی کردن به قدری تکراری میشوند که گیمر خدا خدا میکند تا هرچه سریع تر به مرحله برسد و از دست وراجی های Thug های خیابان های گاتهام خلاص شود! چیزی که مکالمات آن ها را احمقانه میکند این است که آنها مستقیما جوری حرف میرنند که انگار بتمن صدایشان را میشنود و به قول معروف خودشان تنشان میخارد و گیمر محترم هم باید آنها را بخاراند!  (عجب جمله ای بود! خودم احساس خارش پیدا کردم!!!)

نقد بازی بتمن 

یک اشکالی که بیشتر در بازی آخر این سری وجود داشت و بد نیست تا به آن هم اشاره کنم مکالمات تصویری طولانی مدت بتمن با هم پیمانان خود مانند آلفرد و یا اوراکل است، این مکالمات به قدری طولانی اند که به کلی Flow موقعیت بتمن را برای گیمر به هم میزنند و اگر این مکالمات تصویری هنگام پرواز کردن بتمن در امتداد شهر و یا در بتموبیل امکان پذیر بود به نظر من بهتر از این بود که بتمن مدام یک جا ثابت باشد و با آلفرد مکالمه کند!

 

3- پتانسیل شخصیت ها!

مشکلات باز یبتمن 

سری آرکهام از تعداد بسیار زیادی از شخصیت های کمیک های بتمن بهره گرفت و از شخصیتی مانند جوکر یک شاهکار تمام عیار تحویل گیمر های سراسر جهان داد، اما نمی توان ادعا کرد که از پتانسیل تمام شخصیت های کمیک های بتمن استفاده کرد! برای مثال دستیار شماره ی 1 بتمن یعنی رابین! شخصیت رابین در بازی "بتمن: آرکهام سیتی" (Batman: Arkham City) حضوری 10 ثانیه ای داشت و ما فقط برای 10 ثانیه او را دیدیم! خب این یعنی تلف کردن پتانسیل یک شخصیت!  این اتفاق برای ویلن هایی مانند لیدی شیوا (Lady Shiva) در بازی "بتمن: ریشه های آرکهام" (Batman: Arkham Origins) هم افتاد و بتمن بجای یک Boss Fight عظیم و رزمی و خفن او را با یک لگد از پا در آورد! خب چه کاری بود اصلا اگر لیدی شیوا توی بازی نبود چه اتفاقی می افتاد؟ بتمن یک لگد کمتر میزد!

نقص بازی بتمن 

بسته های الحاقی (DLC) های بازی آخر هم کاملا بی مورد و لوس بودند! بخوص DLC مخصوص شخصیت "رد هود"    (Red Hood) که فکر کنم سر جمع یک ساعت و نیم گیم پلی مفید داشت! البته این DLC به مراتب از DLC هارلی کویین بهتر و طولانی تر بود و در کل خیلی خیلی بهتر شد که این بسته های الحاقی درون بازی نبودند وگرنه آخرین قسمت از سری آرکهام نابود میشد! واقعا خدا را هزار و صد مرتبه شکر!!!

 

2- ریدلر اینجا! ریدلر اونجا! ریدلر همه جا!!!

نقایص بازی بتمن 

چیزی که خیلی من و خیلی از گیمر های سری آرکهام را آزار میداد حضور بیش از حد پر رنگ ریدلر در بازی های این سری بود و منظورم از حضور ریدلر، "تروفی" (Trophy) های ریدلر است که در همه جای نقشه ی بازی پخش شده اند و به قدری زیاد هستند که گیمر باید حداقل یک روز کامل خود را به پیدا کردن این تروفی ها اختصاص بدهد! اوضاع در بازی آخر سری آرکهام بدتر هم میشود و ریدلر حتی به ساختمان هایی که ما در مراحل اصلی بازی به آنها میرویم هم رحم نمیکند و در هر گوشه ی مراحل بازی یک ریدلر تروفی نهفته است! در کل باید بر پدر ریدلر سری آرکهام لعنت فرستاد که تا این حد گیمر را عذاب میدهد! البته لازم به ذکر است که این عذاب در بازی آخر با حضور کت وومن (Catwoman) مقدار زیادی کاهش میابد!

 

1- غار بتمن

 batman games

در تمام بازی های سری آرکهام اینکه بتمن یک Homebase عالی و بی نقص ندارد مرا آزار میداد! گرچه در بازی ریشه های آرکهام ما یک بت کیو خوب و قابل قبول را مشاهده میکنیم، اما حتی بت کیو بازی ریشه های آرکهام هم من را به عنوان یک طرفدار دو آتیشه ی بتمن راضی نکرد! بت کیو دلخواه هواداران بتمن جایی است که مملو از Trophy هایی است که بتمن از دشمنان خودش در نآنآنجا جمع آوری کرده! دایناسور رباتیک پنگوئن! سکه ی غول پیکر Two Face و صد البته کارت غول پیکر جوکر!

ایرادات سری بتمن 

جالب است بدانید بت کیوی که الان برایتان توصیف کردم در یکی از map های بازی بتمن آرکهام سیتی بود و در قسمت Challenge های بازی بتمن آرکهام سیتی بت کیوی بی نظیر وجود داشت و من اکثر اوقات آن map را انتخاب میکردم و بجای از پای در آوردن دشمنان ساعت های در آن بت کیو کلاسیک میگشتم و لذت میبردم! واقعا حیف که در بازی آخر سری آرکهام یعنی آرکهام نایت ما بت کیوی مثل آن map ندیدیم و بجای آن بت کیو کلاسیک در فضا هایی مثل برج ساعت و یا استودیوی فیلم های سینمایی پناه گرفتیم!

 

نتیجه گیری: سری آرکهام با وجود این 5 ایراد باز هم در بالاترین مقام بازی های کمیک بوکی و حتی جزو ده سری برتر تاریخ بازی های کامپیوتری هستند و خواهند و بود و امیدواریم که بازی های آینده ی شوالیه ی تاریکی حتی از این سری هم پیشی بگیرند ولی این سری تا آخر عمر در قلب هواداران بتمن خواهد ماند و به شخصه روزی این سری را با غرور به فرزند خودم هدیه میدهم تا او هم مثل من در دوران جوانی اش یک تجربه ی ناب و اکشن را تجربه کند!

 

امیرعلی آصفی ( A god name sparkles )

All rights reserved © Spidey.ir  2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 مشکل سری فیلم های "شوالیه تاریکی"

15 اشتباه بزرگی که کریستوفر نولان در فیلم های بتمن مرتکب شد

15 دشمن بیخود بتمن!

10 اشتباهی که دنیای سینما در مورد بتمن مرتکب شده است!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Hosein D
#1 Hosein D 1395-04-10 04:18
مقاله جالبی بود .
اگر اینستا بود باید اخرش میزاشتید #SpidyForAll .
چون انصافا سایت شما اطلاعات بیشتری از دنیای DC رو نسبت به مراجع خود DC تحویل ملت داده :-*
نقل قول کردن
captain bat
#2 captain bat 1395-04-10 05:02
اوه اوه دو رو گفتی یادش افتادم یعنی پدرم در اومد اونها رو جمع کردم ولی هیچی مثل اون مشتهایی که به ریدلر میزدی حال نمی داد دوست داشتم تا صبح بزن مش
مورد پنج رو یه سوتی دارید چون بیشتر تو ارکام سیتی استفاده میشد تا تیمارستان ارکام
مورد سه رو هم کاملا قبول دارم حتی بازی آخر هم با این که شخصیت ها رو می تونستی بازی کنی ولی من دوست داشتم هر وقت دوست داشتی بتونی بازیشون کنی که اینجوری نبود یه چیزی تو سری آخر بد بود اونم این بود که جنگ خفن نداشتی شما تو ارکام سیتی یه جنگ باحال با راس الغول دارید وتو ارکام رابینز هم با دداستروک ولی این نسخه متاسفانه با وجود ارکام نایت و دداستروک و من بت و... این ویژگی رو نداره
راستی نظرت راجب دی ال سی بتگرل چی بود???
مورد اول هم که همه قبول دارن جدا ارکام نایت میتونست این ویژگی رو داشته باشه
یه چیزی هم کهن تو این سری ازش استفاده نشد شخصیت بین بود کلا نقش خاصی تو بازی نداشت درگیری خاصی هم باهاش نداشتیم
ولی به هر حال این بازی عالی ترین بازی کم یکی هست
نقل قول کردن
A god name sparkles
#3 A god name sparkles 1395-04-10 05:24
#2 مورد 5 رو کلی گفتم ولی من توی آرکهام اسایلم کنترلش برام سخت تر بود و طبیعی هم بود چون اولین بار بود که از این وسیله استفاده میشد، سوتی ندادیم :-)

دی ال سی بت گرل رو هم خیلی چیز جالبی نبود برام ولی در حد خودش خیلی خوب بود ولی دی ال سی harley queen revenge توی آرکهام سیتی! به اون میگن یه دی ال سی خوب و شایسته ی ادامه ی یک بازی! واقعا حرف نداشت! ;-)
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#4 Samwel Tarly 1395-04-10 08:46
تو بین این موارد,مورد ۵ بیش از همه برای من ازار دهنده بود و یادش بخیر تو بازی بتمن ارکام اوریجینز,زمانی که تو هتل بودیم و یک قسمتش که جوکر اونجا رو مثل شهربازی درست کرده بود باید از یک ریموت کنترل بت رنگ رو از یک چشم مجسمه به سمت اون یکی چشم می بردیم و میخورد به چیزی که ما بتونیم رد بشیم.بیچاره شدم تا اون مرحله رو رد کنم.
برای من هم جای تعجب بود که چرا انقدر حضور رابین کم بود و بتمن نمیزاشت در کنارش باشه اما انقدر مراحل جذابی بعدش داشت که این توش گم بود.
درباره بت کیو هم واقعا عالی میشد اگه یادگار هایی از دشمناش میدیدیم یا ای کاش میتونستیم از بت کامپیوتر استفاده های بیشتری می کردیم مثلا به جای اینکه میرفتیم تو ستینگ تا اطلاعاتی درباره اشخاص پیدا کنیم.تو بت کامپیوتر هم این کار رو می کردیم یا از طریق بت کامپیوتر میتونستیم قسمت های مختلف گاتهام رو ببینیم.
در رابطه با معماهای ریدلر واقعا وقت تلف کردن بود چون هی باید این ور و اونور نگاه می کردیم اما تو ارکام اوریجینز باید اون برج ها رو از دست ریدلر در می اوردیم چون نمی تونستیم از بت وینگ استفاده کنیم.
دیالوگ بین خلافکار ها و پلیس ها(تو ارکام اوریجینز)هم واقعا بعضی وقت ها تکراری میشد و خیلی حال میداد کتکشون میزدیم اون قسمت crime in progress هم محشر بود که باند های خیابونی دعواشون میشد و باید میرفتیم همشون رو میزدیم.
قسمت الفرد رو زیاد قبول ندارم چون گفتگوهای خوبی داشتن و فقط تو ارکام اوریجینز یک ذره لوس شده بود و الفرد دائما نگرانش بود.
اما بازم دلیل نمیشه که بگیم این سری خوب نبودن و اصلا این دلایل قانع کننده نیست و ادم ۱۰ بار هم بازی کنه این سری رو,بازم خسته نمیشه.
نقل قول کردن
Hossein sbn
#5 Hossein sbn 1395-04-10 12:31
ممنون بابت مقاله آقای آصفی، با همه ی موارد موافقم، مخصوصاً مورد دوم و پنجم.
یک نکته ی جالب درباره ی بازی Batman : Arkham Asylum بگم؟ این نکته رو حتی کسانی که بازی رو 100% تموم کردن هم ممکنه ندونن. توی اتاق Quincy Sharp یک اتاق مخفی وجود داره که نه با Detective Vision بتمن میشه مشاهدش کرد، نه توی نقشه ها دیده میشه! برای باز کردن این اتاق، باید سه تا از ژل انفجاری بتمن رو به صورت همزمان روی دیوار منفجر کنی تا اتاق ظاهر بشه. داخل اتاق نقشه ی زندان آرکهام سیتی و یک تیزر از بازی Batman : Arkham City قرار داره.
نقل قول کردن
Bat
#6 Bat 1395-04-10 13:21
سلام خدمت شما دوست گرامی
من نیز با شما بر سر سه موضوع موافقم ولی اگر کمی با یترنگ های کنترلی تمرین می کردید کمتر به مشکل بر می خوردید
بدین شکل که از آن یاد نمی خواهید کرد
دومی هم DLC های این بازی است من خود به شخصه عاشق DLC بتگرل برای بازی Batman Arkham Knight و ِDLC انتقام هارلی کویین برای بازی Batman Arkham City هستم
بعد شما از این مجموعه به طوری یاد می کنید گویا که به اتمام رسیده است اما پس بازی Batman Arkham VR چیست؟
نقل قول کردن
i-safe
#7 i-safe 1395-04-10 14:01
با مورد دیالگ های تکراری موافقم ولی خداییش تا وقتی گاتهام هست دیگه کی میره سراغ بت کیو.
بت رنگ هم من باهاش خیلی حال میکردم چون یه حالت اول شخص به آدم میداد و سختیش دلچسب بودش
شخصیت ها هم توی 3 تا بازی اول درسته بهشون اهمیت نداده بودن ولی در آرکام نایت هر شخصیت زیبایی خودشو داشت.از کت وومن با رابطه عاشقانش با بتمن گرفته تا رابین که مثل یک فرزند نگران پدر خودشه .
ریدلر هم که کلا فقط روی مخ بود ولی بازم لذت بردم از بازی باهاش به خصوص باس فایتش که با کت وومن انجام دادیم
نقل قول کردن
Comic Book Man
#8 Comic Book Man 1395-04-10 18:02
خیلی مقاله خوبی بود. با همه مواردش موافقم . من از اینکه تو قسمت اول اینقدر به detective mode وابسته بودیم هم آزار دیدم (!)
نقل قول کردن
A Great Captain
#9 A Great Captain 1395-04-10 18:08
موارد 5 و 2 واقعا آزار دهنده بودند.
نقل قول کردن
Doc Strange
#10 Doc Strange 1395-04-10 18:48
من اصلا این سری رو بازی نکردم.
میشه بگید اولین بازی این مجموعه کدومه؟ اورجینز یا گاتام سیتی یا تیمارستان آرکهام؟
نقل قول کردن
RED VENOM
#11 RED VENOM 1395-04-10 19:23
مورد 2 بیشتر از همه منو آزار می داد،معماهای رید لر از زمین و آسمون ظاهر می شدن و من به جای این همه معما بازی دوست داشتم که جو اکشن بازی هم یه خرده زیاد باشه،مخصوصا توی آرکام نایت که وسط مبارزه هم مجبور بودیم معما حل کنیم!
نقل قول کردن
RED VENOM
#12 RED VENOM 1395-04-10 19:24
به نقل از Doc Strange:
من اصلا این سری رو بازی نکردم.
میشه بگید اولین بازی این مجموعه کدومه؟ اورجینز یا گاتام سیتی یا تیمارستان آرکهام؟

تیمارستان آرکام اولیشه
بعد از اون آرکام سیتی(که به نظر خیلی ها بهترین بازی مجموعه آرکام بوده)
بعد از اون هم آرکام نایت
نقل قول کردن
RED VENOM
#13 RED VENOM 1395-04-10 19:26
به نقل از Bat:
سلام خدمت شما دوست گرامی
من نیز با شما بر سر سه موضوع موافقم ولی اگر کمی با یترنگ های کنترلی تمرین می کردید کمتر به مشکل بر می خوردید
بدین شکل که از آن یاد نمی خواهید کرد
دومی هم DLC های این بازی است من خود به شخصه عاشق DLC بتگرل برای بازی Batman Arkham Knight و ِDLC انتقام هارلی کویین برای بازی Batman Arkham City هستم
بعد شما از این مجموعه به طوری یاد می کنید گویا که به اتمام رسیده است اما پس بازی Batman Arkham VR چیست؟

بازی جدیدی که ساخته نشده! این که یه عینک VR بذاری رو سرت و اطراف رو به جای اینکه با کنترلر نگاه کنی با واقعیت مجازی نگاه می کنی یعنی چیز جدیدی داره؟ به نظر من خیر
نقل قول کردن
R.gh
#14 R.gh 1395-04-10 19:36
در کل با لیستی که نوشتید موافقم....منم بعضی اوقات به عنوان فن دو اتیشه بتمن بعضی جاهای بازی قاطی میکردم و میخواستم مانیتورو به اتیش بکشونم....ولی با شماره 2 میخالفم....اتفا قا از ریدلر به بهترین نحوه ممکن استفاده شد در کل ریدلر رو قرار دادن تا گیمر واقعی بازی رو صد درصد کنه ...لازم به ذکره که جزو بخش داستانی هم نیس که با جمع نکردنشون به مشکل بربخوريم منظورم ( ترافیه) فقط تو ارخام نایت یه مشکلی داشت این ترافیا و معماهای ریدلر و اونم این بود که حظور بتموبیلو زیاد کرده بودن واسه حل معماهاش...ولی در کل همون بتموبیل هم واسه گشت و گذار توی شهر فوق العاده بود و اگه به نسخه اخر اضافه نمیشد گیم پلی بازی رو تکراری میکرد
نقل قول کردن
Doc Strange
#15 Doc Strange 1395-04-10 20:30
به نقل از RED VENOM:
به نقل از Doc Strange:
من اصلا این سری رو بازی نکردم.
میشه بگید اولین بازی این مجموعه کدومه؟ اورجینز یا گاتام سیتی یا تیمارستان آرکهام؟

تیمارستان آرکام اولیشه
بعد از اون آرکام سیتی(که به نظر خیلی ها بهترین بازی مجموعه آرکام بوده)
بعد از اون هم آرکام نایت

مغازه داره بهم Orgins رو داد گفت اولیشه :sad:
قبلیشاو بازی نکنم از این یکی سر در نمیارم؟
نقل قول کردن
R.gh
#16 R.gh 1395-04-10 21:08
به نقل از Doc Strange:
به نقل از RED VENOM:
به نقل از Doc Strange:
من اصلا این سری رو بازی نکردم.
میشه بگید اولین بازی این مجموعه کدومه؟ اورجینز یا گاتام سیتی یا تیمارستان آرکهام؟

تیمارستان آرکام اولیشه
بعد از اون آرکام سیتی(که به نظر خیلی ها بهترین بازی مجموعه آرکام بوده)
بعد از اون هم آرکام نایت

مغازه داره بهم Orgins رو داد گفت اولیشه :sad:
قبلیشاو بازی نکنم از این یکی سر در نمیارم؟

البته واقعا از لحاض داستانی اولیشه
نقل قول کردن
mrazarrin
#17 mrazarrin 1395-04-10 22:16
به نظرم سری آرکهام بهترین بازی ابر قهرمانی ساخته شده بود!!
با تک تکش خاطره دارم! 8)
نقل قول کردن
SPIDERTOXIN
#18 SPIDERTOXIN 1395-04-11 00:21
یه نکته باحال!
توی آرخام سیتی میشه از روی دیوارهای آرخام سیتی رد شد و وارد گاتام، تیمارستان آرخام و... شد! همه کف کنن!
نقل قول کردن
captain bat
#19 captain bat 1395-04-11 01:46
به نقل از SPIDERTOXIN:
یه نکته باحال!
توی آرخام سیتی میشه از روی دیوارهای آرخام سیتی رد شد و وارد گاتام، تیمارستان آرخام و... شد! همه کف کنن!

اون حالت یه باگ رو داره تازه توی ارکام نایت هم این مورد رو کشف کردن که میشه بری و ارکام سیتی و تیمارستان ارکام ببینی البته باحال میشد اگر ایستراگ بود ولی نیست
نقل قول کردن
RED VENOM
#20 RED VENOM 1395-04-11 22:19
به نقل از Doc Strange:
من اصلا این سری رو بازی نکردم.
میشه بگید اولین بازی این مجموعه کدومه؟ اورجینز یا گاتام سیتی یا تیمارستان آرکهام؟

آرکام اوریجینز یادم رفت! :lol: از نظر داستانی بله آرکام اوریجینز اولین داستان رو روایت می کنه
نقل قول کردن
Spidey
#21 Spidey 1395-04-12 04:37
من با مورد دو کاملا موافقم اصن این ریدلر پدر آمدو در میاره ولی کنترل کردن بترنگ ریموت کنترلی اصن سخت نبود توی arkham asylum که اصن نیاز نبود فقط اونجا که تو arkham origins میرفتی تو اون اتاق باید بازی های جوکر رو انجام میدادی یکم سخت بود ولی در کل مجموعه ی آرکام بهترین بازی کمیک بوکیه
نقل قول کردن
kia spider
#22 kia spider 1395-04-14 20:54
من با مورد دوم مخالفم
معما های ریدرل باعث جذاب شدن و تکراری نشدن مراحل می شد و بهانه خوبی برای گیمر بود تا بعد از اتمام بازی حوصلش سر نرود.من مقاله جدید و قدیم شما رو خوندم شما ارکام ارجینس رو جز بازی های ارکام حساب کردید؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست عزیز مجموعه بتمن ارکام نایت سه گانست و سه گانه راک استدی.
نقل قول کردن
Marvel khafan
#23 Marvel khafan 1395-06-24 23:37
ببخشید من تو ارخام اوریجینز برای مراحل انیگما باید چیکار کنم کلافه شدم وممنون به دلیل مقاله
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#24 S.T.A.R.K 1395-06-24 23:38
به نقل از Marvel khafan:
ببخشید من تو ارخام اوریجینز برای مراحل انیگما باید چیکار کنم کلافه شدم وممنون به دلیل مقاله

یه سری نقاط خاص تو نقشه هست به اسم enigma datapack باید اونارو بگیری
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#25 S.T.A.R.K 1395-06-24 23:40
نقل قول:
بترنگ ریموت کنترلی! (remote control batarang)
واسه من این بدترین مورد بود.واقعا آزاردهنده بود یعنی هروقت باید اینکارو میکردم گریه م میگرفت
نقل قول کردن
Marvel khafan
#26 Marvel khafan 1395-06-24 23:43
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از Marvel khafan:
ببخشید من تو ارخام اوریجینز برای مراحل انیگما باید چیکار کنم کلافه شدم وممنون به دلیل مقاله

یه سری نقاط خاص تو نقشه هست به اسم enigma datapack باید اونارو بگیری

اوه اوه نصفشونو گرفتم ولی من منظورم enigma hq بود اما به کل ممنون
به نقل از S.T.A.R.K:
نقل قول:
بترنگ ریموت کنترلی! (remote control batarang)

واسه من این بدترین مورد بود.واقعا آزاردهنده بود یعنی هروقت باید اینکارو میکردم گریه م میگرفت
اتفاقا من خیلی دوس داشتم باهاشون کار کنم چون پدر مادرم در میامد باهاشون کار کنم ولی بعضی جا ها مفید بودن
نقل قول کردن
mehran spidey
#27 mehran spidey 1395-06-25 00:00
به نقل از Marvel khafan:
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از Marvel khafan:
ببخشید من تو ارخام اوریجینز برای مراحل انیگما باید چیکار کنم کلافه شدم وممنون به دلیل مقاله

یه سری نقاط خاص تو نقشه هست به اسم enigma datapack باید اونارو بگیری

اوه اوه نصفشونو گرفتم ولی من منظورم enigma hq بود اما به کل ممنون
به نقل از S.T.A.R.K:
نقل قول:
بترنگ ریموت کنترلی! (remote control batarang)

واسه من این بدترین مورد بود.واقعا آزاردهنده بود یعنی هروقت باید اینکارو میکردم گریه م میگرفت

اتفاقا من خیلی دوس داشتم باهاشون کار کنم چون پدر مادرم در میامد باهاشون کار کنم ولی بعضی جا ها مفید بودن
من داخل PC بازی میکردم اصلا باهاش مشکل نداشتم ولی وقتی با گیم پد بازی میکردم میفهمیدم چه قدر سخته
نقل قول کردن
نوید
#28 نوید 1402-09-06 22:43
سوتی که دادید این بود که میگفتین رابین فقط ده ثانیه تو بازی بود ولی اگه نسخه ارکام نایت بازی کرده باشید میبینید که رابین نقش پر رنگی تو بازی داره ...
نقل قول کردن
sizdous
#29 sizdous 1402-12-01 20:09
این چه مقاله ایی بود کمکک
رسما یه هیتر اینو نوشته نه منتقد
دی ال سی رد هود بد بود؟؟؟ بیا برو اقا مارو نخندون انقد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

32

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45

17